PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آیا مسی برترین بازیکن تاریخ دنیاست؟ / مارادونا: مسی می تواند به بحث مارادونا-پله پایان دهد!



nw_nk
23-03-2010, 11:19
خوان لاپورتا ستاره جوان تیمش را برترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا وبرترین بازیکن تاریخ دنیا می داند.آیا با نظر او موافقید؟


سایت گل - پس از درخشش لیونل مسی در جریان دیدار بارسا مقابل ساراگوسا که با هت تریک تماشایی ستاره آرژانتینی همراه بود، خوان لاپورتا ستاره جوان تیمش را برترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا وبرترین بازیکن تاریخ دنیا نامید.

پس از آن بود که روزنامه های اسپانیایی، نظرسنجی هایی را در این رابطه بر روی وب سایتهایشان قرار دادند.
سوال وب سایت روزنامه مارکا بدین ترتیب بود :« آیا شما هم مثل لاپورتا فکر می کنید که مسی برترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است؟»

تاکنون حدود 33.550 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند که 75.2% شرکت کنندگان مسی را برترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می دانند و 24.8% با این نظر مخالفند.

روزنامه آ.اس نیز در وب سایت خود لیستی از بازیکنان منتخب را قرار داده و از شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواسته تا برترین بازیکن تاریخ فوتبال را انتخاب کنند. البته از آنجا که مخاطب اصلی این سایت، اسپانیایی زبانها هستند، گزینه ها نیز از میان بازیکنانی انتخاب شده که اکثر قریب به اتفاق آنها در لیگ اسپانیا شاغل بوده اند. در این نظر سنجی نیز که حدود 6000 نفر در آن شرکت کرده اند، مسی با کسب 61% آرا عنوان برترین بازیکن را به خود اختصاص داده. زیدان با 15% در رده دوم است. مارادونا با 11% در جایگاه سوم قرار گرفته. دی استفانو با 5% چهارم است و کریس رونالدو و پله، هر یک 4% آرا را کسب کرده اند و یوهان کرایوف با 2% در قعر جدول قرار گرفته است.

اکنون شما نظر خود را با ما در میان بگذارید. آیا با گفته لاپورتا موافقید یا جملات رئیس باشگاه کاتالان را صرفا جملاتی از سر احساسات می دانید؟! آیا مسی برترین بازیکن تاریخ دنیاست یا گزینه دیگری را در این رابطه مد نظر دارید؟ ما را از نظر خود مطلع کنید.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/3/22

nw_nk
23-03-2010, 11:20
رئیس باشگاه کاتالان در صحبتهایی زبان به تحسین از ستاره آرژانتینی تیمش گشوده است.


سایت گل - خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در صحبتهایی در پایان دیدار تیمش مقابل ساراگوسا، با صحبتهایی همه را متعجب ساخت.

لاپورتا با تحسین از عملکرد مسی گفت:« مسی بهترین بازیکن دنیا و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»

او در ادامه صحبتهایش مسی را با کرایوف و مارادونا مقایسه کرد و گفت:« مسی، مارادونا و کرایوف بهترین بازیکنان تاریخ بوده اند که در باشگاه کاتالان آنها را دیده ایم. مسی بازیکنی متعلق به تیم است که با دراختیار قراردادن ضربه پنالتی اش به ایبرا این را اثبات نمود.»

البته رئیس باشگاه کاتالان در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که کسب هر دو جام قهرمانی ممکن برای تیمش کاری بسیار سخت است و در عین حال اعلام کرد که برای قهرمانی تا آخرین نفس تلاش خواهند کرد.

لاپورتا در این رابطه گفت:« باید سطح بازی مان را حفظ کنیم و فعلا تنها به بازی اوساسونا فکر کنیم و بعد از آن به فکر دیدار مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر بخواهیم از همین الان به فتح جامها بیندیشیم، اشتباه بزرگی کرده ایم.»

او در بخش پایانی اش با اشاره به نبرد همه جانبه بارسا با رئال مادرید برای فتح قهرمانی در لالیگا گفت:« ما اینجا هستیم و باید برای قهرمانی در لالیگا تا آخر رقابتها به مبارزه بپردازیم.هر دو تیم رئال و بارسا نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند و نمی دانم که آیا بازی برنابئو سرنوشت قهرمان را مشخص خواهد کرد یانه، چرا که هنوز بازیهای زیادی تا پایان لیگ باقی است.»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/3/22

*M!L4D*
23-03-2010, 12:59
این حرفا فقط واسه روحیه دادن هست : دی ...
البته مسی هم واقعا" بازیکن بسیار خوبی هست ... :20:

mehryazdan
23-03-2010, 18:18
بازیکن بسیار خوبیه ولی بهترین تاریخ نیست

..Parsa..
23-03-2010, 18:23
مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیاست در این شکی نیست
اما به هیچ وجه بهترین بازیکن تاریخ نیست

cescjoon
23-03-2010, 18:47
به نظر من الان بهترین بازیکن جهانه و شاید با نفر دومی اگه در کار باشه فاصله اش خیلی زیاده اما بهترین بازیکن تاریخ نیست!
ممکنه این رو فقط کایی بگن که 2یا 3 ساله فوتبال رو دنبال میکنن.
ولی به نظر من حتی زیدان هم از مسی خیلی بهتره

nw_nk
23-03-2010, 18:53
البته الان زوده ولی عجیب نیست.

مسی در حال حاضر فقط 22 سالشه, که بهترین بازیکن جهان شده و توانایی خارق العاده فعلیش رو هم می بینید. به عنوان مثال زیدان تازه 26 سالگی در حد بهترین بازیکن جهان شدن اوج گرفت.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

جدا از این, اخلاق مسی برای جوونی در این وضعیت با این همه موفقیت حیرت انگیزه.

mahdishata
23-03-2010, 18:57
مونده به ثباتش.اگه همين جوري ادامه بده بهترين بازيكن تمام ادوار ميشه

mehryazdan
23-03-2010, 21:36
اگر چند سال تو اوج باشه بله ولی خداییش زیدان در وسط میدان یک چیزه دیگست بعضی وقتها بازیاشو میبینم گریم میگیره یادش بخیر

S@nti@go_s&k
23-03-2010, 21:38
مسی بهترین بازیکن نیست

مسی عشق منه :دی

mashhadkhafan
23-03-2010, 21:40
سلام
نميگم كه مسي بده چون واقعا" بازكين عاليي هستش
ولي من از رونالدو بيشتر خوشم مياد
حالا هركسي يك سليقه اي داره
باتشكر
باي

ShayaN3K
23-03-2010, 21:46
مسی با اون سرعتش تو زمین همرو جا میزاره
واقعا یه بازیکن خوبیه ولی باید چند سال دیگه گفت که بهترین بازیکن تاریخ هست یا نه

nw_nk
24-03-2010, 13:07
مسی معتقد است که او به فتح جام جهانی نیاز دارد تابتواند خود را جزو برترین بازیکنان تاریخ دنیا بداند.


سایت گل - لیونل مسی در حالی که تنها 22 سال سن دارد، اکنون با بزرگترین اسطوره های دنیای فوتبال مقایسه می شود و خیلی ها او را بهتر از دی استفانو، پله، کرایوف و مارادونا می دانند ولی خود مسی معتقد است که یک بازیکن زمان مبدل به اسطوره می شود که افتخاری بین المللی را کسب کرده باشد.

مسی در صحبتهایی که در روزنامه ال موندو منتشر شده، گفت:« برای اسطوره بودن، باید در جام جهانی به قهرمانی رسیده باشی.»

مسی در ادامه صحبتهایش با برشماری عناوین قهرمانی ای که کسب کرده است گفت:« من 22 ساله هستم. همه چیز به سرعت اتفاق می افتد و من باید آرامشم را حفظ کنم.»

مسی با فروتنی همیشه اش و بدون آنکه اجازه دهد که موفقیتهای پی در پی باد در سرش بیندازد، ستاره شماره یک رنکینگ کاسترول است و در پایان صحبتهایش گفت:« این اتفاقات می افتد، چون چنین اتفاقاتی می افتد. من پیش از شروع بازی به این مسائل فکر نمی کنم و مهمترین نکته برای من خواستن موفقیت است.»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/3/24

masoudtr
24-03-2010, 14:55
این با 22 سال کل فوتبال دنیا را فتح کرده ما تو 22 سالگی دنبال تقلب تو امتحان های اخر ترم بودیم ای خدا :41:

من اون روزی که دوتا گل زد وپیراهنش را در اورد روش نوشته بود سندروم ایکس ازش خوشم اومد گویا خودش هم یک بیماری مشابه در بچه گی داشته
حالا بازیکن های ما گل میزنن تو زیرپیراهنیشون چی مینویسن:41::41:

10
25-03-2010, 04:57
Zinadine Zidane

10
25-03-2010, 04:57
تکراری شد ...

