رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در پاسخ به فارس:

فراخوان دولتی برای آموزش برنامه‌نویسی جاوا و اندروید/ ادغام تلکام و الکامپ در سال آینده قطعی است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران درباره طرح ادغام ۲ نمایشگاه تلکام و الکامپ در سال آینده گفت: تجمیع این ۲ نمایشگاه از نظر وزارت ارتباطات قطعی است و در این باره باید با سازمان نظام صنفی و مدیریت نمایشگاهی کشور به توافق برسیم.






به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، نصرالله جهانگرد در حاشیه مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی ابزارهای هوشمند در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که پرسید در یک همایش با موضوع مشابه از برنامه سازمان فناوری اطلاعات ایران برای حمایت از صنعت برنامه‌نویسی و برنامه نویسان صحبت شده، اظهارداشت: در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این نتیجه رسیده‌ایم که دو مهارت برنامه‌نویسی جاوا و اندروید در موضوع برنامه‌نویسی بسیار پرکاربرد هستند و جزء مهارتهای کاربردی مهم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان این حوزه‌ها قلمداد می‌شوند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: از این رو مقرر شد با همکاری دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صنعتی شریف و دو موسسه آموزشی تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات دوره‌های آموزش برنامه نویسی جاوا و اندروید در کشور مورد حمایت قرار گیرد.
وی ادامه داد: در این برنامه با هزینه بسیار پایینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آموزش ساخت برنامه کاربردی به منظور توسعه صنعت محتوای بومی در دستور کار قرار می‌گیرد که فراخوان آن به زودی اعلام خواهد شد.
جهانگرد تصریح کرد: در این مسیر از کمک تمام متولیان و دست‌اندرکاران از جمله سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور کمک خواهیم گرفت.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس که پرسید اخیراً از ادغام دو نمایشگاه تلکام و الکامپ در سال آینده خبر داده‌اید، این طرح تا چه حد قطعی و امکان‌پذیر است، گفت: تجمیع این دو نمایشگاه از نظر وزارت ارتباطات قطعی است و در این باره باید با سازمان نظام صنفی و مدیریت نمایشگاهی کشور به توافق برسیم.
انتهای پیام/آ