تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 55 از 356 اولاول ... 54551525354555657585965105155 ... آخرآخر
نمايش نتايج 541 به 550 از 3558

نام تاپيک: دنیای اتومبیل

  1. #541
    Banned lovergod14amorousand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    1,566

    پيش فرض افزايش فروش جهاني آئودي

    جام‌جم آنلاين: گروه خودروسازي آلماني آئودي، شعبه سازنده خودروهاي مارك لوكس آئودي گروه خودروسازي فولكس واگن اعلام كرد فروش جهاني گروه در ماه ژوييه 2006 ميلادي 2 درصد نسبت به ماه ژوييه 2005 ميلادي افزايش يافته است.


    به گزارش خبرگزاري رويترز، گروه خودروسازي آئودي اعلام كرد در ماه ژوييه سال 2006 فروش جهاني گروه به سطح 74300 دستگاه خودرو رسيد كه اين رقم نسبت به ماه ژوييه سال 2005 ميلادي 2 درصد افزايش نشان مي‌دهد.
    در هفت ماهه نخست سال جاري فروش جهاني گروه آئودي به سطح 537800 دستگاه خودرو رسيد كه اين رقم 8.7 درصد نسبت به هفت ماهه نخست سال گذشته افزايش پيدا كرده است.


    گروه خودروسازي آئودي پيش‌بيني كرده در سال جاري فروش جهاني‌اش 50 هزار دستگاه خودرو افزايش يافته و براي يازدهمين سال متوالي يك ركورد را در كارنامه‌اش ثبت مي‌كند.
    در سال 2005 ميلادي فروش جهاني گروه خودروسازي آئودي 829100 دستگاه خودرو بود.

  2. #542
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    پست ها
    2

    پيش فرض

    نقل قول نوشته شده توسط hesam
    قيمت بازار انواع خودرو

    خبرگزاري فارس:قيمت انواع خودروهاي داخلي توسط اتحاديه نمايشگاه داران خودرو به شرح زير اعلام شد.


    .

    رديف
    نام و مشخصت خودرو
    رنگ
    قيمت فروش در بازار – ريال

    1
    سواري 1600rd
    سفيد با كولر و هيدروليك
    67500000 تا 67000000



    يشمي با كولر هيدروليك
    68000000 تا 67500000



    عدسي با كولر و هيدروليك
    67500000 تا 67000000





    طوسي با كولر و هيدروليك


    67500000 تا 67000000

    2
    سوار پژو 1800 Glx
    مشكي متاليك
    116500000 تا 115500000



    نقره اي-بژ
    11750000 تا 117000000



    عنابي
    114000000 تا 113500000

    3
    سواري پژو پارس (پرشيا)
    بژ
    150000000 تا 149000000



    مشكي
    151000000 تا 150000000



    نقره اي
    150000000 تا 149000000

    4
    سواري پژو 206
    تيپ6 اتوماتيك بهترين رنگ
    136000000 تا 135000000



    تيپ 5 بهترين رنگ
    -



    تيپ 2 بهترين رنگ
    103500000 تا 103000000

    5
    سمند خودرو ملي
    خاكستري -مشكي Lx
    128000000 تا 12700000



    خاكستري- بژ
    1090000000 تا 10800000

    6
    پارس Elx
    نقره اي-خاكستري-بژ-مشكي
    169500000 تا 169000000

    7
    پيكان انژكتوري
    سفيد
    62000000 ساير رنگها 63000000

    8
    وانت پيكان
    سفيد
    50500000 تا 49500000

    9
    وانت پيكاپ دو كابين
    بهترين رنگ
    24000000 تا 23500000

    10
    سواري سپند Pk
    بهترين رنگ
    50000000 تا 49500000

    11
    رونيز
    بهترين رنگ
    304000000 تا 303000000

    12
    ماكسيما
    بهترين رنگ اتوماتيك
    375000000 تا 370000000



    بهترين رنگ دنده‌اي
    340000000 تا 335000000

    13
    پرتون 4 درب
    بهترين رنگ اتوماتيك
    _

    14
    پروتون 4 درب


    بهترين رنگ دنده اي
    _

    پروتون 5درب (ليفت بك) بهترين رنگ دنده اي _
    پرتون 5 درب (ليفت بك) بهترين رنگ اتوماتيك _
    15
    سيناد يك رنگ
    بهترين رنگ
    _


    سيناد دو رنگ
    بهترين رنگ
    _

    16
    وانت تك كابين مزدا
    بهترين رنگ
    102000000 تا 10100000

    17
    وانت دو كابين مزدا
    بهترين رنگ
    118000000 تا 11700000

    18
    سواري مزدا
    بهترين رنگ تيپ 2
    2045000000 تا 204000000

    بهترين رنگ تيپ 3 231000000 تا 230000000
    بهترين رنگ تيپ 5 _
    19
    سواري پرايد (صبا) فول Gtx.clc
    سفيد معمولي
    68000000 تا 6750000



    قرمز متاليك
    70000000 تا 685000000



    يشمي
    69000000 تا 68000000



    نقره اي
    69000000 تا 68500000

    20
    سواري زانتيا سوپر دولوكس
    بهترين رنگ 2000
    230000000 تا 228000000



    -
    -

    21
    پرايد 141
    بهترين رنگ روز متاليك
    73500000 تا 73000000

    22
    وانت نيسان
    بهترين رنگ
    90000000 تا 89000000


    -
    -
    -

    23
    سواري دووسي يلو
    -
    به دليل عدم توليد از سوي كارخانه مربوطه



    -
    به دليل عدم توليد از سوي كارخانه مربوطه



    -
    به دليل عدم توليد از سوي كارخانه

    24
    سواري دو ماتيز
    -
    به دليل عدم توليد از سوي كارخانه مربوطه

    25
    موسو
    4 سيلندر فول اتوماتيك
    434000000 تا 433000000


    موسو
    4 سيلندر فول دنده‌اي
    393000000 تا 392000000



    -
    -



    26
    فولكس كل
    متاليك 126000000 تا 124000000

    27
    هيوندا اورنا متاليك 127500000 تا 126500000

    28
    سواري 110mvmسه سيلندر متاليك 72500000 تا 71500000

    29
    سواري ريو متاليك 114500000 تا 113500000

    30
    بي او وi 318 متاليك 4سيلندر دنده اي 36500000 تا 36000000

    31 بي ام و I 320 متاليك 6 سيلندر اتوماتيك بدون سقف 470000000 تا 465000000
    32 بي ام و Ie 90 325 متاليك 6 سيلندر فول كامل 605000000 تا 600000000
    33 بي ام و I 530 متاليك 6 سيلندر ساده 635000000 تا 630000000
    متاليك 6سيلندر فول با مونيتور بزرگ و Dvd 75500000 تا 75000000
    متاليك 6 سيلندر فول با مونيتور كوچك 705000000 تا 700000000
    34 بي ام و I 630 متاليك 6سيلندر فول سقف آهني 905000000 تا 900000000
    متاليك 6سيلندر فول كروكي 9950000000 تا 990000000
    متاليك 6 سيلندر فول سقف آهني 1085000000 تا 1075000000
    متاليك 6سيلندر فول كروكي 1115000000 تا 110000000
    35 بي ام و Li 730 متاليك 6سيلندر فول 89500000 تا 885000000
    36 بي ام و X3 متاليك 6سيلندر ساده حجم موتور 300 سي سي 575000000 تا 565000000
    متاليك 6 سيلندر فول حجم موتور 3000 سي سي پانوراما 675000000 تا 665000000
    37 مرسدس بنز A متاليك 565000000 تا 560000000
    38 مرسدس بنز B متاليك 620000000 تا 615000000
    39 مرسدس بنز C 180 متاليك فول 52000000 تا 51500000
    40 مرسدس بنز C 200 متاليك ساده بدون سقف 530000000 تا 52500000
    متاليك فول با سقف كمپرسور 585000000 تا 58000000
    41 مرسدس بنز E 200 متاليك 61000000 تا 605000000
    42 مرسدس بنز Clk 200 متاليك دو درب 730000000 تا 725000000
    43 مرسدس بنز C 230 متاليك 4سيلندر 570000000 تا 565000000
    متاليك 6سيلندر 685000000 تا 680000000
    44 مرسدس بنز E 240 متاليك سقف معمولي 710000000 تا 700000000
    متاليك فول سقف پانوراما 755000000 تا 750000000
    45 مرسدس بنز C 240 متاليك 605000000 تا 60000000

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    ببخشيد يه كم قيمتها رو پايين گفتيد.206 تيپ 2 الان داره 10700000 تومن در بازار ازاد معامله میشه.

  3. #543
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    پست ها
    2

    پيش فرض تعویض دنده در 206 تیپ 2

    با سلام

    از عزیزان با تجربه میخام بدونم برای عمر بیشتر موتور در 206 تیپ 2 که تورک اون در 2700 دور است ، روی همین دور
    دنده تعویض شود یا بیشتر.منظورم اینه که اگه در 2700 تعویض دنده کنیم دنده مرده به حساب نمیاد؟ (اخه میدونید
    این 2700 که کارخونه اعلام کرده صدای موتور درست و حسابی بالا نمیاد و ادم فکر میکنه دنده مرده است :sad
    بعضیها هم میگن باید بازگشت دور موتور پس از تعویض دنده روی تورک باشه که بلاخره ما نفهمیدیم کدومشو اجرا
    کنیم؟؟؟؟؟؟ به هر حال از دوستانی که ما رو در این زمینه یاری کنند ممنون میشم

  4. #544
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    3

    پيش فرض

    با سلام
    از مطالب مفيد شما متشكرم

  5. #545
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    11 مقایسه آردی و روآ

    پژو آردی
    نوع موتور:پیکان 1600
    سیستم سوخت رسانی :انژکتوری
    حجم موتور:1598 سی سی
    سوخت :بنزین بدون سرب
    تعداد سیلندر :4
    نسبت تراکم:8/5
    حداکثر گشتاور :110 Nm در 3750 دور در دقیقه
    حداکثر سرعت :175 کیلومتر بر ساعت
    گیربکس :دستی 5 سرعته
    کلاچ: کابلی
    نوع و توان باتری :باتری 12 ولت 60 آمپر ساعت
    دینام :80 A
    استارت:0.9KW
    وزن روی اکسل :630کیلو گرم
    وزن روی اکسل عقب :490 کیلوگرم
    وزن ناخالص:1500 کیلوگرم
    طول خودرو:4408 MM
    عرض خودرو 1694 MM
    ارتفاع خودرو :1460 MM



    ROA ( RD X )
    نوع موتور:OHV 1600
    سیستم سوخت رسانی :انژکتوری
    حجم موتور:31598 Cm
    سوخت :بنزین بدون سرب
    تعداد سیلندر :4
    نسبت تراکم_ 9.5:1
    حداکثر گشتاور:140 Nm در 3000 دور در دقیقه
    حداکثر سرعت :190 کیلومتر بر ساعت
    گیربکس :دستی 5 سرعته
    کلاچ:تک صفحه ای خشک
    نوع و توان باتری :باتری 12 ولت 55 Ah
    دینام :80 A
    استارت 0.9 KW
    وزن روی اکسل:600 کیلوگرم
    وزن روی اکسل عقب 490 کیلوگرم
    وزن ناخالص :1500 کیلوگرم
    طول خودرو:4408 MM
    عرض خودرو 1694 MM
    ارتفاع خودرو :1460 MM



    امكانات و تجهيزات «روآ» نسبت به RD
    موتور HV 1600CC در RDX داراي استاندارد يورو 2 بوده و گفته مي‌شود قابليت تامين استاندارد يورو 3 را نيز دارد. ميزان مصرف سوخت آن 5/8ليتر در هر100 كيلومتر است و حداكثر توان موتور آن با افزايش نسبت به آردي معمولي به 82 اسب‌بخار با 5500دور در دقيقه رسيده است. ساير امكانات اين خودرو عبارتنداز:
    1 - صندلي‌هاي جلو، عقب و پشتي صندلي قابل تنظيم هستند.
    2 - صندلي‌هاي جلو و عقب داراي زيرسري هستند كه زيرسري صندلي عقب ثابت است.
    3 - در سيستم تهويه، سيستم چرخش هوا با فيلتر، كانال دورديفه چپ و راست وجود دارد.
    4 - برف‌پاكن در شيشه جلو دوتيغه‌اي است.
    5 - شيشه گرمكن جلو و عقب نيز در RDX وجود دارد كه در عقب برقي است.
    6 - 4عدد كمربندي ايمني در جلو و عقب وجود دارد.
    7 - سيستم ايمني دزدگير و قفل مركزي ندارد.
    8 - راديوپخش كاست با 3باند و پخش كاست استريو در RDX وجود دارد.
    9 - سيستم كولر دارد.
    10 - رنگ تزئينات داخلي طوسي است و رينگ آن فولادي است. RDX چراغ راهنما، چراغ مه‌شكن در عقب، نشانگر ديجيتال نيز دارد.
    11 - ترمز جلو ديسكي و ترمز عقب كاسه‌اي است

    خودروسازان كشورمان از دو سال گذشته با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به منظور توليد 30هزار دستگاه خودروي ال‌ - 90 تا پايان سال 85 به جنب‌وجوشي خاص افتاده‌اند. از اين جهت براي ارتقاي كيفي خودروهايي با رنج قيمتي لوگان سخت در تلاش و رقابت هستند. بنابرگفته مسوولان وزارت صنايع و معادن قرار است كه لوگان با قيمت 6750يورو يعني 7ميليون و 800هزار تومان در بازار ايران عرضه شود. اين در حالي است كه تنها خودروهاي پرايد و پژو RD با رنج قيمت لوگان (ال - 90) در بازار ايران يافت مي‌شود. هيبت لوگان با قيمتي كه تا به حال بازار ايران به خود نديده، بسياري از خودروسازان كشور را به وحشت انداخته است.
    رقابت به دست آمده در صنعت خودروسازي كشور را بايد به فال نيك گرفت هر چند ممكن است به كاهش فروش برخي از خودروسازان كه از حمايت دولتي بي‌بهره‌اند، منجر شود. حال از آنجايي كه قرار است، تا پايان سال‌جاري لوگان وارد بازار شود. شركت ايران‌خودرو پژو آردي جديد را وارد بازار كرده است، پژو RD كه طبق گزارش‌هاي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در زمره خودروهاي كم كيفيت كشور است كه با سيستم ارتقا يافته‌تري وارد بازار شده است، خودروي آردي ايكس كه از نوع ارتقايافته پژو RD است و اين روزها نام «روآ» را به خود گرفته، اندكي با خودروي RD متفاوت است. هرچند هنوز آثار و بقايايي از پيكان 40سال پيش نيز در اين خودرو يافت مي‌شود، اما مسوولان ايران‌خودرو با ارتقاي سطح كيفي آن براي جذب مشتريان بيشتر تلاش مي‌كنند.
    پژو RD كه بدون اعلام رسانه‌اي ايران‌خودرو به «روآ 4 تغيير نام پيدا كرد در سيلندر، بلوك سر سيلندر، پيستون رينگ كمپرس اول، رينگ كمپرس دوم، رينگ روغن، ميل بادامك شاتون، فنر سوپاپ و ريل سوخت در موتور با آردي معمولي متفاوت است. قيمت معمولي اين خودرو 7ميليون و 350 و نوع متاليك نيز 7ميليون و 650هزار تومان اعلام شده است.
    بنا به گفته مسوولان ايران‌خودرو تعيين نوع رنگ «روآ» به صورت سفارشي از جانب مشتري امكان‌پذير است. مسوولان ايران‌خودرو همچنين ادعا مي‌كنند كه خودروي «روآ» با توجه به نياز بازار طراحي شده و نياز بازار را به يك خودروي پرقدرت ارزان با مصرف سوخت پايين تامين مي‌كند.افزايش قدرت موتور و كاهش قابل ملاحظه مصرف سوخت، روآ را در كلاس خودروهاي تقريبا هم‌قيمت متمايز با خودروهاي مشابه قرار داده است.سازمان فروش ايران‌خودرو در اولين مرحله، فروش نقدي روآ را اعمال كرده، اما در نظر دارد تا پايان ماه‌جاري ساير روش‌هاي فروش،‌ از جمله اقساطي را نيز براي عرضه خودروي مذكور استفاده كند.
    اجراي روش‌هاي متنوع فروش در مورد خودروي روآ براي اين است كه كم‌درآمدها كه قادر به خريد نقدي اين خودرو نيستند بتوانند آن را خريداري كنند. فروش مكانيزه اين خودرو از يك‌ماه پيش به طور آزمايشي آغاز شده و در همين راستا، متقاضيان خريد نقدي روآ با مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز شركت ايران‌خودرو كه به اين سيستم مكانيزه تجهيز شده‌اند، اقدام به خريد روآ مي‌كنند.
    در حال حاضر، روزانه 200 دستگاه روآ از طريق سيستم مكانيزه به فروش مي‌رسد و مديران ايران‌خودرو انتظار دارند كه اين رقم به 500دستگاه در روز افزايش يابد.
    بسياري از كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند كه با توجه به قيمت خودرو روآ، بيشتر مالكان خودرو‌هاي فرسوده خواستار تعويض خودرو‌ي خود با روآ باشند. گازسوز كردن روآ نيز از برنامه‌هاي ايران‌خودرو در سال آينده است

  6. #546
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    12 Mercedes Benz ML500 SE

    قیمت:80,000,000 تومان

    حداکثر سرعت:234 کیلومتر بر ساعت
    صفر تا صد کیلومتر :6.9 ثانیه

    پیشرانه V8
    قدرت:302 اسب بخار
    گشتاور :339 پاوند بر فوت
    مصرف :13.36 لیتر در صد کیلومتر

    طول .عرض .ارتفاع :4780 و 1911 و 1815 mm
    لاستیک:255/55 R18
    وزن خودرو :2100 کیلوگرم
    ترمز جلو :350 mm
    ترمز عقب:330 mm

    ML500 یک SUV از نوع 4x4 لوکس با پیشرانه V8 و قیمت پایه ای در حدود 80 میلیون تومان می باشد .ML500 با 2100 کیلوگرم وزن دارای همان پیشرانه سری 500 مرسدس می باشد که قفط 302 اسب بخار نیرو دارد ولی در عوض با گشتاور بالایش توانسته کمبود را جبران کند و در 6.9 ثانیه به سرعت 100 برسد شتاب بالایی که بیش از مقداری است که از یک SUV انتظار خواهید داشت و در رانندگی روزمره خیلی به آن نیاز پیدا نمی کنید.موقع رانندگی در جاده های پر پیچ و خم ML خوب عمل میکند ولی اگر کمی سریع تر حرکت کنید به علت نداشتن سیستم تعلیق ایرمتیک سواری آن چندان راضی کننده نیست و به نظر می رسد که کل کاری که شما با فرمان انجام میدهید کمتر از سیستم ESP روی مسیر حرکت تاثیر دارد.البته باید در نظر داشت که در رانندگی روزمره خیلی کم پیش می آید که یک ML500 با چنین سرعت بالایی وارد پیچ شود ولی Body Roll (کج شدن اتومبیل در سر پیچ ها )زیاد مرسدس در پیچ را نمی توان نادیده گرفت پس امتیاز منفی برای مرسدس در نظر گرفته می شود .
    در بحث گیربکس مرسدس با 7 دنده کار را انجام می دهد .کار با دنده های Paddleshift آن به کمی زمان نیاز دارد تا به آن عادت کنید .ولی بعد از مدتی نبود دسته دنده را فراموش خواهید کرد .این گیربکس دارای ارگونومی خوبی می باشد ولی در موقع افزایش سرعت کمی مشکل دارد یعنی وقتی پدال گاز را نگه داشته و دنده را افزایش می دهید تکان هایی حس می شود که ناشی از تاخیر گیربکس در هماهنگ کردن سرعت موتور با سرعت گیربکس است .
    کابین ML بطور کلی راحت است .ارگونومی آم همانند تمامی مرسدس ها عالی بوده و نسبت به نسل قبلی پیشرفت زیادی کرده است. ردیف دوم آن جادار بوده و برای افراد قد بلند نیز مشکلی ایجاد نمیکند .و تهویه مطبوع مجزا برای سرنشینان عقب به صورت استاندارد روی Ml500 قرار دارد.
    از پشن ها به درد بخور در مرسدس موقعیت یاب ماهواره ای(Sat-Nav) 3 میلیونی , تعلیق بادی 2.5 میلیونی ودرب الکترونیکی 700 هزار تومانی می توان نام برد .مرسدس همراه با ML یک پکیج Off Road به قیمت 2 میلیون تومان عرضه می کند .این پکیج در موقع فعال شدن ارتفاع اتومبیل را افزایش داده در حرکت با دنده سنگین با سنسور های هوشمند راهنماییتان می کند , قفل دیفرانسیل اتوماتیک می شود و در موقع پایین آمدن از سراشیبی ها بخش اعظم کنترل اتومبیل را در اختیار می گیرد

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  7. #547
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    12 Bmw X3 جدید

    کارخانه بی ام و SUV کوچک خود یعنی X3 را مورد بازنگری قرار داده است.مدل جدید X3 از چراغ های جلویی جدید چراغ های عقبی LED و بدنه ای پویاتر برخوردار است.همچنین کابین این مدل از تودوزی دو رنگ و تمام چرم با طراحی جدید و مواد اولیه بهتر تشکیل شده است.

    یک موتور دیزل شش سیلندر از نوع دو توربو با حجم 3 لیتر جدیدترین فنی است که در X3 جدید دیده می شود .این موتور با توان 286 اسب بخار و گشتاور 580 نیوتن متر قادر است X3 جدید را در زمره اتومبیل های اسپرت و پر شتاب قرار دهد چرا که با کمک آن شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 6.6 ثانیه بدست آمده و سرعت گیری تا 238 کیلومتر ممکن می شود.موتور مذکور قبلا در مدل 535d بکار رفته بود و از دو توربو چارجر با ابعاد متفاوت بهره می گسرد .یکی از این توربو چارجر ها کوچکتر از دیگری است و در دورهای پایین عمل می کند . وقتی دور موتور بالا رفت توربو چارجر بزرگتر وارد عمل می شود تا تراکم موتور در بالاترین حد ممکن حفظ شود .نتیجه بکارگیری این سیستم بدست آمدن نیروی تورک در محدوده 1750 تا 2250 دور در دقیقه است ولی دوران موتور تا 4400 دور ادامه پیدا می کند که برای یک موتور دیزل امری غیرعادی و جالب توجه است.

    موتورهای بنزینی 6 سیلندر 2.5 لیتر با توان 218 اسب بخار و 3 لیتر با 272 اسب بخار طیف انتخاب مشتریان را گسترش داده اند .هر دوی این موتورها جزو سبک ترین موتورهای شش سیلندر محسوب می شوند و از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم ساخته شده اند.با کمک موتور 2.5 لیتری شتاب صفر تا 100 در 8.5 ثانیه و حداکثر سرعت 219 کیلومتر بر ساعت بدست می آیداین رکوردها با کمک موتور 3 لیتری تا 7.5 ثانیه و 227 کیلومتر بهبود می یابند.
    برای آنانی که تقسیم وزن بهتر و مصرف سوخت کمتری می خواهند یک موتور دیزل کوچک وجود خواهد داشت و آن موتور 4 سیلندر 150 اسبی دیزل با حجم 2 لیتر است .
    یک موتور 6 سیلندر دسزل با حجم 3 لیتر که از سیستم توربو چارجر معمولی بهره می گیرد و 218 اسب قدرت دارد نیز قابل سفارش است .بجز مدل های X3 3.0si و X3 3.0sd که نیروی خود را به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک منتقل می کنند تمامی X3 ها با گیربکس 6 دنده دستی به بازار خواهند آمد.
    :
    .ارتفاع X3 جدید کمی بیشتر از مدل قبلی است .جلو پنجره بزرگ تر در جلو , سپرهای جدید, چراغ های مه شکن با طراحی جدید و قرار گیری آن ها در سپر, رینگ های 18 اینچی آلومینیومی و لوله های اگزوز اسپرت از جمله تغییرات ظاهری این SUV هستند .نمای جانبی با مدل قبلی تفاوتی ندارد . در چراغ های عقبی هم از رگه های LED استفاده شده است .
    در قسمت کابین از پوشش چرم دو رنگ , فرمان سه شاخه جدید , کنسول مرکزی با نشانگرها و سوئیچ های متفاوت , پدال های استیل و صندلی های ارگونومیک استفاده شده است .کابین جدید نسبت به مدل قبلی زیباتر و اسپرت تر است . کیفیت مواد بکار رفته در آن نیز بالاتر از حد انتظار است.
    برای افزایش پایداری و ارتقا ایمنی در مدل جدید X3 از آخرین نسل سیستم کنترل پایداری در کنار سیستم XDrive استفاده شده است . سیستم DSC یا کنترل فعال پایداری برای اولین بار در کنار سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ بکار گرفته شده .و علاوه بر این سیستم خشک کننده دیسک ها که گل و لای و آب را از روی دیسک ها پاک می کند در کنار سیستم ترمز خودکار که در مواقع اضطراری ترمز هر را فعال می کمند باعث بهبود عملکرد ترمزها می شود . در هنگام داغ شدن لنت ها سیستم BFC وارد عمل شده و باعث می شود تا راننده بدون نیاز به هرگونه فشار مضاعف اتومبیل خود را متوقف کند.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  8. #548
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    11

    فهرست تاپیک در صفحه اول به روز شد.....
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    .
    .
    لینک های جدید


    تیونیگ

    تاریخچه

    معرفی اتومبیل
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    گزارش



    نقل قول نوشته شده توسط aminsir
    از عزیزان با تجربه میخام بدونم برای عمر بیشتر موتور در 206 تیپ 2 که تورک اون در 2700 دور است ، روی همین دور
    دنده تعویض شود یا بیشتر.منظورم اینه که اگه در 2700 تعویض دنده کنیم دنده مرده به حساب نمیاد؟ (اخه میدونید
    این 2700 که کارخونه اعلام کرده صدای موتور درست و حسابی بالا نمیاد و ادم فکر میکنه دنده مرده است :sad
    بعضیها هم میگن باید بازگشت دور موتور پس از تعویض دنده روی تورک باشه که بلاخره ما نفهمیدیم کدومشو اجرا
    کنیم؟؟؟؟؟؟ به هر حال از دوستانی که ما رو در این زمینه یاری کنند ممنون میشم
    سلام دوست عزیزم
    دنده رو طبق دفترچه عوض کن
    دنده رو نباید زود عوض کرد اگر زود عوض کنی موتور قدرتش رو نمیتونه بدست بیاره دنده بعدی دور موتور میاد پایین یا همون دنده مرده
    اگر تازه تحویل گرفتی تا حدود 2 هزار , 2500 کیلومتر زیاد به ماشین فشار نیار دور موتور رو از 3000 بالا نبر سرعت هم زیر 70 , 80 تا


    با تشکر
    شهریار 3D

  9. #549

  10. #550
    داره خودمونی میشه danial_2006's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2006
    محل سكونت
    شهر قلمدان هاي مرصع
    پست ها
    142

    پيش فرض

    شهريارجان مي خام ماشينم(پرايد) عوض كنم و مي خوام يكي از ماشيناي زير رو بخرم. شما لطف كن با دليل كدوم يكي بهتره
    پژو glx
    سمند lx 85 و سمند معمولي
    پژو 206 تيپ5و6
    پژو پارس elx وپژو پارس معمولي
    پژو آريان(همون صندوق دار 206) با موتور 1600و يا1300 بهترين تيپ
    ريو
    سي لو

    نكته: اولش ميگفتم ال وبلا 206تيپ5يا6 چون بالا ترين قدرت موتور رو بين ماشين هاي ايران خودرو رو داره ومي دونم كه 206 از شتاب خوبي برخورداره اما به علت نداشتن صندوق عقب بزرگ دچار ترديد شدم. واز ماشين هاي لش(از لحاظ وزن نه بلكه از لحاظ شتاب) و يا سبك كه تو جاده با يكم سرعت به بازي بياد يا با يك دست انداز از كنترل خارج شه خوشم نمياد يا ضعيف باشه كه با يكم باد از جهت مخالف وسربالايي ديگه را نره.لطفا با توجه به اينا راهنماييم كن. در ضمن فرمون هيدروليك براي پرايدرو نگفتي؟اما اشكال نداره چون مي خوام عوضش كنم اما شايد به درد بقيه بخوره.
    ممنون

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •