PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پخش تخم مرغ



Mohammad-Hashemi
04-09-2012, 15:47
درود بر دوستان خسته نباشید.

یکی از دوستان پیشنهاد پخش تخم مرغ رو بهم داده که اگر با این وضعیت و حساب های خودمون پیش بریم هفته ای چهار میلیون سود میتونه داشته باشه.

چند جا که سوال کردم تخم مرغ رو کارتونی 32000 تومان به بالا به مغازه دار ها میفروشن ( تهران )

سوالم از دوستان اینه که اگر اطلاعی در مورد این کار دارن و مشکلاتش و این که اگر اطلاع دارن تخم مرغ توی محله شما کارتونی چند به فروش میره رو بگن ممنون میشم . ( ترجیحا تهران )

logos
06-09-2012, 04:59
هقته ای 4 تومن که نه اما سودش خوبه
نکته اینجاست که برای خرید تخم مرغ ، شما یه حداقلی دارید که این حداقال زیاد هست و ممکنه نتونید پخش کنید و تخم مرغ ها رو دستتون بمونه و خراب شه ! نکته بعدی اینه که شما نقدی خرید میکنید و باید چکی بفروشید که خوب چک این روزا اعتبار نداره ... و اینکه در ابتدا شاید حتی ضرر کنید یا خیلی براتون سخت باشه اما واقعا به جایی میرسید که این رقم و حتی بالاتر هم در بیارید (با توجه به اونچه دیدم )
راستی شما وانت هم بهتر هست بخرید برای پخش و از روی کار با وانت در اوقات غیر زمان پخش هم کلی سود حاصلتون میشه

در کل موفق باشید

Mohammad-Hashemi
06-09-2012, 14:48
ممنون.

ما این طور که حساب کردیم هفته ای هشت تن قراره تخم مرغ بیاد. که حد اکثر میشه 700 کارتون. این تعداد کارتون رو حداقل باید به نظرم سه تا محله بزرگ پخش بشه تا بشه کامل پخش کرد.

یکی از دوستان گفت مغازه دار ها همون لحظه پول رو پرداخت نمیکنن حتی چک هم نمیدن فقط رسید میدن که جنس رو گرفتن. این بعدها مشکل ساز نمیشه تو گرفتن پول از مغازه دار ها؟

logos
06-09-2012, 17:02
اول اینکه به این فکر کردید که اکثر مغازه دارها تامین کننده های ثابتی دارند و تا شما بخواید جا بیوفتید و اونها رو قانع کنید زمان میبره ؟
یک مغازه دار عموما تامین کنندش رو به سختی عوض میکنه (حتی اگه شرایط بهتری هم باشه)
دوم اینکه اگه بتونید با یکی از سوپرمارکت های یاران دریان کار کنید عالی میشه چون اکثرشون به هم وابسته هستن و خرید یکیشون مساویست با اعتماد بقیشون و نونتون تو روغنه (اما این هم خیلی سخته)
سوم اینکه تو رنج قیمتی پایین چک رد و بدل نمیشه و همون رسید داده میشه که شما سر موعد برید پول بگیرید که عموما هم پول نمی گیرید و مدام به تاخیر میندازن

Mohammad-Hashemi
06-09-2012, 18:45
بله مشکل من هم همینه که بشه قانع کرد. من میخوام زیر قیمتی که اونا میخرن بهشون بدم.

در مورد یاران دریان زیاد اطلاعی ندارم.

logos
06-09-2012, 20:35
خب اصل کار همین هست و گرنه خرید تخم مرغ به صورت کلی و روندن وانت کاری نداره پیدا کردن مشتری سخت هست
یاران دریان هم مجموعه سوپر مارکت هایی هستند که شعب متعددی و متحدی دارن که شما اگه بتونید توشون نفوذ پیدا کنید نونتون تو روغن خواهد بود