PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : جام کنفدراسیون ها - Confederations Cup - سال 2013



صفحه ها : [1] 2

nw_nk
17-02-2013, 16:25
جایزه 4.1 میلیون دلاری برای قهرمان جام کنفدراسیون های 2013


این رقابت های 15 تا 30 ژوئن امسال برگزار خواهد شد و براساس اعلام فیفا، در مجموع 20 میلیون دلار بین 8 تیم حاضر در این رقابت ها تقسیم خواهد شد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- فیفا اعلام کرد ه قهرمان رقابت های جام کنفدراسیون ها که تابستان آینده در برزیل برگزار می شود، 4.1 میلیون دلار جایزه مالی اهدا خواهد کرد.

این رقابت های 15 تا 30 ژوئن امسال برگزار خواهد شد و براساس اعلام فیفا، در مجموع 20 میلیون دلار بین 8 تیم حاضر در این رقابت ها تقسیم خواهد شد. این در حالی است که در دوره قبلی رقابت ها که در سال 2009 در آفریقای جنوبی برگزار شد، 17.6 میلیون دلار به تیم های حاضر در رقابت ها پرداخت شد و برزیل با قهرمانی در آن رقابت ها، 3.75 میلیون دلار دریافت کرد.

فیفا همچنین اعلام کرد که تیم دوم هم 3.6 میلیون دلار دریافت کرده و تیم های سوم و چهارم هم به ترتیب 3 و 2.5 میلیون دلار به خانه خواهند برد.

چهار تیمی که از مرحله گروهی صعود نکرده اند هم هرکدام 1.7 میلیون دلار می گیرند.

علاوه بر برزیل، میزبان رقابت ها، تیم های اسپانیا، قهرمان جهان، ایتالیا، نایب قهرمان یورو 2012 و همین طور ژاپن، مکزیک، نیجریه، تاهیتی و اروگوئه نیز در جام کنفدراسیون های 2013 حضور دارند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013

2013/2/16

Abdolreza2012
18-04-2013, 21:55
سلام

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی 1391/11/23 - با قهرمانی تیم ملی فوتبال نیجریه در جام ملت های آفریقا مجوز حضور این تیم در جام کنفدراسیون ها 2013 صادر شد تا گروه بندی این رقابت ها که تابستان برگزار می شود کامل شود. - تیم نیجریه در جام کنفدراسیون ها با تیم های ملی اسپانیا ، اروگوئه و تاهیتی - قهرمانان اروپا ، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه در گروه دو قرار گرفت تا رقابت های این گروه نیز جذابیت خاصی پیدا کند. - در گروه یک نیز تیم های برزیل ، ژاپن ، مکزیک و ایتالیا رقابت می کنند.مسابقات از پانزدهم ژوئن آغاز خواهد شد ...


15 ژوئن میشه 15 خرداد

گروه اولش تیم های بهتری هست
به نظرم اسپانیا قهرمان میشه

clau
24-04-2013, 12:03
فناوري آلماني براي جام کنفدراسيونها انتخاب شد
فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) اعلام کرد شرکت آلماني «گُل کنترل» را براي ارائه فناروي خط دروازه در رقابت هاي امسال جام کنفدراسيون ها در برزيل انتخاب کرده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







فيفا در بيانيه اي اعلام کرد شرکت «گل کنترل» آلمان - که از چهارده دوربين با سرعت تصوير برداري بالا در اطراف زمين براي رصد توپ در محوطه جريمه و خط دروازه استفاده خواهد کرد - براي ارائه اين فناوري در جام کنفدراسيون ها در برزيل انتخاب شده است. اين شرکت پس از حضور در روند مناقصه با سه رقيب ديگر توانست حق توليد و ارائه اين فناوري را در جام کنفدراسيون ها از آن خود کند.

جام کنفدراسيون ها که از پانزدهم تا سي ام ژوئن برگزار مي شود، دومين رقابت معتبر از ديدگاه فيفا است که در آن از فناوري خط دروازه استفاده مي شود. پارسال در رقابت جام باشگاههاي جهان در ژاپن نيز از فناوري خط دروازه استفاده شد.

فيفا اعلام کرد: « در صورتي که عملکرد سامانه فناوري خط دروازه شرکت «گل کنترل» در رقابت هاي امسال جام کنفدراسيون ها مورد تاييد فيفا باشد، اين شرکت فناوري خط دروازه را براي رقابت هاي جام جهاني برزيل در سال آينده نيز فراهم خواهد کرد.»

فيفا اعلام کرد هر چهار شرکت از جمله شرکت هاوک آي (چشم شاهين) انگليس که هم اکنون اين فناوري را در رقابت هاي تنيس و کريکت ارائه مي کند، شرايط فني مورد نظر فيفا را کسب کرده اند، اما تصميم گيري فيفا بر اساس معيارهاي مربوط به رقابت هاي جام کنفدارسيون ها در برزيل اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، استفاده از اين فناوري هنوز بايد در هر يک از ورزشگاه هايي که ميزبان اين رقابت هاست آزمايش شود.مسئولان اين رقابت ها نيز بر اساس همان روندي که در رقابت هاي جام باشگاههاي جهان اجرا شد، بر نحوه عملکرد اين فناوري نظارت خواهند کرد.




منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

nw_nk
06-06-2013, 11:59
اینیستا: قهرمان جام کنفدراسیون‌ها می‌شویم


او می‌خواهد تنها قهرمانی‌ای که تیم ملی اسپانیا در این سال‌ها نداشته را تجربه کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل – آندرس اینیستا مطمئن است که اسپانیا می‌تواند برای اولین بار در تاریخش فاتح جام کنفدراسیون‌ها شود.

او بخشی از تیم اسپانیا بود که توانست در سال‌های 2008 و 2012 فاتح یورو شده و جام جهانی را هم در سال 2010 فتح کند.

اما آنها هرگز نتوانسته‌اند قهرمان دومین تورنمنت فیفا شوند.

اینیستا گفته: «ما این جام را خواهیم برد. این آخرین جامی است که ما نداریم.

اما قهرمانی با اسپانیا مرتبا دارد سخت‌تر می‌شود چون تیم‌ها می‌خواهند پس از موفقیت‌های اخیرمان ما را ببرند.»

دو تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان رسیدند اما اینیستا می‌گوید لالیگا هنوز در نقطه اوج فوتبال است: «به آنهایی که می‌گویند زمان تغییر چرخه قدرت در فوتبال اروپا فرارسیده می‌گویم که مساله تنها میزان حجم حمایت و تمایل افراد نیست. واقعیت این است که چنین حرف‌هایی پایه‌ای ندارند.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7/2013/06/06/4029295/%D8%A7%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85

Iniesta targets Confederations Cup glory

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohammad.asghari
09-06-2013, 18:11
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با سلام؛

جام کنفدراسیون های 2013 فیفا در برزیل انجام خواهد شد که مقدمه ای برای جام جهانی 2014 خواهد بود. اروگوئه، ایتالیا و اسپانیا این فرصت را دارند که به عنوان سومین تیم (بعد از آرژانتین و فرانسه) در هر سه تورنومنت مهم بزرگ فیفا به قهرمانی برسند. این سه تورنومنت شامل جام جهانی، مسابقات فوتبال المپیک و جام کنفدراسیون ها می باشد.

از سال 2005 ، به عنوان یک تمرین برای مسابقات بزرگ، این تورنومنت در کشوری برگزار شده است که قرار بوده سال بعد جام جهانی در آنجا برگزار شود. برزیل از 25 خرداد تا 10 تیر میزبان این رقابت ها خواهد بود.

در گروه اول این تورنومنت تیم های برزیل، ژاپن، مکزیک و ایتالیا قرار دارند و در گروه دوم نیز تیم های اسپانیا، اروگوئه، تاهیتی و نیجریه قرار دارند.

در این تاپیک معرفی مختصری از 8 تیم حاضر در این جام، به همراه برنامه ی دیدارهای آن ها قرار داده خواهد شد.

نکات جالب جام کنفدراسیون ها:

* برزیل مدافع دو عنوان قهرمانی این دوره از رقابت هاست.
* برزیل 3 بار، فرانسه 2 بار و آرژانتین، مکزیک و دانمارک هر کدام 1 بار قهرمان این تورنومنت شده اند.
* آلمان ها دو بار در سال های 1997 و 2003 و فرانسه در سال 1999 از حضور در این مسابقات کناره گیری کردند.
* فرانسه و مکزیک دو کشوری بودند که در دوره ای که میزبان بودند به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.
* بهترین گلزن جام کنفدراسیون ها بلانکو مکزیکی و رونالدینیوی برزیلی با 9 گل زده هستند.
* برزیل با 4 و فرانسه با دو نماینده تنها تیم هایی هستند که در زمینه بهترین بازیکن و بهترین گلزن ادوار قبلی حضور دارند.
* ملیت مربی تیم های قهرمان در همه ادوار گذشته، همان کشور قهرمان بوده است.

تیم های صعود کننده به جام کنفدراسیون ها :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان کشور میزبان (8 آبان 1386)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان قهرمان جام جهانی 2010 (20 تیر 1389)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان قهرمان جام ملت های آسیا 2011 (9 بهمن 1389)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان قهرمان کونکاکاف 2011 (4 تیر 1390)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان قهرمان کوپا آمریکای 2011 (2 مرداد 1390)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان قهرمان جام ملت های اقیانوسیه 2012 (21 خرداد 1391)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان نائب قهرمان جام ملت های اروپا 2012 (اسپانیای قهرمان قبلاً صعود کرده بود) (8 تیر 1391)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان قهرمان جام ملت های آفریقا 2013 (22 بهمن 1391)


داوران جام کنفدراسیون های برزیل

کمیته داوران فیفا در تاریخ 23 اردیبهشت 91 و یک ماه مانده به این رقابتها ۳۰ داور شامل ۱۰ داور و ۲۰ کمک داور را از بین فهرست نامزدهای داوری در جام جهانی ۲۰۱۴، برای قضاوت در مسابقات انتخاب کرد که از پنج کنفدراسیون هستند.
در بین این داوران روشن ایرماتف و یوئیچی نی شی مورا، دو داور آسیایی هستند در حالیکه چهار داور نیز از اروپا انتخاب شدند.
فهرست داوران معرفی شده برای قضاوت در مسابقات جام کنفدراسیون ها به شرح زیر است:
۱- یوئیچی نی شی مورا از ژاپن - به همراه دو کمک ژاپنی
۲- روشن ایرماتف از ازبکستان - به همراه کمک های ازبکستانی و قرقیزستانی
۳- جمال حمودی از الجزایر - به همراه کمک های الجزایری و مراکشی
۴- جوئل آگیلار از السالوادور – به همراه دو کمک السالوادوری
۵- دیگو آبال از آرژانتین – به همراه دو کمک آرژانتینی
۶- انریکه اوسس از شیلی – به همراه دو کمک شیلیایی
۷ – هاوارد وب از انگلیس – به همراه دو کمک انگلیسی
۸- فلیکس بریش از آلمان – به همراه دو کمک آلمانی
۹- بیورن کوئیپرز از هلند – به همراه دو کمک هلندی
۱۰- پدرو پروئنکا از پرتغال – به همراه دو کمک پرتغالی

نامزدهای داوری در مسابقات جام جهانی حدود دو سال است که تحت آموزش و نظارت ماسیمو بوساکا از داوران مطرح سابق فیفا و رییس کنونی کمیته داوری این فدراسیون قرار دارند. فیفا قصد دارد از میان آنها، بهترین های دنیا را به مسابقات اعزام کند.
بوساکا در این باره گفت: این داوران همگی پتانسیل قضاوت در مسابقات جام جهانی برزیل را دارند و حضور در مسابقات معتبری مثل جام کنفدراسیون ها، آمادگی خوبی برای آنها خواهد بود.
وی افزود: این داوران همانند دیگر همکاران خود در فهرست ۵۲ نامزد داوری در جام جهانی هستند و می توانند مسابقات را در هر سطحی داوری کنند.
داوران در مسابقات جام کنفدراسیون ها از فن آوری خط دروازه هم بهرمند خواهند شد.

توپ جام کنفدراسیون های برزیل

توپ رسمی این جام در حین مراسم قرعه کشی این مسابقات، رونمایی شد. این توپ «کافوسا» نامگذاری شده که ترکیبی از کلمات «کارناوال»، «فوتبال» و «سامبا» می باشد. کاپیتان سابق برزیل «کافو» برای نمایش این توپ دعوت شده بود.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فوتی

farshidmm
09-06-2013, 20:56
فقط اروپا تیم نایب قهرمانش هم شرکت می کنه یا برای اینکه تعداد تیمها زوج بشه ایتالیا رو هم شرکت دادن؟

aluminum
09-06-2013, 21:07
فقط اروپا تیم نایب قهرمانش هم شرکت می کنه یا برای اینکه تعداد تیمها زوج بشه ایتالیا رو هم شرکت دادن؟

نه به خاطر اینکه اسپانیا که تیم قهرمان اروپاست و قبلا به عنوان قهرمان جام جهانی انتخاب شده تیم دوم اروپا به عنوان نماینده اروپا انتخاب شده

Abdolreza2012
10-06-2013, 17:05
از 25 شروع میشه؟
به نظرتون اخبار داخلی میذاره پخش مستقیم بکنن؟

mohammad.asghari
11-06-2013, 22:41
برزیل

نگاه کلی:

لقب: Seleção (منتخب)
سال تاسیس فدراسیون فوتبال: 1914 (1293)
عضویت در کنفدراسیون آمریکای جنوبی: 1916 (1295)
افتخارات قاره ای: 8 قهرمانی (1919، 1922، 1949، 1989، 1997، 1999، 2004 و 2007) در مسابقات آمریکای جنوبی یا کوپا آمه ریکا
عضویت در فیفا: 1923 (1302)
اولین حضور در جام کنفدراسیون ها: 1997
تعداد حضور تا قبل از این دوره: 6
بهترین نتیجه: 3 قهرمانی (1997، 2005 و 2009)
رنکینگ جهانی: 22
بهترین رنکینگ جهانی: 1 (آخرین بار: می 2010)
بدترین رنکینگ جهانی: 22 (ژوئن 2013)
تاریخ صعود: 30 اکتبر 2007 (8 آبان 1386)
رنکینگ جهانی در زمان صعود: 2
سرمربی: لوئیس فیلیپه اسکولاری (Luiz Felipe Scolari)
ستارگان قبلی: گارینشا، پله و رونالدو

نحوه صعود:صعود به عنوان میزبان رقابت ها
طبق برنامه ریزی گردشی انجام شده توسط فیفا، جام جهانی 2014 می بایست در قاره آمریکای جنوبی برگزار می شد. برزیل تنها کشوری بود که بطور رسمی کاندیداتوری خود برای برگزاری این رقابت ها را اعلام کرد. در تاریخ 30 اکتبر 2007 (8 آبان 1386) برزیل رسما به عنوان میزبان بیستمین جام جهانی فوتبال و طبعا نهمین دوره جام کنفدراسیون ها معرفی شد.

برنامه بازیها:
برزیل - ژاپن (استادیوم ناسیونال، بِرازیلیا - 25 خرداد 1392 - ساعت 23:30)
برزیل - مکزیک (استادیوم کاستِلائو، فُرتالِزا - 29 خرداد 1392 - ساعت 23:30)
ایتالیا - برزیل (آرنا فُنتِه نوا، سالوادور- 1 تیر 1392 - ساعت 23:30)

وضعیت فعلی:
برزیلی ها از انتظارات زیادی که از آن ها می رود آگاه هستند. برزیلی ها دوره ی مقدماتی بسیار سخت و طاقت فرسایی را سپری کرده اند و با تیم های قدرتمند و صاحب سبک زیادی در قالب بازی های دوستانه جهت آماده سازی خود روبرو شده اند که به عنوان مثال آرژانتین، فرانسه، هلند، انگلیس و ایتالیا از جمله تیم هایی بودند که برزیل مقابل آن ها صف آرایی کرد. برزیل در اولین قدم مهم و رسمی در راه جام جهانی 2014 در کوپا آمه ریکای سال 2011 در مرحله ی یک چهارم نهایی به وسیله ی پاراگوئه از دور رقابت ها کنار رفت و در المپیک لندن نیز با شکست در فینال به مدال نقره رسید. در پایان سال، فدراسیون فوتبال برزیل به کار مانو منزس پایان داد و فلیپه اسکولاری ای را جایگزین او کرد که در سال 2002 برزیل را قهرمان جهان کرده بود و وظیفه ی اصلی او تا رسیدن جام جهانی، شکل دادن به تیمی خواهد بود که در سال های گذشته یک تغییر نسل قابل توجه را تجربه کرده است.

بازیکنان کلیدی:
با توجه به رشد قابل توجه این مهاجم در باشگاه سانتوس، نیمار (Neymar) آماده ی ایفای نقش کلیدی در جام کنفدراسیون ها برای تیمی است که تاکنون 5 بار قهرمان جام جهانی شده است. علاوه بر او، اسکار (Oscar) و لوکاس(Lucas) دیگر بازیکنان جوانی هستند که در خط حمله میتوانند ایفای نقش می کنند. در حالی که حضور دنی آلوز (Dani Alves) در جناح راست برای دیگر تیم ها مشکل ساز خواهد شد. حضور ژولیو سزار (Julio Cesar) در چارچوب نیز باعث امنیت و ارامش خاطر خطوط دفاعی است. جلوتر از این دروازه بان کهنه کار، داوید لوئیز (David Luiz) پرمهارت و در کنار او تیاگو سیلوا (Thiago Silva)یی قرار دارد که رهبری تیم را به عهده خواهد داشت.






ترکیب 23 نفره برای حضور در این رقابت ها:

1. ژولیو سزار (کیو پی آر)
2. دنی آلوز (بارسلونا)
3. تیاگو سیلوا (پاریس سنت ژرمن) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
4. داوید لوئیز (چلسی)
5. پائولینیو (کورینتیانس)
6. مارسلو (رئال مادرید)
7. لوکاس مورا (پاریس سنت ژرمن)
8. هرنانس (لاتزیو)
9. فرد (فلومیننزه)
10. اسکار (چلسی)
11. نیمار (سانتوس)
12. جِفِرسُن (بوتافوگو)
13. ژان (فلومیننزه)
14. دانته (بایرن مونیخ)
15. ریور (اتلتیکو مینِیرو)
16. فیلیپه لوئیز (اتلتیکو مادرید)
17. لوئیز گوستاوو (بایرن مونیخ)
18. جادسُن (سائوپائولو)
19. فرناندو (گِرِمیو)
20. هالک (زنیت)
21. لئوناردو دامیائو (اینترناسیونال)
22. دیگو کاوالیری (فلومیننزه)
23. برنارد (اتلتیکو مینِیرو)

فوتی

mohammad.asghari
11-06-2013, 22:47
اسپانیا

نگاه کلی:

لقب: La Roja (قرمز)
سال تاسیس فدراسیون فوتبال: 1904 (1283)
عضویت در در کنفدراسیون اروپا: 1954 (1333)
افتخارات قاره ای: 3 قهرمانی (1964، 2008 و 2012) در مسابقات جام ملت های اروپا
عضویت در فیفا: 1913 (1292)
اولین حضور در جام کنفدراسیون ها: 2009
تعداد حضور تا قبل از این دوره: 1
بهترین نتیجه: رتبه سوم (2009)
رنکینگ جهانی: 1
بهترین رنکینگ جهانی: 1 (آخرین بار: ژوئن 2013)
بدترین رنکینگ جهانی: 25 (مارچ 1998)
تاریخ صعود: 11 جولای 2010 (20 تیر 1389)
رنکینگ جهانی در زمان صعود: 2
سرمربی: ویسنته دل بوسکه (Vicente del Bosque)
ستارگان قبلی: لوئیس سوارز، امیلیو بوتراگوئنو، فرناندو هیرو


نحوه صعود: صعود به عنوان قهرمان جام جهانی 2010
اسپانیایی ها به دلیل قهرمانی در جام جهانی 2010، وارد این رقابت ها شدند.
در مرحله گروهی رقابت ها آنها با تیم های سوئیس، هندوراس و شیلی هم گروه بودند.
در اولین بازی خود با گل فرناندز آنها مغلوب سوئیس شدند و کارشون برای صعود سخت شد. اما دو گل ویا در مقابل هندوراس اونها رو به صعود امیدوار کرد تا کار به بازی آخر در مقابل صدرنشین گروه شیلی برسه. شرایط پیچیده ای بود به گونه ای که در صورت برد اسپانیا مقابل شیلی و برد سوئیس مقابل هندوراس، این تیم شیلی صدرنشین بود که باید حذف میشد. به هر حال، این بازی با نتیجه 2-1 و با گلهای ویا و اینیستا به نفع ماتادورها به پایان رسید و با توجه به تساوی سوئیس مقابل هندوراس تیم اسپانیا به عنوان صدر نشین به مرحله یک شانزدهم صعود کرد.





16 ژوئن 2010 (26 خرداد 1389) ==> اسپانیا 0-1 سوئیس
21 ژوئن 2010 (31 خرداد 1389) ==> اسپانیا 2-0 هندوراس
25 ژوئن 2010 (4 تیر 1389) ==> شیلی 1-2 اسپانیا



جدول رده بندی این گروه در پایان مرحله گروهی:

در مرحله یک هشتم این رقابت ها اسپانیا ابتدا باید به مصاف تیم دوم گروه G یعنی پرتغال میرفت. دیداری انتقامی از مرحله گروهی یورو 2004 که پرتغال با برد در آخرین بازی خود مقابل اسپانیا باعث حذف این تیم شده بود. این مسابقه با تک گل دیوید ویا به سود اسپانیا پایان یافت؛ گلی که پس از مشاهده تلویزیونی به آفساید بودن آن می شود پی برد.

29 ژوئن 2010 (8 تیر 1389) ==> اسپانیا 1-0 پرتغال


در مرحله ی یک چهارم اسپانیا باید به مصاف پاراگوئه ای میرفت که در مرحله ی گروهی صدرنشین گروهی شده بوده که قهرمان دوره ی قبلی (ایتالیا) رتبه چهارم رو کسب کرده بود. در 3 مصاف قبلی این دو تیم که دو بار آن در جام جهانی 98 و 2002 بوده اسپانیا یک بازی را برده بود و دو بازی دیگر با نتیجه 0-0 تمام شده بود. اما این مسابقه باز هم با تک گل ویا به سود اسپانیا خاتمه یافت؛ گلی که روی خلاقیت اینیستا و ضربه برگشتی از شوت پدرو به تیر دروازه، توسط ویا به ثمر رسید.

3 جولای 2010 (12 تیر 1389) ==> پاراگوئه 0-1 اسپانیا

مرحله نیمه نهایی، تکرار فینال یورو 2008 و مصاف با تیم قدرتمند جرمن ها؛ تیمی که در بازی های قبلی با زدن 4 گل به تیم های استرالیا، انگلیس و آرژانتین عملکرد خیره کننده ای به نمایش گذاشته بود، اما این باز هم اسپانیا بود که با تکرار نتیجه دو سال پیش و تک گل پویول برای اولین بار توانست خود را به فینال جام جهانی برساند.

7 جولای 2010 (16 تیر 1389) ==> آلمان 0-1 اسپانیا

در فینال، اسپانیایی که برای اولین بار در این مرحله حضور پیدا میکرد باید با هلندی بازی میکرد که دو بار قبلاً به این مرحله رسیده بود و از کسب جام بازمانده بود. دیداری که حواشی زیادی داشت؛ از قبیل : حضور قهرمانی جدید در جام جهانی (اسپانیا) - بیشترین تعداد کارت زرد در فینال (14) - قهرمانی تیمی اروپایی در خارج از قاره اروپا برای اولین بار - اخراج نشدن دی یانگ در خطای غیرورزشی روی ژابی آلونسو - دیرترین گل زده شده در فینال جام جهانی (دقیقه 116 توسط اینیستا) - همچنین اسپانیا اولین قهرمانی بود که بازیهای خود در جام جهانی را با باخت شروع کرده بود.

11 جولای 2010 (20 تیر 1389) ==> هلند 0-1 اسپانیا


برنامه بازی ها:
اسپانیا - اروگوئه (آرِنا پِرنامبوکو، رِسیف - 27 خرداد 1392 - ساعت 2:30)
اسپانیا - تاهیتی (استادیوم دو ماراکانا، ریو دو ژانیرو - 30 خرداد 1392 - ساعت 23:30)
نیجریه - اسپانیا (استادیوم کاستِلائو، فُرتالِزا - 2 تیر 1392 - ساعت 23:30)


وضعیت فعلی:
برزیلی ها از انتظارات زیادی که از آن ها می رود آگاه هستند. برزیلی ها دوره ی مقدماتی بسیار سخت و طاقت فرسایی را سپری کرده اند و با تیم های قدرتمند و صاحب سبک زیادی در قالب بازی های دوستانه جهت آماده سازی خود روبرو شده اند که به عنوان مثال آرژانتین، فرانسه، هلند، انگلیس و ایتالیا از جمله تیم هایی بودند که برزیل مقابل آن ها صف آرایی کرد. برزیل در اولین قدم مهم و رسمی در راه جام جهانی 2014 در کوپا آمه ریکای سال 2011 در مرحله ی یک چهارم نهایی به وسیله ی پاراگوئه از دور رقابت ها کنار رفت و در المپیک لندن نیز با شکست در فینال به مدال نقره رسید. در پایان سال، فدراسیون فوتبال برزیل به کار مانو منزس پایان داد و فلیپه اسکولاری ای را جایگزین او کرد که در سال 2002 برزیل را قهرمان جهان کرده بود و وظیفه ی اصلی او تا رسیدن جام جهانی، شکل دادن به تیمی خواهد بود که در سال های گذشته یک تغییر نسل قابل توجه را تجربه کرده است.


بازیکنان کلیدی:
شکی نیست که اسپانیا سرشار از هافبک های برجسته ای همچون ژاوی (Xavi)، آندرس اینیستا (Andres Iniesta) و ژابی آلونسو (Xabi Alonso) است که برای کسب جام های بزرگ، حضورشان در ترکیب تیم امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. همچنین، با وجود دستان امن ایکر کاسیاس (Iker Casillas) نیاز به دروازه بان رفع می شود. شم گلزنی داوید ویا (David Villa) یا فرناندو تورس (Fernando Torres) و رهبری کارلس پویول (Carles Puyol) در خطر دفاع به همراه نبوغ جرارد پیکه (Gerard Pique) از دیگر موارد شایان ذکر است. در ضمن نمی توان بازیکنان جوانی مانند پدرو (Pedro) و فرناندو یورنته (Fernando Llorente) را فراموش کرد که تاثیر خود را در ترکیب های آینده این تیم نشان خواهند داد.

ترکیب 23 نفره برای حضور در این رقابت ها:

1. ایکر کاسیاس (رئال مادرید) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
2. رائول آلبیول (رئال مادرید)
3. جرارد پیکه (بارسلونا)
4. خاوی مارتینز (بایرن مونیخ)
5. سزار آزپلیکوئتا (چلسی)
6. آندرس اینیستا (بارسلونا)
7. داوید ویا (بارسلونا)
8. ژاوی هرناندز (بارسلونا)
9. فرناندو تورس (چلسی)
10. سسک فابرگاس (بارسلونا)
11. پدرو رودریگوئز (بارسلونا)
12. ویکتور والدز (بارسلونا)
13. خوان ماتا (چلسی)
14. روبرتو سولدادو (والنسیا)
15. سرخیو راموس (رئال مادرید)
16. سرخیو بوسکتس (بارسلونا)
17. آلوارو آربلوا (رئال مادرید)
18. جوردی آلبا (بارسلونا)
19. ناچو مونرئال (آرسنال)
20. سانتی کازورلا (آرسنال)
21. داوید سیلوا (منچستر سیتی)
22. خسوس ناواس (سویا)
23. پپه رینا (لیورپول)

فوتی

Abdolreza2012
12-06-2013, 14:16
کی قراره شروع بشه؟
مگه قرار نبود 15 خرداد شروع بشه؟

لطفا یکی جواب بده کی شروع میشه ؟

City 17
12-06-2013, 18:21
کی قراره شروع بشه؟
مگه قرار نبود 15 خرداد شروع بشه؟

بازی ها از روز شنبه 25 خرداد با بازی برزیل میزبان مقابل ژاپن شروع میشه.

برنامه کامل بازی ها به ترتیب جداول گروه A و B: (از سایت فیفا)






شماره بازی
تاریخ - زمان
ورزشگاه

تیم 1

تیم 2



1
25 خرداد - 23:30
Brasilia ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Brazil ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Japan ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



2
26 خرداد - 23:30
Rio De Janeiro ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Mexico ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Italy ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



5
29 خرداد - 23:30
Fortaleza ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Brazil ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Mexico ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



6
30 خرداد - 2:30 بامداد
Recife ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Italy ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Japan ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



9
1 تیر - 23:30
Salvador ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Italy ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Brazil ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



10
1 تیر - 23:30
Belo Horizonte ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Japan ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Mexico ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])





شماره بازی
تاریخ - زمان
ورزشگاه

تیم 1

تیم 2



3
27 خرداد - 2:30 بامداد
Recife ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Spain ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Uruguay ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



4
27 خرداد - 23:30
Belo Horizonte ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Tahiti ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Nigeria ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



7
30 خرداد - 23:30
Rio De Janeiro ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Spain ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Tahiti ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



8
31 خرداد - 2:30 بامداد
Salvador ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Nigeria ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Uruguay ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



11
2 تیر - 23:30
Fortaleza ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Nigeria ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Spain ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



12
2 تیر - 23:30
Recife ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Uruguay ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Tahiti ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Abdolreza2012
13-06-2013, 00:22
خیلی ممنون
ساعت بازیا مشخص نیست؟
بعد ورزشگاه ها همونایی هست که ساله دیگه جام جهانی برگزار میشه یا نه یه ورزشگاه های دیگس؟

City 17
13-06-2013, 12:23
ساعت بازیا مشخص نیست؟
بعد ورزشگاه ها همونایی هست که ساله دیگه جام جهانی برگزار میشه یا نه یه ورزشگاه های دیگس؟

در مورد استادیوم ها، مثل رسم ادوار قبل استادیوم های جدید کشور میزبان جام جهانی به نوعی توی جام کنفدراسیون ها محک می خورند، توی این دوره هم 6 استادیومی
که بازی های جام کنفدراسیون ها در اون برگزار میشه با 6 استادیوم جدید دیگه یعنی مجموعا 12 استادیوم برای برگزاری جام جهانی در نظر گرفته شده.

در مورد زمان بازی ها: بازی های اروگوئه - اسپانیا ، اروگوئه – نیجریه و همچنین بازی ایتالیا - ژاپن ساعت 2:30 بامداد هستند، مابقی بازی ها ساعت 23:30 بامداد (همگی به وقت تهران)
این اطلاعات به پست قبل اضافه شد.
نکته جالب و مرتبط دیگه اینکه زمان دقیق بازی های جام جهانی هم مدتی میشه که مشخص شده، بازی های مرحله گروهی جام جهانی از ساعت 20:30 تا 2:30 بامداد به وقت تهران
متغیر هستند و بازی فینال جام جهانی در ساعت 23:30 بامداد برگزار میشه.

Abdolreza2012
13-06-2013, 14:45
در مورد استادیوم ها، مثل رسم ادوار قبل استادیوم های جدید کشور میزبان جام جهانی به نوعی توی جام کنفدراسیون ها محک می خورند، توی این دوره هم 6 استادیومی
که بازی های جام کنفدراسیون ها در اون برگزار میشه با 6 استادیوم جدید دیگه یعنی مجموعا 12 استادیوم برای برگزاری جام جهانی در نظر گرفته شده.

در مورد زمان بازی ها: بازی های اروگوئه - اسپانیا ، اروگوئه – نیجریه و همچنین بازی ایتالیا - ژاپن ساعت 3:30 بامداد هستند، مابقی بازی ها ساعت 00:30 بامداد (همگی به وقت تهران)
این اطلاعات به پست قبل اضافه شد.
نکته جالب و مرتبط دیگه اینکه زمان دقیق بازی های جام جهانی هم مدتی میشه که مشخص شده، بازی های مرحله گروهی جام جهانی از ساعت 21:30 تا 3:30 بامداد به وقت تهران
متغیر هستند و بازی فینال جام جهانی در ساعت 00:30 بامداد برگزار میشه.

این موضوع الان یادم اومد
از همون موقعی که برزیل برای جام جهانی 2014 انتخاب شد من نگران ساعت پخش بازیا بودم همش فکر میکردم 5 صبح باید بازی هارو ببینیم :n02:
الان 3.30 شروع بشه باز تا 5.15 طول میکشه و نمیشه دید که:n03:
این بازیا رو شاید بشه دید ولی جام جهانی رو نمیشه دید چون ساله دیگه این موقع حدودا شروع میشه که همه یه جورایی درگیر دانشگاه و امتحاناتن

sAeEd_kHaAn
13-06-2013, 15:26
کانال های پخش بازی ها مشخص شدن ؟ شبکه سه کدومارو پوشش میده ؟

hojjatinho
14-06-2013, 18:12
کانال های پخش بازی ها مشخص شدن ؟ شبکه سه کدومارو پوشش میده ؟

شبکه سه که مثل سال های قبل مسابقات رو پوشش خواهد داد . در اعلام برنامه هاشون هم عنوان شده .

برنامه زمانی بازی ها و لیست شبکه های پخش کننده که احتمالا در زمان خودش دوستان در تاپیک مربوطه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) قرار خواهند داد .
اما می تونید از این سایت برنامه زمانی مسابقات و لیست شبکه های پوشش دهنده رو ببینید : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

//

دوستان فوتبال فانتزی جام کنفدراسیون ها برای لذت بردن بیشتر از این بازی ها تاپیکش زده شده که می تونید شرکت کنید :

فوتبال فانتزی جام کنفدراسیون ها 2013
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

romantic
14-06-2013, 18:37
البته زمان بازی ها یک ساعت جلوتر از اونیه که دوستمون گذاشتن. یه سری بازیها 23:30 به وقت ایران شروع میشه و یه سری دیگه 02:30 بامداد
برنامه کامل و ساعت اونها رو به وقت محلی از اینجا میشه دید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

hojjatinho
14-06-2013, 18:45
البته زمان بازی ها یک ساعت جلوتر از اونیه که دوستمون گذاشتن. یه سری بازیها 23:30 به وقت ایران شروع میشه و یه سری دیگه 02:30 بامداد
برنامه کامل و ساعت اونها رو به وقت محلی از اینجا میشه دید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

زمان بازی ها در سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] درسته . در واقع همین جوری که گفتید یه سری 23:30 یه سری 2:30

( درخلوتی فوتبال می بینیم خیلی هم خوب :دی )

فقط دوستان دقت داشته باشن زمان استفاده از سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ساعت رو به وقت ایران انتخاب کنید که در حال حاضر و در نیمه اول سال میشه +4:30 GMT

nw_nk
15-06-2013, 17:15
نیمار: رویایم بازی فینال جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیاست


ستاره برزیلی در انتظار یک فینال رویایی در جام کنفدراسیون هاست


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- در روز پنجشنبه و در استانه برگزاری رقابت های جام کنفدراسیون ها، نیمار گزینه منتخب برزیلی ها برای حضور در کنفرانس خبری سلسائو بود. 27 دوربین تلویزیونی، 36 عکاس و 156 روزنامه نگار در سالن کنفرانس خبری نیمار در برزیلیا حضور داشتند.

بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون ها روز شنبه به وقت برزیل میان سلسائو و ژاپن برگزار خواهد شد.

نیمار در صحبت هایی به تمجید از تیم ملی اسپانیا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در بازی فینال مقابل ماتادورها به میدان برود. نیمار در این باره گفت:« اسپانیا تیم ملی فوق العاده ای است. آنها چندین بازیکن خارق العاده دارند و بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی در جام کنفدراسیون ها هستند. واقعا خوشحال می شوم که به فینال برسیم و مقابل آنها بازی کنیم. فینال جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیا برای من یک رویاست؛ البته به شرطی که به قهرمانی ما منجر شود. ما برای قهرمانی در این تورنمنت به شدت مبارزه خواهیم کرد.»

نیمار در ادامه هرگونه مشکل فیزیکی در ناحیه زانویش را تکذیب کرد و به دفاع از خودش در برابر انتقادات اخیر پرداخت:« خدا به من مهارتهایی برای فوتبال بازی کردن و صبور بودن داده. من به خوبی فشارها را تحمل می کنم و در کمال آرامش هستم. فشار بر روی تیم ملی برزیل خیلی زیاد است ولی ما یک تیم هستیم و در حال پیشرفتیم. تمام بازیکنان تیم، وظایف تعریف شده ای دارند. من در جایی که سرمربی تیم از من بخواهد بازی می کنم. من مثل همیشه بازی می کنم و هیچ وقت سبک بازی ام را تغییر نخواهم داد. در هر جایی که مرا قرار بدهند بازی می کنم ولی سبک بازی ام را عوض نمی کنم. سیستم بازی سانتوس و تیم ملی برزیل متفاوت است و حرکات متفاوتی در دو تیم وجود دارد و باید با شرایط تطبیق یافت.»

نیمار در ادامه به این نکته اشاره کرد که به خاطر پیوستن به بارسا دراین تورنمنت فشار مضاعفی را بر روی خودش حس نخواهد کرد:« فشار، همان فشار همیشگی است و الان حس خاص و متفاوتی نسبت به سایر تورنمنت ها ندارم.»

این روزها نیمار در کانون توجه همگان است و قطعا در جام کنفدراسیون ها هم در مرکز توجه خبرنگاران و عکاسان خواهد بود. خود او در این باره گفته:« من از اینکه عکاسها از من عکس بگیرند یا هواداران نامم را صدا بزنند، خسته نمی شوم. این اتفاقی طبیعی در مورد برخی از فوتبالیست هاست و حالا که برای من هم اتفاق می افتد، مشکلی در این زمینه ندارم.»

او همچنین در مورد بر تن کردن پیراهن شماره 10 سلسائو گفت:« شماره 10 در برزیل، شماره مهم و سمبلیکی است. کاکا، رونالدینیو و پله این پیراهن را بر تن می کردند. ستاره های زیادی این پیراهن را با امید و آرزوی زیاد بر تن کردند ولی شماره پیراهن کم اهمیت ترین نکته است و مهم این است که پیراهن تیم ملی برزیل را بر تن می کنم.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد مراسم معارفه اش در باشگاه بارسلونا صحبت کرد و گفت:« روز فوق العاده ای بود. یکی از زیباترین روزهایی که تجربه کرده ام. تمام اعضای خانواده ام و دوستانم در نوکمپ و در بارسلونا بودند. این به منزله تحقق یک رویا بود.»

نیمار در بخش پایانی صحبت هایش به تمجید از ماریو بالوتلی پرداخت و گفت:« دوست دارم با او دوست شوم. بالوتلی مردی بزرگ و یک بازیکن فوق العاده است. من معمولا بازیهای او را با کمال میل از طریق تلویزیون دنبال می کنم. او یک بازیکن بامهارت و باکیفیت است . امیدوارم با او صحبت کنم . شاید بعد از بازی ایتالیا- برزیل این اتفاق بیفتد. دوست دارم که با او دوست شوم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم؛ البته به جز در بازی رودرروی برزیل- ایتالیا.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/15/4050106/%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D 9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D 8%AA

Neymar ignoring Confederations Cup pressure

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Iloveu-ALL
16-06-2013, 00:27
برزیل 3 - 0 ژاپن

گل ها: نیمار دقیقه 3
پائولينو دقیقه 48
Jo دقیقه 90

clau
16-06-2013, 00:30
مثل اینکه اسکولاری داره برزیل به روزای اوج خودش نزدیک میکنه بعد برد 0-3 و قاطعی که مقابل فرانسه داشتن این بازی هم خوب بازی کردن به امید حضور مقتدرانه برزیل در جام جهانی:n12:

Eblis 2011
16-06-2013, 00:47
ژاپن اصلا حال و توان حمله نداشت !!!
برزیل هم که کلی تغییر داشت ... دم نیمار گرم .. عجب گلی زد !!! :n16:

به امید قهرمانی سلطان تیم ها ، اسپانیا .

sAeEd_kHaAn
16-06-2013, 08:53
سر همین یک ساعتی که دوستان اینجا اشتباه اعلام کردن نیمه اولو از دست دادم دیشب لطفا اگه اطلاع رسانی هم میشه درست باشه
ولی بازی تقریبا قشنگی بود دیشب
امشبم که ایتالیای ما با مکزیک بازی داه امیدوارم تو این جامم ایتالیا خوش بدرخشه و کلا بازی های جذابی رو تو این جام ببینیم
و البته تو فینال بتونیم انتقام 2012 رو از اسپانیا بگیریم :دی البته اگه اسپانیا بتونه فینال بیاد :n09:

brad pitt
16-06-2013, 10:42
به نظر من به ترتیب اسپانیا . ایتالیا . برزیل به ترتیب شانس قهرمانی دارن
2 تا ازین 3 تیم پای فینال ن

City 17
16-06-2013, 14:06
سر همین یک ساعتی که دوستان اینجا اشتباه اعلام کردن نیمه اولو از دست دادم دیشب لطفا اگه اطلاع رسانی هم میشه درست باشه

اون اشتباه یک ساعته به خاطر تبدیل زمانی با منبعی بود که احتمالا این یک ساعت به عقب رفتن ساعت ها در ابتدای سال رو لحاظ نکرده بود. بعدا یکی از دوستان زحمت کشیدن و یادآوری کردن و پست اصلاح شد.
عذرخواهی می کنم بابت این مسئله، انشالله بقیه بازی ها رو تمام و کمال ببینید:n16:

sAeEd_kHaAn
16-06-2013, 16:52
پراندلی: بالوتلی امشب بازی می کند[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]بالوتلی به تازگی در تمرینات ایتالیا دچار آسیب دیدگی شد و گفته می شد که ممکن است نتواند لا نازیوناله را در اولین دیدارش در برزیل همراهی کند
سایت گل- چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که ماریو بالوتلی، مهاجم گلزن تیم، می تواند در دیدار امشب مقابل مکزیک در رقابت های جام کنفدراسیون ها به میدان برود.

بالوتلی به تازگی در تمرینات ایتالیا دچار آسیب دیدگی شد و گفته می شد که ممکن است نتواند لا نازیوناله را در اولین دیدارش در برزیل همراهی کند اما به نظر می رسد اکنون مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آتزوری ندارد.
پراندلی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما شرایط فیزیکی همه بازیکنان تیم را به طور کامل زیر نظر گرفتیم. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که بالوتلی بتواند بازی کند.
بازیکنان ما کیفیت بالایی دارند و ما تیم مان را براساس مالکیت توپ شکل داده ایم. ما از اینکه در ورزشگاه تاریخی ماراکانای ریو ژانیرو بازی خواهیم کرد، بسیار هیجان زده ایم."
ایتالیا در دیدارهای اخیرش مقابل چک و هائیتی به تساوی رسید اما پراندلی معتقد است که این نتایج روی دیدار امشب تیمش مقابل مردان خوسه مانوئل دلا تورس تاثیری ندارد.
" ما روی تاکتیک مان کار کردیم؛ همچنین روی اعتماد به نفس و انگیزه بازیکنان. ما برای پیروزی مقابل مکزیک قرار می گیریم.
من معتقدم که همه بازیکنان مان در بهترین شرایط قرار دارند."
رقابت های جام کنفدراسیون ها شب گذشته آغاز شد و در دیدار افتتاحیه، برزیل با سه گل ژاپن را از پیش رو برداشت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/16/4052464/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF?source=breakingnews&ICID=HP_BN_1

sAeEd_kHaAn
16-06-2013, 16:56
آندرا پیرلو: دوست دارم صدمین بازی ملی خود را جشن بگیرم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آندرا پیرلو امیدوار است که صدمین بازی ملی اش را در دیدار برابر مکزیک در ماراکانا جشن بگیرد و نامش در کنار بزرگان ایتالیا قرار بگیرد.
این هافبک در یک کنفرانس مطبوعاتی در ریو دو ژانیرو، پیش از اولین دیدار ایتالیا در جام کنفدراسیون ها شرکت کرد. ایتالیا در اولین دیدارش در این مسابقات امروز ساعت ۱۹:۰۰ به وقت گرینویچ به مصاف مکزیک خواهد رفت.
پیرلو با لبخند گفت: “من خوشحال هستم، احساس بسیار خوبی دارم و برای یک جام کنفدراسیون های بزرگ آماده هستم. من امیدوارم که در ماراکانا جشن صدمین بازی ملی خود را برگزار کنم که رویای هر کودکی است. هدف ما این است که تا آنجا که می توانیم بالا برویم.”
خوزه مانوئل ده لا توره سرمربی مکزیک گفت که پیرلو به شکل یک کلید است و آن ها سعی خواهند کرد که وی را کنترل کنند.
“البته که خوشحال هستم که سرمربی تیم حریف چنین در مورد من صحبت کرده است، اما من آنگونه که وظایفم مشخص شده بازی خواهم کرد. خوشبختانه من تنها نیستم و تعداد زیادی هم تیمی با استعداد دارم که در راه پیدا کردن راه حل به من کمک خواهند کرد.”
پیرلو در مورد ضربات آزاد خود که حتی مورد تحسین رسانه های برزیل قرار گرفته است نیز به صحبت پرداخت. وی گفت: “من ابتدا سعی می کردم که در این راه از نحوه ضربات جونینو پرنامبو کانو تقلید کنم.”
تیم زیر ۲۱ ساله های ایتالیا با برتری در مقابل هلند به فینال رقابت های زیر ۲۱ ساله های اروپا راه پیدا کرد. بنابراین پیرلو به آینده و جایگاهش پس از جام جهانی ۲۰۱۴ نگاه می کند. وی در این باره گفت: “بسیاری از این بازیکنان می توانند جای من بازی کنند. مارکو وراتی و یا شاید آلساندرو فلورنتزی. در هر صورت، در این مورد چزاره پراندلی است که تصمیم می گیرد.”

juventusfc.ir

وین رونی
16-06-2013, 23:34
این دوس سانتوس و چیکاریتو چقدر تیپشون به مونث می زنه!
کسی می دونه چرا چیکاریتو موهاشو می زنه؟

وین رونی
17-06-2013, 00:56
تقدیم به عاشقان ماریو ایکس باکس دار

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

S0R3N4
17-06-2013, 01:12
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صعود به عنوان نائب قهرمان جام ملت های اروپا 2012 (اسپانیای قهرمان قبلاً صعود کرده بود) (8 تیر 1391)

دوستان...

یه سوال....

چرا اسپانیا رو قهرمان اروپا فرض نکردن؛و به عنوان نماینده ای که قهرمانیه اروپا رو آورده به این جام نیومد؛تا از اونور تیم ملی هلند که نایب قهرمان جهان شده بود به جای ایتالیا که نایب قهرمان اروپا بود به این جام بیاد؟!!!

یعنی ملاک اول واسه فیفا ؛ جام ملت های اروپاست؟!!!!

toufan
17-06-2013, 01:12
جونم لاجوردی پوشا که امروز عالی بودند.

Alex Fera
17-06-2013, 02:32
دوستان...

یه سوال....

چرا اسپانیا رو قهرمان اروپا فرض نکردن؛و به عنوان نماینده ای که قهرمانیه اروپا رو آورده به این جام نیومد؛تا از اونور تیم ملی هلند که نایب قهرمان جهان شده بود به جای ایتالیا که نایب قهرمان اروپا بود به این جام بیاد؟!!!

یعنی ملاک اول واسه فیفا ؛ جام ملت های اروپاست؟!!!!

خیر،ایتالیا یه جورایی به عنوان نماینده اروپا به این مسابقات اومده.............
نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه،اما چون اسپانیا به عنوان قهرمان جام جهانی تو این مسابقات شرکت کرده،اگه هلند رو وارد میکردن،انگار که از مسابقات داخل قاره ای اروپا نماینده ای تو این مسابقات نیست..................

toufan
17-06-2013, 05:30
اصل این مسابقات بر برنده جام ملتها استوار بود بعد ها قهرمان جهان هم اضافه شد. الویت با ملتهای هر قاره س بعد جهان

sAeEd_kHaAn
17-06-2013, 07:48
خوب بای قشنگی بود بخصوص نیمه اول
داور افتضاح بود در حد لیگ دست اول خودمونم نبود اینجور داورا گند میزنن تو بازی جو گیر شده بود کلا بازی از دستش در رفته بود
بازی خیلی قشنگ و با موقعیت های زیادی رو دیدیم مخصوصا نیمه اول
پیرلو هم ثابت کرد که مرد شماره یک هست تو ضربات پشت محوطه جریمه تو صدوین بازیش یه سوپر گل زد و ماریو هم که بالاخره کار خودشو کرد ضمن اینکه تازه بازی اول هم بود برای ایتالیا و اینکه معمولا تورنمنت های بزرگ رو کم کم اوج میگیره و بازی به بازی بهتر میشه :n12:

منتظر فینال ایتالیا اسپانیا باشید

italy2006
17-06-2013, 10:35
واقعا گل هایی که ماریو میزنه یک ابداع هست و همیشه هم تجت فشار شدید تو هیجده قدم کار حودشو رو زیبا انجام میده.
از اون فوتبالیست هایی است که گل های فنی و تکنیکال میزنند.

B3HZ@D
17-06-2013, 11:16
خوب تبریک بابت پیروزی ایتالیا .
بازی زیبایی بود و هر دو تیم هم خوب کار کردن . مکزیک هم واقعا با تمام قدرت جنگید ولی توی درگیری های فیزیکی بدجوری کم میاوردن .
با همه این حرف ها چه سوپر گلی زد پیرلو ! واقعا عالی زد ... گل بالوتلی هم جالب بود و از فیزیک قدرتمندش برای فرار از بین مدافعان حریف و رسیدن به توپ استفاده کرد .

بازی ایسپانیا رو متاسفانه ندیدم ... فکر میکردم هر روز یک بازی برگزار میشه .
با این حال اسپانیا با شکست اروگوئه که تیم خوبی هم هست نشان داد همچنان آماده است و یکی از تیم های مدعی این جامه .

فکر کنم دوباره یک فینال تکراری بین اسپانیا و ایتالیا رو ببینیم .:n02:

Iloveu-ALL
17-06-2013, 14:43
دوستان...

یه سوال....

چرا اسپانیا رو قهرمان اروپا فرض نکردن؛و به عنوان نماینده ای که قهرمانیه اروپا رو آورده به این جام نیومد؛تا از اونور تیم ملی هلند که نایب قهرمان جهان شده بود به جای ایتالیا که نایب قهرمان اروپا بود به این جام بیاد؟!!!

یعنی ملاک اول واسه فیفا ؛ جام ملت های اروپاست؟!!!!

8 تیم صعود می کنن به جام کنفدراسیون ها. قهرمان 6 کنفدراسیون ، قهرمان جام جهانی و تیم میزبان
جام جهانی (2010) زود تر از جام ملت های اروپا (2012) اتفاق افتاد پس اسپانیا همون اول بعنوان قهرمان جام جهانی صعود میکنه و تو سال 2012 باز اسپانیا قهرمان میشه که این بار باید بعنوان نماینده قاره ی اروپا صعود کنه ولی چون قبلا بعنوان نماینده جام جهانی صعود کرده بود و چون جام کنفدراسیون ها نیازمند نماینده اروپا بود، ایتالیا بعنوان نماینده اروپا به این جام صعود کرد.

Iman-Emperatour
17-06-2013, 16:52
اسپانیا دیروز عالی بود و شانس نیاورد بیشتر از دو گل به اروگوئه بزنه!چقدر روون بازی کردن
از همین الان اسپانیا نشون داد یکی از مدعیان جامه
ایتالیا هم نشون داد هنوز یکی از قدرت های دنیاستپ
پشت هیجده پیرلو چقدر شبیه سوارز که به اسپانیا زد بود. هردو زیبا بودند..

sAeEd_kHaAn
17-06-2013, 16:58
بازی بعدی ایتالیا هم ساعت 2.30 دقیقه پنجشنبه هست با ژاپن که باید برنامه ریزی کنیم اون شب و نمیتونیم بخوابیم :دی

تعدادی عکس های بازی دیشب

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
17-06-2013, 17:26
اینیستا، بهترین بازیکن زمین: احساس خیلی خوبی داریم


ستاره اسپانیایی در صحبت هایی اعلام کرده که رطوبت هوا و خستگی بازیکنان باعث شده تا عملکرد ماتادورها در نیمه دوم بازی با اروگوئه افت کند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- آندرس اینیستا، ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا در پایان بازی یکشنبه شب تیمش مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد.

تیم ملی اسپانیا در اولین بازی اش در جام کنفدراسیون ها موفق شد تا با نتیجه 1-2 از سد اروگوئه، قهرمان کوپا آمه ریکا در سال 2011 عبور کند

اینیستا در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:« سخت است که بخواهیم بگوئیم که این بهترین دقایق بازی تیم ملی بود. در نیمه دوم بازی، ما به خاطر رطوبت بالای هوا و خستگی، از سطح همیشگی مان پائین تر بودیم. مهمترین چیز در اولین بازی این است که به پیروزی برسی. ما این کار را انجام دادیم و احساس خیلی خوبی هم داریم.»

اینیستا در ادامه صحبت هایش که در روزنامه آ.اس بازتاب یافت گفت:« تیم ما عملکرد خوبی داشت. باید در جریان تورنمنت، ما هم به رشد و پیشرفت ادامه بدهیم. اروگوئه یک تیم تهاجمی به تمام معناست. به تو اجازه نمی دهد که فرصت رویارویی با آنها را داشته باشی و به شدت تیم را تحت فشار قرار می دهد ولی تیم ما خیلی خوب کار کرد و توانستیم به خوبی بازی را پیش ببریم.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/17/4054182/%D8%A7%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

2013/6/17

City 17
17-06-2013, 20:30
دوستان...

یه سوال....

چرا اسپانیا رو قهرمان اروپا فرض نکردن؛و به عنوان نماینده ای که قهرمانیه اروپا رو آورده به این جام نیومد؛تا از اونور تیم ملی هلند که نایب قهرمان جهان شده بود به جای ایتالیا که نایب قهرمان اروپا بود به این جام بیاد؟!!!

یعنی ملاک اول واسه فیفا ؛ جام ملت های اروپاست؟!!!!

جام کنفدراسیون ها شاید هنوز آئین نامه دقیق و کاملا تعریف شده ای نداشته باشه، چون حدود دو دهه پیش توسط عربستان صعودی تحت نام جام شیخ فهد پایه گذاری شد و بعدها فیفا اون رو تبدیل به جام کنفدراسیون ها کرد توی دوره های قبل برای انتخاب تیم های شرکت کننده موارد متناقض مختلفی رو دیدیم، از عدم حضور تیم انتخاب شده با تصمیم فدراسیون اون کشور مثل فرانسه در سال 99 بعد از قهرمانی در جام جهانی، یا عدم حضور دو دوره آلمان، از جمله بعد از نائب قهرمانی در جام جهانی 2002 (دعوت از تیم حضور تیم نائب قهرمان جام جهانی که خلاف چیزی هست که این دوره می بینیم) و موارد دیگه مثل حضور دو میزبان کره و ژاپن در سال 2001 ، حضور دو تیم از افریقا و ...
در قالب فعلی به نظر میاد همون موردی که یکی از دوستان اشاره کردن یعنی صعود اسپانیا بلافاصله بعد از قهرمانی جام جهانی و قبل از قهرمانی اسپانیا در یورو اتفاق افتاد، بنابراین ایتالیا به عنوان نائب قهرمان اروپا جواز حضور رو پیدا کرده و از اونجا که در قالب فعلی این رقابت ها همیشه یکسال قبل از جام جهانی برگزار میشه در صورت وقوع مجدد کسب هر دو جام توسط یک تیم، قاعدتا همیشه نائب قهرمان قاره ای که قهرمان جام جهانی شده باشه، صعود می کنه.

sAeEd_kHaAn
17-06-2013, 20:37
جام کنفدراسیون ها؛ آندرا پیرلو: تماشاگران من را پیرلینیو صدا می زدند، من قهرمان نیستم

پیرلو بهترین مرد میدان شناخته شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



آندرا پیرلو موفق شد صدمین بازی ملی خود را برای ایتالیا در جریان پیروزی 2-1 در برابر مکزیک در ماراکانا انجام دهد.
هافبک بازیساز تیم ملی ایتالیا در شب برگزاری یکصدمین بازی اش با یک ضربه آزاد دیدنی موفق به گلزنی شد و در پایان بازی هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. پیرلو پس از پایان بازی گفت: "رسیدن به صدمین بازی ملی احساس فوق العاده ای است و با یک گل در ماراکانا تاریخی شد. این چیزی بود که من فقط می توانم بگویم از دوران کودکی آرزویم بود." "یک ضربه آزاد بود، یکی از گل های من بود. من به واسطه پیروزی تیم خوشحال هستم و طرفداران را نیز خوشحال ساختم. دروازه بان؟ او برای گرفتن توپ شیرجه زد و شاید تصور می کرد که نمی تواند توپ را مهار کند." "در حقیقت، من باید امشب گل های بیشتری به ثمر می رساندم، اما یک ضربه آزادم را از زیر دیواره دفاعی رد کردم و هم تیمی هایم نتوانستند آن را به گل تبدیل نمایند. دیگری را هم بلند زدم." "بازی کردن در این گرما و جو آسان نیست، اما بازی ابتدایی همیشه مهم است و به شما برای پیشروی در مسابقات کمک شایانی می کند." "ما تصمیم گرفتیم به همراه ریکاردو مونتولیوو روش های مختلفی را برای همکاری بین خطوط و باز کردن دفاع حریف امتحان کنیم. نسبتا خوب پیش رفت، ما می دانیم که ما می توانیم آن را بهبود بخشیم و بر روی آن کار کنیم."
تماشاگران در ماراکانا نام پیرلو را قبل از ضربات ایستگاهی صدا می زدند، آیا او یک احساس برزیلی داشت؟ "من این را نمی دانم. من احساس ایتالیایی دارم و به اندازه کافی خوشحالم که در ایتالیا رشد کردم. البته که از مقایسه ام با قهرمانان برزیلی خشنودم. آن ها نام من را پیرلینیو صدا می زدند." "صحنه ای که من در این بازی بیشتر از هر صحنه دیگر دوست دارم پاسی بود که به اینیاتسیو آباته دادم و پاس او به ماریو بالوتلی در آستانه نزدیک بود ایتالیا را صاحب گل کند." "من احساس می کنم برای هم تیمی هایم مهم هستم، اما عباراتی همچون کلاس جهانی و قهرمان برای من نیستند و من هرگز آن ها را برای خودم استفاده نمی کنم."
همچنین پیرلو در نیمه اول یک بار در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور شیلیایی اعتقادی به پنالتی نداشت. "آن صحنه قطعا یک پنالتی واضح بود. نکته مهم پیروزی بود و بقیه موارد در حاشیه آن قرار دارند." هافبک یوونتوس گفته است پس از جام جهانی 2014 از حضور در میادین ملی کناره گیری خواهد کرد. "من سخت تمرین می کنم و در خارج از زمین به خوبی زندگی می کنم. من هنوز هم شور و شوق یک بچه را دارم و می خواهم در جام جهانی آینده حضور پیدا کنم." صحبت های پیرلو همچنین بیانگر این است که بالوتلی در مصاحبه با رای اسپورت در مورد اینکه نمی دانست دو کارت زرد منجر به محرومیت می شود، دروغ گفته بود. "من قبل از بازی در مورد قوانین با ماریو صحبت کرده بودم. او می دانست دو کارت زرد منجر به محرومیتش می شود. او فقط می خواست هیکلش را به نمایش بگذارد. من بعد از گل به او گفتم، ولی دیگر خیلی دیر شده بود."


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86%20%D9%87%D8%A7%D8% 9B%20%D8%A2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%20%D9%BE%DB%8C %D8%B1%D9%84%D9%88:%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8% A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%86%20%D8%B1 %D8%A7%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8 C%D9%88%20%D8%B5%D8%AF%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8% B2%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%D9%86%20%D9%82 %D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D9%86%DB%8C%D8%B 3%D8%AA%D9%85/

نادر1368
17-06-2013, 20:47
به دليل قهرماني ايتاليا در جام جهاني 2006 مي باشد بالاخره قهرمان جهان ارجح تر است!

powerslave
17-06-2013, 20:52
سه تا بازی رو دیدم. ایتالیا از اونچه انتظار داشتم بهتر بود. بازیش با مکزیک خوب بود.
اسپانیا هم خیلی خوب بود. بازیکنهای عالی داره که دست مربی رو باز میزاره. هیچ تیمی الان اینقدر بازیکن طراز اول نداره.

یه سئوال:
ماراکانا همون ورزشگاهیه که سابقاً گفته میشد 200،000 نفر گنجایش داره. ولی بعدش فکر کنم براش صندلی که گذاشتن ظرفیتش کم شد و به 160،000 نفر رسید. الان برای جام جهانی بازسازی شده و به شکل مدرن تر در اومده. کسی میدونه ظرفیت فعلیش چقدره؟ یا حالا اگه شد ورزشگاه های این جام و جام جهانی چه وضعیتی دارن؟


ویرایش. خودم نگاه کردم. ظرفیت ورزشگاه در حال حاضر 78,838 هست. سال 1954 تو جام جهانی رکورد 199,854 براش ثبت شده. چون تا حالا چندین و چند بار هی تلفات جانی داشته هی ظرفیتش کمتر شده.

MORINIO
17-06-2013, 22:36
اینایی که هی میگفتن پوشش کامل پوشش کامل پس چرا بازی نیجریه - تاهیتی پخش نمیشه ؟؟

این تیمها آدم نیستن ؟

:n21:

بی باک بی بال
17-06-2013, 22:44
بازیها کجا میشه دید

toufan
18-06-2013, 04:35
نیجریه 6 بر 1 هائیتی رو داغون کرد

S0R3N4
18-06-2013, 09:00
خیر،ایتالیا یه جورایی به عنوان نماینده اروپا به این مسابقات اومده.............
نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه،اما چون اسپانیا به عنوان قهرمان جام جهانی تو این مسابقات شرکت کرده،اگه هلند رو وارد میکردن،انگار که از مسابقات داخل قاره ای اروپا نماینده ای تو این مسابقات نیست..................

خب میشد که اسپانیا رو به عنوان قهرمان و نماینده ی اروپا در نظر بگیرند.
و به جاش؛هلند؛نائب قهرمان جهان؛در این مسابقات هم حضور داشته باشه خب:n27:



ویرایش. خودم نگاه کردم. ظرفیت ورزشگاه در حال حاضر 78,838 هست. سال 1954 تو جام جهانی رکورد 199,854 براش ثبت شده. چون تا حالا چندین و چند بار هی تلفات جانی داشته هی ظرفیتش کمتر شده.

یادمه ورزشگاه آزادی؛از نظر تعداد جمعیت؛بعد از این ورزشگاه بود گنجایشش!!
پس الان آزادی بزرگترین ورزشگاه جهانه با کم شدن ظرفیت این ورزشگاه؟!!!!!!!!!!!!

clau
18-06-2013, 09:04
هلند بیاد جام کنفدراسیون ها رو دل میکنه براش خوب نیست :n02:اخه چه چیز هلند قابل مقایسه با ایتالیا دومین تیم پرافتخار جهان از نظر تعداد قهرمانی هست

Iloveu-ALL
18-06-2013, 11:20
هلند بیاد جام کنفدراسیون ها رو دل میکنه براش خوب نیست :n02:اخه چه چیز هلند قابل مقایسه با ایتالیا دومین تیم پرافتخار جهان از نظر تعداد قهرمانی هست

تعداد ناکامی ها:دی

sAeEd_kHaAn
18-06-2013, 11:50
بالوتلی : ایتالیا فینالیست می شود

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بالوتلی پس از پایان دیدار تیم های ایتالیا و مکزیک در گفت و گو با خبرنگاران عنوان داشت: بازی فوق العاده ای بود ، گاهی اوقات در طول این بازی به شدت احساساتی می شدیم اما روی هم رفته همه چیز خوب بود. اصلا به داور و کارت زردی که گرفتم اهمیت نمی دهم ، مهم این است که ما بردیم.
وی افزود: اگر بازی بعدی را هم ببریم آن گاه می توانم بگویم که قهرمان هم می شویم. خیلی هیجان انگیز است که در فینال جام کنفدراسیون ها بازی کنید ، این هم اصلا اهمیتی ندارد که در فینال چه تیمی در برابر شما خواهد بود. ما هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به فینال انجام می دهیم.
بالوتلی که پس از به ثمر رساندن گل دوم ایتالیا پیراهن خود را درآورد و به همین دلیل از داور کارت زرد گرفت گفت: من نمی دانستم اگر در جام کنفدراسیون ها یک بازیکن دو کارت زرد بگیرد از بازی دوم محروم می شود. من سعی می کنم کارت زرد دوباره این نگیرم چون نمی خواهم با حسرت از روی نیمکت به بازی تیم ملی نگاه کنم.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Abdolreza2012
18-06-2013, 13:54
هلند بیاد جام کنفدراسیون ها رو دل میکنه براش خوب نیست :n02:اخه چه چیز هلند قابل مقایسه با ایتالیا دومین تیم پرافتخار جهان از نظر تعداد قهرمانی هست الان انصافا هلند قویتر از ایتالیا موجوده

نادر1368
18-06-2013, 14:34
يا من ريش ندارم يا سابقم كم هست فعال بخش نيستم نمي دونم چمه!با توجه به قهرماني اسپانيا در كنفدراسيون اروپا و جام جهاني گذشته

قهرمان جام جهاني قبل به مسابقات فراخوانده شده!(اصلا هم فرق نمي كرد قهرمان از كدام قاره باشه!)

شايد منطقي اين بود كه فيناليست جام جهاني يا ايران يا تراكتور رو دعوت كنن!:n13:ولي فيفا تصميم ميگيره!:n02:

نادر1368
18-06-2013, 14:39
تيم ملي تاهيتي هم عجب تيم با حالي بود!4 تا برادر كه دوتاشون دوقلو بودن عضو تيم هستن!يه پسر عمو هم دارن تو تيم:n01: همشون هم اماتور

هستن مگر يكيشون اكثريت هم اداره پست مشغولن!

اين كه رسانه ميلي چرا بازي رو پخش نكرد:n13: خوب به جاي همه تصميم ميگره ديگه مگه ميلي نيست!:n02:؟كسي بخواد همه بازيها رو ببينه

كي رو بايد ببينه؟!البته دوستاني كه به تركي اشناييت دارن trt1 تركيه همه بازيها رو پخش ميكنه به صورت فوق العاده!:n06:

powerslave
18-06-2013, 14:43
یادمه ورزشگاه آزادی؛از نظر تعداد جمعیت؛بعد از این ورزشگاه بود گنجایشش!!
پس الان آزادی بزرگترین ورزشگاه جهانه با کم شدن ظرفیت این ورزشگاه؟!!!!!!!!!!!!
فکر نکنم. چون کلاً ورزشگاه های بدون صندلی رو نمیشه دقیق آمار گرفت و ظرفیت اسمی هست. و از طرفی وقتی صندلی گذاشته میشه تعداد کمتر میشه.
یادمه نیو کمپ 112000 نفری بود و بعد از یه سری بازسازی الان 90 و خورده هزار نفری (یا 92 یا 98).

آزادی اسمش اینه که 100000 نفریه ولی چند وفقت پیش یه بحثی شده بود یکی گفته بود 68000 نفری.
کلاً روند اقتصادی یه جوریه که باید بین هزینه های تعمیر و نگهداری و درآمد بلیط فروشی ها بالانس وجودذ داشته باشه. یه ورزشگاه 50000 نفری برای تیمی که 10000 نفر تماشاگر نداره به درد نمیخوره. برای همین این روند داره تو دنیا پیش گرفته میشه. بهترین نمونش هم ورزشگاه اولد ترافور منچستر یونایتد هست که فکر کنم 50000 نفری بود و طی چند مرحله در 15-20 سال اخیر هر بار 5- 7 نفر به ظرفیتش اضافه شد. یعنی طرف بررسی کرده که آیا میتونه هر هفته استادیوم رو پر کنه؟ و وقتی پاسخش مثبت بوده اون افزایش ظرفیت رو انجام داده.

البته این روند در زمان درست کردن ورزشگاه برای جام جهانی یکم فرق میکنه. چون در آمد ناگهانی و ملیاردی براای اون کشور داه دیگه میسازن و در اصل باعث پیشرفت ناگهانی میشه. دقیق یادم نمیاد ولی شنیده بودم که در دوره های گذشته مثلاً 2.5 - 3 ملیارد دلار خرج شده بود و 7 ملیارد درامد داشتن که تقریباً 4 ملیارد برای اون کشور میموند.

دیگه حرف تو حرف اومد از موضوع تاپیک هم خارج شدم.

sAeEd_kHaAn
19-06-2013, 12:57
:n12: :n12: :n12: :n12:
:n19: :n19: :n19:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نادر1368
20-06-2013, 03:09
کی باورش میشه این تیم. ژآپن که داره با ایتالیا بازی میکنه!؟

نادر1368
20-06-2013, 03:29
یه دست کتک بزنن بازیکنای ژآپن ایتالیایی ها رو کسی اعتراض نمیکنه!یعنی جراتشویر نداره:n27:

Iman-Emperatour
20-06-2013, 03:38
ژاپن داشت با نایب قهرمان اروپا بازی میکرد
این تیم ژاپن نشون داد فراتر از آسیا داره بازی میکنه... بهتره بگیم آبروی آسیاست :n01:
اون بازیشون تو جام کنفدراسیون های سال 2005 هم که با برزیل 2-2 کردن در حضور بزرگانی همچون رونالدینیو آماده!
در کل ژاپن بهتر بازی کرد و حقش باخت در برابر ستاره های ایتالیا نبودند که آمار میگه باید برنده این بازی می شدند (سه بار هم دیرک دروازه به کمک ایتالیا اومد!)
هوندا چقدر خوب بازی میکرد واقعا لذت میبرم از بازیش -گلش فوق العاده بود
ژاپنیها میگند ما سال 2050 قهرمان جهان خواهیم شد ولی من از این بابت خوش بین تر میگم که آنها زودتر به این آرزوشون میرسن

پ.ن: باز خداروشکر ما با این ژاپن هم گروه نشدیم!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Reza31001
20-06-2013, 09:26
چه برزیل جالبی دیشب دیدم
مثل اینکه پوست اندازی طولانی مدت این تیم داره به به جاهایی میرسه
بازیکنای جوونشون کم کم دارن پخته میشن گرچه هنوز جای کار داره
تک تک بازیکناشون رو که بررسی کنیم به ترکیب خوبی میرسیم دروازه بان خوب دو دفاع میانی جنگنده دفاع کناری از بهترینها هافبک هایی تکنیکی و مهاجمهایی مثل نیمار و هالک

فکر میکنم تو این یه سالی که به 2014 مونده اسکولاری به خوبی بتونه ضعفهای باقی مونه تیمش رو رفع کنه و یه مدعی به جام جهانی بفرسته
برزیلی که راحت به جمع 4 تا برسه

بازی ژاپن ایتالیا رو یه نیمه دیدم
کی فکرش رو میکرد 15-20 دقیقه ایتالیا زیر منگنه ژاپن باشه و دو تا هم بخوره؟
کارهای تاکتیکی زیبا و جنگندگی بازیکنها دو موردی بود که تو تیم ژاپن به چشم میومد

نیمه دوم هم که گویا تیم برتر ژاپن بوده

Turok-71
20-06-2013, 10:01
چه برزیل جالبی دیشب دیدم
مثل اینکه پوست اندازی طولانی مدت این تیم داره به به جاهایی میرسه
بازیکنای جوونشون کم کم دارن پخته میشن گرچه هنوز جای کار داره
تک تک بازیکناشون رو که بررسی کنیم به ترکیب خوبی میرسیم دروازه بان خوب دو دفاع میانی جنگنده دفاع کناری از بهترینها هافبک هایی تکنیکی و مهاجمهایی مثل نیمار و هالک


برزیل خیلی بهتر شده....اما تو وسط زمین احساس میکنم حرفی واسه گفتن نداره،،یه هافبگ قوی مثل کاکای اوج،یا رونالدینیوی اوج یا حتا جونینو نداره الان،

موقعیت هام از روی نبوغ نیمار بود،یعنی بازیکنایی مثل اسکار نمیتونن تغذیش کنن..

لپ کلام پلی میکر نداره این تیم و خط هافبکش ضعیفه...جلوی تیمی مثل اسپانیا وسط میدون رو کلا واگذار میکنن روی کاغذ..

Abdolreza2012
20-06-2013, 10:13
جام کنفدراسيون ها 2013
برزيل و ايتاليا به نيمه نهايي راه يافتند
نهمين دوره جام کنفدراسيون ها 2013 ديشب و بامداد امروز با پيروزي دوم تيم هاي برزيل و ايتاليا در برزيل پيگيري شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







به گزارش فيفا ، در اين رقابت ها قهرمانان مناطق و قاره هاي مختلف طي دو هفته به رقابت مي پردازند.

** نتايج و برنامه مسابقات :

- گروه يک :

برزيل 2 نيمار در دقيقه 9 و ژو در دقيقه 3 + 90

مکزيک 0

-

ايتاليا 4 دانيله د روسي در دقيقه 41 ، آتسوتو اوچيدا (گل به خودي) 50 ، ماريو بالوتلي 52 (پنالتي) و سباستين جووينکو 86

ژاپن 3 کيسوکه هوندا21 (پنالتي) ، شين جي کاگاوا 33 و شين جي اوکازاکي 69

در جدول گروه يک تيم برزيل و ايتاليا با 6 امتياز در رده هاي اول و دوم قرار گرفتند و به نيمه نهايي راه يافتند.تيم هاي مکزيک و ژاپن بدون کسب امتياز در رده هاي سوم و چهارم قرار گرفتند و حذف شدند.

** برنامه :

- گروه دو :

* پنجشنبه 30 خرداد :

اسپانيا - تاهيتي ساعت 23:30 به وقت تهران در ريودوژانيرو

* بامداد جمعه 31 خرداد :

نيجريه - اروگوئه ساعت 2:30 به وقت تهران در سالوادور

در جدول گروه دو نيجريه با 3 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به اسپانيا در صدر قرار دارد و تيم هاي اروگوئه و تاهيتي بدون امتياز سوم و چهارم هستند.





منبع: ورزش 3

EngineeR EhsaN
20-06-2013, 10:17
واقعا حیف شد که ژاپن باخت، باید افتخار کرد که چنین تیمی تو آسیا وجود داره و میتونه آبروی آسیا رو حفظ کنه، یجورایی حسودیم شد به بازیشون :n27: البته وضعیت ژاپن تو فوتبال دقیقا وضعیت ایران تو والیباله که حداقل یکمی ناراحتیمون رو کم میکنه :n01:
ژاپن تو این بازی فقط به اسم و تجربه ایتالیا باخت. همین!
اگه بتونند با همین روند ادامه بدند مطمئنا تو جام جهانی حرفی واسه گفتن دارند، خیلی خوشحال میشم که به دور بعد هم صعود کنند :n12:

B3HZ@D
20-06-2013, 11:27
نمیدونم ایتالیا ضعیف بازی کرد یا این که ژاپن خیلی خوب بازی کرد ؟! شاید هم هر دو مسئله اتفاق افتاده .
بازی خوب و پر گلی بود و 7 گل توسط دو تیم به ثمر رسید و اگه بخوام صادقانه و با توجه به روند بازی تیم مستحق پیروزی رو انتخاب کنم باید بگم ژاپن باید برنده میشد .
ولی از یک جهت خود ژاپنی ها هم مقصر بودن و موقعیت های خوبی رو از دست دادن تا بالاخره ایتالیا گل چهارم رو به اونا زد و کار رو تمام کرد .

در ابتدا قرار گرفتن آکویلانی در پست هافبک تهاجمی متمایل به راست خیلی عجیب بود ... آکویلانی هافبکی است که سرعت بالایی نداره و روی بازی فیزیکی هم نمیشه روی اون حساب کرد .
تا حالا هم ندیده بودم توی همچین پستی بازی کنه و مشخصه که جواب نمیده و همین هم شد و پراندلی به اشتباهش پی برد و مجبور شد همون نیمه اول تعویضش کنه .

نکته مهمتر اینه که ایتالیا به شدت وابسته به پیرلو و بالوتلی است و همین مسئله به ضرر این تیم تموم شد و ژاپنی ها دست ایتالیا رو خونده بودن.
البته ایتالیا هم از تنوع تاکتیکی رنج میبره و باعث شده وابستگی به این دو بازیکن بیشتر به چشم بیاد .

ژاپن هم خیلی خوب بود یا شاید هم عالی بازی کرد و اگه یک کمی شانس داشتن الان پیروز میدان بودن .
با این حال باخت به ایتالیا به هیچ وجه از ارزش های این تیم کم نمیکنه و من واقعا از بازی این تیم لذت بردم و نشون دادن چه تیم با کیفیتی دارن و چه بازیکنان حرفه ای در این تیم حضور دارن .
حضور بازیکنان ژاپنی در اروپا باعث پیشرفت زیاد این بازیکنان شده و کیفیت کلی تیم رو هم بالا برده .

به نظرم ژاپن اگه این کیفیت رو تا سال دیگه و جام جهانی 2014 حفظ کنه میتونه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه .

وین رونی
20-06-2013, 11:32
برزیل خیلی بهتر شده....اما تو وسط زمین احساس میکنم حرفی واسه گفتن نداره،،یه هافبگ قوی مثل کاکای اوج،یا رونالدینیوی اوج یا حتا جونینو نداره الان،

موقعیت هام از روی نبوغ نیمار بود،یعنی بازیکنایی مثل اسکار نمیتونن تغذیش کنن..

لپ کلام پلی میکر نداره این تیم و خط هافبکش ضعیفه...جلوی تیمی مثل اسپانیا وسط میدون رو کلا واگذار میکنن روی کاغذ..
دقیقاً
اونچه که دیشب مشخص بود طراحی حملات برزیل از جناحین بود مخصوصاً جایی که نیمار حضور داشت.این یعنی نبود یک بازیساز.برزیل مقابل تیمهایی که خیلی بسته بازی می کنن یا حرفه ای یار گیری می کنن به نظر من نیمار را از دست میده
ضمناً در دفاع هم به نظر من مشکل دارن که مشکل همیشگی برزیل بوده و هست
از بازی Jo هم خوشم اومد هم رو هوا مسلط هست هم رو زمین بد کار نکرد یه چیزی تو مایه های دایی!!! :n02:

nw_nk
20-06-2013, 11:48
برزیل 2 – مکزیک صفر: فوق ستاره‌ای به نام نیمار


نیمار گلی عالی زد و گلی عالی هم ساخت و ستاره میدان بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل – برزیل توانست گامی بلند به سوی مرحله نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها بردارد. آنها مکزیک را دو بر صفر بردند و شش‌امتیازی شدند. اگر ژاپن ایتالیا را نبرد صعود برزیلی‌ها قطعی خواهد شد.

در ترکیب لوییز فلیپه اسکولاری تغییری نسبت به بازی قبل دیده نمی‌شد. آنها بازی را عالی آغاز کردند و در دقیقه 9 به گل رسیدند. دنی آلوز از سمت راست گریخت و توپ را ارسال کرد. دفاع مکزیک توپ را ناقص برگرداند و در برگشت بود که نیمار که اندکی داخل محوطه جریمه بود با شوتی محکم و بسیار زیبا دروازه حریف را گشود.

مکزیک در ادامه نیمه اول به‌تدریج توانست به جریان بازی برگردد. اما برزیل در نیمه دوم به موقعیت‌های خوبی رسید و یک بار هم هالک از فاصله‌ای نزدیک به شکلی عجیب نتوانست گل بزند.

نیمار تلاش بسیاری داشت که تیمش را به گل دوم برساند و در دقیقه 92 این کار را کرد. او به شکلی حیرت‌انگیز دو مدافع مکزیک را پشت سر گذاشت و پاس او را ژو تازه‌وارد با ضربه‌ای دقیق گل کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/20/4060479/%D8%A8%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%84-2-%D9%85%DA%A9%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1


نیمار: مهم خوشحالی هواداران است


این مهاجم جوان ستاره سلسائو در این دیدار بود و علاوه بر به ثمر رساندن گل اول، پاس گل دوم را نیز برای ژو فراهم کرد اما ترجیح داد کمتر در مورد عملکرد خودش صحبت کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، از اینکه در پیروزی 2-0 تیمش مقابل مکزیک، توانست موجب شادی هواداران شود، خوشحال است.

این مهاجم جوان ستاره سلسائو در این دیدار بود و علاوه بر به ثمر رساندن گل اول، پاس گل دوم را نیز برای ژو فراهم کرد اما ترجیح داد کمتر در مورد عملکرد خودش صحبت کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما می خواستیم خوب بازی کنیم، به پیروزی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

تیم ما شایسته این پیروزی بود. فرقی نمی کند چه کسی گلزنی کند یا چه کسی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. ما به این مسائل فکر نمی کنیم."

نیمار همچنین هواداران برزیلی که به ورزشگاه کاستلائو در فورتالزا رفته بودند را مورد ستایش قرار داد و گفت:" بازی در کاستلائو همیشه تجربه فوق العاده ای است. هواداران همیشه به ما اعتماد به نفس می دهند.

در هنگام پخش سرود ملی، لحظات بسیار احساسی را پشت سر گذاشتیم و همین مسئله اعتماد به نفس ما را افزایش داد."

با این پیروزی، برزیل در صدر گروه اول رقابت های جام کنفدراسیون ها قرار گرفت و باید در دیدار بعدی مقابل ایتالیا قرار بگیرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/20/4061168/%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%AD%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

برزیل ۲-۰ مکزیک

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Pessimist
20-06-2013, 12:51
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





دانلود گل های برزیل به مکزیک با کیفیت HD


گل اول ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

گل دوم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

hojjatinho
20-06-2013, 15:47
عجب بازی فوق العاده ای کرد ژاپن .

نیمه اول ایتالیا رو غافلگیر کرد و بازی رون و عالی ای انجام داد . اما ایتالیا هم نشون داد که یک تیم با تجربه و بزرگ چه جوری می تونه بازی رو به دست بگیره .

ژاپن درس خوبی از این بازی گرفت . وقتی که 3-3 مساوی شدند جالب بود باز هم ژاپنی ها بودند که سعی در زدن گل برتری داشتند .
با اینکه می تونستند بازی رو نگه دارند و با یک امتیاز امیدشون رو برای صعود حفظ کنند .
اما به نظر می رسه بردن ایتالیا با یک بازی ریسکی رو به صعود ترجیح دادند .

و اما برزیلی که دوستان هم توضیح دادند ضعف اصلی رو در قسمت بازیسازی داره .
و نیماری که با پیوستن به بارسلونا حمایت های بیشتری هم از جانب مطبوعات خواهد شد و این نکته در تیتر های گل انگلیسی هم برای مثال روشنه که قبل از پیوستن به تیم بارسلونا انواع مطلب های منفی رو برای او می نوشتند و حالا هم به تمجید از او می پردازند . بازیکنی که به نظرم لایق این تمجید ها البته هست بعد از رونالدینیو دنیا دیگه بازیکن تکنیکی و نمایش پسند به معنای کامل کلمه به خودش ندیده .

Kianoosh
20-06-2013, 19:06
عجب بازی بود ... من از 2-3 دیدم نیمه دوم کاملا هوشیار نبودم اولش گفتم عجب فشاری داره میاره ایتالیا الانه که گل رو بزنه چند دقیقه گذشت معلوم شد سفیدا ژاپن هستند![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به توپ بسته بودن ایتالیا رو اصلا قابل باور نبود این یک تیم از آسیا هست مقابل ایتالیا داره اینچنین بازی ارائه میده حرکات ترکیبی پاسها و جابه جایی ها واقعا فراتر از آسیا بود مسئولین ژاپنی گفتن ما برنامه داریم 2050 قهرمان دنیا بشیم و برای اولین بار جام جهانی رو ببریم!اونوقت ما بذار حساب کنم 2018 نمیریم 2022 میریم 2026 نمیریم .... 2046 میریم و بعله اگه اتفاق خاصی نیوفته سال 2050 ما موفق نمیشیم به جام جهانی صعود کنیم که ایشالا دوره بعدی جبران میکنیم!!:n09:

این عکس بوفون هم واقعا جالبه شوک وارد شده :دی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شانس اورد دیشب 5 تا نخورد :دی 3 تا تیر + چندین موقعیت جدی یکیش رو هوندا زد عالیه این بازیکن ... هایلایت رو دیدم ژاپن 2-0 جلو افتاده بود!!واقعا شایسته پیروزی بود تو این بازی!

S0R3N4
20-06-2013, 21:12
هلند بیاد جام کنفدراسیون ها رو دل میکنه براش خوب نیست :n02:اخه چه چیز هلند قابل مقایسه با ایتالیا دومین تیم پرافتخار جهان از نظر تعداد قهرمانی هست

انتظار یه جواب منطقی تری داشتم...

هر فوتبال دوستی میدونه هلند بدشانس ترین تیمه دنیاست؛وگرنه باید کلکسیون افتخاراتش خیلی پر بار تر از اینی که هست باشه!!

ولی اصلا مگه به خاطر افتخارات تیم هاست که جام کنفدراسیون ها برگذار میشه عزیز دل؟!!!

وگرنه حضور هایئتی اون وسط چه معنایی میداد؟!!!

بازم من جوابم رو نگرفتم آخرش...

S0R3N4
20-06-2013, 21:12
راستی دوستان
فیلم خلاصه ی بازی ژاپن - ایتالیا رو میشه بذارید؟!!

nw_nk
20-06-2013, 21:23
اینیستا: بهترین احترام برای حریف، ارائه بهترین بازی ممکن است


اینیستا در صحبت هایی اعلام کرده که ماتادورها در بازی با تاهیتی خونسرد و بی خیال نخواهند بود و یادآوری کرده که بازی کردن در ماراکانا واقعا هیجان انگیز است


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- آندرس اینیستا ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در آستانه بازی دوم تیمش در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها در جمع خبرنگاران صحبت کرد و از مصاف با تاهیتی حرف زد.

این ستاره باتجربه به این نکته اشاره کرد که تیمش با ورزشی ترین حال ممکن مقابل حریف قرار خواهد گرفت:« بیشترین احترام برای تیم حریف این است که به بهترین نحو ممکن مقابل آنها قرار بگیریم و بی خیال و خونسرد نباشیم. ما به گلباران کردن دروازه تاهیتی فکر نمی کنیم. می خواهیم تلاش کنیم تا در این بازی به پیروزی رسیده و به صعود به دور بعد نزدیک تر شویم.»

او در مورد بازی تیمش مقابل تاهیتی در ورزشگاه ماراکانا گفت:« این افتخار بزرگی است که در برزیل و دراین ورزشگاه بازی می کنیم. ما فقط به خاطر خودمان بازی نمی کنیم، بلکه به خاطر تمام مردمی که ما را تحسین می کنند و بازیهای ما را دنبال می کنند، بازی خواهیم کرد. آنها روی بازیهای ما تمرکز کرده اند و این بزرگترین مسئولیت برای ماست.»

اینیستا در ادامه صحبت هایش در مورد جو حاکم بر رختکن ماتادورها گفت:« در اسپانیا همه ما خودمان را بازیکن اصلی تیم می دانیم. چون سطح خیلی بالایی در اردوی تیممان حاکم است و عملا بازیکن ذخیره نداریم. ما برای برد و ارائه بازیهای خوب به میدان می رویم. ما بازی می کنیم، چون چشمان خیلی ها به ما دوخته شده است. حضور در زمین مسابقه، زیباترین حس دنیاست.»

این بازیکن باتجربه در بخش پایانی صحبت هایش قهرمانی تیم زیر 21 سال اسپانیا در رقابتهای اروپایی را به بازیکنان این تیم تبریک گفت:« این جام نشان دهنده بزرگی فوتبال پایه ای اسپانیاست و گویای این است که در فوتبال پایه ای کارهای خوبی انجام می شود. ما در بهترین دوره فوتبال اسپانیا هستیم.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/20/4061850/%D8%A7%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D 9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

We're not thinking how many against Tahiti, insists Iniesta

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دزدی از وسایل 6 بازیکن اسپانیا در اردوی برزیل


بعد از بازی با اروگوئه، تعدادی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا اعلام کردند که پولهایی که در هتل گذاشته بودند، ناپدید شده است


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- شش بازیکن ملی پوش تیم ملی اسپانیا، در جریان حضور این تیم در شهر رسیفه، مورد دستبرد قرار گرفتند.

این درحالی است که تعدادی از این بازیکنان مبالغی پول که در مورد برخی از آنها به 1000 یورو می رسید را در اتاق های شان در هتل گلدن تولیپ ، محل اقامت کاروان ماتادورها در شهر رسیفه نگهداری می کردنند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، اسپانیا اولین بازی اش درمرحله گروهی جام کنفدراسیون ها را در شهر رسیفه و مقابل تیم اروگوئه برگزار کرد و بعد از این بازی، تعدادی ازبازیکنان تیم ملی اسپانیا اعلام کردند که پولهایی که دراتاق هایشان داشتند، ناپدیده شده اند.

شش نفر از بازیکنان تیم ملی اسپانیا، پولهایشان را در چمدان هایشان یا در جایی دم دست و در اتاقهایشان گذاشته بودند و سایرین پولهایشان را در صندوق دیجیتالی ایمنی قرار داده و یا در جایی در چمدان هایشان پنهان کرده بودند.

آخرین قربانی جرارد پیکه بود که صبح روز گذشته و وقتی کاروان اسپانیا در حال ترک هتل برای ترک رسیفه برای پرواز به سمت ریودوژانیرو بود، متوجه این موضوع شد. خروج اتوبوس حامل ملی پوشان اسپانیا از هتل به خاطر شکایت پیکه به خاطر کم شدن پولش نیم ساعتی به تاخیر افتاد. او هنگامی که درحال جمع آوری وسایلش از هتل بود، متوجه بود که پولهایش نیستند .

بازیکنان تیم ملی درهتل هایی مستقر شده اند که این هتل ها انتخاب مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیستند و از سوی فیفا برای آنها در نظر گرفته شده اند. به علاوه برگزاری اردوهای آماده سازی در داخل شهرها ممنوع است. این درحالی است که اسپانیایی ها معمولا در تورنمنت هایی این چنینی در محل برگزاری بازی تمرین می کردند. سطح هتل های محل اقامت کاروان اسپانیا از هتل هایی که آنها دراردوهایشان در آن مستقر می شوند پائین تر است و همین انتقاداتی را در اردوی ماتادورها به همراه داشته.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/20/4062063/%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-6%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%84

nw_nk
20-06-2013, 22:46
دل بوسکه با 10 تغییر تیم رو به میدون فرستاده

Spain (4-3-3): Reina; Azpilicueta, Ramos, Albiol, Monreal; Javi Martinez, Cazorla, Silva; Mata, Villa, Torres

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

toufan
20-06-2013, 23:06
راستی دوستان
فیلم خلاصه ی بازی ژاپن - ایتالیا رو میشه بذارید؟!!

اینو پیدا کردم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

S0R3N4
20-06-2013, 23:07
دوستان
دروازبان اصلی این دوره از رقابت های در تیم ملی اسپانیا کیه؟!!

*IN*
20-06-2013, 23:18
بازیه اسپانیا تاییتی رو تلوزیون نشون نمیده؟؟؟
نیمه اول 4 هیچ به نفعه اسپانیا تموم شد...

toufan
20-06-2013, 23:37
بازیه اسپانیا تاییتی رو تلوزیون نشون نمیده؟؟؟
نیمه اول 4 هیچ به نفعه اسپانیا تموم شد...

بازی های امشب پخش مستقیم نمیشه.
من که برای جام جهانی سال دیگه یه گیرنده میخرم راحت بدون سانسور و با صدای واقعی ورزشگاه بصورت HD بازی ها رو میبینم منت این عقده ای هارو هم نمیکشم

*IN*
21-06-2013, 00:21
بازی ده هیچ تموم شد...
تورس یه پنالتی خراب کرد...

king_darkness
21-06-2013, 00:32
آقای گلی مبارک تورس :n02::n12: این بچه عادت داره مفت آقای گل بشه (هرچند بعد از کچل کردن دیگه باش ارتباط برقرار نمی کنم:n22:)
تاهیتی قهرمان کدوم سیاره ای بود ؟چه دروازه بان شادی داشتن یه توپ می گرفت نیم ساعت خوشحالی میکرد
قشنگ معلوم بود اسپانیا واسه دو رقمی کردم تاهیتی اومده اگه نتیجه رو صفحه نبود فکر میکردی اسپانیا عقبه !!!

نادر1368
21-06-2013, 02:04
آقای گلی مبارک تورس :n02::n12: این بچه عادت داره مفت آقای گل بشه (هرچند بعد از کچل کردن دیگه باش ارتباط برقرار نمی کنم:n22:)
تاهیتی قهرمان کدوم سیاره ای بود ؟چه دروازه بان شادی داشتن یه توپ می گرفت نیم ساعت خوشحالی میکرد
قشنگ معلوم بود اسپانیا واسه دو رقمی کردم تاهیتی اومده اگه نتیجه رو صفحه نبود فکر میکردی اسپانیا عقبه !!!
جو كاملا له تيم تاهيتي بود!واقعا همه بجز بازيكناي اسپانيا پشت تاهيتي بودن!!بالاخره كشور كمتر از 200 هزار نفري هم تيم مليش ميشه اين!

كه اونم نقطه اي نامعلوم از جهان هستي!بالاخره دروازبان اماتور ديگه دو سه تا واكنش خوب هم داشت!

جالبه اين هست كه يكي از پر گل ترين بازيهاي تاريخ فوتبال با 30 گل زده توسط همين تاهيتيي ها رقم خورده!!!پر گل ترين بازي تاريخ هم با 31 گل

زده توسط استراليا به ثبت رسيده:n02:!وضع اقيانوسيه طوريه استراليا رو هم به ستوه اوردن اومده اسيا و وقت كشي اعراب رو تحمل كنه:n02:

Iloveu-ALL
21-06-2013, 10:53
صعود اروگوئه دیگه میشه گفت قطعی شده. اروگوئه میبره اون ور اگه نیجریه اسپانیا رو هم ببره چون مقابل اروگوئه باخته صعود نمی کنه.

Iloveu-ALL
21-06-2013, 10:58
8 تیم صعود می کنن به جام کنفدراسیون ها. قهرمان 6 کنفدراسیون ، قهرمان جام جهانی و تیم میزبان
جام جهانی (2010) زود تر از جام ملت های اروپا (2012) اتفاق افتاد پس اسپانیا همون اول بعنوان قهرمان جام جهانی صعود میکنه و تو سال 2012 باز اسپانیا قهرمان میشه که این بار باید بعنوان نماینده قاره ی اروپا صعود کنه ولی چون قبلا بعنوان نماینده جام جهانی صعود کرده بود و چون جام کنفدراسیون ها نیازمند نماینده اروپا بود، ایتالیا بعنوان نماینده اروپا به این جام صعود کرد.

دوستان یک نکته ی دیگرو هم اضافه کنم اسپانیا هم قهرمان جام جهانی شد و هم قهرمان اروپا، خب این خنده دار نیست که اسپانیا بعنوان اروپا بیاد در حالی که قهرمان جام جهانی شده؟!!

S0R3N4
21-06-2013, 11:26
!وضع اقيانوسيه طوريه استراليا رو هم به ستوه اوردن اومده اسيا و وقت كشي اعراب رو تحمل كنه

کلا کار احمقانه ای کردن فدراسیون 2 قاره ؛
نتیجه اش کم شدن سهمیه از تیم های به نسبت بهتر قاره ی آسیا شده؛
و اضافه شدن یک سهمیه الکی به قاره ی اقیانوسیه!(آخه نیوزلند بیاد جام جهانی بهتره یا قطر و عراق؟!)
حداقل قطر بیاد یکم لابی کنه بخندیم !!! :n02:
کلا اقیانوسیه یه نماینده ی آبرومند داشت که اونم از دست داد دیوانه !!!!
الان نیوزلند و هایئتی رو باید بفرسته جام ها بین المللی !! :n08: (البته به جز 2-3 تا تیم؛نماینده های آسیا هم وضعیت بهتری ندارنداااا - الان نریزین سرم!!! :n07: )
ولی کلا به ضرر قاره ی اقیانوسیه شد به نظرم!!!!

آقا؛تحمله وقت کشیه اعراب قابل تحمله باز!!
دست به یکی کردن و لابی کردن هاشون رو چکار میکنه این استرالیا!!!؟؟! :n02::n02:

S0R3N4
21-06-2013, 11:28
دوستان یک نکته ی دیگرو هم اضافه کنم اسپانیا هم قهرمان جام جهانی شد و هم قهرمان اروپا، خب این خنده دار نیست که اسپانیا بعنوان اروپا بیاد در حالی که قهرمان جام جهانی شده؟!!

اسپانیا به عنوان قهرمان جهان اومده
و ایتالیا به عنوان نایب قهرمان اروپا (چون اسپانیا قهرمان شده بود و از قبل صعود کرده بود)
ولی کلا خنده دار اینه ؛
نایب قهرمان جهان (هلند) بشینه خونه و نایب قهرمان اروپا (ایتالیا) بیاد بازی کنه !!! (ظاهرا از نظر فیفا؛نایب قهرمانیه اروپا معتبر تر از نایب قهرمانیه جهانه!!!)

clau
21-06-2013, 11:29
یک سوالی از دوستان داشتم این تیم تاهیتی چطوری اومده جام کنفدراسیون ها :n13:تیم نیست که کیسه گله روی مالدیو سفید کرده :n29:

پ.ن:تاهینی قهرمان اقیانوسیه شده ببین دیگه نیوزلند چه وضع اسفناکی پیدا کرده تاهیتی اونجا اول شده:n02:

Iloveu-ALL
21-06-2013, 12:21
اسپانیا به عنوان قهرمان جهان اومده
و ایتالیا به عنوان نایب قهرمان اروپا (چون اسپانیا قهرمان شده بود و از قبل صعود کرده بود)
ولی کلا خنده دار اینه ؛
نایب قهرمان جهان (هلند) بشینه خونه و نایب قهرمان اروپا (ایتالیا) بیاد بازی کنه !!! (ظاهرا از نظر فیفا؛نایب قهرمانیه اروپا معتبر تر از نایب قهرمانیه جهانه!!!)

نه خنده دار نیست
اگه اینطوری نمیشد خنده دار بود. چون اون وقت فقط 3 راه پیش رو داشتیم اولی اینکه اسپانیا بعنوان قهرمان جام جهانی و اروپا (یعنی هم نماینده اروپا و هم نماینده جهان) بعد هلند بعنوان چی بیاد؟ نائب نماینده جهان حتما (؟!) دومین راه هم اینه که اسپانیا بعنوان قهرمان اروپا بیاد و هلند بعنوان قهرمان جهان که این یکی یه کم زیادی خنده داره راه سوم هم اینه که هلند با ایتالیا مسابقه پلی آف بده. سومی هم خنده داره چرا ؟ چون اگه ایتالیا ببره اسپانیا بعنوان نماینده جهان صعود میکنه و اگه هلند ببره اسپانیا بعنوان قهرمان اروپا!

eman619rv
21-06-2013, 13:40
ظرفیت تاهیتی بیش از حوردن 40 گل در این بازی بود بدون شک!!!! اسپانیا با تیم توجوانانش باید 10 تا میزد !!
به نظرم تاهیتی از تراکتور هم ببازه:دی

اما هیچکدوم از اینها به نظرم دلیل نمیشه که نذاریم این تیم در این مسابقات شرکت کنه...وقتی این بازی سومین بازی تاهیتی با تیمی خارج از اقیانوسیه هست ببینین چقدر تاثیر گذار هست...

این بازی نقطه عطف فوتبال تاهیتی خواهد بود، نه اینکه 10 تا خوردن نه! واسه اینکه جلو قهرمان جهان بازی کردن! همین مورد چند اتفاق مثبت به همراه دار...
- تاثیر بر پیشرفت فوتبال در کشور تاهیتی
- تاثیر به جذب نگاه بین المللی به تاهیتی
- جذب بیشتر جوانان به فوتبال
- و غیره

انقدر نکات مثبت داره که ازاین دوتا نکته منفی شرکت کردنشون میشه گذشت! تگاه ما به مسائل یه گونه هست ، و نگاه فیفا یه گونه دیگه! اونا به فکر توسعه فوتبال هستن و شعار بلاتر هم که فوتبال در تمام کشور های جهانه .

___________________________

اما در مورد خود بازی ، تک تک حرکات بازیکنان تاهیتی نشون از اماتور بودن اونها و ضعف اموزشی فوتبال داره کاملا معلوم بود که این بازیکنا خودشون به اینجا رسیدن ، وجا داره به خاطر این همه تلاششون بهشون تبریک گفت. واسه این همه استقامت و تلاش رو به جلو!

ولی این دروازه بانشون خیلی عکس العمل های باحالی داشت :دی تورس که پنالتی رو زد تو تیرک و رفت بیرون جوری خوشحالی میکرد که انگار خود تیر دروازهه بود:n19: احساس میکرد روی یه حرکت عالی توپ رو گرفته.


تورس هم من امیدوار بودم بیش ازاینا گل بزنه و رکورد ملیشو بهتر کنه اما در بازی اسپانیا یه احترام به حریف نهفته بود که دیگه باهاشون مدارا کردن.
ولی هنوز عشق تورس به دریبل دروازه بان مشخص بود و دو گلش رو اینجوری زد:n02: اگه یه آمار بگیرن که مبناش تعداد گل های زده با دریبل دروازه بان باشه فکر کنم تورس اول میشه و مارادونا دوم :n02:

نادر1368
21-06-2013, 14:18
مربي تاهيتي گفته بود ما 20 تا هم بخوريم 1 گل بزنيم خوشحال ميشيم!:n02: نه بابا كجا بود پيشرفت!؟جالبه چندتا از اين بازيكنا بيكار هستن و از بيمه

بيكاري استفاده ميكنن!:n02:(كلا گزارشگراي ترك هم با حالن جوك هم ميگن هم اطلاعات جالب در اختيار ميگذارن اونم در حين بازي!:n01:)

انصافا واكنش دروازبان در مقابل ضربه آزاد ويا ديدني بود و پنالتي تورس رو هم تشخيص داد!بالاخره دروازبان اماتور كه معلوم نيست حتي به تعداد

كافي بچه محل داره كه فوتبال بازي كنه!اين نادر حركاتش هم شايسته تقدير هست و بنظرم اصلا سرزنشش منطقي نيست!

كلا ميشه گفت تيماي منطقه اقيانوسيه بايد تحت هر شرايط و براي هر تورنمنتي پلي اف داشته باشن:n02:

Arash4484
22-06-2013, 00:29
اما در بازی اسپانیا یه احترام به حریف نهفته بود که دیگه باهاشون مدارا کردن
این در تضاد با فیر پلیه و همونطور که خودشون هم گفتند احترام به حریف در حضور با قدرته...کاری که کردن سیستم جایگزین + عدم فشار به خودشون بخاطر بازیهای بعد بود.
بنظر من در کل اقیانوسیه باید بطور کامل در کنفدراسیون آسیا قرار بگیره...از چندین نظر بهتره...

MoJtaBa.R
22-06-2013, 16:03
اسپانیا به عنوان قهرمان جهان اومده
و ایتالیا به عنوان نایب قهرمان اروپا (چون اسپانیا قهرمان شده بود و از قبل صعود کرده بود)
ولی کلا خنده دار اینه ؛
نایب قهرمان جهان (هلند) بشینه خونه و نایب قهرمان اروپا (ایتالیا) بیاد بازی کنه !!! (ظاهرا از نظر فیفا؛نایب قهرمانیه اروپا معتبر تر از نایب قهرمانیه جهانه!!!)

دقیقا . قبلا که تعبیر داشتن به اینکه این بازیا یه جام جهانی کوچکه و زمان برگزاریش مرتب نبود . برای چی توجه به اروپا بیشتر از جهان میشه؟ الان که مرتبش کردن و نظم دادن بهش شده بازی برای آماده سازی میزبانای جام جهانی تا محک بیشتری بخورن و آماده تر بشن . از این به بعد هم از اقیانوسیه پس باید یه زنگ تفریح داشته باشیم برای دوره های بعد . اینجوری بیننده تلویزیونی رو کم میکنن با آوردن همچین تیمهایی . در ضمن من پست اون کاربر رو کلا نفهمیدم که سه راه پیش رو گفت !!! چه ربطی داشت به تبعیض و کوته فکری در مورد دعوت نشدن هلند . با اینکه برزیلیم ولی زیبایی بازیا گرفته شده با این جور تیم دعوت کردن ! فوتبال کسل ایتالیا کجا و هلند کجا !؟

nw_nk
22-06-2013, 19:38
شنبه 01/04/1392 ساعت 23:30
جام کنفدراسيون ها گروه A
زنده از شبکه سه
ايتاليا - برزيل

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هر دو تیم صعود کردن ولی برنده دیدار صدرنشین و از نیمه نهایی احتمالی با اسپانیا دور میشه
برزیل در 50 سال اخیر فقط 1 شکست رسمی در خاک خودش خورده
برزیل پر افتخار ترین تیم این رقابت هاست
ایتالیا 30 ساله برزیل رو نبرده

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

sAeEd_kHaAn
22-06-2013, 19:56
عجب بازی بشه امشب یه فینال زودرس و احتمال خیلی زیاد بازی جذابی میشه

brad pitt
22-06-2013, 23:45
نبود دیوید لوییز ممکنه به برزیل آسیب بزنه

Alex Fera
23-06-2013, 00:09
دارم بازی ایتالیا - برزیل رو میبینم،بیشتر شبیه بسکتبال میمونه تا فوتبال.............

پ.ن:این داوره چکار داره میکنه دقیقا؟!
بهترین داور آسیاس مثلا؟!
بعد میگن چرا بازیهای مهم اینترنشنال رو نمیدن به داورای آسیایی...........

Arash4484
23-06-2013, 00:26
این داوره چکار داره میکنه دقیقا؟!
بهترین داور آسیاس مثلا؟!
بعد میگن چرا بازیهای مهم اینترنشنال رو نمیدن به داورای آسیایی...........

در اون صحنه اومد اعلام پنالتی کنه بعد که گل شد، اعلام گل کرد و مثل آوانتاژ برخورد کرد...دیگه نفهمیدم سوت رو کشید یا نه...

MORINIO
23-06-2013, 00:38
داوره وحشتناک بد بود ... بازی رو درآورد واسه برزیل

ایتالیا بدون مهره های کلیدیش در میانه میدان خوب بازی کرد انصافآ

امیدوارم مصدوما برسن به بازی با اسپانیا

eman619rv
23-06-2013, 00:38
اول بازی مکزیک-ژاپن :
با توجه به بازی خوب ژاپن مقابل ایتالیا انتظار بیشتری از ژاپن داشتم ، عملا تو این بازی کار خاصی نکرد بجز 20 دقیقه پایانی ، نمی دونم چرا انقدر جلو مکزیک متزلزل بود ... مالکیت توپ رو که از دست داده بودن و بازیکنی مثه دوس سانتوس راحت کارشو انجام میداد از اون طرف هم وقتی میخواستن حمله کنن به هافبک دفاعی و دفاع های فیزیکی مکزیک برخورد میکردن. پیشروی انچنانی نداشتن .

بازی دوم رو تو پست بعدی میگم....الان کار واسم پیش اومد:n02:





این در تضاد با فیر پلیه و همونطور که خودشون هم گفتند احترام به حریف در حضور با قدرته...کاری که کردن سیستم جایگزین + عدم فشار به خودشون بخاطر بازیهای بعد بود.
بنظر من در کل اقیانوسیه باید بطور کامل در کنفدراسیون آسیا قرار بگیره...از چندین نظر بهتره...

حرفتون کامل تایید میشه عزیز منم منظورم همین بود ..شاید کلمه مناسبی رو استفاده نکردم:n06:

Amir M.ohAma.D
23-06-2013, 00:42
برزیل کم تیمی نیست که بشه 2 گلی که با اشتباه داوری دریافت میکنیو راحت جبران کنی.....
گل اول و چهارم کاملا افساید بود...حقمون اصلا باخت نبود
هرچند نیمه اول هم بدشانسی اوردیم و 2 تا تعویض اجباری کردیم
ولی چیزی که منو ناراحت میکنه عملکرد بوفونه....نمیدونم من انتظارم ازش خیلی بالاست یا.....انتظار داشتم خیلی بهتر کار کنه......دوست نداشتم همچین گلایی بخوره
2 بازی و 7 گل خورده اصلا در شان بوفون نیست....امیدوارم به خوبی جبران کنه

Abdolreza2012
23-06-2013, 00:45
کلا بازی قشنگی بود وسوتی های داور قشنگترش میکرد
به نظرم 2 تا گل برزیل آفساید بود و حقه ایتالیا هم باخت نبود
نیمار هم عالی بود امشب هر چند کلا خوب بازی میکنه
+
دوست دارم برزیل و اسپانیا فینال به هم بخورن

MORINIO
23-06-2013, 00:51
گل اول و چهارم کاملا افساید بود...حقمون اصلا باخت نبود

همون ضربه آزاد نیمار هم به هیچ عنوان خطا نبود .. خودشو زد به مدافع ایتالیا و افتاد زمین

البته مسئله ای نیست. ایتالیا کلآ عادت داره به اینکه داوریها به ضررش باشن ! :n15:

MoJtaBa.R
23-06-2013, 01:00
برزیل کم تیمی نیست که بشه 2 گلی که با اشتباه داوری دریافت میکنیو راحت جبران کنی.....
گل اول و چهارم کاملا افساید بود...حقمون اصلا باخت نبود
هرچند نیمه اول هم بدشانسی اوردیم و 2 تا تعویض اجباری کردیم
ولی چیزی که منو ناراحت میکنه عملکرد بوفونه....نمیدونم من انتظارم ازش خیلی بالاست یا.....انتظار داشتم خیلی بهتر کار کنه......دوست نداشتم همچین گلایی بخوره
2 بازی و 7 گل خورده اصلا در شان بوفون نیست....امیدوارم به خوبی جبران کنه

اول از همه چند برد خوب رو بعد مدتها آوردیم که جای خوشحالی داره و تیم داره برمیگرده به روزای خوبش . کلا واسه نداشتن بازیای مقدماتی یکم از شرایط مسابقه دور بودیم که الانه داریم خوب نتیجه میگیریم

درسته یه جاهایی میزبانی کمکمون کرد و داوری اومد سمت ما ولی توی گلها اینجوری نبود !!
خواستم عکس بگیرم گفتم الانه میگین فتوشاپه !! کل چند گل رو گذاشتم تا بدون تعصب نگاه کنین و نظر بدین . گل اول که مساوی و گل دوم حتی از زانو به پایین دفاعتون فرد عقبتره !! یکم متعصبانه دارین صحبت میکنین . برزیل هنوز برزیل واقعی نشده ولی لوث کردن بردشم جالب نیست !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ضعف تیمتون به داوری مربوط نبود !

eman619rv
23-06-2013, 01:03
بازی برزیل - ایتالیا :

خب امیدوارم همه دوستان به توانایی های نیمار و مهارت ها و استعداد ناب این بازیکن دیگه اطمینان پیدا کرده باشند، چون من لیگ برزیل رو هم دنبال میکنم خیلی تو این چند وقت چه تو فضای مجازی و چه دوستای اطرافم از نیمار دفاع کردم که خلاصه فعلا رو سفیدمون کرده:n02:
خب بازی تموم شد از روشن ایرماتوف به شخصه انتظار نداشتم اما خب همه بلاخره یه روز بد دارند و طبیعیه:n06:
اون صحنه هم اول سوت پنالتی زد ولی بعدش آونتاژ حساب کرد، ولی یکم عجولانه سوت زد . :n15:


راستش نتیجه زیاد با خود بازی همخوانی نداره ... به خصوص نیمه دوم. اما این سزای اشتباهات ایتالیایی ها بود.

نیمه اول که اصلا بازی چیزی واسه گفتن نداشت اما نیمه دوم ایتالیا خیلی بهتر بازی میکرد. نبود تک ستاره ایتالیا اندره پیرلو بیش از حد توی چشم میومد اکیولانی اصلا خوب بازی نمیکرد . و در واقع همین میشد که به دلیل خصوصیات بازی جاکرینی و دیامنتی، وقتی توپ دست ایتالیا بود بازی به کناره ها کشیده میشد که انصافا هر دو هم بد کار نکردن...

اونطرف هم همیشه دوس داشتم که برنارد توانایی هاشو نشون به که خب زیاد به دلیل جو بازی در اون موقعی که به زمین اومد زیاد نتونست خودی نشون بده اما در صحنه گل چهارم برزیل هم دیدم که چقدر با حوصله و زیبا کار کرد و عجولانه توپ رو واسه فرد سانتر کرد ، بیشتر بازیکنا بعد اینکه توپ رو از حریف میدزدن مثلا میخوان سریع و انفجاری کار کنن که توپ رو خراب میکنن اما خب برنارد خیلی خوب کار کرد.
حیفه که ایتالیا دفاعش اون صلابت همیشگی رو نداره:n29:

اما نکته بزرگ بازی: جی جی بوفون!!!

امروز به شدت بوفون رو زیر نظر گرفتم ، و به جرات میگم روی سه گل اول و تا حدودی گل چهارم میتونس خیلی خیلی بهتر از اینا کار کنه!
هیچکس نمیتونه منکر مهارت های دروازه بانی بوفون بشه ، هیچ وقت!! اما چابکی یکی از فاکتور های مهم دروازه بانی هست که به شدت اونو بوفون از دست داده!فاکتوری که روی هر 3 تا گل اول برزیل کاملا کمبود داشت.
دو گل برزیلی های از روی توپ های برگشتی زدن!این خودش خیلی معنی داره.. صحنه گل اول رو که کاملا مشخصه متاسفانه توپ رو که میگیره اون چابکی لازمه رو نداره که یکم خودشو جمع و جور کنه وگرنه حتما حتما توپ دوم رو هم دفع میکرد بعد از اون واکنش زیبای اولیه!
گل اول فرد هم که بحث نمیکنم کاملا واضح بود باید چیکار میکرد . اما گل نیمار هم همینطور چابکی لازم رو نداشت و نتونست برگرده و توپ رو که فاصله زیادی هم باهاش نداشت بگیره.

قول میدم بهتون که دروازه بان های چالاکی مثه موسلرا و یا دخیا بودن غیر ممکن بود این گل ها رو بخورن.هر چند مهارت کمتری نسبت به بوفون دارند.

hojjatinho
23-06-2013, 01:10
با اینکه بازی گلهای فراوان داشت اما به نظرم بازی خیلی خوبی نبود ...

انتظار من از دو تیم بزرگ دنیا و این بازی کلاسیک بیشتر از این بود که هر دو تیم گاهی بازی رو از دست می دادند و به اصطلاح رها می کردند . هر دو قدرت سابق رو نداشتند .

برزیل بازی رو برد . جدای از دو گل افسایدی که به ثمر رسوند طراوات بیشتری در بازیش داشت و امتیاز بازی در خانه .

ایتالیا درسته که تیم بزرگیه ولی امروز و در نبود چند مهره کلیدی ، به خصوص در خط هافبک ، اسیر چیزی به اسم نداشتن " بازیکن نامی " شد مثل نقش کیه لینی در روی گل دوم .

بوفون هم کم کم به روزهای پایانی حضورش نزدیک می شه .
با این حال با داشتن خط دفاعی متزلزل بوفون حتی اگر در اوج هم بود به نظرم نمی تونست کار خاصی روی گل ها بکنه .

تبریک به تیم برزیل .
3 بازی مهیج دیگر رو پیش رو داریم .




خواستم عکس بگیرم گفتم الانه میگین فتوشاپه


البته عکس هیچ زمان مبنای خوبی برای قضاوت های داوری نبوده . در ثانی وقتی فیلم مسابقه وجود داره و همه دیدیم نیازی به عکس به نظرم نیست .

دو گل افساید بود . افساید در گل دانته واضح تر بود و در گل دوم میلیمتری و به قول نصیر زاده با گذاشتن خط کش ...

MoJtaBa.R
23-06-2013, 01:16
با اینکه بازی گلهای فراوان داشت اما به نظرم بازی خیلی خوبی نبود ...

انتظار من از دو تیم بزرگ دنیا و این بازی کلاسیک بیشتر از این بود که هر دو تیم گاهی بازی رو از دست می دادند و به اصطلاح رها می کردند . هر دو قدرت سابق رو نداشتند .

برزیل بازی رو برد . جدای از دو گل افسایدی که به ثمر رسوند طراوات بیشتری در بازیش داشت و امتیاز بازی در خانه .

ایتالیا درسته که تیم بزرگیه ولی امروز و در نبود چند مهره کلیدی ، به خصوص در خط هافبک ، اسیر چیزی به اسم نداشتن " بازیکن نامی " شد مثل نقش کیه لینی در روی گل دوم .

بوفون هم کم کم به روزهای پایانی حضورش نزدیک می شه .
با این حال با داشتن خط دفاعی متزلزل بوفون حتی اگر در اوج هم بود به نظرم نمی تونست کار خاصی روی گل ها بکنه .

تبریک به تیم برزیل .
3 بازی مهیج دیگر رو پیش رو داریم .



البته عکس هیچ زمان مبنای خوبی برای قضاوت های داوری نبوده . در ثانی وقتی فیلم مسابقه وجود داره و همه دیدیم نیازی به عکس به نظرم نیست .

دو گل افساید بود . افساید در گل دانته واضح تر بود و در گل دوم میلیمتری و به قول نصیر زاده با گذاشتن خط کش ...

مبنا الان شده نصیرزاده ؟ همونی که عرض یه روز بازی دربی رو دوجور دید ؟؟ گل چهارم برزیل مدافع آخر ایتالیا یه قدم عقبتر بود ! حالا خوبه فیلمشم هست : شد 31 سال !!

hojjatinho
23-06-2013, 01:23
مبنا الان شده نصیرزاده ؟ همونی که عرض یه روز بازی دربی رو دوجور دید ؟؟ گل چهارم برزیل مدافع آهر ایتالیا یه قدم عقبتر بود ! حالا خوبه فیلمشم هست : شد 31 سال !!

من کجا نوشتم که مبنا شده نصیرزاده ؟!!!؟؟ لطفا پست ها رو با دقت بخونید !!و بعد سعی در ایجاد جبهه بکنید !

نوشتم به قول نصیرزاده ! یعنی این مدل افساید ها رو نصیر زاده یک اسم بهشون داده و ان خط کش گذاشتنه .

مبنا چشم همه کسانی که بازی رو دیدند و البته بدون تعصب واقعیت رو می گن هست !

MoJtaBa.R
23-06-2013, 01:27
من کجا نوشتم که مبنا شده نصیرزاده ؟!!!؟؟ لطفا پست ها رو با دقت بخونید !!و بعد سعی در ایجاد جبهه بکنید !

نوشتم به قول نصیرزاده ! یعنی این مدل افساید ها رو نصیر زاده یک اسم بهشون داده و ان خط کش گذاشتنه .

مبنا چشم همه کسانی که بازی رو دیدند و البته بدون تعصب واقعیت رو می گن هست !

اتفاقا همون مبنی روز دربی یه جور بازی رو دید و روز بعدشم جور دیگه . کدوم جبهه عمو ؟ کدوم میلیمتر ؟ کندی مداقع ایتالیا دیر رفللکس بودنش باعث شده توی زمان جا بمونه ! دقیقا توی موقع ریباند فرد یه قدم نسبت باون دورتر از خط دروازست که با تعریف آفساید جور درنمیاد . ایتالیا دوستان حالا میخوان نبینن جبه گیری نیست ؟

hojjatinho
23-06-2013, 01:33
اتفاقا همون مبنی روز دربی یه جور بازی رو دید و روز بعدشم جور دیگه . کدوم جبهه عمو ؟ کدوم میلیمتر ؟ کندی مداقع ایتالیا دیر رفللکس بودنش باعث شده توی زمان جا بمونه ! دقیقا توی موقع ریباند فرد یه قدم نسبت باون دورتر از خط دروازست که با تعریف آفساید جور درنمیاد . ایتالیا دوستان حالا میخوان نبینن جبه گیری نیست ؟

نه دوست عزیز مثل اینکه شما یا خوب پست ها رو نمی خونید یا ...!

بنده اصلا نگفتم مبنا نصیرزاده هست اما نمی دونم شما چرا باز حرف خودتون رو می زنید و سعی دارید حرف نگفته در دهن من بگذارید !؟

به نظرم من هر دو گل افساید بود .

در مورد باقی هم لطفا دوستان ایتالیایی خودشون بیایند و از تیمشون دفاع کنند . من که نه هوادار ایتالیام و نه برزیل .اصلا افساید نبود و زمین رو هم اب داده بودند :دی:دی
:n11:

Arash4484
23-06-2013, 01:47
قبل از اینکه یک سوتفاهم بیشتر کش بیاد:n02: عرض کنم مجتبی گرامی، ایشون عبارت گذاشتن خط کش رو که نصیرزاده برای آفساید مشکوک زیاد بکار میبره نقل قول کردن، نه نظری از نصیر زاده راجع به بازی امشب...

sAeEd_kHaAn
23-06-2013, 11:20
همونطور که دیروزم گفتم بازی فوق العاده جذاب بود
2 گل برزیل 100% افساید بود
بزیل میزبان بود با تماشاچیای خودش
اون زربه سر محکم ماجو دقیقه 80 که تیرک برزیلو بد لرزوند
نبودن پیرلو خیلی تاثیر داشت تو بازی ایتالیا مخصوصا که چند تا ضربه آزاد پشت محوطه جریمه نصیب ایتالیا شد که هرکدوم میتونست یه گل باشه اگه پیرلو بود
نبود درروسی هم خیلی تاثیر داشت در گل هایی که ایتالیا دریافت کرد
روز خوب بوفن هم نبود
ضمن اینکه 2 تا تعویض نا خواسته هم ایتالیا داشت که اینا میتونه پلان های مربی رو بهم بریزه کلا
در نبود پیرلو مونتولیوو هم مصدوم شد بدشانسی از بالاتر امکان نداره برای یه تیم
در کل برزیل با خوش اقبالی برد و ایتالیا به هیچ وجه لایق شکست نبود
اب و باد و مه و خورشید+ایلماتوف و کمکاش و مصدومیت ایتالیایی ها باعث برد برزیل شد

nw_nk
23-06-2013, 15:26
گزارش روز: نیمار و برابری با رکورد گلزنی مولر، رونالدو و کلایورت در طول یک فصل


مهاجم جوان برزیلی تعداد گلهای ملی اش در فصل جاری را به عدد 14 رسانده است


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- نیمار ستاره 21 ساله تیم ملی برزیل در جریان بازی شنبه شب تیم ملی کشورش مقابل ایتالیا در آخرین بازی مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها موفق شد تا یکی از 4 گل تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر برساند تا در برد 2-4 تیمش موثر باشد.

این چهاردهمین گل ملی نیمار با پیراهن تیم ملی برزیل بود که در فصل 3-2012 به ثمر رسید. بدین ترتیب نیمار با رکورد تاریخی ای که تا به اینجا در اختیار گرد مولر، رونالدو و کلایورت بود برابری کرد. او در طول یک فصل توانسته 14 گل برای تیم ملی برزیل به ثمر برساند..

در این بازه یک ساله، نیمار اولین بازی ملی اش در فصل 3-2012 را در روز 15 آگوست سال 2012 در یک بازی دوستانه مقابل سوئد برگزار کرد که آن بازی با برد 0-3 سلسائو همراه بود و از آن بازی تا حالا و در طول این یک فصل نیمار 18 بار پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کرده و در این 18 بازی، 14 گل ملی به ثمر رسانده.

در صورتی که او در نوامبر سال گذشته میلادی در بازی دوستانه تیمش مقابل کلمبیا که در نیویورک برگزار شد، می توانست ضربه پنالتی اش را مبدل به گل کند، این آمار می توانست بهتر باشد. البته نباید فراموش کرد که نیمار هنوز دو بازی دیگر تا پایان جام کنفدراسیون ها فرصت دارد تا آمار گلزنی اش را افزایش دهد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس به جز 3 گلی که نیمار در مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها به ثمر رساند، سایر گلهای او در بازیهای دوستانه ای که برای آماده سازی تیم ملی برزیل برای حضور در جام جهانی 2014 برگزار کرده به ثمر رسیده اند (چرا که تیم ملی برزیل به دلیل میزبانی جام جهانی 2014 در بازیهای مرحله مقدماتی این رقابتها شرکت نمی کند.)

بازیکن دیگری که می تواند نام خودش را در جمع برترین گلزنان ملی در طول یک فصل ببیند، پدرو رودریگس است. این ستاره اسپانیایی که تا به اینجای فصل 11 گل ملی به ثمر رسانده، می تواند در بازیهای پیش روی تیمش در جام کنفدراسیون ها تعداد گلهایش را افزایش دهد

نیمار در مجموع 37 بازی ملی برای تیم ملی برزیل برگزار کرده و در سال 2010 برای اولین بار به اردوی سلسائو دعوت شده بود و در طول این مدت 23 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/23/4067986/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D9%84%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88


نیمار: حریفان با دیدن حرکات ما دیوانه می شوند


ستاره جوان برزیلی، به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و در پایان بازی با ایتالیا به تمجید از عملکرد هم تیمی هایش پرداخت


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- نیمار، مهاجم برزیلی و جوان باشگاه بارسلونا در جریان بازی دیشب سلسائو مقابل تیم ملی ایتالیا در آخرین بازی مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها، ستاره تیمش بود و در پایان بازی هم از سوی مقامات فیفا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

نیمار در پایان این مسابقه با تمجید از عملکرد برزیل به خبرنگاران گفت:« تیم ما با حرکات مداومی که انجام می دهد، حریفان را کمی دیوانه می کند. حرکات من و حرکات تیم، خیلی مهم هستند. تنوع در حملات، تغییر جایگاه ها و همه اینها، بازیکنان حریف را دیوانه می کنند.»

نیمار در کنفرانس خبری بعد از بازی شهر سالوادور که با برد 2-4 سلسائو به پایان رسید، بدین ترتیب به تمجید از عملکرد هم تیمی هایش پرداخت.

جالب اینجاست که نیمار در هر سه بازی برزیل در مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شده و در بازی شنبه شب نیز یکی از 4 گل تیمش را وارد دروازه بوفون نمود.

در پایان این بازی مارسلو هم به خبرنگاران گفت:« گام بزرگی را برداشتیم. ما باید به تلاش ادامه دهیم و در ابتدا با اتکا به حرکات تدافعی و بعد حمله به سمت دروازه حریفان به دنبال کسب پیروزی های پی درپی باشیم.»

با این برد برزیل به عنوان صدرنشین گروهش روانه مرحله نیمه نهایی می شود و به احتمال قریب به یقین دراین مرحله مقابل اروگوئه (که امشب مقابل تاهیتی قرار می گیرد)، بازی خواهد کرد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/23/4067944/%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%81%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF

H A M A S
23-06-2013, 18:06
نحوه صعود و بازی کردن ایتالیا توی تورنمنتها رو میبینم یاد درس خوندن های ناپلئونیم توی دوران دانشگاه میفتم
با حدقل نتیجه و با کم ترین فشار به خودشون از گروه شون اغلب به عنوان تیم دوم صعود میکنن!
پانوشت :جای آلمان اینجا خالیه:n28:

shamsoddin
23-06-2013, 18:42
نه واقعا به ندرت اتفاق می افته تو فوتبال تیمی بدون تلاش و شایستگی بتونه نتیجه بگیره،کلا توی تیم های مطرح اروپا هیچ وقت از بازی ایتالیا خوشم نیومده چون اصلا جذاب نبوده برام بازیاشون ولی هم صعودشون به خاطر تلاششون بود هم باختشون به برزیل اتفاقی نبود

nw_nk
23-06-2013, 20:55
يکشنبه 02/04/1392 ساعت 23:30
جام کنفدراسيون ها گروه B
زنده از شبکه سه
نيجريه اسپانيا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دل بوسکه برای نیجریه به ترکیب جدی مقابل اروگوئه بر می گرده به استثنای کاسیاس
امشب والدس و سوالدادو بازی می کنن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


دوستان
دروازبان اصلی این دوره از رقابت های در تیم ملی اسپانیا کیه؟!!

تا اینجا که هر دروازه بان یک بازی گروهی
ولی خب به اهمیت بازی ها
1 کاسیاس
2 والدز
3 رینا

vahidgame
23-06-2013, 22:30
به عنوان یه طرفدار ایتالیا به نظرم تیمی که فقط روی نیمکتش بازیکنایی مثل سیلوا ، ماتا ، کازورلا ، مارتینز و ... می شینن احتمالش کمه که قهرمان این تورنمت نشه! (حالا بگذریم که چه جوری دل بوسکه سیلوا و ماتا رو روی نیمکت می ذاره :دی)
هر چه قدر که مثلا ایتالیا و برزیل ستاره ها و فوق ستاره های این چند سال اخیرشون خداحافظی کردن یا الان توی تیم ملی نیستن و الان دچار خلع بازیکنای مورد نظر شدن برعکس اسپانیا روز به روز به ستاره هاش اضافه شده!
کلا به نظر می رسه برای جام جهانی هم مدعی اول قهرمانی اسپانیا ست...
حتی برزیل هم با وجود میزبانی چه توی همین جام چه توی جام جهانی نمیشه گفت برای قهرمانی حتی شانسی نزدیک به اسپانیا داره چون بازیکنای اون اکثرا بازیکنای جوونی هستن که ممکنه در آینده بازیکنای خیلی فوق العاده ای بشن مثل نیمار و اسکار ولی الان تجربه لازم برای بازی های سخت و سرنوشت ساز پیشرو رو ندارن و یه جایی بالاخره کم میارن و نمی تونن اون تاثیر خودشون رو بذارن. به نظرم نیمار نسبت به 21 سال سنی که داره خیلی عالیه ولی خب هنوز با شماره 10 های قبلی برزیل فاصله داره و هنوز زوده که اونو در کنار بزرگان برزیل قرار داد...

nw_nk
23-06-2013, 22:34
Spain (4-3-3): Valdes; Arbeloa, Ramos, Pique, Jordi Alba; Xavi (C), Busquets, Fabregas; Iniesta, Soldado, Pedro

Bench: Casillas, Albiol, Javi Martinez, Azpilicueta, Villa, Torres, Mata, Monreal, Cazorla, Silva, Jesus Navas, Reina

Nigeria (4-3-3): Enyeama; Ambrose, Omeruo, Oboabona, Echiejile; Mikel, Ogude, Mba; Ideye, Akpala, Musa

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

powerslave
23-06-2013, 23:51
به عنوان یه طرفدار ایتالیا به نظرم تیمی که فقط روی نیمکتش بازیکنایی مثل سیلوا ، ماتا ، کازورلا ، مارتینز و ... می شینن احتمالش کمه که قهرمان این تورنمت نشه! (حالا بگذریم که چه جوری دل بوسکه سیلوا و ماتا رو روی نیمکت می ذاره :دی)
هر چه قدر که مثلا ایتالیا و برزیل ستاره ها و فوق ستاره های این چند سال اخیرشون خداحافظی کردن یا الان توی تیم ملی نیستن و الان دچار خلع بازیکنای مورد نظر شدن برعکس اسپانیا روز به روز به ستاره هاش اضافه شده!
کلا به نظر می رسه برای جام جهانی هم مدعی اول قهرمانی اسپانیا ست...
حتی برزیل هم با وجود میزبانی چه توی همین جام چه توی جام جهانی نمیشه گفت برای قهرمانی حتی شانسی نزدیک به اسپانیا داره چون بازیکنای اون اکثرا بازیکنای جوونی هستن که ممکنه در آینده بازیکنای خیلی فوق العاده ای بشن مثل نیمار و اسکار ولی الان تجربه لازم برای بازی های سخت و سرنوشت ساز پیشرو رو ندارن و یه جایی بالاخره کم میارن و نمی تونن اون تاثیر خودشون رو بذارن. به نظرم نیمار نسبت به 21 سال سنی که داره خیلی عالیه ولی خب هنوز با شماره 10 های قبلی برزیل فاصله داره و هنوز زوده که اونو در کنار بزرگان برزیل قرار داد...
این نکته ایه که برمیگرده به برنامه ریزی و البته نتیجش رو هم داریم میبینیم. اسپانیا و آلمان دو نمونۀ بارزشن.
روی کاغذ آره اسپانیا شانسی بالاتر از بقیه برای جام جهانی داره ولی آرژانتین رو یادتون نره. نیمۀ حجومیش داره میترکه ... اه لاوتزی افتاد:31: یکی جمش کنه :31:.
از شوخی گذشته برد ها بدست میان بدون اینکه بشه همیشه گفت تیم برنده شایسته تر بود. همین دیشب برزیل چطوری برد؟ تیم قهرمان جام جهانی فکر کنم بعد از مرحلۀ گروهی 4 تا بازی داره که باید اونارو ببره. برزیل یکی دوتا بازیکن خیلی خوب داره که میتونن سرنوشت بازی رو عوض کنن. میزبان هم که هستن. نباید دست کم گرفته بشن.

brad pitt
24-06-2013, 00:28
فکر نکنم چه ایتالیا چه برزیل هیچکدوم بتونند حالا حالاها اسپانیا رو شکست بدند

نادر1368
24-06-2013, 01:18
من مدعي هستم برزيل اسپانيا رو شكست ميده!بارسا تا يك حدايي اومد جلو و در مقابل رقباي سفت و سخت به زانو درامد!اسپانيا مسي رو هم

حتي نداره:n02:!خلاصه نيمار فكر كنم پاش به اسپانيا باز نشده دشمن تراشي كنه!من كه خيلي به اين برزيل اميدوارم:n01:اسپانيا اين روندش قوامي

نخواهد داشت آينده دار نيست و فعلا در فاز تيكي تاكايي هستن كه گويا المان ها به زير كشيدن!ولي برزيل هميشه برزيل خواهد ماند همانطور كه المان يا حتي ايتاليا!:n16:

S0R3N4
24-06-2013, 02:06
منم امیدوارم برزیل اسپانیا رو شکست بده!!
به 3 دلیل !!
دل بوسکه این وسط خیلی مفت مفت داره جام دروو میکنه به واسطه ی نسل طلایی فوتبال ملیه اسپانیا !!! و واقعا این قضیه رو مخمه !!!
هم اینکه کلا اسپانیا زیادی شاخ شده!!!
و یه دلیله دیگه هم اینه که شاید این شروعی باشه برای برزیل قدرتمند دیگه ای؛برزیلی که خیلی فاصله داره از روز های اوجش !!
شاید با موفقیت در این جام بتونه دوباره بیاد به جمع مدعی ها!
درسته من طرفدار برزیل نیستم و اصلا از تیم ملی برزیل خیلی خوشم نمیاد؛ولی باید قبول کرد؛فوتبال تو این سالها؛بدون یه برزیل قدرتمند؛انگار یه چیزی کم داره!!!

nw_nk
24-06-2013, 11:17
گزارش روز: اسپانیا و رکورد 28 بازی رسمی بدون باخت


این روند از 21 ژوئن سال 2010 مقابل هندوراس شروع شد. آخرین باخت آنها مقابل سوئیس در جام جهانی بود


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- تیم ملی اسپانیا روز یکشنبه موفق شد تا مقابل نیجریه به پیروزی دست یابد و این نتیجه، به منزله 28 بازی رسمی بدون باخت برای ماتادورها بود.

این روند بدون باخت از روز 21 ژوئن سال 2010 مقابل هندوراس و بلافاصله بعد از باخت تیم ملی اسپانیا مقابل سوئیس در دور اول رقابت های جام جهانی 2010 آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. اسپانیا با 28 بازی رسمی بدون باخت، حالا از تیم ملی فرانسه که 5 سال در یک بازی طعم شکست را نچشیده بود (از سپتامبر سال 1994 تا ماه مارس 1999) پیشی گرفت. اگر زمان شکست ناپذیری خروس ها تا این حد طولانی شد، به این خاطر بود که آنها به خاطر میزبانی جام جهانی 1998 در بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی آن دوره شرکت نداشتند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.س، 28 بازی بدون باخت اسپانیا در طول این مدت بدین ترتیب است:

اسپانیا- نیجریه (جام کنفدراسیون ها) (0-3)

اسپانیا- تاهیتی (جام کنفدراسیون ها ) (0-10)

اسپانیا- اروگوئه (جام کنفدراسیون ها) (1-2)

فرانسه- اسپانیا (مرحله مقدماتی جام جهانی درقاره اروپا) (1-0)

اسپانیا- فنلاند (مرحله مقدماتی جام جهانی درقاره اروپا) (1-1)

اسپانیا- فرانسه (مرحله مقدماتی جام جهانی درقاره اروپا) (1-1)

بلاروس- اسپانیا (مرحله مقدماتی جام جهانی درقاره اروپا) (4-0)

گرجستان – اسپانیا (مرحله مقدماتی جام جهانی درقاره اروپا) 1-0

اسپانیا – ایتالیا (یورو 2012) 0-4

اسپانیا- پرتغال (یورو 2012) 0-0

اسپانیا- فرانسه (یورو 2012) 0-2

اسپانیا- کرواسی (یورو 2012) 0-1

اسپانیا- جمهوری ایرلند (یورو 2012) 0-4

اسپانیا- ایتالیا (یورو 2012) 1-1

اسپانیا- اسکاتلند (مرحله مقدماتی یورو2012) 1-3

جمهوری چک- اسپانیا (مرحله مقدماتی یورو2012) 2-0

اسپانیا- لیختن اشتاین (مرحله مقدماتی یورو2012)0-6

لیتوانی – اسپانیا (مرحله مقدماتی یورو2012)3-1

اسپانیا- جمهوری چک (مرحله مقدماتی یورو2012) 1-2

اسکاتلند- اسپانیا (مرحله مقدماتی یورو2012) 3-2

اسپانیا-لیتوانی (مرحله مقدماتی یورو2012) 1-3

لیختن اشتاین- اسپانیا (مرحله مقدماتی یورو2012)4-0

اسپانیا – هلند (جام جهانی 2010)0-1

اسپانیا- آلمان (جام جهانی 2010) 0-1

اسپانیا- پاراگوئه (جام جهانی 2010) 0-1

اسپانیا- پرتغال (جام جهانی 2010) 0-1

اسپانیا- شیلی (جام جهانی 2010) 1-2

اسپانیا- هندوراس (جام جهانی 2010) 0-2

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


عکس روز: پراندلی و تماشای بازی اسپانیا- نیجریه


سرمربی تیم ملی ایتالیا صبح روز یکشنبه همراه با سایر بازیکنان تیمش به شهر فورتالسا سفر کرد و بازی اسپانیا-نیجریه را از نزدیک تماشا نمود


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- قبل از برگزاری بازی اسپانیا- نیجریه، چزاره پراندلی سرمربی آتزوری می دانست که تیمش باید در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مقابل شاگردان دل بوسکه به میدان برود. از همین رو او صبح روز یکشنبه به فورتالسا سفر کرد تا از نزدیک شاهد بازی اسپانیا، حریف آتی تیمش در جام کنفدراسیون ها مقابل نیجریه باشد.

این بازی با برد 0-3 اسپانیا به پایان رسید و حالا همان طور که گمانه زنی شده بود دو تیم ایتالیا و اسپانیا در روز 5شنبه در مرحله نیمه نهایی مقابل هم به میدان خواهند رفت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/24/4070202/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D9%88%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%86%DB%8C%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D9%87

MoJtaBa.R
24-06-2013, 14:33
آمار اسپانیا فوق العادست . درسته که نیجریه فشار آنچنانی وارد نکرد ولی اسپانیا ییها هنوز چشم نواز بازی میکنن . هافبک و حمله که عالی همدیگر رو پیدا میکنن فقط نقطه ضعف سر دفاع میانیه که یکم باز بازی میکنن . با اینکه برزیلیم ولی در صورت صعود و در حال حاضر شانس قهرمانی رو بیشتر به اسپانیا میدم اونم واسه نبود یه بازیکن خلاق توی میانه برزیل

تبریک به هواداراش برد دیشب و بازی دلچسبشون

Abdolreza2012
24-06-2013, 17:12
منم امیدوارم برزیل اسپانیا رو شکست بده!!
به 3 دلیل !!
دل بوسکه این وسط خیلی مفت مفت داره جام دروو میکنه به واسطه ی نسل طلایی فوتبال ملیه اسپانیا !!! و واقعا این قضیه رو مخمه !!!
هم اینکه کلا اسپانیا زیادی شاخ شده!!!
و یه دلیله دیگه هم اینه که شاید این شروعی باشه برای برزیل قدرتمند دیگه ای؛برزیلی که خیلی فاصله داره از روز های اوجش !!
شاید با موفقیت در این جام بتونه دوباره بیاد به جمع مدعی ها!
درسته من طرفدار برزیل نیستم و اصلا از تیم ملی برزیل خیلی خوشم نمیاد؛ولی باید قبول کرد؛فوتبال تو این سالها؛بدون یه برزیل قدرتمند؛انگار یه چیزی کم داره!!!

دل بوسکه مربی بزرگیه
چند سال پیش تو رئالم بود عالی کار کرد
پس همه ی دلیل موفقیتش تو اسپانیا بخاطر بازیکناش نیست چون خودشم مربیه بزرگیه

MoJtaBa.R
24-06-2013, 19:47
دل بوسکه مربی بزرگیه
چند سال پیش تو رئالم بود عالی کار کرد
پس همه ی دلیل موفقیتش تو اسپانیا بخاطر بازیکناش نیست چون خودشم مربیه بزرگیه

البته سنگ محک رو اینجوری انتخاب نمیکنن ! با یه تیم ضعیف اگه نتیجه بگیره عیار واقعیش معلوم میشه ! چون رئال هم تیم بزرگیه عمو . اونچه که معلومه کار با ستاره ها رو خوب بلده که کار هر کسی نیست

nw_nk
25-06-2013, 15:52
بوفون (1): شاهد تکرار فینال یورو 2012 نخواهیم بود


باید خیلی جدی بازی کنیم و با تمرکز به میدان رفته و سعی کنیم که بازیکنان اسپانیا در زمین احساس راحتی نکنند. فکر می کنم که بازی فوق العاده ای را انجام خواهیم داد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- جانلوئیجی بوفون (کاررا، 1978) دروازه بان شماره یک تیم ملی ایتالیا در سالهای اخیر بوده است. او حالا دوباره خودش را برای رویارویی با تیم ملی اسپانیا در تورنمنتی بزرگ آماده می کند. کاپیتان آتزوری تیم ملی اسپانیا را بهترین تیم ملی دنیا می داند ولی در آستانه بازی حساس تیمش مقابل لاروخا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها به این نکته اشاره کرده که در برزیل شاهد اتفاقاتی مشابه با فینال یورو 2012 در اوکراین نخواهیم بود.

بوفون در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه مارکا شرکت کرده که متن آن را در دو قسمت برای شما بازتاب می دهیم. در اینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

* دوباره اسپانیا

بله. دوباره اسپانیا. ما در دو تورنمنت اخیر اروپایی مقابل اسپانیا قرار گرفتیم (یورو 2008 و یورو 2012) وحالا دوباره باید مقابل این تیم به میدان برویم. اسپانیا همیشه یک حریف سرسخت است ولی ما از اسپانیا نمی ترسیم

* می دانید که چطور برای این بازی برنامه ریزی خواهید کرد؟

هنوز دراین مورد که چطور بازی خواهیم کرد، صحبت نکرده ایم. ولی فکر می کنم که ایده و برنامه هایمان روشن است. اسپانیا در حال حاضر قدرتمندترین تیم دنیاست و ما باید حرکات قوی آنها را محدود کنیم. این بار، صحبت از میانه میدان است. باید خیلی جدی بازی کنیم و با تمرکز به میدان رفته و سعی کنیم که بازیکنان اسپانیا در زمین احساس راحتی نکنند. فکر می کنم که بازی فوق العاده ای را انجام خواهیم داد.

* تصور چه بازی ای را در سر داری؟

اطمینان دارم که یک بازی کاملا برابر خواهد بود. فکر می کنم و واقعا امیدوارم که این بازی مثل آخرین مصافمان نباشد. شاهد تکرار یک فینال مثل یورو نخواهیم بود و ما با نهایت توان تلاش خواهیم کرد تا برای رسیدن به فینال مبارزه کنیم. می دانیم که اسپانیا قوی ترین تیم ممکن است ولی ایتالیا هم تیم خوبی دارد و برای این نبرد برنامه ریزی خواهیم کرد. مردم می توانند مطمئن باشند که ما به آسانی تن به شکست نخواهیم داد.

* بعد از مصاف های اخیر مقابل اسپانیا، از این تیم می ترسید؟

واقعیت را بخواهید، نه. ما می دانیم که اسپانیا تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می کند و بر بازیهایش تسلط دارد و با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند. اعتماد به نفس بالای آنها به خاطر نتایج خوبی است که کسب کرده اند ولی ما هم خوب هستیم و فکر می کنم که آمادگی برد مقابل هر تیمی را داریم. مردم ممکن است آخرین بازی ما مقابل اسپانیا را در ذهن داشته باشند ولی این دسته بازی ها زیاد عادی و طبیعی نیستند. ما در آن بازی مصدومان متعددی داشتیم و امیدواریم که این بار این اتفاق نیفتد. دفعه پیش از آن هم سرنوشت را ضربات پنالتی مشخص کردند. واقعا این بار فکر می کنم که شاهد یک بازی برابر خواهیم بود و امیدوارم که ایتالیا به پیروزی برسد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/25/4072722/%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%88%D9%86-1-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%AA%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%882012-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%88%D8%AF


بوفون (2): مقابل برزیل فقط بدشانس بودیم؛ برای کاسیاس خوشحالم؛ ضربه نیمار را اصلا ندیدم


ما با کسب 6 امتیاز به دور بعد رسیدیم و تنها مقابل تیم میزبان و آن هم در یک بازی که ما غایبان مهمی داشتیم، شکست خوردیم. پیرلو و ده روسی در آن بازی نبودند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- جانلوئیجی بوفون (کاررا، 1978) دروازه بان شماره یک تیم ملی ایتالیا در سالهای اخیر بوده است. او حالا دوباره خودش را برای رویارویی با تیم ملی اسپانیا درتورنمنتی بزرگ آماده می کند. کاپیتان آتزوری تیم ملی اسپانیا را بهترین تیم ملی دنیا می داند ولی در آستانه بازی حساس تیمش مقابل لاروخا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها به این نکته اشاره کرده که در برزیل شاهد اتفاقاتی مشابه با فینال یورو 2012 در اوکراین نخواهیم بود.

بوفون در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه مارکا شرکت کرده که متن آن را در دو قسمت برای شما بازتاب می دهیم. در اینجا می توانید بخش دوم این گفتگو را مطالعه کنید:

* بعد از فصلی که گذشت، اوضاع کاسیاس را چطور می بینی؟

خوب. واقعا برایش خوشحالم. چون دوباره به زمین بازگشته است. کاسیاس دروازه بان شماره یکی است و واقعا خوشحالم که دوباره او را در درون دروازه می بینم. می دانم، به خاطر تمام آن چیزهایی که خوانده ام او روزهای سختی را پشت سر گذاشته ولی مهمترین چیز این است که الان از بند مصدومیت رها شده و در شرایط بازی کردن است

* به نظر می رسد که ایتالیا بعد از باخت مقابل برزیل زخم خورده است.این شما را مبدل به تیم خطرناک تری خواهد نمود؟

خب ما اخیرا مقابل برزیل باخته ایم. همین طور است ولی ما با کسب 6 امتیاز به دور بعد رسیدیم و تنها مقابل تیم میزبان و آن هم در یک بازی که ما غایبان مهمی داشتیم، شکست خوردیم. پیرلو و ده روسی در آن بازی نبودند و ما درجریان بازی 2 بازیکن دیگرمان را هم به خاطر مصدومیت از دست دادیم. فکر می کنم که با وجود باخت، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نباید از این بابت نگران باشیم

* در بازی با اسپانیا، ایتالیا اگر می خواهد به پیروزی برسد، باید در نیمه دوم بازی بدرخشد. در نیمه اول بازی با برزیل، حتی یک شوت به دروازه حریف را هم شاهد نبودیم

این درست است. واقعا در نیمه اول بازی، عملکرد خوبی نداشتیم. ولی در نیمه دوم فکر می کنم که برتر از حریف بودیم و سختی های زیادی را برای حریف ایجاد کردیم. فکر می کنم که اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم بازی را به تساوی کشیده و یا حتی پیروز شویم. وقتی بازی 3-2 بود، می شد ایتالیای واقعی را دید. فقط کمی بدشانسی آوردیم

* گلی که نیمار از روی ضربه ایستگاهی زد، نشان دهنده ارزش بالای ضربه او بود و یا بی دقتی دروازه بان؟

راستش را بخواهید، وقتی که دروازه بانی درست در درون دروازه جاگیری کرده باشد، یک ضربه ایستگاهی نباید وارد دروازه شود. این واقعیت ماجراست این بار بازیکنان زیادی در دیواره دفاعی بودند و من ندیدیم که نیمار چه زمانی به توپ ضربه زد. واقعا هیچ چیزی ندیدم و ناگهان دیدم که توپ از کنارم رد شد

* آنچه در آن شکی نیست این است که ایتالیا سبک بازی اش را تغییر داده. حالا بازیهای ایتالیا پر گل تر است

ما هیجان انگیز ترین تیم ملی هستیم که در هر بازیمان 6 یا 7 گل زده می شود. ما از گلهای خورده راضی نیستیم و باید از این بابت بهتر شویم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/25/4072755/%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%88%D9%86-2-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%84-%D9%81%D9%82%D8%B7-%D8%A8%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%AD%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B6%D 8%B1%D8%A8%D9%87

XENON24
25-06-2013, 15:58
چهارشنبه 05/04/1392 ساعت : 23:30
جام كنفدراسيون ها نيمه نهايي : برزيل - اروگوئه
زنده از شبکه سه
پنج‌شنبه 06/04/1392 ساعت : 23:30
جام كنفدراسيون ها نيمه نهايي : اسپانيا - ايتاليا
زنده از شبکه سه

Abdolreza2012
25-06-2013, 16:12
البته سنگ محک رو اینجوری انتخاب نمیکنن ! با یه تیم ضعیف اگه نتیجه بگیره عیار واقعیش معلوم میشه ! چون رئال هم تیم بزرگیه عمو . اونچه که معلومه کار با ستاره ها رو خوب بلده که کار هر کسی نیست

اونکه مشخصه رئال تیمه بزرگیه
منظورم این بود که تو هر تیمی بوده موفق بوده

S0R3N4
25-06-2013, 16:19
دل بوسکه مربی بزرگیه
چند سال پیش تو رئالم بود عالی کار کرد
پس همه ی دلیل موفقیتش تو اسپانیا بخاطر بازیکناش نیست چون خودشم مربیه بزرگیه

ایشون اگه خیلی بزرگ بود؛بعد از رفتن از رئال و قبل از اومدن به اسپانیا؛چرا نتونست بدون بازیکن های بزرگ؛کار خاصی بکنه؟!!!!!!!

دوستان
ویدیو بازی نیجریه - اسپانیا رو دارید که دانلود کنم؟!

M A S 0 U D
25-06-2013, 16:50
شاید بزرگترین ویژگی دلبوسکه بدون حاشیه بودن و دوری از جنجال آفرینی و آرام کردن جو حاکم و برقراری عدالت و پرهیز از هرگونه تبعیض باشه درکنار دانش فنی ...
این خودش فاکتور مهمیه ...
برقراری جو صمیمیت و همکاری ...
به خصوص زمانی نمود پیدا میکنه که بهترینها تو تیمت باشن و هماهنگ کردن اونا که هر کدومشون دوست دارن بهترین باشن ...

REZAHOSEYNGANI
25-06-2013, 18:06
با این سیو هایی که بوفون داشت و آفساید گیری افتضاح مدافعان و مصدومیت بالوتلی و رفتنش به ایتالیا شاید شاهد نتیجه فینال یورو باشیم!

City 17
25-06-2013, 19:50
ایشون اگه خیلی بزرگ بود؛بعد از رفتن از رئال و قبل از اومدن به اسپانیا؛چرا نتونست بدون بازیکن های بزرگ؛کار خاصی بکنه؟!!!!!!!

چون توی اون دوره 5 ساله، به جز یک سال مربی گری در بشیکتاش ترکیه، مربی تیم دیگه ای نبوده.
به جای اون سوال بهتره بپرسیم که چرا رئال از زمان رفتن دل بوسکه مربی دیگه ای در رئال دوام نداشت و مهم تر از اون قهرمان CL نشد؟ چون به جز دل بوسکه مربی دیگه ای نتونست هم نام های بزرگ در رختکن تیم رو به خوبی کنترل کنه، هم جام کسب کنه و هم زیبا بازی کنه، دل بوسکه همه ی این فاکتورها رو یکجا داشت.
من تعلق خاطری به تیم ملی اسپانیا ندارم ولی دل بوسکه چه در زمان حضور 4 سالش در رئال (دو قهرمانی در CL) و چه در زمان حضورش در اسپانیا (یک جام جهانی و یک یورو) نشون داده که مربی فوق العاده ایه و با درست کردن یک جو آرام، سنگین ترین فشارها رو به راحتی کنترل می کنه، هیچ وقت فکر نمی کردم کسی که خودش رو رئالی بدونه، چیزی جز تحسین دل بوسکه بگه، کسی که چه به عنوان بازیکن (از 18 سالگی تا 34 ساگی!) و چه به عنوان مربی پله به پله از تیم جوانان رئال شروع کرده و با تیم اصلی افتخارات زیادی کسب کرده، دیگه چی می تونه از این بالاتر باشه؟
بعضی وقتا شک می کنم شما طرفدار مورینیو هستی یا رئال:n18:

REZAHOSEYNGANI
26-06-2013, 12:13
فردا شب،ایتالیا بدون آباته و بالوتلی!

MOHAMMAD2010
26-06-2013, 12:35
امیدوارم اسپانیا ببازه ( هرچند بعیده ! )

REZAHOSEYNGANI
26-06-2013, 12:50
منم امیدوارم
ولی اگر به برزیل میخورد احتمال باختش زیاد بود

puya2010
26-06-2013, 13:13
چون توی اون دوره 5 ساله، به جز یک سال مربی گری در بشیکتاش ترکیه، مربی تیم دیگه ای نبوده.
به جای اون سوال بهتره بپرسیم که چرا رئال از زمان رفتن دل بوسکه مربی دیگه ای در رئال دوام نداشت و مهم تر از اون قهرمان CL نشد؟ چون به جز دل بوسکه مربی دیگه ای نتونست هم نام های بزرگ در رختکن تیم رو به خوبی کنترل کنه، هم جام کسب کنه و هم زیبا بازی کنه، دل بوسکه همه ی این فاکتورها رو یکجا داشت.
من تعلق خاطری به تیم ملی اسپانیا ندارم ولی دل بوسکه چه در زمان حضور 4 سالش در رئال (دو قهرمانی در CL) و چه در زمان حضورش در اسپانیا (یک جام جهانی و یک یورو) نشون داده که مربی فوق العاده ایه و با درست کردن یک جو آرام، سنگین ترین فشارها رو به راحتی کنترل می کنه، هیچ وقت فکر نمی کردم کسی که خودش رو رئالی بدونه، چیزی جز تحسین دل بوسکه بگه، کسی که چه به عنوان بازیکن (از 18 سالگی تا 34 ساگی!) و چه به عنوان مربی پله به پله از تیم جوانان رئال شروع کرده و با تیم اصلی افتخارات زیادی کسب کرده، دیگه چی می تونه از این بالاتر باشه؟
بعضی وقتا شک می کنم شما طرفدار مورینیو هستی یا رئال:n18:

دوست عزیز بدون هیچ تعصب خاصی

اگه الان همین کیروش خودمون هم مربی اسپانیا بود، باز اسپانیا قهرمان جهان و اروپا میشد

Sent from my ST15i using Tapatalk 2

REZAHOSEYNGANI
26-06-2013, 13:18
دوست عزیز بدون هیچ تعصب خاصی

اگه الان همین کیروش خودمون هم مربی اسپانیا بود، باز اسپانیا قهرمان جهان و اروپا میشد

Sent from my ST15i using Tapatalk 2

اتفاقا مربی خیلی هم تاثیر داره!
نمونش بارسلونا!
با اون همه بازیکن نتونست بارسلونا رو قهرمان cl کنه

eman619rv
26-06-2013, 13:45
دل بوسکه:همین خبرنگارها می گفتند که من روی میز رقصیده ام؛من فقط از هواداران برزیلی محبت دیدم




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


نمی توانم بگویم که بازیکنان اسپانیا بهترین هستند. برزیلی ها هم بازیکنان خوبی مثل مارسلو، داوید لوئیز، تیاگو سیلوا و دانی آلوس را دارند که بازیکنان بزرگی هستند





سایت گل- بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها و در آستانه بازی حساس تیمش مقابل ایتالیا در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت در گفت و گو با روزنامه آ.اس به آنالیز مسائل مختلف تیمش و آینده لاروخا در این رقابت ها پرداخت.

دراینجا می توانید گزیده ای از این گفتگو را مطالعه کنید

* دریورو در بازی با ایتالیا با استفاده از بازیکن 9کاذب کار کرده بودیم؛ آیا در بازی نیمه نهایی هم سیستم تیم رابه این سیستم تغییرخواهید داد؟

در یورو، ما بازی را برپایه پیرلو برنامه ریزی کرده بودیم؛ چون پیرلو بازی ساز آنها بود و خیلی عقبتر و تقریبا نزدیک مدافعان بازی می کرد و ما می خواستیم که سسک وابسته به او کار کند.الان ممکن است این گونه نباشد؛ حتی شاید پیرلو نتواند بازی کند.

قبل از اعزام به برزیل هم درفکر استفاده از هر3 دروازه بان درمرحله گروهی بودید؟آیا اسپانیا دروازه بان ثابت دارد؟

بله.ولی به خودم گفته بودم که تنها به شرط برد مقابل اروگوئه، این نقشه را پیاده می کنم.این برنامه فقط برای فاز گروهی بود.کاسیاس بیش از 140 بازی ملی انجام داده و په په رینا27تا..این جواب سوال شماست.هر سه دروازه بان ما فوق العاده هستندولی کاسیاس اصلی ترین دروازه بان تیم ماست.اگر دنبال ترکیب اصلی هستید: کاسیاس اصلی ترین است

به ایکر گفته اید که دربازی با ایتالیا دردرون دروازه است؟

من با هیچ کدام از آنها به صورت فردی صحبت نکرده ام.هرروز با بازیکنان صحبت می کنم.چطور می توانم حرف نزنم؟ این نشانه ضعف نیست،بلکه نشان قدرت درک است.کسی که دستور می دهد، با بازیکنان صحبت می کند.نمی گویم پندونصیحت آنها را می پذیرم ولی حرفهایشان را گوش می دهم

این درست است که می گفتند که چابی ارناندس درنظر داشت که قبل از فینال یورو2012 به خاطر عدم موافقتش با استفاده از دو محور درترکیب تیم از فوتبال ملی خداحافظی کند؟ یا دلیلش چه بود؟

چابیدر آن لحظات کمی تحریک شده بود و ما با هم صحبت کردیم ولی ماجرا زیاد بالا نگرفت. چابی رهبرما در زمین چمن است که تیم را درزمین هدایت می کند و به جلو می راند؛ چطور نمی توانیم با اوصحبت نکنیم؟

چند تا از بازیکنان کنونی تیم ملی برزیل می توانستنددرترکیب اصلی اسپانیای شما قرار بگیرند؟

نمی توانم بگویم که بازیکنان ما بهترین هستند. آنها هم بازیکنان خوبی مثل مارسلو، داوید لوئیز، تیاگو سیلوا و دانی آلوس را دارند که بازیکنان بزرگی هستند.بارسا کارهای زیادی برای آلوس انجام داده


حاضرید چند تا بازیکن اسپانیایی را بدهید تا یک بازیکن از برزیل بگیرید؟

چیزی نمی گویم. اگر بگویم 2 تا، شما می خواهید حدس بزنید که کدام 2نفر. این برای شما یک فرض و یک بازی است ولی این بازی برای من خوب نیست

هواداران برزیلی، اسپانیا را رقیب خودشان می دانند.بی دلیل هم نیست.هست؟

آنچه من دیده ام، محبت فراوان برزیلی ها به اسپانیایی هاست

درمورد مصاف با ایتالیا بگوئید.این بازی تکرار فینال یورو2012 است

باید تمام آنچه یک سال پیش رخ داد را فراموش کنیم.ایتالیا تیم بزرگی دارد و شرایط کاملا متفاوت است. شرایط کنونی با یورو2012 متفاوت است. در فینال یورو، ایتالیایی ها خیلی خسته گام به میدان گذاشتند و یک روز کمتر از ما استراحت کرده بودند. این بازی برای مقایسه کردن با بازی قبلی نیست. باید احترام زیادی برای ایتالیا قائل باشیم. آنها تیم بزرگی هستند

اوگلوبو در گزارشی از برگزاری دو میهمانی در رسیفه و ریودوژانیرو در اتاق بازیکنان خبر داده بود و گفته می شد که یکی از اعضای کادرفنی تیم هم دراین میهمانی خصوصی حضور داشته.احیانا شما نبودید؟

وقتی بعد از جام جهانی برای انجام یک بازی به آرژآنتین رفتیم، می گفتند که من تا نیمه های شب روی یک میز در حال رقص و پایکوبی بودم ولی درزندگی ام نرقصیده ام.این قصه هم مثل همان است

Abdolreza2012
26-06-2013, 14:43
دل‌بوسکه: شماره يک ما همچنان کاسياس است
هرچند در دو ديدار اخير مقابل تاهيتي و نيجريه، دل بوسکه از والدس و رينا استفاده کرد اما تاکيد کرد که کاسياس در ديدارهاي پيش رو انتخاب اولش خواهد بود.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


منیع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%D9%87:_%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D9%8A%DA% A9_%D9%85%D8%A7_%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%D8%A7%D9% 86_%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D9%8A%D8%A7%D8%B3_%D8%A7%D8% B3%D8%AA)

City 17
26-06-2013, 15:19
دوست عزیز بدون هیچ تعصب خاصی

اگه الان همین کیروش خودمون هم مربی اسپانیا بود، باز اسپانیا قهرمان جهان و اروپا میشد

Sent from my ST15i using Tapatalk 2

از قضا همین اتفاق افتاد، کیروش بعد از دل بوسکه به رئال اومد و با همون تیم که در عرض 5 سال، سه بار فاتح CL شده بود، دوران ناموفقی داشت و بعد از یک سال اخراج شد.
مهم ترین رکن برای موفقیت(موفقیتِ متناسب با داشته های هر تیم) سرمربی اون تیم هست.

nw_nk
26-06-2013, 19:22
نمی دونم شاید مستقیما از اسپانیایی ترجمه کردن ولی متن انگلیسی خبر که معمولا دقیق تره چیز دیگه است

در مورد ژاوی

Del Bosque also revealed that midfielder Xavi considered retiring from international football following the Euro 2012 final win over Italy, but stressed that the Barcelona star was never likely to call time on his Spain career

بعد از برد ایتالیا در فینال به خداحافظی فقط فکر کرده

دروازه بان اسپانیا

If you want to know who's more likely to play, it's Casillas. But they are all great goalkeepers and any of them could play

شانس کاسیاس بیشتره ولی هر کدوم ممکنه بازی کنن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Pessimist
26-06-2013, 20:17
نمیدونم این پستی که میدم مال این تاپیک هست یا نه اما به هر حال اگه مدیران فکر میکنن جاش اینجا نیست حذف یا منتقل کنن!!!

تو این روزها که جام کنفدراسیون ها برگزار میشه بهتره یه یادی بکنیم از ستاره ی تیم ملی برزیل تو جام کنفدراسیون های سال 2005 یعنی آدریانو که ستاره ی اون جام بود و به حدی عالی بازی کرد که حتی یه لحظه هم نمیتونم گل های زیباش تو اون بازی ها رو فراموش کنم! این بازیکن آقای گل اون جام شد و یکی از دلایل اصلی قهرمانی برزیل بود!


اما این بازیکن بعد از اون سال کم کم رفت تو حاشیه و بعد از اون مثل رونالدو مشکل اضافه وزن پیدا کرد و کارش به جایی رسید که باشگاه اینتر هم این بازیکن رو به فروش گذاشت!

این عکسی که میذارم خودش گویای حال و روز این بازیکنه و نشون میده که چقدر اضافه وزن پیدا کرده!:n03:

من وقتی این عکس رو دیدم با خودم گفتم WooooW



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


آدریانو بعد از رونالدو دومین بازیکنی بود که تو این یکی دو دهه اخیر مشکل اضافه وزن پیدا کرد! البته بعدا رونالدینیو هم با این مشکل مواجه شد اما نه دیگه تا این حد!

امیدوارم دیگه هیچ بازیکن برزیلی به این مشکل دچار نشه!

MoJtaBa.R
26-06-2013, 22:24
الجزیره داره پخش میکنه ولی شبکه سه تاریخچه رفته !! پخش نمیشه برزیل اروگوئه ؟؟

برزیل 6 ستاره بشه تکلیف چیدمان ستاره ها رو پیراهنش چه جوری میشه ؟!

Iloveu-ALL
26-06-2013, 22:32
الجزیره داره پخش میکنه ولی شبکه سه تاریخچه رفته !! پخش نمیشه برزیل اروگوئه ؟؟

برزیل 6 ستاره بشه تکلیف چیدمان ستاره ها رو پیراهنش چه جوری میشه ؟!

3 ستاره راست 3 ستاره چپ (متقارن)

MoJtaBa.R
27-06-2013, 00:33
برد شیرینی بود . با همه حواشی و جنگ روانی قبل بازی تلاش خوبی بود برای فینالیست شدن . متاسفانه نیمار کمک گر اروگو ئه ای ها بود برا اینکه جنگ روانیشون رو به برزیل تحمیل کنن ! توی خیلی از صحنه ها میشد با درایت بیشتر آرامش به تیم آورد که نتیجه عکس داد . هنوز از میانه میدان تیم رنج میبره . سالهای سال بود که خط میانی و حمله فوق العاده داشتیم و الان نسل جدید برزیل تا اینجا متفاوت از گذشته نشون داده . هر برهه از زمان برزیل یه جاش لنگ میزد که اکثرا توی عمق دفاع و دروازه بود .الان برعکس شده

.........

دو نکته بازی داشت :

نقاط قوت : اضافه شدن به موقع توی خطوط حمله از طرف بال چپ و راست . دفاع کم اشتباه و پرسینگ از توی نیمه زمین
نقاط ضعف : برزیل با این بازی نشون داد که اسیر جنگ روانی نشه بهتر بازی میکنه . اغلب بازی رو به خاطر تنش و قدرت بدنی بالاتر اروگوئه ای ها به اونا واگذار کرد



......................................


3 ستاره راست 3 ستاره چپ (متقارن) واسه جا شدن ستاره بالای آرم کوچکتر میشه ؟؟؟

نادر1368
27-06-2013, 02:28
رونالدو يا رونالدينيو و از همه بدتر آدريانو!كلا اين بازيكناي افسانه اي (خصوصا دونفر اول اللخصوص رونالدينيو!حداقل رونالدو مدت بيشتر حكومت كرد!)

خيلي زود تموم شدن!

فوتبال يعني فقط برزيل!هر تيمي يك دوره اوج داره بعد ميفته تو سراشيبي زوال!ولي برزيل هميشه شمه اي از فوتبال برزيل رو نشون داده!خصوصا

اين نسل كه حداقل دو تا سه جان جهاني مي تونن ببينن!اروگوئه كامل 10 نفر 20 متر جا رو احاطه كردن ده مهاجم برتر عصر رو هم بياري سخت

ميشه گل زد!

ضمنا همه كشورهاي آمريكاي جنوبي اهل اين جنگ رواني ها هستن!برزيليا كه ديگه كم نميارن اون بوس نيمار رو حال كردين!؟:n02:(سانسور كه نشد/؟:n13:بازي چنين حساسي دادن دست مشنگترين گزارشگر صداوسيما كه ادم رو از فوتبال زده ميكنه(هرزگاهي ميزنم شبكه 3 ببينم طرف

كه دكمه دستشه چقدر جنبه داره:n02:البته هميشه نااميد شديم:n27:)

Pessimist
27-06-2013, 11:38
برزیل 2 بر 1 اروگوئه رو شکست داد و رفت فینال!


بازی رو دیدم انصافا بازی خیلی قشنگی بود اصلا فکر نمیکردم اروگوئه انقدر خوب بازی کنه اگه پنالتی فورلان که همون اول بازی گرفته شد گل میشد که دیگه واقعا کار واسه برزیل خیلی سخت تر میشد! تیم برزیل هم بر خلاف بازی های قبلی خیلی ضعیف بازی کرد مخصوصا تو خط حمله که بازیکن ها آنچنان درخشان ظاهر نشدن! اگه واقعا میخوان جام کنفدراسیون ها رو تو خونه نگه دارن باید خیلی بهتر از بازی دیشب تو فینال بازی کنن وگرنه جام رو از دست میدن!


راستی نیمار خیلی تک روی میکرد و انگار اصلا دوست نداشت به هم تیمی های خودش پاس بده یه جورایی منو یاد روبن انداخت!

puya2010
27-06-2013, 12:22
من که خیلی دوست دارم ایتالیا قهرمان بشه اما کارش خیلی سخته و اصن بهتره بگم که نشدنیه

پیشبینیم اینه که اسپانیا قهرمانه و برزیل هم اونچنان نمی تونه جلوش رو بگیره

حریف اسپانیا، آلمانه که فعلا نیستش و تو جام جهانی شاید با هم رو برو شن

Sent from my ST15i using Tapatalk 2

nw_nk
27-06-2013, 12:36
اسکولاری: ماموریت ما رسیدن به فینال بود


بازیکنان برای هواداران بازی کردند و مقابل حریف به برتری رسیدند. تیم ما خیلی جوان است و این بازیها به رشد ما کمک می کنند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل در پایان بازی تیمش مقابل اروگوئه از رسیدن سلسائو به فینال جام کنفدراسیون ها ابراز رضایت نمود و به این نکته اشاره کرد که رسیدن به فینال هدف اصلی تیمش در این تورنمنت بوده

در جریان این بازی دیگو فورلان یک پنالتی برای اروگوئه از دست داد و بعد از آن فرد گل اول سلسائو را به ثمر رساند تا برزیل نیمه اول را با برتری 0-1 به پایان ببرد. ادینسون کاوانی در نیمه دوم، کار را به تساوی کشید ولی در نهایت این پائولینیو بود که گل برتری برزیل را به ثمر رساند.

در پایان این مسابقه اسکولاری به خبرنگاران گفت:« ماموریت ما رسیدن به فینال بود و ما این کار را انجام داده ایم. ما به این نیاز داشتیم تا در چنین بازیهایی به پیروزی برسیم تا یاد بگیریم که چطور در جام جهانی قهرمان شویم. تیم ما خیلی جوان است و این بازیها به رشد ما کمک می کنند.»

سرمربی سلسائو از رسیدن تیمش به فینال تورنمنت واقعا خوشحال بود و در ادامه به تمجید از عملکرد شاگردانش در جریان مسابقه پرداخت.

اسکولاری به خبرنگاران گفت:« حس فوق العاده ای دارم. واقعا خوشحالم. نمی توانم بیشتر از این حرف بزنم. من به همه بازیکنانم بدون استثنا افتخار می کنم.»

اسکولاری در ادامه با اشاره به تاثیر حضور برخی از هواداران خانگی بر جریان بازی به این نکته اشاره کرد که همکاری میان بازیکنان و هواداران در نهایت تیم را به پیروزی رساند:« بازیکنان برای هواداران بازی کردند و مقابل حریف به برتری رسیدند.»

ژولیو سسار، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه کوئینزپارک رنجرز که در جریان این مسابقه ضربه پنالتی فورلان را مهار نمود نیز در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« واقعا خوشحالم و احساس غرور می کنم. نحوه استقبال هواداران از ما فوق العاده بود و به ما توان بیشتری داد.»

با این برد، برزیل در فینال جام کنفدراسیون که در روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا برگزار می شود، مقابل برنده بازی ایتالیا-اسپانیا قرار خواهد گرفت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/27/4077336/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%AF

Scolari: Our mission was to reach the final

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تابارس: دقایقی اوضاع مثل فیلم Match Point شد؛ باید شکست را بپذیریم


سرمربی 66 ساله اروگوئه بر این باور است که تیمش، میزبان تورنمنت را اذیت کرده


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- اسکار تاباس سرمربی تیم ملی اروگوئه در پایان بازی تیمش مقابل تیم ملی برزیل با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

در این بازی اروگوئه با نتیجه 1-2 مغلوب برزیل میزبان شد و از راه یابی به بازی فینال بازماند. در دقیقه 14 بازی و در پی خطای داوید لوئیز برروی دیگو لوگانو، داور بازی یک پنالتی به نفع اروگوئه اعلام کرد که فورلان در تبدیل آن به گل ناکام ماند و ژولیو سسار توپ را مهارکرد. بعد گل فرد باعث شد تا نیمه اول با برد 0-1 برزیل به پایان برسد. در نیمه دوم ادینسون کاوانی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت پائولینیو در دقیقه 86 گل برتری برزیل را به ثمر رساند.

در پایان این بازی تابارس اروگوئه ای به فیفا دات کام گفت:« من دوست ندارم راجع به اما و اگر ها صحبت کنم ولی تنها چیزی که می توانم بگویم این است که وقتی ما پنالتی مان را از دست دادیم، به برزیلی ها همان فرصتی را دادیم که تا آن لحظه کم داشتند. فقط باید نتایج را بپذیری. حتی اگر سخت باشد . ما هم این شکست را می پذیریم. ما می توانستیم بازی را به وقت های اضافه بکشیم و حتی فرصت پیروزی در این بازی را داشته باشیم. من با غرور این تورنمنت را ترک می کنم. چون می دانم که اگر به همین ترتیب بازی کنیم، می توانیم برای هر تیمی دردسرساز باشیم.»

تابارس در بخش دیگری از صحبت هایش دقایقی از این بازی را با فیلم «match point» وودی آلن مقایسه کرد.

سرمربی اروگوئه در مورد بخت بارز گلزنی تیمش در دقیقه 78 که توسط ادینسون کاوانی خلق شد گفت:« کاوانی شوت کرد و بر ژولیو سسار برنده شد. دقیقا مثل فیلم وودی آلن بود. اگر گلوله وارد شود، زندگی را عوض می کند ولی اگر بیرون بیفتد هم اوضاع به نحو دیگری عوض می شود. بنابر این اگر توپ وارد دروازه برزیل می شد، آنها فرصت بیشتری نمی یافتند.»

فیلم Match point فیلمی راجع به تنیس است که در آن برخورد توپ به تور و تاثیر سرنوشت سازی که بر روی دو طرف زمین دارد و یکی را شاد و دیگری را ناراحت می کند می پردازد.

در صحنه مذکور هم در شرایطی که بازی 1-1 دنبال می شد، کاوانی از سد ارناندس عبور کرد و لوئیس گوستاوو را هم گمراه کرد و شوتی را به توپ زد که در حالی که هواداران حاضر در استادیوم همگی ساکت بودند، ژولیو سسار با حرکت چشم آن را دنبال کرد.

تابارس در ادامه صحبت هایش در مورد نیمه دوم بازی گفت:« باید شکست را بپذیریم. می توانستیم پیروز شویم و فرصت هایی هم داشتیم ولی مقابل تیم بزرگی باختیم. آن هم در خانه آنها. هرچند که حسرت می خوریم که چرا نتوانستیم به فینال برسیم. در مجموع بازی خوبی بود. ما می خواستیم داوری خوبی را شاهد باشیم و فکر می کنم که همه همین را می خواهند. بازیکنان سعی کردند تا بهترین عملکرد ممکن را در زمین داشته باشند و داوران هم همین طور.»

تیم ملی اروگوئه روز یکشنبه در بازی رده بندی جام کنفدراسیون ها در سالوادور مقابل بازنده بازی امشب ایتالیا-اسپانیا قرار خواهد گرفت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/27/4077338/%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D9%82%D 8%A7%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D8%B6%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-match-point-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%A7

Uruguay boss Tabarez rues Forlan penalty miss

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

وین رونی
27-06-2013, 12:55
من تا دقیقه 48 یعنی زمانی که کاوانی گل مساوی رو زد بازی رو دیدم.به نظرم اروگوئه در نیمه اول نحوه مقابله تیمها را با برزیل نشون داد(به غیر از آلمان و اسپانیا و یکی دو تا تیم دیگه که قدرتشون بالاتر از برزیل هست)و اون بستن جناح چپ برزیل یعنی نقطه قوتشون هست اونم از زمین برزیل.کلاً نیمه اول اون همکاری بین نیمار و مارسلو را ندیدم
ضعف بزرگ یک تیم اینه که نتونه از همه قسمتهای زمین خوب استفاده کنه.برزیل در جایی که سالها نقطه قوتش بود یعنی وسط زمین ضعف داره.زمانی دونگا و رونالدینیو و کاکا و حتی ریوالدو تیم را از مرکز زمین رو به جلو می بردن
جالب اینجاست که فورمیشین برزیل 1-3-2-4 هست یعنی تمرکز بر روی میانه میدان و وسط زمین اما اینو در برزیل نمی بینیم

اوه یادم رفت برزیل دوست داشتنی یک نقطه ضعف بزرگ دیگه هم داره جایی که تیاگو سیلوا و داوید لوئیز کلکسیونی از سوتی ها رو نمایش میدن.آدم وقتی به بازی خط هافبک و دفاع برزیل نگاه می کنه شک می کنه اینا برزیلی باشن.انگار یک مشت آدمی که از فوتبال هیچی نمیدونن تو زمین دارن میزنن زیر توپ!!

من بعید می دونم حتی با زور تماشاچی برزیل بتونه مقابل تیمهایی مثل اسپانیا و آلمان و ...نتیجه بگیره
راستی چرا اینقدر نیمار و مارسلو تو جو تماشاچیا هستن؟تا چیزی میشه شروع می کنن تهیج تماشاچیا!!

Abdolreza2012
27-06-2013, 13:38
زیباترین گلهای جام کنفدراسیونها ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%d9%86%d9%87%d8%a7/)

H A M A S
27-06-2013, 18:27
نمیدونم این پستی که میدم مال این تاپیک هست یا نه اما به هر حال اگه مدیران فکر میکنن جاش اینجا نیست حذف یا منتقل کنن!!!

تو این روزها که جام کنفدراسیون ها برگزار میشه بهتره یه یادی بکنیم از ستاره ی تیم ملی برزیل تو جام کنفدراسیون های سال 2005 یعنی آدریانو که ستاره ی اون جام بود و به حدی عالی بازی کرد که حتی یه لحظه هم نمیتونم گل های زیباش تو اون بازی ها رو فراموش کنم! این بازیکن آقای گل اون جام شد و یکی از دلایل اصلی قهرمانی برزیل بود!


اما این بازیکن بعد از اون سال کم کم رفت تو حاشیه و بعد از اون مثل رونالدو مشکل اضافه وزن پیدا کرد و کارش به جایی رسید که باشگاه اینتر هم این بازیکن رو به فروش گذاشت!

این عکسی که میذارم خودش گویای حال و روز این بازیکنه و نشون میده که چقدر اضافه وزن پیدا کرده!:n03:

من وقتی این عکس رو دیدم با خودم گفتم WooooW
آدریانو بعد از رونالدو دومین بازیکنی بود که تو این یکی دو دهه اخیر مشکل اضافه وزن پیدا کرد! البته بعدا رونالدینیو هم با این مشکل مواجه شد اما نه دیگه تا این حد!

امیدوارم دیگه هیچ بازیکن برزیلی به این مشکل دچار نشه!

عکسش توی صفحه اصلی بازی pes 06 !!
یادش به خیر!
هم pes 6 هم اون آدریانو!!

پانوشت: ببینیم امشب ایتالیا چه میکنه.....

September9
27-06-2013, 18:41
100% اسپانیا میشه

nw_nk
27-06-2013, 21:54
بوفون: ما از اسپانیا ضعیف تر نیستیم


شاگردان پراندلی سال گذشته و در فینال یورو 2012، با نتیجه 4-0 مغلوب ماتادورها شدند اما بوفون معتقد است فاصله کیفی دو تیم به اندازه ای که بعضی ها فکر می کنند، نیست


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- جان لوئیجی بوفون،کاپیتان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که تیمش می تواند در دیدار نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها مقابل اسپانیا به پیروزی برسد.

شاگردان پراندلی سال گذشته و در فینال یورو 2012، با نتیجه 4-0 مغلوب ماتادورها شدند و اگرچه لا روخا مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های امسال جام کنفدراسیون ها نیز هست اما بوفون معتقد است فاصله کیفی دو تیم به اندازه ای که بعضی ها فکر می کنند، نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" امیدوارم بتوانیم امشب یک نتیجه غافلگیر کننده کسب کنیم. ما می خواهیم مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

ما می خواهیم نشان دهیم که فاصله بین ما و اسپانیا به اندازه ای که فینال سال قبل نشان داد، نیست. ما از آنها ضعیف تر نیستیم."

هرچند بوفون معتقد است که تیمش از کیفیت لازم برای پیروزی مقابل اسپانیا برخوردار است اما برای تیم حریف نیز احترام زیادی قائل است.

" از زمان قهرمانی در یورو 2008، اسپانیا موفقیت های پیاپی فوق العاده ای کسب کرده است.

حتی اگر آنها در آن سال به قهرمانی نمی رسیدند، می توانستند جام جهانی 2010 و یورو 2012 را فتح کنند زیرا بازیکنان آنها اعتماد به نفس زیادی دارند؛ ضمن اینکه از کیفیت بالایی نیز برخوردارند."

خط دفاعی تیم ایتالیا در دیدارهای مرحله گروهی عملکرد چندان خوبی نداشت و بوفون امیدوار است که بتوانند در دیدار امشب عملکرد بهتری ارائه بدهند.

" من کسی نیستم که بخواهم خودم را پشت بقیه پنهان کنم. تردیدی نیست که می توانستم مقابل برزیل عملکرد بهتری داشته باشم. اگرچه واکنش خوب هم داشتم. هرچند می دانم که در مورد دروازه بان ها همیشه تاکید روی اشتباهات و عدم تمرکز است."

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/27/4078211/%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D9%81-%D8%AA%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85

Buffon: We are not inferior to Spain

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Abdolreza2012
27-06-2013, 22:15
کاسياس و تورس در ترکيب اصلي اسپانيا
ايکر کاسياس و فرناندو تورس از ابتدا در ترکيب اصلي اسپانيا مقابل ايتاليا قرار خواهند گرفت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







ديدار تيم‌هاي اسپانيا و ايتاليا امشب ساعت 23:30 به وقت ايران از مرحله نيمه‌نهايي پيکارهاي جام کنفدراسيون‌ها برگزار خواهد شد و بر اين اساس ايکر کاسياس در درون دروازه ماتادورها قرار خواهد گرفت و فرناندو تورس که با 5 گل عنوان آقاي گلي مسابقات را در اختيار دارد بازيکن اصلي خط آتش اسپانيا خواهد بود.

به گزارش فارس،فابرگاس هافبک اسپانيا هم که در ديدار مقابل نيجريه دچار گرفتگي عضلاني شده بود با طي کردن روند بهبودي شرايط بازي را پيدا کرده و مي‌تواند از ابتدا در ميان شاگردان اصلي دل‌بوسکه قرار بگيرد.

کاسياس، پيکه، آربلوا، راموس، آلبا، بوسکتس، ژاوي، اينيستا، پدرو، تورس، فابرگاس بازيکنان اصلي ماتادورها مقابل آتزوري خواهند بود.




منبع : ورزش 3

nw_nk
27-06-2013, 22:17
Spain





Iker Casillas

Arbeloa
Sergio Ramos
Piqué
Jordi Alba

Xavi
Busquets
Andrés Iniesta Luján

Pedro
Fernando Torres
David Silva





Substitutes: Albiol, Martinez, Azpilicueta, David Villa, Fabregas, Valdes, Mata, Soldado, Monreal, Cazorla, Jesus Navas, Pepe Reina

Italy





Gianluigi Buffon

Andrea Barzagli
Giorgio Chiellini
Leonardo Bonucci

Christian Maggio
Andrea Pirlo
Daniele De Rossi
Emanuele Giaccherini

Antonio Candreva
Claudio Marchisio

Alberto Gilardino





Substitutes: Astori, De Sciglio, Aquilani, Giovinco, Sirigu, Marchetti, El Shaarawy, Cerci, Montolivo, Diamanti

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فابرگاس و سولدادو تو تمرین دیروز نبودن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Iloveu-ALL
27-06-2013, 22:26
چرا دیگه Cassano تو ایتالیا بازی نمی کنه؟

2raj_a
28-06-2013, 01:20
بازی قشنگی بود...خیلی خوب بودن هر دو تیم ولی در وقت های اضافه اسپانیا خیلی بهتر بود و از نظر بدنی مثل ایتالیا کم نیاورده بودن
پ . ن: تلویزیون چه سوتی باحالی داد.(خانوم شکیرا)

Eblis 2011
28-06-2013, 01:23
بازی قشنگی بود...خیلی خوب بودن هر دو تیم ولی در وقت های اضافه اسپانیا خیلی بهتر بود و از نظر بدنی مثل ایتالیا کم نیاورده بودن
پ . ن: تلویزیون چه سوتی باحالی داد.(خانوم شکیرا)

اسپانیا در شبی که آنچنان برتری محسوسی نداشت اومد بالا :n01:

اومدن سوتی رو جمع کنن ، بدتر شد :n02: قشنگ فیلم رو عقب بردن که ملت لذت ببرن نصف شبی :n08:

Greedy
28-06-2013, 01:26
نبرد بارسلونا - یوونتوس رو بارسلونا برد:n02:
قبل بازی پیش بینی برد اسپانیا با اختلاف حداقل دو گل میدادم ولی ایتالیا خیلی خوب بازی کرد
پنالتی ها هم خیلی جالب بود من تا حالا یادم نمیاد فوتبالی رو دیده باشم که تا 12 پنالتی اول هم هیچ کدوم خراب نشه
شکیرا هم دفعه اول گفتم از دستشون در رفت نشون داد دفعه دومش دیگه عجیب بود گفتم الان دفعه سوم هم نشون میدن
البته کلا تماشاگرای فهیم و متشخصی تو ورزشگاه بودن که صدا و سیمای میلی کات میکردشون :دی

اما فینال :
هم برزیل و هم اسپانیا فوتبالی زیبا و تقریبا شبیه به هم بازی میکنند
ولی با توجه به خستگی مفرط بازیکنای اسپانیا و امتیاز میزبانی برزیل صاحب شانس بیشتری هست برای قهرمانی

نادر1368
28-06-2013, 01:37
جالب شد بالاخره شکیرا هم از دستشون در رفت !! بعضآعجب صحنه هایی رو سانسو ر میکننا!!

ایتالیا عالی بود فوتبال، تاکتیک تاثیر مربی یعنی این!عالی بود درسته دلمان با ایتالیا بود مثل اکثریت ورزشگاه بغیر از شکیرا:n02:منتها بازم

تبریک. امیدوارم برزیل انتقام ایتالیا رو هم بگیره !جلوی این اسپانیا رو علاوه دست زمان برزیل می تونه بگیره!!باید بگیره!!!:n27:

Alex Fera
28-06-2013, 01:37
حیف شد واقعا،بونوچی رو خیلی دوست دارم،اما خیلی ضربشو بد زد،فشار آنچنانی هم روش نبود آخه...............
دم کاندروا هم گرم،همون چیپش به 3تا جام کنفدراسیون ها میارزید:n02:

ولی از حق نگذریم،تا دقیقه 80 واقعا ایتالیا خیلی سرتر بود،بعد که بدنای اونا کم آوورد اسپانیا با تعویضیهای خوبش مثل ناواس و مارتینز خوب جلو کشید،مخصوصا تو وقتای اضافه ایتالیا شانس آوورد که زودتر حذف نشد.................

+
صدا سیما هم فکر کنم بنده خدا تکنسینشون هول(حول)! شد یه لحظه،حواسش به پنالتی ها بود،اون همسر محترم آقای پیکه رو ندید،بعدشم که رفت رو صحنه آهسته کلا چت کرده بود و دوباره آخره صحنه آهسته دیر قطع کرد و همون تصویر رو همه دیدن...............

EngineeR EhsaN
28-06-2013, 01:37
دیگه از عزت انتظار نداشتم این صحنه رو نشون بده! اونم دوبار:n02:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Gilopa
28-06-2013, 01:43
دیگه امشب اسپانیا قشنگ نشون داد داره آخرین نفسهاشو میکشه و قدرتش فروکش کرده. وقتی بارسا بارسای همیشگی نیست مسلما از اسپانیا هم بیشتر از این انتظار نمیرفت . بالاخره بعد مدتها بازیی که سالها منتظرش داره فرا میرسه و اون تقابل برزیل و اسپانیاست ....

nw_nk
28-06-2013, 01:45
اسپانیا در فینال ها فرم فوق العاده ای داره
حریف هم که برزیل
گمونم تنها تیمی که شخصیت و روحیه بازیکنانش اجازه نده عقب بمونه و شاهد مالکیت تیکی تاکا باشه
کاری که حتی آرسنال و بایرن تو این سال ها تعمدا جلوی بارسا انجام دادن
چه بازی ای بشه

دل بوسکه هم باید به اهمیت False 9 و فابرگاس پی برده باشه :n02:
تنها چیزی که اسپانیا نداره مهاجم بزرگ آماده اس

اینیستا (جز شوتاش) و کاسیاس (جز پنالتی ها) عالی بودن

Abdolreza2012
28-06-2013, 01:47
اول از همه تبريک به تمومه طرفدارهاى اسپانيا
بعدش اينکه کاره اسپانيا به چند دليل تو فينال سختره
1- يه روز کمتر استراحت کرده
2- بازيش 120 طول کشيد و خيلى خسته تر از برزيل هستن حتما
3-شرايط ميزبانى برزيل کار رو سخت تر ميکنه
و . . .

MORINIO
28-06-2013, 01:48
حیف شد واقعآ ! همون اتفاقات بازی یورو 2008 تکرار شد

قشنگ معلوم بود دو دروازه بان تو این بازی اهل پنالتی گرفتن نیستن و چاره اینه که یکی توپو بزنه کره ماه !!

بونوچی هم چی بگم دربارش :n21:

در کل ایتالیا خوب بود ولی اواخر کار به شدت از لحاظ بدنی افت کردن .. دلیلش چیه به نظرتون ؟

خودم فکر میکنم بازیهای سخت مرحله گروهی خصوصآ ژاپن و برزیل توانشونو به شدت کم کرده بود در حالیکه اسپانیا دو بازی آخرش با تاهیتی و نیجریه رو تفریحی بازی میکرد با تیم دوم یا ترکیبی از بازیکنان!

Alex Fera
28-06-2013, 02:36
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

shakerifar
28-06-2013, 08:08
فکر می کنم بوفون دیگه باید قید بازی تو سطح اولو بزنه
واکنشاش اصلا مطمئن نیست رحمان احمدی خودمون ضریب اطمینانش بیشتره:n02:
کاسیاس ولی هنوز امید بهش هست هر چند خدایی تو پنالتی ها خیلی بد بود

MCSE MAN
28-06-2013, 08:37
من 90 دقیقه بازی رو دیدم و وقت اضافه و ضربات پنالتی رو دیگه ندیدم
به طرفداران اسپانیا تبریک میگم
ایتالیا خیلی عالی بازی کرد. خوشبختانه پراندلی به اشتباه بزرگش تو فینال یورو پی برد و دیگه خط دفاعی 4 نفره جلوی اسپانیا نذاشت
فکر کنم دیشب نیمه دوم درصد مالکیت توپ ایتالیا بیشتر از اسپانیا بود چون نیمه اول 65 - 35 بودن و آخر 90 دقیقه تقریبا به 55-45 رسیدن! فکر کنم اولین باری بود تو این چند سال که یه تیم جلوی اسپانیا تو یه نیمه تونسته بود مالکیت بیشتری داشته باشه
پراندلی هرچی بازیساز و پاسور بود نیمه دوم گذاشته بود تو زمین! دروسی و پیرلو که بودن،مونتولیوو و آکویلانی رو هم اضافه کرد. البته همینم باعث شد دوندگی تیم کمتر هم بشه اسپانیا موقعیت گیرش بیاد
این مارکیزیو بر خلاف یووه چقدر تو ایتالیا بد بازی میکنه! نه تو یورو خوب بود و نه تو این بازی. دیشب اصلا انگار تو زمین نبود!

الآن مشکل ایتالیا گلزنیه مخصوصا اگه بالوتلی نباشه. بازیکنای خط هافبکش هم تقریبا هیچکدوم گلزن نیستن مگر تو ضربات شروع مجدد
جای یه پست تو ایتالیا خالی شده و اونم بازیکن پشت مهاجمه. یادش بخیر چندین سال پیش هم توتی رو داشتیم و هم دلپیرو ولی مجبور بودیم از یکی استفاده کنیم اما الآن هیچکس نیست

brad pitt
28-06-2013, 09:27
یچیزی بگما
بعضی ها که به بازی اسپانیا انتقاد دارن

مطمئن باشید این تیم در بازی فینال با قدرت دیگری ظاهر خواهد شد
چون این و نشون داده که به محض اینکه اراده کنه میتونند هر کاری انجام بدند

در میان 3 مهاجم اسپانیا هم مارتینز . سولدادو و تورس همون تورس باشه بهتره
ناواس هم نشون داده بهتر از سیلوا ست به نظر من

اسپانیا قهرمان میشه اگر بازی سالم باشه از لحاظ داوری


البته دیشب ایتالیا هم واقعن عالی بازی کرد

M E S S I
28-06-2013, 10:02
Respect :n12:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

REZAHOSEYNGANI
28-06-2013, 10:11
و اسپانیا با شانس بالا اومد!

brad pitt
28-06-2013, 10:14
و اسپانیا با شانس بالا اومد!

و برزیل هم با کمک داور در بازی با ایتالیا

بازی دیشب پایاپای بود چه شانسی ؟ تیرک زدند اسپانیا هم تیرک زد
هنر و مهارت کاسیاس و که نمیذارن شانس دیگه

Hatek
28-06-2013, 11:21
کلا فوتبال دیگه پنالتی گیر کاملا مطمئن نداره
اخریش تولدو بود 3 تا 3 تا پنالتی میگرفت
من با چشمانی نیمه باز نیمه بسته وقت اضافه هارو میدیدم اسپانیا دقیقه چند سومین تعویضشو انجام داد؟
بنظرم میذاشت والدر برای پنالتی ها بیاد تو خیلی بهتر بود هرچی باشه پنالتی گرفتنش از کاسیاس بهتره:n02: البته باید توی همون وقت اضافه تعویض میکرد تا یه خورده هم امادگی پیدا کنه

B3HZ@D
28-06-2013, 11:30
کلا فوتبال دیگه پنالتی گیر کاملا مطمئن نداره
اخریش تولدو بود 3 تا 3 تا پنالتی میگرفت
من با چشمانی نیمه باز نیمه بسته وقت اضافه هارو میدیدم اسپانیا دقیقه چند سومین تعویضشو انجام داد؟
بنظرم میذاشت والدر برای پنالتی ها بیاد تو خیلی بهتر بود هرچی باشه پنالتی گرفتنش از کاسیاس بهتره:n02: البته باید توی همون وقت اضافه تعویض میکرد تا یه خورده هم امادگی پیدا کنه

نوئر الان یکی از بهترین پنالتی گیرهای اروپاست . من بازی های اونو از زمانی که توی شالکه بود دنبال میکردم و بهش علاقه داشتم .
میتونم بگم در حال حاضر یکی از بهترین ها در ضربات پنالتیه و بخوبی جهت ها رو تشخیص میده و توپ ها رو میگیره .

nw_nk
28-06-2013, 11:40
فکر کنید والدز میومد و در ضربات می باختیم - کی فکرشو می کرد کاسیاس 5 پنالتی رو خلاف جهت بره یا تماشا کنه
به هر حال روحیه اش هم داغون بود ولی تو همون جریان بازی نجاتمون داد

+

برزیل تیم خوبی به نظر میرسه ولی دیدار های تیما رو الان باید دو بخش کرد
یکی زمانی که جلوی سایر تیم ها بازی میکنن
یکی زمانی که جلوی اسپانیا اونم از نوع کاملش بازی میکنن
باید دید با قحطی توپ و کنترل فوق العاده بازیکنان اسپانیا چجوری کنار میان
سرعت و تکنیک رو به مهاجمای برزیل میدم

Iloveu-ALL
28-06-2013, 11:56
تو بازی دیشب هم اسپانیا ضعیف تر ظاهر شد هم ایتالیا قوی تر! دیشب جای خالی ماریو خیلی حس میشد
من دوست داشتم ایتالیا بیاد فینال!! ولی باز هم توی رده بندی ایتالیا رو میبینم

2 تیم موردعلاقم رفتن رده بندی :دی

Greedy
28-06-2013, 12:07
بیشتر از همه چی منتظر رویارویی نیمار و دنی الوز با بازیکنای تیم ملی بارسلونا :دی در فینالم
دنی الوز روبه روی اینیستا و جوردی البا
نیمار هم قطعا دیدارش مقابل بازیکنای تیم جدیدش به شدت جذاب خواهد بود

Alex Fera
28-06-2013, 12:17
سرمربي اسپانيا اعتراف کرد که تيمش در ديدار برابر ايتاليا در نيمه‌نهايي جام کنفدراسيون‌ها ضعيف‌تر از حريف بود.








تيم ملي فوتبال اسپانيا با پيروزي برابر ايتاليا در نيمه‌نهايي جام کنفدراسيون‌ها‌ به فينال صعود کرد تا يکشنبه آينده در ماراکانا به مصاف برزيل ميزبان برود.

اسپانيا هر چند توانست در نيمه‌نهايي ايتاليا را در ضربات پنالتي از پيش‌رو بردارد اما شاگردان دل‌بوسکه نتوانستند فوتبال هميشگي خود را به نمايش بگذارند و اگر واکنش‌هاي خوب کاسياس نبود، الان نتيجه ديگري رقم خورده بود.

به نقل از ايسنا، دل‌بوسکه سرمربي باتجربه لاروخا در نشست خبري بعد از بازي اعتراف کرد که تيمش بازي خوبي را ارائه نداد.

او گفت: ايتاليا بهتر از ما بود؛ به ويژه در دقايق اوليه که تيم برتر ميدان بود اما رفته‌رفته بهتر شديم و بر اين باورم که شايسته حضور در فينال هستيم. بايد به ايتاليا به خاطر اين بازي تبريک گفت. بازيکنان اين تيم بازي گروهي خوبي را به نمايش گذاشتند. ما بايد دوندگي بيشتري داشته باشيم. در ضربات پنالتي شانس دخيل است. خوشبختانه شانس با ما يار بود و به فينال صعود کرديم.

دل‌بوسکه درباره‌ي ديدار با برزيل در فينال گفت: اسپانيا بايد در ماراکانا به مصاف برزيل برود. اميدوارم که در اين ديدار در بهترين حالت و نماينده خوبي براي کشورمان باشيم.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohammad.asghari
28-06-2013, 12:41
:n12:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Atghia
28-06-2013, 12:47
دوستان به بازی اسپانیا خرده نگیرید مشکل این نیست
درستتر اینه که بگیم ایتالیا مثل همیشه عالی بود:n12:ایتالیا ثابت کرده حتی زمانی که ستاره خاصی نداره اما همیشه به واسطه بازی گروهی خوبش و انسجام تیمی که داره یک "همیشه خوب "هست:n17:

nw_nk
28-06-2013, 12:48
گزارش روز: سورپرایز دل بوسکه برای ایتالیایی ها؛ مارتینس بازیکن شماره 9 ماتادور ها


مارتینس به جای فرناندو تورس وارد زمین مسابقه شد و به عنوان یک بازیکن شماره 9 بازی کرد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- بیسنته دل بوسکه در سومین تعویض تیمش همه را سورپرایز کرد. در وقت های اضافی بازی دو تیم ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، بیسنته دل بوسکه، فرناندو تورس را از زمین مسابقه بیرون کشید و خاوی مارتینس را به میدان فرستاد.

در ابتدا به نظر می رسید که این تعویض به منزله تقویت قوای خط میانی تیم ملی اسپانیا باشد و انتظار می رفت که مارتینس برای تقویت خط محوری اسپانیا در کنار بوستکس به میدان رفته و ناواس یا ماتا نقش بازیکن 9 کاذب را بازی خواهند کرد.

اما تصمیم دل بوسکه به نحو دیگری بود که تعجب زیادی را هم به همراه داشت؛ سرمربی ماتادورها، خود خاوی مارتینس را برای پر کردن جای بازیکن شماره 9 روانه میدان نموده بود.

در پایان بازی هم دل بوسکه در صحبت هایی در این باره گفت:« خاوی مارتینس را به خاطر سخاوتمندی اش در زمین می شناسیم. ما به بازیکنی نیاز داشتیم که شرایط فیزیکی ایده الی داشته باشد. نمی خواستیم جایگاهمان را از دست بدهیم و به تازگی و قبراقی و دینامیک فوتبال او نیاز داشتیم.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/28/4079629/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%B3%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D B%8C-%D9%87%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%86%D 8%B3-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86


گزارش روز: اسپانیا و چهارمین فینال در پنج سال اخیر


آلمان، هنلد و ایتالیا قربانیان اخیر تیم ملی اسپانیا در سه فینال گذشته این تیم در 5 سال اخیر بوده اند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل – تیم ملی اسپانیا روز یکشنبه در فینال جام کنفدراسیون ها در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو مقابل برزیل به میدان خواهد رفت و این فینال، چهارمین فینال ماتادورها در 5 سال اخیر خواهد بود.

آنها بعد از غلبه بر ایتالیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها و در ضربات پنالتی بلیط صعود به فینال را به دست آوردند تا در فینال این تورنمنت مقابل میزبان به میدان بروند. از سوی دیگر میدان هم برزیل که در تمام بازیهایش در این تورنمنت به پیروزی رسیده، بعد از کسب یک برد مقابل اروگوئه مجوز حضور در فینال را کسب کرد.

روزهای پرافتخار فوتبال اسپانیا از یورو 2008 شروع شد؛ آنها در فینال آن تورنمنت موفق شدند تا به لطف تک گل فرناندو تورس با نتیجه 0-1 از سد آلمان عبور کرده و قهرمان این تورنمنت شد. در آن تورنمنت لوئیس آراگونس هدایت ماتادورها را برعهده داشت.

بعد از آن نوبت به جام کنفدراسیون های سال 2009 رسید که اسپانیا در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 0-2 مغلوب آمریکا شد و نتوانست به فینال راه یابد. یک سال بعد در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، ماتادورها توانستند در بازی فینال با نتیجه 0-1 از سد هلند عبور کنند و گل طلایی اینیستا در دقیقه 116 بازی جام را از آن ماتادورها نمود تا روزهای طلایی فوتبال اسپانیا ادامه یابد.

در نهایت نوبت به رقابت های یورو 2012 رسید. در فینال این تورنمنت، تیم ملی اسپانیا توانست تا با نتیجه 0-4 از سد ایتالیا عبور کند و گلهای اسپانیا را سیلوا، آلبا، تورس و ماتا به ثمر رساندند تا یک قهرمانی دیگر برای اسپانیا به دست بیاید.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون ها از سد برزیل عبور کرده و یک قهرمانی دیگر به دست بیاورد یا خیر

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M E S S I
28-06-2013, 14:28
10 سال گذشت...!

18 دقيقه مونده به پايان بازى اول نيمه نهايى بين كامرون و كلمبيا (جام کنفدراسیون ها 2003- 26 June)در شهر ليون، ناگهان روى زمين غلتيد و ......
باشگاه منچستر سيتى به احترام مرگ هافبك ارزشمندش پيراهن شماره 23 رو كه متعلق به فوئه بود براى هميشه در موزه باشگاه به يادگار گذاشته...

كوين كيگان مربى تيم منچستر سيتى در اون زمان :
مارك فرد ويژه و دوست داشتني در منچستر محسوب ميشد. ما از اين پس دلمان براى لبخندهاى او تنگ ميشود. من هرگز روزهاى با او بودن را فراموش نخواهم كرد، فوتباليست خوبى بود متين، باوقار و ارزشمند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
28-06-2013, 16:14
گزارش روز- سوتهای انتقادی هواداران برزیل به کار نیامد؛ اسپانیا حریف برزیل در فینال شد


هواداران برزیلی حاضر در ورزشگاه فورتالسا، دیشب طرفدار تیم ملی ایتالیا بودند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- از آنجا که از آغاز رقابت های جام کنفدراسیون ها، هواداران فوتبال برزیلی اسپانیا را به عنوان سرسخت ترین رقیب تیمشان در مسیر رسیدن به جام قهرمانی می دانستند، در تک تک بازیهای ماتادورها در این تورنمنت، اکثر تماشاچیان حاضر در ورزشگاه ها طرفدار تیم حریف اسپانیا بوده و آنها را تشویق می کردند.

بازی نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها و مصاف ایتالیا و اسپانیا هم از این قاعده مستثنی نبود و هر زمان که شاگردان دل بوسکه در جریان بازی 5شنبه شب ورزشگاه فورتالسا پا به توپ می شدند، با سوتهای انتقادی هواداران برزیلی روبرو می شدند و از بدو ورود اسپانیایی ها به زمین این سوتها شروع شد. از سوی دیگر این هواداران ایتالیایی ها را به شدت تشویق می کردند و با فریادهای اوله اوله به آنها روحیه می دادند و از همین رو به نظرمی رسید که آنها ایتالیا را به عنوان حریف تیم ملی کشورشان در بازی فینال ترجیح می دادند؛ اتفاقی که رخ نداد

اما اگر به پیشینه فوتبالی این تیم ها نگاه کنید، متوجه می شوید که تا پیش از این ایتالیا رقیب سرسخت تری در مقایسه با اسپانیا برای برزیلی ها بوده؛ اما قدرت فراوان شاگردان دل بوسکه در سالهای اخیر و نگرانی از مشکلاتی که آنها می توانند در بازی فینال برای برزیل پیش بیاورند، دلیل این رفتار هواداران سلسائو است.

در جریان بازی 5شنبه شب هواداران به شدت بازیکنان اسپانیارا هو کرده و برایشان سوت می زدند و فریادهای اوله اوله در تشویق ایتالیایی ها دائما به گوش می رسید. هر یک از حرکات ماجوو جیلاردینو به سمت دروازه کاسیاس با استقبال فراوانی همراه می شد؛ هر چند که این تشویق ها هم کار به جایی نبرد و برخلاف میل هواداران تیم ملی برزیل آنها یکشنبه شب باید به تماشای فینال بنشینند که از آن وحشت داشتند: برزیل- اسپانیا؛ مصاف میزبان با قهرمان دنیا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/28/4080108/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D9%88%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7


دقت پنالتی های ستاره های اسپانیا مثل پاسکاری هاشون

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Abdolreza2012
28-06-2013, 16:53
فکر کنید والدز میومد و در ضربات می باختیم - کی فکرشو می کرد کاسیاس 5 پنالتی رو خلاف جهت بره یا تماشا کنه
به هر حال روحیه اش هم داغون بود ولی تو همون جریان بازی نجاتمون داد

+

فکر میکنم اگه والدز میومد اصلا به ضربات پنالتی نمی کشید (شوخی :n02:)
ولی روحیه ی کاسیاس داغون بود و پنالتی اولی هم که طرف چیپ زد داغونتر هم کرد

Abdolreza2012
28-06-2013, 16:55
10 سال گذشت...!

18 دقيقه مونده به پايان بازى اول نيمه نهايى بين كامرون و كلمبيا (جام کنفدراسیون ها 2003- 26 June)در شهر ليون، ناگهان روى زمين غلتيد و ......
باشگاه منچستر سيتى به احترام مرگ هافبك ارزشمندش پيراهن شماره 23 رو كه متعلق به فوئه بود براى هميشه در موزه باشگاه به يادگار گذاشته...

كوين كيگان مربى تيم منچستر سيتى در اون زمان :
مارك فرد ويژه و دوست داشتني در منچستر محسوب ميشد. ما از اين پس دلمان براى لبخندهاى او تنگ ميشود. من هرگز روزهاى با او بودن را فراموش نخواهم كرد، فوتباليست خوبى بود متين، باوقار و ارزشمند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از این صحنه کلیپی نداری بذاری واسه دانلود؟
مرسی

Boy Ka
28-06-2013, 16:57
دیشب فقط نیمه اول رو دیدم و نمیدونم بقیه بازی چطور بوده ولی خوب همون یه نیمه نشون داد که اسپانیا یه سری ضعف مشخص داره. دلبوسکه سیستم اسپانیا رو تبدیل کرده به بارسلونا و این یه اشتباه بزرگه. نحوه بازی که همون تیکی تاکا و پاسهای فراوان و مالکیت توپ باشه مخصوص اسپانیایی ها هست و ایرادی بهش وارد نیست. اما سیستم و چینش مهره ها با نحوه بازی فرق داره.

نمیدونم غرور زیاد هست یا خستگی یا چیز دیگه ای ولی اسپانیا دیگه مثل 2-3 سال پیش پرس نمیکنه. همونطور که بارسلونا این فصل نصف 2 سال قبلش پرس نمیکرد. دلبوسکه بخواد بیکار بشینه و همش با یه سیستم و یه سری بازیکن خاص بره تو زمین بلایی سرش میاد که سر تیم تیتو اومد. خوردن 7 گل تو دو بازی از یه تیم قدر.

ژاوی - بوسکتس - اینیستا از لحاظ دفاعی ضعیفه. این مثلث تو بارسلونای فصلهای قبل جواب میداد چون اصل دفاع تو زمین حریف انجام میگرفت و و بارسلونا وحشتناک پرس میکرد. اما الان اسپانیا پرس نمیکنه به اون صورت. خیلی وقتا میشینه عقب و اگه پرس از بالا در کار نباشه مثلث ژاوی - بوسکتس - اینیستا فوق العاده آسیب پذیره. بخصوص الان که ژاوی پا به سن گذاشته و اصلا اون تحرک 2-3 سال قبل رو نداره.

اسپانیا ممکنه این جام رو هم ببره ولی اگه میخوان از این همه ستاره و استعداد به خوبی استفاده کنن باید تو یه سری چیزا تجدید نظر کنن. پتانسیل اسپانیا خیلی بالاتر از اینه که توسط یه ایتالیای نصفه و نیمه تحت فشار قرار بگیره. پتانسیل اسپانیا بالاتر از اینه که جلو تمام تیمایی که با نفرات زیاد تو خط هافبک ظاهر میشن به مشکل بخوره. ایتالیا دیشب 2-5-3 بازی میکرد و کاملا اسپانیا رو از لحاظ تاکتیکی خلع سلاح کرده بود.

بوسکتس باید یه زوج داشته باشه. میخواد ژابی باشه یا خاوی مارتینز یا هرکس دیگه ای. چون سیستم پرس تو اسپانیا نصفه و نیمه اجرا میشه و اگه میخوان به حریف موقعیت ندن باید یه زوج واسه بوسکتس قرار بدن حتی اگه ژابی حاضر نباشه. دیشب اگه دلبوسکه به یکی مثل خاوی مارتینز در کنار بوسکتس بازی میداد مطمئنم وضعشون خیلی بهتر میشد.

بهترین سیستم برای اسپانیا 1-3-2-4 هست و باید به فکر جانشین واسه ژاوی باشن. ممکنه تو یه بازی درخشش داشته باشه ولی درکل خیلی افت کرده و توانایی پوشش فضاها رو مثل گذشته نداره. در مورد دفاع راست و مهاجم هم باید یه فکری بکنن بخصوص دفاع راست. اربلوا اصلا مناسب سیستم اسپانیا نیست و تو بازیکنای پا به توپ اسپانیا مثل یه غریبه میمونه. هر وقت توپو بهش میدن کوچکترین خلاقیتی به خرج نمیده و کلا بازیکن متوسط رو به ضعیفی هست.

در هر حال امیدوارم برزیل رو شکست بدن و مطمئنم بازی کردن جلو برزیل راحت تر از بازی کردن جلو ایتالیاست واسه اسپانیایی ها بدلیل تفاوت سبک دو تیم.

romantic
28-06-2013, 20:37
فعلا تنها تیمی که میتونه حداقل تو جریان بازی تحت تاثیر اسپانیا نباشه همین ایتالیاست. اونم فقط به خاطر حضور همزمان دو غول تو هافبکش یعنی پیرلو و ده روسی. اگر ایتالیا بدشانسی نمی آورد و مجبور نمیشد تو نیمه دوم ده روسی رو بیاره تو دفاع، باز هم اسپانیا رو مجبور میکرد عقب بکشه. موقعیت های نیمه اول ایتالیا رو همراه کنید با بودن بالوتلی اونوقت شکست اسپانیا خیلی هم سخت نبود. واقعا اگر به هر تیم دیگه ای تو دنیا نگاه کنید نمیتونید یه هافبک پیدا کنید که بتونه با هافبک اسپانیا رقابت کنه یا حتی بهش نزدیک باشه. فقط ایتالیا همچین هافبکی رو داره. بازیکن های خونسرد، تکنیکی و با دید استثنایی
متاسفانه تیم محبوب خودم یعنی آلمان هم از همچین چیزی بی بهره است. واسه تیمهایی مثل آلمان تنها راهی که جلوی اسپانیا میمونه اینه که همونجوری جلوش بازی کنن که رئال جلوی بارسا بازی میکرد یعنی پرس از جلو و مخصوصا استفاده خوب از موقعیت ها
نمی خوام دیگه خیلی اسپانیا رو بزرگش کنم اما دیگه واقعا داره اعصاب منو به هم میریزه. این تیم حتی تو پنالتی هم نمی بازه. فعلا بدجور رو دور افتاده (البته این "فعلا" حدودا 5سال میشه :n02:) باید ببینیم کی نوبت بقیه (بخونید آلمان) میرسه

hojjatinho
29-06-2013, 03:55
نمی خوام دیگه خیلی اسپانیا رو بزرگش کنم اما دیگه واقعا داره اعصاب منو به هم میریزه. این تیم حتی تو پنالتی هم نمی بازه.

موافقم اسپانیا گاها با خوش اقبالی ( پنالتی ، اشتباه داوری و ...) هم پیروز شده ( مقابل ایتالیا دو بار ، پرتغال دو بار ، پاراگوئه ) و حتی بخشی از افتخاراتش رو بدست اورده اما به نظرم فوتبال تا اینجا با اسپانیا همین جوری که باید رفتار کرده . اسپانیا بهترین بازی ها و بهترین نتایج رو در سالیان اخیر گرفته کمی هم خوش اقبالی رو میشه به عنوان هدیه ای از جانب فوتبال به اسپانیا قبول کرد .

اما فکر کنم همین جوری که بایرن و دوتموند مقابل اسپانیایی ها پیروز شدند و با توجه به اوج گیری دوباره ارژانتین ، ایتالیا و برزیل می شه به رقابت دیدنی پنج تیم آلمان ، اسپانیا ، برزیل ، ارژانتین و ایتالیا در جام جهانی اینده امیدوار بود .

بردیا
29-06-2013, 09:55
من اون شب تا دقیقه 65 بازی رو دیدم و بعدش خوابیدم
نکته ای که برام جالب بود گزارش کاملا بی طرفانه !!! مزدک بودش که یه نمونشو براتون مینویسم
تو یه صحنه ایتالیایی ها سانتر کردن و بازیکنشون از آفساید فرار کرد و سر زد به کاسیاس که توپ درست رفت جایی که کاسیاس وایساده بود و بهش برخورد کرد و گل نشد بدون اینکه کاسیاس کوچکترین عکس العملی تونسته باشه نشون بده ولی مزدک فریاد میزد که عجب دروازبانیه کاسیاس چه سوپرواکنشی انجام میده !! نشون میده هنوز جزو دروازبانای بزرگ دنیاست
بعد ازونور ناواس که اومد تو زمین همون اول کار یه شوت زمینی سرعتی زد که بوفون مجبور شد درازکش بشه تا توپ رو بگیره که مزدک یه مکثی کرد و بعد گفت خب اسپانیا با اومدن ناواس حملاتش هماهنگ تر شده
یعنی منو میگی :n04::n04:
دقیقا بعد این صحنه گرفتم خوابیدم چون مزدک بدجوری رو نرو بودش
بعد شنیدم انگار zdf هم پخش میکرده که افسوس خوردم چرا نزدم ازونجا ببینم با خیال راحت

B3HZ@D
29-06-2013, 13:52
گزارشگران ایرانی توی گزارش بی طرف که شهره ی آفاقند . دیگه باید این رو بدونیم .
البته دو تا راه حل میشه برای این معضل در نظر گرفت:
1 - این که با این وضعیت کنار بیایم ..... 2 - بازی رو از کانال های دیگه دنبال کنیم که پیشنهاد من گزینه ی دومه :n02:

farshidmm
29-06-2013, 14:06
من اون شب تا دقیقه 65 بازی رو دیدم و بعدش خوابیدم
نکته ای که برام جالب بود گزارش کاملا بی طرفانه !!! مزدک بودش که یه نمونشو براتون مینویسم
تو یه صحنه ایتالیایی ها سانتر کردن و بازیکنشون از آفساید فرار کرد و سر زد به کاسیاس که توپ درست رفت جایی که کاسیاس وایساده بود و بهش برخورد کرد و گل نشد بدون اینکه کاسیاس کوچکترین عکس العملی تونسته باشه نشون بده ولی مزدک فریاد میزد که عجب دروازبانیه کاسیاس چه سوپرواکنشی انجام میده !! نشون میده هنوز جزو دروازبانای بزرگ دنیاست
بعد ازونور ناواس که اومد تو زمین همون اول کار یه شوت زمینی سرعتی زد که بوفون مجبور شد درازکش بشه تا توپ رو بگیره که مزدک یه مکثی کرد و بعد گفت خب اسپانیا با اومدن ناواس حملاتش هماهنگ تر شده
یعنی منو میگی :n04::n04:
دقیقا بعد این صحنه گرفتم خوابیدم چون مزدک بدجوری رو نرو بودش
بعد شنیدم انگار zdf هم پخش میکرده که افسوس خوردم چرا نزدم ازونجا ببینم با خیال راحت

مزدک که طرفدار ایتالیاست!

mehrdadvaio
29-06-2013, 15:14
اسپانیا فوتبال قوی رو ارائه میکنه اما برزیل با داشتن چند بازیکن جوان و سریع و قدرتمند مثل نیمار و دیگر بازیکنان مثل پائولینیو ، هالک ، مارسلو ، داوید لوییز ، تیاگو سیلوا ، دانته ، دنی آلوس توانایی این را دارد که در جام کنفدراسیون ها در فینال اسپانیا را شکست دهد و چهامین قهرمانی خود را در این تورنومنت به دست آورد
به امید قهرمانی برزیل

بردیا
29-06-2013, 17:10
مزدک که طرفدار ایتالیاست!

همه میگن مزدک طرفدار یوونتوس و ایتالیاست
حتی خودشم تو مصاحبه ای که با جام جم کرده بود اینو گفته بود
ولی خب الان چند وقتیه تو سیما،اکثرا ذوب اسپانیولی ها هستن انگار

REZAHOSEYNGANI
29-06-2013, 17:39
دوستان بازیهای جام جهانی هم همین ساعته؟
فینال 2.30 شب؟!

Metalhead56
29-06-2013, 18:09
دوستان بازیهای جام جهانی هم همین ساعته؟
فینال 2.30 شب؟!

متأسفانه مثل اینکه همینطوره.یادمه جام جهانی 94 که تو آمریکا بود فینالش نصفه شب بود.

REZAHOSEYNGANI
29-06-2013, 18:25
متأسفانه مثل اینکه همینطوره.یادمه جام جهانی 94 که تو آمریکا بود فینالش نصفه شب بود.

شما فینال 94 رو یادته؟!:n04:

sAeEd_kHaAn
29-06-2013, 18:29
من چندین بار دیگه هم قبلا گفتم این مزدک با ایتالیا و تیم های ایتالیایی لجه تو گزارشاش کاملا مشخصه این موضوع من خیلی دقت کردم حالم ازش بهم میخوره عادل با اینکه عشق اینگلیساس ولی هیچوقت یه طرفه گزارش نمیکنه ولی مزدک کلا ایتالیایی هارو میکوبه

REZAHOSEYNGANI
29-06-2013, 18:31
من چندین بار دیگه هم قبلا گفتم این مزدک با ایتالیا و تیم های ایتالیایی لجه تو گزارشاش کاملا مشخصه این موضوع من خیلی دقت کردم حالم ازش بهم میخوره عادل با اینکه عشق اینگلیساس ولی هیچوقت یه طرفه گزارش نمیکنه ولی مزدک کلا ایتالیایی هارو میکوبه

دقیقا
کلا از لحنش معلوم بود
موقعی که بازیکن ایتالیا پنالتی رو چیپ زد گفت"با یه پنالتی چیپ که نمیشه برنده شد"

sAeEd_kHaAn
29-06-2013, 18:38
دقیقا
کلا از لحنش معلوم بود
موقعی که بازیکن ایتالیا پنالتی رو چیپ زد گفت"با یه پنالتی چیپ که نمیشه برنده شد"

کاملا درسته در حالی که زدن اون پنالتی تو اون شرایط کار هر کسی نبود اونم با اون زیبایی که کاسیاس و اسپانیا رو یه تنه تحقیر کرد



شما فینال 94 رو یادته؟!:n04:
منم یادمه،یه فینال خیلی خیلی سخت در حالی که تمام دنیا هنگامی که باجو پنالتیش رو از دست داد بهت زده شد :n28:

brad pitt
29-06-2013, 19:58
اروگوئه . ایتالیا رو شبکه سه یا ورزش پخش نمیکنن ؟

ممنون

Metalhead56
29-06-2013, 20:04
شما فینال 94 رو یادته؟!:n04:


جام جهانی 86 رو هم یادمه که اونموقع تلویزیون مستقیم پخش نمیکرد و چقدر حرص خوردم و کلی گریه کردم که برزیل تو ضربات پنالتی باخت و تو فینالم چقدر حال کردم که آلمان باخت چون تا الان هم هیچ موقع از تیم ملی آلمان خوشم نیومده.بهرام شفیع هم گزارش میکرد اونموقع .جام جهانی نود هم اولین بار بود تلویزیون جام جهانی رو مستقیم پخش میکرد.اون 56 که تو نام کاربریمه تاریخ تولدمه.

Abdolreza2012
30-06-2013, 02:29
اروگوئه . ایتالیا رو شبکه سه یا ورزش پخش نمیکنن ؟

ممنون

اینجور که اعلام کردن
بازی رده بندی ساعت 23:30
و بازی فینال هم 2:30 فردا شب هستش
و شبکه ی 3 هردوشو به صورت زنده پخش میکنه

بردیا
30-06-2013, 10:00
جام جهانی 86 رو هم یادمه که اونموقع تلویزیون مستقیم پخش نمیکرد و چقدر حرص خوردم و کلی گریه کردم که برزیل تو ضربات پنالتی باخت و تو فینالم چقدر حال کردم که آلمان باخت چون تا الان هم هیچ موقع از تیم ملی آلمان خوشم نیومده.بهرام شفیع هم گزارش میکرد اونموقع .جام جهانی نود هم اولین بار بود تلویزیون جام جهانی رو مستقیم پخش میکرد.اون 56 که تو نام کاربریمه تاریخ تولدمه.

پس شما دیگه بابابزرگ این جمع باید باشید کنار علیرضا:دی

آقا فینال کی هستش؟
دوست دارم برزیل قهرمان بشه ولی تو نظرسنجی میخوام بزنم اسپانیا که هر 2طرف رو داشته باشم:n09:

Raـــــ Hـــــ Za
30-06-2013, 13:30
اینیستا در بازی امشب چه گفت؟


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آندرس اینیستا در گفت‌و‌گو با پایگاه رادیویی اسپانیا در آستانه فینال رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها مقابل برزیل اعلام کرد که شکست دادن برزیل در خاک خود، بزرگترین مبارزه‌ای است که می‌تواند وجود داشته باشد.


هافبک تیم ملی اسپانیا معتقد است شکست دادن برزیل در فینال جام کنفدراسیون‌ها در خاک خود بزرگترین مبارزه است.

به گزارش فارس، آندرس اینیستا در گفت‌و‌گو با پایگاه رادیویی اسپانیا در آستانه فینال رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها مقابل برزیل اعلام کرد که شکست دادن برزیل در خاک خود، بزرگترین مبارزه‌ای است که می‌تواند وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: برزیلی‌ها می‌خواهند بدانند چند هزار نفر از آنها حمایت می‌کنند اما ما می‌خواهیم از این قضیه به عنوان یک انگیزه استفاده کنیم.

جادوگر بارسلونا بر این باور است که هر دو تیم از فرصت‌های‌شان در فینال استفاده خواهند کرد و افزود: برزیل تیم بزرگی با بازیکنان فوق‌العاده است و مسابقات بزرگی را پشت سر گذاشته اما ما هم تیم واقعا خوبی هستیم که می‌تواند در سطح بسیار بالایی مقابل هر حریفی بازی کند. هیچ تردیدی نداریم که بگوییم می‌خواهیم قهرمان شویم.

اینیستا که از فرصتی که برای رسیدن به قهرمانی دارد هیجان‌زده است، خاطرنشان کرد: این فرصتی است تا به مجموعه افتخارات خود بیفزاییم.

هافبک تیم ملی اسپانیا گفت: این بازی آخر است و تیم تلاش خودش را برای به کار بستن صد در صد توانایی‌اش انجام می‌دهد. از تمام انرژی خود استفاده می‌‌کنیم. رقابتی فوق‌العاده در پیش داریم.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
30-06-2013, 17:08
گزارش روز: راموس، اینیستا و نیمار نامزدهای فتح توپ طلای تورنمنت


فیفا بعد از برگزاری بازی فینال جام کنفدراسیون ها برنده توپ طلای این تورنمنت را معرفی خواهد کرد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- کمتر از 12 ساعت دیگر فینال جام کنفدراسیون ها آغاز می شود و در پایان این بازی، فیفا نام برنده توپ طلای جام کنفدراسیون ها که به بهترین بازیکن حاضر دراین تورنمنت اختصاص می یابد را معرفی خواهد کرد: پیرلو، لوئیس سوارس، سرخیو راموس، اینیستا، پائولینیو و نیمار نامزدهای دریافت این جایزه هستند.

در اولین بازی تیم ملی اسپانیا دراین تورنمنت مقابل اروگوئه که با برد 1-2 ماتادورها به پایان رسید، اینیستا به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. این درحالی است که او در سالهای اخیر عناوین مختلفی از جمله بهترین بازیکن خاضر در رقابت های یورو را از یوفا دریافت کرده و حتی نامزد دریافت توپ طلای فیفا هم شده است. سرخیو راموس هم یکی از مهره های کلیدی تیمش در بازیهای این تورنمنت بوده و نقش پررنگی در اینکه اسپانیا در طول تمام بازیهایش در برزیل تنها 1 گل دریافت کرده داشته. او بازیکنی است که بیشترین توپها را برای تیمش در این تورنمنت بازیابی کرده و حالا نامزد دریافت توپ طلای جام کنفدراسیون هاست.

بزرگترین تهدید برای این دو بازیکن اسپانیایی، نیمار ستاره جوان تیم ملی برزیل است که در مرحله گروهی این رقابتها 3 گل به ثمر رسانده و تنها بازیکنی است که در دو بازی، در این تورنمنت به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شده.

برنده جایزه توپ طلای جام کنفدراسیون ها در پایان بازی فینال این تورنمنت معرفی خواهد شد. نفر دوم توپ نقره را مال خود می کند و نفر سوم توپ برنز را به خانه می برد.

در سال 1997 توپ طلا به دنیلسون رسید؛ رونالدینیو در سال 1999 این عنوان را مال خود کرد، روبرتو پیرس در سال 2001 توپ طلای جام کنفدراسیون ها را به خانه برد و تیری آنری در سال 2003 این عنوان را به خود اختصاص داد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/30/4084144/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D8%AD-%D8%AA%D9%88%D9%BE-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%86%D9%85%D9%86%D8%AA

Neymar, Iniesta & Pirlo among Golden Ball nominees

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Metalhead56
30-06-2013, 17:28
این اسپانیا رو یکی باید بالاخره حالش رو بگیره دیگه خیلی پررو شده و جالبه که همیشه هم همه چی تو این چند سال بنفعش میشه و کلا" ابر و باد و مه و خورشید و فلک و داور و تیر دروازه و اشتباه بازیکنان حریفو شونصدتا فاکتور دیگه همیشه بکمکش میان.اگه این جام رو هم بگیره و بعدش هم تو جام جهانی هم مدعی اصلی باشه یه مقدار هیجان جام جهانی رو از بین میبره.کلا" یه تیم مدت زیادی رو دور باشه زیاد خوب نیست و اسپانیا هم که از 2008 رو دوره که پنج سال میشه و مدت زیادیه.پس بخاطر فوتبال هم بهتره که برزیل ببره.

nw_nk
30-06-2013, 17:48
شاید اون زمان تلخ باشه یا هیجان رو کم کنه
ولی این دوره ها بعدن میشن طلایی و همه ازشون لذت می برن
هیشکی نمیگه حیف شد برزیل 70 داشتیم همه رو لوله می کرد یا میلان ساکی کاش نبود
اتفاقا دوست و دشمن با افتخار ازشون تعریف می کنن و هم دوره بودن و به چشم دیدن اونا رو سعادت بزرگی می دونن

nw_nk
30-06-2013, 18:18
اسکولاری: هنوز دو سال از عمر «ژوگو بونیتوی» اسپانیا باقی مانده


سرمربی تیم ملی برزیل براین باور است که بازیکنان جوان تیم ملی اسپانیا، سبک بازی متفاوتی با تیم کنونی این تیم دارند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در آستانه فینال حساس جام کنفدراسیون ها که امشب میان دو تیم برزیل و اسپانیا برگزار می شود، تمایل زیادی نداشت تا راجع به اسپانیا صحبت کند.

او در کنفرانس خبری اش در آستانه این بازی حساس راجع به اسپانیا گفت:« نیازی به صحبت کردن در مورد اسپانیا نیست. تنها باید با بازیکنان خودم صحبت کنم. من احترام زیادی برای اسپانیا قائل هستم ولی برزیل، برزیل است و ما در خانه بازی می کنیم.»

اسکولاری در ادامه صحبت هایش ترجیح داد تا در مورد مدعی بودن تیمش در این فینال هم صحبت نکند. او ادامه داد:« من راجع به تیم مدعی صحبت نمی کنم. بر این باور هستم که اسپانیا در شش سال اخیر تمام جام های قهرمانی را فتح کرده و با همین تیم کنونی بازی کرده و تیم بزرگی است ولی برزیل هم تیم بزرگی است و ما با فروتنی، قدرت و روحیه ای بالا مقابل اسپانیا قرار خواهیم گرفت.»

او به علاوه به این نکته اشاره کرد که هنوز دو سال دیگر از عمر «ژوگو بونیتو»(فوتبال زیبای)ی اسپانیا باقی مانده:« ما در یک جام جهانی (1982) فوتبال زیبا را ارائه دادیم و قهرمان نشدیم. نتیجه را قربانی ارائه بازی تماشایی نمودیم. تیم ملی اسپانیا خوب و زیبا بازی کرده و به قهرمانی رسیده ولی این نسل فوتبال اسپانیا دوسال دیگر به پایان می رسد. این نسل فراموش نخواهد شد. ولی جوانان تیم ملی اسپانیا با این سبک بازی نخواهند کرد.»

اسکولاری در پاسخ به سوالی در مورد انگیزه های بازیکنانش در این بازی گفت:« اسپانیا فوتبالی تماشایی را ارائه می کند ولی امروز روز خاصی برای بازیکنان من است و مطمئنم که بازی فوق العاده ای را انجام خواهیم داد و از نقش خودمان حمایت خواهیم کرد. می دانیم که در مقابلمان تیمی را داریم که فوتبالی تماشایی ارائه می کند ولی آنها هم نقاط ضعف متعددی دارند، دقیقا مثل تمام تیم های دنیا.»

اسکولاری معتقد است که مهمتر و فراتر از قهرمانی در جام کنفدراسیون ها، پیغامی است که برزیل برای مردم دنیا ارسال می کند:« مهمترین چیز این است که ما به دنیا گفته ایم که برزیل در مسیر مناسبی برای جام جهانی قرار گرفته است. ما نشان دادیم که تیمی داریم که می تواند قهرمان جام جهانی شود.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/30/4083654/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%DA%98%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%DB%8C%D8%A7%D 8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87


دل بوسکه: برزیلی ها ما را به چشم یک تهدید برای خودشان می بینند


سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایش اعلام کرد که بازیکنانش از حضور در این فینال مملو از احساسات هستند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- در آستانه فینال جام کنفدراسیون ها که امشب در ورزشگاه ماراکانا و میان دو تیم برزیل واسپانیا برگزار می شود، بیسنته دل بوسکه سرمربی ماتادورها در گفت و گو با رادیو مارکا به آنالیز این بازی حساس و تماشایی پرداخت.

دل بوسکه در پاسخ به سوالی در مورد سوتهای هواداران برزیلی برای تیم ملی اسپانیا گفت:« این طبیعی است که طرفداران در بازیهای اسپانیا طرفدار تیم ضعیف تر باشند. آنها ما را به چشم یک تهدید می بینند ولی باید بگویم که در تمام شهرهای برزیل رفتار خیلی خوبی با ما شده است.»

سرمربی اسپانیا در ادامه در مورد شرایط روحی شاگردانش گفت:« بازیکنان ما از حضور دراین فینال به شدت احساساتی شده اند. ما در شرایط خوبی هستیم.»

این طور به نظر می رسد که فرناندو تورس در این بازی ستاره شماره 9 ماتادورها خواهد بود و سسک به جای سیلوا درون زمین قرار خواهد گرفت. البته دل بوسکه ترجیح داد تا در صحبت هایش در مورد ترکیب اصلی تیمش صحبت نکند:« ما تلاش می کنیم تا بهترین ها را انتخاب کنیم. هر کسی که در ترکیب اصلی قرار بگیرد بهترین بازی ممکن را به نمایش خواهد گذاشت.»

او در مورد بازی تیمش مقابل ایتالیا در مرحله نیمه نهایی هم گفت:« مقابل ایتالیا، بازیکنان توقعات زیادی داشتند ولی نباید به دنبال بهانه باشیم. ما از اینکه یک روز کمتر از برزیل استراحت کرده ایم، گله ای نداریم. بازیکنان من برای حضور در این فینال آماده اند. آنها شرایط فیزیکی خوبی دارند.»

دل بوسکه همچنین در مورد شرایط حاکم بر اردوی تیمش صحبت کرد و گفت:« همزیستی مسالمت آمیز خوبی در رختکن تیم برقرار است. از اردویمان در میامی، قبل از شروع تورنمنت همه چیز فوق العاده بود. ما به خاطر کارهایی که در داخل و خارج زمین انجام داده ایم، واقعا راضی و خوشحالیم ولی باید بگویم که برزیل هم تیم بزرگی است و انسجام خوبی دارد. آنها سبک فوتبالی مشابه ایتالیا ندارند. مارسلو و آلوس به شدت تهاجمی کار می کنند.»

بعد از گفت و گوبا رادیو مارکا، دل بوسکه با روزنامه نگاران هم گفتگو کرد و گفت:« ما باید بدون داشتن نگرانی بیش از حد، خودمان باشیم. نباید بیش از حد نگران تیم حریف باشیم. چون در این صورت ممکن است هویت خودمان را از دست بدهیم. نه آنها به خوبی قبل هستند و نه ما بهترین تیم دنیا هستیم.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/30/4083649/%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%B3%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%86%D8%B4%D9%85-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C

aryna
30-06-2013, 18:34
اینجور که اعلام کردن
بازی رده بندی ساعت 23:30
و بازی فینال هم 2:30 فردا شب هستش
و شبکه ی 3 هردوشو به صورت زنده پخش میکنه
بازی رده بندی ساعت 20:30 است

نه 23:30

نمیدانم چرا شبکه سه یکسره زیر نویس میکنه بازی ساعت 23:30 زنده پخش میشه(نه با تاخیر)

اشکال نداره بچه هایی که انتن دارن میتوندد بفهمند 20:30 است یا نه

اونجا صددرصد پخش مستقیم دارند

Raـــــ Hـــــ Za
30-06-2013, 18:57
شش عکس از آخرین مسابقات برزیل واسپانیا


عصر ایران - تیم ملی فوتبال برزیل در آخرین مسابقه رسمی اش با اسپانیا، ماتادورها را 1 بر صفر مغلوب کرد. این بازی در جام جهانی 1986 برگزار شد و برزیلی ها به لطف مردود اعلام شدن گل صحیح اسپانیا، پیروز مسابقه شدند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
لحظه ای که سوکراتس دروازه زوبی زاره تا را باز کرد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


توپ اسپانیایی ها گل شد ولی داور اشتباه کرد!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
30-06-2013, 19:33
Noor TV روی Express AM22 شروع کرده
فورلان و بوفون دست دادن

URUGUAY (4-3-3): Muslera; Lugano, Godin, Pereira, Gargano; Carceres, Rodriguez, Arevalo; Suarez, Forlan, Cavani
ITALY (4-3-2-1): Buffon; Maggio, Astori, Chiellini, De Sciglio; Candreva, Montolivo, De Rossi; El Shaarawy, Diamanti; Gilardino

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoJtaBa.R
30-06-2013, 19:43
اینجور که اعلام کردن
بازی رده بندی ساعت 23:30
و بازی فینال هم 2:30 فردا شب هستش
و شبکه ی 3 هردوشو به صورت زنده پخش میکنه

دقیقه 12 از بازیه که فورلان ضربه ایستگاهیش رو از دست داد و هنوز 0-0 !

الجزیره داره میده

nw_nk
30-06-2013, 19:55
بازار سیاه ماراکانا: قیمت بلیط ها به 7000 یورو رسید


طبق گزارشهای منتشره تمام بلیط های بازی فینال به فروش رسیده ولی می توان در اینترنت و از طریق بازار سیاه بلیط خریداری کرد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- استادیوم ماراکانا تا حدود 12 ساعت دیگر شاهد برگزاری بزرگترین رویداد فوتبالی سال 2013 خواهد بود. مصاف دو تیم برزیل و اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون ها

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، تمام بلیط های این بازی فروخته شده و هر 79.052 صندلی این ورزشگاه اکنون صاحبانشان را می شناسند. دیگر حتی یک بلیط هم باقی نمانده ولی هنوز اگر کسی بخواهد این بازی را از نزدیک تماشا کند، می تواند بلیط تهیه کند؛ البته به شرط آنکه حاضر به پرداخت مبلغی نجومی برای خرید بلیط باشد.

قیمت این بلیطها که به صورت بازار سیاه در اینترنت به فروش می رسند از 370 یورو تا 7000 یورو است. این در حالی است که در روز اولی که فروش بلیط ها آغاز شد، این بلیط ها به قیمت 81 یورو به فروش می رسیدند. جالب اینجاست که فیفا اعلام کرده که فروش بلیط ها در بازار سیاه غیرقانونی است و از آنجا که نام هر فرد روی بلیطش درج می شود، ممکن است از ورود کسانی که بلیطها را از بازار سیاه خریداری کرده و بلیط ها به نامشان نیست، به ورزشگاه اجتناب به عمل بیاید.

از سوی دیگر نیروهای پلیس برزیل کاملا آماده هستند و حدود 11 هزار پلیس در اطراف ورزشگاه ماراکانا انسجام و نظم در برگزاری این بازی را تضمین خواهند نمود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/30/4084024/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D 9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-7000%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF


آربلوا: خنثی کردن نیمار تقریبا غیرممکن است


ستاره جدید بارسا در سه بازی از 4 دیدار برزیل در رقابت های جام کنفدراسیون ها به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- آلوارو آربلوا، مدافع تیم ملی اسپانیا، در آستانه دیدار تیمش مقابل برزیل در فینال جام کنفدراسیون ها تایید کرد که خنثی کردن کامل نیمار، ستاره حریف، تقریبا غیرممکن است.

ستاره جدید بارسا در سه بازی از 4 دیدار برزیل در رقابت های جام کنفدراسیون ها به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و آربلوا تردیدی ندارد که متوقف کردن او در دیدار امشب در ماراکانا، بسیار دشوار خواهد بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مهار کردن بازیکنی مانند او بسیار دشوار است. اینکه بخواهیم مطمئن شویم او در طول 90 دقیقه هیچ حرکتی انجام نمی دهد یا ضربه ای به سمت دروازه نمی زند، تقریبا غیرممکن است.

چالش سنجیدن خود در مقابل بهترین بازیکنان دنیا بسیار هیجان انگیز است و شخصا از اینکه زیر ذره بین قرار بگیرم، هیچ مشکلی ندارم.

اگر بازی خوبی به نمایش بگذارید، تشویق می شوید اما می دانم که ماموریت دشواری در پیش دارم."

اسپانیایی ها در سه تورنمنت بزرگ اخیر به قهرمانی رسیدند و بسیاری شانس این تیم را برای پیروزی در فینال امشب بیشتر می دانند اما آربلوا تاکید کرد که برای پیروزی در این دیدار تحت فشار نیستند.

" ما برای قهرمانی در این جام تحت فشار نیستیم. این جامی است که ما هنوز در این آن پیروز نشده ایم و بردن آن با پیروزی مقابل برزیل در برزیل، مانند خامه روی کیک خواهد بود.

تیم های آمریکای جنوبی معمولا برای ما دردسرساز می شوند. ما به بازی مقابل تیم های اروپایی بیشتر عادت داریم. اما می خواهیم تاریخ ساز شویم و افتخار آفرینی بزرگترین انگیزه ماست."

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-2013/2013/06/30/4084265/%D8%A2%D8%B1%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%A7-%D8%AE%D9%86%D8%AB%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%82%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

Arbeloa: Impossible to nullify Neymar

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoJtaBa.R
30-06-2013, 20:01
گل اول بازی >> ایتالیا 1 - اروگوئه 0

JSC_Sports__10_noevent_20130630_205526__1_00h00m11 s-00h00m23s_.rar - 4.6 MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] s-00h00m23s_.rar.htm)

REZAHOSEYNGANI
30-06-2013, 20:37
بازی رو چرا شبکه 3 نشون نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

REZAHOSEYNGANI
30-06-2013, 20:38
آقا دوشنبه ساعت 2.30 میشه امشب؟:d:n02:

Pessimist
30-06-2013, 20:57
بازی رو چرا شبکه 3 نشون نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علتش اینه که دارن والیبال ایتالیا و ایران رو نشون میدن به خاطر همین کلا فوتبال ایتالیا و اروگوئه رو بیخیال شدن!

REZAHOSEYNGANI
30-06-2013, 22:24
ایتالیا تو ضربات پنالتی برد و سوم شد و اروگوئه چهارم

vahidgame
30-06-2013, 22:26
بوفون هم پنالتی گیر خوبیه ها :دی
بازی ایتالیا و اروگوئه توی مجموع 120 دقیقه 2 بر 2 شد و توی پنالتی هم ایتالیا 3 بر 2 برد...

در مورد بازی فینال هم به نظر من اگه اتفاق خیلی خاصی نیافته اسپانیا قهرمان میشه
یه زمانی بود توی ترکیب برزیل همه بازیکنا خدای تکنیک بودن ولی الان برعکس شده و اسپانیایی ها خیلی تکنیکی تر شدن! :دی

نادر1368
30-06-2013, 22:27
و باز هم افسانه تمام نشدنی،بوفون !
ایرانم داره افسانه ای میشه این ستم بگیره عالی می‌شه !

REZAHOSEYNGANI
30-06-2013, 22:36
اگر بونوچی پنالتی رو بیرون نمیزد....

sAeEd_kHaAn
30-06-2013, 23:18
بوفون عالی کار کرد کاش بازی قبلی تونسته بود اینجوری پنالتی بگیره
ایتالیا با اون بازی سخت 120 دقیقه ای و روحیه بد موفق شد اینبار تو پنالتیا پیروز بشه
تبریک به همه ایتالیای های عزیز ولی ما حقمون بیشتر از سومی بود

REZAHOSEYNGANI
30-06-2013, 23:21
بوفون عالی کار کرد کاش بازی قبلی تونسته بود اینجوری پنالتی بگیره
ایتالیا با اون بازی سخت 120 دقیقه ای و روحیه بد موفق شد اینبار تو پنالتیا پیروز بشه
تبریک به همه ایتالیای های عزیز ولی ما حقمون بیشتر از سومی بود

تو جام جهانی جبران میکنیم
ولی بوفون و پیرلو باید دیگه از تیم ملی خداحافظی کنن

sAeEd_kHaAn
30-06-2013, 23:31
این اسپانیا رو یکی باید بالاخره حالش رو بگیره دیگه خیلی پررو شده و جالبه که همیشه هم همه چی تو این چند سال بنفعش میشه و کلا" ابر و باد و مه و خورشید و فلک و داور و تیر دروازه و اشتباه بازیکنان حریفو شونصدتا فاکتور دیگه همیشه بکمکش میان.اگه این جام رو هم بگیره و بعدش هم تو جام جهانی هم مدعی اصلی باشه یه مقدار هیجان جام جهانی رو از بین میبره.کلا" یه تیم مدت زیادی رو دور باشه زیاد خوب نیست و اسپانیا هم که از 2008 رو دوره که پنج سال میشه و مدت زیادیه.پس بخاطر فوتبال هم بهتره که برزیل ببره.

دقیقا، نمیدونم چرا از زمین و هوا شانس میاره

Atghia
30-06-2013, 23:33
دلم میخواد اونا که به بوفون ایراد میگرفتن و کاریکاتور میزاشتن براش الان نظر بدن در موردش!:n06:

Eblis 2011
30-06-2013, 23:54
بازی دقیقا چی شد؟ :n26:

nw_nk
01-07-2013, 01:22
دوشنبه 10/04/1392 ساعت 02:30
فينال جام کنفدراسيون ها
زنده از شبکه سه
برزيل اسپانيا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فینال بهتر از این نمیشد
پرافتخارترین تیم جام جهانی در برابر مدعی بهترین تیم تاریخ
آخرین شکست رسمی برزیل در خاک خودش به پرو در کوپا آمریکای 1975 بوده!
اسپانیا هم 30 بازی هست که از جام جهانی 2010 نباخته

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

و تیتر گل
سلسائو اومده تا اسپانیای مهیب رو در نمایش ماراکانا متوقف کنه

D3vil_A
01-07-2013, 02:21
چقدر به هم ریخته بازی میکنه اسپانیا ! هرچه سریع تر باید مارتینز جای تورس وارد زمین بشه ، ماتا هم اصلا کارایی نداره با سسک یا سیلوا تعویض بشه. عملا اسپانیا وسط زمین هیچ حرفی برا گفتن نداره :n23:

Greedy
01-07-2013, 02:23
نیمه اول برزیل عالی بازی کرد
گل اول برزیل منو یاد کارتون فوتبالیست ها انداخت مثلا سوباسا مصدوم بود خوابیده بود رو زمین یهو واکاشی زوما میومد توپ بگیره با خیال راحت یهو سوباسا پای خمیدشو دراز میکرد میشوتید میرفت تو گل :n09:
گل دوم هم یه سوپر گل از نیمار بود هم پاس اولش به اسکار هم بیرون اومدنش از افساید و نهایت هم شوتش عالی بود
اما حرکت کلیدی بازی تکل لوییز بود که توپی که تو گل بود رو کشید بیرون

Reza31001
01-07-2013, 02:27
پرس

برزیل داره با همین تاکتیک به ظاهر ساده برنامه های اسپانیا رو خراب میکنه
یه جورایی بازیکنای اسپانیا نمیتونن خودشون رو تو زمین پیدا کنن

و عجب گلی زد نیمار :n04:
دو تا پاس گلم داد که فرد یکیش رو گل کرد
بدون تردید ستاره جام هست

نادر1368
01-07-2013, 02:33
عیار اسپانیا الان مشخص. میشه !!االبته نتیجه‌ای. بود که من شخصا انتظارش رو داشدم!خط دفاعی برزیل میخواد یعنی کلا اشکال یک تیم یه برزیل توپ پر میخواد!اسپانیا اخرای کاچشه ولی برزیل شروع. می کند!گل نیمار عالی بود!تیم یعنی این!مقهو ر قرطی بازی تیم مقابل نیست !توپو بده بیاد بچه!!:))

Morteza4SN
01-07-2013, 03:20
بهترین حالت برای فینال همین دو تیم بود

شاید تیم بازنده باید از این تجربه که قبل از جام جهانی با یکی از مدعیان اصلی در این سطح از مسابقات بازی کرده خوشحال باشه

اسپانیا بالاخره باخت خوبم باخت :دی اون پنالتی هم اصلا برا همین گل نشد!!

+
فردوسی‌پور (بعد از گل عالی نیمار)‌: نیمار گل زدن به کاسیاس رو شروع می‌کنه :n10:
(بعد از اخراج پیکه)‌:‌ می‌تونه بره روی سکوها و کنار همسر سرشناسش بشینه و بازی رو نگاه کنه :n09:
(بعد از تعویض هالک)‌: چه رون قدرمندی داره این هالک اصلا به فوتبالیست‌ها نمی‌خوره:n04: (باید بره نقش هالک سبز بازی کنه :‌دی)

nw_nk
01-07-2013, 03:28
تبریک به هواداران برزیل
دل بوسکه رو چه حسابی ماتا + تورس رو که اسپانیا برای زنگ تفریح یا تموم کردن به کار می بره ثابت گذاشته بود!
اینیستا تو شرایطی که همه کم آورده بودن تکنیکش به یکی دو برزیلی می چربید، غولیه واسه خودش
گل زود هنگام کار برزیل رو راحت کرد
شب خوش

Greedy
01-07-2013, 03:29
بهترین حالت برای فینال همین دو تیم بود

شاید تیم بازنده باید از این تجربه که قبل از جام جهانی با یکی از مدعیان اصلی در این سطح از مسابقات بازی کرده خوشحال باشه

اسپانیا بالاخره باخت خوبم باخت :دی اون پنالتی هم اصلا برا همین گل نشد!!

+
فردوسی‌پور (بعد از گل عالی نیمار)‌: نیمار گل زدن به کاسیاس رو شروع می‌کنه :n10:
(بعد از اخراج پیکه)‌:‌ می‌تونه بره روی سکوها و کنار همسر سرشناسش بشینه و بازی رو نگاه کنه :n09:
(بعد از تعویض هالک)‌: چه رون قدرمندی داره این هالک اصلا به فوتبالیست‌ها نمی‌خوره:n04: (باید بره نقش هالک سبز بازی کنه :‌دی)

+
فردوسی پور بعد گل اول برزیل و رفتن فرد به سوی تماشاگران : تماشاگرای برزیل بهتر از ایتالیا هستن :n09: ( تیکه به تماشاگرای والیبال ایتالیا - ایران )

Abdolreza2012
01-07-2013, 03:49
اگه اسپانیا سال دیگه تو جام جهانی اینجوری بخواد بازی کنه هیچ چی نمیشه
امشب اصلا نمیتونستن بازی کنن
4 تا پاس به هم نمیتونستن بدن
+
دفاع اسپانیا امشب داغون بود مخصوصا آربلوا که فاجعه بود و اصلا کارش به نیمه ی دوم نرسید

Metalhead56
01-07-2013, 05:44
چه جونوریه این نیمار دمش گرم.بالاخره حال اسپانیا گرفته شد.هر چی برزیل خوب بازی کرد اسپانیا بد بازی کرد.کاسیاس قبلا" یه بلای آسمانی سرش نازل میشد بنام مسی از این فصل یه دونه دیگم بهش اضافه شد بنام نیمار.

MoJtaBa.R
01-07-2013, 08:35
چه بد خوابم برد .دی . به شخصه فکرشم نمیکردم اسپانیا یه همچین شکستی بخوره و توی نظرسنجی هم قهرمانی رو داده بودم اسپانیا !!. قهرمانیمون !! مبارک . با همین تیم نصف و نیمه هم میشه پس نتیجه گرفت ! انگاری خبری از اشتباهات داوری هم نبود !!!


........................



رقص سامبا بر روی جنازه تیکی تاکا



مسابقه نهایی رقابتهای فوتبال جام کنفدراسیون ها با برتری 3 بر صفر طلایی پوشان برزیل مقابل اسپانیا به پایان رسید.



به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مسابقه پایانی رقابتهای فوتبال جام کنفدراسیون ها از ساعت 19 به وقت برزیل ( 2:30 بامداد به وقت تهران) در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو و به قضاوت کیپرز هلندی برگزار شد.

در این بازی طلایی پوشان برزیلی خیلی زود توانستند دروازه ماتادورها را باز کنند و ضربه فرد در دقیقه 2 بازی میزبان را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه بازی نیز دو تیم فرصت های متعددی برای گلزنی داشتند و حتی در دقیقه 41 بازی داوید لوییز با یک تکل فوق العاده ضربه پدرو را که در آستانه ورود به دروازه برزیل بود از روی خط به بیرون زد.

سه دقیقه پس از این موقعیت اسپانیایی ها نیمار مهاجم برزیلی ها با یک ضربه استثنایی در زاویه بسته برای دومین بار کاسیاس را تسلیم خود کرد و برزیلی ها با نتیجه دو بر صفر نیمه اول را به پایان بردند.

در نیمه دوم شاگردان اسکولاری که تنها تیم پنج ستاره دنیا هستند باز هم بازی را در اختیار گرفتند و با حرکت تیمی فوق العاده خود موفق شدند در دقیقه 47 توسط فرد گل سوم را وارد دروازه اسپانیا کنند.

در دقیقه 55 بازی سرخیو راموس فرصت داشت تا از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده تیم اسپانیا را جبران کند اما این بازیکن توپ را با بی دقتی به بیرون زد تا این فرصت نیز برای شاگردان دل بوسکه از دست برود.

در دقیقه 68 بازی جرارد پیکه به دلیل تکل خشنی که بر روی پای نیمار رفت از داور بازی کارت قرمز گرفت تا اسپانیایی ها که با سه گل از حریف خود عقب بودند ادامه بازی را نیز با یک بازیکن کمتر دنبال کنند.

در نهایت این بازی با برتری 3 بر صفر تیم ملی برزیل به پایان رسید تا این بار ماتادورها در فینال یک جام معتبر مغلوب شوند.

در پایان این دوره از رقابتها فرناندو تورس مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا و فرد مهاجم برزیل با 5 گل زده به طور مشترک به عنوان آقای گلی دست یافتند همچنین نیمار با چهار گل در جایگاه دوم قرار گرفت و کفش برنزی را دریافت کرد.

ژولیو سزار دروازه بان تیم ملی برزیل نیز موفق شد عنوان برترین دروازه‌بان جام کنفدراسیون‌ها را به خود اختصاص دهد و دستکش طلایی این مسابقه ها به وی اهدا شد.

شایان ذکر است نیمار عنوان برترین بازیکن این مسابقه ها را نیز کسب کرد و توپ طلا به وی رسید و اینیستا به عنوان دومین بازیکن برتر این پیکارها توپ نقره‌ای را بدست آورد؛ همچنین پائولینو برزیلی توپ برنزی را دریافت کرد.

تصاویر بازی:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


گزارش از: حمیدرضا حجازی





..........................


بهترين بازيکن ديدار فينال جام کنفدراسیون ها

ستاره جديد تيم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترين بازيکن ديدار برزيل مقابل ايتاليا معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، برزيل در فينال جام کنفدراسيون‌ها بانتيجه 3 بر صفر اسپانيا را مغلوب کردند و عنوان قهرماني را بدست آوردند.
نيمار در اين ديدار يک گل به ثمر رساند و در يکي ديگر از گل‌ها هم نقش تاثيرگذاري داشت.
مهاجم بارسا در پايان مرد برتر ميدان شناخته شد و بهترين بازيکن ميدان لقب گرفت.
کفش برنزي مسابقات هم به خاطر 4 گلي که نيمار به ثمر رساند به او تعلق گرفت.



........................



برزیل با تحقیر اسپانیا قهرمان شد




تیم ملی فوتبال برزیل با غلبه بر اسپانیا برای سومین دوره متوالی به قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها دست یافت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش افکارنیوز، ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])دیدار فینال جام کنفدراسیون‌ها بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تاریخی و بازسازی شده ماراکانا شهر ریودوژانیرو بین تیم‌های ملی فوتبال برزیل و اسپانیا برگزار شد.

طلایی‌پوشان برزیل در حالی پا به این دیدار می‌گذاشتند که همانند اسپانیا در این تورنمنت بدون شکست بودند و موفق شدند در حضور ۷۳ هزار تماشاگر با شکست ۳ بر صفر اسپانیا بر سلطه ماتادورها بر فوتبال جهان خاتمه دهند.

اسپانیا که در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ قهرمانی را از آن خود کرده بود در این دیدار دروازه‌‌اش توسط فرد (۲ و ۴۷) و نیمار (۴۴) گشوده شد. به این ترتیب سلسائو، قهرمان ۵ دوره جام جهانی به رکورد شکست‌ناپذیری ماتادورها در عدد ۲۹ خاتمه داد و برای سومین دوره متوالی قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها را از آن خود کرد.

در دقیقه ۵۴ سرخیو راموس مدافع ماتادورها یک ضربه پنالتی را برای این تیم به هدر داد. در این دیدار جرارد پیکه، مدافع اسپانیا در دقیقه ۶۸ از زمین اخراج شد.

درجریان برگزاری این مسابقه اعتراض‌های مردمی به سیاست‌های دولت همچون دیدارهای گذشته پابرجا بود و پلیس ضدشورش برزیل با استفاده از گازهای اشک‌آور سعی در متفرق کردن معترضان داشت.



...................................


تورس و فرد آقای گل جام کنفدراسیون‌ها







مهاجمان اسپانیا و برزیل در پایان جام کنفدراسیون‌ها با ۵ گل زده آقای گل مسابقات شدند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش افکارنیوز، ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) فرناندو تورس مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا و فرد مهاجم برزیل با ۵ گل زده به طور مشترک عنوان آقای گلی جام کنفدراسیون‌ها را کسب کردند.

فرد در فینال مقابل اسپانیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و دو گل به ثمر رساند و دیگر گل‌های خود را مقابل ایتالیا دو گل و اروگوئه یک گل به ثمر رساند.

تورس هم که در فینال عملکرد بسیار ضعیفی داشت گل‌های خود را مقابل تیم‌های ضعیف تاهیتی چهار گل و نیجریه یک گل به ثمر رساند.

نیمار هم به همراه هرناندز از اروگوئه با چهار گل در جایگاه دوم قرار گرفتند.

برزیل با برتری سه بر صفر مقابل اسپانیا قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.



.........................

دروازه‌بان برزيل دستکش طلايي را بدست آورد


ژوليو سزار دروازه‌بان تيم ملي فوتبال برزيل دستکش طلايي مسابقات را از آن خود کرد.





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




به گزارش فارس، ژوليو سزار موفق شد عنوان برترين دروازه‌بان جام کنفدراسيون‌ها را به خود اختصاص دهد و دستکش طلايي به او اهدا شد.
برزيل در فينال با ۳ گل اسپانيا را مغلوب کرد و قهرمان شد.


............................












[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


............................................

قهرمانان ادوار مختلف جام کنفدراسيون ها






* ۱۹۹۲ عربستان : ۱- آرژانتین ۲- عربستان ۳- آمریکا
* ۱۹۹۵ عربستان : ۱- دانمارک ۲- آرژانتین ۳- مکزیک
* ۱۹۹۷ عربستان : ۱- برزیل ۲- استرالیا ۳- چک
* ۱۹۹۹ مکزیک : ۱- مکزیک ۲- برزیل ۳- آمریکا
* ۲۰۰۱ کره - ژاپن : ۱- فرانسه ۲- ژاپن ۳- استرالیا
*‌ ۲۰۰۳ فرانسه : ۱- فرانسه ۲- کامرون ۳- ترکیه
* ۲۰۰۵ آلمان : ۱- برزیل ۲- آرژانتین ۳- آلمان
* ۲۰۰۹ آفریقای جنوبی : ۱- برزیل ۲- آمریکا ۳- اسپانیا
* ‌۲۰۱۳ برزیل : ۱- برزیل ۲- اسپانیا ۳- ایتالیا
- رکورد داران قهرمانی :
۴ قهرمانی : برزیل
۲ قهرمانی : فرانسه
۱ قهرمانی : آرژانتین ، مکزیک و دانمارک

M E S S I
01-07-2013, 09:02
تبریک میگم به برزیل و طرفدارای برزیل بابت فنح جام کنفدارسیون های 2013 برزیل، تلاش فوق العاده ای داشتن و شایستش بودین...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


نیمار هم که فوق العاده بود هم تو این بازی هم تو کل رقابت ها و با شایستگی تمام بهترین بازیکن رقابت ها شد و تو فصل پیش رو خدا میدونه کنار مسی چه ها خواهد کرد و با اینیستا و ژاوی یه مربع مرگبارو تشکیل بدن و...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ترکیب پیکه و آربلوآ در سمت راست دفاع اسپانیا شاهکار کردن!

خط هافبک اسپانيا بسيار به ژابی آلونسو وابستگی داره و در نبود ژابی آلونسو و افت ژاوی خط هافبک اسپانیا نظم نداشت. داوید سیلوا هم هیچوقت در نقش تخصصی خودش بازی نمیکنه. اسپانیا نیاز به پوست اندازی داره و برخلاف سایر تیمها مهره های لازم رو هم داره. از بازیکن تا مربی. نمیشه یکطرفه به قاضی رفت. دل بوسکه تا دیشب خوب بود. حالا بخاطر یه نتیجه شد اخ؟ با یک یا دو بازی نمیشه عیار کسی رو سنجید. پیکه و آربلوآ یک فصل کامل گند زدن و اصلا نباید با اسپانیا میومدن. و در کل از اسپانیای چند سال اخیر فقط اینیستا بود که مثل همیشه عالی بود و بقیه فقط اسمشونو یدک میکشیدن...به قول یکی از بچه ها تمام هیدرولیکه لامصب...

آربلوا يه فاجعه به تمام معناست روی گل نيمار معنی اينکه آربلوا نيمار رو نگرفت و رفت کنار ساير مدافعين يک جا تجمع کرد رو هرچی فکر کردم نفهميدم؟ حالا پاس های اشتباش به کنار که به تنهايی اندازه کل پاس های اشتباه سايرين بود.

کی ميگفت نيمار بازيکن نيست؟ ديگه چيکار بايد بکنه يه بازيکن؟! بعضی ها تعصب رو بزاريد کنار کورکورانه نگاه نکنيد! کسانی امیدوارند که تو بارسا جواب نده ولی فعلاً که واقعيت چيز ديگه ایه! ، راستی دلم برای ايکر سوخت؛بعد مدت ها که داره بازی میکنه و اینطوری روحیش داغونه امیدوارم بدتر نشه و به اوجش برگرده این اون کاسیاسی که می شناختیم نبود، اعتماد به نفسش وحشتناک پائین اومده . تو این جام چند تا واکنش خیلی خیلی خوب داشت ولی دیگه اون کاسیاس همیشگی نبود از چهرش مشخص بود و امیدوارم و مطمئنم که توی تابستون و اردوی پیش فصل با چند تا بازی دوستانه به شرایط قبلش برمیگرده .
به هرحال معلومه با اون قضایایی که با مورینیو براش اتفاق افتاد یه مدت زمان میبره تا اون کاسیاس عالی و واکنش ها شگفت انگیزش رو درون دروازه ببینیم...از این حرکت جولیو هم خیلی خوشم اومد دمش گرم...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


و با سابقه ای که راموس داشت نمیدونم چرا اون اون اومد پشت ضربه!! من که وقتی دیدم داره میاد پشت ضربه کلا دستامو جلو چشام گذاشتم که نبینم و...!! به هرحال اگرم گل میشد فکر نکنم بازم اسپانیای دیشب توان مقابله با این برزیلو داشت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در آخر هم خیلی خوشحالم که برزیلم تیم آماده و خوبی شده و سال آینده بازی های خیلی جذابی پیش رو داریم و
من خیلی امید دارم که تا سال دیگه با تغییراتی که تو بعضی نفرات و تغییرات جزئی که تو سیستم اسپانیا انجام میشه توی جام جهانی یکی از مدعی های اصلی خواهیم بود و اسپانیای واقعی برخواهد گشت....منتظر باشید!

kasra_khan2003
01-07-2013, 09:29
برخلاف خیلی ها، تصور میکردم که برزیل ببره. اسپانیا افت زیادی داشت.

به نظرم نبود آلونسو تاثیر خودش رو نشون داد. کاسیاس سه تا گل خورد اما گل های زیادی رو هم گرفت. از همه بدتر آمادگی بالای سزار بود که وقتی نه هم میگفت لوئیز توپ رو در میاورد.

اینکه از بین اون همه مهاجم یه مدافع پشت ضربه وای میسته، یعنی چی؟ پنالتی درصد زیادیش به روحیه و اعتماد به نفس هست.

پیکه هم که کلا جلو رونالدو اینجور تکل ها رو تمرین کرده بود، دیشب آسش رو، رونمایی کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

majid322
01-07-2013, 10:47
دوستان تکرار بازی رو کی و چه شبکه ای ( داخلی ) پخش میکنه ؟؟

*IN*
01-07-2013, 10:48
کسی یه لینک دانلود از گلا داره؟؟؟

REZAHOSEYNGANI
01-07-2013, 11:25
من که دیشب بیدار بودم!
تا الان هم خواب بودم
کلا بازی خیلی جذابی بود
موقیعتها گل،خطا و حاشیه،پیکه هم اخراج شد!
کلا حال این اسپانیایی ها گرفته شد

kasra_khan2003
01-07-2013, 11:26
کسی یه لینک دانلود از گلا داره؟؟؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]برزیل3-0اسپانیا/


راموس: يک روز بايد شکست مي‌خورديم


مدافع تيم ملي اسپانيا اعلام کرد هر تيمي روزي شکست خواهد خورد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]







سرخيو راموس پس از شکست 3 بر صفر مقابل برزيل در جام کنفدراسيون‌ها اظهار داشت: يک روز بايد شکست مي‌خورديم. ما ربات نيستيم. گاهي همه چيز به سود شما پيش نمي‌رود و اين همان چيزي است که از همان دقيقه اول براي ما اتفاق افتاد. آنها گل زودهنگامي زدند و عقب نشستند. بايد به برزيل تبريک بگوييم زيرا نشان دادند که مي‌دانند چگونه مقابل اسپانيا بازي کنند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: وقتي شکست مي‌خوريد شايد نتيجه‌اي متفاوت از آنچه در هنگام پيروزي به دست مي‌آيد حاصل شود. شايد فکر کنيد ما از لحاظ بدني خسته بوديم اما برزيل هم مسابقات سختي را پشت سر گذاشته بود و آنها بهتر از ما آمادگي خود را به دست آوردند. برزيل فوتبال بهتري را به نمايش گذاشت.

مدافع تيم ملي اسپانيا در خصوص از دست دادن يک ضربه پنالتي در بازي ديشب خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم گاهي کارها آن طور که مي‌خواهيد پيش نمي‌رود. اعتماد به نفس داشتم و تا آخرين لحظه منتظر ماندم تا ببينم دروازه‌بان به کدام سمت شيرجه خواهد زد و تلاش کردم توپ را به گوشه دروازه بفرستم. اين يکي از اتفاقاتي است که در فوتبال رخ مي‌دهد. هميشه نمي‌توانيد برنده شويد.

راموس اضافه کرد: فکر نمي‌کنم جو ورزشگاه روي اتفاقاتي که در زمين افتاد تأثير گذار بوده باشد هرچند يک امتياز براي آنها بود. شخصا به من انگيزه داد. موفقيت‌هاي بسيار زيادي به دست آورديم و روزي مي‌رسد که برنده نخواهيد شد. ما ربات نيستيم.

REZAHOSEYNGANI
01-07-2013, 11:27
اینم لینک خلاصه بازی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Pessimist
01-07-2013, 11:34
تبریک میگم به تمامی طرفداران برزیل....


من خودم طرفدار برزیل نیستم اما چند سالی بود که دلم واسه ی یه همچین فوتبالی تنگ شده بود واقعا برزیل خیلی زیبا فوتبال بازی کرد و مستحق قهرمانی بود.....




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





نیمار و فرد دیشب عالی بودن......

Rjoun
01-07-2013, 12:19
بالاخره این دو غول فوتبال به هم رسیدن و جنگیدن.
برزیل نشون داد شیر همیشه شیره

Raـــــ Hـــــ Za
01-07-2013, 13:03
عصر ایران - نیمار ستاره تیم فوتبال برزیل عنوان بهترین بازیکن جام کنفدراسیون ها را از آن خود کرد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


شب گذشته، در پایان بازی فینال جام کنفدراسیون ها، نیمار به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد و جایزه توپ طلا را برد.

پس از نیمار، اینیستا و پائولینو به عنوان دومین و سومین بازیکن برتر این جام برگزیده شدند و توپ نقره ای و برنزی را از آن خود کردند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Aryana_b
01-07-2013, 13:04
دوستان تکرار بازی رو کی و چه شبکه ای ( داخلی ) پخش میکنه ؟؟

دیشب تو سایت شبکه 3 زده بود 2شنبه ساعت 23:30

Aryana_b
01-07-2013, 13:05
بازی قشنگی بود من طرفدار اسپانیا بودم خیلی حرص خوردم که تا 5 بیدار بودم و ببینم تیمم میبازه ولی برزیل خیلی خوب بازی کرد کلن بازی جذابی بود