تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 9 از 9 اولاول ... 56789
نمايش نتايج 81 به 87 از 87

نام تاپيک: مقايسه امكانات اينترنتي ایران با سایر کشورها

  1. #81
    پروفشنال mohsen_sir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    822

    پيش فرض

    با اجرایی شدن سیستم EMX / سرعت اینترنت در کشور به 2مگابایت می رسد

    با اجرایی شدن طرح Wimax، استفاده از پهنای باند بی سیم، اینترنت بی سیم و انتقال تلفن همراه تا پایان امسال عملیاتی می شود.
    چنگیز امیری، مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس در اولین سمینار تخصصی سیستم های EMX و WIMAX که از سوی شرکت صنایع مخابرات راه دور ایران (ITI) برگزار شد. با بیان این مطلب افزود: با اجرای سیستم WIMAX در ایران که چندی پیش مجوز آن از سوی رییس جمهور صادر گردید، کاربران می توانند در هر مکانی از اینترنت بی سیم بهره مند شوند و در مکان هایی که با مشکل کابل مواجه هستیم، از تلفن بی سیم استفاده کنند.
    همچنین این طرح برای شرکت ها و اداراتی که نیازمند پهنای باند بالا بوده اما قادر به استفاده از کابل یا فیبر نوری نیستند، کاربرد خواهد داشت.
    وی ادامه داد: تا پایان خرداد ماه فراخوان کشوری در جهت خرید و اجرای طرح WIMAX توسط بخش خصوصی صورت خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان امسال طرح مذکور در کشور عملیاتی گردد. امیری در ادامه اظهار داشت: هم اکنون دوره آزمایشی سیستم EMX نیز در راستای دسترسی به اینترنت پرسرعت و استفاده همزمان از 4عملیات اصلی مخابراتی (اینترنت، تلفن، فکس و...) بر روی یک خط تلفن بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته شده است و با تاییدیه شرکت مخابرات ایران، این طرح طی 3ماه آینده و پس از برگزاری مناقصه در سطح کشور عملیاتی خواهد شد.
    در ادامه دبیر اجرایی این سمینار نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستم PCM قادر به ارائه دیتای پرقدرت برای استفاده از شبکه جهانی نبود، بنابراین ما ناگزیر به ارائه تکنولوژی جدیدی شدیم که در این راستا مقرر شده است سیستم EMX در کنار سیستم PCM قرار گیرد.
    سپهری ادامه داد: هم اکنون این طرح در مرکز ابوذر شیراز، شهرک صنعتی زنجان و مرکز تلفن شهیدباهنر تهران به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده است و قادر است اینترنتی با سرعت 2مگابایت به مردم ارائه کند.
    وی با بیان اینکه در تکنولوژی مذکور توانایی تعریف و تنظیم سرعت دیتای هر مشترک وجود دارد، خاطرنشان کرد: طبق مجوز شرکت مخابرات به غیر از موارد استفاده خاص از شبکه جهانی، سرعت دیتا برای عموم مردم حداکثر 128کیلوبایت خواهد بود.




    منبع : دنیای اقتصاد
    Last edited by mohsen_sir; 28-01-2009 at 11:56.

  2. #82
    Banned
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    مازرون
    پست ها
    2,155

    پيش فرض

    این جاش توی بخش اخبار هست نه اینجا ولی بازم ممنون

    خیل عالی بود

    موفق باشید
    آرش

  3. #83
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    26

    پيش فرض

    ترکيه
    ISP هاي کشور ترکيه از نظر تنوع، کيفيت و انواع خدماتي که به مشترکان خود ارائه مي دهند در سطح قابل قبولي هستند، هر چند استخراج اطلاعات از سايت هاي اينترنتي ISP هاي اين کشور به علت آنکه در اکثر آنها بخش انگليسي زبان وجود ندارد کار دشواري است. در اين کشور هزينه خدمات اينترنت پرسرعت در شرکت هاي مختلف با يکديگر تقريبا يکسان است. البته بسياري از ISP هاي ترکيه براي تشويق کاربران به اشتراک خدماتشان انواع هدايا، جوايز و تخفيف ها را براي آنان در نظر مي گيرند. يکي از نکات مهمي که در مورد خدمات اينترنت پرسرعت در اين کشور به چشم مي خورد آن است که در اين کشور سرعت سرويس هاي DSL از يک مگابيت در ثانيه آغاز مي شود و به حداکثر 4مگابيت در ثانيه ختم مي شود. اين سرويس ها نيز به سرويس هاي نامحدود و سرويس هاي داراي محدوديت ترافيکي تقسيم مي شوند که قيمت سرويس هاي يک مگابيتي بدون محدوديت در اکثر ISP ها 49 لير ترکيه (حدود 35هزار تومان) است. قيمت همين سرويس در صورت اعمال محدوديت ترافيکي 4 و 6 گيگابايتي به ترتيب به 29 و 39 لير (حدود 20 و 28 هزار تومان) کاهش مي يابد. براي مقايسه بد نيست بدانيد در تهران با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در بهترين حالت مي توانيد از اينترنت پرسرعت بدون محدوديت 128 کيلوبيتي استفاده کنيد.

    آگاهي از قيمت بهره مندي از ديگر سرويس هاي اينترنت پرسرعت در اين کشور هم خالي از لطف نيست. هزينه سرويس هاي بدون محدوديت ترافيکي 2 و 4 مگابيتي در ترکيه حداکثر به 69 و 89 لير مي رسد که البته در صورت اعمال محدوديت هاي ترافيکي بين 10 تا 20 لير قابل کاهش است.

    در مجموع مي توان گفت شهروندان ايراني در بهترين حالت به پرداخت رقمي معادل با شهروندان ترک خدمات اينترنت پرسرعتي با يک هشتم کيفيت دريافت مي کنند!

    من حدود یک هفته است کانال های ترکیه را نگاه می کنم. یکی از کانال ها تبلیغ شرکتی به اسم گلوبال را می کنه که آدرس سایتش global.de هست. این شرکت در کشورهای ترکیه و آلمان سرویس هاش رو عرضه می کنه. قیمت سرویس 16 مگابیتش 30 یورو هست که محدودیت هم نداره. سرعت بهترین سرویسشون هم 32 مگابیت هست. راستی اگر مشتری بخواد مودم هم بهش می دن.

    اگر تونستید اطلاعاتی در مورد این شرکت پیدا کنید لطفا اینجا هم بگذارید.
    من ترکی رو زیاد خوب بلد نیستم. آلمانی هم که اصلا بلد نیستم. تمام مطالبی هم که با جست و جو گیر میاد به این دو زبان هست.

  4. #84
    حـــــرفـه ای Masоud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    8,568

    پيش فرض

    ممنون
    حداقل واسه اینکه بفهمیم چقدر بدبختیم.
    موفق باشی.

  5. #85
    پروفشنال mohsen_sir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    822

    پيش فرض

    چرا بايد به خاطر هوس بازي يه سري افراد ابله من تابان پس بدم؟چرا جلوي نخبه پروري رو ميگيرين؟

  6. #86
    پروفشنال mohsen_sir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    822

    پيش فرض

    وقتی قرار است همین‌ روزها خط اینترنتی با سرعت ۳۲ مگابیت در ترکیه راه‌اندازی شود و در اختیار مشتریان قرار گیرد، چرا ما به خط 128 کیلوبیتی خودمان اینترنت پرسرعت می‌گوییم؟

    شاید تعجب کرده باشید ولی در کشور ترکیه که همسایه مرز به مرز ایران هست اینترنتی با سرعتی بیشتر از ٢۶٠ برابر اینترنت پرسرعت ایرانی با سرعت ١٢ کیلو بیت میخواد ارائه بشه

    ای کاربران اینترنت ایرانی چرا همینجور دست رو دست گذاشتید تا حقتون خورده بشه

    باور کنید که اینترنت نامحدود حق شماست

    پس بیائید و اعتراض خودتون رو با امضای این اعتراض نامه نشون بدید تا در آخر اون رو برای مقامات کشور بفرستیم تا شاید یه فکری به حالتون کردن

    هرچی امضاهاتون بیشتر باشه شانس برنده شدن بیشتره



    پس چرا منتظرید؟ همین الان امضا کنید (
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    )

  7. #87
    حـــــرفـه ای Masоud's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    8,568

    پيش فرض

    چرا بايد به خاطر هوس بازي يه سري افراد ابله من تابان پس بدم؟چرا جلوي نخبه پروري رو ميگيرين؟
    البته تاوان

صفحه 9 از 9 اولاول ... 56789

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •