تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 3 از 3 اولاول 123
نمايش نتايج 21 به 22 از 22

نام تاپيک: فریب قفل فیلم aklock یا توسکا وهر قفل فیلم دی وی دی را نخورید

  1. #21
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    2

    پيش فرض

    ه کسی مدعی است که برای اولین بار در ایران روی دی وی دی های فیلم قفل گذاشته که حتی iso booster نمیتونه فایلهای داخل اونو بکشه بیرون!یعنی برای اولین بار میشه روی فیلمهای سینمایی یا آموزشی یا مستند قفل گذاری کرد!

    قفل گذاری روی فیلم به اینصورته که ایشون یک فایل مخفی 300 مگی را در کنار فیلم مخفی میکنه و بعد روی دی وی دی رو بطور ماهرانه دوچار بدسکتوری میکنه !حالا این دی وی دی بد سکتور شده در تمام پلیرهای خانگی قابل پخشه ولی در عین حال در کامپیوتر blank نشون میده!چون کامپیتور سعی میکنه اون فایل 300 مگی بد سکتور شده را شناسنایی کنه ولی چون بدسکتور حدود 300 مگه بعد از 15 ثانیه blank نشون میده!برنامه های چون iso booster و clone dvd و alcole و صدها برنامه دی وی دی رایتر دیگه همون اول پیام no disk میدن!باور کنید!
    سر مطلب اینه که پلیرهای خانگی فقط دنبال فرمت فیلم و موسیقی اند فلذا فایل بدسکتور شده را رد میکنند اما کامپیتور با دیتا سر و کار داره و وقتی همون اول سی دی خراب باشه اعلام میکنه سی دی خرابه!
    اگر بخواید در کامپیوتر استفاده کنید باید تنها از power dvd ویا vlc استفاده کنید!نگید میشه کپجر کرد چونکه اولا کیفیت اصلی فیلم را نداره و ثانیا اگر فیلم زیر نویس به چند زبان داشته باشه باید تک تک همه را از اول تا آخر کپجر کرد ثالثا همه که امکان اینکار را ندارند و یا حوصله نمکنند و حالا منو دی وی دی هم باید بسازند!
    ایشون با همین تکنیک با خر حمالی بنده در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ایشان رتبه اول جشواره را هم گرفت!من برای ایشون هم غرفه گرفتم و هم با بدبختی کار ایشون را به جشنواره رسوندم و حدودا 1 میلیون هزینه شد اما ایشون با نامردی فراوان بعد از بردن جایزه بخش نواوری هیچی نداد!

    خلاصه بنده که خیلی از نامردی ایشون عصبانی شده بودم درصدد براومدم که قفل فیلم ایشون را بشکنم که بعد از یک روز سرچ دو تا برنامه خیلی ساده کپی دی وی دی پیدا کردم که براحتی آب خوردن فیلم را از دی وی دی کپی میکنه و اصلا کاری به اون 300 مگ بدسکتور ایشون نداره!

    حالا طرف بابت همین قفل الکی و سرکاری هم تو جشنواره ایران رتبه اول را تو بخش نواوری میاره و هم داره هی هی از دیگران سفارش میگیره!بدبخت اون کسایی که خبر ندارند این بنده خدا چی داره بهشون غالب میکنه!

    من از این نمونه فیلمهای قفل گذاری شده ایشون تعدادی دارم حتما درخواست بدید براتون بفرستم باور کنید جز دردسر برام چیزی نداره اما میخوام شما هم در مساله شریک باشید و به من کمک کنید.فقط هزینه پست از دوستان دریافت میشه اونم اگه دوست داشتن بعد از رسیدن بسته کارت به کارت کنند
    دوست عزیز بنده ایشون را میشناسم و با حرف شما هم موافقم کامل در ضمن ایشون به اطر اینکه بنده به صورت حرفه ای قفل گذاری هم cd و همDVD میکنم با من دشمن شده

  2. #22
    کاربر فعال انجمن موسیقی donkeyoxte's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2013
    محل سكونت
    پشت سیگار (درحال ترک...) نه نشد
    پست ها
    1,912

    پيش فرض

    آقا من یه دی وی دی اومده دستم ازین فیلمهای آموزشیه که به صورت نرم افزاری (منو داره) با هر برنامه ای بگی انجامش دادم تا بریزم تو هارد آآآما نشد ک نشد مثل isobuster .dvdfab passkey 8 . any dvd و...
    با isobuster یه فایل ویدیویی پیدا میکنه اما گزینه کپی تو هاردش غیر فعاله با dvd fab هم اصلا میزنه تو دی وی دی چیزی نیست؟؟؟
    یکی کمک کنه

صفحه 3 از 3 اولاول 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •