تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: جوش های دردناک و چرکی روی پوست سر

  1. #1
    داره خودمونی میشه GTB 599's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    shz
    پست ها
    151

    پيش فرض جوش های دردناک و چرکی روی پوست سر

    سلام

    این تجربه ی من هست از این بیماری بسیار شایع که بسیاری از آقایون رو درگیر خودش کرده و واقعا یکی از زجرآور ترین بیماری هایی هستش که من دیدم.

    مقاومت این بیماری طوری هست که تا مدت های زیادی باهاتون میمونه مثلا سالها!!! و از بین رفتنشم کار حضرت فیله...البته خانمها هم مبتلا میشن.
    فکرشو بکنید وقتی میرید آرایشگاه(البته اگه روتون بشه!) و شونه آرایشگره میگیره به جوشها و اشک تو چشماتون جمع میشه آخ آخ....خدا نصیب نکنه...
    .
    .
    .
    علائم و نشانه ها: جوش های درد ناک و مزمن که نوک آنها چرکی و چرک آن سفید رنگ متمایل به رنگ زرد و دارای بوی خاص که علاوه بر درد گاهی با خارش هم همراه هستند.البته بسته به مقاومت بدن فرد نشانه ها میتونن کمتر یا بیشتر باشن.این جوشها در تمام نقاطی از بدن که دارای مو یا فولیکول مو هستند میتونن خودشون رو نشون بدن . در ضمن به شدت واگیر دار هستند و مثلا اگه سرتون رو خاروندین و چرک جوش زیر ناخنتون رفت و بعدش صورت یا بدنتون رو خاروندین (که در آقایون معمولا این نقاط مو دارند) اون نقاط هم به جوش ها مبتلا میشن.


    عامل بیماری: این عفونت یک عفونت کلامیدیایی هستش که عامل اون یک باکتری هست که به صورت طبیعی تو بدن انسان و به خصوص در بینی زندگی میکنه و علت فعال شدنش به این صورت هنوز کشف نشده.(توصیه میشه هر وقت دست تو دماغتون کردید بعدش سر یا ریشتون رو نخارونید)



    شروع بیماری و دوره های آن: اولش باتعداد کمی جوش شروع میشه مثلا یکی یا دو تا که اصلا به نظر مهم نمیان...اما بعد از چند ماه کم کم زیاد و چرکی و درد ناک میشن.این بیماری دوره ای هستش یعنی یه روز صبح میبینی 20 ، 30 تا جوش رو سرته و بعد از 3،4 روز همشون خشک میشن.دوباره بعد از 4،5 روز ظاهر میشن و کم کم بیشتر میشن.


    درمان: بعد از مراجعه به چندین پزشک متخصص و آزمایش چندین دارو و چندین روش بالاخره درمان به من نتیجه داد.
    اولین درمانم با کپسولهای ریفامپین400 و چند داروی موضعی غیر کورتونی و غیر آنتی بیوتیکی بودش که در دوره طولانی حدودا 2 یا 3 ماهه مصرف کردم .که در طول درمان یه بهبودی کامل یعنی بدون حتی یه جوش داشتم اما بعد از دوره درمان بازم جوشها برگشتن و اینبار با شدت بیشتر به خاطر این که مقاوم تر شده بودن.

    در مرحله دوم درمان رو با دو تا آنتی بیوتیک ادامه دادم.که یکیش سیپروفلوکساسین 500 بود و یه آنتی بیوتیک دیگه هراهش که اسمشو متاسفانه یادم نیست.این دوره هم نیمه طولانی بود و تقریبا 2 یا 3 ماه طول کشید.اما بازم بعد از دوره درمان (که تو مدت مصرف دارو ها اصلا جوش نمیزدم) جوش ها برگشتن این بار هم مقاوم تر و شدید تر!!!

    دیگه دکتر که دید فایده نداره واسم سم تجویز کرد! داروی ایزوترتینوئین که با نامهای تجاری زیادی تو کشورمون وجود دارن مثل روآکوتان و دکوتان و آکنوتون و هکسال و....که بعضی از دوستان به خاطر جوش صورت باهاش آشنایی دارن.
    ان درمان رو چند ماه ادامه دادم و بیشتر از 260 تا از این کپسول رو خوردم(قیمت هر یه دونه از این کپسول البته روآکوتان 1300 تومن بود الان نمیدونم چقد شده!)
    حالا خدا رو شکر جوشها کاملا ناپدید شدن و اثری ازشون نمونده. البته ناگفته نمونه که این دارو شدیدا سمی هستش و قبل از مصرفش من چن تا آزمایش خون و ... دادم که مطمئن بشن که واسه من خطری ایجاد نمیکنه.این دارو خانم ها رو به احتمال زیاد نابارور میکنه و تا زمانی که مجبو نباشن نباید ازش استفاده کنن.خوشبختانه آقایون رو از مردی نمیندازه ولی عوارض دیگه ای داره...


    امیدوارم مفید باشه،با آرزوی تندرستی برای همه بچه های p30world

  2. 4 کاربر از GTB 599 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2

  4. این کاربر از Atghia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •