تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 2 از 2 اولاول 12
نمايش نتايج 11 به 12 از 12

نام تاپيک: کمک در UV

  1. #11
    داره خودمونی میشه MrJey's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    زیر ابرها
    پست ها
    88

    پيش فرض

    سلام پویا،

    من از این برنامه که دوستان معرفی کردن استفاده نمیکنم، ولی از مدیفایر UV unwrap استفاده میکنم، میرم قسمت FACE و همه رو انتخاب میکنم، Edit رو میزنم و از منوی بالای اون دیالوگی که میاد Mapping و بعد Normal mapping و خود برنامه تا یه حدی به کار کمک میکنه...

    ولی مشکلم اینجاس که وقتی از همونجا نقاط رو جابجا میکنم، هیچ تفاوتی در View port ایجاد نمیشه... تکسچر ها همون قبلی هاس حتی در رندر هم فرقی نمیکنه؛

    به نظرتون باید کاری کرد که map آپدیت بشه؟

    هر کمکی بکنید ممنون میشم.

  2. #12
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    پست ها
    4

    پيش فرض

    پلاگین uv packer برای مکس 2012 هست که کار رو خیلی راحت می کنه. اگه هم اهل zbrush هستید ،آبجکت رو با فرمت obj از مکس Export کن و وارد Zbrush کن. بعد اینکه آبجکتت رو تو zbrush آوردی ، برو به منوی Zplugin و بعد از uv master گزینه ی Unwrap رو برن. تمام. جسمت به بهترین شکل Uv میشه. حالا از Zbrush خروجی بده و وارد مکس کن. ضمنا این پلاگین رو Zbrush 4 به بعد داره.

صفحه 2 از 2 اولاول 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •