کاربران عزیز
برای بحث در مورد شرکت های ضمانت کننده لپ تاپ در ایران می توانید در اینجا بحث کنین .
در ادامه این پست لیست شرکت ها به تفکیک برند آورده میشه .
ممنون
کاربران عزیز
برای بحث در مورد شرکت های ضمانت کننده لپ تاپ در ایران می توانید در اینجا بحث کنین .
در ادامه این پست لیست شرکت ها به تفکیک برند آورده میشه .
ممنون
:33::33::33:سلامتیه هرچی مرده:33::33::33:
:33::33::33:
اولا كه موفق باشيد
دوما كه فونتتون خيلي ريزه
سوما كه خيلي خوب بود
چهارما اينكه وظيفشون بوده
پنجما اينكه بقيه اينكارا رو نميكنن از پدر سوختگيشونه
ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
ممنونم از شما :11:نقل قول:
والا قصد من تبلیغ نبود،فقط این که هر آن چه اتفاق افتاده بود رو نوشتم،مستنداتشم موجوده،اگر کسی خواست بگه که هم شات ایمیل رو ها رو بزارم اینجا و هم فاکتور میزان هزینه که هنوز دستمه،بازم اگه مدیرای عزیز بگن هر قسمتیش نیاز باشه ادیت میکنم :10::40:
دستت درد نکنه ای کاش یه تاپیک تو فروم بود درباره تجربه های خاص از برخورد با شرکت های مختلف IT من خودم تجربه های قابل مطرحی از ضمانت نوکیا*3 ضمانت مودم Zyxel و چند شرکت دیگه دارم. این ها میتونه درجه اعتبار واقعی یک شرکت رو آشکار و مطرح کنه. ولی واقعیت امر هیچ وقت نتونستم جایی پیدا کنم برای ایجاد همچین تاپیکی.
یه مشکلی که مردم ما دارند اصلا بلد نیستند با شرکت ها و سازمان های خارجی ارتباط بر قرار کنند و یا مشکلاتشون رو تو فروم های زبون اصلی مطرح کنند مثلا میبینم کاربر میره یه تاپیک از یه فروم مرجع پیدا میکنه میگه کمک کن خوب یه خط سوالت رو به ساده ترین شکل میپرسیدی جوابت رو گرفته بودی.
به نظر من تبلیغ نمیاد چون تبلیغ وقتی محسوب میشه که اسمی از فروشگاه حضوری و یا مجازی داخلی بیاد و یا از شرکت وارد کننده تعریف بشه.نقل قول:
ششما اينكه نميدونم مديراي بخش با اين تاپيك چه برخوردي بكنن(جنبه تبليغاتيش بالاست) ولي به خوندنش ميارزيد
خسته نباشي
وقتی صحبت سر شرکتی هست که حداقل به صورت رسمی 5 تا شرکت شاید تا 10 تا هم برسه دارند باهاش کار میکند تبلیغ نیست مگر این که والدین ایشون تایوانی باشند و مسولین این برند.
کاملا باهاتون موافقم،اتفاقا تو فروم های دیگه هم دیدم که بخش گارانتی وجود داره و بچه ها میان مسائلشون رو مطرح میکنن،به نظر من هم اینجا هم نیاز به وحودش کاملا حس میشهنقل قول:
و در مورد بخش دوم عرایضتون
من دیدم ایسن دوستمون کاربر فعال هستن و این انتقاد رو کردن یه جاهای رو ادیت کردم،چون واقعا دلم نمیخواد حالا به هر دلیل این تاپیک بلایی سرش بیاد،من زحمت کشیدم تا تونستم پولم رو از اینا پس بگیرم و یه معذرت خواهی ازشون بشنوم،دلم میخواد بقیه هم بخونن تا ترغیب بشن و برن دنبال حقشون،همش نگن نه،فایده نداره،جواب نمیده
2 اینکه ،من کل ماجرا رو گفتم،امام مسئله هایی که اتفاق افتاده،و همونطور که گفتم مستنداتش هم موجوده،حالا اینکه تو این ماجرا عملکرد یه شرکت خوب بوده و من اینجا مطرح کردم،ایرادی داره ؟
مگه نه اینکه ما تو این فروم دور هم جمع شدیم که بتونیم بهترین انتخاب ها رو بکنیم ؟ و به هم کمک کنیم که سرمون کلاه نزارن،خوب،منم سعی کردم که یه قدم کوچیک تو این راستا بردارم
اگه به این فروم میگن تبلیغ،پس هرکس که میاد میگه کارت گرافیک فلان بخر من ازش راضیم داره تبلیغ میکنه و خیلی مصادیق دیگه...
به هر حال بازم امیدوارم تیم مدیریت با دید + به این تاپیک نگاه کنن :20:
متنی جالب بود که به خوندنش می ارزید.
در ضمن قلم شیوایی دارین.:31:
فونت متن شما ادیت شد
در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات در ایران ، بایستی بگم به تعداد کمتر از انگشتان دست خدمات واقعی ارائه میکنند و مشتری مدار هستن
نیازی به آوردن اسم اونها نیست
احتمالا تاپیک شما رو در آینده تغییر و تحول خواهیم داد
مرسی
تازه تو بعضی فروم های خارجی یه درجه دارن (مثل مدیر و ناظر و کاربر فعال ) به اسم نماینده رسمی شرکت و توزیع کننده رسمی این رو خیلی میپسندم چون هم وجه تمایزی بین این قشر با کاربر های عادی خواهد بود و هم این که میدونی یک کسی هست که جوابت رو بده و حرفش سند باشه جالبه تو این جور افراد رفتارشون خیلی متعادل تر از fanboy های متعصب ایرانی هست که حاضرند گاهی مسائل رو به حاشیه بکشند و حتی دوستاشون رو ناراحت کنند و آزرده خاطر کنند.نقل قول:
کارت درست بود .:thumbsup:
درس خوبی میشه برای بقیه .
این امرتات از اول گرونفروش بود و خدمات دهیش ضعیف و با تاخیر زیاد
بی دلیل نیست که خیلی از نمایندگیهای فروشش رفتن طرف سازگار و ماد ایران
من همیشه به دوستان توصیه کردم که گول اسم و رسم این شرکتها را نخورید
البته در مورد اسوس 2جور خدمات داره این شرکت : دسته ی اول خدمات نرم افزاری هستش که انصافا سرعت انحام و کیفیت خدمات خوبه،2روزه تخویل میدن معمولانقل قول:
دسته دوم خدمات سخت افزاریه که خودش 2بخش میشه :دی
1 اون هایی هستن که قطعش موجود باشه،و نیازی نداشته باشه واسه تعویضش همون موقع قطعه داغی به اسوس فرستاده بشه،اینها تقریبا یک هفته زمان میبره،دسته دوم اون هایی هستن که نیازه قطعه به اسوس فرستاده بشه،مثل باطری یا همین کیس من،اینا معمولا 2-3 هفته زمان میبرن
البته 2 تا مسئله رو باید ذکر کرد اول اینکه در گرون بودن گارانتی امرتات شکی نیستش،یعنی تقریبا شما میخوای مثلا همین N61 رو بگیری،امرتات میشه 1400 و سازگار یا ویستا میشن 1350-1320 (حدودا)
اما مسئله دوم که به نظرم کمی این صحبت قبلی رو توجیه میکنه اینه که : تکنسین های بخش فنی واقعا با سوادن،ماست مالی نمیکنن،و از نظر اطلاعات واقعا آدم های خبره ای هستن،حالا کاری به این بی نظمی هاشون ندارم
اما از نظر سواد و کیفیت انجام کار میتونم بگم سطح خوب به بالا هستن
البته مسئله ای که هستش اینه که کسی که اسوس رو با گارانتی گلوبال (لیبل 24M زیر دستگاه میخره) میتونه صرف نظر از گارانتی که داره به 2 تا شرکت امرتات و ویستا مراجعه کنه،بدون هیچ محدودیتی،که به نظرم باعث میشه وقتی یکی مثل من امرتات میره رو مخش دیگه خیالش راحت باشه :دی
منظورت از خدمات نرم افزاری چیه؟نقل قول:
سختترین کار کپی ایمیج ریکاوری روی هارده که کار یک ساعته
در مورد سخت افزار هر مدلی دیتا شیت و شماتیک خاصی داره که بدون داشتن آن مهندسان خود کمپانی هم نمیتونند روی لپ تاپ کار کنند. تکنیسینهای خبره ای هم که دیدی در حد این حرفها نیستند
شرکتی مثل امرتات که فروشش خیلی کمتر از سازگار و ویستا هست باید خدمات دهیش سریعتر از اینها باشه
در ضمن امرتات بیشتر در تهران فروش داره و در شهرستانها تقریبا هیچ نماینده فعالی نداره
در مورد گارانتی گلوبال حتی شرکت الماس هم که اولین گارانتی ایسوس محسوب میشه همه هزینه ها را از مشتری میگیره
منظور من از خدمات نرم افزاری عام بود،مثلا گرفتن بد سکتور یا Low level format هم شامل میشهنقل قول:
و شکی هم تو این نیست که این شرکت ها خیلی با استاندارد جهانی فاصله دارن،از همه نظر ! اما من در مقایسه با سایر شرکت های گارانتی گفتم که تا الان رفتم،سطح سواد اینا خوب بود
اینم کاملا درسته که امرتات بیشتر فروشش تو تهرانه،البته هر وقت که من رفتم،به جز خودم حداقل 3-4 نفر دیگه هم بودن،و مگس بازی نمیکردن :دی
در مورد گارانتی گلوبال : شما اگه لیبل 24M زیر دستگاهتون باشه،نه امرتات و نه ویستا (الماس رو اطلاع ندارم) در مورد مشکلات سخت افزاری حق دریافت هیچ گونه وجهی رو از شما ندارن(فعلا مادیران به این جریان وارد نشده)
الماس اسم سابق همین ویستا بودنقل قول:
اکثر لپ تاپهای ایسوس که در بازار هست با گارانتی این شرکتهاست و تا بحال نشنیدم که با داشتن لیبل 24 ماه اینها گارانتی قبول کنند
این حرفها بیشتر برای تبلیغاته که هر یک از این شرکتها میخواد خودش را نماینده اصلی ایسوس معرفی کنه
موردی دیدم که شخصی برچسب گارانتی ویستا را کنده بود و بعد از یک سال و نیم که به مشکل بر خورد شرکت گارانتی را قبول نکرد
این چیزی نیست که امرتات یا ویستا به من گفته باشهنقل قول:
هم از خود کمپانی با میل سوال کردم و هم دفتر اصلی تو تهران اینو بهم گفتش،و به این حرف مطمئنم
اگر کسی برده و قبول نکردن تخلف هستش،چون من خودم یک بار شاهد بودم که یه اسوس آوردن تو امرتات با گارانتی ویستا و اینا پذیرش کردن و قبول کردن که کارای سخت افزاریش رایگانت انجام بشه،اما بابت نرم افزار گفتن که اگه کاری داشته باشه هزینه داره
نظر شما هم محترمه واسم :10:
من هم امیدوارم که این شرکتها در حدی که ادعا دارند جوابگوی مشتریها باشندنقل قول:
ولی اینها همیشه وقتی مشکلات اساسی باشه چهره واقعیشان را نشان میدن
دمت گرم خوب حالشون رو گرفتی
منم از سریر تجربه خوبی دارم در مورد رم pc
کلا هم گارانتی رو توی ایران بی معنی میدونم :31:
سلام
پوریا جان دمت گرم
منم تنها شرکتی که میتونم بگم 100% از خدماتش راضی بودم و واقعا عالی کار میکنه مادیرانه،چه در زمینه گوشی های ال جی و چه در زمینه ی قطعات کامپیوتر،برخورد عالی،کیفیت خدمات هم عالینقل قول:
فقط یکم زمان کار طولانیه (گوشی)
مخلص داداش محسن هم هستیم :46:نقل قول:
پوریا جان متاسفانه ایران همینه.
مردم ما تو دنیا به دروغگوی، چرب زبانی معروف هستن. فکر میکنن خیلی باکلاسن در صورتیکه مفسد هستن.
هیچ مردمی به اندازه مردم ایران صبح که از خواب بیدار میشوند انقدر به فکر کلاهبرداری، اعصاب خردکنی، دعوا و مرافه و ... نیستن.
اونوقت دماغ همه ی ما بالاست که ما تو دنیا برتریم. خیلی هم دماغمان بالاست. ما نژآد باهوشیم، با فرهنگیم، عرب کیه، ژآپنی ها رو مسخره میکنیم و ...
من یک سفر خیلی کوتاه به ژاپن داشتم، شاید باورتان نشود. وقتی وارد هتل یا رستوران میشوید، یک نفر را استخدام میکنند که فقط به شما احترام بذاره. یعنی بهش ماهیانه پول میدن که به مشتری احترام بذاره !!!
تو خیابون چاله میکندن اما یک نفر داخل چالبه بود و چند نفر بیرون از چاله بود و در فواصل مختلف مردم را راهنمایی میکرند که تغییر مسیر بدن برعکس اینجا که میری وسط خیابون می بینی ای بابا بازم کنده کاری...
متاسفانه ما دروغگویی، ما چرب زبونیم و زبون بازیم.آبرو برای ما نمونده . نمونده. نمونده
یکی از بچه های همین فروم هم گوشی الجیش خراب شده بود . کامتل یا درستش نکرد یا میخواست هزینه بگیره که با الجی در تماس شد و آنها پیگیر قضیه شدند و یک گوشی آکبند تحویلش دادند. خارجی ها اینجورین! شرکتش اون سر دنیاست به پول ما هم احتیاج نداره اما وقتی جنسی را تولید میکنه مثل مرد پاش می ایسته. مثل مرد. دروغ هم نمیگه. برخوردشون هم بسیار قاطع است نه اینکه هر لحظه در حال تغییر موضع و دروغگویی جدید باشه.
انشالله طی برنامه ریزی هایی که انجام دادم 3-4 سال دیگه از اینجا گورم را کم میکنم. خسته شدیم از خرکاری، خسته شدیم به خدا. خسته
خوب کاری کردی حقتو گرفتی
یه سری آدم ها حال و حوصله این کارها روو ندارن و حقشون پای مال میشه(حیفـــــــــــــــــ ــــ)
دمت گرم
پرچم بالا
به شــــــــــــــدت حال کردم... [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دمت چیپس تنوری [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فوق العاده بود، ایول داری، باریکلا داری...
=====
منم پریروز یه N43 گرفتم، برا اینکه گارانتیش توی سایت سازگار چک بشه، شماره سریال رو زدم اما دیدم میگه همچین سریالی نیست و دستگاه یافت نشد! زنگولیدم به نمایندگی سازگار یه خانومی باهام صحبت کرد و گفت نیازی نیست که تو سایت همچین پیغامی دریافت کنی، مهم اینه که شماره سریال گارانتی با شماره سریال روی جعبه یکسان باشه، منم چک کردم یکی بود.
اما گفتم که یه جای دیگه ای از سایت نوشته دستگاهتون رو ثبت کنید تا از مزایای ما بهره مند بشین! صداشو برام بلند کرد گفت آقای محترم نیازی به ثبت نیست! گفتم به درک که نیاز نیست ممنون [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فکر کنم صدامو که ضبط کردن بپاکن [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برو تو سایت ایسوس چک کننقل قول:
اگر بخوام اونجا چک کنم سریال گارانتی بدردم نمیخوره، اونوقت چه شماره سریالی رو باید بزنم؟نقل قول:
همونی که روی جعبش هست یا اونی که زیر لپ تاپ وجود داره؟
یه شماره سریال هست زیر لپتاپ که مثل رو جعبه.همونو چک کننقل قول:
ممنون دیشب بعد از اینکه این پست رو زدم رفتم و توی سایتش رجیستر کردم اما رفیقم توی یاهو از بس BUZZZ میزد اعصابمو ریخت بهم یادم رفت تاریخش رو درست بزنم!!! تاریخ خرید رو زدم 2001/1/1 :31:
مهم نیست...
مرسی پوریا جان.عالی بود.ببخشید اینقدر دیر دارم جواب میدم.:46:
سلام پوریا عالی بود دمت گرم :10::40:
فقط الان تنها مشکلی که پیش میاد این وسط اینکه که این شرکت های گارانتی کننده ایی که تو ایران هستن میتونن ابروی یه شرکت بزرگ مثل اسوس رو به خطر بندازن وقتی 4 تا شرکت میان گارانتی می کنن همین میشه دیگه
راستی پوریا جون اگه آدرس این دفتر رسمی ایسوس رو داری + شماره تماسشون رو واسم تو پروفایلم بزار
مرسی [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مخلصم عزیز :46:نقل قول:
والا تقریبا همه ی شرکت های گارانتی به جز 3-4تا اوضاشون همینه متاسفانه
البته این طرف کارهای اسوس تو ایران هم میتونم بگم سرویس دهیشون خوبه تقریبا
منتها اسوس خیلی حساسه رو کار این ها،چون میخواد فروش لپ تاپش رو تو ایران به جایگاه 1 برسونه،بنابراین خیلی رو بحث خدمات پس از فروش داره کار میکنه،به هر حال،من فقط وظیفه خودم دونستم که حال اینا که میخواستن حقم رو بخورن بگیرم،همین :دی
افتخار میکنم که پسوند اسمم توی سایت ASUS هست ! :27:
واقعا دمشون گرم..
پوریا جان اولا که دمت گرم واقعا د.ما که مارو ترسوندی ! هم از سری ان و هم از امرتات ! دیگه ازین به بعد یواش تر در لب تابم ذرو باز و بسته میکنم
اما 2 تا سوال
1- من از نمایندگی های خدمات پرسیدم میگن نمیشه گارانتی دیگه یا گلوبال رو بیاری قضیه چیه؟
2- من هر کاری می کنم لب تاب ام تو سایت اسوس رجیستر نمیشه ، میزنه سریال نامبر اشتباهه یا به دستگاه نمی خوره ! چی کار باید بکنم؟؟
با این نمایندگی خود اسوس تو ایران چحوری می شه ارتباط داشت؟ سایت حدایی ای دارن؟
نقل قول:
1-بعید میدونم والا،دفتر اسوس که میگه مشکلی نداره
2-آقا جان اصلا نترس،کیفیت لپ تاپ های اسوس یه چیز مشخصیه :20:
کم تر کسی دیدم بناله از اسوس،منتها بلاخره تو هر تولیدی ممکنه یکی 2مورد پیش بیاد که اینجوری بشه،مال من استثنا بوده،اینم در نظر بگیر که بعد از 1 سال و 6 ماه از تاریخ خرید این مشکل پیش اومده،پس نمیشه گفت کیفیت لپ تاپ پایینه،بالاخص که حداقل روزی 3بار در ای باز و بسته میشد،یعنی حدود 1500 بار به صورت میانگین باز وبسته شده....
پس از این جهت نگران نباش :46:
اون مشکل رجیستر نشدن رو هم به نظر من،با خود بخش تکنیکال سایت اسوس در جریان بزار راهنمایت میکنن
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
3-شمارشون رو هم بعدا میگردم برات پیدا میکنم پ خ میکنم :20:
نتیجه می گریم که تو ایران چه از گارانتی استفاده کنی چه نکنی هیچ فرقی نمی کنه جز این که یه پولی هدر دادی بابت گارانتی
جناب پوریا داستان شما و امرتات در مورد این قضیه رو به کلی خوندم
خیلی خوشحال شدم از همت و پشتکارتون
و درس خوبی که امیدوارم برای خودم و تمام دوستان سرمشق شده باشه..
فقط گویا نتیجه بخش دبی هم اونو جز گارانتی محسوب نکرده!؟
و این که اگه تو متنتون آدرس میل های ارسالی (بخش خاورمیانه ایسوس) و کلا تلفن ها و... بود میتونست کمک بیشتری به سایر دوستان بکنه..
تشکرات
سپاس گزارم دوست عزیزنقل قول:
امیدوارم سایر دوستان هم زود خسته نشن از مشکلات و ادامه بدن تا نتیجه بگیرن :20:
شماره و ایمیل رو هم به دلایلی نزاشتم،اما هر کدوم از بچه ها نیاز داشتن بهم پیام خصوصی بدن تا بدم خدمتشون :11:
ایولا بابا:31:
کارت درست بود ایول متاسفانه تو ایران خدمات به مشتری و احترام برای مصرف کننده بعد از خرید در پایین ترین سطح ممکن وجود داره و کمتر شرکت هایی هستند که واقعا هوای مشتری رو دارند همه شرکت ها تا موقع فروش جنسشون خوبن بقیش همش حرفه !
تغییرات در مورد این تاپیک انجام شد
دوستان میتونن در مورد شرکت های گارانتی کننده اینجا بحث کنن
مرسی