PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مخابرات و دروغ؟!



jackhammer
20-08-2007, 10:28
یکشنبه، 28 مردادماه 1386
06:43 PM
August 19, 2007



مخابرات: ایرانسل و تالیا ۶۹/ ۲ میلیون سیم کارت واگذار کرده اند



با توجه به اين كه اپراتور سوم به زودي فعاليت خود را آغاز مي‌كند چنين به نظر مي‌رسد كه در آينده‌هاي نزديك و دست‌يافتني دست كم در برهه‌اي، ‌جامعه ايران از انواع تلفن همراه اشباع مي‌شود چرا كه واگذاري به روز اين وسيله‌ي ارتباطي در بسياري از شهرها با روندي رو به تزايد، نويد بخش تحقيق چنين برهه‌اي است.


به گزارش ایسنا روابط عمومي‌ و امور بين‌الملل شركت مخابرات ايران با اعلام اين مطلب يادآور شد: از آن جا كه شبكه‌ي مخابراتي ايران اسلامي‌ بخشي از شبكه‌ي مخابرات جهاني بود،‌ اين شركت ضمن تجهيز مستمر شبكه‌ي ارتباطي خود به آخرين فن‌آوري‌هاي مخابرات دنيا، با سرمايه‌گذاري‌هاي كلان و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده، همواره تلاش كرده نياز ارتباطي كشور را تامين كند.


بر اساس اين گزارش و بر طبق آخرين آمارهاي موجود در حال حاضر شبكه‌ي تلفن ثابت ايران داراي ‌٢٣ ميليون مشترك با ضريب نفوذي معادل ‌٤٤/٣٢ درصد بوده كه اين ضريب نفوذ از متوسط ضريب نفوذ تلفن ثابت جهان بالاتر است و اين تعداد تلفن تا پايان سال ‌٨٨ به ‌٣٦ ميليون و ‌٣٠٠ هزار مشترك افزايش خواهد يافت.


بنا بر اعلام همچنين در بخش دولتي، شبكه‌ي تلفن همراه (اپراتور اول‌) هم اينك به ‌١٨ ميليون مشترك با ضريب نفوذ ‌١/٢٥ درصد خدمات متنوع خود را ارايه مي‌كند.


بر اساس اين گزارش در بخش خصوصي شبكه‌ي تلفن همراه نيز، بيش از دو ميليون و ‌٦٩٤ هزار شماره تلفن همراه معمولي و اعتباري توسط دو اپراتور ايرانسل و تاليا به مشتركان واگذار شده است.


به گزارش ایستنا این در حالی است که چندی پیش مهندس محمود خسروی -معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در یک نشست خبری اعلام کرده بود که ایرانسل به تنهایی تاکنون سه میلیون مشترک فعال جذب نموده است.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نکات:
1-تکنولوژی روز دنیا 3.5G هست نه 2G که اونم به امید خدایی که نه اون میدونه نه مردم کی میخواد بشه 2.5G!
2-تالیا طبق گفته همینا,700هزار مشترک داره و ایرانسلم طبق گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی 3 ملیون و 300 هزار مشترک که جمعا میشه 4 ملیون....حتی به 2.69 نزدیک هم نیست!

دیگه دروغ از این بزرگ تر؟

nima_989
20-08-2007, 19:50
خب حالا چی کار کنیم؟؟؟!!!

AB
20-08-2007, 20:06
خب حالا چی کار کنیم؟؟؟!!!
آزادی. هر کاری دوست داری بکن

pp8khat
20-08-2007, 20:21
آزادی. هر کاری دوست داری بکن

این جمله مال کدوم فیلم بود؟؟؟؟!!!!!!!!

iman_s
21-08-2007, 02:00
به نظر شما این به قول شما دروغ چه سودی برای مخابرات داره؟
در ضمن این ایرانسل هم که با تبلیغاتش و ارائه سیمکارتهای هدیه و به قول خودش مجانی مثل ملخ داره سیمکارت میده بیرون اگه 2 روز دیگه بگذره ایم آمار هم عوض میشه پس شما خودت رو ناراحت نکن. از این پشتکارت خوشم میاد که همه جا رو زیر و رو میکنی تا یک نکته از مخابرات گیر بیاری و همه جا جار بزنی.
راستی میشه لینک مستقیم این خبر رو بدی؟؟؟

jackhammer
21-08-2007, 09:10
اینم لینک خبر

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
لینکش مال سایت موبایل ایستنا هست اینم لینک برای PC:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

نیما جون کاری نمیشه کرد.
همه ی ما میدونیم که دولت و ایرانسل آبشون درست توی یه جوب نمیره...ولی طبق این خبر اینا با هم خوددرگیری دارن!
خودشون حرف همدیگرو نقض میکنن.

ایمان عزیز:
منم هر چی از دیروز تا حالا فکر کردم نفهمیدم که آقا دروغ گویی در مورد تعداد مشترکین تالیا و ایرانسل سودش برای مخابرات چیه؟

پشتکار من فقط در زمینه مخابرات نیست.اخبار ایرانسل رو هم گیر میارم و توی همین سایت ایستنا میتونید یه خبر دیگه که سه گلایه مشترکین ایرانسل از اون هست و بخونید و همچنین من توی تاپیک ایرانسل به همراه بقیه میخوایم یه نامه اعتراض به ایرانسل رو بفرستیم.

البته مخابرات زیر و رو کردن نمیخواد.ایسنا روزی 1 خبر در این مورد میزنه:
"کارت شارژ کمه"...."کارت شارژ گرون تر عرضه میشه" و ....