PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شبکه اجتماعی جدید یاهو



Jalal
15-09-2007, 10:10
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امروزه قدرت سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک و مای اسپیس بسیار زیاد شده و شرکت های بزرگ نظیر گوگل - یاهو و مایکروسافت نیز چند وقتی هست چشم به این بازار دوخته اند. می شه گفت هیچ کدام از این ۳ شرکت بزرگ سهم بزرگی در این قسمت از وب ندارند.
شبکه اجتماعی گوگل با نام اورکات چند روزی هست خیلی فعال شده و هر روز در حال اضافه کردن امکانات جدید هست. از اون طرف شبکه اجتماعی یاهو که ۳۶۰ نام داره نیز به راه خودش ادامه می ده.
ظاهرا یاهو اصلا از موفقیت ۳۶۰ راضی نیست و قصد داره که یک شبکه اجتماعی جدید رو منتشر کنه با نام Mosh ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) .
این شبکه جدید یاهو به مرحله بتا رسیده و کاربران می تونند با دریافت دعوتنامه که ظاهرا بسیار محدود هست در این سایت ثبت نام کنند.
اگر به دنبال دریافت دعوتنامه هستید یکی از بهترین جاها سایت InviteShare ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) هست که بوسیله اون می تونید در این صفحه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) در قسمت یاهو mash نام خود را در لیست انتظار قرار دهید تا دیگران برای شما دعوتنامه بفرستند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویری از این شبکه به این آدرس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مراجعه کنید.
× وبلاگ رسمی این سرویس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
× چند روز پیش تعداد کاربران ثبت نام شده در مای اسپیس از مرز ۲۰۰ میلیون گذشت.



عصرونه

R10MessiEtoo
18-09-2007, 16:22
"ياهو" دومين موتور جستجوي دنيا در حال آزمايش يک شبکه اجتماعي جديد با عنوان "مش" است که امکان تبادل و اشترک گذاري اطلاعات را به شيوه اي آسانتر براي کاربران ياهو فراهم مي کند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات برنا ، ياهو از جمعه گذشته اولين دعوتنامه هاي خود را به منظور آزمايش اين سرويس جديد براي کاربران ارسال کرد.
به گفته مفامات ياهو، اين سرويس جديد که "مش" (Mash ) نام دارد، يک شبکه اجتماعي مستقل از سرويس "ياهو 360 درجه پروفايل" است و درحقيقت تحولي در عرصه شبکه هاي اجتماعي بشمار مي رود.
دومين موتور جستجوي بزرگ دنيا، سرويس ياهو 360 درجه خود را در حدود دو سال و نيم قبل راه اندازي کرد.
براساس گزارش رويترز، ياهو در بين اولين اپراتورهاي شبکه قرار دارد که از پتانسيل اشتراک گذاري فايل هاي مختلف بين دوستان و غريبه ها استفاده کردند.
اين سرويس جديد از تمام سايت هاي رقبا متفاوت است و به احتمال زياد به کاربران امکان تغيير پروفايل هاي دوستان را مي دهد.

Honradez
18-09-2007, 17:24
سلام.

مرسی.

اما خبر تکراری هست و بزدوی ادغام خواهد شد:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

موفق باشید. ;)