تبلیغات :
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید باتری اصلی
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
پیشبینی فوتبال
دستگاه جوجه کشی

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]



+ جواب دادن به اين بحث
نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: بهترین مارک لامپ چراغ جلو (پراید)؟

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    پست ها
    233

    پيش فرض بهترین مارک لامپ چراغ جلو (پراید)؟

    سلام دوستان
    لامپ های eagle شنیدم تقلبی دارن ، میخواستم بپرسم چه مارکی رو پیشنهاد میدید؟ لامپ های قبلی 50/60 وات بودند فک میکنم بهتر باشه از همین وات دوباره استفاده کنم چون eagle از قدیم دارم 90/100 هستند میترسم سیم های ماشین مشکی براشون پیش بیاد دردسر شه
    تشکر

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2016
    پست ها
    40

    پيش فرض

    سلام دوستان
    لامپ های eagle شنیدم تقلبی دارن ، میخواستم بپرسم چه مارکی رو پیشنهاد میدید؟ لامپ های قبلی 50/60 وات بودند فک میکنم بهتر باشه از همین وات دوباره استفاده کنم چون eagle از قدیم دارم 90/100 هستند میترسم سیم های ماشین مشکی براشون پیش بیاد دردسر شه
    تشکر
    شما خیلی نگران دسته سیم ماشین نباش من خیلی قدیمها روی پژو ۲۰۶ و پراید لامپهای ۱۰۰ وات نصب کردم مشکلی نبوده. البته برای راحت تر شدن خیالت میتونی بری پیش یک سیمکش ماهر و بگی رله ی چراغ(بقول خودشون آفتامات چراغ) نصب کنه
    ضمنا منظورت از لامپ تقلبی رو متوجه نشدم یعنی توان کمتر از ۵۰ وات داره؟! اگه اینطوره که با اندازه گیری جریان مصرفی با یک مولتیمتر میشه فهمید چند وات واقعیه مثلا ۵۰ وات باید حدود ۴ آمپر جریان بکشه
    هر طور فکر می کنم اونقدر قیمت این لامپها پایینه که دیگه تقلبی معنی نداره

  3. این کاربر از C4lm بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    پست ها
    233

    پيش فرض

    شما خیلی نگران دسته سیم ماشین نباش من خیلی قدیمها روی پژو ۲۰۶ و پراید لامپهای ۱۰۰ وات نصب کردم مشکلی نبوده. البته برای راحت تر شدن خیالت میتونی بری پیش یک سیمکش ماهر و بگی رله ی چراغ(بقول خودشون آفتامات چراغ) نصب کنه
    ضمنا منظورت از لامپ تقلبی رو متوجه نشدم یعنی توان کمتر از ۵۰ وات داره؟! اگه اینطوره که با اندازه گیری جریان مصرفی با یک مولتیمتر میشه فهمید چند وات واقعیه مثلا ۵۰ وات باید حدود ۴ آمپر جریان بکشه
    هر طور فکر می کنم اونقدر قیمت این لامپها پایینه که دیگه تقلبی معنی نداره
    سلام
    ممنون
    بله درسته اگه توانش کمتر باشه میشه با مولتی متر فهمید
    ی مقدار تحقیقاتم رو بیشتر کردم کلا بیخیال اون لامپ 90/100 شدم و به دنبال لامپ جدید گشتم ، مارک osram رو چک کردم (فک میکنم همین مارک الان روی ماشین هست که بعد سالها تازه سوخته) این مارک چند مدله 55/60 وات داره از دونه ای 35 تومن تا جفتی 300 تومن ، پایین ترین مدل : 64193 هست و بعد این مدل : 64193SV2 ، تفاوتشون اینه اولی قطر لامپش 17 هست و دومی 13 که البته دومی 60 درصد روشنایی بیشتر و 20 متر برد نور بیشتر رو داره ، اولی 35 تومن دومی 56 تومن هست ، مدل بالاتر ها به همین ترتیب روشنایی بیشتری دارن (قطرشون همین 13 هست دیگه) اما جالبه طول عمر اونها کمتر زده شده ، برای همین من فک میکنم همین مدل sv2 مناسبه چون قیمتش زیاد تفاوت نمیکنه و هم روشنایی بهتری رو ارائه میده
    دیتاشیت 64193
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    دیتاشیت 64193SV2
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  5. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    Тебриз
    پست ها
    3,110

    پيش فرض

    هرچی میخوایید بخرید سراغ Eagle نرید که اصراف پوله! 100 وات بودنش مطمئن باش در کوتاه مدت شاید مشکلی نداشته باشه ولی در بلند مدت (مثلا یک سال به بالا) فاتحه طلق چراغ و سیم کشی رو باید بخونی! بعلت آگاهی کم، بنده بمدت 2 سال داخل کاسه چراغ پژو 405 SLX نصب کرده بودم. هرچند خود لامپ ها سگ جون هستن اما بدلیل وات بالاتر از استاندارد فابریک و در نتیجه تولید حرارت بسیار بالا پدر جیوه کاسه چراغ رو در میاره و کدر میکنه و از طرفی سیم کشی مربوطه رو خشک و ذوب میکنه درخشندگی و شدت نورش هم چندان با 55 وات فابریکی تفاوتی نداره. تو این دوسالی که عرض کردم سه بار اقدام به تعویض سوکت و سیم چراغ ها کردم و آخر سر دادم باطری ساز واسم رله یا همون به زبان عامیانه آفتامات نصب کرد که کل برق ماشینم به مشکل برخورد و هنگام روشن کردن چراغ ها کل صفحه کیلومتر خاموش و ریست و دوباره فعال میشد که باعث میشد کیلومتر مسیر طی شده از موقع ریسیت صفر بشه، با تحقیق و پرس و جو و تعویض آفتامات با نمونه دیگه هم درست نشد و هیچ کس نفهمید مشکل چیه (به احتمال که ایراد و ارور از ECU ماشین بود) در آخر لامپ ها و آفتامات رو در آوردم انداختم کنار باز رفتم سراغ فابریکی که بدلیل ذوب کردن داخل کاسه چراغ دیگه اون پرتاب نور قبلی رو با هالوژن نداشتم و بااجبار رفتم سراغ زنون که کمبود نور رو برام جبران کرد و سر وقت باید یه جفت کاسه چراغ نو هم بخرم!
    این ماشین های جدید هم بدلیل پیچیده شدن سیستم برق و سیم کشی شون بهتره زیاد دنبال دستکاری و کارهای ابتکاری نرید اگه دنبال نور باکیفیت و قوی هستین برین دنبال زنون یا حتی هدلایت که هم کم مصرف هستن و هم کیفیت و پرتاب نور خوبی دارن (البته باید یکم سر کیسه رو شل کنید و یکم تحقیق و بررسی و خرید از یه جای مطمئن که جنس بنجل نندازن بهتون) و بیخیال لامپ های هالوژنی بشین چراکه از هر مارک و برندی بخری نور هالوژن از یه حدی بالاتر نمیره! ماشین های امروزی خارجی هم دیگه هیچ کدوم از کارخونه روشون هالوژن نصب نمیشه و یواش یواش تو دنیا بین کشورهای پیشرفته و توسعه یافته منسوخ شده تنها کشورهای جهان سومی دارن رو ماشین ها بدلیل هزینه کمتر هالوژن میبندن که علاجش رو همونطور که عرض کردم در صورت صلاحدید و وسع مالی میتونید با نمونه های زنون و هدلایت عوض کنید وگرنه به همون 55 وات اکتفا کنید و هزینه زیاد رو دستتون نذارید.

  6. این کاربر از DJ POLESTAR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    پست ها
    233

    پيش فرض

    هرچی میخوایید بخرید سراغ Eagle نرید که اصراف پوله! 100 وات بودنش مطمئن باش در کوتاه مدت شاید مشکلی نداشته باشه ولی در بلند مدت (مثلا یک سال به بالا) فاتحه طلق چراغ و سیم کشی رو باید بخونی! بعلت آگاهی کم، بنده بمدت 2 سال داخل کاسه چراغ پژو 405 SLX نصب کرده بودم. هرچند خود لامپ ها سگ جون هستن اما بدلیل وات بالاتر از استاندارد فابریک و در نتیجه تولید حرارت بسیار بالا پدر جیوه کاسه چراغ رو در میاره و کدر میکنه و از طرفی سیم کشی مربوطه رو خشک و ذوب میکنه درخشندگی و شدت نورش هم چندان با 55 وات فابریکی تفاوتی نداره. تو این دوسالی که عرض کردم سه بار اقدام به تعویض سوکت و سیم چراغ ها کردم و آخر سر دادم باطری ساز واسم رله یا همون به زبان عامیانه آفتامات نصب کرد که کل برق ماشینم به مشکل برخورد و هنگام روشن کردن چراغ ها کل صفحه کیلومتر خاموش و ریست و دوباره فعال میشد که باعث میشد کیلومتر مسیر طی شده از موقع ریسیت صفر بشه، با تحقیق و پرس و جو و تعویض آفتامات با نمونه دیگه هم درست نشد و هیچ کس نفهمید مشکل چیه (به احتمال که ایراد و ارور از ECU ماشین بود) در آخر لامپ ها و آفتامات رو در آوردم انداختم کنار باز رفتم سراغ فابریکی که بدلیل ذوب کردن داخل کاسه چراغ دیگه اون پرتاب نور قبلی رو با هالوژن نداشتم و بااجبار رفتم سراغ زنون که کمبود نور رو برام جبران کرد و سر وقت باید یه جفت کاسه چراغ نو هم بخرم!
    این ماشین های جدید هم بدلیل پیچیده شدن سیستم برق و سیم کشی شون بهتره زیاد دنبال دستکاری و کارهای ابتکاری نرید اگه دنبال نور باکیفیت و قوی هستین برین دنبال زنون یا حتی هدلایت که هم کم مصرف هستن و هم کیفیت و پرتاب نور خوبی دارن (البته باید یکم سر کیسه رو شل کنید و یکم تحقیق و بررسی و خرید از یه جای مطمئن که جنس بنجل نندازن بهتون) و بیخیال لامپ های هالوژنی بشین چراکه از هر مارک و برندی بخری نور هالوژن از یه حدی بالاتر نمیره! ماشین های امروزی خارجی هم دیگه هیچ کدوم از کارخونه روشون هالوژن نصب نمیشه و یواش یواش تو دنیا بین کشورهای پیشرفته و توسعه یافته منسوخ شده تنها کشورهای جهان سومی دارن رو ماشین ها بدلیل هزینه کمتر هالوژن میبندن که علاجش رو همونطور که عرض کردم در صورت صلاحدید و وسع مالی میتونید با نمونه های زنون و هدلایت عوض کنید وگرنه به همون 55 وات اکتفا کنید و هزینه زیاد رو دستتون نذارید.
    سلام ، ممنون از توجهتون
    اولش چون این eagle ها رو از قدیم داشتم و ی جورایی میدونستم اگه تقلبی داره هم اینا تقلبی نیستن میخواستم همینها رو بزارم فقط ترسم همین سیم و چراغ بود که گرم نشه باعث کدری و... بشه ، اما بعد که تحقیقم رو بیشتر کردم دیدم میشه همون 55/60 رو با نور بیشتر خرید کلا بیخیال اینا شدم ، همون osram silverstar 2 رو گرفتم که از حالت استاندارد نورش 60 درصد بیشتره و قیمتش هم خیلی متفاوت نیست (استانداردش 35 تومن این مدل 56 تومن) مدل های بالاتر دیگه هم قیمتشون زیاد میشد هم عمرشون کمتره ، نمیدونم تکنولوژیشون به چه صورته اما در وات مساوی هرچقد نورشون بیشتر بود عمرشون کمتر بود و من به همین silverstar رضایت دادم که ی جورایی مناسب هست به قیمت و کارایی
    دیشب اومدم لامپ ها رو عوض کنم دیدم مثل اینکه لامپ سمت شاگردم از قدیم همین 100 وات های eagle بود خداروشکر تا الان که مشکلی برای سیم پیش نیومده ، اون یکی هم oxus 60 بود
    حالا ی مشکلی که هست کاسه چراغ همین سمت شاگرد لقی داره و نمیدونم چطور باید درستش کنم (براش تاپیک زدم ببینم دوستان چه نظری دارند)

  8. این کاربر از abc.abc بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


+ جواب دادن به اين بحث

جواب سريع جواب سريع


* چنانچه از قبل در انجمن ثبت نام کرده اید و دارای نام کاربری هستید ، ابتدا وارد سایت شوید ( این فرم مخصوص ارسال پاسخ توسط کاربران میهمان است )
همچنین با داشتن اکانت گوگل ( جی میل ) میتوانید از لینک بالای سایت استفاده کنید و سریعا در سایت وارد شوید

تاریخ شمسی امسال (98) را بصورت 4رقمی وارد کنید

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما می توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما می توانید پاسخ ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •