تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: مشکل با مودم DLink عدم اتصال وای فای به هر گونه لپتاپ

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    7

    پيش فرض مشکل با مودم DLink عدم اتصال وای فای به هر گونه لپتاپ

    با سلام
    دوستان یه مشکل خیلی اعصاب خورد کن برام پیش اومده کلا قاط زدم سرش.
    مودم Dlink DIR-320 دارم اینترنتش کاملا وصله هیچ مشکلی هم نداره با وای فای به هر گوشی و تبلتی وصل میشه ، با کابله لن هم به هر لپتاپ و کامپیوتری وصل میشه .اما با وای فای به هیچ لپ تاپی وصل نمیشه .یعنی کانکتید میشه و 192.168.1.1 باز میشه تنظیماته مودم فقط دسترسی اینترنت نداره و مثلث زرد رو آنتن میوفته.دی ان اس زیر رو هم ثبت کردم ولی فرقی نکرد:
    192.168.1.50
    255.255.0.0
    192.168.1.1

    8.8.8.8
    4.2.2.2
    تقاضای کمک دارم ممنون

  2. #2
    داره خودمونی میشه lieee's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    محل سكونت
    هر جایی که توش بتونم یک قدم از اون چیزی که هستم برم بالا
    پست ها
    118

    پيش فرض

    ssid رو شاید hide کردین
    شاید هم wireless مودم و خاموش کردین

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    7

    پيش فرض

    ssid رو شاید hide کردین
    شاید هم wireless مودم و خاموش کردین
    عزیز دقت نکردی میگم وای فای کانکت میشم مشکلی نداره ولی اینترنت اکسس نداره.مثلث زردددددددددددد

  4. #4
    داره خودمونی میشه lieee's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    محل سكونت
    هر جایی که توش بتونم یک قدم از اون چیزی که هستم برم بالا
    پست ها
    118

    پيش فرض

    فایروال و انتی ویروس رو disable کن

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    7

    پيش فرض

    فایروال و انتی ویروس رو disable کن
    منظورتون ماله مودم هست یا ماله ویندوز؟؟ویندوز رو غیر فعال کردم نشد.مودم رو باید یه باره دیگه چک کنم
    ممنون از جواب

  6. #6
    داره خودمونی میشه lieee's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2015
    محل سكونت
    هر جایی که توش بتونم یک قدم از اون چیزی که هستم برم بالا
    پست ها
    118

    پيش فرض

    زنگ بزنید پشتیبانی شرکتی که ازش نت گرفتین dns هاش و بگیرین
    ی چیز دیگه هم هست شما gateway و شاید تو تنظیمات مودم عوض کردین که اگه جواب بله باشه باید تو تنظیمات tcp/ip ادرس gateway جدید و بدید و ip تون هم رنجش با gateway یکی باشه

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •