PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : flash player 8



mahdi_pc
30-07-2005, 10:52
با سلام به همه من این برنامه flash player8 رو که تازه توی سایت آمده بود دانلود کردم و لی برای نصبش که میرم نه هیچ سریالی نمی خاد و نه هیچ محلی برای ریختن برنامه و خودش نصب میکنه ولی وقتی دوباره یه فایل swf رو اجرا میکنم هنوز تحت flash player7 هست؟ چه کار باید کرد؟ :roll:

sa3er
31-07-2005, 11:17
سلام
دوست عزيز اون نسخه ای که شما اشاره فرمودید و در وب سايت معرفی شده بود رو بنده download کردم و نصب کردم و خوب اين نوع plugin از flash player هست برای مرورگرها (browsers) که به صورت ActiveX اجرا ميشه.

تا آنجا که بنده اطلاع دارم و طبق اطلاعات سایت macromedia همين plugin هم به صورت beta هست و هنوز نسخه standalone از 8 flash player توسط شرکت Macromedia ارائه نشده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
روز خوش.

mahdi_pc
31-07-2005, 14:08
خيلي ممنون
لطف مي كنيد يه كم در مورد activex ها توضيح بدين :wink:

sa3er
01-08-2005, 00:23
سلام؛
خواهش می کنم...

به نقل از:
rastisoft.com

ActiveX در واقع پياده سازي تکنولوژي COM است که شرکت Microsoft آن را معرفي کرد .ActiveX ها اجزا ( Component ) يا قطعات نرم افزاري هستند که وظيفه خاصي بر عهده دارند و نرم افزارهاي ديگر ميتوانند از آنها براي انجام قسمتي از وظايف خود استفاده کنند.با استفاده از ActiveX ها برنامه نويسان ميتوانند بلوک هاي نرم افزاري را با استفاده از هر زبان برنامه نويسي مبتني بر COM ايجاد کنند و بعد از کامپايل کردن آنها به يکي از انواعActiveX يعني "Cotrol,Document,DLL" در هر زبان برنامه نويسي ديگر که تکنولوژي COM را حمايت ميکنند و يا حتي در صفحات وب از آنها استفاده کنند. از ActiveX ها ميتوان درصفحات وب مانند Applet هاي جاوا براي ايجاد صفحات پويا (dynamic) بهره گرفت.

شب خوش