satttanism
03-07-2007, 00:13
یاهو سیستم جدیدی به نام Smart Ads را معرفی كرد كه به تبلیغ كنندگان امكان میدهد تبلیغات خود را بر اساس علایق كاربران عرضه كنند.
یاهو به منظور سهم بردن از تبلیغات گرافیكی، ابزارهایی عرضه كرد كه بر اساس اطلاعات شخصی كاربران مانند محل اقامت، محصولات مورد جستوجو، سن و درآمد آنها به تبلیغكنندگان امكان ساخت تبلیغات شخصی شده را میدهد.
معاون بازاریابی تبلیغات یاهو، هدف از عرضه این ابزار را نمایش تبلیغاتی برشمرد كه با محتواهای مورد جستوجوی كاربر تناسب دارند.
بر اساس این گزارش، شركتهای تبلیغات اینترنتی، فنآوریهایی را طراحی كردهاند كه كاربران برخی وب سایتهای ویژه را شناسایی كرده و تبلیغاتی را برای آنها به نمایش میگذارند كه در ارتباط با كالاهای مورد نظر آنها برای خرید هستند.
سیستم Smart Ads از روشهای فعلی تبلیغات هدفمند نیز فراتر رفته و به شركتهای تبلیغاتی امكان ایجاد الگو برای تبلیغات متنوع تری را میدهد و سپس عناصر مذكور را برای تناسب داشتن با خواننده ویژه در یكجا گردآوری میكند.
منبع خبر: آی تی ایران
یاهو به منظور سهم بردن از تبلیغات گرافیكی، ابزارهایی عرضه كرد كه بر اساس اطلاعات شخصی كاربران مانند محل اقامت، محصولات مورد جستوجو، سن و درآمد آنها به تبلیغكنندگان امكان ساخت تبلیغات شخصی شده را میدهد.
معاون بازاریابی تبلیغات یاهو، هدف از عرضه این ابزار را نمایش تبلیغاتی برشمرد كه با محتواهای مورد جستوجوی كاربر تناسب دارند.
بر اساس این گزارش، شركتهای تبلیغات اینترنتی، فنآوریهایی را طراحی كردهاند كه كاربران برخی وب سایتهای ویژه را شناسایی كرده و تبلیغاتی را برای آنها به نمایش میگذارند كه در ارتباط با كالاهای مورد نظر آنها برای خرید هستند.
سیستم Smart Ads از روشهای فعلی تبلیغات هدفمند نیز فراتر رفته و به شركتهای تبلیغاتی امكان ایجاد الگو برای تبلیغات متنوع تری را میدهد و سپس عناصر مذكور را برای تناسب داشتن با خواننده ویژه در یكجا گردآوری میكند.
منبع خبر: آی تی ایران