PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل در گزارش گیری



ahmad_r
14-03-2007, 16:25
سلام دوستان پیشاپیش عید را به همه تبریک عرض می نمایم.
من با دیتا ریپورت از وی بی 6 متصل به اکسس گزارش گیری می کنم. یکی از محدودیتها در کار با data report اندازه آن است یعنی به محض آنکه اندازه آن را از حدی بیشتر می کنیم در موقع نمایش ارور می دهد. این درحالی است که از هر طرف برگه A4 حد اقل 2 سانتی متر خالی است چگونه می توان این مشکل را حل کرد.
در صورت حل نشدن آن راه حل چيست. آیا می توان از کریستال ریپورت در وی بی 6 استفاده نمود (در صورت توانستن, لطفا کامپوننت آن را بگذاريد)
دیگه خودتون می دونید که شب عیده و زود می خوام. دم همگی گرم

با تشکر

shamsoft
14-03-2007, 22:13
خب تو از كريستال ريپورت استفاده كني بهتره كه. توي وي بي 6 هم ميشه ازش استفاده كرد به ظرطي كه ورژن 11 نباشه. بهترينش ورژن 10 هست. ورژن 11 براي دات نت بكار ميره
اگه آموزش هم بخواي تو سايت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] هست

ahmad_r
15-03-2007, 16:57
سلام دوست عزیز
تشکر از این که پاسخ من را دادی اما الهی کامپوننت آن را می گذاشتی و یا آدرس دقیق تری به من می دادی ولی با این حال دستت درد نکنه چند وقتی بود دنبال یه سایت که فقط راجع به وی بی کار کنه می گشتم انشاء الله جوابمو به دست می آورم.

دستت درد نکنه

ahmad_r
17-03-2007, 08:35
{دوستان من به جواب این سوال نیاز اساسی دارم}

من می خوام اندازه دیتا ریپورت را زیاد کنم اما هنگام نمایش ارور می دهد راه حل آن چیست؟
و یا حداقل آموزشی از کریستال ریپورت بدهید

با تشکر

kbdfa
17-03-2007, 09:03
سلام
اگه عرض گزارشت خيلي زياده ميتوني گزارشت رو به حالت Landscape يا همان افقي تغيير بدي

ahmad_r
17-03-2007, 22:27
اولا الهی می گفتی چطوری لندسکیپش کنم
دوما اگه می شود از اندازه کناره ها استفاده کرد خیلی بهتر بود

با تشکر

kbdfa
19-03-2007, 08:36
سلام
اندازه كاغذ رو ميشه تا حدي بزرگ كرد اونم از طريق leftmargin و rightmargin و top ,botton بيشتر از اون نميشه بال خره كاغذ و پرينتر محدوديت داره اگه بيشتر از اونه يه DLL هست بنام Pageset.dll كه با اون ميشه كاغذ رو افقي يا عمودي كرد
اينم لينك دانلودش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگه نتونستي باهاش كار كني بگو برات مثالي هم بدم

rouzbeh_ziafati
16-03-2009, 01:24
من می خوام چندتا چک باکس در برنامه قرار بدم که هر کدوم از اونها نام یکی از ستون های datagrid ام باشه . Datagird به بانک و جدول مربوطه وصل باشه . هر چک باکسی که انتخاب شد اون ستون (فیلد) در Datagrid نمایش داده بشه و هر کدوم که از حالت انتخاب دراومد در datagrid نشون داده نشه . تا اینجای برنامه کاری نداره .
اما مشکل من اینجاست که می خوام وقتی که روی دکمه گزارش گیری کلیک کردم بر اساس ستون هایی که در datagrid در حال نمایش هست یک گزارش بگیرم .
چطور باید به برنامه فهموند این رو ؟ ما وقتی یک گزارش درست میکنیم از قبل می دونیم که از چه چیزهایی گزارش می خوایم و فیلد و لیبل این ها رو در گزارش طراحی می کنیم . اما حالا که معلوم نیست از قبل چندتا ستون رو برای گزارش گیری ارسال خواهیم کرد چطور برنامه این رو تشخصی میده ؟ چه راهی وجود داره ؟