PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چرا با متخلفان برخورد نمی شود؟ كارت شارژ سيم‌كارت اعتباري دولتي بيش از قيمت مصوب فروخته مي‌شود



seyed_roohollah
02-09-2007, 21:25
برخي از دفاتر خدمات ارتباطي كارت‌هاي شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول (دولتي) را بيش‌تر قيمت مصوب مي‌فروشند و اين در حالي است كه شركت ارتباطات سيار اعلام كرده است كه كارت‌هاي شارژ بايد به نرخ مصوب يعني 10 هزار و 20 هزار تومان در دفاتر خدمات ارتباطي به‌فروش برسند و اگر دفتري در اين زمينه دچار تخلف شود با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين كارت‌هاي‌ شارژ در برخي از دفاتر خدمات ارتباطي در تهران همچنان بيش‌تر از قيمت اعلام شده به فروش مي‌رسند به طوري كه كارت شارژ 10 هزار توماني در برخي دفاتر به مبلغ 11 هزار و 500 و يا 12 هزار تومان به فروش مي‌رسد و ظاهرا نظارتي در اين زمينه به عمل نمي‌آيد.

وفا غفاريان - رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران - درباره‌ي كمبود كارت شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي و فروش بيش از نرخ مصوب اين كارت‌ها در برخي از دفاتر به خبرنگا ايسنا گفت: وقتي كمبود كارت شارژ در بازار اتفاق مي‌افتد به طور طبيعي برخي از اين فرصت استفاده مي‌كنند و اين كارت‌ها را بيشتر از قيمت مصوب مي‌فروشند.

او افزود:‌ اين موضوع به مخابرات گزارش شده است و در حال پيگيري هستيم و در چند مرحله تعداد كارت شارژ بيشتري به بازار عرضه مي‌كنيم تا اين مشكلات رفع شود.

وي تاكيد كرد: عرضه چند برابر كارت شارژ سبب مي‌شود بازار شكسته شود و كارت شارژ‌ها به همان قيمت مصوب به فروش برسند.

غفاريان خاطر نشان كرد: در حال بررسي هستيم تا شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي از طريق اينترنت امكان پذير شود.

چندي پيش نيز سيد تحسين عادلي - مدير كل امور بازاريابي شركت ارتباطات سيار - در اين باره به خبرنگار ايسنا،‌ گفته بود:‌ اگر دفاتر خدمات ارتباطي در اين زمينه تخلف انجام دهند و كارت شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول را بيش از قيمت مصوب بفروشند، مشتركان مي‌توانند از طريق شماره 09990، كد دفتر مربوطه را به واحد بازرسي مخابرات اطلاع دهند تا اين امر مورد پيگيري قرار گيرد و با دفتر مذكور برخورد شود.

arman4459
03-09-2007, 00:44
این مشکل فقط و فقط ضعف شدید مدیریتی نخابرات رو میرسونه.

اخه یکی نیست بگه چرا از اول بازار رو پر شارز نکردی تا انقدر دللی ایجاد نشه.

مقصر فقط فقط مخابرات.

ایرانسل فکر کنم خیلی کمتر دچار این مشکل

S E V E N
03-09-2007, 00:52
بازار شارژ کلا وضعش خرابه ! یه شغل کاذب هم برای بعضی ها درست کرده !

BIKHIAL_ALL_75
03-09-2007, 03:21
تو بعضی از شهرها که ایرانسل تازه وارد میشه
این مشکل هم به وجود میاد

mahdi nba
03-09-2007, 13:01
طبیعیه.....

DiDiSks
03-09-2007, 13:30
ای بابا تو بازار موبایل اینقدرررررررررررررر کلاه برداری میشه که نگو