تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: مدل N97 نوکيا در ايران رونمايي شد

  1. #1
    آخر فروم باز S@nti@go_s&k's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Jan 2008
    پست ها
    6,077

    پيش فرض مدل N97 نوکيا در ايران رونمايي شد

    موبنا- شرکت نوکيا در ايران به طور رسمي از گوشي N97 اين برند رونمايي کرد.


    به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا ، شرکت نوکيا در ايران امروز در يک جلسه مطبوعاتي مشخصات يكي از جديدترين گوشي هاي تلفن همراه را بررسي کرد.


    عليرضا شفيع پور مديرکل نوکيا در ايران گفت : با گذشت زمان شاهد ارتقا گوشي هاي تلفن همراه و تبديل آنها به کامپيوترهاي جيبي همراه هستيم. در عرضه محصولات جديد نوکيا شاهد گسترش اين صنعت خواهيم بود.
    وي افزود: گوشي N97 نوکيا را مي توان کامپيوتر جيبي دانست . اين مدل از حافظه بسيار بالاي 48 گيگابايتي و صفحه نمايش 5/3 اينچي عريض بهره مي برد و با آن مي توان به سهولت کارها را انجام داد.
    شفيع پور ادامه داد: نوکيا با عرضه اين مدل گام بزرگي در اين صنعت برداشته است . پس از اين شاهد تغيير و تحول اساسي در بازار تلفن همراه خواهيم بود.


    مديرکل نوکيا با اشاره به ورود اين گوشي به سبد خريد خانوار ايراني گفت: اين گوشي تا نيمه خرداد ماه سال جاري در بازار تلفن همراه توزيع خواهد شد.


    وي به فعال بودن نماينده هاي رسمي نوکيا در ايران اشاره كرد و گفت:هم اکنون شرکت "ارکان ارتباطات" به عنوان نماينده فعال در زمينه خريد وفروش گوشي هاي نوکيا فعاليت مي کند . شرکت " الوطني" نيز به تازگي نماينده اين برند در ايران شده است . همچنين يك شركت ديگر در شرف تاسيس است.
    مديرکل نوکيا در ايران با بيان اينكه شرکت "اتصالات "هم اکنون در زمينه خريدوفروش فعال نيست، در خصوص گارانتي واحد کشوري نوکيا گفت: همه نماينده هاي فعال نوکيا گوشي هاي اين برند را با گارانتي واحد نوکيا در ايران عرضه مي کنند.


    وي در پاسخ به سوالي مبني بر قانوني بودن فعاليت شرکت هاي رسمي گفت: تمامي فعاليت هاي نمايندگان رسمي به صورت قانوني در بازار ايران صورت مي گيرد و نوکيا تاکنون نظارتي بر نحوه عرضه و ترخيص گوشي ها توسط شرکت هاي نماينده انجام نداده است. در ادامه اين نشست، "امير سليمي" مدير محصولات نوکيا در ايران به تشريح فني گوشي N97 پرداخت و گفت: اين مدل تجربه شخصي سازي شده اينترنت و صفحه نمايش شخصي را با توجه به علايق کاربر به مصرف کننده ارايه مي دهد. اين مدل نوکيا نسبت به ساير مدل ها مي تواند براي کاربران متفاوت باشد.


    وي ادامه داد: صفحه نمايش لمسي عريض 5/3 اينچي همراه با صفحه کليد کامل براي کساني طراحي شده است که علاقه زيادي به تايپ کردن دارد.
    سليمي تصريح کرد: با اين گوشي به راحتي مي توان به جست و جو در وبلاگ ها و ايميل ها پرداخت با اين مدل مي توان کارهاي يک کامپيوتر را انجام داد.


    وي با بيان اينکه اين گوشي کامپيوتر جيبي است افزود: از طريق [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] اين گوشي به راحتي مي توان به افراد و يا حتي اشيا مورد نظر دسترسي پيدا کرد.


    سليمي خاطرنشان کرد: سري گوشي هاي "N " به نوعي همانند گوشي هاي سري "E " به شمار مي آيند. دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي، حافظه داخلي 32گيگابايتي و به همراه 16گيگابايت حافظه جانبي و صفحه نمايش 5/3 اينچي از مشخصات اصلي مدل N97 به شمار مي آيد.


    در ادامه اين نشست "وحيد کاظم نجف آبادي" مديربازاريابي نوکيا در ايران نيز گفت: N97 نوکيا که نسل جديد موبايل در ايران است به عنوان کامپيوتر جيبي از همه نوع امکانات برخوردار مي باشد.
    وي با اشاره به عرضه همزمان گوشي N97 در کشورهاي خاورميانه گفت: پيش بيني مي شود قيمت نهايي عرضه اين مدل 650 تا 700 هزار تومان باشد.


    اين گوشي در ابعاد 2/117 در 3/55 در 9/15 ميلي متر ساخته شده است و از وزن 150 گرمي بهره مي برد.

  2. 7 کاربر از S@nti@go_s&k بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز s-a-l-i-m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    North
    پست ها
    2,025

    پيش فرض

    گوشیه خوبیه اما بدلیل بزرگی بیش از حد { فکر کنم سر عتش هم خوب نباشه بخاطر حافظه } فکر کنم فروش خیلی زیادی نداشته باشه اما بدلیل حافظه زیاد و زیبایی که داره نمیشه ازش دل کند......چی گفتم ........دی

  4. این کاربر از s-a-l-i-m بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    حـــــرفـه ای satttanism's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    In your Mind
    پست ها
    15,096

    پيش فرض N97 نوکیا در راه ایران

    دفتر نمایندگی شرکت نوکیا در ایران، در نشستی با روزنامه نگاران به معرفی ویژگی های گوشی مدل N97 پرداخت.
    در این نشست که با حضور علیرضا شفیع پور مدیر کل نوکیا در ایران،امیر سلیمی مدیر محصولات نوکیا در ایران و وحید کاظمی نجف آبادی مدیر بازار یابی نوکیا در ایران برگزار شد، توانمندی های گوشی N97 به ویژه صفحه نمایش عریض 5/3 اینچی لمسی کشویی که با زاویه 30 درجه به نسبت گوشی و بصورت کشویی در مقابل کاربر قرار می گیرد، صفحه کلید کامل QWERTY که بصورت کشویی در زیر گوشی جای گرفته است، قابلیت شخصی سازی صفحه اصلی گوشی با کمک Widgetها حافظه داخلی و قابل افزایش تا 48 گیگابایت، دوربین 5 مگاپیکسلی و امکان اتصال ساده به اینترنت، معرفی گردید.
    در ادامه نشست نمایندگان نوکیا به پرسشهای خبرنگاران پاسخ گفتند.
    وحید کاظمی نجف آبادی ضمن اعلام این نکته که نوکیا برای تبلیغات و بازاریابی
    N97 برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است برخی از امکانات ویژه کاربران ایرانی بر روی N97 را قرار دادن موسیقی ایرانی و یک بازی ایرانی از پیش بارگزاری شده بر روی گوشی اعلام کرد و افزود این گوشی با قیمتی در حدود 700 دلار آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.
    علیرضا شفیع پور مدیر کل نوکیا در ایران در ادامه افزود: نخستین گوشی N97 از منطقه خاورمیانه و آفریقا به بازار جهان عرضه خواهد شد و ایران جزو نخستین کشور هایی خواهد بود که N97 در آن به بازار خواهد آمد.
    وی ادامه داد ارسال این گوشی بطور همزمان برای ایران و برخی دیگر از کشورهای منتخب در منطقه خاورمیانه و آفریقا انجام خواهد گرفت هرچند که با توجه به پیچیدگی های فرآیند ترخیص کالا در ایران ممکن است زمان عرضه واقعی این گوشی به بازار ایران کمی دیرتر از سایر کشورها باشد.
    شفیع پور زمان تقریبی ورود N97 با بازار خاور میانه را هفته اول ماه ژوئن اعلام کرد. وی در پاسخ سوالی در خصوص وجود نقشه های شهر های ایران بر روی گوشی های نوکیا بدون ذکر جزئیات اعلام کرد به زودی اخبار خوبی در این خصوص اعلام خواهد گردید.
    همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نمایندگان رسمی نوکیا در ایران،شرکت های ارکان ارتباطات، الوطنی و شرکتی دیگر که در حال تکمیل مراحل اخذ نمایندگی از نوکیا در ایران می باشد به عنوان نمایندگان رسمی
    این شرکت در ایران معرفی گردیدند.مدیر کل نوکیا در ایران سایر شرکت ها از جمله شرکت اتصالات را نمایندگان غیر فعال این شرکت اعلام نمود.

    ایتنا

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •