تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 4 از 4 اولاول 1234
نمايش نتايج 31 به 40 از 40

نام تاپيک: با لژیونرها

  1. #31
    آخر فروم باز mohamad23's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    4,859

    پيش فرض

    مسعود شجاعي در گفت‌وگو با ايسنا:
    علي دايي اسطوره بوده و باقي مي‌ماند
    هيچ كس به فكر بازي با كره‌شمالي نيست
    مي‌خواهـم در اوسـاسـونـا بهتـر از ايـن باشم


    بازيكن ايراني تيم فوتبال اوساسونا با اشاره به صعود اين تيم به رده‌ي چهاردهم جدول رده‌بندي لاليگا گفت: از ابتدا هم پيش‌بيني مي‌كرديم كه تيم‌مان در لاليگا مي‌ماند.

    مسعود شجاعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به ديدار شب گذشته اوساسونا برابر اتلتيكومادريد اظهار كرد: ديدار بسيار مهمي بود و پيروزي برابر اتلتيكو كه جزو تيم‌هاي خوب اسپانيا به حساب مي‌آيد و در سطح تيم‌هاي بزرگ لاليگا است، نتيجه‌ي بسيار خوبي براي ما بود. با اين سه امتياز توانستيم تا رده‌ي چهاردهم جدول صعود كنيم و فكر مي‌كنم با اين پيروزي ماندن‌مان در لاليگا قطعي شد.

    وي درباره‌ي گلزني خود در اين ديدار گفت: پشت محوطه‌ي 18 قدم توپ را در اختيار گرفتم و پس از دريبل دو بازيكن شرايط خوبي براي زدن ضربه داشتم اما، صبر كردم و بازيكن شماره‌ي 22 اتلتيكو كه ملي‌پوش اسپانيا هم هست را دريبل كردم و پس از خروج دروازه‌بان از دروازه يكي از گل‌هاي اوساسونا را به ثمر رساندم.

    شجاعي با ابراز رضايت از وضعيتش در اوساسونا گفت: از شرايطي كه به وجود آمده، بسيار راضي‌ام اما، فكر مي‌كنم كه مي‌تواند وضعيت بهتر از اين باشد. در بازي با اتلتيكو كاماچو من را خيلي آزاد گذاشته بود و گفته بود كه مي‌توانم با توجه به فضاهايي كه در خط دفاع اتلتيكو وجود دارد، دريبل زني كنم. فكر مي‌كنم به غير از گلي كه به ثمر رساندم بازي خوبي هم انجام دادم.

    وي با بيان اينكه با اين پيروزي ماندن‌مان در لاليگا قطعي شد، گفت: زماني كه اوساسونا در انتهاي جدول بود من و نكونام بارها گفتيم كه اوساسونا در لاليگا مي‌ماند. اما، خيلي‌ها اين صحبت‌ها را باور نداشتند. ما براساس توانايي‌هاي تيم‌مان صحبت مي‌كرديم و وقتي توانستيم نتايج خوبي بگيريم و بازي‌هاي خوبي هم انجام دهيم اين اطمينان در همه به وجود آمد كه اوساسونا در لاليگا مي‌ماند.

    شجاعي درباره‌ي اين مساله كه رسانه‌هاي اسپانيايي توجه فراواني به گلزني‌ او در ديدار برابر اتلتيكومادريد نشان دادند، گفت: نمي‌توانم درمورد خودم صحبت كنم و اين كار بسيار دشواري است. اما، اميدوارم كه بتوانم به بازي‌هاي خوبم براي اوساسونا ادامه دهم.

    وي در ادامه درباره‌ي بركناري علي دايي به ايسنا گفت: دوران خوبي بود. مي‌توانم بگويم بخشي از موفقيتم را مديون دايي هستم كه اجازه داد ديده شوم. من پيش از آنكه دايي سرمربي تيم ملي شود، از زمان برانكو و جام جهاني در تيم ملي بودم؛ اما، فرصت چنداني براي بازي نداشتم اما، زماني كه دايي سرمربي تيم ملي شد، فرصت بيشتري به من داد.

    بازيكن مياني تيم ملي ادامه داد: من موافق اخراج دايي نبودم. مي‌شد بيشتر به او فرصت داد. تيم ما در ديدار برابر عربستان عملكرد خوبي داشت اما، تنها نتيجه نگرفتيم. عربستان در طول بازي نسبت به ما برتري نداشت و تنها اتفاقات نتيجه‌ي بازي را رقم زد. اگر توپ مهدوي‌كيا به گل تبديل مي‌شد يا غلامرضا رضايي از موقعيتش براي گلزني استفاده مي‌كرد، در حال حاضر ما مهمترين كانديدا براي صعود به جام جهاني بوديم اما،به هر حال اين اتفاقات نيفتاد و تيم ما به عربستان باخت. فكر مي‌كنم قسمت بود كه چنين اتفاقي بيفتد و توپ‌هايمان داخل گل نرود.

