تبلیغات :
فیس بوک
فضای رایگان آپلود - آپلودترا


خرید بازی شبگرد     

صفحه 1 از 9 12345 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 87

نام تاپيک: گارانتی کامتل یعنی این!!!!

  1. #1
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض گارانتی پارس کامتل یعنی این!!!!

    بعد از اولین استفاده از خدمات گارانتی پارس کامتل به نظرم رسید این تاپیک را ایجاد کنم


    این تاپیک را با توجه به اینکه من از انواع گوشی های ال-جی در زمانهای مختلف و با گارانتی های مختلف استفاده کرده ام, قصد دارم راجع به انواع گارانتی هایی که تابحال برای گوشی های ال-جی وجود داشته و تفاوتهایشان برایتان توضیح بدم....
    Last edited by almgti_79; 03-05-2009 at 16:35.

  2. 3 کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. انفورماتیک پارسه

  4. #2
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض

    شرکتهای اصلی خدمات دهنده ی گوشی های ال-جی از زمان ورود گوشی های ال-جی به ایران به ترتیب زیر است:

    1- گلدایران (میدان آرژانتین)
    2- پرشين تله كام (خيابان قائم مقام فراهانی)
    3- ماد ایران (نمیدونم کجاست)
    4- پارس کامتل (معرف حضور دوستان حتما هست, خیابان کردستان)
    Last edited by almgti_79; 03-05-2009 at 23:20. دليل: اشتباه نوشتن دومين شركت گارانتي كننده

  5. این کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #3
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض

    در زیر مطالبی که برای خودم رخ داده را برای شما مینویسم تا خودتان قضاوت کنید که مشتری مداری یعنی چی!!!
    Last edited by almgti_79; 03-05-2009 at 14:32.

  7. این کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #4
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض

    اولین خاطره - گوشی lg-g7020

    گوشی آکبند خریداری شده از جمهوری با گارانتی گلد ایران؛

    دفترچه کاملا فارسی و تمامی وسایلی که در سایتها معرفی شده بود, درون جعبه بود, حتی کابل اتصال به کامپیوتر که آن زمان حدود 20هزارتومان قیمت داشت به همراه باتری اضافه , همراه گوشی درون جعبه موجود بود.....

    مسئول نمایندگی گلدایران زمانیکه گوشی را تحویل داد, تمام امکانات گوشی را توضیح داد و طریقه استفاده آنرا حتی درمورد کامپیوتر بیان کرد.

    منوها کاملا فارسی, و تابحال هیچ مورد نقصی به خاطرم نمیاد.

    بعد از هشت ماه استفاده بعلت سهل انگاری, گوشی درون آب افتاد و خاموش شد؛ دو سه روز طول کشید تا گوشی را به گارانتی ببرم (میدان آرژانتین)؛
    وقتی برای گارانتی مراجعه کردم, با کمال خوشرویی گوشی را تحویل گرفتند, بعد از دو روز خودشان (توجه کنید خودشان) تماس گرفتند که گوشی آماده است؛ وقتی گوشی را تحویل گرفتم با اینکه گوشی من درون آب افتاده بودو یک قطعه را عوض کرده بودند, از من پول برای تعویض قطعه نگرفتند و فقط پول دستمزد را گرفتند که حدود 2000 تومان بود.

    جالبتر اینکه بعد از دوماه تحویل گرفتن گوشی از گارانتی, با من تماس گرفتند و پرسیدند آیا در این مدت پس از تعمیر, گوشی مشکلی داشته یا نه و از خدمات ارائه شده راضی هستید؟!!!


    دومین خاطره - گوشی lg-b2000

    گوشی آکبند خریداری شده از جمهوری با گارانتی پرشين تله كام؛

    دفترچه کاملا فارسی پشتو و تمامی وسایلی که در سایتها معرفی شده بود, درون جعبه بود بجز کابل اتصال (کابل اتصال به کامپیوتر که آن زمان حدود 15هزارتومان قیمت داشت) که گفتند توی دوبی از روی جعبه ها برداشته میشه.....

    مسئول نمایندگی کامتل فقط حسابی چرب زبان بود (فکر میکرد میخواد بچه گول بزنه, نمیدونست برای خرید یک جنس 5 تومانی, 10 تومان پول اینترنت میدم تا بعدا پشیمون نشم!!!)

    منوها کاملا فارسی, و دوسه مورد نقص در آن دیده میشد که:

    1- گوشی را وقتی خاموش میکردیم, زنگ هشدار غیرفعال میشد!!!
    2- وقتی از برنامه های جاوا استفاده میکردیم, بعد از خروج از برنامه, صفحه دائما روشن میماند!!!

    برای گارانتی به شرکت مورد نظر بردم (اگر اشتباه نکنم خیابان قائم مقام بود)؛ اول از همه وقتی در را باز کردم فقط صدای خنده می آمدو هیچکس را شما پشت قسمت پذیرش نمیدیدید؛ خدا میدونه کجا بودند
    بعد از کلی در زدنو .... یکی پیدا شدو عیب ها را ازم پرسید و گفت آقا همشون همین مشکلو دارند و ما کاری نمیتونیم بکنیم!!!

    یک کمی بحث کردمو دیدم فایده نداره, از اونجا اومدم بیرون


    سومین خاطره - گوشی lg-KG200

    گوشی آکبند خریداری شده از جمهوری با گارانتی پرشين تله كام؛

    دفترچه کاملا فارسی دری و تمامی وسایلی که در سایتها معرفی شده بود, درون جعبه بود, بجز کابل اتصال به کامپیوتر و شنیده ها حاکی از آن بود که اتفاق b2000 هم برای این تکرار شده است.....

    همه موارد همانند پست قبل فقط ایرادات:
    1- درپوش باتری به درستی جا نمیرفت؛
    2- اسپیکر پشت گوش گاهی کار میکرد و گاهی صدا ازش در نمیومد!!!

    تحویل گرفتن هم همانند پست قبل و فقط در مورد درست کردنش:
    اولا درپوشو همونجا دختره جا زد و بهم گفت بلد نبودید و بیا یادت بدم, تا در آورد که جابزنه, درپوش شکست
    در مورد دومین ایراد هم گفت باید گوشی بمونه تست بشه, باشما تماس میگیریم و شش هفت تا شماره گرفتند و آدرس و.....!!! بعد از حدود یک هفته دیدیم تماس نگرفتند, خودم تماس گرفتم, گفتند آقا چرا نمیایید گوشیتونو ببرید, دو سه روزه حاضره
    خلاصه اینکه بعد از کلی بحث هزینه تعمیرو هم ازمون گرفتند باز بعد از یک ماه همون مشکل پیش اومد, بقیه اش هم نگم بهتره!!!


    خسته شدم, چقدر خاطره براتون تعریف کنم!!!!!!!!




    چهارمین خاطره - گوشی lg-P7200

    گوشی آکبند خریداری شده از جمهوری با گارانتی گلد ایران؛

    نكته: اون زمانيكه اين گوشي را گرفتم با گارانتي پرشين تله كام هم عرضه ميشد ولي بخاطر گلدايران، گارانتي پرشين تله كام را نگرفتم.

    گوشی کاملا بدون مشکلی بود, چیزی ندارم که ازش براتون بگم!!!!

    یادم اومد؛ فقط کیفیت فیلمبرداریش پایین بود و صفحه نمایشگرش کمی ضعیف بود مخصوصا زیر نور آفتاب, ولی بلندی صدای اسپیکرش به راحتی دوبرابر گوشی ویوتی بود!!!

  9. 11 کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    محل سكونت
    یک جای دنج
    پست ها
    1,007

    پيش فرض

    گارانتی در ایران بی خوده کلا در ایران این شعار معروف همیشه حق با فروشنده هستبرقراره

  11. 3 کاربر از rsh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #6
    آخر فروم باز Michael Ropy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    LG Mobile
    پست ها
    3,005

    پيش فرض

    ببینم کامتل با پارس کامتل فرقداره؟

  13. #7
    آخر فروم باز yashgin128's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,374

    پيش فرض

    در ایران قبل از اینکه جنسی خریداری بشه مشتری یعنی همه چی یعنی خدا .کلی احترامش می ذارن و خب مشتری جو گیر می شود (99%)
    همین که گوشی خریداری شد دیگه ( ببخشید ولی برای حس دادن باید بگم ) گ-ر بابای مشتری
    به همین سادگی

  14. 2 کاربر از yashgin128 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض

    و اما پنجمین خاطره - گوشی lg-KE990 - viewty

    گوشی آکبند خریداری شده از جمهوری با گارانتی پارس کامتل؛

    دوستان خودشون میدونند توی بسته اش چی هست و چی نیست, احتیاج به توضیح نداره فقط اینو بگم که کابل تلویزیون گوشی های ال-جی در بازرا یافت نمیشود (این اولین مورد از خدمات شرکت پارس کامتل)
    فقط شانس آوردیم کاور اضافی توی جعبه را برنداشتند!!!

    بعد از کلی تحقیق و پرس جو متوجه شدم گوشیمو که دو هفته است خریدم, صداهای مونو را از توی هدفون پخش نمیکنه و همینطور کیفیت صدای توی هدفون فوق العاده بی کیفیته!!!

    امروز بردم شرکت پارس کامتل (بزرگراه کردستان - نبش آزادگان) برای استفاده از گارانتی و به نمونه های جالبی برخوردم:

    1- زمانیکه جلوی در میایستید, در آپارتمان خودبخود باز میشه, فکر نکنید که خبر داشتن شما میایید یا اینکه یوزارسیف هستیدو درها خودبخود جلوتون باز میشه, چون به محض ورود متوجه میشید که زیر پله ی طبقه همکف نگهبانی نشسته و فقط از پشت شیشه رفلکس شما کسانیکه جلوی در میانو نگاه میکنه و درو با آیفون براتون باز میکنه!!!

    2- در ابتدای ورود حول نشیدو حواستون باشه که از پله ی در ورودی ساختمون پایین نیافتید چون هم تاریکه و هم سنگ پله سیاه هست!!!

    3- بعد از ورود به طبقه اول دو تا اتقک میبینید در حد دومتر در یک متر که اتاقک جلوی در برای تحویل دادن کالا به مشتری هاست و اتاقک بعدی برای تحویل گرفتن گوشی ها از مشتری هاست

    4- انتظار نداشته باشید یکنفر شما را کامل راهنمایی کند, چون مسئول پذیرش سه نفرند, اولی میگه برو فرم پر کن, تا فرمو پر میکنی, اونو دیگه پیدا نمیکنی, به دومی فرمو تحویل میدی, میگه صبر کن سومی بیاد, سومی هم میاد میگه خوب حالا گوشیتون چیه و چه مشکلی داره, با هزار مکافات که براشون توضیح دادید میگه اطلاعات روی گوشیتو پاک کن یا بردار و بعد سیم کارتو بهت تحویل میده به همراه مموری و در پشت گوشی و باتری گوشی!!!

    5- شانس بیارید کسی اونجا اعصابش خط خطی نباشه وگرنه......

    6- از هر اتاقی یکی در میاد و میره یه اتاق دیگه که روپوش آزمایشگاه تنشه و هرکدومشونو میبینی یاد پرفسور بالتازار می افتی


    ادامه در دو پست بعدی:
    Last edited by almgti_79; 03-05-2009 at 16:31.

  16. 5 کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض

    ببینم کامتل با پارس کامتل فرقداره؟
    روپی جان در پست دوم گفتم اسم شرکتش دقیق خاطرم نیست, شب که رفتم خانه نگاه میکنم و بهتون میگم...

    ولی الان نمایندگی اصلیش پارس کامتله که همه ی فروشنده ها میگن کامتل ولی موقعی که جعبه گوشی را میارن حواستنو باشه که دوطرفش هلوگرام داشته باشه و روی جعبه هم یک برچسب بزرگ زده و نوشته پارس کامتل

  18. این کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  19. #10
    پروفشنال almgti_79's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران - آرياشهر
    پست ها
    619

    پيش فرض

    ادامه از دو پست قبل:

    7- به هرحال گوشی را تحویل دادم, طرف میگه شانس بیاری مشکل با آپ فرمور درست بشه یا فوقش مایراد از برد گوشیت باشه وگرنه اگر ایراد از هدفونش باشه, چون لوازم مصرفیه شامل گارانتی نمیشه و خودت باید هزینه اش را پرداخت کنی!! گفتم من دو هفته نیست گوشیرو خریدم یعنی چی؟ دوباره بحثم شدو گفت بذار حالا تعمیر بشه شاید مشکل از برد بود. در اینجا فقط و فقط برد گوشی گارانتیه و بقیه ی اجزا جزء گارانتی نیست!!! حتی هندزفری و باتری و .......

    8- یه برگه بهمون دادندو گفتند تماس میگیریم!!!

    خدا رحم کنه چی میخوان بهمون تحویل بدند!!!
    Last edited by almgti_79; 03-05-2009 at 16:42.

  20. 2 کاربر از almgti_79 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 9 12345 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

به اشتراک بگذارید

به اشتراک بگذارید