تبلیغات :
راهنمای خرید پاور بانک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 12 از 13 اولاول ... 28910111213 آخرآخر
نمايش نتايج 111 به 120 از 121

نام تاپيک: آيا خريدن تندر 90 معقولانه است؟؟!!!

  1. #111
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    به هر حال من گفتنیها رو گفتم. اینکه کدومش انتخاب بشه با خوانندست. سلیقه شخصی هم که سر جای خودشه و حرفی توش نیست.
    یادمه یه مدت خیلی به مشتریا می گفتم چرا با وجود کیا سراتو زانتیا خریدن؟
    و خوب یادمه که همه زانتیا رو به عنوان یه اسطوره میشناختن!
    اولین گروهی که در سیستم خودرو سازی متوجه عیوب ماشین میشه تعمیرکارا هستن!
    اینو همیشه بهش توجه کنید. حالا یکی به زبون عامیانه بهتون میگه یکی علمی!
    نمیخوام بحث کش پیدا کنه چون من گفتنیهامو گفتم اما اینم اضافه کنم:
    در شرایط فعلی خرید تندر 90 از نظر سیاسی یک اشتباه محضه. این موضوع هیچ ربطی به تواناییها و برتریهای این ماشین نداره.
    ممنون از توجه شما.

  2. #112
    حـــــرفـه ای ess_1362's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    server 3 hdd 7 partition 1 unallocated(bad sector)
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    در شرایط فعلی خرید تندر 90 از نظر سیاسی یک اشتباه محضه. این موضوع هیچ ربطی به تواناییها و برتریهای این ماشین نداره.
    ميشه در اين مورد يكم توضيح بدي؟
    مثلا بخاطر تحريم هست يا مشكل ديگه هم هست كه من خبر ندارم؟؟
    اگر مسئله تحريم هست يعني مثلا 206 يا 405 كه ECU شون از فرانسه مياد جزء تحريم حساب نميشه و مشكلي براش پيش نمياد
    يا مثلا ECU پرايد را كه زيمنس ميزنه مشكلي براش پيش نمياد

    دوست عزيز اگر تا بحال نسبت به تعصب شما شك داشتم الان كاملا براي من روشن شده كه شما داري روي تعصب بحث مي كني
    من به شخصه هم پرايد داشتم هم ريو هم سمند و الان هم تندر دارم
    هر ماشيني را بايد در رنج قيمتي خودش مقايسه كرد.البته اضافه مي كنم كه ريو در جاده مصرف بالنصفه بالايي داره + اينكه فنربندي خيلي خشكي داره

    البته قبلا هم گفتم كه تندر در رنج قيمتي جهانيش اتومبيل با ارزشي هست ولي در ايران با توجه به كيفيت پايين ساير خودرو ها و امكانات كم و قيمت بالاي رقباي داخليش با ارزش شده

  3. این کاربر از ess_1362 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #113
    حـــــرفـه ای farshad bugatti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    2,163

    پيش فرض

    من نمیگم دقیق 10 سال ولی حداقل 7 یا 8 سال پیش بود که ایران خودرو این ماشین رو ثبت نام میکرد
    این مشکل اصلی L90 در بازار ایرانه، مصرف بالا، هزینه نگهداری بالا و کمبود قطعات یدکی
    مصرف پراید صدی 9 نیست؟ درسته؟
    ریو با این قیمتی که شما فرمودید نسبت به 405 و تندر هم قیمت خودش، اگه مصرف سوخت، استهلاک، تامین قطعات، تکنولوژی تعمیر و ... رو در نظر بگیریم بله ارزش داره.
    در شرایط فعلی خرید تندر 90 از نظر سیاسی یک اشتباه محضه. این موضوع هیچ ربطی به تواناییها و برتریهای این ماشین نداره.
    ماشین ارزان سازی شده اروپا هست که نزدیک 10 سال پیش قرار بود صرفا 6 میلیون فروخته بشه و سر از 16 میلیون درآورد
    من چند وقته که صبر میکنم و فرصت میدم تا این تاپیک ادامه پیدا کنه تا به نتیجه ای برسیم!
    اما خودتون قضاوت کنید با این حرف ها که حالا از نصف صفحات گلچین کردم میتونیم به نتیجه ای برسیم؟!

  5. این کاربر از farshad bugatti بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #114
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    ميشه در اين مورد يكم توضيح بدي؟
    مثلا بخاطر تحريم هست يا مشكل ديگه هم هست كه من خبر ندارم؟؟
    اگر مسئله تحريم هست يعني مثلا 206 يا 405 كه ECU شون از فرانسه مياد جزء تحريم حساب نميشه و مشكلي براش پيش نمياد
    توضیح دادم شما احتمالا جا موندی!
    تحریم یکی از بحث هاست و نکته دیگه اینکه رنو با پژو- سیتروئن خیلی فرق می کنه.
    شما همه پژو رو تو 405 و 206 و رنو رو تو تندر میبینی ولی اساسا محتوا و شرایط کارکرد این کمپانیها با هم متفاوته.
    فقط همینقدر بدون که رنو یه شرکت دولتیه و پژو- سیتروئن خصوصی. رنو بازارهای خودشو تو ژاپن (به علت داشتن حدود 35% سهام نیسان) و اروپا (داشتن چند سهام در شرکتهای دیگه) داره و رنو دیزل یکی از پرقدرت ترینها در بازار جهانه.
    اما پژو - سیتروئن دقیقا نقطه مخالفه. چرا؟ چون سیستم خودروسازی فرانسه شبیه به ایرانه. یعنی برای واردات عوارض سنگین در نظر گرفتن تا شرکتهای فرانسوی که عمدتا هم نسبت به رقبای اروپایی قدرت مالی و تکنولوژیکی کمتری دارن نابود نشن. حتی با این اوصاف باز هم پژو- سیتروئن مجبور به ادغام شدند!
    در ایران به علت پاره ای مسائل سیاسی و تبلیغات کوبنده ما پژو رو به صورت یک الهه شناختیم. اما در واقع همیشه خلاف اینه.
    پژو در تحریمها پشت ایران خودرو بوده چون مشتری بهتری نداره! اما رنو که در بازار اروپا و امریکا هم نقش خوبی بازی می کنه حاضر به ریسک روی پروژه یه خودروی ارزان قیمت با تولید پایین اون هم در یه کشور دیگه (ایران) نیست!
    با تشدید تحریمها این کمپانی عملا فقط به توافقات قبلی خودش (اون هم اگه مخالف تحریمها نباشه!!) عمل می کنه. بماند که همین الانشم زیر خیلی از تعهدات خودش به خصوص در زمینه خدمات پس از فروش زده که شما کاملا بی خبری!

    يا مثلا ECU پرايد را كه زيمنس ميزنه مشكلي براش پيش نمياد

    ECU پراید تحت لیسانس زیمنس تولید میشه. ولی زیمنس اونو تولید نمی کنه. این مدل منحصرا مال پراید نیست و روی خودروهای دیگه ای هم نصب شده. این ECU برای خودروی پراید فعلا از چین وارد میشه.

    دوست عزيز اگر تا بحال نسبت به تعصب شما شك داشتم الان كاملا براي من روشن شده كه شما داري روي تعصب بحث مي كني
    جالبه.
    نظر شما محترمه اما من شما رو مجبور نکردم که حرفهای منو تایید کنید!
    جالبتر اینه که بنده سعی می کنم با توجه به واقعیتهای موجود نتیجه گیری کنم و همیشه حداقل 4 یا 5 دلیل و مدرک رو براتون میارم اما شما آخرش می گید: ولی تندر بهتره! خب دلیل منطقی بیارید.
    برام مثال علمی یا عملی بزنید. نمیشه آدم به یکی بگه چون من می گم پس همینه!
    با یه خودرو مثل ریو مقایسش کنید.
    تو رنج قیمت خودش. E2 و ریو اتومات.
    بعد دلیل منطقی بیارید براش. مطمئن باشید اگه دلایل شما منطقی باشه من که نه همه قبول می کنند. شاید بگید اینجا همه می گن تندر بهتره، ولی بازم قابل قبول نیست، اینکه بابای من تندر داره عموم قبلا داشته حرف علمی نیست، سلیقه شخصیه.
    میزان مصرف سوخت، قیمت فروش، شرایط تحویل، افت قیمت، استهلاک، قیمت قطعات یدکی، تکنولوژی تعمیر، هزینه تعمیرات، قدرت، شتاب، عاملیتهای مجاز تعمیراتی، ساپورت تکنولوژِکی و .....
    اینها رو برسی کنید و بعد نتیجه گیری کنیم.
    به نظر شما بهتر نیست؟
    Last edited by heinrich_himmler; 30-08-2010 at 01:36.

  7. #115
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ab2reza1360's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    268

    پيش فرض

    ممنون از همه دوستان كه از اين تاپيك اينقدر استقبال كردند، با اينكه من هنوز به يه نتيجه نهايي براي خريد خودرو نرسيدم
    اما با وجود اينكه در اين زمينه آدم متخصصي نيستم اما حداقل اين حقو تو تاپيكي كه خودم درست كردم دارم تا نظرمو بگم:
    اينكه تندر 90 ماشين خوبي هستش قيمتش در مقايسه با ساير خودروهايي كه در اين رنج قيمت به ملت شريف ايران ميندازن، كاملا مناسبه اما با توجه به وضعيت تحريمها و قيمت بالاي قطعات و همچنين آمار بالاي تصادفات در شهرها و جاده هاي ايران همون بهتر كه يه ماشين مثل ريو بخري تا با خيال راحت برونيشو اگه يكي زد درب و داغونش كرد سكته نكني
    بازم از همه دوستاني كه نظراتشونو محترمانه اينجا گذاشتن سپاسگزارم

  8. این کاربر از ab2reza1360 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #116
    آخر فروم باز SAEEDSAMSUNG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    ZombieLand
    پست ها
    1,836

    پيش فرض

    حالا چرا 206 sd v8 نمیخری؟

  10. #117
    آخر فروم باز Maziar_69's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    2,491

    پيش فرض

    جناب heinrich_himmler شما چنتا پست بالاتر گفتی خرید تندر فقط به لحاظ سیاسی اشتباهه و ربطی به برتری ها و توانایی هاش نداره. پس یعنی توانایی هاش رو قبول کردی.
    اما دوباره تو پست آخرت برگشتی میگی مصرف و استهلاک و شتاب و قدرت و اینا رو با هم مقایسه کنیم بفهمیم کدوم بهتره!!!
    به نظرم شما تکلیفت با خودت معلوم نیست.

    برای یک بنده خدا مثل من نوعی چه ربطی داره که رنو دولیته یا پژو خصوصی. طرف میخواد ماشین خوب بخره. همین...
    حالا شما اثبات کن تندر پر مصرفه و شتابش کمه و استهلاکش بالاست و تو تصادف از ریو ضعیفتره و از ایجور حرفا...

    راستی حقیقتش با این کلماتت تو پست آخر نتونستم ارتباط برقرار کنک. یعنی ربطش رو به بحث نفهمیدم: شرایط تحویل، افت قیمت، تکنولوژی تعمیر، ساپورت تکنولوژِکی

  11. #118
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    مازیار جان فکر نکنم بیش از این نیازی به توضیح باشه. همون طور که عبد الرضا هم فرمودن:

    بازم از همه دوستاني كه نظراتشونو محترمانه اينجا گذاشتن سپاسگزارم
    خواننده این مطالب باید بتونه با توجه به این گراهای داده شده نتیجه گیری کنه. نه تندر مرسدس S63AMG هست و نه ریو BMW760Li!!
    اونچه از تواناییها و ضعفهای این خودرو مشخص بوده به اندازه کافی و شاید هم بیش از اون گفته شده.
    حال تصمیم گیری با خود خریداره و صد البته عواقب و مزیتهای بعدی هم مستقیما به خود اون برمیگرده. نه من و شما.
    بنده به شخصه اندک اطلاعاتی رو که در مورد این فرانسوی در بازار ایران داشتم گذاشتم.
    سعی شد تا بیشتر و دقیقتر به نکات ضعفش نگاه بشه و این به هیچ وجه موید این نیست که بنده با بابای تندر مشکل ملکی یا شخصی دارم!! به هر حال این تاپیک در مورد همین خودروه و دور از ذهن نیست که به صورت تخصصی در مورد اون بحث بشه.
    همین جا هم از دوستان به شدت پوزش می طلبم که مجبور شدم در جاهایی به نکاتی در مورد پراید یا ریو اشاره کنم.
    با تشکر از همه دوستان بابت مطالعه این تاپیک و علی الخصوص ab2reza1360 بابت ایجاد این تاپیک مفید.

    Last edited by heinrich_himmler; 30-08-2010 at 20:31.

  12. این کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #119
    حـــــرفـه ای farshad bugatti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    2,163

    پيش فرض

    بنده به شخصه اندک اطلاعاتی رو که در مورد این فرانسوی در بازار ایران داشتم گذاشتم.
    سعی شد تا بیشتر و دقیقتر به نکات ضعفش نگاه بشه و این به هیچ وجه موید این نیست که بنده با بابای تندر مشکل ملکی یا شخصی دارم!!
    من چون این تاپیک بیخودی در جریانه نمیخوام ادامه بدم! حتی صاحب تاپیک هم دیگه دست کشیده از این تاپیک!
    اما در جواب این پستتون باید بگم که شما اون نکات ضعفی که از تندر گفتی و ایراداتی که از تندر گرفتی هیچ کدوم منطقی نیست! و 100% شما با تندر مشکل دارید! شما حتی به پراید که دیگه هرکس 90% ملت ایران تو دستشون بوده یه ایرادی میگیری که ادم فکر میکنه تا به حال زندگیش توهم بوده!
    شما سعی کنید یک جانبه به موضوع نگاه نکنید و تعصب رو کنار گذاشته و از همه ی جهات به موضوع نگاه کنید!
    بالاخره شما استاد بنده ای و صلاح کار رو بهتر میدونی. در ضمن ممنون که وقتتون رو صرف ما کردین و از اطلاعاتتون بهره مند شدیم.

  14. 3 کاربر از farshad bugatti بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #120
    کاربر فعال خودروهای امریکایی diyukis's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    گرگان
    پست ها
    537

    پيش فرض

    بحث بحث جالبی بود.همشو نخوندم.اما جالب بود.خدمت همه دوستان عرض کنم کهبه هر حال واقعیتو باید پذیرفت که خطوط مونتاژ اتومبیل در ایران کیفیت خوبی ندارند و این شامل اکثر یا بهتره بگیم 98 درصد خودرو ها میشه.اگر کیفیت خوبه مونتاژ مرسدس بنزو بزاریم کنار بقیه موراد منفی زیاد دارن.کیفیت مونتاژ رابطه مستقیمی با عملکرد خودرو در آینده برای مشتری خواهد داشت.ماشالا اینجا دوستان همه استادند و مطمئنا تجربه و دانششون از من خیلی بیشتره.اما تا جایی که سواد بنده قد میده و اینکه تو همچین بحث هایی توی این انجمن و انجمن های همسایه بودم به این نتیجه رسیدم کیفیت مونتاژ لوگان نسبت به سایر همرده هاش خیلی بهتره .فوق العاده نیست اما نسبت به سایرین قابل قبوله.شما تشریف ببرید تو فروم همسایه و قسمت سمند ef7 ببینید همه از دسته موتور،زوزه گیر بکس و کیفیت بد اتاق و سر و صداش و .....گله مند هستند.در مورد ریو هم شنیده ها حاکیست از سال اگر اشتباه نکنم (مطمئن نیستم باز)86 به اینور کیفیت ساختش بسیار افت کرده و پایین اومده بطوریکه همه مشتری های جدید ازش شاکی شدند.در مورد مصرف لوگان من خودم تابستونو با کولر و تو سیکل ترکیبی شهر و جاده مصرفم همیشه 8.1 و 8.1 بود.خودمم تست کردم در یک مسیر 45 کیلومتری جاده که قسمتیش هم در شهر بود با سرعت 98-100 کیلومتر و با کولر مصرفم 5.9 بوده.حالا چطور این دوستمون مصرفشو بالای 9 اعلام میکنن من نمیدونم.خوشبختانه کیفیت قطعات اصلی تندر هم اینقدر بالاست که گرونیشو جبران کنه.شما یه لنت جلو تندرو ممکنه 50 بخری اما حداقل میشه باهاش 40000 تا رانندگی کرد.40000 یعنی تقریبا 2 سال.این بنظرتون زیاده؟؟؟؟در مورد بحث کمبود قطعات در شهرستان ها این مشکل کاملا رفع شده.اوایل کار مشکلاتی بود اما الان هر کی هر شهرستانی هر قطعه ای خوسات بگه تا من آدرس بدم براش پست کنند 1 روزه بیاد دستش و هزینه پست هم چیز قابل داری نیست.در مورد تحریم ها هم بهتره صحبت نکنیم اگه بخواهیم تحریم بشیم ممکنه اینترنتمونم قطع کنند پس الان بشینیم بگیم چون ممکنه قطع بشه دیگه ازش استفاده نکنیم؟؟؟!!!!!در بحث امنیت هم این خوردو کاملا خودشو ثابت کرده دیگه نیازی به تکرار و مکررات نیست.خودرویی که در خیابانهای اروپا داره میچرخه حتما مورد تایید اروپایی ها هست؟؟سوالم اینه این ریویی که در ایران هیت ایا الان در اروپا تولید و استفاده میشه؟؟؟
    در انتها عذر خواهی میکنم که زیادی صحبت کردم.

  16. 3 کاربر از diyukis بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •