مشکل با تبلت lenovo s6000
9 ماه پیش این تبلت را با گارانتی سازگار خریدم
اون زمانی هنوز شرکت سازگار رام فعال کننده مکالمه این تبلت را نیاورده بود منم فقط از سیم کارت دیتای رایتل استفاده میکردم
بعدش متوجه شدم که یک ماه پیش شرکت سازگار رام جدید اورده به گارانتی مراجعه کردم تا رام عوض کنم مکالمه اضافه بشه
تبلت را تحویل گارانتی دادم
3 روز بعد که تحویل گرفتم جلوی خودشون سیم کارت انداختم داخلش دیدم اصلا سیم کارت را نمیشناسه
بعدش گفتم سیم کارت را نمیشناسه اولش گفتند که سیم کارت شما مشکل داره گفتم همین الان روی گوشی سامسونگ در آوردم دارم روی تبلت تست میکنم تبلت سیم کارت را گرفتند بردند یک اتاق جدا سیم کارت را شناخت گفتم مشکل چی بود گفت باید با سیم کارت داخل شیار تبلت بازی کنی تا سیم کارت را بشناسه
دیگه دست به تبلت نزدم یک ماه بعد سیم کارت همراه اول را با ایرانسل داخل خونه عوض کردم دیدم اصلا تبلت نه سیم کارت همراه اول را میشناسه نه ایرانسل را
بردم گارانتی گفتش شما زدی 3 تا از پین های سیم کارت را شکستی گفتم من یک ماه پیش برای تعویض رام آوردم شما اینجور به من گفتید باید با سیم کارت بازی کنید تا تبلت سیم کارت را شناسایی کند هیچ جور زیربار نمیرند که خودشون خراب کردند گفتند شامل گارانتی نمیشه 80 تومن هزینه میخوره
منم قبول نکردم
حالا شما میگید چطور میشه اینها را محکوم کرد؟