PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چطوري ميشه دانلودر ها رو غير فعال كرد و با خود مرورگر دانلود كرد ؟



taraneh00
13-07-2005, 17:43
با داشتم download manager های معروف مثله idm يا ida آيا ميشود مستقيم از اينترنت اکسپلرر استفاده کرد مثلاً برايه rapidshare file چون من بارها سعی کردم ولی idm اتوماتيك شروع به کار کرده ممنون ميشم کمک کنيد

taraneh00
13-07-2005, 18:27
کسی نميتونه سؤال منو جواب بده؟

Nesta
13-07-2005, 19:32
سلام دوست عزیز .
من همین مهگل رو با این برنامه ها داشتم و اتو ماتیک باز میه حتا زمانی‌ که بسته هم هستند باز وا می‌شه و با اون برنامه میگه دانلد کن .
الان من با leechget که کار می‌کنم خیلی‌ راضی‌ هستم یک صفحه خودش باز می‌کنه و میگه use internet explorer یا این که با این برنامه اگه شما رو دکمه کلیک کنید با این برنامه دیگه دانلد نمی‌کنه .
البته طرفند هائی‌ هست ولی‌ با این سرعت های ما دیگه اگه بخواهیم که هی‌ ترکیب کیلید بزنیم بد دانلد کنیم همش اعصابمون خورد می‌شه.
:D :D

taraneh00
13-07-2005, 19:39
ممنون از کمکت ولی اگه ترفندهارو بگی ممنون ميشم من مشکله سرعت ندارم

Iranian_sports
13-07-2005, 19:40
سلام
توي مرورگر فاير فاکس اگر هم بخواي نميتوني(شايد هم من بلد نيستم) با برنامه دانلود منيجري که نصب کردي دانلود کني و اگه روي يک لينک کليک کني بوسيله خود مرورگر شروع به دانلود ميکنه
البته توي DAP اگر ازش خارج بشييعني EXIT رو بزني برنامه از کار ميفته(براي من که اينجوريه)
موفق باشي
فعلا

Cracki
13-07-2005, 20:31
دوست عزیز هر چند که من منظور شما رو شاید درست متوجه نشده باشم اما تا جایی که متوجه شدم برای شما توضیح میدم.

اگر شما میخواهید که Download Manager شما بصورت اتوماتیک برای دانلود کردن یک فایل شروع به کار نکند و دانلود توسط خود IE صورت بگیره شما 2 راه حل دارید و احتیاج به هیچ ترفندی هم نداره و تقریبا اکثر Download Manager ها فکر اینجا رو برای کاربران خود کرده اند و همین طوری نیومدن یک برنامه بنویسن و توی اینترنت در معرض فروش قرار بدن ... اونم در دنیای اینترنت امروز که کلی رقابت وجود دارد و همه سعی در بهتر شدن برنامه شون رو دارن.

اگر IDM رو دارید کافیه از گزینه Downloads به قسمت Option رفته و روش کلیک کنید.

پنجره ای مانند این پنجره پایین که عکسش رو در پایین می بینید برای شما باز خواهد شد. که در داخل این پنجره تمامی مرورگرهایی رو که این دانلود منیجر ساپورت میگنه رو در توش می بینید که جلوی هر مرورگر تیک زده شده. یعنی اینکه هر مرورگری جلوش تیک خورده باشه و یا به عبارتی دیگر انتخاب شده باشد زیر نظر این دانلود منیجر قرار دارد تا در صورت لزوم فعال شده و دانلود خود را انجام دهد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حالا اگر شما میخواهید که فایل هاتون با دانلود منیجر خود ویندوز انجام دهید کافیه که تیک مرورگری رو که میخواهید دانلود هاتون رو با دانلود خود ویندوز انجام شود از جلوش بردارید و OK کنید. مثلا من میخوام که دانلود هام در مرورگر Opera توسط IDM انجام بشه در آن صورت تیک کنار مرورگر Opera را از قسمت Configuration بر نمیدارم و باقی خواهد ماند.

و مثلا اگر بخوام که دانلود هام در مرورگر FireFox با دانلود منیجر خود FireFOX انجام بشه در آن صورت تیک کنار مرورگر فایرفاکس رو بر میدارم و دانلودم را انجام میدم.

راه حل دوم

اگر شما می خواهید که فایل مخصوصی رو دانلود بکنید و یا نکنید بازم به همین قسمت Option و یا IDM Configuration آمده و فرمت فایلی رو که میخواهید توسط این دانلود منیجر دانلود بشود و یا نشود را یا اضافه میکنید و یا اینکه آن فرمت فایل رو از توی دانلود منیجر که نوشته شده را بر میدارید.

مثلا من دیشب وارد یک FTP Server شدم که فیلم های باحالی داشت ولی با فرمت DAT و اگر من میخواستم این فیلم رو دانلود کنم که IDM این فرمت رو ساپورت نمیکنه بنابراین مثل همیشه خودم دست به کار شدم و این فرمت رو به فرمت هایی که IDM برای دانلود ساپورت میکنه اضافه نمودم . که در عکس پایین شما میتوانید چگونگی این عمل رو ببینید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دقیقا برای دیگر فرمت ها هم همین کار رو میتونید که انجام بدید.
بر عکس مثلا اگر بخواهید که فایل بخصوصی توسط IDM انجام نشه میتونید همین کاری رو که گفتم دوباره انجام دهید. مثلا اگر شما میخواهید Skin های مختلفی رو برای Opera دانلود کرده و اجرا کنید اگر IDM شما برای مرورگر Opera فعال باشد شما نمیتونید که مستقیم و از طریق خود اپــــــــرا این کار را انجام دهید.

در نتیجه شما تیک مرورگر اپـــــــــرا را از قسمت IDM Configuration بر میدارید و Skin مورد نظر خودتون رو براش دانلود میکنید.

موفق باشید

taraneh00
13-07-2005, 20:54
خيلی خيلی ممنون

komail
22-07-2005, 11:52
واسه من اين سربرگ اين طور نيست
ميشه ليتك جديدترين IDM رو بدين

R£ɀД
22-07-2005, 12:01
يك راهش هم اين هست كه موقع كليك روي لينك هاي دانلود كليد shift رو پايين نگه داري و بعد كليك كني.

farhad60sg
22-07-2005, 13:10
آقا دستت درد نكنه