PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپیک اختصاصی استقلال تهران | تـــاج آسـیـا | فصل 94-1393



صفحه ها : 1 2 [3]

XENON24
07-02-2015, 12:50
بهنام برازي وينگر سابق تيم فوتبال راه‌آهن که مدت ها صحبت از حضور وي در باشگاه پرسپوليس بود، در چرخشي عجيب به استقلال پيوست.

به گزارش "ورزش سه" این بازیکن دقایقی پیش به خبرنگار ما گفت: کارم با استقلال تمام شده و در ادامه این فصل همراه با بازیکنان این تیم تمرین خواهم کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MƐΛИĪИƓĿƐSS
07-02-2015, 14:54
بهنام برازي وينگر سابق تيم فوتبال راه‌آهن که مدت ها صحبت از حضور وي در باشگاه پرسپوليس بود، در چرخشي عجيب به استقلال پيوست.

به گزارش "ورزش سه" این بازیکن دقایقی پیش به خبرنگار ما گفت: کارم با استقلال تمام شده و در ادامه این فصل همراه با بازیکنان این تیم تمرین خواهم کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آقا مگه نمیدونستید؟این بابا از بچگیش استقلالی بوده!!:n02::n08:

MƐΛИĪИƓĿƐSS
08-02-2015, 14:48
آقا مگه نمیدونستید؟این بابا از بچگیش استقلالی بوده!!:n02::n08:



برزای: از بچگی استقلالی بودم
بهنام برزاي بازيکن جديد تيم استقلال امروز به عنوان کاپيتان تيم اميد در نشست مطبوعاتي حاضر شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







به گزارش "ورزش سه"، برزای درباره قراردادش با استقلال گفت: من از بچگی استقلالی بودم. دو سال پیش می‌خواستم بیایم استقلال اما علی دایی من را به راه‌آهن برد. پرسپولیسی ها هم با مدیربرنامه هایم صحبت کرده بودند ولی چون من استقلالی بودم به این تیم پیوستم و از حضور در جمع بازیکنان این تیم خیلی راضی هستم.

برزای درباره شرایط تیم امید گفت: سری قبل تیم خوبی داشتیم اما نتایج خوبی نگرفتیم با این حال با حضور یک کادر مجرب که شناخت کافی را از تیم و بازیکنان دارد، شرایط خیلی تغییر کرده و من به سهم خودم خیلی به موفقیت تیم امید امیدوار هستم.






نگفتم!!!!

SoroushRanger
08-02-2015, 18:06
خیابانی:"اگه پیکان ببازه میره میچسبه به پایین جدولی های فانوس به دست!!!":n08:فانوس به دستت تو حلقم استاد:n12:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نیمه اول بدک نبود.یه چیزی که خیلی مشخصه اینه که پرسینگ مون خیلی خوب شده،به محض اینکه توپ به دست بازیکنای پیکان میرسید دو سه نفر رو پاش بودن به همین دلیل توپ رو سریع میگرفتیم.شوت امید هم رو اون کاشته فوق العاده بود!:n04:یعنی یه جورایی پیرلویی زد(ضربه با بیرون پا و تغییر جهت ناگهانی توپ به جهت مخالف و هنگ دروازه بان:n02:)ای کاش گل میشد.:n28:
بهر حال امیدوارم نیمه دومی یکم حجومی تر بشیم.درضمن با اومدن خرسندنیا هم یکم مالکیت و چرخش توپمون بهتر شد.در کل نیمه خوبی بود.
به امید گل و یک برد 3 امتیازی شیرین:n16:

30vil
08-02-2015, 19:41
تبریک میگم در روزی که زیاد آماده نبودیم و فشردگی بازیها روی استقلال بدجور سنگینی میکنه تونستیم بازی را ببریم

این سجاد شهباززاده واقعا خوبه و خیلی خوشحالم که این بازیکنو امثال تونستیم اضافه کنیم

تیم امیرخان هم داره کم کم به اون تیم که تا آخرین دقیقه تلاش میکرد تبدیل میشه و تغییرات تاکتیکی زیادی که در این بازی انجام شد نشان از بازی خوانی خوب ژنرال داره:n02:

حضور وحید هم بعد از چند سال باعث خوشحالی هواداران شد امیدوارم بتونه به روزهای خوبش برگرده

E.G_band
08-02-2015, 20:15
جدای از همه اینا خیلی اتفاقات زشت افتاد نمونش دست ندادن رحمتی و طالبلو در ابتدای بازی:n38:واقعا برای رحمتی متاسفم:n15:

فقط یه سوال رحمتی سر چی داشت داد و بیداد می کرد سر نیمکت تیم؟؟؟

امير موسر
08-02-2015, 20:29
تو این فوتبال همه از دست هم شاکین ، همه با هم قهرن !! حال آدم بهم میخوره . همش هم بخاطر خاله زنک بازی های بعضی برنامه هاست .

constant_boy23
08-02-2015, 20:48
استقلال یه جوری میبره که فکر کنم از این به بعد فقط از دقیقه 90 به بعد بازیشو ببینیم : ))):n02:
تبریک :n12:

federrer
08-02-2015, 21:35
تبریک به همه عزیزان. خیلی شاد شدیم.
از نظر فنی به نظرم اصلا خوب نبودیم . با اینکه پیکان کلا دفاع بود و مالکیت توپ با ما بود اما ما نتونستیم موقعیتهای زیادی روی دروازشون داشته باشیم.
تا پشت محوطه جریمه پیکان توپ رو میبردیم اما کرار نبود که توپی به مهاجمها برسونه.
شهباززاده نشون داد که واقعا مهاجم باهوشیه .

از حرفهای رحمتی و جمشیدیان در انتهای بازی خیلی ناراحت شدم.
رحمتی گفته : تا آخر عمرم سمت نیمکت استقلال نمی رم.
مرد حسابی مگه قلعه نوعی چه نامردی در حقت کرده ؟ چندین سال مربی ات بوده و در کنارش در سپاهان و استقلال بازی کردی و میلیاردی پول گرفتی و شدی فیکس تیم ملی ، حالا اینجوری تشکر میکنی؟؟
و صحنه دست ندادنش با طالبلو واقعا زشت بود . عنایتی و طالبلو هم از استقلال جدا شده بودن اما هیچ وقت مصاحبه ای بر علیه استقلال و قلعه نوعی نکردن .
جمشیدیان هم گفته : لازم نبود به سمت قلعه نوعی برم و ازش رخصت بگیرم!
واقعا معرفت و مرام اینا کجاست . چون از استقلال کنار گذاشته شدن حالا اینجوری حرف میزنن!!!
و البته مصاحبه اکبرپور زمانی که به پیکان رفت و انتقادات تندی به قلعه نوعی داشت بعد از اینکه سالها قلعه نوعی در تیم های مختلف اکبرپور رو با خودش می برد !!!!

Esteghlal_Paydar44
08-02-2015, 23:38
چقدر استقلال داره اروپایی بازی میکنه و گل میزنه ...

واقعا یه تیم کامل شدیم حس میکنم دیگه هیچی کم نداریم . امروز پیکان 95 دقیقه فقط دفاع 100 لایه کرد !! دیگه واقعا بیشتر از این نمیشد به دروازش نزدیک شد !! بعد کلا 1 حمله کردن همونم رفت تو گل !! که البته سالم بود . داوری ولی کلا ضعیف بود . یه پنالتی باید برامون میگرفتن یه تک به تک آرش هم اصلا آفساید نبود آفساید اعلام کردن گل سالم پیکانم که مردود شد !




گزارش روز: قلعه‌تایم به روایت آبی ها
استقلالي ها دومين بازي بعد از تعطيلات خود را هم با گل لحظات پاياني به سود خود تمام کردند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]








به گزارش "ورزش سه"، این موضوعی است که هفته گذشته آنالیزورهای برنامه نود به آن پرداختند و با مقایسه آن با گل های لحظات آخر منچستریونایتد در زمان فرگوسن نتیجه گرفتند که استقلال توان پیروزی در دقایق پایانی را دارد، بار دیگر درباره استقلال مصداق پیدا کرد.

استقلالی ها هرگاه طی 11 سال اخیر امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی داشته اند، همواره از پیگیری بازی تا دقایق واپیسن دیدار نفع برده اند. این اتفاق امسال به طور ویژه برای آبی ها تکرار شده و آنها 5 مسابقه را با گل های دقایق پایانی برده اند. بازی هایی که استقلال آنها را در لحظات پایانی و در زمان قلعه‌تایم(!) برده است در پی می‌ آید. حتما می‌ دانید که اصل موضوع مربوط به آلکس فرگوسن است که در لحظات پایانی بازی های منچستریونایتد با دست به ساعتش اشاره می‌ کرد که این به معنای شروع موج جدیدی از حملات یونایتدی ها بود. آنها بازی های بسیاری را در زمان فرگوسن با گل های لحظات پایانی به سود خود تمام کرده اند.

* استقلال 1 ـ استقلال‌خوزستان صفر
گل: سجاد شهباززاده (2+90)

* استقلال 3 ـ سایپا 2
گل: امید ابراهیمی (2+90)

* استقلال 2 ـ تراکتورسازی 2
گل: امیرحسین صادقی (2+90)

* استقلال 2 ـ سپاهان 1
گل: امید ابراهیمی (4+90)

* استقلال 1 ـ پیکان صفر
گل: شهباززاده (3+90)

federrer
08-02-2015, 23:47
جالبه
منتقدان استقلال و اونایی که میگن بردها شانسیه ،
اصلا حرفی از پنالتی نیمه اول که گرفته نشد و صحنه آفسایدی که از آرش به اشتباه اعلام شد ، نمی زنن :n02:


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت تورج حق‌وردی در بازی استقلال و پیکان گفت: در دقیقه 44 مدافع پیکان بر روی مهاجم استقلال مرتکب خطای پنالتی شد و هنگامی که تکل زد ابتدا پای راست بازیکن استقلال را زد و سپس توپ را دفع کرد. این یک خطای پنالتی بود که داور آن را نگرفت.

وی ادامه داد:‌صحنه دوم و بحث‌برانگیز این مسابقه گلی بود که پیکان به ثمر رساند که این گل هم کاملا سالم بود و هیچ خطایی روی دروازه‌بان استقلال اتفاق نیفتاد. طالب‌لو هنگامی که قصد بلند شدن داشت به بازیکن حریف خورد و این گل کاملا صحیح بود.

مظفری در مورد اینکه قضاوت حق‌وردی در این بازی چطور بود، گفت:‌وقتی داور دو اشتباه تاثیرگذار داشته باشد هر چقدر عملکردش خوب باشد نمی‌توان از آن دفاع کرد.

وی در مورد اعتراض مربیان پیکان و اخراج مربی پیکان در دقیقه 10 گفت: این اعتراضات دیگر در فوتبال دنیا از مد افتاده است. مربی پیکان دیگر چه می‌خواست داور خطای بازیکن استقلال را گرفت و به او کارت زرد هم نشان داد. مربی پیکان به چه اعتراض می‌کرد. هفته گذشته هم یکی از بازیکنان آنگونه اعتراض کرد. این اعتراضات درست نیست.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه مرفاوی گفته استقلال باید برنده می‌شد،‌گفت: من این حرف را قبول ندارم سوت‌های داوران تعیین شده نیست. مرفاوی خودش هم سرمربی استقلال بوده است. داوران ممکن است اشتباه کنند اما اشتباه آنها سهوی است.

امید رض
09-02-2015, 02:15
بردیم ..بردیممممم بردیمممممممممممم :n12::n20::n20:رحمتی ضایع شد :n08:
اینومیگن تیم :n12:
پارسال هم میتونستیم این جوری باشیم این رحمتی که گند میزد یه چند تا از بازیکناهم شیطنت کردن اگه این اتفاق نمی افتاد دیگه الان توفضا بودیم
بچه ها همه بریم محو بشیم توسکوت اینهمه پیروزی تا بازیه بعدی:n12:

Esteghlal_Paydar44
10-02-2015, 18:04
چقدر سیاست پشت برنامه ی 90 و این آقای فردوسی پور کثیفه ! آخه چقدر ؟؟؟!!!

خلاصه ی بازیه ی زیبای استقلال و پیکان از سایت ورزش 3 حدود 7 دقیقه و 42 ثانیس و استقلال حدود 10 9 تا موقعیت گل داره ... اما توی برنامه ی این یارو فقط 2 دقیقه از بازیو نشون میدن که استقلال توش 3 تا موقعیت گل داشت !!

همینطور خلاصه بازی با سایپا !! کلا این 2 تا تیم توی این 2 تا بازی مقابل استقلال روی هم 4 تا موقعیت گل نداشتن تک تک اونارو گلچین میکنن نشون میدن اما 17 18 تا موقعیت گل استقلال تبدیل میشه 5 6 تا موقعیت گل و بازیه استقلال رو اون تحلیل گر اینجوری توصیف میکنه : بازیه متوسط استقلال مقابل پیکان و سایپا !!!

آخه دیگه بچه ی 2 ساله هم بذاری این برنامه ی کثیف تلویزیونی رو نگاه کنه متوجه میشه چقدر با سیاست رنگی داره برنامه جلو میره !! میان میگن تایم برنامه کمه ! موقعیت گل های استقلال رو نشون نمیدن و استقلال رو تیمی متوسط توی این 2 تا بازی توصیف میکنن بعد مصاحبه ی چرت و پرت و دری وریه رحمتی رو کامل پخش میکنن !! بعد میگن این حق برای مسئولان استقلال هست بیان پشت خط اما این هفته نه !! وقت برای رحمتی یه دروازه بان لیگ داخلی هست وقت برای یه باشگاه با 30 40 میلیون هوادار برای دفاع نیست !!

اتفاقا وقتی یه تیم اینقدر دشمن داره اونم توی یه همچین برنامه هایی بردن و ضایع کردن اینا بیشتر به آدم میچسبه :n07:

XENON24
10-02-2015, 18:09
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زندی که به دلیل مصدومیت شدید مدت ها از فوتبال دور بود، به ایران برگشته تا به گفته خودش، با دو تیمی که خواهان او هستند مذاکره کند. زندی که برای دیدن بازی استقلال - پیکان به ورزشگاه آزادی رفته بود، امروز به محل تمرین استقلالی ها رفت و با کسب اجازه از قلعه نویی، لباس ورزشی پوشید و با استقلالی ها تمرین کرد.

arash-king
11-02-2015, 04:01
چقدر سیاست پشت برنامه ی 90 و این آقای فردوسی پور کثیفه ! آخه چقدر ؟؟؟!!!

خلاصه ی بازیه ی زیبای استقلال و پیکان از سایت ورزش 3 حدود 7 دقیقه و 42 ثانیس و استقلال حدود 10 9 تا موقعیت گل داره ... اما توی برنامه ی این یارو فقط 2 دقیقه از بازیو نشون میدن که استقلال توش 3 تا موقعیت گل داشت !!

همینطور خلاصه بازی با سایپا !! کلا این 2 تا تیم توی این 2 تا بازی مقابل استقلال روی هم 4 تا موقعیت گل نداشتن تک تک اونارو گلچین میکنن نشون میدن اما 17 18 تا موقعیت گل استقلال تبدیل میشه 5 6 تا موقعیت گل و بازیه استقلال رو اون تحلیل گر اینجوری توصیف میکنه : بازیه متوسط استقلال مقابل پیکان و سایپا !!!

آخه دیگه بچه ی 2 ساله هم بذاری این برنامه ی کثیف تلویزیونی رو نگاه کنه متوجه میشه چقدر با سیاست رنگی داره برنامه جلو میره !! میان میگن تایم برنامه کمه ! موقعیت گل های استقلال رو نشون نمیدن و استقلال رو تیمی متوسط توی این 2 تا بازی توصیف میکنن بعد مصاحبه ی چرت و پرت و دری وریه رحمتی رو کامل پخش میکنن !! بعد میگن این حق برای مسئولان استقلال هست بیان پشت خط اما این هفته نه !! وقت برای رحمتی یه دروازه بان لیگ داخلی هست وقت برای یه باشگاه با 30 40 میلیون هوادار برای دفاع نیست !!

اتفاقا وقتی یه تیم اینقدر دشمن داره اونم توی یه همچین برنامه هایی بردن و ضایع کردن اینا بیشتر به آدم میچسبه :n07:

همه استقلالیا فهمیدن که این آقای میکروفون به دست چه قصد و هدفی داره !
تنها هدفش : زمین زدن استقلال
ولی کور خونده !! تا وقتی خدا با ماست و سرمربی‌ای مثل امیرخان بالا سرِ تیمه ، این آقا باید بشینه یه گوشه و موفقیت‌های استقلال رو ببینه

اومد توی برنامه‌ای که بعد از بازی با سپاهان بود ، بازیِ استقلال رو تحلیل فنّی کرد و همش راجع به نقطه ضعف های استقلال گفت
جالبیش اینه که فقط بازی استقلال رو تحلیل کرد و اصرار داشت تا نقطه های ضعف و قدرت تیم رو بگه تا تیم‌های مقابل
مواظب نقطه قوّت استقلال باشن و از طرف دیگه ، از نقطه ضعف استقلال استفاده کنن...

چقد این بشر میتونه پست و ذلیل باشه !! رسانه ملّی رو دادن دست این آقا تا هر کاری دلش خواست انجام بده !!

در رابطه با صحبت‌های رحمتی هم باید بگم : ایشون اومدن میگن تو رختکن به ما و بازیکنا فحش میدادن و حرف‌های رکیک میزدن !!
خب سوال اینجاس : مگه واسه بار اوّلت بود که با امیرخان کار میکردی !؟
قبل از اینم گفته بود : منو بخاطر اشک‌هایی که واسه ناصر حجازی ریختم از تیم بیرون کردن !!

معلوم نیس کدوم حرفش درسته کدوم غلط !! هرچی که هست معلومه داره دروغ تحویل میده

Amir M.ohAma.D
11-02-2015, 20:43
تورج حق‌وردي داور بازي استقلال در برابر پيکان در واکنش به اظهارات يکي دو تن از کارشناسان داوري که مدعي بودند گل پيکاني‌ها به اشتباه مردود اعلام شده و سوراکا گل سالم به ثمر رسانده است به 90 گفت: طبعا هر کارشناسي داوري آزاد است در اين باره اظهارنظر کند و سلايق شخصي‌اش در قضاوت را با رسانه‌هاي گروهي در ميان بگذارد. من هم از اين موضوع هيچ گله‌اي ندارم اما بايد به اين قضيه اشاره کنم که اين کارشناسي‌ها باعث نمي‌شود از تصميمي که در خصوص مردود اعلام کردن گل پيکاني‌ها گرفته‌ام برگردم.
حق‌وردي افزود: من چندين بار صحنه گل مردود پيکاني‌ها را به دقت و با تصوير آهسته نگاه کردم و هر بار سعي کردم اگر نکته‌اي از نظرم دور مانده را لحاظ کنم تا ببينم آيا واقعا اشتباهي رخ داده يا نه تصميم من درست بوده است؟! اما هر بار که اين صحنه را نگاه کردم مطمئن‌تر شدم که درست قضاوت کرده‌ام و درست در سوت خود دميده‌ام.
وي در خصوص اظهارنظر صدرالدين موسوي عضو کميته داوران فدراسيون فوتبال که اعلام کرده بود گل پيکاني‌ها سالم بوده هم تاکيد کرد: به نظر من مسئوليني که مي‌توان در کميته داوران به حرف آنها استناد کرد حسين عسکري و فريدون اصفهانيان هستند سپس ناظر داوري که بر شرايط بازي و آن صحنه اشراف کامل داشته است و خوشحالم که از جانب اين عزيزان قضاوت من زير سئوال نرفته است. واقعيت مطلب اين است که من اشتباه تاثيرگذاري در روند بازي استقلال و پيکان نداشتم که حالا بخواهم به خاطرش پاسخگوي افکار عمومي باشم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



واقعا دیگه کار از کار گذشته و به نامردی کشیده شده
من که سالهاست نودو دیگه نمیبینم منی که قبل از 2-3 سال گذشته حتی یک ثانیه از این برنامرو هم حاضر نبودم از دست بدم....بگذریم نمیخوام وارد بحث برنامه بشم

ولی نمیدونم چرا میگن اون گل سالم بود!!!!بی شک به دلیل جو رسانه ایه برنامه 90 که در مورد این گل راه انداخته
فنایی که وضعیتش مشخصه اون از قضاوت در مورد هند خسرو حیدری جلو سپاهان و خیلی مسائل دیگه که من الان حضور ذهن ندارم که این اقای فنایی یه چیزایی گفته که فکر کنم خودشم فیلمشو ببینه خندش بگیره !!!!!

کوچکترین حرکتی رو گلر خطاست اون گل 100% خطا بود گلر بحثش با یه بازیکن دیگه جداست کوچکترین حرکتی روش خطاست(عجب شعر با قافیه ای شد :دی )....بازیکن پیکان توپ وحیدو قشنگ زد تابلو بود خطاست
این جو فقط به خاطر 3 برد پی در پی اتفاق افتاده.....

ای کاش یادمون نمی رفت خدایی هم هست...اقایان عادل فردوسی پور علی جوادی هیوا یوسفی و ............
بیخیال نمیخوام مسائلو باز کنم....این نیز بگذرد

امير موسر
11-02-2015, 20:55
چند ساله دارم بهتون میگم 90 دشمن استقلاله !؟ پستامم هست !

امير موسر
11-02-2015, 21:00
کامپیوترمو آبی استقلالی کردم تا کور شود هر آنکه ( فردوسی پور ) نتوان دید . :n02:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

امير موسر
19-02-2015, 19:02
فردا باید 40 امتیازی بشیم برای صدر ایشالله !

hamid raza
20-02-2015, 09:39
فردا باید 40 امتیازی بشیم برای صدر ایشالله !

سلام -ایشالله صدر نشین میشیم به کوری چشم دشمنان

federrer
20-02-2015, 10:28
امروز یه بازی سخت و بدون کرار در تبریز داریم.
جالبه کرار رو با تیم به تبریز نبردن ، حالا اعلام کردن محرومیتش معلق شده
این بازی سه امتیازش مخصوصا از لحاظ روحی روانی خیلی خیلی مهمه .
به امید صدرنشینی

30vil
20-02-2015, 18:42
خب بازی مساوی شد و یک بازی سرد و کسل کننده را دیدیم که حتی یک موقعیت گل هم روی دروازه ها ایجاد نشد!!

استقلال عملا برنامه ای برای گل زدن نداشت تعویض ها هم هیچ تاثیری در روند بازی نگذاشت امروز یک کرار ناآمده را دیدیم که قلعه نویی نباید اصلا این بازیکن را وارد بازی میکرد

عملا با حضور کرار در این بازی هم هجمه علیه استقلال و رای کمیته انضباطی زیاد شد و هم باعث یک سری صحبت های خنده دار از طرف ف.ک معروف شد:n02:

خیلی راحت میتونستیم خودمونو از مدعیان جدا کنیم اما با ارائه یک بازی ضعیف 2 امتیاز مهم را از دست دادیم

Amir M.ohAma.D
21-02-2015, 09:54
بازی که هیچی نداشت
دو تیم فقط دفاع و پرس شدید میکردن و به طور محسوسی از خط حمله هم میترسیدن
همین شد که شاهد یه بازی کسل کننده و زشت بودیم
اخه 90 دقیقه بدون موقعیت؟؟؟
کرار اصلا اماده نبود ولی عنایتی و تقریبا خسرو روز خوبشون بود....حنیف و صادقی هم خوب بودن ولی بقیه روز خوبشون نبود
ساختار دفاعیمون خیلی خوب شده بدنسازی خوب باعث شده دیگه شاهد اشتباهات فاحش فردی نباشیم

دیروز میتونستیم از کناره ها نفوذ کنیم و بیشتر توپ بریزیم رو دروازه با توجه به حضور عنایتی و سجاد خیلی میتونستیم موقعیت به دست بیاریم...کناره هاشون اسیب پذیر بود هاشم و خسرو هربار نفوذ کردن از دفاع کناریاشون رد شدن
اما هدف اصلی گل نخوردن بود و به دنبال گل زدن نبودیم با این وضع تا صبحم گل نمیزدیم

خداوکیلی دلم واسه کرار میسوزه خیلی در حقش نامردی میشه حتی سرمربی و مدیرعامل خودمونم پشتش نیستند واقعا متاسفم....
اونم از شعارهای دیروزی که سر دادن...صدام یزید کرار به این شعار چی میشه گفت؟نژادپرستی؟

امید رض
21-02-2015, 11:57
زمین بازی اصلا قابل بازی کردن نبود .........باد هم میومد .بخواطرهمین بازیکنایه لیگ که همین جوری شوت هستن دیگه این زمین شوت ترشون میکنه :n08:
حیف عراقیا بازیکنایه عالی دارن ولی فدراسیون نمیذارن تولیگ کارکنن
کرار هم بهترین بازیکنه جامعه داوریه ما خرابه وبی سواده این یه واقعیته
خوب به امید بدون درگیری ودرکمال ارامش ..و قهرمانیه استقلال درلیگ ودنیا :n02:

Amir M.ohAma.D
23-02-2015, 17:41
خب به سلامتی این فصل هم با این حکمی که دادن برای ما تموم شد
کجای دنیا به خاطر یه اعتراض 4جلسه بازیکنو محروم میکنند؟
بی شک این اقایون برنامه بازیهارو فراموش کرده بودند به خاطر همین محرومیتو تعلیق کردن تا استقلال بازیهای بیشتر و مهمتری کرارو نداشته باشه
خداوکیلی اینا فکر کردن همه چی توی این دنیا تموم میشه؟حق خوری و بی عدالتی و زورگویی از این واضحتر؟ان شا الله روز خوش نبینین همتون ان شا الله بدترین اتفاقات ممکن سر خودتونو خانوادتون بیاد نفرین هوادارای استقلال پشت سرتونه ببینیم روز خوش میبینی اقای حسن زاده؟

بعد میگن چرا هوادارا نمیرن استادیوم خالیه و از این حرفا همین کارتونه که امثال منو از این فوتبال متنفر میکنید....این فوتبال کثیف و پر از دلالیو با این نامردیهاتون دارید کاری میکنید که حتی دیگه نتایجو هم دنبال نکنیم

از بازی سایپا بخوایم حساب کنیم 2 ماهو نیم کرارو نداریم به خاطر 2 تا دادو بیداد سر داور این محرومیت در نظر گرفته شده....
واقعا مدیریت بی عرضه ای داریم میزنن تو سرمون صدامونم در نمیاد....

این فوتبال فقط علی داییو میخواد حال همه این ادمارو میگرفت و پتشونو میریخت روی ابو ابروشونو میبرد و جرات نمیکردن از این حق خوریا کنند
فقط علی دایی از پس این جماعت بر اومد و بس
ای کاش استقلالم یه علی دایی داشت تا به همین راحتی اجازه نمیداد حق تیمو بخورند......
بدون شک از این مدیریت بله قربان گو نمیشه انتظار دفاع تمام قد از تیمو داشت.....
تیمو از لیگ بکشید بیرون اینا راحت شن:n21:

امير موسر
25-02-2015, 20:42
خداوکیلی اینا فکر کردن همه چی توی این دنیا تموم میشه؟حق خوری و بی عدالتی و زورگویی از این واضحتر؟ان شا الله روز خوش نبینین همتون ان شا الله بدترین اتفاقات ممکن سر خودتونو خانوادتون بیاد نفرین هوادارای استقلال پشت سرتونه ببینیم روز خوش میبینی اقای حسن زاده؟

آمین .
کاش تماشاگرا بازی بعد میومد استادیوم فحش میکشیدیم کلا به سازمان لیگ و حسن زاده و کمیته انضباطی ، خبر ورزشی و فردوسیپور .

Esteghlal_Paydar44
03-03-2015, 13:58
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امير موسر
04-03-2015, 23:45
مشکل شما کرار نیست !! مشکل شما اینکه استقلال را بالای جدول می‌بینید و می‌خواهید استقلال را خلع سلاح کنید آن هم با بهترین مهره امسالش چون احساس خطر کردید !! کرار مگه چی‌ گفته ؟ بخاطر اعتراض به داور ۴ جلسه محروم شده !! ماتیچ هم تو لیگ انگلیس بخاطر کتک زدن بازیکن حریف ۳ جلسه محروم شده !! مسخره نیست ؟ مسخرست دیگه !! خودتون روزانه ۱۰۰۰ تا بدتر از این از این رو نثار این فوتبال می‌کنید !! همین الانشم مشکل شما کرار نیست مشکل شما ترس از قهرمانی استقلالِ !! همین الان ما با کرار فسخ کنیم فردا ۲ برابرش رو بهش پیشنهاد میدید ، مالیاتش رو هم تمام و کمال میدید حکم اعدام هم داشته باشه براش لغو می‌کنید !! بس کنید این سیاه بازیارو !! دست شما برای ما خیلی‌ وقت رو شده !!



............

M.Sadegh.M
06-03-2015, 23:38
تبریک به همه دوستان آبی دل :n26:
هرچند نباید برد یک تیمِ ته جدولی اینقدر برامون سخت باشه :n13: ولی خوب میگذریم ازش . . .

نکته مهم برا من تو این بازی ضربات آخر منجر به گل بود پاس سجاد به امید ابراهیمی ، اون برگردون عالی و پاس گل آرش به رضا . . .
به جز امید ابراهیمی سه مهاجم استقلال تو این گل نقش داشتند.:n09:

نکته بعدی شخصیت رضا عنایتی بود که با احترام با بازیکنان صحبت می کرد و نکات را تذکر می داد و اگه خودش اشتباه میکرد معذرت خواهی میکرد ، هرچند رضا با کاپیتان ایده آل که فرمانده کامل زمین باشه :n25: فاصله داره ولی در همین حد هم خوبِ .:n02:

امير موسر
08-03-2015, 20:48
شانسم نداریم که !!

federrer
12-03-2015, 09:44
اس اسی عزیز امروز تیمت یه بازی خیلی حساس داره و به حمایتت نیاز داره .
به نظرم مهمترین بازی این فصل ماست و البته آخرین بازی استقلال در سال 93
هرکسی میتونه امروز به ورزشگاه بره . به امید برد و صدر نشینی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امير موسر
12-03-2015, 14:28
من بلیطم خریدم :n05:

امید رض
12-03-2015, 18:33
خوب ..خوب.. تاج اسیا امروز نمیدونم افتاب ازکدوم طرف درومده داره زیبا بازی میکنه شاید جو گرفتتشون :n02:
امروز همه بازی هایه لیگ و نگاه کردم همه بدردنخور بودن :n21::n21::n21: ولی بازیه استقلال یه چیزه دیگست خداکنه تا دقیقه 90 اینجوری بازی کنن :n19:
به امید 3امتیاز از بازی با نفت :n09:وصدر جدول :n09:تا ابد

امير موسر
12-03-2015, 21:43
انصافا نفت تیم نیست و حقش برد نبود !
ولی ما هم نمیتونیم با 90 دقیقه سانتر همیشه به نتیجه برسیم !
لعنت بر باعث بانی محرومیت کرار ، نامردی و حق خوری تا کجا !

امید رض
12-03-2015, 22:09
با نامردی کرار رو گرفتن ... با نامردی برا استقلال داوری میکنن
اون بیک زاده نامرد
باز خدارو شکر حمله میکنن وبازیه زیبایی رو بنشون میدن میبازن
از داورایرانی متنفرم:n35:سایشونو میخوام با اسنایپر بزنم:n24:

Amir M.ohAma.D
13-03-2015, 09:17
واقعا ادم نمیدونه چی بگه...چرا قلعه نویی یه اشتباهو 1000 بار انجام میده؟
بزرگوار به خدا ارش و سجاد هافبک نیستن چرا هم اینارو خراب میکنی هم وسط زمینو خالی؟
یعنی 2تا هافبک جوون از دو تا مهاجم در پست غیر تخصصی بدترن؟
چه گیری دادی 4-3-3 بازی کنیم وقتی ابزارشو نداریم؟بزرگوار جان عزیزت 4-4-2 بازی کن

اخه چرا هاشم باید جلو بازی کنه یعقوب عقب؟؟واقعا چرا؟کجای دنیا بازیکن تکنیکیشون میره دفاع بازیکن تخریبی و دفاعی جلو بازی میکنه؟
وقتی عمق دفاع نفت اسیب پذیر نشون داد چرا کلید کردی روی سانتر از جناحین؟به پیر به پیغمبر روی دستایه بیرانوند نمیشه سر زد!!!

چرا حتما باید گل بخوریم تیمو بکشی جلو؟بازی 0-0 ما داریم 11 نفره دفاع میکنیم اخه یعنی چی این ترس؟

باز هم جا داره یه درودی به منفورترین شخصیت زندگیم بفرستم:n21:اقای پاک نماد فوتبال پاک کلینایه ایران داور تکرار نشدنی اقای فغانی!!

انصافا امروز داوری خوب بود کاملا بی طرف بودو عالی سوت زد...یک هزارم ادعای اون ادمو هم نداره....خدایی خسته نباشی اقای زرگر بالاخره یه داور باوجدان توی این فوتبال دیدیم

تیم ما خیلی بی کرار مشکل داره....طبیعی هم هست حتی رئال هم بی مودریچ به مشکل خورده....بازیساز خیلی مهمه اونم واسه تیمهایی با سبک بازی مثل ما.....

امیدی با این روند به قهرمانی نیست....تیمی با هافبکهایی مثل شهباززاده و برهانی قهرمان نمیشه....این بندگان خدارو هم خراب میکنی.....

پ.ن

منصوریان محبوب هست احتیاجی نبود اون فیلمارو بازی کنه ازش انتظار نداشتم....با حرفاش در مورد داوریهای استقلال همه چیزو نشون داد

M.Sadegh.M
13-03-2015, 11:07
واقعا امیر قلعه نویی مربی نبود که انقدر بد تاکتیک انتخاب کنه نمیدونم چرا اینطوری میکنه.
نمیدونم چرا نفهمید با این دستای بیرانوند نمیشه با سر گل زد همش سانتر کردن واسه گرم کردن بیرانوند.



وقتی عمق دفاع نفت اسیب پذیر نشون داد چرا کلید کردی روی سانتر از جناحین؟به پیر به پیغمبر روی دستایه بیرانوند نمیشه سر زد!!!

واقعا وسطِ دفاعشون باز بود همون چند تا توپ راحت رد شد.

تعویض آرش هم واقعا فاجعه بار بود درحالی که میبینه نمیشه با سانتر گل زد فخرالدینی را که این روزا خیلی بدم بازی میکنه میاره تو.
واقعا آرش داشت با دوندگی اون جلو وسط زمین را برا ما حفظ میکرد ولی بعد تعویض کامل وسط زمین را از دست دادیم.

جناب فروزان هم در حالی که داشت یک روز خوب را میگذروند خودش با دست خودش گند زد و اون گلِ فاجعه بار را خورد.

در موردِ عنایتی هم شاید گل بزنه ولی به قرآن اصلا نمیتونه یک توپ بگیره پاس بده ، تمامِ توپ هاش را اون جلو راحت میگریند.
اگه آرش و سجاد را بگذاره جای خودشون و امید را یک خط بیاره جلو به جای عنایتی خرسندنیا باشه که امید بتونه بره جلو خیلی وضعیت بهتر میشه ، اصلا از رضا راضی نیستم.

دفاع هم خدا را شکر امیرحسین و حنیف نمیدونم چرا انقدر سنگین شدند تمام کورس ها را جا می مونند و راحت دریبل می خورند ، وحید امیری هرکار خواست کرد ، هاشم هم که قربونش برم یک توپ نزد.

اینطوری نمیشه ، قلعه نویی باید به عقل و به هوش بیاد به خدا با تاکتیک بزن زیرش سانتر کن که همه فهمیدن نمیشه قهرمان شد.

Esteghlal_Paydar44
13-03-2015, 11:12
قلعه نویی من فکر میکنم یه جورایی مغزش ریست شده !!! ترسو هم شده !! من نمیدونم اون ژنرال 6 7 سال پیش چی شد ؟!!

کل 80 دقیقه استقلال 1 دونه موقعیت گل داشت بعد از گلی که خورد 3 تا موقعیت 100% گل !! خوب عزیز من مگه مریضی ؟ از همون اول تیمو بکش جلو حداقل یه گل بزنیم بعد بکش عقب به جهنم همون یه گل هم خوبه !! این فصل ما اینقدر حمله میکردیم یه گل میزدیم بعد میرفتیم تو دفاع رو ضدحمله گل میزدیم !! توی این 3 4 تا بازیه اخیر حتی گل برتری رو هم نمیزنیم بریم تو دفاع ! از همون اول تو دفاعیم !! این به ابزار و نبود و بود کرار ربطی نداره این استراتژی مزخرف سرمربیه !!

آبجی من 8 سالشه میگفت اینا چرا توپو بلند میفرستن خوب قد دروازبان بلنده میگیره !!! قلعه نویی چند سالشه من یادم نیست !

اون هاشم اون هاشم که خدا از رو زمین ورش داره یه کار مثبت توی زمین انجام نمیده !! بابا یا گمشو برو بیرون یا برو عقب اونجا چه جاییه برا همچین بازیکن مزخرفی گذاشته ؟ تو مخ ژنرال جدیدا چی میگذره ؟

من امید به قهرمانی که دارم زیادم دارم , اختلاف با صدر فقط 4 امتیازه , اما با این سبک بازی مثل پارسال از 5 تیم هم خارج میشیم !! اگه این استراتژی ترس و احتیاط مزخرف رو ژنرال بذاره کنار از بازیه بعدی و 3 بازیه بعدیمون رو بردیم شک نکنید قهرمانیم , هیچ تیمی جلوی هجوم استقلال رو نمیتونه بگیره ! اما اگه بخواد همینجوری بترسه و بگه که دفاع کنن معلوم نیست چی به سر این تیم میاد !

Amir M.ohAma.D
13-03-2015, 11:20
دوستان تست و نکته کنکوری:n02:

رضا عنایتی چند بازیه با 38 سال سن 90 دقیقه فیکسه
بدون شک فرهاد هم سنش کمتر بود هم اماده تر بود
چرا به فرهاد 20 دقیقه بازی میداد به رضا 90 دقیقه:n04:

بدون شک دلیلی به جز لجبازی نداشته...همین لجبازیو در استفاده از سانترو شهباز زاده در هافبکو هاشم مهاجم :n02: هم داره انجام میده

federrer
19-03-2015, 20:39
و سال 93 با شکست سنگین 4بر1 در بازی تدارکاتی مقابل صبا به پایان رسید
حتما باید واسه فصل بعد یه تغییرات اساسی در خط دفاع بدیم
بازی حنیف و صادقی اصلا در حد و اندازه استقلال نیست . هرچند حنیف با استفاده از حربه حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی هوادارانی برای خودش بدست اورده.

امیدوارم درفصل بعد یه استقلال هجومی و همدل رو شاهد باشیم .
نوروز باستانی رو تبریک میگم . شاد و سلامت باشید و تعطیلات خوش بگذره

امير موسر
20-03-2015, 22:14
انشالله قهرمانی در لیگ رو شاهد باشیم تو سال 94 .

Ali_softcenter
02-04-2015, 11:30
ماجدی : کی‌روش با استقلال‌ و قلعه‌نویی‌ خصومت‌ دارد


به گزارش "ورزش سه" از فارس، میرشاد ماجدی با اشاره به مصدومیت خسرو حیدری و اینکه او نمی‌تواند استقلال را در دیدار فردا همراهی کند، اظهار داشت: متاسفانه رفتارهای کی‌روش به شکلی است که همه چیز را برای هواداران استقلال روشن کرده است.

وی افزود: او با استقلال و امیر قلعه‌نویی خصومت شخصی دارد و در حالی که حیدری در آنجا مصدوم بوده او را به تهران نفرستاده و حالا که این بازیکن به تیم ملی برگشته است، متوجه شده‌ایم که مصدومیت دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه تاکید کرد: سؤال ما اینجاست که چه تفاوتی بین احسان حاج‌صفی و خسرو حیدری وجود دارد و در حالی که کی‌روش می‌توانست حیدری را هم مثل حاج‌صفی به تهران بفرستد او از این کار امتناع کرد و حالا بازیکن ما با این شرایط به تهران برگشته است. اینگونه رفتارها از نظر ما نخ‌نما شده است و همه به این موضوع اذعان داریم که حتما خصومتی با باشگاه استقلال دارند یا می‌خواهند امیر قلعه‌نویی را خراب کنند که چنین حرکاتی انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اگر کادر پزشکی ما می‌دانست که حیدری چنین شرایطی دارد قطعا این بازیکن را به تهران فرا می‌خواند و او را تحت درمان قرا می‌داد ولی همانطور که گفتم رفتارهای متناقض آقایان پیرامون حیدری و احسان حاج‌صفی مصداق بارز خصومت شخصی با استقلال است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در زمان سرمربیگری ژوزه در پرسپولیس افتاده بود، گفت: آن زمان کی‌روش با سرمربی وقت پرسپولیس مشکل داشت و بیش از 6 بازیکن این تیم را به تیم ملی دعوت می‌کرد تا آنها ضربه بخورند حالا هم این اتفاق برای استقلال افتاده و آقایان می‌خواهند به شکلی رفتار کنند که نفرات مدنظر خودشان سرمربی استقلال و پرسپولیس باشند. این حرکات از نظر مایی که سال‌ها در این فوتبال خاک خورده‌ایم نخ‌نما شده و بهتر است آقایان راه دیگری را برای نشان دادن خصومت شخصی با استقلال در پیش بگیرند.

تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی فرودگاه مهرآباد خواهد شد و ساعت 14 و 30 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

امير موسر
04-04-2015, 08:15
خسته نباشید ، یه مشت سوتی جمع شدن تو تیم .

EngineeR EhsaN
04-04-2015, 11:57
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

shevase7en
04-04-2015, 19:10
خسته نباشید ، یه مشت سوتی جمع شدن تو تیم .

:n03:اره والا

امير موسر
10-04-2015, 15:44
به گزارش "ورزش سه" از فارس، امیر قلعه نویی برای بازی امروز مقابل ذوب آهن که ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ترکیب زیر را انتخاب کرده است:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، مجید حسینی، هاشم بیک زاده، مگویان، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، جاسم کرار، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی

نکته جالب توجه در ترکیب استقلال عدم حضور حنیف عمران زاده است. این بازیکن امروز نیمکت نشین است.

M.Sadegh.M
10-04-2015, 20:03
خداییش خیلی اعصابم داغونِ هیچی راجع بازی نمی تونم بگم ، ولی چرا نقطه ضعفی که تو نیم فصل به خصوص بازی با پیروزی مشخص شد(فاجعه گل خوردن با سر از عالیشاه) هنوز ترمیم نشده بلکه بدتر اوضاع فاجعه بارتر هم شده تو سه بازی آخر دقیقاً داریم از همین نقطه ضعف گل میخوریم.
از اول فصل از این فروزان خوشم نمیومد ، اصلا رو کرنر نمیدونه چیکار باید بکنه میاد بیاد بیرون میترسه بر میگرده داخل اصلا با خودش درگیرِ ، اون دفاع را هم که نگو.
بازی با نفت پادوانی ، فولاد اسماعیل شریفات ، این بازی هم اسمش و نمیدونم کی بود ولی همش رو کرنر آخه این چه وضعه به خدا . . .:n14::n03:

امير موسر
10-04-2015, 20:27
حاله آدم بهم میخوره بازی این تیمو نیگا میکنه ! دریغ از یک پاس درست ، عنایتی هم که مهره خنثاست !!

بی باک بی بال
10-04-2015, 23:04
بازی رو نگاه نکنیم بهتر کلا
نه پاسی نه هدفی بر نامی بریزن تو زمین بکش زیر توپ:n03:

Amir M.ohAma.D
13-04-2015, 08:37
تیم خیلی مشکلات فنی داره دلایلشم کاملا مشخصه تمرینات دهه 40 و دستیارهای بی دانش و بی تفاوتی سرمربی

تمریناتمون کلا فقط اقا وسطو تنیس فوتبالو سانتر از جناحین

این تیم پنجمم نخواهد شد تیم بی زهر و بی خطر کبریت بی خطرن نه فشاری نه حرکتی هیچی
اگه کرار کاری کنه 4تا خطر ایجاد میشه فقط همین:n15:

از گلر هم هیچی نگم بهتره....وحید دست طلایی رو نیمکت باشه این فروزانی که به درد برق شیرازم نمیخوره باید فیکس باشه....واقعا حیف وحید

دیگه کاملا باید گفت دورت تموم شد اقای قلعه نوعی.....
مطمئنم منصوریانم اونیکه میخوایم فعلا نیست....اسکوچیچ بهترین گزینس که سپاهانم دنبالشه....

در اخر فقط باید بگم پادشاه تعویضهای اشتباه امیر قلعه نوعی....مرفاوی 3 واحد تعویض اشتباه پیش امیر پاس کرده!!!

امید رض
13-04-2015, 09:48
به قول جناب خداداد عزیزی
قلعه نویی .حقشه پول بیشتراز کیروش بگیره
چرا حق یک مربی ایرانی رو اینجوری میخورن :n15:
...............................................
حیف تیم که دست اینا افتاده
5سال پیش تمرینات عصرحجری بدرد میخورد الان دیگه مفت نمی ارزه ...مثل بازی هایه استقلال .....همش کشک ....
شاید این مشکلات بی کیفیتی لیگ .. چمن .لباس .توپ باشه
والا توعمرم استقلال رواینجوری ندیده بودم بازیکنه

hossein blak
17-04-2015, 00:43
طالب‌لو همراه استقلال به انزلی نمی‌رود

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش ورزش 11، وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) تیمش در برخورد با یکی از بازیکنان مصدوم شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد.


وی تلاش کرد که خودش را به کاروان استقلال برای رفتن به انزلی برساند اما پس از حضور در کلینیک با دستور پزشکان نتوانست مجوز همراهی استقلال به انزلی را بگیرد.


به این ترتیب طالب‌لو به همراه امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیگ‌زاده و محسن کریمی در دیدار مقابل ملوان حضور نخواهند داشت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

------------------------------------------
نشست خبری قلعه‌نویی و کریمی برگزار نشد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به گزارش ورزش 11، نشست خبری سرمربی دو تیم ملوان انزلی و استقلال تهران قبل از دیدار این دو تیم به دلیل غیبت سرمربی هر دو تیم لغو شد.


امیر قلعه‌نویی به دلیل تأخیر در پرواز استقلال تهران به رشت و فیروز کریمی هم بدون دلیل خاصی در نشست خبری غایب بودند.


فرشاد فلاحت‌زاده مربی ملوان در نشست حاضر شد که خبرنگاران به دلیل غیبت های مکرر سرمربی ملوان از حضور در این نشست پرهیز کرده و سالن کنفرانس را در اعتراض به غیبت کریمی ترک کردند.


------------------------------------------
قلعه نویی: ما استقلالیم و تنها به سه امتیاز بازی با ملوان فکر می کنیم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به گزارش ورزش 11 و به نقل سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی پس از ورود کاروان استقلال به فرودگاه رشت و در جمع خبرنگاران درباره مصاف تیمش و ملوان گفت: پیش از هرچیز می خواهم بگویم که از حضور مجدد در شهر مادری ام، رشت خوشحالم. امیدوارم استان گیلان و به ویژه شهر رشت به زودی یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد. اما درباره بازی با ملوان باید بگویم که مصاف با این تیم با وجود حضور فیروز کریمی بسیار سخت است. آنها از زمان آمدن کریمی خیلی منسجم بازی می کنند و مصاف با آنها برای هر تیمی دشوار است اما ما هم استقلال هستیم و باید تنها برای سه امتیاز به میدان برویم.

او اضافه کرد: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و هرچند که در سه بازی قبلی کمی بدشانس بودیم اما برای این دیدار تدارک خوبی دیده ایم و امیدوارم که با پیروزی از میدان خارج شویم. هدف استقلال در این دیدار ارائه یک بازی دلچسب و کسب هر سه امتیاز است.
سرمربی استقلال درپایان و درپاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در این دیدار عنوان کرد: صادقی و بیک زاده از این دیدار محرومند و طالب لو، محسن کریمی و خسرو حیدری هم مصدومانی هستند که به این دیدار نمی رسند.
------------------------------------------
استقلالی ها بر مزار قایقران حاضر شدند
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش ورزش 11 و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان پایتخت بعد از خروج از فرودگاه رشت با حضور بر سر مزار سیروس قایقران برای وی فاتحه ای خواندند و یاد او را گرامی داشتند.

در این مراسم چند تن از اعضای کادرفنی استقلال به دلیل همبازی بودن با مرحوم قایقران از وی خاطراتی داشتند که برای سایرین تعریف می کردند و از سجایای اخلاقی او یاد می کردند.

امير موسر
17-04-2015, 08:16
همه مصدوم و محرومن که !

Amir M.ohAma.D
17-04-2015, 14:47
استقلال امروز بازی داره:n08:
کار از حرص خوردن گذشته و به طنز متمایل شده....رو زمین صاف ازادی کاری نکردیم میخوایم در انزلی امتیاز بگیریم؟

تیم هیچی برای ارائه نداره ....هرچند تا قبل از تعویضا میشه امید داشت با هنر فردی کرار یه فرجی بشه و یه گلی بزنیم
هرچند فروزانو کجای دلم بذارم؟

ترکیب پیشنهادیم

............................ فروزان ...............................

یعقوب ............. حنیف ................ حسینی ......مگویان

...................خرسندنیا .............. ابراهیمی .............

برزای ....................... کرار ........................ فخرالدینی

.............................. شهباززاده ................................


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال با این ترکیب به مصاف شاگردان فیروز کریمی خواهد رفت:

محسن فروزان، حنیف عمران زاده، مگوییان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، جاسم کرار، محمدرضا خرسندنیا، مجید حسینی، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی

............................ فروزان ...............................

یعقوب ............. حنیف ................ حسینی ......مگویان

...................خرسندنیا .............. ابراهیمی .............

شهباززاده ....................... کرار ........................ فخرالدینی

.............................. عنایتی ................................

باز هم یه حفره تاکتیکیه دیگه و به هدر رفتن دوباره سجاد این بار به عنوان هافبک چپ......
پیر شدی امیرخان......
خواهش میکنم تعویض نکن حداقل یه مساوی بگیریم

M.Sadegh.M
17-04-2015, 15:56
منم نمی فهمم چه اصراری به عنایتی هست ، خدایی آرش بود حداقل میشد جاش با سجاد عوض بشه که آرش تو پستِ فعلی سجاد بازیکنِ ولی عنایتی که اصلا مبارزه نمیکنه و نمیتونه اون جلو فشار بیاره بره بالا.

حسینی هم بازی قبل خیلی ترسیده بود و سوتی داد امیدوارم این بازی خوب باشه . . .

امید رض
17-04-2015, 16:03
والا با این بازیکنایه ناشیه استقلال
چمن انزلی باهاشون جور درمیاد ....
به امید پیروزی:n02:

امير موسر
17-04-2015, 19:23
از دست برهانی چیکار باید کرد !!!

Amir M.ohAma.D
20-04-2015, 14:24
افشارزاده: کادرفنی باید پاسخگو باشد، نتیجه نگیریم، تصمیمات دیگری خواهیم گرفت


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده در پایان جلسه هیئت مدیره استقلال در خصوص مسائلی که در این جلسه گذشت، گفت: در این جلسه مسائل مختلف از جمله نحوه و چگونگی مسئله واگذاری را مورد بررسی قرار دادیم. پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی مطالبی را از ما خواسته بود و ما آنها را مورد بررسی قرار دادیم. چارت سازمانی جدید باشگاه و اساسنامه‌ای که نیاز است به باشگاه داده و سپس واگذار شود را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین اطلاعاتی درمورد مسائل مالی را جمع‌آوری کردیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر امروز جلسه هیئت مدیره بحث صاحب‌پناه بود که استعفای او مورد قبول واقع شد و با اکثریت آرا نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد. ایشان سابقه چنین کاری را در گذشته هم داشته‌اند و حضور مثمر ثمری داشته و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: بنا داریم جلسه‌ای را با گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار کنیم و در خصوص ابهامات این واگذاری صحبت‌هایی را انجام دهیم تا رفع شود. اگر مسئله واگذاری انجام نشود باید بدانیم که ادامه کار به چه صورت خواهد بود و نحوه انجام کار چگونه است و اگر احتمالا کسی پیدا نشد و باشگاه را نخرید شرایط کار چگونه پیش خواهد رفت. اینها ابهاماتی است که وجود دارد و باید رفع شود.

افشارزاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که مورد توجه قرار گرفت گزارش مسائل فنی بود که هیئت مدیره تصمیم به ادامه حمایت از قلعه‌نویی گرفت. تصمیم گرفتیم همچنان از قلعه‌نویی حمایت شود و به یاری خدا تیم در 4 بازی باقیمانده نیز موفق شود و بتوانیم سهمیه کسب کنیم. از او حمایت کرده و خواهیم کرد چه بسا که از ابتدای فصل او را مورد حمایت قرار دادیم.

وی در خصوص اینکه روز گذشته عصبانی بودید و مصاحبه تندی انجام دادید که باعث ناراحتی قلعه‌نویی شد گفت: خیر اینگونه نیست و دیروز عصبانی نبودم. شما سوالاتی را مطرح کردید و من پاسخ شما را دادم. امروز قلعه‌نویی 3 ساعت پیش من بود و رودررو با هم صحبت کردیم. در مورد مسائل مختلفی از او سوال کردیم و به او گفتیم استقلال 13 بازی را با نتایج یک بر صفر یا 2 بر صفر جلو بوده که یا در آنها شکست خورده یا مساوی کرده است در هر صورت کادر فنی باید جوابگوی رسانه‌ها و مردم باشد.

مدیرعامل استقلال در خصوص بحث مشکلات بدنی تیم و اینکه قلعه‌نویی شما را در این مورد قانع کرده است، گفت: قلعه‌نویی در این خصوص توضیحاتی داد و مسئله‌ دوندگی بازیکنان در داخل زمین را مطرح کرد اما بحث ما نتیجه‌گیری است. شاید یک بازیکن در زمین 10 یا 12 کیلومتر دویده باشد اما نتیجه‌گیری مناسب نبوده است. ما به قلعه‌نویی گفتیم خودتان قضاوت کنید 13 بازی را جلو بودید اما نتوانستید نتایج کامل را کسب کنید.

افشارزاده عنوان کرد: در مورد پیشکسوت همواره معتقدم که باید به آنها احترام گذاشته شود و جایگاهشان مد نظر قرار بگیرد.

وی در خصوص اینکه سبک‌دست اسپانسر باشگاه استقلال گفته تا 9 اردیبهشت برای پرداخت پول دست نگه می‌دارم تا تکلیف باشگاه مشخص شود گفت: او نگران این است که وقتی باشگاه واگذار می‌شود شرایط به چه صورت خواهد بود. اگر فرد یا ارگانی تیم را خرید تکلیف مبالغی که خرج کرده چه می‌شود؟ قرار بوداسپانسر تا 26 فروردین 94 مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان بدهد و تا آخر فصل نیز باید 6 میلیارد دیگر بدهد. این تعهدات را من و سبک دست و خادم امضا کردیم اما به دلیل بحث واگذاری باشگاه استقلال، اسپانسر دست نگه داشته و نگران این موضوع است.

افشارزاده گفت: مبالغی به باشگاه داده شده اما ما هم به بازیکنان بدهکار هستیم و باید پول آنها را هم بدهیم.

مدیرعامل استقلال با اشاره به بدقولی تاج در خصوص پرداخت پول به استقلال گفت: با او دیگر به هیچ عنوان صحبت نمی‌کنم. او می‌گوید توانایی گرفتن پول از صدا و سیما را ندارد و ما خودمان با یک نامه رسمی از ارگانی رسمی خطاب به سرافراز خواستار این شدیم که طبق مقررات و قرارداد پولی که برای استقلال است به ما پرداخت شود.

افشارزاده در مورد اینکه آیا با تاج قهر است خاطر نشان کرد: این حرف‌ها دیگر چیست؟ قهر در قاموس ما نیست اما باشگاه یک حقی دارد که باید به آن داده شود.حالا یا در خصوص گرفتن این حق پیگیری نکرده‌اند یا نمی‌توانستند پیگیری کنند اما به نظرم این وظیفه سازمان لیگ است که از صدا و سیما و اسپانسرهای محیطی برای تیم‌ها پول بگیرد.

وی در مورد اولتیماتوم به قلعه‌نویی گفت: قرار شد هیئت مدیره در خصوص اینکه اگر تیم موفق نشد امتیازات لازم و سهمیه را کسب کند تصمیماتی را به صورت ویژه اتخاذ کند. توقع داریم که حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم اما توقع اصلی ما کسب عنوان قهرمانی است.

مدیر عامل استقلال در مورد مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه است تضمین داده مبلغ مورد نظر را طبق تعهدی که در دفتر امیررضا خادم داد به باشگاه پرداخت کند.

افشارزاده در خصوص اینکه سبک‌دست مدعی شده است 18 میلیارد تومان تاکنون به حساب باشگاه استقلال واریز شده است، خاطرنشان کرد: اسپانسر حدود 16 میلیارد داده نه 18 میلیارد. قرار بود 35 میلیارد تومان به استقلال تزریق شود که سهم هیئت مدیره 5، سهم سازمان لیگ 10 و سهم اسپانسر 20 میلیارد تومان است. هیئت مدیره که پولی پرداخت نکرده و سازمان لیگ هم تاکنون 800 میلیون تومان به حساب استقلال واریز کرده است.

وی درباره مذاکره با سایر مربیان برای فصل آینده استقلال خاطرنشان کرد: ما با هیچ مربی مذاکره نکرده و نخواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال در مورد جلسه با حسن روشن، گفت: ما از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و روشن تعهد داده که تا 4 بازی باقیمانده تا پایان فصل سکوت کند تا تیم نتیجه بگیرد.

Amir M.ohAma.D
24-04-2015, 15:19
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:15 امروز (جمعه) به مصاف پدیده خراسان می‌رود. اسامی 11 بازیکن اصلی استقلال برای این بازی به شرح زیر است:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، کرار جاسم، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و رضا عنایتی.

و باز هم همون ترکیب منسوخ
دیگه غیر قابل تحمل شده این شرایط
هرکسی بود دیگه تا الان فهمیده بود ارش وینگر چپ نیست سجاد وینگر راست نیست
مرد حسابی ارش نوک بازی میکنه به زور یه چیزی ازش میبینیم چه توقعی میشه از ارش وینگر چپ داشت
بهترین گلزنمونم که به سلامتی به عنوان وینگر راست از بازی خارج خارج میشه

تاکتیک تیم=11 نفری دفاع و بعد کرار بندازه واسه عنایتی بعد عنایتی از وسط زمین استارت بزنه بره بزنه تو گل !!

بعد میگیم ای وای چرا باختیم ...این ترکیب با همون اسم اولش یعنی ف ر و ز ا ن محکوم به باخته

تنها امید من اینه پدیده فوق العاده بد باشه.....چون ما با این ترکیب عملا 8نفره بازی میکنیم....

dvb595959
25-04-2015, 11:01
فقط دربی مونده و دیگر هیچ.

بی باک بی بال
30-04-2015, 15:12
نظرتون مثبتتون درباره رفتن قلعه نوعی چیه:n02:

XENON24
02-05-2015, 12:44
انگار شرایط جدول به سمتی می رود که در دو هفته پایانی استقلال باید تلاش کند تا برای رسیدن به سهمیه آسیایی ، نفت را به صدر جدول ببرد و در مقابل هم نفت برای قهرمانی خودش باید تلاش کند تا استقلال آسیایی شود.
منصوریان در این باره می گوید:«راستش با همه احترامی که برای تیم های بالای جدولی قائلم اما یک استقلالی هستم و این را همه مردم خوب مان می دانند. اگرچه واقعا تیم خوب تراکتورسازی و مردم خوب تبریز واقعا در لیگ امسال برای قهرمانی تلاش زیادی کردند اما ما هم محکومیم برای جنگیدن و قهرمان شدن. باید از هواداران تیم محبوبم باری دیگر عذر بخواهم که به رسم حرفه ای فوتبال ناچار شدم برابر تیمی که یک عمر برایش بازی کردم ، در دو بازی 6 امتیاز قرض بگیرم.
من این امتیازات را از آنها قرض گرفتم و تمام آرزویم این است که خیلی سریع این بدهی را جبران کنم. شرایط جدول پیچیده شده و یکی از آرزوهایم این است که انشالله استقلال امسال سهمیه آسیایی بگیرد. من تمام تلاشم را می کنم تا با تیمم در مسیر موفقییت ، بتوانم کمک کنم تا استقلال سهمیه آسیایی بگیرد. یا مستقیم از لیگ برتر و یا از مسیر جام حذفی. امیدوارم تیم محبوبم در دو بازی پیش رو هم پیروز باشد و انشالله به سهمیه آسیایی برسد.»




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرآنلاین

امير موسر
02-05-2015, 16:43
نمیخوام از قلعه نوعی دفاع بکنم ! ولی کوبیدنش هم درست نیست !
مشکلات این دو سال استقلال رو هم خودش درست کرده ، بیشترش هم بخاطر مشکلاتی که با رسانه ها داشته درست شده ! قلعه نوعی همیشه معروف به این بوده که حاشیه هارو جمع میکنه ولی دوسال اخیر خودش بیشتر حاشیه ساز شد و همین یکی از دلایل خوب نتیجه نگرفتن استقلال بوده .
امیدوارم به دربی من ، بلیطش رو هم خریدم .
ایشالله میبریم .

Amir M.ohAma.D
03-05-2015, 10:08
از اول فصل خودمونو کشتیم که اقای امیرخان قلعه نوعی وقتی ابزار 4-2-3-1 را نداری تغییر سیستم بده از 4-2-3-1 بکش بیرون
حالا نمیدونم چه اتفاقی افتاده که مقابل صبا 4-4-2 دیاموند بازی کردیم و جوابشو هم گرفتیم
سجاد و عنایتی نوک بودند شهباززاده به دروازه نزدیک بودو گلشم زد برای اولین بار این بنده خدا هدر نرفت با پست غیر تخصصی

یه نکته دیگه که باعث شد استقلال خوب بازی کنه وجود پدیده ای به نام محسن کریمی بود که اینم نمیدونم چرا زودتر بازیش نداد؟کل فصل ما خودمونو کشتیم برهانیو سجاد وینگر نیستند بعد شما همچین بازیکنیو روی نیمکت نشونده بودی؟
برزای هم همینطوره ولی ازش استفاده نمیکنه...بهنام برزای هر تیمی میرفت الان فیکس بود

یه نکته خیلی مهم از بازی مقابل صبا فاصله مناسب دفاع با هافبکا و هافبکا با حمله بود که همین باعث میشد خیلی روان تر بازی کنیم
توپ به خوبی و به سرعت از دفاع به هافبکا میرسید و به همین صورت از هافبک به حمله

که اینم به خاطر بازیسازی خوب مگویان از دفاع و بیشتر از اون امادگیه خسرو حیدری در نیمه اول بود که در نیمه دوم با افت حیدری این نظم کمتر شد
در خط میانی هم کرار و کریمی عالی کار کردند و بدون کار اضافه موقعیت گل برای مهاجمامون فراهم میکردند

همه چی داشت خوب پیش میرفت تا اینکه این ابر مرد تعویض این شوالیه تعویضهای طلایی تعویضهای عالی خودشو انجام دادو کلا بازیو داد به صبا
تورو هرکی میپرستی شما تعویض نکن......یه بچه 5 ساله هم دیگه میدونه شما نوریو خرسندنیا و برهانیو میاری توی زمین

فقط از امیرقلعه نوعی مدل 93-94 برمیاد که یعقوب کریمی رو نیمکت باشه و هاشم بزرگوار 90 دقیقه فیکس باشه......

از حفره عظیم تیم نمیشه گذشت...اقای محسن فروزان.....ضعیف ترین گلر تاریخ استقلال تهران....اقای قلعه نوعی چرا به طالبلوی اماده بازی نمیدی؟اصلا گیریم طالبلو اماده نیست....اخه دیگه از این که بیشتر گل نمیخوره....حرف انالیزورهای خودتم قبول نداری؟امیرخان به گفته انالیزور خودت فروزان روی 90درصد گلهایی که تا الان خوردیم مقصر بوده.....مگه این حرف انالیزورت به گوش فروزان نرسید که فروزان هرچی از دهنش درومد به انالیزورت گفت؟پس چرا دوباره فیکس بازی کرد؟
تو وحیدو اوردی که فقط برای لجبازی با رحمتی جلوی پیکان بازیش بدی؟

اقای قلعه نوعی بهتره واقع بین باشیم.....با این تعویضات با این گلر خیلی هنر کنیم از دو بازی اینده فقط 1 امتیاز میتونیم بگیریم خودمونو که دیگه نمیتونیم گول بزنیم
اگه میخوایم امیدی به کسب 6 امتیاز از این 2 بازی داشته باشیم بهترین ترکیب اینه

...................................... طالبلو .......................................

کریمی .................. حنیف ............ صادقی ................. حیدری

.................................... ابراهیمی ...................................

م.کریمی .................................................. ............. فخرالدینی

...................................... کرار ..........................................

........................ برزای .................... شهباززاده ......................

وجود فروزان در دروازه یعنی باخت 100% در دربی محسن فروزان خوراکش گل خوردن از بازیکنایی مثل عالیشاه و صادقیانو نوریو کلا خوب از بازیکنایه فانتزی و تکنیکی گل میخوره مینویسمو امضا میکنم محسن فروزان اگه گلر باشه دربیو باختیم

من همیشه علاقه خاصی به گلرا داشتم چه گلر تیم حریف باشه چه خودمون واسم فرقی نداره کلا علاقه زیادی به گلرا دارم :دی ولی اصلا این فروزانو گلر نمیدونم :دی متنفرم ازش :دی ننگ جامعه گلریه :دی اگه بوفون از وجود همچین گلری با خبر بشه حتما این بازی جلوی رئال مهاجم نوک بازی میکنه :دی

XENON24
03-05-2015, 21:35
شرايط جدول رده‌بندي به گونه‌اي است كه استقلال تحت هيچ شرايطي به تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز و نفت تهران نمي‌رسد و در واقع دو سهميه ليگ قهرمانان را از دست داده است. از يك و نيم سهميه باقي‌ مانده هم يكي در جام‌ حذفي مشخص مي‌شود و نيم سهميه ديگر به تيم سوم ليگ تعلق مي‌گيرد.

براي استقلال شانس‌هاي زيادي براي رسيدن به ليگ قهرمانان آسيا وجود ندارد و علاوه بر اينكه خودش بايد 6 امتياز كامل باقي‌ مانده برابر تراكتورسازي و پرسپوليس را كسب كند، بايد منتظر دو باخت پياپي سپاهان برابر نفت مسجدسليمان و سايپاي البرز باشد البته آبي‌ها بايد به فكر عقب بودن 5 گل از سپاهان هم باشند. اگر اين اتفاق هم رخ دهد و آبي‌ها هر 6 امتياز را بگيرند و سپاهان هم هر 6 امتياز را از دست بدهد، آنها بايد تازه منتظر بازي‌هاي دو تيم ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان باشند.
ذوب‌آهن در دو بازي آتي‌‌اش برابر ملوان و پديده قرار مي‌گيرد و اگر در اين دو بازي پيروز باشد، كسب مقام چهارمي و گرفتن سهميه آسيايي‌‌اش قطعي مي‌شود و اگر اين مهم هم رخ ندهد اين تيم فرصت دارد از جام‌ حذفي به ليگ قهرمانان آسيا راه يابد.

استقلال در شرايطي مي‌تواند از ذوب‌آهن پيشي بگيرد كه اين تيم از دو بازي باقي مانده‌‌اش بيشتر از 4 امتياز نگيرد و در فينال جام‌ حذفي هم مغلوب نفت تهران شود. حالا تصور كنيد اين اتفاق هم رقم بخورد، آنگاه آبي‌ها بايد نتايج فولاد را هم پيگيري كنند و ببينند اين تيم در دو بازي باقي مانده‌‌اش برابر پديده و صبا چه نتيجه‌اي رقم مي‌زند. خوزستاني‌ها هم نبايد بيشتر از 4 امتياز بگيرند تا شانس استقلال براي آسيايي شدن زنده بماند.
در واقع استقلال تنها در صورتي كه هر دو بازي خود را ببرد و سپاهان هر دو بازي خود را ببازد و ذوب‌آهن و فولاد از دو بازي خود بيشتر از 4 امتياز نگيرند، مي‌تواند سهميه آسيايي شدن را به‌ دست ‌آورد تا همچون سال گذشته ناكام مطلق فوتبال ايران نباشد‌؛ امري كه سخت ولي امكان‌پذير است!

خبراسپورت

Esteghlal_Paydar44
03-05-2015, 21:42
اصلا من کاری به خیلی از بحثای فنی ندارم که به قلعه نویی وارد بود امسال ! دوستان حالا به چند تاییش اشاره کردن به چندتا هم نکردن اصلا همه ی همشو نادیده میگیریم , یه سوال هر کی که میتونه جواب بده شاید مغز من اینقدر کوچیکه که جواب این سوال رو هرچی فکر میکنم پیدا نمیکنم :

فرهاد مجیدی , محبوب ترین بازیکن استقلال , با غیرت ترین و آماده ترین بازیکن استقلال , کسی که فقط به خاطر اسمش همیشه 5 6 هزار نفر بیشتر تو استادیوم بودن توی بازیهای وسط هفته و معمولی , کسی که تمام تیم ازش حرف شنوی داشتن و با حضورش جوی به ورزشگاه میداد که مسی به نیوکمپ نمیداد ! با اون آمادگیه بالا و قدرت بدنی , توی هر بازی بیشتر از 15 دقیقه بهش وقت بازی نمیداد ! یا نیمه اول میاورد نیمه دوم تعویضش میکرد تو 2 تا بازیم کلا روی نیمکت بود کل 90 دقیقه رو !!! بعد میگفت فرهاد توی 10 دقیقه کارشو میکنه و نمیخوایم خسته شه و ...

در صورتی که فرهاد خستگی ناپذیر بود و بازی با سپاهان که به استثنا 70 دقیقه بازی کرد کلیپشم توی همه اینترنت پخش شده دقیقه 70 همچین استارتی از حمله به دفاع میزنه انگار دارن عزیزشو جلوش دار میزنن !! اون وقت این ستاره ی محبوب باید اونجوری باهاش رفتار میشد ...

حالا عنایتی , یه بازیکنی که از وقتی خریدش فیکس 90 دقیقه کامل داره بازی میکنه , نه خاصیت تدافعی داره نه پاسوری نه تکنیکی نه سرعتی ! در صورتی که فرهاد تمام این فاکتور ها رو داشت !! کلا توی بازی 3 4 بار بیشتر پاش به توپ نمیخوره و حالا شاید اون جلو وایساد یه گل زد ! بر خلاف فرهاد که وقتی توی بازی بود هر 2 ثانیه اسمش میومد !! به خاطر این آقا الان یکی از سرعتیای تیم مثل آرش روی نیمکته و سجاد داره یه قدم عقب تر بازی میکنه !! کلا چه خوب چه بد همیشه هم فیکسه دیگه , حالا من موندم این بزرگوار به فکر سلامتی و خستگیه آقای عنایتی نیست ؟ یعنی فرهادو اینقدر دوست داشت که دلش نمیومد 90 دقیقه فیکس بذاره بعد عنایتی رو چون زیاد بهش علاقه نداره از قصد 90 دقیقه میذاره خستش کنه ؟؟؟

واقعا این مسئله ذهن منو درگیر کرده کسی جوابشو میدونه بیاد توضیح بده .

XENON24
09-05-2015, 18:31
امید ابراهیمی، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، غلامرضا عنایتی و جاسم کرار بازیکنان دو کارته استقلال هستند که اگر در دیدار با تراکتورسازی از داور کارت زرد دریافت کنند، شهرآورد هشتادم را که قرار است روز 25 اردیبهشت ماه برگزار شود، از دست می دهند.

این در حالی است که استقلالی ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید در هر دو بازی پیش روی خود با پیروزی میدان را ترک کنند.

irna

Ali_softcenter
10-05-2015, 18:43
قلعه نویی به روح مادرت قسمت میدیم! فقط برو!!! آبرو برامون نذاشتی!

Amir M.ohAma.D
10-05-2015, 18:53
:n04:اقا خدایی قلعه نوعی مربیه؟:n04:اسم مربی گذاشتن روش توهین بزرگیه به جامعه مربیگری مربیان گرامی لطفا برید اعتراض کنید اسمتونو روی این نذارن
چرا برزای و کریمیو کشیدی بیرون؟خیانت یا نفهمیدن؟مساله این است
نیمه اول فقط به خاطر اون 2تا خوب بودیم اونارم کشیدی بیرون؟

جمع کن با فروزان لایی خورت و هاشم قالپاق برید جون مادرتون

اصلا من خنگ من کور من عقب افتاده منه کورو عقب افتاده گفتم اینارو بکشی بیرون تیم نابود شده تو نفهمیدی؟من کور فهمیدم هاشم اتوبانه و احمدزاده سمت راست هاشم قالپاقو لوله کرده و اصلا اون سمت خالیه تو نفهمیدی
اخه فروزان مگه چقدر از قراردادشو بهت داده؟اون پولی که ازش گرفتی ارزش این همه نفرینو داره؟

از استقلال نه لطفا از میادین فوتبال خداحافظی کن لمپن مازراتی سوار

XENON24
10-05-2015, 19:17
اول:قلعه نویی با تمام وجود ازت متنفرم ! :n21:
دوم:فروزان برو به جنهم! یه خورده مصاحبه کن و اینستاگرام بازی کن به جای تمرین!
سوم:فقط قلعه نویی میتونه برزای رو اون موقع از بازی بکشه بیرون و نابودش کنه!
چهارم:فقط دوست دارم بازی با پرسپولیس زودنتر انجام بشه و این فصل کابوس وار تموم بشه بزرگوار زودتر گورش گم کنه + امثال فروزان و صادقی و عنایتی و بیگ زاده و برهانی حالم از همشون بهم میخوره

30vil
10-05-2015, 19:49
من همه تقصیرات را گردن قلعه نویی نمیندازم واقعا بازیکنان بازی نمیکنند هاشم بیک زاده بازیکن پولکی هست و اول فصل به خاطر پول رفته بود یک تیم دیگه پس الان با این وضعیت مشخصه

که کم میگذاره برای تیم یا همین اندو تیموریان دیدیم که با تمام وجود بازی میکرد اما برای استقلال کلا کم میگذاشت

یک سری بازیکنان لیاقت بازی برای استقلال را ندارند نمونش فروزان و صادقی که باید فصل بعد جایی در تیم نداشته باشند

کریمی فکر میکنم به دلیل اخطار کشید بیرون و برای بازی بعد روش حساب میکنه

Amir M.ohAma.D
10-05-2015, 20:59
من همه تقصیرات را گردن قلعه نویی نمیندازم واقعا بازیکنان بازی نمیکنند هاشم بیک زاده بازیکن پولکی هست و اول فصل به خاطر پول رفته بود یک تیم دیگه پس الان با این وضعیت مشخصه

که کم میگذاره برای تیم یا همین اندو تیموریان دیدیم که با تمام وجود بازی میکرد اما برای استقلال کلا کم میگذاشت

یک سری بازیکنان لیاقت بازی برای استقلال را ندارند نمونش فروزان و صادقی که باید فصل بعد جایی در تیم نداشته باشند

کریمی فکر میکنم به دلیل اخطار کشید بیرون و برای بازی بعد روش حساب میکنه

اتفاقا همش تقصیر قلعه نوعیه
همین هاشمو کی بازی میده و یعقوبو نیمکت نشین میکنه؟
صادقی و فروزانو....کی بازی میده؟
کی سلیمان فلاحو....گرفته و بدترین یارگیریو داشته؟
کی بوستانیو کرده مربی گلرا؟
کی تمرینات مسخره میده؟همه تمرینات فقط اقا وسطو سانتر از جناحینه....با نفت مسجد سلیمان بازی داریم تمرینات همینه واسه دربی هم تمرینات همینه

اینم صحبت بزرگوار در مورد فروزان


وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند که وحید طالب لو بهتر از فروزان بود و او با هر توپی گل خورد گفت: ببینید معمولا روی دروازه ها روی یک گلر سرمایه گذاری می کنند. من وحید را خیلی دوست دارم اما او در راه‌آهن چند بازی کرد؟ حتی از عابدزاده هم کمتر بازی کرد. وحید بچه خوبی است.خوشحالم که وحید را برگرداندم چون در این چند سال به او ظلم شد. اسم نمی آورم اما امسال گلرها توپ های بدی را خوردند اما عوض نشدند اما خوشحالم وحید را به خانواده استقلال بازگرداندم

هنوزم قبول نداره وحید از این لایی خور بهتره.من در عمرم گلری افتضاحتر از این م.ف ندیدم.در حد دسته یک هم نیست اینو الان نمیگم پستهام هست از همون اول میگفتم
وحید در راه اهن کم بازی کرد اما هرچی بازی کرد عالی بود...همون دبل سیوی که بعد از پنالتی صادقیان داشتو کدوم گلر لیگ برتری داشته؟

بزرگوار بگو م.ف چقدر از قراردادشو داده به تو و بوستانی وحیدم یاد بگیره

بی باک بی بال
10-05-2015, 21:06
استقلال بد بازی می کنه حقشم باخته فقط اومید وارم دربی رو نبازه

jack82
10-05-2015, 21:10
مقصر اصلی قلعه نوعیه .اگه اون جند تا بازی اولو شانسی نمیبردیم الان حال روزمون از رقیب بهتر نبود.بد بخت افشارزاده تو فصل یارگیری هر کی رو که این اقا خواست گرفت حالا با این همه مهره تیم نابود کرد.جالبه همیشه هم میگه مسو لیت شکست با منه جون مادر ول کن برو.حالمون از هر چی فوتباله بهم خورد:n03:

hossein blak
10-05-2015, 21:12
رکیب تیم استقلال برابر تراکتور ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84_%D8%A8% D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1_%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D 8%AA%D9%88%D8%B1_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85_%D 8%B4%D8%AF/38415/14230985)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ترکیب تیم استقلال در بازی با تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد.
__________________________________________________ ___
استقلال 1-4 تراکتورسازی؛ شاگردان قلعه نویی با سهمیه آسیا وداع کردند ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%9B_%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1% D8%AF%D8%A7%D9%86_%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87_%D9%86% D9%88%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%A7_%D8%B3%D9%87%D9%85% DB%8C%D9%87_%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7_%D9%88%D8%AF% D8%A7%D8%B9_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF/38428/14230985)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی از سری رقابت های لیگ برتر ایران امروز به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم تراکتور بود که پیروز میدان شد.
__________________________________________________ ___
قلعه‌نویی: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] C%DB%8C%D8%9B_%D8%A7%D8%B2_%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%A F%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82 %D9%84%D8%A7%D9%84_%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D9%88% D8%A7%D9%87%DB%8C_%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%8 6%D9%85_/38434/14230985)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران بابت شکست برابر تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم.
__________________________________________________ ___
عنایتی: تمام مجموعه استقلال در عدم نتیجه‌گیری مقصر هستند ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] D9%85%D8%A7%D9%85_%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D 9%87_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84_%D 8%AF%D8%B1_%D8%B9%D8%AF%D9%85_%D9%86%D8%AA%DB%8C%D 8%AC%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C_%D9%85 %D9%82%D8%B5%D8%B1_%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF_/38438/14230985)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کاپیتان استقلال تمام مجموعه استقلال را در خصوص عدم نتیجه‌گیری این تیم مقصر دانست.

Hamid Hamid
10-05-2015, 21:54
سلام :)

این فصل واسه ما تموم شد و امیدواریم به فصل آینده و برگشتن یه استقلالی واقعی به تیمش :n01:

در مورد این صحبت :




وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند که وحید طالب لو بهتر از فروزان بود و او با هر توپی گل خورد گفت: ببینید معمولا روی دروازه ها روی یک گلر سرمایه گذاری می کنند. من وحید را خیلی دوست دارم اما او در راه‌آهن چند بازی کرد؟ حتی از عابدزاده هم کمتر بازی کرد. وحید بچه خوبی است.خوشحالم که وحید را برگرداندم چون در این چند سال به او ظلم شد. اسم نمی آورم اما امسال گلرها توپ های بدی را خوردند اما عوض نشدند اما خوشحالم وحید را به خانواده استقلال بازگرداندم


دوستان کسی جام ملت های 2007 رو یادشه ؟؟

اون کلمه ی ظلم رو فکر می کنم پایه گذارش در حق وحیــــد طالب لـــو همین بزرگوار بودن. آخه وحید طالب لـــو کجا و حسن رودباریان ! کجا بزرگوار :n39:


راستی ، این باخت خیلی در قهرمان شدن نفت یا تراکتور هم تاثیر گذار بود ، نظرتون چیه؟ خیلی یه جوری نباختیم ؟


موفق باشید

Ali_softcenter
10-05-2015, 22:24
نه من اصلا فک نمیکنم باخت عمدی بوده باشه! که مثلا منصوریان بزرگ تر نشه ؟ و زودتر به استقلال نیاد؟ نه!
قلعه نویی نشون داده که خیلی راحت تر از اینا از استقلال میره...
و اگر این بازی رو می برد مسلما هم فشارها از روش برداشته میشد...هم به سهمیه نزدیک میشد و هم یه جورایی با برد احتمالی دربی هوادارای شاکی رو مجدد به حمایت از خودش بر میگردوند..البته نه حمایتی برای موندن در تیم! بلکه اون بتی که داره فرو میریزه رو دوباره می ساخت!
به نظر من قلعه نویی زورش نرسید!
چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ بازیکن زورش نمیرسه بخواد تراکتور رو ببره...ده بار دیگه هم با این تاکتیک و بازیکن و تعویض بازی کنه می بازه.

matarsaak
10-05-2015, 22:33
اخه این فروان رو چرا بازیش میده
طالبلو خیلی بهتره از این دبل لایی

امير موسر
11-05-2015, 07:52
من فقط تو یه چیز موندم ! آوردن برهانی تو نیمه دوم هر بازی و خراب شدن بازی تو نیمه دوم !!!!!

چراشو نمی دونم ...

Amir M.ohAma.D
11-05-2015, 09:06
وحید طالبلو بعد از باخت دیروز

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

غیرت یعنی این.....شرمنده پسر همه حقتو خوردن از خودی تا غریبه....
نمیدونم شاید زدو بند بلد نبودی....

اگه این دیروز توی گل بود از جونش مایه میذاشتو نمیذاشت دروازه اینقدر باز بشه....هیچوقت اون حرفشو یادم نمیره که گفته بود هر گلی که استقلال میخوره میدونم قلب هوادارا میشکنه همه تلاشم اینه این اتفاق نیفته....

یا اون بازی که گلر شاهین بودو جلو سپاهان مصدوم شد....استقلالو سپاهان در کورس قهرمانی بودن وحید قول داد که دروازه شاهینو بسته نگه داره عالی کار کرد اون بازی....با مصدومیت وحید سپاهان اون بازیو برد.....

حالا اون اقای م.ف در فکر کری خونی برای دربی و ژست عکس جدیدشه.....اقای م.ف از نظر فنی اگه وحید 90 باشه تو 2 هم نیستی.....ما هیچوقت گلری مثل تو نداشتیم مایه ننگ باشگاهی

درود به شرف اون انالیزوری که گفت همه گلا تقصیر فروزانه و بوستانی بی جهت و نمیدونم چرا ازش حمایت میکنه و در اخر نیما رسولی اخراج شد.....

امید رض
11-05-2015, 17:49
اصل سرمربی و تیمه نه دربازه بان
طالبلو هم جایه فروزان بود همین قدر گل میخورد!
دربازه بان خوب. دفاع خوب میخواد!که استقلال هیچ چیز درستی تو زمین نداره فقط زیر توپ میزنن!
اونم از دربازه بان سال هایه پیشش که 60متری گل می خورد اینم از این دربازه بانه الانش که لایی خور لیگ شده!
ادم به چهره هایه بازی کنا نیگاه کنه میفهمه کی چیکارس
فقط عنایتی و کرار فوتبالین بقیشون اصلا بدرد فوتبال نمیخورن
اون از حرکت هایه زشت شهباز زاده تو بازی!اون از برهانی که مکان تفریحیشه خط حمله .:n15:
دربی هم نگاش هیچ ارزشی نداره
پس کی لیگ طلایی واستقلال طلایی برمیگردن به روزهایه اوجشون:n30:
دیگه خسته شدیم ازاین بازی هایه پوچ والکی ..لیگی که 4ساله فرسوده شده به همراه تیم هاش واستادیوم وکیفیت
استقلال اینجوری نبود ..باختش هم شورولذت داشت ولی حالا اصلا نگاه کردنش هم حال بهم زنه و کنندس چه برسه به نتیجه!

Amir M.ohAma.D
11-05-2015, 17:51
بد نیست یه نگاهی به گلرهای استقلال داشته باشیم....

دهه40

فرامرز ظلي: دروازه‌بان دوم تيم‌ملي در دهه 40

محمد بیاتی: بازمانده از نسل گذشته فوتبال ملي

مهدي كشاورز: ستاره تيم تاج قبل از ظهور ناصر حجازي

فرهنگ بادكوبه: دروازه‌بان تيم تاج در ساليان پاياني دهه


دهه 50

ناصر حجازي: دروازه‌بان تاج، شهباز و مرد اول تيم‌ملي در دهه 50

منصور رشيدي: دروازه‌بان تاج و رستاخير خرمشهر و مرد دوم تيم‌ملي در دهه 50


دهه 60

احمدرضا عابدزاده: پرامتيازترين و لايق‌ترين دروازه‌بان دهه 60 بود
مجيد رضايي: از استقلال به تيم اميد و تيم ملي بزرگسالان رسيد.
سعيد عزيزيان: دروازه‌بان استقلال و پرسپوليس در سال‌هاي دهه 60
بهزاد غلامپور: درخشش او از تيم پاس اواخر دهه 60 شروع شد.
حميد بابازاده: در اواخر دهه 60 ستاره استقلال بود.


دهه 70

پرويز برومند
هادي طباطبايي
حسين تراب‌پور

دهه 80

سيدمهدي رحمتي
وحيد طالب‌لو
محمد محمدي
توپولوویچ

دهه 90

رحمتی
فروزان


استقلال هیچ سالی گلر به این ضعیفی نداشته خیلی حرفه این همه سال همچین گلر ضعیفی نداشتیم در تاریخ تاج و استقلال به ضعیفی م.ف نداشتیم


طالبلو هم جایه فروزان بود همین قدر گل میخورد!
برادر یه چوب هم توی گل بود اون توپهایی که وسط دروازه زدن گل شدو میگرفت دیگه طالبلو بماند

امید رض
11-05-2015, 18:01
برادر یه چوب هم توی گل بود اون توپهایی که وسط دروازه زدن گل شدو میگرفت دیگه طالبلو بماند
داداش یه چیزی باید باشه این چوبو نگهداره
طالبلو که مثل فرش پهن نیست که ازوسط گل نخوره ..یه دربازه بان لاغره ونحیف ..ونویر که نیست!
متاسفانه دیگه این تیم تیم بشو نیست همه بازیکنا مشکل دارن فروزان هم مث بقیه !

Amir M.ohAma.D
11-05-2015, 18:24
محور اصلی تمرینات استقلال کار تاکتیکی بود که بازیکنان در نیمی از زمین بین دو گروه سبز و آبی فوتبال درون تیمی بازی کردند.
به به عجب تاکتیکی دمشون گرم فوتبال درون تیمی در نصف زمین دمتون گرم امیدوار شدیم:n08:
خبری از سانتر از جناحین نبوده:n08:باز خودش باعث امیدواریه....شاید باورتون نشه اما تمرین اقا وسط هم نداشتیم:V21::V21::V21:

تا جایی که میدونیم تمرینات باید بر اساس انالیز تیم حریف و نقاط ضعف و قوتش برنامه ریزی میشه.....میان دور همی یه فوتبالو اقا وسطو دستش ده میزنن میرن پیش به سوی باخت بعدی
برای زنگ تفریح هم به م.ف لایی میزنن:V26::V26:

XENON24
15-05-2015, 12:33
ترکیب اعلام شد


---------------------- طالب لو -------------------

مگوییان ----------- صادقی ---------- حنیف ------------- فخرالدینی

--------------------------------- خرسندنیا------------------------

---------------------کرار-------------------- ابراهیمی ----------------------------- خسرو---

----------------------------- عنایتی ---------------------- شهباززاده--------------



نکته خوب اینکه هاشم و فروزان نیستن!
و خبر بد اینکه یعقوب و برزای و کریمی نیستن.
طرفداری

Esteghlal_Paydar44
15-05-2015, 12:49
شک نکنید توی این بازی استقلال بزرگوار رو نمیبینید !! استقلال هواداران رو میبینید , قلعه نویی به خاطر اینهمه حاشیه و فحش و رها کن حیا کنی که شنیده این بازی دیگه نمیخواد بهونه ای دست هوادارا بده که اگه باخت با فحش بدرقش کنن ! ترکیب مورد علاقه خود استقلالیا رو میذاره که اگه بردیم بگه تغییر تاکتیکیمون خوب بود !!! اگه باختیم بگه اینم از طالب لو ! ا

مطمئنا در جریان بازی 2 تا کریمیا به بازی اضافه میشن , در کل آقای بزرگوار دیگه واسه این کارا دیر شده !! خیلی دیر دست از لجبازی کردن برداشتی خیلییی دیر ! تنها مزیتی که میتونه این ترکیب داشته باشه بردن دربیه همینو بس !

الان میتونستیم برای قهرمانی بجنگیم ! برای جام بجنگیم ! برای سهمیه بجنگیم ... ولی حالا شدیم مثل خود پرسپولیسیا ! برای یه دربی بی هدف و یه برد بی تاثیر باید بجنگیم !

عیب نداره , بازم دیدن استقلال بدون فروزان و بیک زاده لذت خاصی به هوادارای استقلال میده:n02:

scorpion2
15-05-2015, 17:59
درود
یکی از بدترین فصل های استقلال بودش کلا باید تغییرات اساسی از بازیکن گرفته تا مربی و اینا برای فصل بعد انجام بدن.

Ali_softcenter
15-05-2015, 18:37
خدا بگم چیکارت نکنه امیر! حالا پرسپولیسی ها رو درک میکنم!!

اول افشار زاده بی بخار باید بره! پشت سرش کل کادر فنی و سرپرست و 80% تیم!

بی باک بی بال
15-05-2015, 19:07
دیگه حوصله پست گذاشتنم ندارم بدترین فصلی که از استقلال دیدم حتی اون سالی 13 دهم شد تیم ایقدر بد نبود:n03:

EngineeR EhsaN
15-05-2015, 19:30
خب بالاخره این فصل مزخرف به بدترین شکل ممکن تموم شد. امیدوارم پشتبندش امیرخان و یکسری از بازیکنا از تیم برن و مربی‌ای بیاد که جوون گرا باشه والبته لجباز نباشه :n37:

Amir M.ohAma.D
16-05-2015, 21:40
شاید این چیزهایی که میگم باورش یکم سخت باشه اما شک نکنید واقعیت داره
حداقل 3 ماه دیگه و حداکثر 2 سال دیگه این حرفا بهتون ثابت خواهد شد

شاید شما هم تعجب کرده باشید که چی میشه که یه ادم در مدت 1 سال 360 درجه عوض میشه؟اصلا مگه امکان داره؟کسیو که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نمیشه
در مدت یک فصل منو بقال سر کوچه و ..... میگفتن بدن سازی خیلی مهمه یارگیری خیلی مهمه هاشم و بازی نده سجاد هافبک نیست و ....و....و..... خب این چیزارو ما میفهمیدیم بعد کسی که کارش اینه نمیفهمید؟

قلعه نوعی همیشه معروف بود به اینکه عالی بدنسازی سنگین و خوبی میکنه و همین باعث میشه تیمهش خوب بازی نکنند در اوایل فصل ولی با گذشت زمان کسی جلودار تیمش نیست یعنی فقط در همین فصل کلا قلعه نوعی بیخیال بدنسازی میشه؟چیزی که خودشم خیلی حوب میدونه مهمترین فاکتور شروع فصله
در کنار بدنسازی یارگیری خوب بود که قلعه نوعی به خاطر کاهش بودجه سپاهانو تراکتور از اون تیمها رفت!!!!همیشه دنبال تاپ ترین بازیکنایه لیگ بود میتونید برید لیست بازیکنایه تیمهاشو ببینید
امیر قلعه نوعی زبان زد بود در خرید بازیکن خارجی لوپز توزی ابراهیم توره و..........

همین قلعه نوعی مگه تا نیمه نهایی مارو بالا نبرد امثال الیویرا که هیچی چه قدر مربیهای تاپ خارجیو به زانو دراورد؟
جلو اف سی سئول چه بازی قشنگو هجومی به نمایش گذاشت؟الهلالو العین و .... در خاک خودشون به زانو دراورد....چطور اون زمان خبری از ارنجهای اشتباه نبود؟خیلی دور نیست یکی دو سال پیشه حتما همه یادشون هست
تا فصل گذشته 90% نیمه مربیان برای امیر بود ایا غیر از اینه؟

ادم بعضی اوقات بعضی چیزایی که داررو فدا میکنه برای اهداف بزرگتری که داره البته بزرگتر از نظر خودش

دوستان گرامی امیر قلعه نوعی عوض یا تموم نشده این خط اینم نشون قلعه نوعی با تیمی که مورد نظرشه که نمیخوام اسم ببرم برمیگرده البته شاید با یه فاصله کوتاه و به همتون ثابت میشه این فصل همه بازی خوردیم قلعه نوعی همون مربی هست که دام تحسینش کرد و گفت از هوشش شگفت زده شدم

برنامه زمین زدن این فصل استقلال بود و نبودنش در اسیا امیر قلعه نوعی حیا کن رها کن شنید ولی این سیاه بازی اینجا تموم نمیشه وقتی دوباره با تیم مورد نظرش به قهرمانی رسید دوباره میدونه هیمنایی که رها کن حیا کن راه انداختن بنر روز شماری بازگشتشو به ورزشگاه میارن....ولی امیرخان قلعه نوعی خدارو در نظر داشته باش خدایی هم وجود داره

اقای قلعه نوعی ریاکار که گرین کارت داری بعد توی کنفرانس مطبوعاتی بازی با پدیده میگی در جوار حرم امام رضا از امریکا حرف نزنید

بالاخره چوب این خیانت امسالتو میخوری امیر خان

فقط یکمی فکر کنید حتی صمد مرفاوی هم نمیتونست امسال این بلارو سرمون بیاره قلعه نوعی که جای خود داره

اینم مطلبی در همین مورد از سایت پژمان راهبر ای اسپورت که بعد از بازی با تراکتور کار کرده بود


یک/ دیدن فوتبال ایران وقتی تأسف برانگیز می شود که هیچ گونه رندی در رقم زدن نتایج مطبوع آقایان دیده نمی شود و معادله ای که برای گنگی آن نیاز به چند مجهول دیگر نیز دارد، یک "آنتونی ژنرال" که هیچ مدرک آکادمیک نیز ندارد، با یک دستگاه معادله یک مجهولی به سمت هدف خودساخته خیز می برد و هرگز نمی اندیشد که شعور مخاطبی که زیر گام های او از تهران تا تبریز له می شود، فراتر از ابعاد محدود ذهن او می بیند، می خواند، می اندیشد و در گذر زمان گواه بدنامی پدرخوانده تمام دست های پشت پرده را صادر می کنند.
دو/ تجربه نشان می دهد جائی در تاریخ افتخارات وجود ندارد که "مرد" بودن را ذکر کنند و بدان تکیه کنند و از آن پلی به سمت پیروزی بسازند که اگر این چنین بود مجید جلالی پس از دریافت لقب "مررررد" از ژنرال لیگ هشتم، از ساختن آن سد آهنین برابر شاگردان ابراهیم زاده در مسیر قهرمانی استقلال تهران، به نوائی جز سرمربی گری در یک تیم میانه جدولی به نام سایپا می رسید. پس طبیعی است در رقابت با اسب نعل شده یحیی گل محمدی که می تازد و از هر مانعی عبور می کند، بی خیال کورسوی امید برای کسب سهمیه آسیا برای تیمی شود که در پایان فصل نیمکتش سه طلاقه اش می کند و به عقد یک ژنرال نوظهور درخواهد آمد. پس جام زهر را به بهای ماندن در سطح اول فوتبال ایران می نوشد و تراکتور را به سوی قهرمانی هل می دهد تا برادری اش را ثابت کند و فصل آینده سکان دار این تیم شود !
سه/ نه کری خوانی فروزان برای ادینیو و نه پدیده بودن سامان نریمان جهان را باور کنید؛ این بار نوبت قهرمانی به تبریز رسیده است و بی هیچ شک ششمین قهرمانی ژنرال را باید به او تبریک گفت و دیر یا زود باید در انتظار این بود که نیمکت تراکتورسازی را پیشکش خدمت رسانی امروزش کنند.
فراموش نکنید تراکتور گرچه تشنه یک قهرمانی در لیگ برتر بوده است، اما از امروز تشنه درخشش در آسیا خواهد بود و اولیویرا نیز رفتنی است ...

moh3en_sh
16-05-2015, 22:22
شاید این چیزهایی که میگم باورش یکم سخت باشه اما شک نکنید واقعیت داره
حداقل 3 ماه دیگه و حداکثر 2 سال دیگه این حرفا بهتون ثابت خواهد شد

شاید شما هم تعجب کرده باشید که چی میشه که یه ادم در مدت 1 سال 360 درجه عوض میشه؟اصلا مگه امکان داره؟کسیو که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نمیشه
در مدت یک فصل منو بقال سر کوچه و ..... میگفتن بدن سازی خیلی مهمه یارگیری خیلی مهمه هاشم و بازی نده سجاد هافبک نیست و ....و....و..... خب این چیزارو ما میفهمیدیم بعد کسی که کارش اینه نمیفهمید؟

قلعه نوعی همیشه معروف بود به اینکه عالی بدنسازی سنگین و خوبی میکنه و همین باعث میشه تیمهش خوب بازی نکنند در اوایل فصل ولی با گذشت زمان کسی جلودار تیمش نیست یعنی فقط در همین فصل کلا قلعه نوعی بیخیال بدنسازی میشه؟چیزی که خودشم خیلی حوب میدونه مهمترین فاکتور شروع فصله
در کنار بدنسازی یارگیری خوب بود که قلعه نوعی به خاطر کاهش بودجه سپاهانو تراکتور از اون تیمها رفت!!!!همیشه دنبال تاپ ترین بازیکنایه لیگ بود میتونید برید لیست بازیکنایه تیمهاشو ببینید
امیر قلعه نوعی زبان زد بود در خرید بازیکن خارجی لوپز توزی ابراهیم توره و..........

همین قلعه نوعی مگه تا نیمه نهایی مارو بالا نبرد امثال الیویرا که هیچی چه قدر مربیهای تاپ خارجیو به زانو دراورد؟
جلو اف سی سئول چه بازی قشنگو هجومی به نمایش گذاشت؟الهلالو العین و .... در خاک خودشون به زانو دراورد....چطور اون زمان خبری از ارنجهای اشتباه نبود؟خیلی دور نیست یکی دو سال پیشه حتما همه یادشون هست
تا فصل گذشته 90% نیمه مربیان برای امیر بود ایا غیر از اینه؟

ادم بعضی اوقات بعضی چیزایی که داررو فدا میکنه برای اهداف بزرگتری که داره البته بزرگتر از نظر خودش

دوستان گرامی امیر قلعه نوعی عوض یا تموم نشده این خط اینم نشون قلعه نوعی با تیمی که مورد نظرشه که نمیخوام اسم ببرم برمیگرده البته شاید با یه فاصله کوتاه و به همتون ثابت میشه این فصل همه بازی خوردیم قلعه نوعی همون مربی هست که دام تحسینش کرد و گفت از هوشش شگفت زده شدم

برنامه زمین زدن این فصل استقلال بود و نبودنش در اسیا امیر قلعه نوعی حیا کن رها کن شنید ولی این سیاه بازی اینجا تموم نمیشه وقتی دوباره با تیم مورد نظرش به قهرمانی رسید دوباره میدونه هیمنایی که رها کن حیا کن راه انداختن بنر روز شماری بازگشتشو به ورزشگاه میارن....ولی امیرخان قلعه نوعی خدارو در نظر داشته باش خدایی هم وجود داره

اقای قلعه نوعی ریاکار که گرین کارت داری بعد توی کنفرانس مطبوعاتی بازی با پدیده میگی در جوار حرم امام رضا از امریکا حرف نزنید

بالاخره چوب این خیانت امسالتو میخوری امیر خان

فقط یکمی فکر کنید حتی صمد مرفاوی هم نمیتونست امسال این بلارو سرمون بیاره قلعه نوعی که جای خود داره

اینم مطلبی در همین مورد از سایت پژمان راهبر ای اسپورت که بعد از بازی با تراکتور کار کرده بود
آخه این چه حرفیه شما میزنید؟؟!همچین آدمی نمیاد برای زمین زدن استقلال خودشو اینجور خراب کنه مطمئن باش.
دوران قلعه نوعی دو سه ساله تموم شده

Sh-Meteor
17-05-2015, 20:16
شاید این چیزهایی که میگم باورش یکم سخت باشه اما شک نکنید واقعیت داره
حداقل 3 ماه دیگه و حداکثر 2 سال دیگه این حرفا بهتون ثابت خواهد شد

شاید شما هم تعجب کرده باشید که چی میشه که یه ادم در مدت 1 سال 360 درجه عوض میشه؟اصلا مگه امکان داره؟کسیو که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نمیشه
در مدت یک فصل منو بقال سر کوچه و ..... میگفتن بدن سازی خیلی مهمه یارگیری خیلی مهمه هاشم و بازی نده سجاد هافبک نیست و ....و....و..... خب این چیزارو ما میفهمیدیم بعد کسی که کارش اینه نمیفهمید؟

قلعه نوعی همیشه معروف بود به اینکه عالی بدنسازی سنگین و خوبی میکنه و همین باعث میشه تیمهش خوب بازی نکنند در اوایل فصل ولی با گذشت زمان کسی جلودار تیمش نیست یعنی فقط در همین فصل کلا قلعه نوعی بیخیال بدنسازی میشه؟چیزی که خودشم خیلی حوب میدونه مهمترین فاکتور شروع فصله
در کنار بدنسازی یارگیری خوب بود که قلعه نوعی به خاطر کاهش بودجه سپاهانو تراکتور از اون تیمها رفت!!!!همیشه دنبال تاپ ترین بازیکنایه لیگ بود میتونید برید لیست بازیکنایه تیمهاشو ببینید
امیر قلعه نوعی زبان زد بود در خرید بازیکن خارجی لوپز توزی ابراهیم توره و..........

همین قلعه نوعی مگه تا نیمه نهایی مارو بالا نبرد امثال الیویرا که هیچی چه قدر مربیهای تاپ خارجیو به زانو دراورد؟
جلو اف سی سئول چه بازی قشنگو هجومی به نمایش گذاشت؟الهلالو العین و .... در خاک خودشون به زانو دراورد....چطور اون زمان خبری از ارنجهای اشتباه نبود؟خیلی دور نیست یکی دو سال پیشه حتما همه یادشون هست
تا فصل گذشته 90% نیمه مربیان برای امیر بود ایا غیر از اینه؟

ادم بعضی اوقات بعضی چیزایی که داررو فدا میکنه برای اهداف بزرگتری که داره البته بزرگتر از نظر خودش

دوستان گرامی امیر قلعه نوعی عوض یا تموم نشده این خط اینم نشون قلعه نوعی با تیمی که مورد نظرشه که نمیخوام اسم ببرم برمیگرده البته شاید با یه فاصله کوتاه و به همتون ثابت میشه این فصل همه بازی خوردیم قلعه نوعی همون مربی هست که دام تحسینش کرد و گفت از هوشش شگفت زده شدم

برنامه زمین زدن این فصل استقلال بود و نبودنش در اسیا امیر قلعه نوعی حیا کن رها کن شنید ولی این سیاه بازی اینجا تموم نمیشه وقتی دوباره با تیم مورد نظرش به قهرمانی رسید دوباره میدونه هیمنایی که رها کن حیا کن راه انداختن بنر روز شماری بازگشتشو به ورزشگاه میارن....ولی امیرخان قلعه نوعی خدارو در نظر داشته باش خدایی هم وجود داره

اقای قلعه نوعی ریاکار که گرین کارت داری بعد توی کنفرانس مطبوعاتی بازی با پدیده میگی در جوار حرم امام رضا از امریکا حرف نزنید

بالاخره چوب این خیانت امسالتو میخوری امیر خان

فقط یکمی فکر کنید حتی صمد مرفاوی هم نمیتونست امسال این بلارو سرمون بیاره قلعه نوعی که جای خود داره

اینم مطلبی در همین مورد از سایت پژمان راهبر ای اسپورت که بعد از بازی با تراکتور کار کرده بود

سلام

متن خوبی بود و شاید به قول شما چند سال دیگه حقیقت آشکار بشه

اما برای من یه چیز سواله!

قلعه نوعی که خودش تو استقلال بازی کرده، با استقلال بزرگ شده و با استقلال همه چیز به دست آورده (رسیدن به پیراهن تیم ملی، قهرمانی لیگ، محبوبیت و ... ) چرا باید یک فصل رو اینچنین به کام هواداراش تلخ کنه؟؟؟
یعنی این فصل قصدی در کار بوده و غیر مستقیم کمکی کرده بوده تا تراکتور قهرمان بشه؟
چرا؟ چون وعده نشستن رو نیمکت سال دیگه تراکتور بهش داده شده؟

:n16:

MƐΛИĪИƓĿƐSS
18-05-2015, 14:13
قلعه نویی از استقلال جدا شد





وبسایت رسمی برنامه نود






[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


- پندار توفیقی گفت که سابقه مربیان پیشنهادی برای هدایت استقلال مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ جمله‌ای که می‌تواند به معنای پایان کار قلعه‌نویی در استقلال باشد.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، در پی نتایج ضعیف استقلال در ر‌قابت‌های امسال لیگ برتر و جام حذفی هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داد و اعلام کرد که کارنامه مربیان پیشنهادی بررسی می‌شود.

سید پندار توفیقی پس از جلسه هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران درباره محتویات جلسه امروز هیات مدیره استقلال نیز گفت: با توجه به نتایجی که تیم به دست آورده و ضمن تشکر از هو‌اد‌ا‌ران عزیز بنا داریم برنامه کل مربیان داخلی و خارجی را بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه‌نویی نیز در این برنامه وجود دارد یا نه؟ اظها‌ر کرد: ما بنا داریم که تمام برنامه‌ها را بررسی کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به سوالی درباره این که آیا هیات مدیره استقلال ماندنی است و یا این که نظرش راجع‌ به تلاش‌های نجف نژاد برای برگزار نشدن مزایده چهارم چیست؟ بیا‌ن‌ کرد: درباره امضاهایی که صورت گرفته است تا کار به مزایده چهارم نرود از خود آقای نجف نژاد بپرسید، اما ما امیدواریم که فردا باشگاه استقلال واگذار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش خریدار استقلال است یا نه؟ گفت: خیر من خریدار نیستم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان با اشاره به بررسی مربیان خارجی و داخلی برای فصل آینده استقلال عنوان کرد: کمیته‌ فنی در استقلال تشکیل می‌شود تا عملکرد و کارنامه مربیان داخلی و خارجی را بررسی کند.

امید رض
18-05-2015, 14:20
خداکنه یورگن کلوپ جایه قلعه نویی بیارن :n33:
ایا وقتش نیست لیگ اعتبار پیداکنه!:n08:

Amir M.ohAma.D
18-05-2015, 15:17
سلام

متن خوبی بود و شاید به قول شما چند سال دیگه حقیقت آشکار بشه

اما برای من یه چیز سواله!

قلعه نوعی که خودش تو استقلال بازی کرده، با استقلال بزرگ شده و با استقلال همه چیز به دست آورده (رسیدن به پیراهن تیم ملی، قهرمانی لیگ، محبوبیت و ... ) چرا باید یک فصل رو اینچنین به کام هواداراش تلخ کنه؟؟؟
یعنی این فصل قصدی در کار بوده و غیر مستقیم کمکی کرده بوده تا تراکتور قهرمان بشه؟
چرا؟ چون وعده نشستن رو نیمکت سال دیگه تراکتور بهش داده شده؟

:n16:

به نظرم جوابش همون مقاله سایت ای اسپورته


پس طبیعی است در رقابت با اسب نعل شده یحیی گل محمدی که می تازد و از هر مانعی عبور می کند، بی خیال کورسوی امید برای کسب سهمیه آسیا برای تیمی شود که در پایان فصل نیمکتش سه طلاقه اش می کند و به عقد یک ژنرال نوظهور درخواهد آمد. پس جام زهر را به بهای ماندن در سطح اول فوتبال ایران می نوشد و تراکتور را به سوی قهرمانی هل می دهد تا برادری اش را ثابت کند و فصل آینده سکان دار این تیم شود !

100% قلعه نوعی رفتنی بود چون امسال خراب کرده بود به دلیل خود بزرگ بینی که داشت این به خودش القا شده بود که همه چی یعنی من...قهرمانی یعنی من....یارگیری و بدنسازی و تمرین دهنده خوب و حرفه ای یعنی کشک!!
ولی این فصل فهمید نه از این خبرا نیست بدون بدنسازی و تمرینهای به روز و بازیکنای خوب حتی خبری از سهمیه هم نیست
یه ادمی که داره غرق میشه هرکی دم دستش باشرو با خودش میکشه پایین دیگه افتخاراتش با استقلال که گذشتن ازشون واسش کاری نداره

اون سال هم که رفت سپاهان ضربشو یه جور دیگه به تیم زد چیز جدیدی نیست
قضیه قلعه نوعی و استقلال شده همون قضیه دیگی که واسه من نجوشه سر سگ توش بجوشست

بدون شک قلعه نوعی اواسط فصل با مدیریت به مشکل خورده بوده صداشو درنیاوردن ولی در این مورد هیچ شکی ندارم

DESEM
18-05-2015, 15:41
شاید این چیزهایی که میگم باورش یکم سخت باشه اما شک نکنید واقعیت داره
حداقل 3 ماه دیگه و حداکثر 2 سال دیگه این حرفا بهتون ثابت خواهد شد

شاید شما هم تعجب کرده باشید که چی میشه که یه ادم در مدت 1 سال 360 درجه عوض میشه؟اصلا مگه امکان داره؟کسیو که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نمیشه
در مدت یک فصل منو بقال سر کوچه و ..... میگفتن بدن سازی خیلی مهمه یارگیری خیلی مهمه هاشم و بازی نده سجاد هافبک نیست و ....و....و..... خب این چیزارو ما میفهمیدیم بعد کسی که کارش اینه نمیفهمید؟

قلعه نوعی همیشه معروف بود به اینکه عالی بدنسازی سنگین و خوبی میکنه و همین باعث میشه تیمهش خوب بازی نکنند در اوایل فصل ولی با گذشت زمان کسی جلودار تیمش نیست یعنی فقط در همین فصل کلا قلعه نوعی بیخیال بدنسازی میشه؟چیزی که خودشم خیلی حوب میدونه مهمترین فاکتور شروع فصله
در کنار بدنسازی یارگیری خوب بود که قلعه نوعی به خاطر کاهش بودجه سپاهانو تراکتور از اون تیمها رفت!!!!همیشه دنبال تاپ ترین بازیکنایه لیگ بود میتونید برید لیست بازیکنایه تیمهاشو ببینید
امیر قلعه نوعی زبان زد بود در خرید بازیکن خارجی لوپز توزی ابراهیم توره و..........

همین قلعه نوعی مگه تا نیمه نهایی مارو بالا نبرد امثال الیویرا که هیچی چه قدر مربیهای تاپ خارجیو به زانو دراورد؟
جلو اف سی سئول چه بازی قشنگو هجومی به نمایش گذاشت؟الهلالو العین و .... در خاک خودشون به زانو دراورد....چطور اون زمان خبری از ارنجهای اشتباه نبود؟خیلی دور نیست یکی دو سال پیشه حتما همه یادشون هست
تا فصل گذشته 90% نیمه مربیان برای امیر بود ایا غیر از اینه؟

ادم بعضی اوقات بعضی چیزایی که داررو فدا میکنه برای اهداف بزرگتری که داره البته بزرگتر از نظر خودش

دوستان گرامی امیر قلعه نوعی عوض یا تموم نشده این خط اینم نشون قلعه نوعی با تیمی که مورد نظرشه که نمیخوام اسم ببرم برمیگرده البته شاید با یه فاصله کوتاه و به همتون ثابت میشه این فصل همه بازی خوردیم قلعه نوعی همون مربی هست که دام تحسینش کرد و گفت از هوشش شگفت زده شدم

برنامه زمین زدن این فصل استقلال بود و نبودنش در اسیا امیر قلعه نوعی حیا کن رها کن شنید ولی این سیاه بازی اینجا تموم نمیشه وقتی دوباره با تیم مورد نظرش به قهرمانی رسید دوباره میدونه هیمنایی که رها کن حیا کن راه انداختن بنر روز شماری بازگشتشو به ورزشگاه میارن....ولی امیرخان قلعه نوعی خدارو در نظر داشته باش خدایی هم وجود داره

اقای قلعه نوعی ریاکار که گرین کارت داری بعد توی کنفرانس مطبوعاتی بازی با پدیده میگی در جوار حرم امام رضا از امریکا حرف نزنید

بالاخره چوب این خیانت امسالتو میخوری امیر خان

فقط یکمی فکر کنید حتی صمد مرفاوی هم نمیتونست امسال این بلارو سرمون بیاره قلعه نوعی که جای خود داره

اینم مطلبی در همین مورد از سایت پژمان راهبر ای اسپورت که بعد از بازی با تراکتور کار کرده بود
این وصله ها به امیر خان نمیچسبه ! :n09:

XENON24
19-05-2015, 13:25
پاکت خریدار باشگاه استقلال باز شد.
طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری نام تنها خریدار باشگاه استقلال در مزایده چهارم مشخص شد. مشخصات دقیق خریدار آبی پوشان به شرح زیر می باشد:

نام خریدار: شرکت سرمایه گذاری سمند

قیمت پیشنهادی: 290 میلیارد و 500 هزار تومان

این شرکت مورد تایید قرار گرفت و پس از بررسی نتیجه نهایی فردا یا هفته آینده مشخص خواهد شد.

arash-king
19-05-2015, 17:31
یعنی من خراب خریدار استقلال شدم :|
یکی یه سمند هم میدن به بچه‌ها برن دور دور :|
فقط موندم اون 500 تومن دیگه چی میگه این وسط ؟!!

BestDev
19-05-2015, 20:44
فقط موندم اون 500 تومن دیگه چی میگه این وسط ؟!!


احتمالا كل موجوديشون همين 500 تومنه بقيشو ميخوان تا 5 سال آينده از يه جايي جور كنن... خدا بزرگه :n02:

arash-king
20-05-2015, 20:14
خرابِ گزینه‌های سرمربیگری استقلال شدم من
2تا گزینه خارجی دارن که فعلا اسمی ازش نیومده تو خبرها
3تا گزینه ایرانی : فرهاد مجیدی (!) ، حسین فرکی ، پرویز مظلومی

مجیدی آخه چی میگه این وسط ؟!!! :|
اصن به درد مربیگری نمیخوره فعلا، مخصوصاً تیم بزرگی مثل استقلال
فرکی که هم که فکر نکنم جدا بشه از سپاهان ، میمونه مظلومی که اونم به نظرم فایده‌ای نداشته باشه واسه تیم

M . Sayid
20-05-2015, 22:32
یعنی من خراب خریدار استقلال شدم :|
یکی یه سمند هم میدن به بچه‌ها برن دور دور :|
فقط موندم اون 500 تومن دیگه چی میگه این وسط ؟!!



خرابِ گزینه‌های سرمربیگری استقلال شدم من
2تا گزینه خارجی دارن که فعلا اسمی ازش نیومده تو خبرها
3تا گزینه ایرانی : فرهاد مجیدی (!) ، حسین فرکی ، پرویز مظلومی

مجیدی آخه چی میگه این وسط ؟!!! :|
اصن به درد مربیگری نمیخوره فعلا، مخصوصاً تیم بزرگی مثل استقلال
فرکی که هم که فکر نکنم جدا بشه از سپاهان ، میمونه مظلومی که اونم به نظرم فایده‌ای نداشته باشه واسه تیم


آقا شما 2 روزه بدجوری داری خراب میشی :دی !

بی باک بی بال
21-05-2015, 14:04
مجید جلالی هم گزینه خوبیه

E.G_band
21-05-2015, 20:00
مجید جلالی هم گزینه خوبیه

تورو خدا مربی های در پیت رو در نظر نگیرید.........مجید جلالی مربیه؟؟؟ضعیف ترین تیم تاکتیکی امسال رو داشت.

XENON24
21-05-2015, 20:15
مجید جلالی هم گزینه خوبیه

مربی تیم هایی مثل استقلال علاوه بر اینکه از لحاظ فنی باید خوب باشن باید گرگ باشه پررو باشه وگرنه حریف بازیکن ها و هزارتا حاشیه نمیشه نمیتونه تیم رو جمع کنه....که مجید جلالی هم همچین آدمی نیست...

Amir M.ohAma.D
22-05-2015, 11:22
مجید جلالی در تیمی مثل تراکتور هم جواب نداد چه برسه استقلال
الان کار هرکی سرمربی استقلال بشه خیلی سخته باید با چند جبهه هوادار طرف بشه
طرف اول اتیلا حجازی مظلومی فرهاد مجیدی
طرف دوم افراطیهای قلعه نوعی که با یه باخت استقلال حمله ور میشن
طرف سوم کسانی که دنبال مربی خارجی هستند که این مورد زیاد خطری نیستند :دی
و طرف چهارم هم علیرضا منصوریان
طرف پنجم هم سایر دوستان و اشنایان :دی مثل مجید نامجو و و پاشازاده و .....

واقعا کار سختیه انتخاب سرمربی
از یه طرف شاید اکثریت موافق اومدن علی منصور باشن اما همه ما علیو دوست داریم دلمون نمیخواد بیاد و موفق نشه و برای همیشه کنار بره
هرکی برای بار اول به استقلال پرسپولیس میاد اگه موفق شد که شد اگه نشد واسه همیشه از صحنه محو میشه اصلا دلم نمیخواد این اتفاق برای علی منصور بیفته

خیلی ریسکه سپردن نیمکت به داش علی البته قلعه نوعی هم 10 سال پیش یه ریسک بود که اونم گرفت خوشبختانه

به نظر من بهترین گزینه علی منصوریانه به اضافه یه دستیار خوب و یه تمرین دهنده خوب خارجی
یه دستیار خوب مثل مجید صالح یا پاشازاده که یه زوج خوب و تشکیل بدن...اما متاسفانه هیچکدوم از این 2 نفر دستیار منصوریان نمیشند
واقعا براشون متاسفم که همش میخوان از بالا شروع کنند

همین پاشازاده تا به حال هیچ تیمی در لیگ برتر نداشته چطوری توقع داره بیاد یهو بشه سرمربی استقلال؟حالا چی میشه دانشتو یه جور دیگه به تیم انتقال بدی؟اقای پاشازاده شما دانش فنی خیلی خوبی داری ولی تجربه لیگ برترو نداری چی میشه دستیار علی منصور بشی که تا به حال 2 تا تیم توی لیگ برتر داشته چی میشه بیاید به استقلال کمک کنید؟
مجید صالح هم که اصلا دستیار نمیشه.....مجیدی هم که اسمون به زمین بیاد دستیار منصوریان نمیشه

اگر یکی از این 3 نفر یعنی صالح مجیدی پاشازاده دستیار علی منصور میشد و 3 فصل بهشون فرصت داده میشد طلایی ترین استقلال تاریخ ساخته میشد
ولی امان از این خود بزرگ بینی.....مطمئنم نه پاشازاده نه نامجو مطلق و نه هرکی همچین تفکری داره در فوتبال ایران هیچی نمیشه....میرن یک راست سرمربی یه تیم لیگ برتری میشن بعد هم با کله سقوط میکنند و محو میشن

نمونه زیاد هستش جدیدترین موردش هم اقای مرفاوی هستش که در این فصل و حاضر نشد دوباره دستیار قلعه نوعی بشه حالا یه تیمو شیرین فرستاد دسته یک

پاشازاده در مصاحبش با فارس گفته به قلعه نوعی گفتم با تغییر دادن و کار کردن رو دفاع تیم میتونی درستش کنی قلعه نوعی گفته نمیخواد همینطوری هم قهرمان میشیم.....اینم نشونه دیگری از خودبزرگ بینی امیر خان.....

من که اصلا با اومدن مظلومی موافق نیستم سنش دیگه بالا رفته به هیچ عنوان جواب نمیده حتی پورحیدری هم در این سن و سال سرمربی استقلال نبود
من اطمینان دارم دوباره به یه مربی استقلالی اعتماد بشه نتیجشو میبینیم/////

استقلال مربی های خوبی داشته اکثرا هم موفق بودن...از مرحوم علی دانایی فرد که زودتر از فرگوسن دو دهه سرمربی استقلال بود تا منصور خانو قلعه نوعی و حتی مظلومی و با ناصر حجازی هم به فینال لیگ قهرمانان اسیا رسیدیم

به تاریخ نگاه کنید هرموقع سرمربی از جنس استقلال نبود ضرر کردیم از ذولفقارنصب تا فیروز کریمیو کخو .......

XENON24
22-05-2015, 11:50
خرابِ گزینه‌های سرمربیگری استقلال شدم من
2تا گزینه خارجی دارن که فعلا اسمی ازش نیومده تو خبرها
3تا گزینه ایرانی : فرهاد مجیدی (!) ، حسین فرکی ، پرویز مظلومی

مجیدی آخه چی میگه این وسط ؟!!! :|
اصن به درد مربیگری نمیخوره فعلا، مخصوصاً تیم بزرگی مثل استقلال
فرکی که هم که فکر نکنم جدا بشه از سپاهان ، میمونه مظلومی که اونم به نظرم فایده‌ای نداشته باشه واسه تیم


هیچ کدوم از این اسامی درست نیست. آخرین خبر این که وزارت ورزش از باشگاه خواسته فعلا با هیچ مربی مذاکره نکنه تا برنده مزایده مشخص بشه.
سرمربی بعدی استقلال رو برنده مزایده مشخص می کند. پس تا یکشنبه صبر کنید و به هیچ خبری توجه نکنید.

XENON24
26-05-2015, 15:27
گمانه‌زنی‌ها از جانشینی یک مربی اروپایی به جای امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال حکایت دارند.
به‌ گزارش ‌ایسنا‌، فصل چهاردهم لیگ برتر فو‌تبا‌ل به پایان رسید و اینک گمانه‌زنی‌ها از تغییر سرمربیان چند تیم لیگ برتری حکایت می‌کند. یکی از این تیم‌ها استقلال تهران است که به نظر می‌رسد با امیر قلعه‌نویی به پایان راه رسیده باشد.
منابع نزدیک به این باشگاه از چند گزینه داخلی و خارجی به عنوان جانشین احتمالی قلعه‌نویی نام می‌برند.
از قرار معلوم کلاوس تاپ‌مولر و لوتار ماتیوس آلمانی، آلبرتو زاکرونی و روبرتو دونادونی ایتالیایی و فیلیپ تروسیه فرانسوی گزینه‌های خارجی باشگاه استقلال هستند.
در بین گزینه‌های داخلی نیز نام فرهاد مجیدی، داریوش یزدانی، حسین فرکی و منصور پورحیدری و علیرضا منصوریان به چشم می‌خورد.

EngineeR EhsaN
26-05-2015, 18:01
گمانه‌زنی‌ها از جانشینی یک مربی اروپایی به جای امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال حکایت دارند.
به‌ گزارش ‌ایسنا‌، فصل چهاردهم لیگ برتر فو‌تبا‌ل به پایان رسید و اینک گمانه‌زنی‌ها از تغییر سرمربیان چند تیم لیگ برتری حکایت می‌کند. یکی از این تیم‌ها استقلال تهران است که به نظر می‌رسد با امیر قلعه‌نویی به پایان راه رسیده باشد.
منابع نزدیک به این باشگاه از چند گزینه داخلی و خارجی به عنوان جانشین احتمالی قلعه‌نویی نام می‌برند.
از قرار معلوم کلاوس تاپ‌مولر و لوتار ماتیوس آلمانی، آلبرتو زاکرونی و روبرتو دونادونی ایتالیایی و فیلیپ تروسیه فرانسوی گزینه‌های خارجی باشگاه استقلال هستند.
در بین گزینه‌های داخلی نیز نام فرهاد مجیدی، داریوش یزدانی، حسین فرکی و منصور پورحیدری و علیرضا منصوریان به چشم می‌خورد.

گزینه‌های خارجی کاملا در حد شایعه و شوخیه، ماتیوس، دونادونی!!!
من خودم بشخصه مربی ایرانی رو ارجح میدونم. داریوش یزدانی گزینه بسیار خوبیه. منصوریان هم عالیه ولی ترجیح میدم امسال با نفت ادامه بده و تو آسیا باشه.
حسین فرکی به احتمال زیاد با سپاهان باشه، منصور پورحیدری هم دورانش تموم شده، فرهاد مجیدی هم خیلی زوده براش میشه نهایتا مثل اینزاگی!!

MƐΛИĪИƓĿƐSS
27-05-2015, 09:50
۳ مربی خارجی برنامه‌های خود را به باشگاه استقلال دادند





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چند مربی خارجی برنامه‌های خود را برای سرمربیگری استقلال در فصل آینده ارائه کردند.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، با وجود اینکه تکلیف باشگاه استقلال در مزایده چهارم سازمان خصوصی‌سازی مشخص نشده است اما سه مربی خارجی مدنظر مسئولان استقلال برنامه‌های خود برای به این باشگاه ارائه کردند. هنوز نام این مربیان فاش نشده اما گفته می‌شود که دو نفر از این مربیان سابقه مربیگری در فوتبال ایران را دارند.














گزینه‌های خارجی و داخلی سرمربیگری استقلال مشخص شدند





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده مشخص شدند.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، با وجود اینکه تکلیف باشگاه استقلال در مزایده چهارم سازمان خصوصی‌سازی مشخص نشده است اما مسئولان این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری استقلال هستند.

با وجود اینکه نام‌ مربیان خارجی چون لوتار ماتئوس آلمانی، کلاس تاپ مولر، دونادونی و فیلپ تروسیه برای هدایت استقلال مطرح شده است اما خبر می‌رسد که داریوش یزدانی یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری استقلال برای فصل آینده است. البته یک گزینه دیگر در اندازه‌های افشین قطبی، سرمربی پیشین پرسپولیس هم جزو گزینه سرمربیگری آبی‌پوشان است که نام این مربی هنوز فاش نشده است.

همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال از بررسی سه گزینه خارجی برای هدایت این تیم خبر داده است. باید دید که در نهایت اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال چه تصمیمی خواهند گرفت و چه کسی را جانشین امیر قلعه‌نویی خواهند کرد.

XENON24
28-05-2015, 12:30
آی اسپورت - در حالی که هیات مدیره و شخص افشارزاده اعلام کرده مربی آینده استقلال را تا روز یکشنبه آینده معرفی خواهند کرد، به نظر می‌رسد این مساله از سوی او بیشتر به یک شوخی باشد تا اعلام رسمی. هیات مدیره استقلال در حالی که این تیم در تمام هفته‌های پایانی لیگ برتر و چند هفته بعد از آن درگیری مسائل واگذاری بوده به نظر می‌رسد نقش پررنگی نسبت به ناکامی این تیم داشته و نباید از سهم افشارزاده و دوستانش در ناکامی این تیم گذشت.

به هر حال همانطور که افشارزاده قول داده باید منتظر نام سرمربی بعدی این تیم در روز یکشنبه بود؛ وعده‌ای که به نظر می‌رسد همانند وعده خصوصی‌سازی این تیم باشد و با توجه به اینکه مدیرعامل استقلال وعده داده نام چند مربی خارجی در لیست این تیم حضور دارد به نظر می‌رسد زمان کافی برای مذاکره با آنها تا روز اعلام شده وجود نداشته باشد. مشکل بعدی برای حضور مربی خارجی در استقلال به تقاضای مالی آنها بازمی‌گردد و به نظر نمی‌رسد در شرایط فعلی که افشارزاده از پرداخت بدهی‌های باشگاه به بازیکنان عاجز مانده، بتواند هزینه دلاری قرارداد با مربی خارجی موردنظر و جذب بازیکنان موردنیاز او را برآورده کند.

با این تفاسیر در روزهای گذشته نام چند مربی خارجی و داخلی برای حضور در این تیم به گوش رسیده که به مرور نام‌های آنها و شرایط حضورشان نگاهی می‌اندازیم.

علیرضا منصوریان

سرمربی حال حاضر نفت تهران که به همراه تیمش به دنبال تابوشکنی و حضور در جمع هشت تیم برتر آسیاست از جدی‌ترین گزینه‌‌های داخلی برای حضور در کادر استقلال است. او البته یک فصل دیگر با نفت تهران قرارداد دارد و گفته می‌شود ابراز تمایل کرده در صورت صعود نفت به جمع هشت تیم به کار خود در این تیم ادامه دهد و شانس‌ خود را برای حضور در جمع برترین‌های آسیا بسنجد و با کارنامه‌ پربارتری گام به باشگاه استقلال بگذارد.

نقاط قوت

- سابقه حضور در استقلال و محبوبیت بین هواداران
- موفقیت نسبی به همراه نفت تهران: او نفتی را که در طول دو سال گذشته به همراه حسین فرکی و یحیی گل‌محمدی روند مناسبی را در پیش گرفته بود و سهمیه لیگ قهرمانان را به همراه گل‌محمدی کسب کرده بود را موفق شده به عنوان سومی لیگ برتر، حضور در فینال جام حذفی و صعود به جمع 16 تیم برتر آسیا رهنمون سازد.

نقاط ضعف

- تجربه کم سرمربی‌گری باشگاهی
- ناکامی به همراه تیم ملی امید
- ناکامی به همراه پاس همدان

پرویز مظلومی

آقای چوبله که هواداران استقلال هنوز برد‌های پیاپی او را در دربی به عنوان سلاحی برای کری‌خوانی با رقیب استفاده می‌کنند در فصل گذشته خانه‌نشین شد و اکنون سودای بازگشت به نیمکت آبی‌پوشان را دارد. او عنوان کرده حاضر است برای حضور در این تیم برنامه‌ خود را به مسوولان تیم ارائه دهد.

نقاط قوت

- بردهای پیاپی در دربی
- سازگاری با ستاره‌ها
- کسب یک عنوان قهرمانی در جام حذفی برای استقلال

نقاط ضعف

- ناکامی به همراه آلومینیوم
- ناکامی در مس کرمان
- خانه نشینی در دو فصل گذشته لیگ برتر

امیر قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی نیز که در این فصل قراردادش با این تیم به پایان رسیده و با توجه به اینکه دو طول دو فصل گذشته به همراه این تیم عنوانی را کسب نکرده قراردادش تمدید نشد تا به همراه دیگر کاندیداهای این تیم به دنبال ارائه برنامه باشد. البته نزدیکان قلعه‌نویی عنوان می‌کنند او با این شرایط حاضر به ارائه برنامه به مدیران باشگاه نیست چرا که اگر آنها خواهان عقد قرارداد با این مربی بودند قراردادش را تمدید می‌کردند.

نقاط قوت

- عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر
- آشنایی کامل به شرایط تیم
- انگیزه جبران دو فصل ناکامی

نقاط ضعف

- عدم اعتماد هواداران

از میان گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد که طی روزهای گذشته نام‌شان بارها برای حضور در این تیم بر سر زبان‌ها افتاده است.

دراگان اسکوچیچ

موفقیت دراگان در طول دو سال گذشته در فوتبال ایران باعث شده تا این روزها خواهان زیادی برای خود داشته باشد. او البته قرارداد خود را به مدت دو فصل تمدید کرده اما گفته می‌شود امکان جدایی او از جمع سرخ‌های اهوازی وجود دارد. باید دید جدی‌ترین گزینه خارجی حضور در استقلال می‌تواند رضایت مسوولان فولاد را برای حضور در تهران جلب کند یا خیر.

والتر زنگا

گزینه هدایت سرخ‌پوشان تهرانی اکنون رقیب را خواهان خود می‌بیند. والتر زنگا که در چند سال اخیر با حضور در الجزیره و النصر به خصوصیات فوتبال آسیا آشنا شده به نظر می‌رسد با توجه به درخواست مالی بالایش از محتمل‌ترین گزینه‌ها باشد. او در زمانی که پرسپولیسی‌ها خواهان حضورش در این تیم بودند مبلغ یک میلیون دلار درخواست کرده بود که با عقب‌نشینی مدیران این تیم همراه شد.

روبرتو دونادونی

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا که در این فصل دوران ناکامی خود را در پارمای نگون بخت پشت سر گذاشت از دیگر نام‌هایی است که گفته می‌شود مسوولان آبی برای حضور در استقلال روی او دست گذاشته‌اند و البته به نظر می‌رسد دور از ذهن و کمی عجیب باشد. گزینه‌ای که زمانی قرار بود روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بنشیند که مذاکرات با او نتیجه‌ای در پی نداشت. تنها تجربه غیر ایتالیایی دونادونی مرتبط به زمانی است که او در باشگاه الاتحاد به فوتبال خود خاتمه داده.

آلبرتو زاکرونی

باز هم یک مربی دیگر که دوران بازنشستگی خود را پشت سر می‌گذارد و در طول یک سال گذشته فعالیت فوتبالی نداشته در بین گزینه‌های استقلال دیده می‌شود. سرمربی 62ساله سابق تیم ملی ژاپن و ایتالیا در طول یک سال گذشته به همراه خانواده‌اش به استراحت مشغول بوده و مطمئنا در این مدت فرصتی برای تماشای دیدارهای استقلال و آشنایی با این تیم نداشته است.

لوتار ماتئوس

ستاره تیم ملی آلمان مدت زیادی است در چهار سال گذشته در تیمی فعالیت نداشته و بیشتر به عنوان مفسر ورزشی در تلویزیون ظاهر می‌شود. او که چندی پیش هم به ایران سفر کرده بود بی‌علاقه نیست با توجه به علاقه فوتبالدوستان ایرانی به او در لیگ برتر فعالیت کند. اما تجربه ناموفق او در راپیدوین، تیم ملی مجارستان، پاراننزه و تیم مکابی رژیم صهیونیستی باعث می‌شود شانس کمی برای نشستن روی نیمکت آبی داشته باشد.

باید دید مسوولان استقلال می‌توانند به وعده خود برای معرفی سکاندار آبی‌ها در لیگ پانزدهم عمل خواهند کرد یا با توجه به تعدد گزینه‌ها و مشکلاتی که برای مذاکره با انها وجود خواهد داشت این تیم و بازیکنانش همچنان سردرگم خواهند بود.

Amir M.ohAma.D
28-05-2015, 13:36
این گزینه های خارجی که همشون فرمالیتست و هیچکدوم نمیان
شاید اسکوچیچ شدنی باشه که اونم قرارداد بسته

اگه اسکوچیچ نشد منصوریان هم نیومد که بعید به نظر میرسه بیاد به نظرم باید 1 سال دیگه با قلعه نوعی تمدید کنند

قلعه نوعی هرچی باشه از مظلومی و این جور کسا بهتره انگیزه هم که داره میخواد حیثیت بر باد رفتشو به دست بیاره
ما که فصل کابوس واریو پیش رو داریم تیم نه پول داره نه صاحاب فکر نمیکنم هرکی بیاد هم زیاد بتونه کاری کنه چون وقتی پول نیست بازیکن با کیفیت هم نیست همشون میرن سپاهانو تراکتور
استقلالو پرسپولیس هر سال دارن بی ستاره تر میشن

با این شرایط اگه منصوریان بیاد میتونه به خاطر رابطش بازیکنای خوبو به استقلال بیاره مثل مسلمانو کوروشی و بیرانوندو....
ولی اگه علی منصور نشه منطقی ترین کار تمدید با قلعه نوعیه ادم باید از بین بدو بدتر بدو انتخاب کنه

یا باید ریسک کنیم تیمو بدیم به یکی مثل پاشازاده
دونادونیو زاکرونیو ماتئوس و .... که استقلال بیا نیستند....مربی خارجی بخوان بیارن یه دلال یکیو میندازه بهمون اینا پول مربی درست حسابی اوردنو که ندارند

اسکوچیچ هم به خاطر جوونهای فولاد خوب میتونه بازیکنای خوبشو بیاره استقلال ولی هم قرارداد داره هم وضعیت خوب فولادو ول نمیکنه بیاد باشگاه بی صاحاب و بی اسپانسر ما

بهترین زوج الان منصوریان فتح الله زادست پورحیدری هم مدیر فنی که نشدنیه.....

فصل سختی پیش رو داریم باید خودمونو اماده کنیم برای نتایج بدتر از امسال اگه فرشته نجات استقلال نرسه......
واقعا فرشته نجاتمون کیه؟منصوریان؟یا ......؟در برنامه بعد خواهید دید :دی

امير موسر
28-05-2015, 14:32
احتمال بالا منصوریان میاد . قلعه نوعی نباشه بهتره .

Amir M.ohAma.D
30-05-2015, 10:58
اپیزود اول:n02:


به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که بهرام افشارزاده به خبرنگار فارس خبر از این داد که وزیر ورزش به او گفته دنبال اسپانسر باشد تا در نقل و انتقالات استقلال به مشکل نخورد خبر دیگری هم در این دیدار رخ داده مبنی بر اینکه وزیر ورزش به او حکم جدیدی داده تا شایعه استعفای بهرام افشارزاده بیش از هر زمانی به واقعیت نزدیک تر شود.

در همین زمینه افشارزاده به خبرنگار فارس اظهار داشت: وزیر امروز به من حکم مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان را داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او از مدیرعاملی استقلال استعفا داده یا خیر گفت: نه من استعفا نداده ام.تازه من با وزیر در مورد بودجه فصل آینده استقلال صحبت هایی داشتم.

به گزارش فارس، درحالی که افشارزاده می گوید هنوز استعفای رسمی نداده اما شواهد حکایت از آن دارد که با این حکم جدیدی که وزیر ورزش به وی داده برای فصل آینده باید استقلال دنبال مدیرعامل جدیدی باشد.

اپیزود دوم:n24:


مسعود معینی در گفت‌وگو با «آنا» به صراحت گفت در بین گزینه‌های خارجی، شانس روبرتو دونادونی بیشتر از سایر گزینه‌هاست.به گفته معینی، سرمربی استقلال قطعا تا 15 خرداد مشخص خواهد شد. در این میان همچنین گفته می‌شود دونادونانی یک میلیون و دویست و هزار دلار برای عقد قرار داد یک ساله با استقلال در خواست کرده‌ است که اگر باشگاه با این پیشنهاد دونادونی موافقت کند باید برای یک سال مبلغی نزدیک به 4 میلیارد تومان به سرمربی تیمش پرداخت کند.از سوی دیگر نام دونادونی در حالی در بین گزینه‌های سرمربیگری استقلال قرار گرفته است که پیش از این باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب وی بود اما نتوانست به وی به توافق برسد.

اپیزود سوم:V1:


فتح الله زاده:سرمربي استقلال جديد من کي‌روش است يا يکي مثل رايکوف
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


اپیزود چهارم:V2:


تسنیم: اقای فتح الله زاده گفته می‌شود که شما حتی سرمربی و لیست بازیکنان فصل آینده‌تان را هم انتخاب کرده‌اید ...

نمی‌توان دروغ گفت. این موضوع صحت دارد. وقتی می‌خواهیم در مزایده اجاره برند باشگاه شرکت کنیم، به این معنی است که سرمربی و لیست بازیکنان را آماده کرده‌ایم.

نتیجه اخلاقی:n02: اینه که افشارزاده 100% رفتنیه و فتل دوباره برمیگرده....من که از برگشتنش استقبال میکنم ما که خیری از افشارزاده ندیدیم یه مسلمانو نتونست جذب کنه فقط منتظر پول بدن این تقسیم کنه

امير موسر
30-05-2015, 15:20
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، مجید نامجومطلق، فیروز کریمی و جواد زرینچه 5 گزینه ایرانی هدایت استقلال هستند که باید تا صبح فردا به باشگاه استقلال برنامه بدهند.

این خبری است که هیچ کدام از اعضای هیات مدیره استقلال حاضر نیستند آن را تایید کنند اما این 5 نفر گزینه های داخلی باشگاه استقلال هستند که به نظر در این جمع علیرضا منصوریان بیشترین بخت را دارد، مگر آنکه پای مربی خارجی وسط بیاید. نکته عجیب حضور نام هایی جواد زرینچه و مجید نامجومطلق است، گزینه هایی که هرگز تجربه سرمربیگری در لیگ‌برتر را ندارند. البته جواد زرینچه در دو مقطع به صورت موقت سرمربیگری استقلال را قبول کرده است و موفق هم بوده است. زرینچه در فصل گذشته دستیار امیر قلعه‌نویی بود و مجید نامجومطلق در دوره سرمربیگری صمد مرفاوی نزدیک به نیم فصل دستیار سرمربی آبی‌پوشان بود.

پرویز مظلومی و فیروز کریمی هم سابقه حضور در جمع استقلالی ها را به عنوان سرمربی دارند. مظلومی بعد از جدایی از استقلال موفقیت خاصی در عرصه باشگاهی نداشته اما دوران حضور او در استقلال نتایج خوبی را برای استقلال به همراه داشته است. این 5 گزینه (به جز فیروز کریمی) از چهره های مهم تاریخ باشگاه استقلال اند و حضور هر یک از آنها به جای امیر قلعه‌نویی می‌ تواند جالب توجه باشد.

100 درصد منصوریان بهترین گزینست ! بعد هم مظلومی !

M.Sadegh.M
30-05-2015, 18:31
دوستان منصوریان به استقلال بیا نیست.
خودتون را بگذارید جاش ، تیم نه پول حسابی داره نه بازیکن خوب ، در عوض تو نفت همه چی داره چرا بیاد استقلال اونم با این وضعیت که احتمال نتیجه نگرفتن هست و محبوبیت خودشا خراب کنه.

من که فکر میکنم این فصل از فصل قبلی بدتر ، هیچ بودجه و پولی نیست مگر خریدار باشگاه بیاد و از الان تیما در اختیار بگیر و پول خرج کنه.
اگه قرار وضعمون داغون باشه اعتماد به همین گزینه های استقلالی خودمون خیلی بهترِ مثل همین افرادی که اسمشون کم و بیش میاد.
نامجو مطلق ، پاشازاده و ....

دوستان مجید صالح الان کجاست ، به نظرم گزینه بدی نیست برا سرمربی گری من بهش اعتقاد دارم.

Jadda
30-05-2015, 21:23
دوستان منصوریان به استقلال بیا نیست.

فتح الله زاده بیاد ، احتمالش هست منصوریان بیاد.

امير موسر
30-05-2015, 21:31
کی فتح الله زاده میخواد بیاد کی میخوان یارگیری کنن ؟ باز شروع شد داستان .

Sent from my SM-P601 using Tapatalk

XENON24
30-05-2015, 22:32
آخرین گمانه زنی ها حکایت از این دارد که دوشنبه آخرین نشست هیات مدیره فعلی استقلال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخاب بهرام افشارزاده به سمت رئیس کل حوزه ریاست وزارت ورزش حکایت از این دارد که بزودی تغییراتی وسیع در سطح مدیریتی استقلال در راه است. بهرام افشارزاده که همین حالا مدیر استقلال است ، عضو غیر موظف هیات مدیره استقلال هم محسوب می شود ، بزودی باید از استقلال برود. این نکته ای است که اعضای هیات مدیره فعلی استقلال به دنبالش هستند اما وزارت ورزش به دنبال اتفاقی مهمتر برای استقلال است. آنها می خواهند هیات مدیره را عوض کنند. با شکست خوردن پروژه واگذاری تیم ها از طریق مزایده ، حالا وزارت ورزش دو شیوه واگذاری را پیش روی وزارت اقتصاد و دارایی گذاشته است. اول اینکه این تیم ها را برای 3 سال اجاره بدهند و روش دیگر هم تزریق بودجه دولتی برای یکسال است.

دو شیوه ای که شیوه دوم آن را بعید است قوانین مجلس و شرایط فعلی دولت اجازه انجامش را بدهد پس باید این تیم ها به صورت سه ساله اجاره داده شوند. از هیات مدیره شلوغ فعلی استقلال که هر روز یکی از آنها برای آینده تیم گزینه ای معرفی می کند و مربی مورد نظرش را سر زبان ها می اندازد ، تنها 3 نفر بعد از دوشنبه می مانند و بقیه ماموریت شان به پایان می رسد.

به این ترتیب هیات مدیره بعد از جلسه دوشنبه رسما دوره فعالیتش به پایان می رسد و در نهایت دیگر نمی تواند سرمربی برای آینده تیم انتخاب کند.

XENON24
01-06-2015, 17:45
در نشست امروز که منصور پورحیدری، حسن روشن، علی جباری و عباس کردنوری حضور داشتند گزینه های هدایت تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند. البته در نشست امروز مسعود معینی دیگر پیشکسوت استقلال و عضو هیات مدیره این تیم غایب بود.

گزینه های خارجی که امروز در جمع این چهار پیشکسوت برروی آنها بحث و گفت و گو شد، جمال حاجی معروف اهل بوسنی و کلاوس تاپ مولر سرمربی اسبق باشگاه بایرن لورکوزن بودند که به نظر می رسد جمال حاجی باتوجه به شناختش از فوتبال آسیا شانس بیشتری نسبت به مولر دارد.

در میان مربیان ایرانی نیز برنامه ها و وضعیت پرویز مظلومی، فیروز کریمی، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق و علیرضا منصوریان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حسن روشن در گفت وگو با ایرنا با تایید موارد بالا افزود که قرار است فردا ساعت 10 صبح دومین نشست این گروه برگزار شود و وضعیت 2 مربی خارجی دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.

XENON24
05-06-2015, 11:21
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در حالی که این روزها اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال دچار سردرگمی هستند و هنوز تکلیف خود را برای ادامه همکاری با مجموعه باشگاه روشن نمی‌بینند تعدادی از آنها این روزها در حال صبحت با نمایندگان مربیانی هستند که ببینند آیا می‌توانند یک مربی خارجی را جذب استقلال کنند یا خیر. از سوی دیگر منصور پورحیدری مسئول مذاکره با مربیان داخلی است و برنامه‌های آنها را دریافت کرده اما تعداد دیگری از اعضای هیأت مدیره با زیر و رو کردن رزومه‌هایی که به باشگاه استقلال آمده سعی دارند تا قیمت‌های مربیان خارجی را بررسی کنند.

یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در این بین با سنول گونش از طریق مدیر برنامه‌های وی ارتباط برقرار کرد تا بلکه رقم پیشنهادی وی را سؤال کند که مربی ترک‌تبار نزدیک به 2 میلیون دلار برای یک فصل از مسئولان باشگاه استقلال خواستار شدند.

به گزارش فارس البته این سؤال‌ها به معنی مذاکره نهایی با اینگونه مربیان خارجی نیست و اعضای هیأت مدیره استقلال تصمیم دارند در صورت توافق با مدیر برنامه‌های آنها بر سر مبلغ قرارداد با آنها بر سر میز مذاکره بنشینند.

بهرام افشارزاده روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت که روند کار و مذاکره با مربیان مختلف متوقف نشده و با وجود اینکه اعضای هیأت مدیره منتظر تصمیم وزارت ورزش هستند اما همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

گفتنی است گونش یکی از گزینه‌های مربیگری فنرباغچه به حساب می‌آید.

MƐΛИĪИƓĿƐSS
05-06-2015, 15:26
آشنایی با سی‌موندی، گزینه سرمربیگری استقلال






[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





گزینه نهایی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال سابقه هدایت تیم‌های ملی گینه و بورکینافاسو و تیم المپیک قطر را در کارنامه دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، حسن روشن عضو کمیته معرفی سرمربی فصل آینده استقلال از «برنارد سی‌موندی» به عنوان گزینه خارجی نهایی هدایت

آبی‌پوشان برای فصل آینده نام برد.گزینه مد نظر استقلالی‌ها کارنامه چندان پر باری ندارد. سی‌موندی ۶۱ ساله در دوران بازیگری در پست مدافع برای تیم‌های «اسپورتینگ

تولون وار»، «استادِ لاوالویس»، «اف سی تورز» و «سنت‌اتین» بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۸5 به میدان رفته است.

او کار مربیگری را از تیم النصر عربستان در سال ۱۹۸۶ آغاز کرد و در ادامه روی نیمکت پوگت (۱۹۸۷ تا ۱۹۹۸۹)، اوباگنه (۱۹۹۸۹ تا ۱۹۹۰)، گرنوبل (۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷)، یو اس سرتیل در

لیگ فرانسه (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰)، تیم ملی گینه در سال ۲۰۰۰، تیم ملی بنین به عنوان مدیر فنی (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴)، ساحل تونس (۲۰۰۴)، تیم ملی بورکیانافاسو (۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶)، ستیف

الجزایر (۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸)،

الخریطیات قطر (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱)، تیم المپیک قطر (۲۰۱۱)، الاهلی قطر (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲) و باز هم الخریطیات (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳) نشست.

آخرین تیمی که سی‌موندی آن را هدایت کرده «کونستانتین» الجزایر نام دارد که البته دوران حضورش در این تیم بسیار کوتاه و در سال ۲۰۱۴ فقط ۶ ماه بوده است. او از جولای

سال گذشته میلادی تاکنون روی نیمکت هیچ تیمی ننشسته و بیکار بوده است.

XENON24
07-06-2015, 14:13
به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل فصل گذشته استقلال که در این مدت پیگیر گزینه های سرمربیگری استقلال بوده است، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان از سمت خود کنار گذاشته می‌ شود تا بتواند در سمت جدید خود که مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه است به فعالیت خود ادامه بدهد.

افشارزاده فصل گذشته جای علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد تا با استفاده از تجربه زیاد مدیریتی اش در باشگاه استقلال یک ثبات نسبی ایجاد کند اما در طول فصل باشگاه استقلال هم با مشکلات مالی زیادی مواجه شد و هم نتوانست نتایج خوبی بگیرد تا حالا وزارت ورزش به این تصمیم برسد که به جای او مدیرعامل دیگری را معرفی کند.

حالا همه منتظر هستند ببینند که نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان که به تازگی وظیفه تعیین تکلیف در مورد سرخابی ها را برعهده گرفته، چه کسی را جانشین او خواهد کرد.

XENON24
10-06-2015, 13:39
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که گزینه های مختلف ایرانی مدام در مصاحبه های شان خود را شانس اصلی نیمکت استقلال معرفی می کنند ، استقلالی ها به سرمربی فصل بعدشان مدام نزدیک تر می شوند. علیرضا منصوریان ، سرمربی موفق این فصل نفت که سالها با بازوبند آبی ها به میدان رفته و یکی از محبوب ترین ستاره های استقلال است ، این روزها درحال تکمیل برنامه های سال بعدش در این تیم موفق تهرانی است اما مسئولان وزارت ورزش به این نتیجه رسیده اند حضور او برای فصل بعد ، افقی جدید را پیش روی این تیم و این مربی جوان باز می کند. مسئولان وزارت ورزش در هفته های گذشته برای گزینه های مختلفی بحث کردند و حالا جمع بندی شان روی منصوریان نهایی شده و تنها باید قرار ملاقات با او بگذارند. سجادی گفته تا اوایل هفته آینده ، شاید تا شنبه مربی بعدی آبی ها مشخص می شود و استقلالی ها می توانند منتظر باشد که شنبه بعد منصوریان مربی شان باشد. البته به شرطی که او برای جدایی با نفتی ها به توافق برسد.

بی باک بی بال
16-06-2015, 21:27
با این وضعیت استقلال منحلش کنند بهتر :n13:

XENON24
18-06-2015, 12:21
به گزارش خبرگزاری فارس، طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال گزینه سرمربیگری این تیم به نام ایگور استیماچ بامداد فردا وارد تهران می شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قرار است این مربی کروات بعد از ورود به تهران جلسه ای با مسئولان استقلال داشته باشد.

به نظر می رسد ورود استیماچ به تهران همزمان با ورود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس باشد.

M.Sadegh.M
18-06-2015, 15:08
به گزارش خبرگزاری فارس، طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال گزینه سرمربیگری این تیم به نام ایگور استیماچ بامداد فردا وارد تهران می شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قرار است این مربی کروات بعد از ورود به تهران جلسه ای با مسئولان استقلال داشته باشد.

به نظر می رسد ورود استیماچ به تهران همزمان با ورود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس باشد.

خدایی این کیه رفتند آوردند
من که اصلا به سرمربی خارجی اعتقاد ندارم تو این شرایط
خدایی تا روشن بود همش از دستش حرص میخوردیم نمیدونم الان که رفته دیگه کی دنباله این مربی عتیقه هاست.
تیم را می دادند به پاشازاده بره دسته دو بهتر از یک مربی خارجیِ
خود قلعه نوعی هم بمونه بهتر از مربی خارجیِ

شنیده شده قرار ساکت نفر پنجم هیات مدیره استقلال باشه و اکثر هواداران هم از این انتخاب استقبال کردند نظر شما چیه؟

امير موسر
18-06-2015, 16:45
مسخره کردن مردمو ! همون پرویز مظلومی از این بهتر بود !

Amir M.ohAma.D
19-06-2015, 12:34
من اصلا موافق این استیماچ نیستم
به گفته کارشناسان کرواسی در بیشتر بازیهاش بی برنامست و تیمهاشم فقط دفاع میکنند
قبل از اینکه سرمربی تیم ملی هم بشه 2 سالی خونه نشین و بی تیم بوده
از همه مهمتر بلاژوویچ عزیز گفته رو دست استیماچ مربی نیست :دی اینو که از چیرو شنیدم دیگه واقعا مطمئن شدم این استیماچ مالی نیست :دی خدایی بلاژ همیشه خیلی لاف میزد :دی

این برزیلیرو من ترجیح میدم خدا کنه اینو بیارن سابقه قهرمانی در اسیارو هم داره خوراک خودمونه اوردن این از نون شب واجبتره

الان مثلا حساب کنیم بیکزاده حیدری فروزان صادقی روی هم 4 میلیارد میگیرن اینارو بندازیم بیرون یکمم روش بذاریم برزیلیرو بیاریم

بهترین دستیار هم براش مهدی پاشازاده یا مجید صالحه
این استیماچ توی استقلال بعید جواب بده

XENON24
19-06-2015, 14:28
مسخره کردن مردمو ! همون پرویز مظلومی از این بهتر بود !

مظلومی ؟؟آخه مظلومی؟؟:n04:اگر قراره مظلومی سرمربی بشه همون قلعه رو نگه دارند بهتره....





این برزیلیرو من ترجیح میدم خدا کنه اینو بیارن سابقه قهرمانی در اسیارو هم داره خوراک خودمونه اوردن این از نون شب واجبتره



کارنامه ش از استیماچ بهتره ولی قرارداد داره الان وسط فصل شونه ....

دور دوم مذاکره استقلالی‌ها و استیماچ آغاز شد
دور دوم مذاکرات استقلالی‌ها با مربی کروات مدنظر این تیم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دور دوم مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال و ایگور استیماچ گزینه هدایت تیم فوتبال این باشگاه در محل این باشگاه برگزار شد.

این جلسه در غیاب منصور پورحیدری و مسعود معینی برگزار شد اما عباس کردنوری، شهاب جهانیان و بهرام افشارزاده در این جلسه رودرروی استیماچ نشسته‌اند.

این در حالی است که پورحیدری اعلام کرده که تا شنبه تکلیف همکاری استیماچ و استقلال مشخص خواهد شد.

امید رض
19-06-2015, 14:58
تاموقعی هیچ امکاناته درستی نباشه ومشکل از فوتبال پایه باشه ومخصوصا مدیریت ........... سطح فوتبال کشور ما همین هست
حالا چه فرقی میکنه اون برزیلی بیاد یا اون کروات ؟
لیگ ما یه فوتبال به زن زیرتوپ وببر هست
مخصوصا استقلال که اصلا همین جوری می رفتن توزمین ..الکی برمی گشتن
.........................
نه جذابیتی نه کیفیتی ..بهترنیست انقدر بحث نکنید وفقط بنگرید ...استقلال تا 4سال پیش چی بود وچی شد ...امروزه ..ادم هرچی به این تیم ها نگاه میکنه .یاد بدبختیاش میفته تا فراموشی :n33: .تیم هایه لیگ مخصوصا استقلال .به .فاجعه خوردن شدید.

Ali_softcenter
20-06-2015, 22:52
خب مظلومی سرمربی شد!

اینم از فصل آینده!

از دیروز تا حالا هم کسی پست نزده...ظاهرا اینجا چندان فعال فوتبالی نداریم

امير موسر
20-06-2015, 23:55
به نظر من انتخاب خوبی بود با توجه به گزینه های دیگه .

Sent from my SM-P601 using Tapatalk

jack82
21-06-2015, 00:03
با این وضعیت سال بعد دو رقمیه رتبمون اگه سفوط نکنییم:n03:بعد دو سال عذاب فکر کنم دیگه بازیای تیمو بعد بیست و چند سال دنبال نکنم

vahidgame
21-06-2015, 10:50
از دیروز تا حالا هم کسی پست نزده...ظاهرا اینجا چندان فعال فوتبالی نداریم


شاید خبر مهمی نبوده :دی

به نظر من توی گزینه های ایرانی بد نیست
شاید بعضی وقتا این تغییرات جواب بده
قلعه نویی دیگه به آخر خطر رسیده بود و نمی تونست کار خاصی کنه
مظلومی از نظر فنی شاید خیلی عالی نباشه ولی باز خوبه چند تا بازیکن رو می تونه به تیم میاره
بعضی بازیکنایی که با مظومی هستن بهتر از بعضی بازیکنایی هستن که قلعه نویی با خودشون میاره

ولی اینا قسمت خوب ماجرا بود
قسمت بدش اینه که نتایج خیلی بد بگیره و همون فصل اول اخراج بشه!

scorpion2
21-06-2015, 13:59
درود
دوباره بر گشتیم سه سال قبل الان هم دیدم تو صحبت هاش گفته میخواد نکونام و تیموریان و رحمتی رو دوباره برگدونه به تیم ، که باز میانگین سن تیم میره بالا ، جای اینکه به فکر جوون گرایی باشیم ، همچنان دنبال مسن ها هسیم ، زمان قلعه نوعی همه بازیکنا پیچیدن به بازی رفتن ، به نظر من دیگه نباید برشون گردونند، چند تا جوون بیارن تو تیم که تا چند سال آینده خیالمون راحت باشه.

امير موسر
21-06-2015, 20:41
تیموریان هیچ جایی نباید داشته باشه تو استقلال ! هیچ و هیچ .

Amir M.ohAma.D
22-06-2015, 14:23
علیرضا بیرانوند در باشگاه استقلال


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند که روز گذشته علی نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفته بود که تمایل دارد به استقلال بپیوندد، دقایقی پیش در باشگاه استقلال رویت شد. ا ین در حالی است که گفته می‌ شود سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان اول مورد نظر پرویز مظلومی است. اما بیرانوند با توجه به جوانی گزینه مناسب دیگری برای آبی‌پوشان محسوب می‌ شود. هنوز کسی نمی‌ داند که آیا توافقی بین استقلال و بیرانوند صورت گرفته یا نه؟ حضور بیرانوند دراستقلال خبرنگاران را غافلگیر کرد.

Amir M.ohAma.D
23-06-2015, 10:22
گزارشی از نقل و انتقالات استقلال



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرنگار کاپ، بعد از معرفی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی علی نظری جویباری و بهرام امیری به عنوان معاونان باشگاه به شدت پیگیر بحث نقل و انتقالات باشگاه استقلال هستند.

درون دروازه مذاکرات با مهدی رحمتی آغاز شده و شب گذشته نیز آبی پوشان به توافق اولیه با این دروازه بان دست یافتند. با وجود اینکه از بیرانوند نام برده می شود، هنوز این دروازه بان در لیست مظلومی قرار نگرفته است.

در خط دفاعی لئوناردو پادوانی مدنظر استقلالی ها بود که مسئولان این باشگاه شب گذشته متوجه شدند این بازیکن با سپاهانی به توافق رسیده و احتمالا موفق به جذب او نمی شوند. همچنین آبی پوشان با رامین رضاییان، بازیکن فصل گذشته راه آهن و مدنظر پرسپولیس به توافق نهایی رسیده اند و احتمالا او به زودی آبی پوش می شود.

اکبر صادقی از پدیده نیز با استقلال مذاکره کرده اما مبلغ بالای پیشنهادی او مسئولان این باشگاه را دچار تردید کرده است. همچنین اسماعیل شریفات که سابقه بازی در استقلال را دارد، در لیست مظلومی هست اما به نظر می رسد این بازیکن با پایان دوران تحصیلش باید به سربازی برود.

از میان نکونام و تیموریان نیز یک بازیکن به استقلال می آید که شانس نکونام بسیار بالاتر است. همچنین سیدصالحی که در دوره قبلی حضور مظلومی در استقلال خوش درخشیده، مدنظر این مربی قرار دارد.

در همین حین چند بازیکن مثل مسلمان به استقلال پیشنهاد شده اند که با مخالفت مظلومی این پیشنهاد رد شده است. سزار، بازیکن سابق سپاهان نیز به آبی پوشان پیشنهاد شده و باید دید چه تصمیمی درباره او می گیرند.

استقلالی ها تصمیم گرفتند به دلیل حضور نفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان این تیم مذاکره نکنند و از این تیم حتی الامکان بازیکنی را جذب نکنند.

همچنین تماس مسئولان استقلال با بازیکنان برای حضور در تمرینات آغاز شده و آنها شب گذشته با 5 تن از بازیکنان برای حضور در تمرین تماس گرفتند.

پ.ن

سیدصالحیو کجای دلم بذارم؟:V16:
پرویز انقدر رو اعصاب ما راه نرو:V9::V9::V9:
سیدصاحی از لحاظ فنی در حد اسیاویژن هم نیست الان دست دستی خودتو مارو بدبخت نکن

M . Sayid
23-06-2015, 11:34
همچنین سیدصالحی که در دوره قبلی حضور مظلومی در استقلال خوش درخشیده، مدنظر این مربی قرار دارد.

:n08::n08:

بیرانوند خیلی از رحمتی بهتره !

پادوانی هم که خیلی خوبه اگه بتونن بیارنش ! اکبر صادقی هم خوبه جای اون خرسندنیا !

نکونام و تیموریان هم که هیچکدوم !

مسلمان رو هم که نخواستن جناب سرمربی !

برونو سزار هم اگه آماده باشه خیلی خوبه ! به نظرم حتی بهتر از ادینیو !

XENON24
23-06-2015, 15:46
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال از توافق این باشگاه با مهدی رحمتی گلر فصل گذشته پیکان خبر داد.

شهرام امیری در این باره به "ورزش سه" گفت: امروز آقای مظلومی با مهدی رحمتی صحبت کردند و ما هم صحبت خواهیم کرد. با رحمتی توافق کرده ایم و به احتمال بسیار زیاد قرارداد او نهایی می‌ شود.

او در مورد تکلیف وحید طالب لو و محسن فروزان هم گفت: ماجرای خاصی نیست، در لیست آقای مظلومی اولویت با جذب مهدی رحمتی است و از بین این دو نفر که شما گفتید یکی باید جدا شود. البته در صورتی که خودش بخواهد این اتفاق بیافتد چون ما با هر دوی این نفرات قرارداد داریم.

Amir M.ohAma.D
24-06-2015, 10:59
جابر انصاری با استقلال دوساله بست



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش "ورزش سه"، جابر انصاری که در فهرست تیمهای نفت و فولاد هم بود امروز به اتفاق مدیربرنامه‌هایش در باشگاه استقلال حاضر شد تا اولین خرید این فصل آبی پوشان باشد.

انصاری در پست بال چپ و راست بازی می کند و در فصل گذشته 9 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. او امروز با استقلال توافق کرد تا دو سال در این باشگاه باشد. البته قرارداد او و آبی پوشان هنوز رسمی نیست، اما توافق صورت گرفته است.

پ.ن
تبریک بعد از دو سال بالاخره یه خرید خوب(البته ابراهیمی استثنا بود)

blue2006
24-06-2015, 22:28
خداییش این فوتبال رو باید گل گرفت .
یه زمانی افتخار بازیکن ها این بود که تو تیمی مثل استقلال بازی کنن . الان چی ؟
مظلومی یه مشت پیر پاتال رو داره دور هم جمع می کنه . که چی . فصل گذشته رو ندیده این یارو ؟
بابا آخه یکی از بهترین تیم های تاریخ استقلال رو دادن دستش چکار کرد ؟ تیمی که همه می گفتن اگه دست یه مربی با سواد بود قهرمان آسیا می شد .
دیگه اصلا رقبت ندارم اخبار و بازی های تیم رو دنبال کنم .

blue 2006

bleu2u4u
24-06-2015, 22:45
این بازیکنای ضیغی رو از کجاشون درمیارن؟از همین الان قاتحه این فصل هم خونده است

M . Sayid
25-06-2015, 11:49
حاج‌محمدی با استقلال دو ساله بست

به گزارش "ورزش سه"، مدافع فصل گذشته نفت تهران بعد از مذاکره با مسوولان استقلال قراردادی دو ساله با این امضا کرد.

امین حاج محمدی با قراردادی دو ساله از فصل آینده پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد.

استقلالی ها روز گذشته نیز با جابر انصاری قرارداد امضا کرده بودند.

XENON24
25-06-2015, 11:59
این بازیکنای ضیغی رو از کجاشون درمیارن؟از همین الان قاتحه این فصل هم خونده است

داداش مثل اینکه خیلی وقته لیگ رو دنبال نمی کنی!!یارگیری مظلومی تا الان خوب بوده ...
+
طالب‌لو در استقلال ماندنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس، امروز از ساعت 11 نشستی بین پرویز مظلومی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با وحید طالب‌لو، گلر فصل گذشته در محل این باشگاه برگزار شد که در نهایت این جلسه منجر به آن شد که طالبلو در استقلال بماند.

بر همین اساس به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات سفت و سخت استقلالی‌ها با سیدمهدی رحمتی، این دروازه‌بان به همراه طالب‌لو برای فصل آینده به عنوان دروازه‌بان‌های استقلال معرفی شوند.

Amir M.ohAma.D
25-06-2015, 12:38
انصافا یه دو سه سالی مشدخرید خوب نداشتیم هرچی از رده خارج بود به استقلال میپیوست
اصلا بازیکن خوب از یادمون رفته بود
چه قدر بالا پایین میپریدیم مثلا یک ماه همش منتظر بودیم ارش افشین جذب بشه یا رحمانی و مسلمان جذب بشن یهو خبر میومد سلیمان فلاح به استقلال پیوست
یا بمب نقل انتقالات هاشم بیکزاده تمدید کرد
اصلا بازیکنای خوب طرف استقلال نمیومدن کی شما یادتون میاد مثلا تراکتورو سپاهان و پرسپولیس و استقلال دنبال یک بازیکن باشند و اون بازیکن بیاد استقلال؟البته منظورم در این 2-3 سال گذشتست
این خریدامون تا الان هم انصاری و هم حاج محمدی مخصوصا حاج محمدیو همه ی تیم های مدعی دنبالشون بودن
خرید حاج محمدی بهترین خبری بود که میشد گرفت منو یاد پژمان منتظری میندازه
سر زن پا به توپ و تکنیکشم برای یه دفاع وسط فوق العادست

مرسی پرویز خان امیدوارمون کردی با خریدات و البته دستیارات.....بدون شک 3 سال گذشته اگه صالح نبود استقلال قهرمان نمیشد.....داریوش یزدانی هم علمش فوق العادست
فعلا 4 سهمیه دیگه داریم

باید ابراهیمی حفظ بشه....یکی دیگه از سهمیمون بی شک یا رحمتیه یا بیرانوند
می مونه 3 تا دیگه از بین جماعتی و مجیدی یکی قطعی میشه امیدوارم 2 تای باقی مونده هم بهترینارو بخریم
احتمالا اندو هم دوباره برمیگرده هرچند دل خوشی ازش ندارم و چشمیو ترجیح میدم....و سهمیه اخر هم شاید با خرید رضاییان به پایان برسه

با توجه به این که ترکیب مظلومی 4-2-3-1 هست ترکیب پیشنهادی من

.................................................. رحمتی/بیرانوند/.................................................

جماعتی/مجیدی ..................... حنیف ......................... حاج محمدی ...................... فخرالدینی

.......................................... چشمی .................... ابراهیمی ..........................

کریمی .................................................. کرار....................................... انصاری

.................................................. ..... شهباززاده ............................................

نیمکت:طالبلو:n12:مگویان حیدری کریمی برزای رحمانی رمضانی

پ.ن
اگه مشکل بختیار حل بشه سهمیه حساب نمیشه

لیست مازاد

فروزان
عنایتی
سلیمان فلاح
خرسندنیا
صادقی
بیکزاده
برهانی

blue2006
25-06-2015, 13:19
مشکل شما ها اینه که به این خریدها می گین عالی .
ببین چقدر استقلال بدبخت شده که الان آرزوی هواداراش اینه که تو لیگ قهرمان بشن .
بهتره به جای این که نوک دماغتون رو ببینین یه کم جلوترو ببینین . اگه فکر می کنین با این بازیکنا می تونین تو اسیا قهرمان بشین که باید براتون تاسف خورد .
عزیز دل منطق داشته باش نصف این بازیکن ها سن بالایی دارن . شاید به درد امسالمون و قهرمانی لیگ بخورن ( البته اونم شک دارم ) ولی در حد قهرمانی اسیا نیستن .
ضمنا بازیکنانی مثل اندو , کرار و ... کی به استقلال وفادار بودن ؟ که بخوایی رو جام باشگاه های اسیا روشون حساب کنی . الان میگم تا نیم فصل نشده ببین باز دوباره چقدر بامبول سرمون درمیارن .
از طرفی این بازی کنای جدیدی که می گیره معلوم نیست که بتونن مثل فصل گذشته بازی کنن که.
اگر هم خوب باشن صد در صد سال دیگه یه تیم دیگن .
می دونین امسال استقلال چند تا مشکل داره .
١- مظلومی مثل قلعه نوعی بیشتر بازیکنایی که می گیره می خواد دهن پرکن باشن نه به کار تیم بیان . نمونش دروازه بانای الان .
٢- تمام تلاش قلعه نوعی و مظلومی اینه که فقط و فقط بتونن تو لیگ قهرمان بشن . خداییش کاری به اسیا ندارن .
٣- هر دو این مربیا بیش از حد ترسو هستند و حاظر نیستن ریسک بکنن و از جونا استفاده کنن . بازیکن جوان می گیرن ولی همیشه رو نیمکت میشونن .
۴- ببینین عقل سلیم می گه تو همین اسیا می شه بازیکنایی رو پیدا کرد که از صد تا بازکنای اروپایی و افریقایی که تو این مدت به استقلال اومدن بهتر بازی کنه . شاید بگین اونا پول زیاد می خوان و ... ولی می شه اینو مدیریت کرد . به جای این که هرسال سه چهارتا بازیکن بی کیفیت بیارن یه بازیکن تاپ بیارن . به شخصه اگه استقلال ٣ملیارد برا یه بازی کن خارجی خرج کنه که فیکس تیم باشه و تاثیر گزار باشه من رازی ترم تا چند تا بازیکن بیاره که کیفیت اونا از بازیکنای لیگ پایین تر باشه .
۵- عدم سواد هر دو مربی ( البته با نتیجه گیری فرق می کنه ها ) . نمونش تو برنامه نود دیدین که منصوریان می گفت که خیلی از فوت و فن مربی گری رو از کیروش یاد گرفته .
۶- عدم برنامه ریزی برای لیگ جدید که هر دو مربی تو این مورد ضعف دارن هم قلعه نوعی و هم مظلومی . البته منظور از برنامه ریزی اردو و ... نیستا
٧- مهمترین ضعف هر دو مربی عدم کنترل هاشیه ها در باشگاهه . به دفعات زیادی شاهد بودیم و خواهیم بود که بعد چند هفته هربازیکنی ساز خودشو می زنه

blue 2006

M.Sadegh.M
25-06-2015, 15:51
ای کاش مجید صالح خودش سرمربی بود ، الانم عملا همین طورِ و فقط اسمِ پرویز روی یاشگاه هست و گرنه ایشون که خودش تنهایی تیما را میفرسته دستِ دو.
در مورد دستیار دیگه هم بهش امیدوارم خوشحالم که حجازی نیومد تا داریوش بیاد ، واقعا خیلی زشته آدم از اسم پدرش این همه نون بخوره.

در مورد پست هافبک دفاعی هم اگه امید حفظ بشه به نظرم مگویان پتانسیلشا داره در اون پست بازی کنه و خیلی خوبم از پسش بر بیاد.
یعنی مگویان کمی جلوتر امید و بعد هم کرار
این طوری هم امید آزادتر هم راحت توپا به کرار می رسه.
اما به شخصه امیدی به کرار ندارم ، مطمئنا مانند فصل های قبل یک مشکلی دوباره پیش میاره و میره تو باقالیا.



لیست مازاد

فروزان
عنایتی
سلیمان فلاح
خرسندنیا
صادقی
بیکزاده
برهانی

سلام
به نظرتون یکم بی انصافی نیست آدم با آقای گل تیمش این حرکت را انجام بده.
درسته آرش فصل قبل رو اعصاب بود ، ولی خدایی فصل قبل کی رو اعصاب نبود.

به نظرم آرش اگه بتونه خودشه از نظر روحی جمع کنه دوباره میشه همون آرش آقای گل
و چیزی از سجاد کمتر نیست ، و قشنگ میتوندد با سجاد رو دست هم بازی کنند.

bleu2u4u
26-06-2015, 01:25
Mohammad Taghavi
استقلال با پرويزمظلومي به تفاهم رسيد.پرويزخان در چندسال گذشته كارنامه موفقي نداشت وهمين موضوع نيز موجب شده بود تاكمتر تيمي تمايل به همكاري با او را داشته باشد. بنظر مي رسد كه هيىًت مديره استقلال اولويتشان دستمزد كم و گوش بفرمان بودن مربي بود.چندسالي شاگرد پرويزخان بودم و به هيج عنوان قصدم بي احتوامي به ايشان نيست اما درحال حاضر استقلال بكبار ديكر وارد موضوعاتي مي شود كه شايددر كوتاه مدت نتيجه دهد اما در طولاني مدت صدمات جبران ناپذيري را به باشكاه استقلال وارد مي كند.بازگشت مجدد بازيكناني كه خود را بزرگتر از باشگاه مي دانند و انتخاب دستياراني كه تنها به منظور راضي نگه داشتن قشر خاصي از طرفداران استقلال است نشان مي دهد كه سياست كادرفني و مسىًولين باشگاه در همين ابتدا با چالشهاي بزرگي همراه مي شود.استقلال نياز به خانه تكاني و تزريق تفكري تازه و نو دارددر فوتبال نمي توان هيچ ضمانتي براي پيروزي داد و حتي نمي توان با تفكراني كه درگذشته موجب موفقيت شد يكبارديگربتوان دوباره به پيروزي رسيد اما مي توان با سرمايه گذاري برروي جوانان و آينده نگري تا حدودي به موفقيت اميدوار بود.ديگرتيمهاي رقيب با انتخابي درست واصولي در حال پيشرفتند اما مسىًولين باشگاه استقلال بدنبال مشروعيت دادن به جايگاه خود هستند.براي موفقيت بابد شجاع بود اما درحال حاضرچنين شجاعتي دروجود مودان تصميم گيرنده باشگاه استقلال موجود نيست.


داداش مثل اینکه خیلی وقته لیگ رو دنبال نمی کنی!!یارگیری مظلومی تا الان خوب بوده ...
+
طالب‌لو در استقلال ماندنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس، امروز از ساعت 11 نشستی بین پرویز مظلومی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با وحید طالب‌لو، گلر فصل گذشته در محل این باشگاه برگزار شد که در نهایت این جلسه منجر به آن شد که طالبلو در استقلال بماند.

بر همین اساس به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات سفت و سخت استقلالی‌ها با سیدمهدی رحمتی، این دروازه‌بان به همراه طالب‌لو برای فصل آینده به عنوان دروازه‌بان‌های استقلال معرفی شوند.

شما استانداردات واقعا پایینه
من اگه بخوام به خریدهای قطعی و احتمالی این فصل براساس نیاز تیم و کیفیت خود بازیکن از یک تا ده نمره بدم اینجور میشه
محمدامین حاج محمدی 7
رامین رضائیان 7
میثم مجیدی 5.5
جابر انصاری 5.5
جواد نکونام 3.5
آندرانیک تیموریان 6
سید مهدی رحمتی 6.5


ای کاش مجید صالح خودش سرمربی بود ، الانم عملا همین طورِ و فقط اسمِ پرویز روی یاشگاه هست و گرنه ایشون که خودش تنهایی تیما را میفرسته دستِ دو.
در مورد دستیار دیگه هم بهش امیدوارم خوشحالم که حجازی نیومد تا داریوش بیاد ، واقعا خیلی زشته آدم از اسم پدرش این همه نون بخوره.


من مخالف شمام
مربی های ایرانی حتی باسوادتریناشون (مثل همین صالح و جلالی و ...) در مقابل مربی های بروز خارجی هیچ حرفی برای گفتن ندارن
ای کاش مظلومی به حرف بعد قرارداد عمل میکرد و یه مربی خوب مثل هنکه می اورد

MASTER OC 7
28-06-2015, 17:44
رحمتی استقلالی شد
مهدی رحمتی در نشستی که امروز با مسوولان باشگاه استقلال داشت به توافق نهایی رسید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی امروز برای یک سال به توافق نهایی رسید و فصل آینده پیراهن استقلال را خواهد پوشید. این دروازه بان فردا قراردادش را با استقلال امضا می کند.

مهدی رحمتی فصل پیش به خاطر اختلاف با قلعه نویی از استقلال رفت اما حالا با نظر پرویز مظلومی دوباره برگشت تا سنگربان شماره یک آبی ها باشد. با حضور رحمتی احتمالا از بین فروزان و طالب لو یک نفر از لیست استقلال خارج می شود.

=================================

مجیدی به استقلال پیوست
چند روز پیش بحث انتقال مدافع گلزن فصل پیش استقلال‌خوزستان به جمع آبی‌پوشان شنیده می‌ شد که در نهایت امروز این اتفاق افتاد و میثم مجیدی رسما استقلالی شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش "ورزش سه"، مجیدی که منتظر کسب رضایتنامه اش از سمت باشگاه استقلال‌خوزستان بود در نهایت موفق به گرفتن آن شد و با عقد قراردادی دو ساله به استقلال تهران آمد. این بازیکن در همین رابطه گفت: جا دارد از آقای بختیاری و ویسی بابت اینکه کمکم کردند تا جابجایی ام راحت صورت بگیرد و رضایتنامه ام را صادر کردند، تشکر ویژه کنم. باشگاه استقلال تهران مبلغی را به باشگاه سابقم داد و بدین ترتیب رضایتنامه ام بدون هیچ مشکلی صادر شد. از آمدنم به استقلال بسیار خوشحال هستم اما همین جا از باشگاه های دیگری که به من پیشنهاد داده بودند، از جمله تراکتورسازی عذرخواهی می‌ کنم که نتوانستم در خدمتشان باشم.

XENON24
29-06-2015, 12:58
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، میلاد فخرالدینی، مدافع هافبک استقلال که یک سال دیگر با این تیم قرارداد مشروط داشت، امروز پس از جلسه با استقلالی‌ها از لحاظ مالی برای حضور در این تیم به توافق رسید.
فخرالدینی قرار است از عصر امروز به تمرینات استقلال اضافه شود.

federrer
29-06-2015, 17:08
هر مربی میاد میخواد با یه لیست دهن پرکن ، اول از همه جلوی هجمه روزنامه ها رو بگیره !!!
برگردوندن بازیکنای بی انگیزه و اشباع شده به آینده تیم ضرر میزنه.

از فصل قبل فقط شهباززاده و فخرالدینی ( اگه سوتی دربی رو ندید بگیریم ) و ابراهیمی به دردبخور بودن و میشه روشون حساب کرد .
صادقی و بیگ زاده و برهانی و .... حتی حنیف و فروزان اگه فیلم بازی فصل قبل خودشونو ببینن میفهمن که در حد استقلال بازی نکردن .
با برگشتن رحمتی مخالفم حتی اگه یه وزنه روحی و رسانه ای واسه تیم باشه.
در آخزین فصلی که توی تیم بود واقعا بد بود و الان هم که دیگه اصلا انگیزه درخشش نداره.

از مظلومی محتاط انتظار ریسک و جوووون گرایی نداشته باشید

blue2006
29-06-2015, 21:25
هر مربی میاد میخواد با یه لیست دهن پرکن ، اول از همه جلوی هجمه روزنامه ها رو بگیره !!!
برگردوندن بازیکنای بی انگیزه و اشباع شده به آینده تیم ضرر میزنه.

از فصل قبل فقط شهباززاده و فخرالدینی ( اگه سوتی دربی رو ندید بگیریم ) و ابراهیمی به دردبخور بودن و میشه روشون حساب کرد .
صادقی و بیگ زاده و برهانی و .... حتی حنیف و فروزان اگه فیلم بازی فصل قبل خودشونو ببینن میفهمن که در حد استقلال بازی نکردن .
با برگشتن رحمتی مخالفم حتی اگه یه وزنه روحی و رسانه ای واسه تیم باشه.
در آخزین فصلی که توی تیم بود واقعا بد بود و الان هم که دیگه اصلا انگیزه درخشش نداره.

از مظلومی محتاط انتظار ریسک و جوووون گرایی نداشته باشید
حرفاتون رو قبول دارم
فقط یه نکته ای باید مد نظر باشه . اون اینه که قلعه نوعی بخاطر اخلاق و رفتار خاص خودش بازیکنایی مثل برهانی رو خراب کرد . البته نظر شخص منه ممنکه دوستان حرف منو قبول نداشته باشن . به نظر من حقیر احتمال این که بعد از رفتن از استقلال باز به اوج برگردن خیلی زیاده . علت هم اینه که اگه ببینین بازیکنان نام برده شده اکثر اوقات در پست های تخصصی خودشون استفاده نمی شدند .
بعضا هم از بازیکنی در شرایط خاصی استفاده می شده که احتمال موفقیت اون بازی کن کم بودده . مثل برهانی که خیلی وقت ها موقعی به بازی میومد که استقلال عقب بود و مثلا کمتر از ده دقیقه هم به اخر بازی مونده بود . خب معلوم که چی می شه . دوتا بازی رو اینجور بازی کنن اونوقت معلوم طرف خودشو می بازه .
یا همین برهانی . الان برین خلاصه بازی ها رو تو سایت ورزش سه ببینین . خدا وکیلی وقتی برهانی میاد تو زمین ببین چند تا پاس بدرد بخور بهش میدن . بازی کنی مثل برهانی بار سرعت بالا باید به عنوان مهاجم نوک تو خیلی از بازی ها بازی کنه ولی عملا به عنوان هافبک پشت مهاجم بازی می کنه .

مهمتر از همه این ها بازیکنایی مثل عنایتی هر چند هم بد باشن ولی باید براشون به عنوان کسی که برای استقلال کلی زحمت کشیده احترام قاعل شد و بزارن این چنین افراد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنن .
اون از خداحافظی مجیدی که اشک همه هوادارا رو در اوردند . الان هم پیشکسوت هایی مثل عنایتی .

blue 2006

bleu2u4u
30-06-2015, 11:16
با اینکه من رحمتی رو بهترین دروازبان ایران با اختلاف خیلی زیاد (و یکی از سه مهره ارزشمند بازار نقل و انتقلات) میدونم ولی با این حال منم از برگشتش خوشحال نیستم
کدوم تیمی تو دنیا این همه بازیکن رفت و برگشتی داره؟هوادار چطور میتونی بازیکنی که دوبار ازتیمش به تیم رقیب کوچ کرده رو ببخشه؟
از اون طرف با رفتن رضا عنایتی هم مخالفم
این دیگه وظیفه مدیریته که مظلومی رو سرجاش بشونه
مگه تو تاریخ چندتا بازیکن مثل عنایتی میان استقلال که ولش کنیم بره یه تیم دیگه بازی کنه
بعضیا میگن پیر شده ول همین دندون پوسیده تو نیم فصل دوم یکی از سه بازیکن خوب تیممون بود و تو روزهای که امید افت کرده بود کرار مصدوم بود و سجاد کم گل میزد چندتا گل سه امتیازی برامون زد
تازه عنایتی بره کی جاش بیاد؟فرزاد حاتمی؟؟؟

blue2006
30-06-2015, 13:57
با اینکه من رحمتی رو بهترین دروازبان ایران با اختلاف خیلی زیاد (و یکی از سه مهره ارزشمند بازار نقل و انتقلات) میدونم ولی با این حال منم از برگشتش خوشحال نیستم
کدوم تیمی تو دنیا این همه بازیکن رفت و برگشتی داره؟هوادار چطور میتونی بازیکنی که دوبار ازتیمش به تیم رقیب کوچ کرده رو ببخشه؟
از اون طرف با رفتن رضا عنایتی هم مخالفم
این دیگه وظیفه مدیریته که مظلومی رو سرجاش بشونه
مگه تو تاریخ چندتا بازیکن مثل عنایتی میان استقلال که ولش کنیم بره یه تیم دیگه بازی کنه
بعضیا میگن پیر شده ول همین دندون پوسیده تو نیم فصل دوم یکی از سه بازیکن خوب تیممون بود و تو روزهای که امید افت کرده بود کرار مصدوم بود و سجاد کم گل میزد چندتا گل سه امتیازی برامون زد
تازه عنایتی بره کی جاش بیاد؟فرزاد حاتمی؟؟؟
کاملا موافقم .
اگه عنایتی بره مثلا کی رو می خوان بیارن که بتونه تاثیر گزار باشه ؟
در مورد دروازه بان ها هم همین جور
مشکل اینه که ما فقط از بازیکنا انتظار وفاداری به تیم داریم ولی کسی به تیم مدیریتی اصلا کاری نداره . تو این چندساله چند تا بازیکنی که دلشون با استقلال بود رو به خاطر کج سلیقه گی ها از تیم کنار گذاشتیم ؟ آ خریش همین عنایتی و برهانی و نکونام و ...

blue 2006

امير موسر
30-06-2015, 14:10
روزبه چشمی چجور بازیکنیه ؟! همه میگن خوبه ! من نمیدونم چرا اصلا اسمشو نشنیده بودم !!:n38:

کرار بره بازیساز درست حسابی هم نداریم !

blue2006
30-06-2015, 14:22
روزبه چشمی چجور بازیکنیه ؟! همه میگن خوبه ! من نمیدونم چرا اصلا اسمشو نشنیده بودم !!:n38:

کرار بره بازیساز درست حسابی هم نداریم !
ببین مهم نیست که چجور بازیکنی و یا در چه سطحی هست مهم اینه که می تونه به کار استقلال بیاد ؟
به طور مثال اگه اشتباه نکنم چند فصل پیش بازیکن سطح پایینی به نام کوییکه گرفتیم که شده بود یکی از بهترین بازیکنای تیم . جالب این بود که این بابا نه تکنیک خوبی داشت و نه ویژگی خاصی . ولی چون در خدمت تیم بود خیلی هوادارا ازش خوششون اومده بود .

در مورد کرار .
بابا این یارو بازیکن بدرد تیم بخور نیستا ببینین کی می گم .
مهمترین فاکتور تو موفقیت هر تیمی عدم وجود حواشی می باشد که به لطف این بابا امثال این یکی رو نداریم .
مگه فصل پیش تعهد نداده بود حاشیه نداشته باشه ؟ پس چی شد؟
این فصل هم با این تیم مدیریتی بهتون قول می دم اگه بمونه نیم فصل اول تموم نشده دردسر درست می شه .
ضمن این که احتمال اینم هست که بخاطر رفتار های این بابا جریمه تیمی هم بشیم .


blue 2006

XENON24
30-06-2015, 14:42
با نظر پرویز مظلومی/بیک زاده از فهرست فصل آتی استقلال کنار رفت :n20:



مدافع ملی پوش فصل گذشته استقلال در فهرست فصل آینده آبی پوشان قرار ندارد.
به گزارش خبرنگار کاپ، با نظر پرویز مظلومی، هاشم بیک زاده از فهرست مد نظر استقلال برای فصل آینده کنار رفت.
بیک زاده که با حضور کی روش در اردوهای تیم ملی حضور ثابتی داشته است در تفکرات پرویز مظلومی برای فصل آینده جایی ندارد و به همین دلیل نام او از فهرست آبی پوشان برای لیگ پانزدهم کنار رفت.
به گزارش کاپ،بیک زاده طی روزهای گذشته جلساتی با علی نظری جویباری داشته است.
این در حالی است که قرارداد بیک زاده با استقلال هم تمام شده است.
میثم مجیدی، مدافع سابق استقلال خوزستان که دیروز به استقلال تهران پیوست مرد اول جناح چپ آبی های پایتخت در لیگ جدید خواهد بود.

XENON24
30-06-2015, 14:49
روزبه چشمی چجور بازیکنیه ؟! همه میگن خوبه ! من نمیدونم چرا اصلا اسمشو نشنیده بودم !!:n38:

کرار بره بازیساز درست حسابی هم نداریم !

پستش هافبک،ولی دفاع هم بازی می کنه در ضمن گلزن هم هست....بازیکن تیم ملی امید هم هست،با توجه به اینکه سهمیه زیر 23 سال هم حساب میشه برای ما یه خرید فوق العاده است.
بله همین الان هم 2 ساله بست...:n20:

چشمی با استقلال دو ساله بست به گزارش خبرگزاری فارس، روزبه چشمی که در تیم صبای قم بازی می کرد امروز با مسئولان استقلال به نتیجه نهایی رسید و قرارداد دو ساله ای را با این تیم امضا کرد.
باشگاه استقلال پول رضایتنامه این بازیکن را به صبا داده است.

Amir M.ohAma.D
30-06-2015, 19:43
روزبه چشمی چجور بازیکنیه ؟! همه میگن خوبه ! من نمیدونم چرا اصلا اسمشو نشنیده بودم !!:n38:

کرار بره بازیساز درست حسابی هم نداریم !

داداش بازیکن خیلی خوبیه
یه جورایی جوونیهای جواد نکونامه
سهمیه زیر ۲۳ سال هم هست
اگه بخوایم ۵ تا هافبک دفاعی برتر لیگو انتخاب کنیم قطعا یکیش روزبه چشمیه

پ.ن
اگه کرار بره فاتحه تیم خوندست همه خریدا میشه کشک

bleu2u4u
01-07-2015, 06:01
حیدری برای دو سال توافق کرد

خسرو حیدری برای ماندن در باشگاه استقلال به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری پس از جلسه امروز خود با مسئولان باشگاه استقلال به مدت دو فصل دیگر با آنها به توافق رسید و فصل آینده نیز پیراهن‌ آبی به تن خواهد کرد. امیری در همین خصوص گفت: خسرو در این مدت با هیچ باشگاهی مذاکره نکرد و دوست داشت در استقلال بماند.

قرارداد حیدری دو روز دیگر به صورت رسمی امضا می شود.

پ.ن:با تمام احترامی که برای خسرو قائلم فوتبالش دوساله که تموم شده و دیگه یه بازیکن نود دقیقه ایی نیست
بعد اینا با این شرایط باهاش قرارداد دوساله هم بستن


ببین مهم نیست که چجور بازیکنی و یا در چه سطحی هست مهم اینه که می تونه به کار استقلال بیاد ؟
به طور مثال اگه اشتباه نکنم چند فصل پیش بازیکن سطح پایینی به نام کوییکه گرفتیم که شده بود یکی از بهترین بازیکنای تیم . جالب این بود که این بابا نه تکنیک خوبی داشت و نه ویژگی خاصی . ولی چون در خدمت تیم بود خیلی هوادارا ازش خوششون اومده بود .

در مورد کرار .
بابا این یارو بازیکن بدرد تیم بخور نیستا ببینین کی می گم .
مهمترین فاکتور تو موفقیت هر تیمی عدم وجود حواشی می باشد که به لطف این بابا امثال این یکی رو نداریم .
مگه فصل پیش تعهد نداده بود حاشیه نداشته باشه ؟ پس چی شد؟
این فصل هم با این تیم مدیریتی بهتون قول می دم اگه بمونه نیم فصل اول تموم نشده دردسر درست می شه .
ضمن این که احتمال اینم هست که بخاطر رفتار های این بابا جریمه تیمی هم بشیم .


blue 2006

کوئیکه بهتریم خارجی اییه که اومده لیگ ما
یادمه اخرای فصلی که صمد مربی بود اومد و چند تا بازی فوق العاده هم کرد ولی بعدش که جناب فتل اومد مثل اب خوردن گذاشت بره استیل اذین و بعدا اگه اشتباه نکنم رفت المان و الان هم بعید میدونم قیمتش زیر 3-4 میلیون یورو باشه

M . Sayid
01-07-2015, 12:24
بنظر میاد که بیک زاده و صادقی از تیم کنار گذاشته شدن ! خبر بسیار خوبیه !

M.Sadegh.M
02-07-2015, 11:52
از خبرها شنیده میشه که قرارِ بازوبند برسه به آقای خادم امام رضا
از برگشتش که اصلا خوشحال نبودم ، الانم امیدوارم این اتفاق نیافته ، چون بازیکنایی با سابقه بهتر و ارجح تر به ایشون داریم.
مورد دوم هم امیدوارم فقط برتری فنی اش عامل شماره 1 بودنش تو دروازه فصل بعد باشه نه اسمِ بزرگش

پی نوشت: امیدی به مورد دوم ندارم.

XENON24
02-07-2015, 12:56
طرفداری- محسن فروزان پس از مراجعه به باشگاه استقلال نامه موافقت این باشگاه برای انتقال قرضی‌اش به باشگاه‌های دیگر را دریافت کرد؛ این در حالیست که فروزان هنوز تیم آینده اش را انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرنگار طرفداری، خبر دیگر از باشگاه استقلال این است که یعقوب کریمی در نشست با مسئولان این باشگاه اعلام کرد که باشگاه سپاهان مشکلی برای صدور رضایتنامه‌اش جهت انتقال به استقلال ندارد. البته او از نظر مالی مشکلاتی با باشگاه استقلال دارد که با مذاکره به دنبال رفع آنهاست.

ضمن اینکه سجاد شهباززاده هم برای دریافت مطالباتش در باشگاه استقلال حاضر شده است.

وحید طالب‌لو برای برگزاری جلسه با بهرام امیری به باشگاه استقلال رفت تا با او صحبت کند. چند دقیقه بعد از ورود طالب‌لو به باشگاه استقلال یعقوب کریمی نیز وارد باشگاه استقلال شد.

XENON24
02-07-2015, 18:18
مگویان با رونالدو و زلاتان در یک تیم

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، در پایان مسابقات اخیر انتخابی یورو 2016 با انتشار اسامی 11 بازیکن برتر دور آخر این رقابت‌ها تیم منتخب اروپا را مشخص و اسامی بازیکنان آن را اعلام کرد. از نکات مهم این تیم حضور مدافع ارمنی استقلال در جمع مدافعان میانی تیم منتخب اروپاست که نامش کنار بازیکنان تیم های مطرح اروپا قرار گرفته است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


هرایر مگویان در آخرین بازی تیم ملی ارمنستان برابر پرتغال موفق شد یکی از سه گل خورده تیمش را جبران کرده و دروازه حریف را در خاک ارمنستان باز کند. او زننده گل دوم تیم ملی ارمنستان بود هرچند که بازی با حساب 3 بر 2 به ضرر تیم هرایر به پایان رسید اما او زننده گل دوم تیم کشورش نام گرفت تا با عملکردی که داشت در تیم منتخب اروپا قرار بگیرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


هرایر در این تیم با بازیکنانی همچون جیان لوییجی بوفون از ایتالیا، جک ویلشر هافبک چپ تیم ملی انگلیس، گرت بیل هافبک راست ولز، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم تیم سوئد و کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال در جمع بازیکنان منتخب اروپا قرار گرفته است.

federrer
03-07-2015, 13:46
تا اینجای فصل نقل و انتقالات . من به شخصه از تغییرات تیم راضی ام.
بازیکن های به دردنخور و البته مرتبط با قلعه نوعی رو رد کرد رفتن و ورودی ها جوون هستن و پتانسیل ستاره شدن رو دارن.

این چسبوندن ستاره سوم رو پیراهن استقلال هم شده سوژه واسه هر مربی که پاشو میزاره توی تیم .
این جمله رو چند بار شنیدید توی این 10-12 سال؟؟؟
فوتبال ایران از سطح آسیا عقبه و زمانیکه ما جباری نکونام اندو مجیدی رحمتی رو آماده داشتیم توی جمع چهار تیم گیر کردیم، کسی وعده قهرمانی آسیا نده لطفا!!!
فعلا انتظار هوادار بازی تهاجمی و رو به جلو و با طراوته و نهایتا قهرمانی لیگ

M.Sadegh.M
03-07-2015, 16:10
سلام

تو این چند روز بحث ها همش پیرامون بازیکنایِ جذب شده بود.

خواستم بگم که امیر حسین و رضا عنایتی هم انگار از استقلال جدا شدند.

هر دو از استقلالی های قدیمی و با تعصب هستند که واقعا دلشون همیشه با تیم بود و الانم هم بعد از جداییشون دارند نشون می دهند همون طوری هستند.
رضای عنایتی هم با انتشار عکسی در اینستای خودش داره نشون میده که اهل حاشیه سازی برا استقلال نیست و هرجا باشه بازم دلش با این تیمه.

شاید شما بگی امیر حسین فصل قبل کم فروشی کرد ولی من اینطوری فکر نمی کنم امیر حسین کم فروشی نکرد فقط دیگه به دورانِ افولش رسیده بود نمی تونست بیشتر از این کارایی داشته باشه.
امیر حسین در دوران اوجش هم مدافعی نبود که شما 100% خیالت از بابتش جمع باشه ، ولی هرچی بود مدت زمانی در خدمت باشگاه بود و الان هم از باشگاه رفته.
روزی که به باشگاه رفته بود روزِ امضای قرارداد روزبه چشمی بود و امیر حسین وقتی صحنه را می بینه میره با شماره 4 که تا فصل پیش در اختیار خودش بود و حالا به چشمی رسیده عکس یادگاری می گیره تا به خیلی ها که امید به حاشیه سازی داشتن بگه ناراحت نیست و خودش هم تصدیق کنه که دیگه نمی تونه به استقلال کمکی بکنه.

فقط من ناراحتی ام از رفتن این دو بازیکن این هست که ای کاش می تونستیم به سبکه دیگه ای باهاشون خداحافظی کنیم و از زحمتاشون تقدیر کنیم.



تاجی تا ابد تاجی می مونه
راه و مکتب ادامه دارد . . .

federrer
03-07-2015, 18:32
منم موافقم که باید به شکل آبرومندانه از این دونفر تقدیر میشد ،
هردو زحمات زیادی کشیدن و بدون حاشیه و با درنظر گرفتن مصلحت استقلال از تیم رفتن

blue2006
03-07-2015, 23:48
منم بیشترین دلخوریم سر همین دو تا بازیکنه اونم نه برای کیفیت بازیشون . برای این که اونا پیشکسوت هستند و مثل بعضی از بازیکنا زیاد دنبال پول نبودن . اگه صحت داشته باشه فصل قبل گفتن قراردادش سفید امضا بوده . البته به نظر من فصل جاری احتمالا استقلال حسرت این دو بازیکن رو می خوره
در مورد نقل و انتقالات هم گفته پیشکسوت استقلال رو که میگفت تا اینجا در استقلال بازیکنای خروجی و ورودی تقریبا در یک سطح هستند . و اگر ابراهیمی از استقلال جدا بشه کفه ترازو به سمت خروجی های استقلال چربش پیدا می کنه . معلوم هم نیست که بازیکنای جدید بتونن تو ترکیب استقلال بتونن خوب باشن


blue 2006

XENON24
04-07-2015, 19:11
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با خسرو حیدری قرارداد بستیم و قرارداد ابراهیمی نیز فردا امضا می‌شود.
خبرگزاری فارس: با حیدری توافق کردیم/ ابراهیمی فردا با ما امضا می‌کند

علی نظری جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: امروز با خسرو حیدری قرارداد دو ساله امضا کردیم و قرارداد امید ابراهیمی را نیز فردا به امضا خواهیم رساند.

وی با تاکید براینکه قرارداد حیدری با استقلال دو ساله است، گفت: چند روز پیش با این بازیکن توافق کردیم و در نهایت حیدری در استقلال ماندنی شد.

نظری در پایان در خصوص برونو سزار گفت: تا آنجا که من می‌دانم این بازیکن در قطر می‌ماند و فعلا با او صحبتی انجام نداده‌ایم.

XENON24
05-07-2015, 12:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

علی نظری جویباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) اظهار داشت: امروز با مدیر برنامه‌های کرار توافق کردیم و او فصل بعد در استقلال توپ خواهد زد. البته این بازیکن با ما قرارداد داشت و فقط توافقات مالی حاصل شد.
وی در خصوص اینکه این بازیکن کی به تهران می‌آید گفت: کرار روز سه شنبه به تهران خواهد آمد.
نظری در خصوص اینکه کرار چه درخواستی داشت گفت: ما در صلح و صفا با این بازیکن توافق کردیم و به او هم گفتیم اگر می‌خواهی می‌توانی بروی و ما تو را به زور نگه نمی‌داریم اما در مورد مسائل مالی باید شرایط باشگاه را در نظر بگیری که او هم پذیرفت.

XENON24
05-07-2015, 15:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از نشست خود با مسئولان این باشگاه با آنها به توافق رسید که برای یک سال دیگر پیراهن این تیم را برتن کند.
این بازیکن از تیم سپاهان هم پیشنهاد داشت اما در نهایت با مسئولان استقلال به توافق رسید و در لیگ پانزدهم زیر نظر پرویز مظلومی کار خواهد کرد.
پیش از این خسرو حیدری قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرده بود.

dvb595959
06-07-2015, 18:15
فرشید اسماعیلی استقلالی شد
فرشید اسماعیلی بازیکن فصل قبل فجرسپاسی به استقلال پیوست. این بازیکن سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود.

dvb595959
10-07-2015, 19:15
برونوسزار کوریا فردا استقلالی می‌شود
بعد از این که استقلالی ها از حضور مسعود حسن زاده در تیمشان ناامید شدند، به احتمال فراوان فردا با برونوسزار کوریا، مهاجم اسبق سپاهان قرارداد امضا می کنند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]








به گزارش "ورزش سه"، سزار در زمان سرمربیگری زلاتکو کرانچار در سپاهان بازی می کرد و بی تردید یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر محسوب می شود. او در طول نیم فصل که در سپاهان بازی کرد در 14 بازی 10 گل برای سپاهان زده بود.

یک منبع گاه در باشگاه استقلال اعلام کرد که پیشنویس قرارداد برای سزار فرستاده شده است و در صورتی که توافق مالی صورت بگیرد ، فردا قرارداد این بازیکن امضا می شود.

منبع
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

XENON24
11-07-2015, 18:07
دهنوی رو کجای دلم بزارم؟؟:n29:

dvb595959
11-07-2015, 19:09
دهنوی رو کجای دلم بزارم؟؟:n29:
دهنــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـوی ؟؟؟؟؟
نــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا به تو پناه میبریم...

XENON24
12-07-2015, 18:38
دهنــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـوی ؟؟؟؟؟
نــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا به تو پناه میبریم...

به خیر گذشت

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:من اسم دهنوی را به کادر فنی دادم اما مظلومی آن را تایید نکرد.
بهرام امیری در گفت و گو با خبرنگار کاپ،درباره اینکه وضعیت مذاکره باشگاه استقلال با قاسم دهنوی به کجا رسید اظهار داشت:در فصل نقل و انتقالات با خیلی بازیکنان صحبت کردیم.شاید در همین مدتی که فصل نقل و انتقالات آغاز شده،با 200 بازیکن به صورت مستقیم و غیر مستقیم مذاکره شده است.یکی از آنها قاسم دهنوی است.
وی ادامه داد:من اسم دهنوی را به کادر فنی دادم اما مظلومی آن را تایید نکرد.بنابراین پیوستن این بازیکن به استقلال منتفی است.

blue2006
12-07-2015, 18:52
به خیر گذشت

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:من اسم دهنوی را به کادر فنی دادم اما مظلومی آن را تایید نکرد.
بهرام امیری در گفت و گو با خبرنگار کاپ،درباره اینکه وضعیت مذاکره باشگاه استقلال با قاسم دهنوی به کجا رسید اظهار داشت:در فصل نقل و انتقالات با خیلی بازیکنان صحبت کردیم.شاید در همین مدتی که فصل نقل و انتقالات آغاز شده،با 200 بازیکن به صورت مستقیم و غیر مستقیم مذاکره شده است.یکی از آنها قاسم دهنوی است.
وی ادامه داد:من اسم دهنوی را به کادر فنی دادم اما مظلومی آن را تایید نکرد.بنابراین پیوستن این بازیکن به استقلال منتفی است.
الهی شکر
بچه ها دیگه نظری واجب شدا [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3]

blue 2006

امير موسر
14-07-2015, 07:24
عجب قرعه ناجوری هم شده !

blue2006
14-07-2015, 15:55
عجب قرعه ناجوری هم شده !
کجاش ناجوره ؟
من دقیق ندیدم ولی وضع ما از پرسپولیس و سپاهان انگار بهتره که ؟
هفته های اول که استقلال دیر موتورش روشن می شه به سیاه جامگان و ملوان خوردیم که خوبه .
هفته سوم هم به ذوب خوردیم که به نظظرم من بهتر از بازی سپاهان و پرسپولیسه
می مونه هفته دهم تا چهاردهم که اگه نیمه پر لیوان رو ببینیم دو تا خوبی می تونه برامون داشته باشه . اول این که اگه صدر با اختلاف باشیم انگیزهبچه ها بهتر می شه و استرس رو کمتر می کنه و دوم این که تو این شرایط احتمال این که نتیجه لیگ دست خود استقلال باشه بیشتره
در کل فکر کنم قرعه معمولیه ، نه خیلی خوب نه خیلی ناجور

blue 2006

arash-king
14-07-2015, 16:17
برنامه کامل استقلال

* سیاه جامگان -– استقلال
* استقلال -– ملوان بندر انزلی
* استقلال -– ذوب آهن
* استقلال اهواز – استقلال
* استقلال -– نفت تهران
* گسترش فولاد تبریز -– استقلال
* استقلال‌ - پیکان/راه‌آهن
* پدیده خراسان -– استقلال
* استقلال -– استقلال خوزستان
* سپاهان -– استقلال
* استقلال -– پرسپولیس
* فولاد خوزستان -– استقلال
* استقلال -– سایپا
* تراکتورسازی تبریز -– استقلال
* استقلال -– صبای قم

منبع: طرفداری

XENON24
15-07-2015, 16:05
طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری؛ باشگاه سپاهان سر انجام با صدور رضایت نامه یعقوب کریمی موافقت کرد تا این هافبک جوان مشکلی از بابت حضور در تیم استقلال نداشته باشد.

لازم به ذکر است امروز فرصت باشگاه استقلال برای کریمی به منظور دریافت رضایت نامه از سپاهان به اتمام رسید بود ولی به هر حال بالاخره سپاهانی ها رضایت نامه این بازیکن را صادر کردند تا کریمی امسال رسما آبی پوش شود.

باشگاه صبا رضایت‌نامه چشمی را صادر کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، روزبه چشمی، بازیکن سابق تیم فوتبال صبا پس از کش و قوس‌های فراوان رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه صبای قم دریافت کرد و به طور رسمی به تیم فوتبال استقلال پیوست.

M . Sayid
16-07-2015, 12:49
از برونو سزار رسیده به کریم انصاری فرد آخرشم میرسه به فرزاد حاتمی :n34:

Amir M.ohAma.D
18-07-2015, 12:59
خیلی جالبه چرا باید 7 بایگانی بشه؟
واقعا یکی به من بگه دلایل بایگانی یه شماره چیه؟
دلایلی که به ذهن من میرسه
1_سالهای زیادی در اون تیم بوده باشه
2_بیشترین گل زدرو داشته باشه
3_در سختترین شرایط پشت تیم بوده باشه

اقای مجیدی دروغگو که بعد از دروغات خودتو تابلو کردی بار کج به مقصد نمیرسه

مجیدی مگه چند سال 7 پوشید؟فرهاد حتی زمان حجازی هم 7 نمیپوشید نوازی 7 میپوشید اما فرهاد نه
بعد از رفتن نوازی هم حتی 7 به فرهاد نرسید قلعه نویی 7 نوازیو داد به خسرو حیدری و خسرو لطف کرد و 7 داد به اقای اینستاگرامی
حالا چرا باید شماره هفتی که از لطف خسرو به مستر اینستا رسیده بایگانی بشه؟

من نمیدونم ایا فرهاد سالهایی که 7 پوشید به تعداد انگشتان یک دست میرسه؟
به خاطر گلهای دربی؟چند نفرو میخواین مثال بزنم که در دربی از فرهاد موفقتر بودن؟
به خاطر گلهای زدش؟اگه اینطوریه که تعداد گلهاش به مراتب کمتر از علی جباریو برهانیه شماره های اونا هم باید بایگانی بشه
مدت پوشیدن لباس ابی هم که ازش حرف نزنیم بهتره اگه اینطور باشه پس تکلیف شماره قلعه نویی حاجیلو پورحیدری دانایی فردو........ چی میشه

یه برتری همه نسبت به مجیدی اینه که وسط فصل دو بار ول نکردن برن....
از روشن خوشم نمیاد ولی حرف خوبی زد مجیدی خائن بشه مدیر استقلال؟

مظلومی ترسو که هیچوقت 7 به کسی نمیده ولی امیدوارم هرچی زودتر این شماررو یکی بپوشه مگه 10 منصوریان بایگانی شد؟در صورتی که مجیدی همیشه زیر سایه منصوریان گم بود
مجیدی نون به نرخ روز خور که الان ناصرخان ناصرخان میکنه وقتی میخواست بره پرسپولیس حجازی مصاحبه کرد و با قاطعیت گفت دیگه مجیدیو نمیخوام.....

فاتحه یه باشگاه خوندس وقتی یه جوجه مهاجم خودشو از تاج 70 ساله بزرگتر بدونه...بزرگتر!!؟اونم با کدوم کارنامه؟یکی منو روشن کنه

arash-king
18-07-2015, 18:17
منم کاملا با آقا Amir M.ohAma.D موافقم
مجیدی بازیکنی نیست که بخواد راجع به پیراهن شماره 7 اظهارنظر کنه.
اون از اون دروغایی که گفت و بخاطر پول رفت کشورهای عربی، اینم از الان که تا دیده پست و مقامی بهش نرسیده
داره چرت و پرت میگه و تیم رو وارد حاشیه میکنه. یادمون نرفته که استقلال رو پیچوند و رفته بود کشورهای عربی دور دور
و هی عکس میزاشت اینستاگرام !! بزرگتر از مجیدی‌ها شماره 7 رو پوشیدن و بایگانی نشد
شماره 10 علی منصوریان با اون همه سال بازی تو استقلال و بزرگی‌ای که داشت، بایگانی نشد
حالا این آقا میخواد شماره 7 بایگانی بشه !! کاری هم نکرده تو استقلال...
این فصل هم بهتره ساکت باشه و اظهار فضل نکنه و تیم به حاشیه نره.
خداروشکر تیم خوبی داریم این فصل و اگر این آقا اجازه بده، نتایج درخشانی هم میگیریم

XENON24
18-07-2015, 22:42
حالا یا کرار یا هر بازیکن دیگه ای امسال شماره 7 باید تن یکی باشه....مجیدی چه گلی به سر استقلال زده که حالا شمارش رو بایگانی کنیم؟غیر از اینه که دو فصل در مقاطع حساس تیم رو ول کرد رفت؟
خاک بر سر این باشگاه اگر شماره 7 رو به کسی ندن....

M.Sadegh.M
20-07-2015, 12:00
واقعا منم با دوستان موافقم

مجیدی شاید یک بازیکن محبوب بین هوادارا باشه ولی در مواقع بسیار حساسی تیم را رها کرد و رفت.
من به شخصه نه طرفدار دو آتیشه اش هستم نه مخالف 100%
یک بازیکن بوده که برای استقلال زحماتی کشیده و ازش هم ممنونیم

XENON24
20-07-2015, 13:25
به گزارش خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، ریوالدو باربوزا مهاجم برزیلی که روز گذشته وارد تهران شد امروز به همراه مدیربرنامه های خود در باشگاه استقلال حاضر شد.
بعد از مدتی که از مذاکره این بازیکن با مسئولان باشگاه گذشت وی باشگاه استقلال را به قصد شرکت در تست پزشکی ترک کرد.
به نوشته سایت استقلال ریوالدو باربوزا دسوزا، هافبک برزیلی مد نظر استقلالی‌ها بعد از جلسه با مسئولان نقل و انتقالات این تیم، با آبی‌پوشان به توافق رسیده است.

dvb595959
20-07-2015, 16:56
درود
فرهاد مجیدی بازیکن محبوب اکثر استقلالی هاست... در این شکی نیست...
واگذاری پیراهن شماره 7 هم به یک بازیکن دیگه هیچ اشکالی نداره به اعتقاد بنده....
اما اینکه در این مقطع زمانی این کار انجام بشه و باعث حاشیه سازی بشه خوب نیست...
چه خوب بود مثلا در یک حرکت نمادین از خود مجیدی میخاستن خودش بیاد و پیراهن رو به نفری اهدا کنه... یا حالا به طریقی دیگه که حرمت مجیدی و احترامش هم حفظ بشه نه اینکه باعث حاشیه سازی بشه.

pcforlife
20-07-2015, 17:57
چه خوب بود مثلا در یک حرکت نمادین از خود مجیدی میخاستن خودش بیاد و پیراهن رو به نفری اهدا کنه... یا حالا به طریقی دیگه که حرمت مجیدی و احترامش هم حفظ بشه نه اینکه باعث حاشیه سازی بشه.
سلام
دوست من
این مدل حرکت ها کلا منسوخ شدش.
شماره ها صرفا شماره هستند. در طول تاریخ بازیکن ها به شماره ها ارزش دادن. هر کسی هم پیراهنی با شماره خاصی رو میپوشه میدونه که قرار نیست که تا ابد این شماره به نامش سند بخوره. یه روز دیگه هم یه بازیکنی میپوشتش.
صحبت اینجاست در دنیای فوتبال اسطوره های تیم ها بعد از خداحافظی تاکید میکنن که حتما شماره تیم به بازیکن مد نظر باشگاه برسه و از این موضوع حمایت کردن. هیچ حرکت نمادین و خودجوشی انجام نمیشه که اون اسطوره بیاد و اجازه بده که آقا پیراهن منو بدید به یه بابای دیگه. برخورد ها در سراسر دنیا راجع به این موضوع حرفه ای هست و در کنارش باشگاه هم برای شماره ها و کلا پیراهن باشگاه ارزش قائله، چون میدونه که این موضوع برای طرفدارای تیم مهمه. رو این حساب به بهترین گزینه شماره خاص رو میسپاره.
در موضوع شماره 7 استقلال هم فرهاد مجیدی از جنبه ای مقصره و همینطور باشگاه استقلال از جنبه ای دیگر. باشگاه بهتر بود که شماره 7 رو به بازیکنی کم حاشیه و با اخلاق تر و وفادار به باشگاه و آینده دار میداد. این وسط ملیت بدون شک اهمیت خاصی نداره. مهم نیست طرف ایرانی باشه یا عراقی یا هر جای دیگه. مهم اینه بازیکن مذکور ویژگی های مناسبی داشته باشه. در کنارش فرهاد هم به جای اینکه تعاملش رو با باشگاه استقلال بیشتر کنه (نه از شبکه های مجازی!!) و حمایتش رو خیلی مشخص تر به باشگاه نشون بده، برعکس به جورایی با سکوت دامن زد به این موضوع.
در کل هیچ شماره ای ارث بازیکنی نیست. بهترین مثال موجود رو میشه از باشگاه منچستر و اسطوره ای مثل پل اسکولز زد که وقتی خداحافظی کرد شماره 18 بلافاصله به خرید جدید باشگاه اشلی یانگ رسد. ولی با گذشت مدت زمانی و برگشت اسکولز به میادین، شماه 18 کماکان برای اشلی یانگ باقی موند و اسکولز با شماره قدیمی تر خودش یعنی 22 بازی و خداحافظی کرد.

arash-king
20-07-2015, 20:09
بحث شماره رو دیگه ادامه ندیم بهتره...
دوستان همه حرف‌ها رو زدن و اونطور که پیداست، اکثریت هوادارا با بایگانی شماره 7 مخالفن (از جمله خود من)
امروز یه بازی با پیکان داشتیم که متاسفانه واگذار کردیم ولی چندان مهم نیست.
ریوالدو باربوسا هم به جمع آبی پوشان اضافه شده.

مدیران عزیز لطف کنن این تاپیک رو هم ببندن و یه تاپیک جدید برای فصل جدید بزنن
موفق باشین :n12:

Esteghlal_Paydar44
22-07-2015, 22:00
دوستان همه حرف‌ها رو زدن و اونطور که پیداست، اکثریت هوادارا با بایگانی شماره 7 مخالفن (از جمله خود من)




این اکثریت هوادارا از جمله خود شما منظورت توی همین فرومه دیگه ؟!!! چون فکر نکنم توی استادیوما و فضای مجازی و همون اینستاگرام و نظرسنجی برنامه نود کسی این نظر رو داشته باشه ...

همینایی که شما میبینی الان دارن از فرهاد بد میگن و خائن خطابش میکنن همین 2 سال پیش سر نماز شب دعا میکردن فرهاد با استقلال قرار داد ببنده !

محبوبیت خریدنی نیست !! اونایی که دارن دلیل بایگانی شدن و محبوبیت فرهاد رو بررسی میکنن و به نتیجه ای نمیرسن ایراد از خودشونه نه فرهاد !! فرهاد بدون شک محبوب ترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلاله ... تا این حرف زده میشه همین آقایونی که محبوبیت فرهاد رو نمیتونن ببینن سریع میان میگن که شما سنتون قد نمیده زمان حجازی ! زمان منصوریان زمان فلانی ... الان یه مشت بچه ریختن استادیوم شدن طرفدار مجیدیو ... ایراد نداره این بهونه ها رو با خودتون زمزمه کنید . مهم اینه که الان در حال حاضر مجیدی محبوب ترین بازیکن باشگاه استقلاله توی هر نظر سنجی توی هر فضایی هم حساب کنی مجیدی اول شده .

آره بار کج به مقصد نمیرسه . پس مجیدی بارشو صاف بسته که به مقصد رسیده و مقصدش هم همین محبوبیتشه !! همین جوجه مهاجم با محبوبیتش تمام اون اسطوره هاتونو میخره و آزاد میکنه !! همین جوجه !!!! علی منصوریان علی منصوریان توی نظرسنجی 90 جلو فرهاد جوری زمین خورد که دعا میکرد اصلا اسمش توی اون نظر سنجی نباشه !! آره محبوبیت چیزی نیست که بشه خرید !! محبوبیت به روش قلعه نویی به دست نمیاد که بری لیدر بخری برای سکوها !

اینی که یه سریا هنوز که هنوزه متوجه نشدن مجیدی چرا محبوب شد ایراد از خودشونه ! به خاطر گل تو دربی ؟ به خاطر تعداد سالهایی که پیراهن استقلال رو پوشیده ؟ این سوالاییه که وقتی کسی خودشو زده باشه به خواب نمیشه بیدارش کرد ! خودش باید بیدار شه بره ببینه چرا مجیدی اینقدر محبوبه بین هوادارا ...

در ضمن مظلومی و قلعه نویی نداره . جلوی محبوبیت فرهاد فرگوسن هم بیارن دست و پاش میلرزه !! قلعه نویی با اونهمه منم منم 3 سال پیش بازی با سایپا استقلال گل خورد نتونست زیر فشار 85 هزارنفر که تا 10 دقیقه یک صدا میگفتن فرهاد مجیدی دووم بیاره !! اینکه مظلومیه بایدم بترسه !!

من اصلا به بایگانی شدن یا نشدن پیراهن 7 کاری ندارم . بحث من اینه حرفای خودتون رو به اکثریت ارجاع ندید ! اکثریت یعنی محبوبیت فرهاد . شما اقلیتیت ! حالا چه ماها نفهمیم ! چه ماها بچه ایم نمیفهمیم ! چه ماها دهه 70 یا 80ئی هستیم که شدیم طرفدار فرهاد ! چه ماها بازیهای منصوریان و حجازی رو ندیدیدم وگرنه توف تو صورت فرهاد نمینداختیم و ... به کنار . مهم اینه الان ماها اکثریت رو تشکیل دادیم پس حداقل با اسطوره ی ما اینجوری صحبت نکنید اینا فقط نظر شخصی و تخیلیه ذهن شماس . نمونش اینکه فرهاد واسه پول رفت ! باشه واسه پول رفت:n02::n06:

بزرگتر از مجیدیا بایگانی نشدن و ... این صحبتا هم همینجا منسوخه اصلا . کاری به بایگانی ندارما بحث من اصلا بایگانی نیست . ولی محبوبیت فرهاد ثابت کرده بزرگتر از مجیدی وجود نداشت که بخواید نام ببرید :n06:اوناییم که منتظرن فرهاد محبوبیتش رو از دست بده منتظر بمونن . امثال ما که فعلا منتظرن مجیدی بیاد روی نیمکت استقلال و بریزیم تو استادیوما چه بردیم چه باختیم فقط بگیم فرهاددددددددددددددددِ مجیدییییییییییییی:n12::n12:

albertxx
22-07-2015, 22:24
بنده فوتبال ایران رو دنبال نمیکنم -- به خیلی از دلایل از جمله دلالی و .... -- ارزش نداره بخوای وقتتو بزاری فوتبال ایران ببینی
آخرین باری که دنبال میکردم 87 بود فکر کنم (( کریم باقری پرسپولیس بود - دیگه شما حساب کن کی تاحالاست ندیدم ))
در حال حاضر طرفدار تیمی هم نیستم به اون صورت
فقط خبر دنبال میکنم - یا تاپیک میخونم (( پستم تشکر نمیزنم چون طرفدار نیستم ))

فقط پست بالا رو خوندم
یه جمله باعث خندم شد !


. ولی محبوبیت فرهاد ثابت کرده بزرگتر از مجیدی وجود نداشت که بخواید نام ببرید
واقعا رو چه حسابی اینو گفتید ؟؟؟

این جمله کافیه تا کل طرفداران استقلال تو این تاپیک جواب پست بالا رو ندن !
چون ارزشش رو نداره

موفق باشید ! :n01:

Esteghlal_Paydar44
22-07-2015, 22:43
بنده فوتبال ایران رو دنبال نمیکنم -- به خیلی از دلایل از جمله دلالی و .... -- ارزش نداره بخوای وقتتو بزاری فوتبال ایران ببینی
آخرین باری که دنبال میکردم 87 بود فکر کنم (( کریم باقری پرسپولیس بود - دیگه شما حساب کن کی تاحالاست ندیدم ))
در حال حاضر طرفدار تیمی هم نیستم به اون صورت
فقط خبر دنبال میکنم - یا تاپیک میخونم (( پستم تشکر نمیزنم چون طرفدار نیستم ))

فقط پست بالا رو خوندم
یه جمله باعث خندم شد !


واقعا رو چه حسابی اینو گفتید ؟؟؟

این جمله کافیه تا کل طرفداران استقلال تو این تاپیک جواب پست بالا رو ندن !
چون ارزشش رو نداره

موفق باشید ! :n01:

طرفدارای استقلال توی این تاپیک مد نظر من نبودن خوب مسلمه همه مخالفن با تک تک جمله های من :n08:واسه من اکثریت هوادارای استقلال مهمن !

رو حساب اینکه اگه با دقت به اطرافتون . به فضای مجازیتون از جمله فیس بوک اینستاگرام . به جو ورزشگاهتون . و به نظر سنجیه سایتا و برنامه 90 و ... دقت کنید حساب این جمله 100% دستتون میاد:n06:بارها و بارها مجیدی در مقایسه با بزرگان استقلال روی نظرسنجی رفته که با اختلاف فاحشی محبوبیتش ثابت شده . توی استادیوم ها پیراهن هوادارا و رنگ 7 روی صورتشون و ... محبوبیت فرهاد چیزی نیست که شما بخوای به حسابش نیاری . از قبل حساب شدس:n01:

arash-king
23-07-2015, 00:50
طرفدارای استقلال توی این تاپیک مد نظر من نبودن خوب مسلمه همه مخالفن با تک تک جمله های من :n08:واسه من اکثریت هوادارای استقلال مهمن !

رو حساب اینکه اگه با دقت به اطرافتون . به فضای مجازیتون از جمله فیس بوک اینستاگرام . به جو ورزشگاهتون . و به نظر سنجیه سایتا و برنامه 90 و ... دقت کنید حساب این جمله 100% دستتون میاد:n06:بارها و بارها مجیدی در مقایسه با بزرگان استقلال روی نظرسنجی رفته که با اختلاف فاحشی محبوبیتش ثابت شده . توی استادیوم ها پیراهن هوادارا و رنگ 7 روی صورتشون و ... محبوبیت فرهاد چیزی نیست که شما بخوای به حسابش نیاری . از قبل حساب شدس:n01:

عزیز من، تو اینکه یه عده مخالفن و موافق هیچ شکی نیست. شما که میگی جو ورزشگاه میگه که مجیدی محبوب‌تر از اسطوره‌های استقلاله، توی همون جو ورزشگاه هم عده‌ای هستن که مخالف کارهای مجیدی بودن و هستن. و خودمونم زیاد دیدیم از اینجور افراد. (چه تو تلویزیون، چه تو فضای مجازی، چه تو واقعیت).
ولی وقتی پای محبوبیت میاد وسط و حرف از نظرسنجی برنامه کذایی 90 میزنی، من دیگه هیــــــــــچ حرفی ندارم باهات بزنم.

خوبه همین استقلالیای "واقــــعــــی" پَته‌ی فردوسی پور و نظرسنجی کذایی‌اش رو ریختن رو آب :n02: و معلوم شد اون درصدهایی که نشون میده و امثال شما دوست عزیز باور میکنی که واقعیه، همش چرت و پرتی بیش نیست. ولی وقتی من میام اینجا و از کلمه‌ی "اکثریــت" استفاده میکنم، یعنی اینکه نه تنها استقلالیای گلِ اینجا، بلکه هوادارای استقلال که تو سایت‌های مختلف هم حضور دارن، همگی با بایگانی کردن شماره 7 مخالف بودن و هستن (و دوباره میگم، از جمله خودِ من) نه تنها با بایگانی کردن، بلکه با کاری که مجیدی وسط فصل با استقلال و هوادارا کرد هم مخالفن. حالا دلیل رفتنش رو خودش توی اون شبی که اومده بود 90 باید میگفت ولی بعد از اون برنامه هم معلوم شد چیزی واسه گفتن نداره. فردوسی پور هر سوالی ازش کرد، این آقا جواب میداد "من چیزی نمیگم، هوادارا خودشون میدونن"... که همین جواب به سوالا بود که یه جوِ منفی علیه مجیدی تو فیس/بوک درست شد و "اکثریـــت" هوادارا از اینکارِ مجیدی بدشون اومد.

همه‌ی این حرفا رو زدم ولی باید بگم منکر محبوبیت مجیدی نشدم و نمیشم. مجیدی بازیکن محبوبی بود و هست ولی دیگه نیاید ازش بـُت بسازین و پرستشش کنین. مجیدی مثل همه‌ی بازیکنایی که قبلا اومدن و سنِ من و شما قد نمیده به بازیهاشون، زحمت کشیده و رفته و دلیلی نداره مجیدی رو بزرگتر از نامِ "استقلال" حساب کنیم.

شما اگه هوادار واقعی استقلال هستی و بازیکن‌فـن تشریف نداری، با اینکه فرهاد روی نیمکت مربیگری نیست، برو استادیوم و "تیم استقلال" رو تشویق کن، نه اینکه منتظر بمونی این آقا بیاد روی نیمکت و بری استادیوم و چه ببری چه ببازی بگی فرهادددددددِ مجیــــــــدی... هوادارای واقعی استقلال، واسشون فرقی نداره کی بیاد رو نیمکت، مهم موفقیت استقلال‌ـه.
چه قلعه نویی سرمربی باشه، چه مظلومی، چه X، چه Y... مهم قهرمانی و موفقیت استقلال‌ـه، همین و بس.
اگه دیگه واقعا با این حرفِ من مخالفی، بهتره بگم دیگه جای هیـــــــــــــــــچ حرفی نمیزاری.
این جوابِ من به 2تا نقل قول‌های شما بود. موفق باشی :n06:

Esteghlal_Paydar44
23-07-2015, 22:35
عزیز من، تو اینکه یه عده مخالفن و موافق هیچ شکی نیست. شما که میگی جو ورزشگاه میگه که مجیدی محبوب‌تر از اسطوره‌های استقلاله، توی همون جو ورزشگاه هم عده‌ای هستن که مخالف کارهای مجیدی بودن و هستن. و خودمونم زیاد دیدیم از اینجور افراد. (چه تو تلویزیون، چه تو فضای مجازی، چه تو واقعیت).
ولی وقتی پای محبوبیت میاد وسط و حرف از نظرسنجی برنامه کذایی 90 میزنی، من دیگه هیــــــــــچ حرفی ندارم باهات بزنم.

خوبه همین استقلالیای "واقــــعــــی" پَته‌ی فردوسی پور و نظرسنجی کذایی‌اش رو ریختن رو آب :n02: و معلوم شد اون درصدهایی که نشون میده و امثال شما دوست عزیز باور میکنی که واقعیه، همش چرت و پرتی بیش نیست. ولی وقتی من میام اینجا و از کلمه‌ی "اکثریــت" استفاده میکنم، یعنی اینکه نه تنها استقلالیای گلِ اینجا، بلکه هوادارای استقلال که تو سایت‌های مختلف هم حضور دارن، همگی با بایگانی کردن شماره 7 مخالف بودن و هستن (و دوباره میگم، از جمله خودِ من) نه تنها با بایگانی کردن، بلکه با کاری که مجیدی وسط فصل با استقلال و هوادارا کرد هم مخالفن. حالا دلیل رفتنش رو خودش توی اون شبی که اومده بود 90 باید میگفت ولی بعد از اون برنامه هم معلوم شد چیزی واسه گفتن نداره. فردوسی پور هر سوالی ازش کرد، این آقا جواب میداد "من چیزی نمیگم، هوادارا خودشون میدونن"... که همین جواب به سوالا بود که یه جوِ منفی علیه مجیدی تو فیس/بوک درست شد و "اکثریـــت" هوادارا از اینکارِ مجیدی بدشون اومد.

همه‌ی این حرفا رو زدم ولی باید بگم منکر محبوبیت مجیدی نشدم و نمیشم. مجیدی بازیکن محبوبی بود و هست ولی دیگه نیاید ازش بـُت بسازین و پرستشش کنین. مجیدی مثل همه‌ی بازیکنایی که قبلا اومدن و سنِ من و شما قد نمیده به بازیهاشون، زحمت کشیده و رفته و دلیلی نداره مجیدی رو بزرگتر از نامِ "استقلال" حساب کنیم.

شما اگه هوادار واقعی استقلال هستی و بازیکن‌فـن تشریف نداری، با اینکه فرهاد روی نیمکت مربیگری نیست، برو استادیوم و "تیم استقلال" رو تشویق کن، نه اینکه منتظر بمونی این آقا بیاد روی نیمکت و بری استادیوم و چه ببری چه ببازی بگی فرهادددددددِ مجیــــــــدی... هوادارای واقعی استقلال، واسشون فرقی نداره کی بیاد رو نیمکت، مهم موفقیت استقلال‌ـه.
چه قلعه نویی سرمربی باشه، چه مظلومی، چه X، چه Y... مهم قهرمانی و موفقیت استقلال‌ـه، همین و بس.
اگه دیگه واقعا با این حرفِ من مخالفی، بهتره بگم دیگه جای هیـــــــــــــــــچ حرفی نمیزاری.
این جوابِ من به 2تا نقل قول‌های شما بود. موفق باشی :n06:

یه عده ای مخالف هستن رو خودمم قبول دارم خوب یه عده مثل همین افرادی که اینجا میبینیم . ولی نظر من اکثریته ! همه جا مخالف وجود داره . اصلا وقتی فرهاد میخواست برگرده برای ثبت قرار داد 10 نفر جلوی دفتر فتح الله زاده علیه اش شعار میدادن اما 100 نفر اونورتر همه تشویقش کردن ...

من با جمله ی هوادارای استقلال همگی با بایگانی کردن شماره 7 مخالفن مخالفم :n02:اصلا همچین چیزی صحت نداره شما به من مدرک نشون بده من قبول کنم !!! دیگه ما خودمون داریم همش اینور اونور میگردیم ...اکثر هوادارای فرهاد مجیدی موافق اینکارن ! و محبوبیت فرهاد توی استقلال یعنی رای با اکثریت . اصلا این حرف شما خیلی ساده رد میشه !!!! تیتر یکه روزنامه خبر ورزشی بود این حاشیه شماره پیرهن !! اصلا چرا تبدیل به حاشیه شد ؟ فرهاد مجیدی هیچ وقت نگفت پیراهن من باید بایگانی بشه !! اصلا همچین خواسته ای داشت ؟

پس دلیل اینهمه حاشیه چی بود ؟ کرار یه جا پست گذاشت که میخوام پیراهن شماره 7 بپوشم . بعدش چی شد ؟!! شما که میگی همهههه مخالفن . خوب بعد از اون پست کرار چی شد که اینقدر حاشیه درست شد ؟ خوب همه ی اکثریت هوادارای استقلال و فرهاد ریختن زیر پیجش همینجوری فحشی بود که نثارش شد و توی شبکه های اجتماعی پیج بایگانی پیراهن فرهاد رو باز کردن و از اینور اونور همه کاوره فرهادو گذاشتنو ... پس نگو اکثرا مخالف اینکارن . خوب اگه اکثرا مخالف بودن که بعد از اون حرف کرار حاشیه به وجود نمیومد !! خیلی راحت همه میومدن زیرش میگفتن ایول 7 بپوش:n02:دیگه حاشیه چرا ؟ حاشیه زمانی شروع شد که همه مخالفت کردن که نباید بپوشی ... ایناها : هوادارنِ فرهاد حمله کردن :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


من کاری به استقلالِ بی فرهاد - استقلالِ با فرهاد - بایگانی شدنِ پیراهن 7 و ... ندارم از همون اولم گفتم من فقط گفتم آقا شما چه بخواید (منظورم شخص شما نیست کلی میگم ) چه نخواید فرهاد محبوب ترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلاله !! دیگه حالا طرفداراش همه بچن . سنشون قد نمیده . یه مشت دخترن که عاشق تیپش شدن ... باشه . اما مهم اینه که محبوب ترینه !! و وقتی همچین صحبتهایی پیش بیاد هواداراش اینجوری میریزن به جون جاسم و هر کس دیگه که بخواد شماره 7 بپوشه . الان به خودِ فرهاد چه مربوط ؟ گناه کرده محبوبیت داره ؟ بیاد فحش بده به هواداراش بگه غلط کردین گفتین شماره 7 بایگانی شه ؟ آقا هواداراش دلشون نمیخواد حالا یه سری پیشکسوت این وسط میسوزن واسه هوادار مهم نیست . به ترسو بودن مظلومی و هیچ کس دیگه ای هم ربطی نداره . در حالِ حاضر هیچکسی توان مقابله با محبوبیت فرهاد رو نداره به همین دلیل نمیاد خودشو مقابل این اکثریتِ هوادار قرار بده .

اون بحث آخرِ شما هم درسته . همیشه همین بوده ما هوادارِ استقلالیم . مگه فرهاد رفت استقلالم رفت ؟ هنوزم که هنوزه تا ثانیه آخرِ بازیهای تیممو میبینم و میرم استادیوم . ولی خوب فرهاد بیاد به خاطر اون علاقه و قلبی و محبوبیتی که داریم بیشتر تشویقش میکنیم چه ببازیم چه ببریم این که دیگه جرم نیست هست ؟ میگم مشکل من فقط یه سری بی احترامیاس از جمله جوجه مهاجمو بارِ کج به مقصد نمیرسه و دروغگو و خائن و فرهاد چه گلی به سر ما زدو این نمک نشناسیاس و صحبت من با این آقایون بود که چه بخواید چه نخواید فرهاد محبوبه . با این حرفا هم محبوبیتش ذره ای کم نمیشه . الان شلوغ ترین پیج استقلالیا توی فیس بوک پیج خودِ استقلال نیست !!!!! پیجِ ارتشِ کاپیتان فرهاد مجیدیه که از پیج رسمی خود باشگاه بیشتر هوادار داره !!!!!! پس اکثریت رو اونجوری که خودتون میخواید معنی نکنید جوری که هست ببینید !

XENON24
24-07-2015, 11:29
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یعقوب کریمی که مدتی بود برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش به باشگاه سپاهان برای پیوستن به استقلال دچار مشکل شده بود و انتظار داشت باشگاه استقلال این پول را پرداخت کند، روز گذشته با مسئولان استقلال به توافق رسید که بخشی از رضایت‌نامه را خودش پرداخت کند.
همچنین با موافقت هیئت مدیره استقلال، اسپانسر باشگاه بخشی از پول رضایت‌نامه کریمی را به سپاهان پرداخت خواهد کرد. به این ترتیب کریمی فصل آینده برای استقلال به میدان می‌رود.
بهرام امیری عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، این خبر را تایید کرد.

Amir M.ohAma.D
26-07-2015, 21:21
تاپیک اختصاصی استقلال تهران | تـــاج آسـیـا |فصل 1395-1394 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])