PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فوتبال باشگاهی در ایتالیا | پیش فصل 2011-2012



Ezel
23-05-2011, 12:22
Lega Serie A




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Region: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Italy
Founded: 1898 Officially | 1929 With Current Format
Number Of Teams: 20




Current Champions: AC Milan (2010–11)a

Most Championships: Juventus (27 titles)a


تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان اروپا : میلان - اینتر - ناپولی - اودینزه

تیمهای حاضر در لیگ اروپا : لاتزیو - رم - پالرمو

Website:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدa


More Details:a


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Coppa Italia

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Founded: 1922
Region: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Italy
Number Of Teams: 78a
Most Successful Club: Roma | Juventus (9 Titles Each)

Website:a

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدMore Details:a

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

kamy_R
30-05-2011, 18:51
اگرو هم که یوونتوسی نشد:41:

kamy_R
31-05-2011, 18:01
امروز روز دن انتونيو كونته ست، روزي كه كاپيتان قديمي به خانه برمي گردد. زمان به سرعت مي گذرد و مربي سابق سيه نا با خداحاظي رسمي از اين باشگاه، امروز ساعت 16 به وقت ايتاليا در محل ويژه باشگاه يوونتوس حاضر مي شود تا ضمن امضاي قرارداد در كنفرانس خبري شركت كند.

از صبح امروز رسانه های ایتالیا خبر ورود انتونیو کونته به کادر فنی یوونتوس را تحت پوشش قرار می دهند. سایت یوونتوس دات ای ار نیز اخبار لحظه به لحظه حضور کونته و حواشی ان را در اختیار شما دوستان خواهد گذاشت

كونته كه اميد زيادي به موفقيتش در پست جديدش است روز گذشته در پيامي رسمي از باشگاه و هواداران سيه نا خداحافظي كرد " ممنونم از همه، سيه نا شهر شگفتي هاست، من مربي سيه نا بودم و هميشه به اين تيم و هوادارانش علاقه دارم. ممنونم كه به من كمك كردين تا به هدف ام برسم. »

ساعت 9 به وقت ایتالیا باشگاه سیه نا نیز رسما از کونته به عنوان مربی این تیم خداحافظی کرد و برای او در تیم جدید ارزوی موفقیت کرد.

9:10- به نظر میرسد سیستم کونته برای فصل اتی یووه سیستم 4-2-4 باشد. بنابر این رسانه ها از گزینه های احتمالی یووه برای فصل اتی می گویند.

9:40- شبکه اسکای گزارش کاملی از صعود سیه نا به سری ا، خدحافظی کونته از این تیم و حضور وی در شهر تورینو پخش می کند. همه از این روز به عنوان " روز کونته " نام می برند.

10:00- حضور انتونیو به عنوان بازیکن در یووه برمی گردد به سال 91، سالی که انتونیو نخستین قرارداد خود را با بانوی پیر منعقد کرد. در این مدت او لحظات مهم و به یادماندنی زیادی را با بیانکونری به یاد دارد. به یاد مدیریت بونیپرتی، اوج بیانکونری و جام و افتخارات همراه با مربیگری لیپی. بونیپرتی به او یاد دارد که در یووه باید پیروز بود و حالا اندره ا انیلی به او در سمت مربی چنین ایمانی را ثابت می کند.

10:10- گفته می شود کونته پیش از حضور رسمی نام مهره های دلخواه را در اختیار مدیران یووه گذاشته، بازیکنانی نظیر اینلر و سانچس در رتبه های نخست لیست او حضور دارند.

10:20- ماروتا از نام پولی به عنوان گزینه خط میانی یووه نام می برد. مهره ای که کونته به او اعتقاد دارد

11:05- ماروتا در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر فروش کیه لینی و بونوچی گفت: به فکر خرید مهره هایی هستیم که استحکام تیمی را افزایش دهد و به فکر تضعیف تیم نیستیم.

11:20 - از پرتغال خبر می رسد یوونتوس به خرید رونالدو مدافع مرکزی تیم پورتو فکر می کند و این خبر تکذیب نمی شود.

11:25- یووتنوسی با دل نری خداحافظی می کند. از باشگاه یووه در پیامی اعلام می کند که لوئیجی دل نری برای فصل 2011-2012 مربی یوونتوس نخواهد بود. مدیر انیلی، مدیران و بازیکنان از او ممنون اند و برای او ارزوی موفقیت دارند و همیشه از او با رضایت یاد می کنند.

12:15- خبر کنار گذاشتن لوئیجی دل نری رسما اعلام می شود .

12:37 - کونته مربی بانوی پیر وارد محل ویژه زمین تمرین وینوو می شود. این نخستین روزی ست که او با سمت مربی راهی وینوو می شود. در کنار وی ماروتا و پاراتیچی نیز حضور داشتند. وی از محل تمرین دیدن کرد و سپس به اتاق ویژه ای رفت تا با مدیران یووه صحبت کند.

13:20 – نظرسنجی انجام شده برای مناسب بودن انتخاب انتونیو کونته اعلام میشود و نتیجه 85.3% ارا مثبت را نشان می دهد.

13:35 – کونته راهی ساختمان اصلی باشگاه در خیابان گالیلو فراریس می شود. طبق گزارشات رسیده کونته قراردادش را با یووه امضا می کند و همه مراحل برای رسمی شدن مهیاست تا او را از این پس مربی بانوی پیر بنامیم.

13:38 - اندره ا انیلی از خواسته خود و تیمش برای پیروزی با کونته می گوید. " می خواهیم با کونته پیروز شویم و موفقیت های گذشته را تکرار کنیم. "

13:45 - امائوری که از امدن کونته بسیار خرسند است بار دیگر اعلام می کند علاقه ای به جز بازگشت به یووه ندارد.

13:54- بار دیگر خبر از سرخیو اگرو. این ارژانتینی هر روز تصمیم جدید می گیرد. این بار مسولین اتلتیکو صحبت های گذشته خود را تایید می کنند و می گویند: اگرو به رئال نمی رود اگر یووه پیشنهاد رسمی ارائه کند او را در ازای 45 میلیون یورو به یوونتوس خواهیم فروخت . " شاید این نخستین ستاره ای باشد که با کونته به یووه می اید.

14:10- شبکه های اجتماعی و صفحات مربوط به باشگاه یووه شاهد حضور بی شمار تیفوسی های این تیم هستند که نظر و عقاید خود را در خصوص این تغییرات و بازیکنانی که برای یووه مفیدند را لحظه به لحظه می نویسند.

14:20- پیام اندره ا انیلی برای موفقیت یووه همراه انتونیو کونته رسما اعلام می شود. تاکید به بازگشت یووه به دوران اوج همراه با کونته

14:25- مدیر برنامه های امائوری در خصوص شایعه حضور او در ناپولی می گوید: لازم به یاداوری نیست که امائوری بازیکن یوونتوس است و خواسته ای جز بازی کردن با این تیم ندارد.


14:28 – کونته در کنار اندره ا انیلی، جوزپه ماروتا و فابیو پراتیچی اماده عقد قرارداد رسمی با یوونتوس است.

14:39 – ماجو مهره ناپولی پیوستن به یوونتوس را تکذیب می کند و در پاسخ به این سوال که به یووه خواهید رفت گفت: یووه؟ نه ممنون من در ناپولی راحت ام.

14:45- بوفون سنگربان بیانکونری کونته را مربی ای پیروز می خواند " کونته مربی ای پیروز است و مطمئن باشید بدون مجموعه ای قدرتمند مربی نیز پیروز می شود. یووه با اندره ا مجموعه ای قدرتمند است و پیروزی از ان ماست. "

15:06- انتونیو کونته مربی یوونتوس شد. از این دقیقه به بعد او را مربی یوونتوس می نامیم. مربی سابق سیه نا با بانوی پیر قرارداد رسمی امضا کرد و این خبر رسما اعلام شد.

15:10- اندره ا در کنار انتونیو و پیش روی این دو دفتری عظیم که با امضای این دو حضور رسمی کونته را اعلام می کند و حالا زمان عکس گرفتن است.

15:12- انتونیو کونته به یوونتوس برگشت این بار برای هدایت تیم از روی نیمکت. او مربی جدید بیانکونری ست که با بانوی پیر قرارداد دوساله امضا میکند، قراردادی که تا پایان 30ژوئن سال 2013 اعتبار دارد

kamy_R
31-05-2011, 18:15
ظاهرا آگرو با پیشنهاد 45 میلیونی یووه موافقت کرده
مهره دیگه که ماروتا میخواد بخره روسی و نانی
نانی هم با فرگوسن به مشکل خورده

King_90
31-05-2011, 22:20
تاپیک تیم لاتزیو زده نمی شه ؟
در ضمن نانی با فرگوسن هیچ مشکلی نداره.

yuseph
01-06-2011, 12:53
5 سال و 8 ماه زندان برای لوچیانو موجی

موجی متهم است که با ارتباطاتی که با مدیران سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا و کمیته داوران داشته، نتایج بازی ها را تعیین می کرده است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





سایت گل- با تقاضای دادستان عمومی دادگاهی در ناپل به خاطر پرونده کالچو پولی 2، ممکن است لوچیانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس با 5 سال و 8 ماه حبس روبرو شود.
استفانو کاپوانو و جوزپه ناردوچی که در این مورد این پرونده تحقیق کردند، در آخرین صحبت های شان در دادگاه، مدارک مهمی ارائه دادند.
موجی متهم است که با ارتباطاتی که با مدیران سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا و کمیته داوران داشته، نتایج بازی ها را تعیین می کرده است.
علاوه بر موجی، چند مدیر سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز باید در انتظار حبس های طولانی باشند.
در حالی سنگین حکم برای موجی در نظر گرفته شد که برای پائولو برگامو(رئیس سابق کمیته داوران ایتالیا) پنج سال و پیرلوئیجی پایرتو چهار سال و نیم حبس در ظر گرفته شده است.
اینوچنزو ماتزینی، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز با چهار سال روبرو خواهد شد. البته این دادگاه هنوز به پایان نرسیده و احکام قطعی نیست.
اکنون وکلای مدافع باید در مقابل درخواست دادستان از موکلان شان دفاع کنند. دادگاه های نهایی در ماه جولای برگزار می شود.







برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
02-06-2011, 13:22
گالياني : علاقه اي به هميسك و پاستوره ندارم!
آدريانو گالياني نايب رئيس آث ميلان در اظهار نظري عجيب گفت كه بر روي خريد مارك هميسك و خاوير پاستوره ستاره هاي خط مياني ناپولي و پالرمو تمركز نكرده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به گزارش فوتبال آنلاين به نقل از پايگاه خبري ترايبل فوتبال، آدرينانو گالياني نايب رئيس آث ميلان گفت كه سيلويو برلوسكوني رئيس روسونريها بيشتر به خريد گرت بيل و رافائل فان در فارت از تاتنهام هاتسپر مي انديشد و خريد همسيك از ناپولي و پاستوره از پالرمو دراولويت نيست.
نايب رئيس آث ميلان افزود: تنها به يك بازيكن با شخصيت نياز داريم و پاستوره بيشتر يك مهاجم بوده تا هافبك و اين درحاليست كه قصد داريم خط مياني قرمز پوشان ميلاني را تقويت كنيم.
نايب رئيس آث ميلان خاطرنشان كرد: خريد اكسل ويتسل از استاندارد ليژ بلژيك را بسيار مناسب ارزيابي مي كنم.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
05-06-2011, 11:47
ووچینیچ مذاکره با فیورنتینا را رد کرد

با وجود اینکه مهاجم مونتنگرویی رم مورد توجه چندین باشگاه قرار دارد اما برنامه ای برای ترک رم ندارد





[[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایت گل – مدیر برنامه های میرکو ووچینیچ مهاجم مونتنگرویی باشگاه رم اعلام کرد با وجود اینکه او از تاتنهام و فیورنتینا پیشنهادهایی دارد اما هیچ مذاکره ای تا به حال انجام نداده و برنامه ای هم برای ترک رم ندارد.


الساندرو لوچی مدیر برنامه های ووچینیچ دیداری با مدیر ورزشی باشگاه فیورنتینا داشت اما می گوید :" این دیدار هیچ ارتباطی با ووچینیچ یا هیچ بازیکن دیگری نداشت."
"تنها ملاقاتی دوستانه بود که هیچ ارتباطی هم با نقل و انتقال بازیکن فوتبال نداشت. این روزها باید هر چه زودتر باید با مالکان جدید رم در مورد برنامه های آینده مذاکراتی را داشته باشم."
ووچینیچ که در سال 2006 از لچه به رم آمد در این فصل یکی از اعضای اصلی رم بود و در 27 بازی که در سری آ برای رم انجام داد، 10 گل به ثمر رساند.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
07-06-2011, 00:30
ابعاد گسترده رسوایی شرط بندی در فوتبال ایتالیا؛ پای پنج باشگاه جدید به میان کشیده می شود

به گزارش نشریه لا رپوبلیکا، مارکو پیرانی، بازیکن سابق تیم سری بی آنکونا که در حال حاضر یک دندان پزشک است، نقشی کلیدی در این رسوایی داشته است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




سایت گل- ممکن است پای باشگاه های رم، فیورنتینا، جنوا، لچه و کالیاری نیز به رسوایی شرط بندی در فوتبال ایتالیا کشیده شود.
به گزارش نشریه لا رپوبلیکا، مارکو پیرانی، بازیکن سابق تیم سری بی آنکونا که در حال حاضر یک دندان پزشک است، نقشی کلیدی در این رسوایی داشته است.
او متهم است که در تبانی در سه دیدار سری آ که جزئی از پروژا بزرگ تبانی در سری آ و سری بی بوده، نقش داشته است. پیرانی در بازجویی ها از باشگاه های رم، فیورنتینا، جنوا، لچه و کالیاری به عنوان باشگاه هایی که در تبانی نقش داشتند، نام برده است.
از سوی دیگر گفته می شود پلیس شواهد تازه ای در مورد باشگاه های سیه نا و آتالانتا به دست آورده است.
یک دلال اتریشی نیز متهم است که با شرط بندی روی 15 دیدار سری آ و سری بی میلیون ها یورو به دست آورده است.
از سوی دیگر، کریستین دونی، ستاره آتالانتا نیز همچنان بر بی گناهی اش در این رسوایی تاکید می کند. او در حال حاضر تحت بازجویی پلیس قرار دارد.
او در گفتگو با لارپوبلیکا گفت:" آنها می خواهند من را قربانی این رسوایی کنند در حالی که من هیچ نقشی در آن نداشته ام. من می خواهم مردم به ویژه طرفداران آتالانتا این موضوع را بدانند.
آنها می خواهند از نام من سو استفاده کنند. من و آتالانتا در جمع نام هایی که به رسانه ها راه پیدا کرده، بزرگتر از بقیه است و به همین دلیل تیترهای جذاب تری از آن در می آید. بقیه بازیکنانی که دستگیر شده اند، یا بازنشسته اند یا عضو تیم هایی کوچک بوده اند.
من می دانم کاری نکرده ام که بخواهم به خاطرش متهم شوم. من مطمئنم که سرانجام بی گناهی ام ثابت می شود. من هیچ کدام از افرادی که از آنها نام برده شده را نمی شناسم به جز نیکلا سانتینی، مربی دروازه بان های راونا. من در هیچ تبانی ای دخالت نداشتم. کسی مدرکی دارد؟"


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Ezel
07-06-2011, 09:51
آنچلوتی:روزی مربی رم می شوم/الان یک سال استراحت می کنم




سایت گل- کارلو آنچلوتی، مربی سابق باشگاه چلسی در صحبتهایی اعلام کرد که تابستان امسال پیشنهاد هدایت هیچ تیمی را برعهده نخواهد گرفت؛چرا که می خواهد یک سال به استراحت بپردازد

مربی سابق باشگاه میلان اخیرا از نیمکت مربیگری چلسی اخراج شد و صحبتهایی درمورد احتمال حضور او برروی نیمکت مربیگری تیمهایی مثل رم، استون ویلا و فولام به گوش می رسد ولی گویا خود کارلتو تمایلی برای برعهده گرفتن هدایت تیمی ندارد

آنچلوتی در صحبتهایی که در لاستامپا منتشر شد، گفت:« من از سال 1995 تابه حال بیکار نبوده ام، به جز یک دوره شش ماهه. الان می خواهم یک سال استراحت کنم و اندکی بگردم.می خواهم روند کاری تعدادی از همکارانم را بررسی کنم و در لندن باقی خواهم ماند.»

این مربی 51 ساله در ادامه به این نکته اشاره کرد که هنوز تمایل زیادی برای هدایت رم دارد و روزی به این آرزو جامه عمل خواهد پوشاند ولی الان آمادگی هدایت این تیم را ندارد:« من هیچ وقت حتی با سران رم صحبت هم نکرده ام.هیچ ارتباط یا مشکلی با مالکان جدید آمریکایی ندارم.من همیشه گفته ام که روزی مربی رم خواهم شد و تنها می توانم این را تکرار کنم. زمان زیادی برای محقق کردن این آرزو وجود دارد.»

آنچلوتی در طول سالهای 1979 تا 1987 بیش از 150 دیدار با پیراهن رم برگزار کرد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Ezel
08-06-2011, 12:41
کالچوپولی: حالا زمان رسیدگی به پرسش یوونتوس است که چرا آنها به دسته ی پایینتر فرستاده شدند و دو اسکودتوی آنان پس گرفته شد




سایت گل- در هفته‌های اخیر،کالچوپولی تمامی اخبار را به خود اختصاص داده، و کارلو گارگانزه معتقد است که حالا زمان آن رسیده که به پرسش یوونتوس درباره ی مجازاتی که به آنها تحمیل شد رسیدگی شود



عصر چهار شنبه ۷ آوریل، یوونتوس بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن درخواست بازنگری بحران کالچوپولی در سال ۲۰۰۶ را کرده بود.



در وبسایت این باشگاه آمده:"با نهایت احترام به اقدامات قانونی در جریان، باشگاه یوونتوس به همراه وکلایش به دقت ارتباط مدارک جدید را بررسی خواهد کرد،" "ما درخواست ضمانت برای بهترین و دقیقترین حفاظت از تاریخ باشگاه و طرفداران آن در هر دو حوزه ی ورزشی و غیر ورزشی را داریم."

"باشگاه یوونتوس اطمینان دارد که دستگاه و سیستم قضایی میداند چگونه برخورد عادلانه با همه،که در دادگاه سال ۲۰۰۶ از سوی باشگاه و وکلای مدافع‌اش درخواست شده بود را تضمین نماید.



پنج سال پیش رسوایی کالچوپولی فوتبال ایتالیا را تکان داد.یوونتوس بیش از سایر تیمها مجازات شد.دو اسکودتویی که آنها در فصول ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به دست آورده بودند از آنان پس گرفته شد و با امتیازات منفی‌ سنگین به دسته ی پایینتر فرستاده شدند.بعد از فروش ستاره‌هایش و ضررهای مالی‌ و بین‌المللی،بیانکونری هنوز در حال ترمیم خویش است.



به لطف جریانات و مدارک تازه،اکنون زمان خوبی‌ برای رسیدگی دوباره به دادگاه‌ها و دادرسی های پنج سال اخیر سری آ

به نظر میاید.



در تابستان ۲۰۰۶،تقریبا یک زمینه ی مشترک در میان فوتبالدوستان ایجاد شده بود و آن این بود که یوونتوس و چند باشگاه دیگر به تقلب متهم شده،مجازات شدند،و در نتیجه گناهکار بودند.این باور بسیار ساده و عمومی‌ بود.



در ابتدا چهار باشگاه یوونتوس،میلان،لاتزیو و فیورنتینا مورد بازرسی قرار گرفتند. پنجمین باشگاه (رجینا) هم بعدا به آنها اضافه شد.دلیل مجازات این چهار باشگاه بدین شرح بود:



فیورنتینا: دیگو دلا واله (رئیس) اقدام به تعیین یک نتیجه ی مساوی(مچ فیکسینگ) با رئیس لاتزیو، کلودیو لوتیتو کرد.



لاتزیو: اگرچه کلودیو لوتیتو رئیس لاتزیو پیشنهاد دلا واله را رد کرد، با این حال او این موضوع را به فدراسیون فوتبال ایتالیا گزارش نکرد تا او نیز مجازات شود.



میلان: لئوناردو مینی،مدیر سابق میلان به داشتن رابطه ی پنهانی‌ با مسول چینش داوران،پیر لوییجی پایرتو متهم شد که (به رغم نبودن مدرکی‌ دال بر مچ فیکسینگ)ممکن است نفع و سودی را به میلان رسانده باشد.از آنجا که نایب رئیس میلان آدریانو گالیانی در دادگاه ادعا کرد که از این رابطه آگاه نبوده و "مینی" به دلخواه خودش و نه باشگاه میلان این عمل را مرتکب شده،میلان چندان مجازات نشد.



یوونتوس: لوچیانو موجی، مدیر سابق و آنتونیو جیرائودو به داشتن رابطه ی پنهانی‌ با دیگر مسول چینش داوران، پائولو برگامو متهم شدند که (که به رغم عدم مدرکی‌ دال بر مچ فیکسینگ)ممکن است سودی به یوونتوس رسانده باشد.



این موضوع بحث‌ها و آشفتگی‌‌های بسیاری را باعث شد."پس خودرو ی مازراتی چه؟"" دزدیدن داور مسابقه چه؟""پس رشوه‌ها و تهدید داوران چه میشود؟"



در آن زمان اتهاماتی وجود داشت مبنی بر اینکه موجی از کارخانه ی فیات و زیر مجموعه خودروهای لوکس آن (مازراتی) برای رشوه دادن به مقامات استفاده کرده بود.اتهاماتی نیز وجود داشت مبنی بر اینکه موجی یک داور را به خاطر سوت زدن علیه یوونتوس در بازی مقابل رجینا یک شب در رختکن ورزشگاه زندانی کرده بود.همچنین موجی متهم بود که شخصاً با داوران تماس می‌گیرد و به آنها پاداش مالی‌ میدهد.



اینها داستانهای بسیار مهیجی بودند که سالها برای فروش روزنامه‌ها ساخته می‌شدند.اینها سریعترین و در دسترس‌ترین موضوعات برای رسیدگی در دادگاه بودند که هیچ سختی هم برای هیأت منصفه و قضات نداشتند.اما با ردگیری مدارک موجود،ثابت شد که "مازراتیها" و دیگر خودروها به وسیله ی صاحبان حقیقیشان به داوران اهدا شده، اشتباه بودن فرضیه ی "داور ربایی" هم با بررسی فیلم دوربینهای ورزشگاه که نشان میداد تمامی جمعیت با پای خودشان و در زمان مناسب استادیوم را ترک کردند، و اینکه هیچ تماسی از سوی موجی یا جیرائودو با داور گرفته نشده،ثابت شد، و نیز هیچ اثر و مدرکی‌ که رابطه ی مالی‌ داوران را با شخصی‌ در باشگاه یوونتوس ثابت کند پیدا نشد.



تمامی این پرونده حول محور سه اتهام اصلی‌ میچرخید:



۱- آژانس نقل و انتقال بازیکن GEA: آژانس GEA یکی‌ از چندین آژانس نقل و انتقال بازیکن و مربی‌ در ایتالیا بود، و موضوع مورد اتهام این بود که موجی به گونه ای در بازار نقل و انتقالات دخالت میکرد که به نفع یوونتوس باشد (با تصمیم گرفتن اینکه چه بازیکنی به چه تیمی برود).

۲- سیم کارت های بین‌المللی: سیستمی‌ که برای ارتباط مخفیانه با داورها و مقامات استفاده میشد.موجی به استفاده از سیم کارت های بین‌المللی برای ساختن یک رشته‌ از ارتباطات مخفی‌ و غیر قابل ردیابی با داوران مظنون بود.



۳- دخالت در نتیجه ی بازی (مچ فیکسینگ): مسابقات مشکوک به این اتهام بسیار کم بودند که هیچگاه ثابت نشدند.



- در یکی‌ ازبازیهای تیم اودینزه،موضوع مورد اتهام درخواست موجی برای محرومیت تعدادی از بازیکنان این تیم قبل از مسابقه با یوونتوس بود.جیامپیرو پینتزی یکی‌ از بازیکنان بود که البته هیچگاه محروم نشد و در مقابل یووه بازی کرد، و دیگری مارک یانکولوفسکی بود که به درستی‌ و به دلیل زدن ضربه ی مشت به صورت بازیکن حریف با کارت قرمز مواجه شد.



- یک بازی مورد اتهام دیگر بین یوونتوس و سمپدوریا که ۱-۰ و با یک گل آفساید به نفع یووه به پایان رسید نیز مورد بررسی قرار گرفت (این مسابقه در حقیقت به یک مسابقه ی دیگر که به پیروزی سمپدوریا با گل آفساید هافبک خود، آیمو دیانا انجامید منتهی‌ شد). زمانی‌ که‌ چیز مشکوکی در این دیدار پیدا نشد،این مسابقه به سرعت با یک بازی مشکوک دیگر بین یووه و سمپدوریا تعویض شد که البته دوباره هیچ چیز مشکوک و قابل استنادی یافت نشد.



- همچنین نتیجه ی یک مسابقه بین لچه و پارما، مشکوک به تساوی عمدی و برنامه ریزی شده بود که دادگاه به این نتیجه رسید که موجی و جیرائودو هیچ ربطی‌ به این موضوع نداشتند و در نهایت قانونی بودن این مسابقه نیز کاملا اثبات شد.



- یک اتهام کلیدی دیگر این بود که موجی قادر به انتخاب داوران برای مسابقات تیم خود و سایر تیمها بود که در نهایت برای دیوان محاکمات ورزشی ثابت شد که هیچ دخل و تصرفی در انتخاب تصادفی‌ یا رندوم داوران در لیگ سری آ صورت نگرفته است.



دیوان محاکمات ورزشی هرگز قادر به اثبات اتهامات ۱ و ۲ نشد و به روشنی در رای نهایی‌(همانگونه که فدراسیون فوتبال ایتالیا آن رأ منتشر کرد)اظهار شد که هیچ مسابقه‌ای نتیجه‌اش از پیش تعیین نشده و حتی اقدام به مچ فیکسینگ نیز صورت نگرفته،که رد این دو اتهام، عملا مدیران یووه را از اتهام شماره ی ۳ را نیز مبرا میکرد.



با این حال مدیران یووه به دلیل تخلف جزئی در مرتکب شدن رفتار غیر ورزشی به دلیل داشتن ارتباط پنهانی و اختصاصی با پائولو برگامو، که طبق قوانین فدراسیون فوتبال ایتالیا مستوجب جریمه بود،محکوم شدند.اما اینکه این جریمه چگونه تبدیل به تعلیق،باز پس گیری قهرمانیها و تبعید به دسته ی پایینتر شد بحث دیگری است.



مأمور عالی‌ تازه منصوب شده ی فدراسیون فوتبال ایتالیا گوئیدو روسی (نایب رئیس سابق تله کام ایتالیا و باشگاه اینتر)تصمیم گرفت تا با کنار هم قرار دادن تمامی‌ تماس‌های تلفنی،از "تماس با مسول چینش داوران"(که پیش از آن تخلف محسوب نمی‌شد) جرم بسازد و یک تخلف که مجازات باشگاه یوونتوس را با وجود عدم هیچگونه مدرکی‌ دال بر مچ فیکسینگ و یا کمک داوران توجیه میکرد، شکل دهد.



این تصمیم سبب مشاجره‌های بسیاری شد،زیرا اساساً چنین قانونی تا آن روز وجود خارجی‌ نداشت و تا امروز هیچ دستور العملی مبنی بر قرار دادن تخلفات مختلف کنار هم برای ساختن یک تخلف تازه و شدیدتر وجود ندارد.



این نزاع‌ها منجر به سه هفته تحقیقات از سوی دادگاه ورزشی شد.اکنون وارد پنجمین سال از مجازات در نظر گرفته شده توسط دادگاه مدنی بعد از کالچوپولی می‌شویم.



از منظر جنایی،هر اتهام به صورت فردی بررسی شد و در حال حاضر یک دادگاه مجزا برای گرد آوری هر سه مورد با عنوان "کلاهبرداری پیوسته" در حال برگزاری است.



به علاوه، موجی،جیرائودو و مدیر اجرائی سابق یووه یعنی‌ روبتو بته گا (که اخیرا به یووه بازگشته) به کلاهبرداری مالی‌ متهم شدند که اخیرا دادگاه مربوط به آن تشکیل شد.این تنها باری بود که موجی و جیرائودو همراه یکدیگر به دفاع از خود پرداختند.



در مجموع پنج دادگاه مدنی (که چهار تای آنها به اتمام رسیده) از زمان دادگاه ورزشی و تبعید یوونتوس به دسته ی پایینتر برگزار شد.

نتایج:



موجی با اثبات اینکه هیچ سمتی در آژانس GEA نداشته،برنده ی دادگاه GEA شد (مورد شماره ی ۱ )،و آژانس نیز ثابت کرد که تمامی فعالیتش در راستای قوانین فدراسیون بوده است.



موجی با اثبات اینکه سیم کارت های بین‌المللی هرگز برای تماس گرفتن با داورها استفاده نشده اند و از آنها برای فعالیتهای مخفیانه در بازار نقل و انتقالات استفاده شده،برنده ی دادگاه سیم کارت شد (مورد شماره ی ۲). موضوع کنترل داوران (مورد شماره ی ۳) به وسیله ی همگان فراموش شد چرا که خود دادگاه محاکمه ورزشی به نبودن مورد خاصی‌ در رای این دادگاه اذعان کرد (موجود در وبسایت فدراسیون فوتبال ایتالیا).

به عبارت دیگر موجی در هر سه دادگاه پیروز شد.اگر هیچکدام از این سه عنصر وجود نداشتند، پس اساساً هیچ "کلاهبرداری پیوسته ای" نیز نمیتواند وجود داشته باشد.زیرا این اتهام بر پایه ی سه اتهام دیگر که از سوی دادگاه مدنی وارد شناخته نشد استوار است.با این حال دادگاه مربوط به این اتهام در حال حاضر در ناپل در حال برگزاری است.



دادگاه کلاهبرداری مالی‌ بسیار سریع برگزار شد.دفاعیات نشان داد که هیچ اشکالی به دفترچه‌ ها و حسابهای مالی‌ وارد نیست.



در جریان رسیدگی به این قضایا، جیرائودو عقب کشید.موجی و جیرائودو هر کدام دادگاه های جداگانه ای داشتند ( به غیر از پرونده ی کلاهبرداری مالی‌).موجی به حداکثر کوشش در دفاع از خودش و تطهیر نام خود و یوونتوس اصرار داشت.در حالیکه جیرائودو مایل به گذشتن از مساله بود و به همین دلیل هزینه و تلاش کمی‌ برای دفاع از خود صرف کرد.احتمالاً موفقیت او در دادگاه‌های شخصی‌اش باعث به وجود آمدن یک آسایش خاطر کاذب در او شده بود.



دادگاه‌های انفرادی، دادگاه‌های حقیقی‌ بودند که در نتیجه ی ارائه مدارک جدید،دفاعیات متهمان پیروز شد.در دادگاه "کلاهبرداری پیوسته"، متهمان دو انتخاب داشتند:آنها میتوانستند درگیر دفاعیات وقت گیر و پر هزینه شوند، یا برای تسریع امر قضاوت و صادر شدن رای نهایی‌ تنها به مدارک موجود در دادگاه ابتدایی‌ بسنده کنند.موجی راه اول را انتخاب کرد،در نتیجه او مدارک جدیدی ارائه کرد.در حالیکه جیرائودو (که از نتیجه ی دادگاه‌های پیشین راضی‌ شده بود و فکر میکرد این کار لزومی ندارد)راه دوم یعنی‌ قضاوت و حکم فوری را برگزید و بر پایه ی مدارک قدیمی‌، از رده خارج شده و بی‌ اعتبار به سه سال حبس محکوم شد.اگرچه پس از آن او همواره به پشیمانی خود از بیشتر تلاش نکردن برای تطهیر نام خود و فرجام خواهی‌ و ارائه ندادن مدارک جدید اعتراف کرده است.



موجی اکنون در دادگاه است و او و وکلایش ماه هاست که مدارک جدیدی را ارائه کرده اند.چند روز پیش آتلیو آئوریچیو (مأمور پلیسی‌ که مسول بررسی مکالمات تلفنی در سال ۲۰۰۶ بود و مدارک قوی و برجسته‌ای مبنی بر پرداخت رشوه به او در انتخابات شهرداری رم در اوایل دهه ی ۹۰ وجود دارد) تحت یک بازجویی هشت ساعته و پیوسته قرار گرفت و این بازجویی به دادگاه نشان داد که ممکن است تنها مدارک خاصی‌ به عمد به قصد گناهکار نشان دادن مثلث موجی،جیرائودو و بته گا به دادگاه ارائه شده باشند که در نتیجه عادلانه و بیطرف بودن دادگاه از زمان شروع را زیر سوال میبرد.پاسخ آئوریچیو این بود: "به خاطر نمیاورم... شاید بعضی‌ چیزها از قلم افتاده باشند."



واقعا چه چیزی از قلم افتاده بود وقتی‌ ۱۷۱،۰۰۰ مکالمه ی تلفنی وجود داشتند که ثابت میکردند مدارک دادگاه سال ۲۰۰۶ کامل نبودند؟ به عبارت دیگر،فقط مکالمه‌هایی‌ که یک تصویر زشت از یوونتوس،میلان و سایر باشگاه‌ها را ترسیم میکردند اجازه ی انتشار یافتند.سایر مکالمه‌ها که پای سایر تیمها از جمله اینتر را به میان میکشیدند یا بی‌ گناهی یوونتوس و میلان رأ ثابت میکردند از میان برداشته شدند.این بحثی‌ بود که متهمان پرونده سالها پیش به آن اشاره کرده بودند (برگامو همواره اصرار داشت که همیشه با تمام مدیران و روسا صحبت میکرد و نیز به اینکه تنها تعدادی از مکالمه‌ها به دادگاه ورزشی ارائه شده بودند،مشکوک بود).امروز از برگامو نقل میشود که که با موراتی شام خورده بود.



مدارکی که به تازگی آشکار شده اند نشان میدهند که مدیران و رؤسای سایر باشگاه‌ها روابطی‌ را با همان مسولانی داشته اند که موجی و جیرائودو چند سال پیش با آنها ارتباط داشتند.مکالمات جیاکینتو فاکتی و ماسیمو موراتی رئیس اینتر همانند رؤسای دیگر تیمها مانند ماسیمو کلینو رئیس کالیاری،پاسکواله فوتی رئیس رجینا،آدریانو گالیانی (که مدعی بود از تماس‌های دستیارش "مینی" بی‌ خبر بوده و خودش هرگز تماسی نداشته) شنود شده اند.



تماس‌هایی‌ که تا کنون منتشر شده اند،بسیار مشکوک تر از تماس‌های منتشر شده در پنج سال پیش به نظر میایند.تا کنون طرحهای ملاقات پشت پرده و مخفیانه ی مالک و رئیس اینتر با مسئول چینش داوران،پائولو برگامو منتشر شده.یک مکالمه بین موراتی و برگامو که در آن داور مسابقه ی اینتر و بولونیا در مسابقات کوپا ایتالیا تعیین میشود نیز موجود است.



نکته ی مهم و قابل توجه این است که موجی به انتخاب داوران در سری آ متهم بود،اما دادگاه ورزشی به این نتیجه رسید که دخالتی در چینش و انتخاب تصادفی‌ و رندوم داوران صورت نگرفته بود.اما مسابقات کوپا ایتالیا دارای انتخاب تصادفی‌ داوران نبود و در نتیجه مکالمه ی موراتی با برگامو بر سر انتخاب گابریله به عنوان داور مسابقه ی اینتر و بولونیا (که به پیروزی ۳-۱ اینتر انجامید و در نهایت اینتر قهرمان آن مسابقات شد)به خوبی‌ میتواند نشانه ی دخالت یا تاثیر در امور رسمی‌ و اداری باشد.مکالمه ی دیگری از برنامه ی موراتی برای ملاقات با یک داور پرده بر میدارد.

اینها تنها تعداد معدودی از مکالماتی هستند که تا کنون فاش شده اند،اما به روشنی از دستگاه قضایی خواسته شده است تا بیش از ۱۷۱،۰۰۰ تماس تلفنی حذف شده را شنود کند و در روزهای آتی راجع به آنها تحقیق کند.



در این میان یک چیز می‌بایست روشن شود،این موضوع به معنای به میان کشیدن پای اینتر به این ماجرا و یا اثبات بی‌ گناهی موجی یا یوونتوس نیست.موجی و وکلایش در حال حمله و زیر سوال بردن تنها فرضیه ی دیوان محاکمه ی ورزشی که "انحصاری" بودن ارتباط با داوران می‌باشد،هستند.این جریان برای شکافتن تنها موضوع باقی‌ مانده از سال ۲۰۰۶ میباشد که طی‌ آن موجی و جیرائودو به داشتن یک رابطه ی "انحصاری" با برگامو محکوم شدند.



این بحث که" فقط به این دلیل که سایر مدیران نیز چنین رابطه‌ای داشتند این کار را توجیه نمیکند" یک بحث کاملا صحیح است.اگرچه فدراسیون مدتها قبل اقرار کرده بود که مکالمات به تنهایی‌ حاوی مدارک لازم برای اثبات اتهام نبودند.این موضوع که "فقط" موجی و جیرائودو قادر به برقراری تماس با برگامو بودند یک عمل غیر ورزشی محسوب میشد که ممکن بود سودی را به یوونتوس رسانده باشد (همانند مکالمات مینی و پایرتو).اما این حقیقت که اکنون مدارکی دال بر تماس مدیران سایر باشگاه‌ها (موراتی،فاکتی،گالیانی، کلینو و فوتی) منتشر شده این فرضیه را رد می‌کند.

اگر بسیاری از مدیران و رؤسای باشگاه‌ها نیز به دلیل غیر قانونی نبودن این موضوع چنین تماس‌هایی‌ داشتند،پس در نتیجه موجی و جیرادو هیچگونه رابطه ی "اختصاصی"با کمیته ی داوران نداشتند.



و حالا این پرسش مطرح میشود که: اگر موجی نقشی‌ در آژانس GEA (مورد شماره ی ۱) نداشت پس یووه برای چه به دسته ی پایینتر تبعید شد؟اگر ثابت شد که سیم کارت های بین‌المللی (مورد شماره ی ۲) تنها به منظور معامله‌های بازار نقل و انتقالات استفاده می‌شدند پس یووه به چه دلیل محکوم شد؟اگر بر طبق نظر دیوان محاکمه ی ورزشی هیچ مدرکی‌ دال بر تلاش برای تعیین نتیجه ی مسابقات (مورد شماره ی ۳) پیدا نشد،پس به چه دلیل یوونتوس محکوم شد؟اگر مدیران و رؤسای سایر باشگاه‌ها نیز تماس‌هایی‌ مشابهی‌ با مسئولین چینش داوران داشتند (تنها گناهی که ظاهراً یوونتوس مرتکب شده بود) و هیچ لطف و کمکی‌ از آنان درخواست نشده بود (تا کنون) پس یووه به چه چیزی منتسب شد؟چرا به اینتر جامی داده شد (۲۰۰۵-۰۶) که خودش نبرده بود؟چرا این مکالمات برای چهار سال پنهان شده بودند؟



اکنون صرف وجود چنین مکالماتی دلیل کافی‌ برای مجازات هیچ کس نیست.به خاطر داشته باشید که تماس با مسئولین کمیته ی داوران برخلاف قانون نبود.با این وجود، اگر مکالمات پرده از اقدامات غیر قانونی بردارد (دخالت در انتخاب داوران و یا تحمیل کردن اینکه یک داور چگونه یک مسابقه ی خاص را قضاوت کند) همه چیز تغییر می‌کند و بله، مجازات لازم است. اکنون حداقل انتظار این است که حالا که دلایل بسیار و فراوانی مبنی بر اینکه مدارک ارائه شده در سال ۲۰۰۶ ناقص و منصفانه نبوده، این پرونده مجددا باز و بررسی شود.
کارلو گارگانزه



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

yuseph
13-06-2011, 21:57
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بوفون اعلام کرده حتما در یوونتوس خواهد ماند

کریستیانو لوکارلی در گفتگو بخش ایتالیایی سایت گل گفت:" ناپولی می تواند در سه سال آینده قهرمان اسکودتو شود."

تیم گمنام نووارا به سری آ صعود کرد

نقل و انتقالات
باستین شواین اشتایگر، ستاره ملی پوش بایرن مونیخ یکی از اهداف اصلی میلان در فصل نقل و انتقالات است.

اینتر آماده است تا سمیر نصری، ستاره فرانسوی آرسنال را به خدمت بگیرد.

میلانی ها به فکر بازگرداندن کاکا هستند اما مورینیو تنها در یک صورت او را پس می دهد؛ به خدمت گرفتن زلاتان یا تیاگو سیلوا

ناپولی پیشنهادی 8 میلیون یورویی برای آرتورو ویدال، مدافع شیلیایی لورکوزن ارائه کرده است.

نانی، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، هدف جدید یوونتوس است

رومی ها آماده اند تا بوریه لو را به بهترین پیشنهاد بفروشند.

آدریان موتو، ستاره رومانیایی فیورنتینا، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

ووچینیچ قصد دارد رم را ترک کند.

منچسترسیتی ممکن است برای به خدمت گرفتن الکسیس سانچس پیشنهاد بزرگتری ارائه دهد.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
16-06-2011, 11:38
محرومیت مادام العمر ازفعالیت های فوتبالی برای لوچانو موجی

مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا، لوچانو موجی، آنتونیو جیرائودو و اینوسنتزو ماتزینی را برای همیشه از فعالیت درعرصه فوتبال محروم کردند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل- لوچانو موجی،مدیرفنی سابق باشگاه یوونتوس برای همیشه از فعالیت در فوتبال ایتالیا محروم شد

برپایه تحقیقات درمورد رسوایی کالچوپولی در سال 2006، مسئولان کمیسیون انضباطی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفتند تا لوچانو موجی، مدیر فنی سابق یووه، آنتونیو جیرائودو و اینوسنتزو ماتزینی، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا را برای همیشه از فعالیت درعرصه فوتبال محروم کنند

این کمیسیون که هدایتش برعهده سرجیو آرتیکو است اعلام کرد:« محرومیت این افراد از انجام هرگونه فعالیت زیرنظر فدراسیون فوتبال ایتالیا درنظر گرفته شده. عملکرد لوچانو موجی در بازه زمانی مشخص، ثابت شده است و تصمیم کمیسیون انضباطی بسیار مهم است.»

بدین ترتیب این سه نفر تا پایان عمر نمی توانند در هیچ فعالیتی در فوتبال ایتالیا شرکت کنند.

پس از رسوایی کالچوپولی در سال 2006، این سه نفر به مدت پنج سال از فعالیت در حیطه فوتبال ایتالیا محروم شده بودند و اکنون این محرومیت مادام العمر شده است. این پرونده از دو سال پیش مجددا مورد بررسی قرار گرفت و هفته گذشته بعد از شش ساعت بحث و بررسی چنین تصمیمی گرفته شد و نتایج آن چهارشنبه شب اعلام گردید.

گزارشهای منتشره حکایت از آن دارد که موجی نسبت به این حکم درخواست تجدید نظر خواهد داد. او اکنون باید در دادگاه ناپل از خود دفاع کند.چرا که ممکن است حکم زندان 5 ساله برای او اعلام شود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
16-06-2011, 13:00
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

میلان در آستانه خرید الشراوی، ستاره جوان جنوا، قرار دارد.

بلکبرن قصد دارد میرکو ووچینیچ، مهاجم مونته نگرویی رم، را به خدمت بگیرد.

گفه می شود رمی به فکر خرید گونسالو ایگواین هستند.

اینتر و یوونتوس به دنبال جذب استفانو مائوری، بازیکن لاتزیو هستند اما او توجهی به این مسائل ندارد:" می خواهم در لاتزیو بمانم."

کریستیانو لوکارلی، مهاجم ناپولی، در مورد ادامه حضورش در این باشگاه گفت:" من می خواستم هر طور شده قراردادم را با ناپولی تمدید کنم اما کسی هنوز با من تماس نگرفته است بنابراین مجبورم به دنبال تیم دیگری باشم."

ناپولی به دنبال آرتورو ویدال، مدافع شیلیایی لورکوزن است اما این بازیکن دوست دارد به بایرن مونیخ برود.

گالاتاسرای به دنبال یک دروازه بان جدید است و گزینه های آنها همگی در ایتالیا بازی می کنند؛ موسلرا (لاتزیو) استوراری (یوونتوس) مارکتی (کالیاری)

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر در مورد احتمال جدایی لئونادو از اینتر و پیوستن به پاری سن ژرمن گفت:" این فرصت فوق العاده ای برای لئوناردوست. ما به دنبال رسیدن به توافقی هستیم که به نفع هر دو طرف باشد.

یوونتوسی ها همچنان به دنبال جذب الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی اودینزه هستند.

آدریانو گالیانی از مدیران بارسا به دلیل مذاکره با تیاگو سیلوا عصبانی است.

گفته می شود در صورتی که اشنایدر اینتر را ترک کند، آنها سمیر نصری را به خدمت خواهند گرفت.

یوونتوس و ناپولی برای خرید گوکان اینلر، هافبک سوئیسی اودینزه رقابت می کنند اما او اهمیتی به این موضوع نمی دهد:" من با خانواده ام در تعطیلات هستیم."



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

H A M A S
16-06-2011, 13:56
فصل جديد كالچو از 6 شهريور آغاز مي‌شود

بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال ايتاليا، فصل جديد رقابت‌هاي ليگ اين کشور از تاريخ 28 آگوست 2011 آغاز خواهد شد.

به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، 28 آگوست (6 شهريور 90) رقابت‌هاي پر هيجان سري A آغاز شده و تا 13 مي (23 ارديبهشت 91) ادامه خواهد داشت.
فدراسيون فوتبال ايتاليا اعلام کرده روزهاي شنبه، 2 ديدار انجام خواهد شد که ساعت برگزاري آنها 18 و 20 (به وقت گرينويچ) خواهد بود. ساير ديدارها روز يکشنبه در همان ساعت‌ها برگزار خواهد شد. تعطيلات زمستاني اين ليگ به مدت 20 روز و از 19 دسامبر تا 7 ژانويه خواهد بود.
رقابت‌هاي کوپا ايتاليا (جام حذفي) نيز برنامه‌ريزي شده و از 14 آگوست (23 مرداد) شروع مي‌شود که با رسيدن به مرحله‌هاي بالاتر، تيم‌هاي سري A نيز از ماه نوامبر به اين رقابت‌ها اضافه خواهند شد. فينال اين تورنمنت در تاريخ بيستم مي 2012 و همانند سال گذشته در ورزشگاه المپيک رم برگزار مي‌شود.

H A M A S
22-06-2011, 19:38
*دلارام عظيمي
مأموريت مديرورزشي اينتر در پرتغال براي راضي کردن ويلاس بواس به منظور ترک پورتو و پيوستن به نراتزوري ازهمان ابتداي سفر او غيرممکن به نظرمي رسيد.
برانکا هيچ معجزه اي نکرد و نتيجه آن شد که يک در ديگر با شدت هرچه تمام به روي فوتبال ايتاليا بسته شد. اينتر وقتي به خودش آمد که درعرض يک هفته لئوناردو برزيلي مربي خود را از دست رفته ديد و از بيلساي آرژانتيني و ويلاس بواس پرتغالي پاسخ منفي شنيد. حتي کارلوس گونسالوس مديربرنامه هاي ويلاس بواس خبرمذاکره مسؤولان اينتر با مربي پورتو را بي پايه و اساس خواند.
مشکل فقط مربوط به اينتر نيست بلکه موضوع اصلي اين است که خارجي ها، رقابت هاي باشگاهي فوتبال ايتاليا را دست کم مي گيرند. زماني که يک باشگاه ايتاليايي براي دراختيار گرفتن يک مربي يا يک بازيکن پا پيش مي گذارد، اگر رقبايي در خارج از ايتاليا براي رسيدن به هدف خود داشته باشد، قطعا دراين کورس رقابت شکست خورده خواهد بود. خبري که درمورد سانچس که اولين انتخاب يوونتوس و اينتر دربازار تابستاني بود در رسانه ها منتشرشده، گوياي اين واقعيت است.
سانچس به پيشنهاد بارسلونا توجهي بيشتري نشان داد و ايتاليا را که سبب شهرت او شده بوده، ترک کرد. البته اين تصميم او به هيچ وجه عجيب نيست، براي اينکه کدام بازيکن فوتبال جهان به متشخص ترين و پرزرق وبرق ترين باشگاه فوتبال دنيا جواب منفي مي دهد؟ اما مسأله اينجاست که سانچس حتي تيمهاي انگليسي را هم به تيم هاي ايتاليايي که خواهان او بودند، ترجيح مي داد. در رؤياي بازيکنان فوتبال امروزي فقط ليگ برتر و لاليگا سير مي کند.
مورينيو در حالي که هنوز براي سه گانه تاريخي که براي اينتر به ارمغان آورده بود مشغول جشن و پايکوبي بود به رئال مادريد فکر مي کرد و اسپانيا را جذاب تر از ايتاليا مي دانست. ويلاس بواس دررد همه پيشنهادهاي دريافتي صداقت نشان داده ولي مي گويند که احتمال پيوستن او به چلسي، آرسنال يا منچستريونايتد تا يک سال ديگر وبا يک قرارداد نجومي زياد به نظر مي رسد.
در بين فوق ستاره هاي فوتبال جهان حتي يک نفر پيدا نمي شود که از پيوستن به تيم هاي ايتاليايي استقبال کند. وقتي در مورد حضور کريس رونالدو در ميلان صحبت شد، اين خبر بيشتر جنبه کمدي و يکي از طنزهاي هميشگي برلوسکوني نخست وزير ايتاليا را داشت و زمانيکه ليپي فاش کرد که فرگوسن مخالفتي با دوباره دراختيار گرفتن رونالدو در منچستريونايتد ندارد، همه 2 روز درمورد اين خبر حرف زدند. موراتي پيشتر گفته بود که مسي نسبت به اينتر ابرازعلاقه کرده و ازاحتمال حضور دراين تيم حرف زده است.
اگر موراتي اين حرف را امروز به زبان بياورد، مسلماً به او آرام بخش مي دهند... خلاصه اينکه تا 10 سال پيش يا کمتر، ايتاليا بهشت زمين بود. حالا فقط بازيکناني که مجبورهستند به ليگ اين کشور قدم مي گذارند. بهترين بازيکنان آمريکاي لاتين به کشورهاي ديگر مي روند. از 6 ماه پيش ميلان و اينتر حرف گانسو را مي زنند وهنوز او را نخريده اند و حالا به نظر مي رسد که اين بازيکن ترجيح مي دهد به لئوناردو در پاري سن ژرمن ملحق شود تا در کنار ديگر هموطنان خود بازي کند.
تيم هاي انگليسي، اسپانيايي وحتي فرانسوي وآلماني به ايتاليا سيلي مي زنند وحالا حتي ايتاليايي هاي مهاجر هم به فوتبال کشور خود دهن کجي مي کنند. روسي اگر از گوارديولا پيشنهاد نداشت، به ايتاليا آمده بود ولي ظاهرا ازتصميم خود منصرف شده است. آنچلوتي به جاي نشستن روي نيمکت اينتر يا رم ترجيح مي دهد يک سال بيکار بماند. يوونتوس سراغ 10 مربي رفت تا سرانجام يک نفر به اين تيم پاسخ مثبت داد. اينتر که ماجراي مربي گرفتن آن حالت سورئال پيدا کرده، مايکون و اتوئو را با زور وزحمت نگه داشته است. ميلان هم که 20 سال سابقه درخشاني درعرصه بين المللي داشته، چند بازيکن خوب در اختيار گرفته ولي تياگوسيلوا گفته که از پيشنهاد بارسلونا قطعا خوشحال خواهد شد. شايد اين استقبال کم از ايتاليا به دلايل مالي مربوط مي شود. ولي چهره فوتبال اين کشور تخريب شده و ايتاليا ديگر جذابيت سابق را ندارد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
================================================== ===========
این مقاله یکم اشکال داره
در مرود گانسو که میلان میخواد بخرتش 2 مشکل وجود داره
یکی اینکه خیلی مصدوم میشه
دوم گذرنامه اروپایی نداره
وگرنه هیچ مشکلی میلان برای جذب گانسو نداره

B3HZ@D
23-06-2011, 13:12
بازگشت بازيكنان غير اروپايي جذابيت را به كالچو بازمي‌گرداند

بنا به نوشته يک نشريه پرمخاطب، تيم‌هاي ايتاليايي با افزايش بازيکنان غير‌اروپايي در تلاش براي بازگرداندن جذابيت‌ به کالچو (ليگ ايتاليا) هستند.

تيم‌هاي سري A و B کالچو از فدراسيون فوتبال حرفه‌اي اين کشور درخواست کردند، قانون تازه‌اي وضع شود تا به موجب آن بتوانند از بازيکنان غير‌اروپايي بيشتري بهره گرفته تا با افزايش توان فني اين بازيکنان جذابيت گذشته را به اين ليگ بازگردانند.

مطابق اين گزارش همه روساي تيم‌هاي مذکور درخواست مشترک خود را به‌صورت مکتوب به عالي‌ترين مرجع فوتبال ايتاليا ارائه کرده و منتظر پاسخ هستند.

به موجب قانون کنوني فوتبال ايتاليا، ‌هر تيم باشگاهي به جز بازيکنان اروپايي، ‌تنها مجاز به استفاده از يک ستاره غير اروپايي است.

به باور مسئولان باشگاه‌ها در صورتي که امکان استفاده از حداقل دو بازيکن غير اروپايي به آنان داده شود، قادر به جذب تماشاگر بيشتري خواهند بود.

در اين ارتباط قرار است سران فدراسيون در تاريخ 5 جولاي ( سه‌شنبه 14 تيرماه) تشکيل جلسه داده و با ارزيابي مساله، تصميم‌گيري کنند.

در مقابل اين درخواست‌ برخي از تحليل‌گران و کارشناسان ورزش اين کشور نيز اعتقاد دارند در صورتي که فدراسيون با خواسته فوق موافقت کند، بيش از پيش به بينان تيم ملي اين کشور لطمه خواهد زد، چرا که در اين صورت مجال بيشتري به بازيکنان غير بومي داده خواهد شد.

تيم ملي ايتاليا در جام جهاني آفريقاي‌جنوبي تحت تاثير روند منفي پرورش بازيکنان بومي و افزايش سن بازيکنان قديمي، بدترين نتايج تاريخ حيات خود را گرفت و در همان مرحله گروهي حذف شد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
25-06-2011, 16:11
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

گفته می شود امیلیانو ویویانو، دروازه بان جوان بولونا، که بخشی از مالکیت آن در اختیار اینتر است، به دلیل اشتباه مدیران بولونا، به اینتر خواهد رفت.

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، اعلام کرد آگوئرو و روسی می توانند خریدهای خوبی برای این باشگاه باشند.

اینتر در آستانه خرید جاناتان، مدافع سانتوس، است؛ با خرید او، مایکون می تواند اینتر را ترک کند.

میلانی ها در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن فابرگاس هستند.

کریسیتو، مدافع جنوا احتمالا پیشنهاد زنیت را به دلیل بارداری همسرش رد خواهد کرد.

گاسپرینی با قراردادی 2 ساله هدایت اینتر را برعهده گرفت

روبینی اعلام کرد قصد ندارد میلان را ترک کند

سولیانو، مدیر پالرمو گفت:" پیشنهاد مالاگا برای خرید پاستوره چندان بالا نبوده است."

مینو رایولا، مدیر برنامه های ناپلی زلاتان، از باشگاه ناپولی خواسته امانوئلسون، هافبک میلان، را به خدمت بگیرند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
26-06-2011, 17:27
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

استفن الشراوی، خرید جدید میلان، اعلام کرد:" من شبیه کاکا هستم. من شماره 92 را می خواهم."

رم به دنبال مارتین استکلنبرگ (آژاکس) و خوسه آنخل والدس (خیخون) است

آتونیو کونته قصد دارد اوگبونا، بازیکن تورینو، را به یوونتوس ببرد.

استفن لیششتاینر، مدافع سوئیسی لاتزیو، تا سه شنبه به یوونتوس خواهد پیوست.

سباستین فری، دروازه بان فیورنتینا، به پیشنهاد جنوا پاسخ منفی داد.

فدریکو مارکتی، دروا زه بان کالیاری، تا روز جمعه به لاتزیو خواهد پیوست.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
27-06-2011, 17:16
کوتاه از ايتاليا

مهمترين اخبار امروز فوتبال ايتاليا را با هم مرور مي کنيم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Agilinko/My Pizcs/Serie A logo.png

سايت گل-

نقل و انتقالات

ميلاني ها به دنبال به خدمت گرفتن فابرگاس هستند؛ روسونرها بايد پيشنهادشان را قبل از مرحله پلي اف ليگ قهرمانان ارائه دهند. ميلاني ها همچنين به دنبال گرت بيل، ستاره تاتنهام هستند.

يوونتوسي ها در انتظار ملاقات با سران باشگاه اتلتيکو مادريد براي مذاکره در مورد سرخيو آگوئرو هستند. گزينه بعدي آنها گونسالو ايگواين است.

اينتري ها نيز به جمع مشتريان ريکي آلوارز، ستاره ولز سارسفيلد هستند.

کريستيو، مدافع جنوا، به زنيت پيوست.

آئورليو ويدال، هافبک شيليايي بايرن لورکوزن، هدف بعدي يوونتوس است.

بويان کرکيچ، مهاجم بارسا در مورد پيوستن به رم، گفت:" من هنوز با رم قرارداد امضا نکرده ام اما آنها پيشنهاد خوبي ارائه داده اند و تيم بزرگي هم هستند. هواداران جالوروسي با لوئيس انريکه روزهاي خوبي خواهند داشت."

مدير برنامه هاي مارتين استکلنبرگ، دروازه بان آژاکس از پيشنهاد باشگاه رم استقبال کرد.
ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر، در مورد گاسپريني گفت:" گاسپريني گزينه دوم نيست، او مربي بزرگي است. من مي خواهم در سوپرکاپ ايتاليا قهرمان شويم. بسيار مهم است که شروع خوبي داشته باشيم."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
28-06-2011, 16:43
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

میلانی ها که به دنبال به خدمت گرفتن مارک همسیک، ستاره ناپولی هستند، در انتظار نتیجه جلسه این بازیکن اهل اسلواکی با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، هستند. هواداران باشگاه ناپولی نیز از این تصمیم این بازیکن برای جدایی بسیار خشمگینند.

گفته می شود در صورت پیوستن همسیک به میلان، دی لورنتیس قصد دارد خاویر پاستوره را به خدمت بگیرد.

مدیر برنامه های سرخیو آگوئرو هم اعلام کرد احتمال دارد این بازیکن به یوونتوس بپیوندد.

باشگاه اینتر هم به جمع خریداران اریک لاملا، ستاره جوان ریورپلات پیوست.

جبرئیل سیسه، مهاجم پاناتینایکوس اعلام کرد:" رویای من پیوستن به لاتزیو است. دوست دارم در کنار کلوزه و زاراته بازی کنم."

میلانی ها در حال بررسی احتمال به خدمت گرفتن کوکا، هافبک جنوا و دنیلسون، هافبک آرسنال، هستند.

اینتر در آستانه خرید رودریگو پالاسیو، مهاجم آرژانتینی جنوا، قرار دارد و پس از او به دنبال کاسیمیرو و بنگا هستند.

رمی ها به دنبال تکمیل انتقال مارتین استکلنبرگ، دروازه بان آژاکس هستند.

مارکو برانکا، مدیر ورزشی اینتر و کاپوزوکا، مدیر جنوا با یکدیگر ملاقات کردند تا در مورد جابجایی پالاسیو و پاندف مذاکره کنند.

این در حالی است که ماسیمو موراتی اعلام کرد:" گاسپرینی از من نخواست که پالاسیو را بخرم."



سری آ

آدریانو گالیانی در مورد صحبت هایش با همسیک گفت:" او چیزی نگفت. ترجمه حرف های او از زبان اسلواکی سخت است."

دومنیکو کریسیتو، مدافع جنوا که ترجیح داد به جای ناپولی به زنیت برود، در مورد دلیل این تصمیمش گفت:" بعضی از اظهار نظرهای دی لورنتیس را دوست نداشتم."

گاسپرینی، سرمربی جدید اینتر گفت:" از اینکه اینجا هستم، احساس افتخار می کنم."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
01-07-2011, 00:30
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان، به ایتالیا سفر کرده تا با آلن میلیاچو، مدیر برنامه های سمیر نصری مذاکره کند. از سوی دیگر گفته می شود لئوناردو هم قصد داد متیو فلامینی، هافبک فرانسوی میلان را به پاری سن ژرمن ببرد.

یوونتوسی ها قصد دارد در چند روز آینده انتقال آگوئرو را نهایی کنند. این باشگاه قصد دارد سیسوکو، یاکوئینتا یا آمائوری را به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به اتلتیکو مادرید بدهد.

منچسترسیتی آماده است تا پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای خرید اتوئو بدهد.

چلسی به دنبال لوسیو، مدافع اینتر است.

اینتر قصد دارد پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای خرید ریکی آلوارز، ستاره ولز سارسفیلد ارائه دهد.

رم پیشنهادی 8 میلیون یورویی برای مارتین استکلنبرگ ارائه خواهد داد.

آلبرتاتزی، مدافع میلان، به طور قرضی به ختافه پیوست.

شاید یوونتوسی ها کلودیو مارکیسیو را بفروشند؛ اینتر به این بازیکن علاقه مند است


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
01-07-2011, 17:23
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

مارک همسیک، ستاره اهل اسلواکی ناپولی، که شایعاتی در مورد پیوستنش به میلان شنیده می شود، گفت:" نمی توانم قولی به هواداران ناپولی بدهم."

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس، در مورد سیاست نقل و انتقالات این باشگاه گفت:" ما آگوئرو، ووچینیچ، لاسانا دیارا یا آرتورو ویدال را می خواهیم."

گفته می شود در صورتی که لوسیو اینتر را ترک کند، سیلوستره از کاتانیا به سن سیرو خواهد آمد.

پسر سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان گفت:" من بازی آندرس اینیستا را دوست دارم. کاکا؟ فکر نمی کنم او به میلان برگردد."

رمی ها رویای خرید گونسالو ایگواین را در سر دارند.

لاتزیو در آستانه خرید کونکو، بازیکن جنوا، قرار دارد. آنها اکنون به دنبال هریس مدون خانین، بازیکن مکابی، هستند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
03-07-2011, 17:29
كوتاه از ايتاليا

مهمترين اخبار امروز فوتبال ايتاليا را با هم مرور مي كنيم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل-

نقل و انتقالات



به گزارش نشريه كوريه ره دلو اسپورت، اينتر در استانه خريد ريكي آلوارس، ستاره ولز سارسفيلد است. آنها همچنين در حال مذاكره با والنسيا براي خريد اور بانگا هستند.

گفته مي شود يوونتوسي ها روز سه شنبه با مديران اتلتيكو مادريد براي خريد سرخيو آگوئرو مذاكره خواهند كرد.

يوونتوس براي خريد دانيلو پيشنهادي 8 ميليون يورويي به سانتوس ارائه داده است. آنها همچنين به دنبال تبس نيز هستند.

كلوديوي ماركيسيو ممكن است از يوونتوس به ميلان برود.

رمي ها ساويچ؛ مدافع پارتيزان، را زير نظر دارند. والتر ساباتيني، مدير ورزشي اين باشگاه هم اعلام كرد دوني به ليورپول خواهد رفت.

گفته مي شود آلبرتو جيلاردينو، مهاجم ملي پوش فيورنتينا ممكن است اين باشگاه را ترك كند و به تيمي خارجي برود. از پاري سن ژرمن، مارسي، ويارئال و مالاگا به عنوان مقصدهاي احتمالي او ياد مي شود.

از باشگاه لاتزيو خبر مي رسد كه فرناندو موسلرا، دروازه بان اروگوئه اي اين تيم به گالاتاسراي خواهد رفت. لوريك كانا و ماركتي نيز به باشگاه پايتخت نشين مي پيوندند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
05-07-2011, 20:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



زامپارینی: پاستوره یا به رئال می رود و یا مالاگا



سایت گل- مائوریتزیو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو همچنان به صحبتهای جنجالی اش در مورد آینده خاویر پاستوره ادامه می دهد. او اکنون در صحبتهایی اعلام کرده که پاستوره به احتمال 90% ایتالیا را به مقصد اسپانیا یا انگلیس ترک خواهد کرد و در این میان سرنخ هایی هم داده است

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس چاپ مادرید، زامپارینی، رئال مادرید و مالاگا را دو تیمی مطرح کرده که شانس بیشتری در جذب این ستاره آرژانتینی دارند. زامپارینی دراین رابطه گفته:« پاستوره؟ پرونده او در دستان مدیربرنامه اش است ولی تا 15 روز دیگر تکلیف آینده او روشن خواهد شد و در غیر این صورت او با ما خواهد ماند. به احتمال 90% پاستوره پالرمو را ترک خواهد کرد، چون خواسته او این است. از این بابت متاسفیم، چون او تنها بازیکن سوپراستاری است که من به عنوان رئیس باشگاه او را در تیمم می دیدم.»

البته صحبتهای زامپارینی به اینجا ختم نشد:« اوبه اسپانیا یا انگلیس خواهد رفت. انتقالش به بارسلونا را رد می کنم ولی رئال مادرید و مالاگا شانس بیشتری برای جذب او دارند.»



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
06-07-2011, 18:14
كوتاه از ايتاليا

مهمترين اخبار امروز فوتبال ايتاليا را با هم مرور مي كنيم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سايت گل-

نقل و انتقالات

اينتري هاي به طور رسمي ريكي آلوارس، ستاره ولز سارسفيلد را به خدمت گرفتند. آلوارس در مورد دليل پيوستنش به اينتر گفت:" من اينتر را انتخاب كردم زيرا تيم خاوير زانتي است."



يوونتوسي ها به دنبال ماتياس سيلوستره (مدافع كاتانيا) هستند.

گفته مي شود احتمالا امروز لاتزيو به طور رسمي جبرئيل سيسه را به خدمت خواهد گرفت.
رمي ها كه به زودي بويان و خوسه آنخل را به خدمت خواهند گرفت، 41 بازيكن د فهرست شان دارند و اين به آن معناست كه والتر ساباتيني بايد تعدادي از آنها را بفروشد.

بار ديگر شايعاتي در مورد معاوضه كاسانو و مونتوليوو بين دو باشگاه ميلان و فيورنتينا شنيده مي شود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
07-07-2011, 00:23
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

استفان آپيا:واقعا نمي خواهم به ايتاليا بروم


استفان آپيا، کاپيتان سابق تيم ملي غنا در صحبتهايي اعلام کرد که به دنبال پيوستن به تيمي ايتاليايي نيست.
این درحالی است که رسانه های مختلف درگزارشی هایی اعلام کرده بودند که او در مسیر پیوستن به چزناست.
این ستاره 30 ساله در صحبتهایی از مقصد آتی اش اسمی برزبان نیاورد ولی درعین حال به این نکته اشاره کرد که تیمهای مختلفی به دنبال او هستند.
آپیا گفت:« نمی خواهم قبل از آنکه قراردادی را به امضا برسانم، چیزی بگویم. تیمهای مختلفی به دنبال من هستند و زمانی که قراردادی را به امضا برسانم شما را در جریان خواهم گذاشت.»
ستاره سابق باشگاه فنرباغچه در صحبتهایی اعلام کرد که در فکر بازگشت به ایتالیا نیست و گفت:« راستش را بخواهید نمی خواهم به ایتالیا بروم. ولی در زندگی هرگز نمی توانی بگویی هرگز.من فکر نمی کنم که آینده ام در ایتالیا باشد ولی به زودی از آینده من مطلع خواهید شد.»
ستاره خط میانی تیم ملی غنا که با این تیم در دو جام جهانی حاضر بود و نمایش قابل قبولی را نیز به اجرا گذاشت، بیشتر عمر فوتبالی اش را در ایتالیا سپری کرد. او پیراهن تیمهای اودینزه، پارما، برشا، یوونتوس و بولونیا را برتن کرد و بعد از جام جهانی 2010 با فوتبال درعرصه ملی خداحافظی نمود.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
07-07-2011, 00:51
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مديربرنامه هاي لاوسي:هرگز با سيتي مذاکره نکرده ايم


مديربرنامه هاي اسکيل لاوسي در صحبتهايي اعلام کرد که هرگز با مسئولان باشگاه منچسترسيتي مذاکره نکرده ولي در صورتي که پيشنهادي از اين باشگاه دريافت کند اين پيشنهاد را بررسي خواهد کرد.

مدیربرنامه های لاوسی دراین رابطه گفت:« هیچ وقت با سران منچسترسیتی صحبت نکرده ام ولی اگر پیشنهادی از آنها دریافت کنیم، این پیشنهاد را با سران ناپولی در میان خواهم گذاشت.»
این روزها رسانه های مختلف ایتالیایی، انگلیسی و آرژانتینی در گزارشهای خود به این نکته اشاره کرده اند که سران باشگاه سیتی درحال انجام مذاکراتی برای به خدمت گرفتن اسکیل لاوسی هستند. اما الخاندرو ماتزونی، مدیربرنامه های لاوسی نظر دیگری دارد:« ما هرگز با منچسترسیتی صحبتی نکرده ایم.اگر پیشنهاد خوبی دریافت کنیم، آن را با سران ناپولی درجریان خواهیم گذاشت.
در حال حاضر چنین پیشنهادی نگرفته ایم .اگر درخواست مهمی بگیریم، بعد از آن رئیس باشگاه ناپولی باید همراه با ما تصمیم گیری کند.من رابطه فوق العاده ای با آئورلیو د لاوئرنتیس، رئیس باشگاه ناپولی دارم و برای جدا کردن لاوسی از ناپولی تلاش نمی کنم.»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

anon85
16-07-2011, 05:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

زامپارینی: به احتمال 99% پاستوره از پالرمو می رود




سایت گل- مائوریتزیو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو در صحبتهایی اعلام کرد که اگر پیشنهاد مناسبی برای پاستوره به دفتر باشگاهش برسد، به احتمال 99% این ستاره آرژانتینی از پالرمو جدا می شود.






پاستوره اخیرا در صحبتهایی گفته بود که میلان مقصد جذابی برای اوست و ازهمین رو بعید به نظر می رسد که او فصل بعد را در باشگاه سیسیلی سپری کند.






رئیس این باشگاه هم همین اعتقاد را دارد و البته اعلام کرده که تیمهایی که به دنبال ستاره 22 ساله اش هستند، بایدحاضر به پرداخت 50 میلیون یورو باشند.






زامپارینی در صحبتهایی که درگاتزتادلوسپورت بازتاب یافت گفت:« احتمال جدایی پاستوره از پالرمو 99% است. البته اگر تیمهای خواهان او، مبلغ موردنظر من را نپردازند، من پاستوره را در تیمم حفظ خواهم کرد.»






این روزها تیمهای چلسی، رئال مادرید، میلان ورم برای جذب پاستوره ابراز تمایل کرده اند و این درحالی است که این ستاره آرژانتینی برای حضور دررقابتهای کوپا آمه ریکا در آرژانتین حضور دارد.





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

pcforlife
16-07-2011, 14:34
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



رئیس ناپولی: اینتر و میلان فصل بعد از ما خواهند ترسید
رئیس باشگاه ناپولی معتقد است که تیمش مبدل به یکی از قدرتهای سری آ شده است



سایت گل - آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی معتقد است که در فصل پیش روی رقابتهای سری آ دو تیم اینتر و میلان از تیمش وحشت خواهند داشت

ناپولی فصل قبل رقابتهای سری آ را بعد از میلان و اینتر، در رده سوم به پایان برد.

د لائورنتیس در صحبتهایی به توتومرکاتووب گفت :« میلان و اینتر از ما خواهند ترسید و مااجازه نمی دهیم تا آنها روزهای خوبی را سپری کنند. آنها مملو از ترس خواهند بود . ما عجله ای برای قهرمانی نداریم ولی اجازه نمی دهیم که آنها روزهای خوشی را پشت سربگذارند.»

او در ادامه صحبتهایش اعلام کرد که کریستیانو لوکارلی، مهاجم ناپولی فصل بعد هم با این تیم خواهد بود:« ما با کریستیانو به توافق رسیده ایم و او فصل بعد هم با ما سپری خواهد کرد.»

ناپولی با 12امتیاز فاصله نسبت به میلان و شش امتیاز فاصله با اینتر در رده سوم جدول رقابتهای فصل قبل سری آ قرار گرفت.

لینک منبع خبر:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
16-07-2011, 14:39
چقدر این رئیس باشگاه ناپولی و رئیس باشگاه پالرمو حرف مفت میزنن!
حالا خوبه ناپولی پارسال جلوی میلان دبل شد و کلا مقابل این دو تیم پیروزی کسب نکرد
حالا دو تا بازیکن خریده هیجان زده شده

pcforlife
22-07-2011, 14:56
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




زولا: میلان مدعی اصلی قهرمانی فصل آینده سری آ است
در رقابت های فصل اخیر، میلانی ها بعد از 7 سال به قهرمانی رسیدند و به سلطه 5 ساله اینتر در این رقابت ها پایان دادند



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل - جان فرانکو زولا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است میلان، اینتر و یوونتوس مدعیان قهرمانی فصل آینده سری آ خواهند بود.
در رقابت های فصل اخیر، میلانی ها بعد از 7 سال به قهرمانی رسیدند و به سلطه 5 ساله اینتر در این رقابت ها پایان دادند؛ در حالی که یوونتوسی ها بار دیگر با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول، فصلی ناامید کننده را پشت سر گذاشتند.
اما ستاره سابق چلسی معتقد است تیم تورینی می تواند این فصل در بین مدعیان قهرمانی باشد.
او در گفتگو با نشریه لا رپوبلیکا گفت:" میلان مدعی اصلی قهرمانی است. بعد از روسونری، اینتر و یوونتوس هستند. یوونتوسی ها با به خدمت گرفتن
ویدال و روسی می توانند تیم خوبی شوند.البته من فکر می کنم ناپولی و رم هم می توانند برای قهرمانی بجنگند."
زولا که هم به عنوان بازیکن و هم مربی تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد، در این مورد گفت:" تجربه حضور در لیگ برتر از هر جنبه ای خوب بود. من به عنوان یک بازیکن رشد کردم و همچنین به عنوان مربی؛ بعد از تجربه خوبی که با وستهم داشتم. فوتبال انگلیس در حال حاضر در اوج قرار دارد. آنجا پول بیشتری خرج می شود و نتایج هم این را نشان می دهد."

لینک منبع خبر:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
26-07-2011, 13:10
تیتر امروز روزنامه های ایتالیایی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

گاتزتا دلو اسپورت

همسیک با ناپولی امضا کرد

- من اینجا ماندم تا موزیک لیگ قهرمانان را در سن پائولو بشنوم

- از برلوسکونی تشکر می کنم که قول داد من را از ناپولی جدا نمی کند. من هرگز به ترک باشگاه فکر نمی کردم. دی لورنتیس همیشه از من دفاع می کند. والتر ماتزاری یک انگیزه دهنده فوق العاده است.

آخرین گاف سوپر ماریو

حمله رومنیگه به آرتورو ویدال

استکلنبرگ در رم، توافق جالوروسی با آژاکس

میلان در مونیخ:" ما می هم به اینجا برمی گردیم."
آتالانتا در سری آ البته با یک جریمه نقدی

تابارز نشان داد هیچ وقت دیر نیست؛ چگونه در 64 سالگی قهرمان بشویم

توتو اسپورت

رومنیگه؟ او یک اینتری است

- جوزپه ماروتا به حمله رومنیگه به آرتورو ویدال پاسخ داد:" بهتر است او ساکت باشد. گذشته او به عنوان یک اینتری رویش سنگینی می کند.

- امشب در نیویورک، دومین امتحان یوونتوس در تور آمریکای شمالی مقابل باشگاه مکزیکی کلاب آمه ریکا. کونته به دنبال پیشرفت و تمرکز روی حملات بیشتر.

فروختن ویلا با پاستوره

زامپارینی قصد دارد پاستوره، ستاره آرژانتینی تیمش به همراه یک ویلا در نزدیکی فلورانس را به قیمت 45 میلیون یورو به رومن آبراموویچ بفروشد. اما ممکن است ناپولی سد راه چلسی شود.

فابرگاس در دوراهی بارسا- میلان

اینتر؛ پالاسیو در یک قدمی

ووچینیچ عجله دارد؛ او تنها یک هفته برای بیانکونری صبر خواهد کرد.



کوریه ره دلو اسپورت



میلان را فراموش کنید؛ من در ناپولی می مانم

- همسیک: من این شایعات را درک نمی کنم، حتی ماتزاری هم آنها را باور کرد. هرگز به جدایی فکر نکردم

- پدرم ماشینش را فروخت تا من بازیکن شوم.

یووه، روزهایی حساس در چند جبهه

- مشکل جذب ووچینیچ تنها پول است؛ تورینی ها به دنبال مهاجم رم. مارکیسیو به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد مد نظر است

- جنگ لفظی رومنیگه و مدیران یوونتوس بر سر ویدال. رومنیگه: ویدال شخصیت حضور در تیم ما را نداشت....ماروتا: بهتر است ساکت باشی.

آتالانتا در سری آ خواهد ماند. آسکولی در خطر است

- آغاز تحقیقات از شب گذشته. 9 باشگاه و 30 نفر در دادگاه. آنها تعلیق می شوند؟

- مجازات ها برای فصل جدید. الساندریا در خطر

پشت پای بالوتلی در مقابل دروازه و تعویض شدن توسط مانچینی

- دیوانگی سوپرماریو در دیدار تدارکاتی. منچسترسیتی 40 میلیون یورو برای آگوئرو می پردازد



رم استکلنبرگ را به خدمت گرفت؛ آژاکس 6 میلیون یورو دریافت کرد

اینتر در استانه خرید رودریگو پالاسیو


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
27-07-2011, 12:14
گزارش روز: هفت انتقال برتر تابستانی سری آ

سایت گل- فصل نقل و انتقالات تابستانی در ایتالیا با روندی متفاوت نسبت به سایر لیگ ها در حال طی شدن است. باشگاه های این کشور ترجیح میدهند با کمترین جنجال و سروصدا خریدهای خودشان را انجام دهند. چرا که با وجود تیم های متمول و قیمت های بالای بازار ، هرگونه رسانه ای شدن انتقال بازیکنان میتواند باعث ورود رقبای جدید و بالاتر رفتن قیمت خریدها شود و این برای تیم هایی که قدرت مالی چندانی نسبت به رقبای اسپانیایی و انگلیسی خود ندارند مشکل بزرگی محسوب میشود. البته با وجود اینکه تا روز 30 آگوست و بسته شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات رسمی تابستانی زمان زیادی باقی مانده است و شاید شاهد اتفاقات جدیدی نیز در این باره باشیم ، اما تا به حال هم برخی از این ترانسفرها بسیار موفق و خوب ارزیابی شده و به نظر میرسد که باشگاه های سری آ در این عرصه چندان ناموفق هم نبوده اند. پروژه جدید آس رم ، خریدهای آرام و بی سروصدای میلان که البته مینو رایولا یکی از Agent های معروف فوتبال دنیا ، برای خرید آقای ایکس که وعده آن توسط مدیران این تیم داده میشود ، در حال کار است و بودجه هنگفت یوونتوس برای خریدهای جدید که چیزی بیش از 100 میلیون یورو برآورد میشود همگی نشاندهنده تحول در ترانسفرها و نوع نگاه باشگاه های ایتالیایی به آن است و با توجه به روندی منفی و ضعیفی که باشگاه های این کشور در مسابقات برون مرزی در طی سال های اخیر طی کرده اند ، به نظر میرسد که مدیران باشگاه ها به خوبی دریافته اند که برای موفقیت باید به تقویت قدرت تیم و بازیکنان پرداخت و با همواره نمیتوان با متدهای قدیمی به موفقیت رسید. اینترمیلان با ترانسفرهای دقیق و بسیار خوب موفق شد تا سه گانه ای تاریخی در سال 2010 به نام خودش ثبت کند و میلان هم با چنین کاری موفق شد قهرمانی در لیگ ایتالیا را پس از چندین سال به دست بیاورد. با توجه به ترانسفرهای اخیر باشگاه های ایتالیایی ، نگاهی می اندازیم به هفت بازیکنی که به نظر میرسد بهترین خریدهای باشگاه های سری آ در این تابستان ، البته تا لحظه نوشته شدن این مطلب ،بوده و میتوانند باعث بهبود عملکرد تیم هایشان شوند.


1- تایه تایوو

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای نام بردن از بهترین های جهان در پست دفاع چپ ، همچنان نام هایی مثل پاتریس اورا ، اشلی کول و به تازگی مارسلو در صدر هستند. اما تایه تایوو مدافعیست که پتانسیل رقابت با این بازیکنان و به چالش کشیدن جایگاه آنان را دارد.دفاع چپ 26 ساله ای که هرچند کمی دیر ، اما بالاخره از مارسی فرانسه دل کند و به ایتالیا آمد تا مشکلات میلان در سمت چپ خط دفاعی را برطرف کند . پس از خداحافظی پائولو مالدینی از میلان ، آنها در این سمت دچار مشکلاتی شدند و هرگز به کیفیت روزهای حضور اسطوره فوتبال ایتالیا بازنگشتند. اما با خرید تایوو به نظر میرسد که مشکلات آنها در این بخش بسیار کمتر شود و اگر تایوو موفق شود با فوتبال ایتالیا وفق پیدا کند ، میتوان او را در جمع برترین های جهان نیز جای داد. حضور مداوم در لیگ قهرمانان اروپا و جنگیدن برای قهرمانی و افتخارات ، انگیزه های زیادی به این ملی پوش نیجریه ای می دهد و او پیش از این نیز گفته بود که هدف او دنبال کردن مسیر و افتخارات پائولو مالدینی در میلان است. توانایی های تهاجمی او نیز بسیار خوب است و میلان میتواند روی نفوذها و ضدحملات این مدافع کناری جدیدش حساب ویژه ای باز کند. ضمنا از یاد نبریم که او با قراردادی 3 ساله و به طور آزاد به میلان پیوست . جذب بدون هزینه ای چنین بازیکنی یکی از موفقیت های کادر مدیریتی میلان در این بازار تابستانی است.



2- فیلیپ مکسس

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یک خرید رایگان و آزاد دیگر که به نظر میرسد یکی از تخصص های آدریانو گالیانی در ترانسفرها است.مکسس دوران موفقی را در آس رم سپری کرده و یکی از مدافعین برتر لیگ ایتالیا می باشد. تجربیات اروپایی او میتواند به میلان کمک کند تا به یکی از اهدافش در فصل بعدی که موفقیت در لیگ قهرمانان است برسد. مکسس 29 ساله است و میتواند حداقل برای 2-3 فصل برای روسونری مفید باشد و البته برای سال آینده حضور او بسیار حیاتی است. چراکه آلساندرو نستا در طی 1-2 سال اخیر با مصدومیت های زیادی رو به رو بوده و با حضور مکسس سرمربی میلان میتواند از سیستم چرخشی استفاده کند و مصدومیت های احتمالی نستا را پوشش بدهد. مکسس در مصاحبه هایش از تمایل شخصیش برای حضور در میلان صحبت کرده و میلان را هم ردیف با رئال مادرید ، منچستریونایتد و بارسلونا یکی از مدعیان موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرده و بنا به گفته هایش ، او حضور در میلان را به رئال مادرید ترجیح داده است. به نظر میرسد که این مدافع فرانسوی بتواند به هواداران میلانی رابطه خوبی برقرار کند و این برای تیمی که در فصل پیش رو به حمایت های هوادارانش نیاز مبرمی دارد بسیار مهم است.جذب آزاد و بدون هزینه یک مدافع دیگر که مدنظر باشگاه های زیادی قرار داشته ، یکی دیگر از موفقیت های میلان در ترانسفرها به شمار میرود.



3- آندره آ پیرلو

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این بار اما میلانی ها یکی از بزرگترین بازیکنان یک دهه گذشته خودشان را به به طور آزاد از دست دادند و باعث تعجب گروه زیادی از فوتبال دوستان و هواداران خودشان شدند. پیرلو در میلان به افتخارات زیادی رسیده و محبوب هواداران بود. اما آلگری به ماندن او اعتقادی نداشت و به همین دلیل قرارداد او تمدید نشد تا یوونتوس که مشکلاتش در خط هافبک بر کسی پوشیده نیست ، برترین بازیساز تیم ملی فوتبال ایتایا را بدون هیچ هزینه ای جذب کند. اتفاقی که شاید تا همین یک سال پیش یکی از باورنکردنی ترین ترانسفرها قلمداد میشد اما فوتبال تمام این هنجارها را تغییر داده است. پیرلوی 32 ساله عضوی کلیدی و مهم برای پروژه جدید یوونتوس است و بیانکونری ها با بستن قراردادی 3 ساله با او نشان دادند که اهمیت زیادی به حضور او می دهند. پیرلو با وجود مصدومیت هایش در فصل گذشته هنوز بازیکن با کیفیتی است و به گفته ی خودش پس از چندین فصل حضور متوالی در مسابقات ، سال گذشته برایش حکم استراحت داشته و از این به بعد آماده بازی کردن و جنگیدن است. پیرلو درباره پیوستنش به یوونتوس میگوید : " من از انتخاب خود بسیار راضی هستم و باشگاه برای رسیدن به افتخارات قدم بر میدارد. من اینجا هستم تا با یوونتوس قهرمان شوم و به موفقیت برسم. این مسیر ماست." همچنین نباید انگیزه های بالای پیرلو را فراموش کرد که برای اثبات خودش به آلگری و میلانی ها مسلما تلاش دوچندانی خواهد کرد. حضور او میتواند بانوی پیر ایتالیا را هم به روزهای خوبش بازگرداند. باید دید..



4- ریکاردو گابریل آلوارز

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اما رقیب قدیمی روسونری نیز در این تابستان چندان هم بیکار نبوده است. آنها موفق شدند یکی از بهترین بازیکنان این فصل کلاسورای آرژانتین را جذب کنند. آلوارز با ولزسارسفیلد فصل موفقی را پشت سر گذاشت و توجه باشگاه های اروپایی زیادی را به سوی خودش جلب کرد. آس رم و آرسنال در راس این تیم ها بودند و میتوان گفت تقریبا کار پیوستن آلوارز به آرسنال مراحل نهایی را طی میکرد که مارکو برانکا موفق شد این استعداد آرژانتینی را با مبلغ 12 میلیون یورو به میلان بیاورد و به جمع آرژانتینی های نرآتزوری اضافه کند.قدرت پاسوری خوب ، خلاقیت و تکنیک بالا و سرعت مناسب این هافبک آرژانتینی او را یکی از مستعدترین بازیکنان فصل آینده سری آ خواهد کرد و گسپرینی سرمربی جدید اینترمیلان نیز میتواند از حضور چنین بازیکنی استفاده زیادی ببرد. آلوارز توسط مطبوعات با امثال کاکا و زیدان مقایسه شده و آینده درخشانی برای او پیش بینی شده است. ریکی نیز انگیزه بالایی برای درخشش در اینترمیلان دارد و میخواهد با اینتر به قهرمانی در تمام جام های ممکن دست پیدا کند. او اینتر را بهترین باشگاه دنیا خوانده و با این صحبت ها به بازیکنی محبوب نزد نرآتزوری ها تبدیل شده است. باید دید او میتواند این روحیه مثبت را در طول فصل حفظ کند یا شکست خواهد خورد؟! . هرچند که اینتر بابت جذب یکی از استعدادهای این روزهای فوتبال آرژانتین عملکرد موفقی داشته است.



5- گوخان اینلر

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اینلر در مراسم معرفی خودش با ماسک شیر بر روی صحنه آمد !



بازیکن ترکیه ای الاصل تیم ملی سوئیس که فصل موفقی را اودینزه گذراند و به آنها کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده و به مقام چهارم لیگ ایتالیا دست یابند. اینلر در فصل نقل و انقالات مدنظر یوونتوس و ناپولی بوده و رقابت شدیدی بین این دو باشگاه برای خرید این بازیکن شکل گرفته بود. اینلر با وجود اینکه حتی به توافقات ضمنی با یوونتوس رسیده بود ، در نهایت به ناپولی رفت تا همراه با سیسیلی ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند . اینلر توانایی بازی در جناحین را نیز دارد و میتواند در خط هافبک ناپولی در کنار امثال مارک همسیک حضور موثری داشته باشد. قرارداد 13 میلیون یوریی ملی پوش سوئیسی نشان میدهد که دی لائورنتیس برای خرید او تلاش زیادی کرده و علاوه بر شکست دادن یوونتوس از نظر مالی نیز هزینه های زیادی را تقبل کرده است. که البته برای دست یافتن به هدف مدنظر سیسیلی ها این تازه ابتدای راه است. دی لائورنتیس به هواداران ناپولی قول داده تا جنوبی ها را به موفقترین تیم ایتالیایی تبدیل کند و آنها با خرید اینلر و حفظ ستاره هایشان قدم های مثبتی در این راه برداشته اند. اینلر میتواند قدرت و جنگندگی بیشتری به جنوبی ها بدهد. درست مانند لقبش ،شیر که حیوانی جنگجوست...



6- میروسلاو کلوزه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بهترین اتفاق برای عقاب های شهر رم خرید این مهاجم با تجربه آلمانی بود. کلوزه 33 ساله بازیکن بلند مدتی برای پایتخت نشین ها نیست اما میتواند برای کوتاه مدت هم که شده مشکلات خط حمله آنها را حل کند. لازیو با جذب کلوزه به صورت آزاد یکی از ترانسفرهای موفق را انجام داده و گلزن موفق ژرمن ها را به سری آ منتقل کرده است. کلوزه تجربه حضور در بالاترین سطح و حساسترین مسابقات فوتبال جهان را دارد و پس از جداییش از بایرن انگیزه زیادی برای اثبات و تداوم خودش پیدا کرده است. میرو در 109 بازی 61 گل برای تیم ملی آلمان به ثمر رسانده و در سه جام جهانی حاضر بوده و افتخارات زیادی با بایرن مونیخ به دست آورده و این برای لازیویی که مدت هاست از افتخارات بزرگ فاصله داشته فرصت مناسبی است تا از ذهنیت و شخصیت قهرمانی خرید جدید خودش استفاده کند.کلوزه میتواند در کنار سیسه دیگر خرید جدید لازیو و همچنین مائورو زاراته آرژانتینی ، خط حمله لازیو را زهردارتر کند و دوباره آنان را به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگرداند. چیزیکه کلودیو لوتیتو مدیر لازیو هم در صحبت هایش به آن اشاره کرده و کلوزه نیز در مصاحبه هایش آن را هدف اصلی خودش عنوان کرده است. گلزن کهنه کار آلمانی این موقعیت را از دست نخواهد داد.



7- اریک لاملا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


استعداد جدید و نوزده ساله ای که توسط دیگر تیم شهر رم شکار شد تا آنان نیز از رقیب قدیمی خودشان عقب نمانند. لاملا در ریور پلاته نمایش درخشانی داشت و با تداوم این روند در تیم ملی آرژانتین نیز حاضر شد و در دیدار دوستانه مقابل پاراگوئه اولین بازی خودش را انجام داد. اما با توجه به سقوط ریورپلاته در لیگ آرژانتین کار باشگاه رم برای جذب این بازیکن ساده تر شده و در نهایت با 12 میلیون یورو این انتقال نهایی شد.البته رم در این راه با ناپولی ، اینتر و آرسنال رقابت شدیدی داشت و در نهایت موفق شد ریورپلاته و این بازیکن را راضی کند که به پایتخت ایتالیا منتقل شود.خرید لاملا یکی از اهداف اصلی رم در این تابستان بود و ساباتینی مدیر ورزشی جدید این باشگاه پیش از این اعلام کرده بود که آنها میخواهند هر طور شده لاملا را به استادیوم المپیکو منتقل کنند. لاملا قدرت دریبلینگ و خلاقیت و کنترل توپ بالایی دارد و میتواند در اندیشه های جدید و تهاجمی تر لوئیس انریکه ، سرمربی جدید رم ، نقش مهمی ایفا کند. اگر این بازیکن جوان بتواند با فشارها و توقعات حاضر در لیگ ایتالیا کنار بیاید میتوان انتطار آینده ای درخشان را برایش در نظر داشت. کسی که حالا برای پیراهن تیم ملی آرژانتین هم دورخیز کرده و رسیدن به آن را یکی از اهداف خودش دانسته و موفقیت در رم میتواند او را به این مورد نزدیکتر کند



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nw_nk
27-07-2011, 18:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Merge

B3HZ@D
27-07-2011, 19:44
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

امروز قرار است مدیران دو باشگاه رم و یوونتوس در مورد انتقال میرکو ووچینیچ با یکدیگر مذاکره کنند.

محمد سیسوک، هافبک اهل مالی یوونتوس، در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد.

جنوا قصد دارد رودریگو پالاسیو را با دیه گو میلیتو، مهاجم اینتر، معاوضه کند.

میلانی که به دنبال یک هافبک بازی ساز هستند، فابرگاس و شواین اشتایگر را در نظر دارند اما ریکاردو مونتولیوو نزدیک ترین گزینه به روسونری است.

آکوئیلانی در آستانه پیوستن به فیورنتینا قرار دارد.

پاری سن ژرمن به دنبال سیلوستره است اما پالرمو شانس بیشتری برای خرید این مدافع فرانسوی دارد.

سری آ

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس در مورد کلودیو مارکیسیو گفت:" به نظر من، مارکیسیو یک هافبک مرکزی است."



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
30-07-2011, 03:17
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان، اعلام کرد:" آقای ایکس را روز 29 آگوست خواهیم خرید. ما با یک تیم دیگر برای خرید او در حال رقابت هستیم. صبر می کنیم تا ببنیم حرکت آنها چه خواهد بود

باشگاه روسی آنژی ماخاچ قلعه، پیشنهادی خیره کننده به ساموئل اتوئو ارائه داده است. این باشگاه حاضر است برای هر فصل 20 میلیون یورو به این مهاجم روس بپردازد.

یوونتوس قصد دارد هر طور شده دیه گو لوگانو و میرکو ووچینیچ را به خدمت بگیرد.

کارلوس تبس، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در حال حاضر در میلان به سر می برد ودر مرکزی که والتر ساموئل دوران مصدومیتش را سپری کرد، تمرین می کند.

اینتری ها پیشنهادی خیره کننده برای خرید لوکاس، ستاره سائو پائولو ارائه دادند.

رم اماده است تا پیشنهادی برای نیلمار، ستاره برزیلی ویارئال ارائه دهد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
30-07-2011, 14:08
زامپارینی تایید کرد؛ انتقال 43 میلیون یورویی پاستوره به پاری سن ژرمن

این بازی ساز آرژانتینی در رقابت های فصل گذشته نیز بازی های بسیار خوبی انجام داد و به همین دلیل تیم های مختلفی از ایتالیا، اسپانیا و انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن او بودند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل- مائوریسیو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو، تایید کرد که خاویر پاستوره، ستاره آرژانتینی تیمش با انتقالی 43 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن خواهد پیوست.

این بازی ساز آرژانتینی در رقابت های فصل گذشته نیز بازی های بسیار خوبی انجام داد و به همین دلیل تیم های مختلفی از ایتالیا، اسپانیا و انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن او بودند.

اما سرانجام این باشگاه پاریسی که به تازگی توسط یک کمپانی قطری خریداری شده، این ستاره آرژانتینی را به خدمت گرفت.

گیللمو میکیچه، مدیر ورزشی پالرمو، شب گذشته تایید کرد که این انتقال تقریبا نهایی شده و سرانجام مرد اول رنزو باربرا این انتقال را تایید کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما شب گذشته حدود نیمه شب، قرارداد را نهایی کردیم. به این ترتیب پاستوره رسما با انتقالی 43 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن خواهد رفت."
پاریسی ها پیش از این جرمی منز، کوین گامیرو و بلایسه ماتیودی را به خدمت گرفته بودند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
30-07-2011, 22:23
گزارش روز:گزیده ای از صحبتهای منتخب رئیس ناپولی: «مسی یک احمق است»«زنان انگلیسی بهداشت فردی شان را بلد نیستند »

رئیس باشگاه ناپولی یکی از آن دسته افرادی است که هراز چند گاهی صحبتهایی جنجالی را به زبان می آورد و گل دات کام 10 تا از جمله های ناب او را برای شما انتخاب کرده

سایت گل- هفت سال پیش بود که آئورلیو د لائورنتیس از دنیای سینما جدا شده و مستقیما گام به دنیای فوتبال گذاشت. او با گذشت زمان نشان داد که می تواند دنیای فوتبال را با عقاید خاص خودش تغییر دهد. شاید خیلی ها به حرفهایش اهمیت نمی دادند ولی برای رئیس ناپولی مهم نبود.


چرا باید برایش اهمیتی داشت. او در طول این هفت سال، ناپولی را از دسته لیگا پرو، به لیگ قهرمانان اروپا رساند.نتایج ناپولی خود گویای همه چیز است و این تیم با د لائورنتیس روزهای خوبی را سپری می کند ولی صبحتهای جنجال آفرین رئیس ناپولی را هم نباید فراموش کرد.

در اینجا می توانید ده جمله منتخب او را مطالعه کنید:



10- تو را کتک نمی زنم چون پیری


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بعد از تساوی خانگی 2-2 مقابل لاتزیو، رئیس باشگاه با ادی رجا، مربی وقت تیمش درگیر شد. طبق گزارشهای منتشره از ورزشگاه سن پائولو درگیری شدیدی بین رئیس باشگاه و مربی این تیم در رختکن پیش آمد. د لائورنتیس به مربی تیمش گفت:« تو را نمی زنم چون یک پیرمرد هستی ولی اخراجت می کنم.


9- انگلیسی ها بد زندگی می کنند و زنان انگلیسی از بهداشت شخصی چیزی نمی دانند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فکر می کنید واکنش رئیس باشگاه ناپولی درمورد ابراز تمایل تیمهای انگلیسی برای جذب مارک همسیک و اسکیل لاوسی چه بود؟

«اگر آنها می خواهندبه انگلیس بروند،در نهایت می روند ولی باید این را بدانند: انگلیسی ها بد زندگی می کنند، بد غذا می خورند و زنان آنها بلد نیستند که به بهداشت فردی شان برسند.»


8- اگر ورزشکار هستی، به سراغ زنان بدکاره نمی روی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



رابطه بین سران باشگاه ناپولی و اسکیل لاوسی در سال 2009 تیره و تار شد و بعد از آن بود که این بازیکن تمایلش را برای ترک باشگاه اعلام کرد و واکنش رئیس ناپولی چه بود؟

«اگر یک ورزشکار باشی به سراغ زنان بدکاره نمی روی و نیمه شب در میهمانی های شبانه حاضر نمی شوی. اگر کسی بخواهد ساعت 4 بامداد به میهمانی برود و بعد هم با افراد نادرست بگردد، من نمی توانم کاری بکنم.»


7- دونادونی می گوید ما بازیکن میانی می خواهیم؟خب چرا یکی نمی خرد؟


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در تابستان سال 2009 د لائورنتیس صحبتهای جالبی را درمورد بازار نقل و انتقالات به زبان آورد. روبرتو دونادونی، مربی آن زمان ناپولی به خبرنگاران گفته بود که به یک بازیکن میانی چپ نیاز دارد و این اصلا به مذاق رئیس ناپولی سازگار نبود

« دونادونی گفته که یک بازیکن میانی چپ می خواهد؟ پس چرا یک بازیکن میانی نمی خرد؟ اگر او بازیکنی بخرد خیلی خوب خواهد شد.»

پنج ماه بعد هم دونادونی از سمتش کنار رفت


6- لیگ اروپا؟ این تورنمنت برایم اندازه ** بی ارزش است


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ناپولی در سان پائولو الفسبورگ را شکست داد و شانس زیادی داشت تا از مرحله گروهی لیگ اروپا به دور بعد برود ولی د لائورنتیس تمایل چندانی به این موضوع نداشت

« لیگ اروپا؟ این رقابتها برای من قد ** هم ارزش ندارد. به لطف بلاتر و پلاتینی این رقابتها اصلا ارزشی ندارند.»


5- مقابل برلوسکونی هیچ کاری نمی توانی بکنی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در اواسط رقابتهای فصل گذشته سری آ ، ناپولی بعد از برد 0-3 مقابل یوونتوس اوضاع خوبی داشت. خیلی ها این تیم را در مسیر قهرمانی در سری آ می دیدند ولی د لائورنتیس، دقیقا مثل رقابتهای لیگ اروپا، علاقه ای به صحبت کردن درمورد شانس قهرمانی تیمش در سری آ نداشت

« من به قهرمانی تیمم در سری آ باور دارم؟ نه. این طور نیست.برلوسکونی جام را می خواهد و برای رسیدن به جام قهرمانی هر کاری می کند.مقابل برلوسکونی نمی توانی هیچ کاری بکنی.»




4- سوالت به هیچ جای من نیست


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در حالی که خبرنگار گاتزتا دلوسپورت از رئیس باشگاه ناپولی درمورد احتمال فروش اسکیل لاوسی، مارک همسیک و ادینسون کاوانی پرسیده بود، رئیس باشگاه ناپولی این پاسخ را داد

« اگر ستاره ها بخواهند تیم ما را ترک کنند، به خاطر فشار رسانه هایی مثل گاتزتا دلوسپورت است . سوال شما برایم اصلا اهمیتی ندارد و به هیچ جای من نیست.»



3- اگر مازونی رفتار احمقانه اش را شروع کند، او را با اردنگی بیرون می کنم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در حالی که شایعات بازار نقل و انتقالات درمورد احتمال جدایی اسکیل لاوسی ادامه داشت، رئیس باشگاه ناپولی با شدت تمام پاسخ صحبتهای مدیربرنامه های لاوسی را داد

«اگر الخاندرو مازونی، رفتار احمقانه اش را شروع کند او را با اردنگی از باشگاه بیرون می کنم.»



2- مسی یک احمق است


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در اردوی پیش فصل ناپولی بود که رئیس این باشگاه تصمیم مسی برای حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را زیر سوال برد

«مسی احمق است که پذیرفت در کوپا آمه ریکا حاضر شود.اگر من جای مسی بودم می گفتم که من به کوپا آمه کریا نمی آیم تا خودم را مقابل 4 احمقی که نمی دانند چطور با من بازی کنند،قرار دهم.»



1-از فوتبال می روم.همه شما آدمهای آشغالی هستید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


د لائورنتیس امیدوار بود تا تیمش با راه یابی به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به قرعه آسانی در رقابتهای سری آ بخورد . ولی هیچ چیز طبق میل او پیش نرفت و تیمش باید در هفته سوم سری آ مقابل میلان قرار بگیرد و این بازی درحالی انجام می شود که این تیم مشغول انجام بازیهایش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست

د لائورنتیس خطاب به مسئولان لیگ ایتالیا گفت:« من از دنیای فوتبال می روم. همه شما آدمهای آشغالی هستید.به دنیای فیلمسازی برمی گرم. خیلی حیف است که همه چیز برنامه ریزی شده است و از اینکه ایتالیایی هستم خجالت می کشم.»





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
01-08-2011, 06:03
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

بازار نقل و انتقالات

یوونتوسی ها به دنبال یک هافبک کناری هستند. نانی و پروتی گزینه های بیانکونری محسوب می شوند.

رم به دنبال مارکو مارتین، مهاجم برمن، به عنوان جانشین ووچینیچ است.

یک شایعه عجیب و غریب البته برای تابستان 2012؛ کاسانو در جنوا، تیاگو موتا در میلان و کوکا در اینتر

انتقال تبس به اینتر به بعد از دیدار سوپرکاپ ایتالیا موکول شد.

قرعه کشی جام جهانی

ایتالیا با دانمارک، چک، مالت، بلغارستان و ارمنستان همگروه شد

چرازه پراندلی بعد از قرعه کشی گفت:" ما ایتالیا هستیم و باید در این گروه اول بشویم."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

H A M A S
01-08-2011, 12:03
ازکرکيچ تا ويدال؛ سرمايه هاي سري Aتجديد مي شوند


صدقي: با فروش سانچس و پاستوره ، سندروم غارت استعدادهاي جوان ليگ فوتبال باشگاهي ايتاليا به اوج رسيد. ولي با حفظ ستاره هايي همچون همسيک ويووتيچ، ورود آلوارس و لاملا که مي توانند در آينده اي نزديک به پاستوره هاي ديگري تبديل شوند، اين ليگ به حفظ پرستيژ قبلي و رقابت با برترين ليگ هاي حال حاضراروپا که معدن اصلي سرمايه هاي جوان فوتبال هستند، اميدوارمانده است.
لئوناردو که اينتر را به مقصد پاري سن ژرمن ترک کرده، اين روزها فقط در ايتاليا خريد مي کند. منز، سيسوکو، سيريگو و پاستوره آخرين شکارهاي او بودند. بارسلونا سرانجام سانچس را ازچنگ اودينزه درآورد. يک سال پيش بالوتلي که بهترين جوان چند سال اخيرفوتبال ايتاليا محسوب مي شود، راهي انگليس شده بود و 2 سال پيش هم کاکا و زلاتان به لاليگا رفته بودند. سندروم غارت همچنان سرجاي خود باقي است ولي شايد هنوز راه اميدي براي ليگ ايتاليا باقي مانده باشد.
سانچس و پاستوره درهمين ليگ ستاره شدند. تا پيش از درخشش آنها دراودينزه و پالرمو کسي نام آنها را هم نشنيده بود ولي حالا قيمت اين 2 بازيکن کمتراز 40 ميليون يورو نيست واين رقمي است که براي بازيکناني همچون آگوئرو و فابرگاس تعيين شده است.
مارک همسيک و استوان يووتيچ مي توانند درهمين مسيرحرکت کنند. همسيک با حضور هافبکي همچون اينلر مي تواند درليگ قهرمانان خود را در بين بهترين تيم هاي اين قاره محک زند. کلاس بازي يووتيچ کمتر از پاستوره نيست و ازنظر فيزيکي به مراتب بهتر از مهاجم آرژانتيني است.
اگربدشانسي ومصدوميت او را رها کند، يووتيچ مي تواند همان طور که پلاتيني و کاکا به ليگ ايتاليا جلوه مي بخشيدند، عمل کند. ايليچيچ هم با اينکه با اين 2 بازيکن ازنظرسطح بازي فاصله دارد اما آينده خوبي دارد. او 23 ساله است و کمتراز 2 ميليون يورو برايش هزينه شده و خيلي زود خود را با فوتبال ايتاليا وفق داده و درليگ اروپا هم گلزني کرده است.
ريکارد آلوارس و اريک لاملا بعد از اينکه در رقابت هاي ليگ آرژانتين درخشش قابل توجي داشتند به ايتاليا آمدند. آلوارس در ولس و لاملا درريورپلاته بازي مي کردند. درست مثل پاستوره که بعد ازيک فصل بي نظير در اوراکان به پالرمو رفته بود. مسلما آنها در تيم هاي جديد خود فرصت درخشش هرچه بيشترخواهند يافت. همين قضيه درمورد بويان کرکيچ صدق مي کند که البته همين الان هم به عنوان يکي از ستاره هاي دنياي فوتبال محسوب مي شود. گاستون راميرس هم مي تواند دراين گروه قرارگيرد. او براي پيشرفت به اعتماد مربيان و البته تحول بيشتر دربازي خود نياز دارد.
اودينزه براي شکارکردن او از بولونيا کمين کرده و تيم هاي مطرح ديگرهم نسبت به راميرس بي توجه نيستند. پابلو آرمرو هم در اودينزه در اولين فصل حضور در اين تيم عالي ظاهر شده بود. او درنقش مدافع چپ درسطح جهاني بازي مي کند.
آرتورو ويدال 4 سال در بوندس ليگا خودش را به همه ثابت کرده است. اين ستاره شيليايي 24 سال دارد و اگر ورود او با بازگشت يوونتوس به دوران اوج همراه شود، ويدال دربين هافبک هاي مطرح جهاني قرار مي گيرد. بازي درکنار پيرلو کمک زيادي به او مي کند. خريد تازه ميلان، استفان الشاراوي مي تواند نماد خيلي از جواناني باشد که موقعيت ثابتي در تيم هاي بزرگ براي خود دست وپا مي کنند. با اينکه ميلان طبق معمول هميشه قصد دارد با خريد يک ستاره مطرح بازار نقل وانتقال هاي تابستاني ايتاليا را تکان دهد، اما فوتبال اين کشور که قصد دارد مسيرپيشرفت رايج در ليگ هاي ديگر را دنبال کند، با اتکا به اين سرمايه ها چشم به آينده دوخته است. شايد مهمترين تحول فوتبال باشگاهي اين کشور ظهور مربيان جديدي که همگي ازمکتب گوارديولا پيروي مي کنند ، باشد. لوئيس انريکه شاگرد مربي بارسلونا بوده و کونته هم ايده هاي نويني دريووه پياده کرده است.

B3HZ@D
01-08-2011, 16:22
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل وانتقالات

گفته می شود یوونتوسی ها امروز قرارداد ووچینیچ را نهایی خواهند کرد؛ تورینی ها لوگانو و الکس را برای خط دفاعی در نظر دارند.

یوونتوسی ها به دنبال یک "بال چپ" هستند. نانی گزینه اول آنهاست.

بالوتلی، مهاجم ایتالیایی منچسترسیتی، برای خانواده و دوستانش دلتنگ است:" در منچستر احساس راحتی نمی کنم. پیوستن به میلان؟ در آینده در این مورد صحبت می کنیم."

رم در آستانه خرید کیائر (وولفسبورگ) و لوچو گونسالس (مارسی) قرار دارد.

میلان نیز به جمع مشتریان آکوئیلنی اضافه شد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
02-08-2011, 16:10
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

میلان، یوونتوس نیز برای به خدمت گرفتن آلبرتو آکوئیلانی، هافبک ایتالیایی لیورپول است.

رمی های در استانه توافق با دانیله ده روسی برای تمدید قراردادش هستند.

بعد از اعلام نارضایتی بالوتلی از زندگی در منچستر، ممکن است او به خرید بزرگ میلان در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.

یوونتوسی ها به دنبال یک هافبک کناری هستند؛ نانی، پروتی، فارفان، وارگاس، الیا و آفلای در فهرست خرید یووه قرار دارند.

اینتری ها قصد دارند مایکون را با پیشنهادی 20 میلیون یورویی بفروشند.

رم خرید استکلنبرگ را تایید کرد؛ مبلغ این انتقال 6.3 میلیون یورو اعلام شده است.

مایکون از حضور در اینتر راضی نیست و دوست دارد بار دیگر در تیمی بازی کند که هدایت آن را مورینیو برعهده دارد.

جنوا و یوونتوس در حال مذاکره در مورد انتقال احتمالی آمائوری و مارونه هستند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
03-08-2011, 15:05
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات
فیورنتینا پیشنهاد باشگاه های مارسی و جنوا برای خرید آلبرتو جیلاردینو را رد کرد.
مدیر برنامه های آلبرتو آکوئیلانی، در مورد آینده او گفت:" امیدوارم او در ایتالیا بازی کند اما در حال حاضر قیمت او برای باشگاه های ایتالیایی خیلی زیاد است."
جنوا به دنبال به خدمت گرفتن موسا ساو، بازیکن لیل، است.
یوونتوس به دنبال خرید یک مدافع است؛ دیه گو لوگانو (فنرباغچه) رولاندو (پورتو) رودولفو (سائو پائولو) و الکس (چلسی) گزینه های بیانکونری هستند.
آنتونیو کاسانو در آستانه پیوستن به جنوا قرار داد
از اینتر خبر می رسد اگر مک دونالد ماریگا راهی لیون شود، نرآتزوری کاسیمیرو را از سائو پائولو به خدمت خواهد گرفت.

لاتزیو به دنبال خرید کوآتس، مدافع جوان تیم ملی اروگوئه است.
پاتو، مهاجم جوان میلان، در مورد آینده اش، گفت:" بعد از جام جهانی 2014 در مورد آینده ام تصمیم گیری می کنم."
ارنستو پائولیلو، نایب رئیس باشگاه اینتر، در مورد آینده وسلی اشنایدر گفت:" ما می خواهیم او را حفظ کنیم."

سوپرکاپ ایتالیا
آلگری قصد دارد در این دیدار به جای بواتنگ، از روبینیو در ترکیب اصلی استفاده کند.
حضور چیوو، مدافع رومانیایی اینتر، در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمالا گاسپرینی، پاندف را به لوک کاستانیوس ترجیح می دهد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
05-08-2011, 15:43
نبرد تاریخی اینتر و آث میلان

«آث میلان قهرمان سریA، شنبه ششم ماه آگوست، به مصاف اینتر میلان رقیب دیرینه اش و قهرمان جام حذفی می رود تا قهرمان سوپر جام ایتالیا مشخص شود.»

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت یورونیوز امروز 4 آگوست(13 مرداد) از نبرد تاریخی اینتر و آث میلان در شنبه ششم ماه آگوست خبر داد.
یورونیوز افزود: «شاگردان"ماسیمیلیانو آلگری"، با حضور در تمرینات یک ساعته امروز خود در استادیوم شهر پکن، محل برگزاری مسابقه، هواداران خود را به وجد آوردند.»
بر پایه این گزارش، در پایان تمرینات،"آلساندرو نستا"با شرکت در کنفراس مطبوعاتی و با اشاره به نتایج بازیهای تیم اش در فصل گذشته، گفت که در نیم فصل دوم، آنها تنها هفت گل خوردند و این، خود گواهی است بر قدرت تیم. علاوه بر این، بازگشت "فلیپ مکسس" که مصدوم بوده است و حضور "تایوو" و "تیاگو سیلوا" نیز بدون شک به برتری آنها خواهد افزود.
گفتنی است که هر دو تیم پنج بار سوپر جام را به خانه برده اند، اما برای اولین بار در تاریخ این مسابقه، در برابر هم قرار می گیرند و این، بدون شک، نبرد میان دو باشگاه پرافتخار را جذاب تر می کند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
06-08-2011, 07:58
پیش نمایش: آ.ث میلان - اینترمیلان/مادونینای چینی!

کم تر از بیست و چهار ساعت دیگر به شروع فصل جدید زمان باقی است. اولین دیدار فصل جدید اینترمیلان در سوپر کاپ ایتالیا در برابر آ.ث میلان انجام خواهد شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل -

تاریخ برگزاری:شنبه 15 مرداد 1390

زمان شروع مسابقه:ساعت 16:30 به وقت تهران

محل برگزاری:چین، پکن، ورزشگاه لانه کبوتر

ظرفیت ورزشگاه:91000 نفر

کانال های پخش کننده:AlJazeera Sport Channels

وضعیت آث میلان در جدول رده بندی سری آ:قهرمان دوره قبل

وضعیت اینترمیلان در جدول رده بندی سری آ:نائب قهرمان دوره قبل

5 رویارویی آخر:

میلان 3-0 اینتر

میلان 1-0 اینتر

میلان 0-2 اینتر

میلان 0-4 اینتر

میلان 0-2 اینتر

5 بازی آخر میلان: ( سه تساوی- یک برد- یک باخت )

میلان 2-2 اینترناسیونال

میلان 1-1 بایرن مونیخ

میلان 0-0 اودینزه

میلان 4-1 کالیاری

میلان 1-2 پالرمو

5 بازی آخر اینتر: ( یک باخت- یک تساوی- سه برد )

اینتر 0-3 منچستر سیتی

اینتر 2-0 سلتیک

اینتر 0-0 گالاتاسرای

اینتر 3-1 پالرمو

اینتر 3-1 کاتانیا

دربی همیشه حساس:

همیشه دیدار این دو تیم حساس بوده است. فرقی ندارد که این دو تیم چه جایگاهی در جددول دارند و یا در کورس قهرمانی هستند یا نه. میلانی که در دو بازی آخر توانستند پیروز شوند و قهرمان جهان رو بدون برد در دربی رها کنند تا ضمن طی کردن راه بسیار زیادی از مسیر قهرمانی در سری آ، باختهایی که در فصول قبل آورده بودند را هم جبران کنند. اینتر پس از قهرمانی در جام حذفی توسط لئوناردو، مربی خود را عوض کرد و جیانپیرو گاسپرینی را به خدمت گرفت. آمدن گاسپرینی به اینتر چندان هم بی سر و صدا نبود. تاکتیک جدید گاسپرینی و راحت نبودن اسنایدر، بهترین بازیکن اینتر، در این ترکیب هر روز باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر رفتن وسلی از اینتر می شد. از طرف دیگر هم ماسیمیلیانو آلگری می کوشد تا موفقیت های سال قبل خود در مقابل اینتر را تکرار کند. میلانی ها در آئودی کاپ نتوانستند آن گونه که باید و شاید بدرخشند و همین باعث به وجود آمدن صحبتهایی مبنی بر ضعیفتر شدن میلانی ها نسبت به گذشته شد.

ترکیب احتمالی میلان:

سیستم (2-1-3-4): آبیاتی; زامبروتا، سیلوا، نستا، آباته; سیدورف، ون بومل، گتوسو; بوآتنگ; ابراهیمویچ، پاتو

میلانی ها در آستانه ی این دیدار بسیار حساس دو مدافع جدید خود را در اختیار نخواهند داشت. تای تاو که به دلیل محرومیت نمی تواند در این دیدار به میدان برود و مکسس که به دلیل مصدومیت کماکان تحت مراقبت پزشک قرار دارد.

آلگری به احتمال زیاد از زامبروتا در پست دفاع چپ خود استفاده خواهد کرد و پرنس بواتنگ را نیز به جای روبینیو راهی میدان خواهد کرد. آباته نیز که به نظر می رسد از بیماری رهایی یافته احتمالا در این دیدار حضور خواهد داشت.
ترکیب احتمالی اینتر:

گاسپرینی خود را برای اولین دیدار رسمی فصل جدید آماده می کند که می توان گفت حساس ترین آن نیز می باشد. ترکیب مورد استفاده او در این دیدار بسیار تحت تاثیر رقابت های کوپا آمریکا قرار دارد. او نمی تواند از میلیتو، مایکون، کامبیاسو و لوسیو به دلیل حضور در تعطیلات استفاده کند و همچنین از ناگاتومو و ویویانو نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند استفاده کند. همچنین احتمال دارد که استانکوویچ نیز در این بازی غائب باشد چون در تمرین امروز عصر به صورت جداگانه تمرین کرده است.

به هر حال، جولیو سزار و زانتی از تعطیلات به سرعت برگشته اند تا خلا بازیکنان غائب را پر کنند. این در حالیست که سانتون پس از یک فصل جدایی دوباره در ترکیب نراتزوری قرار گرفته است. پاتزینی در این بازی در نوک خط حمله قرار دارد و از کمک اتوئو و پاندف در هر دو طرف خود می تواند استفاده کند.

اما سوال اینجاست که آیا گاسپرینی از ترکیب 3-4-3 استفاده خواهد کرد یا بالاخره تسلیم خواهد شد؟ سرمربی اینترمیلان در بازی های تدارکاتی که انجام داده است از ترکیب های 3-4-3 و 2-1-4-3 استفاده کرده است. در برابر تیم های بزرگتری چون سلتیک و منچستر سیتی، استفاده از این ترکیب چندان مناسب به نظر نمی رسید. چرا که فضاهای باز زیادی در خط دفاعی اینتر به وجود آمده بود.

با این حال، تغییر دادن سیستمی که گاسپرینی به مدت هفته ها آن را آزمایش کرده است، در اولین بازی رسمی فصل ایده عاقلانه ای به نظر نمی رسید. بنابراین انتظار می رود که نراتزوری با ترکیب 3-4-3 به میدان برود

.

نکات جالب:

اینتر و میلان موفق ترین تیمهای حاظر در سوپر کاپ ایتالیا هستند. آنها هر کدام 5 قهرمانی دارند.

اینتری ها برای هفتمین بار متوالی در این دیدار حضور پیدا می کنند.

این بازی اولین سوپر کاپ میلان از سال 2004 تا حالا می باشد.

این دومین سالی است که سوپر کاپ در چین برگزار می شود.

این پنجمین باری است که این دیدار خارج از ایتالیا برگزار می شود. سه دوره آن در سالهای 1993- 2003- 2004 در واشنگتون برگزار شد.

در کمال تعجب این اولین باری است که میلان و اینتر در سوپر کاپ با هم دیدار می کنند.

میلانی ها در طول تاریخ دربی دلا مادونینا بیشترین برد را داشته اند. میلان 105 و اینتر 95 بار پیروز شده اند.

اینزاگی و استانکوویچ با زدن چهار گل، برترین گلزنان تیمهای خود در دربی هستند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
09-08-2011, 22:32
کوتاه از ایتالیا

[B]مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل-

نقل و انتقالات

گفته می شود ممکن است اشنایدر و اتوئو اینتر را ترک کنند.

یوونتوس در آستانه خرید وارگاس، ستاره پرویی فیورنتینا قرار دارد.

نشریه کوریه ره دلو اسپورت اعلام کرد ممکن است باشگاه های منچسترسیتی و ناپولی تصمیم به تعویض بالوتلی و لاوتزی بگیرند.
گفته می شود ممکن است کاکا و مونتولیوو، آخرین خریدهای روسونری در تابستان باشند.

سمپدوریا در آستانه خرید سرخیو رومرو، دروازه بان تیم ملی آرژانتین قرار دارد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
19-08-2011, 17:49
کوتاه از ایتالیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-

نقل و انتقالات

اینتر به دنبال جانشینی برای اتوئو است؛ مذاکرات با منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید برای به خدمت گرفتن تبس و فورلان در جریان است.

مائورو زاراته در آستانه جدایی از لاتزیو قرار دارد. برادر او که مدیر برنامه هایش نیز هست در این مورد گفت:" ما با این شرایط نمی توانیم اینجا بمانیم."

میلانی ها به دنبال خریدهایی از لیگ برتر هستند؛ کراوچ، آدبایور، آکوئیلانی و بالوتلی گزینه های روسونری هستند.

نشریه توتو اسپورت ادعا کرد یوونتوس و هامبورگ قصد دارند آمائوری و الخرو الیا را معاوضه کنند.

پیترو لئوناردی، مدیر ورزشی پارما در مورد بازگشت آمائوری به این باشگاه گفت:" بسیار دشوار است که آمائوری به پارما برگردد."

سری آ

دیه گو میلیتو بعد از گلزنی در تیم کاپ گفت:" شرایط خوبی دارم و از این موضوع خوشحالم."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

H A M A S
24-08-2011, 16:45
مسيحا سام نژاد
بيلان اقتصادي سري A در مقايسه با ليگهاي ديگر اروپايي درصورت فروش اتوئو به تيم آنژي روسيه، ليگ فوتبال


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



باشگاهي ايتاليا را نجات خواهد داد و مقايسه واردات و صادرات فوتبال اين کشور را به بيش از 23 ميليون يورو خواهد رساند.
اين مبلغ کمي پايين تراز مبلغي است که باشگاه اينتر درپي انتقال سامي اتوئو به تيم آنژي روسيه کسب خواهد کرد. با اينکه فوتبال ايتاليا درپي خروج يک ستاره ديگر ازاين ليگ ضربه سنگيني ازنظروجهه مي خورد، اما ازنظراقتصادي درصورت نهايي شدن اين انتقال سود کلاني خواهد برد.
پالرمو بابت انتقال پاستوره به پاري سن ژرمن 43 ميليون يورو درآمد زايي کرده و کمترين درآمدها مربوط به انتقالهاي قرضي فليپه ملو از يووه با گالاتاسراي و ماريگا از اينتر به رئال سوسيهداد مربوط مي شود.
در اين فصل درمجموع 18 بازيکن از ليگ فوتبال باشگاهي ايتاليا کوچ کردند و 33 نفر به ليگ فوتبال اين کشور وارد شدند. به عبارتي ديگر، سري A امسال از ليگهاي خارجي اروپايي پول کلان و بازيکنان خوبي گرفته است. اين اقدام، درراستاي هماهنگي با قوانين بازي جوانمردانه مالي يوفا نکته مثبتي براي فوتبال ايتاليا تلقي مي شود. اگرچه افزون بر اين سودها ، بايد ديد عملکرد بازيکنان تازه وارد درليگ فوتبال اين کشور از نظر کيفيت بازي چگونه خواهد بود.
اين ريسک که رقابتهاي باشگاهي فوتبال ايتاليا که تا چند سال پيش زيباترين ليگ فوتبال اروپا محسوب مي شود و حالا افت چشمگيري را ازهمه نظردر بين ليگهاي اروپايي تجربه مي کند، ضعيف ترشود، بيش از پيش به نظرمي رسد. اتوئو وسانچس بازيکنان بزرگي بودند که از اين ليگ وداع کردند. غيبت پاستوره، کريشيتو وسيريگو هم مسلما احساس خواهد شد.
ساپاتا و موسلرا را هم بايد به اين جمع اضافه کرد. مشکل اينجاست که در لشکر تازه واردهاي خارجي، هيچ بازيکن بزرگي به چشم نمي خورد. صرف نظر از 15 ميليون يورويي که رم براي لاملا پديده ريورپلاته خرج کرده، ستاره هايي همچون بويان وآلوارس و ويدال هم با ارقامي پايين تراز 5 ميليون يورو به تيمهاي رم، اينتر و يووه ملحق شده اند.
بيلان اقتصادي سري A با چنين سياستهايي خود را تابع قوانين بازي جوانمردانه مالي يوفا کرده است. درسال 2008 اين ليگ 85 ميليون يورو بدهي داشت و درسال 2009 ميلان واينتر با فروش بازيکنان مهم خود (کاکا وايبرا) به اسپانيا شرايط را براي اين ليگ بهبود بخشيده بودند. اما سال گذشته هم ليگ ايتاليا با 36 ميليون بدهي روبه رو شده بود. اگرچه يووه 15 ميليون يورو براي حراج ديه گو دشت کرده و سيتي هم 30 ميليون يورو براي بالوتلي و 22 ميليون يورو براي کولاروف هزينه کرده بود.
تيمهاي ثروتمند جديد اروپا، تابستان امسال صندوق باشگاه هاي ايتاليايي را پرکردند. پاري سن ژرمن بيش از هرتيم ديگري دراين زمينه نقش داشت. کيف پول پرزرق وبرق مالکان قطري تيم فرانسوي با مديريت لئوناردو تا ميتوانست به شرايط اقتصادي فوتبال ايتاليا کمک کرد. لئوناردو پس از اينکه درايتاليا 61/5 ميليون يورو هزينه کرد، درفرانسه تنها 46/5 ميليون يورو براي پاستوره وسيريگو به پالرمو داد و 8 ميليون يورو براي منز و 7 ميليون يورو براي سيسکو به رم ويووه بخشيد. به اين ارقام بايد 36 ميليون يورويي که از سوي روسها به حساب باشگاه هاي اينترو يووه واريز شده را هم اضافه کرد. 25 ميليون يورو آنژي براي اتوئو و 11 ميليون يورو زنيت براي کريشيتو.اما در حال حاضر بازيکن خاصي در ويترين فروش سري A وجود ندارد.
ناپولي تنها با دريافت 31 ميليون يورو «لاوتزي» را رها مي کند. هيچ تيمي حاضر نيست 10 ميليون يورو براي خريد مونتوليوو به فيورنتينا بدهد. بوريلو هم در دو راهي ماندن ورفتن مانده است. او درليگ اروپا براي رم بازي کرده ودراين شرايط فروختن او کار ساده اي نيست. مسلما طي روزهاي باقيمانده از بازار تابستاني، واردات بازارفوتبال ايتاليا بيشتر خواهد بود. اينتر حتما بايد بازيکني را جايگزين اتوئو کند. فورلان وتبس گزينه هاي نراتزوري هستند، ولي موراتي براي جذب تبس بايد خيلي بيشتر از آنچه بابت فروش مهاجم کامروني عايدش شده، هزينه کند.
يوونتوس هنوز دنبال يک بازيکن برجسته است و رم مي خواهد اسوالدو را از اسپانيول دراختيار گيرد. ميلان هم که سال گذشته ايبرا وروبينيو را خريداري کرده، امسال هنوز منتظرفرصت نشسته است. ولي خريد احتمالي اين تيم ميتواند يک بار ديگر فاصله بين صادرات و واردات فوتبال ايتاليا را دچار لغزش کند.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

H A M A S
09-09-2011, 11:18
سرمايه گذاري بيشتر اسپانسرها


درليگ فوتبال باشگاهي ايتاليا، پارادوکس حرف اول را مي زند. در حالي که شرايط اقتصادي بحراني فعلي، همه ليگ هاي اروپايي را تحت تأثير قرار داده، در فوتبال ايتاليا، اسپانسرها حرف اول را مي زنند و تبليغات دراين ليگ رشد 16 درصدي نسبت به سال گذشته را نشان مي دهند. طبق تحقيقات انجام شده ازسوي مؤسسه اسپرت اکونومي، ارزش جهاني اسپانسرها روي پيراهن تيم هاي شاغل درليگ ايتاليا امسال به 68/85 ميليون يورو رسيده که نسبت به 75 ميليون يورو 2 سال پيش فاصله چنداني ندارد.
سال گذشته به دليل رکود شديد، اين اسپانسرها افتي 20 درصدي را نشان مي دادند. تيم پيشتاز در قراردادهاي اسپانسري، ميلان است که سالانه 12 ميليون يورو از شرکت هوايي امارات درآمدزايي مي کند. بعد از ميلان، اينتر با 9/2 ميليون يورو ازسوي شرکت پيرلي و ناپولي با 9 ميليون ازشرکت لته، در رتبه هاي بعدي قرار دارند. اين در حالي است که جنوا و لاتزيو فصل جديد را بدون اسپانسر روي پيراهن تيم هايشان شروع خواهند کرد. 10 باشگاه از 20 تيم حاضر درليگ، اسپانسردومي براي خود انتخاب کرده اند. تنها 7 باشگاه از 20 تيم حاضر درليگ از سقف ميانگين سرمايه گذاري براي پيراهن هاي خود عبور کرده اند که ميلان با 12 ميليون يورو رتبه اول را دارد. يوونتوس 7 ميليون يورواز شرکت بت کليک دريافت مي کند. رم هم با شرکت هاي «ويند» و «اينفوسترادا» قراردادي 5 ميليون يورويي درسال دارد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

H A M A S
10-09-2011, 08:42
دلارام عظيمي
با اينکه بافت خاکستري رنگ نماي بيروني ورزشگاه جديد يوونتوس تفاوت هاي بارزي با قرمز آتشين ورزشگاه آليانس آرنا مونيخ يا رنگ آجري اولدترافورد منچستر دارد ولي مي توان دليل آن را در آزار ندادن چشم و بيان روحيه باشگاهي که هيچ گاه تغيير نکرده، جستجو کرد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


يوونتوس با وجود دراختيار داشتن هواداران متعدد در سراسر جهان، خصوصيات محافظه کارانه اي شبيه همه ساکنان شهر تورين دارد که ترجيح مي دهند به جاي خودنمايي و توي چشم بودن، کمتر مزاحم ديگري شوند.
اين ورزشگاه تا زماني که اسپانسر مناسبي پيدا کند " استاديوم يوونتوس " ناميده خواهد شد. در معماري و ساخت اين ورزشگاه، حداقل در بخش بيروني هيچ گونه اغراقي به چشم نمي خورد. آنچه همه ساکنان شهر تورين را در مورد اين ورزشگاه به وجد آورده مربوط به محيط داخل ورزشگاه است که پنجشنبه شب گذشته تمامي اهالي شهر از کودک وجوان تا افراد مسن را در قالب خانواده به آنجا کشانده بود تا با چشمان خود، نماد ورود يوونتوس به عصر جديد فوتبال را مشاهده کنند.
ميشل پلاتيني ازجمله افسانه هاي ديرينه اين باشگاه که خود را متعلق به گذشته باشگاه يوونتوس مي داند، ابراز اميدواري کرده که ورزشگاه جديد بتواند راهي براي ساختن آينده موفق اين تيم بگشايد. يوونتوس آشيانه جديد اين تيم را خانه اي متعلق به همه هواداران اين تيم مي داند.
اين ورزشگاه پنجشنبه شب طي مراسم باشکوهي با حضور ستاره هاي قديمي و کنوني يوونتوس افتتاح شد و مديرهنري برنامه ، شخصي بود که پيشتر مديريت رقابت هاي المپيک زمستاني سال 2006 را برگزار مي کرد. درجريان مراسم افتتاحيه از نماد گورخر و موسيقي آفريقايي استفاده زيادي شد. ضمن اينکه ترانه هاي مختلفي از باب ديلان، مايکل جکسون و گروه اواسيس پخش شد.
ورزشگاه جديد يوونتوس سبک متفاوتي نسبت به ديگر ورزشگاه هاي ايتاليايي دارد و به دليل نزديکي تماشاگران با زمين مسابقه، تحولي بزرگ درفوتبال اين کشور به شمار مي رود. به همين دليل فابيو کاپلو، مربي تيم ملي انگليس معتقد است که اين سبک تازه مي تواند گام مهمي در ساخت ورزشگاه هاي هاي آتي در ايتاليا به منظور رقابت هرچه بيشتر با کشورهايي نظير اسپانيا و انگليس باشد.
مراسم افتتاحيه اين ورزشگاه با بازي دوستانه ميان بينکونري و تيم ناتس کانتي انجام شد. ناتس کانتي همان باشگاهي است که دراوايل قرن گذشته، پيراهن هاي سياه وسفيد را براي اولين بار براي باشگاه شهر تورين ارسال کرده بود. الان تيم ناتس از موقعيت متزلزلي برخوردار است ولي هواداران اين تيم همچنان سرود قديمي باشگاه را با جمله معروف " انگار خود يوونتوس است " مي سرايند.
يوونتوس آنتونيو کونته يکشنبه ظهر تاريخ واقعي ورزشگاه جديد را آغاز مي کند. نحوه افتتاح آن جديد به دليل مراسم باشکوهي که پيش از بازي دوستانه دوتيم برگزار شد هم در تاريخ يوونتوس جاودانه شد. به خصوص که پيشتر تمامي ورزشگاه هاي قبلي تنها با انجام يک بازي دوستانه افتتاح شده بودند. دراين مراسم اشاره هاي زيادي به 29 اسکودتو فتح شده از سوي باشگاه بينکونري و 2 اسکودتو باطل شده به دليل رسوايي کالچوپولي معروف سال 2006 شد. هنوز هيچ يک ازهواداران يوونتوس ماجراي سلب آن 2 اسکودتو را فراموش نکرده اند. به همين دليل کارگردان تلويزيوني باهوش مراسم هيچ گاه تصوير جانکارلو آبته را روي صفحه مانيتوراصلي ورزشگاه نينداخت زيرا در آن صورت ممکن بود صداي سوت هاي ممتد هواداران، اين جشن بزرگ را با دلخوري به پايان برد.
در مراسم افتتاح استاديوم جديد، روساي باشگاه هاي بزرگ ايتاليا حضور داشتند. فقط ماسيمو موراتي رئيس باشگاه اينتردشمن ديرينه يووه غايب بود که ظاهرا به دليل شرکت در يک کنگره ازحضور در اين مراسم سر باز زده بود. موراتي درمورد غيبت خود به خبرنگاران گفت که دعوت يووه را دريافت کرده و حتي نامه اي به نشانه قدرداني به رئيس اين تيم ارسال کرده است. اما همه مي دانند که اين اقدام موراتي بهانه اي براي برقراري صلح ميان دوباشگاه تاريخي ايتاليا نبوده و نخواهد بود.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nw_nk
19-09-2011, 14:27
فصل: فوتبال باشگاهی در ایتالیا | فصل 2011-2012 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])