تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: روایت جالب معاون شرکت مخابرات از دوران لوکس بودن اپراتورها و موبایلهایشان!!!

  1. #1
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    10 روایت جالب معاون شرکت مخابرات از دوران لوکس بودن اپراتورها و موبایلهایشان!!!

    سال 73 قیمت هر خط موبایل 25 برابر حقوق یک مدیرکل مخابرات بود


    معاون شرکت مخابرات لوکس بودن تلفن ‌همراه در سال 73 را این گونه معنی می‌کند: آن زمان حقوق مدیر کل روابط عمومی 24 هزار و 300 تومان و قیمت ثبت‌ نامی یک خط تلفن ‌همراه 600 هزار تومان یعنی 25 برابر حقوق مدیر کل روابط عمومی بود.





    به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس داوود زارعیان معاون فعلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، بیش از 20 سال است که سمت روابط عمومی را در این شرکت به عمده دارد.


    حتی پس از جدایی مخابرات از وزارت ارتباطات نیز نه تنها جایگاه روابط عمومی در این شرکت افول نکرد بلکه با ارتقا از اداره کل به معاونت، هم‌اکنون مخابرات تنها شرکت خصوصی کشور است که در کنار تمام معاونت‌های فنی و تجاری، دارای معاونتی به نام روابط عمومی است.


    زارعیان در نشستی با خبرنگاران به بیان بخشی از وقایع حضور بیش از 20 ساله خود در شرکت مخابرات ایران پرداخت که بخشی از سال‌های کاری زارعیان با ورود سیمکارت به ایران مصادف شده است.


    زارعیان از خاطرات آن‌روزهای خود چنین یا‌د‌ می‌کند: در سال 70 به روابط‌عمومی شرکت مخابرات وارد شدم و 3 سال بعد از روابط‌عمومی مخابرات به مدیرکلی شرکت پست منصوب شدم. ورودم در سال 73 به پست همزمان شده بود با ثبت‌نام تلفن‌همراه در کشور. آن روزها ثبت‌نام در پست انجام می‌شد و از آنجا که من رابط پست و مخابرات در این کار بودم، وارد موضوع ثبت‌نام تلفن‌همراه شدم.


    معاون فعلی شرکت مخابرات مانند بسیاری که در آن زمان دستی بر کار داشتند، تاکید می‌کند که‌ آن روزها که تلفن‌همراه را ثبت‌‌نام می‌کردیم کالای لوکسی بود.


    او اما این گفته خود را به کمک یک مثال عینی محکم‌تر می‌کند و می‌گوید: آن زمان در شهریور 73، حکم کارگزینی حقوق من 24 هزار و 300 تومان بود که با اضافه‌کار 40 هزار تومان می‌شد و قیمت ثبت‌نامی یک خط تلفن‌همراه 600 تومان بود.


    زارعیان ادامه می‌دهد: در سال 73 قیمت یک خط تلفن‌همراه 25 برابر حقوق مدیر کل روابط عمومی شرکت پست بود. در نتیجه به معنی واقعی یک کالای لوکس بود.


    این معاون شرکت مخابرات ایران افزود: اکنون و پس از گذشت 20 سال، حکم کارگزینی من 2 میلیون و 930 هزار تومان است و یک خط تلفن‌همراه 250 هزار تومان است.

  2. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •