تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
پاوربانک ها - شیائومی روموس کانفلون مارک انرجایزر
پیشبینی فوتبال
Buy Website Traffic
Buy Organic Website Traffic
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
دستگاه جوجه کشی

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]



نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: ابهاماتی در مورد کارهای من

  1. #1
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,153

    پيش فرض ابهاماتی در مورد کارهای من

    سلام خدمت رفقا من این دو تا کارو قبلا به عنوان نمونه کار از خودم منتشر کرده بودم که بعضی از رفقا کم لطفی کردن و گفتن تو یو دی کی همینجوری هرچی بریزی همین کیفیته :|
    ممنون ازشون حالا من یه آوانس هم به خودشون میدم با اثن Unreal 4 با درخت و متریالای اماده و با کیفیت که متخصصای آنریل انجین طراحیش کردن خودشو ببینم یه درخت با کیفیت کوچولو دو دقیقه وقت میبره بزن ازش عکس بگیر تفاوتو حس کن .

    چرا ؟

    چون 10 سال پیش زمانی که اینا رو زدم قرار بود تو شرکتی به عنوان لول دیزاینر و طراح متریالو پارتیکل و ... کارر کنم :

    بیشتر از 300 ساعت ویدئو آموزشی رو قدم به قدم باهاش تکرار کردم کاملا اصولی میتونم پارتیکلی که میخام رو خام با بهترین کیفیت (فراتر از سمپلهای خوده یو دی کی ) بزنم یا متریالو به صورت اصولی یا نورپردازی و ایجاد اتمسفر مورد نظر رو فوق حرفه ای یاد گرفتم .
    بعد بعضیا میان میگن یو دی کی که هر چی بندازی توش خوشگل میشه شما با مدلای اماده و متریالایی که متخصصای آنریل انجین ساختن تو 5 دقیقه نمونه کوچیکشو بساز ما هم ببینیم

    برنامه نویسی هم تا تهشو خوردم و قورت دادم از شیدر نویسی تا برنامه نویسی میکروکنترولرها و الکترونیک . پس یه پیغام :

    اون کسی که با تغییر دادن چند تا عدد تو کدهای آماده به یه نتایج ضعیف رو به متوسطی میرسه خودشونو قاطی نکنه / دقیقا منظورم مخاطب خاص خودم بود که همه میشناسینش شما نیستی دوست عزیز خودش میدونه قدمت روی چشم


    فقط خاستم ارزش این کارها فراموش نشه اینا 10 سال پیش توسط خودم طراحی شدن /فقط مدل درختا آمادس متریالشم اصلاح شده . البته قبلا بچه ها بعضیاشو دیدن واسه روشن شدن یه سری موضوعات که تو دلم مونده بود این تایپیکو زدم :

    1 _ UDK



    2 _


    پشه های توی فضا هم با پارتیکل زدم اینقدر حرکات طبیعی دارن کف میکنی .


    اینم عکس از یه صحنه طراحی شده با همین انجین توسط افراد تغریبا حرفه ای که بدانند یو دی کی به خودی خود معجزه نمیکند » (و برای کساییی که با قدرت طبیعی و معمولی این انجین قدیمی اشنایی ندارن )


    راستی چند عکس از یه بازی سه بعدی که واسه یونیتی حدود 6-7 سال پیش ساختم پیدا کردم جالب بود گفتم اشتراک بزارم مدلسازی سه بعدی / گرافیک دو بعدی / لول دیزاین / شیدر و ... همه کار خودم با بازیهای امروز ایرانی که واسه اندروید منتشر میشه مقایسه کنید . البته وقتی منتشرش کردم واسه یه کوتاهی که چکپوینت نزاشتم خسته کننده و در کل زیاد موفق نشد ولی از نظر فنی 22ه :





    کلا ما دستمون طلاییه حالا چه کوییسست باشه چه یونیتی چه انریل چه انجیین خود نوشته

    ارزوی موفقیت واسه همه و :
    سیییییی یوووووو
    Last edited by Reza Azimy_RW; 20-01-2020 at 14:21.

  2. 5 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پروفشنال MARTIN's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    ایران عزیز,مازندران
    پست ها
    663

    پيش فرض

    داداش ممنون که بعد از ده سال برگشتی و به حرف و حدیث ها پایان دادی!
    Last edited by MARTIN; 01-02-2020 at 14:00.

  4. #3
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی lord arthas's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,066

    پيش فرض

    هولی فاکین شت !!!

    فک کنم این اولین پستم بعد از حداقل 8-9 سال باشه !!

    رضا جون دلتنگتیم ، مخصوصا کل کل هات با پیام

    عکس کارها گویاست که حرفه ای شده ولی این پایینیه یونیتیه ؟ این همون گیمه نیست که با Torque 3D زده بودی دهن مارو سرویس کردی با این انجین اخرش خوده سازنده ها هم ازش ناامید شدن تو میگفتی نه خوبه ؟!

  5. #4
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Aug 2018
    پست ها
    750

    پيش فرض

    سلام خدمت رفقا من این دو تا کارو قبلا به عنوان نمونه کار از خودم منتشر کرده بودم که بعضی از رفقا کم لطفی کردن و گفتن تو یو دی کی همینجوری هرچی بریزی همین کیفیته :|
    ممنون ازشون حالا من یه آوانس هم به خودشون میدم با اثن Unreal 4 با درخت و متریالای اماده و با کیفیت که متخصصای آنریل انجین طراحیش کردن خودشو ببینم یه درخت با کیفیت کوچولو دو دقیقه وقت میبره بزن ازش عکس بگیر تفاوتو حس کن .

    چرا ؟

    چون 10 سال پیش زمانی که اینا رو زدم قرار بود تو شرکتی به عنوان لول دیزاینر و طراح متریالو پارتیکل و ... کارر کنم :

    بیشتر از 300 ساعت ویدئو آموزشی رو قدم به قدم باهاش تکرار کردم کاملا اصولی میتونم پارتیکلی که میخام رو خام با بهترین کیفیت (فراتر از سمپلهای خوده یو دی کی ) بزنم یا متریالو به صورت اصولی یا نورپردازی و ایجاد اتمسفر مورد نظر رو فوق حرفه ای یاد گرفتم .
    بعد بعضیا میان میگن یو دی کی که هر چی بندازی توش خوشگل میشه شما با مدلای اماده و متریالایی که متخصصای آنریل انجین ساختن تو 5 دقیقه نمونه کوچیکشو بساز ما هم ببینیم

    برنامه نویسی هم تا تهشو خوردم و قورت دادم از شیدر نویسی تا برنامه نویسی میکروکنترولرها و الکترونیک . پس یه پیغام :

    اون کسی که با تغییر دادن چند تا عدد تو کدهای آماده به یه نتایج ضعیف رو به متوسطی میرسه خودشونو قاطی نکنه / دقیقا منظورم مخاطب خاص خودم بود که همه میشناسینش شما نیستی دوست عزیز خودش میدونه قدمت روی چشم


    فقط خاستم ارزش این کارها فراموش نشه اینا 10 سال پیش توسط خودم طراحی شدن /فقط مدل درختا آمادس متریالشم اصلاح شده . البته قبلا بچه ها بعضیاشو دیدن واسه روشن شدن یه سری موضوعات که تو دلم مونده بود این تایپیکو زدم :

    1 _ UDK



    2 _


    پشه های توی فضا هم با پارتیکل زدم اینقدر حرکات طبیعی دارن کف میکنی .


    اینم عکس از یه صحنه طراحی شده با همین انجین توسط افراد تغریبا حرفه ای که بدانند یو دی کی به خودی خود معجزه نمیکند » (و برای کساییی که با قدرت طبیعی و معمولی این انجین قدیمی اشنایی ندارن )


    راستی چند عکس از یه بازی سه بعدی که واسه یونیتی حدود 6-7 سال پیش ساختم پیدا کردم جالب بود گفتم اشتراک بزارم مدلسازی سه بعدی / گرافیک دو بعدی / لول دیزاین / شیدر و ... همه کار خودم با بازیهای امروز ایرانی که واسه اندروید منتشر میشه مقایسه کنید . البته وقتی منتشرش کردم واسه یه کوتاهی که چکپوینت نزاشتم خسته کننده و در کل زیاد موفق نشد ولی از نظر فنی 22ه :





    کلا ما دستمون طلاییه حالا چه کوییسست باشه چه یونیتی چه انریل چه انجیین خود نوشته

    ارزوی موفقیت واسه همه و :
    سیییییی یوووووو
    سلام

    با اجازه دوستان یه اظهار نظر کنم. اولین عکس که یه جاده هست فوق العاده عالی هست اگر برای 10 سال قبل هست. یادمه که crysis نسخه اولش 2007 اومد، اگر شما در سال 2009 یا 2010 چنین گرافیکی رو طراحی کردی کار فوق العاده ای انجام دادی چون بسیار از هر لحاظ حرفه ای هست. شاید هم سطح یا حتی کمی بهتر.

    موفق باشی. امیدوارم مثل من درگیر معضل بیکاری نباشی با این همه استعداد و هنر.

  6. این کاربر از mohsenP3000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,153

    پيش فرض

    ممنون عزیز . در مورد اون عکس اول همه چیزش اورجینال از خودمه (مدلسازی شیدرها اتمسفر و.... ) به جز مدل درخت . ++متریالش اصلاح شدس

    میبخشید من اون شب چیز بودم یکم زیادی با اعتماد به نفس حرف زدم فقط میخاستم یه سوالایی که یهشون اون موقع چون حوصلشونداشتم جواب ندادم جواب داده باشم
    حسه غرور بهم دست داده بود
    من کوچیک اساتید هستم از همه نظر
    Last edited by Reza Azimy_RW; 01-02-2020 at 05:30.

  8. 2 کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •