تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 5 از 5 اولاول 12345
نمايش نتايج 41 به 48 از 48

نام تاپيک: ساخت یک بازی کامل با UDK((به قول خودمون کیت توسعه مجازی))

  1. #41
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    به نظر من این قضیه برای بازیهای کلاسیک با دوربین side-scrolling و یا بازیهایی که میخوان اون حالت کلاسیک رو حفظ کنن صدق میکنه، ولی یه روال عمومی نیست. برای نمونه هم میشه بخشهایی از بازی batman arkham asylyum که از این دوربین توش استفاده شده و یا همین دموی bounty arms که تو قسمت show case سایت خود UDK موجوده اشاره کرد. اگه بخوای از بازیهای قدیمی هم مثال بزنی بازی Hercules مثال خوبیه.

    تو این شیوه روایت تصویر شما سه رکن اصلی تصویر یعنی پیش زمینه، میان زمینه و پس زمینه رو برای اجرای یک میزانسن مطلوب تر در اختیار داری. نکته تاثیر گذار اینه که شما از همه این لایه های تصویری میتونی تو گیم پلی هم استفاده کنی و یکنواختی ذاتی این حرکت دو بعدی دوربین رو کم کنی.
    بایونیک کماندو نمونه ی خوبیه برای این مثال که عکساشو هم گذاشتم.
    درمورد بتمن هم ون مراحلی که شما میگی رو منم بازی کردم گه یکم دقت کنین میبینین که تو اون مراحل هم همینطوری ساخته شده بود که من گفتم.
    هرکول هم که از بازیای قدیمی مثال زدیدتو گیم پلی تو هر مرحله یک یا دوجا این اجازه رو میداد(در واقع مجبور بودید). بعدشم هرکول یه بازی دو بعدی بود اما بازیایی مثل بایونیک کماندو همون مراحل از بتمن نمونه ی سه بعدی این حالتن که موفق هم بودن پس بهتره از اون سبک موفق استفاده بشه.

  2. #42
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    333

    پيش فرض

    بایونیک کماندو نمونه ی خوبیه برای این مثال که عکساشو هم گذاشتم.
    درمورد بتمن هم ون مراحلی که شما میگی رو منم بازی کردم گه یکم دقت کنین میبینین که تو اون مراحل هم همینطوری ساخته شده بود که من گفتم.
    هرکول هم که از بازیای قدیمی مثال زدیدتو گیم پلی تو هر مرحله یک یا دوجا این اجازه رو میداد(در واقع مجبور بودید). بعدشم هرکول یه بازی دو بعدی بود اما بازیایی مثل بایونیک کماندو همون مراحل از بتمن نمونه ی سه بعدی این حالتن که موفق هم بودن پس بهتره از اون سبک موفق استفاده بشه.
    من که نگفتم اون سبکی که شما گفتی وجود نداره یا مشکلی داره. فقط گفتم این شیوه روایت هم بین بازیها هست و اتفاقا خیلی هم خوبه. یکنواختی رو کم میکنه و ... اون توضیحاتی که تو پست قبل دادم.


    در مورد بازی بتمن که به نظرم یکی از بهترین ترکیبات بین لایه های تصویری رو توش پیاده سازی کردن خیلی با شما هم عقیده نیستم. شما تو پس زمینه شخصیت scarecrow رو دارین با اون نوری که از همون لایه وارد میان زمینه و پیش زمینه میشه و نهایتا تبدیل به اصلی ترین عنصر گیم پلی میشه. از طرف دیگه یه سازه عمودی شکل دارین که عمدتا به صورت دوار باید توش حرکت کنین و خیلی از جاها تغییر زاویه دوربین تو همین مرحله باعث تغییر ترکیب بندی صحنه میشه و اینجا هم خود دوربین که از پیش زمینه داره وارد میان زمینه میشه تبدیل به یکی دیگه از عناصر گیم پلی مرجله میشه. شما همیشه طی این مرحله وجود دوربین رو به عنوان شخصیت مجزا حس میکنین. چیزی که در روایت معمولی شیوه side-scrolling وجود نداره و یا خیلی کمرنگه.
    Last edited by pezhmax; 15-03-2011 at 17:46.

  3. #43
    اگه نباشه جاش خالی می مونه honestbud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    397

    پيش فرض

    حسن جان چی شد؟
    ساخت بازی چه بلایی به سرش اومد؟

    دیگه این تاپیک رو نمیخوای ادامه بدی؟

  4. #44
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    ساختش داشت خوب پیش میرفت که یه روز قبل عید پدر بزرگم فوت کرد.بعد اون اصلا حال و حوصلش رو ندارم شاید بعدا ادامش دادم

  5. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #45
    اگه نباشه جاش خالی می مونه honestbud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    397

    پيش فرض

    ساختش داشت خوب پیش میرفت که یه روز قبل عید پدر بزرگم فوت کرد.بعد اون اصلا حال و حوصلش رو ندارم شاید بعدا ادامش دادم
    خدا رحمتشون کنه!
    ایشالا حالت میاد سر جاش و دوباره شروع میکنی!

  7. این کاربر از honestbud بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #46
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    با سلام

    بعد از مدتی بس طولانی می خوام دوباره این بازی رو ادامه بدم . بیس بازی دوباره ساخته خواهد شد و از صفر می خوام شروع کنم . سبک بازی هم همون دو بعدی به صورت پلتفرفیه .

    پس به زودی منتظر شات ها و خبرهای جدید باشید

  9. 4 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #47
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    درضمن احتمالا در کنار همین بازی هم زمان هم می خوام روی یه بازی دیگه با xna کار کنم که اون هم اتفاقا دو بعدیه باز

  11. 2 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #48
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    دیگه مفت کار کردن بسه دیگه جلوی چشمم رو خون گرفته
    این بازی رو می خوام از حالت الکی و همینجوری در بیارم و رفته تو صف اهداف تجاریم:31
    می خوام این بازی رو واسه ارائه به یه جایی یه شرکتی واسه فروش اماده کنم

  13. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •