تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: دايي، جواد، تيام، جزيره، انگشت!/ مروری بر حاشیه‌های فوتبال در سال 1390

  1. #1
    آخر فروم باز Nasser_ZRE's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    2,593

    پيش فرض دايي، جواد، تيام، جزيره، انگشت!/ مروری بر حاشیه‌های فوتبال در سال 1390

    دايي، جواد، تيام، جزيره، انگشت!/ مروری بر حاشیه‌های فوتبال در سال 1390

    در یکی از روزهای امسال مسافرین متروی تهران اعتراض خود را به‌خاطر تاخیر واگن‌ها با فریاد زدن نام دایی اعلام کردند. هر چند علی دایی در آخرین روزهای اسفند نیز طور دیگری خبرساز شد






    سايت گل- سال 1390 در حالی نفس‌های آخر را می‌کشد که در این سال فوتبال ما روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد. در زیر نگاهی داریم به مهم‌ترین حوادث فوتبالی سال 1390

    لیگ انگلستان
    تحریم اخبار جزیره
    از روزی که دانشجویان بر بالای سفارت انگلیس در تهران رفتند و پرچم این کشور را از سردر سفارت پایین کشیدند اخبار لیگ فوتبال انگلیس نیز به بایگانی صدا و سیما سپرده شد. البته این موضوع پخش مستقیم لیگ برتر جزیره را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داد و مانند گذشته دیگر خبری از پخش متعدد بازی‌های لیگ انگلیس نبود. هر چند پخش مستقیم لیگ جزیره کاملا به محاق نرفت اما دیگر شاهد پخش مستقیم بازی‌های متعدد این لیگ نبودیم.


    جواد خیابانی
    ای نامه که می‌روی به سویش
    انگار قرار نیست ماجرای کشدار جواد خیابانی و خبرنگاران پایان یابد. رنجنامه‌ای که خیابانی منتشر کرد و در آن سعی داشت سوتی‌هایش را توجيه کند خبرساز شد. جوادخان که رابطه چندان خوبی با خبرنگاران ندارد انتقادات آن‌ها را ناشی از حسادت می‌داند. اما ایشان در دلنوشته‌ای که از ادبیات و سینما بگیرید تا ضرب‌المثل در آن اشاره کرده بود دلیل حسادت خبرنگاران را توضیح ندادند. البته نوشته پرسوز و گداز خیابانی با عکس‌العمل خبرنگاران مواجه شد و پاسخ‌های متعددی به خیابانی سرازیر شد تا رابطه شکرآب خیابانی – خبرنگاران وارد فاز جدیدی شود.

    این داوران قاتل
    والله سر ما را بریدند
    در طول این فصل لیگ برتر کمتر مربی را سراغ داریم که تیمش شکست خورده باشد و در مصاحبه بعد از بازی این جمله نغز از زبانش خارج نشده باشد. هر چند در بیشتر مواقع داوران با قضاوت‌های پراشتباه‌شان باعث شدند تا حق را به مربیان بدهیم.
    این سر بریدن‌ها گاهی اوقات مانند بازی تراکتور و استقلال با سر و صدای زیادی همراه بود و بعضی وقت‌ها نیز صدایش در نمی‌آمد. البته این شامل تیم‌های کم‌بضاعت بود.

    من اعتراض دارم
    علی دایی ... علی دایی
    نحوه انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس در ابتدای فصل را همه می‌دانیم. حمید استیلی در حالی روی نیمکت این تیم نشست که طرفداران پرسپولیس اعتقاد داشتند دوستی مدیرعامل با استیلی باعث این انتخاب شده. آن‌ها دایی را به استیلی ترجیح می‌دادند. در روزهای آغازین لیگ با نتایج ضعیف پرسپولیس تماشاگران این تیم راهی جدید را برای نشان دادن اعتراضات‌شان پیدا کردند.
    علی دایی نامی بود که بارها از زبان تماشاگران بیرون آمد تا اینگونه نارضایتی خود را از عملکرد کادر فنی اعلام دارند. هر چند این شعار ابتدا در ورزشگاه آزادی سر داده شد اما خیلی زود دامنه آن به شهرستان‌ها نیز سرایت پیدا کرد تا هواداران پرسپولیس در شهرستان‌ها نیز به جمع علی دایی گویان ناراضی بپيوندند. علی دایی در حالی به نماد اعتراض هواداران فوتبال تبدیل شد که هواداران سایر تیم‌ها نیز به تبعیت از پرسپولیسی‌ها به نشانه اعتراض به عملکرد تیم‌شان نام علی دایی را فریاد می‌زدند.
    اوضاع وقتي جالب‌تر شد که در یکی از روزهای امسال مسافرین متروی تهران اعتراض خود را به‌خاطر تاخیر واگن‌ها با فریاد زدن نام دایی اعلام کردند. هر چند علی دایی در آخرین روزهای اسفند نیز طور دیگری خبرساز شد. تصادف او در اتوبان اصفهان-تهران همه خبرهای ورزشی آخرین روزهای اسفند را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

    فرهاد مجيدي
    دیشب باباتو تو قطر دیدم، تيام!
    در روزهایی که استقلال در لیگ همراه با فرهاد مجیدی نتایج درخشانی کسب می‌کرد و پرویز مظلومی یکی‌یکی داربی‌ها را فتح می‌کرد ناگهان خبری منتشر شد که تعجب همگان را برانگیخت. فرهاد مجیدی زمزمه‌های جدایی از جمع آبی‌ها را سر داده بود. فرهاد دلتنگی‌های دخترش که در امارات زندگی می‌کرد را بهانه کرده بود و قصد جدایی از جمع آبی‌ها داشت. حتی نامه دختر مجیدی به پدرش نیز منتشر شد که در آن دلتنگی‌هایش را شرح داده بود. تعجب‌انگیزتر اینکه مسئولان استقلال نیز در مقابل خواسته مجیدی چندان مقاومت نکردند و رضایتنامه‌اش را صادر کردند. اما هنگامی که فرهاد مجیدی سر از قطر و باشگاه الغرافه درآورد همگان متوجه شدند که دلتنگی‌های دختر برای پدر بهانه‌ای بیش نبوده. بابای تیام همه را سر کار گذاشته بود.

    برنامه 90
    این کرمونی دوست داشتنی
    عادل فردوسی‌پور و برنامه نود در سال 90 سال پرحاشیه‌ای را سپری کرد. پرمخاطب‌ترین برنامه سیما در حالی سال نود را پشت سر گذاشت که در مقطعی رابطه فردوسی‌پور با مسئولین شبکه سوم شکرآب شد. حتی همین دو هفته قبل بود که جلوي پخش برنامه‌اش را گرفتند تا شایعه شود 90 برای همیشه به محاق رفته. اما درآمد تلويزيون از پخش آگهی‌های بازرگانی هنگام پخش 90 آنقدر زیر دهان آقایان مزه کرده که بخاطرش حاضر باشند نود را تحمل کنند. برنامه‌ای که فردوسی‌پور در مورد دلالی در فوتبال به روی آنتن برد، مناظره غیاثی و نصیرزاده، بحث در مورد مسئله دوپینگ بازیکنان استقلال از جمله موارد جنجالی برنامه نود در سال 90 بود.

    ماجرای شیث و نصرتی
    برای کودکان توصیه نمی‌شود!
    هفتم آبان‌ماه در بازی داماش و پرسپولیس شادی نامتعارف محمد نصرتی و شیث رضایی آن چنان سر و صدا به پا کرد که باعث شد یاهو آن را به عنوان خبر اول سایت خود کار کند. جوک‌های زیادی در این مورد ساخته و روانه تلفن‌های همراه شد تا مخابرات نیز در این میان سودی برده باشد. تا مدت‌ها فیلم این صحنه در موبایل‌ها دست به دست می‌شد. شیث و نصرتی به سرعت برق و باد جهانی شده بودند.

    مربیان سرشناس خارجی
    قدم‌تان روی چشم
    حضور مربیان سرشناس بر روی نیمکت تیم ملی و همچنین تیم‌های باشگاهی اتفاق خوشایند سال 90 بود. کارلوس کی‌روش بزرگ‌ترین نام در میان مربیانی بود که تا کنون به ایران آمده‌اند. اتفاقی که می‌توان به‌عنوان تنها نکته مثبت فدراسیون کفاشیان از آن یاد کرد. مصطفی دنیزلی ترک نیز بار دیگر به پرسپولیس بازگشت تا پرسپولیس را به روزهای اوج بازگرداند. کاستای پرتغالی که زمانی دستیار کی‌روش در تیم ملی پرتغال بوده دیگر مربی نامداری بود که در صنعت نفت جانشین پیروانی شد.

    اشکان دژاگاه
    تا حالا کجا بودی پسر؟
    بالاخره پس از مدت‌ها کش و قوس اشکان دژاگاه پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و در اولین دیدار رسمی برای تیم ملی درخشش خیره‌کننده‌ای داشت. دژاگاه بازيكن ايراني‌تباري كه سال‌هاست در بوندس‌ليگا بازي مي‌كند تقريبا مورد توجه تمام مربيان تيم ملي ايران در سال‌هاي اخير قرار داشته اما هيچ كدام از آن‌ها نتوانسته بودند او را براي بازي در تيم ملي ايران قانع كنند. اشکان در بازی با قطر هر دو گل تیم ملی را به ثمر رساند تا ستاره تیم کی‌روش لقب بگیرد.

    علی کریمی
    جادوگري، بيرون از ميدان
    ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها در این سال با حضور در اماکن خیریه از جمله موسسه محک و همچنین حضور در مراسمي همچون سالگرد جهان پهلوان تختی، سالگرد مهراب شاهرخی و همچنین با حرکتی که در بازی با صبا انجام داد و پیراهنش را به آن کودک اهدا کرد باعث شد تا بیش از پیش محبوب هواداران شود. اين محبوبیت بیش از آن که حاصل دریبل‌های جادوگر باشد به خاطر مردمداری‌اش بود.

  2. 2 کاربر از Nasser_ZRE بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •