تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 43 1234511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 429

نام تاپيک: Dishonored

  1. #1
    مدیر انجمن بازی Masoud King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    فعلا مشهد!
    پست ها
    6,685

    پيش فرض Dishonored

    Dishonored

    نویسنده: مسعود


    سازنده: Arkane Studios
    ناشر: Bethesda Softworks
    موتور ساخت: Unreal Engine 3 (بهینه شده)
    پلتفورم: Microsoft Windows
    PlayStation 3
    Xbox 360
    سبک: Stealth, action-adventure
    تاریخ انتشار: 9 اکتبر 2012




    بازی ای در در مورد کشتن هنگامیکه که مجبور به این کار نیستید.
    بازی ای در مورد رفتارها جائیکه بازیکن متوجه خواهد شد که دنیای اطرافش توسط انتخاب هایش شکل خواهد گرفت نه یک سلسله گفتمان از پیش تعیین شده.
    بازی ای در مورد خشونت وحشیانه و ...
    Dishonored نام عنوان جدید استودیوی Arkane است که در سبک اکشن اول شخص قرار می گیرد و آن را تلفیقی از ژانرها و بازی های گوناگون می توانست دانست. اولین نکته ای که در مورد بازی های جدید مورد توجه قرار می گیرید تیم سازنده آن است. در این استودیو اسامی بزرگی به چشم می خورند مانند Harvey Smith طراح ارشد و خالق Deus Ex و کسی که در ساخت Thief: Deadly Shadows شرکت داشته. همچنین Victor Antonov طراح City 17 در Half-Life 2 و Raf Colantonio سازنده عناوین اکشن-نقش آفرینی همچون Arx Fatalis و Dark Messiah of Might and Magic. تا اینجای کار تیم سازنده بازی خیلی امیدوار کننده به نظر می رسد.

    در واکاوی دی ان ای Dishonored می شود به بازی هایی مانند System Shock رسید. درست است که Dishonored یک عنوان open world نیست اما وابسته به انتخاب هاست، مراحل و لول ها بر اساس هوش مصنوعی (AI) و فیزیک طرح ریزی شدند و این تقریبا یک راست ذهن را به سمت فرمول System Shock راهنمایی می کند که البته زیاد تصادفی به نظر نمی رسد چون Harvey Smith بر روی هم System Shock و هم دنباله معنوی آن Deus Ex کار کرده است و این انتظار می رود که عناصری هم از Deus Ex را در بازی شاهد باشیم.

    اینطور به نظر می رسد که عناصر کلیدی و شالوده بازی از دو بازی بالا سرچشمه گرفته باشند ولی نباید استفاده از جادو و همچنین ادوات مکانیکی مورد استفاده در بازی را فراموش کرد و البته مخفی کاری را که اینها نشانه هایی واضح از سری Thief است. شما می توانید در بازی تابشی هر چند مختصر از عنوان شوتر Valve یعنی Half-Life 2 را ببینید. با حضور Viktor Antonov به عنوان کارگردان هنری می شود این انتظار را داشت که دنیای بازی دارای بهم پیوستگی،زیبایی ها و ظرافت خاصی باشد که در دیگر عناوین با دنیای خیالی کمتر می شود اینها را دید. Tall Boys که نیروهای پلیس هستند، توسط پایه های هیدرولیکی حرکت می کنند و در اولین نگاه تنها تصویری که در ذهن نقش می بندد ،Strider در بازی Half-Life 2 است.


    با حضور Tall Boy ها می شود به راحتی تاثیرات Half-Life را حس کرد

    همانطور که گفته شد سبک بازی اکشن اول شخص است پس نباید با دیگر عناوین اکشن تفاوت های خیلی زیادی داشته باشد. اما هدف Arkane ساخت دنیایی است که در آن بازیکن به آزمایش و تجربه بپردازد و در نحوه تاثیر گذاری بر محیط اطراف خود خلاق باشد. این همان فلسفه کارگردان بازی Harvey Smith و Raf Colantonio است که تحت عنوان Simulation ( شبیه سازی) از آنرا بیان کردند. در مقابل داستان وادار شدن محافظی برای انتقام که حکومت او را به قتل ملکه متهم کرده است، Simulation یک مکانیسم پیچیده ای است که به بازیکین این توانایی را می دهد که از راه های متفاوتی بر مسیر بازی اثرگذار باشد.

    مفهوم Simulation در جملات بالا را می شود تفاوت بین دو بازی Minecarft و Animal Crossing تعبیر کرد. بازی هایی زنده هستند که بتوانند تجربه ای متفاومت که توسط لایه هایی از سیستم تعاملی و انفعالی خلق کنند و مسیر بازی را محدود به یک سری اتفاقات از پیش تعیین شده نکنند. گیم پلی مخفیانه کشتن در Dishonored برای هر کسی متفاوت خواهد بود، بطوریکه نحوه تلفیق قدرت ها و تاکتیک ها در یک موضوع یکسان می تواند نتایج به کلی متفاوتی در بر داشته باشد.

    ساخت محیطی که نسبت به بازیکن عکس العمل نشان می دهد چالشی چند بعدی است. هوش مصنوعی قوی است بنابراین به تغییرات رخ داده در دنیای بازی عکس العمل مناسب انجام می دهد و این رفتار به خاطر مثلا وارد شدن بازیکن به منطقه ای که توسط طراح مشخص شده نیست. محیط باید پر از عناصر فعل و انفعالی باشد: لبه هایی برای بالا رفتن،میزهایی برای پنهان شدن در زیر آنها، افروختن آتش برای روشنایی،فرش هایی برای از بین بردن صدای پا و ...

    شما نقش Crovo، یک قاتل بی رحم را بر عهده دارید. کسی که دارای مهارت های حرکتی بی نظیر، استاد در تکنیک های مبارزه ای، دارای قدرت های ماورای طبیعی است و ابزار های قدرتمندی در اختیار دارد. Smith عنوان می کند " چیزی که می خواستیم انجام بدیم مطرح کردن یک الگو بود که در آن وقتی ضعیف هستید باید پنهانی حرکت کنید. شما مثل یک نینجا هستید، اما فقط می توانید برای مدتی دوام بیارید چون اینجا تعداد خیلی،خیلی،خیلی زیاد نگهبان وجود دارد." شما به دو طریق می توانید در بازی دفاع کنید، یکی بر اساس زمان سنجی و دیگری توسط دکمه ای که برای اینکار در نظر گرفته شده است. همچنین توسط سلاح هایی تهاجمی مانند کمان پولادی می شود به دشمن ضربه زد. البته همانند اکثر بازیهای مخفی کاری نبرد رو در رو آخرین گزینه خواهد بود. با توجه به حضور سازنده Dark Messiah در تیم ساخت بازی باید منتظر سیستم مبارزات فوق العاده ای باشیم. چون Dark Messiah اگر یک نکته مثبت داشته باشد مبارزاتش است.

    تلاش Crovo برای انتقام یک کالبد عریانی است که بازیکن توسط انتخاب ها و روش بازی خودش به آن مادیت می بخشید. Dishonored به شما اجازه می دهد که اعمال خودتان و نتیجه آنها را داشته باشید و در ساختن تجربه ای که مربوط به شماست تا حد خیلی زیاد فعال و شریک باشید. تیم سازنده سخت در تلاش است تا راه هایی را در جلوی پای شما قرار دهند که بدون روش های آدم کشی بتوانید اهداف را از سر راه تان حذف کنید، البته این موضوع هنوز از طرف Arkane تائید نشده است. آزادی برای بازیکن در یک بازی قتل و قاتلی تا چه مقدار می تواند باشد؟


    شما احتمالا می توانید یک دوئل سه به یک را برنده شوید اما باید کمی ابتکار به خرج دهید


    گرچه شخصیت اصلی توسط قدرت های ماورای طبیعی مهجز شده است اما شما به هیج وجه در بازی طلسم شفا بخش یا شمشیر جادویی نمی بینید. Smith توضیح می دهد که " ما هیچ وقت در بازی توپ آتشین قرار نمی دهیم. ما قدرت هایی داریم که بر شبیه سازی تاثیرگذار است و به شما اجازه میدیم که آنها طبقه بندی و منطبق کنید." شما قدرت هایی مثل آوردن گروهی از موش ها ( تحت کنترل هوش مصنوعی) را دارید که به طور طبیعی بر اطراف تاثیرگذار هستند. آنها به همه از جمله شما در تعداد لازم حمله ور می شوند. به دنبال غذا هستند و استخوان های دشمنان مرد را برای از بین بردن اجساد تمیز می کنند. یکی دیگر از قدرت ها این است که شما می توانید یکی از آنها رو تصرف کنید که امکان خیلی خوبی برای یک فرار راحت از طریق تونل هایی است که برای انسان ها خیلی خیلی کوچک هستند. این لایه بندی اثرات همگی در قلب Dishonored قرار داده شده اند. Arkane به راحتی می تواند با یک جلوه ویژه گروهی از موش ها را برای از بین یا منحرف کردن هواس یک دشمن بسازد. این همان کاری است که جادو در اکثر بازیها انجام می دهد اما جالب تر.

    تمام این ها توسط هوش مصنوعی تشخیص داده می شود و عکس العمل را در رفتار نگهبانان دشمن، کاراکتر های خنثی،حیوانات و هر چیزی که در دنیای بازی موجودیت دارد می توان مشاهده کرد. کارگردانان بازی "هوش مصنوعی قیاسی" را معرفی کردند که به جای استفاده از ضامن اخطار ساده که بر اساس بودن این اخطار در محیط به خصوصی کار می کند از تعدادی ویژگی و خصیصه بهره می برد و هر کدام در زمان اجرا می توانند اصلاح یا تعدیل شوند. به عنوان مثال دو نگهبان هنگامیکه با یکدیگر مکالمه دارند نسبت به یک نگهبان تنها دارای محدوده دید کمتر هستند و شنوایی ضعیف تری دارند. اثرات روشنایی،وضعیت ذهنی،صداهای محیط و کلا تغییراتی که بیشتر به صورت پویا و دینامیک هستند بر روی درک و عکس العمل تمام هوش مصنوعی های فعال تاثبرگذار خواهد بود.

    بواسطه وجود مکانیسم شبیه سازی(simulation) بازیکنان نباید از چیت های بازی استفاده کنند چون Arkane راه حل جالبی برای این موضوع دارد. اگر شما توسط نگهبانی شناسایی شوید و با استفاده از جادو سعی کنید وارد مثلا اتاق دیگری شوید ناگهان با نگهبانی دیگر رو به رو خواهید شد. آنها همیشه از مکان های قابل درکی وارد مراحل می شوند همانند نیروی های کمکی که از در پشتی کاخ وارد می شوند و تنها ارتباط آنها از طریق اخطارها و آلارم هاست.

    کارگردانان بازی معتقد هستند که بازی های مدرن زیادی از بازیکنان محافظت می کند اما در Dishonored اینطور نیست. جدا از تاثیرات بر محیط و کاراکترها، پیچیدگی قدرتی همانند دسته موش ها می تواند موجب آسیب رساندن به بازیکن نیز شود. شما با استفاده از موش ها ممکن است باعث شوید که یک NPC کارهای غیر عقلانی انجام دهد و با این کار باعث خراب شدن اوضاع شدید چون نگهبانان بیشتری را به محل خوب فراخوانده اید. اگر موش ها اهداف جذاب تری از بدن مجروح شما نداشته باشند مطمئنا خودتان را با استفاده از آنها به کشتن خواهید داد. Colantonio می گوید " ما جنبه مخالف حفاظت از بازیکن را دوست داریم." یعنی دادن طناب های کافی به بازیکنان برای دار زدن خودشان ولی همچنین دادن آزادی و نیروهای بینظر به آنها.

    ساده ترین راه برای از کار انداختن برج های مراقبت پرهیز از نورافکن چرخان آن به وسیله حرکت بین پوشش ها و همچنین دوری از گروه های گشت زنی است. این اساس گیم پلی ای است که هر کس می تواند از یک بازی اکشن-مخفی کاری انتظار داشته باشد و هیچ چیز در عمل مغایر با آن نیست. هرچند در Dishonored شما می توانید متناوبا و به نوبت از یک ساختمان بالا بروید و یا با ترکیبی از celerity (سرعت فوق طبیعی) خود، پرش دوبل و blink ( یک انتقال در مسافت های کوتاه) یک فاصله زیاد رو طی کنید و در بالای یک برج فرود آیید.



    لندن قرن 17 الهام بخش دنیای بازی

    بازیکنان می توانند ابزارهایی که در اختیار دارند را به هر طریقی که فکر می کنند با یکدیگر ترکیب کنند. Smith برای ما هنگامیکه ترکیبی از celerity ، برش دوبل و blink مطرح شد را توضیح می دهد. " هنگامیکه ما برای اولین بار شروع به دیدن کارهایی که بازیکنان می توانند انجام دهند را مشاهده می کردیم، طراح ارشد مراحل گفت: لطفا اینو حذف کنید! بازیکن با این از نقشه بازی خارج می شود. و ما گفتیم: نه، این ابتکاری و درست همان هدف لعنتی ماست." Colantonio اضافه می کند که " هدف همین است، مردم می خواهند تا حداکثر کارایی ترکیب کردن های خودشان را ببینند. من فکر نمی کنم در هر قسمتی چیزهای جالبی وجود داشته باشد که ما به خاطر خرد شدن بازی از آنها دوری کنیم." بر خلاف چاشی که Colantonio و Smith برای تیم شان ایجاد کردند، آنها از نتیجه کار بسیار راضی هستند.
    این سیستم حرکتی همانند قدرت های ماورای طبیعی برای Dishonored تعیین کننده هست. بازیکنان می توانند بدون استفاده از جادوها کارهای خیلی جالبی انجام دهند. به علاوه برش دوبل، بازیکنان می توانند بدوند، سُر بخورند،خم شوند و پنهانی حرکت کنند. همچنین به هنگام گشتن در دنیای بازی ممکن است به مراحل جانبی و وسایل جالبی برخورد کنید.

    Dishonored دارای دنیایی خیالی و غریب است جائیکه چند شهر کوچک بر روی یک جزیره بهم متصل شده اند. Arkane توضیح می دهد که شروع کار با لندن در قرن 17 بود. شهری عظیم در کنار آب قرار دارد. فقر و ثروت در خیابان دوشا دوش یکدیگر نمایان هستند. جمعیت های اندکی در جزایر دیگر در مجمع الجزایری یکسان وجود دارند اما یک اقیانوس عظیم مانع Dunwall و آنهاست. تعدادی از ماجراجویان قصد عبور از اقیانوس و رسیدن به مناطق دیگر را داشتند اما تعداد خیلی کمی از آنها برگشتند. پس بازیکن با شهری مجزا و جدا شده از دیگر نقاط جهان مواجه است. در دنیای واقعی ما بدون بهره کشی و استفاده همه جانبه از زغال سنگ، انقلاب صنعتی امکان پذیر نبود اما در Dunwall اوضاع متفاوت هست و منبع انرژِی روغنی است که از وال های غول آسا بدست می آید.
    نصف Dunwall مرده است، با این حال بیشتر مردم در معرض ابتلا به طاعونی هستند که سرچمشه آن موش ها هستند که جامعه انسانی آنجا را در معرض انقراض و فروپاشی قرار داده. موضوع دیگری که در این شهر عجیب و غریب وجود دارد این است که همگی عقیده دارند Crovo ملکه را به قتل رسانده ولی او این کار را انجام نداده است. در هر صورت او مرده است. بلندگوهای تبلیغاتی در تمام شهر قرار دارند و مردم به همان اندازه که از طاعون می ترسند از دولت Lord Regent نیز می ترسند.

    مانند همه حکومت های شیطانی در اینجا نیز گروه های مخالفی وجود دارند که تضاد با رژیم هستند.بعد از 5 سال از مرگ ملکه، جنبش تصمیم گرفت تا از کمک شما استفاده کند و به شما پیشنهاد بازگشت بدهد.

    در یکی از مراحل بازی شما باید یک قاضی فاسد را از بین ببرید. این جنایتکار با اتهام دروغی به مالکان زمین های آلوده شده به طاعون، اموال آنان را مصادره می کرد. برای این ماموریت شما باید تعداد زیادی از نگهبانان که در خیابان های اطراف محل سکونت هدف قرار دارند را پشت سر بگذارید و سپس به داخل کاخ نفوذ کنید. راه های زیادی برای رسیدن به هدف وجود دارد مانند عبور از میان خیابان یا از طریق پشت بام ها و غیره. اما موضوعات مختلفی در کنار قسمت اصلی سناریو در این ماموریت دخیل هستند.


    جزیره ای مه آلود و دور افتاده، ولی چیزهای بیشتر از این انتظار شما را می کشند

    دنیای Dishonored به صورت گسترده ای توسط سیستم بهم پیوسته شبیه سازی تعریف شده و همچنین پر از محتواهایی که طراح برای اکتشاف در آن قرار داده است. با صرف کمی وقت برای گوش دادن به یک گفتگو می تواند شما را به قسمت دوم موازی با موضوع اصلی برساند. دو روزگیر ممکن است در مورد یک مامور دولت حرف بزنند که قصد دزدین کلید های یک مکان مخفی در طبقه دوم ساختمانی نزدیک به محل ماموریت شما را دارند.

    در نمایشی که ما دیدیم، زنی توسط یک روزگیر در کوچه ای تاریک مورد حمله قرار گرفته بود و با گریه و فریاد تقاضای کمک داشت. با حرکت به سوی این زن برای نجات دادنش ناگهان خود را در دام آنها می بینید و همچنین سه نفر از هم دستانشان که در مکان های تاریک همان محل مخفی شدند. احتمال های بعدی همگی در شبیه سازی که قبلا صحبتش شد وجود دارند. شما می توانید سه نفری که پنهان شدند را پیدا کرده و جداگانه با آنها مبارزه کنید، می توانید آنها فریب داده و به محدوده ی یک نگهبان ببرید و بعد از دیده شدن آنها به وسیله قابلیت های مخفی کاری خود در تاریکی شب پنهان شوید، می توانید آنها را به یک میدان نبرد ببرید که این بیشتر برای کشتن خودتان است و یا می توانید به راحتی از کنار فریاد های این زن عبور کنید و ماموریت خود را انجام دهید.

    گرچه شما می توانید راه های رسیدن به اهداف و موانع را انتخاب کنید اما فعالیت های شما نتایجی در بر خواهند داشت. Arkane از روش معمول " پیروی کردن A از B " برای روایت شاخه ای داستان، استفاده نمی کند، چیزیکه برای مثال در Mass Effect دیده شد. در عوض آنها یک مدل اخلاقی را پایه ریزی کرده اند که در موازات و همگام با محور اصلی داستان آدم کشی و جاسوسی قرار دارد. تصوری از یک آدم خون ریز بودن، کسی که نسبت به خسارات و آسیب های احتمالی در راهش توجه چندانی ندارد یا یک روح، کسی که نمی داند او اینجاست تا زمانیکه آنها تشخیص دهند اطلاعات سری در جای امنی که برایش در نظر گرفتند نیست.

    قدم زدن در شهر و کشتن راه مشهودی برای بازی کردن Dishonored است. این همچنین از نظر گروه شورشی که شما همانند دیگر همشهری ها به آنها کمک می کنید کثیف و درهم و برهم به نظر می رسد. خونریزی های غیر ضروری و جلوه های وحشیگری همگی میزان هرج و مرج در دنیا را افزایش می دهند و نتیجه امر بی ثبات شدن جامعه ی ضعیف Dunwall است و باعث شکننده شدن لایه های نازک اجتماعی می شود که بر روی یک جزیره دور افتاده و جدا شده قرار دارد.

    شلیکی سهمگین برای انتقام


    هرج و مرج اندازه گیری می شود و یک ارزش یا میزان کلی در Dishonored محسوب می شود ولی این امتیاز یا معیاری نیست که بازیکن در بازی به دنبالش باشد. شما باید متوجه باشید که اعمالتان در کاهش یا افزایش سطح هرج و مرج کاملا موثر است. این مکانیسم روایت داستانی است که در بازی شاهد هستیم که نسبتا یک سیستم واضح روشنی/تاریکی یا خیر / شر است که بر گیم پلی بازی تاثیر گذار خواهد بود. Smith عنوان می کند که " موضوعات فقط اتفاق می افتند، یک شخصیت به شما یا خیانت می کند یا نه. Arkane خیلی در جزئیات داستان مانند پایان های چندگانه وارد نشده و البته هدف استودیو واضح است.

    گرچه تیم سازنده میلی ندارد تا ترسیم مبهمی که از داستان و طرح بازی که ارائه شده را روشن تر کند اما حس تراژدی را در تمام آن می توان یافت. به طاعون مهیب و ترسناک محدود نیست، این عذاب و تیرگی به نظر می رسد اشاره دارد به اینکه بی توجهی و نادیده گرفتن نظم طبیعی از چیزهایی است که یک تمدن را به انحطاط و نابودی می کشاند. جلوه هولناک فساد جسد یک وال و قرار گرفتن آن در کانال های آلوده مثل طاعون و وارد شدن آن به آب یک تصویر لطیف نیست. به هر ترتیب سرنوشت بازی توسط یک سری مراحل خطی که به صورت گسترده بر روی از بین بردن اهدافی که مربوط به رژیم و از دولت Lord Regent متمرکز است نهادینه شده. باید توجه داشت که این یک بازی Elder Scrolls نیست که شما در آن بتوانید از روی خیال آسوده و فراغت در دنیای آن به اکتشاف و گشتن بپردازید، هرچند تجربه هر کس بر اساس انتخاب هایش در طول مسیر و تاثیر اساسی شبیه سازی بر روی بازی بر اساس انتخاب های گیم پلی از سوی بازیکن متفاوت خواهد بود. میخانه Hound Pit به عنوان یک رابط بین ماموریت ها و یک مرکز برای تشکیلات مقاومت است. جائیکه شما می توانید قدرت ها و گدجت های خود را آپگرید و یا ماموریت های بعدی را دریافت کنید.

    در Dishonored شما انتخاب دیالوگ نیز دارید اما این فقط جاهایی است که باید یک انتخاب واقعی را انجام دهید. اکثریتِ قریب به اتفاق گفتگو ها بدون متوقف کردن اکشن صورت می گیرد و شما در همان نمای اول شخص باقی خواهد ماند تا به خوبی به آنچه که در تصویر اتفاق می افتد اشراف داشته باشید. بازیکن هیچ وقت در باطلاق گفتگو ها گرفتار نخواهد شد. همچنین در بازی شکست به عنوان چیزی که در بازی های دیگر می شناسیم وجود نخواهد داشت.

    هنوز چیزهای زیادی برا دانستن از بازی وجود دارند مانند نحوه آپگرید قدرت ها و اینکه ما خیلی کم از داستان بازی می دانیم و Arkane موضوعات پایه ای را به اشتراک گذاشته و حتی گفته شده این مرحله ای که دیدم شاید در بازی نهایی قرار نگیرد. در نهایت Smith می گوید که اگر بازی طبق وعده ها نبود از عدم جدیت و اشتیاق آنها نخواهد بود.



    ویدئو ها:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    * از تاپیک قبلیه زیاد راضی نبودم واسه همین یکی دیگه زدم
    Last edited by Masoud King; 16-09-2012 at 23:10.


  2. #2
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,487

    پيش فرض

    12 شات و 3 آرتورک که سه روز پیش منتشر شد.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



  3. #3
    حـــــرفـه ای City 17's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    HEV suit
    پست ها
    1,975

    پيش فرض

      محتوای مخفی: Dishonored: Creating Steampunk Beauty 
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    در این ویدئو Viktor Antonov , Sebastien Mitton کلیاتی را درباره ی چگونگی خلق هنری محیط ها و جلوه های بصری در Dishonored بیان می کنند.

    پ.ن. البته ویدئو دو هفته ای میشه که منتشر شده که نشون میده این تاپیک ( با وجود پتانسیل بالایی که بازی داره ) نسبت به بعضی تاپیک ها همچین یه کم سوت و کوره : دی

  4. 7 کاربر از City 17 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    مدیر انجمن بازی Masoud King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    فعلا مشهد!
    پست ها
    6,685

    پيش فرض

    Debut Trailer

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    واقعا عالی بود

    مبارزات و حرکات پلتفورمر همگی تو نمای اول شخص

    انیمیشن عالی چهره

    جو سنگین بازی و کلا همه چیز عالی بود !

  6. 14 کاربر از Masoud King بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MILAD2799's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    دیاره کریمان
    پست ها
    361

    پيش فرض

    نمیدونم چرا ولی حس بایوشاک رو بهم میده فک میکنم ترکیبی از اساسین و بایوشاکه . ولی جالبه از حس تاریک بازی خوشم اومد

  8. 2 کاربر از MILAD2799 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    مدیر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Layken's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    Sillent Hill
    پست ها
    7,261

    پيش فرض

    .............

  10. 11 کاربر از Layken بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7

  12. 4 کاربر از arashpr9 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8
    آخر فروم باز silent-assassin's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    سپاهان
    پست ها
    2,403

    پيش فرض

    یه کم کیفیت تکسچرهاش پایین نیست؟ یه جوریه

  14. #9
    حـــــرفـه ای City 17's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    HEV suit
    پست ها
    1,975

    پيش فرض

    پرسش و پاسخ کابران گیم اسپات با Shaun McInnis و Maxwell McGee از ادیتورهای گیم اسپات در مورد بعضی از کلیات در Dishonored

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  15. 2 کاربر از City 17 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #10
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    بازی به نظر خیلی امیدوار کننده میاد
    با توجه به تیم سازنده اون و اولین تریلری که از بازی اومده میشه انتظار یه شاهکار رو داشت
    ظاهرا بیشتر هم شبیه بازی هایی مثل بایوشاکه که گیم پلی خلاقانه دارن

    تصاویری جدید:

  17. 6 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 43 1234511 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •