تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 76 از 115 اولاول ... 266672737475767778798086 ... آخرآخر
نمايش نتايج 751 به 760 از 1146

نام تاپيک: ◄ دكوراسيون داخلی

  1. #751
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب توسکانی




    اگر به فکر تغییر دکوراسیون اتاق خواب هستید استفاده از سبک توسکانی ایده خوبیه چون هم درست کردنش اسونه و هم احساس ارامش و رمانتیک بودن ایجاد می کنه . در اینجا به نکاتی برای ایجاد یک چشم انداز توسکانی وار در اتاق خواب اشاره می کنیم .
    رنگ دویارها را به رنگ زنگی یا هر رنگ از طیف رنگ های خاک رنگ نمایید . توجه کنید که رنگ های درخشان مانند نارنجی سوخته یا اخرایی برای دست یابی به حس گرمی و نشاط سبک توسکانی ضروریست . این رنگ ها هم با مبلمان تیره و هم روشن همخوانی خواهند داشت . مبلمان تیره با رنگ درخشان و رگ دیوارها بیشتر به چشم می ایند و جالب است که همین اتفاق در مورد مبلمان ابی کمرنگ یا سفید نیز حادث می شود . رنگ امیزی می تواند بافت دار یا ساده باشد و حتی می توانید در صورت تمایل عکس هایی از گل ها را نیز بر روی دویار ترسیم کنید . یا حتی از کاغذ دویارهایی با مناظری از چشم انداز ساحل دریا استفاده نمایید . مناظر بسیار ارامش بخش هستند .
    بهتر است در سقف شما تیرهای چوبی یا بافت اجری به کار رفته باشد اما انها را رنگ نکنید یا رنگشان را متضاد با رنگ دیوارها انتخاب نمایید . برای کف پوش نیز از سنگ های اخرایی یا اجرهای سفالی یا چوب قرمز استفاده کنید . رنگ زمین و دیوارها هماهنگ و قرمز و رنگ سقف روشن تر و متضاد است . این رتکیب رنگ چنین اتاقی است .
    اما خوب وقتی نوبت به وسایل می رسه باید پول خرج کنید و لوازم زیبای محلی توسکانی مثلا یک تخت خواب منقش دست ساز یا یک قفسه کتاب توسکانی یا کمدهای دست ساز روستایی انها را خریداری کنید . لازم نیست همه وسایل البته همجنس و هم مبدا باشند سعی کنید انها را هماهنگ کنید مثلا یک چراغ با پایه ای از چوب لوط می تواند نمای زیبایی بر روی یک میز عتیقه قهوه ای تیره داشته باشد .





    برای ایجاد یک نمای توسکانی حتی در صورت دسترسی نداشتن به وسایل دست ساز انها بعضی موارد در کنار رنگ دیوارها راه گشا می باشد . از کوزه ها و پارچ های سفالی قرمز رنگ بر روی گل میزهای کنار تخت بهره مند شوید . همچنین یک جاشمعی زنگاری رنگ با یک شمع اخرایی را در کنار تخت خود قرار دهید . پرده ها نیز باید دقیقا از زیر سقف شروع شوند تا حالتی رمانتیک و ارامش بخش ایجاد کنند . انها باید با لبه های تزیین خود پنجره شما را در برگیرند . در این اتاق ها استفاده از گلدان های اپارتمانی و قرار دادن انها بر روی میز ها یا دراورها نیز معمول می باشد .
    نکته مهم دیگر اویزان کردن فرش یا گلیمی سنتی بر روی دیوار است .
    ملافه ها را از رنگ های شاد اما کمرنگ انتخاب کنید تا تاکید اصلی بر روی رنگ دیوارها و زمین باشد . نور اتاق خواب نیز باید ملایم و ارام و رمانتیک باشد .

  2. #752
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب لوکس




    معمولا در تلویزیون سینما اتاق خواب های بزرگ و لوکس افراد ثروتمند را مشاهده می کنیم که اوقات استراحت خود را به راحتی در ان سپری می کنند . بهترین مارک ها ، بهترین وسایل ، لوازم روشنایی زیبا و پارچه های ابریشمی اتاق خواب لوکس انها را تکمیل می کند .
    امروزه مبحث اتاق خواب های لوکس اندکی تفاوت کرده و در طراحی انها به جای شلووغی بسیار به فکر مرتب بودن و هماهنگ بودن هستند . در ابتدا باید لوازم ضروری اتاق خواب را مشخص نمود که می توان این لوازم را از اجناس زیابی عتیقه فورشی ها نیز تامین نمود . به یاد داشته باشید که ایجاد یک اتاق خواب لوکس واقعا هزینه بر است .
    مهم ترین موضوع در چنین اتاق خوابی کیفیت و مارک وسایل مورد استفاده می باشد . کافیست به شوهای تلویزیونی در مورد افراد ثروتمند دقت کنید تا متوجه شوید به چه میزان لوازم گران قیمت نیازمندید البته بسته به فضای اتاق .
    یکی از راه های موثر برای لوکس تر نشان دادن اتاق استفاده فراوان از رنگ سفید است .





    می توانید بر روی دیوارها طراحی کنید اما نقش ها باید شاهانه و با رنگ های درخشانی مانند قرمز باشند . و در صوتر طراحی راه راه بهتر است رنگ های طلایی و نقره ای و برنزی را مد نظر قرار دهید . این طرح در قصرهای و خانه های اشرافی انگلیسی زیاد استفاده می شود . تابلوهایی از نقاش های معروف به دیوار نصب کنید البته می تواند تابلوی کپی باشد مهم نقش معروف ان است . برای ایجاد نمای متمایز از فولاد ضد زنگ و گاهای پلاستیک استفاده نمایید . استفاده از کریستال در چنین اتاق هایی چندان باب نیست .
    نکته مهم لوکس و چشم گیر بودن تمامی مبلمان است . لوستر و دویار کوب حتما در این اتاق ها وجود دارد و از نوع گران و زیبای ان نیز استفاده می کنند . از قالی های ایرانی با طرح های خولت جدید بهره مند شوید و تخت خواب های دارای ستون یا زائده های کناری مرسوم می باشد . تلویزیون و دستگاه سی دی را به هیچ وجه فراموش نکنید .

  3. #753
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب فرانسوی





    اگر از دوست داران هنر و سبک های فرانسوی هستید اما امکان مسافرت مرتب به این کشور را ندارید می توانید با کمک طراحی اتاقتان به سبک فرانسوی حال و هوای انجا را همیشه با خود داشته باشید . طراحی این اتاق اسان است کافیست به لوازم و سبک های فرانسوی اندکی بیندیشید ....
    لوازم چوبی در این سبک اصولا سفید هستند و از لوازم لوکس و تزیینی مانند فرش های ابریشمی ، پارچه های ابریشمی زربافت و پرده های خوش منظر تا حد ممکن استفاده نمایید .
    مهم ترین عنص این اتاق حالت کمرنگ و در حقیقت سفید بودن ان است اگر می خواهید اندکی رنگ به اتاق اضافه کنید رنگ های سبز و ابی و طلایی بسیار بسیار کمرنگ را انتخاب نمایید . همچنین از لوازن انتیک استفاده نمایید تا طرح فرانسوی شما کامل شود .
    البته از رنگ های گرم و روشنی مثل صورتی یا هلویی نیز برای رمانتیک تر شدن فضا می توان استفاده نمود . رنگ های خنثی نیز می توانند به اتاق اضافه شوند اما حتما باید در یک چهارچوب طلایی یا کرمی قرار گیرند . اتاق شما بسیار ملایم و فریبنده خواهد بود . بهتر است چند تابلو با طرح دلخواهتان را به دیوار بیاویزید تا نمای پرشکوه اتاق تکمیل شود .








    بعد از رنگ مهم ترین موضوع انتخاب لوازم انتیک و شاهانه است . تخت خواب ، گل میز ها و سایر لوازم را از مغزه های انتیک فروشی خاص خریداری نمایید . قیمت این اجناس اغلب گران است اما با اندکی تلاش قیمت های مناسب تر را نیز خواهید یافت .
    نکته مهم دیگر توجه به نور اتاق است . نور در چنین اتاقی باید بسیار ملایم باشد پس حباب های پر نور و درخشان را فراموش نمایید . آباژورهای سفید با کلاهک حریر نیز ترجیح دارند .
    و یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون فرانسوی پرده است . دراپه های مجلل با پرده های حریر بلند که بر روی زمین پخش می شود را فراموش نکنید . چین ها ، دراپه ها و تزیینات پرده تا حد ممکن زیاد می باشد .
    لوازم اتاق نیز دارایا طرح می باشند و استفاده از طرح های گلدار نیز ایده خوبی خواهد بود .
    و نکته مهم دیگر در این سبک حتما باید دو اباژور در دو سمت تخت وجود داشته باشد . و همچنین یک صندوقچه یا جعبه در پایین تخت . می توانید پتوهای اضافی یا لباس ها یا حتی کتاب های خود را در این صنودق قرار دهید .
    سبک فرانسوی سبکی با کلاس و زیبا برای اتاق شما خواهد بود .

  4. #754
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب ساحلی




    این سبک اتاق خواب بیشتر در میان نوجوانان طرفدار دارد . هر چند امروزه علاقه به این نوع سبک را می توان در بین سایر افراد و حتی افراد نسبتا مسن نیز مشاهده نمود . افرادی که عاشق ساحل و بازیهای ابی هستند دوست دارند که این سبک را وارد محل خواب خود نیز بکنند . انها می خواهند احساس خنکی و آرامش و تازگی ساحل را در اتاق خواب نیز داشته باشند .
    شاید شما هم جز این افراد باشید و علاقه مند باشید تا چنین سبکی را برای خود برگزینید . اگر اتاق خواب شما اشفته و خسته کننده و دلمرده است استفاده از این سبک تغییر فضای خوبی را ایجاد خواهد کرد .
    اولین موضوع در یک اناق خواب ساحلی طراحی ستاره دریایی و صدف ها و موجهای دریا بر روی دیوار می باشد . اما موارد دیگری را نیز باید مد نظر قرار داد .






    لوازم نقش مهمی در ایجا حال و هوای ساحلی ایجاد خواهند نمود . لوازم مناسب زیادی برای این سبک وجود دارد اما مراقب باشید اتاق را زیاد شلوغ نکنید و لوازم هماهنگ را انتخاب نمایید .
    رنگ ها نیز نقش مهمی را در این سبک ایفا می کنند . رنگ های روشن و ملیح در این سبک ارجحیت دارند . دقت کنید که استفاده از رنگ های ابی و سبز و زرد در کنار هم واقعا احساس ساحل را ایجاد خواهد نمود . رنگ های خنثی نیز یادآور موج ها و صدف هستند و هماهنگی خوبی با اتاق خواهند داشت .







    بهتر است لوازم ساخته شده از صدف را در اتاق خود استفاده نمایید . مثلا چراغ خواب یا قاب عکسی که با صدف تزئین شده و یا کوزه های صدفی بر روی کمد نقش موثری دارند . می توانید صدف ها و مرجان ها و ستاره های دریایی زیبا را در اتاق قرار دهید و حتی پایه های میز و صندلی و تخت را با انها بیارایید .
    تصاویری از دریا و ساحل نیز در اتاق نصب نمایید . این تصاویر را می توانید بر روی دیوار نصب کنید و قاب های کوچک تر را بر روی گل میزهای کنار تخت قرار دهید . البته سعی کنید مناظر زیبا و غیر تکراری را انتخاب نمایید .










    نور نیز عنصر مهمی در چنین اتاقی است . شیشه لوستر شما باید شفاف باشد و بهتر است شکلی شبیه به یک صدف دریایی داشته باشد .
    پتوها ، تشک ها و ملافه ها و پشتی ها و کوسن ها و حتی پرده ها همه و همه باید دارای طرح هایی از ساحل یا دریا باشند .
    حتما در چنین اتاقی احساس نشاط خواهید کرد .

  5. #755
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب مشرقی




    اگر اتاق خوابی کاملا مدرن و امروزی دارید شاید برای تنوع خوب باشد که در صوتر تمایل به تغییر دکوراسیون سبکی کاملا متفاوت یعنی سبک شرقی را انتخاب نمایید .
    این سبک امروزه بسیار محبوب است و دو دلیل عمده برای این امر وجود دارد . اول حس همبستگی خانوادگی که در فرهنگ مشرق زمین به وفور مشاهده می شود . شاید یکی از مهم ترین موارد در نزد شرقی ها همین اتحاد و همبستگی خانوادگیست . ناهار ، شام و مناسبت های مهم در خانواده با حضور همه و در کنار هم انجام می شود . این موضوع با تاکید بر فضا در دکوراسیون شرقی کاملا مشهود می باشد .
    پس برای این سبک مطمئن شوید فضای اتاق شما به گونه ایست که می تواند مجموعه ای خاص از رنگ ها و وسایل و دکوراسیون را در کنار هم تطبیق دهد . البته لازم نیست فضا به گونه ای باشد که پذیرای سایر افراد خانوده هم باشید این مکان خصوصی است اما باید به گونه ای باشد که همه لوازم ضروری درون ان جای گیرد .







    موضوع دیگر علاقه شرقی ها به وفور نعمت و در حقیقت ثروت می باشد این موضوع در دکوراسیون خود را با رنگ های شاد و گرم نشان می دهد . رنگ های قرمز و ابی درخشان و طلایی براق در چنین دکوراسیونی ضروریست . در انتخاب تک تک لوازم به این رنگها دقت کنید و لوازم کوچک تر را به عنوان تزیینات بر روی لوازم اصلی تر قرار دهید . در چنین اتاقی یک قالی مشرقی پر نقش و نگار با رنگ های تند و به خصوص قرمز را فراموش نکنید . قالی را در پایین تخت پهن کنید .
    میزهای قرمز رنگ نیز در این سبک جایگاه خاصی دارند . بهتر است دراور و تخت و میز ارایش نیز رنگ مشابهی داشته باشند . لوازم انتیک و عتیقه نیز کاملا مناسب چنین فضایی خواهد بود .
    برای صمیمی تر نمودن فضا از صنایع دستی و قاب های زیبا بهره بگیرید . پاراوان های مزین و کمدهای لباس پرنقش و نگا نیز ایده خوبی خواهد بود .
    این سبک وقت گیر بوده باید به همه جزییات دقت کنید و صنایع دستی مناسبی را برای اتاق خود انتخاب نمایید .

  6. #756
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض طراحی اتاق خواب رمانتیک





    لوازم مختلف انتخاب شده برای اتاق خواب ، نورپردازی آن ، تخت خواب و دیوارها همه و همه به رمانتیک شدن اتاق خواب کمک می کنند . مهم ترین موضوع در طراحی چنین اتاقی توجه به رنگ ها و نروهای شاد می باشد . رنگ مهم ترین عنصر برای رمانتیک و عاشقانه نمودن فضای اتاق خواب است . رنگ احساسات شما را هدایت می کند .
    مهم ترین رنگ در این زمینه رنگ قرمز است که اصولا سایه هایی از ان را بر روی دیوار ایجاد می کنند . نقاشی هایی نیز به دیوار نصب کنید که البته زیاد هوس انگیز نباشند . اتاق خواب رمانتیک گرم و صمیمی و ارامش بخش است . کاغذ دیوارهایی با نقش های رمانتیک نیز در بازار موج.د است البته نقش های بچگانه با قلب ها و فرشته های صورتی را البته فراموش کنید .
    تخت خواب ها و صندلی های بامبو حس راحتی و عاشقانه ای را در اتاق ایجاد می کند . کاناپه های نرم و قرمز یا صورتی را فراموش نکنید .









    لوسترها و اباژورها و دیوارکوب ها همگی در این طرح جای دارند . نور چراغ ها باید تیره باشد یا امکان تیره کردنش وجود داشته باشد .
    سایز تخت نیز بهتر است بزرگ و پهن باشد . پشتی ها و کوسن های زیادی بر روی تخت قرار دهید و دقت کنید رنگ همه انها درخشان باشد .

  7. #757
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض طراحی نور اتاق خواب




    در مورد نور شاید اولین موردی که به ذهن اید محل نصب وسیله روشنایی است . مهم ترین وظیف چراغ ها همان تامین روشنایی و به خصوص در هنگا شب است . طرح ها و مدل های زیادی برای لوازم روشنایی اتاق خواب از قدیم وجود داشته و اخیرا نیز مدل های متفاوت و زیبایی در بازا ارائه گشته است . طراحان لوازم روشنایی علاوه بر نقش اساسی تامین نور به نکات ظریف دیگری نیز چه در طراحی لوازم سنتی و چه مدرن توجه نموده اند .
    انواع و اقسام اباژورها در بازار وجود دارد و شما می توانید وسیله مورد نظر خود را انتخاب نمایید . در بعضی سبک ها مثل سبک ویکتوریایی استفاده از شمع دان ها و اباژورها و دیوارکوب های متعدد معمول می باشد . دقت کنید که نور ایجاد شده توس طوسیله همان نور مورد نظر شما باشد و نمای ان نیز با سایر دکوراسیوناتن هماهنگ باشد .

    الان در حدود 70 سال است که از چراغ خواب ها در دکوراسیون بهره مند می شویم تا هم اتاق را زیبا کنیم و هم در هنگام شب روشنایی لازم را تامین نماییم . بعضی از انواع این چراغ ها شرقی و سنتی تر و برخی اروپایی تر و تشریفاتی تر هستند . البته طرح های مردن و امروزی امریکایی نیز در بازار موجود می باشد .







    دیوارکوب ها نیز برای روشن کردن زوایای اتاق خواب به کار برده می شوند . نور این دیوراکوب ها اصولا سرد و کمرنگ است . انواع مدرن ان در بازار فراوان است و نوع های قدیمی تر را نیز در عتیقه فروشی ها خواهید یافت .
    چلچراغ ها و لوسترهای سقفی نیز نقش مهمی در دکوراسیون دارند . نمونه های مردن اروپایی در بازار فراوان است و نمونه های کاغذی و شیشه ای رنگین شرقی نیز قابل دسترسی است . چراغ های پایه داری که بر روی زمین نیز قرار داده می شوند در حال حاضر بسیار محبوب می باشند . جنس انها نیز متنوع است . انواع فلزی و پلاستیکی و کریستالی و چوبی و حصیری ان موجود می باشد .

  8. #758
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض طراحی دیوارهای اتاق خواب




    استفاده از کاغذ دیوارها ، رنگ آمیزی های متنوع و قاب های عکس و تصاویر ترسیمی همه و همه از راه های مختلف برای زیباتر نمودن دیوارهای اتقا خواب است . طرح دیوار اتاق خواب نباید چشم را اذیت کند و در حقیقت باید رنگی باشد که شخص بعد از گذراندن یک روز پرمشغله به راحتی درون آن به ارامش دست یابد .
    دیوار مثل تابلوی بزرگی است که می تواند کل اتاق خواب را به یک شاهکار تبدیل کند .
    امروزه ایده های هنری زیادی برای دیوارهای اتاق خواب به کار برده شده است . رنگ و طراحی دیوار اتاق نباید با سیستم روشنایی آن در تضاد باشد . قدیمی ترین متد مورد استفاده در این باب استفاده از کاغذهای دیواری منقش بوده است .







    البته امروزه سلیقه ها تفاوت زیادی نموده است . معمولا امروز مردم ترجیح می دهند که دیوار را رنگ نمایند و سپس از یک نقاش چیره دست می خواهند تا تصاویری را بر روی دیوار ترسیم کند این تصاویر اصولا مناظر طبیعت ، گل ها و دریا می باشند . نمونه های مختلف این طراحی ها را هم تا به حال نشان داده ایم . برای طراحی دویارهای اتاق خواب به یک موزه هنری سر بزنید و از نحوه کنار هم قرار گرفتن رنگ ها در تابلوها ایده بگیرید .
    کاغذ دیواری در صورت داشتن یک نقش زیبا و مناسب نیز هنوز برای اتاق های خواب کارآمد می باشد . نوجوانان رنگ های تیره تر و حتی مشکی را برای دوار ترجیح می دهند و کودکان رنگهایی مانند صورتی . سلیقه ها بسیار متنوع است .








    پر طرفدارتین طرح ها ، انهایی هستند که حال و هوای رمانتیک دارند . رنگ های درخشان مانند قرمز و زرد و آبی در طراحی دیوارها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . قاب عکس های انتخابی نیز اصولا نقش هایی از گلها یا دریا می باشند . البته در حال حاضر در جامعه ما اکثرا توجهی به دویار ندارند و ان را به رنگ سفید یکنواخت رنگ امیزی می کنند و ان قدر وساایل مدرن در اتاق قرار می دهند که دیوار اصولا دیده نمی شود . اما می توانید حتی طرح های ساده و کم رنگی مثلا ابی به صورت نقطه های ریز یا راه راه های باریک یا اشکال ظریف هندسی بر روی دیوار قرار دهید .

  9. #759
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب به سبک نواحی گرمسیری





    خیلی از افراد در موقع غم و ناراحتی به اتاق خواب خود پناه می برند . ارامش و امنیت این اتاق ان را برای چنین مواقعی مناسب می کند . اما اگر اتاق خواب شما حالت ارامش بخش و ساکتی را نداشته باشد پشت سر گذاشتن این احساس و پناه بردن به ان بی فایده خواهد بود . اتاق خواب گرمسیری اتاقیست که ارامش را چه در شب و هنگام استراحت و چه در مواقع ناراحتی یا خستگی به شما ارزانی می دارد .
    حتی تزیین چنین اتاقی با حسی از ارمش و اسودگی همراه خواهد بود . اولین موضوع تعیین نقطه اصلی جهت تمرکز پیاده کردن طرح بر روی ان می باشد . تصاویری با موضوعات گلها و حیوانات و گیاهان ایده اصلی چنین سبکی را خواهند داد . سعی کنید وسایلی با این مضومن پیدا کرده و در گوشه و کنار اتاق قرار دهید . به همین راحتی !!!!!








    می توانید تصاویری از شاخ و برگ های پهن بر روی دویار اتاق خود نقاشی کنید . یا حتی شاخ و برگ های مذکور را خشک کرده وسپس قاب کنید و بر روی دیوار نصب نمایید . می توانید با انها درون قاب عکس منظره گرمسیری زیبایی را به تصویر بکشید یا برای متفاوت بودن یک منظره کاملا متضاد با نقاط گرمسیری .








    رنگ دیوارها باید طبیعی و روشن مثلا سفید یا کرمی یا خاکستری روشن با بژ باشد . رنگ های سبز و ابی و زرد برای پویایی و شادابی اتاق و در سایر طرح ها به کار گرفته می شوند . نقاشی دیواری نیز می توانتد شامل خورشید در حال غروب و درخت های نخل باشد یا کاغذ دویاری گلدار هم انتخاب خوبیست .
    کف اتاق می تواند به رنگ بلوطی یا قرمز تیره یا قرمز قهوه ای یا به رنگ ماسه های دریا باشد . کف پوش های لومینت کاملا مناسب چنین سبکیست .
    یک پنکه سقفی با پره هایی شبیه برگ نخل و حباب هایی اویزان از زیر ان طرح شما را تکمیل می نماید . نور در اتاق مهم است اما در این سبک نباید منبع اصلی توجه شما باشد .






    پرده ها و روتختی ها بهتر است دارای نقوشی از برگ ها یا خود درخت خرما و گل های ارکیده باشند . یک گلدان زیبا با گلهای ارکیده مصنوعی نیز کنار تخت قرار دهید . جنس وسایل اتاق نیز باید چوبی باشد .

  10. #760
    حـــــرفـه ای magmagf's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    14,650

    پيش فرض اتاق خواب مدرن






    اگر به دنبال مدلی شیک و مد روز می گردید به سراغ سبک مدرن بروید . با خنثی نمودن محوریت تمام چیزها و رفتن به سوی ساده بودن و حداقل بوده این سبک به خودی خود ایجاد می شود .
    یعنی رنگ های شلوغ و براق را فراموش کنید و از رنگ های خنثی و روشن مثل بژ ، قهوه ای ، سفید یا سیاه استفاده نمایید . و منظور از حداقل نمودن یعنی اینکه تنها لوازم ضروری را در اتاق جا دهید . این دو مورد مهم ترین نکات در باب یک اتاق خواب مدرن است .
    در ابتدا به سراغ لوازم بروید و همه را با یک سبک و به صورت ست انتخاب کنید . اول تخت خواب را انتخاب کرده و بعد کمد و میزارایش را به صورت هماهنگ انتخاب کنید . به علت پاکیزه گی ظاهری اصولا چوب های تیره ترجیح داده می شوند و طرح ان نیز لازم نیست چندان مزین باشد .
    در عین حال لوازم فلزی نیز مناسب این اتاق خواهند بود . در این مودر نیز لوازم به صورت ست انتخاب می شوند .
    در مرحله بعد به سراغ پنجره ها می رویم . در مغازه ها انواع دراپه ها و پرده ها ربان ها و منگوله ها وجود دارد . مدلی که بیشترین همخوانی با اتاق را دارد انتخاب کنید . در مورد انتخاب پرده دقیق باشید مدلی که در سبک اتاق محو شود بهترین است .





    در مورد کفپوش نیز دقت کنید تمامی موارد موجود مثل مرمر و سرامیک و چوب و .... قابل استفاده است اما هماهنگی با سایر لوازم فراموش نشود .
    از تعداد کمی قاب عکس و لوازم تزیینی برای زیباتر نمودن اتاق استفاده کنید . انها را به دقت انتخاب کنید و اتاق را شلوغ ننمایید .
    نور را هرگز فراموش نکنید علاوه بر لوسترهای مدرن و زیبا ، چراغ های زمینی مدرن نیز با این اتاق هماهنگ هستند .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •