PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درخواست کمک جهت استفاده از نرم افزار avm answering attendent و رفع نواقص ان



yahya
06-08-2005, 12:17
سلام
خسته نباشید
چندی پیش مشکلاتی را در خصوص نحوه عملکرد نرم افزارهای منشی تلفنی مطرح کردم.که این انجمن استفاده از نرم افزار ivm answering attendent را پیشنهاد کرد .ولی با نصب این نرم افزار نیز به همان مشکلات قبلی برخورد کردم که مجددا به عرض می رسانم.
لازم به ذکر است اسم مودم aztech بوده وپس از نصب به شکل agree sestems pci soft modem ظاهر می شود وبا فروشنده ان نیز تماس گرفته وvoice modem بودن ان راتایید کرد.
برای شماره گیری از منوی file گزینه list of telephone numbers dial دکمه start را می زنم سپس شماره گیری به صورت پنهان شروع شده ودر پنجره اصلی ivm در قسمت سبز رنگ ظاهر می شود که از طریق هدفون قادر به شنیدن صدای زنگ و جواب دادن به تلفن نیستم .بنابراین بعد از شماره گیری مشخصات بر روی list of incoming message ظاهر می شود که تنها با کلیک کردن بر روی ان صدای ضبط شده طرف مقابل قابل شنیدن است.
تنها برای یکبار نیز پس از زنگ خوردن گوشی تلفن معمولی صدای مکالمه دو طرف ضبط شد که البته مثل مورد قبل بعد از اتمام مکالمه وکلیک کردن بر روی مشخصات ایجاد شده می توا ن صدای ضبط شده را شنید.
اگر جهت رفع این مشکلات مرا کمک و راهنمایی کنید بینهایت سپاسگزار خواهم بود. موفق باشید منتظر تماستان هستم با تشکر: شعبانی malekan57@yahoo.com