    شجاعي در پاسخ به اين سوال كه با اين شرايط چقدر براي صعود تيم ملي به جام جهاني شانس قائليد، گفت: با اين فضايي كه وجود دارد، شانسي نداريم. در فضايي كه به وجود آمده خيلي‌ها دوست دارند با توجه به باخت ايران برابر عربستان ديگران را خراب كنند. خراب كردن بسيار آسان است اما،‌ساختن سخت است. در حال حاضر همه در حال خراب كردن هستيم و دو روز مانده تا ديدار حساس برابر كره شمالي مي‌خواهيم همه چيز را از نو بسازيم. بازي با كره شمالي براي ما بازي مرگ و زندگي است اما، هيچ كس به فكر آن بازي نيست. همه به فكر باخت مقابل عربستان هستند. بايد اين شكست را هرچه زودتر فراموش كنيم. بعد از اين اتفاق است كه مي‌توانيم براي صعود تيم ملي به جام جهاني شانس قائل شويم.

    وي در ادامه با اشاره به كارهاي انجام شده توسط دايي گفت: علي دايي در اين فوتبال خراب نمي‌شود. هميشه موفق بوده و قطعا هم در آينده موفق خواهد بود. بعد از جام جهاني خيلي‌ها تلاش داشتند كه او را خراب كنند اما، او اسطوره بوده و اسطوره باقي مي‌ماند. در فوتبال ايران بارها پيش آمده كه تيم ملي نتيجه نگرفته اما، چرا رفتاري كه با مربيان سابق داشتيم را با دايي نداشتيم؟ درست است كه تيم ملي با سرمربيگري دايي برابر عربستان نتوانست نتيجه بگيرد اما، چرا همه مدام از عيب‌ها صحبت مي‌كنند؟ بايد بگويم دايي زحمت خود را براي تيم ملي كشيد و چنين رفتاري حق دايي نبود.

  2. #32
    آخر فروم باز mohamad23's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    4,859

    پيش فرض

    ولفسبورگ از بايرن انتقام گرفت

    حضور ۵ دقيقه اى دژاگه در پيروزى ۵ گله


    ايران ورزشى- بازيكن ايرانى ولفسبورگ ۵ دقيقه مقابل بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرمانى بوندس ليگا بازى كرد و در كسب برترى ۵-يك سهيم شد. به نقل از كيكر ، اشكان دژاگه در ديدار شنبه شب كه در ورزشگاه فولكس واگن آره نا انجام گرفت، در تركيب اصلى تيمش قرار نداشت.
    دژاگه در دقيقه ۸۵ به جاى پكاريك به ميدان رفت تا در برترى ۵ - يك تيمش سهيم باشد.
    در اين ديدار ياران دژاگه موفق شدند انتقام باخت ۴ - 2 بازى رفت را از بايرن مونيخ گرفته و شكست سنگينى را به مدافع قهرمانى تحميل كنند.
    تيم ولفسبورگ با ۵۱ امتياز در صدر جدول ليگ آلمان جاى دارد.



    --------------------------------------------------------------------------------


    در ديدار بوخوم و اشتوتگارت

    هاشميان تماشاگر بود


    ايران ورزشى- وحيد هاشميان بازيكن ايرانى بوخوم در ديدار خانگى با اشتوتگارت سكونشين شد. به نقل از كيكر، وحيد هاشميان در هفته بيست و ششم بوندس ليگا كه در ورزشگاه رويورپاور و در حضور ۲۴ هزار نفر انجام گرفت، نامش از سوى مارسل كولر سرمربى تيم حتى به عنوان بازيكن ذخيره هم رد نشد. هاشميان از روى سكو و در جايگاه ميهمانان ويژه به تماشاى اين ديدار پرداخت. در اين جدال كه به داورى دكتر فلايشر انجام گرفت، بوخوم با نتيجه ۲ - يك مغلوب ميهمان خود شد. اين تيم پس از ۲۶ هفته با ۲۵ امتياز در مكان چهاردهم جدول جاى دارد. هاشميان هفته گذشته در بازى ايران و عربستان در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ براى دقايقى بازى كرد. او همچنين در ديدار دوستانه ايران و سنگال كه به سرمربيگرى اريش روته مولر انجام شد، در ميدان بود.



    --------------------------------------------------------------------------------


    آندو پنالتى گرفت و بهترين بازيكن زمين شد

    تيموريان: صعود به جام جهانى غير ممكن نيست


    آندرانيك تيموريان بازيكن ايرانى شاغل در ليگ انگليس شنبه شب نمايش خوبى داشت. اين هافبك به طور كامل در جريان تساوى يك-يك بارنزلى مقابل ناتينگهام فارست بازى كرد.
    بارنزلى در اين مسابقه لحظاتى بعد از شروع نيمه دوم جلو افتاد و مى توانست در دقيقه ۵۷ با ضربه پنالتى كه تيموريان گرفت اين فاصله را بيشتر كند اما كمپبل ريس زننده گل اول پنالتى را از تيموريان گرفت تا خودش بزند كه در نهايت شوت ضعيف اين بازيكن توسط دروازه بان حريف مهار شد.
    در مجموع تيموريان عملكرد بسيار خوبى در اين مسابقه از خود به نمايش گذاشت. اين بازيكن ۲۶ ساله كه به صورت قرضى از فولام به بارنزلى رفته در سيستم ۲-4-4 اين تيم به عنوان هافبك راست بازى كرد و در دو مرحله نزديك بود گل بزند.
    آندو چندين بار هم موفق به دريافت ضربات ايستگاهى شد و دو بار با ضربات خوبى كه از روى نقطه پنالتى زد، فرصت هاى خوبى را براى گلزنى به وجود آورد كه بى نتيجه ماند.

    بازى با ناتينگهام فرصت خوبى براى كسب يك پيروزى ديگر بود اما ظاهرا در اين بازى خيلى بدشانس بوديد
    بله، ما بازى خوبى در ورزشگاه خانگى مان انجام داديم و در كل جريان بازى بر توپ و ميدان مسلط بوديم اما نتوانستيم از موقعيت هايمان استفاده كنيم تا تساوى نصيب مان شود.
    ظاهرا شما هم در اين بازى يك پنالتى گرفتيد كه هم تيمى تان نتوانست آن را گل كند...
    درست است. آن پنالتى را من گرفتم و خيلى دوست داشتم كه خودم بزنم اما وقتى با سرمربى مان كه در كنار خط بود صحبت كردم گفت كه توپ را به «ريس» بدهم تا او بزند كه او هم نتوانست توپ را گل كند. به هر حال سرمربى تيم صلاح دانست كه من پنالتى را نزنم.
    فكر مى كنيد دليل اش چه بود
    به هر حال من تازه به اين تيم آمدم و عجيب نبود كه به من اجازه ندهد كه پنالتى را بزنم. در هر صورت ما در دقيقه ۷۸ گل خورديم و ۳ امتياز شيرين را از دست داديم.
    اما در مقابل شما كاشته هاى تيم را زديد و به خاطر خوب زدن همين ضربات و البته موقعيت سازى، توانستيد عنوان بهترين بازيكن ميدان را از آن خود كنيد...
    سرمربى تيم صلاح ديد ضربه هاى كاشته تيم را من بزنم كه ۶-5 ضربه نصيب تيم مان شد كه من هم خوب ارسال كردم. پس به خاطر همين مساله و البته بازى خوب و درگيرانه اى كه انجام داديم توانستم عنوان بهترين بازيكن ميدان را به دست بياورم هر چند كه نتوانستيم ببريم.
    ظاهرا ناتينگهامى ها از كسب اين تساوى خيلى راضى تر هستند.
    صد در صد چون اين بازى دربى محسوب مى شود و نتيجه اش خيلى مهم بود. به هر حال ناتينگهام هم در قعر جدول قرار دارد و يكى از كانديداهاى سقوط است كه تساوى در اين بازى كمك زيادى به اين تيم كرد.
    با توجه به اينكه به پايان بازى ها نزديك مى شويم، چه رده اى را براى تيم تان پيش بينى مى كنيد
    خب با توجه به اينكه همه تيم ها ۵ بازى دارند و ما ۷ بازى شرايط مان براى رسيدن به ميانه هاى جدول خيلى بهتر است. ما ۲ بازى عقب مانده داريم كه به خاطر شرايط آب و هوايى لغو شد پس با توجه به اين مساله و اين كه در حال حاضر در رده نوزدهم قرار داريم اگر بتوانيم از اين ۷ بازى به نحو احسن استفاده كنيم و امتياز لازم را بگيريم مطمئنا مى توانيم در ميانه هاى جدول ۲۴ تيمى قرار بگيريم.
    خب، اگر موافق باشيد كمى در مورد تيم ملى صحبت كنيم...
    والله من بازى تيم ملى را نديدم و فقط نتيجه اش را شنيدم. پس درست نيست كه در اين مورد صحبت كنم.
    نظرت در مورد بركنارى دايى چيست
    آقاى دايى خواستند تيم را به جام جهانى ببرند اما به خاطر اينكه نتوانستيم عربستان را ببريم، مسوولان فدراسيون در مورد اين شخص بزرگ چنين تصميمى گرفتند. در هر صورت من به عنوان يك بازيكن نمى توانم در اين مورد نظرى بدهم و فقط براى تيم ملى كشورم آرزوى موفقيت دارم.
    الان خبر رسيده كه محمود ياورى سرمربى تيم ملى شده و حشمت مهاجرانى به عنوان مدير فنى در تيم ملى كار خواهد كرد...
    من تا به حال با محمود ياورى كار نكردم اما به عنوان بازيكنى كه ۴ سال در خدمت تيم ملى بوده آرزو مى كنم هر كسى كه سكان هدايت تيم ملى را برعهده مى گيرد موفق باشد و بتواند تيم را به جام جهانى ببرد.
    شما چقدر اميدوار هستيد كه تيم مى تواند به جام جهانى برود
    به هر حال تيم در حال حاضر وضعيت حساسى دارد و بايد از ۳ بازى آينده ۷ امتياز به دست بياوريم.
    به نظر من اين چيزى نيست كه دور از دسترس باشد و اميدوارم سرمربى تيم ملى و همكارانش بتوانند در ۳ بازى آينده سربلند باشند و ايران براى سومين بار به جام جهانى صعود كند تا شاهد به اهتراز درآمدن پرچم كشورمان باشيم.



    --------------------------------------------------------------------------------


    كسى فرى را نمى بيند

    زندى آماده بازگشت


    ايران ورزشى- اگرچه فريدون زندى در ليگ معتبرى بازى نمى كند اما او همواره يكى از بهترين بازيكنان تيمش است و حتى گل هاى خوبى را براى آلكى به ثمر رسانده اما با اين حال در بازى هاى اخير تيم ملى جايى در ليست دعوت شدگان نداشت. زندى كه در بازى با امارات در كنار بازى ديدنى اش، يك گل ۳ امتيازى براى تيم ملى زد و باعث شد تا تيم ملى ايران به مرحله دوم مسابقات مقدماتى جام جهانى صعود كند، به دليل مصدوميت مدتى از تيم ملى دور شد تا همه او را به فراموشى بسپارند و صحبتى از بود و نبودش در ليست دعوت شدگان به تيم ملى به ميان نيايد اما حالا فريدون زندى بار ديگر به اوج آمادگى اش برگشته و مى خواهد به تيم ملى برگردد تا به صعود ايران به جام جهانى كمك كند. زندى در آخرين بازى تيمش كه مقابل a.p.e.p انجام شد علاوه بر گلزنى، ۲ پاس هم داد تا بهترين بازيكن ميدان لقب بگيرد. به اين ترتيب زندى تعداد گل هاى زده خود را به ۸ رساند و ۹ پاس گل را در فصل ۲۰۰۹- 2008 به نام خود ثبت كرد. درخشش بازيكن ۲۹ ساله آلكى كه هفته هاست در اوج به سر مى برد باعث شد تا اين تيم تا حدودى از خطر سقوط فاصله بگيرد و اميدش به ماندن در ليگ برتر قبرس بيشتر شود.

    ============================================


    --------------------------------------------------------------------------------


    بازگشت مهاجم ايرانى به تمرينات النصر

    عنايتى: به من گفتند برگرد، سوءتفاهمات برطرف شده

    ايران ورزشى- رضا عنايتى مهاجم ايرانى النصر امارات كه به دليل سوءتفاهمات و اختلافات با سرپرست تيم النصر و سرمربى آلمانى اش پاگلزدورف از حضور در تمرينات اين تيم محروم بود در آستانه بازگشت به تيم النصر قرار گرفته است.
    رضا عنايتى در ارتباط با تغيير رفتار مسؤولان باشگاه النصر در قبال خودش مى گويد: «چند روز پيش يكى از مسؤولان باشگاه النصر با من صحبت كرد و در اين گفت وگو از من خواست كه به تمرينات تيم برگردم.»
    اين مقام مسؤول اضافه كرد كه سوءتفاهمات قبلى برطرف شده و اظهار داشت: «النصر در شرايط فعلى به من نياز دارد و بهتر است كه من به تمرينات تيم بازگردم.»
    عنايتى در پايان از جلسه اش با مسؤولان النصر خبر مى دهد: «در صحبت با او همه چيز را به برگزارى جلسه اى با مسؤولان النصر و پاگلزدورف موكول كردم تا در صحبت رودررو حرف هايم را مطرح كنم و به آنها ثابت كنم در قبال من رفتار چندان خوبى نداشتند.»

  3. #33
    آخر فروم باز mohamad23's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    4,859

    پيش فرض

    در پي گلزني شجاعي در بازي برابر بيلبائو
    استبان: بايد به استعدادياب‌هاي اوساسونا تبريك گفت


    خبرگزاري فارس: دبير فوتبال داخلي آس اسپانيا در مقاله تحليلي تلاش اوساسونا براي جذب بازيكناني همچون شجاعي و نكونام را ستود.




    به گزارش خبرگزاري فارس، مانوئل استبان نويسنده مطرح فوتبال اسپانيا در مقاله جديد خود كه در روزنامه صبح امروز آس منتشر شده است ضمن اشاره به درخشش دو بازيكن ايراني اوساسونا نوشت: بايد به استعدادياب هاي اوساسونا تبريك گفت. اين باشگاه ثروت چنداني ندارد و منابع مالي حاصل از كمك هاي مردمي نيز چندان چشمگير نيست اما به نظر مي رسد باشگاه هايي مثل آلمريا و اوساسونا در انتخاب بازيكنان شايسته بسيار حرفه اي تر از باشگاه هاي بزرگي چون رئال مادريد يا اتلتيكو مادريد عمل كرده اند.
    استبان با اشاره به درخشش شجاعي در دو بازي اخير گفت: با بررسي نوع قرارداد شجاعي مشخص مي شود كه مقامات اوساسونا در انتخاب بازيكنان خود بسيار وسواس داشته و موفق عمل كرده اند و مي توانند در صورت لزوم آنها را به چند برابر قيمت خريداري شده به تيم هاي درخواست كننده بفروشند.

  4. #34
    آخر فروم باز mohamad23's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    4,859

    پيش فرض

    سومين گل شجاعي در لاليگا و پيروزي اوساسونا


    خبرگزاري فارس: بازيكن ايراني تيم فوتبال اوساسونا براي سومين بار در لاليگا گل زد و تاثير بسزايي در پيروزي و روند صعودي تيمش داشت.


    به گزارش خبرگزاري فارس، در شب دوم از هفته سي ام لاليگا اوساسونا برابر اتلتيك بيلبائو فيناليست جام حذفي اسپانيا موفق به پيروزي 2 بر يك شد. مسعود شجاعي در اين ديدار يك گل زد، پاس گل داد و به عقيده روزنامه ماركا كليدي ترين مهره اوساسونا بود.
    شجاعي هفته گذشته نيز برابر اتلتيكو مادريد موفق به گلزني شده بود.نكونام ديگر بازيكن ايراني اوساسونا 63 دقيقه بازي كرد.
    رئال مادريد در يكي از بازي هاي حساس اين هفته پذيراي رئال وايادوليد بود كه در نهايت موفق شد با 2 گل رائول گونسالس و آرين روبن اين تيم را شكست داده و همچنان خود را رقيب جدي بارسلونا بداند.
    رئال وايادوليد به استناد نوشته هاي كارشناسان زبده اسپانيايي خيلي بهتر از رئال مادريد بازي كرد و كنترل بازي را در اكثر دقايق آن در اختيار نيمه مطلق خود داشت.
    منديليبار، سرمربي رئال وايادوليد گل دوم رئال مادريد را كاملا ناسالم توصيف و براي داور پراشتباه اين بازي ابراز تاسف كرد.

    نتايج بازي هاي ديشب لاليگا :
    رئال مادريد 2 - رئال وايادوليد صفر
    گل ها: رائول 44 و روبن 82

    رئال مايوركا 2 - آلمريا صفر
    گل ها: سانتانا 59 و كاسترو 90

    نومانسيا صفر - اسپانيول صفر

    اوساسونا 2 - اتلتيك بيلبائو يك
    گل ها: مسعود شجاعي 19 و سرخيو 80 براي اوساسونا و اوسيو 23 براي بيلبائو

    راسينگ سانتاندر 2 - رئال بتيس 3
    گل ها: لوكسين 5 و زيگيچ 32 براي سانتاندر و ادو 19 و امانا 29 و 53 براي بتيس

    اسپورتينگ خيخون 2 - والنسيا 3
    گل ها: بارال (پنالتي 32) و بيليچ 71 براي خيخون و سيلوا 18 و داويد ويا (پنالتي 54) و ماتا 87 براي والنسيا

    سويا صفر - ختافه يك
    گل: خاويلون 82

    دپورتيوو لاكرونيا يك - اتلتيكو مادريد 2
    گل ها: آخرو 45 و سيمائو 69

    در پايان هفته سي ام لاليگا، بارسلونا با 75 امتياز در صدر جدول ايستاده است. رئال مادريد با 69 امتياز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و تيم هاي سويا 57، والنسيا 49، ويارئال 48 و اتلتيكو مادريد 46 امتياز ديگر تيم هاي اروپايي جدول هستند.
    اوساسونا با پيروزي برابر اتلتيك بيلبائو و با 35 امتياز به رتبه يازدهم صعود كرد.

  5. #35
    آخر فروم باز Grand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    مدار صفر درجه
    پست ها
    1,398

    پيش فرض مطبوعات اسپانيا: اين مسعود جديد است



    مسعود شجاعي ستاره ايراني تيم فوتبال اوساسوناي اسپانيا در پي بازي‌هاي درخشاني كه اخيرا براي تيمش انجام داده، مورد تمجيد رسانه‌هاي محلي پامپلونا و حتي اروپا قرار گرفته است.

    بر همين اساس روزنامه دياريو دي نابارا در گزارشي تحت عنوان مسعود جديد ضمن تقدير از اين هافبك ايراني اوساسونا نوشت: آمده ام كه ستاره بشوم، اين كلماتي بود كه مسعود تابستان گذشته در بدو ورود به پامپلونا گفت.

    دياريو دي نابارا افزود: اين كلمات به ندرت از يكي از بازيكنان اوساسونا در يك مصاحبه رسمي شنيده مي‌شود اما مسعود شجاعي شجاعت گفتن آن را داشت.

    در آن زمان اين سووال مطرح شد كه آيا مسعود اين حرف‌ها را از روي شجاعت زده يا به خاطر اينكه با چالش جديدي روبرو شده يا اعتماد به نفس بالا و يا شايد ديوانگي و ترس. در ابتدا گمان مي‌شد، بلف مي‌زند اما اين بازيكن با استعداد پارسي، به تدريج نشان داد كه حرفهايش بي‌دليل نبوده. او هر بار كمتر حرف زد و بهتر بازي كرد.

    يكشنبه مسعود سومين گل فصل و دومين گل پياپي خود را براي اوساسونا در مقابل اتلتيك بيلبائو زد. اما كار او به اينجا ختم نشد و اوسيو بازيكن بيلبائو را وادار كرد با خطا روي او كارت قرمز بگيرد و اخراج شود.

    شجاعي سرنوشت مسابقه را تغيير داد. وي در دقيقه ‪۱۹‬موفق شد دروازه حريف را باز كند و سرخيو در دقيقه ‪۸۰‬با پاس خوب او توانست گل دوم اوساسونا را رقم بزند.

    نويسنده اين مطلب با بيان اينكه نقش مسعود در نجات اوساسونا از منطقه خطر ، انكار ناپذير است، مي‌افزايد: در اوايل فصل به وي به دليل تلاش‌هاي فردي اش كه به ندرت نتيجه مثبتي داشت، برچسب يك بازيكن فوتسال دادند كه به درد اوساسونا نمي‌خورد. اما با همه اين قضاوت ها، روحيه جنگندگي مسعود هرگز از بين نرفت. او به وضوح اعلام كرد كه مي‌خواهد به يك ستاره تبديل شود و اكنون تقريبا به اين هدف رسيده است.

    عملكرد موثر او مقابل اتلتيكو در ورزشگاه وينسنته كالدرون در اروپا و برنامه تلويزيوني ‪Showboat‬شبكه اسكاي اسپورت هم بازتاب داشت. اين برنامه به معرفي بهترين بازي‌هاي اروپا از جمله بازي فابرگاس، كريستيانو رونالدو، اورا، مودريچ، گيگز، آلوز، روني، آدبايور و مسعود شجاعي كه ديگر گمنام نيست، پرداخته است.

    شجاعي به كمك ديگر هموطنش جواد نكونام گام بزرگي برداشته و اهميت گل هايش را براي نجات اوساسونا از سقوط درك كرده است. هم تيمي‌هاي او علاوه بر گل هاي شجاعي، از بازي زيبايي كه با توپ مي‌كند هم سود مي‌برند. شش گلي كه با پاس‌هاي ديدني مسعود به آنها به ثمر رسيده، او را در كنار پلاسيل به بهترين گل ساز اوساسونا تبديل كرده است. بازيكنان حريف نمي‌دانند چگونه بايد جلوي او را بگيرند. اين چيزي است كه بايد از بازيكناني مثل آلبلدا، پره آ، پابلو و غيره پرسيد كه طعم دريبل‌هاي او را چشيده‌اند يا اوسيو كه مستقيما او را هل داد. شجاعي در كل مسابقات خود براي اوساسونا ‪۱۴۰‬بار دريبل كرده يعني هر يازده دقيقه. با ‪۷۲‬خطا در ‪۱۴۶۶‬دقيقه، بيشترين خطا در لاليگا روي او انجام شده يعني هر ‪۲۱‬دقيقه يكبار. از نكات قابل توجه ديگر اينكه او تا كنون هشت كارت زرد دريافت كرده است.

    در پايان اين گزارش آمده است: مسعود شروع به بستن دهان خيلي‌ها كرده. اين مسعود جديد است.

  6. #36
    آخر فروم باز Grand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    مدار صفر درجه
    پست ها
    1,398

    پيش فرض نكونام و شجاعی، غایبان بزرگ اوساسونا برابر آلمریا

    براساس گزارش سایت اوساسونا، دو بازیكن ایرانی به علت تب شدید و سرماخوردگی در پامپلونا مانده اند و تیمشان را همراهی نمی‌كند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر به نقل از فارس، در تركیب احتمالی اوساسونا برای بازی مقابل آلمریا از هفته سی و یكم فوتبال باشگاهی اسپانیا (لالیگا)، ریكاردو دروازه بان است ،فلانیو ،خوسه‌‌تو، سرخیو و آسپیلی‌كوءتا در خط دفاع قرار دارند و خوآن فرانك، پونیال و دلپورته خط میانی را تشكیل می‌دهند.

    كاماچو سرمربی اوساسونا در خط حمله دل به هنرنمایی پورتیو، پاندیانی و اسكه‌رو می‌بندد.

    در گزارش سایت اوساسونا، بر این نكته تاكید شده كه جواد نكونام و مسعود شجاعی، دو بازیكن ایرانی تیمشان را همراهی نمی‌كنند و برای مداوا به پزشك معتمد باشگاه معرفی شده‌اند.

    این احتمال وجود دارد كه طبق تجربه‌های قبلی، فهرست پزشكی اوساسونا تغییر كند؛ اما آنچه به طور رسمی گزارش شده، از غیبت دو ایرانی این تیم خبر می‌دهد.

  7. #37
    آخر فروم باز Grand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    مدار صفر درجه
    پست ها
    1,398

    پيش فرض شکست اوساسونا بدون شجاعی و نکونام

    سايت گل به دنبال غيبت مسعود شجاعي و جواد نكونام در ديدار تيم فوتبال اوساسونا مقابل آلمريا به نقل از شجاعي نوشت: واقعا كاري از دستمان برنمي آمد، من و جواد در كمال تعجب با هم سرما خورديم و نتوانستيم تيم مان را همراهي كنيم.

    اين دو ستاره ايراني ديروز صبح به محض بيدار شدن از خواب با تن درد عجيب و بي‌سابقه مواجه شدند و در نهايت به دليل تب و لرز شديد نزد پزشك اوساسونا رفته و از سفر به آلمريا عذر خواستند.

    اين در حالي است كه طرفداران اين دو بازيكن در ايران و پامپلونا در انتظار ادامه درخشش زوج ايراني اوساسونا بودند.

    غيبت در ديدار اوساسونا مقابل آلمريا به خصوص براي مسعود بسيار دردناك است، او پس از حضوري موثر در چند مسابقه اخير تيمش، دوست داشت براي سومين هفته متوالي در تيم منتخب هفته قرار بگيرد.

  8. #38
    آخر فروم باز Grand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    مدار صفر درجه
    پست ها
    1,398

    پيش فرض درخشش نكونام در شب تلخ اوساسونا

    خبرگزاري فارس: در شبي كه پاي جواد نكونام به گل باز شد اوساسونا به شكست 3 بر 2 تن داد.



    به گزارش خبرگزاري فارس، اوساسونا كه مي كوشيد با تكيه بر دو ايراني خوش تكنيك خود به يك پيروزي خانگي دست پيدا كند ،برابر مالاگا تن به شكست 3 بر 2 داد.
    در اين ديدار پلاسيل و نكونام در دقايق 18 و 33 براي اوساسونا گلزني كردند اما پونيال، خوسچو و وادوژ از اين تيم اخراج شدند.
    مالاگا نيز توسط آپونيو 4، لولو 72 و بايستا 77 به گل رسيد.
    به اين ترتيب و با اين شكست ، اوساسونا به رتبه 15جدول سقوط كرد.

    نتايج بازي هاي شب گذشته:
    اوساسونا 2 – مالاگا 3
    گل ها: پلاسيل 18 و نكونام 33 براي اوساسونا و آپونيو 4، لولو 72 و بايستا 77 براي مالاگا

    دپورتيوو لاكرونيا 2 – آلمريا صفر
    گل ها: وردو 49 و لاساد 68

    رئال بتيس يك – والنسيا 2
    گل ها: اوليويرا87 براي رئال بتيس و داويد ويا 66 و 79 براي والنسيا

  9. #39
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ارمغان جنون's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    357

    پيش فرض

    تيموريان به فولهام بازگشت

    یوفا: "آندرانيک تيموريان" هافبک ايراني تيم فوتبال فولهام انگليس بعد از سه ماه حضور قرضي در تيم بارنزلي، به اين باشگاه بازگشت.

    به گزارش یوفا: اين بازيکن 26 ساله در اين مدت براي بارنزلي 11 بار به ميدان رفت و نقش به سزايي در جلوگيري از سقوط اين تيم از ليگ دسته يک انگليس داشت.

    اکنون انتظار مي‌رود وي در سه مسابقه آخر فولهام در جريان رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر انگليس بازي کند.

  10. #40
    اگه نباشه جاش خالی می مونه ارمغان جنون's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    357

    پيش فرض

    بعد از انتقال غيرمنتظره مسعود شجاعي به تيم فوتبال اوساسوناي اسپانيا، فوتبال دوستان ايراني مي‌توانند منتظر يك خبر غافلگيركننده ديگر باشند. به گزارش سايت گل، جواد كاظميان گزينه‌اي است كه احتمال پيوستن او به يك تيم اروپايي در نقل و انتقالات تابستاني چندان دور از ذهن نيست.
    كاظميان كه در سال‌هاي گذشته و در آستانه پيوستن به تيم‌هاي بوخوم و كايزر سلاترن آلمان، در چرخشي ‪۱۸۰‬درجه‌اي و باور نكردني قراردادش با پرسپوليس را تمديد كرده بود به مدير برنامه هايش قول داده است كه اين بار خلف وعده نكرده و براي بازي كردن در ليگ‌هاي اروپا از انگيزه‌هاي كافي و وافي برخوردار است.
    بر همين اساس محمودرضا فاضلي مدير برنامه‌هاي مهدي مهدوي كيا، جواد نكونام و مسعود شجاعي كه عامل انتقال علي كريمي به بايرين مونيخ آلمان نيز بود، رايزني‌هاي خود را براي انتقال اين بازيكن به آلمان آغاز كرده است.
    تاكنون مشكل اصلي كاظميان براي جلب نظر تيم‌هاي اروپايي اين بوده كه او در زمان حضور علي دايي در راس كادر فني تيم ملي ايران هيچ فرصتي براي به نمايش گذاشتن توانايي‌هاي خود نداشته، اما حالا و با توجه اين كه افشين قطبي نام كاظميان را در ليست ‪۴۱‬نفره‌اش قراداده، مي‌توان اميدوار بود كه بازي كردن كاظميان در تركيب تيم ملي راه را براي او هموارتر كند.
    هم اكنون جواد كاظميان و تا حدودي هم ايمان مبعلي و مهرزاد معدنچي گزينه هاي احتمالي براي پيوستن به ليگ‌هاي معتبر اروپا به حساب مي‌آيند كه در ميان آنها شانس كاظميان بسيار بيشتر به نظر مي‌رسد.
    بنابراين گزارش، جواد كاظميان بازي كردن در بوندسليگاي آلمان ترجيح مي دهد. بر همين اساس بايد ديد طلسم پيوستن كاظميان به تيم‌هاي اروپايي در نقل و انتقالات تابستاني شكسته خواهد شد يا اينكه او مثل علي كريمي تيم هاي اماراتي را به بازي كردن در تيم‌هاي متوسط اروپايي با مبالغ كم ترجيح مي‌دهد.

صفحه 4 از 4 اولاول 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •