تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: کولر برای بنز 230 چهار سیلندر

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه signinfo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    340

    پيش فرض کولر برای بنز 230 چهار سیلندر

    سلام
    دوستان پدر من یه مرسدس بنز 230.4 مدل 1975 داره. آیا امکان نصب کولر روش هست؟
    ماشین از نظر فنی کاملا سالم و سرحاله.

    - از نظر فنی و دریچه ها و مکانیزم انتقال سرما، مشکلی نیست تو نصب کولر؟
    - به موتور فشار نمیاد تو شهر؟ ( موتور 2300 سی سی به قدرت 109 اسب - که البته اسباش یکم پیر شدن! )
    - جوش و این حرفا نمیاره؟
    - در مورد هزینه و اینکه کولر چه ماشینی رو روش نصب میکنند و نکات دیگه هم اگر اطلاعاتی دارید ممنون می شم کمکم کنید.

    متشکرم

  2. #2
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    فکر کنم بگردی کولر خود ماشین رو پیدا میکنی یا کولر بنزی مدل همون سال
    اگه هم نبود میتوین یه کمپروسور تویتا یا فولکس بذاری روش و بدی کولر ساز یه جوری بکنه که با دریچه های خود ماشین کار کنه
    امکان داره

  3. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه signinfo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    340

    پيش فرض

    این مدل فابریک کولر روش بوده؟ من کاپوت رو می دم بالا و نگاه که می کنم، یه جای خالی سمت چپ بالا هست که حدس می زنم جای کولر بوده. ولی مطمئن نیستم.
    پس مشکلی از نظر کشش موتور پیش نمیاد نه؟ و اینکه خوب خنک می کنه؟

    بازم ممنون

  5. #4
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    نه من نوع کولر دارشم دیم
    مشکلی پیش نمیاد توان موتورش خوبه
    پراید 50 اسبی کولر داره روا کولر داره مشکلی ایجاد نمیشه حالا این با 109 اسب مشکلی ایجاد کنه
    اگه خیلی نگرانی که از کشش موترو روی کولر روشن کم بشه میتونی کمپروسور کولر رو ژاپنی بخری که سبک هستن و زیاد توان رو هدر نمیدن راستی میتونی یه کاری کنی به جای پروانه فلزی که با تسمه به موترو وصله از فن برقی مرسدس استفاده کن روی مدلهای 6 و 8 سیلندر هستش اینطوری یه تسمه کم میشه از روی شفت موتور و کمپروسور هم اونقدر فشار نمیاره.

  6. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه signinfo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    340

    پيش فرض

    سلام
    ممنون از راهنمایی هاتون
    آره منم به پراید فکر می کردم و مقایسه می کردم.
    حالا کمپرسورهای ژاپنی که سبک هستند، آیا کاراییشون مثل بقیه هست؟ یعنی میزان خنک کنندگی که فراهم می کنند کاملا مناسبه؟ اگر هست، دنبال چه نام و نشونی باشم؟ ببخشید می خوام چند تا اسم و ایده تو ذهنم باشه چون خودم قراره برم دنبالش و پرس و جو کنم. و فنی هم چیز زیادی از ماشین سرم نمی شه...

    خیلی ممنون

  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AAKOJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    Tabriz
    پست ها
    334

    پيش فرض

    سلام
    دوستان پدر من یه مرسدس بنز 230.4 مدل 1975 داره. آیا امکان نصب کولر روش هست؟
    ماشین از نظر فنی کاملا سالم و سرحاله.

    - از نظر فنی و دریچه ها و مکانیزم انتقال سرما، مشکلی نیست تو نصب کولر؟
    - به موتور فشار نمیاد تو شهر؟ ( موتور 2300 سی سی به قدرت 109 اسب - که البته اسباش یکم پیر شدن! )
    - جوش و این حرفا نمیاره؟
    - در مورد هزینه و اینکه کولر چه ماشینی رو روش نصب میکنند و نکات دیگه هم اگر اطلاعاتی دارید ممنون می شم کمکم کنید.

    متشکرم
    سلام دوست عزیز
    برای 230 ای ما نصب شده بود . ولی مشکلی برای پمپش بود و حدود 700 هزار تومان آب خورد . فکر کنم هزینه نصب همین مقدارها باشد .

  9. این کاربر از AAKOJ بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه signinfo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    340

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز
    برای 230 ای ما نصب شده بود . ولی مشکلی برای پمپش بود و حدود 700 هزار تومان آب خورد . فکر کنم هزینه نصب همین مقدارها باشد .
    سلا بر شما
    دوست عزیزم مدل چه سالی هست ماشین شما؟ چه کولری روش انداختید و مشکل کمپرسورش چی بود که انقدر هزینه اش رفت بالا؟

    ممنونم

  11. #8
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    سلام
    ممنون از راهنمایی هاتون
    آره منم به پراید فکر می کردم و مقایسه می کردم.
    حالا کمپرسورهای ژاپنی که سبک هستند، آیا کاراییشون مثل بقیه هست؟ یعنی میزان خنک کنندگی که فراهم می کنند کاملا مناسبه؟ اگر هست، دنبال چه نام و نشونی باشم؟ ببخشید می خوام چند تا اسم و ایده تو ذهنم باشه چون خودم قراره برم دنبالش و پرس و جو کنم. و فنی هم چیز زیادی از ماشین سرم نمی شه...

    خیلی ممنون
    من تویوتا رو امتحان کردم خوب کار میکنه روی بیشتر ماشینا هم میشه بست
    فولکس واگن هم مال پاسات رو داشتیم دادیم یکی از آشناها بست روی همون پاسات خودش اونم میگفت خوب کار یمنه مال مرسدس بنز خودش خوبه یعنی خیلی خوبه ولی همونطور که میبینی کمی گرون در میاد ژاپنی یا آلمانی فولکس واگن ارزونتره با 400 تومن میشه جم کردش.
    اگه میخوای ماشین همه چیزش یک دشت باشه و فردا قرار شد رده خارج کنن و نخواستی بدی بره ماشین رو یکی مال خودش رو بگرد بخر همه چیزش استاندارد باشه.

  12. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه AAKOJ's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    Tabriz
    پست ها
    334

    پيش فرض

    سلا بر شما
    دوست عزیزم مدل چه سالی هست ماشین شما؟ چه کولری روش انداختید و مشکل کمپرسورش چی بود که انقدر هزینه اش رفت بالا؟

    ممنونم
    فکر کنم 89 است . 230 E (زیاد با هاش کار ندارم )
    تعمیر کار گفته بود که کلا پمپ (و این حرفا .....) از کار افتاده و دو روز روش کار کرد . مشکلشو دقیق نمیدونم . چون زیاد دنبالش نکردم .

  14. این کاربر از AAKOJ بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه signinfo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    340

    پيش فرض

    من تویوتا رو امتحان کردم خوب کار میکنه روی بیشتر ماشینا هم میشه بست
    فولکس واگن هم مال پاسات رو داشتیم دادیم یکی از آشناها بست روی همون پاسات خودش اونم میگفت خوب کار یمنه مال مرسدس بنز خودش خوبه یعنی خیلی خوبه ولی همونطور که میبینی کمی گرون در میاد ژاپنی یا آلمانی فولکس واگن ارزونتره با 400 تومن میشه جم کردش.
    اگه میخوای ماشین همه چیزش یک دشت باشه و فردا قرار شد رده خارج کنن و نخواستی بدی بره ماشین رو یکی مال خودش رو بگرد بخر همه چیزش استاندارد باشه.
    اگر فابریک خودش رو گیر بیارم و قیمت هم مناسب باشه خیلی عالی می شه. اگر نه باید برم سراغ تویوتا.
    اینا نو نیستن دیگه درسته؟ استوک بهشون می گن اگر اشتباه نکنم. از رو ماشین های اوراقی بر می دارند نه؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •