PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپیک اختصاصی Arsenal FC | توپچی ها | فصل 2014-2013



صفحه ها : 1 2 [3]

powerslave
05-03-2014, 01:40
درود.
یکم دیر شده ولی خوب منهم نظرم رو بگم. من بازی رو ندیدم ولی صحنۀ پنالتی رو دیدم. ونگر با این حرفش یکم منو ناراحت کرد. پنالتی واضح بود و حرکت هم عمدی. خیلی خوشم نمیاد که ونگر روی به بهانه گیری بیاره. داری ضعیف کار میکنی قبول کن.
بچه ها برین فیلم بازی با سیتی و لیورپول رو ببینین. کوشیلنی خیلی ضعیف کار میکنه. تو بازی با لیورپول رو 4 تا اول 100% مقصر بود. به هیچ وجه من بهش اعتماد ندارم. مرتهساکر یکم کنده ولی اون روو با تعصبش (جون کندن تو زمین و نه حرف بیخود در بیرون) جبران میکنه. باید یه دفاع خوب بگیرن دیگه. این فصل داشت خوب پیش میرفت که باز مصدومیت ها و افت تیم پیش اومد. شاید جام جهانی رو ونگر باید بهتر نگاه کنه و دفاع راست و چپ و یدونه دفاع وسط، یک هافبک دفاعی خوب و یه فوروارد تیزچنگ + یه فوروارد جوون و با انگیزه به خدمت بگیره. خرجش زیاد میشه ولی تیم باید استخونبندیش رو تغییر بده. نمیشه با دوچرخه به جنگ بنز رفت. حالا هرچقدر رانندش ماهر باشه.

Masoud King
06-03-2014, 18:57
ویشلر پاش شکسته (مویه کرده) و 6 هفته از میادین بدور خواهد بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

swastika
07-03-2014, 09:59
ویشلر پاش شکسته (مویه کرده) و 6 هفته از میادین بدور خواهد بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
A gift in disguise

powerslave
07-03-2014, 18:22
A gift in disguise
موافقم. ویلشیر خیلی با استعداده ولی خودش رو خیلی بالاتر از اونچیزی که هست میدونه بارها دیدم که دوتا بازیکن رو دریبل زده و دیگه باید پاس میداد ولی باز ادامه داد و تیم ضد حمله خورده. من الان 2-3 ماه بود هی مخواستم بگم وقتی ویلشیر تو بازیه بقیه هافبک ها تکلیفشون رو نمیدونن ولی نگفتم.

++
اول اینکه انگار منچستر یونایتد هم افتاده دنبال گریزمن.
دوم اینکه احتمال جدایی دنی آلوز از بارسا هست و آرسنال هم تمایل داره که باهاش قرارداد ببنده. فکر کنم خرید خوبی باشه. تیم به چند بازیکن باتجربه احتیاج داره. فکرش رو بکنید مثلاً یه بازیکنی مثلل آلونسو یا یحیا توره تو تیم بود. چقدر فرق میکرد. یکی که نقش پاتریک ویرا رو انجام بده.

powerslave
08-03-2014, 19:39
خوب من تازه رسیدم خونه. مثل اینکه بروبچ 4 تا به اورتون زدن. یکی اوزیل دو تا ژیرو و فکر کنم یکی هم آرتتا. اوزیل برگرده رو فرم خودش کلیه. ایکاش بقیه راه رو هم جدی پیش برن و دیگه یه جام بگیرن. این تیم اگه به موفقیت برسه انگیزه پیدا میکنه که فصل بعد بهتر هم بشه.

Sepehr SS
09-03-2014, 22:06
از همین الان قهرمانی آرسنال رو تو FA Cup به همه تبریک میگم، بالاخره طلسم بی جامی ونگر شکسته شد.

Sara
10-03-2014, 03:31
نکته جالب توجه اينه که شروع بى جامى هاى آرسنال از FA کاپ شروع شد و اميدوارم با همين جام به دوران طلايى برگرديم. فلامينى در همون جام حضور داشته و اين فصل هم به آرسنال برگشته... در مورد خريدها در کل آرسنال خط هافبک قوى اى داره اولويت حتى با وجود عملکردهاى اخير ژىرو خريد يه مهاجم نوک با تجربه و سطح اول هست چون در نهايت ژىرو با توجه به سن و روندى که داشته به نظر مياد حداکثر توانش همين حد هست. نگه داشتن سانيا هم از اولويت هاست.
تيم هايى مثل ويگان که منچستر سيتى رو حذف مى کنن هر چند دسته اولى باشن انگار از تو لپ لپ در ميان! تکليفت مقابل اينها کمتر مشخصه. نبايد فکر کنيم بازى آسونى در پيش داريم!

king of the kings
10-03-2014, 07:19
به نظرم ویگان رو خیلی راحت می تونیم ببریم . بازی دیروز من سیتی خیلی حمله کرد و تیر زد و همه کار کرد و می تونست با اختلاف برنده بازی باشه

قهرمانی رو از همین الان میشه تبریک گفت :n12:

VBYOFSKI
10-03-2014, 08:40
به عنوان یه آرسنالی تجربه بدی در مورد دست کم گرفتن تیم هایی مثل ویگان دارم. با اینکه راه قهرمانی خیلی راحت تر شده ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
امیدوارم این بی جامی ها تموم شه.



در مورد خريدها در کل آرسنال خط هافبک قوى اى داره اولويت حتى با وجود عملکردهاى اخير ژىرو خريد يه مهاجم نوک با تجربه و سطح اول هست چون در نهايت ژىرو با توجه به سن و روندى که داشته به نظر مياد حداکثر توانش همين حد هست. نگه داشتن سانيا هم از اولويت هاست.

100% یه مهاجم میخوایم.
احتمال خیلی زیادی هست که فصل بعد کمپل به تیم اضافه بشه. ولی کاملا بی تجربست. یه مهاجم جواب پس داده میخوایم.
اگه ویلینگتون هم بتونه مجوز بگیره اونم احتمال خیلی زیاد به تیم اضافه میشه.

کمپل و ویلینگتون جزو با استعدادترین هامونن. خیلی دوست دارم تو ترکیب اصلی ببینمشون، مخصوصا ویلینگتون.

Sepehr SS
10-03-2014, 09:24
سال دیگه ماریو مانژوکیچ مهاجم اصلی آرسناله. مطمئن باشید. مهاجم فوق العاده ای هم هستش و کاملا به درد بازی تو لیگ برتر میخوره بر عکس دیگو کاستا که از همین حالا میگم که میره چلسی و یه flop دیگه میشه مثل تورس.

M E S S I
11-03-2014, 23:13
به امید یه بازی زیبا و برد توپچی های لندن ! :n01:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mansoor 7
11-03-2014, 23:20
خدا رحم کنه امیدوارم ابرومندانه باشه بازی و یه ابرو ریزی مثل بازی لیورپول نشه :دی

Sara
13-03-2014, 20:33
حیفم اومد این پست رو نقل قول نکنم، کاملا موافق هستم و متقدم بایرن سال گذشته شایستگی های زیادی داشت و مطمئنم خیلی از آرسنالی ها حتی بعد از حذف توسط بایرن آرزوی قهرمانی برای این تیم می کردند اما امسال!! به هر حال دو سال متوالی بایرن نتونست آرسنال رو تو خونه شکست بده :)


فصل قبل در مجموع مقابل بایرن به تساوی رسیدیم، اتفاقات بدی تو مجموع دو بازی افتاد اما در نهایت برای بایرن آرزوی موفقیت کردم و گفتم بخاطر فوتبال که بازی کردند براشون آرزوی موفقیت می کنم. اما غیر ممکنه حتی بتونم امسال به چنین چیزی فکر کنم و دلایل زیادی وجود داره.

هرچقدر ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم، بایرن سعی کرد با فریب و تقلب و این مسائل کار رو پیش ببره. تک تک برخوردهایی که تو زمین شکل گرفت از سوی بایرنی ها بزرگ نمایی شد و خجالت داره که تیمی با این همه مهره به چنین ابزاری نیاز داره تا نتیجه بگیره. 15 ثانیه قبل گلی که خوریم یه توپ بلند تو زمین بایرن ارسال شد که جیرود بلند شد هد زد و دانته جوری واکنش نشون داد انگار چاقو خورده. همون تقدیم توپ به یایرن رفت تو گل ما. اونم از پنالتی آخر بازی و این تنها دایو روبن نبود. روی اون صحنه اولی که با ورمالن داشت سوالم اینه خب اگه پنالت نبود چرا به روبن بخاطر تمارض کارت نداد؟ تک تک سوت های این بازی مثل بازی رفت بر علیه ما بود و بایرنی ها بهترین استفاده رو از این موضوع بردند. واکنش بازیکن های ما به سوت های داور به خوبی نشون داد که چقدر از نظر روانی روی بازی ما تاثیر گذاشت و تمرکز تیم رو برهم زد.

پارسال بایرن دیدار برگشت اومد نتیجه رو حفظ کنه و صعود کنه و غافلگیر شد. امسال بایرن اومد نتیجه بگیره اما ناتوان بود. در مجموع 135 دقیقه ای که 11 به 11 مقابل هم بازی کردیم بایرن تیم برتری نبود ونتیجه این 135 دقیقه 1 - 1 شد که حکم صعود مارو داشت. تیم شایسته از این دور صعود نکرد و این مساله مایوس کننده هست.

جنبه خنده دار ماجرا هم این هست که دیدار رفت بازیکن لازم رو روی نیمکت داشتیم دو تعویض اجباری تو پست های غیر ضروری انجام دادیم و نیمکت بلا استفاده موند. این بازی با وجود اینکه بازم دو تعویض اجباری داشتیم اما تعویض لازم موجود بود بازیکن نداشتیم! اینم مایوس کننده هست.

پودولسکی نیمه دوم یه موجود دیگه بود. عالی کار کرد و دوندگی زیادی داشت. گلش هم بی شک منحصر به فرد بود. این مدل شلیک ها مخصوص خودشه. خجالت داره بخاطر افکار یکی مثل گواردیولا که به بازیکن ها تدریس میشه، بازیکنی با کیفیت فیلیپ لام بجای تعقیب توپ میاد و یه برخورد کوچیک رو تا اون اندزاه بزرگ نمایی میکنه. ورمالن هم یقینا بهترین عملکردش دردفاع چپ رو ارائه کرد. خوشحالم این فرم رو از کاپیتان می بینیم.

در کل مایوس کننده هست که توان و ظرفیت صعود دارید اما به دلایل غیر فنی باید از جام کنار برید. نتیجه مجموع دو دیدار به هیچ وجه گویای اتفاقات این 180 دقیقه نیست ولی متاسفانه این نتیجه هست که تو تاریخ ثبت میشه و چند سال بعد حتی کسی یادش نمیاد چه گذشت.

برای این بایرن و گواردیولا بدترین آروزها رو دارم چون از نظر من قدرت فنی این تیم نبود که باعث صعود این تیم شد...

Mohsen

+

امیدوارم امسال اتلتیکو قهرمان شه :D

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
13-03-2014, 20:37
صحبت های رئیس: بایرن مونیخ
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پایگاه خبری GunnersTrust: مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل بایرن مونیخ.

در مورد ارزیابی شما از بازی...
امشب به تساوی 1 - 1 رسیدیم. فکر می کنم در نیمه اول باید زیاد دفاع می کردیم اما می دانستیم که اگر در بین دو نیمه همچنان در بازی باشیم شانس خوبی برای پیروزی در بازی داریم. باور دارم که در نیمه دوم فرصت هایی بود اما در مجموع دو بازی احساس می کنم چیزی که تفاوت ایجاد کرد تصمیم اخراج گلر ما در دیدار اول بود. امشب 1 -1 شد و آن تصمیم تاثیر عظیمی روی نتیجه داشت. آن اتفاق روی بازیکنی شکل گرفت که امشب نیز بار دیگر یک پنالتی گرفت و این افسوسی است که داریم. از نظر روحی تا پایان بازی هرچه لازم بود در اختیار داشتیم. برای بایرن آرزوی موفقیت می کنم، انها ترکیب خوبی هستند اما فکر می کنم امسال آنها به مراتب اسیب پذیر تر از سال قبل هستند.

در مورد مسوت اوزیل...
او یک مشکل همسترینگ دارد که کاملا جدی به نظر می رسد.

در مورد اینکه چقدر طولانی است...
نمی دانم.

در مورد اینکه ایا اوزیل دیدار مقابل تاتنهام را از دست می دهد یا نه...
مطمئنا او خارج از ترکیب است. فردا باید اسکنی انجام دهیم تا ببینیم چقدر بد است اما دست کم برای چند هفته خارج از ترکیب است. امیدوارم آنقدرها بد نباشد.

در مورد توصیف تیم در دیدار امشب....
روحیه ما خوب بود. دلسردی که داریم این است که در 20 دقیقه آخر احساس کردم بایرن از نظر دفاعی خیلی آسیب پذیر است و اینکه از این مزیت استفاده نکردیم. همیشه پاس های اول را از دست دادیم اما احساس کردم وضعیت به گونه ای بود که می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم. در نهایت هرگز واقعا انها را زیر فشار قرار ندادیم. حتی وقتی 1 - 1 بود می توانستید ببینید که آنها ناگهان مضطرب شدند اما از انجا که هرگز موفق نشدیم نتیجه را 2 - 1 کنیم، واضح است که هرگز ندیدیم آنها چطور واکنش نشان می دهند. انها تیم خوبی هستند، با وجود بازیکنان بزرگ ترکیب بزرگی دارند. خوب بازی کردند اما هنوز هم در طول دو بازی افسوس هایی داریم.

در مورد اینکه یک بار دیگر از جمع 16 تیم کنار رفتید...
وقتی از جمع 16 تیم کنار می رویم حق باشماست که به موفقیت نزدیک تر نشدید. افسوسی که ما داریم این است که در طول 5 سال گذشته دو بار با بارسونا و دو بار با بایرن مونیخ بازی کردیم و هر بار این تیم ها در بهترین فرم خود بودند. باید بگویم که در و سال گذشته دیدارهای خانگی بود که خیلی بد کار کردیم زیرا به رکورد خارج از خانه ما در المان نگاه کنید و مدت هاست که شکست نخورده ایم. اما در خانه بود که گرفتار شدیم. فکر می کنم خصوصا در این فصل، تصمیم اخراج گلر ما در دیدار خانگی بخش بزرگی از سرنوشت این قرعه را رقم زد.

در مورد اینکه گل پودولسکی به نظر خطا می رسید....
از نظر من نیز خطا بود بله!

در مورد ریو....
او قابل استفاده نبود زیرا اجازه حضور در لیگ قهرمانان را ندارد. چون می خواستم او را به دوره قرضی بفرستم بنابراین او را از لیست خود خارج کردیم و یوفا امروز به ما گفت که او اجازه حضور در تیم را ندارد. از انجا که در دیدار شنبه روی نیمکت بود بطور طبیعی در کنار ما بود اما صادقانه بگویم که تاثیری روی نتیجه بازی امشب نداشت.

در مورد اینکه شهامت بسیاری از عملکرد خود بدست آوردید...
باید بخاطر شهامت بازیکنان و تلاشی که امشب به کار گرفتند به انها تبریک بگویم. آنها از این نظر بی شک برجسته بوند. امشب می خواستیم از این دور صعود کنیم و به کارمان افتخار کنیم. بخش دوم کار را انجام دادیم و نه بخش اول.

در مورد کارت قرمز ژسنی در دیدار اول...
احساس می کنم کارت قرمز نداشت، به همین سادگی. اگر اینطور باشد هر خطایی در محوطه جریمه یک کارت قرمز دارد. حتی یوفا هم آمد و گفت که باید در مورد این مشکل دوباره فکر کنند. اول از همه از نظر من یک فرصت گلزنی نبود زیرا اگر ژسنی را در نظر بگیرید می توانید خطای کف پای روبن به دلیل بالا بودن بیش از اندازه پایش را اعلام کنید. این موقعیت ها می تواند در هر دو سمت آنالیز شود جایی که می توانید یک خطا بر علیه روبن بگیرید بخاطر اینکه پایش بیش از اندازه بالا بود اما اگر بار دیگر به خوبی آن را ببینید وقتی توپ از کنترل او خارج شد می بینید که او هرگز شانس گلزنی نداشت زیرا توپ در اختیار سانیا بود بنابراین هرگز و هرگز یک موقعیت مسلم گلزنی نبود.

در مورد روبن....
او بازیکن فوق العاده ای است، این مساله را انکار نمی کنم، او یکی از بهترین بازیکانن جهان است اما وقتی مقابل یک بازیکن قرار می گیرد سرعتش را کم می کند و سپس به زمین می افتد. او ضربات ایستگاهی زیادی برای تیمش می گیرد. این همان چیزی است که در مورد آن صحبت می کنیم. اگر داور روی حرکت اول وقتی روی زمین افتاد کارت زردی به وی می داد، او بار دیگر این کار را انجام نمی داد.

Sara
13-03-2014, 23:19
اخبار تیم: اوزیل، کالستروم و رمسی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پایگاه خبری GunnersTrust: آرسن ونگر آخرین وضعیت مصدومین تیم پیش از دیدار مقابل تاتنهام را اعلام کرد.

در مورد دفاع های چپ....
کایرن گیبز فردا تست خواهد داشت اما امیدوارم که ناچو مونرئال آماده باشد. هر دوی آنها شانس خوبی برای حضور در این دیدار دارند.

در مورد مصدومیت اوزیل در دیدار مقابل بایرن...
او خارج از ترکیب است. نمی دانم چقدر طول می کشد اما آسیب همسترینگ است. اسکن هایی انجام می شود.

در مورد رمسی...
مجبور شدیم کمی بازگشت او به تمرینات کامل را عقب بی اندازیم بنابراین او در دسترس نیست. او در بخش نهایی بهبودی خود مشکلاتی داشت. به نظر کوتاه مدت می رسد.

در مورد کیم کالستروم و یایا سانوگو...
کالستروم به تمرینات عادی گروه ملحق شده و سانوگو نیز همینطور. باید تصمیم بگیرم که آیا کالستروم برای حضور در لیست بازیکنان دیدار یکشنبه آماده است یا نه. خواهم دید چطور به نظر می رسید، بعید نیست.

Sara
13-03-2014, 23:21
پودولسکی: دربی مبارزه ای ویژه است
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پایگاه خبری GunnersTrust: توپچی ها از سال 2007 تا کنون موفق نشده اند در لیگ برتر تاتنهام را در وایت هارت لین شکست دهند اما در حال حاضر دو بار در خانه موفق به پیروزی در برابر این تیم شده اند.

پودولسکی که گل تساوی مقابل بایرن مونیخ در بازی برگشت را به ثمر رسانده مصمم است یکشنبه این طلسم را بشکند و و می گوید بازیکنان از اهمیت این بازی برای هواداران آگاه هستند.

پودولسکی در گفتگو با تلویزیون آرسنال گفت: "همیشه دربی ها را دوست داشته ام، زمانی که در مونیخ یا کلن بازی می کردم یا حتی اینجا در آرسنال همیشه دربی ها را دوست داشتم زیرا اتمسفر خاص و مبارزه به خصوصی وجود دارد.

"می خواهیم به آنجا برویم، سه امیتاز را بگیریم و به خانه برگردیم. برای ما مهم است. باید برای باشگاه و هواداران مبارزه کنیم و به نظر من این بازی مهمی است بنابراین از حالا در انتظار بکشنبه هستم."

پودولسکی در پیروزی 2-5 مقابل تاتنهام در استادیوم امارات در سال 2012 گلزنی کرد و به نظر او گل های دربی همیشه اهمیت مضاعفی دارند.

او گفت:" همیشه وقتی گلزنی می کنید لحظه خاصی است اما وقتی در یک بازی ویژه یا دربی گلزنی می کنید خاص تر است بنابراین گلی ویژه و لحظه منحصر به فردی بود."

ترجمه: Rebecca

Sara
14-03-2014, 15:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پایگاه خبری GunnersTrust: بخش های دیگر صحبت های آرسن ونگر پیش از دیدار مقابل تاتنهام.

در مورد دیدار با بایرن....
مایوس هستم که از دور بازی های کنار رفتیم اما در هر دو دیدار از نظر ذهنی در سطح مورد نظر بودیم. فصل گذشته اینگونه نبود، بازی اول را از دست دادیم. امسال احساس کردم که در هر دو دیدار در سطح برابری بودیم. در نهایت همانطور که بعد از بازی به شما گفتم افسوسی از 10 نفره بازی کردن در خانه داریم. در خارج از خانه 1 - 1 کردیم، در شبی که باید بگویم به اندازه کافی موقعیت خلق نکردیم تا دو گل اختلاف را جبران کنیم اما مقابل تیم خوبی بازی کردیم که در حال حاضر در صدر اروپا جای دارد. هنوز احساس می کنم نیاز داشتیم در هر دو دیدار همه چیز به نفع ما پیش برود تا صعود کنیم.

در مورد کنار آمدن با غیبت اوزیل...
واضح است که این ضربه ای برای ما خواهد بود اما اطمینان دارم که هنوز کیفیت لازم را در اختیار داریم تا بدون او در این دوره کار کنیم. بازیکنان خلاق زیادی در ترکیب داریم که می توانند قدم پیش بگذارند و عملکردهای با کیفیتی ارائه کنند. متقاعد شده ام که تیم آماده است، حتی بدون اوزیل تا به سوی چالش ها برود.

در مورد اینکه استراحت برای اوزیل خوب خواهد بود...
او مقابل اورتون بازی خیلی خوبی انجام داد و احساس می کنم به واسطه آسیب همسترینگ خود در اوایل دیدار مقابل بایرن دچار مشکل شد زیرا چندین بار دیدم که حرکات کششی انجام می دهد.

Sara
14-03-2014, 15:47
پایگاه خبری GunnersTrust: آرسنال در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و تا یکشنبه ممکن است اختلاف امتیاز با چلسی صدر نشین به 10 برسد.

ونگر می پذیرد که که تیمش با چالش بزرگی در وایت هارت لین روبروست و اگر می خواهد پیروز میدان باشد باید با تمام تمرکز به زمین رقیب شمال لندنی قدم بگذارد.

سرمربی گفت: "دو تساوی و سه شکست در پنج بازی اخیر لیگ در آنجا داشته ایم، آنجا برای همه تیم ها مکان دشواریست.

"همواره در وایت هارت لین اوضاع دشوار است اما در جایگاهی هستیم که می خواهیم بازی را ببریم.

"بعد از بازی با استوک بسیار مهم بود که مقابل اورتون نتیجه خوبی بگیریم، حتی در بایرن هم نتیجه خوبی گرفتیم و همچنان مهم است که به همین صورت ادامه دهیم و تا پایان فصل افتی نداشته باشیم."

در هفته های اخیر تیم شروود به دلیل انتقاد علنی از بازیکنان خود تحت فشار است اما ونگر احساس همدردی خود را با او نشان می دهد.

او گفت: "به نظر من او گفت عملکرد درستی نداشته اند و من هم گاهی این را می گویم، برای بقیه فکر می کنم او به خوبی با آن کنار آمد.

"در جریان بازی تاتنهام و بنفیکا حادثه ای رخ داد و به شخصه فکر می کنم حق با او بود زیرا به دلیل ناعدالتی برانگیخنه شد. در کل همه چیز را به خوبی کنترل کرد.

"تاتنهام بازیکنان زیادی خریداری کرد که ممکن است گاهی اوقات بالانس و سطح مناسبی به تیم بدهند. به نظر من تیم خوبی هستند.

"همچنان فکر می کنم وقتی که بازیکنان جدید زیادی به تیم می آورید زمان می برد اما نمی توانید بگویید آنها فصل بدی داشته اند، فصل خوبی را سپری کرده اند و در مسیر درستی هستند.

"مانند بقیه، مانند خود ما، آنها هم دوره های خوب و بدی را پشت سر گذاشته اند."

ترجمه: Rebecca

Sara
14-03-2014, 15:48
پایگاه خبری GunnersTrust: بازیکن 20 ساله آرسنال در هفته های اخیر نمایش چشم نوازی از خود نشان داده است و عملکرد فوق العاده ای در تساوی 1-1 مقابل بایرن داشته است.

ونگر در هفته های پیش رو سه هافبک خود، جک ویلشر، ارون رمسی و مسوت اوزیل را در اختیار ندارد اما به نظر سرمربی اوکسلید چمبرلین توانایی تثبیت موقعیت خود را دارد.

ونگر گفت: "او بازیکنی است که تسلط کاملی بر پستی که بازی می کند دارد و کیفیت هایی دارد که می خواهید در بازی مدرن امروزی شاهد آن باشید. می تواند راه خود را باز کند (نفوذ کند) زیرا در بازی های امروزی فشار زیادی وجود دارد.

"بنابراین بازیکنانی که توانایی خارج شدن از فشار موجود را دارند اهمیت زیادی پیدا می کنند، او دید خوبی دارد.

"پتانسیل خود را نشان داده است، در بسیاری از زمینه ها شاهد چیزهای بیشتری از او خواهیم بود و پتانسیل هایی دارد که باید روی آن کار شود."

ترجمه: Rebecca

Sara
15-03-2014, 02:34
توپچی ها فصل گذشته در وایت هارت لین 2-1 مغلوب تاتنهام شدند و با این شکست هفت امتیاز از رقیب خود عقب افتادند و این در حالی بود که تنها 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده بود و صحبت از این می شد که آرسنال در یک مارپیچ منفی قرار دارد.

با این حال تیم آرسن ونگر با پیروزی در هشت بازی و تساوی در دوبازی، پاسخی قابل تحسین داد و در نهایت بالاتر از تاتنهام در جایگاه چهارم قرار گرفت.

گیبز می گوید دلیل به خصوصی به جز یک اراده ساده برای پیروزی و پشت سر گذاشتن تاتنهام در پس این نقطه عطف وجود نداشت.

او در گفتگو با تلویزیون آرسنال گفت: "فهمیدن اینکه چه اتفاقی رخ داد سخت است اما احساس می کنم یک طغیان در تیم صورت گرفت و آنها نمی خواستند دوباره شکست بخورند.

"این روزها فوتبال همین است.، بسیار سریع تغییر می کند و وقتی اوضاع سخت یا بهتر بود خود را با آن تطبیق دادیم. تیم آن را پشت سر گذاشت و قوی تر بازگشت.

"واکنش فوق العاده ای نشان دادیم و امیدواریم بتوانیم در کشاکش حال حاضر فصل نیز دوباره آن را نشان دهیم. مهم است که به یاد داشته باشیم فصل گذشته چه کاری انجام دادیم.

"وقتی خارج از خانه بازی می کنید همه جا سخت است اما این واقعیت که آنها را دو بار شکست داده ایم به این معناست که آنها نیز همین احساس را نسبت به ما خواهند داشت.

"مکان دشواری برای هر تیمی است اما واضح است که وقتی برای دربی به آنجا می رویم مشکل تر است. باید تا حد امکان خونسرد باشیم و با نگرشی مثبت به آنجا برویم."

GunnersTrust: ترجمه Rebecca

Sara
15-03-2014, 02:36
ملی پوش دانمارکی در تساوی دیدار چهارشنبه لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ در تیم حضور نداشت و متهم به تهدید یک راننده تاکسی و بازکردن دکمه شلوار خود و ... در یک حادثه در پایتخت دانمارک است و این در حالی است که هم تیمی های او در آلمان مشغول بازی بودند.

ونگر تایید کرد که این بازیکن 26 ساله که از 2 فوریه برای آرسنال به میدان نرفته است و به دلیل سفر بدون اجازه به خانه از سوی باشگاه تنبیه های در مورد او اعمال می شود و زمانی که از او سوال شد آیا "آیا او دیگر شانسی ندارد؟"، او گفت: "در پایان فصل قرارداد او تمام می شود.

"راستش را بخواهید واقعاً نمی دانم چه اتفاقی افتاده است زیرا با او صحبت نکرده ام. تنها چیزی که از آن مطمئنم این است که او کاری در کپنهاگ نداشت.

"هیچ کس اجازه رفتن به کپنهاگ را به او نداده بود و او به خاطر این موضوع جریمه خواهد شد. در مورد باقی مسائل و مشکلاتی که در آنجا به وجود آورده است اطلاعی ندارم. امروز با او صحبت خواهم کرد."

GunnersTrust: ترجمه Rebecca

Sara
15-03-2014, 02:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تاریخ و زمان این بازی ها را می توانید در زیر مشاهده کنید:



Arsenal v West Ham United
Tuesday 15th April 2014
Kick-off: 7.45pm
Live on: SKY SPORTS

Everton v Arsenal
Sunday 6th April 2014
Kick-off: 1.30pm
Live on: SKY SPORTS

Arsenal v Newcastle United
Monday 28th April 2014
Kick-off: 8.00pm
Live on: SKY SPORTS

GunnersTrust: ترجمه Rebecca

Sara
16-03-2014, 19:05
Team in full: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski, Giroud


Subs: Fabianski, Jenkinson, Vermaelen, Monreal, Flamini, Gnabry, Sanogo

Sara
16-03-2014, 20:07
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

swastika
16-03-2014, 21:21
یه بازی شرم آور از آرسنال به خصوص در نیمه دوم...آرسنالی که من دوست داشتم این جوری عقب نمی کشید. خوش شانس بودیم ک بازیو بردیم،

گمون نکنم جلوی سیتی و چلسی این قدر خوش شانس باشیم.

Sara
16-03-2014, 22:56
اصلا نميتونم اسمش رو بذارم شرم آور! درست ترين تصميم در مقابل يه تيم افسار گسيخته مثل تاتنهام بود که طورى حمله ميکرد که هر لحظه نزديک بود گل بزنه. سر دسته اين تيم با اخلاق! تيم شروود بود که اوتى که براى آرسنال گرفته شده بود دو بار پرتاب کرد تو شکم سانيا که در نهايت آرتتا دخالت کرد. روزها و ماه هاى آينده کسى نمياد جام زيبا بازى کردن به ما بده... فقط نتيجه نگرفتن تو يادها ميمونه... دفاع عالى مرتساکر و کوسيلنى و نجات دروازه , گل زيباى روسيچکى, حفظ نتيجه, عملکرد مسلط و عالى آرتتا... اگر اينا زيبايى هاى بازى نيستند. پس اسمشون رو چى ميذاريد؟ شرم آور؟؟!!! همه تيم ها تا حدى خوش شانسى ميارند... شک نکنيد سهم آرسنال از همه کمتره.... به هواداران تبريک ميگم برد و کسب سه امتياز مهم رو:»


Shared from Google Keep

swastika
16-03-2014, 23:21
اصلا نميتونم اسمش رو بذارم شرم آور! درست ترين تصميم در مقابل يه تيم افسار گسيخته مثل تاتنهام بود که طورى حمله ميکرد که هر لحظه نزديک بود گل بزنه. سر دسته اين تيم با اخلاق تيم شروود بود که اوتى که براى آرسنال گرفته شده بود دو بار پرت کرد تو شکم سانيا که در نهايت آرتتا دخالت کرد. روزها و ماه هاى آينده کسى نمياد جام زيبا بازى کردن به ما بده... فقط نتيجه نگرفتن تو يادها ميمونه... دفاع عالى مرتساکر و کوسيلنى و نجات دروازه , گل زيباى روسيچکى, حفظ,نتيجه. عملکرد مسلط و عالى آرتتا... اگر اينا زيبايى هاى بازى نيستند. پس اسمشون رو چى ميذاريد؟ شرم آور؟؟!!! همه تيم ها تا حدى خوش شانسى ميارند... شک نکنيد سهم آرسنال از همه کمتره.... به هواداران تبريک ميگم برد رو:»
فقط لازمه این بازی رو با بازی لیورپول برابر همین تاتنهام مقایسه بکنید تا بفهمید منظور از بازی زیبا چیه، اگه قراره فقط برای نتیجه گرفتن بازی کنیم باید بریم یکی مثه مورینیو رو بیاریم، فلسفه فوتبال آرسنال برای نتیجه گرفتن بازی کردن نسیت گر چه نتیجه مهمترین بخش بازی هست اما همه طرفدارای آرسنال تا حالا هزاران بار تیمی مثل چلسی رو به سخره گرفتن که برای نتیجه گرفتن بازی میکنن، نمونش بازی رفت چلسی تو امارات، ما اگه بره نتیجه گرفتن بازی میکردیم هم خوب بود، ما امروز همه چیو سپردیم دست شانس و تاتنهام، واقعا بازیکنا تاتنهام خیلی بد بودن که نتونستن کاری بکنن، حرف های من یادتون باشه با این جور بازی کردن جلوی چلسی و سیتی به احتمال قریب به یقین نتیجه نمیگیریم، امیدوارم پیشبینیم اشتباه از آب درآد ولی بعید میدونم.

Sara
16-03-2014, 23:55
با احترام به نظرتون, دوست عزيز شما جزييات رو به کليات تعميم مى ديد. منم سوتى ژسنى و تک به تک چمبو و شروع حرکت گل روسيچکى و ... به خاطر دارم. اما عملکرد خوب دفاع و گل زيبا رو هم در کنار اينها مى بينم. امروز بازى ليورپول رو ديدم و لذت بردم گرچه منچستر رسما انگار هيچ ايده اى تو زمين نداشت. اما درباره بازى اى که شما مثال زديد نمى تونم اظهار نظر کنم. ولى آيا بين بازى هاى نه تنها ليورپول که حتى تيم هاى مدعى تر هميشه زيبا بازى شده؟ گاهى و شايد بيشتر از گاهى حفظ نتيجه نبوده و اين بخشى از فوتبال هست که بايد بپذيريمش و به قابليت هامون اضافه کنيم. چون يکى از انتقاداتى که فصل هاى گذشته به آرسنال وارد بود عدم توانايى در حفظ برترى نتيجه بود. در مورد هواداران تا جايى که من خوندم و ديدم همه فقط تاکيد مى کنم فقط به دنبال بازى زيبا نيستن و شکايت اصلى هوادارا از بى جامى هست. چه بپذيريم چه نپذيريم کسب جام هست که اسپانسرها رو به تيم جذب ميکنه, بازيکنان تاپ رو جذب مى کنه و ... . شک نکنيد اگه همه چيز دست تاتنهام و شانس بود الان نتيجه 5-2 به نفع اسپرز بود! نفوذ ناپذيرى مرتساکر و مواردى ... که قبلا گفتم فقط شانس نيست. هر بازى شرايط خاص خودش رو داره. معيار سنجش متاسفانه يا خوشبختانه جام هست و من دوست دارم تابستون يه مهاجم تاپ رو در آرسنال ببينم. در کل شايد من نيمه پر ليوان رو بيشتر مي بينم و اين فقط تفاوت ديدگاه هاست : )


Shared from Google Keep

mansoor 7
17-03-2014, 09:55
یه بازی شرم آور از آرسنال به خصوص در نیمه دوم...آرسنالی که من دوست داشتم این جوری عقب نمی کشید. خوش شانس بودیم ک بازیو بردیم،

گمون نکنم جلوی سیتی و چلسی این قدر خوش شانس باشیم.

به نظرم دیروز تاکتیک ونگر همین بود مثلا نمیه ی اول ما به جز گل ۳ تا موقعیت صد درصد داشتیم . تاکتیک ضد حمله که به شخصه تصور نمیکردم اینقدر خوب جواب بده فراموش نکنید ما 6سال بود نمیتونستیم تو وایت هارت لین برنده بشیم که دیروز شکستیم این روندا!!! من این بازی جز بازیایی میددم که قطعا امتیاز از دست میدیم یه دربی سختا بردیم
از نظر من یه بازی فوق العاده بوده که ما را به کورس برگردوند. الان همه چیز دست خودمونه

swastika
17-03-2014, 11:57
on a side note: Giroud, You Are Shite Mate

crazyrobot
17-03-2014, 13:49
من که بخاطر وضع اسف بار اینترنت بازی رو ندیدم اما هایلات ها رو دیدم، حمله زیاد نکردیم اما موقعیت خوب زیاد از دست دادیم، اگه مهاجم خوب داشتیم الان شاید از خط حمله لیورپول هم بیشتر گل زده بودیم!
تو GT و هایبوری نوشته بودن ژیرو به فکر رفته، یعنی اگه بره عالی میشه:n19:

Cyanide
17-03-2014, 19:44
چقدر این روسیچکی خوبه واقعا از وقتی اومده آرسنال هروقت بازیشو توزمین دیدم لذت بردم.

swastika
18-03-2014, 00:21
معلوم شد سوتی های ژسنی واسه چی بوده، همش تو این فکر بوده که آخر بازی سلفی بگیره :jealous:

swastika
18-03-2014, 12:44
Detailed info graphic report of arsenal win against spurs
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آمار کوس خیره کننده اس، باید دستمزدشو حتما افزایش بدن

reza0034
19-03-2014, 00:33
رمزي و کازورلا با آرسنال تمديد کردند
باشگاه آرسنال در بيانيه اي اعلام کرد سانتي کازورلا و آرون رمزي هافبک هاي اين تيم قراردادهاي جديد خود را با اين باشگاه امضا کردند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]








باشگاه آرسنال درباره جزئيات اين قرارداد چيزي اعلام نکرده است ولي آرسن ونگر در مصاحبه با سايت اينترنتي باشگاه گفت اين دو همراه با گديون زلالم بازيکن 17 ساله آرسنال ، آينده اين باشگاه را تغيير مي دهند.

کازورلا بازيکن اسپانيايي و 29 ساله در سال 2012 از مالاگا به آرسنال پيوست و آرون رمزي نيز بازيکن 23 ساله ولزي است که در 27 بازي براي آرسنال 13 گل به ثمر رسانده است.

swastika
19-03-2014, 20:20
ظاهرا استعداد یاب های آرسنال رفتن با سردار آزمون یه صحبتی کردن، فکر کن یه ایرانی بره آرسنال، چه شود

لینک خبر:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در ضمن کامنتای کاربرا خیلی جالبه، بخونید خالی از لطف نیست.

REZAHOSEYNGANI
19-03-2014, 21:26
ظاهرا استعداد یاب های آرسنال رفتن با سردار آزمون یه صحبتی کردن، فکر کن یه ایرانی بره آرسنال، چه شود

لینک خبر:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در ضمن کامنتای کاربرا خیلی جالبه، بخونید خالی از لطف نیست.
البته قبلا هم یه ایرانی تو ارسنال بوده

Sara
19-03-2014, 21:27
آمار مقایسه بازی های مشابه ( به عنوان مثال آرسنال - لیورپول ) بین فصل جاری (تا هفته گذشته) و فصل قبل. لیورپول بهترین پیشرفت امتیازی (20) رو داشته و آرسنال (-1) .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

*
نظر شخصی دلیل این عدد می تونه قرعه بازی ها باشه فصل قبل بازی های آسانتر آرسنال اوایل فصل بود و بازی مشکل تر اواخر فصل و این فصل برعکسه.

swastika
20-03-2014, 13:11
*
نظر شخصی دلیل این عدد می تونه قرعه بازی ها باشه فصل قبل بازی های آسانتر آرسنال اوایل فصل بود و بازی مشکل تر اواخر فصل و این فصل برعکسه.
البته ظاهرا بر عکس این چیزیه که شما میگی، فصل قبل ده بازی آخر آرسنال به مراتب آسونتر از ده بازی آخر این فصل بود. یکی از دلایلی که آرسنال تونیت از ده بازیه آخرش تو فصل پیش هشت پیروزیو و دو تساوی بدست بیاره همین بود.

Sara
20-03-2014, 16:58
پایگاه خبری GunnersTrust: رئیس که در تاریخ اول اکتبر 1996 هدایت آرسنال را بر عهده گرفت، اولین بازی رسمی خود را روز 12 اکتبر آن سال و در جریان پیروزی 2 - 0 خارج از خانه در ایوود پارک مقابل بلکبرن تجربه کرد. از آن زمان آرسنال 999 بازی را تحت هدایت او انجام داده، 579 پیروزی بدست آورده (58%) 223 مساوی کسب کرده و 197 بار نیز شکست خورده.

توپچی ها در این مدت 1845 گل به ثمر رساندند که بطور متوسط 1.8 گل در هر بازی است و در مجموع 961 گل نیز دریافت کرده اند. تفاضل گل کلی تیم زیر نظر ونگر +884 است.

این 999 بازی شامل 11 دیدار تعیین کننده که موجب قطعی شدن کسب جام ها شد می شود. (4 عدد در جام حذفی، 3 عدد در لیگ و 4 عدد در جام خیریه) او جام های خود را در بازی های شماره 87، 90، 91، 145، 320، 321، 323، 381، 436، 441 و 497 قطعی کرد.

دو سوم (66.7) کل بازی ها در لیگ برتر، 165 بازی در لیگ قهرمانان، 89 بازی در جام حذفی، 61 بازی در جام اتحادیه، 11 بازی در جام یوفا و 6 بازی نیز در جام خیریه انجام شد.

آرسنال زیر نظر آرسن ونگر 491 بازی را در ورزشگاه خانگی خود انجام داد (264 بازی در هایبوری، 221 بازی در امارات و 6 بازی نیز در ومبلی در رقابت های لیگ قهرمانان) 484 بازی نیز در خارج از خانه انجام شد و 24 بازی در زمین های بی طرف. میانگین پیروزی های آرسنال در دیدارهای خانگی 69% و در دیدارهای خارج از خانه 47% می باشد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اکنون در 18 مین سال حضور در آرسنال، ارسن ونگر از نظر میانگین پیروزی بهترین فصل را در تاریخ باشگاه تجربه می کند.

توپچی ها در فصل 2013/14 در 30 بازی از 45 بازی خود پیروز بوده اند که میانگین 66.7% را ثبت می کند و این امار بهتر از 109 فصل گذشته است که آرسنال از سال 1893 در آن فعالیت دارد.

در حقیقت 4 دوره از 5 دوره ای که آرسنال رکورد بهترین میانگین پیروزی در فصل را ثبت کرده زیر نظر آرسن ونگر بوده است.

با نگاهی به دوران هدایت تیم از نظر صده های بازی، بجای هر فصل، دوره بین بازی 901 تا 999 نیز یکی از بهترین رکوردها است که 60 پیروزی در جریان 99 بازی بدست امد که 6 پیروزی بیشتر از 100 بازی قبلی است. همچنین 18 تساوی و 21 شکست نیز در میان دهمین صده بازی های ونگر وجود داشت.

موفق ترین صده برای رئیس به صده پنجم بازی می گردد که بین نوامبر 2003 تا آگوست 2005 است. رئیس در این دوره 64 پیروزی، 23 تساوی و تنها 13 شکست بدست آورد.

در مجموع اختلاف کمی میان عملکرد صده ها وجود دارد. آرسنال همواره حداقل 53 پیروزی در هر یک از این 10 صده بدست آورده و هرگز بیشتر از 26 بازی را واگذار نکرده.

1000 مین بازی در استنفورد بریج خواهد بود، مقابل چلسی، همان جایی که آرسن ونگر 500 مین بازی خود را در آگوست 2005 انجام داد. اگرچه آرسنال امیدوار است نتیجه ای بهتر از شکست 1 - 0 در ان روز بدست آورد.

علاوه بر پیروزی در بازی نخست، ونگر در دیدارهای 100، 200، 400 و 800 خود نیز پیروز شد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آرسن ونگر 18 مین سرمربی رسمی تاریخ باشگاه است و تقریبا دو برابر دومین مربی با سابقه تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی روی نیمکت تیم نشسته است.

او همچنین از نظر تعداد پیروزی دو برابر دومین مربی موفق تاریخ باشگاه برد کسب کرده و از مجموع پیروزی های 4 مربی قبل از خود نیز بیشتر پیروز شده.

او تنها مربی تاریخ باشگاه است که بیشتر از یک بار قهرمان جام حذفی شده و لیگ را بیشتر از 2 بار بدست اورده. او تنها مربی بعد از جنگ جهانی است که بیشتر از نیمی از بازی های خود را پیروز شده. در حقیقت، اگر او در تک تک 100 بازی بعدی خود شکست بخورد، همچنان بهترین میانگین پیروزی را در میان مربیان تاریخ باشگاه خواهد داشت!

تیم او بیشترین تعداد گل (بیش از دو برابر) را نسبت به دومین مربی موفق باشگاه از این نظر به ثمر رسانده اند و وی بیشتر از هر مربی دیگر در تاریخ باشگاه در دیدارهای لیگ، جام حذفی، جام اتحادیه، دیدارهای اروپایی و رقابت های جام خیریه به میدان رفته است.

او هدایت تیم در 28.3% از کل بازی های آرسنال بعد از جنگ جهانی را برعهده داشته و بیش از یک سوم تمام پیروزی های باشگاه (33.7) را در این مدت بدست آورده.

آرسن ونگر در 79.5% از کل بازی های آرسنال در تاریخ لیگ برتر مربی باشگاه بود (667 بازی) و 73.7 کل امتیازات آرسنال در لیگ برتر را بدست آورده است (1326 امتیاز)

این 1326 امتیاز در لیگ برتر بطور متوسط 1.99 امتیاز در هر بازی می شود. بجر منچستر یونایتد، آرسنال، چلسی و لیورپول، این تعداد امتیازات بیشتر از تمام امتیازاتی است که دیگر تیم های لیگ برتر از سال 1992 بدست اورده اند.

بعلاوه او در 69.6% از کل بازی های آرسنال در رقابت های اروپایی هدایت تیم را بر عهده داشت (176 بازی)

میانگین جایگاه های آرسنال در لیگ زیر نظر آرسن ونگر 2.7 است، قبل از ورود آرسن ونگر این میانگین 7.5 بود.

آرسنال در هر یک از 17 فصل گذشته در میان 4 تیم برتر لیگ کار را تمام کرده. قبلا بیشترین تعداد سال های متوالی حضور آرسنال در میان 4 تیم برتر 5 دوره بود که بین سال های 1931 تا 1935 باز می گردد. در مجموع 42.5 درصد از کل حضورهای آرسنال در میان 4 تیم برتر زیر نظر آرسن ونگر بوده.

این 24 مین فصل تاریخ باشگاه است که آرسنال حداقل 30 پیروزی در طول یک سال بدست آورده، بجز 8 دوره، مابقی دوره ها زیر نظر آرسن ونگر بوده است.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اولین ترکیب 11 نفره آرسنال که آرسن ونگر در سال 1996 در ایوود پارک به میدان فرستاد به این ترتیب بود:
دیوید سیمن - لی دیکسون، نایجل وینتربرن، مارتین کیون، استیو بولد، تونی ادامز، دیوید پلت، ایان رایت، پل مرسون، پاتریک ویرا و جان هارتسون.
ری پارلر نیز به عنوان یار ذخیره به زمین آمد.

5 تن از این بازیکنان که شامل ویرا، پارلر، کیون، سیمن و دیکسون می شود در میان 20 بازیکنی هستند که رئیس بیشتر از همه مورد استفاده قرار داده است. ویرا همچنان با 402 بازی زیر نظر ارسن ونگر رکوردار است در حالی که در میان ترکیب فعلی، تئو والکات با 281 بازی بیشتر تعداد را در اختیار دارد.

در واقع بهترین ترکیب 11 نفره آرسنال از نظر تعداد بازی زیر نظر آرسن ونگر به شکل زیر است:
دیوید سیمن، باکاری سانیا، گائل کلیچی، کولو توره، سول کمپبل، پاتری ویرا، فردی لیونگبرگ، ری پارلر، سسک فابرگاس، تیری هانری و دنیس برگکمپ.

در مجموع 187 بازیکن زیر نظر آرسن ونگر به میدان رفته اند که 22.8 از کل بازیکنانی است که در لباس قرمز و سفید باشگاه توپ زده اند.

166 بازیکن زیر نظر آرسن ونگر نخستین بازی خود برای باشگاه را انجام داده اند که 23 تن از آنها 17 سال یا کمتر داشتند. از میان 166 بازیکنی که زیر نظر آرسن ونگر برای اولین بار برای باشگاه میدان رفتند، 48 نفر (29%) انگلیسی بودند در حالی که فرانسوی ها با 15% محبوبترین ملیت خارجی محسوب می شوند.

ایان رایت اولین گلزن تیم زیر نظر ارسن ونگر بود (در واقع او در 11 بازی اول زیر نظر ونگر 12 گل به ثمر رساند) اما واضح است که تیری هانری پیشتاز گلزنی زیر نظر رئیس است. او 228 گل به ثمر رساند که همچنین وی را به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه مطرح کرد.

هانری، ونپرسی و برکگمپ، 25 درصد از کل گل هایی که زیر نظر آرسن ونگر به ثمر رسیده را وارد دروازه حریفان کردند.

از زمان حضور آرسن ونگر، 97 بازیکن متفاوت در تمام رقابت ها گلزنی کرده اند، (بجز نفراتی که تنها یک گل زدند) و هر کدام آنها بطور متوسط 18.5 گل زده اند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آرسن ونگر در جریان 999 بازی آرسنال را قابل 110 تیم مختلف هدایت کرد و 106 عدد از انها را دست کم یک بار برده است. 4 تیمی که او موفق به کسب پیروزی مقابل انها نشده زسکا مسکو، فیورنتینا، گالاتاسرای و پاوک سالونیکا هستند.

آرسنال بیشترین پیروزی را مقابل اورتون (26 پیروزی) نیوکاسل (23 پیروزی) بلکبرن راورز، وستهم و تاتنهام (21 پیروزی) بدست آورده است.

تیم های او بیشترین تعداد گل را مقابل تاتنهام به ثمر رسانده است، ضربه توماس ورسیچکی در دیدار یکشنبه 84 مین گل تیم در 43 بازی زیر نظر ارسن ونگر مقابل تاتنهام بود.

آرسنال زیر نظر ونگر بیشترین تعداد بازی را مقابل منچستر یونایتد انجام داد. دو تیم 51 بار مقابل هم قرار گرفتند و بجز دو بازی، تمام رقابت ها تقابل میان آرسن ونگرو سر الکس فرگوسن بود.

بیشترین نتیجه تکرار شده در 999 بازی تساوی 1 - 1 است که 112 بار تکرار شده و بیشترین نوع پیروزی نیز با نتیجه 1 - 0 بوده (106 بازی)

آرسن ونگر تنها 70 بازی را با بیش از یک گل شکست خورده و تنها 22 بازی (2 درصد) بیشتر از 2 گل شکست خورده. در مقایسه، او 341 بازی را حداقل با 2 گل پیروز شده و 167 بازی (17%) را با 3 گل یا بیشتر به نفع خود تمام کرده.

آرسنال در 829 بازی از 999 بازی موفق به گلزنی شد و 382 بار دروازه خود را بسته نگه داشت. 43 نتیجه متفاوت در این بین به ثبت رسیده و بزرگ ترین پیروزی به برد 7 - 0 باز می گردد که 3 بار مقابل ارتون در می 2005، میدلزبرو در ژانویه 2006 و اسلاویا پراگ در اکتبر 2007 به ثبت رسیده.

بیشترین تعداد برد متوالی به 13 پیروزی در سال 2002 بازی می گردد در حالی که طولانی ترین روند بدون شکست (درکلیه رقابت ها) به 28 بازی باز می گرد که بین آپریل تا نوامبر 2007 بود (دیدارهای 609 تا 636) این همچنین طولانی ترین رکورد باشگاه نیز هست. بیشترین تعداد شکست متوالی نیز 4 بازی است که به اکتبر 2002 باز می گردد.

با نگاه به دیدارهای لیگ، طولانی ترین رکورد بدون شکست آرسنال عدد 49 است که بین می 2003 تا اکتبر 2004 رقم خورد. این همچنین بهترین رکورد در تاریخ فوتبال انگلستان است و البته تنها قهرمان لیگ بدون شکست در فوتبال مدرن محسوب می شود.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
20-03-2014, 17:00
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


آرسن ونگر از سال 1996 به آرسنال قدم گذاشت و در بازی شنبه مقابل چلسی برای 1000 بار روی نیمکت آرسنال می نشیند.

فلامینی که اکنون برای دومین بار دوران بازی خود را تحت نظر مرد فرانسوی می گذارد مصر است ونگر به درستی به اصول خود پایبند است و توپچی ها می توانند به سال های بی جامی پایان دهند.

او در گفتگو با دیلی میرور گفت: "دستاوردی باورنکردنی است. او به خاطر دستاوردهایی که تا کنون داشته است برای باشگاه اهمیت زیادی دارد. قبل از همه چیز به او تبریک می گویم.

"به نظر من او کسی است که دقیقاً می داند چه می خواهد. او از آغاز نگاهی شفاف به مسائل دارد. او به آرسنال آمد و هنوز همان است. دقیقاً می داند چگونه می خواهد بازی کند. این امر قابل تامل است.

"او واقعاً تغییری نکرده است، هنوز همان شخصیت را دارد. در گذشته فلسفه ای داشت که هنوز هم دارد. به همین دلیل بازگشت به اینجا و پیدا کردن جایگاهی در این تیم برای من بسیار تصمیم راحتی بود.

"سبک فوتبال آنها خاص است و هنوز هم همان شیوه را دارند. تمرکز بر پاس های کوتاه و پرسینگ بالا و حمله کردن است. در آرسنال فوتبال بازی هجومی و زیباست.

"فلسفه او دقیقاً همانهاست – سبک و مدیریت مخصوص به او و اشتیاق به پیروزی."

توپچی ها همچنان از شانس های کسب دوگانه هستند که دو بار قبل در سالهای 8-1997 و 2-2001 به دست آورده بودند و آخرین قهرمانی آنها در لیگ برتر به 4-2003 برمی گردد.

فلامینی اضافه کرد: "چندین بازی پیش رو بازیهای آسانی نیستند زیرا چلسی و منچستر سیتی نیز برای قهرمانی رقابت می کنند.

"در کورس قهرمانی، از دست ندادن امتیاز اهمیت زیادی دارد زیرا اکنون ماراتونی در کار نیست روحیه اهمیت دارد. چند بازی دیگر داریم و می خواهیم در تمام آنها پیروز میدان باشیم.

"لیگ برتر یکی از هدف هاست اما هنوز در جام حذفی حضور داریم و همچنین خواهان دستاوردی از این رقابت هستیم.

"فرصت فوق العاده ایست، همه منتظر هستند آرسنال جام ببرد و حول و حوش باشگاه همه در مورد سالها بی جامی آرسنال صحبت می کنند. فرصت عالی ای برای ماست و سرنوشت ما در دستان خودمان است و می توانم به همه اطمینان دهم هر کاری برای صعود و کسب جام انجام خواهیم داد.

"هر دو رقابت برای ما بسیار مهم هستند. کسب عناوین برای تک تک بازیکنان، تیم مدیریت و هواداران اهمیت زیادی دارد. مبارزه خواهیم کرد و هر چه در توان داریم برای بردن جام در این فصل می گذاریم.

"تمرکز من بر تیم خودمان است. لیگ برتر بسیار رقابتی است، قهرمانی باز است و این به این معناست که هر یک امتیاز مهم است.

"خیلی دوست دارم قهرمان شویم، برای بازیکنان، سرمربی و هواداران ارزش بسیار زیادی دارد. باور داریم می توانیم این کار را انجام دهیم. برای این هدف هر چه در توان داریم به کار می گیریم."

GunnersTrust - ترجمه Rebecca

powerslave
21-03-2014, 17:39
خبری خوندم که چلسی داره دستمزد هازارد رو از 10 ملیون یورو به 12 ملیون افزایش میده تا هوایی نشه که بره. اینو مقایسه میکنم با جریانات باشگاه آرسنال که چند بازیکن رو به خاطر بالا نبردن دستمزد از دست داد (نصری از همشون بیشتر یادم مونده) یا ماجرای هیگئاین که آرسنال رقم ناچیز 25 ملیون رو پیشمهاد داد براش در حالی که ناپولی 50 تا چیرینگی گذاشت کف دست رئال. ونگر قطعاً کلاس و خوبلی های خودش رو داره ولی قطعاً ایراد ها و اشتباهات خودش رو هم داره.

E.N.A.Y.A.T
22-03-2014, 14:58
این هم در آستانه گرامیداشت 1000 اُمین بازی سر آرسن ونگر :n02: :

999 بازی: 572 پیروزی- 235 مساوی-192 باخت ==> %57.3 پیروزی

سر الکس فرگوسن :

1000 بازی: 564 پیروزی-248 مساوی-188 باخت ==> %56.4 پیروزی.

پ.ن: البته کلا سر الکس فرگوسن مربی است که قابل مقایسه با هیچکس نیست. ولی مقصودم از این مقایسه این بود که نشون بدم آرسن ونگر توی این چند سال خیلی خوب کارکرده.
پ.ن2: فقط 1000 بازی اول سرالکس محاسبه شده!:n02:

:n16:

swastika
22-03-2014, 17:02
خوب من هفته پیش بعد از اون بازی مقابل تاتنهام گفتم که با زی آرسنال شرم آور بود و با این جور بازی جلوی چلسی نتیجه نمی گیریم، پستم همین دوصفحه پیشه، دوستان خورده گرفتند که تاکتیک اونجوری بوده و بتازی آرسنال برای گرفتن نتیجه بودهو این حرفا، الان نبم ساعت از بازی نگذشته آرسنال ۴ تا خورده، اصلا خوشحال نیستم که اون چیزی که گفتم درست از آب در اومد اما همونطور که هفته پیش‌گفتم احتمال ایبن نتیجه قریب به یقین بود. همین

ویرایش: نتیجه 6 بر صفر در هزارمین بازی ونگر، تماشاچیای چلسی می خوندن: ای ونگر قهرمان، فصل دیگر هم بمان و همچنین ونگر متخصص شکست.

مثل هفته ی قبل یک بازی شرم آور دیگه از آرسنال

mansoor 7
22-03-2014, 19:02
بابا ونگر یکم شرف داشته باش خودت برو..... چقدر خود من همیجا گفتم چرا به جا این شزنی احمق فابیانسکی را نمیزاره اخرش ضربشا خوردیم.
برو ونگر برو

zahedy2006
22-03-2014, 19:02
شرم آور! مثل تقریبا همیشه!

آدم می مونه بگه آرسن ونگر بره، یکی مثل مویس بیاد!

----------------------------------------------------------------

می تونم بگم به جایگاه همیشگیمون که همانا 4 اُم باشد بازگشته ایم

SA3EDLORD
22-03-2014, 19:30
ونگر تو این 17 سال چند تا لیگ برتر گرفته؟ 3 تا؟

arashsard
22-03-2014, 20:21
ونگر تو این 17 سال چند تا لیگ برتر گرفته؟ 3 تا؟

بله 3 تا لیگ ... 4 تا حذفی ...

SA3EDLORD
22-03-2014, 20:47
بله 3 تا لیگ ... 4 تا حذفی ...
خیلی آمار بدیه! اونم با این نتایج بدی که جلو تیم های بزرگ گرفته به نظرم اخراج نشه باید از معرفت باشگاه ارسنال بدونیم.

swastika
22-03-2014, 22:21
فقط لازمه این بازی رو با بازی لیورپول برابر همین تاتنهام مقایسه بکنید تا بفهمید منظور از بازی زیبا چیه، اگه قراره فقط برای نتیجه گرفتن بازی کنیم باید بریم یکی مثه مورینیو رو بیاریم، فلسفه فوتبال آرسنال برای نتیجه گرفتن بازی کردن نسیت گر چه نتیجه مهمترین بخش بازی هست اما همه طرفدارای آرسنال تا حالا هزاران بار تیمی مثل چلسی رو به سخره گرفتن که برای نتیجه گرفتن بازی میکنن، نمونش بازی رفت چلسی تو امارات، ما اگه بره نتیجه گرفتن بازی میکردیم هم خوب بود، ما امروز همه چیو سپردیم دست شانس و تاتنهام، واقعا بازیکنا تاتنهام خیلی بد بودن که نتونستن کاری بکنن، حرف های من یادتون باشه با این جور بازی کردن جلوی چلسی و سیتی به احتمال قریب به یقین نتیجه نمیگیریم، امیدوارم پیشبینیم اشتباه از آب درآد ولی بعید میدونم.

این نقل قول بنده از هفته پیش همین دو صفحه پیش، اون دوستانی که از من انتقاد کردن و بازی تاکتیکی آرسنال رو ستایش کردند نظری ندارند؟

swastika
22-03-2014, 23:05
بابا ونگر یکم شرف داشته باش خودت برو..... چقدر خود من همیجا گفتم چرا به جا این شزنی احمق فابیانسکی را نمیزاره اخرش ضربشا خوردیم.
برو ونگر برو
از بازی قبل کاملا معلوم بود که شزنی دوباره وارد دوراتن افتش شده و داشت به شدت بد بازی می کرد، تو‌اون بازی مثل چی شانس آورد ولی یه بار جستی ملخک....

mansoor 7
22-03-2014, 23:51
از بازی قبل کاملا معلوم بود که شزنی دوباره وارد دوراتن افتش شده و داشت به شدت بد بازی می کرد، تو‌اون بازی مثل چی شانس آورد ولی یه بار جستی ملخک....

حالا اون به کنار اخه کی یه وینگرا هافبک مرکزی بازی میده؟ اونم جلو کی ماتیچ و لوییز. بنده خدا اوکسی که تو بازی با بایرن از کل تیمشون بیشتر دریبل موفق داشت به خاطر اشتباه مربی باید سرزنش بشه!!! . گلری هم که سینوسی باشه به درد یه تیم بزرگ نمیخوره چقدر بازی ما به خاطر همین شزنی باختیم. حیف فابیانسکی جلو لیورپول ناجیمون بود جلو بایرن عالی تو تیم منتخب یوفا بود بعد باید ذخیره شزنی باشه
حالا جالبتر بازی بعدی که احتمالا بازم شزنی فیکسه.
چند فصل ما مشکل هافبک دفاعی داشتیم بعد کلی وقت تازه پولم داشتیم رفت فلامینی را خرید....... تو این بازیا ما مرکز زمینا میبازیم و تموم....

powerslave
22-03-2014, 23:59
وای وای اینو دیگه کجای دلم بزارم؟
من امروز نتونستم ببینم برای همین به یکی از دوستا سپردم بازی رو رکورد کنه و من بعداً ببینم. الان با چه رویی باید برم ازش بگیرم؟

Sara
25-03-2014, 08:51
خیلی آمار بدیه! اونم با این نتایج بدی که جلو تیم های بزرگ گرفته به نظرم اخراج نشه باید از معرفت باشگاه ارسنال بدونیم.
احتمالا می دونید که ونگر دو سال دیگه تمدید قرارداد شده، بحث معرفت باشگاه رو دخیل ندونید. باشگاه یک سیاست کلی داره که به نظر ونگر کاملاً با این سیاست همسو هست. به عنوان مثال ما خریدها و بودجه هایی مثل سیتی نداریم. حتی بودجه ممکنه داشته باشیم اما خرید نداریم. ممکنه سیاست غلط باشه اما به ویژه با ساخت ورزشگاه جدید این شیوه و سیاست پایه گذاری شده. هیچ کدوم از بازیکن های ما به جز اوزیل که خرید جدید هست به قول ونگر top top top player نیستند. شاید برای خودمون بزرگ باشن اما در حقیقت کلاس جهانی نیستند. نیمکت قوی نداریم و در مورد مهاجم نوک هم بهتره صحبت نکنم. گرچه دقت کنیم افت ما از شروع مصدومیت رمسی شروع شد و این نشونه خوبی نیست.
متاسفانه تعداد گل هایی که جلوی تیم های بزرگ دریافت کردیم برابری می کنه با کل تعداد گل هایی که برابر سایر تیم ها خوردیم و این یک نقطه ضعف بزرگه. بیشتر مایل بودم ونگر تا آخر این فصل صبر می کرد بعد برای تمدید تصمیم می گرفت، اما انگار وجود مویز عامل هشدار دهنده ای شده برای سایر تیم ها برای تعویض مربی! یکی از گزینه های خوب مربی دورتموند بود که اونم تمدید کرد. گزینه ای خوب دیگه ای مطرح نبود برای مربی گری.


حالا اون به کنار اخه کی یه وینگرا هافبک مرکزی بازی میده؟ اونم جلو کی ماتیچ و لوییز. بنده خدا اوکسی که تو بازی با بایرن از کل تیمشون بیشتر دریبل موفق داشت به خاطر اشتباه مربی باید سرزنش بشه!!! . گلری هم که سینوسی باشه به درد یه تیم بزرگ نمیخوره چقدر بازی ما به خاطر همین شزنی باختیم. حیف فابیانسکی جلو لیورپول ناجیمون بود جلو بایرن عالی تو تیم منتخب یوفا بود بعد باید ذخیره شزنی باشه
حالا جالبتر بازی بعدی که احتمالا بازم شزنی فیکسه.
چند فصل ما مشکل هافبک دفاعی داشتیم بعد کلی وقت تازه پولم داشتیم رفت فلامینی را خرید....... تو این بازیا ما مرکز زمینا میبازیم و تموم....
یکی از مشکلات اینه که آرسنال احساس می کنه هر بازیکنی تو هر پستی قابلیت بازی داره! مشکل هافبک دفاعی همیشه مطرح بوده. بازی با چلسی یکی از بازی های بد آرتتا بود. این جا به جایی پست ها به بازیکن ها ضربه می زنه.
در کل تاکتیکی به کار بردیم که جلو لیورپول هم به کار بردیم و ازش ضربه خوردیم.
*
بازیهای عقب افتاده سیتی خیلی رو اعصابه!

Sara
25-03-2014, 08:55
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امروز کمیسون مستقل قانونی، دو فرجام خواهی از سوی آرسنال دریافت کرد، یکی بخاطر تشخص اشتباه داور در مورد شخص خاطی و دیگری اخراج اشتباه. هر دو اتفاق در جریان دیدار شنبه مقابل چلسی در استمفورد بریج صورت گرفت.

این کمیسیون اشتباه داور در اخراج کایرن گیبز بجای هم تیمی او الکس اوکسلید چمبرلین را می پذیرد و رای بر لغو این محرومیت داد.

بعد از تصمیم گیری در مورد این موضوع، کمیسیون اعتراض آرسنال مبنی بر اخراج چمبرلین را نیز در نظر گرفت. این ادعا نیز تایید شد و بدین معناست که هیچ محرومیتی برای چمبرلین در نظر گرفته نمی شود چرا که یک عمل غیر عمد در نظر تشخیص داده شده است.

GunnersTrust

Sara
25-03-2014, 20:53
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آرسن ونگر اعلام کرده تا پایان فصل برای تمدید قرارداد دو ساله صبر می کنه.
Sun

Reza31001
25-03-2014, 22:07
بعد از تصمیم گیری در مورد این موضوع، کمیسیون اعتراض آرسنال مبنی بر اخراج چمبرلین را نیز در نظر گرفت. این ادعا نیز تایید شد و بدین معناست که هیچ محرومیتی برای چمبرلین در نظر گرفته نمی شود چرا که یک عمل غیر عمد در نظر تشخیص داده شده است.

دوستانی که به قوانین آشنا هستن یکم در این مورد توضیح میدین؟
معنیش اینه که کارت قرمز و پنالتی اشتباه بود و نباید گرفته میشد؟
یا اینکه پنالتی درست بوده ولی کارت قرمز نداشته؟

من یکم گیچ شدم سر این قضیه
تنها دلیلی که میتونه محرومیت بازی بعدی رو حذف کنه اینه که اخراج اشتباه بوده و داور نباید تو اون صحنه کارت قرمز میداده
از طرفی اینکه توپ داشت میرفت تو گل و به خاطر برخورد با دست چمبرلین رفت بیرون هم بحثی نیست
حالا تکلیف خطا بودن/نبودن و کارت قرمز داشتن/نداشتن چی میشه این وسط؟
در یک کلام:
حتی اگه بگیم برخورد توپ با دست عمدی نبوده پنالتی اخراج نداشته؟ (با دونستن اینکه توپ 100% گل بوده)

بحث کاملا داوریه و کاری به دربی لندن و تیم ها ندارم

mansoor 7
25-03-2014, 23:55
امیدوارم ونگر تمدید نکنه. بازم شزنی را گذاشته :|
واقعا وضعیت نگران کننده ای داره تیم

mansoor 7
26-03-2014, 01:29
بازم شزنی :| رو گل دوم دیر بیرون اومد گل اولم شاید یه گلر تاپ میتونست بگیره.
این لجبازی ونگر چه بلاهایی که سرمون نمیاره لازم به ذکره فقط 6 امتیاز با اورتون فاصله داریم که اونا یه بازی کمتر دارن. حالا یه بازیم با سیتی داریم که احتمال زیاد باختیم خلاصه اینکه همون سهمیه هم در خطره :|

swastika
06-04-2014, 17:35
خوب ظاهرا این تاپیک فقط برای دوستای روزاهای خوشیه آرسناله، همونطور که خیلی پیش تر از این هم تو همین تاپیک گفتم این تیم با این نوع بازی شرم آور همون بهتر که اصن چهارم هم نشه، افتضاح در یک کلمه.

jamalu
06-04-2014, 18:47
به نظرم اگه ژروینیو رو نفروخته بودن الان بجای سه هیچ سه یک باخته بودیم و همه خیلی خوشحالتر بودیم :n21:

واضحه که تیم به یه خونه تکونی اساسی احتیاج داره. حداقل هفت هشت بازیکن تاپ و حتا شاید یه مربی بهتر از آرسن...

توی مهره چینی دو تا ایراد به ونگر میتونم بگیرم. تو این شرایط چرا باید اصرار به استفاده از شزنی داشته باشه؟ میترسه روحیه ی شزنی افت کنه و کلن تضعیف بشه، از اون طرف هم امیدی به تمدید فابیانسکی نداره، وباز هم از اون طرف امیدی به جذب گلر درست حسابی (که اتفاقن این فصل تعدادشون خیلی زیاده) نداره و میترسه آرسنال بمونه و یه گلر افتضاح؟؟؟ هیچ استدلال دیگه ای به ذهنم نمیرسه!
بازی نکردن اوکس چه دلیلی داره؟ آیا به این معنی نیست که از زدن به عمق حریف و لو دادن توپ میترسیم و ترجیح میدیم بازی رو تو میانه ی میدون تلف کنیم؟ هرچند مطمئنم که حتا تو بهترین حالت هم میباختیم...

به ترتیب از عمق به سطح فاجعه: آرتتا - مونرئال - ژیرو - ورمالن - مرته ساکر - شزنی - سانوگو و...

crazyrobot
06-04-2014, 18:57
وقتی از سیتی باختیم عین خیالم نیومد، از لیورپول و چلسی باختیم گفتم پیش میاد اما دیگه داره حالم به هم میخوره
معلوم نیست چه خبره، اول فصل عالی بودیم اما الان حتی از "افتضاح" هم بدتریم.
بازیکن باید بخریم اونم فقط و فقط سرعتی نه کسانی که شبیه لاکپشت میمونن.

Reza31001
06-04-2014, 19:02
نمیدونم چرا این آرسنال آخر فصل که میشه بنزینش ته میکشه؟!
این طوری سهمیه رو هم نمیتونید بگیرید که:n27:

swastika
06-04-2014, 19:04
این تیم جدای از مشکل بازیکن به شدت از مشکل تاکتیکی رنج میبره، دلیل اینکه نیمه اول این فصل در صدر بودیم هم این بود که بازی های داخل خانه و آسون زیادیرو اوایل فصل داشتیم، تیم های رقیب هم خوب نتیجه نمی گرفتن، با همه این تفاصیل این تیم واقعا مشکل تاکتیکی داره، الان چندین ساله که آرسنال از یه تاکتیک استفاده میکنه و هر سال بدتر از سال قبل نتیجه میگیره، باید یه این تیم یه شک درست حسابی وارد شه، همه هم میدونن چه شکی.

jamalu
07-04-2014, 11:25
نمیدونم چرا این آرسنال آخر فصل که میشه بنزینش ته میکشه؟!
این طوری سهمیه رو هم نمیتونید بگیرید که:n27:

فصل پیش، از ده بازی آخر هشت برد و دو مساوی کسب کردیم.

Sara
09-04-2014, 17:32
نمیدونم چرا این آرسنال آخر فصل که میشه بنزینش ته میکشه؟!
این طوری سهمیه رو هم نمیتونید بگیرید که:n27:
اتفاقا آسنال معمولا بر خلاف این روند بوده!
*
به هر حال مصدومیت ها در بدترین زمان رخ داد و آرسنال رو به شدت با بحران مواجه کرد. و یکی از نکاتی که به شدت باید مورد توجه قرار بگیره : چرا آمار آرسنال در مصدومیت تا این حد بالاست؟؟!!
احتمال سهمیه گرفتن و جام حذفی برای فصل جاری هنوز خیلی زیاده... باید این فصل بگذره ببینیم عملکرد باشگاه تو نقل و انتقالات تابستون چطوره، مخصوصا خرید مهاجم و هافبک دفاعی.
چیزی که این فصل به تلخ ترین حالت ممکن بهش عادت کردیم باخت های پر گل مقابل تیم های مدعی بود...

Reza31001
09-04-2014, 19:49
اوکی اوکی
با پارسال تاتنهام اشتباه گرفتم:n01:

mansoor 7
10-04-2014, 16:18
مشکل این تیم کاملا واضحه دیگه هر چقدرم مصدوم داده باشیم در حد نیوکاسل و... که بوده ترکیبمون خوب نباید جلو چلسی و لیورپول و سیتی و اورتون...... نابود می شدیم!!
مشکل این تیم خیلی واضحه حالا هر جور که دوس دارید خودتون را گول بزنید تا وقتی ونگر هست تیم نمیتونه قهرمان لیگ بشه حالا cl که دیگه هیچی..

Sara
11-04-2014, 02:29
پایگاه خبری GunnersTrust: آرسن ونگر آخرین وضعیت تیم پیش از دیدار مقابل ویگان را اعلام کرد.

در مورد تست های آمادگی....
نمی توانم اخبار دقیقی از تیم به شما بدهم زیرا بازیکنان زیادی داریم که در قبال آنها عدم قطعیت وجود دارد. چمبرلین (ران) گیبز (مچ پا) روسیچکی (ران). در قبال این سه بازیکن باید در آخرین دقیقه تصمیم گیری کرد. شانس حضور همه آنها 50 - 50 است.

در مورد اوزیل و کوسیلنی...
اوزیل و کوسیلنی هنوز خارج از ترکیب هستند. فکر می کنم نزدیک ترین زمان برای بازگشته کوسیلنی می تواند سه شنبه باشد و برای اوزیل می تواند شنبه هفته آینده. بازگشت آنها می تواند تقویت خوبی برای ترکیب باشد زیرا در حال حاضر بازیکنان زیادی را خارج از ترکیب داریم و مهم است که آنها را به ترکیب بازگردانیم. می دانیم که در این مقطع از فصل، تعداد بازیکنانی که خارج از ترکیب داریم بیش از اندازه است.

در مورد دیابی....
دیابی هفته آینده به تمرینات کامل باز می گردد. او به زودی می تواند در دسترس باشد، شاید در دو هفته آینده.

در مورد رمسی...
او آماده است تا از ابتدا به زمین برود و قطعا تصمیم می گیرم این کار را انجام دهم زیرا فلامینی محروم است.

در مورد فابیانسکی...
فابیانسکی درون چهارچوب خواهد بود. تصمیم سختی نیست زیرا این تصمیم از مدت های قبل اتخاذ شده.

در مورد اینکه آیا فابیانسکی در فینال به میدان می رود...
اجازه دهید اول دیدار شنبه را انجام دهیم. شما به واسطه شایستگی و عملکرد خود فوتبال بازی می کنید و او تا اینجای کار در تک تک بازی ها عملکرد های درجه یکی ارائه کرده. او فوق العاده خوب کار کرده. او در 3 عدد از دیدار این جام که به میدان رفته بهترین بازیکن زمین بود.

در مورد ویلشیر...
همه چیز خوب پیش می رود اما او شروع به دویدن نکرده. فکر می کنم برنامه بازگشت او برای هفته آینده باشد. در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود.

Sara
11-04-2014, 15:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

LΩRD
11-04-2014, 19:51
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این تایید شده یا همینجوری الکیه ؟ :n02:

mansoor 7
11-04-2014, 20:07
این تایید شده یا همینجوری الکیه ؟ :n02:

نه یه یارویی هست تو توییتر اینا را طراحی میکنه :دی

powerslave
12-04-2014, 19:21
خوب تا دقایقی دیگه یه بازی خیلی مهم پای فینال جام حذفی داریم. امیدوارم دیگه اینو با موفقیت پشت سر بزاریم. دیگه واقعاً بی جامی بسه.

+++

خوب باز جای شکرش باقیه تیم نباخت. واقعاً اشتباه ها کمر تیم رو میشکنه. تو دقایق آخر میتونستن گل برتری رو هم بزنن ولی چند بار دروازه بان و دفاع ویگان توپو بیرون کشیدن.

mansoor 7
12-04-2014, 23:12
تبریک جونم فابیانسکی عالی این بشر رسما داره یه جام میگیره واسمون.
حیف که چنین گلریا فیکس نمیکنه

Sara
13-04-2014, 00:02
تبریک می گم. گرچه باید خیلی خیلی بهتر بازی می کردیم نه اینکه در ضربات پنالتی تیم قدرتمند! ویگان رو شکست بدیم. امیدوارم فابیانسکی بمونه چون به شدت شایعه رفتنش هست.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
13-04-2014, 02:40
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Click ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

king of the kings
13-04-2014, 10:12
تو 90 دقیقه می تونستیم با اختلاف 3 گل بزنده باشیم

دو تا تیرک زدیم و سه چهار تا تک به تک ...

امیدوارم امسال دیگه جام بگیریم :n01:

Sara
13-04-2014, 20:41
پایگاه خبری GunnersTrust: مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل ویگان.

در مورد احساسات موجود بعد از بازی...
حس رهایی زیرا زیر فشار زیادی بودیم، چون انتظار یک بازی سخت را داشتم و نا امید نبودم. ویگان تاثیرگذار ظاهر شد، به خوبی سازمان یافته بود، از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند نشان داد و وقتی توپ را در اختیار داشت خونسرد بود و خیلی خوب بازی کرد. آنها نشان دادند که چرا در دور یک چهارم نهایی منچستر سیتی را شکست دادند و برای مدتی در جریان بازی، همه چیز بر علیه ما بود. نیاز داشتیم شخصیت و انعطاف پذیری خود را نشان دهیم و همچنین در روشی متحد و منعطف روی اعصاب خود مسلط باشیم.

در مورد رسیدن به فینال...
بله، این رضایت بخش ترین مساله است زیرا همه از ما انتظار داشتند به فینال برسیم. امروز بار دیگر دیدیم که یک بازی حذفی است و فاصله میان شکست و پیروزی بسیار بسیار کم است و این دیدار بار دیگر این موضوع را نشان داد. اما اگر شکست هم می خوردیم می گفتم که در سطح ذهنی که انتظار داشتم قرار داشتیم و امیدوارم پیروزی امروز موجب تقویت روحیه ما در بخش نهایی فصل شود.

در مورد بازگشت اورتون به جایگاه چهارم...
حتی نتیجه آن بازی را نمی دانستم و فکر می کنم اگر بازی های خود را برنده شویم بالاتر از آنها قرار می گیریم. اکنون برای ما مهم است که روی لیگ برتر متمرکز شویم و اگر این کار را خوب انجام دهیم، اطمینان دارم که باز می گردیم. بالاتر از همه، اکنون برای پایان فصل هدف داریم. در فینال جام حذفی هستیم اما دروه ای را پیش رو داریم که می توانیم روی لیگ برتر متمرکز شویم.

در مورد اینکه این پیروزی قطاری به سوی موفقیت های آینده خواهد بود...
از نظر ذهنی مهم بود که امشب حذف نشویم. اگر پیامدهای حذف احتمالی در دیدار امشب را در نظر بگیرید، کاملا نگران کننده است. باور دارم تیم خوبی داریم، بازیکنان زیادی خارج از ترکیب هستند و امروز صبح حضور الکس اوکسلید چمبرلین هنوز قطعی نبود، گیبز در دسترس نبود، بعلاوه خیلی بازیکنان دیگر خارج از تیم هستند. ما تیم خوبی داریم اما اخیرا بازیکنان زیادی را از دست دایدم.

در مورد فابیانسکی...
او خیلی خوب عمل کرد. معتقدم او گلر خوبی است و امروز بار دیگر ان را نشان داد در جریان بازی، حتی روی ضربه پنالتی که حریف آن را گل کرد او به سمت درست حرکت کرد. او سریع است و البته روی ضربات پنالتی ما را در موقعیت راحتی قرار داد.

در مورد اینکه آیا به جیرود برای بازی سه شنبه استراحت دادید...
نه واقعا. او اخیرا کمی خسته بود و بازی های زیادی انجام داد. فکر می کردم که به نفرات تازه نفس نیاز داشتیم.

jamalu
16-04-2014, 14:05
ونگر به خاطر دایو نزدن "جارویس" سپاسگذار است.

جارویس، زننده ی گل اول بازی، در دقیقه ی 16 برخوردی با سانیا در محوطه ی جریمه داشت ولی خودش را به زمین نینداخت.

"سم آلادریس" مربی وست هم معتقد است بازیکنها در صورتی که فرصتی داشته باشند، باید به زمین بیفتند تا نظر داور را به نفع خود جلب کنند و جارویس خیلی صداقت به خرج داده: واقعیت اینه که اگه نیفتی، پنالتی گرفته نمیشه. کار برای داور سخت میشه. هیچ پاداشی برای صداقت داده نمیشه. چکار میشه کرد؟ خطا خطاست، چه بیفتی و چه نیفتی. برای دایو زدن آدمو قصابی میکنن، در عوض اگه صادق باشی به چیزی که حقته نمیرسی.

گری نویل در مصاحبه با اسکای اسپورت: باید میفتاد. آفرین! تیمت برنده نشد! میتونی مثل جارویس یه فرشته باشی که امشب تو خونه مامان بزرگش تحسینش میکنه، یا میتونی برای تیمت یه پنالتی بگیری. همونطور که سم گفت اگه نیفتی داور پنالتی نمیگیره. میدونم الان یه عده میگن "باعث تاسفه که گری این حرفا رو میزنه" عیبی نداره متاسف باشید، چون فوتبال همینه...

آرسن ونگر: سپاسگذارم که جارویس تصمیم گرفت نیفته. به نظر من پنالتی نبود، با اینکه لمسش کرده بود. کسی میتونه "خیلی صادق" باشه؟ قضاوتش با خودتون! از بازیکنها انتظار میره که اگه فکر کردن پنالتیه صادق باشن. شاید اگه یه دایو نمایشی زده بود خطا اعلام میشد...
*RESPECT*


منبع: ESPN

jamalu
23-04-2014, 14:02
کاش مصدومها زودتر برگشته بودن...
با این حال و با توجه به وضعیت فعلی چلسی، فانتزی سوم شدن تو لیگ رو دارم! :n09:

Sara
23-04-2014, 14:36
کاش مصدومها زودتر برگشته بودن...
با این حال و با توجه به وضعیت فعلی چلسی، فانتزی سوم شدن تو لیگ رو دارم! :n09:
متاسفانه فوق العاده آرسنال در مورد مصدومیت بد شانسه! دشب که بازی چلسی - اتلتیکو رو می دیدم داشتم فکر می کردم اگه آرسنال بود چند تا مصدوم می داد:D
سومی دور از دسترس به نظر میاد. احتمالا سهم آرسنال جام حذفی+سهمیه لیگ خواهد بود...

*IN*
24-04-2014, 21:38
آرسنال‌هم‌براي جذب فن‌‌خال دست به کارمي‌شود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] C%D9%87%D9%85%E2%80%8C%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A_%D8 %AC%D8%B0%D8%A8_%D9%81%D9%86%E2%80%8C%E2%80%8C%D8% AE%D8%A7%D9%84_%D8%AF%D8%B3%D8%AA_%D8%A8%D9%87_%DA %A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%8A%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D 8%AF)

گروهي از رسانه‌هاي انگليسي اعلام کردند که لوئيز فن‌خال، سرمربي تيم ملي هلند يکي از گزينه‌هاي جانشيني آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي حال حاضر تيم فوتبال آرسنال در فصل آينده است.

به نقل از تسنيم، فن‌خال يکي از کساني بود که پيش از اخراج ديويد مويس، سرمربي پيشين منچستريونايتد، از وي به عنوان سرمربي فصل آينده شياطين سرخ نام برده شد اما اکنون ظاهراً توپچي‌ها لندن هم به خدمت گرفتن اين مربي هلندي که قراردادش با فدراسيون فوتبال هلند در پايان جام جهاني به پايان مي‌رسد، تمايل دارند؛ اتفاقي که در صورت محقق شدن به دوران 18 ساله حضور آرسن ونگر روي نيمکت آرسنال پايان مي‌دهد.

انتشار خبر آغاز مذاکره آرسنالي‌ها با فن‌خال در حالي است که سران اين باشگاه همچنان اطمينان دارند مي‌توانند با اين مربي فرانسوي براي عقد قرارداد دو ساله جديد به توافق برسند، البته به نظر مي‌رسد که ابقاي ونگر مشروط به محقق شدن اهداف باشگاه در ماه آينده، يعني قهرماني در جام حذفي انگليس و کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپاست.

Sara
04-05-2014, 22:12
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در مورد پیروزی...
خوب بازی کردیم، وست بروم نیز چند موقعیت داشت. اما می خواستیم کار را با یک پیروزی تمام کنیم و این کار را نیز انجام دادیم. کمی بی هدف بود زیرا می دانستیم که در جمع 4 تیم هستیم اما جدی بودیم، گلی دریافت نکردیم و در نیمه اول یک گل زدیم. گل دوم هرگز به ثمر نرسید اما اگر به رکورد خانگی این فصل ما نگاه کنید، اولین بازی خانگی را شکست خوردیم و سپس دیگر نباختیم. مهم بود که امروز شکست نخوریم.

در مورد تثبیت جایگاه چهارمی...
از نگرش، رفتار و ثبات بازیکنانم راضی هستم. مایوس نیز هستم زیرا برای 120 روز در صدر جدول بودیم. وقتی اکنون به جدول نگاه می کنید، رقابت بسیار نزدیک است و سپس در ذهن خود دیدارهایی را به خاطر می اورید که امتیازات را از دست دادیم و نباید از دست می دادید. همچنین افسوس موجود این است که در مهمترین بخش فصل، دو بازیکن بسیار مهم خود را خارج از ترکیب داشتیم. بازیکنان زیادی داریم که بطور میانگین تنها بین 5 تا 15 بازی در لیگ انجام داده اند. این همان نقطه ای است که می خواهیم برای فصل آینده قوی شویم.

در مورد اینکه آیا پیشرفتی در این فصل وجود داشت...
در میان 4 تیم اول لیگ، تنها یک تیم قهرمان می شود. امروز می توانید بگویید که منچستر سیتی در بهترین موقعیت قرار دارد اما دیگر تیم ها مایوس می شوند زیرا فکر می کنند که می توانستند دو امتیاز بیشتر اینجا یا انجا بدست بیاورند. این بخشی از بازی است. تنها می خواهم بگویم اگه انالیز سریعی انجام دهیم، در مقایسه با تیم هایی که گل های بیشتری به ثمر رساندند، جای خالی چندین گل بیشتر در تیم وجود داشت و همچنین در برخی دیدارهای بزرگ خارج از خانه گل های زیادی دریافت کردیم. اما بجز آن، ثبات دفاعی ما فوق العاده بود، ما 16 بار دروازه خود را بسته نگه داشتیم اما در برخی دیدارها شروع خوبی نداشتیم و نمی توانستیم به بازی بازگردیم. ثبات دفاعی ما در طول فصل به واسطه چند شکست سنگین به درستی انعکاس پیدا نمی کند.

در مورد پیشرفت برای فصل آینده...
البته. اگر به عملکرد کلی تیم که تا اینجا ارائه کردیم نگاه کنید، در جام حذفی کاملا خوب کار کردیم، در لیگ قهرمانان واقعا خوب کار کردیم، با وجود اینکه در گروه سختی حضور داشتیم و سپس با 10 بازیکن مقابل بایرن مونیخ بازی کردیم و در هر دیداری شکست نخوردیم. نگرش و کیفیت گروه بطور قابل توجهی پایدار بود اما هنوز هم وقتی در موقعیت خوبی در لیگ برتر هستیم، جای خالی چیزی که تعیین کننده ظاهر شود وجود دارد.

در مورد اینکه آیا از عدم خرید یک مهاجم دیگر پشیمان هستید....
نه افسوسی وجود ندارد زیرا ما بازیکنان هجومی خود را در موقعیت حساسی از فصل از دست دادیم. راه حل همواره در خارج از باشگاه نیست، راه حل در باشگاه شماست که به واسطه مصدومین زیاد کار سخت شد زیرا همواره باید از ترکیب مشابه استفاده کنید. آنوفت طبیعتا گل های کمتری به ثمر می رسانید زیرا آنها خسته می شوند.

در مورد تغییر تاکتیک ها در دیدارهای بزرگ...
می خواهیم در بازی ها شکست نخوریم و البته شما می خواهید در بازی ها برنده شوید اما وقتی شکست می خورید، همیشه اشتباه می کنید. به اندازه کافی در جلسه مربیان اروپا حضور داشته ام که با حضور بهترین مربیان انجام می شود و هر سال تیم هایی را تحلیل می کنید که قهرمان لیگ قهرمانان می شوند. وقتی بارسلونا قهرمان می شود، همه نتیجه گیری می کنند که شما باید مالیکت توپ داشته باشید و هرکس این کار را انجام دهد برنده می شود. وقتی تیمی که مالکیت توپ ندارد قهرمان می شود، همه می گویند شاید باید توپ زیر پای شما نباشد و بیشتر روی ضد حمله کار کنید. فکر می کنم همیشه نتیجه گیری اینگونه است اما در یک باشگاه به یک فلسفه نیاز دارید و شاید باید در برخی دیدارها خود را هماهنگ کنیم اما در برخی بازی ها قبل از اینکه بتوانیم کار ار شروع کنیم بازنده شدیم و بعد از 10 دقیقه 2 - 0 عقب افتادیم و آن زمان سخت است که دفاع و حمله کنید. وقتی با 10 مدافع بازی کنید هم این اتفاق می تواند صورت گیرد.

در مورد حضور لوئیک رمی در ورزشگاه...
صادقانه بگویم همین حالا متوجه شدم که او در اینجا بود، نمی دانم. بنابراین هیچ نشانه ای از امضای قرارداد با رمی نمی بینید. امیدوارم پول بلیط را داده باشد! نه، من او را دعوت نکردم، به همین دلیل به شما می گویم که او را دعوت نکردم.

در مورد آینده سانیا...
می خواهم او بماند و امیدوارم که وی را متقاعد کنیم که در اینجا عاشق او هستیم و وی در اینجا بماند. دو بازیکن داریم که در پایان قرارداد خود هستند، سانیا و فابیانسکی. اگر به من بستگی داشت، هر دوی آنها در اینجا می ماندند.

در مورد آینده کیم کالستروم...
او در دوره قرضی است بنابراین وی بازیکن موسکو است و به موسکو باز می گردد.

در مورد آینده شما...
نه، بی تابی نکنید. پایان من هم از راه می رسد! یک روز از دست من خلاص می شوید، نگران نباشید.

در مورد اینکه آیا فصل بعد باز می گردید..
بله، نمی دانم چه زمانی قرارداد جدید امضا می کنم. بارها به شما گفتم که حرفم حرف است. من برای دوره ای هستم که نیاز نیست چیزی را امضا کنید تا تعهد خود را نشان دهید.

در مورد اینکه آیا قطعا در اینجا می مانید....
به من نگاه کنید! باز هم مرا می بینید.

در مورد اینکه چرا تاکنون قرارداد امضا نکردید...
به هیچ وجه بخاطر فینال جام حذفی نیست. مهم بود که در لیگ قهرمانان باشیم، از این بابت مطمئن باشید. بارها به شما گفتم که این مساله در ارتباط با این موضوع نیست که در مورد مفید بودن خود تردید دارم.

در مورد اینکه آیا تردیدی داشتید...
نه، به هیچ وجه تردیدی نداشتم. اگر می خواستم دچار تردید شوم، چندین سال قبل این کار را می کردم، وقتی باید به خیلی از پیشنهادات جواب نه می دادم و به این باشگاه متعهد ماندم.

در مورد اینکه آیا هنوز هم احساس می کنید فرد مفیدی هستید..
بله. بچه ها شما هم باید در این زمینه تصمیم بگیرید!

پایگاه خبری GunnersTrust

Sara
07-05-2014, 17:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](2).jpg


پایگاه خبری GunnersTrust: ملی پوش 20 ساله انگلیسی آرسنال پس از سپری کردن 5 ماه مصدومیت ژانویه به میدان مسابقه بازگشت و از آن پس با سرعت و پویایی خود تحسین همگان را برانگیخت. الکس اوکسلید چمبرلین که از روند پیشرفت خود راضی است در گفتگو با تلویزیون آرسنال گفت:"فراز و نشیب های زیادی بوده است، 5 ماه مصدومیت چیزی نیست که خواسته شما باشد اما در آن دوران یاد گرفتم چگونه با شرایط کنار بیایم."اگر 15 سال سابقه حرفه ای داشته باشید احتمال روبرو شدن با مصدومیت زیاد است. این واقعیت که این اتفاق برای من زودهنگام بود شاید مثبت باشد زیرا می دانم چگونه با چنین شرایطی کنار بیایم."اما واضح است که در شروع فصل با مانع مواجه شدم و مثل این بود که باید در حاشیه بازی می کردم تا به زمین برگردم. عملکرد خوبی داریم، بردن در بازی ها و بازیکنان زیاد با کیفیت در زمین و حتی رو نیمکت داریم."بازگشت از مصدومیت به چنین فضایی واقعاً خوب بود و چیزی است که می خواهید اما چالش انگیز است. از وقتی برگشته ام متاسفانه چند بازیکن دیگر مصدوم شدند اما شانس بازی کردن به من داد. احساس می کنم کارم را خوب انجام داده ام و امیدوارم قوی تر شوم."بازی با چلسی در استمفورد بریج یکی از بازی هایی است که او دوست دارد فراموش کند."واقعاً وحشتناک بود، در چنین شب هایی شما روحیه پایینی دارید و هر کس هر حرفی بزند شما را آشفته می کند. نمی خواهید حرف با هیچ کس حرف بزنید یا چیزی از کسی بشنوید."اما باید آگاه باشید کجا اشتباه می کنید. بعد از بازی سعی کردم سریع همه چیز را فراموش کنم و روز بعد تلاش کردم روی بازی بعد تمرکز کنم. این کاری است که در فوتبال انجام دهید، هر اتفاقی می تواند بیافتد و هرگز نمی دانید چه اتفاقی منتظر شماست."تنها باید آمادگی کنار آمدن با فراز و نشیب ها را داشته باشید. در روزهای خوب باید بیشتر از همیشه لذت ببرید زیرا روزهای بد می تواند بسیار بد باشد."

Arsenal.com
ترجمه: Rebecca

Sara
08-05-2014, 13:09
پایگاه خبری GunnersTrust:مباحث مطرح شده در کنفرانس خبری آرسن ونگر پیش از دیدار با نوریچ سیتی

8 می: کنفرانس پیش از دیدار با نوریچ سیتی


اخبار تیم: ویلشر می تواند به تیم بازگردد
ونگر: هدف ما تمام کردن فصل با 79 امتیاز است
ونگر: کوشیلنی به امضای قرارداد جدید بسیار نزدیک است
ونگر: انگلیس باید بازیکنان بزرگ خود را حفظ کند
ونگر: باید پتانسیل هجومی خود را ارتقا دهیم

Arsenal.com
مترجم: Rebecca


([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

♥ NiloofaR ♥
09-05-2014, 16:30
بعد از اینکه در بعضی از خبرگذاری ها از علاقه آرسنال به جذب خاوی مارتینز هافبک دفاعی ناراضی بایرن صحبت شد
و گفته میشد آرسنال در حال آماده سازی پیشنهادی 20 میلیون پوندی هست
ولی الان اخباری روی بعضی از خبرگزاری ها رفته که بارسلونا هم به این هاقبک 25 ساله علاقه مند شده و میخواد با آرسنال برای به خدمت گرفتن اون وارد رقابت بشه
گفته شده پیشنهادی 30 میلیون پوندی بارسلونا ارائه خواهد کرد
حالا باید دید با توجه به گذشته پپ در بارسلونا آینده این هافبک به چه شکل خواهد بود
پ . ن :
گفته میشه من سیتی هم شرایط مارتینز رو بررسی میکنه

king of the kings
09-05-2014, 16:42
خوب با این اوصاف باید قید مارتینز رو بزنیم . لاشخورا ریختن

♥ NiloofaR ♥
09-05-2014, 17:36
خوب با این اوصاف باید قید مارتینز رو بزنیم . لاشخورا ریختن
باید دید باشگاه به چه اندازه واقعا میخواد جاه طلبی خودش رو نشون بده
اگه واقعا بودجه داشته باشیم نباید از خرید های اینچنینی بترسیم
ضمن اینکه باید برای یه دفاع راست هم اقدام کنیم
-------------------------------------------------------------------

با توجه به اخبار رسیده از خبر گزاری های ایتالیایی آرسن ونگر به مهاجم 22 ساله ناپولی Lorenzo Insigne علاقه مند هست و زیر نظرش گرفته
به ایشون لقب مسی ایتالیا رو هم دادن(متنفرم از این لقب کیلویی دادن ها :) )
پست تخصصیش اگه اشتباه نکنم مهاجم سایه هست(پستی که خودش بهش علاقه داره) ولی رافا بنیتز ازش به عنوان وینگ استفاده میکنه
با این حال تا اینجای کار در 37 بازی 8 گل رو به ثمر رسونده
ایشون از 15 سالگی در ناپولی هستن و از 2012 به اینور واسه تیمه اصلی بازی میکنن
قبل از اون قرضی اینور و اونور بودن
پ . ن:
مبلغ در نظر گرفته شده براش 18 میلیون یورو معادل با 15 میلیون پوند هستش

♥ NiloofaR ♥
09-05-2014, 21:19
این خبر روزه خوبمو تکمیل کرد
به قوله یه دوستی 2 بار دسته رد زدن به سینه بایرن و بارسا خیلی حرفه :n19:
مدافع وسط بهتر از لورن وجود داره؟!

لورن کوسیلنی قرارداد جدید و بلند مدتی را با باشگاه فوتبال آرسنال به امضا رساند.

پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](5).jpg

مرد 28 ساله آرسنال در این فصل به همکاری عالی خود در کنار پر مرته ساکر در قلب دفاع آرسنال ادامه داد و به تیم کمک کرد در 31 بازی لیگ که این دو در کنار هم قرار گرفتند، 15 بار دروازه خود را بسته نگه دارند.

از زمان انتقال کوسیلنی در تابستان 2010 به آرسنال، وی 163 بار برای باشگاه در تمامی رقابت ها به میدان رفت که بیشتر از هر بازیکن دیگری در ارسنال در این مدت است.

ملی پوش فرانسوی آرسنال به هشتمین بازیکن باشگاه تبدیل شد که در این فصل آینده بلند مدت خود را متعهد شدند. پیش از او سانتی کازورلا، سرج نبری، پر مرته ساکر، آرون رمسی، توماس روسیکی، ووچیچ ژسنی و جیدن زلالم قرارداد خود با شگاه را تمدید کرده بودند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در مورد این قرارداد گفت:
"لورن از زمان انتقال خود به باشگاه در سال 2010 ثابت کرد که یک بازیکن برجسته است و این فصل بار دیگر کیفیت خود را نشان داد. خوشحالم که او تصمیم گرفت آینده بلند مدت خود را به باشگاه متعهد شود."

لورن کوسیلنی نیز در مورد این قرارداد گفت:
"افتخار می کنم که با باشگاه بر سر یک قرارداد جدید به توافق رسیدم. از 4 سال عالی در آرسنال لذت بردم و بی صبرانه به دنبال کمک به تیم در سال های پیش رو هستم."

Sara
10-05-2014, 20:33
امروز تولد Dennis Bergkamp افسانه ای هست.:»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
10-05-2014, 20:37
بارسا هم وارد رقابت با آرسنال برای جذب خاوی مارتینز شد . اونها میخوان با یک پیشنهاد 30 میلیون پوندی شانسشون رو امتحان کنن ....
ِDaily Mail

آرسنال ، نیوکاسل و فیورنتینا هم به یووه ، که خواهان جذب مهاجم جوان منچستر یونایتد یعنی William Keane هستش ، پیوستن ...
آرسنال و تاتنهام برای جذب وینگر جوان ناپولی که قیمتش 24 میلیون یورو تخمین زده میشه ، رقابت خواهند کرد ...
Sport toto

میرور در جو تمدید کوسیلنی قرار گرفته و با نگاه خوشبینانه به اتفاقات میگه سانیا قصد داره بعد از جام جهانی در مورد آیندش تصمیم گیری کنه و این یعنی هوادارای آرسنال می تونند امیداور باشند که او هنوز در تیم بمونه.

(البته طرف دیگه ماجرا که میرور بهش توجه نکرده این هست که شاید قراره از جام جهانی برای پیدا کردن مشتری های مطرح تری نسبت به موناکو و پاریس سن ژرمن و سیتی استفاده بشه!)

- یه سری شایعه پراکنده هم هست که منبع درستی نداره و همون حرفای قدیمی رو در مورد Serge Aurier، مدافع راست 21 ساله تولوز میزنه که در صورت خروج سانیا، ونگر برای جذب اون اقدام می کنه. یه چندجا هم گفتن حتی توافق برای یک قرارداد 5 ساله انجام شده که البته تایید درستی نداره.

- اورتون هم برای جذب نیکلاس بنتنر ابراز علاقه کرده.


Gunnerstrust

VBYOFSKI
10-05-2014, 21:53
امروز تولد دنیس برگکمپ بزرگه. تولدت مبارک مرد یخی :n12:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

♥ NiloofaR ♥
10-05-2014, 23:08
خوب
با یه خبر خوب شروع کنیم
جک ویلشر در تمرینات امروز تیم حضور داشته ، همینطور آرون رمزی و آبو دیابی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خوب بریم سراغ شایعات که همه میدونیم 99 درصدش اتفاق نمیفته خیلی وقتا
ولی جذابن

اولین شایعه رو با این آغاز میکنم که گفته میشه آرسنال به زاها مهاجم ناراضی یونایتد علاقه نشون داده
زاها این فصل برای یونایتد 2 بازی بیشتر به میدان نرفته و 16 بازی و یک برای کریستال پالاس و 10 بازی رو واسه کاردیف به صورت قرضی به میدان رفته
گفته شده منچستر حاضره اون رو با قیمتی حدود 10 میلیون پوند به فروش برسونه
لازم به ذکره منچستر یونایتد 15 میلیون پوند واسه زاها هزینه کرده

خبر بعدی این هست که مثل اینکه سانیا بلاخره سکوت خودش رو شکسته و گفته بعید هست که من در آرسنال بمونم(خدارو شکررررر :n20: )

خبر بعدی این هست که آرسنال به درمیچ مهاجم شالکه علاقه مند هست
پیش از این لوتار ماتئوس انتقال این بازیکن رو به آرسنال تموم شده دونسته بود ، شایعه ای که چه درست و چه غلط بیلد ردش کرد
درمیچ مهاجم نورنبرگ هست و تا اینجای فصل 17 گل زده
گفته میشه بندی در قرار دادش هست که آخر این فصل اون رو با تنها 5 میلیون یورو در دسترس قرار میده

Sara
11-05-2014, 16:35
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال آخرین روزهای قرارداد خود با آرسنال را سپری می کند و هنوز هیچ توافقی بر سر تمدید قرارداد او انجام نشده.

وی در گفتگو با نشریه اکیپ فرانسه گفت که فکر نمی کند فصل آینده نیز بازیکن آرسنال باشد.

"همانطور که همه می دانند قرارداد من تمام می شود.

در حال حاضر همچنان خود را بازیکن آرسنال در نظر می گیرم اما در واقع مشکل کوچکی در مورد قرارداد جدید داریم و فکر نمی کنم در پایان فصل در آرسنال بمانم."

Sara
12-05-2014, 15:04
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


GunnersTrust: یک شلیک خیره کننده به گوشه بالایی دروازه نوریچ آغاز پیروزی 0-2 توپچی ها در بازی پایانی لیگ برتر بود.
رمسی که با گل های منحصر به فرد بیگانه نیست از آخرین تلاش خود خوشحال است.
رمسی گفت: "روی ضد حمله بودیم و من در تیر دورتر منتظر توپ بودم، یک ارسال عالی از الی (ژیرو) بود و فقط فکر کردم باید به آن ضربه بزنم و در نهایت در گوشه بالای دروازه جای گرفت. پایان زیبایی برای یک حرکت خوب بود.
"برد مهمی بود. هدف ما پیروزی در بازی های باقیمانده لیگ بود و موفق شدیم. 79 امتیاز داریم و این یک پیشرفت نسبت به فصل قبل است. پیروزی قبل از فینال جام حذفی مهم بود.
"همه می خواهند در فینال ها بازی کنند و ما یک فینال در راه داریم بنابراین مشتاق آن هستم. سالهاست که جامی نبرده ایم و این می تواند دستاوردی عالی باشد، مطمئنم اگر آن را ببریم، ما را برای ادامه دادن، فینال های بیشتر و جام های بیشتر تشنه تر خواهد کرد."

Arsenal.com
ترجمه: Rebecca

Sara
14-05-2014, 12:12
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

VBYOFSKI
17-05-2014, 07:36
امیدوارم امروز تیم اون نتیجه ای که باید بگیره رو بگیره.
بی نهایت منتظر بازیه امروزم.

شبکه ورزش اعلام کرده که بازی رو پخش میکنه. البته اگه مثل سریای قبل نخوان والیبا نشسته یا مسابقات فرمول 1 نشون بدن.

Sara
17-05-2014, 08:40
به امید قهرمانی:n12:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
17-05-2014, 10:02
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کفشهای ارون رمزی برای بازی امشب :D

Pessimist
17-05-2014, 13:10
بعد از ماه ها برگشتم به تاپيک اونم چه روزي ،روزي که تيم ميخواد به نه سال ناکامي در گرفتن جام خاتمه بده واقعا نميدونم چي بگم قهرمان شدن تيم بهترين خاطره ي فوتبالي من ميتونه باشه ،

به اميد قهرماني يعني اگه تيم قهرمان بشه تا مدت ها هممون خوشحال ميشيم

Sara
17-05-2014, 14:46
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کفش های پولدی برای بازی امشب و حمایت از مایکل شوماخر

Sara
17-05-2014, 17:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Iloveu-ALL
17-05-2014, 22:12
گل زنی آرون رمزی باز هم به اتفاق منجر شد البته این بار به یه اتفاق خوب! :n02:
تبریک میگم :n16:


---------------------------------

آرسنال قهرمان جام‌حذفي انگليس شد




توپچي‌هاي لندن با شکست هال سيتي قهرمان جام حذفي انگليس شدند و به انتظار طولاني مدت خود براي کسب يک عنوان قهرماني پايان دادند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







ديدار فينال جام حذفي انگليس امشب (شنبه) در ورزشگاه ومبلي شهر لندن ميان تيم‌هاي آرسنال و هال‌سيتي برگزار شد که اين بازي با پيروزي 3 بر 2 توپچي‌‌هاي لندن و پايان 9 سال انتظار آنها براي کسب يک جام قهرماني خاتمه يافت.

در اين ديدار هال سيتي شروعي طوفاني داشت و در همان 10 دقيقه اول دو بار توسط جيمز چستر در دقيقه 4 و کورتيس ديويس در دقيقه 9 به گل رسيد تا شوک بزرگي را به توپچي‌ها وارد کند.

در دقيقه 17 سانتي کاسورلا يکي از گل‌هاي خورده را براي آرسنال جبران کرد تا اين تيم به بازي برگردد. هال‌سيتي تا دقيقه 71 براي محافظت از برتري‌اش مقاومت کرد اما در نهايت دروازه‌اش توسط لوران کاسيلني براي بار دوم باز شد.

بازي در 90 دقيقه معمول با تساوي 2-2 خاتمه پيدا کرد تا کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. در وقت اضافه دوم و در دقيقه 109 بود که آرون رمزي با پاسي از اوليويه ژيرو گل سوم آرسنال را به ثمر رساند تا شاگردان آرسن ونگر پيروزي ميدان باشند.

با اين نتيجه آرسنال توانست پيروز ميدان شود و براي اولين بار از سال 2005 (سالي که اتفاقاً در آن جام حذفي انگليس را فتح کرده بود) ‌يک جام به دست آورد. اين يازدهمين باري بود که توپچي‌هاي لندن فاتح جام حذفي انگليس شدند. /varzesh3.com

vahidgame
17-05-2014, 22:20
تبریک میگم به همه آرسنالی ها
دیگه آرسنال قهرمان نمیشد واقعا نامردی بود :دی
از اول که بازیو دیدم دوس داشتم آرسنال قهرمان بشه
این تیم مثل تیمای بزرگ دیگه به شدت کمبود یه مهاجم گلزن رو احساس می کنه به اضافه یه دروازه بان مطمئن!

+

در جام هم که افتاد! :دی

powerslave
17-05-2014, 22:24
دوستان گرامی شادباش میگم. بالاخره بعد از چند سال تیم یه جام برد. هر چند مصدومیت ها امسال رو برای تیم خراب کرد و میشد تو لیگ نتیجۀ بهتری بگیرن.
امیدوارم ونگر دیگه درس گرفته باشه و برای سال بعد حتماً مدافع آخر خوب، دفاع راست، یه هافبک دفاعی گردن کلفت و مهاجم تمام کننده بخره. قشنگ 100 تا باید خرج کنه تا تیم بشه اون چیزی که برای قهرمانی لازمه. بار کج به مقصد نمیرسه.

باز هم شادباش.:n12:

VBYOFSKI
17-05-2014, 22:30
تبریک میگم به همه دوستان آرسنالی. :n19:
بالاخره این طلسم لعنتی بعد از 8 سال و 11 ماه شکست.

به قول یکی از دوستان گل فوقالعاده رمسی پایانی بود واسه فصل فوقالعاده ای که داشت.

بازم تبریک.

SA3EDLORD
17-05-2014, 22:34
این فوتبال انگلستن با این همه بییننده چه مسخره بازیایی در میارن....این چه جام هاییه میارن واسه جامای حذفیشون؟:n02:
ادم یاد لیگ ایران میوفته.
+
تبریک به هوادارای ارسنال:n06:

powerslave
17-05-2014, 22:45
آها یه چیزی که یادم رفت بگم.
این یارو هنوز 6 دقیقه مونده بود بازی تموم شه شروع کرد به کنده کاری نام آرسنال رو جام. خیلی نافرم میشد اگه توت این چند دقیقه هال سیتی یه حرکاتی میکرد و برنده میشد!!! راستش همون لحظه که من این حرف رو تو خونه زدم اون صحنه پیش اومد که یارو اومد از سمت چپ و فابیانسکی هم خروج بدی داشت و توپ هم خطرناک از جلوی دروازه رد شد. خیلی حرکت آماتوری بود از سوی برگزارکنندگان. و البته خود جامش هم آماتوری بود.

حالا هر چی بود افتخارش موند بری آرسنال.:n16:

VBYOFSKI
17-05-2014, 22:59
زیباتزین صحنه ها برای من صحته های خوشحالیه رئیس بود.
دو تا از همین چیزای منکراتی خالی کردن رو سر رئیس :دی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اینم از ورزشگاه امارات:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



این فوتبال انگلستن با این همه بییننده چه مسخره بازیایی در میارن....این چه جام هاییه میارن واسه جامای حذفیشون؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ادم یاد لیگ ایران میوفته.


امسال کلا جام رو عوض کردن و این یه جام جدید بود.
ولی مثل اینکه جام فبلیه بهتر بود. حدالقل درش نمیوفتاد :دی

hojjatinho
18-05-2014, 00:02
من هم تبریک می گم به همه :n16:
این جام حذفی برای ما چیزی بیشتر از یک جام معمولی حذفی ارزش داره ... پایان 9 سال ناکامی جام ...
اخرین باری که ارسنال قهرمان شد من سوم راهنمایی بودم !

اینکه با یک برگشت فوق العاده تونستیم بازی 2-0 باخته رو برگردونیم مزه قهرمانی رو بیشتر می کنه ... در لحظاتی از بازی واقعا خوب و منطقی بازی می کردیم ... کاش این تیم و این امادگی یک روزی خیلی زود و نزدیک از حالت سینوسی خارج بشه و این قهرمانی باعث بشه که تیم روندی با ثبات تر رو در پیش داشته باشه ...

خوشحالی بازیکن ها و رییس نشون از فشار وحشتناکیه که این مدت روشون بود
+
کوسیلنی هم امشب جبران اون جامی رو که ازمون گرفته بود رو کرد :) ... مرسی رفقا :)

Sepehr SS
18-05-2014, 00:10
حالا ونگر باید بیاد به مورینیو بگه Specialist in Failure. مورینیو دو ساله با کلی خرج کردن، هیچ جامی نبرده، خوشحالم که ونگر این جام رو برد و حال مورینیو رو بدجور گرفت.

cescjoon
18-05-2014, 00:19
تو این 9 سال بی جامی این کمترین حق آرسنال بود.
تبریک میگم به هواداران آرسنال
کسایی که تو این سال های بی جامی طرفدار آرسنال موندن و طرفدار آرسنال شدند قطعا می دونن که این جام تنها یک جام حذفی نبود.
مطمئنا این شروع یک فصل جدید در آرسنال خواهد بود.
بازم تبریک میگم خوش باشید

jamalu
18-05-2014, 08:23
آقا این بازی سوپر جام کی برگذار میشه پس؟
حوصلمون سر رفت بابا...! :n02:

Iloveu-ALL
18-05-2014, 09:35
آقا این بازی سوپر جام کی برگذار میشه پس؟
حوصلمون سر رفت بابا...! :n02:

10 آگوست برابر با 19 شهریور مسابقه انجام میشه

lionf3
18-05-2014, 09:52
تبریک بعد از ۹ سال :n02: بالاخره آقای ونگر یه جام برای آرسنال آورد.
اما انصافا امسال یه کوچول بدشانسی آوردن،تو لیگ هم میتونستن قهرمان بشن حتی.

Sara
18-05-2014, 14:20
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



پایگاه خبری GunnersTrust: صحبت های اولویر جیرود و میکل آرتتا بعد از دیدار مقابل هال سیتی.

اولویر جیرود...
وقتی دو گل دریافت کردیم کار سخت شد اما سپس شخصیت فوق العاده ای از خود نشان دادیم و به بازی بازگشتیم و به لطف هواداران پایان فوق العاده ای رقم خورد.

یک انتظار 9 ساله بود بنابراین واقعا به هوادارمنان افتخار می کنم. شایسته کسب این جام بودیم و امیدوارم سال آینده قویتر ظاهر شویم.

میکل آرتتا...
باورنکردنی است. اتفاق بسیار نادری است که در فینال یک جام 2 - 0 از حریف عقب بیوفتید و سپس قهرمان شوید. زمانی طولانی در انتظار چنین چیزی بودیم و امیدوارم این جام شروع روند واقعا خوبی باشد.

شروع بازی شوکه کننده بود، هرگز انتظار ندارید یک بازی را اینگونه شروع کنید اما شخصیت، اراده و روحیه خود در تیم را نشان دادیم تا شرایط را درست کنیم.

آرون رمسی در این فصل هر زمان که آماده بود، بهترین بازیکن زمین محسوب میشد و مناسب ترین فرد برای گلزنی بود.

بالاخره یک روز باید قهرمان می شدیم. امروز همان روز بود و موفق به انجام این کار شدیم.

Sara
18-05-2014, 14:23
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


پایگاه خبری GunnersTrust: توپچی ها در فینال جام حذفی با شروع عالی هال سیتی غافلگیر شدند اما در ادامه توانستند بازی را به تساوی کشاده و در وقت های اضافه کار را به سود خود تمام کنند.

پر مرته ساکر می گوید باور موجود میان اعضای تیم موجب شد انها مطمئن شوند که توان جبران گل های خورده را دارند.

"کاملا سخت است که احساسات خود را توصیف کنم. یک آسودگی خاطر بزرگ است، همه بسیار خسته اند اما همه خوشحالیم. سعی می کنیم خونسردی خود را حفظ کنیم و شاید دیرتر متوجه شویم چه اتفاقی افتاده.

فکر می کنم همواره نگرش مثبتی داشتم. فکر میکردم که می توانیم بازگردیم. آنها دو گل زودهنگام زدند بنابراین همواره باور قدرتمندی میان ما وجود داشت که می توانیم باز گردیم. مهم بود که به راهمان ادامه دهیم و همه مطمئن بودند که به بازی باز میگردیم.

همانطور که می توانستید ببینید، شخصیت ما نقشی کلیدی ایفا کرد و تلاش تیم بسیار عظیم بود. در لیگ برتر در چند بازی شکست خوردیم اما بازگشتیم و واکنش خوبی نشان دادیم، جایگاه چهارمی را بدست آوردیم و اینبار در فینال به بازی بازگشتیم. این دستاورد واقعا خاصی است. تیم به آن بسیار افتخار می کند."

Sara
18-05-2014, 14:26
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ایگاه خبری GunnersTrust: ویلشیر در نیمه دوم وقت های اضافه مقابل هال سیتی به بازی آمد و به تیم کمک کرد تا با پیروزی مقابل حریف خود قهرمان جام حذفی شود. او خوشحال است که تیم به انتظار طولانی مدت باشگاه برای کسب جام پایان داد.

"سخت است آن را در کلمات بیان کنید. با تیم جوانان قهرمان جام حذفی جوانان شدم اما همانند این قهرمانی نبود.

در 5 یا 6 سال گذشته به سختی کار کردیم و برای 9 سال هیچ جامی بدست نیاوردیم. رئیس به سختی برای این تیم کار کرد اما بیشتر از همه این جام برای هواداران است. آنها هر هفته می آیند، ورزشگاه امارات را پر می کنند و در اروپا به ما نیرو می دهند.

تیم ها ما را بخاطر هوادارانمان می شناسند و این جام برای انهاست. دیدید که این جام چه ارزشی برای هواداران دارد، آنها گریه می کردند و سر انجام آن را بدست آوردیم. امیدوارم این شروعی برای ما باشد."

ویلشیر یکی از محصولات آکادمی باشگاه است و باور دارد این مساله قهرمانی شنبه را دلپذیر تر می کند.

"معتقدم این جام ارزش زیادی برای بازیکنانی مانند، چمبو، کایرن و کارل دارد، ما افراد آرسنالی هستیم، در ارسنال رشد کردیم و در نهایت کسب یک جام رویایی است که به واقعیت تبدیل شده.

من در تیم زیر 9 ساله ها بازی می کردم و می خواستم به تیم اصلی برسم و قهرمان جام ها شوم و امروز این اتفاق صورت گرفت."

Sara
18-05-2014, 14:28
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


پایگاه خبری GunnersTrust: گل دقیقه 109 آرون رمسی موجب شد توپچی ها اولین جام خود بعد از سال 2005 را بالای سر ببرند.

با وجود دریافت دو گل زودهنگام از حریف، لوکاس پودولسکی می گوید اعضای تیم اطمینان داشتند که به بازی باز می گردند.

"گل کازورلا بسیار مهم بود زیرا بلافصاله به روند بازی بازگشتیم. گل زیبایی بود، یک ضربه ایستگاهی و رایمان بسیار مهم بود که بازگردیم و می دانستیم که کیفیت لازم را داریم. جام حذفی بسیار خاص است و شما باید تا پایان مبارزه کنید.

در 15 یا 20 دقیقه اول بازی در جریان رقابت نبودیم. هال سیتی بیشتر به دنبال پیروزی بود و بلافصاله در 10 دقیقه 2 گل به ثمر رساند اما بازگشت به بازی چیز خاصی است و از طرفی فوق العاده بازی کردیم، خصوصا در نیمه دوم.

بازی فوق العاده ای برای هواداران و افرادی بود که از تلویزیون آن را تماشا می کردند. مهم بود که جام را بدست بیاوریم زیرا بازی ها همانند آلمان همیشه بسیار ندزیک هستند و ما این کار را انجام دادیم.

وقتی برای باشگاهی همانند آرسنال بازی می کنید بریا 9 سال جامی بدست نمی اورید، انجام این کار ارزش خاصی پیدا می کند. بنابراین دستاورد خاصی برای ما بازیکنان، مربی، باشگاه و هواداران است. بیایید قهرمانی درجام حذفی را جشن بگیریم!"

Sara
18-05-2014, 14:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پایگاه خبری GunnersTrust: شروع درخشان هال سیتی در دیدار فینال جام حذفی با 2 گل زودهنگام همراه بود اما ضربه ایستگاهی سانتی کازورلا در نیمه نخست اختلاف را به حداقل رساند و در نیمه دوم نیز لورن کوسیلنی گل تساوی را به ثمر رساند تا توپچی ها با گل آرون رمسی در وقت های اضافه، قهرمان جام حذفی شوند.

میکل آرتتا می گوید تجربه انها از دیدار نیمه نهایی مقابل ویگان به تیم کمک کرد بر اعصاب خود مسلط باشد و به بازی بازگردد.

"صحبت های مربی در بین دو نیمه فوق العاده بود. او به ما گفت باور خود را به آنچه باید انجام دهیم حفظ کنید و به راهمان ادامه دهید.

او به ما گفت که خونسرد بمانیم. گفت که سخت ترین کار را انجام دادیم که زدن یک گل در نیمه نخست بود و اختلاف را کم کردیم بنابراین دیگر بازی بسته نمی ماند و زمان زیادی برای جبران داریم و نمی توانیم عجله کنیم. این صحبت ها عالی بود، فکر می کنم بچه ها به بازی خود ادامه دادند و تجربه و خونسردی بسیاری از خود نشان دادیم. واقعا خوشحالم، یک روز شاد است.

در مجموع برای بازیکنان خوشحالم زیرا آنها شایسته این عنوان هستند، همینطور برای مربی، باشگاه و هواداران."

این قهرمانی به 9 سال بی جامی باشگاه پایان داد و آرتتا معتقد است می تواند سنگ بنایی برای موفقیت های آینده باشد.

"باشگاه تمام توان خود را به کار گرفت تا بهتر از انچه در 9 سال گذشته انجام دادیم کار کنیم بنابراین امیداورم بتوانیم آن را ادامه دهیم. بازیکنان جوانی داریم که با توجه به سن خود تجربه بسیاری دارند بنابراین عبور از این لحظه برای حرفه آنها بسیار مهم است."

Sara
18-05-2014, 14:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


پایگاه خبری GunnersTrust: مصاحبه آرسن ونگر بعد از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی.

در مورد قهرمانی در جام حذفی...
موجب آسودگی خاطر و خوشحالی است زیرا امروز زیر فشار شدیدی بودیم تا برنده شویم و کار را خوب شروع نکردیم. هال کار را قدرتمند شروع کرد و می توانستید ببینید که مردد بودیم و سپس واکنش خوبی نشان دادیم. نشان دادیم چطور باید به شکست 2 - 0 و عدم شروع خوب در فینال جام حذفی واکنش نشان داد. در نهایت کار خوب تمام شد بنابراین یک لحظه بسیار بزرگی از شادی وجود دارد و مدت ها منتظر آن بودیم. گاهی شادی در ارتباط با رنجی است که می برید والبته زمانی که باید برای رسیدن به آن منتظر بمانید بنابراین به همین دلیل شاید در پایان بازی یک لحظه فوق العاده بود.

در مورد اینکه وقتی نتیجه 2 - 0 بود می ترسیدید اوضاع بدتر شود...
شوکه کننده بود. آنها روی تک تک ضربات ایستگاهی خطرناک به نظر می رسیدند، ما مردد بودیم و متعجب می شوید اگر پذیرفتن این شوک برای تیم سخت نباشد. اما این تیم روحیه و هم بستگی خاصی دارد و می دانستم که سعی می کنند واکنش نشان دهند. مهم بود که قبل از پایان نیمه نتیجه را 2 - 1 کنیم، سپس در بازی خود عجله نکنیم و خونسرد و سازمان یافته کار کنیم. در مجموع نیمه دوم شانس های بسیاری داشتیم.

د مورد ضربه اییستگاهی کازورلا...
در چنین دیدارهایی که همه از شما انتظار دارند برنده شوید، جنبه روانی نقش بسیار مهیم ایفا می کند. وقتی 2 - 0 عقب هستید، واضح است که زیر فشار قرار دارید چون همه فکر می کنند قبل از شروع بازی برنده آن هستید. اما فینال جام حذفی در انگلستان خاص است، سال گذشته این مساله را دیدید و امسال هم این موضوع را دیدید. این لحظه مهمی در حیات این تیم است زیرا شکست در بازی امروز قطعا یک عقب گرد بزرگ برای آنها بود. کسب پیروزی ساختار خوبی به ما می دهد تا آن را بهبود بخشیم و سال آینده قویتر بازگردیم.

در مورد اینکه این قهرمانی در مقایسه با قهرمانی قبلی شما در جام حذفی چگونه است....
امروز مهمتر از تمامی جام های دیگر بود. دو بار فاتح دوگانه شدیم بنابراین قهرمان لیگ هم شده بودیم و زیر فشاری که ما امروز در آن قرار داشتیم نبودیم. اکنون 5 بار قهرمان جام حذفی شده ام، آمار خیلی بدی نیست!

در مورد اینکه در کنار سر الکس فرگوسن بیشترین تعداد جام حذفی را بدست آورده اید...
مشارکت خوبی داریم! به عقب و مسیر ما نگاه کنید که فوق العاده سخت بود زیرا با تاتنهام، لیورپول و اورتون بازی کردیم. در نیمه نهایی به مصاف ویگان رفتیم که خیلی سخت بود و امروز هم اوضاع تفاوتی نداشت. اگر مقابل هر تیم لیگ برتری بازی کنید، میدانید آنها می توانند پاسکاری کنند، موقعیت خلق کنند، روی ضربات ایستگاهی گلزنی کننند و امروز بار دیگر این مساله را دیدیم.

در مورد قرارداد جدید...
بله بطور معمول باید اتفاق بیوفتد. اکنون در یک موقعیت کاملا طبیعی هستیم. هرگز سوالی در مورد ترک اینجا وجود نداشت، مساله تنها درست کار کردن برای این باشگاه بود.

در مورد اینکه تیم فصل آینده چه کاری می تواند انجام دهد...
باید بپذیرید که لیگ برتر بسیار فشرده است. اگر به 4 تیم برتر امسال نگاه کنید، منچستر یونایتد، تاتنهام و اورتون را ندارید و تمام این باشگاه ها پول زیادی خرج کردند و باشگاهی که قهرمان شد پول فوق العاده زیادی هزینه کرد بنابراین پشت سر گذاشتن آنها سخت است. اما ما سعی خود را می کنیم.

در مورد عملکرد آرون رمسی...
او در تیم فصل انگلستان حضور نداشت بنابراین به من چیزی نگویید. و او همچنین در تیم منتخب روزنامه نگاران هم حضور نداشت و فکر می کنم شایسته حضور در ان بود. او امروز بار دیگر در زمان درستی کارش را انجام داد.

Sara
18-05-2014, 14:39
مراسم جشن قهرمانی با حجم 488 مگابایت ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


GunnersTrust

Pessimist
18-05-2014, 19:30
تبريک تبريک تبريک
نه سال بدون جام و نه سال فشار وحشتناک روي ونگر بالاخره تموم شد بعد از گل دوم آرسنال چنان فريادي زدم که بابام از خواب پريد خدايا مچکريم

City 17
18-05-2014, 21:01
منم تبریک میگم به هواداران واقعا صبور آرسنال!
دوستان آرسنالی بسیار خوبی دارم که باهاشون مدام در ارتباطم و اینجوری که من دیدم این فصل از همون اوایل با اون
شروع خوب آرسنال یه انرژی و حال و هوای خاصی رو داشتند و واقعا میشد حس کرد که بالاخره نوبت به جام رسیده.

مطمئنا با کسب این جام، موندن ونگر و دست به جیب شدن سران آرسنال در فصل نقل و انتقالات که مدت هاست
صحبتش مطرحه، میشه انتظار فصل های بهتری رو برای این تیم داشت.
+
از مدت ها پیش سایتی راه اندازی شده بود که مدت زمانی که از آخرین جام آرسنال می گذشت رو نشون می داد، مشخصا با اهداف تخریبی. [اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])]
اما با این جام اون مدت زمان هم بعد از مدت ها دوباره بارگذاری شد و ساعت شمار الان روی 21 ساعت و 52 دقیقه هست که تقریبا از همه تیم های بزرگ اروپایی زمان کمتری هست:n02:

jamalu
19-05-2014, 00:00
10 آگوست برابر با 19 شهریور مسابقه انجام میشه

آرسنال باشگاهی نیست که چهاااااااااااااارررر ماه بخواد صبر کنه تا یه جام بگیره...
ولی چاره ای نیست، باید تحمل کرد...
هوادارای عزیز، تا اون موقع متحد و صبور باشید.
:n09::n19::n24::n02:

Sara
19-05-2014, 00:28
در راه بازگشت : D

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
19-05-2014, 12:50
FA Cup Final Pitch-side Celebrations

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HD 720p | MP4 | 46MB

FileGir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Sara
19-05-2014, 12:53
Parading the Cup

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

FileGir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Sara
19-05-2014, 12:54
London Is Red

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Click ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Sara
23-05-2014, 14:05
برای پنجره ی نقل انتقالات پیش رو آرسنال 100 میلیون پوند رو در اختیار آرسن ونگر خواهد گذاشت تا بازیکن های جدید به خدمت بگیره .
Daily Mirror

Sara
24-05-2014, 20:00
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شبکه ITV چند ماه قبل یه مستند عالی رو به نام Keane And Viera: Best Of Enemies نمایش داد که دیدی متفاوت به نماد های اون مبارزه داشت، روی کین و پاتریک ویرا. دو کاپیتان، دو رهبر، دو جنگجو و با وجود تمام نفرتی که هواداران تیم ها از طرف مقابل داشتند، اما هیچ کس دوست نداشت حتی برای یک دقیقه تقابل استثنایی این دو نفر رو از دست بده. این مستند در بر گیرنده تمام چیزهایی هست که در این سال ها حرفی ازشون زده نشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این مستند استثنایی رو می تونید با دو کیفیت HD و SD با لینک مستقیم دانلود کنید. زیرنویس فارسی هم که در دسترس هست و کافیه اون رو در کنار ویدئو قرار بدید و اجرا کنید.
- نام زیرنویس با نسخه HD هماهنگ شده و اگر از نسخه SD استفاده می کنید باید نام زیرنویس رو با این نسخه هماهنگ کنید.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] m.mkv)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] m.mkv)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] m.srt)

gunnerstrust.com

powerslave
25-05-2014, 01:43
برای پنجره ی نقل انتقالات پیش رو آرسنال 100 میلیون پوند رو در اختیار آرسن ونگر خواهد گذاشت تا بازیکن های جدید به خدمت بگیره .
Daily Mirror
البته ونگر احتمالاً برای بازیکنهای 40 ملیونی 20 تا پیشنهاد میده و برای 60ملیونی ها 35 تا و آخرشم هم میره یکی رو از یه تیم دیگه قرضی میاره.
به نظرم از طرف تیم مدیریتی یه نهیبی به ونگر زده بشه. این قهرمانی به من اونچنان نچسبید. من اقتداری که باید رو تو تیم ندیدم. یه پست دادم بعد دریافت جام. باید اون سه تا پستی که گفتم حتماً بازیکن خوب بگیرن. با این 100 تا راحت میشه تیم رو تبدیل به یه تیم غول کرد. ولی ....

mansoor 7
27-05-2014, 08:57
البته ونگر احتمالاً برای بازیکنهای 40 ملیونی 20 تا پیشنهاد میده و برای 60ملیونی ها 35 تا و آخرشم هم میره یکی رو از یه تیم دیگه قرضی میاره.
به نظرم از طرف تیم مدیریتی یه نهیبی به ونگر زده بشه. این قهرمانی به من اونچنان نچسبید. من اقتداری که باید رو تو تیم ندیدم. یه پست دادم بعد دریافت جام. باید اون سه تا پستی که گفتم حتماً بازیکن خوب بگیرن. با این 100 تا راحت میشه تیم رو تبدیل به یه تیم غول کرد. ولی ....

الان رفتن واسه گریزمان 22م پیشنهاد دادن ولی psg اومده 32تا داده( بند ازادسازیش ) دوباره یه بازیکن عالی مثل گریزمانا سر 10م از دست میدیم.
کلا 500م هم بودجه بدن به ونگر باز سر چند م بازیکن از دستمون میره

jamalu
28-05-2014, 13:05
سعی میکنم تا تموم شدن فصل نقل و انتقالات اخبار رو دنبال نکنم، هرچند کار خیلی سختیه!
به جرات میتونم بگم از هر هزار خبر فقط یکیش ارزش "خبری" داره.

سانیا گفته یه مشکل کوچیک برای توافق با باشگاه داره.
من که تا حالا هر جا شنیدم "یه مشکل کوچیک وجود داره" معنیش این بوده که آخرش به توافق میرسی.
امیدوارم بمونه چون رفتنش هزینه ی اضافه رو دست باشگاه میذاره.

VBYOFSKI
28-05-2014, 15:24
سعی میکنم تا تموم شدن فصل نقل و انتقالات اخبار رو دنبال نکنم، هرچند کار خیلی سختیه!
به جرات میتونم بگم از هر هزار خبر فقط یکیش ارزش "خبری" داره.

سانیا گفته یه مشکل کوچیک برای توافق با باشگاه داره.
من که تا حالا هر جا شنیدم "یه مشکل کوچیک وجود داره" معنیش این بوده که آخرش به توافق میرسی.
امیدوارم بمونه چون رفتنش هزینه ی اضافه رو دست باشگاه میذاره.


گفته میشه سانیا آخرین پشنهاد باشگاه رو هم رد کرده.

فعلا که همه شایعات حول ولا، گریزمان، فابرگاس، ویلفرد بونی، رمی و یه دفاع چپ از فرانسه که الان اسمش یادم رفته میچرخه.

romantic
28-05-2014, 20:42
الان رفتن واسه گریزمان 22م پیشنهاد دادن ولی psg اومده 32تا داده( بند ازادسازیش ) دوباره یه بازیکن عالی مثل گریزمانا سر 10م از دست میدیم.
کلا 500م هم بودجه بدن به ونگر باز سر چند م بازیکن از دستمون میره
فکر میکنم این تابستون آخرین فرصت درست و حسابی برای تیم های معروف اروپاییه تا بازیکن درجه 1 بخرن. PSG که همچنان تخت گاز داره به پروژه اش ادامه میده، سیتی هم قهرمان انگلیسه و با حقوق های خوبی که میده شدیدا وسوسه کننده است برای هر بازیکنی، به اینها موناکو​ رو هم اضافه کنید که فصل دیگه در CL حضور داره. اگر حتی یک حضور نیمه موفق داشته باشن (مثلا از گروه بیان بالا) راحت میتونن برای تابستان 2015 دست رو هر بازیکنی بذارن

*IN*
29-05-2014, 10:41
فابیانسکی رو فروختن سوانسی...
:n27:

VBYOFSKI
29-05-2014, 11:26
امیدوارم فابی تو سوانسی موفق باشه.
تو جام حذفی خیلی خوب بود.

+

گفته میشه آرسنال در حال مذاکره با رئال برای موراتا هستش. یووه هم موراتا رو میخواد.

*IN*
02-06-2014, 23:31
خبرا میگن با میلان سره خرید بالوتلی به توافق رسیدن...
برای خدیرا هم پیشنهاد دادن...

mansoor 7
05-06-2014, 13:08
فابرگاس را ونگر ترجیح داده نخره و احتمال بسیار زیاد میره چلسی

jamalu
08-06-2014, 13:55
فصلی که گذشت رمزی با پیشرفت فوق العاده ش یه حال اساسی به باشگاه داد و هوادارا انگشت به دهن موندن!

فصل بعد دوست دارید این اتفاق با کدوم بازیکن تکرار بشه؟
من که دوست دارم اون بازیکن دیابی باشه! یهو یه پاتریک ویرا ازش در بیاد!
عین گنج پیدا کردن فاز میده :n05:

B3HZ@D
09-06-2014, 06:18
خبرا میگن با میلان سره خرید بالوتلی به توافق رسیدن...
برای خدیرا هم پیشنهاد دادن...

خبرا اشتباه میگن برادر ... این خبر روی Dailymail منتشر کرده که از نظر شایعه پردازی و اخبار بی اساس با توتو اسپورت تورین برابری میکنه .
هنوز پیشنهاد رسمی هم به میلان داده نشده و اگر هم قرار بر ارائه و دریافت پیشنهاد باشه همه چیز به بعد جام جهانی موکول میشه .
هم آرسنال وضعیت بالوتلی رو زیر نظر میگیره و هم این که در صورت عملکرد خوب بالو میلان میتونه با قیمت بیشتری اونو بفروشه .

powerslave
09-06-2014, 23:18
من دیروز اون مستند ویرا و روی کین رو نگاه کردم. جدا از همۀ چیزایی که از دیدنش بهتر متوجهشون شدم، با توصیفاتی که از نحوۀ برخورد ونگر با بازیکن ها شنیدم و .. فکر نکنم بالوتلی به جو آرسنال بخوره. البته این در صورتیه که بخوان این بچه مثبت بازی رو ادامه بدن وگرنه از لحاظ فنی بالوتلی یا بازیکنهای مشابهش همون چیزیه که آرسنال اون جلو کم داره.

powerslave
14-06-2014, 18:37
اوهو! سانیا هم که رفت من سیتی!! بازیکنای ما هم مه میرن اونجا خوب پول بیشتری میده. حالا تیم باید بترکه بدوه دنبال یه دفاع راست!

jamalu
15-06-2014, 01:06
اوهو! سانیا هم که رفت من سیتی!! بازیکنای ما هم مه میرن اونجا خوب پول بیشتری میده. حالا تیم باید بترکه بدوه دنبال یه دفاع راست!

فکر میکنم روال ونگر اینطوری باشه که واسه فصل بعد روی جنکینسون حساب باز کنه و دنبال جذب یه بازیکن جوونتر برای ذخیره ی جنکو باشه.
شاید هم از آکادمی یکی رو بیاره واسه این کار...

powerslave
24-06-2014, 19:28
این چند روزه داشتم فکر میکردم که بین این هافبک هایی که تو جام جهانی میبینیمشون کدومیک میتونن همه جوره برای آرسنال مفید باشن. یعنی هم بازیشون بخوره و هم تیم بهشون نیاز داشته باشه و هم قیمت سرسام آوری نداشته باشن. فکر کنم موتینیو از پرتغال گزینۀ خوبی باشه و بتونه هافبک دفاعی و وسط به تیم کمک کنه و انقالش هم جنجالی نداره و قیمتش هم هایپ نمیشه.
کسی در مورد دروازه بان نظری نداره؟ دروازهبان مکزیک شوتگیر هست و چند بار جلوی گل خوردنشون رو گرفت اما نمیدونم رو بازی هوایی چگونه عمل میکنه.
من شنیده بودم سیتی نمیخواد قرارداد کمپانی رو تمدید کنه. به نظرم باید بگیرنش. تجربۀ زیادی داره و خوش قد و قامت هم هست. شاید الان آمادگی سال قبلیش رو نداشته باشه ولی میشه بهش امیدوار بود.

banii
29-06-2014, 13:23
آرسنال با 40 ميليون يورو به دنبال سانچس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] D8%A7_40_%D9%85%D9%8A%D9%84%D9%8A%D9%88%D9%86_%D9% 8A%D9%88%D8%B1%D9%88_%D8%A8%D9%87_%D8%AF%D9%86%D8% A8%D8%A7%D9%84_%D8%B3%D8%A7%D9%86%DA%86%D8%B3)


آرسن ونگر قصد دارد با 40 ميليون يورو مهاجم شيليايي بارسا را به تيمش اضافه کند.


آرسنالي‌ها علاقمند به جذب الکسيس سانچس، مهاجم شيليايي بارسلونا هستند و به اين منظور با فرناندو فليچويچ، مدير برنامه‌هاي وي ديدار داشته‌اند تا احتمال حضور اين بازيکن در جمع توپچي‌هاي لندن را مورد بررسي قرار دهند.

مهاجم 25 ساله کاتالان‌ها همچنين مورد توجه تيم‌هايي همچون ليورپول، يوونتوس و منچستريونايتد است و حتي گفته مي‌شود قرار است طرح معاوضه وي با لوئيز سوارز، مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول مورد بحث قرار بگيرد. هرچند هيچ کدام از تيم‌هاي ليورپول و منچستريونايتد چنين شايعاتي را تأييد نکرده‌اند و تنها يوونتوس است که اين موضوع را تأييد کرده است.

پيش از اين يوونتوس پيشنهاد 18 ميليون يورويي براي جذب سانچس به بارسلونا داده بود ولي بر اساس گزارش «موندو دپورتيوو» پيشنهاد آرسنالي‌ها فراتر از اين حرف‌ها و در حدود 40 ميليون يورو است.



========


سانچز عالیه ... خیلی قبولش دارم...:33:
بنظر من خیلی گزینه بهتریه از بالوتلی...


اما 40 میلیون یورو یکم زیاد نیست ؟!:n13: (دیگه نهایتش 30 تا هم میتونست پیشنهاد خوبی باشه!!)

*IN*
09-07-2014, 00:58
الکسیس سانچز و دبوشی رو خریدن...

VBYOFSKI
09-07-2014, 12:47
همه دیگه اعلام کردن سانچز آرسنالی شد. جف هم تایید کرده.
یکی از سورس ها هم میگه که تو تماس تلفنی که با رئیس داشته بهش گفته که سانچز دیگه توپچی شد.
مبلغ رو میگن 27.5 میلیون پونده که تا 2.3 میلیون هم قابل افزایشه. قرارداد هم 4 سالست.

دبوشی رو هم خیلی ها میگن که تمومه.
حرفهایی هم از رمی هست با 8 میلیون.

فقط مونده یه دروازه بان و هافبک دفاعی.

banii
09-07-2014, 13:11
توی اخبار 13.15 گفتش مبلغ 32 میلیون پوند اعلام شده !
بیش از اندازه نیست این مبلغ؟!:n13:

البته منم از سانچز خیلی خوشم اومد اما شورله بهتر نبود اگه میشد بیاد؟!


دبوشی هم عالیه ...

ایول به این انتخابها ...


برای دروازبان من میگم تیم کرول (دروازبان دوم هلند و نیوکاسل) خوبه ...

هافبک دفاعی ، ماتویدی خیلی عالیه ... :n12: چه خوب میشه اگه رییس هم به ایشون نظر داشته باشه ...

(البته من از وضعین قرار داد های این بازیکنا با باشگاهاشون اطلاعی ندارم ، فقط نظر خودمو گفتم)

VBYOFSKI
09-07-2014, 15:50
توی اخبار 13.15 گفتش مبلغ 32 میلیون پوند اعلام شده !
بیش از اندازه نیست این مبلغ؟!:n13:


البته منم از سانچز خیلی خوشم اومد اما شورله بهتر نبود اگه میشد بیاد؟!


دبوشی هم عالیه ...

ایول به این انتخابها ...


برای دروازبان من میگم تیم کرول (دروازبان دوم هلند و نیوکاسل) خوبه ...

هافبک دفاعی ، ماتویدی خیلی عالیه ... :n12:
چه خوب میشه اگه رییس هم به ایشون نظر داشته باشه ...

(البته من از وضعین قرار داد های این بازیکنا با باشگاهاشون اطلاعی ندارم ، فقط نظر خودمو گفتم)

هنوز چیزی رسمی اعلام نشده ولی تمام سورس ها معتبر میگن زیر 30 میلیون بوده.
فکر نمیکنم زیاد باشه وقتی لالانا 25 میلیون و لوک شاو بیشتر از 30 میلیون قیمت داشته باشن.

هافبک دفاعی هم که مثل اینکه ونگر دنبال اشنایدرلین و لارس بندر هستش.

enriquefk2
09-07-2014, 17:03
توی اخبار 13.15 گفتش مبلغ 32 میلیون پوند اعلام شده !
بیش از اندازه نیست این مبلغ؟!:n13:

البته منم از سانچز خیلی خوشم اومد اما شورله بهتر نبود اگه میشد بیاد؟!


دبوشی هم عالیه ...

ایول به این انتخابها ...


برای دروازبان من میگم تیم کرول (دروازبان دوم هلند و نیوکاسل) خوبه ...

هافبک دفاعی ، ماتویدی خیلی عالیه ... :n12: چه خوب میشه اگه رییس هم به ایشون نظر داشته باشه ...

(البته من از وضعین قرار داد های این بازیکنا با باشگاهاشون اطلاعی ندارم ، فقط نظر خودمو گفتم)

به نظر من سانچز از شورله بهتره!

مشکل سانچز این بوده که به بارسا رفته و زیر سایه مسی و ژاوی و ..... اونجوری که باید دیده نشده شما فکر کن نیمار با این همه بزرگی زیر سایه مسی قرار گرفته در بارسا چه برسه با سایرین...

یادمه زمانی که اودینزه بود یک بازیش رو جلوی رم دیدم محشر بود

در جام جهانی هم که دیدی چقدر عالی بود همه کاره شیلی بود

سایت گل بعد از خرید سانچر نوشته سامی خدیرا هم در لیست آرسن ونگر هست

Sepehr SS
09-07-2014, 20:04
وقتی لوک شاو نزدیک 35 میلیون پوند قیمتش بوده، خرید سانچز با ۳۰ تا خیلی هم خوبه. دبوشی هم خوبه. هافبک دفاعی هم ازبین اشنایدرلین و خدیرا و بندر یکی شونو میخره ونگر که از بین اینا اشنایدرلین رو بیشتر میپسندم من، بازیکن خوبیه و تو لیگ برتر هم که بازی کرده.

shakerifar
09-07-2014, 22:47
با این که خیلی ربطی به تاپیک نداره ولی یکم شفاف سازی بد نیست
مارک اوگدن خبرنگار معتبر تلگراف قیمت شاو رو27میلیون پوند +1 میلیون پوند پاداش عنوان می کنه که حالا با تقریب خوبی می شه گفت 30 میلیون پوند
اتو این تاپیک قیمتش ار بیشتر از 30 میلیون پوند شروع شده رسیده به 35میلیون پوند
حالا این رقمای تو این تاپیک چجوری بیان می شن من نمیدونم ولی با این روند فردا پس فردا قیمتش به 40 میلیون پوند هم میرسه
----------------------------------------
برای این که خیلی اسپم نباشه گفته می شه ونگر می خواد سانچز و به مهاجم نوک تبدیل کنه کاری که قبلا هم با بازیکنای دیگه کرده بود
و البته ارسنال دنبال جایگزینی برای فرمایلن هم هستش
باید دید ونگر چی کار می کنه تا این جا که عملکرد قابل قبولیو داشته

Sepehr SS
10-07-2014, 01:00
با این که خیلی ربطی به تاپیک نداره ولی یکم شفاف سازی بد نیست
مارک اوگدن خبرنگار معتبر تلگراف قیمت شاو رو27میلیون پوند +1 میلیون پوند پاداش عنوان می کنه که حالا با تقریب خوبی می شه گفت 30 میلیون پوند
اتو این تاپیک قیمتش ار بیشتر از 30 میلیون پوند شروع شده رسیده به 35میلیون پوند

همون 30 میلیون پوند هم برای شاو خیلی زیاده. شاو مثلا چه سابقه درخشانی داشته که اینقدر قیمت داشته باشه؟ بازی های فصل پیشش رو هم من چند تاشو دیدم، بازیکن خوبیه ولی 30 میلیون خیلی زیاده براش. چلسی با همین مبلغ، فابرگاس و دیگو کاستا رو گرفت که از لحاظ سابقه به هیچ وجه قابل مقایسه با شاو نیستن.

REZAHOSEYNGANI
10-07-2014, 02:06
همون 30 میلیون پوند هم برای شاو خیلی زیاده. شاو مثلا چه سابقه درخشانی داشته که اینقدر قیمت داشته باشه؟ بازی های فصل پیشش رو هم من چند تاشو دیدم، بازیکن خوبیه ولی 30 میلیون خیلی زیاده براش. چلسی با همین مبلغ، فابرگاس و دیگو کاستا رو گرفت که از لحاظ سابقه به هیچ وجه قابل مقایسه با شاو نیستن.

شاو بهترین دفاع چپ لیگ برتر در سن 18 سالگی شده

vahidgame
10-07-2014, 23:56
انتقال سانچز به طور رسمی دیگه اعلام شد

Official: Arsenal sign Alexis Sanchez from Barcelona ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

آرسنال انتخاب هوشمندانه ای کرد و سانچز واقعا عالیه
فصل بعد هم آرسنال باز می تونه حداقل توی یه دوره ای مدعی قهرمانی باشه البته اگه بازم تیمش رو تقویت کنه

SoroushStar
11-07-2014, 02:27
سلام به همه آرسنالیای گل تبریک می گم عجب خرید توپی کردیم:n19: درمورد بازیکن خریده شده فقط می گم عالیه و بعدشم به حرف های رئیس بسنده میکنم
درمورد لباس جدید هم به نظرم بدک نیست فقط ای کاش چسبون نبود
درمورد اخبار نقل انتقالات:
Cadena Ser

آرسنال به دنبال اینه تا خاویر مانکیو - Javier Manquillo دفاع راست 20 ساله اتلتیکو رو همراه با گزینه خرید به صورت قرضی به خدمت بگیره .
گیم بالاگه - Guillem Balague

آرسنال علاوه بر دبوشی در آستانه تکمیل قرارداد قرضی مانکیو هم قرار گرفته . آرسنال گزینه خرید رو هم در اختیار خواهد داشت .

AS

تنها یه قدم دیگه تا نهایی شدن انتقال قرضی مانکیو به آرسنال باقی مونده
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ _______________
درمورد دروازبان هم به نظرم همین اسپینا که بهمون لینک شد به نظرم خوبه از دو لحاظ:1-دروازبان خوبیه و اگه از فابی بهتر نباشه بدترم نیست2-این بازیکن مجانی و به صورت آزاد به تیم میاد و این از لحاظ مالی یه خرید یازیکن تو هافبک دفاعی کمک می کنه

*IN*
11-07-2014, 02:31
لباسه فصله بعد تیم:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فصل قبلیا به نظرم قشنگتر بودن...

Sara
11-07-2014, 04:15
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

الکسیس سانچز 25 ساله از بارسلونا به آرسنال پیوست، در این تیم او 88 بار به میدان رفته است و در طول 3 فصل حضور 39 گل به ثمر رسانده است.
آمار این مهاجم در تیم ملی شیلی 71 بازی و 24 گل زده است.
وی پیش از انتقال در سال 2011 به تیم بارسلونا به دنبال موفقیتی که در جنوب آمریکا به دست آورده بوده در سال 2008 به سری A ایتالیا و تیم اودنیزه پیوست، در طول سه فصل همراه این تیم 95 بار به میدان رفت و 20 گل به ثمر رساند.

شماره این بازیکن به زودی اعلام می شود.


گالری عکس الکسیس سانچز در لباش طراحی پوما ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Arsenal.com

Sara
11-07-2014, 04:44
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لوکاس پودولسکی - 1990 و 2014

SoroushStar
11-07-2014, 09:32
شماره الکسیس سانچز توسط باشگاه اعلام شد:
:n02:شماره مورئال رو بهش دادن(17)،خود مونرئال هم شد 18

SoroushStar
11-07-2014, 09:41
این شرط هایی که توی محرومیت سوارز خیلی جالبه درمورد کارهایی هم که می تونه انجام بده یه کاربود که خیلی خنده دار بود اونم این که حق استفاده از کنسول بازی های ويدئويي رو داره:n02::n08:

SoroushStar
11-07-2014, 14:12
اینم اولین مصاحبه سانچز که از سایت Gunnerstrust.com:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])نخستین گفتگوی الکسیس سانچز با سایت رسمی باشگاه.

الکسیس، به آرسنال خوش آمید. ملحق شدن به این باشگاه چه احساسی دارد؟
خوشحالم که در اینجا هستم. می دانم که این باشگاه یک مربی دارد که مراقب بازیکناش است و به انها اهمیت می دهد. در اینجا هستم تا قهرمان جام ها شوم و تا جای ممکن موفقیت بدست بیاورم.

در مورد آرسنال چه می دانید؟
آرسنال باشگاهی است که به بازیکنانش اهمیت می دهد و در اینجا می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم. همچنین تیم بزرگی است. به همین دلیلی اینجا هستم.

می دانید که اولین بازیکن از کشور شیلی هستید که تاکنون داشته ایم؟ این مساله باید موجب غرور شما باشد.
قطعا بسیار خوشحالم که اولین بازیکن شیلی هستم که در آرسنال بازی می کند. بهترین توان خود را به کار می گیرم تا تک تک دستاوردها را تصاحب کنم.

آرسن ونگر چه تاثیری بر روی تصمیم شما برای انتقال به آرسنال داشت؟
به من گفته شد او مربی ای است که می توانید چیزهای زیادی از او یاد بگیرید. او می خواهد در فوتبال به دستاوردهای بزرگی برسد و این مساله به من کمک کرد تا در مورد امضای قرارداد ب اآرسنال تصمیم بگیرم.

تیم های آرسن به واسطه سبک بازی خود شناخته می شوند. این مساله چقدر برای شما اهمیت دارد؟
سبک بازی آرسن ونگر همان سبکی است که در تیم ملی شیلی ارائه می کنیم. به ان عادت دارم. آرسنال خیلی خوب بازی می کند که مناسب سبک بازی من است. به همین دلیل به اینجا آمدم.

شما می توانید در چندین پست هجومی بازی کنید. آیا مربی با شما در مورد اینکه ممکن است کجا بازی کنید صحبت کرد؟
مربی چندین پست را مشخص کرد اما اکنون در این مورد نگران نیستم. به محض اینکه تمرینات را شروع کنم، با مربی در مورد این مساله صحبت می کنم.

آیا عملکرد تیم در فصل گذشته را دبنال کردید، خصوصا قهرمانی در جام حذفی؟
فکر می کنم آرسنال فصل خوبی داشت. تیم نه تنها فوتبال خوبی بازی می کند بلکه ترکیب نیز کاملا خوب است و می توانیم قهرمان جام ها شویم.

جذب مسوت اوزیل در فصل گذشته تا چه اندازه روی چشم انداز آرسنال در اروپا تاثیر داشت؟
مسوت اوزیل در سراسر جهان بازیکن شناخته شده ای است، چه در باشگاه و چه در تیم ملی. با حضور اوزیل آرسنال به قهرمانی در لیگ نزدیک شد. امیدوارم من هم بتوانم سهمی داشته باشم تا بتوانیم تا جای ممکن جام ها را بدست بیاوریم.

با حضور اوزیل، شما و دیگر اعضای ترکیب، چقدر اطمینان دارید که آرسنال می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کند؟
ترکیب بزرگی داریم و باشگاه بزرگی هستیم. می توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم.

در مورد قهرمانی در لیگ چطور؟ امکان پذیر است؟
اینکه بطور مداوم بازی کنم تنها دلیلی نبود که به اینجا آمدم. به اینجا آمدم تا قهرمان لیگ، لیگ قهرمانان و تمام جام ها شوم.

ورزشگاه امارات یکی از معروف ترین استادیوم ها در جهان است، تا چه اندازه مشتاق حضور در این زمین هستید؟
قطعا بی صبرانه منتظر حضور در این استادیوم هستم. هر بچه ای رویای بازی کردن در زمینی همانند امارات را دارد.

اولین بازی شما می تواند در جام امارات باشد. چقدر مهم است تا کار را مقابل هواداران خوب شروع کنید؟
مهمترین چیز این است که خونسرد باشید و عجله نکنید. تا زمانی که کار ار آسان بگیرم و خونسرد باشم همه چیز خوب پیش می رود. اما همچنین بی صبرانه منتظر این هستم تا نشان دهم چرا به اینجا امدم.

banii
12-07-2014, 02:13
داشتم به این فکر میکردم که یک بازیکن ایرانی مثلا پولادی ، دژاگه یا جهانبخش یا گوچی به تیممون ملحق بشند! نظرتون چیه دوستان؟ :n02:




اینکه بطور مداوم بازی کنم تنها دلیلی نبود که به اینجا آمدم. به اینجا آمدم تا قهرمان لیگ، لیگ قهرمانان و تمام جام ها شوم.

آفرین به این سانچز:n12:
بهش خیلی امیدوارم و بی صبرانه منتظر شروع فصل که ببینم چه نمایشی رو ارائه میده ... :n16:

VBYOFSKI
12-07-2014, 11:34
داشتم به این فکر میکردم که یک بازیکن ایرانی مثلا پولادی ، دژاگه یا جهانبخش یا گوچی به تیممون ملحق بشند! نظرتون چیه دوستان؟

همینجوریش کلی نخاله تو تیم بود که این فصل انداختیمشون بیرون.

-------------

جف تایید کرد که به صورت خیلی خفنی دنباله خدیرا هستیم. گویه پیشنهاد 20 میلیونی هم ارسال شده که فعلا رئال قبول نکرده.

albertxx
12-07-2014, 11:50
گویه پیشنهاد 20 میلیونی هم ارسال شده که فعلا رئال قبول نکرده.

خدیرا 20 میلیون ؟؟؟
شوخی میکنی ؟؟ :n02:

یکی از بهترین هافبک های حال حاضر آلمان و رئال هست


بعدش داوید لوئیز که یه مدافع هست (( حالا 7-1 بماند )) 50 میلیون ؟؟؟؟

مدافع 50 میلیون
بعدش خدیرا یه هافبک عالی 20 میلیون ؟؟؟؟؟؟؟؟:n02:

SoroushStar
12-07-2014, 12:57
خدیرا 20 میلیون ؟؟؟
شوخی میکنی ؟؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یکی از بهترین هافبک های حال حاضر آلمان و رئال هست


بعدش داوید لوئیز که یه مدافع هست (( حالا 7-1 بماند )) 50 میلیون ؟؟؟؟

مدافع 50 میلیون
بعدش خدیرا یه هافبک عالی 20 میلیون ؟؟؟؟؟؟؟؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این دیگه از خصوصیات ایوان کچل:n09: یعنی جوری بز خری می کنه که همه تو کف می مونن:n02: همین سانچز رو با 27تا 30 ملیون پوند خرید همه این جوری شدن:n04:

SoroushStar
12-07-2014, 13:07
اینم مصاحبه رمزی(:n12:)درمورد سانچز:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])آرون رمسی باور دارد خرید جدید توپچی ها به راحتی در آرسنال خود را نشان می دهد.

در مورد اینکه الکسیس سانچس در کدام پست بازی می کند...
این کار را بر عهده مربی می گذارم. همه ما در مورد کیفیت های او اگاه هستیم. او سریع است، می تواند به پشت دفاع برود و با توپ دریبل بزند بنابراین به راحتی خود را نشان می دهد. او استعداد فوق العاده ای است. در بارسلونا این مساله را اثبات کرد و در جام جهانی او اصلی ترین بازیکن شیلی بود. مطمئنم او بلافاصله در باشگاه مستقر می شود و کیفیت خود را نشان می دهد. خرید فوق العاده ای برای ماست و قطعا کیفیت را به تیم اضافه می کند و سبک خود را به تیم می آورد. بی صبرانه منتظر کار کردن با او هستیم.

در مورد احتمال جذب دبوشی به آرسنال...
او برای تیم ملی فرانسه بازی می کند و کیفیت خوبی دارد. مطمئنم اگر به اینجا بیاد، خود را با تیم هماهنگ می کند.

در مورد تمدید قرارداد آرسن ونگر...
لحظه مهمی برای باشگاه و ما بازیکنان بود. او در طول سال ها مربی فوق العاده ای بوده و کسی که همه ما از کار کردن با او لذت می بریم. حضور در کنار او آسان است زیرا به شما توصیه می کند که چطور می توانید بهتر شوید. او توانایی مدیریت فوق العاده ای دارد و برای باشگاه مهم بود که بار دیگر قرارداد خود را تمدید کند.

SoroushStar
12-07-2014, 13:11
اینم یه مصاحبه دیگه از سانچز با عنوان می خواکه هواداران آرسنال را خوشحال کنم:n12::
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])صحبت های الکسیس سانچس در مورد جام جهانی، شیلی و هواداران.

الکسیس، شما از جام جهانی باز می گردید. چگونه تجربه ای بود؟
تجربه فوق العاده ای بود، هم برای من و هم برای تیم. متاسفانه شیلی نتوانست بیشتر پیش برود اما بهترین توان خود را ارائه کردیم و نشان دادیم که تیم قدرتمند و با کیفیتی هستیم. فکر می کنم احترام همه را بدست آوردیم.

بازی ها در آمریکای جنوبی بود، عملکرد شیلی تا چه اندازه اهمیت داشت؟
بازی کردن در آمریکای جنوبی برای ملت شیلی بسیار اهمیت داشت. از نقطه نظر شخصی جام جهانی بطور کلی زندگی مرا تغییر داد. از نظر جنبه های هجومی و دفاعی و تصمیم گیری درون زمین چیزهای زیادی یاد گرفتم.

شما از فوتبال اسپانیا به آرسنال آمدید و در آرژانتین و ایتالیا نیز بازی کرده اید. بطور کلی انتظار دارید در انگلستان با چه چیزی روبرو شوید؟
همواره فوتبال انگلساتن را دوست داشتم و از تماشای آن لذت می بردم. با بازی کردن درلیگ های آرژانتین، ایتالیا و اسپانیا، چیزهای زیادی در مورد فوتبال و مردم این کشورها یاد گرفتم. اکنون در انگلستان هستم و هدفم ادامه یادگیری است.

انتظار دارید در انگلستان با چه چالشی روبرو شوید؟
احساس می کنم که بازی در انگلستان چالش برانگیز ترین قدم در طول حرفه ام باشد. تیم های قدرتمندی درلیگ هستند و بهترین توانم را به کار می گیرم تا جای ممکن برنده شوم.

هر بازیکن جدیدی برای جا افتادن به زمان نیاز دارد. از انجا که قبلا در لیگ های مختلف بازی کرده اید، فکر می کنید انجام این کار بریتان آسان باشد؟
ساده است، هرچه زمان جلو برود بیشتر جا می افتم. تنها می خواهم فوتبال بازی کنم و بطور کلی درون زمین از کار خود لذت ببرم.

هم تیمی شما در تیم ملی گری مدل در لیگ برتر بازی کرده. با او در مورد فوتبال انگستان صحبت کردید؟
بله البته گری و من کمی در مورد فوتبال انگلستان صحبت کردیم. او خیلی زیاد فوتبال انگلستان را دوست دارد و در اینجا عالی کار کرده.

شما به عنوان یک بازیکن بسیار سخت کوش شناخته می شوید، این مهمترین جنبه برای جا افتادن در اینجاست؟
یک فوتبالیست همواره باید برای تیمش به سختی کار کند تا هرآنچه می تواند را برنده شود. بنابراین کیفیت مهمی برای همه محسوب می شود.

فصل گذشته در لالیگا 19 گل زدید و 10 پاس گل دادید. کدام را ترجیح می دهید، گل زدن یا فراهم کردن پاس گل؟
صادقانه بگویم هر دو را دوست دارم. واضح است که گلزنی بسیار رضایت بخش است اما همچنین ارسال پاس گل برای هم تیمی ها نیز موجب خوشحالی من می شود. اما بطور کلی کسب پیروزی بهترین احساس است.

بازیکنانی مانند سالاس و زامورانو در بهترین باشگاه های اسپانیا و ایتالیا درخشیده اند اما هیچ بازیکنی از شیلی به افتخار بزرگی در انگلستان دست نیافته. آیا احساس می کنید با این انتقال نماینده کشور خود هستید؟
احساس می کنم که همواره نماینده کشورم هستم. به همین دلیل برای هر باشگاهی که بازی می کنم بهترین توانم را به کار می گیرم. از دوران بچگی همیشه گفتم که هرجا که باشم می خواهم همه چیز را برنده شوم و به همین دلیل اکنون اینجا هستم.

در دوران رشد چه بازیکنی قهرمان شما بود؟
در دوران کودگی هیچ الگوی خاصی نداشتم. زامورانو و سالاس را تحسین می کردم زیرا بازیکنان مهمی برای شیلی بودند اما اگر باید یکی را انتخاب کنم می خواهم بگویم رونالدوی برزیلی. همیشه به عنوان یک بازیکن تحسین کننده او بودم.

چه چیزی او را تحسین بر انگیز می کرد؟
درون زمین بسیار قدرتمند بود و تماشای او واقعا موجب انگیزه من میشد تا فوتبال بازی کنم.

در نهایت، پیام خود خطاب به هواداران را بگویدد...
در نهایت به آرسنال آمدم تا با کمک هم تیمی هایم هر آنچه امکان پذیر باشد را برنده شوم. بی صبرانه به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان هستم.

SoroushStar
12-07-2014, 21:04
اینم یه مصاحبه از آرتتا در رابطه با شایعات علاقه فیورنتینا بهش که طبق معمول عالی حرف زده:n02::
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])اخیرا گزارش هایی منتشر شدند که اذعان داشتند باشگاه فیورنتینای ایتالیا علاقمند است تا در این تابستان آرتتا را جذب کند. وکیل آرتتا این گمانه زنی ها را رد کرد و حالا نیز خود آرتتا این صحبت ها را بی اساس می خواند و می گوید از زندگی خود در آرسنال راضی است.
وی گفت: " من قادر نیستم جلوی انتشار شایعات را بگیرم، ولی از این اطمینان دارم که از بودن در اینجا واقعا خوشحالم. احساس میکنم مهره ی ارزشمندی هستم و مسئولیت زیادی را در اینجا به من واگذار کرده اند و من این را دوست دارم.
" من از اوضاع راضی هستم مگر اینکه باشگاه نظرش درباره ی من تغییر کند. به تازگی با سرمربی تیم گفتگو کردم. او از دیدگاه من آگاه است و اوضاع بین ما خوب است."
آرتتا هم چنین جذب الکسیس سانچز توسط باشگاه را تحسین کرد و گفت که آن را نشانه ی اراده ی قوی آرسنال برای فصل پیش رو می داند.
او اضافه کرد: " الکسیس همان بازیکنی است که ما به دنبالش بودیم. در مقطعی از فصل قبل، به علت مصدومیت هایی که گریبان تیم را گرفت در جلوی زمین سرعت نداشتیم، اما این فصل دیگر اینطور نخواهد بود. ما تهدیدی برای خط دفاع حریفان خواهیم بود و الکسیس انتخاب متفاوتی را به ما ارائه خواهد داد. هم چنین او یک شخصیت خاصی دارد. او یک جنگجوست و بسیار جاه طلب است. فکر میکنم وی از آن دست بازیکنان است که هواداران آرسنال به شدت خواهند پسندید.
" جذب سانچز یک بیانیه قدرتمند در مورد آینده ی باشگاه بود. فکر میکنم در راه درستی قدم برمیداریم، باشگاه و مدیران آن همگی جاه طلب هستند و ما تصمیم داریم تا برای اهداف بزرگی رقابت کنیم. "

SoroushStar
14-07-2014, 22:20
اینهم یه مصاحبه از فلامینی که با تاخیر گذاشتم:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])هافبک فرانسوی آرسنال، آرسن ونگر را برای تصمیمش مبنی تمدید قرارداد تحسین می کند و می گوید توپچی ها خیز برداشته اند تا در فصل پیش رو هم بار دیگر برای کسب قهرمانی لیگ برتر رقابت کنند.
او در مصاحبه اختصاصی با گل گفت: "(تمدید قرارداد ونگر) برای تمامی بازیکنان یک خبر بزرگی بود اما برای من معنای بیشتری داشت، زیرا او کسی بود که برای اولین بار مرا از فرانسه به آرسنال آورد و یکبار دیگر هم مرا به اینجا بازگرداند.
" ما همگی بسیار خوشحال شدیم چون او از وقتی به باشگاه آمده، نقش بزرگی را در آرسنال برعهده دارد. اکنون که برنده ی یک جام شده ایم به خود اطمینان بیشتری داریم. در حال ورود به فصل دیگری هستیم و من امیدوارم امسال هم دوباره برنده ی یک عنوان شویم."
فصل گذشته مصدومیت ها ضربه ی بزرگی را به آرسنال زد و آنها از کسب لیگ برتر باز ماندند. فلامینی در مورد شانس آرسنال برای بردن لیگ در فصل بعد ذوق زده است اما می گوید (برای تحقق این امر) ونگر نیاز به کمی شانس دارد تا بازیکنان کلیدی اش به جای تخت بیمارستان در زمین بازی حاضر باشند.
او اضافه کرد: "برای باشگاه و تیم نکته ی مثبتی است که ابو دیابی به تمرینات بازگشته است. امیدوارم تئو ولکات نیز تا یکماهِ آینده به جمع ما برگردد. همه چیز در تیم بسیار مثبت است چون ما دارای کیفیت زیادی هستیم اما مصدومیت چند بازیکن مهم باعث شد تا رقابت در لیگ برتر دشوار شود.
" آرزو دارم جک ویلشر و بقیه ی بازیکنان در طول فصل آماده باشند چون با وجود آنها، انتخاب های بیشتری داریم و قویتر هستیم. هنگامی که تمامی بازیکنان در آمادگی کامل باشند، فرصت های خیلی بیشتری برای اجرای تاکتیک های گوناگون داریم و کار سرمربی برای هدایت تیم آسانتر می شود. از همه نظر این یک ویژگی مثبت است."

SoroushStar
14-07-2014, 22:26
آقا این ماجرای ویلشر واقعیه؟؟ دیگه داره گندش رو در میاره اون از سیگار کشیدن پارسالش اینم از گند جدیدش:grrr: بعدا میا مصاحبه می کنه که من فرصت کمی برای نشون دادن خودم و پیشرفت کردن دارمو می خوام بازیکن خوبی بشمو اینا

SoroushStar
14-07-2014, 22:28
اسپورت میگه که خدیرا چلسی رو پیچوند که بیاد آرسنال و میگه توافقای شخصی انجام شده و خدیرا 4 ساله آینده رو تو آرسنال بازی میکنه
:n19:ایول امیدوارم درست باشه

جرمی ویلسن - Jeremy Wilson
The Telegraph

آرسنال داره پیشنهادی رو برای دروازه بان تیم ملی کلمبیا یعنی داوید اوسپینا آماده می کنه . جذب یه دروازه بان ملی پوش دیگه بدون شک فشار بیشتری رو روی دروازه بان شماره یک آرسنال یعنی شسنی خواهد گذاشت .

همچنین انتظار میره آرسنال در این هفته خبر جذب دو مدافع راست جدید خودش یعنی دبوشی و مانکیو رو اعلام کنه

جان کراس - John Cross
Mirror

آرسنال امیدواره تا در هفته آینده با 3 میلیون پوند داوید اوسپینا رو به خدمت بگیره .

banii
14-07-2014, 23:30
بر اساس شنیده ها دروازبان مکزیک(اوچوا) و کاسیاس هم گزینه های بعدی هستند !!

SoroushStar
15-07-2014, 01:26
اچوا هم گزینه خوبیه ولی فعلا داغ ترین مورد خدیراست که روزنامه اسپورت اسپانیا در موردش گفته که امروز فردا رسمی می شه:n19:امیدوارم درست باشه امسال تیم تو نقل و انتقالات حیلی خوب و با برنامه کار کرده خداروشکر:n20:

SoroushStar
15-07-2014, 09:46
گری جیکوب ، مت هیوز - Matt Hughes ، Gary Jacob
The Times

آرسنال پس از شروع مذاکرات با نمایندگان خدیرا بر سر یک قرارداد 4 ساله ، در بهترین شرایط ممکن برای جذب بازیکن قرار گرفته .

خدیرا رسماً درخواست خروج نداده اما پس از شکست مذاکرات با رئال برای تمدید قرارداد ، رئال چاره ای جز فروش این بازیکن که تنها 12 ماه از قراردادش باقی مونده نداره .

SoroushStar
15-07-2014, 09:52
اینم یه مصاحبه از جنکینسون که این روزا حرفش هست قرضی می خوان بفروشنش:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])ملی پوش اهل شیلی باشگاه بارسلونا در انتقالی سریع به شمال لندن آمد و در انتهای ماه می تواند با هم تیمی های جدید خود تمرین کند.

کارل جنکینسون می گوید اعضای ترکیب بی صبرانه منتظر ملاقات با سانچس هستند تا از نزدیک با وی کار کنند.

"او بازیکن فوق العاده ای است، تمام اعضای باشگاه از این انتقال هیجان زده هستند. درست همان احساسی را دارد که فصل گذشته در زمان نتقال مسوت اوزیل وجود داشت.

او یک بازیکن کلاس جهانی است و شما می خواهید از این دست بازیکنان را در باشگاه ببینید. بازیکنان به اندازه هواداران هیجان زده هستند زیرا اگر به عنوان یک باشگاه پیش بروید و واقعا بخواهید برای عناوین مبارزه کنید، نیاز دارید بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرید.

با جذب او یقینا این کار را انجام دادیم، او یک مهره فوق العاده است. همه بسیار هیجان زده هستند که بازیکنی با این عظمت را جذب کرده ایم.

او سریع است و مستقیم کار می کند، می تواند در نوک حمله و یا در گوشه ها بازی کند و بازیکن بسیار پر تحرکی است. او قطعا مناسب سبک بازی آرسنال خواهد بود و از نظر سرعت و نوع بازی بسیار شبیه به تئو والکات است.

اگر بازیکن کلاس جهانی باشید، آنوقت در هر ترکیبی جا می افتید و او یقینا چنین بازیکنی است."

جنکینسون بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید است و می گوید قهرمانی در جام حذفی تنها موجب اشتیاق بیشتر تیم شده است.

"وقتی برای اولین بار قهرمان می شوید، می خواهید بار دیگر آن را تجربه کنید. همه از قهرمانی در جام حذفی هیجان زده هستند و دستاورد بزرگی برای همه ما بود.

امیدوارم این فصل بتوانیم در تمام رقابت ها مبارزه کنیم. ترکیب لازم را در اختیار داریم و بازیکنی مانند سانچس را به خدمت گرفتیم بنابراین دلیلی نمی بینم که چرا نتوانیم این کار را انجام دهیم."

SoroushStar
15-07-2014, 16:43
" یـانمات " با 5 میلیون پوند از فاینورد به نیوکسل پیوست .

گاردین

خوب پس باید منتظر رسمی شدن قرارداد دبوشی هم باشیم چون نیوکاسل شرط گذاشته بود تازمانی که جانشین پیدا نکردن آرسنال رسمی نکنه قضیه رو حالا هم که یانمات رو خریدن پس تا چند ساعت دیگه شایدم تا فردا دبوشی هم ok می شه و می مونه هافبک دفاعیه و دروازبان:n02:امسال تیم تو نقل و انتقالات ترکونده جالب هم هست آخه قبل باز شدن پنجره نقل و انتقالات ونگر گفت تو سال جام جهانی بازار راکد ولی الان هیچی نشده دوتا سوراخ تیم رو پر کردیم:n19:

SoroushStar
15-07-2014, 16:45
اینم یه مصاحبه از ولکات عزیز:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])مهاجم انگلیسی توپچی ها در جریان دیدار جام حذفی در ژانویه گذشته دچار آسیب دیدگی شد و انتظار می رود در ابتدای فصل به ترکیب تیم بازگردد.

تئو والکات از پیشرفت خود در تمرینات راضی است و بی صبرانه به دنبال بازی در کنار خرید جدید توپچی ها، الکسیس سانچس است.

"سانچس یک بازیکن کلاس جهانی است و از تماشای بازی او در بارسلونا و همچنین بازی در جام جهانی برای تیم ملی شیلی لذت بردم.

او همچنین هنوز بسیار جوان است و سرعت و قدرت بسیاری از خود نشان می دهد که سال گذشته تا حدودی کمبود آن را احساس کردیم. با حضور او و من در کناره ها، تیم های زیادی نخواهند بود که برای بازی مقابل آرسنال بی تابی کنند!

در حال حاضر هیجان زیادی اطراف باشگاه وجود دارد. او یک خرید قابل توجه است و این مسیری است که باشگاه در آن حرکت می کند. اول از همه اوزیل و اکنون الکسیس سانچس. چه کسی می داند این روند تا کجا ادامه پیدا می کند؟

عالی است که از چنین بازیکنانی یاد بگیرید و دیگر نمی توانم برای بازی در کنار او منتظر بمانم. بی صبرانه منتظر آن هستم."

والکات برای بازگشت خود به میادین زمانی را مشخص نمی کند اما وی اطمینان دارد که که می تواند فرم قابل توجهی از خود نشان دهد.

"وضعیت زانوی من واقعا خوب است، همراه با فیزیوتوراپ ها و مربی بدنساز خوب کار می کنم و در طول تابستان به خوبی کار کرده ام. اوضاع واقعا خوب به نظر می رسد و برای 5 ماه گذشته واقعا خوب کار کرده ام.

مهمترین چیز این است که توان خود را بدست بیاورم. نزدیک به بهبودی کامل هستم. همه چیز تنها به کسب ثبات و توان از دست رفته باز می گردد. همه چیز خوب پیش می رود و واقعا خوشحال هستم."

SoroushStar
16-07-2014, 09:48
آقا این دبوشی چرا رسمی نمی شه؟قبل این که می گفتن به خاطر اینه که نیوکاسل می خواد جانشینش رو بیاره حالا که جانشین هم آوردن دیگه مشکل چیه؟نکنه اصلا خبری نیست و مارو مثل قضیه هیگوایئن سر کار گذاشتن:n13:

SoroushStar
17-07-2014, 00:30
خوب مثل این که قراره دبوشی رو تا فردا پس فردا رسمی کنن انشالله درمورد خدیرا هم که وکیلش گفته که توافقات شخصی هنوز نشده مشکل اصلی سر حقوق خدیراست (که واقعا هم الکی بالا با این قیمت هایی که روزنامه ها میدن)وگرنه برطبق گفته روز نامه ها با باشگاه رئال سر25 تا به توافق رسیدیم راستی دوستان آرسنالی کجایید؟

*IN*
17-07-2014, 20:36
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SoroushStar
17-07-2014, 20:50
رسمی شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دبوشی به آرسنال پیوست. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اسکای میگه رقم انتقال 12 میلیون پوند بوده.

SoroushStar
17-07-2014, 20:52
هافبک دفاعی بریم دنبال اشنایدرلین و لارس بندر که گزینه های خوبی هم هستن چون این خدیرا پول زیادی می خواد و واقعا هم اونقدر هم قیمتش نیست

SoroushStar
17-07-2014, 22:28
تا این جا که تیم خوب و با برنامه کار کرده تو نقل و انتقالات اسپینا رو بگیریم سوراخ های اصلی تیم پرشدن و فقط می مونه 1یا دو خرید برای تقویت تیم
تا این جا آرسنال خوب بوده تو نقل و انتقالات چلسی هم عالی بوده و یه تیم کامل رو درست کرده یونایتد هم خوب بوده لیورپول هم داره کار پارسال تاتنهام رو می کنه یعنی بعد فروش بهترین بازیکنشون یعنی سوآرز بازیکن های جوون با استعداد رو می گیرن ولی چون مربی لیورپول خیلی بهتر از مربی های تاتنهام هست فک کنم بتونه تیم رو جمع کنه و به وضعیت پارسال تاتنهام دچار نشن از طرفی یونایتد هم تیم رو داره دوباره از اول می بنده و مربیشون هم عوض شده و همین باعث ناهماهنگی می شه سیتی هم که کلا تو یه دنیای دیگس با این خرجیای وحشتناک در کل امسال لیگ انگلیس باید جالب باشه:n19:

SoroushStar
17-07-2014, 22:29
Jeff Weston ایجنت سابق کایرن گیبز، که الان تو یه دفتر مشاوره ای کار میکنه، میگه ایجنت ها به من گفتن آرسنال امسال تبدیل به مقصد جذابی برای بایکناشون شده.

هم چنین گفته یه خرید بزرگ دیگه هم تو راهه

powerslave
17-07-2014, 22:44
اسپینا خیلی رو شوت ها و تک به تک هاخوب بود ولی نمیدونم رو توپ های بلند چطور کار میکنه.
خبری از خرید فوروارد نیست؟

SoroushStar
18-07-2014, 01:06
اینم اولین مصاحبه دبوشی:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])نخستین مصاحبه متیو دبوشی با سایت رسمی باشگاه.

متیو، به باشگاه فوتبال آرسنال خوش امدید، بودن در اینجا چه احساسی دارد؟
بسیار خوشحالم که در آرسنال حضور دارم و با این باشگاه بزرگ قرارداد امضا کردم. برای شروع کار بسیار هیجان زده ام.

به ما بگو چرا آرسنال را انتخاب کردید...
زیرا آرسنال یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است. بسیار افتخار می کنم که با آرسنال قرارداد امضا کردم و این پیراهن را بر تن می کنم.

آیا قهرمانی در جام حذفی بطور خاص روی تصمیم شما تاثیر داشت؟
هم بله و هم نه. می دانم که آرسنال هر سال می تواند قهرمان جام ها شود. قهرمانی فصل گذشته در جام حذفی عالی بود اما امیدوارم این تنها شروع کار باشد و اینکه فصل آینده عناوین بیشتری بدست بیاوریم.

آرسنال در فصل گذشته چطور کار کرد؟
فصل بسیار خوبی بود. آرسنال همواره با ثبات کار می کند. هر سال در بالای جدول هستیم بنابراین فصل گذشته سال خوب دیگری بود.

در مورد آرسن ونگر چطور، آیا تاثیر زیادی روی تصمیم شما داشت؟
بله البته. همه آرسن ونگر را می شناسند. همه می دانند که او مربی بزرگی است بنابراین البته، او روی حضور من در اینجا تاثیر داشت.

فاکتورهای دیگری که موجب می شود باور داشته باشید آرسنال در سال های آینده موفقیت های بیشتری بدست می اورد چیست؟
بازیکنان واقعا بزرگی در این تیم هستند. فصل گذشته این مساله را دیدیم و فکر می کنم این فصل حتی بهتر باشد. و همانطور که گفتم، امیدوارم که عناوین بیشتری در سال های پیش رو بدست بیاید.

از دوران حضور خود در لیگ برتر چقدر درس گرفتید؟
لیگ بسیار سخت اما هیجان انگیز است. هر بازی و هر هفته سخت است اما فوق العاده است که قادر باشید در یکی از بهترین لیگ های جهان بازی کنید.

اینکه تجربه حضور در لیگ برتر را دارید چقدر مهم است؟ به این معناست که بلافاصله می توانید خود را نشان دهید....
فکر می کنم جا افتادن در ترکیب آسان تر باشد. برای یک سال و نیم در لیگ برتر کار کردم بنابراین به خوبی ان را می شناسم. پس به نفع من است.

مطمئنم می خواهید به باشگاه نیوکاسل و کارهایی که برای شما انجام دادند ادای احترام کنید. ترک آنجا سخت بود؟
بله البته. تنها یک سال و نیم در نیوکاسل بودم و تجربه بی نظیری با حضور هواداران بود. از اعماق قلبم از انها تشکر می کنم زیرا در زمان حضورم در انجا واقعا از من حمایت کردند و امیدوارم درک کنند که موقعیت عظیمی پیش روی خود داشتم که نمی توانستم به راحتی از ان بگذرم.

در باشگاه لیل 2 فصل در لیگ قهرمانان بازی کردید، تا چه اندازه می خواهید بار دیگر خود را در ان سطح آزامیش کنید؟ این یکی از مهمترین فاکتورها برای حضور در آرسنال بود؟
بله، به همین دلیل اینجا آمدم. به اینجا آمدم چون می خواهم بار دیگر در لیگ قهرمانان بازی کنم که یکی از بزرگ ترین رقابت ها در دنیاست. همه می خواهند در ان بازی کنند.

SoroushStar
18-07-2014, 01:10
اینم صحبت های رئیس در رابطه با خرید دبوشی:
پایگاه خبری GunnersTrust: ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])صحبت های آرسن ونگر در مورد انتقال متیو دبوشی، مدافع راست فرانسوی به آرسنال.

خروج باکاری سانیا از نظر تجربه یک شکاف ر در تیم به وجود آورد و به نظر می رسد دبوشی برای پر کردن این شکاف کامل است...
دقیقا. آنها در تیم ملی رقیبان هم هستند. جانشین مشخص برای سانیا، دبوشی بود. وی تجربه دارد، در لیگ برتر بازی کرده و همچنین در رقابت با جنکینسون خواهد بود که انتظار دارم پیشرفت کند. نبرد جالبی وجود خواهد داشت اما البته وی با تجربه است و کسی است که در غیاب سانیا چیزی را برای تیم به ارمغان می اورد. نیاز داشتیم بازیکنی را به خدمت بگیریم و فکر می کنم دبوشی خرید خوبی است.

او همچنین از 18 ماه حضورش در نیوکاسل تجربه خوبی در لیگ برتر دارد. بنابراین نیازی به جا افتادن نیست...
او می داند چه انتظاری وجود دارد و البته این مساله مزیت بزرگی است. دوست دارم از سانیا بخاطر نقشی که در این باشگاه ایفا کرد تشکر کنم. او توان ذهنی قدرتمندی داشت و بهترین آرزوها را برای او داریم اما دبوشی نیز از نظر ذهنی قدرتمند است و خود را وقف کار می کند. او همانند جنکینسون اشتیاق زیادی دارد بنابراین فکر می کنم اکنون در دفاع راست قدرتمند هستیم.

در مورد جنکینسون صحبت کردید، از نظر شما این دو نفر در دفاع راست با هم رقابت می کنند؟
البته او رقابت می کند. در فوتبال امروز هیچ بازیکنی نیست که بتواند 60 بازی در یک فصل در بالاترین سطح انجام دهد و همواره به 2 بازیکن نیاز است. مردم همواره از شما می خواهند که در هر پست 2 و گاهی 3 بازیکن داشته باشید و سپس از شما می پرسند "چه کسی بازی می کند؟" قبل از شروع فصل نمی دانید اما مساله مهم این است که بازیکنان خوبی داشته باشید تا شانسی برای رقابت در بالاترین سطح پیدا کنید.

مدافعان راست اول از همه نیاز دارند دفاع کنند اما اکنون توانایی هجومی نیز مهم است. سانیا، گیبز، جنکینسون و مونرئال همه در کارهای هجومی شرکت می کردند. دبوشی از این نظر چطور مقایسه می شود؟
فکر می کنم وی در فاز هجومی خیلی خوب است، در انتقال ها بسیار سریع است. روی یارگیری بسیار هوشیار است و در انتقال از دفاع به حمله بسیار سریع کار می کند. اساس می کنید همواره تمایل دارد رو به جلو برود. باور دارم از این نظر کاملا مناسب سبک ماست.

*IN*
18-07-2014, 14:12
اسپینا خیلی رو شوت ها و تک به تک هاخوب بود ولی نمیدونم رو توپ های بلند چطور کار میکنه.
خبری از خرید فوروارد نیست؟

احتمال زیاد بالوتلی رو بگیرن...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SoroushStar
18-07-2014, 16:01
احتمال زیاد بالوتلی رو بگیرن...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فکر نکنم بالوتلی ماجراش دیگه تقریبا تموم شدست مثل این که خود ونگر هم تکذیب کرده بود که علاقه ای وجود داره نزدیک ترین فروارد هم بهمون فعلا رمی هست که اونم مثل این که باهاش به توافق شخصی نرسیدیم

SoroushStar
18-07-2014, 16:05
تاپیک جدید تیم برا 2014-2015 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])