PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپیک اختصاصی سپاهان اصفهان | طوفان زرد آسیا



صفحه ها : 1 [2]

MoH_@_MaD
07-03-2012, 23:29
این پیروزی یک گام موثر در شروع لیگ قهرمانان بود
کرانچار: تونی را به خوبی مهار کردیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی تحت کنترل ما بود و شانس‌های زیادی داشتیم که از دست رفت النصر هم خوب بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم اما ما مستحق برد بودیم.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی برابر النصر امارات اظهار داشت: بازی را تحت کنترل داشتیم و از ابتدا هم می دانستیم که تیم النصر با سیستم تدافعی به میدان خواهد آمد. به همین خاطر از سه مهاجم استفاده کردیم و با وجود حملات زیادی که داشتیم تنها یک بار توانستیم گل بزنیم.

وی با بیان اینکه این پیروزی یک گام موثر در شروع فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بود خاطرنشان کرد: ما در دیدار برابر النصر شانس های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به تیم النصر هم تبریک می گویم که در این دیدار نمایش خوبی داشت.

زلاتکو کرانچار در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری برای مهار بازیکنان تاثیرگذار النصر مثل لوکاتونی داشتید گفت: ما به جلال حسینی و بنگر ماموریت داده بودیم که این بازیکن را مهار کنند و این دو هم وظایف شان را به خوبی انجام دادند و لوکا تونی و سایر بازیکنان تاثیرگذار النصر نتوانستند کاری از پیش ببرند.

کرانچار در مورد دیر به میدان آمدن نویدکیا و عماد رضا به زمین گفت: با توجه به شناختی که از این دو بازیکن داشتیم و مصدومیتی که آنها قبل از بازی داشتند تصمیم گرفتیم در دقایق پایانی از آنها استفاده کنیم که خوشبختانه هر دو تاثیرگذار ظاهر شدند و ما موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.



خطاهای سپاهانی ها روی تونی زیاد بود
زنگا: خسته شدیم، گل خوردیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت: گل خوردن در ۴ دقیقه پایانی مایه تأسف است.

به گزارش ایمنا، والتر زنگا پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: باید به هر دو تیم تبریک بگویم که فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و به سپاهان تبریک بگویم که در این دیدار به پیروزی رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که چه شناختی از فوتبال ایران دارید گفت: شناختم از فوتبال ایران زیاد نیست و تنها به آخرین باری برمی گردد که به ایران آمدم و با همین تیم سپاهان بازی کردم. اما می دانم که لیگ قوی دارید که چند تیم مدعی در آن حضور دارند.
والتر زنگا در مورد عملکرد لوکاتونی در دیدار برابر سپاهان نیز گفت: این بازیکن تلاشش را کرد اما بازیکنان سپاهان خیلی روی او خطا کردند و داور می توانست خطاهای بیشتری را بر روی این بازیکن بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات خاطرنشان کرد: ما در این بازی بیشتر دفاع کردیم و این سپاهان بود که خیلی خوب حمله کرد. طبیعی بود که در دقایق پایانی تیم میزبان فشار حملاتش را بیشتر کند و به گل هم برسد. بازیکنان ما در چهار دقیقه پایانی خسته شده بودند و به همین خاطر گل را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه خیلی از بازیکنان این تیم برای اولین بار بود که در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفتند در مورد آینده النصر گفت: این بازی اول بود و ما ۵ بازی دیگر پیش رو داریم که باید با سازماندهی بیشتر در این دیدارها به پیروزی برسیم.

والتر زنگا خاطرنشان کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا هیچ تیمی را دستکم نمی گیریم و دیدید که برابر سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و نمایش بازیکنانم کاملا راضی کننده بود.

satttanism
12-03-2012, 17:16
مظفری زاده بازهم زهر خودش رو به سپاهان ریخت

Nasser_ZRE
12-03-2012, 18:38
آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن با نام زرد آسیا

به همراه متن آهنگ

( این کار جهت حمایت از باشگاه سپاهان است )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


زمان گذشتو این زمین پدیدار شد
نگین هستی توی ایران پدیدار شد
شهری رو خلق کرد میزد از عنصر هنر
این از اصفهان که بوده مهد هنر
دو تا تیم داره مه شاهکار مردین
ذوب اهن سپاهان دو تا تیم شرقین
ضمن احترام به تیم سرخ ابیا
یه تیم قدمیتستت طوفان زرد اسیا
که با 11 جوونمرد شیر نشان
دست همت دادن تیمشون شد قهرمان
و توی اخلاق اگه بخواییم بنگریم
رسم مردی ِ تیمو مدیون بنگریم
ازم میپرسی شاهکار تیم کیان
خلاصه ی این تیم هست نویدکیا
ارزش این تیم یاداور الماس
وقتی رحمان احمدی توی دروازه
دیگه شکست واسه شما معنی نداره
شما موفقید دیگه شکی نداره
توی زمین سبز مثه کوه واستادین
درس گذشت و اخلاقو به هم پاس دادین
با وجود مشکلات از هر طرف
نگرانی های تیمو کردین برطرف
حرف دشمناتو توی ذهن خط بزن
سمت هدف پیش برو
شوتو محکم بزن
عزمتو جزم کن سریع سمت هدف
بگو باخت بس کنی که سمت حمله نرفت
برو حریفتو بکن مثه موج بیراه
برو پرچمو ببر بکوب بالا برج ایران
اسمت توو کل دنیا به زمین افتاد
سپاهان قهرمان شده مثال افتاب
واسه فوتبال ایران نور امید بود
که توی هر شرایط میشه پیروز بود
شرایط سختیو این تیم پشت سر گذاشت
واژه ی ای کاشو توی دست حسرت گذاشت
اگه فوتبال پشت بعضی درها
سپاهان اصفهان شاه کلید درها
توجهی نکن که دشمن چی میگه
وقتی هر کسو دیدی پشت سرت بد میگه
کمر همتو محکمتر ببند
وقتی گل زدی جلو روشون لبخند بزن
سمت هدف پیش برو
شوتو محکم بزن


DOWNLOAD ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 5lt9o014y8s2%2FMohsen_-_Toofane_Zarde_Asia.mp3.html)

MoH_@_MaD
14-03-2012, 01:43
انتقاد شدید الحن خوروش از رئیس کمیته انضباطی: آقای حسن زاده برایت متاسفم

مدیر تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: حتما به خاطر چهارشنبه سوری بازیکن تراکتور سازی را بخشیده اند!!


رسول خوروش در گفتگویی با پایگاه خبری سپاهان با اعلام این مطلب افزود:: ما حداقل انتظار داریم اگر می خواهند کسی را ببخشند در ایام به خصوصی باشد نه این که به خاطر چهارشنبه سوری بازیکن تراکتور را ببخشند.

خوروش با اشاره به بخشیده شدن عجیب و غریب رودریگوتوزی در روز بازی با سپاهان گفت: ما هم نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که بازیکن تراکتور را بخشیدند. ما تا ساعت 12 ظهر روز گذشته نمی دانستیم. یکی از خبرنگاران که برای مصاحبه با کرانچار آمده بود، به ما گفت که توزی بخشیده شده و می تواند جلوی ما بازی کند.

وی افزود: آئین نامه می گوید اگر بازیکنی محروم یا بخشیده شود باید دبیر کل نامه او را امضاء کند و بعد به باشگاه ابلاغ شود در حالی که ما وقتی به نبی دبیرکل فدراسیون گفتیم او اظهار بی اطلاعی کرد. وقتی کسی خلافی مرتکب می شود در توجیه آن برمی آید ولی کار کسی درست باشد، شفاف است و ابایی ندارد. مشخص است که این بخشیده شدن بازیکن تراکتور یک خلاف آشکار بوده است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: اولین بار بود که 2 ناظر را برای یک بازی می دیدم ولی حتی ناظران بازی هم در خصوص بخشیده شدن محرومیت بازیکن تراکتور چیزی به ما نگفتند. مگر خودشان نگفتند که وقتی بازیکنی محروم یا بخشیده می شود برای اجرا شدن آن، باید 72 ساعت از ابلاغ آن بگذرد. حتی در جلسه منینجر میتینگ که روز قبل از هر بازی با حضور ناظر و مدیران تیم ها برگزار می شود و جلسه ایست برای اعلام اینگونه مطالب هیچ چیزی به ما گفته نشد.

خوروش گفت: بی عدالتی دیگر تا چه حد می تواند باشد. ما 10 روز در ترکیه بودیم و یک هفته در اصفهان تمرین کردیم. همه برنامه های فنی ما را با توجه به غیبت توزی رودریگز انجام داده بودیم و حتی تغییر روش در دستور کار داشتیم. اینها چون غیر فوتبالی هستند این چیزها را نمی فهمند و درک نمی کنند. فکر می کنند 11 نفر همین طوری بدون برنامه می آیند زیر توپ می زنند و می روند. تمام سرمایه گذاری و برنامه ریزی های دقیق ما ما روی همین غیبت توزی بوده. ما واقعا غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: ما بعد از این که فهمیدیم این بازیکن بازی می کند، سیستم خود را به 4-4-2 تغییر دادیم و دیدید که 4 موقعیت هم با همین روش ایجاد کردیم. ما انتظار داریم اگر بازیکنی بخشیده می شود در روزهای خاص مثل تولد یا اعیاد باشد نه این که به خاطر چهارشنبه سوری بازیکن تراکتور را ببخشند. دم عید خواستند به تراکتور عیدی بدهند. آنها ظاهرا خواستند با یک اشتباه، اشتباه بازی با استقلال را برای تراکتور تلافی کنند و کردند.

خوروش افزود: ما با بچه ها صحبت کردیم که کارشان را انجام دهند و به هم نریزند. ما باید ثابت کنیم که در هرشرایطی اولی خود را حفظ می کنیم. متاسفانه اینهایی که اسمشان را گذاشتند قاضی و باید عدالت را رعایت کنند، شعور مردم را زیر سوال بردند و از این ناراحتم که کار خلاف خود را می خواهند توجیه کنند. آنها سرشان را کردند زیر برف و رای می دهند. انگار کسی آنها را نمی بیند. همین طوری یک بازیکن را می بخشند. یک بازیکن را تعلیق می کنند و هزار رای دیگر. اینها اصلا نمی دانند قوانین فوتبال جهانی است. ما مگر فوتبال ایرانی داریم که قوانین ایرانی داشته باشیم که حسن زاده می گوید با قوانین ما بازیکن تراکتور را بخشیدیم؟ حسن زاده که می گوید من فوتبالی ام. آقای حسن زاده از صمیم قلب برایت متاسفم. با خواندن روزنامه ورزشی کسی فوتبالی نمی شود. برخی ها خاک این فوتبال را نخورده اند.تفاوت بوی چمن پارک و استادیوم را نمی توانند تشخیص بدهند آن وقت خود را فوتبالی هم می نامند و با تصمیمات عجیب و غریب شان اینگونه در حق یک تیم بی عدالتی و اجحاف می کنند. ما قطعا از رئیس کمیته انضباطی با توجه به تخلف آشکارش به مراجع ذیصلاح شکایت می کنیم و اجازه نمی دهیم حقوق باشگاه سپاهان به همین راحتی پایمال شود.

satttanism
17-03-2012, 17:52
سزار پدیده این فصل سپاهان

تبریک میگم این برد شیرین رو

با این اشتباهات عجیب (وشاید هدفدار) داوری ، سپاهانی ها گل کاشتند
امیدوارم همینطور مردونه ادامه بدن

satttanism
17-03-2012, 23:30
سرمربي تيم فوتبال سپاهان پس از پيروزي برابر راه‌آهن گفت: ما سعي مي‌كنيم در ادامه ليگ خيلي بهتر بازي كنيم و اين برد در ادامه براي قهرماني به ما كمك مي‌كند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، زلاتكو كرانچار در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي سپاهان و راه آهن اظهار كرد: از تيم خود راضي هستم و ما در نيمه دوم خيلي بهتر بازي كرديم و بايد بگويم كه تيم ما با شرافت بازي كرد.
وي افزود: در مورد داوري بايد بگويم كه كاسه صبر ما لبريز شده است. هرچند در مورد داوري چيزي نمي‌گويم و به كارشناسان واگذار مي‌كنم. هرچند كه تصميم‌هايي كه داور گرفت به سود ما نبود ولي واكنش تماشاگران نشان مي‌داد كه به تصميمات داوري اعتراض دارند.
وي گفت: من به اختلاف امتياز با تيم استقلال كاري ندارم، چرا كه تيم ما سازماندهي خيلي قوي دارد و ما مسئول اين هستيم كه كار فوتبالي خود را انجام دهيم تا بتوانيم اين تيم‌ها را ببريم.
كرانچار افزود: خطوط دفاعي ما امروز خيلي خوب كار كرد و تيم ما در تمام دقايق خوب بازي كرد.
در پايان اين نشست مرزبان مربي تيم فوتبال سپاهان درخصوص فضاي حاكم بر فوتبال ايران گفت: در بازي با تراكتورسازي كه ما اين بازي را واگذار كرديم، يك بازيكن از تيم حريف محروم بود كه در روز مسابقه از طريق يك فرد بيگانه به ما خبر مي‌دهند كه اين بازيكن در بازي است كه اين نشان مي‌دهد پشت پرده فوتبال ما چه اتفاقات كثيفي مي‌افتد كه شرف ورزشي همه را زير سوال مي‌برد.
وي افزود: ما قهرماني‌اي را مي‌خواهيم كه به هيچ وجه اخلاقيات را زير سوال نبرد و ما حاضريم سوم شويم اما وارد جريانات كثيف نشويم. امروز داور بايد يك پنالتي صددرصد براي ما مي‌گرفت كه نگرفت و امروز داور محسن بنگر را تحريك كرد تا بتواند او را اخراج كند. امسال همه متحد شده‌ايم كه يك قهرماني تميز و پاك را براي اصفهان به ارمغان آوريم.

MoH_@_MaD
21-03-2012, 19:15
بازی سپاهان رو زنده نشون نمیدن ؟؟؟
یعنی اگه بازی رو زنده پخش نکنن واقعا واسشون متاسفم :2::2:

Amir M.ohAma.D
21-03-2012, 19:27
ورزش۳ زده ساعت ۲۲ ... باید نشون بدن

MoH_@_MaD
21-03-2012, 20:05
ورزش۳ زده ساعت ۲۲ ... باید نشون بدن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اگه نشون ندن بزرگترین توهین رو به سپاهان و هواداراش کردن :13:

lg123
21-03-2012, 22:57
بازی 1-1 شد!!!:2:

Aria1997
21-03-2012, 23:00
داور کووووور !
چطور میتونه خطا بگیره ؟
این همه بچه ها تا دقیقه آخر دفاع کردن !
از داور ازبک همچین انتظاری نمیرفت !:13:

2raj_a
21-03-2012, 23:10
دلم نمیخواست سپاهان با زدن یک گل اینجوری تو لاک دفاعی بره ولی متاسفانه رفت و اخرشم گل خورد هرچند که پنالتی نبود امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم

MoH_@_MaD
21-03-2012, 23:30
بازی ای رو که صد در صد مستحق برد بودیم به خاطر داور مضخرف بازی مساوی کردیم
واقعا چطور تونست اون صحنه رو پنالت بگیره ؟؟!!!
کوچکترین برخوردی بین جعفری و مهاجم رخ نداد !!!!!
اونوقت پنالتی به اون واضحی روی جعفر پور رو نمیگیره :13:
کلا انگار همه جا داوری باید به ضرر سپاهان باشه اون از لیگ اینم از آسیا
2 امتیاز مفت مفت از دستمون پرید

و اما در مورد پخش نشدن بازی :
واقعا چطور تونستن به خودشون اجازه بدن که به جای بازی سپاهان خنده بازار پخش کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اگه استقلال یا پرسپولیس بازی داشتن بازم خنده بازار پخش میکردن ؟؟؟
به خدا دیگه حالم داره از این همه تبعیض بین سرخابی ها و تیم های شهرستانی به هم میخوره :2:
فقط استقلال و پرسپولیس نماینده ی ایرانن ؟؟؟!!
حیف اون همه افتخاری که سپاهان برای ایران و به اسم ایران تو آسیا بدست آورد
اینا لیاقت سپاهان رو ندارن ، لیاقتشون همون تیمهاین که میرن تو گروه 4 تیمی چهارم میشن و با خفت و خواری حذف میشن
این توهینی که امشب به سپاهان و هوادارانش شد به هیچ عنوان قابل بخشش نیست
گزارشگر بازی حرف خیلی قشنگی زد : " اگه یه تیم شهرستانی قهرمان آسیا هم بشه شاید به زور تیتر یکی از روزنامه های ورزشی بشه " و واقعا هم همینطوره
از این به بعد سپاهان تو آسیا نماینده مردمه اصفهانه نه ایران
به قول یکی از دوستان : امروز سپاهان برای اصفهان و مردم اصفهان بازی کرد . هر موفقیتیم که بیاره فقط و فقط برای اصفهان و مردم اصفهانِه

به امید قهرمانی سپاهان اصفهان در لیگ و آسیا :40::40:

گرافيكار
22-03-2012, 00:15
به قول یکی از دوستان : امروز سپاهان برای اصفهان و مردم اصفهان بازی کرد . هر موفقیتیم که بیاره فقط و فقط برای اصفهان و مردم اصفهانِه
نه آقا محمد این رو نگو
مگه صدا و سیما نماینده تمام مردم ایرانه که عملکردش رو به پای تمام مردم ایران میزاری

مادر من امشب شاید بیشتر از خیلی از اصفهانیا منتظر بازی سپاهان بود و واقعا ناراحت شد که بازی رو پخش نکردن و کلی هم بد و بیراه به صدا و سیما گفت
ما امشب حتی عید دیدنیهامون رو به خاطر بازی سپاهان کنسل کردیم اما چه فایده این صدا و سیما.... بیخیال
نارحتی بیشتر میشه وقتی متوجه شدم سپاهان سه امتیاز رو خیلی مفت از دست داده
با یه پنالتی
ولی مهم نیست کلا این عربستانیا خیلی بهشون فشار اومده این مدت سپاهان به راحتی میاد بالا

MoH_@_MaD
22-03-2012, 00:34
بی‌توجهی معنادار گروه ورزش شبکه 3
پرسپولیس و استقلال دسته ۳ هم بازی کنند، به سپاهان ترجیح داده می‌شوند!
اقدام قابل تقدیر شبکه اصفهان


خبرگزاری ایمنا: در حالی که امشب هواداران سپاهان منتظر پخش دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی عربستان از شبکه سوم سیما بودند، دقایقی مانده به آغاز بازی خبری مبنی بر عدم پوشش این مسابقه از شبکه سوم به گوش رسید و ناراحتی هواداران سپاهانی را به دنبال داشت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش ایمنا، برونو سزار در دقیقه ۳۵ مسابقه پس از گل زیبایی که وارد دروازه تیم الاهلی کرد، با شور و شادی خاصی به طرف دوربین مستقر در پشت دروازه الاهلی رفت و شادی خود را با مردم ایران تقسیم کرد؛ به خیال او میلیون‌ها نفر در ایران از طریق شبکه سوم سیما(!) دیدار سپاهان را به نظاره نشسته‌اند و در شادی او برای گلزنی‌اش شریکند.

اما مسئولان شبکه سوم سیما با وجود علاقه هواداران فوتبال به پخش مستقیم دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی دوباره دهن‌کجی معناداری به این تیم شهرستانی کردند و علاقه‌ای به پخش این مسابقه از خود نشان ندادند. گویا برای مسئولان شبکه سوم فیلم‌های نه‌چندان پرطرفدار و برنامه‌های معمول نوروزی اهمیت بیشتری نسبت به دیدار حساس و زیبای تیم‌های سپاهان و الاهلی که الحق با جذابیت زیادی همراه بود، دارد.

این در حالی است که طی دو روز گذشته دیدارهای دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا یعنی استقلال و پرسپولیس، بدون هیچ مشکلی از شبکه سوم پخش شده و به قول گزارشگر بازی امشب سپاهان و الاهلی بسیار شیک و تمیز روی آنتن شبکه سوم می‌رفت.

قبول داریم که مردم به استقلال و پرسپولیس با توجه به طرفداران خود در سراسر ایران، اقبال بیشتری نشان می‌دهند اما پخش مستقیم دیدارهای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا از شبکه سوم و در حالی که این تیم هم‌اکنون صدر جدول رده‌بندی را هم در اختیار خود دارد، کمترین خواسته هواداران این تیم اصفهانی و بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر کشور است. در واقع این اولین بار نیست
که شبکه سوم سیما با بی‌توجهی‌های معنادار خود به تیم‌های شهرستانی، تبعیض آمیز رفتار می کند.

اما در سوی دیگر، شبکه اصفهان به خواسته‌های مردم توجه نشان داده و اگرچه نتوانست ۲۵ دقیقه نخست این مسابقه را برای هواداران سپاهان روی آنتن ببرد، اما تلاش کرد که بقیه دیدار را به صورت مستقیم و زنده پخش کند ضمن اینکه در بین دو نیمه هم حسین چرخابی به کارشناسی بازی پرداخت.

پخش زنده مسابقه امشب سپاهان و الاهلی وقتی جالب شد که گزارشگر مسابقه با طعنه‌های قابل توجه خود، عصبانیت مردم اصفهان را از عدم پخش این دیدار بر زبان آورد. او در طول گزارش بازی بارها به مقایسه استقلال و پرسپولیس با تیم‌های شهرستانی و توجه رسانه‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما به این دو تیم پرداخت و حتی تاکید کرد:" تیم‌های شهرستانی حتی اگر قهرمان آسیا شوند هم، به زور تیتر روزنامه‌ها را می‌گیرند"

اما بخش پایانی صحبت‌های این گزارشگر نیز جالب بود؛ وی در پایان صحبت‌هایش باز هم سیبل تیم‌های سرخابی را نشانه گرفت و با مهارت خاصی عنوان کرد که " استقلال و پرسپولیس حتی اگر در مسابقات لیگ دسته سوم هم بازی کنند، بیشتر از سپاهان مورد توجه قرار می‌گیرند!" او امروز تلاش کرد که با گزارش جنجالی خود، اندکی از ناراحتی هواداران سپاهان کم کند. او در پایان گزارش خود با خط و نشان‌هایی برای صدا و سیما، از مسئولان خواست که برای بازی ۱۵ فروردین سپاهان که بخشی از آن به صورت همزمان با استقلال برگزار می‌شود نیز تمهیدات ویژه‌ای بیاندیشند چراکه هواداران سپاهان انتظار دارند این بازی از شبکه سوم پخش شود.

به هر حال اقدام تامل برانگیز امروز شبکه سه در شبی که سپاهان خیلی خوب بازی کرد و در عربستان الاهلی را بیشتر از هر تیمی تحت فشار قرار داد، باز هم ناراحتی هواداران سپاهان را از مسئولان صدا و سیما به همراه داشت و انتظار می‌رود مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دیدارهای آینده تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تفاوتی بین سپاهان و استقلال و پرسپولیس قائل نشوند.

MoH_@_MaD
22-03-2012, 11:57
الاهلي 1- سپاهان 1/ سال 91، دقيقه 91، سپاهان نقره‌داغ شد!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل-

ليگ قهرمانان آسيا- 2012- مرحله گروهي

گروه سوم- هفته دوم

الاهلي عربستان – سپاهان ايران

چهارشنبه دوم فروردين‌ماه 91- ساعت 22

ورزشگاه ملك عبدالله الفيصل جده

داور: والنتین کوالنکو

خطار: امید ابراهیمی(71 ) از سپاهان



الاهلی عربستان: کمیل عمر، جایرو پالمینو، ولید بکشون، الجاسم، کمیل الاموسی، احمد الحسین، الحسابی، عبدالله المولف، محسن العیسی (59- کاماچو)، منصور الحربی، محمد مجارشی (68- ویکتور اولیویرا)


سرمربی: کارل یارولیم (چک)



سپاهان ایران: رحمان احمدی، حسن اشجاری، محرم نویدکیا، جلال حسینی، محسن بنگر، مهدی کریمیان (70- احمد جمشیدیان)، امید ابراهیمی، حسن جعفری، برونو سزار، سیدمهدی سیدصالحی (83- مهدی جعفرپور)، فابیو جان‌واریو (46- هادی تامینی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار (کروات)



شرح بازی:

باخت الاهلی در مسابقه اول با لخویای قطر و برد قاطعانه فولاد مبارکه سپاهان در مصاف با النصر دوبی حساسیت دیدار الاهلی عربستان و سپاهان ایران را در شهر جده دوچندان کرده بود. با این اوصاف سفیدپوشان عربستانی در مقابل دیدگان هواداران خودی عزم را جزم کرده بودند تا سه امتیاز خانگی این دیدار را از چنگ سپاهان سختکوش خارج کنند.

نیمه اول:

زلاتکو کرانچار، با همان ترکیب 2-4-4 و با گماردن محرم نویدکیا هافبک طراح و خلاق خود از همان دقایق ابتدایی قصد داشت تا دو مهاجم سرحال و زهردار خود (سیدصالحی و سزار) را به خوبی تغذیه کند تا کار را در جده یکسره کند. مسابقه تا دقیقه سی‌ام نیمه اول بیشتر در میانه زمین جاری بود. بازیکنان عربستان بارها با شوت از راه دور بخت خود را بر روی دروازه رحمان احمدی آزمایش کردند، تا جایی که شوت محمد مجارشی از فاصله 20 متری رحمان را تا حدودی به زحمت انداخت ولی دروازه‌بان سپاهان توپ را با دو ضربه گرفت. طلایی‌پوشان با ایجاد پاس‌های کوتاه سعی داشتند تا مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشند که تا حدودی نیز موفق بودند.

محرم نویدکیا در مرکز خط هافبک طلایی‌پوشان بسان یک "مهندس طراح" چنان پاس‌های عمقی و تودر را برای مهاجمان تیمش ارسال می‌کرد که تحسین هر بیننده و تماشاگری را در ورزشگاه جده عربستان برمی‌انگیخت. يكي از همین ارسال‌های بی‌نقص بود که سزار آن را به بار نشاند تا نیمه اول را کرانچار و شرکا با تک گل به ثمر رسیده به رختکن بروند.

نیمه دوم:

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان برای حفظ تک‌گل زده خود در شروع نیمه دوم فابیو جان‌واریوی برزیلی را از خط هافبک بیرون کشید و هادی تامینی را به خط دفاعی اضافه کرد. عربستانی‌ها با بازیکنان بیشتر در کمربند خط هافبک خود قصد داشتند تا نبض توپ و میدان را در اختیار بگیرند و گل تساوی را به ثمر برسانند، اما طلایی‌پوشان اصفهان آن‌قدر جسورانه و بی‌امان می‌دویدند که اجازه و فرصت فکر کردن را به ياران الاهلی نمی‌دادند.

کارل یارولیم سرمربی اهل چک که پایه‌های نیمکت سرمربیگری خود را لرزان می‌دید با فراخواندن کاماچو و اولیویرا دستور حمله بیشتر را بر روی دروازه سپاهان صادر کرد و از دقیقه 65 خیمه سنگین حملات الاهلی بر روی دروازه رحمان احمدی به‌شدت افزایش یافت. تا جایی که احمد الحسین در حالت تک به تک با رحمان احمدی می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند که دست‌هاي چسبناك دروازه‌بان سپاهان مانع از این کار شد.

سفیدپوشان شهر جده از دو جناح با ارسال‌ها و پاس‌های عمقی خود دفاع سپاهان را بیش از حد آزردند تا حداقل بتوانند باخت را با تساوی عوض کنند. حملات پردامنه آن‌ها بالاخره به ثمر نشست و حسن جعفری در دقایق پایانی مسابقه با خطا بر روی مهاجم الاهلی تن به یک پنالتی داد که ویکتور اوليويرا آن را تبدیل به گل تساوی کرد و سپاهان برد را با تساوی عوض کرد.



شرح گل‌ها:

دقيقه 34: پاس عمقی نویدکیا در بین مدافعان به سزار رسید که وی با چند قدم پیشروی توپ را درون دروازه الاهلی جاي داد.

1-1 الاهلی؛ دقيقه 91: وقتی همه به انتظار سوت پایانی مسابقه بودند، حسن جعفری در محوطه جریمه بر روی مهاجم الاهلی مرتکب خطا شد که ضربه پنالتی را ویکتور اوليويرا تبدیل به گل کرد.



دقایق کلیدی:
24 : پاس قطری محسن بنگر در پشت مدافعان الاهلی به سزار رسید که تعلل وی سبب شد مدافعان الااهلی توپ را مال خود کنند.

30: شوت سهمگین محمد مجارشی از پشت محوطه جریمه را رحمان احمدی در دوضرب از آن خود کرد.

41: ارسال مجدد نویدکیا در پشت مدافعان الاهلی به برونو سزار رسید. ضربه نرم گلزن سپاهان می‌رفت گل دوم را به سود زردپوشان ایران به ثبت برساند که کمیل موسی ناجی دروازه‌اش شد و آن را دفع کرد.

48 : پرواز بلند بنگر در محوطه جریمه خودی بر روی محمد المجارشی سبب شد تا مهاجم الاهلی سرنگون شود و دیگر بازیکنان عربستانی به گمان پنالتی خوشحال شوند اما داور ازبکی چنین اعتقادی نداشت.

55 : شوت محسن العیسی از فاصله 20 متری را رحمان احمدی باز هم در دوضرب گرفت. روي اين صحنه یکی از انگشتان دست رحمان هم دچار آسیب‌دیدگی شد که پزشک سپاهان براي رفع آسيب‌ديدگي او به زمين آمد.

65 : پاس مهدی کریمیان به امید ابراهیمی و شوت وی به سمت دروازه الاهلی زوزه‌کشان به بیرون رفت.

72 : احمد الحسین با گام‌های بلند آهنگ دروازه سپاهان را کرد، اما در حالت تک به تک با رحمان احمدی اين بخت مهم گلزنی را از دست داد.



بهترین بازیکن:

محرم نویدکیا علیرغم آسیب‌دیدگی‌های متعدد در تركيب سپاهان همان نقشي را ايفا مي‌كند كه ژاوي در تركيب بارسلونا. محرم در این مسابقه با پاس‌های بی‌نقص خود ضمن پایه‌ریزی گل برتری زردپوشان نقش به عنوان بهترین بازیکن میدان نيز انتخاب شد.



اتفاق ویژه:

باز هم به سیمای مرکز اصفهان که توانست به هر طریق ممکن با 25 دقيقه تاخیر مسابقه الاهلی و سپاهان ایران را پوشش دهد. برای مخاطبان فوتبالي سيما معلوم نیست چرا شبکه 3 مسابقه زنده تیم‌های الاهلی و سپاهان را پوشش نداد و باز هم به پخش برنامه‌هاي طنز پرداخت؟! ظاهرا تبعيض قائل شدن برای تیم‌های شهرستانی همچنان ادامه دارد.

گزارش عجيب گزارشگر احساساتي عربستان هم از نكات جالب اين بازي بود. او در هنگامی که بازيكنان الاهلي در پشت محوطه جریمه سپاهان قصد سانتر یا شوتزنی داشتند با داد و بیدادهاي هیجانی و سر دادن "گل.... گل" بینندگان عربستانی را امیدوار می‌کرد!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

پ.ن 1 : در حالی که فقط 20 ثانیه به پایان بازی مونده بود داور پنالتی گرفت و گل الاهلی دقیقه 95 زده شد نه 91 !!
پ.ن 2 : نظرات مردم رو در مورد پخش نشدن بازی تو لینک بالا بخونید جالبه

MoH_@_MaD
24-03-2012, 12:26
وقتی صدا و سیمای خودمان توهین می‌کند، از دیگران چه انتظاری دارید؟
رحیمی: اقدام شبکه سه بی‌احترامی به همه هواداران فوتبال در ایران بود

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل باشگاه سپاهان اقدام شبکه سه در پخش نکردن بازی تیم‌های سپاهان و الاهلی را بی‌احترامی به همه هواداران فوتبال در ایران عنوان کرد و گفت: وقتی صدا و سیمای خودمان توهین می‌کند، از دیگران چه انتظاری دارید؟

علیرضا رحیمی در گفتگو با ایمنا در مورد عدم پخش دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی از شبکه سوم سیما اظهار داشت: سپاهان هم‌اکنون در لیگ برتر و گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین است و واقعاً نمی‌دانم چرا مسئولان بازی به این مهمی را از شبکه سوم سیما پخش نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: ما قضاوت این مسئله را تنها بر عهده مردم می‌گذاریم چراکه قضاوت مردم بهترین جواب را به تلویزیون می‌دهد که این حرکت را کرد. تلویزیون چیزی نیست که با داد و شکایت بتوانیم کاری را از پیش ببریم چون در حال حاضر تاثیر بسیاری بر جامعه دارد اما باید بگویم پخش نشدن این بازی از شبکه سوم سیما بی‌احترامی به هواداران فوتبال در سراسر ایران است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد:‌ سپاهان در این مسابقه یک تیم شهرستانی نبود، بلکه نماینده ایران بود و وقتی خودشان به نماینده ایران توهین می‌کنند، از کشورهای دیگر چه انتظاری دارید؟



به این رفتار شما عادت داریم آقایان شبکه سوم
شما نشان داده اید که هستید و چه هستید؟
سپاهان یا تراکتور قهرمان شوند موج جدید تبعیض آغاز خواهد شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سپاهانی های واقعی از چند روز مانده به عید مانده دغدغه پخش دیدار حساس تیمشان مقابل الاهلی را در سر داشتند. دلهره اینکه شبکه سوم این بار هم مثل دفعات پیش به طریقی پخش این بازی را می پیچاند و خیلی راحت از کنار آن عبور می کند به جان اصفهانی ها و سپاهانی هایی افتاده بود که یکی از جذابترین اتفاق سال نو برای آنها در روز اول تماشای دیدار حساس سپاهان مقابل الاهلی بود.

علیرغم اینکه شبکه سوم از طرق مختلف به نوعی خبر پخش این دیدار را روی آنتن برده بود اما مطابق پیش بینی ها در چند ساعت مانده به آغاز بازی مشخص بود که پخش دیدار سپاهان مقابل الاهلی جایی در کنداکتور پخش برنامه های پرترافیک شبکه سوم ندارد و قرار است فوتبال دوستان و به نوعی اصفهانی ها سر کار گذاشته شوند.

موضوع تماشای دیدار سپاهان نبود. خوشبختانه نیمی از شبکه های ورزشی عربی این دیدار روی آنتن برده بودند و شبکه اصفهان با چند دقیقه تاخیر بالاخره موفق شد پخش این بازی حساس را به نمایش در آورد و به این ترتیب همه علاقه مندان به سپاهان و فوتبال دوستان موفق شدند بازی تیمشان را تماشا کنند.

موضوع ابزار قرار دادن رسانه ملی و استفاده تبعیض آمیز از رسانه ای است که متعلق به مردم ایران است و تنها به گروه ورزش عمدتاً رنگ نمای این شبکه تعلق ندارد.

جالب اینکه وقتی در سبقه و عقبه برخی از این افراد جستجو می کنی تا همین چند سال قبل یک هوادار ساده فوتبال بوده اند و بدون هیچگونه تحصیلات آکادمیک و سطح بالایی، در مقام تصمیم سازی برای ورزش شبکه سوم سیما که متعلق به همه آحاد مردم ایران است، برآمده اند.

به هر حال از افرادی که نمی توانند بین علایق شخصی و شغل خود تفکیک قائل شوند و در هنگام تصمیم گیری برای پخش برنامه های شبکه سوم پخش بازی تیمهای مورد علاقه خود را در کنداکتور قرار می دهند و تیمهای شهرستانی را به مثابه بحرینی ها! مورد کینه و نفرت خود قرار می دهند، انتظار بینش جز بالا بردن پرچم سرخابی حتی در هنگام سوئیچ کردن برنامه های آنتن هم نمی رود.

شب واقعه فرار رسید و مثل دو سال قبل که در شب بازی سپاهان مقابل الاتحاد عربستان در جده، شبکه سوم یک نیمه بازی را فدای اخبار و برنامه تولیدی خود کرد، این بار نیز بازی سپاهان را برخلاف انتظار عده ای و مطابق انتظار عده ای پوشش نداد، با این تفاوت که سه شب قبل کلاً قید پخش نمایش این بازی را زد.

موضوع این است که شهرستانی ها و به خصوص اصفهانی ها به خوبی این مسئله را درک می کنند که این سیاست گذاری مربوط به کنداکتور برنامه های شبکه سوم نیست چرا که اگر اینگونه بود پخش بازی استقلال و پرسپولیس هم نمی توانست در لابه لای برنامه های نوروزی گنجانده شود و هیچ اتفاق خاصی نیفتد، موضوع این است که شهرستانی ستیزی، اصفهان ستیزی و به خصوص سپاهان ستیزی همچنان در دستور کار قرار دارد و این موضوع مربوط به یک دهه اخیری است که فوتبال اصفهان بالاتر از سرخابی ها خودش را به آسیا دیکته کرده است و سرخابی ها در آسیا حتی نتوانسته اند در جمع ۸ تیم برتر قاره قرار گیرند!

شما نشان داده اید که هستید و چه هستید، ما هم می دانستیم این بازی روی آنتن شبکه سوم نمی رود و این موضوع را همه اصفهانی ها از قبل حدس زده بودند. این را از همان روزی حدس زدند که برنامه فوتبال برتر در نظرسنجی پرطرفدارترین تیمهای ایران به راحتی از نام بهترین تیم ایران یعنی سپاهان(به گواه همه آمار و ارقام) عبور کرد، کاملاً بی توجه به شهری به عظمت اصفهان و مردمی که بر خلاف شما از فوتبال حرفه ای لذت می برند و نه حواشی و جذابیتهای مصنوعی و خود ساخته. مردمی که برایشان خود فوتبال و مکانیزم مهم است نه روزمرگی های که شما ناکاربلدان با برنامه های ضعیفتان به خورد مردم می دهید!

گذشت اما حکایت تبعیض همچنان باقی است، حکایتی که سنش با دو رقمی شدن سن اولین قهرمانی یک تیم شهرستانی در فوتبال ایران(سپاهان ۸۲-۸۱) بارها و بارها عیان شده است و احتمالاً در پایان این فصل با قهرمانی سپاهان یا تراکتورسازی موجی جدید را شاهد خواهد بود.



بارسلونا برترین تیم دنیا
سپاهان برترین تیم ایرانی در دهه اول قرن ۲۱
ذوب آهن در رده سوم تیم های ایرانی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، روز گذشته فهرست ۱۰۰۰ باشگاه برتر دنیا در دهه اول قرن ۲۱ را منتشر کرد که در این میان، تیم سپاهان به عنوان برترین تیم ایرانی در این مدت شناخته شد.

به گزارش ایمنا، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، روز گذشته گزارشی از ۱۰۰۰ باشگاه برتر دنیا را منتشر کرد که در این میان بارسلونا به عنوان برترین تیم دنیا در این ۱۰ سال و سپاهان نیز به عنوان برترین تیم ایرانی در این مدت شناخته شد.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال بارسلونا با گرفتن جام های متعدد در لیگ اسپانیا و اروپا، توانست از رقبای دیرینه خود پیشی بگیرد و صدر جدول را از آن خود کند. رده بندی ۱۰ تیم برتر دنیا در فاصله سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ را در زیر می بینیم:
۱
. بارسلونا اسپانیا، ۲۹۱۷ امتیاز
۲. منچستریونایتد انگلیس، ۲۷۹۳ امتیاز
۳. آرسنال انگلیس، ۲۶۱۸ امتیاز
۴. رئال مادرید اسپانیا، ۲۵۶۹ امتیاز
۵. اینترمیلان ایتالیا، ۲۵۶۷ امتیاز
۶. بایرن مونیخ آلمان، ۲۵۴۴ امتیاز
۷. لیورپول انگلیس، ۲۵۳۸ امتیاز
۸. آ.ث میلان ایتالیا، ۲۴۹۰ امتیاز
۹. چلسی انگلیس، ۲۴۱۲ امتیاز
۱۰. بوکاجونیورز آرژانتین، ۲۱۹۹ امتیاز

همچنین تیم الهلال عربستان با کسب ۹۲۱ امتیاز توانست بالاتر از دیگر تیمهای آسیایی در رتبه ۱۶۴ جهان قرار بگیرد؛ سپاهان هم با کسب ۷۹۴ امتیاز توانست در رده ۸ آسیا و ۲۱۲ دنیا قرار بگیرد. لیست ۱۰ تیم برتر آسیا به همراه رتبه آنها در لیست کلی را در ادامه می خوانیم:

۱. الهلال عربستان، ۱۶۴ دنیا
۲. الاتحاد عربستان و پاختاکور ازبکستان، مشترکا ۱۹۰ دنیا
۴. گامبااوزاکا ژاپن، ۱۹۸ دنیا
۵. کاشیما آنتلرز ژاپن، ۱۹۹ دنیا
۶. سوون سامسونگ کره جنوبی، ۲۰۰ دنیا
۷. سئونگنام ایلهواچونما کره جنوبی، ۲۰۸ دنیا
۸. فولادمبارکه سپاهان ایران، ۲۱۲ دنیا
۹. السد قطر، ۲۴۰ دنیا
۱۰. چونبوک موتورز کره جنوبی، ۲۴۲ دنیا

گفتنی است در این فهرست ۱۰۰۰ تیمی، نام ۱۲ تیم کشورمان به چشم می خورد که رده بندی آنها را نیز در ادامه می خوانیم:

۱. فولادمبارکه سپاهان اصفهان، ۲۱۲ دنیا
۲. استقلال تهران، ۲۷۷ دنیا
۳. ذوب آهن اصفهان، ۳۱۱ دنیا
۴. پیروزی تهران، ۳۸۴ دنیا
۵. سایپا کرج، ۶۷۴ دنیا
۶. فولاد خوزستان، ۷۰۴ دنیا
۷. صباباتری، ۷۵۷ دنیا
۸. مقاومت شهید سپاسی شیراز، ۷۷۶ دنیا
۹. پاس تهران، ۸۶۰ دنیا
۱۰. ملوان بندرانزلی، ۹۳۵ دنیا
۱۱. ابومسلم مشهد، ۹۳۹ دنیا
۱۲. استقلال اهواز، ۹۵۹ دنیا

Ice Star
25-03-2012, 23:31
واقعا چطور تونستن به خودشون اجازه بدن که به جای بازی سپاهان خنده بازار پخش کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اگه استقلال یا پرسپولیس بازی داشتن بازم خنده بازار پخش میکردن ؟؟؟
به خدا دیگه حالم داره از این همه تبعیض بین سرخابی ها و تیم های شهرستانی به هم میخوره [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فقط استقلال و پرسپولیس نماینده ی ایرانن ؟؟؟!!
حیف اون همه افتخاری که سپاهان برای ایران و به اسم ایران تو آسیا بدست آورد
اینا لیاقت سپاهان رو ندارن ، لیاقتشون همون تیمهاین که میرن تو گروه 4 تیمی چهارم میشن و با خفت و خواری حذف میشن
این توهینی که امشب به سپاهان و هوادارانش شد به هیچ عنوان قابل بخشش نیست
گزارشگر بازی حرف خیلی قشنگی زد : " اگه یه تیم شهرستانی قهرمان آسیا هم بشه شاید به زور تیتر یکی از روزنامه های ورزشی بشه " و واقعا هم همینطوره
از این به بعد سپاهان تو آسیا نماینده مردمه اصفهانه نه ایران
به قول یکی از دوستان : امروز سپاهان برای اصفهان و مردم اصفهان بازی کرد . هر موفقیتیم که بیاره فقط و فقط برای اصفهان و مردم اصفهانِه

صدا و سیما یه نهاده با سیاست های خودش ...

اگه دو بازی سپاهان را نشون میداد دو تا از سریال هاش را نمی تونست نشون بده .

خیلی هم روی سریال های نوروزیش حساسه و مقایسه می کنه از لحاظ بیننده مسابقه فوتبال و سریالش را و بهترین تصمیم را می گیره .

من هم خیلی دوست داشتم بازی سپاهان را ببینم ولی خب اقلیت بودیم و از شبکه های دیگه دیدیم .

ما هم مثل همه ی مردم اصفهان تو آسیا طرفدار سپاهان هستیم و خوشحال میشیم اگه موفق بشه .

بحث مردم را با صدا و سیما قاطی نکنید

oomidd
02-04-2012, 05:31
اینجور که بوش میاد بازم شبکهای ملی نمیخواند بازیرو پخش کنند اینا واقعا شورشو دراوردند . امیدوارم شبکهی پنج یا جام جم این بازیرو پخش کنه چون اصلا دوست ندارم شبکه های عربیرو نگاه کنم

MoH_@_MaD
03-04-2012, 22:29
این برد شیرین رو به همه ی دوستان عزیز تبریک میگم
چه هیجانی داشت اواخر بازی

لخویا یکی از بهترین حریف های سپاهان تو این چند ساله تو آسیا بود
بازیکناش عالی بودند از استیل و فیزیک بدنی گرفته تا سرعت و تکنیک در حد بالایی قرار داشتند
واقعا یه سر و گردن از بقیه تیم های عربی بالاترن

نیمه ی اول خیلی خوب بودیم
حفظ توپ و پاسکاری های بازیکنا تو نیمه ی اول واقعا چشم نواز بود
اوایل نیمه ی دوم اشتباهات فردی زیاد داشتیم که باعث شد گل رو بخوریم
ولی از دقیقه ی 70 به بعد دوباره تیم به خودش اومد و شد اون سپاهانی که همه ازش انتظار دارن
چندین موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی از دست رفت

امروز ابوالحسن جعفری فوق العاده بود یعنی عالی بازی کرد
دو تا توپ رو از رو خط برگردوند و پاس گلش به سزار هم که فوق العاده عالی بود
دریبل ها و نفوذ هایی که میکرد خیلی خوب بود
بعد از رفتن حیدری واقعا نگران دفاع راست شده بودم ولی انصافا جعفری خیلی خیلی بهتر از حیدری واسمون کار کرده

سید صالحی اصلا در حد و اندازه ی سپاهان نیست متاسفانه هر بازی هم داره فیکس بازی میکنه و هیچ کار خاصی هم انجام نمیده
در عوض سوکای با اینکه دقایق کمی بازی کرد خیلی خوب بود
یه توپش رو از رو خط دروازه برگردوندند یه تیر زد و یه گل هم زد که نفهمیدیم واسه چی قبول نشد

سزار :40: هم که مثل همیشه عالی
فوق العاده ست این بشر چه گلی زد خدایی

در کل خوب بازی کردیم میتونستیم با گل های بیشتری هم پبروز بشیم
جو ورزشگاه هم عالی بود

در مورد گروه انصافا تو گروه سختی قرار گرفتیم
لخویا که از چند هفته قبل قهرمان لیگ قطر شده ، الاهلی که تو لیگ عربستان دومه و النصر هم تیم چهارم لیگ امارات
ولی اگه بازیهای برگشت رو هم مثل بازیهای رفت بازی کنیم میتونیم به راحتی به عنوان تیم اول صعود کنیم
جدول گروه تا پایان هفته ی سوم :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بازم این برد شیرین رو تبریک میگم و به امید قهرمانی در لیگ و آسیا

MoH_@_MaD
04-04-2012, 11:37
سپاهان2 - لخوياي قطر1 / سزار سرطلايي!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل-

ليگ قهرمانان آسيا- فصل 2012 - گروه سوم

سپاهان ايران- لخويا قطر

سه‌شنبه 15 فروردين 1391

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داور: ربوجی ساتو (ژاپن)

كمك‌ها: نیچیومیوک (ژاپن)، موائوسپین (چین)

ناظر داوری: ویکتور کلباکف (قزاقستان)

ناظر بازی: محمد قلی البرادعی (ترکمنستان)

تماشاگر: 5500 نفر

سپاهان: رحمان احمدی، جلال حسینی، محسن بنگر، حسن جعفری، هاشم بیگ‌زاده، مهدی کریمیان (78- سوكاي)، امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، فابیو جان‌واریو (87- حسين پاپي)، برونوسزار، سیدمهدی سيدصالحی (66- احمد جمشيديان)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

لخویا: ترائور، حسین علی، باکاری کانه (40- عادل لامي)، علی عفیف، خالد مفتاح، محمد موسی، بابا مالیک، مجید بوقرا، نام تائه هی، مومونی داگانو (85- محمد رزاق)، لوئیز مارتین
سرمربی: جمال بالماضی(فرانسه)


شرح بازی:

فولاد مبارکه سپاهان برای حفظ و تداوم صدرنشینی خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بايد تیم قدر و چندملیتی لخویای قطر را در مسابقه پایانی دور رفت شکست دهد.

نیمه اول

ارتش قرمزپوش لخویا از همان ابتدا با سیستم 3-4-3 تهاجمی چنان وارد مستطیل سبز شدند که انگار سپاهانی‌ها با منتخب جهان مسابقه دارند. اما زلاتکو کرانچار با آنالیز دقیق و شناخت خوبی که از لخویای قطر پیدا کرده بود، با همان سیستم 2-4-4 شاگردانش را به زمین فرستاد. طلایی‌پوشان در خط دفاعی خود سیستم یارگیری من تو من را با مومونی داگائو که یک مهاجم بلندقامت و بورکینافسویي بود در دستور کار قرار دادند و سایه به سایه وی حرکت کردند تا مجال عرض‌اندام را به وی ندهند.

طلایی‌پوشان با پاس‌های زمینی در مرکز زمین و کارهای ترکیبی تا حدودی تیم لخویا را در زمین‌شان نگه داشتند تا این‌که سیدجلال حسینی مدافع پیش‌تاخته زردپوشان قدر پاس جان‌واریو را با یک استپ روپا و شوتی عالی دانست و گل برتری سپاهان را به ثمر رساند. بعد از گل قطری‌ها خود را به آب و آتش زدند تا تک‌گل خورده را به هر طریق ممکن جبران كنند که در اين راه خیلی زهردار و خطرناک نشان دادند.

در دقایق 30 و 33 سپاهان باید ممنون امید ابراهیمی و حسن جعفری باشد که به خاطر خروج بی‌دلیل رحمان احمدی دروازه خالی تیم‌شان را از دو گل حتمی نجات دادند. سرمربی لخویا در دقایق انتهایی نیمه اول باکاری کانه مهاجم کوتاه‌قد اما تندوتیز خود را از ترکیب بیرون کشید و عادل لامی را که یک مدافع تنومند بود به جای وی به ميدان فرستاد. این جابجایی از سوی قطری‌ها بیانگر این نکته بود که آنان می‌خواهند لایه‌های دفاعی تیم خود را ترمیم کنند تا بتوانند تاکتیک‌های خود را در نیمه دوم بهتر به اجرا بگذارند.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم شاگردان کرانچار حملات خود را طوفانی‌تر از وقت اول آغاز کردند اما بر خلاف جریان بازی قطری‌ها از یک ضربه ایستگاهی نهایت استفاده را بردند و توانستند گل تساوی خود را با فرصت‌طلبی علی عفیف به ثمر برسانند. لخویای قطر بعد از گل آن‌قدر شارژ روحی شدند که سودای زدن گل دوم را در سر داشتند، تا جایی که اگر شانس با طلایی‌پوشان در بعضی دقایق یار نبود چه بسا گل دوم را نیز روی حرکت عادل لامی به ثمر می‌رساندند که خوشبختانه این‌گونه نشد.

سپاهانی‌ها بعد از گل تساوی دست‌وپای خود را جمع‌وجور کردند و حملات خود را از جناح راست جایی که حسن جعفری در آن شرکت می‌کرد تدارک دیدند که از قضا سانتر ارسالی جعفری به زیبایی هرچه تمام‌تر بر روی سر برونو سزار نشست و گل برتری به ثمر رسيد.


شرح گل‌ها:

1-0 سپاهان؛ دقيقه 10: ارسال کاشته جان‌واریو در پشت محوطه جریمه با کنترل عالی و شوت سیدجلال حسینی در قعر دروازه لخویاي قطر نشست.

1-1 لخویا؛ دقيقه 55: ارسال نام تائه هی در دهانه دروازه به عادل لامی رسید که شوت وی را رحمان درازکش جلوی پای علی عفیف انداخت. او هم قدر فرصت را دانست و گل تساوی را درون دروازه سپاهان جای داد.

2-1 سپاهان؛ دقيقه 88: سانتر حسن جعفری از راست با ضربه سر سزار در قعر دروازه بابا مالیک جای گرفت.


دقایق کلیدی:

6 : پاس رو به عقب سیدصالحی در پشت محوطه جریمه با شوت فابیو جان‌واریو تماشاگران را نیم‌خیز کرد.

7 : پیشروی مومونوی مهاجم لخویا با شوت بی‌دقت وی از بالای دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.

20 : شوت فابیو جان‌واریو از فاصله 20 متری به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

66 : عادل لامی با فرار از کمند خط دفاعی سپاهان در حالی که با دروازه‌بان تک به تک شده بود توپ را به تاق آسمان کوبید.

83 : نفوذ حسن جعفری و پاس وی به محرم نویدکیا بهترین موقعیت را ایجاد كرد اما توپ از مقابل پاي محرم فرار كرد!

90 : پاس نویدکیا به سوکای رسید که ضربه وی به تیر عمودی دروازه لخویا اصابت کرد.


بهترین بازیکن: برونو سزار

بهترين گلزن سپاهان در بازي‌هاي اخير باز هم فرشته نجات تيمش شد. سزار اگرچه در دقايق قبل از گل نمايش چندان خوبي نداشت اما بالاخره در دقيقه 88 زهر خودش را ريخت و با ضربه سر زيبايي كه زد ناكامي در تمام صحنه‌هاي قبلي را جبران كرد.


اتفاق ویژه:

گزارش‌های رسیده حکایت از آن داشت که در مدت اقامت تیم لخویای قطر در اصفهان، آنان از رفتن به هتل آسمان که یکی از هتل‌های مجلل شهر اصفهان است امتناع می‌ورزیدند. حتی عوامل اجرایی تیم مغرور لخویای قطر برای هماهنگی کارها از سوار شدن خودروهای جیمیس سر باز می‌زدند. به قول مسئولان باشگاه سپاهان وقتی قرارداد یکی از بازیکنان قطری به اندازه بودجه یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران است طبيعي است که آن‌ها این‌قدر نازپرورده بار بیایند!

MoH_@_MaD
04-04-2012, 11:49
می‌توانیم دست پر از قطر بازگردیم
کرانچار: به اندازه گل‌هایی که زدیم از حریف بهتر بودیم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گفته بودم که نماینده قطر بازیکنان با کیفیت و کادر فنی خوبی دارد. انتظار این بازی سخت را داشتیم و به اندازه گل‌هایی که زدیم از حریف بهتر بودیم.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار با لخویای قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز یک بازی خوب را از دو تیم شاهد بودیم از دقیقه اول نشان دادیم که برنده بازی خواهیم بود. شانس‌های خوبی هم داشتیم و توانستیم از اکثر آنها استفاده کنیم. حریف هم با توجه به نفوذ‌هایی که ما داشتیم شانس ضدحمله داشت.

وی افزود: این برد برای ما فوق‌العاده مهم بود چون می‌دانستیم با این برد گام بزرگی برای رسیدن به مرحله بعد خواهیم برداشت که خوشبختانه همین اتفاق افتاد. پیش از این هم گفته بودم که نماینده قطر بازیکنان با کیفیت و کادر فنی خوبی دارد. انتظار این بازی سخت را داشتیم و به اندازه گل‌هایی که زدیم از حریف بهتر بودیم.

سرمربی سپاهان گفت: از ابتدای مسابقات تیم‌ها نشان دادند که بی‌دلیل نیست گروه سوم گروه بسیار سختی است.
وی عنوان کرد: دوئل اول را بردیم و با توجه به شرایطی که داریم و با کسب ۷ امتیاز در مسابقه برگشت در قطر فشار کمتری متحمل سپاهان خواهد بود. شانس زیادی داریم و می‌توانیم دست پر از قطر بازگردیم.

کرانچار گفت: تیم ما از نظر سازماندهی فوق‌العاده کار کرد و تا دقایق آخر دست از تلاش برای برد برنداشت سپاهان از همان زمان قرعه‌کشی هم شانس نخست صعود به دور بعد محسوب می‌شد.

وی افزود: البته الاهلی عربستان با برد امروز مقابل النصر امارات خودش را در جدول تکان بزرگی داد و با توجه به اینکه ۲ دیدار خانگی دارد این تیم هم یکی از شانس‌های بزرگ محسوب می‌شود. مطمئناً سپاهان در بازی‌های آینده می‌تواند با قدرت به عنوان تیم اول صعود کند.




کریستین لنگ: هضم شکست مقابل سپاهان برایمان دشوار بود


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مربی تیم فوتبال لخویای قطر با اشاره به شکست تیمش مقابل سپاهان گفت: باید بگویم هضم شکست مقابل سپاهان در بازی امشب برایمان دشوار بود.

به گزارش ایمنا، جان کریستین لنگ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: سپاهان تیم خوبی بود و در مسابقه امشب تیم لخویا را خیلی تحت فشار قرار داد.

وی ادامه داد: با این وجود فکر نمی‌کردم که در این مسابقه به پیروزی برسیم و باید بگویم هضم شکست مقابل سپاهان در ایران برایمان دشوار بود ولی به هر حال این نتیجه‌ای بود که به دست آمده و تیم برنده در پایان بازی مشخص می‌شود.

مربی تیم لخویا تصریح کرد: از فردا تمریناتمان را برای بازی خانگی بعدی خود آغاز می‌کنیم و به دنبال پیروزی در بازی بعدی هستیم. وقتی گل اول را خوردیم سورپرایز شدیم زیرا ما شایستگی حداقل کسب یک امتیاز را داشتیم و حتی می‌توانستیم پیروزی را هم ازآن خود کنیم.

وی در مورد تعویض باکاری تونی در نیمه اول مسابقه و ناراحتی‌اش از این تعویض گفت: این بازیکن در نیمه نخست بازی آُسیب دیده بود و ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم؛ طبیعی است که از تعویضش ناراحت باشد اما به هر حال ما مجبور بودیم.

کریستین لنگ اضافه کرد: تیم ما هم‌اکنون در نیمه راه است و تا کنون بیشتر از ۳ بازی در آسیا نکردیم و لخویا به نسبت سپاهان از تجربه کمتری در آسیا برخوردار است ولی تیم ما شایستگی این را دارد که از گروه خودش صعود کند.

sajjad1973
04-04-2012, 11:50
در سایه غم باخت استقلال تنها شادی ما برد سپاهان بود

این برد بر همه هواداران سپاهان مبارک:40:

MoH_@_MaD
04-04-2012, 12:03
سزار شش‌ستاره!/ آمار خيره‌كننده گلزن سپاهان
سپاهان طي يك ماه اخير 5 بازي انجام داده كه سزار طي اين 5 بازي 6 بار گلزني كرده

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل- برونو سزار با گلزني در مقابل لخوياي قطر تعداد گل‌هاي خود در 3 بازي ليگ قهرمانان را به 3 گل رساند. مهاجم برزيلي سپاهان در هر 3 بازي اين تيم در اين رقابت‌ها گلزني كرده است.

برونو سزار در تك‌بازي خارج از خانه طلايي‌پوشان مقابل الاهلي در نيمه اول گلزني كرد كه اين گل با پنالتي ثانيه‌هاي پاياني پاسخ داده شد. اما دو گل او در دو بازي خانگي تيمش كه در دقايق حياتي بازي به دست آمده از نظر امتياز هم بسيار براي سپاهان باارزش بوده است.

سزار در اولين بازي وقتي كار سپاهان مقابل النصر امارات گره خورد و در آستانه يك تساوي بدون گل خانگي قرار گرفت در دقيقه 87 روي پاس نويدكيا دروازه حريف را باز كرد و اولين 3 امتياز را به حساب سپاهان ريخت. ديروز هم در مقابل لخويا ضربه سر زيباي سزار درست در دقيقه 88 نواخته شد و اجازه نداد قهرمان قطر با كسب امتياز از قهرمان ايران به خانه برگردد.

سزار، سه گل آسيايي براي سپاهان زده كه اگر اين سه گل به ثمر نرسيده بود حالا سپاهان به جاي 7 امتياز تنها با 2 امتياز در قعر گروه سوم جا گرفته بود.

اگر مي‌خواهيد از عملكرد اين برزيلي بيشتر از اين‌ها حيرت‌زده شويد كافي است نگاهي هم به آخرين بازي سپاهان در ليگ برتر ايران بياندازيد. جايي كه پيروزي 3-2 مقابل راه‌آهن با تكيه بر هت‌تريك اين گلزن بالفطره به دست آمد. در واقع سپاهان طي يك ماه اخير 5 بازي انجام داده كه سزار طي اين 5 بازي 6 بار گلزني كرده و فقط در بازي مقابل تراكتورسازي در تبريز دستش از گلزني كوتاه مانده است.

سزار قبل از اين‌كه در نيم‌فصل به سپاهان ملحق شود در تيم پيونيك ارمنستان بازي مي‌كرد و عنوان آقاي گلي ليگ اين كشور هم در كارنامه او ديده مي‌شود. اگر او يك فصل كامل در ايران بازي كند شايد عنوان آقاي گل ليگ برتر ايران هم برايش دور از دسترس نباشد




مدافع راست جوان سپاهان هر روز پیشرفت می کند
جعفری سورپرایز سپاهان برای کارلوس کی روش

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: حسن جعفری در بازی سه‌شنبه شب سپاهان مقابل الاهلی عربستان شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت تا همچنان یکی از بهترین‌های سپاهان باشد.

به گزارش ایمنا، حسن جعفری در بازی قبل سپاهان مقابل الاهلی عربستان با دادن یک پنالتی به تیم الاهلی که البته روی آن چندان مقصر نبود، منجر شد که ۳ امتیاز این دیدار از دست سپاهان برود؛ اگرچه این پنالتی به گواه کارشناسان صحیح نبود اما به هر حال جعفری با خطایی که به دلیل بی‌تجربگی روی بازیکن تیم الاهلی مرتکب شد، مانع از برد تیمش شد.
ا
ما درخشش‌های پیاپی جعفری در بازی‌های اخیر سپاهان زلاتکو کرانچار را وادار کرد که او را در دیدار دیشب تیمش مقابل لخویای باز هم به بازی بگیرد تا جعفری نیز پاسخ اطمینان کرانچار را بدهد. حسن در بازی سه‌شنبه شب سپاهان ۹۴ دقیقه بازی کرد و در سمت راست زمین یکه‌تاز میدان بود؛ او با توجه به اتفاقات بازی قبل از انگیزه بیشتری در این مسابقه برخوردار بود و تلاش کرد که در رویارویی با مهاجمان لخویا از آنها جا نماند و در این بازی با تجربه‌تر ظاهر شد تا نوید یک مدافع راست استاندارد و با کیفیت را به فوتبال ایران بدهد.

جعفری در نیمه نخست بازی سپاهان و لخویا در دو صحنه تیمش را از گل خوردن نجات داد و توپ را در حالی که می‌رفت وارد دروازه سپاهان شود، دور کرد. او در دقیقه ۳۰ بازی اگرچه ابتدا از داگانو ممانی جا ماند اما پس از آن با برگشت به موقع و در زمانی که رحمان احمدی از دروازه خود خارج شده بود، تیمش را نجات داد.

او ۳ دقیقه بعد هم در یک صحنه مشابه خروج رحمان احمدی از دروازه را پوشش داد و در یک موقعیت حتمی دیگر که می‌رفت وارد دروازه سپاهان شود، درخشید تا هواداران سپاهان او را بابت اشتباهش در بازی قبلی سپاهان ببخشند.

او در نیمه دوم بازی و در پاسکاری با محرم نویدکیا هم بی‌نقص و کم اشتباه ظاهر شد و در روزی که بازیکنان خط هافبک سپاهان از جمله فابیو جانواریو، امید ابراهیمی و حتی محرم پاس‌های اشتباه زیاد داشتند، پاس‌های او کمترین نقص را داشت تا لخویا در میانه‌های نیمه دوم بازی و زمانی که به دنبال نفوذ از کناره‌ها بود، جناح راست سپاهان را نفوذناپذیر ببیند.

جعفری در دقیقه ۸۹ مسابقه هم با ارسال زیبایی که برای برونو سزار کورئا فرستاد، گل دوم سپاهان و گل پیروزی بخش تیمش را پایه‌گذاری کرد تا ستاره جوان سپاهان در دیدار با لخویا باشد.

به هر حال اگرچه او در دیدار قبلی سپاهان با الاهلی با دادن پنالتی درخشش سپاهانی‌ها در عربستان را به کام هواداران تلخ کرد اما در بازی با لخویا بار دیگر فوق العاده کار کرد.

جعفری با بازی با کیفیتی که در مسابقات اخیر سپاهان از خود نشان داده ستاره نوظهور جناح راست سپاهان و فوتبال ایران به شمار می‌رود و می‌تواند نوید یک مدافع راست با کیفیت را به فوتبال ملی ایران بدهد.

او که در دوران ویرا برای سپاهان به میدان می‌رفت، به لطف دو فصل بازی در تیم ملوان تجربه کافی برای دیدارهای لیگ برتر را به دست آورده و بدون شک آینده خوبی در انتظار این بازیکن جوان سپاهان خواهد بود.

او می تواند یک سورپرایز ویژه برای کارلوس کی روش باشد، بازیکنی که به لحاظ آکادمیک فوتبال را کاملاً حرفه ای دنبال کرده است و روز به روز بهتر می شود.

پی نوشت: در حالی که حسن جعفری در بازی سه شنبه شب سپاهان مقابل لخویا ستاره میدان بود و شبکه دوبی اسپرت هم از این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن میدان نام برد، سرمربی سپاهان هنگام نام بردن از بهترین بازیکنان میدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار سپاهان و لخویا نام این بازیکن را فاکتور گرفت و ترجیح داد بازیکنانی همچون محرم، بنگر، برونو، حسینی و رحمان را بهترین بازیکنان میدان عنوان کند. به هر حال باید دید که آیا کرانچار در این زمینه دلیل خاصی داشته یا جعفری نتوانسته از پس وظایف محوله خود در این دیدار برآید!

Aria1997
04-04-2012, 12:09
جعفری خیلی خوب بازی کرد
خیلی دوید و خیلی سانتر هاش به موقع بود
سزار هم که تموم کننده خوبیه ! :40:

فقط دیروز روز محرم نبود :41:

MoH_@_MaD
04-04-2012, 12:16
پنالتی ناحق بازی با الاهلی را با پیروزی دیشب جبران کردیم
بنگر: از سپاهانی ها می خواهم پشت کسانی که می خواهند ما را زمین بزنند قرار نگیرند
برای ما فشردگی مسابقات طبیعی است و مدام مصاحبه و گلایه نمی‌کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال همه می‌خواهند سپاهان را زمین بزنند و از تماشاگران می‌خواهم به طور نا خواسته پشت آنها قرار نگیرند زیرا ما اگر امسال هم قهرمان لیگ بشویم خیلی‌ها باید سرشان را از شرمندگی پایین بیاندازند.

محسن بنگر در گفتگو با ایمنا، پیرامون دیدار شب گذشته سپاهان برابر لخویا و پیروزی ارزشمند سپاهان گفت: بازی خیلی خوب و سختی را پشت سر گذاشتیم از شانس ما تیم‌هایی که در گروه ما هستند یا چند هفته به پایان لیگ کشورشان قهرمان شده اند و یا صدرنشین هستند و جزو تیم‌های مدعی اما ما همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم تا آبروی فوتبال اصفهان را در آسیا نگه داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما به فشردگی مسابقات عادت کرده ایم خاطر نشان کرد: ۷ سال است به طور مداوم در مسابقات آسیایی حضور پیدا می‌کنیم و کاملا به این شرایط عادت کرده ایم البته نمی‌دانم سایر تیم‌ها به چه شکل کار می‌کنند اما این شرایط برای ما طبیعی است و اینطور نیست که مدام مصاحبه کنیم و بگوییم که بدنمان خسته است و گلایه کنیم.

مدافع تنومند سپاهان خاطر نشان کرد: با کسب این پیروزی صعود ما به عنوان تیم اول یا دوم تقریبا قطعی به نظر می‌رسد اما باید منتظر ماند و دید در بازی‌های بعدی چه پیش می‌آید، خدا را شکر می‌کنم که پنالتی ناحقی که در دقایق پایانی بازی با الاهلی به ضرر ما گرفتند با پیروزی شیرین دیشب جبران شد.

بنگر همچنین در رابطه با انتقاداتی که از هواداران سپاهان در مصاحبه ای داشت تصریح کرد: من هیچ وقت به هواداران سپاهان بی احترامی‌ نکرده‌ام و نمی‌کنم، متاسفانه منظور من را بد گرفتند و اتفاقا باید بگویم هواداران سپاهان جزو بهترین تماشاگران لیگ هستند. من فقط خواستم بگویم کمی بیشتر از تیم ما حمایت کنند زیرا امسال همه سپاهان را زمین زدند و نمی‌خواهم تماشاگران هم ناخواسته این کار را انجام دهند.

وی افزود: امسال همه می‌خواهند سپاهان را زمین بزنند و از تماشاگران می‌خواهم به طور نا خواسته پشت آنها قرار نگیرند زیرا ما اگر امسال هم قهرمان لیگ بشویم خیلی‌ها باید سرشان را از شرمندگی پایین بیاندازند.



بازیکنان سپاهان خسته بودند
حسینی: در قطر کار سختی برابر لخویا داریم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: ما بازی فوق العاده سختی را در قطر پیش رو داریم چون به غیر از قدرت بالای لخویا بازیکنان ما برای آن دیدار خسته هستند.

جلال حسینی در گفتگو با ایمنا، پیرامون دیدار شب گذشته سپاهان برابر لخویا اظهار داشت: بازیکنان سپاهان به دلیل فشردگی مسابقات خسته هستند که این امر در بازی دیشب نیز مشهود بود، لخویا یکی از تیم‌های قدرتمند قطر است و در نیمه دوم نیز فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما خوشحالم که در پایان کار پیروز میدان ما بودیم.

وی ادامه داد: دیشب بازیکنان ما فوق العاده بودند و تلاش زیادی برای موفقیت کردند. همه تیم‌ها سرمایه گذاری خوبی کرده‌اند و اگر نگاهی به همین تیم لخویا داشته باشیم متوجه می‌شویم اکثر بازیکنان این تیم خارجی هستند که این نشان از سطح بالای رقابت‌ها دارد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی برگشت برابر این تیم خاطرنشان کرد: ما بازی فوق العاده سختی را در قطر پیش رو داریم چون به غیر از قدرت بالای لخویا بازیکنان ما برای آن دیدار خسته هستند. ما باید در دیدارهای بعدی به مصاف ملوان و پرسپولیس برویم و پس از آن با بدنی خسته باید به قطر برویم.

حسینی تصریح کرد: شرایط لخویا خیلی بهتر از ما است، آنها اخیرا قهرمانی خود را در لیگ قطر مسجل کرده اند ضمن اینکه تعداد بازی‌های آنها در لیگشان نیز خیلی کمتر از سپاهان است و در کل فشار کمتری روی آنها است چون با استراحت بیشتری به مصاف سپاهان می‌آیند، مطمئنا هر تیمی که بیشتر ریکاوری کند و استراحت داشته باشد فشار بیشتری می‌تواند روی دروازه حریف بیاورد.




خط و نشان سرپرست سپاهان براي كميته انضباطي/ يا من شغل‌ام را از دست مي‌دهم يا شما!
دغدغه خاصی برای بازی‌های برگشت نداریم و با قدرت در آسیا ادامه می‌دهیم

سایت گل- سرپرست تیم سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از برد تیم و خوشحالی هواداران، خوشحال هستم.

رسول خوروش در گفتگو با سايت گل ادامه داد: ما توانستیم صدرنشینی خود را در گروه‌مان ادامه دهیم و حالا با 7 امتیاز بالاتر از دیگر تیم‌ها ایستاده‌ایم. دغدغه خاصی برای بازی‌های برگشت نداریم و با قدرت در آسیا ادامه می‌دهیم. خوروش افزود: موفقیت‌های سپاهان مرهون هماهنگی کسانی است که در این باشگاه زحمت می‌کشند. رئیس محترم کارخانه فولاد مبارکه و آقای رحیمی، کرانچار و کل تیم همه و همه در یک مسیر کار می‌کنیم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا گل سوم اين تيم صحیح بوده یا خیر، پاسخ داد: اشکالی در گل سوم ندیدم. آفساید نبود ولی دلیل این‌که داور سوت زد را متوجه نشدیم.

وي پس از صحبت در خصوص این دیدار، گريزي هم به بازی با تراکتورسازی زد و در مورد اعتراض به بخشش بازیکن تراکتورسازی گفت: ما به‌خاطر بی‌عدالتی می‌جنگیم و تا آخر کار می‌ایستیم. روی سخن من با رئیس کمیته انضباطی است. آقای حسن‌زاده! تا جايی می‌ایستم که یا من شغل‌ام را از دست بدهم یا شما و هر کدام از این دو حالت اتفاق بیفتد باعث افتخار من خواهد بود. اگر شغل‌ام را به این دلیل از دست بدهم مایه مباهات من است ولی اگر شما شغل‌ات را از دست بدهی چه؟! آن وقت چه کار خواهی کرد؟!

MoH_@_MaD
04-04-2012, 13:03
برید سایت ورزش 3 و تیتر روزنامه های امروز رو بخونید تمامه تیتر ها در مورد باخت استقلاله :13:
انگار نه انگار اون تیمی که داره واسه ایران آبروداری میکنه سپاهانه

تنها تیتر روزنامه های ورزشی در مورد برد سپاهان :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
05-04-2012, 15:54
جلال حسيني: گلزني با سر را بيشتر دوست دارم/ بازيكنان لخويا اصلا عربي حرف نمي‌زدند
مطمئن باشيد اولويت اولويت اول من سپاهان است و اگر شرايط مهيا باشد دوست دارم قراردادم را تمديد كنم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل – تيم فوتبال سپاهان در شرايطي بازي حساس مقابل لخويا را با پيروزي پشت سر گذاشت كه سيدجلال حسيني مدافع زردپوشان توانست يكي از گل‌هاي تيمش را به ثمر برساند.

حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« بازي بسيار سختي بود و باور كنيد كه در چند ماه اخير هيچ وقت اينگونه تحت فشار قرار نگرفته بوديم. لخويا واقعا تيم بسيار خوبي بود و بازيكنان خارجي اين تيم بسيار فوق‌العاده بودند. البته بايد بگويم همه بازيكنان لخويا خارجي بودند و هيچ كدام از آنها اصلا عربي حرف نمي‌زدند. خوشحالم كه در نهايت توانستيم 3 امتياز را بگيريم.»

از سيدجلال در مورد گلزني‌اش سوال مي‌كنيم كه اينگونه جواب مي‌دهد:«خوشحالم كه گل زدم و اين كار را با پا انجام دادم. البته ما بيشتر به فكر دفاع كردن بوديم چون لخويا مهاجمان بسيار خوبي دارد ولي خوشبختانه دوباره با پا گل زدم. البته من گل زدن با ضربه سر را بيشتر دوست دارم چون سخت‌تر است.»

حسيني از خستگي بازيكنان سپاهان حرف مي‌زند و مي‌گويد:«فقط مي‌توانم بگويم كه خيلي خسته‌ايم و حالا در اين وضعيت بايد به مصاف ملوان برويم و 3 روز بعد از اين بازي هم با پرسپوليس بازي داريم. ما دنبال بهانه نيستيم ولي واقعا خسته شده‌ايم و اي كاش يكي از اين دو بازي برگزار نمي‌شد. فقط اميدوارم اين موضوع به سپاهان ضربه نزند.»

حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا سال آينده قصد جدايي از سپاهان را داري به سايت گل مي‌گويد:«مطمئن باشيد اولويت اول من سپاهان است و اگر شرايط مهيا باشد دوست دارم قراردادم را تمديد كنم.»

MoH_@_MaD
06-04-2012, 15:24
موفقیت دوباره تیمهای فوتبال سپاهان
قهرمانی زودهنگام جوانان و امیدهای سپاهان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


خبرگزاری ایمنا: تیم های فوتبال امید و جوانان فولاد مبارکه سپاهان قهرمان زودهنگام رقابت های لیگ سراسری باشگاه های ایران شدند.

به گزارش ایمنا، تیم های فوتبال امید و جوانان فولاد مبارکه سپاهان قهرمان زودهنگام رقابت های لیگ سراسری باشگاه های ایران شدند.

امیدهای سپاهان در قائم شهر با نتیجه دو بر صفر بر نساجی قائمشهر فائق آمدند و قهرمان زودهنگام لیگ امیدهای باشگاه های ایران شدند.

جوانان سپاهان نیز با نتیجه دو بر صفر میزبان خود تراکتور سازی تبریز را مغلوب کردند و قهرمان زودهنگام لیگ جوانان باشگاه های ایران لقب گرفتند.

MoH_@_MaD
06-04-2012, 15:54
ملوان و سپاهان از نگاه آمار
ملوان در حسرت ۶ ساله برای پیروزی برابر سپاهان
روند نزولی ملوان در ۵ هفته اخیر

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف ملوان می‌رود که آخرین بار در مهرماه سال ۸۴ برابر ملوان تن به شکست داده است.

به گزارش ایمنا، دو تیم سپاهان و ملوان تا کنون در لیگ برتر ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین سهم سپاهان ۸ پیروزی و سهم ملوان تنها ۳ پیروزی بوده است ضمن اینکه ۸ دیدار دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
نکته قابل ذکر این است که ملوان پس از پیروزی یک بر صفر برابر سپاهان با تک گل محمد غلامی در مهر ماه سال ۸۴ هرگز نتوانسته است برابر سپاهان به پیروزی برسد.

همچنین در ۱۹ بار رویارویی سپاهان و ملوان ۳۱ گل به ثمر رسیده است که ۲۰ گل سهم سپاهان و ۱۱ گل سهم ملوان بوده است.
در ۵ دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر نیز سپاهان ۴ پیروزی و یک شکست داشته است اما ملوان با یک روند نزولی دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی داشته است.

ملوان- سپاهان در آیینه لیگ برتر(نام تیم میزبان در ابتدا آمده است):

لیگ برتر – فصل اول:
ملوان انزلی ۰ – سپاهان ۰
سپاهان ۰ – ملوان انزلی ۱

لیگ برتر – فصل دوم:
سپاهان ۲ – ملوان انزلی ۰
ملوان انزلی ۲ – سپاهان ۱

لیگ برتر – فصل چهارم:
سپاهان ۱ – ملوان انزلی ۱
ملوان انزلی ۰ – سپاهان ۱

لیگ برتر – فصل پنجم:
ملوان انزلی ۱ – سپاهان ۰
سپاهان ۰ – ملوان انزلی ۰

لیگ برتر – فصل ششم:
سپاهان ۲ – ملوان انزلی ۰
ملوان انزلی ۰ – سپاهان ۲

لیگ برتر – فصل هفتم:
سپاهان ۳ – ملوان انزلی ۲
ملوان انزلی ۱ – سپاهان ۲

لیگ برتر – فصل هشتم:
سپاهان ۰ – ملوان انزلی ۰
ملوان انزلی ۱ – سپاهان ۱

لیگ برتر – فصل نهم:
ملوان انزلی ۰ – سپاهان ۰
سپاهان ۲ – ملوان انزلی ۰

لیگ برتر – فصل دهم:
سپاهان ۰ – ملوان انزلی ۰
ملوان انزلی ۰ – سپاهان ۰

لیگ برتر- فصل یازدهم:
سپاهان ۳- ملوان انزلی ۲

۵ دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر برابر حریفان:

ملوان( پیروزی- شکست- پیروزی- تساوی- شکست):
نفت آبادان یک- ملوان ۲
ملوان صفر- نفت تهران یک
ملوان یک- شهرداری تبریز صفر
داماش گیلان صفر- ملوان صفر
استقلال یک- ملوان صفر

سپاهان( پیروزی- پیروزی- پیروزی- شکست- پیروزی):
داماش گیلان صفر- سپاهان یک
سپاهان ۴- مس کرمان صفر
سپاهان ۲- سایپا یک
تراکتورسازی یک- سپاهان صفر
سپاهان۳- راه آهن ۲

MoH_@_MaD
07-04-2012, 20:05
تبریک بابت برد
یه برد ارزشمند رو به دست آوردیم و با این برد شانسمون برای قهرمانی فوق العاده افزایش پیدا کرد
از 5 بازی باقیمانده 4 تاش تو اصفهانه که کمک خیلی زیادی واسه قهرمانی میکنه

و اما در مورد بازی :

تیکی تاکا رو حال کردین خدایی :31:
با پاسکاری و حفظ توپ زیبایی که بازیکنا انجام میدادن میشه گفت که به غیر از 20 دقیقه آخر نیمه اول بقیه بازی در اختیار ما بود
4 تا زدیم و چندین موقعیت 100 درصد رو هم از دست دادیم
قیچی که سزار از 6 قدم به بیرون زد ، ضربه ای که به تیر زد ، توپی که سید صالحی از دست داد ، شوت جمشیدیان ، ضربه چیپ سزار و ...

خط دفاعمون در نبود بنگر و اشجاری واقعا مشکل داشت
تامینی اصلا خوب نبود و هیچ توپی رو نمیتونست دفع کنه ضمن اینکه چندین خطای بد رو هم پشت محوطه انجام داد
2 تا گل از روی ضربه ی سر خوردیم که اگه بنگر بود مطمعنا توپا رو رد میکرد

حسن جعفری تو حمله خوب بود ولی تو ضد حمله ها جا میوند و تامینی هم نمیتونست جاش و پر کنه در حالی که بنگر تو بازیهای قبلی این کار رو به خوبی انجام میداد

خط هافبکمون خوب کار کرد به خصوص جانواریو با گل زیبایی که زد و پاس گلش به سزار ستاره ی این بازی بود
امید ابراهیمی هم مثل همیشه عالی
امروز هم که یه سوپر گل زد
و باز هم جای تاسف برای دعوت نشدنش به تیم ملی

خط حمله امروز خوب کار کرد سید صالحی نسبت به بازی های قبل بهتر شده بود
و اما بازم سزار :40::40:
یعنی واقعا من موندم چرا این بازیکن داره تو آسیا بازی میکنه !!! اگه همین روندش رو ادامه بده مطمئنا توسط باشگاهای خوب خارجی جذب میشه
خداییش گلش رو نگاه کنید استپی و چرخشی که داشت و شوتی که زد فوق العاده بود
یه پاس گل عالی هم که به سید صالحی داد
علیرغم قد و قامت بلندی که داره تکنیک فوق العاده ای هم داره
وقتی توپ میاد دستش به راحتی 2-3 نفر رو دریبل میزنه

این رو بدون هیچ تعصبی دارم میگم امسال لایق ترین تیم برای قهرمانی سپاهانه
اگه این تیم و این کادر فنی از او فصل با هم بودن الان خیلی بیشتر از اینا امتیاز داشتیم

در مورد آمار هم که همه چیز دست ماست :
بیشترین برد ، کمترین باخت ، بیشترین گل زده ، کمترین گل خورده ، بهترین تفاضل گل و بالاترین امتیاز

بازی بعدیمون بازیه سختیه
از شانس بد ما پرسپولیس به ما که رسید از این رو به اون رو شد : دی
ولی اگه مثل بازیهای اخیر بازی کنیم میتونیم اون بازی رو هم به راحتی پیروز بشیم

بازم این پیروزی ارزشمند رو تبریک میگم و به امید قهرمانی در لیگ و آسیا

MoH_@_MaD
07-04-2012, 21:46
برونو سزار در گفتگو با ایمنا:
به هیچ وجه دوست ندارم از سپاهان جدا شوم
نمی‌دانم چه کسی شایعه پرسپولیسی شدنم را مطرح کرده است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مهاجم برزیلی سپاهان با تکذیب شایعات پیرامون حضورش در پرسپولیس گفت: من با سپاهان قرارداد دارم و بحث پرسپولیسی شدنم هرگز صحت ندارد.

برونو سزار کورئا در گفتگو با ایمنا با اشاره به شرایطش در سپاهان گفت: سپاهان بهترین باشگاه ایران است و شرایط من در این باشگاه بسیار خوب است؛ من هیچ صحبتی با پرسپولیس نکرده‌ام و به هیچ وجه قرار نیست از سپاهان جدا شوم زیرا یک فصل دیگر هم با باشگاه سپاهان قرارداد دارم.

وی ادامه داد: حتی اگر بخواهم فوتبالم را در ایران ادامه دهم، مطمئن باشید که با سپاهان تمدید می‌کنم چون این باشگاه یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است و من از حضور در سپاهان رضایت دارم.

این مهاجم برزیلی سپاهان تصریح کرد: به هر حال قرار نیست من فصل آینده برای پرسپولیس بازی کنم زیرا با هیچ کس در مورد آینده‌ام صحبت نکرده‌ام و با توجه به اینکه سپاهان تیم با کیفیتی است از حضور در این تیم کاملا راضی‌ام.

oomidd
07-04-2012, 22:01
MoH_@_MaD عزیز واقعا عشق میکنم وقتی میبینم به عنوان یه سپاهانی دوآتیشه یه همچین نقدای خوب و منصفانه ایی مینویسی بابا دست مریزاد یه تنه داری این تایپیکو با قدرت جلو میبری تا سپاهان یه همچین هوادارایی داره دیگه نباید غمی داشته باشه برای سپاهان و هوادارای دو آتیشه ای مثل تو آرزوی موفقیت میکنم

MoH_@_MaD
09-04-2012, 01:04
سپاهان صدر نشین بلامنازع لیگ برتر به گواه آمار

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اختصاصی سپاهان نیوز – کسب نتایج درخشان و صدرنشینی تیم فوتبال سپاهان در لیگ یازدهم و رقابت های آسیایی و بازی روان و زیبای این تیم سبب شد تا افرادی که قهرمانی و موفقیت سپاهان را در تضاد با منافع خود میبینند با اقدامات ناجوانمردانه توپخانه های رسانه ای وابسته به خود را با تهمت و توهین و افترا به سمت سپاهان نشانه رفته و سعی دارند ناکامی های خود را در مستطیل سبز اینگونه در عرصه رسانه ای جبران کنند .

این در حالیست که همین افراد تا پیش از این عامل موفقیت سپاهان را تنها پول می پنداشتند و از ضعف های مدیریتی و ساختار نا مناسب تشکیلات خود چشم پوشی می کردند و با غوغا و هیاهو مشکلات متعددی را در ابتدای فصل برای سپاهان بوجود آورند از جمله اینکه با مطرح کردن قانون سقف قرارداد و ملزم کردن سپاهان به رعایت این قانون مهره های شاخص تیم سپاهان را وادار به جدایی از این تیم کرده ولی براحتی با صرف مبالغ هنگفت و بالاتر از سقف قرارداد بسیاری از این بازیکنان و ستارگان سایر تیم های لیگ برتری را به خدمت تیم های مطبوع خود در آوردند .

اما طی کردن راه موفقیت توسط سپاهان علی رقم همه مشکلات ایجاد شده هنوز هم سبب نشده تا این اشخاص به خود آمده و دلیل واقعی ناکامی هایشان را جستجو کنند و کماکان طبق الگوی رفتاری خود مبنی بر اینکه " اگر من موفق نشدم پس نمی گذارم دیگران هم موفق شوند " رفتار نموده و به قطار در حال حرکت سپاهان در ریل موفقیت سنگ اندازی می کنند .
اکنون با گذشت 29 هفته از رقابت های لیگ برتر تیم سپاهان با آمار خیره کننده خود با بیشترین پیروزی ، کمترین شکست ، بهترین خط حمله ، بهترین خط دفاع و بالاترین تفاضل گل صدر نشین بلامنازع لیگ برتر کشور است و بازی های روان و زیبای سپاهان نیز به همگان ثابت می کند که این جایگاه به حق در اختیار این تیم است و حاشیه سازی های مطرح شده هیچ خللی را در روند موفقیت سپاهان بوجود نخواهد اورد .

ضمن آرزوی موفقیت در دیدار های آتی امید است تا با درایت کادر مدریتی و فنی و همچنین تمرکز و تلاش بیش از پیش بازیکنان غیرتمند سپاهان و به یاری خداوند متعال چهارمین قهرمانی در لیگ و سومین قهرمانی پیاپی سپاهان با در اختیار داشتن بهترین آمار های فنی در همه ابعاد کسب شود .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
26-04-2012, 19:54
سلام و تبریک بابت این برد ارزشمند
دیگه میشه گفت قهرمانی قطعی شد مگه اینکه اتفاقات عجیب غریبی رخ بده ( اشاره به سال 87 )
با یه برد جلوی مس و یه مساوی با ذوب به راحتی قهرمانیم

امروز بازی خوبی انجام دادیم
اکثر مواقع بازی دست ما بود و بیش از 70 درصد مالکیت توپ رو در اختیار داشتیم
موقعیت گل 10 در برابر 3 بود ، یه پنالتی از دست دادیم و ...
خوشحالم که حق به حق دار رسید

خط دفاع به غیر از یکی دو مورد خوب کار کرد
ولی بیگ زاده بازم افتضاح بازی کرد
خیلی توپ لو داد و سانترهاش هم که یا تو اوت بود یا تو دست دروازه بان

جانواریو چند بازیه که بد جور افت کرده
محرم با پاس گلی که داد و گلی که زد بهترین بازیکنمون بود
تعویض های کرانچار خوب بود با اومدن جمشیدیان و کریمیان خط هافبک جون گرفت و خود کریمیان هم گل رو زد

سوکای استارت های خوبی داشت که روی یکی از همین استارت ها تونست یه پنالتی گرفت
امروز روز سزار نبود و حرکت خاصی ازش ندیدیم
امید به غیر از پنالتی که از دست در بقیه مواقع بازی خوب بود . چند تا شوت خوب هم زد

شاهین هم کاملا مشخص بود اومده بود یه تساوی بگیره و بره
طالبلو هم بد مصدوم شد فکر کنم آرنجش شکست
کاش شاهین تو لیگ بمونه واقعا حیفه این تیم با این همه تماشاگر متعصبی که داره سقوط کنه


حمید رضا صدر بین دو نیمه حرف قشگی زد : تیم های ایرانی باید سپاهان و مدیریتش رو الگوی خودشون قرار بدن

واقعا جا داره از زحمات مدیریت تیم به خصوص جناب رحیمی و آقای خوروش تشکر کنم که تیم رو در بدترین شرایط تحویل گرفتن و به بهترین شرایط رسوندن

و خوشحالم که داریم تو قهرمانی هتریک میکنیم
این قهرمانی خیلی شیرین تر از دو قهرمانی گذشته اس و خیلی چیزا رو به خیلی ها ثابت خواهد کرد

و باز هم متاسفم واسه رسانه ملی که تبدیل شده به رسانه پایتخت
واقعا جای تاسف داره بازیهای تیمی که برای سومین سال متوالی در حال قهرمان شدنه رو نشون نمیدن و در عوض همه ی بازیهای یه تیم در حال سقوط پخش زنده میشه

MoH_@_MaD
26-04-2012, 21:03
کرانچار: اجازه نمي‌دهم قهرماني را از ما بگيرن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سرمربي تيم سپاهان گفت: اجازه نمي‌دهم با به وجود آوردن شرايط بيروني فوتبال، قهرماني را از ما بگيرند.

زلاتکو کرانچار پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش مقابل شاهين بوشهر گفت: شيريني اين برد را کاملا احساس مي‌کنم. چون اين پيروزي ما را به قهرماني نزديک کرد. 21 سال تجربه مربيگري و بازيکني دارم و سختي‌هاي زيادي ديده‌ام و مي‌دانم با چه سختي به اينجا رسيده‌ايم. با تيمي بازي داشتيم که براي بقا تلاش مي‌کرد. اين موضوع کار ما را سخت‌تر کرده بود.

وي تصريح کرد: با احترام به تيم حريف بايد بگويم کيفيت ما بالاتر بود و لياقت بردن اين بازي را داشتيم. دو ديدار مهم ديگر داريم و تنها برد مي‌خواهيم تا هواداران را به قهرماني نزديک کنيم. اجازه نمي‌دهم با ايجاد شرايط بيروني فوتبال قهرماني را از دست ما بگيرند.


سرمربي سپاهان با بيان اينکه با قهرماني هديه بزرگي به مردم اصفهان خواهد داد، گفت: خوشبخت‌ترين انسان‌هاي روي زمين در حال حاضر ما هستيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا در اوايل فصل از پاپي که بازيکن بومي سپاهان است، استفاده نمي‌کرد اما در اين ديدار حساس کريميان را روي نيمکت نشاند و پاپي را به ميدان فرستاد،‌ اظهار داشت:‌ بازيکنان زيادي داريم که هر کدام جايگزين مناسبي براي ديگري هستند. کريميان کمي مصدوم بود که لازم ديديم از جايگزينش استفاده کنيم. کيفيت بازيکنان در سطح يکديگر است و مشکل خاصي احساس نمي‌کنم.


کرانچار در پاسخ به اين سؤال که پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي 4 گل دريافت کرد و با توجه به اينکه پرسپوليسي‌ها قبل از ديدار مقابل سپاهان گفته بودند براي استقلال بازي مي‌کند و آيا اين مسائل مشکوک نيست، گفت: پرسپوليس دچار مشکلات زيادي است و با توجه به تهديدهايي که از طرف AFC مبني بر کسر امتياز از اين تيم شده شرايط روحي خوبي ندارد. تراکتورسازي هم گام به گام ما را تعقيب مي‌کند و منتظر لغزش ماست. سعي کردم همواره در مورد مسائل فني صحبت کنم و کاري به حواشي و مسائل غيرفني ندارم. در اين زمينه هم اظهار نظر نمي‌کنم و خودم سرنوشت تيمم را رقم خواهم زد.


سرمربي سپاهان در پاسخ به اين سؤال که چرا در ابتداي ورودش به اين تيم قول قهرماني نداد و آيا اين موضوع به اين خاطر بود که در صورت عدم قهرماني انتقادات از او زياد نشود، خاطرنشان کرد: زماني که به سپاهان آمدم 9 امتياز کمتر از استقلال داشتيم اما حالا 3 امتياز بيشتر داريم. وقتي به اين تيم آمدم مشکلات خاصي وجود داشت. فشار زيادي تحمل کردم اما تيمي که ما ساختيم به مرور خودش را پيدا کرد و به شخصيت قهرماني رسيد و بازيکنان هم با عشق زياد به سپاهان بازي کردند.

کرانچار درباره اينکه مردم اصفهان قهرماني اين تيم را در فصل جاري شيرين‌تر از قهرماني سپاهان در زمان قلعه نويي مي‌دانند، گفت: شايد حلاوت و شيريني اين قهرماني به اين خاطر است که زماني که ما آمديم پنجم جدول بوديم. استقلال، تراکتورسازي، صبا و نفت بالاتر از ما بودند اما با تلاش و کوشش فراوان فاصله را کم کرديم و به اينجا رسيديم. از طرفي 6 بازيکن بزرگ تيم قبلي از اين تيم جدا شده بودند و حاشيه‌هاي فراواني اطراف تيم بود.


اين مربي در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسيد ابراهيمي با روحيه پاييني پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و آن را خراب کرد، گفت: من ‌چنين اعتقادي ندارم. وي مسئوليت سختي داشت و به اين خاطر فشار زيادي را تحمل مي‌کرد. ابراهيمي امروز براي ما همه کار کرد و صد در صد در خدمت تيم بود. اتفاقي که در ليگ قهرمانان اروپا افتاد، نشان داد بازيکنان بزرگ هم مي‌توانند پنالتي خراب کنند و اين موضوع ممکن است براي هر بازيکني اتفاق بيفتد.

سرمربي سپاهان درباره اينکه به نظر مي‌رسيد در اين ديدار تحت فشار روحي و رواني زيادي بودند و آيا در دو هفته باقيمانده بيشتر روي مسائل روحي و رواني کار خواهد کرد يا تاکتيکي، عنوان کرد: پيروزي در اين مسابقه تفاوت زيادي با ساير بردهاي ما داشت چون ما را با قهرماني نزديک‌تر کرد. فشار زيادي روي تيم بود. در بازي‌هاي قبل فرصت جبران داشتيم اما در اين مسابقه فرصت اشتباه نداشتيم و بايد پيروز مي‌شديم. تلفيقي از اين دو روش را در دو هفته باقيمانده روي بازيکنان پياده و هم فني و هم رواني با بازيکنان کار مي‌کنم.



سرمربي شاهين: چشم به ضد حملات داشتيم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سرمربي تيم شاهين بوشهر اعلام کرد که در ديدار با سپاهان روي ضدحملات برنامه‌ريزي کرده بودند.

اصغر کامياب پس از شکست 2 بر صفر تيمش مقابل سپاهان گفت: با توجه به حساسيت بازي و نياز مبرم به سه امتياز با علم به اين موضوع که بازي خانگي سپاهان شرايط ويژه‌اي مي‌خواهد و اينکه آنها براي قهرماني حتما براي پيروزي مي‌آيند تيم را ارنج کرديم.

وي ادامه داد: سيستم بازي ما دفاعي بود و چشم به ضد حملات داشتيم. برنامه‌ريزي ما در نيمه اول جواب داد و به اهدافمان رسيديم و حتي دو سه موقعيت گل هم داشتيم که موفق نشديم.


کامياب عنوان کرد: سپاهان تيمي است که در 15 دقيقه آخر خطرناک عمل مي‌کند و مي‌تواند نتيجه را تغيير دهد. با وجود اينکه اين موضوع را به بازيکنان گوشزد کرده بوديم و با توجه به شکستن دست طالب‌لو، از نظر روحي و رواني شرايط تيم به هم ريخت و در خط دفاع دچار مشکل شديم. شايد اگر کمي باتجربه‌تر بوديم مي‌توانستيم دقايق باقيمانده را پشت سر بگذاريم. البته سپاهان باشگاه بزرگي است که براي قهرماني مجدد تلاش مي‌کند.

سرمربي شاهين در پاسخ به اين سؤال که با توجه به شرايط اين تيم به نظر مي‌رسيد يک امتياز هم در اين ديدار به درد شاهين نمي‌خورد،‌ گفت: ‌يکي از رقباي اصلي ما راه آهن است که ديداري مستقيم با اين تيم داريم. به هر حال حساب شده کار کرديم. سپاهان هم تيمي نبود که بخواهيم به راحتي سه امتياز از آنها بگيريم. هدف ما روي ضد حملات بود تا حريف را اسير کنيم.


کامياب در پاسخ به اين سؤال که آيا اين رفت و آمد مربيان در شاهين باعث وضعيت امروز اين تيم نشده و آيا بهتر نبود از همان ابتدا از مربيان بومي استفاده مي‌شد،‌ اظهار داشت: دنبال کالبد شکافي مشکلات گذشته نيستم چون دردي از ما دوا نمي‌کند. تنها هدف ما پيروزي در دو هفته باقيمانده و اميدواري به عدم نتيجه گيري رقبايمان است.



وي در پاسخ به اين سؤال که آيا حضور يک تيم قدرتمند از بوشهر بهتر از دو تيم ضعيف از اين استان در ليگ برتر فوتبال نيست، گفت: حس ناسيوناليستي ندارم که بخواهم صحبت کنم. بوشهر از گذشته بازيکنان بزرگي داشته است. از قديمي‌هاي سپاهان هم که به نوعي از مکتب شاهين هستند‌، سؤال کنيد اين موضوع را تائيد مي‌کنند. مي‌توانيم همزمان چند تيم داشته باشيم اما با توجه به محدود شدن بودجه‌ها در تيم‌هاي حرفه‌اي شرايط به گونه‌اي است که تحت فشار هستيم.

کامياب خاطرنشان کرد: تصور مي‌کنم اگر استعداديابي خوبي در بوشهر انجام شود، مي‌توانيم بازيکنان خوبي نظير کريميان و ماهيني را کشف کنيم. امثال اين بازيکنان در بوشهر زياد هستند.

وي درباره اينکه طالب‌لو در ديدار مقابل استقلال پرانتقاد ظاهر شد و آيا به اين موضوع اعتقاد دارد،‌ گفت: اين حرف را قبول ندارم. آن بازي را کاملا آناليز کرديم و مخالف نظر شما هستم. حتي طالب‌لو در بازي مقابل استقلال در کسب يک امتياز نقش زيادي داشت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
26-04-2012, 21:46
سپاهان 2-0 شاهین / پیروزی تقدیم به امید ابراهیمی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس

دوره يازدهم- هفته سي‌ودوم

سپاهان اصفهان- شاهين بوشهر

نتيجه دیدار رفت: شاهین بوشهر 1- سپاهان 1

پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391- ساعت 17:00

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تماشاگر: 10هزار نفر

داور: سعید مظفری‌زاده

كمك‌ها: مسعود فرح‌نیا- غلام آموزگار

اخطار : وحيد طالب‌لو(73) و ايوان پتروويچ(91)


سپاهان اصفهان: رحمان احمدی- سیدجلال حسینی- محسن بنگر- حسن جعفری (80- هادي تاميني)- هاشم بیگ‌زاده- امید ابراهیمی- فابیو جان‌واریو (68- احمد جمشيديان)- محرم نویدکیا- جواهير سوکای- حسین پاپی (58- مهدي كريميان)- برونو سزار

سرمربی: زلاتکو کرانچار


شاهین بوشهر: وحید طالب‌لو (85- محمد صادقيان)- علی انصاریان- لک چیرا- محسن ایران‌نژاد- مسعود نظرزاده- مهدی کیانی- مهدی نوری- امجد شکوه‌مقام- سعید بیات (62- ايوان پتروويچ)- عباس پورخسروانی- منصور تنهایی (90- مرتضي عزيزمحمدي)

سرمربی: اصغر کامیاب


شرح بازی:
سپاهان برای حفظ و تداوم صدرنشینی خود در شرایطی که سیدمهدی سیدصالحی و حسن اشجاری را بخاطر محرومیت در ترکیب خود ندارد در حالی به مصاف شاهین بوشهر می‌رود که بیشتر از هميشه به سه امتیاز این مصاف نیاز دارد. بوشهری‌ها هم با توجه به شرایط حاد و خاص‌شان در قعر جدول می‌خواهند طی یک بازی انتحاری یقه صدرنشین را در فولادشهر بگیرند. ضمن اين‌كه رایگان شدن این جدال حساس از سوی باشگاه فولاد مبارکه باعث شد تا استقبال بی‌نظیری از سوی تماشاگران اصفهانی بشود.

نیمه اول:

زردجامگان اصفهان با شروع بازی از چپ و راست دروازه وحید طالب‌لو را هدف آماج حملات خود قرار دادند تا این‌که خط دفاع 5نفره بوشهری‌ها با کمک دیگر هافبک‌های این تیم فقط به دفع کردن توپ‌های سپاهانی‌ها می‌پرداختند. البته در همان دقایق ابتدایی اگر شانس کمی با جواهیر سوکای و برونو سزار همراه می‌شد شاید طلایی‌پوشان به گل می‌رسیدند که این اتفاق نیفتاد. شاگردان کامیاب در اوج حملات سپاهان هم نیم‌نگاهی به دروازه زردپوشان داشتند تا بتوانند به گل برسند که باید به فرار عباس پورخسروانی از کمند خط دفاعی زردپوشان اشاره کرد که البته مظفری‌زاده گل پورخسروانی را آفساید اعلام کرد. به هر حال شاگردان کرانچار از تمامی روزنه‌های خط دفاعی شاهین بوشهر با حرکات ترکیبی و شوتزنی بخت‌های خود را برای گلزنی آزمودند که در 45 دقیقه نیمه اول اين حملات به جاي نرسيد.

نيمه دوم :

طلایی‌پوشان اصفهانی در بدو ورود به مستطیل سبز وقتی از نتیجه 4-0 تراکتورسازي در مقابل پرسپوليس مطلع شدند با سرعت دادن به مسابقه باز هم خیمه سنگین و فشار حملات خود را روی دروازه شاهین بوشهر ادامه دادند. هافبک‌های سپاهان با میدانداری و ارسال پاس‌های عمقی جواهیر سوکای و برونو سزار را تغذیه مي‌کردند که دروازه‌بان و مدافعان پرتعداد شاهین یا توپ‌ها را دفع می‌کردند یا آن را به کرنر می‌فرستادند.

زلاتکو کرانچار هنگامی که حملات شاگردانش را در لایه‌های پرتعداد خط دفاعی شاهین محو شده می‌دید با فراخواندن مهدی کریمیان و احمد جمشیدیان قصد داشت تا بتواند قفل دروازه طالب‌لو را بگشاید که اتفاقا جواهیر سوکای در یک فرار تند و سریع توانست با خطای دروازه‌بان شاهین یک پنالتی را به سود زردپوشان به ارمغان بیاورد اما امید ابراهیمی در کمال ناباوری توپ را به طالب‌لو سپرد و بخت مهم گلزنی را از دست داد. در دقایق انتهایی مسابقه وقتی تیر سپاهانی‌ها به سنگ می‌خورد محسن بنگر خط دفاعی را رها کرد و به دیگر مهاجمان تیمش اضافه شد تا بتوانند قفل دروازه شاهین را باز کنند اما يك بي‌احتياطي از سوي مهدی نوری مدافع تیم شاهین سبب شد تا وحید طالب‌لو مصدوم و بعد از يك مداواي 10دقيقه‌اي راهی بیمارستان شود. بعد از تعويض دروازه‌بان شاهين، سپاهانی‌ها دوباره بر شدت حملات خود افزودند که بالاخره مهدی کریمیان بازیکن بوشهری‌الاصل سپاهان توانست تیر خلاص را بر بال‌های شاهین بزند. بعد از گل اول تازه موتور زردپوشان گرم شد و در دقایق اضافی مسابقه محرم نویدکیا توانست از اشتباه خط دفاعی شاهین نهایت بهره را ببرد و گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.


شرح گل‌ها:

1-0 سپاهان؛ دقيقه 94: ضربه کاشته ارسالی محرم نویدکیا در دهانه دروازه با ضربه سر مهدی کریمیان در قعر دروازه شاهین بوشهر نشست.

2-0 سپاهان؛ دقيقه 100: اشتباه مدافع شاهین در دفع توپ سبب شد تا محرم نویدکیا نهایت استفاده را ببرد و گل دوم را در دهمين دقيقه وقت‌های تلف شده به شاهین بزند.


دقایق کلیدی:

9 : پاس عمقی سزار وقتی با شوت آرام جواهیر سوکای توام شد وحید طالب‌لو با یک جایگیری عالی توپ را از آن خود کرد.

12 : ارسال سانتر حسین پاپی در قلب خط دفاعی بوشهر با ضربه چیپ سزار به بالای دروازه رفت.

24 : وقتی عباس پورخسروانی از کمند خط دفاعی سپاهان گریخت و توپ را به تور دروازه رحمان احمدی چسباند، داور گل را نپذیرفت و آن را آفساید اعلام کرد.

40 : حرکت پا به توپ و شوت سرکش برونو سزار در داخل محوطه جریمه شاهین به تور بغل دروازه وحید طالب‌لو اصابت کرد
43 : باز هم عباس پورخسروانی از فضای بین مدافعان سپاهان نهایت بهره را برد و در حالت تک به تک با رحمان احمدی بهترین موقعیت شاهین را هدر داد.

62 : ارسال کرنر نویدکیا با استپ و شوتزنی محسن بنگر همراه شد که وحید طالب‌لو با یک رفلکس عالی توپ را راهی کرنر کرد.

63 : شوت سرکش و روپای امید ابراهیمی زوزه‌کشان و با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقيقه 74: فرار جواهير سوكاي از كمند خط دفاعي شاهين سبب شد تا در حالت تك به تك با وحيد طالب لو قرار بگيرد كه مظفري‌زاده حركت طالب‌لو را خطاي پنالتي تشخيص داد. پنالتي را اميد ابراهيمي زد و طالب‌لو موفق به مهار آن شد.

94 : برونو سزار در حالت تک به تک با صادقیان دروازه‌بان دوم شاهین توپ را به بیرون دروازه زد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

MoH_@_MaD
26-04-2012, 22:23
یه نکته ی جالب اینکه الان 65 امتیاز داریم و فقط 2 امتیاز تا رکورد لیگ ( که دست خودمونه ) فاصله داریم

یعنی با گرفتن 3 امتیاز از دو بازی باقیمونده رکورد رو میشکونیم و اگه بتونیم 6 امتیاز رو بگیریم با 71 امتیاز اولین تیمی هستیم که تونسته امتیازات یه فصل خودش رو به بیش از 70 امتیاز برسونه

از اون طرف سپاهان اولین تیمیه که تونسته دو فصل پیاپی قهرمان بشه و به احتمال خیلی زیاد اولین تیمی خواهد بود که در قهرمانی ها هتریک میکنه

و اگه اتفاق خاصی رخ نده در 11 دوره لیگ برتر تونستیم 4 قهرمانی رو بدست بیاریم + 3 قهرمانی جام حذفی + نایب قهرمانی آسیا + حضور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا

با تمام وجود به این تیم افتخار میکنم :40::40:

MoH_@_MaD
27-04-2012, 14:15
سپاهان ۲ - شاهین بوشهر صفر گلها: مهدی کریمیان ، محرم نویدکیا
گزارش بازی:
چه بازی نفس گیری بود! تیم شاهین بوشهر از همان شروع بازی ، با اتخاذ یک تاکتیک تدافعی تمامی راه های نفوذ را بسته بودند، گویی کادرفنی این تیم چندین و چند بار بازی بارسلونا و چلسی را دیده بود و دقیقا همان تاکتیکی را شبیه سازی کرده بودند که چلسی در خانه بارسا از آن استفاده کرد و شاگردان روبرتو دی متئو ، گواردیولا را در نیوکمپ ناکام گذاشتند.(منتها با با سطح کیفی لیگ ایران)


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در نیمه دوم هم شاهد بازی مشابه نیمه اول بودیم و مدام هم خبر می رسید تراکتورسازی تبریز ، پرسپولیس تهران را گل باران کرده و همین باعث استرس هواداران شده بود.
بالاخره آنچه انتظارش را داشتیم اتفاق افتاد و با حرکت زیبای سوکای یک ضربه پنالتی نصیب سپاهان شد اما طالب لو پنالتی را از امید ابراهیمی گرفت تا ورزشگاه غرق در غم و اندوه شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لحظاتی بعد وحید طالب لو که از ابتدای بازی به شکل زیرکانه ای وقت کشی می کرد در یک برخورد سنگین با مدافع شاهین (نوری) و مهاجم سپاهان، دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و با آمبولانس روانه بیمارستان شد تا با حدود ده دقیقه وقفه، بازی دوباره جریان پیدا کند.
ورزشگاه یک پارچه سپاهان را تشویق می کرد تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی مهدی کریمیان بازیکن بوشهری سپاهان، سانتر زیبای محرم را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا ورزشگاه یکباره منفجر شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چند دقیقه بعد سزار هم موقعیت صددرصد به دست آورد اما با بدشانسی ، موقعیت به گل تبدیل نشد.
حالا نوبت محرم بود که با یک توپ ربایی زیبا با دروازه بان حریف تک به تک شود و با یک ضربه زیبا گل دوم را به ثمر برساند تا خیال همه راحت شود .
ورزشگاه غرق در شادی شده بود و هواداران سر ازپا نمی شناختند.
بازی به اتمام رسید و سپاهان در هفته سی و دوم با ۶۵ امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند.

و اما در اصفهان...
در اصفهان ، پس از پیروزی ارزشمند طلایی پوشان، مردم شادی وپایکوبی می کردند، ۴-۵ هزار نفر از هواداران روبروی هتل آسمان (محلی که بازیکنان و کادر فنی بعد از بازی ها معمولا به آنجا می روند) تجمع کرده بودندو شعار قهرمانی سر می دادند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عده ای هم روبروی دفتر باشگاه ، شعارهای زیبایی می دادند، عده ای با تی شرت های زرد رنگ با اتومبیل بوق می زدند ُموتورسواران -هواداران معروف سپاهان- هم با چرخ زنی در شهر ، شادی خود را با مردم تقسیم می کردند، خلاصه همه شادمان بودند و در جای جای اصفهان کارناوال شادی راه انداخته بودند.
پ.ن ۱ : تراکتورسازی هم ۴- ۱ پرسپولیس رو گلباران کرد و همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند.
پ.ن ۲ : بعد از بازی ، جلوی دفتر باشگاه علیرضا مرزبان (مربی سپاهان) از هواداران خواست شعار سپاهان قهرمان میشه.... را بخوانند و خودش هم با هواداران همراه شد، بعد از این سرود زیبا ، مرزبان از قنادی کنار دفتر باشگاه یک مشت شکلات گرفت و کام هواداران را شیرین کرد.


منبع : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
27-04-2012, 14:49
نفر به نفر بازیکنان سپاهان در دیدار برابر شاهین
فوتبال با چاشنی استرس

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در حالی برابر شاهین به پیروزی رسید که با توجه رقابت داغ در بالای جدول و همچنین پیروزی تراکتورسازی با استرس زیادی بازی می کرد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان دیروز در حالی که چندان با طراوت بازی نمی‌کرد اما هرطور که بود بالاخره در دقایق پایانی بازی به لطف فشار تماشاگران خود توانستند دروازه شاهین را باز کنند و ۳ امتیاز واجب این دیدار را کسب کنند.
سپاهان حالا با این پیروزی ۴ امتیاز از دو بازی آتی خود می‌خواهد تا قهرمانی لیگ را برای سومین بار پیاپی برای اصفهانی‌ها به ارمغان بیاورد.

رحمان احمدی(۶):
شاید کم کارترین بازیکن سپاهان در بازی دیروز دروازه بان این تیم بود که مخصوصا در نیمه دوم موقعیت خطرناکی روی دروازه اش ایجاد نشد. رحمان اولین Clean Sheet خود را در سال ۹۱ دشت کند.

جلال حسینی( ۶.۵):
جلال در این بازی علاوه بر اینکه اشتباهی نداشت، بازی بسیار تاثیرگذاری در خط دفاع از خود نشان داد و در اکثر درگیری ها موفق بود.

محسن بنگر(۷):
بازیکن شماره ۸ سپاهان که ۸ سال در این تیم قدمت دارد در کنار سید جلال بهترین زوج دفاعی لیگ هستند و در بازی دیروز با توجه به اینکه پورخسروانی مدام منتظر ضد حملات شاهین بود تا دفاع سپاهان را ویران کند اما سپاهانی‌ها هوشیار بودند و اجازه خودنمایی به پورخسروانی ندادند. البته بنگر از اواسط نیمه دوم به خط حمله رفت تا از توانایی خود در زدن ضربه سر استفاده کند.

هاشم بیک زاده(۴.۵):
اکثر حملات سپاهان از سمت او پیرزی می‌شد و البته عملکرد او و سزار در این سمت چندان راضی کننده نبود و توپ‌های زیادی را لو دادند.

حسن جعفری(۷):
جعفری در نیمه اول روی موقعیت خطرناکی که شاهینی‌ها داشتند بسیار خوب عمل کرد و موقعیت گلزنی را از این تیم گرفت. او همچنین نفوذهای زیادی نیز از سمت راست داشت. جعفری البته در اواسط نیمه دوم با تامینی تعویض شد تا بنگر به خط حمله سپاهان اضافه شود.

امید ابراهیمی(۵.۵):
ابراهیمی هرچند دیروز پنالتی حساسی را از دست داد اما انصافا یکی از خوب های سپاهان بود و وظایف خود را در پست هافبک دفاعی به خوبی انجام داد.

فابیو جانواریو(۵):
جانواریو که در نیمه دوم تعویض شد مانند بازی‌های قبل آن جانواریویی که انتظار داریم نبود و در بازی دیروز نتوانست رضایت کرانچار را جلب کند.

محرم نویدکیا(۵):
یک گل و یک پاس گل سرنوشت ساز از کاپیتان محبوب سپاهانی‌ها در کنار پاس های اشتباه پرشمار او در این بازی

حسین پاپی(۶):
پاپی اولین تعویض کرانچار بود و طبیعتا مربی از او رضایت کامل نداشته است. او البته در دقایقی که در بازی حضور داشت نفوذهای خوبی را از سمت چپ مخصوصا در نیمه اول داشت.

جواهیر سوکای(۵.۵):
سوکای در صحنه های زیادی در متن بازی حضور داشت. او هرچند یک پنالتی سرنوشت ساز از طالب لو گرفت اما در خط حمله با سزار هماهنگ نبود و در صحنه های حساس به یکدیگر پاس نمی‌دادند.

برونو سزار کوریا(۵.۵):
دیروز روز بد سزار بود و او خیلی توپ از دست می‌داد ضمن اینکه چند موقعیت خطرناک و تک به تک را مانند بازی‌های قبل از دست داد.

MoH_@_MaD
27-04-2012, 21:06
کسانی که میگفتن سپاهان لایق قهرمانی نیست فقط کافیه بازی امروز استقلال رو با فوتبالی که دیروز سپاهان ارائه داد مقایسه کنن تا بفهمن که کدوم تیم واقعا شایسته ی قهرمانیه

خب میشه گفت استقلال عملا از کورس قهرمانی کنار رفت و ما موندیم و تراکتور

بازی با ذوب خیلی حساسه و حتما باید برای 3 امتیاز بریم و نباید بزاریم کار به تفاضل گل و این حرفا بکشه

شرایط آسیا یه کم پیچیده ست
سه شنبه یه بازی حساس تو امارات داریم که با روحیه ای که بچه ها دارن احتمال برد هست
و یه بازی حساس مقابل الاهلی تو اصفهان داریم که حتما باید اون بازی رو پیروز بشیم

در کل این چند وقته نتایج باب میل من بود : دی
صعود چلسی به فینال ، برد رئال مقابل بارسلون و به احتمال خیلی زیاد قهرمانی لالیگا ، بازی خوب و بردهای شیرین سپاهان و به احتمال خیلی زیاد قهرمانی لیگ
فقط نرسیدن رئال به فینال یه کم تلخ بود
اونم ایشالا سال دیگه : دی

armin_punisher6
27-04-2012, 23:02
پیشاپیش قهرمانی سپاهان رو به شما اصفهانی عزیز تبریک میگم.واقعا شایستگیش رو دارین.
البته یاشاسین داماش :31:

clau
27-04-2012, 23:03
من طرفدار سپاهان نیستم ولی قهرمانیتون بهتون تبریک میگم ایشالا با برد2بازی اخرتون جام بگیرین تا به بعضی هانشون بدین برای قهرمان شدن کهکشانی بودن مهم نیست تیم بودن مهمه:11:

MoH_@_MaD
28-04-2012, 23:43
حاصل بی‌توجهی سریالی به نماینده فوتبال اصفهان
با اعتراض به ضرغامی؛سپاهان رسانه ملی را بایکوت می‌کند


گروه ورزش - مدیران صدا و سیما به ویژه اعضای شورای سیاست‌گذاری رسانه ملی همچنان برای پوشش تصویری دیدارهای نمایندگان فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تنها بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس را برای پخش زنده و مستقیم انتخاب می‌کند و در کمال ناباوری دیدارهای تیم فوتبال سپاهان قهرمان دوره گذشته لیگ برتر را نادیده می‌گیرند تا به این شکل اوج بی تفاوتی خود را به سرنوشت یکی از نمایندگان فوتبال ایران در این پیکارهای بین المللی نشان دهند.

به گزارش رجانیوز، مسوولان باشگاه سپاهان که تاکنون با بی‌مهری مدیران رسانه ملی مواجه شدند در هفته‌های اخیر بارها به این تفکر اعتراض کردند اما مدیریت شورای سیاست گذاری ورزش سیما بدون توجه به اعتراض باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سیاست‌های تبعیض آمیز خود همچنان تکرار می‌کنند و نسبت به بازی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بی تفاوت هستند.

رفتار مدیران رسانه ملی با واکنش تند هواداران سپاهان اصفهان مواجه شده است، به گونه‌ای که سایت‌های اینترنتی هواداران سپاهان در فضای مجازی با انتشار بیانیه‌های مختلف اعتراض خود را به نوع رفتار مدیران رسانه ملی نشان دادند ،طیف گسترده‌ای از هواداران سپاهان اصفهان با مشاهده رفتار غیر منطقی مدیریت رسانه ملی به ویژه مدیریت شبکه سوم سیما از مسوولان باشگاه سپاهان درخواست کردند به نشانه اعتراض تعاملات خود را با رسانه ملی قطع کنند تا مدیریت رسانه ملی در نوع نگاه خود به باشگاه سپاهان تجدیدنظر کنند.

فشار هواداران ممکن است مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را وادار کند تا در نوع روابط خود با مدیریت رسانه ملی احدیدنظر کند، چون خواسته هواداران سپاهان اصفهان تا حدودی قابل قبول است،گفته می‌شود مدیران باشگاه سپاهان قصد دارند طی نامه‌ای اعتراض رسمی خود را به عزت الله ضرغامی برسانند چون سکوت در این رابطه حق سپاهان و هواداران این تیم را تضیع خواهد کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هواداران سپاهان خود اینک تیم خود را در آستانه سومین عنوان قهرمانی پی در پی می‌بینند از مدیریت رسانه ملی انتظار دارند همانگونه که بازی‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس مورد توجه ویژه مدیریت رسانه ملی قرار می‌گیرد بازی‌های تیم سپاهان اصفهان نیز مورد توجه قرار گیرد،برخی سایت‌های خبری نزدیک به کانون هواداران سپاهان در کنار پیشنهاد بایکوت صدا و سیما از سوی باشگاه سپاهان خبر از امضای طومار اعتراض آمیز هواداران باشگاه سپاهان به عزت الله ضرغامی دادند و مدعی شدند در حاشیه بازی سپاهان اصفهان در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر هواداران این باشگاه طومار اعتراض آمیزی را امضا خواهند کرد که طی آن شکوائیه‌ای رسمی به مدیر رسانه ملی مطرح شده است.

یک مقام آگاه در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار رجانیوز درباره احتمال بایکوت خبری رسانه ملی از سوی مدیریت این باشگاه به نشانه اعتراض گفت:« هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است اما هواداران سپاهان و مدیریت مجموعه فولاد مبارکه سپاهان از مدیران رسانه ملی انتظار دارند نسبت به این مساله رفتاری منصفانه داشته باشند، تیم فوتبال سپاهان در این دوره از بازی‌ها نماینده جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود اما انگار این مساله برای دوستان ما در صدا و سیما به خوبی معنا نشده است چون برای رسانه ملی فقط استقلال و پرسپولیس نماینده ایران هستند.»

این مقام آگاه که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه توضیح داد:«بی مهری مدیران رسانه ملی برای هواداران سپاهان قابل درک نیست، چون در شرایط کنونی شانس سپاهان از استقلال و پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد بیشتر است اما رسانه ملی بدون توجه به این مهم بازی ما را پخش نمی‌کند اما بازی استقلال و پرسپولیس را با تشریفات فراوانی به روی آنتن می‌فرستد.ما آرزوی موفقیت برای استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر داریم اما آیا این انصاف است که بازی‌های این دو تیم در هر شرایطی روی آنتن برود اما بازی‌ها ما به هیچ شکلی پخش نشود.»

نکته جالب توجه اینجاست که مدیران استانی هم به این شیوه معترض هستند، به عنوان نمونه در حین پخش بازی سپاهان برابر شاهین بوشهر گزارشگر سیمای اصفهان که به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های رسانه ملی محسوب می‌شود در اعتراض به نوع برخورد مدیریت رسانه ملی به ویژه شبکه سوم سیما اعلام کرد همچنان شبکه سوم سیما بازی های سپاهان را پخش نمی‌کند تا این پرسش برای مردم اصفهان به وجود آید که چرا رسانه ملی با سپاهان اینگونه رفتار می‌کند.

قطعا گزارشگر سیمای اصفهان به صورت خودجوش چنین اظهارنظری انجام نداده است به همین دلیل می‌توان این نشانه را یکی از کدهای اعتراض مدیران اصفهانی نسبت به سیاست گذاری مدیران رسانه ملی دانست،بدون تردید اگر شرایط به همین شکل پیش برود و رسانه ملی نسبت به نماینده موفق فوتبال اصفهان بی تفاوت باشد مدیران این باشگاه و مدیران کلان استان اصفهان تصمیمی جدی در این رابطه خواهند گرفت که ممکن است یکی از این تصمیمات بایکوت رسانه ملی باشد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
30-04-2012, 14:21
باشگاه سپاهان: لیگ پایان یابد هم شکایت خود را پیگیری می کنیم
شکایت سپاهان از پرونده رودریگو توزی به فیفا


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


خبرگزاری ایمنا: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شکایت خود در مورد تعلیق غیر قانونی محرومیت رودریگو توزی بازیکن تیم تراکتور سازی و حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان را به فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) ارائه داد.

پایگاه خبری باشگاه در متن خبر خود آورده است: متاسفانه با توجه به پیگیری ها و مکاتبات مکرر این باشگاه با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی این فدراسیون در مورد تعلیق غیر قانونی محرومیت بازیکن مذکور، کمیته اضباطی فدراسیون هیچ پاسخی را به شکایت سپاهان ارائه نداده است. لذا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیش از این تامل و تحمل در این رابطه را جایز ندانسته و طبق حق قانونی، شکایت خود را تقدیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال نموده است.

نکته جالب توجه در سکوت کمیته انضباطی در این مورد شکایت باشگاه سپاهان این است که طبق اسناد و نامه های موجود ،درخواست بخشش یک جلسه محرومیت رودریگو توزی از سوی باشگاه تراکتور سازی در تاریخ ۲۰/۱۲/۹۰ انجام شده و رای کمیته انضباطی مبنی بر یکسال تعلیق محرومیت این بازیکن نیز در همان روز یعنی بیستم اسفندماه صادر شده است.

حال سئوال این است که کمیته انضباطی که به سرعت در پاسخ به درخواست باشگاه تراکتورسازی در همان روز رای خود را صاردر نموده چطور هنوز نتوانسته پاسخ شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را بدهد. شکایتی که باشروع تقدیم لوایح در تاریخ ۲۴ اسفندماه ارائه و ثبت گردیده است.

پیگیری شکایت این باشگاه به فیفا حتی در صورت قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در رقابت های لیگ برتر امسال ادامه خواهد داشت و فرای بحث قهرمانی برای مقابله با آراء غیر قانونی و اشتباه مصرانه این شکایت را پیگیری می کنیم.

لازم به ذکر است شکایت و احقاق حقوق از طریق مرجع جهانی فیفا، حقی است که در اساسنامه فدراسیون فوتبال برای باشگاه ها به رسمیت شناخته شده است.

وین رونی
01-05-2012, 20:19
این بازیکنان رو سپاهان چطور پیدا می کنه؟این دو تا فروارد خارجیتون معرکه هستن مخصوصاً سزار خیلی از بازیش خوشم میاد یه چهارچوب شناس یه گرگ که تو محوطه جریمه منتظر بره بی صاحاب هست(منظورم توپه :31: ) به قول معروف اسکات های خوبی دارید

oomidd
01-05-2012, 21:15
امروز من به معنای واقعی افتخار کردم یه سپاهانیم هم بازیو بردیم هم اخلاقو به سپاهانیهای عزیزم این بردو تبریک میگم

EngineeR EhsaN
01-05-2012, 21:36
این جریان اخلاق تو بازی با النصر چی بود؟

Nasser_ZRE
01-05-2012, 21:46
لیگ قهرمانان آسیا
سپاهان با شکست النصر امارات صدرنشین شد/ پنالتی جنجالی سپاهان و اخلاق‌مداری ایرانی ها
خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان اصفهان سه بر صفر تیم النصر امارات را شکست داد و صدرنشین شد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت 20:30 در ورزشگاه المکتوم امارات به مصاف تیم النصر رفت که بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود سپاهان تمام شد.
سزار در دقیقه 44 و جواهیر سوکای در دقیقه 68 و سید مهدی سید صالحی در دقیقه 78 برای سپاهان گلزنی کردند.
عبدالله موسی دروازه بان تیم فوتبال النصر در دقیقه 50 به دلیل انجام خطا پنالتی روی جواهیر سوکای؛ مهاجم آلبانیایی سپاهان با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد.
در این صحنه بازیکنان النصر به داور به شدت اعتراض کردند زیرا بازیکنان سپاهان به خاطر رعایت بازی جوانمردانه توپ را با پرتاب اوت در اختیار بازیکنان النصر قرار داده بودند که سوکای توپ را دنبال کرد تا گلزنی کند و در نهایت با خطای پنالتی متوقف شد.
امید ابراهیمی بازیکن سپاهان برای رعایت بازی جوانمردانه ضربه پنالتی را نزد و توپ را به سمت دروازه قل داد. این حرکت جوانمردانه بازیکن سپاهان با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد. تا شاهد یک پنالتی عجیب در فوتبال آسیا باشیم. پنالتی که در آن بازیکنان ایرانی سپاهان با نزدن آن اخلاق مداری و جوانمردی خود را به نمایش گذاشتند.
در دقیقه 55 نیز رحمان احمدی ضربه پنالتی مهاجم تیم النصر را مهار کرد.
این صحنه بلافاصله بعد از پنالتی سپاهان رخ داد.
رحمان احمدی و فابیو جوانواریو از سپاهان نیز کارت زرد گرفتند.
سپاهان با این برد در این گروه 10 امتیازی شد به صدر جدول آمد و النصر امارات سه امتیازی در رده آخر جدول باقی ماند.
الاهلی 7 امتیازی صدر نشین جدول هم به مصاف لخویا قطر شش امتیازی که در رده سوم قرار دارد رفته است.اگر الاهلی امشب پیروز شود 10 امتیازی خواهد شد و جای سپاهان را در صدر می گیرد اما هر دو تیم سپاهان و الاهلی به دور بعد صعود می کنند. بازی آخر آنها تشریفاتی خواهد بود.






رحیمی پس از شکست النصر اعلام کرد
پاداش 50 میلیون تومانی برای سپاهانی‌ها به خاطر بازی جوانمردانه
خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه سپاهان برای بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان به خاطر انجام بازی جوانمردانه و از دست دادن عمدی یک پنالتی 50 میلیون تومان پاداش در نظر گرفت.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر النصر امارات و صدرنشینی سپاهان در گروه سوم مسابقات، اعلام کرد به دلیل اینکه بازیکنان و مربیان تیم سپاهان ضربه پنالتی را از عمد گل نکردند تا بازی جوانمردانه و اخلاق مداری بازیکنان ایرانی را به نمایش بگذارند، 50 میلیون تومان پاداش برای بازیکنان و کادر فنی سپاهان در نظر گرفت.

MoH_@_MaD
01-05-2012, 23:00
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
سپاهان سه سوته شبه جزیره را فتح کرد
النصر امارات صفر- سپاهان ایران ۳

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: ۳ شلیک سپاهان به دروازه النصر کافی بود تا سپاهان در دوبی از سد النصر بگذرد و حالا خیال خود را بابت صعود راحت کند.

خبرگزاری ایمنا-
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا- گروه C
ورزشگاه: آل مکتوم دوبی
تماشاگر: هزار نفر
گل‌ها: برونو سزار(۴۴)، جواهیر سوکای(68)، سید مهدی سید صالحی( 77) برای سپاهان
اخطارها: فابیو جانواریو(۴۵)، رحمان احمدی(۵۴) و مهدی جعفرپور(۹۰)از سپاهان و مارک برشیانو (۸۳) از النصر
اخراج: عبدالله موسی علی(۵۳) از النصر
النصر امارات: عبدالله موسی ، علی عبدالله، حلال سعید، علی سالم احمد، محمود حسن درویش، حمید عباس(۵۳- مراد عبدلله عبدالغفور(دروازه بان))، حبیب فردان، آمارا دیانه(۸۸- خالد علی)، مارک برشیانو، لئوناردو لیما داسیلو، یونس احمد عبدلله مبارک(۶۴- جمال ابراهیم).
سرمربی: والتر زنگا
سپاهان ایران: رحمان احمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسن جعفری، حسن اشجاری، محرم نوید کیا، فابیو جان واریو(۷۸- احمد جمشیدیان)، برونوسزار(۷۴- مهدی سیدصالحی)، جواهیر سوکای، مهدی کریمیان(۶۷- مهدی جعفرپور)، امید ابراهیمی.
سرمربی: زلاتکو کرانچار
داور: نائب عبدالله کمک اول:ناصر خلیل ابراهیم کمک دوم: ابراهیم مبارک ثابت داور چهارم: عبدالشهید عبدالحسن (کادر داوری از بحرین) ناظر داوری: سعدکمیل از کویت ناظر ای اف سی: مازن رمضان از لبنان
شرح بازی:
سپاهان در حالی به مصاف النصر امارات می‌رفت که در جدول گروه به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الاهلی عربستان با ۷ امتیاز در رده دوم حضور داشت و در آن سو النصر با ۳ امتیاز در انتهای گروه قرار داشت و شکست در این دیدار حکم حذف زود هنگام آنها را امضا می‌کرد.
بازی در حالی با سوت داور بحرینی در ورزشگاه آل مکتوم دوبی آغاز شد که سپاهان از همان ابتدا برتری نسبی به تیم النصر داشت و در دقیقه ۱۵ نیز اولین خطر جدی را روی دروازه النصر ایجاد کرد اما ضربه کریمیان تبدیل به گل نشد.
در اواخر نیمه اول بود که سزار با پاس گل عالی کریمیان گل چیپ و زیبایی را به ثمر رساند تا سپاهان با برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ با خطایی که دروازه بان النصر روی سوکای مرتکب شد داور نقطه پنالتی را نشان داد و دروازه بان النصر را نیز به دلیل خطا و همچنین حرکات ناشایست بعد از پنالتی اخراج کرد تا کار برای سپاهان راحت تر شود. البته ابراهیمی به دستور کرانچار چون پنالتی روی رعایت نکردن بازی جوانمردانه توسط سوکای به دست آمده بود، پنالتی را تبدیل به گل نکرد.
یک دقیقه بعد در آن سوی میدان داور نقطه پنالتی را با خطای احمدی روی دیانه به نفع النصر نشان داد اما آن پنالتی نیز تبدیل به گل نشد تا سپاهانی‌ها به نوعی مزد بازی جوانمردانه خود را بگیرند.
در ادامه این سپاهانی‌ها بودند که با یک یار بیشتر توپ و میدان را در دست گرفتند و توانستند دو گل دیگر نیز توسط سوکای و سیدصالحی به ثمر برسانند تا خیال خود را بابت صعود راحت کرده باشند.
شرح گل‌ها:
۱-۰ (۴۴- سپاهان): پاس تک ضرب و در عمق کریمیان، برونو سزار را در موقعیت مناسب گلزنی قرار داد و سزار با ضربه چپپ تک ضرب دروازه النصر را به طرز زیبایی باز کرد.
۲-۰ (۶۸- سپاهان): با فرار سوکای و پاس در عمق جانواریو توپ به این بازیکن رسید و شوت زمینی و دقیق سوکای وارد دروازه النصر شد.
۳-۰ (۷۷- سپاهان): سید تیر خلاص را زد؛ ارسال کرنر توسط نویدکیا روی سر سیدصالحی نشست و وارد دروازه شد تا گل سوم سپاهان رقم بخورد.
دقایق حساس:
دقیقه ۱۵: ارسال کرنر سپاهان با ضربه سر سید جلال همراه شد و در میانه راه کریمیان با چرخشی ۱۸۰ درجه ای در محوطه ۶ قدم به توپ ضربه زد اما واکنش دروازه بان النصر باعث شد توپ به تیرک دروازه بخورد و موقعیت از بین برود.
دقیقه ۱۹: برشیانو روی ارسال بازیکنان النصر صاحب موقعیت تک به تک شد اما رحمان احمدی ضربه او را دور کرد.
دقیقه ۲۰: جواهیر سوکای با ضربه ای بسیار بد و خود خواهانه موقعیت دو به تک را برای سپاهان هدر داد.
دقیقه ۵۳: با خطای دروازه بان النصر روی جواهیر سوکای، داور نقطه پنالتی را نشان داد اما چون این پنالتی بر اثر رعایت نکردن بازی جوانمردانه توسط سوکای بدست آمده بود، امید ابراهیمی این پنالتی را به دستور کرانچار به آهستگی به دروازه بان پاس داد.
دقیقه ۵۴: با خطای رحمان احمدی روی دیانه، داور نقطه پنالتی را نشان داد اما پنالتی دیانه را رحمان احمدی در دو ضرب مهار کرد و توپ برگشتی سوم نیز راهی اوت شد.
دقیقه ۵۸: شوت سوکای از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه بان تازه به میدان آمده النصر به بیرون رفت.
دقیقه ۶۰: شوت جانواریو با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۰: شوت سوکای به مانند گل لحظات اخیر او با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه ۷۱: شوت بی دقت جعفرپور از نزدیکی محوطه شش قدم به طرز خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ۸۲: نفوذ برشیانو درون محوطه جریمه و شوت محکم او که توسط احمدی مهار شد.
دقیقه ۸۹: شوت محکم ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی به بیرون رفت.
اتفاق ویژه:
هنگامی که سپاهانی‌ها روی اشتباه سوکای در رعایت نکردن بازی جوانمردانه توسط سوکای به پنالتی رسیدند، کرانچار به ابراهیمی گفت پنالتی را تبدیل به گل نکند البته به دلیل اینکه دروازه بان النصر اخراج شده بود زنگا اعتراض‌های زیادی به کادر داوری و همچنین سپاهانی‌ها داشت.
بهترین بازیکن:
جواهیر سوکای در طول بازی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و علاوه بر اینکه گل دوم را به ثمر رساند روی ۱۰ نفره شدن النصری‌ها که البته ناخواسته پیش آمد تاثیرگذار بود.

MoH_@_MaD
01-05-2012, 23:17
تبریک بابت برد
هم بازی رو بردیم هم اخلاق رو
امشب سپاهان به عرب هایی که همیشه جلوی تیم های ایرانی ناجوانمردانه ترین بازیشون رو انجام میدن درس اخلاق داد

ایول به امید ابراهیمی
ایول به رحمان احمدی که غیرت خودش رو به همه نشون داد
پنالتی ای رو که داور به تیم حریف هدیه داد رو فوق العاده مهار کرد و سیو دومش فوق العاده تر از سیو اول بود
انصافا وقتی رحمان رو با رحمتی مقایسه میکنم اگه بهتر از رحمتی نباشه کمتر نسیت و واقعا دعوت نشدنش به تیم ملی به هیچ وجه قابل درک نیست

30 دقیقه نیمه اول بازی رو به دلیل قطع برق نتونستم ببینم و 15 دقیقه آخر نیمه اول یه دفاع عالی و منطقی انجام دادیم و یه گل بسیار زیبا رو از روی حرکت تیمی به ثمر رسوندیم

نیمه دوم اکثر دقایق بازی رو در اختیار داشتیم و علاوه بر زدن 2 گل چندین موقعیت رو هم از دست دادیم
امروز میشه گفت همه ی بازیکنا خوب کار کردند
سید جلال و بنگر تو دفاع عالی کار کردند به خصوص سید جلال که چند تا موقعیت خطرناک رو دفع کرد
جانواریو بر خلاف چند بازی گذشته امروز خیلی خوب بود و یه پاس گل زیبا داد
محرم اگه چشم نخوره داره خیلی خوب کار میکنه و خدا رو شکر تو اکثر بازیها 90 دقیقه بازی سطح بالایی ارائه میده
کریمیان با تیرکی که زد و پاس گلی که داد خوب کار کرد
سوکای و سزار خوب بودند و هر دوشون گلهای زیبایی زدن
سید صالحی هم تو چند دقیقه ای که بازی کرد خوب بود و گل زیبایی هم زد

بازی الاهلی - لخویا هم 3-0 به نفع الاهلی تموم شد و صعودمون به دور بعدی قطعی شد
ایشالا با ارائه یه بازی خوب جلوی الاهلی در فولاد شهر سرگروهیمون رو جشن میگیریم

و در آخر نظر یکی از دوستان سپاهانی :


گل اول= تنب کوچک....
کل دوم=تنب بزرگ.....
گل سوم= ابوموسی....

نهایتا هم خلیج همیشه پارس و غرش شیرانِ بیشه ی زاینده رود....



بازم این پیروزی شیرین رو تبریک میگم

پ.ن : مرزبان وعده داده که در صورت قهرمانی لیگ از فولاد شهر تا اصفهان رو پیاده برمیگرده : دی
فکر کنم از جونش سیر شده
جاده فولاد شهر و پیاده روی :18:

اسطقس
02-05-2012, 00:54
من طرفدار سپاهان نیستم ولی قهرمانیتون بهتون تبریک میگم ایشالا با برد2بازی اخرتون جام بگیرین تا به بعضی هانشون بدین برای قهرمان شدن کهکشانی بودن مهم نیست تیم بودن مهمه:11:



آره رفیق برای قهرمان شدن نباید کهکشانی بود باید دم بعضی ها رو دید.

کسی یادش نرفته که چند سال قبل چطوری قهرمانی رو از سپاهان گرفتید. بخاطر حرکت یه تماشاگر از سپاهان امتیاز کم کردن. شمام که با میثاق معمار زاده ( سایپا ) و یحیی گل محمدی ( صبا باتری ) و مظفری زاده ( معاونت امور داوری باشگاه پرسپولیس و داور بین المللی فوتبالمون ) حسابی امتیاز جمع کردید و کاپ رو گرفتید

sajjad1973
02-05-2012, 06:39
واقعا سپاهان خوب بازی کرد و ابروی ایران رو خرید و ایران و ایرانی روسربلند کرد - همه بازیکنا واقعا خوب بازی کردن - محکم و مردانه . درست برعکس تیم دیگمون که انگار بازیکناش اصلا حال بازی کردن نداشتن - حتی یه پاس هم نمیتونستن به هم برسونن به خصوص در نیمه دوم .

به هرحال یک بار دیگه سپاهان مرهمی بر دل های ما شد.

cdcenter
02-05-2012, 09:27
به هواداران سپاهان تبریک میگم .
بازیکنانش با غیرت و تعصب بازی کردند .
بر عکس دیگران !!

MoH_@_MaD
02-05-2012, 15:03
واسه اینکه این پست پاک نشه تو تاپیک خودمون میزنم




نقش فدراسیون در قهرمانی ها یا سقوط تیم ها 40% موثره.نمونش محروم کردن یه تیم از حمایت تماشاگراش.کسر امتیاز به علل مختلف.محروم کردن بازیگنان کلیدی تیم ها و داوری



این فصل هم چندتا حرکت مشکوک از فدراسیون داشتیم مثل رفع محرومیت محسن بنگر در دقیقه نود قبل از بازی حساسشون به دلیل نداشتن سابقه قبلی!!!!!!!!!!!!!


تک تک این مواردی که بهش اشاره کردین واسه سپاهان اتفاق افتاده
3 ماه محرومیت از بازیهای خانگی ( فصلی که سپاهان در دقیقه 97 قهرمانی رو از دست داد (!!!) ) 3 ماه به جای بازی در اصفهان در یزد بازی کرد
همون فصل 3 امتیاز از سپاهان کم شد
محسن بنگر که بهش اشتباه کردین به خاطر اشتباه فاحش داوری اخراج شد و بازی جلوی ملوان رو از دست داد
جالبه بازیکنی که روی اشتباه مسلم داوری یک جلسه محروم شد رو یه جلسه ی دیگه هم محروم کردن و بازی با پرسپولیس رو هم از دست داد و همون محرومیتش باعث شد که روی اشتباه فاحش بازیکن جایگزینش یعنی تامینی بازی برده جلوی رو مساوی کنیم

جالبه از بخشش محرومیت صحبت میکنید اونوقت اشاره ای به رودریگو توزی بازیکن تراکتور که یک ساعت قبل از بازی سپاهان بخشیده شد نمیکنید
بازیکنی که یک جلسه محرومیت داشت و به هیچ عنوان امکان بخشش یک جلسه محرومیت وجود نداره رو یک ساعت قبل از بازی با سپاهان بخشیدن
بازیکنی که تو بازی گل تراکتور رو به ثمر رسوند
که البته بخشش هم به خاطر اورگانی که از تراکتور حمایت میکنه زیاد جای تعجب نداره

بزارید منم به چند تا از این حرکات مشکوک فدراسون اشاره کنم
فدراسیونی که چندین و چند بار ماهیتش تو برنامه 90 واسه همه مشخص شده اینکه کلا هیچکارست و همه ی فرمان ها و دستورات سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش رو اجرا میکنه که خب ماهیت اونهام واسه همه مشخصه که از چه دو تیمی حمایت میکنن
امسال همه ی تلاشش ها شد تا جام به سپاهان نرسه که چند نمونش رو اینجا میگم :

-اول فصل با اون قانون مسخره ی سقف قرارداد باعث شدن همه ی بازیکنای اصلی سپاهان و کادر فنی از این تیم برن وجالب اینکه اکثرشون هم به استقلال رفتن
اونوقت استقلال با خرید بازیکنانی مثل رحمتی ، حیدری ، تیموریان و ... تیمی کهکشانی میبنده و آشکارا این قانون رو نقض میکنه ولی هیچ اتفاقی نمیفته

- در بازی تراکتور- استقلال تماشاگران تبریزی هر کاری دلشون خواست کردند
از فحاشی به داور بگیر تا پرت کردن برف به بازیکنا ، شکستن صندلی های ورزشگاه و ... و متاسفانه هیچ تنبیهی برای این تیم در نظر گرفته نمیشه ( این یکی به ضرر هر دو تیم دیگه بود ) که با توجه به ارگان حمایت کننده بازم جای تعجب نداره
در حالی که اگه تماشاگرای سپاهان این حرکات رو انجام داده بودند این فصل که هیچی از کل بازی های خانگی فصل بعد هم محروم میشدند


-چندین بازیکن استقلال دوپینگ میکنن و با دوپینگ قهرمان حذفی میشن ولی هیچ اتفاق خاصی نمی افته و مسئولین به بزرگی خودشون بازیکنای دوپینگی رو میبخشند
در حالی که اگه بازیکنای سپاهان دوپینگ کرده بودند فقط خدا میدونه که چه بلایی سرشون میاوردند

-اشتباهات مکرر داوری به نفع استقلال
استقلال امسال دست کم بین 10-15 رو امتیاز رو از روی اشتباهات داوری به دست آورد و اگه این اشتباهات نبود الان باید با تیمهای نفت و صبا برای رده سومی میجنگید نه قهرمانی

جالبه شما تیمی رو که دارای بیشترین برد ، کمترین باخت ، دومین خط حمله لیگ (با اختلاف یک گل ) ، بهترین خط دفاع لیگ ، بیشترین تفاضل گل و بیشترین امتیاز داره رو شایسته قهرمانی نمیدونین
تیمی که اول فصل کادر فنی و بیش از70 درصد از بازیکنای تاثیر گذار و فیکس فصل پیشش رو از دست داد
و بهترین بازیکنی که خرید عماد رضای ناآماده بود
کادر مدیریتی موفقش بعد از 10 سال عوض شد و کلی حاشیه برای تیم ایجاد شد
ولی سپاهان نشون داد این افراد نیستن که به سپاهان شخصیت میدن بلکه این سپاهانه که به اونها شخصیت میده

هر کاری تونستن کردن و خواهند کرد تا جلوی قهرمانی سپاهان رو بگیرن ولی با یاری خدا در آستانه سومین قهرمانی متوالیمون هستیم و در آسیا به عنوان اولین تیم ایرانی با اقتدار از گروهمون صعود کردیم

و در آخر
قله نویی پارسال حرف قشنگی زد :
سپاهان مانند قطاریه که با سرعت در مسیر خودش در حال حرکته و بقیه سعی دارند که با سنگ پرانی متوقفش کنند و هیچگاه موفق نخواهند شد

adak
04-05-2012, 01:08
به امید خدا و به کوری چشک حسودان برای 4 امین بار قهرمان ایران میشه . درود بر باشگاه حرفه ای سپاهان

MoH_@_MaD
05-05-2012, 13:30
من فقط به چند مورد از داوری هایی که نفع استقلال بوده اشاره میکنم که تماما طبق گفته ی کارشناسان برنامه نود هستن نه اینکه از خودم در بیارم :

- بازی سایپا - استقلال گلی که زندی از روی ضربه ی آزاد زد اصلا خطا نبود و همون گل باعث شد استقلال بازی باخته رو مساوی کنه

- بازی استقلال - فولاد در آزادی 2 پنالتی برای فولاد گرفته نشد

-بازی با تراکتور بازیکن تراکتور به اشتباه اخراج شد ، یک پنالتی به نفع استقلال گرفته شد و پنالتی تراکتور گرفته نشد

- بازی با پرسپولیس یه بازیکن پرسپولیس به اشتباه اخراج شد

- بازی با مس سرچشمه یک پنالتی واسه مس گرفته نشد ، آرش برهانی باید اخراج میشد که نشد ، گل کاملا آفساید استقلال صحیح اعلام شد

- بازی شاهین بوشهر گلی که استقلال از روی کرنر زد اصلا کرنر نبود

و ...

همونطور که گفتم تمام اینها گفته های کارشناسای برنامه ی نوده نه اینکه از خودم در بیارم

جالبه بازی استقلال - سپاهان اصلا صحنه ی آرش برهانی در برنامه ی نود نشون داده نشد اونوقت رو چه حسابی گل صحیح بوده ؟؟
ضمن اینکه در همون بازی تک به تک صد در صد عماد رضا به اشتباه آفساید گرفته شد

بازی با داماش کارشناس داوری برنامه نود به وضوح اعلام کرد که گل صحیح بوده

همینطور صحنه نوروزی در بازی پرسپولیس به وضوح اعلام کرد که پنالتی نبوده

کلا هر جا کارشناسی ها به نفعتون باشه قبول دارید و هر جا به ضررتون باشه خیر ؟؟

به جرات میتونم بگم آخرین باری که داوری به نفع سپاهان بوده رو به خاطر ندارم
خوشحال میشم بیاید بگید در کدوم بازی داوری به نفع سپاهان بوده البته طبق گفته ی کارشناسان داوری نه نظر شخصی خودتون


متاسفانه یه خصلتی که ما ایرانی ها داریم اینه که نمیتونیم موفقیت های دیگران رو ببینیم و همیشه سعی در توجیح کردن عدم موفقیت خودمون داریم
مثلا وقتی میبینیم طرف پولداره اولین چیزی که به ذهنمون میرسه اینه که طرف حتما دزد و کلاهبرداره و پیش خودمون فکر نمیکنیم که شاید از روی تلاش و زحمت به اینجا رسیده
تو فوتبال هم همینطوره
اگه سپاهان ببازه یا مساوی کنه بازی کاملا پاک و جوانمردانه بوده ولی اگه ببره تبانی و ...
اگه مجید جلالی به نفعمون نتیجه بگیره بگیره مرده و اگه به ضررمون بشه مجید جلالی و فولاد میشن نامرد و تبانی کار

الان شما بازی سپاهان - ذوب رو نگاه کنین
ذوبی که امسال داره یکی از بدترین فصل هاش رو میگذرونه و مشکلالت مالی زیادی داره
رفت و برگشت به تراکتور باخت
از 3 بازی ای که با استقلال انجام داد 2 باخت و 1 یک مساوی بدست آورد یعنی فقط یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن
تو اصفهان 3 تا از سایپا خورد
و ...
همه ی این بازی ها پاک بودند حالا اگه بیاد به سپاهان تیم صدر نشین جدول و مدعی اصلی قهرمانی ببازی میشه تبانی و ...

قبلا هم گفتم این حرف ها بوده و خواهد بود
مهم اینه که سپاهان داره تو قهرمانی ها هتریک میکنه و رکوردی به جا میذاره که حالا حالاها شکسته نخواهد شد
هر کی هم هر جور دوست داره میتونه فکر کنه اصلا مهم نیست

MoH_@_MaD
05-05-2012, 22:34
ذوب‌آهن حتی اگر ببرد کمکی به فتح‌الله‌زاده نمی‌کند
کرانچار: سپاهان حتی اگر فردا ببازد استقلال قهرمان نمی‌شود
سنت‌ها ساخته شده‌اند که شکسته شوند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم سپاهان در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون پیروزی ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان گفت: سپاهان حتی اگر فردا ببازد، کمکی به قهرمانی استقلال نمی‌شود زیرا باز هم سرنوشت قهرمانی دست خودمان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این داربی شرایط خاص خودش را دارد و مثل همه داربی‌های دنیا از جذابیت خاصی برخوردار است اما برای ما مهم است که سه امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم و کیفیت بالایی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: اگرچه بازی رفت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما آن بازی در شرایطی بود که هر دو تیم وسط جدول بودند اما اکنون شرایط عوض شده و ما می‌توانیم با شرایط کنونی قهرمان شویم بنابراین همه بازیکنان درون زمین هستند و بیرون زمین کیفیت خوبی از خودشان نشان می‌دهند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بدون شک ذوب‌آهن در این مسابقه با انگیزه و تمام وجود تلاش می‌کند و تیم ما هم انگیزه قهرمانی دارد و این مسئله می‌تواند به ما کمک کند تا پیروزی را ازآن خودمان کنیم.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون تبانی بین سپاهان و ذوب‌آهن شنیده می‌شود، تصریح کرد: همیشه در دوئلی که در یک شهر بین دو تیم اتفاق می‌افتد، تیم‌ها بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند ضمن اینکه در بازی فردا من بیشتر به تیم خودم فکر می‌کنم و کاری به تیم حریف ندارم و حتی انتظار من از تیم حریف یک ذوب‌آهن خوب و قدرتمند است.

کرانچار بیان داشت: بعد از بازی النصر به تیم استراحت دادم و در روزهای بعدی مسائل تاکتیکی را تمرین کردیم امروز هم آنالیز نهایی را انجام می‌دهیم؛ باید بگویم تیم من فرم خوبی دارد و به نظر من اینکه ۴ روز یکبار بازی کند بهتر است اما باید برای هر بازی جدید تیم را از نظر روحی آماده کنم.

وی بیان داشت: ما عملا خسته نیستیم و برای این بازی آمادگی خوبی داریم در اروپا هم این شرایط وجود دارد که بازیکنان در مسابقات پرفشاری شرکت می‌کنند اما هرگز نشنیده‌اید که مسی یا رونالدو اظهار خستگی کنند یا بگویند بازی نمی‌کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اظهارات فتح‌الله‌زاده پیرامون پیروزی ذوبی‌ها در این مسابقه و پاداش به آنها بیان داشت: حتی اگر ذوب‌آهن در این مسابقه پیروز شود، به فتح‌الله زاده کمکی نمی‌شود چون تیم او ۵ امتیاز عقب‌تر از ما است و حتی در صورت شکست هم می‌توانیم به قهرمانی باز گردیم چون سرنوشت دست خودمان است.

وی در مورد مصاحبه‌های رحمان احمدی که گفته بود از سپاهان جدا می‌شود، اضافه کرد: روشن بگویم که هر بازیکنی می‌تواند نظرش را بدهد و مسئول حرف‌هایش خودش است؛ رحمان احمدی در حال حاضر بهترین گلر ایران است و چون قراردادش تمام می‌شود طبیعی است که به او پیشنهادات بسیاری شود و حق طبیعی اوست که به پیشنهاداتش فکر کند. در مورد مسائلی که رحمان از اردوی دوبی می‌گوید هم من اطلاعی ندارم.




ترسیده‌اند که اینگونه علیه ذوب‌آهن مصاحبه می‌کنند
ابراهیم‌زاده: کسانیکه حرف از تبانی می‌زنند، خودشان اینکاره‌اند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به شایعات پیرامون تبانی سپاهان و ذوب‌آهن گفت: کسانیکه حرف از تبانی می‌زنند، خودشان اینکاره‌اند و به همین دلیل از تبانی ما سخن می‌گویند.

به گزارش ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شایعات پیرامون تبانی بین دو تیم اصفهانی اظهار داشت: همیشه هر حرفی که زده می‌شود از ذهن کسانی می‌آید که خودشان اینکاره هستند به عنوان مثال در سال‌های پیش هم دیده‌ایم که خیلی حرف‌ها می‌زنند اما اتفاقات دیگری می‌افتد.

وی ادامه داد: این شرایط نشان می‌دهد که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست زیرا همه دیده‌اند در بسیاری از زمان‌هایی که می‌گویند ما می‌بریم، سپاهان نتیجه گرفته و در شرایطی که پیروزی سپاهان را حتمی می‌دانستند، ذوب‌آهن نتیجه گرفته است؛ مجموعه من اصول و برنامه‌هایی دارد و من در تمام شرایط کاری کردم که مردم ذوب‌آهن را باور کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون مصدومیت بازیکنان تیمش بیان داشت: در حال حاضر سید محمد حسینی و کاسترو مصدوم هستند اما طالبی به تمرینات بازگشته است. روز گذشته به دلیل اتفاقی که برای محمد منصوری افتاد، او نیز مصدوم شد و به احتمال فراوان بازی را از دست می‌دهد؛ در مورد دروازه‌بان هم باید بگویم وضعیت آن برای خودمان مشخص است.

وی پیرامون مصاحبه‌های اخیر فتح‌الله‌زاده‌، مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: این روزها هر کسی حق دارد صحبت کند و هر صحبتی که می‌شود بر اساس خواست خودشان است. ما هیچ کاری به کسی نداریم و می‌خواهیم کار خودمان را پیش ببریم، ضمن اینکه باید بگویم کسانیکه از تبانی حرف می‌زنند ما را باور ندارند.

ابراهیم‌زاده پیرامون مصاحبه محسن بنگر و اینکه گفته بود برای بازیکنان ذوب‌آهن پاداش در نظر گرفته، اضافه کرد: بنگر به ما لطف دارد اما من از مربیانی نیستم که می‌گویم ۱۰۰ درصد در بازی به پیروزی می‌رسیم اما به شما می‌گویم که برای پیروزی همه تلاشمان را می‌کنیم.

در مورد مصاحبه‌های اخیر هم باید بگویم در کوچه تاریک کسی که بلند آواز می‌خواند، ترسیده و این مسئله نشان می‌دهد که بسیاری از ما ترسیده‌اند که اینگونه مصاحبه می‌کنند؛ کسانیکه پیش از بازی‌ها حرف‌هایی فارغ از مسائل بازی می‌زنند، نگرانی‌ها و ترس خود را علنی کرده‌اند.

oomidd
06-05-2012, 06:20
من نمیتونم بعضی از هوادارای استقلالو درک کنم که دارند قهرمانی سپاهانو به تبانیو چیزای دیگه ربط میدند من خواهشی که ازشون دارم اینکه هرتیمی حرف از تبانیو دستای پشت پرده میزنه شماها حق ندارید بزنید وقتی میبینم استقلال با اینهمه لابی تبانی که برای کوچیکو بزرگ این فوتبال مثل روز روشنه وقتی میبینم داور چجوری سه امتیاز هارو برای استقلال کادو پیچ میکنه وقتی میبینم فدراسیون چجوری دوپینگ این دوستانو لاپیشونی میکنه ( شاید حق داشتند چون اگه قانونی عمل میکردند استقلال باید سال بعد بفکر قهرمانی توی دسته یک میبود) وقتی میبینم تیمیکه بهش انگ تبانی میزنند چجوری داره توی آسیا آبروداری میکنه وبه عنوان اولین تیم ایرانیی از گروهش رفته بالا و به امید خدا سرگروهم میشه ولی استقلالیها برای دوم شدنم باید دست به دعا ببرند (شاید یکی دو دهه پیش میشد توی آسیا مثل لیگ تبانی کرد ولی الان گمون نکنم) نمیدونم شاید باید درکشون کرد که با این همه چیزها توی لیگ ایران حتی نمیتونند دوم شند ( من اینا همه رو گفتم که بگم راحت میشه به همهی تیما انگ تبانیو چیزای دیگه زد مثل آب خوردن با هزار یه دلیل)

MoH_@_MaD
06-05-2012, 21:38
ذوب آهن رکورد تساوی تاریخ لیگ را شکست
جدول رده بندی لیگ برتر/ سپاهان و یک امتیاز از قعرنشین برای قهرمانی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


خبرگزاری ایمنا: با نتایجی که امروز در چارچوب لیگ برتر رقم خورد تقریباً وضعیت صدر و قعر جدول مشخص شد.

به گزارش ایمنا سپاهان که در خانه با ذوب آهن به مساوی صفر بر صفر بسنده کرد در هفته پایانی لیگ برتر بایستی به یک تساوی مقابل تیم سقوط کرده مس سرچشمه دست یابد تا به عنوان قهرمانی لیگ برسد.

نکته جالب توجه در مورد جدول رده بندی لیگ برتر در فاصله یک هفته تا پایان لیگ برتر مشخص شدن وضعیت تیمهای سقوط کرده به دسته اول است.

سه تیم شهرستانی مس سرچشمه، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر با قرار گرفتن در قعر جدول هیچ شانسی برای بقا در لیگ نخواهند داشت.

همچنین رسیدن ذوب آهن به رکورد ۱۸ تساوی که در تاریخ لیگ ایران بی نظیر است و قرار گرفتن پرسپولیس در رده نازل پانزدهم از دیگر نکات جدول لیگ برتر است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
06-05-2012, 22:01
سلام
فقط تونستم نیمه دوم بازی رو ببینم که خوب هم بازی نکردیم

پاسهای اشتباه ، سانترهای بی هدف ، اشتباهات مکرر و ...
توپ رو رو خیلی خوب تا پشت محوطه ذوب میاوردیم و بعد خیلی راحت سانترش میکردیم تو اوت یا تو دستای گردان
یا یه پاس اشتباه میدادیم و به ذوب مفت مفت موقعیت ضد حمله میدادیم

نیمه دوم که من دیدم اصلا بازی دلچسب نبود ولی اینطور که چند جا خوندم نیمه اول خوب بازی کردیم و موقعیت ها ی گل خوبی هم داشتیم

ذوب هر چی توان داشت واسه این بازی گذاشت
اگه تو بقیه بازیاشون هم همینقدر توان میزاشتند الان راحت سهمیه رو گرفته بودن

با اینکه بازی زیاد خوبی انجام ندادیم ولی با این حال بازم 5-6 تا موقعیت خوب داشتیم که اگه یکیش گل شده بود الان قهرمانی مسجل بود

تراکتور هم مساوی کرد تا بازی آخر رو راحت تر بازی کنیم
هر چند که نباید به هیچ وجه مس رو دست کم بگیریم و خودمون رو قهرمان بدونیم
بازی با مس فوق العاده حساسه و حتما باید واسه 3 امتیاز به زمین بریم

اگه خدا بخواد و اتفاق خاصی نیوفته ایشالا قهرمانیم :40:

پ.ن : بازی که مساوی شد ولی فقط میتونم بگم واقعا متاسفم واسه کسانی که به این دو تیم تهمت تبانی زدن

MoH_@_MaD
06-05-2012, 22:18
پیشنهادی از فدراسیون فوتبال کرواسی نداشتم
کرانچار: عدالت در بازی امروز رعایت نشد
اگر خسته بودیم می باختیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر موقعیت های کریمیان،‌سوکای یا بنگر گل می شد، می توانستیم پیروز شویم و بر همین مبنا می گویم عدالت امروز رعایت نشد.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار ذوب آهن و سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: به هر دو تیم تبریک می گویم به خصوص به بازیکنان تیم خودم. ذوب آهن خوب بازی کرد و می خواست به ما ضربه بزند. توانستیم بعد از بازی های آسیایی یک بازی با کیفیت مقابل ذوب آهن انجام دهیم. از هر لحاظ خوب بودیم. از شانس های بزرگی که داشتیم بهره نبردیم و اگر استفاده کرده بودیم می توانستیم برنده باشیم.

وی در خصوص تعویض کریمیان گفت: در مورد هر تعویض برنامه خاص و مسائل مختلفی را مد نظر داریم و با توجه به شرایط تاکتیکی تیم سعی می کنیم تعویض کنیم. کریمیان یک بازی خوب ارائه کرد و از طرفی ما باید مراقب بازیکنان تیم باشیم. هر سه چهار روز یک بار بازی می کنیم و باید نهایت استفاده را از بازیکنان روی نیمکت کنیم.

کرانچار در خصوص شایعاتی که می گویند می خواهد با تیم ملی کرواسی قرارداد ببنند، گفت: تماس و پیشنهادی از فدراسیون کرواسی نداشتم و با سپاهان قرارداد دارم و تا زمانی که قرارداد داشته باشم یا تمام قدرت کار می کنم.

وی درباره اینکه چه تضمینی برای قهرمانی سپاهان می دهد، اظهار داشت: سه امتیاز بیشتر داریم و می توانم بگویم با این اندوخته ای که داریم از هم اکنون قهرمانیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا عدالت در این دربی رعایت شد، عنوان کرد: شانس های مختلفی داشتیم. اگر موقعیت های کریمیان،‌سوکای یا بنگر گل می شد، می توانستیم پیروز شویم و بر همین مبنا می گویم عدالت امروز رعایت نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که قبول دارد سپاهان شاداب نبود، گفت: این طور نیست. بازیکنان ۹۰ دقیقه پابه پای ذوبی ها دویدند اما شرایط حاکم بر بازی شانس ها را از ما گرفت و در یک جمله می گویم اگر خسته بودیم در این مسابقه می باختیم.



روی ضد حملات برنامه داشتیم
ابراهیم زاده: افتخار می‌کنم که یک اصفهانی هستم
سپاهان روی بازی خود تمرکز کند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: صادقانه باید بگویم که امروز با قدرت در زمین ظاهر شدیم و به همراه تماشاگران دو تیم یک بازی معقولانه انجام دادیم.

به گزارش ایمنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری بعد از بازی ذوب آهن و سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: افتخار می کنم که یک اصفهانی هستم و اینکه این تفکر در تیم های اصفهانی حاکم است که جوانمردانه بازی کنند و کاری به صحبت های انحرافی نداشته باشد. صادقانه باید بگویم که امروز با قدرت در زمین ظاهر شدیم و به همراه تماشاگران دو تیم یک بازی معقولانه انجام دادیم.

وی افزود: ما امروز یک بازی قوی انجام دادیم. باید بگویم با شناخت کافی از سپاهان و آنالیز دقیق تیم را به زمین فرستادم. روی این نقطه کار کردیم که ارتباط هافبک و مهاجمان سپاهان را قطع کنیم. برنامه ریزی خود را بر روی ضد حمله تنظیم کرده بودیم.

ابراهیم زاده تاکید کرد: روی ضد حملات با استفاده از دوندگی صادقیان و قدرت درگیری قاضی در میانه بازی حساب کرده بودیم شاید سپاهانی‌ها ارسال های زیاد داشتند ولی ما به صورت معقولانه توانستیم با منطق خاصی فوتبال مان را ادامه دهیم.

وی افزود: من خدا قوت به همه بازیکنان می گویم که با تمامی ناملایماتی که بعضا در اطراف تیم بود امروز فوتبال خوبی ارائه کردند و به سپاهان تبریک می گویم. این تیم با توجه به امتیازی که امروز کسب کرد شانس اول قهرمانی هستند و امیدوارم در بازی های آسیایی هم موفق باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که در دو هفته قبل به کنفرانس خبری نیامدی ولی با دوربین ۹۰ صحبت کردید، گفت: از این نظر که شاید من نباید با دیگر رسانه ها مصاحبه می کردم حق را به شما می دهم اما بعد از بازی با داماش مدت زمان زیادی در ورزشگاه بودم و چون خبرنگار ۹۰ آنجا بود رویش را زمین نزدم.

وی در پاسخ به این سوال که توصیه اش به سپاهان چیست، گفت: توصیه ام این است هر برنامه ای برای قهرمانی دارند برای بعد از دقیقه ۹۰ بگذارند و تمام تمرکز را روی بازی خودشان بگذارند و به کسب نتیجه به داخل بازی فکر کنند.از حالا به فکر بعد از بازی نباشند.

ابراهیم زاده در خصوص تعویض ابوالحسنی که دقیقه ۷۹ به زمین فرستاد و سپس دوباره او را تعویض کرد، گفت: اعتقادم این است که جوان ها باید آبدیده شوند و به تجربه خود بیفزایند. تصورم این است که بازی که مقابل فجر انجام داد را بدهد اما امروز تمرکز نداشت و شاید اگر تعویض نمی کردم به ضرر تیم می شد و شما اکنون به من خرده می گرفتید که چرا او را تعویض نکردم. امید یک بازیکن خوب است منتها به دلیل نداشتن تمرکز تصمیم گرفتم تعویض کنم. شرح وظایف بازیکن را می دهم و وقتی می بینم درست کارش را انجام نمی دهد نمی توانم او را در زمین حفظ کنم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص بازی حمید شفاعت در خط دفاع ذوب آهن گفت: خوشحالم تعدادی بازیکن جوان را در باشگاه آماده کنم که برای آینده این تیم خوب هستند. هدف های خود را با جوان ها پیاده کردم و به خودم و بازیکنان می بالم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدالت در بازی امروز رعایت شد، گفت: عدالت به همان دلایلی که کرانچار می گوید برقرار نشد. من هم می گویم ما هم شانس های زیادی داشتیم که اگر استفاده می کردیم برنده بودیم.

وی در مورد تصمیمش برای فصل بعدی گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم و تا پایان قرارداد با تیمی صحبت نمی کنم و تمام فکرم را معطوف ذوب آهن می کنم. در این مدت که در ذوب آهن بودم ۸ بازی با سپاهان انجام دادم. چهار بازی را برده ام و سه بازی را باختم و سه بازی مساوی شد. این نشان دهنده کارنامه من در دربی هاست.

اسطقس
06-05-2012, 22:21
سلام
........................
پ.ن : بازی که مساوی شد ولی فقط میتونم بگم واقعا متاسفم واسه کسانی که به این دو تیم تهمت تبانی زدن

من اعتقادی به تبانی نداشته و ندارم ولی بفرض اگر میخاستن تبانی هم کنن در صورتی لازم میشد که تراکتور ببره
اونا وقتی دیدن تراکتور مساویه نیازی نبود تبانی کنن ( بفرض که اگر میخاستن )
پس لازم نیست برای اونها که گفتن تاسف بخوری چون حرفشون نقض نشده

MoH_@_MaD
06-05-2012, 22:33
از فیفا پیگیر مسئله هستیم
خوروش: از حق خود در مورد رودریگو توزی کوتاه نمی‌آییم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد پیگیری های مسئولان این باشگاه پیرامون محرومیت بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: مطمئن باشید باشگاه سپاهان از حق خود در این زمینه کوتاه نمی آید و این مسائل را از هر طریق ممکن پیگیری می کنم.

به گزارش ایمنا، رسول خوروش پس از تساوی سپاهان مقابل ذوب آهن در چارچوب رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: از عملکرد بازیکنان در این دیدار واقعا راضی هستم زیرا بازیکنان سپاهان در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه باشگاههای سپاهان پیگیری های خود را در مورد وضعیت محرومیت رودریگوتوزی و بازی کردن این بازیکن مقابل سپاهان گفت مطمئن باشید پیگیری های خود را ادامه خواهیم داد زیرا این مسئله تنها حق باشگاه سپاهان نیست بلکه حق همه باشگاههای ایران است بنابراین تا زمانی که هستم در این زمینه پیگیری خواهم کرد.

خوروش ادامه داد: ممکن است من فردا در تیم سپاهان نباشم اما تا زمانی که در این تیم هستم از حق خود کوتاه نخواهم آمد و حق باشگاه را از تیم تراکتورسازی می گیرم.

سرپرست تیم سپاهان اضافه کرد: پیگیری کردن حق سپاهان تنها یک مسئله بین باشگاهی نیست بلکه مسئله ای است که همه باید به ما کمک کنند و حق فوتبال ایران است بنابراین در این زمینه از طریق مراجعه قانونی، فیفا و هر جایی که بتوانیم پیگیری خواهیم کرد.



مسافت فولادشهر تا اصفهان ۳۴ کیلومتر است نه ۲۵ کیلومتر
مرزبان: گفتم بعد از قهرمانی پیاده تا اصفهان می‌روم نه اکنون

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: گفته بودم بعد از قهرمانی از فولادشهر تا اصفهان را پیاده می‌روم نه حالا که هنوز قهرمانی ما مسجل نشده است.

به گزارش ایمنا علیرضا مرزبان پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما هنوز قهرمان نشده و تا قهرمانی فاصله زیادی داریم اما قول می دهم پس از مسجل شدن قهرمانی مسیر فولادشهر تا اصفهان را پیاده بپیمایم.

وی با بیان اینکه قهرمانی سپاهان هنوز مسجل نشده است تصریح کرد: زمانی قهرمانی ما مسجل می شود که جام قهرمانی در دستان ما باشد بنابراین هنوز نمی توانم بگویم ما قهرمانیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه از مسافت فولادشهر تا اصفهان اطلاع دارید یا خیر؟!؛ اظهار داشت: بله می دانم که مسیر فولادشهر تا اصفهان ۳۴ کیلومتر است و فاصله اندکی نیست اما من هم کوله پشتی و وسایلم را آماده کردم تا این مسافت را پیاده بروم.



پ.ن : از مرزبان خیلی خوشم میاد آدم باحالیه
کنار زمین هم خیلی به تیم روحیه میده بنده خدا خیلی هم حرص میخوره
الانم که جدی یا شوخی تصمیم گرفته پیاده تا اصفهان برگرده ولی احتمالا یکی دو کیلومتری میره و بعد میپره پشت ماشین :31:
اگه بخواد کل راه رو پیاده برگرده باید از بعد از بازی تا صبح پیاده روی کنه : دی
ولی در کل دمش گرم :40:

MoH_@_MaD
06-05-2012, 23:50
ذوب‌آهن صفر- سپاهان صفر/ سپاهان، يك امتياز تا قهرماني
ذوب‌آهن با متوقف كردن سپاهان فرصت نزديك شدن به اين تيم را به رقبا داد اما تراكتور از اين موقعيت سود نبرد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل-

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس

دوره يازدهم- هفته سي‌وسوم

ذوب‌آهن- سپاهان (نتيجه بازي رفت: 1-1)

يكشنبه 17 ارديبهشت1391- ساعت 17:00

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تماشاگر: 10 هزار نفر

داور: یدالله جهانبازی

كمك‌ها: رضا سخندان- رسول فروغی

اخطار: محمد قاضی (35) و فیلیپ آلوز دسوزا (65) از ذوب‌آهن


ذوب‌آهن: شهاب گردان – علی احمدی – محمد صلصالی – سینا عشوری – حسین ماهینی – فیلیپ الوز دسوزا – اسماعیل فرهادی – حمید شفاعت – داوود حقی (هوگو ماچادو-80) – پیام صادقیان (امید ابوالحسنی-78) و (محمد احمدپوری-87)– محمد قاضی


سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

سپاهان: رحمان احمدی – سیدجلال حسینی – محسن بنگر – حسن اشجاری – حسن جعفری – امید ابراهیمی – فابیو جان‌واریو (احمد جمشیدیان- 68) – مهدی کریمیان (مهدی جعفرپور- 72) – محرم نویدکیا – جواهیر سوکای (سیدمهدی سیدصالحی- 76) – برونو سزار

سرمربی: زلاتکو کرانچار


شرح بازی:

ذوب‌آهن در شرایطی روبه‌روي صدرنشین ليگ ايستاده که طرفداران پرشور تبریزي و اندکی استقلالی‌های امیدوار، دست به دعا برده‌اند تا شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در استادیوم اختصاصی خود بتوانند ترمز سپاهان را بکشند. هرچند مصدومیت مهره‌های کلیدی ذوبی‌ها دست آن‌ها را در پوست گردو گذاشته تا آنان از نیروهای جوان و باانگیزه خود بهره ببرند اما به هر حال 3 امتياز اين بازي براي زردهاي اصفهان به سادگي به دست نخواهد آمد.

نیمه اول:

ال‌کلاسیكوی اصفهان سبب شد تا علم و هنر زلاتکو کرانچار و ابراهیم‌زاده در شرایطی به هم گره بخورد که هر یک در دقایق ابتدایی مسابقه بتوانند برتری خود را به یکدیگر دیکته کنند. از این رو بیشترین نیروی دو تیم درکمربند خط هافبک خلاصه می‌شد. سپاهانی‌ها تا حدودی از جناح راست خود يعني جایی که حسن جعفری گهگاهی به خط حمله تیمش کمک می‌کرد حملات خود را تدارک دیدند که سانترهای ارسالی زردپوشان با دستان بلند و کشیده شهاب گردان ناکام می‌ماند.

شاگردان ابراهیم‌زاده در همه نقاط زمین با عمل پرسینگ بر روی یار مقابل تمامی روزنه‌ها را بر روی زردپوشان بسته بودند و دل به ضدحملات داشتند که در دو سه موقعیت با شوتزنی داوود حقی و تکنیک ناب پیام صادقیان قدرت خود را به رخ کشیدند. به هر حال نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به اتمام رسید تا وقت دوم تکلیف نتیجه و قهرمان لیگ یازدهم را مشخص کند.

نیمه دوم

جدال اصلی سپاهان و ذوب‌آهن در نیمه دوم مانند وقت اول در میانه زمین در شرایطی پیگیری شد که سفید و سبزپوشان اصفهان تا حدودی خود را باور داشتند که می‌توانند به صدرنشین و بخت اول کسب عنوان قهرمانی گل بزنند. تا جایی که اگر پیام صادقیان اندکی دقت به خرج می‌داد و توپی که از بنگر ربود را به چارچوب دروازه می‌زد شاید گل اول به نفع ذوب‌آهن رقم می‌خورد.

زلاتکو کرانچار برای برتری خود هر سه تعویضش را انجام داد تا حداقل در دقایق پایانی سیدمهدی سیدصالحی چاره‌ساز گره كور این شهرآورد شود. در آن سو منصور ابراهیم‌زاده به یکباره هوگو ماچادو و امید ابوالحسنی را برای تقویت خط هافبک و حمله خود به بازی فراخواند تا روحی تازه به کالبد تیمش بدمد که تا حدودی هم موفق بود، اما به ناگاه امید ابوالحسنی که چند دقیقه‌ای بود به بازی فرستاده شده بود جای خود را به محمد احمدپوری داد!!

زردپوشان در دقایق پایانی با استفاده از حربه تاکتیک ایستگاهی در صدد زدن گل به ذوب‌آهن بودند که موفق نشدند. به اين ترتيب شهرآورد اصفهان بدون هیچ‌گونه حرف و حدیثی با تساوی به پایان رسيد تا تکلیف قهرمانی به طور قطعي در هفته سي‌وچهارم مشخص شود. اگرچه با توجه به برتري 3 امتيازي و تفاضل گل بهتر سپاهان شانس قهرماني اين تيم را بايد بالاتر از 90 درصد دانست.


دقایق کلیدی:

6 : جواهیر سوکای در حالتی نامتعادل از روی خط محوط جریمه توپ را روانه دروازه کرد كه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

26 : ارسال سانتر سوکای از جناح چپ با ضربه سر شیرجه‌ای محسن بنگر توام شد که گردان آن را در آغوش گرفت.

52 : پیام صادقیان از تعلل محسن بنگر سود جست و پا به توپ در حالت تک به تک وقتی با رحمان احمدی رو به رو شد توپ را به بیرون زد.

اتفاق ویژه:

1-در حالی که ذوبی‌ها میزبان این دیدار بودند اما طرفدار پرشور و بی‌شمار سپاهان اکثر صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را با پرچم‌های زردرنگ خود آذین بسته بودند تا بدین وسیله اعتراض خود را نسبت به عدم تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان که به آثار باستانی پیوسته به گوش مسئولین برسانند.

Nasser_ZRE
09-05-2012, 20:32
رحمان احمدی در گفت‌وگو با فارس:
باید چه‌کار می‌کردم که به تیم ملی دعوت شوم؟/کی‌روش به سپاهان توهین کرد
خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از لیست تیم ملی، گفت: در این فصل چه باید می‌کردم که نکردم و به تیم ملی دعوت نشدم؟



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسجل شدن قهرمانی سپاهان و دعوت نشدنش به تیم ملی صحبت های زیر را مطرح کرد:

فارس: یک بازی تا قهرمانی فاصله دارید...
ما هم اکنون هم قهرمان هستیم. امروز تیم با یک روحیه خوب تمرین کرد و می خواهیم 3 امتیاز آخر را هم بگیریم تا یک جشن قهرمانی خوب را برگزار کنیم.
فارس: البته برگزاری جشن قهرمانی خوب در ایران تقریبا غیر ممکن است؟
امیدواریم امسال دیگر شاهد بی نظمی نباشیم. از مسئولان می خواهیم یک جشن در شأن و شخصیت سپاهان برگزار کنند.

فارس: امروز در تمرین در مورد لیست تیم ملی حرفی نشد؟
این لیست قابل بحث نیست.

فارس: از اینکه از سپاهان فقط یک بازیکن به اردو دعوت شده ناراحت نشدید؟
معلوم است که کل تیم ناراحت است. از تیم پانزدهم جدول 6 بازیکن به تیم ملی دعوت شده و از تیمی که قهرمان می شود یک نفر. شما ببینید در این فوتبال چه خبر است.

فارس: از دعوت نشدن خودت چقدر گلایه داری؟
در این خصوص باید کی‌روش صحبت کند. این لیست را یا خود سرمربی داده یا اطرافیانش. من این فصل چه کار باید انجام می دادم که ندادم؟ فقط به همه بابت سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی تبریک می گویم. حتما همه چیز سلیقه ای است. یعنی از سپاهان هیچ بازیکن دیگری لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداشت؟ پس سپاهان چطور توانسته به قهرمانی برسد؟ واقعا خنده دار است. سید جلال هم اگر دعوت شده چون یک مهره ثابت در تیم ملی است و نمی تواند او را دعوت نکند. کاری که کی‌روش کرده توهین به باشگاه سپاهان و هواداران تیم است. مسئولان باشگاه باید یک واکنش جدی به این انتخاب داشته باشند. دفعه قبل هم سه بازیکن از سپاهان دعوت شدند که دو نفر خط خوردند. حتما مسائلی پشت پرده است ما که از آنها خبر نداریم.

Karkas20
11-05-2012, 20:27
سلام

من به عنوان یک اصفهانی ، قهرمانی سپاهان را تبریک میگم و این قهرمانی گوارا طرفداران این تیم اصفهانی باشه .

من از اینجا همه بازیکنان سپاهان که یک غیور مرد بودن را میبوسم ...

این قهرمانی مبارک تیم سپاهان و طرفدارانش

مخلصیم:40:

Nasser_ZRE
11-05-2012, 20:33
تبریک میگم به سپاهان و طرفداراش.

کم کم قدرت فوتبال ایران داره میاد اصفهان.

گرافيكار
11-05-2012, 20:35
این قهرمانی رو تبریک میگم به دوستان سپاهانی
فکر میکنم امسال سپاهان لیاقت قهرمانی رو داشت
آهسته و پیوسته پیش رفت و در نهایت با شایستگی قهرمان شد
سپاهان امسال با اینکه خیلی از ستاره هاش رو از دست داد از نظر تیمی و کارهای تاکتیکی خیلی بهتر از سپاهان دو فصل پیش بود

در سالهایی که حاشیه خیلی تیمهای استقلال و پرسپولیس رو اذیت میکنه
آرامش در مدیریت سپاهان واقعا بیشترین کمک رو به قهرمانیهای پیاپی این تیم میکنه

امیدوارم تیمهای دیگه به ویژه پرسپولیس و استقلال هم به این آرامش در ساختار باشگاهشون برسن

Nasser_ZRE
11-05-2012, 20:37
صبا سهمیه گرفت، قلعه‌نویی بالاتر از مظلومی ایستاد
سپاهان برای چهارمین بار بر بام فوتبال ایران ایستاد
خبرگزاری فارس: در شب پایانی لیگ برتر سپاهان با وجود توقف برابر مس سرچشمه قهرمان شد، تراکتورسازی به نایب قهرمانی رسید و دست استقلال از جام کوتاه ماند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، سپاهان با تساوی بدون گل برابر مس سرچشمه با کسب 67 امتیاز قهرمان لیگ برتر یازدهم شد. در 11 دوره لیگ برتر، زرد پوشان اصفهانی با 4 عنوان قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم لیگ برتر هستند. این سومین قهرمانی متوالی سپاهان در لیگ برتر محسوب می‌شد.
تراکتورسازی نیز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال با 66 امتیاز نایب قهرمان شد و جام نایب قهرمانی که قرار است امسال اهدا شود، را گرفت. تیم کهکشانی استقلال که در جام حذفی قهرمان شده بود دستش از جام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر کوتاه ماند و به سومی اکتفا کرد تا در نبرد قلعه‌نویی و مظلومی برای نایب قهرمانی، قلعه‌نویی برنده شود.
صبا هم با تساوی در شیراز چهارم شد و توانست سهمیه آسیایی کسب کند.
نتایج این 4 بازی به شرح زیر است؛
سپاهان صفر- مس سرچشمه صفر
تراکتورسازی تبریز 2- ملوان انزلی صفر

گل‌ها: لوپز (3)، محمد ابراهیمی(7)
فجرسپاسی صفر – صبای قم صفر
استقلال 3 - نفت تهران صفر

گل‌ها‌: آرش برهانی(2و 3+90)، یرکوویچ(17)
سه تیم شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه نیز به لیگ دسته یک سقوط کرده‌اند. پرسپولیس هم با 42 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ قرار گرفت.


برای مشاهده جدول رده بندی در پایان لیگ یازدهم اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])را کلیک کنید.

aluminum
11-05-2012, 20:52
منم به دوستان اصفهانی قهرمانیشون رو تبریک میگم
به امید موفقیت این تیم در آسیا

Majid-6120
11-05-2012, 22:09
آقا تبریک ...

ترکوندیم یعنی ...

ما که پشت در ورزشگاه مونده بودیم ... تازه من خودم فولادشهر زندگی میکنم .

خیلی شب خوبی بود !

MoH_@_MaD
11-05-2012, 22:26
چهارمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر و سومین قهرمانی پیاپی رو به همه ی اصفهانیها و سپاهانیای عزیز تبریک میگم

همونطور که بازیکنان تیم هم اشاره کردن این قهرمان شیرین تر ار قهرمانی های گذشته بود

بازی خوبی انجام دادیم و خب مثل اکثر بازیها بیشتر دقایق بازی دست ما بود
موقعیت های گل زیادی ایجاد کردیم که متاسفانه از هیچ کدوم استفاده لازم رو نبردیم

این فرصت سوزی ها هم داره یواش یواش به یه جور معضل تبدیل میشه
در سه بازی اخیر مقابل شاهین و ذوب و مس حدود 20 موقعیت گل ایجاد کردیم و فقط تونستیم 2 تاش گل کنیم که اصلا آمار خوبی نیست

جا داره یه تشکر از اصغر شرفی و تیم مس سرچشمه بکنم که با اینکه سقوط کرده بودن تو این دو هفته آخر جوانمردانه بازی کردن

یه خسته نباشید هم به تمام بازیکنا و کادر فنی و مدیریت تیم که با تلاش و غیرتشون قهرمانی رو به دست آوردن و دل مردم اصفهان رو شاد کردن

امیدوارم فصل بعد هم با حفظ بازیکنای فعلی و چند خرید خوب بازم بازیهای زیبایی رو از سپاهان شاهد باشیم

پ.ن : این ورزشگاه نقش جهان دیگه کی میخواد درست بشه ؟؟ :13:
این همه راه تا فولاد شهر رفتیم جا نبود برگشتیم

MoH_@_MaD
11-05-2012, 22:57
یادداشت ویژه؛چرا سپاهان قهرمان لیگ شد؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل – اولين بازي دور رفت زماني كه بازي به دقيقه 80 مي‌رسيد، هواداران استقلال شروع به مخالف‌خواني عليه پرويز مظلومي كردند. مظلومي در خانه با وجود نمايشي نسبتا تهاجمي، موفق به برد مقابل سپاهان نشده بود و همين مساله باعث عصبانيت طرفداران استقلال مي‌شد. آن روزها سپاهان تازه از شر لوكا بوناچيچ خلاص شده بود در ميانه‌هاي جدول دست و پا مي‌زد... آنقدر دور از رتبه اول كه تساوي استقلال مقابل اين تيم براي هواداران آبي‌پوش گران مي‌آمد. امروز اما در آخرين ثانيه‌هاي ليگ‌برتر، هزاران استقلالي حاضر در ورزشگاه آزادي در گوش هم پچ پچ مي‌كردند كه بله، سپاهان شايسته قهرماني بود


رکورد خارق العاده

كسب سومين قهرماني متوالي ركورد خارق العاده اي است چيزي كه غول هاي پرطرفدار تهراني حتي فكرش را هم نمي‌كنند. آنها كه سال‌هاست دستشان از جام كوتاه مانده هنوز با خاطرات آن روزها زندگي مي‌كنند و اين سپاهان است كه با همه تغيير و تحولات باز هم جام مي‌برد.

براي اينكه ارزش كار طلايي پوشان فوتبال ايران را بيشتر درك كنيم بايد به نكته مهمي اشاره كرد. اينكه آنها امسال با شرايطي بحراني در پس تعويض مديرعامل و سرمربي مواجه شدند و در زماني 11 امتياز با استقلال فاصله داشتند اما تغييرات مثبت و يك انتخاب بجا همه چيز را عوض كرد.

ماموريت كرانچار

زلاتكو كرانچار دومين تجربه ليگ برتري خود را با موفقيت پشت سر گذاشت در مرحله اول او در حالي از پرسپوليس جدا شد كه تقريبا كارش را با توفيق پيش مي‌برد. پرسپوليس با او در رده سوم جدول بود و روند رو به رشدي داشت اما كرانچار با تصميم عجيب حبيب كاشاني جاي خود را به علي دايي داد تا پرسپوليس دوباره با مشكلاتي جدي در يك و نيم سال آينده مواجه شود اما كرانچار كه با تيم ملي مونته نگرو نتايج دور از انتظاري گرفت دوباره به ايران بازگشت و اين‌بار اعتبار و ارزش خود را دوچندان كرد. كرانچار يك مربي محترم، با سواد و درجه اول در سطح فوتبال جهان است و حضورش در اصفهان همان چيزي بود كه سپاهان بحران‌زده احتياج داشت. تيمي كه بعد از يك نيم فصل پرتنش با لوكا تشنه آرامش بود.

و آنها كه قهرمان شدند

گزارشگر امروز بازي سپاهان ـ مس بارها سازماندهي سپاهان را به رخ بينندگان و البته ساير تيم‌هاي ليگ برتر كشيد. البته ممكن بود اين جملات سوهاني بر اعصاب استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها باشد اما عين خب از طرفي عين حقيقت بود. سپاهان بعد از مديريت 10 ساله محمدرضا ساكت صاحب قوي‌ترين سازمان تشكيلاتي باشگاهي در فوتبال ايران است و امروز بهترين قهرماني دوران خود را كسب كرده است. تيمي كه دير بسته شد و تعداد زيادي از ستارگان خود را از دست داد چگونه چنين مقتدر سومين قهرماني متوالي را كسب كرد؟ سال‌هاست كه از ثبات حرف مي‌زنيم وقتش رسيده كه بيشتر دقت كنيم و كمتر حرف بزنيم. زردها يك مدل قابل تقليد بخصوص براي همه مغزهايي هستند كه آرامش را از استقلال و پرسپوليس گرفته‌اند تيم‌هايي كه حقشان هست در سربلندي باشند اما ...

شايد مديريت اصفهاني نسخه عاجلي براي آنها باشد كه مي‌خواهند اثري از خود بجا بگذارند.

MoH_@_MaD
12-05-2012, 08:25
:40: ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان :40:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
12-05-2012, 09:55
شرمنده هواداران سپاهان هستم
رحیمی: اگر تا سال ۹۲ نقش جهان تکمیل نشود، بازی‌های سپاهان را به استان دیگری منتقل می‌کنم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر تا سال ۹۲ ورزشگاه نقش جهان تکمیل نشود، بازی های سپاهان را به استان دیگری منتقل می کنم.

به گزارش ایمنا، علیرضا رحیمی ضمن تبریک قهرمانی سپاهان به جامعه فوتبال و هواداران این تیم گفت: وظیفه خود می دانم از همه کسانی که ما را در کسب این افتخار همراهی کردند تشکر کنم. این قهرمانی را مدیون مادرانی می دانم که به ما می گفتند برای شما دعا می کنیم.

وی بار دیگر با انتقاد از روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: روی صحبت من با دولت و مجلس است. اعلام می کنم اگر سال ۹۲ نقش جهان آماده نشود من مسابقات سپاهان را به استان دیگری منتقل می کنم. وضعیت نقش جهان چند سال قرار است به این شکل باشد؟ بالاخره یک نفر باید پاسخگو باشد. خانواده ها نگران این هستند که فرزندان آنها سالم به ورزشگاه بیایند و برگردند. باید بگویم شرمنده هواداران هستم. کسانی که از ساعت ۱۲ به ورزشگاه آمدند و کسانی که نتوانستند به خاطر ظرفیت کم وارد ورزشگاه شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه بیان داشت: دیدگاه رئیس سازمان صداوسیما به ورزش خوب است و به شهرستان ها بها می دهند. استقلال و پرسپولیس هم سرمایه های فوتبال ما هستند و هرچقدر آنها آماده تر باشند استان ها هم از این شرایط استفاده می کنند اما ما باید نگاه کلان به این مساله داشته باشیم.

رحیمی در پایان اظهار داشت: مطمئن باشید ما هر سال بیشتر از قبل تلاش می کنیم، ثابت کردیم که می توانیم امیدوار باشیم و امیدوار بمانیم، هزینه در ورزش ارزشمند است و ما نتیجه تلاش های خود را گرفتیم.



قهرمان شدیم در شرایطی که هیچکس فکرش را نمی کرد
کرانچار: کیفیت سپاهان، کیفیت فوتبال اروپایی است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی ما در سپاهان این بود که کیفیت تیم را بالا ببریم. ما به عنوان یک تیم ایرانی بهترین بازی ها را در آسیا انجام دادیم. کیفیت ما کیفیت فوتبال اروپایی است و از این مساله خوشحالیم.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار بعد از کسب چهارمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور گفت: من افتخار می کنم به بازی بازیکنانم. این تیم توانست در شرایطی سخت و در زمانی که هیچکس فکر نمی کرد این تیم مدعی باشد به قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: سعی ما در سپاهان این بود که کیفیت تیم را بالا ببریم. ما به عنوان یک تیم ایرانی بهترین بازی ها را در آسیا انجام دادیم. کیفیت ما کیفیت فوتبال اروپایی است و از این مساله خوشحالیم.

کرانچار گفت: در زمان دیدار برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا مربی بدنساز این تیم به برشیانو گفته بود که تیم های ایرانی دوندگی ندارند و کار آسانی برابر سپاهان داریم اما برشیانو بعد از این بازی به ما گفت سپاهان کیفیت اروپایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه بیان داشت: ما کار را علمی دنبال کرده ایم و نگاه ما نگاه کیفی است. از طرفی این قهرمانی را فقط حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی نمی دانم مدیریت سپاهان هم در کسب این عنوان نقش تعیین کننده ای داشت.

وی در خصوص اواخر بازی و عصبانیتش گفت: در دقایق آخر وقتی حریف حمله نمی کند لزومی نیست ما مجدد حمله کنیم ما هم سعی داشتیم با حفظ توپ نتیجه را نگهداری کنیم.

مرزبان که وظیفه ترجمه صحبت های کرانچار را برعهده داشت در پایان گفت: قول داده بودم بعد از قهرمانی تا اصفهان را پیاده بروم. آماده ام تا به قولم عمل کنم و فکر می کنم ۶ صبح برای صرف کله پاچه به اصفهان برسم!



منظم‌ترین جشن قهرمانی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لیگ برتر - سپاهانی‌ها توانستند جشن قهرمانی منظمی را برگزار کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ لیگ برتر ایران در طول 10 دوره برگزاری اش، هر سال یك مشكلی در برگزاری جشن قهرمانی داشت اما امسال و در پایان یازدهمین دوره، سپاهانی ها این ضعف را برطرف كردند. سپاهان اصفهان كه چهارمین قهرمانی در لیگ برتر را تجربه كرد، امسال مراسمی را برگزار كرد كه از همه نظر نسبت به مراسم های قبلی بهتر بود. امسال تقریبا هیچ آدم اضافه ای روی سكوی قهرمانی نرفت و فقط بازیكنان بودند كه روی سكو رفتند و جشن گرفتند. جشن منظم قهرمانی سپاهانی ها قطعا طی روزهای آینده با تعریف و تمجید مطبوعات و اهالی فوتبال مواجه خواهد شد.

L.A.M.P.A.R.D
12-05-2012, 10:49
اقااااااااا تبریییییییییییییییک ! تبریککککککککککککک :40:
خیلی قهرمانیه شیرینی بووووووووود . من که نتونستم برم ورزشگاه ولی برای جشن قهرمانی بودم ، خیلی خوب بوووود ! همه ی مردم شاد شده بودند یعنی :دی فقط این [حذف شد] باتون به دست باز ریختند بیرون :13:

MoH_@_MaD
12-05-2012, 11:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

hojjatinho
13-05-2012, 16:48
فرصت نشد قهرمانی رو به اصفهانی ها تبریک بگم .

تیم که بهتر از شرایط موجود استفاده کرد قهرمان شد .
نیم فصل اول سپاهان 30 امتیاز داشت و نیم فصل دوم استقلال 30 امتیاز ! سپاهان جایی که باید از استقلال سبقت می گرفت ،گرفت .

مبارکتون .

MoH_@_MaD
14-05-2012, 12:38
این اصفهانی هایِ جام پس نده!


ساعت 9 صبح بود و من هم نگران . نگران این بودم که با مجانی اعلام شدن بازی جا بهمان نمی رسید ، حق هم داشتم جا بهمان نرسید! ساعت 3 بعد از شهر که از اینجا راه افتادم فقط به این امید داشتم که بتوانم وارد ورزشگاه شوم . از نزدیک بازی را ببینم . بچها از درون ورزشگاه زنگ می زدند که پس تو کجایی پسر ورزشگاه پر شد . و منم نگران تر . در اره همه چیز زرد بود ! همه چیز . هر جا را در اتوبان ، خیابان ، بزرگ راه و... می دیدی زرد شده بود . از ملتی که داشتند با ماشین و موتور و هر نوع وسیله نقلیه به ورزشگاه می رفتند بگیر تا مغازه ها خانها بالای پشتبام ها و پرچم های سپاهان در آن نسب شده ها . وارد فولادشهر شدم دیدم با این اوصاف یقینا داخل نمی توانم برم ایستادم و فاتحه ای برای اموات جلوگیرنده ی ساخت نقش جهان فرستادم ! 15 هزار نفر داخل نشسته بودند و دسته کمِ دسته کم 15 الی بیست هزار نفر هم اطراف ورزشگاه مثل مرغ سرکنده از این سو به آن سو می دویدنند از این جایگاه به آن جایگاه فرار می کردند تا بلکه دری بر رویشان باز شود این صحنه ها را که دیدم نا امید شدم گفتم می ایستم ببینم فرجی می شود؟

نیم ساعت ایستادیم عده ای با زرنگی وارد شدند که جالب ترینشان جوانی بود که خودش را پشت باربرِ خودرویی که باید وارد ورزشگاه بود سوار کرد و زیر بنری خودش را مخفی کرد و وارد ورزشگاه شد ! دمشم گرم حقش بود بازی را از نزدیک ببیند.

نا امید در حالی که شدت فاتحه خواندنم برای امواتِ جلوگیرنده ی ساخت نقش جهان زیاد شده بود سرم را زیر انداختم و به سمت خودروام راه افتادم تا برگردم به منزل .اقای جلوگیرنده ! هیچی، ارزشش را ندارد !! در حالی که به خانه بر میگشتم به فکر جشن بعد از قهرمانی بودم اما در این تفکرات مرتبا نهیبی به من زده میشد که فلانی نکند قهرمان نشویم ، نکند اتفاقاتِ عجیب! نکند؟! وای دلم می لرزید تنم سست میشد عرق سرد می کردم این تفکرات در ذهنم می آمد اصلا نمی دادنم چه گونه به خانه رسیدم . وقتی رسیدم ضربان قلبم مانند ضربان قلب یک بچه بالا و پایین می رفت . یک ساعت تا آغاز بازی مانده بود از استرس نمی داستنم چه کنم که وقت بگذرد و این وقت لعنتی هم نمی گذشت . عجب وقتی بود . رفتم آمدم بالا پایین چپ راست تا بلاخره آن ساعت لعنتی یک عقربه اش روی هفت و یک عقربه اش روی 20 دقیقه ایستاد . بازی شروع شد .

ورزشگاه از پر بودن داشت می ترکید . که من باز هم فاتحه ای برای اموات جلوگیرنده ی ساخت نقش جهان فرستادم ! فولادشهر یک دست طلایی شده بود توجه همه به بنری گوشه زمین جلب شده بود ، "سپاهان پادشاه طلایی فوتبال آسیا" . بازی شروع شد . جو عجیب سنگین بود . لرزهای فولادشهر از نعره های سپاهانی هایِ تیفوسی تا زیر پای منم می رسید . عجب بازی ای . سپاهان یکپارچه حمله . بزن ، نمی ورد! یکی دیگر ! نمی رود ... بعد! نمی رود ، این را بزن !! نمی رود لعنتی نمی رفت! درون گل نمی رفت دروازه بانِ حریف به قول بچهای شاخ شده بود حق هم داشت اولین و آخرین نمایشش در لیگ برتر بود .

خبر می رسد حریفان از رقبای خود جلو هستند اما سپاهان کار به حریفان نداشت بازی می کرد فقط بازی . درصد مالیگت در لحاظاتی صد به هیچ بود! سپاهان می زد و نمی رفت . هوادار نیم خیز و نمی رفت . فولاد شهر در آستانه ی انفجار سوم ، نه چهارم ، نه نه اول قرار داشت ، هتریک قهرمانی بود از سوی دیگر چهارمین قهرمانی و اولین جشن قهرمانی در فولادشهر . عجب جوِ وحشتناکی ! یک لحظه فکر می کردم این جمعیت با 6 برابر بیشتر در ورزشگاهِ مسقفی مانند نقش جهان ، لامصب یک تیر دو نشان بود ! یکی از تیر هایش حرام آن طفلانی می شد که با یاوه گویی می گفتند "سپاهان هوادار ندارد!" و تیر دیگر حرامِ خودِ بازی و جشن بعدش می شد . با فاتحه خواندن برای امواتِ جلوگیرنده ی ساخت نقش جهان به ادامه ی بازی پرداختم .

با هلیکوپتر یک صحنه را فیلم برداری کردند و عجیب زیبا بود این صحنه ! یک کار بی سابقه در این کشور که باز هم توسط ما رو نمایی شد . کماکان سپاهان هر چه می ند به درِ چهار قفله می خورد . از آن سو حریفان هم کاری از پیش نمی بردند . مهاجم سیه چرده ی سپاهان مدام بنزین می پاشید بر روی آتش فولادشهر . هواداران سر از پا نمی شناختند . شمارش معکوس برای انفجار طلایی ! دو ، نه! هشت . هفت ، شش! پنج ، چهار . هتریک! دو، یک! به قول عادل فردوسی پور ؛ و تمام ... فولادشهر مانند دیگی طلایی رنگ شده بود . هواداران ورزشگاه را آتش زدند ، اصفهان می لرزید . سریع رفتم ولباسهایم را پوشیدم که با بچها برویم جشن حداقل بازی بازی را ندیده ایم جشن را برویم . با ماشین به سمت مرکز شهر اره افتادیم . از سر کوچه مان جشن شروع شده بود تا مکان اصلیِ جشن . خیابان هایی که به عنوان خلوت ترینِ خلوت ها در اصفهان شناخته شده بودند حالا خود را غرق در شادیُ سرورُ جشنُ آهنگ می دیدند .

موتور ها آدم ها ماشین ها اتوبوس ها قایق ها همه همه و همه نمی دانستند چه کنند . آخر تیمشان قهرمان شده بود خب برای سومین بار پیاپی کمی باید تکراری شده باشد ولی کیست که ندادند چه جفاها علیه این تیم شده بود کیست که نداند مانند چه از قهرمانیِ سه باره ی طلایی ها وحشت داشتند از هر گونه تیشه برای ضربه زدن به ریشه این تیم استفاده کردند ولی امان از اِلاستیکِ بالایِ ریشه سپاهان که هرچه محکم تر بر آن می زدند محکم تر پاسخ می گرفتند . شهر قلقله بود ، رودخانه طلایی شده بود در حاشیه ای مردُ زن و دختر و پسر نغمه گویان و خرامان می دویدند و می دویدند . بی اغراق می توانم بگویم چیزی حدود 50 هزار نفر در جشن حضور داشتند ! در این میان در مرکز شهر دو اتوبوس توریست یکی ژاپنی و دیگری دانمارکی در این جمعیت گیر کرده بودند و درون اتوبوس های آنان هم با جشن بیرون همراهی بود و اصلا از این خسته نبودند که میان این جمعیت گیر کرده اند . ژاپنی ها در حال فیلم برداری بودند و دانمارکی ها قهقهه می زدند و انگشت شصت خود را نشان می داند و تشویق می کردند ! سر از پا ،پا از سر نمیشناختند می خندیدند داد می زدند می رقصید با هم می رقصیدیند قاطی می رقصیدیند و ... عجب جشنی! عجب شوری . جشن را گه در فولادشهر دیدم به اصفهانی بودن خودم افتخار کردم که چقدر ما اصفهانی ها بلدِ کاریم . رحیمی راست می گفت بدون شک منظم ترین و بهترین جشن 30 سال اخیر بود جشن قهرمانیِ طلایی پوشان .

بمب طلایی منفجر شد و همه جا را طلا برداشت ای کاش من هم سپاهان بودم . ای کاش من هم یک دهه افتخار بودم . ای کاش من هم پر افتخار بودم ای کاش من هم طلایی بودم . از همین جا برای رقبای فصل آینده درود میفرستم و می گویم که " ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمان ..."


محمدرضا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

satttanism
15-05-2012, 17:04
سلام دوستان
من هم قهرمانی سپاهان رو تبریک میگم

این قهرمانی شیرین تر از 2 قهرمانی قبل بود

سپاهان با این قهرمانی ثابت کرد که این خود سپاهان هست که قهرمان میشه
چه قلعه نوعی باشه یا نباشه چه ساکت چه رحمتی و خیلی های دیگه که از عمد یا سهو میخواستند سپاهان رو به زمین بزنن

نشون دادیم که تیم های دیگه حتی با پول و جمع کردن بازیکنها هم نمیتونن راه به جایی ببرن چون سپاهان نیستند

ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمان

SaMsUnG
15-05-2012, 17:26
آقا من پریروز رفته بودم پاساژ طالقانی
یکی از مغازه های کنار پاساژ آهنگ گذاشته بود با صدای بلند برای قهرمانی سپاهان
آهنگی که افتخاری خونده برا سپاهان
شربت هم میدادند:31:

MoH_@_MaD
15-05-2012, 23:47
پیروزی و صعود مقتدرانه سپاهان رو به همه ی سپاهانیای عزیز تبریک میگم
از سخت ترین گروه در غرب آسیا با اقتدار صعود کردیم

فقط تونستم 20 دقیقه ی پایانی بازی رو ببینم

بازی خوبی ارائه دادیم
حفظ توپ خوب و 4-5 موقعیت خوب فقط در همون 20 دقیقیه

چون بازی رو کامل ندیدم در مورد بازیکنا نمیتونم نظر خاصی بدم فقط چیزی که خیلی رو اعصاب بود این سید صالحی بود
جدا چطور نتونست توپ رو از 2 قدمی دروازه گل کنه ؟!!
همچین موقعیتی رو هم جلوی تراکتور از دست داد و توپ رو از 2 قدمی زد بیرون
امسال اصلا واسه سپاهان خوب کار نکرد

خوشبختانه بازیکنای کارت نگرفتن و واسه بازی بعد محرومی نداریم

بازم برد وصعود رو تبریک میگم و اینکه ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان :40:

MoH_@_MaD
16-05-2012, 00:09
الاهلی هم رام شد
سپاهان منتظر استقلال یا الریان می‌ماند
سپاهان ۲ - الاهلی یک

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی در چارچوب مسابقات هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی و صعود مقتدرانه سپاهان به پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا-
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
تماشاگر: ۸ هزار نفر

سپاهان: رحمان احمدی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسن جعفری( از دقیقه ۴۰ مهدی جعفرپور)، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، محرم نویدکیا، فابیو جانواریو (از دقیقه ۸۳ هادی تامینی)، مهدی کریمیان، برونو سزار کورئا، جواهیر سوکای (از دقیقه ۵۱ سیدمهدی سیدصالحی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار

الاهلی عربستان: یاسر عبدالله، ولید بکشاف، موتازالموسی (از دقیقه ۶۵ احمد درویش فرج)، محمد مسعد، حسن راهب، حیدر عامر، عمادالحسینی(از دقیقه ۶۵ عبدالرحیم الجزابی)، عقیل الصحبی( از دقیقه ۴۶ پالو مینو)، یاسر فهیمی، حمود عباس، محسن العیشی.
سرمربی: کارل یارولیم

داور: لي مين هو از كره جنوبي؛ كمك داور اول: يونگ ها كيم از كره جنوبي؛ كمك داور دوم: جي سونگ مين از كره جنوبي؛ داور چهارم: حمد احمد عبداله از امارات
اخطار: عقیل‌الصحبی، احمد درویش(الاهلی)

شرح بازی: سپاهانی ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر سرشار از انگیزه بودند و از همان ابتدای بازی حملات پردامنه‌ای روی دروازه الاهلی ترتیب دادند. آنها به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار بودند و در نیمه نخست بازی توسط جواهیر سوکای و برونو سزار موقعیت‌هایی روی دروازه تیم الاهلی ایجاد کردند و روی یکی از این موقعیت‌ها به گل برتری رسیدند. البته مهاجمان سپاهان در نیمه نخست بازی در تله آفساید الاهلی گرفتار بودند و گل دوم سپاهانی ها در نیمه اول نیز به همین دلیل مردود اعلام شد.

با آغاز نیمه دوم بازی تیم الاهلی فشار بسیاری روی دروازه سپاهان ایجاد کرد و درصدد جبران گل خورده بود اما سپاهانی‌ها که نمی‌خواستند در دیدار بعدی میهمان باشند، فشار حملات را بیشتر و موقعیت هایی هم روی دروازه الاهلی ایجاد کردند با این وجود بازیکنان الاهلی بر خلاف روند بازی به گل تساوی رسیدند.

سپاهانی‌ها بعد از گل الاهلی به خود آمدند و با بازی‌سازی فوق‌العاده محرم، نبض بازی را در دست گرفتند اما این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری توسط مهاجمان سپاهان از دست رفت. در این دقایق سیدصالحی، سزار و حتی جانواریو چندین موقعیت گل را خراب کردند. سپاهان تا دقیقه ۸۴ برای گل برتری منتظر ماند. درست زمانیکه کرانچار، جانواریو را از بازی بیرون کشید تا از قدرت سرزنی محسن بنگر استفاده کند، تاکتیک کرانچار نتیجه داد و ضربه سر محسن بنگر وارد دروازه الاهلی شد و گل پیروزی‌بخش سپاهان به ثمر رسید.

شرح گل:

۱-۰ (سپاهان): ارسال امید ابراهیمی از سمت چپ میدان با فرار از تله آفساید جواهیر سوکای همراه بود و شوت او در دقیقه ۱۸ بازی از زیر دستان دروازه‌بان الاهلی در درون دروازه جای گرفت.

۱-۱ (الاهلی): ارسال بازیکنان الاهلی و فرار عمادالحسینی و شوت زیبای این بازیکن در دقیقه ۶۴ بازی وارد دروازه تیم سپاهان شد و بازی را به تساوی کشاند.

۲-۱ (سپاهان): ارسال بازیکنان سپاهان از جناح راست زمین در دقیقه ۸۴ بازی، با ضربه سر محسن بنگر وارد دروازه الاهلی شد و شادی را به ورزشگاه فولادشهر آورد.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: پاس زیبای محرم نویدکیا پشت مدافعان تیم الاهلی به مهدی کریمیان رسید اما شوت کم قدرت کریمیان را دروازه‌بان تیم الاهلی دفع کرد.

دقیقه ۲۸: جواهیر سوکای توپ برگشتی از دروازه‌بان الاهلی را شوت و این توپ را وارد دروازه الاهلی کرد اما داور مسابقه این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۳۵: پاس زیبای محرم نویدکیا به مهدی کریمیان در دقیقه ۳۵ با شوت محکم این بازیکن همراه بود اما کریمیان نتوانست توپ را وارد دروازه تیم الاهلی کند و توپ با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۱: اشتباه مدافعان تیم الاهلی و فرار برونو سزار از چنگ این مدافعان او را در موقعیت تک به تک با یاسر عبدالله قرار داد و دروازه‌بان الاهلی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۰: شوت بازیکنان تیم الاهلی با دفع خوب رحمان احمدی از بالای دروازه تیم سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: ارسال سید جلال حسینی و ضربه سر سید مهدی سید صالحی با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: شوت فابیو جانواریو توسط دروازه‌بان تیم الاهلی در دو مرحله دفع شد و این دروازه‌بان مانع از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان شد.

بهترین بازیکن: محرم هرگاه شاداب بازی کند، سپاهان هم شاداب می‌برد و زیبا بازی می‌کند. او امشب هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و پاس‌های خوب محرم در این بازی باعث شد که تیم اصفهانی امشب بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی داشته باشد. با این وجود کفران نعمت مهاجمان سپاهان اجازه نداد که به جز دو موقعیت، بقیه تبدیل به گل شوند.

اتفاق ویژه: سپاهان بعد از هت‌تریک در قهرمانی و کسب چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در این دیدار به پیروزی رسید تا به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و منتظر تیم‌های استقلال و الریان بماند.
/

MoH_@_MaD
16-05-2012, 20:53
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
17-05-2012, 14:14
خب استقلال خورد به ما

از حالا تموم ایران بسیج میشن تا استقلال بره بالا
میگید نه از الان تا روز بازی برید تیتر روزنامه ها و سایت های ورزشی و رسانه ها و ... رو بخونید
فلان بازیکنا از سپاهان رفتن
فلان بازیکنا با 50 میلیارد با سپاهان تمدید کردن
فلان بازیکنا از بچگی عاشق استقلال و پرسپولیس بودن ( تیتر امروز روزنامه خبر ورزشی )
کرانچار سرمربی کرواسی شد
علیرضا رحیمی استعفا داد
و ...

همونطور که همه ی ایران بسیج شده بودند تا قهرمانی رو از سپاهان بگیرن الان هم بسیج خوهند شد تا استقلال بره بالا
و بزرگی سپاهان زمانی مشخص شد که با کل ایران جنگید و قهرمان شد

تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان با همه ی کارشکنی ها قهرمان ایران شد
تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان بحران زده استقلال کهکشانی رو پشت سر گذاشت و قهرمان شد
تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان در سخت ترین گروه غرب آسیا با اقتدار به عنوان تیم اول صعود کرد و استقلال در آسانترین گروه به عنوان تیم دوم

اینجا دیگه لیگ مسخره ی خودمون نیست و به هیچ وجه نباید بیش از 10 درصد به استقلال بدن
امیدوارم همونجور که تیم در مورد قضیه توزی کوتاه نیومد در این مورد هم کوتاه نیاد
10 درصد ورزشگاه یعنی فقط پشت نیمکت استقلال

20 سال پیش ژاپن تو آسیا زنگ تفریح واسه همه ی تیم ها بود ولی الان پرقدرترین تیم آسیا
نقل سپاهان و 11 سال اخیر فوتبال ایرانه
7 قهرمانی در لیگ و حذفی و نایب قهرمانی آسیا و حضور در جام باشگاهای جهان فقط در 11 سال
بقیه هم میتونن برن با خاطرات پدر پدربزرگشون خوش باشن

فارغ از نتیجه ی بازی به این تیم و کاپیتان با غیرتش افتخار میکنم
کاپیتانی که برای جلوگیری از نابود کردن سپاهان تمام تلاشش رو میکنه
فوق العادست این بشر
به هیچ وجه با کسانی مثل جباری و حیدری و رحمتی و ... قابل مقایسه نیستن
کسانی که اصفهان واسشون بهترین شهر و سپاهان واسشون بهترین تیم بود ولی با یه پیشنهاد استقلال یهو یکیشون خانومش مشکل پیدا میکنه ، یکی بچش ، یکی ...
دمت گرم کاپیتان که دست همشون رو رو کردی

:40: ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان :40:

hojjatinho
17-05-2012, 14:58
خب استقلال خورد به ما

از حالا تموم ایران بسیج میشن تا استقلال بره بالا
میگید نه از الان تا روز بازی برید تیتر روزنامه ها و سایت های ورزشی و رسانه ها و ... رو بخونید
فلان بازیکنا از سپاهان رفتن
فلان بازیکنا با 50 میلیارد با سپاهان تمدید کردن
فلان بازیکنا از بچگی عاشق استقلال و پرسپولیس بودن ( تیتر امروز روزنامه خبر ورزشی )
کرانچار سرمربی کرواسی شد
علیرضا رحیمی استعفا داد
و ...

همونطور که همه ی ایران بسیج شده بودند تا قهرمانی رو از سپاهان بگیرن الان هم بسیج خوهند شد تا استقلال بره بالا
و بزرگی سپاهان زمانی مشخص شد که با کل ایران جنگید و قهرمان شد

تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان با همه ی کارشکنی ها قهرمان ایران شد
تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان بحران زده استقلال کهکشانی رو پشت سر گذاشت و قهرمان شد
تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان در سخت ترین گروه غرب آسیا با اقتدار به عنوان تیم اول صعود کرد و استقلال در آسانترین گروه به عنوان تیم دوم

اینجا دیگه لیگ مسخره ی خودمون نیست و به هیچ وجه نباید بیش از 10 درصد به استقلال بدن
امیدوارم همونجور که تیم در مورد قضیه توزی کوتاه نیومد در این مورد هم کوتاه نیاد
10 درصد ورزشگاه یعنی فقط پشت نیمکت استقلال

20 سال پیش ژاپن تو آسیا زنگ تفریح واسه همه ی تیم ها بود ولی الان پرقدرترین تیم آسیا
نقل سپاهان و 11 سال اخیر فوتبال ایرانه
7 قهرمانی در لیگ و حذفی و نایب قهرمانی آسیا و حضور در جام باشگاهای جهان فقط در 11 سال
بقیه هم میتونن برن با خاطرات پدر پدربزرگشون خوش باشن

فارغ از نتیجه ی بازی به این تیم و کاپیتان با غیرتش افتخار میکنم
کاپیتانی که برای جلوگیری از نابود کردن سپاهان تمام تلاشش رو میکنه
فوق العادست این بشر
به هیچ وجه با کسانی مثل جباری و حیدری و رحمتی و ... قابل مقایسه نیستن
کسانی که اصفهان واسشون بهترین شهر و سپاهان واسشون بهترین تیم بود ولی با یه پیشنهاد استقلال یهو یکیشون خانومش مشکل پیدا میکنه ، یکی بچش ، یکی ...
دمت گرم کاپیتان که دست همشون رو رو کردی

:40: ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان :40:

دوست عزیز کمی اروم تر ، اصلا پیاده بشید با هم بریم : دی

چرا شما توهم توطئه دارید ؟

سپاهان بحران زده ؟ استقلال بی بحران ؟!!! دوست عزیز احتمالا به جای لیگ ایران لیگ دیگری رو پیگیری می کردید . استقلال ( همون تیم تهرانی که ابی می پوشه !) کل خط هافبکش رو امسال از دست داد در مقاطعی . انواع و اقسام حاشیه ها رو داشت . از مدیریت وزارت ورزش گرفته تا بازیکنان و ...

در هر صورت سپاهان قهرمان شد . لایقش بودید . بیشتر هزینه کرده بودید و نکات مثبت دیگه .مبارکتون . ولی اینقدر توهم توطئه نداشته باشید و سعی نکنید ارزش یک باشگاه دیگه رو پایین بیارید . این خوب نیست به قران !

این سخت ترین گروه رو کی تعیین می کنه ؟ شما؟!
نظرتون در مورد گروه B چیه ؟ یا D ؟!

در مورد این جمله تون هم فقط می گم : تاریخ یک باشگاه اینقدر اهمیت داره که نقل قول ها و جملات زیادی رو بزرگان فوتبال در موردش داشتند . می تونید خودتون سرچ کنید و بخوانید !

جمله معروفی تیفوسی های استقلال و پرسپولیس دارند : چیزی که برای ما خاطره است برای دیگران آرزوست .

موفق باشید /

MoH_@_MaD
17-05-2012, 16:50
دوست عزیز کمی اروم تر ، اصلا پیاده بشید با هم بریم : دی

چرا شما توهم توطئه دارید ؟

سپاهان بحران زده ؟ استقلال بی بحران ؟!!! دوست عزیز احتمالا به جای لیگ ایران لیگ دیگری رو پیگیری می کردید . استقلال ( همون تیم تهرانی که ابی می پوشه !) کل خط هافبکش رو امسال از دست داد در مقاطعی . انواع و اقسام حاشیه ها رو داشت . از مدیریت وزارت ورزش گرفته تا بازیکنان و ...

در هر صورت سپاهان قهرمان شد . لایقش بودید . بیشتر هزینه کرده بودید و نکات مثبت دیگه .مبارکتون . ولی اینقدر توهم توطئه نداشته باشید و سعی نکنید ارزش یک باشگاه دیگه رو پایین بیارید . این خوب نیست به قران !

این سخت ترین گروه رو کی تعیین می کنه ؟ شما؟!
نظرتون در مورد گروه B چیه ؟ یا D ؟!

در مورد این جمله تون هم فقط می گم : تاریخ یک باشگاه اینقدر اهمیت داره که نقل قول ها و جملات زیادی رو بزرگان فوتبال در موردش داشتند . می تونید خودتون سرچ کنید و بخوانید !

جمله معروفی تیفوسی های استقلال و پرسپولیس دارند : چیزی که برای ما خاطره است برای دیگران آرزوست .

موفق باشید /

والا ما داریم آروم میریم ولی شما بد جور گازش رو گرفتی : دی

ما توهم توطئه داریم ؟؟
این دوستان شمان که قهرمانی سپاهان رو با تبانی میدونن
این دوستان شمان که بد بازی کردن یه بازیکن رو تبانی میدونن اونوقت ما توهم توطئه داریم ؟؟

سپاهان بحران زده نبود ؟؟؟
سپاهان ( همون تیمی که زرد میپوشه ) بیش از 70 درصد بازیکنای تاثیر گذار فصل پیشش رو از دست داد
بعد از 10 سال مدیریت موفقش برکنار شد
جناب حسینی با مصاحبه هاشون کلی حاشیه برای سپاهان ایجاد میکرد
مشکل لوکا با بازیکنا
حذف در آسیا در یک چهارم در حالی که دو بازی رفت و برگشت رو بردیم
اگه اسم اینا بحران نیست پس چیه ؟؟

سپاهان بیشتر هزینه کرد ؟؟
یه حرفایی میزنید خدایی آدم خندش میگیره
سپاهان حیدری ، رحمتی ، حاج صفی ، توره ، عقیلی ، عنایتی و جواد کاظمیان رو به خاطر هزینه نکردن از دست داد
و بهترین خریدش عماد رضای ناآماده بود رو خرید
فکر کنم خودتون بهتر بدونید استقلال در مقابل چه بازیکنانی رو خرید
استقلال امسال بهترین تیم 20 سال اخیر خودش رو در اختیار داشت ( طبق گفته ی خود طرفداران استقلال)
واقعا موندم بر چه اساسی میگید سپاهان بیشتر هزینه کرد
استقلال کهکشانی بسته شد ولی توان مدیریت کردنش رو نداشت

سخت ترین گروه رو من مشخص نمیکنم شرایط تیم ها در لیگ های کشورشون مشخص میکنه

سپاهان و لخویا قهرمان لیگ های کشورشون بودند و النصر و الاهلی نایب قهرمان
اگه این سخت ترین گروه نیست پس چیه ؟؟

گروه D : پرسپولیس تیم 12 ام ایران ، الهلال تیم سوم عربستان ، الغرافه تیم ششم قطر و الشباب تیم سوم امارات

گروه B : الاتحاد تیم پنجم عربستان ، بن یاس تیم نهم امارات ، العربی تیم نهم قطر ، پاختاکور تیم سوم ازبکستان

جالبه گروهی که در اون دو قهرمان و دو نایب قهرمان وجود دارن سخت ترین نیست

من به هیچ وجه قصد ندارم که ارزش هیچ تیمی رو پایین بیارن ولی دوستان شما هر روز دارن همین کار رو میکنن
برید تاپیکتون رو بخونید و ببینید که چقدر با تهمت ها و حرف های بی پایه و اساس قهرمانی سپاهان رو زیر سوال میبرن
بهتره یه سوزن به خودمون بزنیم یه جوال دوز به مردم

موفق باشید

Amir M.ohAma.D
17-05-2012, 17:31
میگید نه از الان تا روز بازی برید تیتر روزنامه ها و سایت های ورزشی و رسانه ها و ... رو بخونید
روزنامه ها کاری جز حاشیه سازی واسه ما ندارن.....انقدر حاشیه میسازن تا کمر تیمو بشکنند ارامش تیمو به هم میزنن این چیزیه که سپاهان ازش داره سود میبره


فلان بازیکنا از سپاهان رفتن
الان این شایعات در مورد استقلال بیشتر هست یا سپاهان؟
شما خبرارو بخون یا نوشته برهانی به قلعه نویی سلام نکرد میخواد بره.جباری گفته یه لحظه اگه قلعه نویی بیاد تو تیم نمیمونم میداودی با اومدن اکبرپور خواهد رفت حنیف با سپاهان تموم کرد و....و......و.......اینا همش تیتر سایتها و روزنامه هاست.....خوراکشون تو فصل نقل انتقالات استقلال پرسپولیسه


فلان بازیکنا از بچگی عاشق استقلال و پرسپولیس بودن ( تیتر امروز روزنامه خبر ورزشی )
از خودشون ننوشتن که!!!بنگر چندبار اعلام کرده که پرسپولیسیه
سیدجلالو بنگر برای بازار گرمی هرسال اینکارو میکنند تا قیمتو ببرن بالا سپاهانم که مشکل مالی نداره(به گفته عزیزمحمدی در برنامه وقت اضافه)بهشون میده.بنگر در صفحه مربوط به خودش در پارس ورزش هم اینو اعلام کرده که پرسپولیسیه


کرانچار سرمربی کرواسی شد
علیرضا رحیمی استعفا داد

شما اینارو مقایسه کن با جایگاه مظلومی و فتح الله زاده
هیئت مدیره استقلال تمام تلاششو داره میکنه تا استقلال به سپاهان ببازه تا به راحتی بتونن مظلومیو عوض کنند
هر روز یه جانشین واسه فتح الله زاده معرفی میکنند رییس هیئت مدیره واسه خودش میره با مربیو بازیکن مورد علاقش داخلی میبنده.....ما حتی تکلیف مدیرعاملمون مشخص نیست
سپاهان کدوم یک از این مشکلاتو داره؟



همونطور که همه ی ایران بسیج شده بودند تا قهرمانی رو از سپاهان بگیرن الان هم بسیج خوهند شد تا استقلال بره بالا
و بزرگی سپاهان زمانی مشخص شد که با کل ایران جنگید و قهرمان شد
کل ایران چیکار کردند؟دیگه این اخریا که شبکه 3 بازیه شمارو نشون میداد ما بازیمونو از شبکه خوزستانو شبکه 2 و.....میدیدیم
به جای جشن قهرمانیتون سریالم پخش نکردن


تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان بحران زده استقلال کهکشانی رو پشت سر گذاشت و قهرمان شد
منظورتون از سپاهان بحران زده سزارو اشجاریو بنگرو سیدجلالو بیکزاده و جانواریو و نویدکیا و احمدیو ابراهیمیو سوکایو جعفریو...... هست دیگه؟
استقلال نیم فصل اول کهکشانی بود و مهره هاش از سپاهان بهتر بود که باهاش 9 امتیاز اختلاف داشتید
استقلال نیم فصل دوم کهکشانی بود؟استقلالی که کرار جباری ولیدعلی مجیدی تیموریان حیدری میداودی رحمتیو از دست داد....در صورتی که سپاهان نیم فصل تقویت شد.....شما فرض کن برای نیم فصل دوم نویدکیا ابراهیمی جعفری اشجاری سزار سید جلال و بنگرو از دست میدادین حالا چند تاشون برای کل نیم فصل دوم و چندتاشونم در مقاطعی از نیم فصل دوم(وقتی هم مصدومیتشون تموم میشد روی نیمکت هم به زور میشستند)اون همه حاشیه هم داشتین انصافا تیمتون تا هفته اخر تو کورس میموند؟


تفاوت دو تیم زمانی مشخص شد که سپاهان در سخت ترین گروه غرب آسیا با اقتدار به عنوان تیم اول صعود کرد و استقلال در آسانترین گروه به عنوان تیم دوم
2تیم مقتدرانه با 16 امتیاز صعود کردن که یکیش تو گروه ما بود الجزیره با اون مالک ثروتمندش.....بهترینهای فوتبال قطر هم از الریان انتخاب شدند یه منتخب جهانی بودن واسه خودشون ما تو این گروه با 11 امتیاز صعود کردیم اونم با 2 امتیاز کمتر نسبت به شما در صورتی که الجزیره با شانس از ما 4 امتیاز گرفت.....در تهران 13-14 موقعیت گلو از دست دادیم اما اونا 3تا توپ اوردن رو دروازه ما 2 تاش گل شد....در زمین خودشون هم وقتی ازمون مساوی گرفتن بعد از بازی داشتن خوشحالی میکردن......



اینجا دیگه لیگ مسخره ی خودمون نیست و به هیچ وجه نباید بیش از 10 درصد به استقلال بدن
امیدوارم همونجور که تیم در مورد قضیه توزی کوتاه نیومد در این مورد هم کوتاه نیاد
10 درصد ورزشگاه یعنی فقط پشت نیمکت استقلال
شما خیالت راحت باشه بازم مثل همیشه رو اون چمنارو به استقلالیا میدن

در مورد سایر مسائل هم باید بگم که ما افتخاراتمون از سال 1325 شروع شده و تا امسال که سال 1391 هستش هم ادامه داره و به لطف خدا باز هم ادامه خواهد داشت

MoH_@_MaD
17-05-2012, 20:38
اینا فقط گوشه هایی از حاشیه سازی سایت گل در چند هفته ی پایانی لیگه

رحمان: به خاطر برخي برخوردها از سپاهان می‌روم ( ساعت انتشار : 10:28 ) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083819/رحمان-احمدي-به-خاطر-برخي-برخوردها-ديگر-در-سپاهان-نميمانم-به)

جلال حسيني: احتمال دارد از سپاهان جدا شوم ( ساعت انتشار : 10:36 ) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083823/جلال-حسيني-احتمال-دارد-از-سپاهان-جدا-شوم-به-خاطر-برخي-مشكلات)

پشت پرده جدايي سيدجلال، رحمان و... از سپاهان ( ساعت انتشار : 10:52 )

اختصاصي گل: زلاتكو كرانچار گزينه هيات مديره استقلال ( ساعت انتشار : 11:16 ) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083836/پشت-پرده-جدايي-سيدجلال-رحمان-و-چند-بازيكن-غيربومي-از-سپاهان-خيال-)


رحیمی: زلاتکو اینجا می ماند ( ساعت انتشار : 10:56 ) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083834/رحیمیکرواتها-پول-استخدام-کرانچار-را-ندارند-زلاتکو-اینجا-می)

رحمان احمدي: به خاطر برخي برخوردها ديگر در سپاهان نمي‌مانم/ به هيچ عنوان به پرسپوليس برنمي‌گردم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083819/رحمان-احمدي-به-خاطر-برخي-برخوردها-ديگر-در-سپاهان-نميمانم-به)


رحیمی:کرواتها پول استخدام کرانچار را ندارند / زلاتکو اینجا می ماند ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083834/رحیمیکرواتها-پول-استخدام-کرانچار-را-ندارند-زلاتکو-اینجا-می)

جلال حسيني: احتمال دارد از سپاهان جدا شوم/ به خاطر برخي مشكلات ذهنم مشغول است/ اگر با
استقلال روبه‌رو شويم شانس برد 50 ـ 50 است ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/06/3083823/جلال-حسيني-احتمال-دارد-از-سپاهان-جدا-شوم-به-خاطر-برخي-مشكلات)

استرس در اردوي سپاهان؛ پيشنهاد تيم ملي كرواسي در جيب كرانچار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/05/3082298/استرس-در-اردوي-سپاهان-پيشنهاد-تيم-ملي-كرواسي-در-جيب-كرانچار)


برای سپاهان جوانمرد: پس نه پس! پنالتی را هم گل می‌کردید! ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/03/3077639/برای-سپاهان-جوانمرد-پس-نه-پس-پنالتی-را-هم-گل-میکردید)

یادداشت روز:تعابیر وارونه در فوتبال حرفه ای/ جوانمردی و تعصب گم شده اند؟ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/03/3077628/یادداشت-روزتعابیر-وارونه-در-فوتبال-حرفه-ای-جوانمردی-و-تعصب)

پاداش‌هاي دندان‌گير در سپاهان/ مظنه جوانمردي: 50ميليون! ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ایران/2012/05/03/3077614/پاداشهاي-دندانگير-در-سپاهان-مظنه-جوانمردي-50ميليون)

در طول یک فصل هیچ محلی به سپاهان نمیزارن اصلا انگار نه انگار که تیمی هم به اسم سپاهان وجود داره
نه خبری نه عکسی هیچی
یهو آخر لیگ که میشه و سپاهان در کورس قهرمانی شروع میکنن به حاشیه سازی
در عرض 40 دقیقه 5 تا خبر بر ضد سپاهان کار میکنن
خبرهایی که اکثرشون بی پایه و اساس
رحمان احمدی و بنگر مصاحبه کردن و گفتن که دوست دارن در سپاهان بمونن اونوقت اینا برای فصل بعد تیمشون رو هم مشخص کردن
کرانچار اصلا پیشنهادی از کرواسی نداشته
و ...
اینا فقط برای سایت گل بود حالا بقیه سایت ها و روزنامه ها بماند

دوستان استقلالی شما منظور من رو اشتباه متوجه شدید
این رسانه ها نیستن که واسه شما حاشیه درست میکنن این خود استقلال و بازیکناش هستن که تیم رو تو حاشیه میبرن
وقتی مجتبی جباری میاد ضد مظلومی مصاحبه میکنه مشخصه که تیم تو حاشیه میره
وقتی بازیکنا تمرین رو تعطیل میکنن ، وقتی مظلومی هر چند وقت یه بار اسم قلعه نویی رو میاره ، وقتی تو هیئت مدیره هر کی یه حرفی میزنه کاملا مشخصه که حاشیه درست میشه و ربطی به روزنامه و سایت و ... نداره
این استقلاله که واسه استقلال حاشیه درست میکنه
ولی این رسانه هان که سعی در به حاشیه بردن سپاهان دارن


به هر حال جدای از همه ی این مسائل بدون شک این بازی یکی از حساس ترین بازیهای فوتبال ایران در چندین سال اخیره
دو تیم فصل رو با هم در فولاد شهر شروع کردن و با هم در فولادشهر به پایان خواهند رساند
این بازی یه جور توفیق اجباری هم شد که حداقل ایران یه نماینده در بین 8 تیم خواهد داشت
امیدوارم که دو تیم بازی خوبی ارائه بدن و مثل بازی سپاهان - پرسپولیس فارغ از نتیجه از تماشای بازی لذت ببربم

MoH_@_MaD
18-05-2012, 14:42
مرگ یک شهروند دیگر به علت ترافیک ورزشگاه فولادشهر


ساعتی پیش از آغاز بازی سپاهان و الاهلی رخ داد مرگ یک زن جوان در اتوبان ذوب‌آهن

بهزاد بزرگزاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: این حادثه در ابتدای جاده ذوب‌آهن رخ داد و با توجه به اینکه پیش از آغاز بازی سپاهان بود، ترافیک بسیار سنگینی نیز ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه علت حادثه انحراف خودروی پیکان و برخورد شدید با یک دستگاه خودروی پژو بوده است، تصریح کرد: متاسفانه سرنشین خودروی پیکان که زن جوانی بوده است، در دم جان سپرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان اضافه کرد: خودروی پیکان زمانی که از اصفهان به سمت فولادشهر می‌رفته، از مسیر خارج شده و به باند مقابل منحرف می‌شود و با یک خودروی پژو تصادف می‌کند.
وی با اشاره به اینکه خودروی پژو تک سرنشین بوده است، ادامه داد: رانندگان دو خودروی پژو و پیکان بر اثر این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.
بزرگزاد تاکید کرد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره ۱۱ آتش‌نشانی در محدوده زندان اصفهان است، پس از اطلاع از این حادثه سریعا اکیپ این ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و راننده خودروی پیکان را که در داخل خودرو محبوس شده بود، نجات دادند.
وی درباره چگونگی انحراف خودروی پیکان از مسیر خود به فارس گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست و پلیس راهور علت حادثه را مشخص می‌کند.
به گزارش فارس، این حادثه زمانی رخ داد که طرفداران تیم سپاهان برای تماشای بازی تیم خود به سمت ورزشگاه فولادشهر در حرکت بودند و به همین علت ترافیک بسیار سنگینی نیز در این منطقه ایجاد شد.


پ.ن : واقعا جای تاسف داره
چند نفر دیگه باید تو این اتوبان بمیرن تا نقش جهان ساخته بشه ؟؟
اگه پروژه رو از تهران به اصفهان منتقل کرده بودند مطمئنا تا الان تموم شده بود ولی انگار بعضی ها نمیخوان اصفهان استادیوم داشته باشه
20 ساله هنوز نتونستن یه ورزشگاه رو تموم کنن
کم اهمیت ترین چیز تو این مملکت جون آدمیزاده

Nasser_ZRE
22-05-2012, 18:01
بلیت نیست، علاقه‌مند زیاد است

تجمع اعتراض‌آمیز هواداران سپاهان مقابل باشگاه به دلیل کمبود بلیت

خبرگزاری فارس: شماری از هواداران سپاهان به دلیل عدم بلیت بازی با استقلال مقابل این باشگاه تجمع کردند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به گزارش خبرگزاری فارس، هواداران سپاهان ساعت 9 صبح امروز در دو ورزشگاه تختی و انقلاب اصفهان برای خرید بلیت بازی با استقلال حضور پیدا کردند ولی در کمتر از یک ساعت این بلیت ها فروخته شد و هنوز خیلی از علاقه مندان به تماشای این مسابقه به دنبال تهیه بلیت هستند.
در همین راستا تعداد زیادی از هواداران سپاهان مقابل این باشگاه به حالت اعتراض تجمع کرده و خواستار بلیت هستند.
ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر 11 هزار نفر است و تمام بلیت ها نیز فروخته شده است.
بازی سپاهان و استقلال امشب ساعت 20:30 برگزار می شود.

oomidd
22-05-2012, 21:40
تبریک به همهی سپاهانیای عزیز فقط خدا میدونه چقدر خوشحالم میدونستم میتونیم حقانیتمونو به همه نشون بدیم

MoH_@_MaD
22-05-2012, 22:55
اول برد مقتدرانه و صعود سپاهان به جمع 8 تیم برتر آسیا رو خدمت سپاهانیای عزیز تبریک میگم

دوم اینکه ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان :40:

سوم اینکه ما هم خدا رو شکر میکنیم که بازی و داور داخلی نبودن

چهارم اینکه خوشحالم که حداقل برای یک بار هم که شده قانون 10 درصد اجرا شد
صبح ساعت 10 رفتم تختی و ورزشگاه انقلاب و باشگاه و در هیچکدوم نتونستم بلیط گیر بیارم
ولی اصلا ناراحت نیستم چون میدونم که یه سپاهانی جام نشسته بوده


این هم استقلال با همه ی بازیکنان اصلیش و بدون مصدوم
بهانه ی دیگه ای هم هست ؟؟
با این همه بازیکن تاپ و ملی پوش حتی نتونستن یه موقعیت جدی روی دروازه سپاهان ایجاد کنن

یه بازی فوق العاده رو از سپاهان شاهد بودیم
همه چیز با برنامه بود و تمام بازیکنان وظایفشون رو بهترین نحوه ممکن انجام دادن

بازی رو فوق العاده شروع کردیم و با فشاری که اول بازی آوردیم تونستیم سریع به گل برسیم
گلی که خیلی روی روحیه بازیکنا تاثیر داشت و باعث شد که فشاری و استرس بازی واسشون از بین بره
موقعیت های بیشتری هم داشتیم و مطمئن باشید اگه سزار و سوکای بیشتر با هم پاسکاری میکردن میتونستیم به راحتی یکی دو گل دیگه بزنیم

واقعا نمیدونم از کدوم بازیکنا بگم همشون عالی بودن
بیک زاده بهترین بازیش رو در این مدتی که تو سپاهانه ارائه داد
تاکتیک کرانچار عالی بود
بر خلاف بازیهای گذشته به دفاع های کناری اجازه نفوذ نداد و همین باعث شد نفوذ های حیدری و حسینی از دو طرف بی نتیجه بمونه

بنگر و سید جلال هم که دیگه نیازی به تعریف ندارن
در کنار هم اجازه ندادن که حتی یه توپ هم ازشون رد بشه
و نباید از گل زیبای بنگر گذشت ، با دو گلی که در بازی قبل و این بازی زد باعث صعودمون به جمع 8 تیم شد

محرم خیلی دونده و با غیرت کار کرد ولی روز روزش نبود

امید ابراهیمی عالی بود بدون شک جزء بهترین هافبک دفاعی های ایرانه و فقط میتونم بگم متاسفم که به تیم ملی دعوت نمیشه
مگه یه بازیکن دیگه باید چیکار کنه تا دعوت بشه ؟؟
همینطور رحمان احمدی ، در اینکه بهترین دروازه بان حال حاضر ایرانه شکی نیست اونوقت ...
همینطور بنگر
حاضرم شرط ببندم تعداد بازیهایی که کیروش از سپاهان دیده حتی به تعداد انگشت های یه دست هم نمیرسه

در خط حمله سزار و سوکای یه کم خودخواهانه عمل میکردن و در چند صحنه در حالی که میتونستن با پاس دادن همدیگه رو در موقعیت گل قرار بدن با شوت های بی هدف باعث از دادن موقعیت ها میشدن
هر چند که نباید از همکاری زیباشون در گل اول گذشت

فوتبالی که امروز سپاهان ارائه داد فراتر از فوتبال ایران بود و خوشحالم که به همگان ثابت شد که قهرمانی لیگ واقعا حق کدوم تیم بود
با حفظ بازیکنان فعلی و خرید چند بازیکن خوب مطمئن باشید که این تیم پتانسیل قهرمانی آسیا را خواهد داشت

بازم برد رو تبریک میگم و اینکه ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان :40:

پ.ن 1 : مس سرچشمه جلوی سپاهان یک موقعیت گل داشت

پ.ن 2 : بعضی ها خوشحال بودن که با سپاهان افتادن و این رو کار خدا میدونستن ما هم این رو کار خدا میدونیم
خوشحالم که به همه ثابت شد که استقلال با تمام بازیکناش هم جلوی سپاهان حرفی برای گفتن نخواهد داشت

بعضی ها میخواستن تو این بازی خیلی چیزا رو ثابت کنن
خدا رو شکر میکنم که خیلی چیزا ثابت شد

پ.ن 3 : چقدر پست دادن تو این ورژن جدید سخت شده !!
خیلی اعصاب خورد کنه

satttanism
23-05-2012, 10:21
تبریک میگم
به قول روزنامه ها نصف جهان نصف تهران رو حذف کرد
این زیباترین ، منطقی ترین و اصولیترین بازی این فصل سپاهان بود
استقلال حتی یک موقعیت خطرناک هم نداشت
واقعا سپاهان نشون داد که چقدر با بقیه تیم ها اختلاف داره
لقب قهرمان قهرمانان جدا برازنده سپاهانه


دیشب خودم تا 1.5 بیرون بودم چه خبر بود
تا ساعت 3 4 هم هنوز صدای خوشحالی مردم میومد
امیدوارم امسال سپاهان اولین جام آسیایی رو بگیره

MoH_@_MaD
23-05-2012, 15:41
نظرم رو دیشب در مورد بازی گفتم چند تا چیز دیگه رو هم اضافه کنم

استقلال دیشب با 6 بازیکن ملی پوش و یک بازیکن از لیگ انگلیس حتی نتونست یه موقعیت خطرناک ایجاد کنه

خوشحالم که دیشب همه ی بازیکناشون رو در اختیار داشتن و خوشحالم که خیلی چیزا ثابت شد و دیگه جای هیچ بحث و بهانه ای باقی نمونده

به جرات میتونم بگم بازی دیشب منطقی ترین فوتبالی بود که از سپاهان به یاد دارم
هر وقت خواستیم بازی رو در اختیار گرفتیم و هر وقت خواستیم بازی رو دست اونا دادیم و روی ضد حمله ها خطرساز شدیم

پرسینگی که دیشب انجام دادیم فوق العاده بود و میتونیم بگیم به بهترین شکل ممکن خط هافبک تیم ملی رو از کار انداختیم
تمام مسیر های نفوذ رو به خوبی بسته بودیم و با یارگیری خوب اجازه ی هیچ کاری رو بهشون ندادیم
از بازی دیشب به شدت لذت بردم
سایت گل یه مطلب زده بود که سپاهان در اول شدن در گروهش اشتباه کرد خوشحالم که جواب محکمی به همشون دادیم

مطمئن باشید اگه بلاهایی که پارسال سر تیم در آوردن امسال در نیارن این تیم به راحتی پتانسیل قهرمانی آسیا رو خواهد داشت


بنگر و سید جلال به احتمال زیاد به پرسپولیس میرن
طبق شنیده ها بنگر از پرسپولیس پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیونی داره
هر دوشون برای قهرمانی سپاهان زحمات زیادی کشیدن و ازشون ممنونیم
اگه اصفهان بمونن که چه بهتر و اگه هم برن براشون آرزوی موفقیت میکنیم
فقط امیدوارم بنگر یادش نره که سر بازیکنانی نظیر جلال اکبری ، حمید شفیعی ، رحمان احمدی ، آرفی و ... در تیمهای پایتخت چه اومد
و همینطور بازیکنانی نظیر رحمان احمدی ، حسن اشجاری ، امید ابراهیمی ، مهدی کریمیان ، حسن جعفری و ... چجوری تو این یکی دوساله دوباره در سپاهان احیا شدن و به اوج رسیدن

پارسال از رفتن بازیکنا خیلی نگران بودم ولی امسال هیچ نگرانی خاصی ندارم چون به همه نشون دادیم که این سپاهانه که به بازیکنا شخصیت میده

فصل امسال بسیار بد آغاز شد و رویایی تمام شد
یک بار دیگه چهارمین قهرمانی و هتریک سپاهان در لیگ برتر و صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا را به طرفداران طوفان زرد آسیا تبریک میگم

ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان

MoH_@_MaD
26-05-2012, 13:36
جانواريو با سپاهان تمديد کرد



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سرپرست تيم فوتبال سپاهان از تمديد قرارداد با هافبک برزيلي اين تيم خبر داد.

رسول خوروش درباره بازيکناني که قراردادشان با سپاهان به پايان رسيده، اظهار داشت: سيد جلال حسيني، رحمان احمدي، محسن بنگر، مهدي کريميان، هاشم بيک زاده، مهدي جعفرپور، احمد جمشيديان قراردادشان با اين به پايان رسيده اما کرانچار اين بازيکنان را مي خواهد و ما هفته پيش رو با اين بازيکنان وارد مذاکره مي شويم.

وي افزود: قرارداد جانواريو هم به پايان رسيده بود اما پس از توافق با اين بازيکن قرارداد وي تمديد شد.

سرپرست تيم سپاهان در مورد اينکه گفته مي شود محسن بنگر و سيد جلال حسيني مي خواهند به پرسپوليس بروند، گفت: قرار است برادر سيد جلال اين هفته به باشگاه بيايد و با او صحبت کنيم. با بنگر هم حرف زده ايم و او هم قرار است به باشگاه بيايد. ما با آنها مذاکره مي کنيم و اگر نخواستند بمانند به زوري آنها را حفظ نمي کنيم.

وي در ارتباط با شروع تمرينات سپاهان گفت: کرانچار فردا به مدت سه هفته به کرواسي مي رود و از 27 خرداد تمرينات خود را در اصفهان آغاز مي کنيم.




نمی دانم بنگر و سید جلال به پرسپولیس می روند یا نه/خوروش: با برونو سزار توافق کردیم،او در سپاهان می ماند



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لیگ برتر - بازیکن برزیلی سپاهان قرارداد خودش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛رسول خوروش در گفت و گو با خبرآنلاین از توافق برونو سزار با سپاهان خبر داد و گفت:« یک سری مشکلات برای امضای قرار داد این بازیکن وجود داشت که خوشبختانه پس از رفع آن این بازیکن برزیلی در سپاهان ماندنی شد.»
سرپرست باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه هنوز هیچ بازیکن تازه واردی را جذب نکرده اند ادامه می دهد:«این هفته با بازیکنان خودمان مذاکره می کنیم و سعی می کنیم با همه آنها به توافق برسیم.هفته آینده هم سعی می کنیم تا قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم.سپاهان برای فصل آینده باید قوی بسته شود.»
وقتی از خوروش در مورد سید جلال و بنگر سوال کردیم ام این جواب را تحویل داد:«آنها با ما قرارداد ندارند.نمی دانم به کدام تیم می خواهند بروند.خبر هم ندارم که با پرسپولیس به توافق رسیده اند یا نه.ولی ما با آنها هم مذاکره می کنیم تا اگر به توافق رسیدیم در تیم ماندنی شوند.»



محمد باقر صادقي به سپاهان پيوست


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دروازه‌بان تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قرارداد داخلي با باشگاه سپاهان امضا کرده‌ام و احتمال دارد تا 2 روز آينده قراداد خود را در هيئت فوتبال ثبت کنم.

محمد باقر صادقي اظهارکرد: باشگاه سپاهان از 2 ماه پيش مذاکرات جدي با من داشت و من هم هميشه از قبل سپاهان را دوست داشتم و به همين دليل فعلا قراداد داخلي با اين تيم بسته‌ام.

وي با بيان اينکه باشگاه ذوب‌آهن همچنان در حال مذاکره با من است، گفت: واقعا دوست دارم در تيم محبوب خود ذوب آهن باقي بمانم، اما در سال گذشته سختي‌هاي زيادي را کشيديم و دروغ‌هاي زيادي از مسؤولان شنيديم. بايد بگويم که ديگر آرامش لازم را نداشتم.

دروازه‌بان تيم فوتبال ذوب‌آهن افزود: اگر ذوب‌آهن بتواند شرايط لازم را براي بازيکنان فراهم کند، چون اين تيم را دوست دارم حاضرم حتي با نصف قرارداد سپاهان در ذوب‌آهن بمانم. به هر حال ما هر چه داريم از ذوب‌آهن داريم و اميدوارم مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ذوب‌آهن در اين تيم بماند که من از او چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام.

صادقي تصريح‌کرد: خسرو ابراهيمي در فصل گذشته زحمات زيادي براي من کشيد که من واقعا از او متشکرم و اميدوارم بتوانم اين زحمات را جبران کنم.

وي اظهارکرد: هنوز در خصوص مبلغ قرارداد با تيم سپاهان صحبتي نکرده‌ام، اما قراردام 2 ساله است.

صادقي افزود: حتي از تيم پرسپوليس نيز پيشنهاد جدي داشتم، اما سپاهان را ترجيح دادم. به هر حال سپاهان تيم شهر خودمان است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا سوء تفاهم‌هاي به وجود آمده ميان شما و منصور ابراهيم‌زاده رفع‌شده است يا خير؟ گفت: درآن زمان که من اين مصاحبه را انجام دادم و از ابراهيم‌زاده انتقاد کردم واقعا در شرايط روحي بدي بودم چون خيلي دوست داشتم در برابر سپاهان بازي کنم که ابراهيم‌زاده به من بازي نداد و به تبع آن بنده آن مصاحبه تند را انجام دادم که هم اکنون واقعا از بابت اين مصاحبه تند ناراحتم و از ابراهيم‌زاده عذر‌خواهي مي‌کنم، چون به هر حال او حق زيادي به گردن من دارد و چيز‌هاي زيادي از او ياد گرفتم. اميدوارم ابراهيم‌زاده در هر تيمي که مربي‌گري مي‌کند موفق باشد.

MoH_@_MaD
27-05-2012, 17:53
سید جلال صحبتهای محسن بنگر را تکذیب کرد
حسینی: اولویتم برای فصل بعد سپاهان است
به هیچ کس حتی بنگر قول پرسپولیسی شدن ندادم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


خبرگزاری ایمنا: سيدجلال حسينی مدافع ميانی سپاهان در سال های اخیر، در فصل نقل و انتقالات همیشه يكی از بازیکنان پر سر و صدا بوده و این بار بر خلاف سال گذشته که بحث استقلالی شدنش مطرح بود، خبرهای زيادی درخصوص پيوستنش به پرسپوليس شنيده مي‌شود.

حسینی در مورد شایعات اخیر مبنی بر حضورش در پرسپولیس می گوید: همه چیز بعد از بازی با استقلال شروع شد و روزنامه ها و خبرگزاری ها نوشتند که می‌خواهم به پرسپولیس بروم. بعد از بازی از من پرسيدند كه بنگر گفته به پرسپوليس می‌رود و تو را هم به اين تيم می‌برد، من هم گفتم كه از اين قضيه اطلاعی ندارم و اگر هم بخواهم به پرسپوليس بروم بايد پيشنهاد اين تيم را بررسي كنم. متاسفانه این حرفم را عوض کردند و نوشتند که همراه با بنگر به پرسپولیس می‌روم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می خواهی حتما در سپاهان بمانی خاطرنشان می کند: من اول بايد با باشگاه سپاهان مذاكره كنم و اصلا دنبال بازارگرمی نیستم.سه سال است که در سپاهان بازی می کنم و اولویت اولم برای فصل بعد این تیم خواهد بود.

حسینی در پاسخ به این سوال که مگر چند هفته پیش نگفتی مشکلاتی برای ماندنت در اصفهان وجود دارد می‌گوید: بله،هنوز هم می گویم مشکلاتی وجود دارد ولی قرار نیست بدون مذاکره از سپاهان بروم.

مديرعامل سپاهان گفته كه هر بازيكنی دلش با سپاهان نيست، می‌تواند برود.حسینی در این خصوص می گوید: من مشكلی با آقای رحيمی ندارم و حتي قرار بود بعد از بازی با استقلال با او حرف بزنم ولی فرصت نشد و به تركيه آمدم. بعد از اردوی تركيه تصميم خواهم گرفت و اگر با سپاهان به توافق نرسيدم با ديگر گزينه‌ها مذاكره خواهم كرد.

حسینی در مورد احتمال حضورش در پرسپولیس می گوید: بنگر به من گفت که قصد پرسپولیسی شدن دارد ولی من هنوز با مسئولان این باشگاه مذاکره نکردم و به هیچ کس هم قولی ندادم که پرسپولیسی می شوم.آنها اگر خواهان جذب من باشند،به صورت حضوری مذاکره خواهیم کرد تا همه چیز به طور کامل مشخص شود.


همبازیان قدیم، همکاران جدید
مثلث سپاهانی‌ها در راس کادر فنی پیکان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: سه سپاهانی سابق یعنی عبدالله ویسی، مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان اکنون در راس کادر فنی تیم فوتبال پیکان قرار دارند.

به گزارش ایمنا، عبدالله ویسی، مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان، سه همبازی قدیمی دهه ۷۰ سپاهان که در آن زمان با نام سیمان سپاهان در لیگ آزادگان شرکت می‌کرد اکنون در راس کادر فنی تیم فوتبال پیکان که تازه به لیگ برتر صعود کرده است حضور دارند و حضور ستارگان دوران بی پولی سپاهان در این تیم برای فوتبال دوستان قدیمی اصفهان بسیار جالب توجه است.

شاید طرفداران جوان سپاهان بازی‌های تیم محبوب خود را در ورزشگاه ۲۲ بهمن زمانی که عبدالله ویسی در کنار مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان توپ می‌زد به یاد نداشته باشند ولی فوتبال دوستانی که از دهه های پیشین سپاهان را به خاطر دارند بازیهای این سه بازیکن را به خوبی در خاطر دارند.

عبدالله ویسی، مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان اولین مثلث سپاهانی یک تیم غیر اصفهانی خواهند بود و باید دید در لیگ دوازدهم در پیکان چه نتایجی بدست می‌آورند.

MoH_@_MaD
28-05-2012, 20:21
جمشیدیان در سپاهان ماندنی شد/ منتظری و طالبی مدنظر قهرمان ایران
خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سپاهان بر خلاف شایعاتی مبنی بر جدایی در این تیم اصفهانی ماندنی شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، احمد جمشیدیان که یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد امروز با مسئولان این باشگاه جلسه ای داشت. وی که از نیمکت نشینی خود ناراحت بود قصد داشت در صورت مشخص شدن دلایل نیمکت نشینی برای ماندن یا رفتن از سپاهان تصمیم گیری کند. جمشیدیان پس از شنیدن صحبت های مسئولان سپاهان در این تیم ماندنی شد.

* با توجه به جدایی احتمالی محسن بنگر از سپاهان مسئولان این تیم به فکر جذب یک مدافع دیگری هستند. در فهرست بازیکنان مورد نظر این تیم نام های فرشید طالبی و پژمان منتظری دیده می شود اما هنوز سپاهان با این بازیکنان مذاکره ای نداشته است.
*سپاهان منتظر است تا مدیربرنامه های رحمان احمدی دروازه بان این تیم به ایران بازگردد تا مذاکرات خود را با وی قطعی کنند.



پس از ثبت قرارداد در هيات فوتبال اصفهان
صادقي: با سپاهان سفيد امضا كردم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


محمد باقر صادقي با حضور در هيئت فوتبال استان اصفهان قرارداد 2 ساله خود را با باشگاه سپاهان به طور رسمي به ثبت رساند.

ظهر امروز محمد باقر صادقي دروازه‌بان پيشين ذوب‌آهن در هيئت فوتبال استان اصفهان حاضر شد و قرارداد 2 ساله خود با طلايي پوشان سپاهان را به ثبت رساند.

صادقي پيرامون قرارداد خود اظهارکرد: امروز بعد از مذاکرات خوبي که با رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان داشتم در هيئت فوتبال استان حاضر شدم و قرارداد خود را به طور رسمي با سپاهان به ثبت رساندم. مدير عامل سپاهان آنقدر رفتار خوب و حرفه‌اي با من داشت که من قراردادم را سفيد امضا کردم.

وي با ابراز خوشحالي از پيوستن به تيم سپاهان گفت: هر بازيکني دوست دارد که در اين تيم بازي کند، اما از طرفي هم ناراحتم که از تيم محبوب خود ذوب‌آهن جدا شده‌ام، چون واقعا سخت است که بعد از 10 سال از تيمي که با آن زندگي کرده‌ام جدا شده‌ام. به هر حال مسؤولان باشگاه و رسول کربکندي تمام تلاش خود را براي نگه داشتن من در ذوب‌آهن انجام دادند که از آن‌ها متشکرم.



محسن بنگر:
چه كسي گفته من پرسپوليسي شده‌ام؟


مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: هنوز هيچ چيزي قطعي نيست و تا به امروز قراردادي با پرسپوليس امضا نكرده‌ام.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه اصفهان، در خصوص اينكه گفته مي‌شود بنگر به پرسپوليس پيوسته است، اظهاركرد: چه كسي گفته من پرسپوليسي شده‌ام؟

وي ادامه داد: هنوز هيچ چيزي قطعي نيست و بايد ببينم كه چه مي‌شود، تا به امروز هيچ قرادادي را با پرسپوليس امضا نكرده‌ام.

بنگر از توضيح بيش‌تر خودداري كرد و گفت: بعدا همه چيز مشخص مي‌شود، فعلا چيز بيش‌تري نمي‌توان بگويم.

L.A.M.P.A.R.D
29-05-2012, 13:26
اقا این قضیه ی بنگر و حسینی به کجا رسید ؟!

MoH_@_MaD
30-05-2012, 12:34
اقا این قضیه ی بنگر و حسینی به کجا رسید ؟!

بنگر به احتمال زیاد به پرسپولیس میره ولی سید جلال هنوز معلوم نیست
به نظر من که سید جلال میمونه

ایران نژاد مدافع فصل گذشته شاهین رو واسه دفاع چپ گرفتیم و به احتمال زیاد غلامی رو هم در خط حمله میگیریم

رحمان احمدی هنوز وضعیتش مشخص نیست و هی دست دست میکنه واسه همین باشگاه محمد باقر صادقی گلر فصل گذشته ذوب رو گرفت که انصافا هم گلر خوبیه و جوون هم هست و میتونه تا چندین سال دروازه رو بیمه کنه
ولی تمدید قرار داد با رحمان خیلی مهمه و واسه فصل بعد به خصوص در آسیا خیلی بهش نیاز داریم

Amir M.ohAma.D
12-06-2012, 13:23
زنیدپور با سپاهان قرارداد بست



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد زنیدپور امروز با حضور در باشگاه سپاهان و توافق نهایی با این باشگاه قرارداد امضا کرد.


قرارداد زنیدپور با سپاهان سه ساله است و احتمالا امروز در هیئت فوتبال اصفهان ثبت می شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



رحيمي: عابدزاده دوم در سپاهان ظهور مي‌كند/ با هيچ بازيكني قرارداد ميلياردي نبسته‌ايم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عليرضا رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان درباره برخي اظهارنظرها مبني بر اينكه سپاهان در جذب دروازه‌بان ضعيف عمل كرده است، اظهاركرد: ما در خريد دروازه‌بان قوي عمل كرده‌ايم چرا كه صادقي دروازه‌بان بزرگي است و بنده اطمينان دارم كه او را در تيم ملي نيز خواهيم ديد.
وي در پاسخ به اين سوال كه برخي اعتقاد دارند صادقي دروازه‌بان كم تجربه‌اي است و براي سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا نمي‌تواند مثمرثمر باشد، نظر شما در اين رابطه چيست؟ گفت: شك نكنيد كه آينده درواز‌ه‌باني ايران متعلق به محمد‌باقر صادقي‌ است و در آينده يك عابدزاده دوم را در فوتبال ايران خواهيم ديد. صادقي دروازه‌بان با استعدادي است كه جاي پيش‌رفت زيادي دارد و من اطمينان دارم كه او جواب تمام منتقدان خود را در داخل زمين خواهد داد.
مديرعامل باشگاه سپاهان افزود: بر فرض هم كه صادقي تجربه نداشته باشد، پس چه زماني بايد به او ميدان داده شود. هم اكنون او نزديك به 23 سال سن دارد و در بهترين شرايط آرماني خود قرار دارد و بدون شك بازي‌هاي درخشاني از او خواهيم ديد.
رحيمي در خصوص نقل و انتقالات تيم فوتبال سپاهان تصريح‌كرد: اعتقاد دارم كه ما در جذب بازيكن خوب عمل كرده‌ايم و براي جذب بازيكنان يك سياست منطقي در پيش گرفته‌ايم و پس از پايان نقل و انتقالات بايد ارزيابي نهايي صورت گيرد.
وي افزود: به هر حال ما در جذب بازيكن بر طبق نظر كادر فني و نيازهايمان در هر پست عمل مي‌كنيم و به گزينه‌هاي خارجي نيز فكر مي‌كنيم.
مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص قراردادهاي بازيكنان سپاهان گفت: مطمئن باشيد كه سپاهان هيچ بازيكني را با رقم ميلياردي جذب نكرده و ما بر اساس يك فرايند منطقي اقدام به خريد بازيكن با رقم‌هاي معقول كرده‌ايم، اما همانطور كه در برنامه‌هاي ورزشي نيز گفته‌ام بايد قوانين نقل و انتقالات تغيير پيدا كند.
رحيمي در خصوص اردوي آمادگي تيم سپاهان در تركيه اظهاركرد: اين اردوي از 4 تير و به مدت 12 روز در تركيه برپا مي‌شود كه به طور حتم در آماده سازي تيم ما موثر خواهد بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MoH_@_MaD
14-06-2012, 12:51
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
دیدار مجدد سپاهان - الاهلی؛ این بار در یک چهارم نهایی
سپاهان بازی اول را میزبان است


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خبرگزاری ایمنا: تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف الاهلی عربستان برود که در مرحله گروهی نیز با آنها همگروه بود و یک تساوی و یک پیروزی برابر این تیم کسب کرد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همچنین ای اف سی کاپ در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران به همراه سه تیم عربستانی الهلال، الاتحاد و الاهلی از غرب آسیا و آدلاید یونایتداسترالیا، بنيادكار ازبكستان، گوانگجو چين و اولسان هيونداي كره جنوبی نیز از شرق آسیا حضور پیدا کرده‌اند که پس از قرعه کشی حریف خود در در مرحله یک چهارم نهایی شناختند.

بر اساس این قرعه کشی سپاهان ایران در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف الاهلی عربستان برود. سپاهانی‌ها بازی رفت را روز ۲۹ شهریور در فولادشهر برگزار می‌کنند و بازی برگشت نیز روز ۱۱ مهر در جده برگزار خواهد شد.

براساس این قرعه کشی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آُسیا به شرح زیر است:

مرحله یک چهارم نهایی:

۱- الاتحاد عربستان- گوانجو چین
۲- سپاهان ایران- الاهلی عربستان
۳- آدلاید یونایتد استرالیا - بنیادکار ازبکستان
۴- اولسان هیوندای کره جنوبی - الهلال عربستان

مرحله نیمه نهایی:

۱- برنده بازی ۱ یک چهارم نهایی- برنده بازی ۲ یک چهارم نهایی
۲- برنده بازی ۳ یک چهارم نهایی - برنده بازی ۴ یک چهارم نهایی

مرحله نهایی:

برنده نیمه نهایی ۲ - برنده نیمه نهایی ۱
نام تیم میزبان در بازی اول در ابتدا آمده است.

MoH_@_MaD
14-06-2012, 17:48
دوباره الاهلي!/ نگاهي به وضعيت سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل- با قرعه‌اي كه در مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به سپاهان ايران خورده است، احتمالا بايد از همين حالا زردپوشان اصفهاني را در ميان 4 تيم برتر آسيا ببينيم.

سپاهان در مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها با الاهلي عربستان همگروه بود كه بعد از يك تساوي 1-1 در خانه حريف و برد 2-1 در اصفهان به‌عنوان سرگروه بالاتر از اين تيم عربستاني قرار گرفت. پس از آن الاهلي كه به عنوان تيم دوم از اين گروه صعود كرده بود الجزيره امارات (صدرنشين گروه استقلال) را در ابوظبي شكست داد تا هر دو تيم گروه C خودشان را به جمه 8 تيم برتر برسانند. حالا قرعه دور يك‌چهارم نهايي حكم به رويارويي دوباره اين دو تيم داده است.


البته با وضعيت منحصر به فردي كه ليگ قهرمانان آسيا دارد و تيم‌ها از دور يك‌چهارم به بعد با تركيبي جديد و متفاوت به ميدان مي‌روند، نمي‌توان تحليل درست و دقيقي از آنچه اتفاق خواهد افتاد ارائه داد اما به نظر مي‌رسد فاصله سپاهان و الاهلي بيشتر از اين‌هاست كه با نقل‌وانتقالات ميان دو فصل هم قابل پر كردن باشد.

سپاهان اصفهان مي‌تواند با غلبه بر الاهلي در دو بازي رفت و برگشت خودش را به نيمه‌نهايي آسيا برساند، حتي اگر نيمي از بازيكنان اصلي‌اش را در فصل نقل‌وانتقالات از دست داده باشد. مسئولان سپاهان در اين سال‌ها نشان داده‌اند كاركشته‌تر از آن هستند كه اجازه تضعيف تيم‌شان را بدهند. شايد تنها بدشانسي سپاهان در اين مرحله اين باشد كه بازي رفت در اصفهان و بازي برگشت در زمين عربستاني‌ها برگزار خواهد شد.

نكته جالب اين‌كه اگر سپاهان از سد الاهلي عبور كند به احتمال زياد در مرحله بعدي هم به يك تيم ديگر از عربستان برخورد خواهد كرد. حريف اين تيم در صورت صعود به نيمه‌نهايي احتمالا الاتحاد عربستان خواهد بود كه بعد از صدرنشيني در گروه دوم و پيروزي 3-0 مقابل پرسپوليس در اين مرحله به گوانگ‌ژو از چين برخورد كرده و به احتمال فراوان مي‌تواند تيم چيني را از گردونه رقابت‌ها حذف كند. البته اين‌ها همه گمانه‌هايي است كه در اين مقطع به ذهن مي‌رسد. وگرنه تا روز 29 شهريورماه كه بازي‌هاي رفت ميان اين 8 تيم انجام مي‌شود ممكن است هزار و يك اتفاق ديگر رخ داده باشد.

بازي‌هاي مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا 2012 در روزهاي 29 شهريور (بازي رفت) و 11 و 12 مهر (بازي برگشت) برگزار خواهد شد. قرعه‌كشي اين رقابت‌ها به شرح زیر است:

الاتحاد عربستان – گوانگ‌ژو چین

سپاهان ایران - الاهلی عربستان

آدلاید یونایتد استرالیا - بنیادکار ازبکستان

اولسان کره‌جنوبی - الهلال عربستان

سپاهان در صورت راهیابی به نیمه‌نهایی در بازی رفت میهمان برنده الاتحاد و گوانگ‌ژو و در بازی برگشت میزبان آن تيم خواهد بود.

Amir M.ohAma.D
15-06-2012, 15:47
رحیمی:سپاهان از همه تیم‌ها بهتر بازیکن گرفته است/ در این شرایط سازندگی معنی ندارد!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه به آئین‌نامه‌های نقل و انتقالات معترض است و نمی‌گوید چرا استقلال یا پرسپولیس بازیکن می‌‎گیرند؟، گفت: سپاهان از همه تیم‌ها بهتر یار گرفته است و این موضوع در زمین مسابقه ثابت می‌شود.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد سپاهان در بازار نقل و انتقالات، تصریح کرد: سپاهان از همه تیم‌ها بهتر یار گرفته است و این موضوع در زمین مسابقه ثابت می‌شود. ما بازیکنان را کارشناسی شده جذب می‌کنیم، دنبال اسم‌ها نیستیم بلکه در حال بستن یک تیم هستیم. هدف‌مان جذب یکی دو بازیکن نیست بلکه دنبال بستن تیمی هستیم که 11 بازیکن آن یکدست و در اختیار تیم باشند.


مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه قصد اظهارنظر در مورد مذاکره این باشگاه با علی کریمی نیست، اضافه کرد: همه تیم‌ها بازیکنان خوبی گرفته‌اند اما سپاهان کارشناسی‌تر بازیکن جذب کرده است، زیرا برای به خدمت گرفتن هر بازیکن حداقل از 15 کارشناس مشاوره گرفته و صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم سپاهان را بدون دخالت دلالان جذب کرده ‌است، در مورد تاکید محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان بر مبارزه با دلالان اظهار داشت: بنده قصد دارم طرح‌هایی را به هیات رئیسه فدراسیون بدهم که در صورت همکاری و تصویب دوستان هیات رئیسه مطمئنا اگر عمری باقی ماند، این طرح‌ها در سال 92 به فوتبال ایران کمک خواهد کرد.



رحیمی در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر، خاطرنشان کرد: اگر قوانین نقل و انتقالات را تغییر ندهیم، مشکلات فوتبال هرچه بیشتر خواهد شد، اول باید در قوانین نقل و انتقالات تغییراتی را ایجاد کنیم و اگر این قوانین اصلاح شود، باشگاهی که 100 میلیارد هم داشته باشد، نمی‌تواند اینگونه بازیکن جذب کند.

وی در مورد اینکه با قانون سقف قراردادها موفق است، تاکید کرد: باید قوانین نقل و انتقالات تغییر پیدا کند و تغییرات اینگونه باشد که باشگاه‌ها به سمت سازندگی بیشتر بروند. اینکه هر باشگاهی پول بیشتری داشته باشد، تیم بهتری ببندد و قهرمان شود، درست نیست. خودم در حال کار کردن روی این طرح هستم که باشگاه‌ها در مسابقات از بازیکنان جوان استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد هزینه‌های بسیار باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات یادآور شد: وقتی اصل موضوع درست شود، فرع آن درست می‌شود. وقتی باشگاه‌ها دست‌شان برای خرید بازیکنان تا این اندازه باز نباشد، به سازندگی روی می‌آوردند، پس بسیاری از مشکلات‌شان حل خواهد شد.

وی افزود: ما به آیین‌نامه‌های نقل و انتقالات معترض هستیم و نمی‌گوئیم چرا استقلال یا پرسپولیس بازیکن می‌‎گیرند. وقتی به برخی‌ها می‌گوئیم شیوه باشگاهداری‌شان اشکال دارد، فکر می‌کنند ما به کار آنها اعتراض داریم اما خودمان هم به خاطر آیین‌‍نامه‌های فعلی همین کار را انجام می‌دهیم، پس به کار خودمان هم انتقاد می‌کنیم که دلیل اصلی آن آیین‌نامه‌های موجود است، پس باید آنها را اصلاح کنیم.

رحیمی در مورد اینکه آیین‌نامه‌ نقل و انتقالات چگونه باید اصلاح شود، خاطرنشان کرد: طرح من این است که باید تعداد سهمیه‌ها را کم کنیم. باشگاه‌ها امروز می‌توانند هفت بازیکن لیگ برتری و چهار بازیکن خارجی جذب کنند که 11 بازیکن و یک تیم می‌شود، در این شرایط سازندگی معنی ندارد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شما 20 میلیارد تومان داشته باشید و به هر بازیکن یک میلیارد بدهید، تیم قهرمان می‌شود، آیا این را می‌توان باشگاهداری دانست. حال سهمیه تیم‌ها را به 3 بازیکن تقلیل دهید، 100 میلیارد هم به رحیمی بدهید، چه کار می‌خواهد انجام دهد. وقتی سهمیه کم شود، تیم‌ها به سمت سازندگی می‌روند که در نهایت سود آن برای باشگاه و فوتبال کشور خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان در مورد هشت قهرمانی تیم‌های مختلف این باشگاه در فصل 91 - 90 گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است که ساختار آن به خوبی تعریف شده که در صورت تغییرات در باشگاه هم، ضربه نخواهد خورد. باشگاه‌ نیروهای قوی دارد که همه اعضای آن ورزشکار، با تجربه و تحصیل کرده هستند. تیم‌‎های پایه باشگاه هم در سطح کشور بی‌نظیر است و در یکی، دو سال دیگر بازیکنان مطرحی را تولید و به فوتبال کشور معرفی خواهند کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
04-07-2012, 17:03
سرپرست تیم سپاهان:شانس پیوستن خلعتبری به سپاهان بیش از پرسپولیس و استقلال است




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آنكارا - سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از گفت وگو با ' محمدرضا خلعتبری ' در بازگشت به تركیه گفت : شانس حضور این بازیكن در تیم سپاهان نسبت به تیم های پرسپولیس و استقلال تهران بیشتر است.

' رسول خوروش ' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : برای گفت وگو با ' خلعتبری ' به دبی سفر كردم و مذاكرات نهایی را با او انجام دادم.

وی افزود : در این دیدار ، پیشنهادهای باشگاه سپاهان را برای به خدمت گرفتن این بازیكن بازگو كردم و قرار شد وی در چند روز آینده نظر خود را به باشگاه اعلام كند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حضور بازیكنانی همچون 'طالبی ، احمدی ، صادقی و اشجاری 'در تركیب تیم سپاهان اظهارداشت : با توجه به اینكه خلعتبری با این بازیكنان در تیم ذوب آهن بازی می كرد ، شانس تیم سپاهان برای به خدمت گرفتن این بازیكن نسبت به تیم های پرسپولیس و استقلال تهران بیشتر است.

خوروش به حضور ' چایویچ ' مهاجم تیم ملی فوتبال مونته نگرو در اردوی تیم سپاهان در تركیه اشاره كرد و گفت : این مهاجم مونته نگرویی كه مورد تایید ' زلاتكو كرانچار ' سرمربی تیم سپاهان است به جمع دیگر بازیكنان این تیم اضافه شده است و قرار است در دیدار تداركاتی كه عصر امروز با یكی از تیم های رومانی خواهیم داشت در تركیب تیم سپاهان قرار گیرد.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران،از روز یكشنبه هفته گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در 70 كیلومتری شهر آنكارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

كاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشكل از 38 بازیكن و همراه، پس از ورود به شهر آنكارا در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' اسكان یافت.

