PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : عکس و توضیح از خرابی خودروهای داخلی






    

Pourya-pc
02-06-2012, 13:28
سلام خدمت دوستان عزیز انجمن ، هدف از ایجاد این تاپیک برسی و مشاهده خودروهای تعمیری و خراب شده داخل نمایندگی های مجاز هست که ضمن اینکه توضیحات رو خدمت شما بزرگوارن عرض میکنم عکس از خودروهای مذکور هم خدمت شما دوستان قرار میدم . امیدوارم لذت ببرید .

----------------------------------------------

اولین مورد خودروی 207 آی اتوماتیک مدل 91 با 400 کیلومتر کارکرد هست .
صاحب این خودرو فقط 3 بار از مرکز شهر به شاهین شهر تردد کرده که در نهایت با بالارفتن آمپر و بی توجهی ایشون به این امر که این ماشین صفر هست مشکلی ندارد ! واشر سرسیلندر ( هندی ) خودرو سوخته و روغن از اطراف سر سیلندر به بیرون ریخته . ایشون ماشین رو بکسل میکنن و به نمایندگی میبرن .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای 5 دقیقه ماشین رو روشن کردن که وارد تعمیرگاهش کنن که موتور دود کرد ! به شکل عکس بالا .
اینم از 207 صفر !

---------------------------------------------------------------

خودروی بعدی 207 آی اتوماتیک مدل 91 با 3500 کیلومتر کارکرد !
مشکل فنی در گیرباکس ، خراب شدن دنده 2
مشکل برق و کامپیوتر ( خود بخود میرفته دو به سه ، سه به دو )
این خودرو با تعویض گیرباکس مواجه شد !!!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

------------------------------------------
خودروی بعدی ----> 206 تیپ 6 مدل 91 ( ماشین خودم )
ضربه شدید گیرباکس هنگام معکوس کشیدن از 4 به 3 و تعویض دنده از 1 به 2 در حالت تیپ ترونیک .
این مشکل بعد از تعویض روغن گیرباکس تا حدی برطرف شد اما هنوز راضی کننده نیست . ( بعد از یک ماه )
دیروز ( جمعه 12 خرداد 91 ) کمپرسور کولر سوخت و همینطور فیلتر گاز کولر ترکید ( از نقطه چشمی )
در حال حاظر ماشین تعمیرگاه هست .
عکس تا امشب میزارم .

Pourya-pc
05-06-2012, 12:25
عکس های 206 خودم ، متاسفانه 3 روز تعطیلات بدون ماشین بودم و امروز رفتم ماشین رو تحویل بگیرم که گفتن ECU ماشین هم مشکل داره و همون زده کمپرسور رو سوزونده . یعنی کمپرسور وقتی سرد میشه کلاچ قطع نمیکنه و همینطور سرد میشه تا یخ بزنه و کمپرسور رو بسوزونه .
تا الان 270 هزار تومان پول کمپرسور رو دادم ( غیر از دستمزد ) و اگر ECU درست نشه 730 هزار تومان باید نو بخرم ( ماشین گارانتی داره اما شامل موارد مصرفی مثل لنت و لاستیک و لوازم برقی مثل کمپرسور و ECU نمیشه ) گاز گیری هم که با خودم هست . بالای یک ملیون هزینه دارم . چه جالب . نه ؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کمپرسور ایساکو ساخت وطن ! البته روش نوشته ژاپن ولی اصل ایرانه . خود تعمیر کار گفت .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Pourya-pc
10-06-2012, 16:04
متاسفانه قدرت خرید عامه مردم پایین هست و با این پول ها چیزی جز همین ماشین ها نمیتوان خریداری کرد ، آخرش هم باید دم تعمیرگاه مشتری ثابتشون باشید !

این عکس کمپرسور فابریک 206 خودم هست که سرد کار کرده و توش و زنگ زده ( چون در کمپرسور گاز مرتبا در چرخش هست واکنش زنگ زدن با سرعت چندین برابر حالت عادی رخ میده و کمپرسور رو از کار میندازه ) درواقع کمپرسور مدام روشن بوده .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HOJ-JAT
15-06-2012, 21:03
سلام منم یک سورن مالتی پلکس داشتم خیلی مشکل داشت میتونم اینجا مطرح کنم؟؟؟

AmiRreZA_RAcEr
18-06-2012, 12:08
عکس های 206 خودم ، متاسفانه 3 روز تعطیلات بدون ماشین بودم و امروز رفتم ماشین رو تحویل بگیرم که گفتن ECU ماشین هم مشکل داره و همون زده کمپرسور رو سوزونده . یعنی کمپرسور وقتی سرد میشه کلاچ قطع نمیکنه و همینطور سرد میشه تا یخ بزنه و کمپرسور رو بسوزونه .
تا الان 270 هزار تومان پول کمپرسور رو دادم ( غیر از دستمزد ) و اگر ECU درست نشه 730 هزار تومان باید نو بخرم ( ماشین گارانتی داره اما شامل موارد مصرفی مثل لنت و لاستیک و لوازم برقی مثل کمپرسور و ECU نمیشه ) گاز گیری هم که با خودم هست . بالای یک ملیون هزینه دارم . چه جالب . نه ؟



جدا گارانتی شاملش نمیشه ؟؟؟
خیلی مسخرست ، گارانتی پژو 407 حتی شامل هزینه حمل و نقل ماشین به تعمیرگاه به دلیل هر عیبی که باشه اعم از تصادف ، خرابی و ... هم میشه ، البته ایرانخودرو این گارانتی رو مجبور بود روی 407 ارائه کنه ...

rami_hemi
19-06-2012, 09:45
از کی ECU هم مصرفی شده؟ مهمترین بخش گارانتی باید همین بخش باشه
پس همون مگا با 2 میلیون قیمت بهترین Ecu میتونه باشه چون نصاب و نماینده اون توی ایارن یک گارانتی وارانتی مادام العمر به این ECU میده :دی
واقعا که
عکس ندارم ولی میذارم :
پژو 405 مدل 88
دوگانه سوز شده غیر فابریک
ماشین ایراد بدی توی کار با گاز فشرده داشت یک روز متوجه نبودم که ماشین روی گاز هست و یکهو وسط خیابون خاموش شد (مخزن تقریبا خالی بود )
وقتی متوجه شدم ماشین باک بنزینش پر بود
بعد از پر کردن مخزن گاز دیگه روی گاز کار نمیکنه و کلا وقتی میره روی گاز خاموش میشه
به احتمال قوی رگلاتور خراب شده
روی بنزین واقعا عالی کار میکنه نمیخوام بدم درستش کنن . ولی با توجه به مصرف ماشین نمیتونم توی شهر همش از بنزین استفاده کنم .

HOJ-JAT
21-06-2012, 20:03
من بهمن ماه 89 یک دستگاه خودرو سورن مالتی پلکس از نمایندگی خریداری کردم..تمام خرابی ها مربوط میشد به bsi و ecu
iهمانطور که میدانید در سیستم مالتی پلکس کیلومتر قدیمی با نوع جدید که بسیار شبیه به bmw طراحی شده عوض گردیده
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در lcd وسط پیغام های برای خرابی های ماشین میاد مثل 206...
خوب میریم سر مشکلات من:
1.مشکل اول از لحظه استارت زدن ماشین شروع شد ! پیغام lamps fault روی lcd امد این پیغام که منظورش خرابی یکی از لامپ های ماشین بود کاملا بیخود ظاهر شده بود...چون در هنگام تحویل ماشین این اتفاق افتاده بود همه کارکنان ریختن سرش یکی میگفت روغن نداره!!!!! یکی میگفت عادیه ماشین نو هست !!!! منم که دیدم دوستان خیلی با سواد هستن ماشینو تحویل گرفتم از ان روز تا یک ماه پیش که ماشینو فروختم پیغام نرفت..
2.یک روز خوب زمستانی رفتیم مسافرت شیشه ها رو کشیدیم پایین تا از هوای ازاد لذت ببریم تو یکی از شهر های بین راه ایستادیم که گشتی تو بازاراش بزنیم دیدم پنل در سمت راننده کلا هنگ کرده یعنی شیشه بالا نمیره..اینه برقی ..حتی لامپ هاشم روشن نمیشدن(لامپ های پنل) اما سایر پنل ها رو سایر در ها به خوبی کار میکردند..هر کاری بگید کردم (خاموش کردن ماشین و.....) اما درست نشد ماشینو بردم نمایندگی با هزار خواهش (در صورتی که ماشین کارت طلای سه ستاره داشت!!!!!!!!!!) حاضر شدن دیاگ بزنن و عمیلات down loading انجام بدن ماشین درست شد..اما یکی از فیوزاش در حین دیاگ سوخت..مسئول نمایندگی میگفت از هر 10 تا سورن مالتی پلکس 8 تا شون این مشکلات رو دارن(هنگ کردن..پیغام لامپ هاو...)
3.یک روز تابستونی ماشینو جای پارک کردم اومدم ریموت را بزنم دیدم هیچ عکس العملی از ماشین نمیاد نه دارش قفل میشن نه چیز دیگه ای ..ماشینو با سویچ قفل کردم..وقت برگشتن ریموت کار میکرد!!!!!!!!!!
4.تو یک مسافرت که به بند عباس داشینم (میدونید که جاده بند ر عباس تونل زیاد داره) رفتم تو یک تونل اومدم چراغ ها رو روشن کنم بازم هنگ کرد چراغ ها روشن نشد(چند بار امتحان کردم روشن نمیشدند)...اما چند ساعت بعد که شب شد روشن شدند
5.بعضی وقتا که کولرو میزدی احساس می کردم کولر روشن نمیشه (فشار رو موتو نبود) هوا هم تغییری تمیکرد
بارها ماشن را بردم نمایندگی اما ازش هیچی سر در نمی اوردن...
منم حسابی کلافه شدم و ماشتو فروختم....
مرسی از اینکه این مطلب را خواندید...

pooria-ir
27-06-2012, 18:46
همه از خرابی ها گفتن،من هم از خرابی میگم و هم از خوبی :دی

تا 2/25 یه 206 مدل 87 داشتم که بهمن ماه خریدمش
این ماشین از اول بازی درآورد،کاکردش 58 تا بود،اما ....
اول واشر سرسیلندر زد که حدود 350 تا خرج برداشت
تعمیرات متفرقه (تعویض دسته موتور،نشتی گیربکس،نشتی روغن موتور،تعویض اکثر قطعات جلوبندی و ...) حدود 400 دیگه هم خرج برداشت
و ...
بلاخره 25 ام فروختمش و راحت شدم،خیلی اذیتم کرد،جوری که الان از 206،جز یه ماشین خوش قیافه چیزی تو ذهنم نمونده،یعنی فقط قیافه،دیگه هیچی...موتور ضعیف (تیپ 2 و 3) شتاب بسیار کم،پیچیدگی های فنی بیش از حد،استهلاک بسیار بالای ماشین در مقایسه با خودروهای کره ای و ....
یه ریو هم داریم مدل 87،الان کارکردش شده 76 هزارتا :7:
شاید باورتون نشه،به جز هزینه های مصرفی (تعویض دیسک و صفحه،تسمه تایم،فیلترها،شست وشوی انژکتور و ...) تو کل این 4 سال فقط و فقط و فقط یه سیبک هزینش بود،اونم نه سال اول،بعد از 4 سال،حدود 2 ماه پیش،جفتش رو هم 34 تومن شد،که گفتم نوش جونش :)،تعمیرکارم گفت اگه رو ماشینت رینگ و لاستیک بزرگتر نبود این هم الان خراب نمیشد !
الحق هرچی از بی آزاری این ماشین بگم کم گفتم

senaps
23-07-2012, 23:26
یکی بودندی و یکی نبودندی.... غیر از خدای مهربون، هیچکی نبودندی!!!
ملایی بودندی که اسب نویی به او پیش‌کش گردیده بودندی....
همانا او شروع نمودندی به شمردندوندن! دندان های اسب.....
مریدان از وی پرسیدندی که ملا! چرا دندان های اسب پیش کش را میشمرندی؟!!
ملا پاسخ دادندی که وقتی برای هزینه‌های دندانش،قالی های منزل، و برای نعل هایش، پشتی های منزل و برای درمان چشمانش، النگو های خانم را فروختندی، متوجه میشوندی!!! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مریدان دست بر سر زنان، سر به بیابان های جنگل ابر نهادندی!!!!

ما هم یه مدت پیش، قصد خرید ماشین کردیم..... به هرکی که میگفتیم، میگفت اقا بدون شک، ماشین 0 بخر!!
ما هم خوب به هر صورت هر چی فک کردیم دیدیم که ماشین قدیمی که بخری، هزینه‌ی تعمیرات داره کلی و باید 4-5 میلیون دیگه بذاری روش تا بشه یه ماشین سالم! بنابراین، به پیشنهاد همه‌ی عقلا، ماشین 0 خریدیم که گارانتی داشته باشد...
روز اول، دقیقا 3 ساعت بعد از تحویل سمند LX صفر از کارخونه، اب رادیاتورش کامل خالی شد و مجبور شدیم 4 تومن براش محلول مربوطه بخریم و بریزیم....
روز دوم، با صدای ابشار داخل داشبورد، کاشف به عمل اوردیم که نیاز به هواگیری داره.....
با هواگیری کردن 4 تومنی، امپر اب ماشین خراب شد!!!!
بعد از پیاده کردن کامل داشبورد برای اصلاح امپر اب، و پیاده شدن 60 تومن، متوجه پایین بودن کیفیت لاستیک های ماشین شدیم....
برای تعویض کامل لاستیک ها، 500 تومن پیاده شدیم تقریبا....
مرحله‌ی بعدی، تودوزی و کف کشی و ....‌ی 140 تومنی بود...
هنوز از ماشین لذت نبرده بودم که دیدم روغن موتور نیاز به تعویض داره و 60 تومن اونجا باز پیاده شدم!
تقریبا هفته‌ای یه قسمت از ماشین خراب میشد و این اواخر هم اطلاع دادن که شیلنگ بنزین خرابه و ممکنه منفجر بشه!! ولی به هیچ عنوان حاضر به بازدید و اطمینان از عدم خرابی شیلنگ ماشین نشدن!!
یه هفته‌ی بعد، خبر دادن که شیلنگ مربوط به روغن ترمز هم خرابه و باید تعویض بشه...(ولی تنها در صورتی که فراخوان بدن یا ماشین ترمزش عمل نکنه که هیچ کدوم شامل نسخه‌ی مال ما نشد!!!!)....
بعد از مدتی، ماشین شروع به روغن ریزی کرد و باید اصلاح میشد.....



تمام این مشکلات که حل شد، نمیاندگی گفت که بیار سرویس دوره‌ای تا برات روغن ترمز رایگان عوض کنیم..... منم با خودم فک کردم مگه ادم عاقل، طبق نصیحت بزرگان، اسب پیش کش رو دندون هاش رو میشمره؟!!!!
خلاصه.... ماشین که از در نمایندگی بیرون اومد، تا دم خونه که رفت یه دفعه انگار بنزینش رو با لوله کشیده باشی بیرون!! شروع کرد به نشون دادن پیغامی که بنزین نداری!
فرداش بنزین ریختم 10 لیتر... قانون کلی ماشین من این بودش که با 10 لیتر 130 کیلومتر حرکت کنه، ولی بعد از 40 کیلومتر اعلام کرد که بنزین نداره!!!!( یعنی بیش از صدی 21 لیتر!!!!) صدی 19 لیتر برای هیولایی مثل هامر هست و حتی مایشن های امریکایی که بنزین رو میخورن، صدی 19 تا بنزین مصرف میکنن اونم با اون کیفیت و تجهیزاتشون!و ماشین 0 کیلومتر من، صدی بیش از 21 تا!!!!
این سومین 10 لیتری هستش که تو این هفته ریختم و هر بار، کمتر و کمتر دارم با ماشین حرکت میکنم و بیشتر و بیشتر میسوزنه!!!
متوجه شدم که روغن رایگانی که شرکت ایران خودرو تو ماشین تولید خودش میریزه، کیفیت لازمه رو نداره و باعث خرابی موتور، خراب شدن تنظیمش!!!خراب شدن مصرفش و کلا داغون شدن موتور ماشین میشه....!!!!



الان که دارم فکر میکنم، میبینم که عقلای ما، خیلی ادم های نفهمی بودن با این ضرب المثل هاشون!!
اسب پیش کش رو اگه دندونش رو نشموری، مثل من میشی برادر من....
یا همین ضرب المثل مزخرف اشپز که دو تا بشه.... خو یکی نیست بگه مردک! الان همه‌ی دلیلی که ما کار تیمی بلد نیستیم، همین این ضرب المثل توه!!!!


قسمت بعدی، نگاه من به صنعت تازه تاسیس و تازه راه افتاده‌ی خودرو سازی در چین هستش.... خودروی چینی لیفان 620، تولید چین با قیمت کمتر از 12 میلیون باید به ایران بیاد!!به لطف تولید ایرانی بودنش و کلی مسایل دیگه، میدن دست مشتری 26 تومن... سمند هم بعد از بیش از 40 سال عمر صنعت خودرو سازی ایران، به قیمت 18 میلیون تومن، هم رخ و کیفیت یه ماشین سال 1992 خارجی(کره‌ای مثلا!) هستش....
در مقابل ژاپن و المان و امریکا هم که حرفی نداره.... به نظر شما چرا اینطوریه؟! چرا ما باید بدترین کیفیت رو به اسم حمایت از یه مشت بی وجداد داشته باشیم؟! اخه من از چی ایران خودرو باید حمایت بکنم، وقتی این بی‌وجدان حتی حاضر نیست یه روغن خوب برا محصول خودش بریزه؟! از بنده این شرکت 500 هزار تومن بابت گارانتی گرفته، ولی تا حالا هیچ چیزی گارانتی نبوده... همه‌ی کارهایی که روی ماشین صورت میگیره، همش با پول خودم بوده....

من فردا ماشینم رو میفروشم و تا عمر دارم دیگه سوار ماشین ایرانی نمیشم.....

HOJ-JAT
24-07-2012, 00:46
سلام
دوست من کاشکی مطلب خوبت را اینجا می ذاشتی...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

K!ng of th3 K!ngs
26-07-2012, 15:13
جالبه!من یه 206 دارم البته مال 85 هست تا حالا کوچیک ترین مشکلی نداشته بزنم به تخته

mohamad skystar
26-07-2012, 17:31
جالبه!من یه 206 دارم البته مال 85 هست تا حالا کوچیک ترین مشکلی نداشته بزنم به تخته

100 % خودروی 206 که برای سال 85 هست دارای کیفیت بهتری هم هست.
اینکه تا الان به شما خوب کار داده اینکه به مراتب شما هم به ماشین رسیدگی کردین و از ماشین درست استفاده کردین.

The Auditor
26-07-2012, 23:27
سلام خدمت دوستان عزیز انجمن ، هدف از ایجاد این تاپیک برسی و مشاهده خودروهای تعمیری و خراب شده داخل نمایندگی های مجاز هست که ضمن اینکه توضیحات رو خدمت شما بزرگوارن عرض میکنم عکس از خودروهای مذکور هم خدمت شما دوستان قرار میدم . امیدوارم لذت ببرید .

----------------------------------------------

اولین مورد خودروی 207 آی اتوماتیک مدل 91 با 400 کیلومتر کارکرد هست .
صاحب این خودرو فقط 3 بار از مرکز شهر به شاهین شهر تردد کرده که در نهایت با بالارفتن آمپر و بی توجهی ایشون به این امر که این ماشین صفر هست مشکلی ندارد ! واشر سرسیلندر ( هندی ) خودرو سوخته و روغن از اطراف سر سیلندر به بیرون ریخته . ایشون ماشین رو بکسل میکنن و به نمایندگی میبرن .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای 5 دقیقه ماشین رو روشن کردن که وارد تعمیرگاهش کنن که موتور دود کرد ! به شکل عکس بالا .
اینم از 207 صفر !

---------------------------------------------------------------

خودروی بعدی 207 آی اتوماتیک مدل 91 با 3500 کیلومتر کارکرد !
مشکل فنی در گیرباکس ، خراب شدن دنده 2
مشکل برق و کامپیوتر ( خود بخود میرفته دو به سه ، سه به دو )
این خودرو با تعویض گیرباکس مواجه شد !!!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

------------------------------------------
خودروی بعدی ----> 206 تیپ 6 مدل 91 ( ماشین خودم )
ضربه شدید گیرباکس هنگام معکوس کشیدن از 4 به 3 و تعویض دنده از 1 به 2 در حالت تیپ ترونیک .
این مشکل بعد از تعویض روغن گیرباکس تا حدی برطرف شد اما هنوز راضی کننده نیست . ( بعد از یک ماه )
دیروز ( جمعه 12 خرداد 91 ) کمپرسور کولر سوخت و همینطور فیلتر گاز کولر ترکید ( از نقطه چشمی )
در حال حاظر ماشین تعمیرگاه هست .
عکس تا امشب میزارم .

207 نمد زیر کاپوت نداره؟؟؟!! :18:

bas ali
31-07-2012, 12:32
دوستان ما هم یک 206 مدل 80 داریم ، ار همون سری اولیهاش
خدا رو شکر که تا حالا مشکلی نداشته فقط همون سال اول ماشین کنار خیابون روشن نمیشد که برداشتن بردن نمایندگی اونجا هم گفتن پمپ انژکتور خرابه و با هزینه 170 عوض کردن (سال 82 )
بعد که ماشین رو تحویل گرفتیم و اومدیم خونه پمپ خراب رو امتحان کردیم ، دیدیم داره مثل فشفشه کار میکنه و از اونجا فهمیدیم که نمایندگیها همشون کلاه بردارن
و پمپی که درست بوده رو عوض کردن .
زنگ زدیم به نمایندگی که این درسته اون هم کلی بهانه دراورد که نه خراب بوده .
بردمش پیش یک تعمیرگاهی که اشنا هست اون هم گفت که درسته و داره کار میکنه . از اون به بعد ماشین رو نمایندگی نبردیم . و خدارو شکر خراب نشده که ببریم

T_rex
04-08-2012, 08:50
جالبه!من یه 206 دارم البته مال 85 هست تا حالا کوچیک ترین مشکلی نداشته بزنم به تخته

ماشینهای 85 به قبل مخصوصا206 ماشینای خیلی خوبی هستن این جدیدا حتی به کفر ابلیس هم نمی ارزن !

Переклад не
04-08-2012, 09:32
ما یه استادی داشتیم میگفت :
مکانیک آزاد توانایی داره ولی صلاحیت نداره
مکانیک نمایندگی توانایی نداره اما صلاحیت داره

Pourya-pc
06-08-2012, 12:43
207 نمد زیر کاپوت نداره؟؟؟!! :18:

خیر متاسفانه !

Pourya-pc
06-08-2012, 12:52
سمند EF7 دوگانه مدل 91 با 12 هزار کارکرد .
مشکل :
آب شدن سرسیلندر ، سرپیستون و خود پیستون ، آسیب دیدن شدید سیلندر ، اتصالی وایرشمع ( آب شده ) در اثر حرارت بالای موتور .
موتور نو براش آوردن و قرار بود روش نصب بشه . خودرو پلاک شهرکرد بود .
اینقدر نمایندگی های ایران خودرو مجهزن با یک تیکه چوب متعلقات موتور رو نگه داشتن . واقعا آفرین .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Pourya-pc
03-09-2012, 11:55
خراب شدن یکسری متعلقات موتور به علت ضربه های شدید گیرباکس به موتور و خرت و پرتاش ( 206 خودم وقتی دیدم هنگانم جا رفتن دنده ( از خلاص به D ) موتور چطوری توی جاش تکون میخوره و شوک بهش وارد میشه وحشت کردم . )
206 تیپ 6 مدل آخر 90

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SAMI EB
12-02-2014, 00:55
سلام
منم چند مورد بگم من چون یه مدت نمایندگی ایران خودرو کار می کردم از این چیزا زیاد میدیدم .
1- خراب شدن واتر پمپ 405 بعد از 5000 هزار کیلومتر که منجر به نشتی و سوختن واشر سر سیلندر شد .
2- بریدن پیچ کمپرسور کولر 405 و شکستن کارتر روغن بر اثر ضربه در حین حرکت که و یاتاقان زدن موتور بعد از 15 هزار کیلومتر
3- پاره شدن تسمه دینام سمند بعد از 12 هزار کیلومتر
4- روغن ریزی از کاسه نمد سر میلنگ پژو پارس بعد از 300 کیلومتر که خوشبختانه صاحبش زود متوجه شد .
5- پار شدن جنت پایینی رادیاتور EF7 بر اثر سایش با پولی میلنگ و سوختن واشر سر سیلندر .
6- شکستن ماهک دنده ی پژو پارس بر اثر حرارت زیاد که بعد متوجه شدیم که اصلا سپر حرارتی اگزوز نداشت و دلیل سوختن همین بود .
7- بیرون پریدن دنده 3 رانا با موتور TU5 که گیربکس تعویض شد .
8- خرابی پمپ هیدرولیک فرمان پژو پارس سال
9- بریدن پیچ تسمه سفتکن تایم پژو 206 TU5 بعد از 20 هزار تا که باعث شد سوپاپ کج کنه . عکش هاش را دارم که سر فرصت قرار میدم .

mohsenmas
20-05-2014, 18:47
سلام
کلا ماشینهای ایرانی مثل هندوانه میمونن یا اینقدر خوب هستن که طی چند سال فقط نیاز به سرویس دارن یا اینقدر خرابی دارن که آدم رو از خریدنشون پشیمون میکنن.