PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : استیو جابز: ویندوز جهنم است!



Jalal
06-06-2007, 09:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) آقای "استیو جابز" ریاست شرکت اپل، بر روی صحنه کنفرانس 'All Things Digital' سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را با جهنم مقایسه کرده است.

وی در پاسخ سوال خبرنگار روزنامه 'وال استریت' مبنی بر آنکه آیا محبوبیت ابزار فروشگاه موسیقی iTunes شما را به یک توسعه دهنده عظیم نرم افزارهای تحت ویندوز تبدیل کرده است؟ ، اذعان کرد:" بله ما هستیم. ما نامه های بسیاری از مردم دریافت کرده ایم که برای ما نوشته اند iTunes از نرم افزارهای بسیار محبوب تحت ویندوز آنها میباشد."

وی در این لحظه شانه ها را بالا می اندازد و با لبخند ادامه می دهد: " همچون بخشیدن لیوان آب و یخ به فردی در جهنم می باشد."

گفتنی است که در این مصاحبه آقای جابز اعلام کرد که بعضی از نوشته های وبلاگ "The Secret Diary of Steve Jobs ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])" را مطالعه کرده است. این وبلاگ توسط شخصی ناشناس اداره می شود که خود را استیو جابز تقلبی معرفی می کند. این وبلاگ در مورد گفته استیو جابز نوشته است: "قیاس مناسبی نبوده است چرا که شما نمی توانید از جهنم خارج شوید اما از دست ویندوز میتوانید خلاص شوید."

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] تصوير ويديویی: مصاحبه استیو جابز ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
منبع : WinBeta.Net