تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 102 از 103 اولاول ... 252929899100101102103 آخرآخر
نمايش نتايج 1,011 به 1,020 از 1025

نام تاپيک: تاپیک اختصاصی زبان آلمانی

  1. #1011
    .:: متفرقه - فنی مهندسی ::. SNOW PATROL's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    5,294

    پيش فرض



    Ja , aber leider konnte ich nicht das gewünschte Niveau erreichen.


    Alles ging am Prüfungstag ziemlich gut bis diesem verdammten mündlichen Ausdruck
    Der Prüfungsort des mündlichen Ausdrucks war ein Raum , in dem 12 Teilnehmer sich befanden. Sie sollten in gleicher Zeit
    .anfangen zu sprechen und als Folge davon gab es da einen unerträglichen Lärm

    Ich habe eine Schwäche , wenn jemand neben mir laut spricht ,kann ich mich überhaupt nicht konzentrieren . Aus diesem
    Grund habe ich bei der Prüfung mehrmals den Faden verloren und konnte keine geeignete Leistung zeigen




  2. #1012
    پروفشنال AABB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    بهسود
    پست ها
    905

    پيش فرض



    Ja , aber leider konnte ich nicht das gewünschte Niveau erreichen.


    Alles ging am Prüfungstag ziemlich gut bis diesem verdammten mündlichen Ausdruck
    Der Prüfungsort des mündlichen Ausdrucks war ein Raum , in dem 12 Teilnehmer sich befanden. Sie sollten in gleicher Zeit
    .anfangen zu sprechen und als Folge davon gab es da einen unerträglichen Lärm

    Ich habe eine Schwäche , wenn jemand neben mir laut spricht ,kann ich mich überhaupt nicht konzentrieren . Aus diesem
    Grund habe ich bei der Prüfung mehrmals den Faden verloren und konnte keine geeignete Leistung zeigen




    oh das tut mir leid. möchtest du sie wieder versuchen?

  3. #1013
    پروفشنال AABB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    بهسود
    پست ها
    905

    پيش فرض

    Duden : Das große Wörterbuch der deutschen Sprache

    (Auflage 4 (2011



    دیکشنری بزرگ زبان آلمانی

    کامل و جامع ترین دیشکنری آلمانی به آلمانی دودن
    ، همراه با مثال های اریجینال



    „Das große Wörterbuch der deutschen Sprache” in seiner neuesten Auflage – jetzt erstmals exklusiv in elektronischer Form. Damit wird das umfassendste Wörterbuch des neueren Deutsch zum perfekt durchsuchbaren Nachschlagewerk.

    Mehr als 780.000 Stichwörter, Bedeutungen, Beispiele und Zitate sind per Mausklick abrufbar. Die schreibungstolerante Stichwort- und Volltextsuche ermöglicht eine zielgenaue und professionelle Suche. So können z. B. alle Wörter mit altdeutschem, russischem oder jiddischem Ursprung gefunden
    werden

    این دیکشنری فقط برای افرادی که از قبل آشنایی نسبی با زبان آلمانی پیدا کرده اند مناسب هست و برای یادگیرندگان،
    دیکشنری آلمانی به آلمانی [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] توصیه میشه.

    تفاوت این دیکشنری با
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در داشتن مثال های اریجینال و نداشتن تلفظ صوتی است.


    Size : 58 MB

    Password : forum.p30world.com

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    (این دیکشنری رو باید از داخل برنامه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نصب و اجرا کنید.)





    من اینو نصب می کنم، آخرین لحظه ارور می زنه می گه نمی تونه فایل officebib.id رو توی پوشه سیستم نصب کنه! حتی دستی هم کپی می کنم بازم ارور می زنه و کار نمی کنه!

  4. #1014
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2014
    پست ها
    2

    پيش فرض

    سلام این لینک رو حذف کرده اند

  5. #1015
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2018
    پست ها
    1

    پيش فرض

    دوستان كسي كتاب Studio da2 رو داره به اشتراك بذاره؟ پي دي اف مي خوام

  6. #1016
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jul 2017
    پست ها
    70

    پيش فرض

    سلام
    برای افراد مبتدی ایرادی نیست 2 زبان انگلیسی و المانی رو باهمدیگه شروع کنن؟ رو همدیگه تاثیر منفی نداره؟ اصلا شدنی هست؟ علمی عه؟ تاحالا کسی همچین کاری کرده؟ یا باس تا یه جایی یکیش رو پیش رفت بعد زبان بعدی رو شروع کرد؟ زبان المانی ام امتحانی مثل ایلتس انگلیسی داره؟ اسمش چیه؟ هزینش چقدر هست؟

  7. #1017
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2019
    پست ها
    1

    پيش فرض

    سلام
    لطفا دوباره فایل های این کتاب رو قرار بدید. لینکهاش expire شده . ممنون

  8. #1018
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    پست ها
    2

    پيش فرض

    Berliner Platz 3. Deutsch im Alltag für Erwachsene
    wma, wav | 2004 | 128 Kbps | 840 MB


    Berliner Platz ist ein Lehrwerk für Erwachsene ohne Vorkenntnisse, das sich an den Niveaustufen des Europarats orientiert. Mit Band 1 und Band 2 wird in jeweils ca. 100 Unterrichtseinheiten die Stufe der "elementaren Sprachverwendung" erreicht (Band 1 A1, Band 2 A2). Der Zusatzband (Band 3 B1) bereitet auf die Prüfung zum neuen "Zertifikat Deutsch" vor. Die B?nde enthalten jeweils einen Lehr- und Arbeitsbuchteil und einen Anhang mit L?sungsschlüssel. Der erste Band bietet einen leichten Einstieg in die deutsche Sprache. Vier Rastst?tten dienen zur Wiederholung und Festigung des Lernstoffs. Bei den ausgew?hlten Themen steht der Alltag und die Vorbereitung auf das Alltagsleben in der deutschsprachigen Umgebung imVordergrund. Die flache Progression und eine klare Ubungstypologie sind auch auf die Bedürfnisse von Lernenden ausgerichtet, die keine oder wenig Erfahrung im Erlernen einer Fremdsprache haben.
    سلام
    کسی فایل این کتاب برلینر پلاتز 3 رو داره مجدد بفرسته؟
    لینک ها قدیمی شدن کار نمیکنن

  9. #1019
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2018
    پست ها
    1

    پيش فرض

    سلام. کسی کتاب TestDaF - Oberstufenkurs mit Prüfungsvorbereitung رو اره بفرسته. ممنون میشم.

  10. #1020
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2019
    پست ها
    2

    پيش فرض

    سلام دوستان

    کسی کتاب های زیر (پی دی اف و فایل های صورتی اش) رو داره؟

    Hören und Sprechen C1

    Modellprüfung - Zertifikat C1

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •