اگر برات امکان داره از صفحه Status مودم یه عکس بذار ببینم اوضاع خطت در چه وضعی هستش.نوشته شده توسط امیرحسین11 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
اگر برات امکان داره از صفحه Status مودم یه عکس بذار ببینم اوضاع خطت در چه وضعی هستش.نوشته شده توسط امیرحسین11 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
خوبین بچه ها ؟
سرعت خط شما از دیشب نیمده پایین؟!یکی از سرویسهای من که آرت1 هست ریت مودم اومده روی 256کیلوبیت! مصرفی زیادی هم نداشتم مصرف مردادماه 13گیگ بوده کلاً!
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]نوشته شده توسط Majidson [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
میگه شما نویز نداری و سرویس شما 2 و ما بهتون بالاتر دادیم هی میگه اینارو تست کنید منم تست کردم میگه از سایت php.net تست کن
آقا یه مساله.
من ساکن استان مازندران هستم و سرویس اکو دارم. my.shatel.ir بهم میگه:
... براین اساس، از تاریخ 3 شهریور ماه 1394، کلیهی مشتریان دارنده سرویسهای اکو در استان مازندران نیز، میتوانند از بسته ترافیک تشویقی شبانه با 25 درصد تخفیف، به مبلغ 5250 تومان بهره گیرند. در حقیقت، با داشتن این بسته مشتریان میتوانند همچنان از امکان ترافیک تشویقی شبانه در تمامی روزهای هفته بهره گیرند.
این یعنی چی؟ یعنی اگه من اگه هر ماه 5250 تومن بدم، مثل سابق می تونم تو کل ماه دانلود شبانه داشته باشم ان شاء الله؟
راستی یه چیز دیگه. 5 تومن برا کل دوره ی سه ماهه باید بدم یا برا هر ماه؟
یه سوال دیگه اینکه گفته با 25 درصد تخفیف. تخفیف از چی؟ منظورم اینه که چه چیزی قبلا بوده که الان می خوان 25 درصد تخفیف بدن؟
سلام دوست عزیز منظورتون از تعویض پورت چیه مگه فرقی هم ایجاد میکنه ؟؟نوشته شده توسط Majidson [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من چند صفحه پیش گفتم سرویس 2مگ گرفتم هنوزم وصل نشده 2بار کارشناس اومد از سر خط تست کرد
رو 128 کیلوبایت بالا میاد که 90کیلوبایت میکشه که دیال آپ ازش بهتره قطع میشه بازم نمیدونم چیکار کنم
رفتم دفترشون گفتم نمیشه پول پس بدین او منشی اونجا گفت نمیشه فلان این حرف ها منم گفتم 195 تماس میگیرن
اون وقته که مشکلم حل میکنم حلا گفت این قدر صبر کردین چند روزم صبر کنید ببینید چی میشه شاید وصل شد من که میدونم تا کارشناس مخابرات نفرستن مشکل خط تو راه براش پیش اومده پیدا کنه نمیتونن وصل کنن
العان اینجا از همون کافو یک خط دیگه دارم راحت 4مگ وصل هست برای پارس آنلاین هست
اصولا چیکار میشه کرد تو این موقعیت ها احتمالش هست مخابرات بیاد بررسی کنه یا نه
از دوستانی که اطلاهات بیشتری دارن ممنون میشم مطرح کنن
با تشکر
اینم العان وضعش بدتر شده
Last edited by alireza3dshadow; 23-08-2015 at 21:29.
سلام عزیزان دل برادر
آقا این جشنواره شاتل سرویسی که ارائه میده شبانه هم داره ؟ سرعتش چقدره ؟
در کل ارزش خرید داره یا نه ؟
تشکرات فراوان
ممنون میشم زودتر بگید
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینایی که این بخش فروش میگه درسته ؟ همین الان پرسیدم :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Last edited by fanoostalaei; 23-08-2015 at 22:27.
نوشته شده توسط fanoostalaei [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
217 رو بالا گفته میشه 195... البته شاید با اون مالیات این داستانهاش گفته
- - - Updated - - -
نوشته شده توسط fanoostalaei [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
217 رو بالا گفته میشه 195... البته شاید با اون مالیات این داستانهاش گفته
اوضاع خط شما بسیار بسیار افتضاح هستش.نوشته شده توسط alireza3dshadow [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در برخی موارد مشکل نویز بخاطر وجود خرابی در پورتی است که واحد MDF مرکز مخابرات اقدام به رانژه خط شما میکند و با تعویض پورت مشکل حل می گردد. همانطور که میدانید در مرکز مخابرات هم یک اسپلیتر برروی خط وجود دارد و ممکن است حتی خرابی از آن باشد و با تعویض آن مشکل حل شود.
ولی اگر مشکل زیرساخت مخابرات از مرکز تا محل سکونت شما برروی خط تلفن موردنظر مشکلی وجود داشته باشد متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمیگیرد. زیرا برای مخابرات وجود بوق برروی خط الزام آور است و نه ADSL و به خاطر اینترنت هیچگاه زمین نمیکنن تا کابل ها رو بررسی کنن. فقط کافوها و جعبه ترمینال ها را با پافشاری شما شاید چک کنن.
البته تمامی این موارد فقط با درخواست شاتل، توسط نماینده قانونی شاتل در مرکز و یا توسط پرسنل MDF مرکز چک و بررسی میگردد.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Last edited by Majidson; 23-08-2015 at 22:59.
بله شما درست میفرمایید SNR Down شما نویز بالای داره. فکر میکنم بدلیل فاصله زیاد شما از مرکز مخابرات منطقه.نوشته شده توسط امیرحسین11 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با مودم دیگه ای تست کردی ؟ با یک مودم دیگه و بدون اسپلیتر وصل کن به پریز تلفن ببین بهتر میشه.
البته از لحاظ شاتل سرویس شما 2مگ به حساب میاد و چون خط شما تا حدود 4مگ متصل شده پس در نتیجه بیشتر از قرارداد شما سرویس گرفتی و از لحاظ اونا نمیتونی شکایت کنی.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Last edited by Majidson; 23-08-2015 at 23:11.
قیمتش درسته البته من حساب کردم کمیشه 225 . چندین بار هم پرسیده بودم تلفنی همین 225 بهم گفتند ولی نمیدونم چرا به شما کمتر گفتنئ. به هر حال اگر زمان قرار داد 225 هم نوشته بودند درسته و مشکلی نیست پرداخت کنید.نوشته شده توسط dj77 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم اکنون 4 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 4 مهمان)