تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 9 از 9 اولاول ... 56789
نمايش نتايج 81 به 89 از 89

نام تاپيک: led 46'' b6000 یا samsung 46'' b750

  1. #81
    داره خودمونی میشه adidas 4's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    147

    پيش فرض

    سلام آقا مهدی عزیز
    دوست من خواهش میکنم کمی بیشتر به عکس دومی که خودم گرفتم و دو عکس 20و 45 درجه ای که شما گرفتید توجه کنید .
    اگه بادقت این 3 عکس رو پهلوی هم بزاریم ، متوجه میشید که زاویه عکس دوم من از زاویه عکس 20 درجه ای شما بیشتره و از زاویه ی عکس 45 درجه ای شما کمتر .
    شما میگید که عکس دوم من 5 درجه از زاویه عکس 20 درجه ای بیشتره یعنی 25 درجه ، اما به نظر من این عکس اختلاف زاویه کمتری نسبت به عکس 45 درجه ای شما داره ، که به عقیده من عکس دوم خودم بین 35 تا 40 درجه زاویه داره .
    دوست من حالا بیاید بین عکس دوم من و عکس 20 درجه ای شما یه مقایسه ای بکنیم ، الان فرض رو بر این بگیرید که هر دو عکس در زاویه 20 درجه گرفته شدن ، پس با این وجود حتما باید میزان افت کنتراست در هر دو عکس به یک اندازه باشه دیگه ، شما که نمیگید افت کنتراست در هر دو عکس برابره ، چون کاملا مشخصه که در عکس 20 درجه ای شما تصویر از جلوی ماشین کاملا تار وکدر ومحو شده ، در صورتی که در عکس من ... ، و این به وضوح مشخصه ، در عکس من کنتراست اونقدر کم افت کرده که اصلا معلوم نیست ، بلکه بشه با ابزار های فوتوشاپ رو تصویر ها کار کرد و مثل شما اون هارو بغل هم گذاشت تا یکم اختلاف در رنگها مشاهده بشه ، در صورتی که در عکس شما دیگه نیازی به این کار ها نیست و خود به وضوح معلومه .
    در مورد نحوه اندازه گیری زاویه هم باید بگم که من همونطوری که شما زاویه اندازه گیری میکنید من هم اندازه میگیرم ، یعنی زاویه روبرو Tv رو 0 درجه قرار میدم .

  2. این کاربر از adidas 4 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #82
    حـــــرفـه ای *Alucard*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    A Town Called Hypocrisy
    پست ها
    1,806

    پيش فرض

    دوست عزیز ممکنه افت کنتراست تو عکسی که من گذاشتم به دیلیل تیره بودن اون قسمت تصویر بیشتر از عکس شما نمود پیدا کرده باشه به هر حال من این عکس رو از یک LED پنل 6000 سامسونگ گرفتم که گفته میشه زاویه دید بهتری نسبت به مدل 7000 داره!!

    به این عکس نگاه کنید:



    من گفتم که بعد از حدود 25 درجه کنتراست تصویر 50 در صد افت میکنه یعنی اینکه بعد از 25 درجه کنتراست تصویر میشه در حد عکسی مثل عکس پائینی که تو تستی که ما کردیم به نظر من اگر افت کنتراست بیشتر از 50 درصد نشده باشه کمتر نشده.
    توی عکسی که شما گذاشتی من فکر میکنم همینطور هست فقط به خاطر اینکه عکس شما رنگهای روشن بیشتری داره ممکنه این مسئله کمتر نمود پیدا کرده باشه.

    این عکس رو من از روی نت پیدا کردم:



    در این عکس هم افت کنتراست در حد عکسی هست که من گذاشتم حالا نظر شما رو نمیدونم!

    این هم نقل و قول مستقیم بخشی از بررسی سایتی که این پنل رو تست کرده:

    The Samsung UN46B6000's viewing angle isn't the best we've seen. Once you get 27° away from center, you'll be viewing the picture at 50% contrast. Once you're 40° or more away from center, you'll only see between 10% and 20% contrast. Below we've compared the UN46B7100 to some competing models.


    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینطور که تو نقل و قول این سایت میبینید و تستی که ما انجام دادیم افت کنتراست بعداز حداکثر زاویه 25 درجه کاملا مشهود و در حد افت 50 درصدی کنتراست هست که البته در تست ما به نظر من افت کنتراست بیشتر بود شایدم CCD دوربین موبایل ما به تغییرات کنتراست حساس بوده و در عکسها خطا کرده حالا دیگه نمیدونم شاید تلویزیون شما با تلویزیون بقیه فرق داره و سامسونگ یک مدل اختصاصی ساخته که اتفاقی به دست شما رسیده دوست عزیز.
    Last edited by *Alucard*; 21-09-2009 at 18:25.

  4. 2 کاربر از *Alucard* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #83
    داره خودمونی میشه adidas 4's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    147

    پيش فرض

    آقا مهدی عزیز ، من تی وی رو با هر عکسی که بگید تست کردم ، از شما میخوام که هر عکسی را که دوست دارید و مطمئن هستید با اون عکس افت 50 درصدی کنتراست به وضوح مشخص میشه ، بهم بدید تا tv رو باهاش تست کنم . وعکس هاشو بزارم ، اگر این تفاوت 50 درصدی رو با توجه به عکس های شما دیدم که چه بهتر ، موضوع کاملا حل میشه ودیگه مشکلی نیست ، اما اگه اینطور نبود اونقدر ادامه میدیم تا به یک نتیجه ای برسیم که هردومون اونو قبول کرده باشیم .

    راستی من آخر نفهمیدم که شما قبول دارید که در عکس من کنتراست افت کمتری داشته یا میگید که میزان افت کنتراست به یک اندازه بوده .
    2. شما قبول دارید که عکس گرفته شده توسط من بین زاویه 35 تا 40 درجه بوده ؟
    خواسته بعدی من از شما اینه که تفاوت های دو عکسی که خودتون گذاشتید ( عکس 100% و50% کنتراست ) رو واسم مشخص کنید .


    درضمن دوست عزیز در مورد این tv من که شما میفرمایید سامسونگ مدل اختصاصی زده اینو باید بگم که اصلا لازم نیست شما کنترل خودتونو از دست بدید و یا از دست من ناراحت بشید ، من حاضرم تا حل شدن موضوع با شما پیش برم و تبادل نظر کنم و اونقدر هم شجاعت دارم که اگه دیدم دارم اشتباه میکنم ، بیام و اعلام کنم که من اشتباه کردم و شما درست میگید . اما اگه نظر شما این نیست و دوست دارید که بیخیال موضوع بشید ، بگید تا دیگه بحث رو ادامه ندیم .
    متشکر

  6. این کاربر از adidas 4 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #84
    حـــــرفـه ای *Alucard*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    A Town Called Hypocrisy
    پست ها
    1,806

    پيش فرض

    دوست عزیز ظاهرا شما کنترل خودتون رو از دست دادین ما که حرفمون رو با سند و مدرک زدیم از 1 منبعم برای شما لینک گذاشتیم شما اگه بخوای بازم میگردیم واسه شما لینک میزاریم پس مشکلی نیست دوست عزیز اون قضیه مدل اختصاصی رو هم من از روی شوخی عرض کردم راجب حل شدن موضوع هم من که هم واستون عکس از منبع معتبر گذاشتم هم خودم انداختم هم لینک دادم

    در مورد تفاوت اون دوتا عکس که من گذاشتم اگر تفاوتی نمیبینید در کنتراست حتما یا چشمتون مشکل داره یا اینکه مانیتورتون مشکل داره این رو جدا عرض میکنم خدمتتون چون شما فکر نکنید که مثلا کنتراست 1 میلیون به یک وقتی نصف بشه میشه 500 هزار به یک پس حتما شما باید فرقشون رو در حد دو برابر متوجه بشین همین الان هم خیلی تفاوتهارو بعضی از افراد که چشم ورزیده ندارن به سختی میبینن مثلا تا پیش از این کنتراست خیلی LCD ها 100 هزار به یک اعلام میشد الان که شده 2 میلیون به یک به نظر شما تفاوت شده 20 برابر!؟
    در صورتی که چشمتون مشکل داره میتونید برید دکتر یا آب هویج بخورید (شوخی) انشاءالله که خوب میشید اما اگر مانیتورتون مشکل داره کنتراست و برایتنس مانیتور رو تنظیم کنید ان شاءالله اینم درست میشه تا تو خرج نیوفتین چون ما راضی نیستیم رفقامون تو خرج بیوفتن.

    من میگم که توی اون عکسی که شما گذاشتید افت کنتراست در حدود 50 در صد بوده به خصوص در قسمت راست تصویر حالا یه وقتیم هست که که ممکنه شما بگین اگر این مقدار 50 درصد هست پس خوبه و شما راضی باشین و براتون این مقدار تفاوت معقول باشه که خوب اینم نظریه و قابل احترام هست ومهم راضی بودن شما هست.

    البته قبلش یک کار رو حتما بکنید من گفتم که شما کنتراست پنلتون رو با کنترل بزارید رو 50 درصد و ببینید کلا چقدر با کنتراست 100 درصدش فرق میکنه (این سومین باری هست که دارم این جمله رو برای شما مینویسم) شاید شما همینطوری مستقیم از جلو هم وقتی خودتون کنتراست رو کم میکنید تغییری نبینید دوست عزیز!!

    زاویه عکس رو هم شما که عکسو انداختی باید بگی من حدس میزنم بین 25 تا 30 باشه حالا شما اگه خواستی ایندفعه عکس بندازین از یه نقاله کمک بگیرین ببینین رو چند درجه دارین عکس میندازین چون من این کار رو انجام دادم با یه نخ و نقاله سعی کردم تا حد ممکن روی زاویه درست قرار بگیرم.
    در آخر دوست عزیز من مشکلی برام به وجود نیومده که بخوام چیزی رو ثابت کنم یا حل کنم این قضیه برای من اظهر من الشمس هست , من هم خودم از نزدیک دیدم هم تو چند منبع خوندم پس برای من واضحه شما باید یا قبول کنید یا قبول نکنید که اون میل خودتونه ما حقیقت رو گفتیم و مدرک و تائید هم آوردیم شما هستین که فعلا خودتون بین زاویه عکس دوم خودتون شک دارین با توجه به پستای قبل خودتون یه بار گفتین 60-70 درجه هست الان میگین 35-40 درجه هست.
    این هم نمونه ای از تناقض حرف خودتون:

    سلام
    درسته آقا مهدی من کاملا قبول دارم که در عکس دوم در سمت راست رنگ آبی کمی کمرنگ تر به نظر میاد ، اما آقا مهدی عزیز به نظر شما عکس دوم با زاویه چند گرفته شده ؟ 20 درجه ؟ 30 یا 50 یا 60 ؟ مطمئنم خودتون حدود زاویه رو فهمیدید ، این عکس تقریبا 30 تا 40 درجه با فرمایش شما تفاوت داره ، که اینرو هم من در پست قبلی دقیقا عرض کردم ، بعد اینکه افت کنتراست در عکس دوم به نظر شما 50 درصد ؟ امیدوارم که نگید در این عکس کنتراست 50 درصد افت داشته .
    ممنون .
    سلام آقا مهدی عزیز
    دوست من خواهش میکنم کمی بیشتر به عکس دومی که خودم گرفتم و دو عکس 20و 45 درجه ای که شما گرفتید توجه کنید .
    اگه بادقت این 3 عکس رو پهلوی هم بزاریم ، متوجه میشید که زاویه عکس دوم من از زاویه عکس 20 درجه ای شما بیشتره و از زاویه ی عکس 45 درجه ای شما کمتر .
    شما میگید که عکس دوم من 5 درجه از زاویه عکس 20 درجه ای بیشتره یعنی 25 درجه ، اما به نظر من این عکس اختلاف زاویه کمتری نسبت به عکس 45 درجه ای شما داره ، که به عقیده من عکس دوم خودم بین 35 تا 40 درجه زاویه داره .
    به هر حال دوست عزیز من به حرفی که به شما زدم ایمان دارم کنتراست بیشتر LCD و LED ها بعد از 22 درجه انحراف 50 درصد افت میکنه حالا این مقدار 50 درصد در هر پنلی چه مقدار نمود پیدا میکنه یا به چشم هر کسی چه مقدار هست بحث ما نیست. ولی شما یه بار پنلتو رو کنتراست 100 بزار از روبرو (زاویه 0 درجه) عکس بگیر یک بارم بزار رو 50 بازم از روبرو عکس بگیر تو اینجا Upload کنید منم ببینیم ولی خدایی اینکارو با دقت بکنید نه یک درجه کمتر نه بیشتر که یک وقت نشه مثل زاویه ای که گفتید.
    موفق باشید
    Last edited by *Alucard*; 22-09-2009 at 03:12.

  8. 2 کاربر از *Alucard* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #85
    داره خودمونی میشه adidas 4's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    147

    پيش فرض

    دوست من معلومه شما کلا آدمه شوخی هستید ، مخصوصا در این پست آخریتون که حسابی شوخ طبعیتون گل کرده . راستش من هرکاری میکنم نه ایرادی تو چشمام میبینم نه ایرادی تو مانیتورم ، از مانیتور که مطمئنم چون جنسش واقعا خوبه . به نظر من آقا مهدی عزیز شما اینقدر نشستی پشت این پنلها و سعی کردی که از توشون تفاوت در بیارید به چشمهاتون اسیب زدید ، در واقع من اگه دو تا عکس کاملا مشابه رو هم اینجا بزارم مطئنم شما تفاوتهاشو در میارید ، از این رو به شما توصیه میکنم دیگه مصرف آب هویج رو قطع کنید ، چون میترسم اگه همین جور ادامه بدید بتونید وسایل موجود در داخل پنلهارو و خیلی چیز های دیگه رو ببینید .
    راستی در مورد تناقض حرف من ، دوست من شما قبلا اعلام کردید که این پنل در زاویه 20 درجه دارای افت کنتراست هست ، من هم در مورد عکس خودم نظرم این بود که این عکس در زاویه 50 تا 60 هست ، بعد گفتم که عکس من حدود 35 تا 40 درجه با فرمایش شما تفاوت داره و اگه این رو با زاویه 20 درجه شما جمع بزنیم میشه : 60=40+20 ، که در واقع همین 60 درجه رو من قبلا هم گفته بودم ، و اگه یکم رو جمع زدنتون کار کنید بد نیست ، من نمیدونم چه جوری حساب کردید که به گفته شما ، شده زاویه 70 درجه . پس تناقضی در حرف من وجود نداشت .
    دوست من آقا مهدی عزیز ، من به تعداد هر باری که شما گفتید من کنتراست رو با کنترل 50 درصد کم کردم و هر دفعه که میامدم که بگم ، نمیدونم چجوری میشد که یادم میرفت بنویسم .
    و این فرمایش شما رو با عکس های زیادی انجام دادم ، این عمل در هر عکس به میزانی فرق میکرد .
    و دیدم که هدر این پنل تفاوت زیادی بین کنتراست %100 و %50 نبود . و بنظرم میاد که همین امر باعث اختلاف خیلی کم تفاوت تصویر در زاویه های 0 و20 درجه بوده . من این کار رو زیاد انجام دادم و نتیجه ای که گرفتم همین بود که عرض کردم . اما هر موقع عکس ش که شما گذاشتید رو میبینم دوباره به شک میوفتم ، آخه عکسی که شما گذاشتید ، در زاویه 20 درجه افت کنتراست واضح و بدتری نسبت به تست های من داشته ، نمیدونم والا ، شاید به قول شما اشکال در دوربینی بوده که باهاش عکس رو به پنل انتقال دادید بوده یا چیزه دیگه ، در ضمن آقا مهدی عزیز امید وارم از حرفایی که بالا زدم ناراحت نشی ، بزار پای شوخی ، همین چیزها بود که باعث شد تا پایان این موضوع خیلی خیلی خوب پیش بریم و به نتیجه برسیم .
    با آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی دوست عزیز .

  10. #86
    داره خودمونی میشه mehrdadonline's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    پست ها
    28

    پيش فرض

    دوستان در مورد B750 می خواستم ببینم که USB اش تا چه حجمی رو ساپورت می کنه؟ هارد 1 ترابایت میشه بش وصل کرد؟

  11. #87
    پروفشنال Ami R 940's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهرآرا تهران
    پست ها
    989

    پيش فرض

    دوستان در مورد B750 می خواستم ببینم که USB اش تا چه حجمی رو ساپورت می کنه؟ هارد 1 ترابایت میشه بش وصل کرد؟
    سقف حداکثر حجمی برای تکنولوژی usb نیست .
    Last edited by Ami R 940; 25-09-2009 at 20:27.

  12. #88
    پروفشنال kinglife's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    539

    پيش فرض

    دوستان من فکر کنم این آقا مهدی یه مقدار روی مدلای مورد نظرشون ارق پیدا کرده

    1- تمامی برسی ها درباره کیفیت ال سی دی و ال ای دی توسط افراد معتبر و کارشناس شده که نمونه آن CEO می باشد که نشان از برتری ال ای دی دارد

    2- lcd از کریستال مایه بهره میگیرد که جدای مصرفه برقی زمان بیشتری برای بدست اوردن کیفیت را بهره می طلبد و led از لامپ دیود بهره میگیره که به دلیل روشن و خاموش شدن و یا کم نور و پرنور شدن بهترین کنتراست در تمامی صفحه باریک های دنیا را دارد حتی برتر از پلاسما به علت ایجاد نور سلولی

    3- پلاسما به دلیل تولید گاز های سرطان زا از استاندارد های محیط زیستی جا مونده و بزرگترین ایراد آن ایجاد گرمای بسیار زیاد است که شما می توانید این دو مشکل را به راحتی در این تکنولوژی درک کنید

    4- led در کل با lcd قابل قیاس نیست و شما نیز دیگر این کار را نکنید به دلیل آنکه led به طور کلی بر روی پایه lcd طراحی شده و فقط از دیود بهره جسته پس در زاویه دید مقصر جنس پنل هست نه نوع تکنولوژی

    شما در پلاسما این افت رو ندارید به دلیل استفاده از شیشه می باشد که البته استفاده از آن هم ایراداتی داره که جای خود داره

    در کل این برسی مقایسه یه مقدار غلطه چون تلویزیون فقط نباید بسته به کیفیت مقایسه بشه بلکه باید تمامی جوانب را در نظر گرفت و در آخر می توان گفت که در حال حاضر led خودش رو با تمامی این جوانب وفق داده و راه برایش تا رشد به نهایت بازه ولی تکنولوژی در ال سی دی و پلاسما به روز های اخرش نزدیک شده و کمتر جای پیشرفت داره
    البته درباره مقایسه این دو خدمتتون بگم که این دو از همه لحاظ به هم نزدیک هستن و جای فرار b6000 به برتری کنتراست و مصرف برق می باشد.
    و تنها نکته باخت این مدل ال ای دی جا ماندن در تصاویر سریع و یا عمل ماشینگ می باشد

    البته من سعی می کنم اطلاعات بیشتری را از برادرم که تعمییر کار سام سرویسه براتون بگیرم

  13. #89
    حـــــرفـه ای *Alucard*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    A Town Called Hypocrisy
    پست ها
    1,806

    پيش فرض

    فکر میکنم خود من حد اقل 100 بار تو همین انجمن راجب این موضوع که تنها فرق LCD و LED تو نور بک لایت هست صحبت کردم انواع LED ها هم دو دسته هستن :
    Local Dimm که شما احتمالا داری راجب اونها صحبت میکنی
    Edge lit ها که نور رو از بقل کابینت پنل میتابونن
    اما در مورد گازهای سرطان زا!!!!!!! که فکر میکنم شما منظورت مواد سرطان زا بوده!! به هر حال در ساخت لوازم الکتریکی هم از مواد سرطان زا استفاده میشه هم از گازهای گرمازا.

    صرفا جهت اطلاع رسانی دوستان برای اینکه در معرض اطلاعات غلط قرار نگیرن:

    گاز NF3 یا تری فلوئوراید نیتروژن یک گاز گلخانه ای قوی با اثری 17200 بار مخرب تر از گاز Co2 میباشد که در ساخت تمامی نیمه رساناها از جمله تلفنهای موبایل و صفحات LCD هم کاربرد دارد و اتفاقا به کار گیری از آن در تولید LCD پنلها (شامل اونهایی که از بک لایت LED استفاده میکنن و بهشون LED TV میگن هم میشه) یکی از مراحل اصلی و کلیدی تولید هست که بسیاری از دوستداران محیط زیست رو نگران کرده چون با وجود مصرف برق کمتر در این پنلها رها شدن گاز NF3 در طبیعت میتونه در نهایت اثر مخرب تری از مصرف برق کمتر داشته باشه.
    در ساخت LCD پنلها نه تنها از گاز NF3 بلکه از مقداری جیوه هم در تولید پنل استفاده میشه که فوق العاده برای سلامت انسان خطر آفرین میتونه باشه ولی در پلاسماهای جدید دست کم برخی سازنده ها ادعا میکنن به هیچ عنوان از جیوه و سرب در پنل استفاده نشده.


    گوشه ای از نقل و قول یک منبع:
    Beyond energy consumption, there are also manufacturing impacts to think about. LCDs contain a bit of mercury, and their manufacture uses the potent greenhouse gas nitrogen trifluoride (NF3); plasma screens can contain lead (though Panasonic has apparently found a way around that)
    منابع:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    در مورد روزهای آخر پلاسماها هم نسل جدید NeoPDP ها با درخشش 3 برابر و مصرف برق یک سوم در سال 2010 در حال عرضه هست.

    در مورد نازکی در حال حاضر یکی از باریکترین تلویزیونهای دنیا Z1 پاناسونیک هست که 1 اینچ ضخامت داره و پلاسما هست.

    و مورد آخر دوست عزیز من روی مدل خاص تاکید نمیکنم دوستان زیادی تو پیغام خصوصی با من در مورد خرید TV مشورت میکنن من فقط از اون چیزی که واقعیت هست دفاع میکنم چون اینجا یک صفحه از تبلیغات مجله و روزنامه نیست که هر چیزی تو کاتولوگ تبلیغاتی اجناس کمپانیها نوشته شده باشه عنوان بشه اینجا دوستانی هستن که با پولشون میخوان بهترین خرید رو داشته باشن و حق دارن در معرض اطلاعات صحیح باشن نه تبلیغات و یا اطلاعات برادر کسی فقط واقعیات و درنهایت پول هیچکسی تو جیب من و یا کس دیگه ای نیست که مجبور شده باشه چیزی رو که ما عنوان میکنیم بخره میتونه خودش تحقیق کنه و یا هر چیزی که مورد نظرش هست انتخاب کنه.

    موفق باشید
    Last edited by *Alucard*; 06-12-2009 at 09:24.

  14. 2 کاربر از *Alucard* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 9 از 9 اولاول ... 56789

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •