PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : با صفحه کلید راحتید؟



shahedi
22-02-2007, 15:27
KeyboardChanger نام نرم افزاری می باشد که توانایی ایجاد تغییرات در صفحه کلید را به شما می دهد. به عنوان مثال شما می توانید جای کلید های 5 و 3 را باهم عوض کرده به طوری که با فشار کلید 3 عدد 5 تایپ شود و بر عکس.

حتی شما می توانید کلید خاصی را انتخاب کرده و آن را غیر فعال کنید. شاید انجام این کارها کمی مضحک و خنده دار به نظر بیاید اما در واقع با این برنامه به راحتی می توان افرادی را که در پشت سیستم شما قصد خرابکاری دارند گمراه کرد و از دستیابی آن ها به هدفشان جلوگیری کرد.

به عنوان مثال فردی در پشت سیستم شما قصد وارد کردن رمز عبور کشف شده شما را دارد ، وقتی که کلید های شما جایشان با یکدیگر عوض شده باشد آن وقت چه اتفاقی رخ می دهد؟ اگر چند کلید مهم در صفحه کلید غیر فعال شده باشند ؟

فردی که قصد وارد کردن رمز را دارد به صورت درست رمز را وارد می کند در حالی که کاراکترهای اشتباه در فیلد رمز عبور وارد می شود و این امر باعث گمراهی فرد شده و از انجام عمل خود باز می ماند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

IVAN
22-02-2007, 16:49
شما به همراه توضيحات برنامه لينك دانلود نميذاريد؟؟؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

shahedi
23-02-2007, 11:46
امیدوارم از دانلود آن لذت ببرید