تبلیغات :
آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده ها 021-88446780 021- 88146330 021 88146323
دوره آموزش برنامه نویسی آندروید دوره آموزش برنامه نویسی #C
دوره کارگاه عملی وپیشرفته آموزش ASP.NET دوره کارگاه عملی آموزش PHP
دوره آموزش برنامه نویسی IOS دوره آموزش کامل و حرفه ای طراحی وب سایت HTML5-CSS3-JQuery
دوره آموزش MVC.NET 5.2 همراه با BootStrap AJAX دوره آموزش Sql Server 2012
دوره آموزش Entity Framework دوره آموزش PHP پيشرفته

آموزش تعمیرات لپ تاپ
دانلود رایگان نقشه لپ تاپ برای اولین بار در ایران
اجاره آپارتمان
گیفت کارت آیتونز گیفت کارت گوگل پلی
آگهی استخدام
فیلم های فارسی آموزشی شبکه (Microsoft,Cisco,VMware)


    

نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: علت سیاه بودن مدفوع چیست؟

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    2,353

    پيش فرض علت سیاه بودن مدفوع چیست؟

    سلام
    یه شخصی مشکل معده داره رفته پیش دکتر عمومی بهش دارو داده
    یک هفتست داره مصرف می کنه دردش کمتر شده ولی ادامه داره و مدفوعش هم سیاه رنگ هست.
    دلیل این رنگ مدفوع چیه؟
    داروهایی که مصرف می کنه کپسول امپرازول و قرص کلیدینیوم سی هست.


  2. #2
    ناظر انجمن زیست شناسی،پزشکی raana's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,746

    پيش فرض

    سلام
    منم یه مدت از این داروها به علت ورم معده استفاده می کردم ولی تا اونجا که یادمه این مشکل برام پیش نیومد.

    رنگ تیره مدفوع معمولا به خاطر وجود آهن هست ..البته علت های دیگه ای هم می تونه داشته باشه... ولی شایع ترینش وجود آهنه....

    حالا این آهن می تونه به صورت قرص باشه یا غذای آهن دار.

    یا نشانه وجود خونریزی در یه قسمت از دستگاه گوارش.

    ولی بهتره هر چه سریعتر با یه دکتر داروساز مشورت کنید.

  3. 2 کاربر از raana بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز h-blade's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    پست ها
    1,337

    پيش فرض

    لبو هم ممكنه باشه

  5. 3 کاربر از h-blade بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    محل سكونت
    شاهرود
    پست ها
    2,733

    پيش فرض

    سلام
    منم یه مدت از این داروها به علت ورم معده استفاده می کردم ولی تا اونجا که یادمه این مشکل برام پیش نیومد.

    رنگ تیره مدفوع معمولا به خاطر وجود آهن هست ..البته علت های دیگه ای هم می تونه داشته باشه... ولی شایع ترینش وجود آهنه....

    حالا این آهن می تونه به صورت قرص باشه یا غذای آهن دار.


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    یا نشانه وجود خونریزی در یه قسمت از دستگاه گوارش.

    ولی بهتره هر چه سریعتر با یه دکتر داروساز مشورت کنید.

    حالا این آهن می تونه به صورت قرص باشه یا غذای آهن دار.

    یا نشانه وجود خونریزی در یه قسمت از دستگاه گوارش.

    علایم ظاهری خونریزی چیه؟

  7. این کاربر از shabnam1986 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    ناظر انجمن زیست شناسی،پزشکی raana's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,746

    پيش فرض

    علل خونریزی های گوارشی: التهاب یا ورم معده- زخم معده-التهاب یا زخم دوازدهه- التهاب یا زخم روده بزرگ -هموروئید.

    اگر مشکل خونریزی تو معده یا دوازدهه باشه که علائمش شامل:

    درد شکم-حالت تهوع- قطع نشدن درد حتی در زمان مصرف دارو- سخت قورت دادن غذا-درد قفسه سینه - مدفوع سیاه و.....

    اگر مشکل تو روده باشه در مراحل اولیه هیچ علامتی جز مدفوع سیاه نداره و همچنین وجود خون در مدفوع نداره.


    که در هر دو حالت فوق فرد بیمار به علت از دست دادن خون دچار بی حالی و کم خونی میشه...

  9. 2 کاربر از raana بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    آخر فروم باز shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    محل سكونت
    شاهرود
    پست ها
    2,733

    پيش فرض

    من حدود 3 ساله مدفوع سیاه دارم اما ن درد دارم ن این مشکلاتی ک گفتین
    داروی متفورمین و فلوکستین و سیپروترون کامپاند رو تو این مدت مصرف میکنم
    سونو گرافی و آزمایش خون و مدفوع هم سالم بودن دستگاه گوارشم رو تایید کردن ب نظرتون با این داروها ارتباط داره؟

  11. این کاربر از shabnam1986 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    ناظر انجمن زیست شناسی،پزشکی raana's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,746

    پيش فرض

    من حدود 3 ساله مدفوع سیاه دارم اما ن درد دارم ن این مشکلاتی ک گفتین
    داروی متفورمین و فلوکستین و سیپروترون کامپاند رو تو این مدت مصرف میکنم
    سونو گرافی و آزمایش خون و مدفوع هم سالم بودن دستگاه گوارشم رو تایید کردن ب نظرتون با این داروها ارتباط داره؟


    منم داروی متفورمین و سیپروترون کامپاند رو مصرف کردم ولی این مشکل رو نداشتم...ولی فلوکستین رو نمی دونم

    با توجه به مدتی که این مشکل رو داری یعنی 3 سال ...فکر نمی کنم مسئله ی خاصی باشه ....چون اگر هر چی بود تو این مدت خودشو نشون میداد...شاید به خاطر نوع تغذیه باشه....

  13. 2 کاربر از raana بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

به اشتراک بگذارید

به اشتراک بگذارید