بازیكنان این تیم كه خود را برای شركت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می كنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر كادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] D9%86%D8%B3-%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%AE%D9%84%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%D9%8A/

رحیمی:مدیربرنامه های سزار گفته او می آید



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل - مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: تابع تصمیمات کادر فنی هستیم اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است که ما بخواهیم اقدامی کنیم.
علیرضا رحیمی در گفتگو با ایمنا پیرامون غیبت برونو سزار، مهاجم برزیلی این تیم در تمرینات پیش فصل گفت: تا این لحظه از سزار خبری نداریم ولی ما با او قرارداد داریم ضمن اینکه مدیربرنامه‌هایش از برزیل به ما گفته است که او مشکلی ندارد و به جمع بازیکنان ما ملحق خواهد شد اما تا این لحظه که هنوز به سر تمرین نیامده است.
وی در مورد جذب مهاجم جدید مونته نگرویی اظهار داشت: در این مورد آقای کرانچار و خوروش که در ترکیه به سر می‌برند تصمیم می‌گیرند و ما نیز تابع تصمیم آنها هستیم اما هنوز نمی‌دانم چه تصمیماتی گرفته‌اند که چه کسی بیاید و چه کسی برود.
بین سزار و مهاجم مونته نگرویی یکی را جذب کنید، خاطرنشان کرد: ببینید هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است و به همین دلیل من نمی‌توانم صحبت قطعی بکنم.
رحیمی با بیان اینکه لیست تیم پر است و نمی‌توانیم مهاجم مونته نگرویی را جذب کنیم، تصریح کرد: به هر حال هنوز هیچ چیز قطعی نشده است که من بخواهم در مورد آنها صحبت کنم و اجازه بدهید تا زمانی که چیزی قطعی نشده است در آن مورد صحبتی نکنم.
وی همچنین در خصوص جذب محمدرضا خلعتبری نیز بیان داشت: ما با خیلی از بازیکنان صحبت کرده‌ایم و حتی در حال مذاکره هستیم اما تا بازیکن در هیئت فوتبال حاضر نشود و قراردادش را ثبت نکند ما جذب آن بازیکن را اعلام نمی‌کنیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%B1%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%88-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF

Amir M.ohAma.D
06-07-2012, 14:51
با قراردادی یک ساله/سزار از سپاهان به النصر رفت


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش اوج نیوز،سایت رسمی باشگاه النصر خبر داد که این بازیکن با قراردادی یک ساله به این تیم اماراتی پیوسته است.
این در شرایطی است که مقامات سپاهان می گویند او با این تیم اصفهانی قرارداد دارد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

احتمال فسخ قرارداد با جانواریو/ سپاهان در ترکیه هافبک برزیلی در تهران


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که هنوز اردوی سپاهان در ترکیه به پایان نرسیده و این تیم فردا آخرین روز اردوی خود را سپری می کند، فابیو جانواریو هافبک برزیلی این تیم در تهران به سر می برد.
این بازیکن که با تاخیر چند روزه در اردوی ترکیه شرکت کرده بود به یک‌باره با نظر کادرفنی به تهران بازگشت.
ظاهرا کادرفنی سپاهان برای فصل جدید به این بازیکن نیازی ندارند و به وی اعلام کردند بعد از بازگشت تیم از ترکیه تکلیف او را برای خواستن یا نخواستن مشخص می کنند.
جانواریو که جزو اولین بازیکنانی بود که به همراه سزار دیگر بازیکن برزیلی سپاهان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده بود، به طور ناگهانی با شنیدن این اظهار نظر تعجب کرده و بدون یافتن دلیل منطقی به تهران بازگشته است.
نکته عجیب این تصمیم کادرفنی این است که در شرایطی به جانواریو چنین صحبتی شده که نقل و انتقالات به زودی به پایان می رسد. از طرفی سزار مهاجم این تیم نیز هنوز در اردوی ترکیه حضور پیدا نکرده و زمزمه هایی مبنی بر مذاکره او با تیم های اماراتی شنیده می شود.
همچنین به تازگی در اردوی سپاهان بازیکنی به نام رادومیر دالویچ که مهاجم است اضافه شده و با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده است اما باشگاه سپاهان قبل از جذب این بازیکن اروپایی، با جانواریو، سزار و سوکای به عنوان سه سهمیه خارجی غیر آسیایی قرارداد بسته و برای ثبت قرارداد بازیکن جدید باید قرارداد یکی از سه بازیکن غیر آسیایی خود را فسخ کند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جانواریو از سپاهان جدا شد/ شکایت از سزار به فیفا و برنامه نداشتن برای جذب مجیدی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره قرارداد سزار با باشگاه النصر امارات گفت: نمی دانیم چگونه بازیکنی که با ما قرارداد دارد به امارات رفته است. او یک مدیربرنامه برزیلی دارد که احتمالا در غیبت سزار در تمرینات سپاهان نقش دارد. نمی دانم این بازیکن چه فکری می کند که با وجود داشتن قرارداد به تیم دیگری می رود. سزار یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و به طور حتم باشگاه سپاهان به فیفا شکایت خواهد کرد.
وی درباره اینکه چرا فابیو جانواریو به تهران بازگشته اظهار داشت: جانواریو از سپاهان جدا شده است. با توجه به اینکه او یک هفته دیرتر از موعدی که باید در تمرینات حضور پیدا می کرد به ترکیه آمد و کرانچار اعلام کرد دیگر امکان همکاری با وی وجود ندارد. با توجه به سابقه ای که نسبت به یانوش داشتیم کرانچار وقتی سه روز از غیبت جانواریو گذشت اعلام کرد دیگر این بازیکن را نمی خواهد.

خوروش در پاسخ به این سؤال که گفته می شود جانواریو مصدوم شده و به همین دلیل او را نمی خواهند و برای اینکه بتوانند با مهاجم خارجی جدیدی که گرفته اند قرارداد امضا کنند خواستار جدایی جانواریو شده اند، گفت: اصلا این طور نیست. جانواریو بعد از یک روز حضور در تمرینات مصدوم شد اما از قبل کرانچار گفته بود او را نمی خواهد. این بازیکن جدید هم به جای جانواریو نامش در لیست قرار می گیرد و تا زمانی که تکلیف سزار با سپاهان روشن شود باید به فکر جذب یک مهاجم هم باشیم. البته می توانیم از یک بازیکن آسیایی استفاده کنیم.
سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه آیا با وجود این اتفاقات جذب فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در سپاهان قوت می گیرد یا خیر عنوان کرد: برای مجیدی برنامه ای نداریم و مجتبی جباری را هم نمی توانیم جذب کنیم چون 7 سهمیه لیگ برتری خود را به خدمت گرفته ایم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
08-07-2012, 14:08
خلعتبری در یک قدمی سپاهان/ توافقات شفاهی به صورت تلفنی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رضا خلعتبری بازیکن فصل گذشته الوصل از تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد اما از باشگاه سپاهان خبر می رسد که شب گذشته آخرین مذاکره تلفنی با خلعتبری صورت گرفته و توافقات شفاهی بین طرفین حاصل شده است.
قرار است خلعتبری تا یکی دو روز آینده به ایران بازگردد و در صورتی که با باشگاه دیگری به توافق نرسد با سپاهان قرارداد امضا کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



آغاز به کار هواداران سایبری سپاهان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در بیانیه ای که در سایت یار سپاهانی به عنوان پایگاه اطلاع رسانی هواداران سایبری سپاهان منتشر شده آمده است:
"بهترین بودن یعنی نهایت یک فعالیت رقابتی، پس ما برای بهترین بودن تلاش نمی کنیم بلکه برای قرار گرفتن در مسیر بی نهایت بهتر بودن و بهتر شدن می کوشیم.برای موفقیت در این هدف عالی باید بتوانیم از حداکثر توانمندی های خود استفاده کنیم.برای استفاده از این توانمندی ها نیز نیازمند برنامه ریزی، اتحاد و یکپارچگی هستیم.
باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان باشگاهی کهن، سالیان سال است که به قطب بزرگ ورزش و فوتبال ایران تبدیل شده و بزرگی ها و عظمت خود را در مقاطع بسیار به نمایش گذاشته است.
در دور جدید فعالیت های این باشگاه کهن به ویژه در زمان ادغام مجموعه سپاهان با قطب صنعتی خاورمیانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، این باشگاه با نام فولاد مبارکه سپاهان فصلی نو از اقتدار و آقایی خود در ایران و آسیا را به نمایش گذاشت و هم به نماینده شایسته ورزش و فوتبال شهرستان های ایران تبدیل شد و هم عنوان پایتخت فوتبال ایران را از سوی کارشناسان برای اصفهان به ارمغان آورد.
شیرهای زرد میهن مان در سال های گذشته به سبب نمایش های درخشان، سنت شکنی های متعدد و افتخار آفرینی های بی نظیر، فرای محبوبیت فوق العاده و مثال زدنی سپاهان در بین مردم استان اصفهان در بین فوتبال‌دوستان در سراسر نقاط ایران و جهان هواداران و دوستداران قابل توجهی را از آن خود نموده که به طرق مختلف حمایت ها و عشق و تعصب خود را به این باشگاه اعلام نموده اند و این مسئله باعث شده تا هر چند سپاهان موجودیت و خاستگاه خود را تا ابد شهرپرگهر و زیبای اصفهان می داند، اما در عین حال خود را متعلق به همه نقاط ایران به ویژه شهرستان های میهن مان بداند و برای موفقیت و تثبیت اقتدار فوتبال پرتوان شهرستانی ایران در عرصه داخلی و برای اعتلای نام ایران در صحنه های بین المللی مبارزه کند.
طوفان زرد آسیا بر خود می بالد که در کنار اصفهانی های خونگرم تعدادی قابل توجهی از هموطنان عزیزمان در سایر نقاط ایران و جهان حامی و پشتیبان این مجموعه هستند که با حضوری در فضای مجازی و دنیای اینترنت می توان حضور پرتعداد و با عظمت هواداران این باشگاه در همه نقاط ایران و جهان در گروه ها، سایت ها و وبلاگ های حامی سپاهان را مشاهده کرد؛ هوادارانی که هر کدام توانایی ها و استعدادهای خاص خود را دارند و استفاده از این ظرفیت ها و استعدادها با سازماندهی مناسب می تواند یاری گر امپراطوری بزرگ سپاهان در ابعاد مختلف باشد. با توجه به بعد زمانی و مکانی این هواداران که ناشی از پراکندگی این بزرگواران در سراسر ایران و جهان است ایجاد تشکل متحد و فراگیر سایبری برای سازماندهی و یکپارچگی و استفاده از ظرفیت های آنان جهت کمک به سپاهان محبوب مان ضروری و لازم به نظر می رسد.
با عنایت به موارد فوق بر آن شدیم تا با راه اندازی نهادی جدید در فضای سایبری، موجبات اتحاد و انسجام بیشتر آن ها را فراهم کنیم و در کنار این وحدت آفرینی زمینه های استفاده از توانمندی های هواداران در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های رسانه ای را فراهم کنیم .به همین بهانه رسماً آغاز به کار و موجودیت "اتحادیه هواداران سایبری سپاهان" را اعلام می کنیم و در اولین گام از همه هواداران و مخاطبان و دوستدان طوفان زرد آسیا در شبکه های اجتماعی، گروه های اینترنتی ، وبلاگ ها ، سایت های هواداری و... دعوت می کنیم تا با مراجعه به سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) به عضویت این اتحادیه در آیند تا در گام بعدی و در آینده ای نزدیک در اولین فعالیت مان شما را به بزرگترین گردهمایی هواداران سایبری سپاهان دعوت و از سایر برنامه ریزی هایمان مطلع کنیم."

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوروش: با خلعتبري در دوبي توافق كرديم/ امكان جدايي سزار وجود ندارد، النصري‌ها هم مي‌دانند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل- سرپرست تیم سپاهان اعلام كرد محمدرضا خلعتبري در دوبی با اين تيم به توافق رسیده و احتمالاً ظرف امروز و فردا برای انعقاد قرارداد با سپاهان وارد اصفهان می‌شود.
به گزارش گل به نقل از ايمنا، رسول خوروش پیرامون دلیل اخراج فابیو جانواریو از اردوی سپاهان اظهار داشت: جدایی جانواریو به دلیل مصدومیت نبود چراکه او دقیقاً سه هفته دیر به تمرینات ما اضافه شد و آقای کرانچار به هیچ وجه حاضر نشد او را قبول کند و تصمیم در مورد او، تصمیم کرانچار بود.
وی در مورد حضور رادومیر جایوویچ، مهاجم تیم ملی مونته‌نگرو در تیم سپاهان گفت: با این بازیکن صحبت‌هایی داشته‌ایم اما حضور او در سپاهان هنوز قطعی نیست و باید صبر کنیم. در مورد هافبک آلبانیایی سپاهان نیز هنوز نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم چون باید تکلیف‌مان با برونو سزار مشخص شود.

سرپرست سپاهان پیرامون قرارداد برونو سزار با تیم النصر بیان داشت: با مسئولان النصر مکاتباتی داشته‌ایم و آنها پاسخی به ما ارائه کرده‌اند و این پاسخ به زودی بر روی سایت سپاهان قرار می‌گیرد و این باشگاه هم اقرار کرده که سزار با ما قرارداد دارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد سزار بندی مبنی بر امکان جدایی او وجود دارد یا خیر،‌ تصریح کرد: هیچ بندی در قرارداد او در این زمینه نیست و امکان جدایی او وجود ندارد.
خوروش در مورد نگرانی هواداران سپاهان پیرامون هماهنگی بازیکنان و وضعیت خریدهای این تیم بیان داشت: ما در اردوی ترکیه به هماهنگی‌های مورد نظر خود رسیده‌ایم و از هواداران هم می‌خواهم نگران نباشند چون فصل نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است و نباید عجله کنند.
وی گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد خلعتبری به تیم سپاهان بیاید چون پرسپولیس و استقلال حضور او را در بوق و کرنا کرده بودند اما همه دیدند که این بازیکن نهایتاً با ما به توافق رسید و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ‌برای فصل آینده در سپاهان به میدان خواهد رفت. هواداران حوصله داشته باشند و در آخر نقل و انتقالات قضاوت کنند چون احتیاجی به نگرانی آنها نیست.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سپاهان به ايران برگشت/ پايان اردوي 13روزه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل- تیم فوتبال سپاهان اصفهان كه اردوی آمادگی خود را در تركیه دایر كرده بود، بامداد امروز (یكشنبه) به تهران بازگشت.
بازیكنان تیم سپاهان اصفهان در مدت 13 روز حضورشان در مجتمع ورزشی «قزلجه حمام» در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه تمرینات‌شان را زیر نظر زلاتكو كرانچار سرمربی و دیگر اعضای كادر فنی این تیم برگزار كردند. تمرینات بدنسازی و كار با توپ در مدتی كه بازیكنان تیم سپاهان در اردوی تركیه حضور داشتند، در دستور كار اين تيم قرار داشت.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان كه خود را برای شركت در ليگ برتر ایران و پیكارهای باشگاه‌های آسیا آماده می‌كند، در اردوی تركیه چهار دیدار تداركاتی مقابل تیم‌های نفتچی جمهوری آذربایجان، ولگا روسیه، چسكا بلغارستان و كاستانزا رومانی برگزار كرد كه حاصل آن، شكست مقابل تیم‌های نفتچی و چسكا و تساوی برابر تیم‌های ولگا و كاستانزا بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پشت پرده پریدن بهترین مهاجم سال قبل لیگ از سپاهان/ چطور قرارداد سزار جنجالی شد؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرآنلاین ؛ برونو سزار ، یار برزیلی سپاهان که فصل قبل و در نیم فصل دوم نقشی اساسی داشت در قهرمانی این تیم داشت درحالی که تنها یک روز بعد از پیروزی استقلال برابر سپاهان ، اعلام شد قراردادش را با این تیم تمدید کرده است ، به ناگاه از ایران خارج شد و دیگر برنگشت و بعد از 21 روز غیبت در تمرینات تیم اصفهانی راهی باشگاه النصر امارات شد. سپاهان در پی این اتفاق در مکاتبه با باشگاه اماراتی اعلام کرد قراردادی را با این بازیکن دارد اما طرف اماراتی در پاسخ اعلام کرد این بازیکن را از تیم کلورادا برزیل خریده است.

اما چرا قرارداد سزار اینگونه جنجالی شده است؟ خرورش سرپرست سپاهان ، کسی بود که پس از سال ها زندگی در آمریکا ، با تغییرات در تیم اصفهانی جای مجید بصیرت را گرفت. این بازیکن دهه 50 سپاهان که به عنوان نماینده باشگاه در برزیل با سزار قرارداد بست ، 6 ماه قبل این قرارداد 170 هزار دلاری را تاریخی ترین قرارداد موفق با بازیکنان خارجی نامید. او برای عقد این قرارداد با مدیر برنامه های برزیلی سزار به توافق رسید. ایجنتی برزیلی که مالک تیمی دسته سومی است در فوتبال برزیل به نام کلورادا است. او که به مانند خشایار محسنی یا کیا جورابچیان با این تاکتیک می تواند با بازیکنان با استعداد قراردادهایی بلند مدت ببندد و مانع از این شود که بازیکنان بتوانند دورش بزنند ، سزار را به باشگاه سپاهان قرض داد. قراردادش ، قراردادی بود 18 ماهه که بعد از 6 ماه شرایط مالی و توافق های همکاری اش تغییر می کرد. درحالی که طرف سپاهانی اصرار دارد قراردادی محکم را با یار برزیلی امضا کرده اما این ایجنت برزیلی انگار توانسته بندهایی در قرارداد سزار پیدا کند تا قرارداد منعقده با تیم ایرانی را به کلی منتفی قلمداد کند و مستقیما حتی از برزیل برای این بازیکن ITC صادر کند و او را در حالی که از سپاهان پول گرفته به تیم اماراتی و به قیمتی بالاتر بفروشد!
این درحالی است که اصفهانی پس از اینکه از سزار رو دست خوردند تلافی اش را سر فابیو خالی کردند و این هافبک برزیلی شان را به جرم بی انضباطی از تیم اخراج کردند!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازیکن آلبانیایی جایگزین جانواریو در سپاهان/ خلعتبری فردا در اصفهان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان کارهای تسویه حساب فابیو جانواریو را انجام داده و به فکر این است که به زودی یک بازیکن خارجی دیگر از کشور آلبانیایی را جایگزین وی کند. این بازیکن هنوز به ایران نیامده و سپاهان بعد از تست فنی و پزشکی با بازیکن جدید قرارداد امضا می کند.


* ژالکویچ مهاجمی که گفته می شود فصل گذشته گلی به ثمر نرسانده اما در دو فصل قبل تر آقای گل شده پس از اردوی ترکیه به کشورش رفته تا بتواند رضایتنامه خود را از باشگاهش بگیرد. او اگر نتواند رضایتنامه را بگیرد نمی تواند به سپاهان بیاید. ژالکویچ سابقه شاگردی کرانچار را دارد.

* گچ پای محمد غلامی مهاجم سپاهان فردا باز می شود و بعد از باز شدن گچ مشخص می شود پایش بهبود یافته یا خیر. غلامی در اردوی ترکیه نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند.

*محمدرضا خلعتبری فردا به اصفهان می رود تا مذاکرات خود با باشگاه سپاهان را نهایی کند. به نظر می رسد با توجه به قرارداد سزار با النصر، خلعتبری به جای سزار در لیست سپاهان قرار بگیرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوروش به ايسنا خبر داد: قرارداد جانواريو توافقي فسخ شد/خلعتبري با ما دست داد و فردا مي‌آيد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت برونو سزار و بازيكن جايگزينش اظهار كرد: موضع‌گيري قطعي باشگاه درباره او مشخص نيست و بايد پس از كارشناسي‌هاي لازم تصميم گرفته شود اما ما با فيفا و فدراسيون مذاكره كرديم چون ممكن است مجبور شويم بازيكن خارجي ديگري را به جاي سزار در ليست قرار دهيم و فرصت زيادي هم براي اين كار نداريم.

وي افزود: اقدام‌هاي مربوط به جذب بازيكن مونته‌نگرويي تقريبا تمام شده اما با توجه به قطع همكاري با جان‌واريو به دنبال بازيكن خارجي ديگري هم بوديم. در پست هافبك چپ كه جان‌واريو بازي مي‌كرد ما ميلاد زنيدپور را هم داريم. با توجه به شرايط كادر فني، تصميم به جذب يك هافبك راست گرفت كه نهايتا بازيكن تيم ملي آلباني كه در اين پست بازي مي‌‌كند، مورد توجه كادر فني سپاهان قرار گرفته و در حال مذاكره براي به خدمت گرفتن اين بازيكن هستيم. تاكنون همه چيز خوب بوده و اگر در نهايت مجبور شويم سزار را از ليست خارج كنيم اين بازيكن را جايگزين او خواهيم كرد.

هرچند ظاهرا باشگاه سپاهان قرارداد اوليه‌اي را با خلعتبري در دوبي به امضا رسانده اما خوروش اين موضوع را تكذيب كرد و گفت: ما فقط به طور شفاهي با هم توافق كرديم و دست داديم. قرار است خلعتبري سه‌شنبه (فردا) به اصفهان بيايد تا پروسه عقد قرارداد رسمي طي شود. هرچند تا وقتي يك بازيكن قراردادش را ثبت نكرده نبايد از پيوستن قطعي‌اش به تيم صحبت كرد.

سرپرست سپاهان از فسخ قطعي قرارداد ثبت شده جان‌واريو با اين تيم خبر داد و گفت: قرارداد جان‌واريو كه پيش از اين در هيات فوتبال استان اصفهان هم ثبت شده بود، بطور توافقي كاملا فسخ شد.

خوروش در پاسخ به اين سوال كه سپاهان چه موضع حقوقي نسبت به قضيه سزار خواهد داشت، اظهار كرد: درباره اين بازيكن مردم بعضا اعتراض مي‌‌كنند كه " نكند سپاهان قرارداد محكمي با سزار نداشته كه او اكنون به النصر پيوسته است " در حالي كه نامه باشگاه اماراتي ابهام در اين باره براي همه روشن كرد چون مويد اين بود كه سزار بازيكن آزاد نبوده و نمي‌توانسته با النصر قرارداد امضا كند. در هر حال باشگاه بايد به شناخت مناسبي از وضعيت فني و روحي اين بازيكن رسيده تا درباره‌اش تصميم‌گيري كند. اينكه از النصر پول بگيرد يا پيگير محروم كردن اين بازيكن باشد يا هر تصميم ديگري در اين باره، هنوز مشخص نيست.

به گزارش ايسنا، هافبك آلبانيايي مدنظر سپاهاني‌ها "اروين بلوكو" نام دارد كه با 31 سال سن از سال 2002 در تيم ملي كشورش عضويت داشته است. اين بازيكن 42 بازي ملي داشته و يك گل ملي را در كارنامه دارد. وي فصل گذشته در تيم "آزال باكو" آذربايجان بازي مي‌كرد و در بازي تداركاتي برابر ايران هم با شماره 88 به ميدان رفت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
10-07-2012, 10:28
خوروش: خلعتبری امشب اصفهان است، فردا هیات فوتبال


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



رسول خوروش در گفتگو با ایمنا در مورد قرارداد برونو سزار گفت: سزار با یک باشگاه برزیلی قرارداد دارد و این باشگاه به وی می گوید چه کاری انجام دهد. مثلاً او را به لیگ کره فرستادند و جواب نداد، او را به ارمنستان بردند، باز هم جوابی نگرفتند؛ اما وقتی وی را به سپاهان فرستادند، درخشید و اکنون می خواهند وی را به جایی ببرند که پول بیشتری گیرشان بیاید.
مدیر تیم سپاهان افزود: باشگاه برزیلی قول داده که رضایت نامه سزار را از ما برای النصر بگیرد؛ ولی باشگاه سپاهان کوتاه نخواهد آمد و یا وی را به تیم بازخواهد گرداند، یا پول رضایتنامه را خواهد گرفت و یا با شکایت به فیفا، این بازیکن را محروم خواهد کرد.
وی ادامه داد: همین که باشگاه اماراتی با ما وارد مذاکره شده است، نشان می دهد که قرارداد ما با سزار مشکلی ندارد و او برای جدا شدن از سپاهان باید اجازه ما را کسب کند.
وی ادامه داد: وضعیت سزار با جانواریو کاملا تفاوت دارد؛ جانواریو به خواست خودش دیر به تمرینات اضافه شد؛ اما در مورد سزار، باشگاهی که وی با آن قرارداد دارد او را مجبور کرده که به امارات برود و تقصیری متوجه سزار نیست.
در مورد بازیکن آلبانیایی مدنظر کادر فنی هم باید بگویم که کرانچار از این بازیکن شناخت دارد و خواهان اضافه شدن وی به جای جانواریو شده است؛ اما اول باید ببینیم وضعیت قرارداد سزار با ما چگونه خواهد شد؟
سرپرست سپاهان در مورد خلعتبری هم تصریح کرد: او امشب به اصفهان می آید و اگر مشکلی نباشد، فردا قراردادش را ثبت خواهیم کرد.
خوروش در پایان از مبلغ توافقی خلعتبری اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: من فقط وی را برای آمدن به تیم آماده کرده ام و توافقات مالی را باشگاه باید انجام دهد و من از مبلغ توافقی باشگاه با وی خبری ندارم.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جانواریو: هیچ وقت آرزو نمی‌کنم سپاهان زمین بخورد/ به تیمی می‌روم که شخصیت قهرمانی داشته باشد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرآنلاین؛هر چند این اتفاق در عرض چند روز افتاد ولی حرف‌های فابیو به خوبی نشان می‌دهد که او از فصل گذشته با زلاتکو کرانچار مشکل داشت و حالا راحت‌تر از حد تصور از جمع زردپوشان جدا شد. فابیو در مورد جدایی‌اش از سپاهان و آینده‌اش به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

قبول داری جدایی تو از سپاهان خیلی غیرمنتظره بود؟

بله، شاید حتی برای خودم هم قابل باور نبود ولی اگر در سپاهان می‌ماندم اتفاقات خوبی نمی‌افتاد. به همین دلیل تصمیم گرفتم جدا شوم.

چرا اتفاقات خوبی نمی‌افتاد؟

من نمی‌توانستم دیگر با کرانچار کار کنم و این دلیل اصلی جدایی‌ام بود. از فصل گذشته مشکلاتی وجود داشت که من را اذیت می‌کرد به همین دلیل دیگر شرایط برای ماندنم فراهم نبود.

چرا دیر به تمرینات سپاهان ملحق شدی؟

من برخی مشکلات شخصی از جمله بیماری پدرم را داشتم و چند روز دیر کردم. البته این موضوع دلیل اصلی جدایی من نبود و همانطور که گفتم با کرانچار مشکل داشتم. من با مسوولان باشگاه صحبت کردم و در نهایت قراردادم را فسخ کردم.

خیلی‌ها معتقدند سپاهان با جدایی ستاره‌هایش امسال دیگر نمی‌تواند موفق باشد؟

من هیچ وقت آرزوی زمین خوردن سپاهان را ندارم و امیدوارم این تیم موفق باشد. با سپاهان شیرین‌ترین روزهای فوتبال را تجربه کردم و هیچ وقت هواداران این تیم و مردم اصفهان را فراموش نمی‌کنم. سپاهان چند بازیکن خود را از دست داده و قهرمانی در لیگ ایران خیلی سخت ا ست. واقعا معلوم نیست چه اتفاقاتی برای این تیم خواهد افتاد.

در اصفهان شایعه شده که کرانچار با یک آژانس نقل و انتقالات همکاری دارد و به همین دلیل تو را کنار گذاشته تا بتواند بازیکن مورد نظر خودش را بیاورد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من نمی‌دانم در جواب این سوال چه بگویم و آینده همه چیز را ثابت خواهد کرد.

می‌گویند بحث حضورت در استقلال جدی است و حتی فتح‌الله‌زاده دیروز به صورت رسمی اعلام کرد که تو را می‌خواهد؟

تا زمانی که تیم‌ جدیدم را انتخاب نکنم حرفی نمی‌زنم ولی مطمئن باشید به تیمی می‌روم که شخصیت قهرمانی داشته باشد و با سرمربی این تیم راحت باشم.

حرف‌هایت نشان می‌دهد که می‌خواهی به استقلال بروی؟

گفتم که الان حرفی نمی‌زنم و هر وقت تیم‌ جدیدم را انتخاب کنم در این مورد صحبت خواهم کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
10-07-2012, 20:30
خلعتبری به سپاهان پیوست



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم ملی فوتبال پس از توافق با مدیران فولاد مبارکه سپاهان و تائید هیئت مدیره باشگاه با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم سپاهان ملحق شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
11-07-2012, 20:14
جالویچ به سپاهان پیوست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، رادومیر جالویچ که در اردوی ترکیه با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق رسیده بود، صبح امروز وارد ایران شد و پس از تائید هیئت مدیره باشگاه، قرارداد خود را به امضا رساند.
قرارداد وی برای 3 فصل منعقد شد و در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت رسید.
جالویچ سوابق قابل توجهی در تیم های ملی مونته نگرو در رده های مخلف سنی به ویژه رده بزرگسالان را در کارنامه خود دارد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
14-07-2012, 10:39
الکره خبر داد/ملی پوش اردنی در راه سپاهان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فوتبال ایران/مهاجم ملی پوش اردنی در آستانه انتقال به تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار گرفت.
به گزارش اوج نیوز و به نقل از الکره ، مذاکرات برای انتقال عامر ذیب که در تیم الوحدات اردن عضویت دارد ، ادامه دارد و در صورت توافق وی در ازای 150 هزار دلار به تیم ایرانی منتقل می شود.
ذیب پیش از این پیشنهاد 300 هزار دلاری یک باشگاه تایلندی را نپذیرفته بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]الکره-خبر-داد/ملی-پوش-اردنی-در-راه-سپاهان.html ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

شماره ۱۶ سپاهان برای خلعتبری/ غلامی بازی اول را از دست داد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس، جشن پیراهن تیم سپاهان امشب نسبت به سال های گذشته در فضای کوچکتر و با تعداد میهمانان کمتری برگزار می شود.


بازیکنان سپاهان در این مراسم شماره پیراهن های خود را دریافت می کنند و در همین راستا محمدرضا خلعتبری بازیکن تازه وارد سپاهان شماره 16 را بر تن خواهد کرد.

سپاهان در شرایطی خود را برای اولین بازی در لیگ برتر برابر مس کرمان که جمعه هفته جاری برگزار می شود، آماده می کند که محمد غلامی مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن به تازگی گچ پای خود را باز کرده است. وی از ناحیه مچ مصدومیت داشت و در جریان تمرینات بدنسازی نتوانست همراه سایرین تمرین کند.

سپاهان دوشنبه هفته جاری آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم ملی جوانان برگزار می کند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
15-07-2012, 14:55
شماره پیراهن بازیکنان سپاهان مشخص شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان،مراسم جشن معرفی کادر فنی،مدیریتی و بازیکنان تیم سپاهان موسوم به جشن پیراهن در مجموعه فردوس با حضور مسئولان باشگاه و بازیکنان این تیم، همچنین هواداران و اصحاب رسانه‌های گروهی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم که با افتتاح کمپ جدید تیم فوتبال سپاهان همراه بود علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: مهم‌ترین تلاش ما حرکت به سوی خصوصی شدن است زیرا متاسفانه هنوز در کشور تعریف قانونی مشخصی از باشگاه نداریم و هنوز نمی‌دانیم خصوصی هستیم یا دولتی که این معضل باید حل شود.
وی در رابطه با وضعیت باشگاه در فصل گذشته تصریح ‌کرد: در فصل قبل همه نگران وضعیت باشگاه بودند و حتی بسیاری نگران بودند که تیم به دسته پایین‌تر سقوط نکند، ولی با همت همه این سال سخت را پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدیم که جا دارد از تمامی افرادی که در موفقیت‌های قبلی سپاهان سهیم بودند، ولی هم اکنون در جمع ما حضور ندارند تشکر کنیم.
رحیمی در خصوص وضعیت زیرساخت‌های ورزشی باشگاه افزود: هم اکنون باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نظر تأسیسات و زیر ساخت‌های ورزشی وضع بسیار مطلوبی دارد. برای نمونه کمپ جدید سپاهان که امروز افتتاح شد مجموعه‌ای متشکل از زمین چمن مصنوعی و طبیعی و ماسه ای جهت فعالیت‌های بدنسازی است که جزو مجموعه‌های برتر کشور محسوب می شود. همچنین مجموعه باغ دریاچه اصفهان با ارزش 20 تا 30 میلیارد تومان یکی از مجموعه‌های کارآمد است. تاسیس موزه حرفه‌ای باشگاه نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیر عامل باشگاه سپاهان خاطرنشان‌ کرد: امسال 8 بازیکن از تیم‌های پایه باشگاه به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند. تیم فعلی ما یکپارچه است، ولی جهت نیل به موفقیت نیاز به صبر و حوصله دارد. همچنین جا دارد از کارمندان مجتمع فولاد مبارکه و هواداران که همیشه یاور ما بوده اند تشکر کنم.
همچنین در این مراسم محرم نویدکیا کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان را از صمیم قلب دوست دارم و اطمینان داشته باشید برای قهرمانی دوباره و خوشحالی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
در این مراسم شماره پیراهن بازیکنان سپاهان در فصل 91 – 92 به شرح زیر اعلام شد:
1. محمد باقر صادقی (دروازه‌بان)
2. حسن اشجاری
3. فرشید طالبی
4. محرم نویدکیا
5. محمدعلی احمدی
6. هادی تامینی
7. میلاد زنیدپور
8. محمد غلامی
9. مهدی جعفرپور
10. حسین پاپی
11. محسن ایران نژاد
12. علی کریمی
14. جواهیر سوکای
15. امید ابراهیمی
16. محمدرضا خلعتبری
17. حسن جعفری
18. محمد حسن مرادوند
20. احمد جمشیدیان
21. رادومیر جالویچ
22. رضا محمدی (دروازه‌بان)
23. امین جهان عالیان
24. اکبر ایمانی
25. مهدی شریفی
26. علی چوپانی
27. مهدی امینی (دروازه‌بان)
30. محمد ناصری (دروازه‌بان)
32. حمیدرضا کاظمی
40. عادل کلاه‌کج

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مجوز بازی خلعتبری دوشنبه صادر می‌شود/ دلایل جالب سزار برای نیامدن به سپاهان!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان در مکاتبه با مدیران باشگاه الوصل امارات خواستار دریافت ITC خلعتبری شدند که مجوز بازی مهاجم جدید سپاهان قرار است تا روز دوشنبه صادر شود.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیوستن محمدرضا خلعتبری به تیم فوتبال سپاهان اصفهان، مسئولان این باشگاه روز شنبه آخرین مدارک لازم برای صدور ITC این بازیکن را به باشگاه الوصل امارات ارسال کردند که طبق هماهنگی صورت گرفته قرار است، مجوز بازی این مهاجم تا فردا دوشنبه صادر خواهد شد.

همچنین مدیربرنامه سزار که مالک باشگاه کلورادا برزیل هم هست، در ایمیلی به باشگاه سپاهان خواستار مذاکره طرفین برای جدایی توافقی این بازیکن برزیلی از سپاهان شده است.

در این ایمیل دلایل جدایی سزار از سپاهان، خبرهای منتشر شده در خبرگزاری‌ها دنیا در خصوص حمله آمریکا و انگلستان به ایران، جدایی جانواریو از سپاهان و نداشتن همزبان در این تیم، حضور مربیان برزیلی در تیم النصر امارات و راحت بودن با آنها و تمرینات سخت سرمربی تیم سپاهان عنوان شده است.

این درحالی است که مسئولان باشگاه سپاهان از این بازیکن برزیلی به فیفا شکایت کرده‌اند زیرا بدون توجه به قراردادی که با این باشگاه اصفهانی داشت، با تیم اماراتی قرارداد بسته است و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال در این خصوص هستند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir M.ohAma.D
16-07-2012, 20:32
دو سال زندگی در شهر زیبای اصفهان جام و شادی بود

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


جانواریو خاطرات خوب خود در باشگاه سپاهان را فراموش نکرده و شب گذشته در صفحه شخصی اش، به 3 زبان فارسی، انگلیسی و برزیلی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد. متن این پیغام را با هم می خوانیم:
"من معتقدم که بیشتر شما در جریان چگونگی انتقال من از تیم در این فصل بودید.
در همین جا می خواهم از شما بابت محبت و حمایت بی دریغ شما طی این دو سال از شما تشکر کنم.
ارمغان این دو سال زندگی در یک شهر زیبا؛ موفقیت در کسب جام و شادی بود.
با وجود جدایی من از سپاهان؛ خاطرات و طرفداران آن هرگز از صفحه ذهن من پاک نخواهند شد...
با تشکر از تمامی شما هواداران سپاهان
دوستدار شما
فابیو جانواریو"
این جدایی های دوستانه که در همه جای دنیا مرسوم است به نوعی در فوتبال ما کمرنگ به نظر می رسید ولی به نظر می رسد رفته رفته می توان نمونه آن در بین برخی بازیکنان شاهد بود.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
از وضعیت ورزشگاه نقش جهان بی‌اطلاعیم/بازیکن آلبانیایی در انتظار سزار است



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


رسول خوروش درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: تکمیل ورزشگاه نقش جهان در اختیار استان اصفهان نیست و در دست استان تهران است و ما نمی دانیم کار چقدر پیشرفت کرده است. فقط می دانیم این ورزشگاه برای امسال آماده نیست و باید بازی های خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کنیم.
سرپرست تیم سپاهان در مورد وضعیت محمد غلامی گفت: او به تازگی گچ پایش را باز کرده اما از روز گذشته تمرین در چمن را آغاز کرد. به نظر می رسد او از هفته دوم می تواند سپاهان را همراهی کند.
خوروش در مورد وضعیت سزار و تصمیم سپاهان عنوان کرد: از باشگاه برزیلی که سزار را به النصر فروخته شکایت کردیم اما بلکای آلبانیایی را در اصفهان نگه داشته ایم تا به محض مشخص شدن وضعیت سزار با این بازیکن قرارداد امضا کنیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%DB%8C%D9%85/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D B%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html


دیدار دوستانه تیم های فوتبال سپاهان و جوانان ایران ناتمام ماند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش ایرنا، این دیدار دوستانه كه عصر دوشنبه در زمین چمن شهدای 'جروكان' اصفهان برگزار شد، در دقیقه 80 مسابقه به دلیل درگیری سرمربی تیم ملی جوانان با برخی از هواداران تیم سپاهان متوقف شد.

در این دقیقه، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران معتقد بود، بر روی یكی از بازیكنان این تیم خطایی انجام شده است، اما داور به این موضوع اعتقادی نداشت و دستور ادامه بازی را داد.

رفتار 'اكبر محمدی' سرمربی تیم فوتبال جوانان در كنار زمین مسابقه اعتراض تماشاگران سپاهان را در پی داشت كه سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به سمت تماشاگران رفت و به آنها اعتراض كرد.

اعتراض طرفین موجب درگیری شد كه با وساطت مسوولان سپاهان خاتمه یافت.

در این دیدار نیمه تمام كه قرار بود در سه وقت 30 دقیقه ای انجام شود، تیم سپاهان با نتیجه چهار بر دو از حریف خود عقب بود.

تیم فوتبال جوانان ایران كه برای برگزاری دو دیدار تداركاتی به اصفهان سفر كرده است، روز شنبه در دیدار دوستانه مقابل تیم ذوب آهن با نتیجه سه بر سه متوقف شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nw_nk
19-07-2012, 13:04
تاپیک اختصاصی سپاهان اصفهان | طوفان زرد آسیا | جلد 2 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])