Arashdn
25-03-2010, 06:53
یعنی این بچه کوچولو رو با بازیکنایی مثل زیدان و مارادونا مقایسه میکنید؟؟؟؟

H A M A S
25-03-2010, 07:45
واقعا اگر مسی بهترین بازیکن تاریخ قراره بشه
باید مارداونا اونجوری خون جگر میشد تا آرژانتین بره جام جهانی؟؟
اگر ژاوی کنار مسی نباشه هیچ کاری از دست مسی برنمیاد

Retired User
25-03-2010, 12:13
یعنی صرفا درخشش تو بهترین تیم جهام با حضور قویترین بازیکنا ملاک برای بهترین بازیکن جهان بودنه؟
پس چرا این اسطوره شما تو تیم ملیش هیچ کار نمیکنه؟
چرا هیگواین موفقتر از اونه(تیم ملی)؟
فکر میکنید اگر مسی تو تیم دیگه ای هم بود همینقدر موفقیت نصیبش میشد؟
زیدان که به تنهایی تیمش رو به فینال رسوند چی میشه پس؟
فکر میکنم هرکس بازی برزیل و فرانسه رو به یاد بیاره متوجه میشه کی بهترین بازیکن تاریخه

پله: کریس در جام جهانی بهتر از مسی خواهد بود پادشاه فوتبال برزیل معتقد است که مسی هنوز راه درازی برای درخشش در ترکیب تیم ملی کشورش دارد و به نظر او کریستیانو رونالدو و روبینیو درخشان ترین ستاره های حاضر در جام جهانی خواهند بود.پله با احترام به تمام تیمهای شرکت کننده انگلیس و آرژانتین را مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی می داند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پس از آنکه این روزها بسیاری مسی را برترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا می دانند، پله، اسطوره فوتبال برزیل فرصت را غنیمت شناخته تا نظرش در این رابطه را اظهار کند. او معتقد است که درخشش مسی در ترکیب تیم کاتالان هیچ تضمینی برای آنکه مسی در رقابتهای جام جهانی، برترین بازیکن آفریقای جنوبی باشد نیست.

از نظر پله، ستاره آرژانتینی هنوز راه درازی را برای خلق شگفتی در ترکیب آلبی سلسته پیش رو دارد. پله در صحبتهایی در این رابطه گفت:« نمی توانیم بگوئیم که به عنوان مثال، مسی، برجسته ترین بازیکن جام جهانی خواهد بود. او بازیکن بزرگی است که در ترکیب تیم بارسلونا رویایی عمل می کند ولی زمانی که در ترکیب تیم ملی آرژانتین روانه میدان می شود،آن برآیند همیشگی را ندارد.»

از نظر پله، کریستیانو رونالدو و روبینیو می توانند ستاره های جام جهانی 2010 لقب بگیرند. اسطوره فوتبال برزیل ادامه داد:« کریس بازیکنی خارق العاده است و روبینیو نیز به روزهای اوجش بازگشته و هر دوی این بازیکنان شرایط لازم برای درخشش در جام جهانی و مبدل شدن به یکی از برجسته ترین بازیکنان حاضر در این رقابتها را دارند.»

البته پله با اطمینانی که به بازی روبینیو دارد، بازی کاکا را نیز مورد آنالیز قرار داد و گفت:« برای فوتبال دوستان، فوتبال روبینیو شادتر است و توجه بیشتری را به خود جلب می کند.اکنون برای برزیلی ها بسیار مهم است که کاکا از نظر شرایط فیزیکی آماده و خوب باشد.»

اسطوره فوتبال برزیل در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که برزیل و اسپانیا جزو مدعیان حضور در جمع 4تیم برتر هستند ولی انگلیس و آرژانتین، از شانس بیشتری برای قهرمانی در این رقابتها برخوردارند. اودر بخش پایانی صحبتهایش گفت:« در حال حاضر آرژانتین چندان خوب نیست ولی باید به آنها احترام گذاشت، چرا که آرژانتین عادت دارد که در جام های جهانی شرکت کند و انگلیس هم تیمی قدرتمند و توانا را در اختیار دارد.»


------------
هنوز در اینکه مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتباله هم تردید وجود داره
خیلی بالاش گرفتید دیگه

nw_nk
25-03-2010, 13:25
یعنی صرفا درخشش تو بهترین تیم جهام با حضور قویترین بازیکنا ملاک برای بهترین بازیکن جهان بودنه؟
پس چرا این اسطوره شما تو تیم ملیش هیچ کار نمیکنه؟
چرا هیگواین موفقتر از اونه(تیم ملی)؟
فکر میکنید اگر مسی تو تیم دیگه ای هم بود همینقدر موفقیت نصیبش میشد؟
زیدان که به تنهایی تیمش رو به فینال رسوند چی میشه پس؟
فکر میکنم هرکس بازی برزیل و فرانسه رو به یاد بیاره متوجه میشه کی بهترین بازیکن تاریخه

...

هنوز در اینکه مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتباله هم تردید وجود داره
خیلی بالاش گرفتید دیگه

خوب شد شما زیدان جوان رو ندیدید. بهتون می گفتن جز بهترین های فوتبال خواهد شد حتما بهش فحش می دادید. زیدان 21 ساله نه تنها در تیم ملی فرانسه جایی نداشت بلکه فرانسه اون زمان در مقدماتی حذف شد و حتی به رقابت های جام جهانی نرسید. باشگاهی مثل بلکبرن (که البته قهرمان لیگ برتر انگلیس شده) هم زیدانو نمی خواست. سال 96 یعنی در 24 سالگی هم قیمت زیدان 3 میلیون یوروی اون موقع بود اما میلان تمایلی به خریدش نداشت.

حالا مسی 21 ساله که بارها نامزد عنوان بهترین بازیکن اروپا و جهان شده و 22 ساله که هر دو عنوان رو برده در نظر بگیرید. دو قهرمانی چمپیونز لیگ و آقای گلی, قهرمانی های لالیگا, قهرمانی باشگاه های جهان, قهرمانی جام جهانی جوانان, مدال طلای المپیک و ... بماند.

برزیل-فرانسه هم یعنی مسی 4 سال دیگه و جام جهانی بعدی. هر چند به نظر من در مراحل اصلی همین جام جهانی حرکاتش رو خواهید دید.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


یعنی این بچه کوچولو رو با بازیکنایی مثل زیدان و مارادونا مقایسه میکنید؟؟؟؟

البته فقط نظر کارشناس ها نیست و خود مارادونا تاکید میکنه که مسی جانشینش هست. حالا شما از طرف مارادونا صحبتی دارید بحث دیگه ایه.

His playing style and ability have drawn comparisons to football legend Diego Maradona, who himself declared Messi his successor


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

H A M A S
25-03-2010, 13:34
یک زمانی میگفتن ساویولا مارادونا جدید هست
بعد شد توز
حالا هم شده مسی!(البته اگر سرخیو اگرو ناراحت نشه)
ای بابا!!
===================================
عیار مسی توی این جام جهانی شناخته میشه
چون تجربه کافی رو هم داره

Retired User
25-03-2010, 14:06
خوب شد شما زیدان جوان رو ندیدید. بهتون می گفتن جز بهترین های فوتبال خواهد شد حتما بهش فحش می دادید. زیدان 21 ساله نه تنها در تیم ملی فرانسه جایی نداشت بلکه فرانسه اون زمان در مقدماتی حذف شد و حتی به رقابت های جام جهانی نرسید. باشگاهی مثل بلکبرن (که البته قهرمان لیگ برتر انگلیس شده) هم زیدانو نمی خواست. سال 96 یعنی در 24 سالگی هم قیمت زیدان 3 میلیون یوروی اون موقع بود اما میلان تمایلی به خریدش نداشت.

حالا مسی 21 ساله که بارها نامزد عنوان بهترین بازیکن اروپا و جهان شده و 22 ساله که هر دو عنوان رو برده در نظر بگیرید. دو قهرمانی چمپیونز لیگ و آقای گلی, قهرمانی های لالیگا, قهرمانی باشگاه های جهان, قهرمانی جام جهانی جوانان, مدال طلای المپیک و ... بماند.

برزیل-فرانسه هم یعنی مسی 4 سال دیگه و جام جهانی بعدی. هر چند به نظر من در مراحل اصلی همین جام جهانی حرکاتش رو خواهید دید.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

البته فقط نظر کارشناس ها نیست و خود مارادونا تاکید میکنه که مسی جانشینش هست. حالا شما از طرف مارادونا صحبتی دارید بحث دیگه ایه.

His playing style and ability have drawn comparisons to football legend Diego Maradona, who himself declared Messi his successor


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
شما که جواب میدید چرا همشون پاسخ نمیدید؟
یا شاید پاسخی براش ندارید؟

یعنی صرفا درخشش تو بهترین تیم جهام با حضور قویترین بازیکنا ملاک برای بهترین بازیکن جهان بودنه؟
پس چرا این اسطوره شما تو تیم ملیش هیچ کار نمیکنه؟
چرا هیگواین موفقتر از اونه(تیم ملی)؟
فکر میکنید اگر مسی تو تیم دیگه ای هم بود همینقدر موفقیت نصیبش میشد؟


هنوز خیلی خیلی زوده که بخواین به مسی همچین لقبی بدید

manreza71
25-03-2010, 14:55
بنده خودم عاشق دیوانه وار مسی هستم ودر حال حاضر اونو بهترین بازیکن جهان میدونم

اما مسی هیچ وقت در حد مارادونا نبوده ، نیست ونخواهد بود

اگه مسی ، زیدان ، رونالدینیو ، رونالدو و.... رو رو هم بزارن باز هم مارادونا نمیشه

واقعا برای لاپورتا متاسفم که این جورچرندی گفته

اگه کسی کارتون فوتبالیست ها رو دیده مارادونا رو هم دیده

چون مارادونا واقعا تا تاریخ هستتکرارنخواهد شد

در هر صورت مقایسه مارادونا با مسی مثل شب وروز هست

ما را دونا بهترینبازیکن تاریخ جهان هست

مسی من عاشقتم ولی دیگو ارماندو مارادونا یه چیز دیگس

یه چیزی حرکتزیدانی رو که فردوسی پور بی سواد میگه ، مارادونا اوردتش

دریبل مخصوص رونالدینیو هم رو مارادونا قبلا انجام داده

هر کی با یه پا توپ رو استپ کرد تو هوا و با همون پا پاتس رو داد اونوقت بیاد حرف بزنه



مارادونا ودیگر هیچ

nw_nk
25-03-2010, 15:23
شما که جواب میدید چرا همشون پاسخ نمیدید؟
یا شاید پاسخی براش ندارید؟

...

این سوالا؟ پاسخ اینا تحلیل شخصیه و دو کارشناس هم ممکنه نظر متفاوتی داشته باشن. حالا اگر دوست دارین نظر ساده منو بدونید چشم:



1- یعنی صرفا درخشش تو بهترین تیم جهام با حضور قویترین بازیکنا ملاک برای بهترین بازیکن جهان بودنه؟
2- پس چرا این اسطوره شما تو تیم ملیش هیچ کار نمیکنه؟
3- چرا هیگواین موفقتر از اونه(تیم ملی)؟
4- فکر میکنید اگر مسی تو تیم دیگه ای هم بود همینقدر موفقیت نصیبش میشد؟
5- زیدان که به تنهایی تیمش رو به فینال رسوند چی میشه پس؟
6- فکر میکنم هرکس بازی برزیل و فرانسه رو به یاد بیاره متوجه میشه کی بهترین بازیکن تاریخه

...

هنوز در اینکه مسی بهترین بازیکن حال حاضر فوتباله هم تردید وجود داره
خیلی بالاش گرفتید دیگه

1- بسته به میزان درخشش, میتونه باشه.
2- اون تیم ملی 10 نفره هم باید بترکونه. مشکل جای دیگه (نه مسی) و چیز دیگه (نه توانایی مسی) است.
3- که چی؟ زیدان مورد علاقه شما حتی در اوجش هم بهترین بازیکن هر رقابتی نبود.
4- شاید نه. البته واضحه که زود به یکی از بزرگان (بارسلونا یا غیر بارسلونا) فروخته میشد و شاید علاوه بر ثبت رکورد بی نظیری در انتقال مسیری حتی بهتر از این رو طی می کرد. گرچه تصور موفقیتی بیش از این سخته.
5- [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
6- واقعا از نظر شما زیدانه؟



...
هنوز خیلی خیلی زوده که بخواین به مسی همچین لقبی بدید


تازه رسیدید به حرف من:


البته الان زوده ...

shahshahani
25-03-2010, 18:33
بابا این که بحث نداره.
زیدان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهانه... :دی
همین امروز مستند زیدان رو پخش کرد از تلویزیون... اشکم داشت در میومد.
3 تا عنوان اولی و یه عنوان دومی و 2 عنوان سومی مرد سال فوتبال جهان داره.
بهترین بازیکن جام جهانی شناخته شده و بهترین بازیکن 50 سال اخیر اروپا شده...
خود پله در موردش گفت که "زیدان بهترین بازیکن 10 سال اخیر جهان بود."

اونوقت مسی یه بار بهترین بازیکن جهان شده یه بار هم دوم شده اینهمه بوق و کرنا نداره که...
اگه زیدان خداحافظی نمیکرد امثال مسی جزو 3 نفر اول هم نمیشدن.
بقول معروف میگن : بین کور ها یه چشمی هم پادشاهه :دی

nw_nk
25-03-2010, 20:26
بابا این که بحث نداره.
زیدان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهانه... :دی
همین امروز مستند زیدان رو پخش کرد از تلویزیون... اشکم داشت در میومد.
3 تا عنوان اولی و یه عنوان دومی و 2 عنوان سومی مرد سال فوتبال جهان داره.
بهترین بازیکن جام جهانی شناخته شده و بهترین بازیکن 50 سال اخیر اروپا شده...
خود پله در موردش گفت که "زیدان بهترین بازیکن 10 سال اخیر جهان بود."

اونوقت مسی یه بار بهترین بازیکن جهان شده یه بار هم دوم شده اینهمه بوق و کرنا نداره که...
اگه زیدان خداحافظی نمیکرد امثال مسی جزو 3 نفر اول هم نمیشدن.
بقول معروف میگن : بین کور ها یه چشمی هم پادشاهه :دی

امیدوارم فقط تعصب به زیدان باعث استدلال شما باشه و نه دلیل دیگری.

فکر نمی کنید مقایسه زیدان 31 ساله (وقتی که سومین عنوان بازیکن سالش رو برد) با مسی 22 ساله غیر منطقی باشه؟ زیدان تا مرز 25 سالگی حتی یک عنوان سومی جهان رو هم نداشت. به شما باشه همون موقع لابد زیدان رو هم مسخره می کردید. البته اگر میشناختیدش!

برای مقایسه, از زیدان 22 ساله در ذهن شما چی هست؟ در چه حدی بود؟

یه موضوع دیگری هم که هست به نظر زیدان بخاطر مسلموینش (اگر واقعا و عملی بوده!) برای ایرانی ها زیاد تبلیغ شده و خوب اشکشون رو در میاره.

پی نوشت: دو بار

mehryazdan
25-03-2010, 21:43
نه انصافا مسلمون بودنش اصلا مهم نیست
من که زیدانو بیشتر از مسی دوست دارم شاید مسی تا 34 سالگی بیشتر از زیدان عنئان به دست بیاره ولی زیدان بازیسازی بود که عمرا دنیا به خودش نمیبینه پاس هاش هوش فوق العاده اش من که دیونه شم

saxiass
25-03-2010, 22:11
معلومه که هست و خواهد بود.:40::40::40::40::40::40::40:

kasra_khan2003
25-03-2010, 22:16
مسی بازیکن خوبی هست، اما با بازیکنی مثل زیدان خیلی فاصله داره!

زیدان نشون داد حضور و عدم حضورش تو تیم ملی یعنی چی!

دوبار تیمش رو به جام جهانی برد که یه بارش قهرمان شدن.

به قول دوستمون، مسی هنوز تو تیم ملی هیچی نیست، یا به قول یکی دیگه، بدون ژاوی چیزی نیست.

تو بعضی بازی ها هم که تیما میان ژاوی رو کاور میکنن، توپ اصلا به مسی نمیرسه! گاهی بعد از 20 دقیقه اسمش رو میشنویم.

هرچند پست مسی با زیدان فرق کینه. من نمیدونم چرا همه مسی رو میبینن، اما کسی ژاوی رو نمیبینه! شاید اگه تو یه تیم نبودن، اوضاع فرق میکرد...

در کل: اگه مسی مثل رونالدینیو نشه و همینطور ادامه بده، میتونه بهترین بازیکن باشه. اما فراموش نکنیم که کسی مثل زیدان، تا آخرین روز بازیش بهترین بود!

vahid0801
25-03-2010, 22:29
تنها کسی از اسم رونالدینهو میتونه بگزره که بازیاش رو یادش رفته باشه یا ندیده باشه.
یادتون نره استثتهای بهترن بازیکن جهان شدن فقط و فقط به رونالدینهو رسید

Layken
25-03-2010, 23:05
نه.............

nw_nk
25-03-2010, 23:18
3- مسی بازیکن خوبی هست، اما با بازیکنی مثل زیدان خیلی فاصله داره!

زیدان نشون داد حضور و عدم حضورش تو تیم ملی یعنی چی!

دوبار تیمش رو به جام جهانی برد که یه بارش قهرمان شدن.

1- به قول دوستمون، مسی هنوز تو تیم ملی هیچی نیست، یا به قول یکی دیگه، بدون ژاوی چیزی نیست.

2- تو بعضی بازی ها هم که تیما میان ژاوی رو کاور میکنن، توپ اصلا به مسی نمیرسه! گاهی بعد از 20 دقیقه اسمش رو میشنویم.

هرچند پست مسی با زیدان فرق کینه. من نمیدونم چرا همه مسی رو میبینن، اما کسی ژاوی رو نمیبینه! شاید اگه تو یه تیم نبودن، اوضاع فرق میکرد...

در کل: اگه مسی مثل رونالدینیو نشه و همینطور ادامه بده، میتونه بهترین بازیکن باشه. اما فراموش نکنیم که کسی مثل زیدان، تا آخرین روز بازیش بهترین بود!

2- کسری خان نکته ای که نوشتید این مسئله رو جواب میده. مسی مهاجمه و زیدان هافبک بود. شاید در حمله و حرکت جناحی مشترک باشن اما در بازیسازی مقایسه درست نیست. هر چند مسی اینکارو هم نسبتا انجام میده. اینکه توپ به مهاجم نمیرسه تقصیر خود مهاجمه؟ کم میاد عقب و دخالت میکنه؟

1.1- این "هنوز" و "هیچی" خیلی سنگینه. زیدان 22 سالگی در تیم ملی فرانسه چیکار می کرد؟ باشگاهی چیکار می کرد؟ چه عنوان و قیمتی داشت و تواناییش در چه حدی بود؟ اگر در مورد این مسی هیچی نیست رو به کار می برید در مورد زیدان 22 ساله چی میشه گفت؟

1.2- در مورد نقش ژاوی که مورد علاقه خود منم هست به آمار گل مسی در بازی هایی که ژاوی مصدوم بود دقت کنید. البته کوتاه مدته و غیر قابل استناد اما این ادعا که شما نقل قولش کردید به نظر من بی ارزشه و پاسخی بهتر از این نداره.

3- دارید از مسی نزدیک 12 سال دیگه صحبت می کنید.

manreza71
25-03-2010, 23:18
دوستلن میدونم که گوش همتون از اسم مارادونا پر شده وهمه جا نامش رو میبرن
اما ما تو دوره مارادونا نبودیم و در نتیجه بازیهاش رو ندیدم فقط اسمش رو شنیدیم
من رفتم ببینم این مارادونا کیه که بهش میگن اسطوره فوتبال جهان ، ایا چیزی بارش بوده یا نه

به جون خودم قسم هر کی بازی مارادونا رو ببینه دلش از مسی و رونالدینیو و زیدان و خلاصه هر چی بازیکن تکنیکی سیاه میشه

چن مارادونا اخر تکنیک بوده و تو دریبل هاش 7 نفرو راحت جا میزاشته
ضربه های استگاهیش 99 درصد یا گل بودن یا به تیرک خوردن

ضربات سرش عالی بودن

پاس هاش رو نگو که دیگه ادم نمیدونه چی بگه

هر کی بازیهای مارادونا رو ببینه اشک تو چشاش حلقه میزنه ومیگه خدایا این بشر دیگه کیه

من گفتم 23 سال دارم و بازیهاشو ندیده بودم ولی وقتی بازیهاشو دیدم دلم از فوتبال سیاه شد ، چون مارادونا یکی هست وتکرار نخواهد شد

تا الانم 3 سرود برای این اسطوره فوتبال جهان خوندن

واقعا مارادونا اسطوره بوده ، به همه پیشنهاد میکنم که بازیهاشو رو ببینن ، اگه همه نشد خودم چند تا از جرکاتش رو براتون میزارم

only Maradona

B L A S T E R
25-03-2010, 23:22
در اینکه مسی فوق العادست شکی نیس!
ولی من از کسایی که فوتبال قدیمی و جدید دیدن که میپرسن همه میگن خیلیا از مسی بهتر بودن!

Retired User
25-03-2010, 23:43
خوب شما که هی بحث سن مسی رو میکنی بذار یکم بزرگتر بشه بعد این عنوانهارو بهش بده
بازم میگم مسی هنوز خیلی کوچکتر از این حرفاست
فعلا باید از سر رقبایی چون رونی و رونالدو برای توپ طلا عبور کنه

یه نکته دیگه
مسی فکر میکنم از 17 سالگی تو بارسا بوده و همین باعث شده که به خاطر موفقیتهای بارسا حتی شناخته بشه
زیدان که این موقعیت رو نداشته
میشه گفت از صفر شروع کرده تا آخر بازیش به یه تیم در سطح اول دنیا یعنی رئال رسیده
ولی مسی از اولش تویه یه تیم خیلی خوب بوده
یه مثال میزنم اگر پدرو الان تو تیم دیگه ای بود اصلا کسی میشناختش؟
----
شمایی که میگی رونالدینیو
صرفا درخشش تو 2 سال ملاک برای بهترین بازیکن جهان بودنه؟
به قول کسری زیدان تا آخرین روز بازیش بهترین بود
نه که دو سال تو اوج باشه و بقیش...

alireza fatemi
26-03-2010, 00:04
به نظر من لقب بهترین فوتبالیست تاریخ رو باید به کسی داد که از فوتبال خداحافظی کرده یا اینکه آخر عمر فوتبالیش باشه که بشه یه میانگین گیری خوب از حضورش توی فوتبال گرفت

الان مسی خیلی جوونه ، معلوم نیست وقتی شد 27 -28 سالش بازیش این کیفیت و پویایی رو داشته باشه یا نه

من خیلی سنم کمه (18 سالمه) ولی تا الان بازیکنی بهتر از زیدان ندیدم حتی همین مسی( منظورم از بهتری اینه که یه بازیکن چقدر توی تیمش مفید واقع باشه، شاید مسی خیلی تکنیک و سرعتش از زیدان بهتر باشه ولی ملاک برتری فقط همین نیست)


در هر صورت مقایسه مارادونا با مسی مثل شب وروز هست
ولی میشه علی کریمی رو با مارادونا مقایسه کرد:13:

manreza71
26-03-2010, 10:30
به نظر من لقب بهترین فوتبالیست تاریخ رو باید به کسی داد که از فوتبال خداحافظی کرده یا اینکه آخر عمر فوتبالیش باشه که بشه یه میانگین گیری خوب از حضورش توی فوتبال گرفت

100% موافقم مارادونا تا اخرین روزهای بازیش تو اوج اوج بوده ، زمانی که تو بارسا بوده که اتفاقا هم جوون بود خیلی خیلی بهتر از مسی بوده من وییو هاشو دارم

من خیلی سنم کمه (18 سالمه) ولی تا الان بازیکنی بهتر از زیدان ندیدم حتی همین مسی
من هم مثل شما سن کم هست و سنم قد نداده بازیهای مارادونا رو ببینم ، اما گفتم ببینم که این مارادونا کیه که همش تعریفش رو میکنن ، به جون خودم قسم وقتی بازیهاش و دیدم اشک تو چشام حلثه زد فقط از تعجب !!! گفتم خدا این بشر از کجا اومده ، به همه پیشنهاد میکنم بازیهای مارادونا رو ببینن


پ . ن : دوستان توجه داشته باشن فیفا مارادونا رو بهترین بازیکن تاریخ جهان میدونه ، حالا اگه سن ما قد بده یا نده مارادونا بهترین بازیکن تاریخ جهان هست ، بدون شک


ولی میشه علی کریمی رو با مارادونا مقایسه کرد
سبک بازی مارادونا ومسی و کریمی دقیقا مثل هم هست ، به خصوص مارادونا وکریمی ( دوست من من این حرفا رو همین جوری نمیزنم ، حتما چیزی رو میدونم ، من یه فیلمی از مقایسه مارادونا وکریمی دیدم که حتما برات پیدا میکنم ونشون میدم )

در مورد رونالدو هم بگم که با کارای نمایشی نهایتا 2 نفر رو دریبل میکرد الانم تو رئال افت کرده ولی مارادونا وکریمی 6 ، 7 نفرو راحت جا میزاشتن مسی هم همین سبک بازی رو داره

nw_nk
26-03-2010, 15:01
ستاره جوان آرژانتینی خواسته تا او را با مارادونا مقایسه نکنند.او می خواهد داستان زندگی خودش را داشته باشد و او را به خاطر تواناییهای خودش بشناسند.


سایت گل - لیونل مسی، ستاره جوان آرژانتینی در صحبتهایی اعلام کرده که دیه گو آرماندو مارادونا ، بزرگترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال بوده و به نظر مسی، او از نظر مسائل فوتبالی، حتی در نزدیکی مارادونا نیست و می خواهد تاریخ و ماجرای فوتبالی خودش را داشته باشد.

مسی در گفتگو با رادیو متروی بوئنوس آیرس گفت:« حتی با گذشت میلیون ها سال نیز من حتی به نزدیکی های مارادونا نیز نخواهم رسید و حتی نمی خواهم خود را به مارادونا نزدیک کنم. مارادونا بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»

ستاره جوان آرژانتینی ادامه داد:« خودم را با مارادونا مقایسه می کنم، می خواهم داستان فوتبالی خودم را داشته باشم و با توانایی های فوتبالی خودم شناخته شوم.»

لیونل مسی در حالی این صحبتها را به زبان می آورد که با 22 سال سن، عناوین قهرمانی و جوایز فردی فراوانی را کسب کرده است.

مسی در ادامه صحبتهایش در مورد تفاوتهای عملکردش در ترکیب تیم ملی آرژانتین و تیم بارسلونا گفت:« بازی کردن در یک تیم، کاملا متفاوت با تیمی دیگر است. از من بارها سوال کرده اند و پاسخ من این است که بازی کردن در بارسلونا کاملا متفاوت با بازی کردن در تیم ملی آرژانتین است. نمی خواهم بگویم که بازیکنانی که در تیم ملی آرژانتین هستند، بازیکنان خوبی نیستند،اتفاقا برعکس، آنها بهترین بازیکنان دنیا هستند ولی ما زمان کافی برای کار کردن در کنار هم را نداریم. همه چیز به سرعت می گذرد. دو روز تمرین و بعد از آن بازی.»

صحبتهای پایانی مسی بدین ترتیب است:« زمانی که مجموعه تیم برای مدتی کنار هم باشیم، اوضاع می تواند تغییر کند. رویای بالای سر بردن جام جهانی در آفریقای جنوبی،در ذهن تمام ماست. نه فقط به این دلیل که مرا بزرگتر می کند، بلکه فکر می کنم که هیچ اتفاقی زیباتر از این اتفاق وجود ندارد. ما با آمادگی به جام جهانی می رویم ، بدون هیچ ادعایی و خودمان را مدعی قهرمانی نمی دانیم. این خوب است، چرا که می توانیم سورپرایز بزرگی را خلق کنیم.»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/3/26

manreza71
26-03-2010, 16:03
مسی در گفتگو با رادیو متروی بوئنوس آیرس گفت:« حتی با گذشت میلیون ها سال نیز من حتی به نزدیکی های مارادونا نیز نخواهم رسید و حتی نمی خواهم خود را به مارادونا نزدیک کنم. مارادونا بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»

بنده خودم عاشق دیوانه وار مسی هستم ، واقعا فوتبالش عالیه اما همونطوری که مسی گفته مارادونا تا ملیونها سال دیگر کسی در حدش پیدا نمیشه ، مارا دونا یک اعجوبه بوده

امیدوارم لیو کوچک من همین جوری روند موفقیت هاشو ادامه بده وامسال هم بهترین بازیکن جهان بشه



مارادونا بهترین بازیکن تاریخ جهان

mdmehry
26-03-2010, 16:24
خیر نیست .

Ezel
26-03-2010, 17:46
دوستلن میدونم که گوش همتون از اسم مارادونا پر شده وهمه جا نامش رو میبرن
اما ما تو دوره مارادونا نبودیم و در نتیجه بازیهاش رو ندیدم فقط اسمش رو شنیدیم

چن مارادونا اخر تکنیک بوده و تو دریبل هاش 7 نفرو راحت جا میزاشته

ضربه های استگاهیش 99 درصد یا گل بودن یا به تیرک خوردن

ضربات سرش عالی بودن
پاس هاش رو نگو که دیگه ادم نمیدونه چی بگه

من تعداد خیلی کمی از صحنه های بازیهای مارادونا رو دیدم ولی چند نکته لازم به ذکره :
1- بین بازیکنان تکنیکی با بازیکنایی که قدرت حمل توپ بالایی دارند باید تفاوت قائل شد . از نظر من بازیکنایی مثل دن دیگو ( مارادونا) و مسی بیشتر از اینکه بازیکنان تکنیکی باشند بازیکنهایی هستند که قدرت حمل توپ خیلی بالایی دارند و میبینیم وقتی مسی پا به توپ میشه معمولا با خطا متوقفش میکنند و ضمنا دریبل هایی هم که میزنه مثل رونالدینیو یا کریس رونالدو تکنیکی و آمیخته با حرکات نمایشی چشم نوازنیست بلکه دریبلهای ساده هست که به علت اینکه این بازیکنها کنترلر های قوی ای هستند به ندرت پیش میاد که توپ رو لو بدن .
2- در مورد ضربات سر مارادونا من فقط (دست خدا) رو دیدم . ضمن اینکه فکر میکنم باید اول دوران بازیگری مسی هم مثل مارادونا تموم بشه بعد این دوتا رو با هم مقایسه کنیم و ببینیم کدومشو تاثیر بیشتری داشتند . بطور مثال مسی هم عین دست خدای مارادونا گل زده ولی در نظر داشته باشید مارادونا به انگلیس در جام جهانی این گل رو زد و باعث حذفش شد ولی مسی (((اگر اشتباه نکنم))) در مسابقات باشگاهی .یا مانند همون گلی که مارادونا 7 نفر رو دریبل زد (((باز هم اگر اشتباه نکنم))) مسی 6 نفر رو دریبل کرد .
ضمن اینکه خودخواهی که در مارادونا وجود داشت رو در مسی نمیبینم و و حس میکنم بعضی اوقات مسی بیش از حد میخواد در خدمت تیم باشه ( که البته بد هم نیست)

manreza71
26-03-2010, 19:01
من تعداد خیلی کمی از صحنه های بازیهای مارادونا رو دیدم ولی چند نکته لازم به ذکره :
1- بین بازیکنان تکنیکی با بازیکنایی که قدرت حمل توپ بالایی دارند باید تفاوت قائل شد . از نظر من بازیکنایی مثل دن دیگو ( مارادونا) و مسی بیشتر از اینکه بازیکنان تکنیکی باشند بازیکنهایی هستند که قدرت حمل توپ خیلی بالایی دارند و میبینیم وقتی مسی پا به توپ میشه معمولا با خطا متوقفش میکنند و ضمنا دریبل هایی هم که میزنه مثل رونالدینیو یا کریس رونالدو تکنیکی و آمیخته با حرکات نمایشی چشم نوازنیست بلکه دریبلهای ساده هست که به علت اینکه این بازیکنها کنترلر های قوی ای هستند به ندرت پیش میاد که توپ رو لو بدن .
2
خوب اومدی اینارو کاملا موافقم
البته کریس رونالدو با حرکات نمایشیش 2 نفر بیشتر رو دریبل نکرده ، رونالدینیو هم خیلی بهتر از کریس بوده وبا حرکات نمایشیش بیشتر از 2 نفر رو دریبل زده


ضمن اینکه فکر میکنم باید اول دوران بازیگری مسی هم مثل مارادونا تموم بشه بعد این دوتا رو با هم مقایسه کنیم
منم تا 1 سال پیش فکر میکردم مسی بهترین بازیکن تاریخ جهان هست ، چون بازیهای مارادونا رو ندیده بودم ، در کل مقایسه مارادونا با مسی کاملا اشتباه هست هر کی اون فیلمهایی رو که من دیدم ببینه اینو متوجه میشه ، مارادونا یکی بوده وتکرار نخواهد شد


ا مانند همون گلی که مارادونا 7 نفر رو دریبل زد
مارادونا از این دریبل های 7 تایی خیلی انجام داده

خودخواهی که در مارادونا وجود داشت رو در مسی نمیبینم و و حس میکنم بعضی اوقات مسی بیش از حد میخواد در خدمت تیم باشه

در این مورد میتونم بگم مارادونا همه رو 8 نفر 7 نفرو دریبل زده ویک لقمه آماده برای هم تیمی هاش اماده کرده

در ضمن دریبل های زیدانی رو مارادونا اول انجام داده وبا اون دریبل ها 6 نفرو جا گذاشته ، در مورد مارادونا یه چیز دیگه هم هست اونم اینکه قدرت بدنی وانعطافش هست که مثل کسی میمونه که ژیمناستیک کار کرده یا کونگ فو

خلاصه اگه تو فوتبال بشه از 10 نمره به بازیکنی 10 کامل داد
تکنیک
پاس
ضربه سر
شوت
پای چپ ، پای راست (هر چند دیگو ارماندو مارادونا چپ پا بوده )
ضربه ایستگاهی
حمل توپ
قدرت بدنی
سماجت
و......
اون یه نفر کسی نیست جز مارادونا

shahshahani
26-03-2010, 19:11
هر کی اون فیلمهایی رو که من دیدم ببینه اینو متوجه میشه ، مارادونا یکی بوده وتکرار نخواهد شد
اینقدر فیلم فیلم نکن بابا....
منم خیلی فیلم دیدم. هم از مارادونا هم از زیدان و هم از رونالدینهو...
واقعا زیدان یه چیز دیگست... خواستی میتونم فیلم هامو نشونت بدم.

manreza71
26-03-2010, 19:27
اینقدر فیلم فیلم نکن بابا....
منم خیلی فیلم دیدم. هم از مارادونا هم از زیدان و هم از رونالدینهو...
واقعا زیدان یه چیز دیگست... خواستی میتونم فیلم هامو نشونت بدم.
دوست من ذات ادم طوری هست که به کمال میل داره یعنی هر چیزی که کامل تر باشه انسان بیشتر طرفش میره و اینجا دیگه اختلاف سلیقه ملاک نیست
این مفدمه رو گفتم تا اینارو داشته باشی

اولا دریبل زیدانی رو مارادونا زمانی که تو بوکاجونیورز (باشگاهش تو ارژانتین ) بوده انجام داده به وفور

2- اگه زیدان تو نست با ضربه مستقیم کرنر تو پ رو گل کنه

3- اگه زیدان تو نست با سر تو مسابقه رسمی دریبل بزنه !!!!!!!!

4- اگه زیدان با پاشنه پا رو پایی زد

5- اگه زیدان تو پ رو تو هوا با یه پا استپ کرد و با همون پا تو هوا پاس رو داد

میشه زیدان یا هر کس دیگه ای رو رو با مارادونا مقایسه کرد ، البته به لحاظ شباهت بازی میشه گفت مثلا مسی ، زیدان ، مارادونا ، علی کریمی خودمون با مارادونا مقایسه کرد ، اما هیچ وقت بالاتر از مارادونا کسی نیست ( به اون 5 گزینه خوی تو جه کن

cescjoon
26-03-2010, 19:32
اصلا مارادونا بازیکن اونقدر خوبی که شما میگید نبود.
اتفاقا بازیکن بی فکری بود!
اما هوش زیدان می ارزه به کل مارادونا و غیره هوش عجیبی داشت واقعا
با شعورترین و با هوشترین بازیکن تاریخ بود اصلا نمونش نبوده!
شما برو فیلمهای زیدان بد نیست

mohsen_gh1991
26-03-2010, 19:33
البته با همه این تفاصیل بایدبگم بهترین بازیکن قرن بیست و یک یه هلندیه که اسمشو نمیدونم.

shahshahani
26-03-2010, 19:38
این "هنوز" و "هیچی" خیلی سنگینه. زیدان 22 سالگی در تیم ملی فرانسه چیکار می کرد؟ باشگاهی چیکار می کرد؟ چه عنوان و قیمتی داشت و تواناییش در چه حدی بود؟ اگر در مورد این مسی هیچی نیست رو به کار می برید در مورد زیدان 22 ساله چی میشه گفت؟

زیدان وقتی 22 سالش بود بازیکنان بزرگی تو تیم ملی فرانسه بازی میکردن و هیچ مربیی نمیومد اونا رو بزاره کنار و زیدان رو دعوت کنه به تیم ملی... اما آرژانتین الان قحط الرجال داره. اگه مسی رو تو این سن دعوت نکنن کیو دعوت بکنن؟ پس این استدلال خیلی استدلال خوبی نیست. در مورد اینکه مسی تو این سن واقعا داره خوب کار میکنه حرفی نیست اما حالا حالا ها مونده تا زیدان بشه. دعوت شدن به تیم ملی مهمه یا لیدر بودن و هدایت تیم ملی؟ مسی هیچ نقشی تو هدایت کردن تیم ملی نداره. اگه یه نفر رو بشه با زیدان از تیم ملی آرژانتین مقایسه کرد اون ریکلمه کبیر هست. اونم خیلی در حد و اندازه های زیدان نیست. یه زمانی همین آقای مارادونا میگفت ریکلمه جانشین منه.... :دی بعد شد ساویولا بعدش توز و حالا هم مسی... :دی

shahshahani
26-03-2010, 19:43
دوست من ذات ادم طوری هست که به کمال میل داره یعنی هر چیزی که کامل تر باشه انسان بیشتر طرفش میره و اینجا دیگه اختلاف سلیقه ملاک نیست
این مفدمه رو گفتم تا اینارو داشته باشی

اولا دریبل زیدانی رو مارادونا زمانی که تو بوکاجونیورز (باشگاهش تو ارژانتین ) بوده انجام داده به وفور

2- اگه زیدان تو نست با ضربه مستقیم کرنر تو پ رو گل کنه

3- اگه زیدان تو نست با سر تو مسابقه رسمی دریبل بزنه !!!!!!!!

4- اگه زیدان با پاشنه پا رو پایی زد

5- اگه زیدان تو پ رو تو هوا با یه پا استپ کرد و با همون پا تو هوا پاس رو داد

میشه زیدان یا هر کس دیگه ای رو رو با مارادونا مقایسه کرد ، البته به لحاظ شباهت بازی میشه گفت مثلا مسی ، زیدان ، مارادونا ، علی کریمی خودمون با مارادونا مقایسه کرد ، اما هیچ وقت بالاتر از مارادونا کسی نیست ( به اون 5 گزینه خوی تو جه کن

زمین فوتبال جای بازی حرفه ایه نه جنگولک بازی... اگه زیدان این کارا رو انجام نداده یا فیلمی از این کارای زیدان نیست دلیل نمیشه که نمیتونه انجام بده یا مارادونا بهتر از زیدانه...

اگه به اینها میگی دلیل پس بزار منم دلیل خودم رو بگم :

وقتی مارادونا مثل زیدان بعد از خداحافظی از فوتبال و برگشت دوباره به میادین تو جام جهانی تونست یه تنه مقابل 8 نفر از بهترین هافبک ها و مهاجم های دنیا ( رونالدینهو + کاکا + جونینیو + رونالدو + آدریانو + روبینهو + گیلبرتو سیلوا + زی روبرتو ) تو یه بازی بایسته و اونا رو له کنه اونوقت من میگم مارادونا بهترین بازیکن جهانه...

manreza71
26-03-2010, 19:45
اصلا مارادونا بازیکن اونقدر خوبی که شما میگید نبود.
اتفاقا بازیکن بی فکری بود!
اما هوش زیدان می ارزه به کل مارادونا و غیره هوش عجیبی داشت واقعا
با شعورترین و با هوشترین بازیکن تاریخ بود اصلا نمونش نبوده!
شما برو فیلمهای زیدان بد نیست

از تو ضیحات جامع و کامل شما ممنونم
دوست من خیلی بار فنی تایپیکت پایین بود ، حداقل یه مثداقی ، تحلیلی چیزی میگفتی


البته با همه این تفاصیل بایدبگم بهترین بازیکن قرن بیست و یک یه هلندیه که اسمشو نمیدونم.
من اینو از شما شنیدم ، همه میدونن اسطوره فوتبال جهان مارادونای کبیر هست


در مورد زیدان و مسی من زیدان رو بیشتر می پسندم اما در کل مارادونا رو دست نداره

اینم یه عکس از مارادونا که مربوط به سال 1982 هست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

shahshahani
26-03-2010, 19:58
در مورد زیدان و مسی من زیدان رو بیشتر می پسندم اما در کل مارادونا رو دست نداره

اینم یه عکس از مارادونا که مربوط به سال 1982 هست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

باز خوبه تو یه نقطه تفاهم داریم اونم اینکه زیدان بهتر از مسی هست :دی
یه سوال ؟

چرا 6 تا بازیکن چپیدن بغل هم؟ اگه ضربه ایستگاهی هم باشه باید تو یه خط وایسن نه اینکه بصورت کپه در بیان؟ :blink:

manreza71
26-03-2010, 20:52
زمین فوتبال جای بازی حرفه ایه نه جنگولک بازی... اگه زیدان این کارا رو انجام نداده یا فیلمی از این کارای زیدان نیست دلیل نمیشه که نمیتونه انجام بده یا مارادونا بهتر از زیدانه...

اون 5 تا که من گفتم ربطی به جنگجو و... نداشت همش فوتبالی بود که فقط از مارادونا دیده شده ولا غیر
در مورد جنگجویی هم بگم که هر دو یکم جننگجو هم بودن زیدان که تو جام جهانی 2006 با کله زد تو شکم ماتراتزی بیشرف ، مارادونا هم زمانی که تو بارسلونا بود تو بازی با اتلتیک بیلبائو با 4 نفر به شدت کتک کاری کرد که یکیشونو بیهوش کرد :31:

اگه به اینها میگی دلیل پس بزار منم دلیل خودم رو بگم :

وقتی مارادونا مثل زیدان بعد از خداحافظی از فوتبال و برگشت دوباره به میادین تو جام جهانی تونست یه تنه مقابل 8 نفر از بهترین هافبک ها و مهاجم های دنیا ( رونالدینهو + کاکا + جونینیو + رونالدو + آدریانو + روبینهو + گیلبرتو سیلوا + زی روبرتو ) تو یه بازی بایسته و اونا رو له کنه اونوقت من میگم مارادونا بهترین بازیکن جهانه...

مارادونا تو تمام دوران بازیگریش تو اوج بوده وهم یشه بهترین بوده

اون عکس از مارادونا بود

اینم عکس از مارادونای آسیا (علی کریمی خودمون ) این دیگه 6 نفر احاطش کردن


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این مربوط به بازی ایران وایرلند هست که مقدماتی جام جهانی 2002 بود
گزارشگر ایرلندی هم که از بازی کرمی به وجد اومده بود از ته دل داد میزد علی کریمی یک بازیکن معمولی نیست او یک جادوگر هست

nw_nk
26-03-2010, 21:39
1- زیدان وقتی 22 سالش بود بازیکنان بزرگی تو تیم ملی فرانسه بازی میکردن و هیچ مربیی نمیومد اونا رو بزاره کنار و زیدان رو دعوت کنه به تیم ملی...
2- اما آرژانتین الان قحط الرجال داره. اگه مسی رو تو این سن دعوت نکنن کیو دعوت بکنن؟ پس این استدلال خیلی استدلال خوبی نیست. در مورد اینکه مسی تو این سن واقعا داره خوب کار میکنه حرفی نیست اما حالا حالا ها مونده تا زیدان بشه.
3- دعوت شدن به تیم ملی مهمه یا لیدر بودن و هدایت تیم ملی؟ مسی هیچ نقشی تو هدایت کردن تیم ملی نداره. اگه یه نفر رو بشه با زیدان از تیم ملی آرژانتین مقایسه کرد اون ریکلمه کبیر هست. اونم خیلی در حد و اندازه های زیدان نیست. یه زمانی همین آقای مارادونا میگفت ریکلمه جانشین منه.... :دی بعد شد ساویولا بعدش توز و حالا هم مسی... :دی

1- این چه بهونه ایه؟ اونم فرانسه ای که اوت شد و حتی به رقابت های جام جهانی نرسید. در پست مشابه که هیچی, از 11 بازیکن فرانسه حتی یک نفر جز سه تای برتر جهان نبود که بخواد جای زیدانو تنگ کنه. در ضمن در باشگاهش که بازی می کرد و مقدار تواناییش دیده میشد. لابد باشگاه های بزرگ جهان هم از ستاره اشباع شده بودن که تمایلی برای خرید زیدان در اون سن نداشتن. دست بردارید, خوب توانایی نشون نداده که خواسته بشه. مقایسه کنید با ارزش مسی حاضر که قدرتی نیست نخوادش. اونم به چه قیمتی. حتی ونگر با اون سیاست های آرسنال وقتی صحبت نقد خرید بازیکن میشه میگه اگر مسی برای فروش بود یه چیزی, حتی با قیمت گزاف.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
2- نسبت به مسی کم لطفی می کنید. برای بهترین بازیکن فعلی جهان (طبق 1- عنوان رسمی فیفا 2- آمار و رنکینگ معتبر 3- احتمالا رای دست اندرکاران و علاقه مندان به فوتبال *) فرقی میکنه که قحط الرجال باشه یا فراوانی ستاره در آرژانتین؟ البته از مربی ایرانی بعید نیست همچین بازیکنی رو بزاره بیرون.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
(* دست اندرکاران مثل بازیکنان و مربیانی که در برابر بارسلونا قرار میگیرن و نظرشون رو اعلام می کنند. علاقه مندان هم مثل نظر سنجی های اینترنتی حتی به صورت تایید و رد.)
3- اول مثل اینکه اطلاع داشتید اما الان نه. زیدان 22 ساله لیدر فرانسه بوده؟ الان داشتیم صحبت می کردیم که قبلش بازی هم نمیکرده چه برسه به لیدری. در ضمن خصوصیت بازیکنا و پستهاشون فرق میکنه. از نظر شما بهترین بازیکن باید لیدر باشه؟ یکی دیگه از دوستان انتظار داشت بازی ساز باشه! شاید یکی هم بگه مهاجم نوک باشه و فقط تا میتونه گل بزنه. (واضحه که اشاره به مسی نیست!)

L.A.M.P.A.R.D
26-03-2010, 22:00
ابدا و اصلا:13:.............حداقل تا الان که نشده..........شاید در اینده بشه

alireza fatemi
26-03-2010, 22:23
4- اگه زیدان با پاشنه پا رو پایی زد
روپایی زدن چه ربطی به فوتبال داره؟! آدمایی هستن که توی تیمه محله هم راشون نمی دن ولی با پاشنه که سهله با پشت رونشون رو پایی می زنن(البته اگه رو پایی حساب بشه:دی)


5- اگه زیدان تو پ رو تو هوا با یه پا استپ کرد و با همون پا تو هوا پاس رو داد
اصلا فکرشم نکن که مارادونا توی استپ کردن توپ از زیدان بهتر بوده
استپ کردن زیدان خودش یه فیلمه کامله:46:


اولا دریبل زیدانی رو مارادونا زمانی که تو بوکاجونیورز (باشگاهش تو ارژانتین ) بوده انجام داده به وفور
من دیدم توی بازی های قدیمی برزیل این دریبل رو کسایی میزدن که جای بابای مارادونا بودن
اگه بهش می گن زیدانی به خاطر اینه که هم به زیبایی ازش استفاده می کرد هم زیباتر از بقیه میزد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این عکس هم احتمال میدم یه ضربه ایستگاهی سمت چپ تصویر اتفاق افتاده بوده و دیوار دفاعی روبروش بوده بعد پاس داده شده به مارادونا و دیوار به این شکل در اومده

manreza71
26-03-2010, 22:32
روپایی زدن چه ربطی به فوتبال داره؟! آدمایی هستن که توی تیمه محله هم راشون نمی دن ولی با پاشنه که سهله با پشت رونشون رو پایی می زنن(البته اگه رو پایی حساب بشه:دی)

آره رو پایی شرط نیست ، اما اگه با روپایی بشه چند نفرو تو مسابقه رسمی دریبل زد اونوقت شرایط فرق میکنه دادا


اصلا فکرشم نکن که مارادونا توی استپ کردن توپ از زیدان بهتر بوده
استپ کردن زیدان خودش یه فیلمه کامله

شما که سنتون قد نمیده چرا خودتو قاطی میکنی

من دیدم توی بازی های قدیمی برزیل این دریبل رو کسایی میزدن که جای بابای مارادونا بودن
اگه لطف کنید اون فیلمی رو که دیدی برای ما هم ،پلود کنید خوب میشد تا بدونیم ایا رو باد هوا حرف میزنی یا راست میگی


اگه بهش می گن زیدانی به خاطر اینه که هم به زیبایی ازش استفاده می کرد هم زیباتر از بقیه میزد


مارا دونا بهتر از همه کس این نو ع دریبل رو زده (دریبل مارادونایی ) تو دربل هاش 6 نفرو با این حرکات جا گذاشته


این عکس هم احتمال میدم یه ضربه ایستگاهی سمت چپ تصویر اتفاق افتاده بوده و دیوار دفاعی روبروش بوده بعد پاس داده شده به مارادونا و دیوار به این شکل در اومده

M A X I M U M
26-03-2010, 22:34
مسي بازيكن خوبيه همونطور كه كريس رونالدو و روني و بقيه بازيكناي خوبين اما بهترين بازيكن تاريخ هيچ كدومشون نيستن

alireza fatemi
26-03-2010, 22:56
آره رو پایی شرط نیست ، اما اگه با روپایی بشه چند نفرو تو مسابقه رسمی دریبل زد اونوقت شرایط فرق میکنه دادا
آره ولی به قابلیت میزان استفاده هم یه دقتی بشه بد نیست

شما که سنتون قد نمیده چرا خودتو قاطی میکنی
ببخشید بابابزرگ، مگه خودت چند سالته که فکر میکنی علامه ی دهری؟!
فکر کردی فقط خودت فیلم دیدی؟! یا اینکه فقط خودت مارادونا رو میشناسی؟!
همه میدونن کی بوده و به کجا رسید، اگه قراره بهترین بازیکن تاریخ بشه باید الگو هم باشه

اگه لطف کنید اون فیلمی رو که دیدی برای ما هم ،پلود کنید خوب میشد تا بدونیم ایا رو باد هوا حرف میزنی یا راست میگی
از tv دیدم (درست صحبت کن ، تا احترامت رو نگه دارم)

مارادونا بهتر از همه کس این نو ع دریبل رو زده (دریبل مارادونایی ) تو دربل هاش 6 نفرو با این حرکات جا گذاشته
شما رو چه حسابی این حرف و میزنی؟!

این عکس هم احتمال میدم یه ضربه ایستگاهی سمت چپ تصویر اتفاق افتاده بوده و دیوار دفاعی روبروش بوده بعد پاس داده شده به مارادونا و دیوار به این شکل در اومده
دریت حدس زدم یا قضیه چیزه دیگه ای بوده؟

S0R3N4
27-03-2010, 00:09
ای بابا
این حرفای مرخرف چیه که میگید
بنظرم کریس رونالدو خیلی سر تر از الانه مسی هست
بازیکن های بهتری هم در گذشته بودن...
مسی شد بازیکن آخه؟

وین رونی
27-03-2010, 07:41
در اینکه مسی بازیکن خوبیه شکی نیست.اما یه نگاه به دریبلهای پله بندازید.لایی زدنهاش
درسته اون زمان دفاع راحت دریبل می خورد اما دریبلهای پله یه چیز دیگست
سال خوبی داشته باشید

amirhoseinmehri
27-03-2010, 10:58
نیست و نخواهد شد

mazzi
27-03-2010, 11:08
مسی اگه یکی دو سال دیگه اینجوری ادامه بده بله بهترین بازیکنی خواهد بود که دنیا به خودش دیده

manreza71
27-03-2010, 12:15
آره ولی به قابلیت میزان استفاده هم یه دقتی بشه بد نیست

اینکه 2 ،3 نفر.و با روپایی دریبل بزنی به نظرم خیلی کافی هست والبته اینو هم بگم که کمتر کسی میتونه این کارو انجام بده

ببخشید بابابزرگ، مگه خودت چند سالته که فکر میکنی علامه ی دهری؟!
بنده هم مثل شما سنم قد نداده بازیهای مارادونا رو ببینم ، اما کلی تحقیق کردم و فیلم دیدم

! یا اینکه فقط خودت مارادونا رو میشناسی؟!
همونطور که گفتم همه اسم مارادونا به گوشمون خورده ، ولی من رفتم ببینم ایا چیزی بارش بوده یا نه که وقتی بازیهاشو دیدم دلم از فوتبال سیاه شد ، چون بازی به سبک کارتون فوتبالیست ها انجام میده

همه میدونن کی بوده و به کجا رسید، اگه قراره بهترین بازیکن تاریخ بشه باید الگو هم باشه
اگه مارادونا بدونه تو قبولش نداری خودش رو میکشه :31:
محظ اطلاع شما بگم که ویدیوهای مارادونا پربیننده ترین ویدیو ها تو سایت ها هستند وبالای 70 ملیون:18: بیننده داره ، یکی از اینا من بودم

از tv دیدم (درست صحبت کن ، تا احترامت رو نگه دارم)
عجب بهانه ای

شما رو چه حسابی این حرف و میزنی؟!
مارادونا 3 بار تونسته این حرکت (مارادونایی ) رو پشت سر هم انجام بده و 5 ،6 نفرو دریبل زده با این حرکت

alireza fatemi
27-03-2010, 12:41
اینکه 2 ،3 نفر.و با روپایی دریبل بزنی به نظرم خیلی کافی هست والبته اینو هم بگم که کمتر کسی میتونه این کارو انجام بده


اگه مارادونا بدونه تو قبولش نداری خودش رو میکشه
اگه بدونه تو قبولش داری از خوشحالی بال در میاره:دی


محظ اطلاع شما بگم که ویدیوهای مارادونا پربیننده ترین ویدیو ها تو سایت ها هستند وبالای 70 ملیون بیننده داره ، یکی از اینا من بودم
اگه یه ویدیو خاص هست لینکش لطف کن ما هم ببینیم


عجب بهانه ای
عجبا:18::18:
دوست داری بگم دارم ولی نمیدم ببینی؟!
وقتی تو یه فیلمی از tv ببینی بعد یه جا در موردش بحث بشه میگی فیلم رو از کجا دیدی؟! (بگو تا ما هم یاد بگیریم:دی)

مارادونا 3 بار تونسته این حرکت (مارادونایی ) رو پشت سر هم انجام بده و 5 ،6 نفرو دریبل زده با این حرکت
توی این همه بازی کردن فقط 3 بار؟! فکر کنم بیشتر از این حرفا بوده
(اینو از کجا دیدی؟! فیلمش بذار تا ما هم ببینیم:دی)

قبلا از مارادونا خوشم میومد ولی وقتی دیدم اینجوری ازش طرفداری می کنی داره حالم ازش بهم میخوره(همینطور علی کریمی):2:

nw_nk
27-03-2010, 13:16
دوستان بحث داره خفن میشه. رعایت کنید و احترام همدیگرو داشته باشید.

ha789di
27-03-2010, 14:13
بی شک مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.......

manreza71
27-03-2010, 16:20
اگه بدونه تو قبولش داری از خوشحالی بال در میاره:دی

نه من که کسی نستم شایدم ناراحت بشه:31:


اگه یه ویدیو خاص هست لینکش لطف کن ما هم ببینیم
وییو خاص نیست جندین ویدیو هست ، شما میتونید به سایت یوتیوب مراجعه کنید وتو قسمت سرچ بنویسید MARADONA اونوقتچندین ویدیو برات بالا میاد که میبینی بالای 70 ملیون بیننده داشته :8:


عجبا[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دوست داری بگم دارم ولی نمیدم ببینی؟!
وقتی تو یه فیلمی از tv ببینی بعد یه جا در موردش بحث بشه میگی فیلم رو از کجا دیدی؟! (بگو تا ما هم یاد بگیریم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
ملت دراز گوش نیستن بابا:31:


توی این همه بازی کردن فقط 3 بار؟! فکر کنم بیشتر از این حرفا بوده
(اینو از کجا دیدی؟! فیلمش بذار تا ما هم ببینیم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
باشه من فیلم از دیگو عزیز میزارم که شامل همه چیز هست تا بدونید مارادونا کی بوده


قبلا از مارادونا خوشم میومد ولی وقتی دیدم اینجوری ازش طرفداری می کنی داره حالم ازش بهم میخوره(همینطور علی کریمی)
حدس میزدم از اینکه به کریمی می گن مارادونای آسیا می سوزی ، وچون با مارادونا مقایسش میکنند از مارادونا هم خوشت نمیاد
عیب نداره فعلا اینو از دایی جونت داشته باش
که به اندازه یک رمان مطلب داره:27:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ناراحت نباش
علی دایی رو هم میشه با اون ترینیدادی وتوباگویی که 69 گل ملی داره (البته تا 4 ماه پیش 69 بود شاید الان تا 80 رفته ) مقایسه کرد :2::2::2:

shahshahani
27-03-2010, 16:57
بابا از مارادونا خوشت میاد برو یه تاپیک یا یه گروه اجتماعی براش درست کن
چرا تاپیک مسی رو خراب میکنی؟
اصلا مارادونا بهترین بازیکن جهان... خوبه؟ راضی شدی؟ ولمون کن بابا...

manreza71
27-03-2010, 17:03
بابا از مارادونا خوشت میاد برو یه تاپیک یا یه گروه اجتماعی براش درست کن
چرا تاپیک مسی رو خراب میکنی؟
اصلا مارادونا بهترین بازیکن جهان... خوبه؟ راضی شدی؟ ولمون کن بابا...
اولا بنده طرفدار مسی هستم به شدت و در حال حاضر اونو بهترین بازیکن دنیا میدونم ، 2سال پیش هم حقش رو خوردن وگرنه مسی خیلی بهتر از رونالدو بود وباید بهترین بازیکن جهان میشد

اما دوست من شما حتما به کلمه تاریخ توجه نکردی
وقتی بحث تاریخ بشه دیگه مارادونا رودست نداره

فقط بارسال 6 جامه با لیو کوچک من
امیدوارم لیو کوچک من همین جوری به موفقیت هاش ادامه بده

masud-000000
27-03-2010, 17:08
مسیـــــی آخرت بازیکنه ولی نه به اندازه مارادونا...(البته فعلا ...چون مســــی هنوز جا داره تا به یه اسطوره تبدیل بشه):11:

namakdoon
27-03-2010, 17:58
من طرفداره رئالم
یادم میاد تا چند سال پیش که رونالدینهو تو بارسلونا بود تو بازی با مادرید هر وثت صاحب توپ میشد من 100% می دونستم که یه خطر بزرگ واسه رئال الان به وجود میاد واقغا فکر می کردم بهترینه ، ولی الانشو ببینین هیــــــــــچ خطری واسه تیم حریف نداره ، الانم این حس یکی از بهترین بازیکن رو در مورد مسی دارم ، ولی باید ببینیم که میتونه ادامه بده یا نه !

manreza71
27-03-2010, 18:08
مسی اگه یکی دو سال دیگه اینجوری ادامه بده بله بهترین بازیکنی خواهد بود که دنیا به خودش دیده

هر کدوم از دوستان که در مورد بهترین بازیکن دنیا چیزی میخوان بگن اول این پست رو ببین ، چون جوابشونو میگیرن


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

pcforlife
27-03-2010, 19:04
من خودم زیدان رو از مسی و مارادونا بیشتر قبول دارم...انصافا زیدان تکرار نشدنیه...
اما انصافا مسی تو این سن و سال کم واقعا اعجوبه ایه... کم بازیکنی پیدا میشه که تو این سن کم این همه افتخارات داشته باشه... حالا حساب کنید اگه مسی با آرژانتین قهرمان جام جهانی بشن، تمامی این عناوین تکمیل میشه... مارادونا هم واقعا در عصر خودش فوق العاده بود... و اگه فوق العاده نبود، به همراه پله به عنوان بهترین بازیکنان قرن فیفا انتخاب نمی شدن...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اما به نظر من چیزی که زیدان و مسی رو برتر از مارادونا جلوه میده، شخصیت، اخلاق و زندگی شخصی اون هاست، شاید اگه یه نظرسنجی بزارن و بگن بین این سه نفر کدومشون محبوب تره، مارادونا آخر بشه...
اما از نظر فنی همشون جایگاه ویژه خودشون رو دارن...
یاعلی:11:

King_90
27-03-2010, 20:33
من خودم زیدان رو از مسی و مارادونا بیشتر قبول دارم...انصافا زیدان تکرار نشدنیه...
اما انصافا مسی تو این سن و سال کم واقعا اعجوبه ایه... کم بازیکنی پیدا میشه که تو این سن کم این همه افتخارات داشته باشه... حالا حساب کنید اگه مسی با آرژانتین قهرمان جام جهانی بشن، تمامی این عناوین تکمیل میشه... مارادونا هم واقعا در عصر خودش فوق العاده بود... و اگه فوق العاده نبود، به همراه پله به عنوان بهترین بازیکنان قرن فیفا انتخاب نمی شدن...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اما به نظر من چیزی که زیدان و مسی رو برتر از مارادونا جلوه میده، شخصیت، اخلاق و زندگی شخصی اون هاست، شاید اگه یه نظرسنجی بزارن و بگن بین این سه نفر کدومشون محبوب تره، مارادونا آخر بشه...
اما از نظر فنی همشون جایگاه ویژه خودشون رو دارن...
یاعلی:11:

راستش حرفت رو کامل قبول دارم غیر از همین جملله که بولد کردم.
مارادونا خییل تو ارژانتین طرفدار داره.جتی با همه این رسوایی هایی که به وجود اورده.
مارادونا یه اسطوره هستش برای ارژانتینیا.اینا همه بازیکنا رو با مارادونا میسنجن.هیچوقت هم به نظره من مسی از ماردونا بالاتر نمی ره
حالا درسه انچنان اخلاق درست حسابی نداره ولی به شخصه من از همه بازیکنها بالاتر می دونمش.
البته بعدش زیدان.:8:

manreza71
27-03-2010, 22:57
من خودم زیدان رو از مسی و مارادونا بیشتر قبول دارم
ببین دوست من اولا مارادونا ومسی وزیدان همگی اجنبی هستند و همگی ما رشون تعصب خاصی نداریم
همه ما هم بازیهای زیدان رو دیدیم هم مسی ولی متاسفانه تو دوره مارادونا نبودیم که ببنیم چه نکرده ، در مورد مارادونا همین رو بگم که هر کی کارتون رویایی فوتبالیست هارو دیده مارادونا رو هم دیده !!!!

منم اول هیچی نمیدونستم در مورد مارادونا ، اما واقعا هر کس بازیهاش رو ببینه نمیدونه از تعجب این بشر چی بگه !!

اما انصافا مسی تو این سن و سال کم واقعا اعجوبه ایه... کم بازیکنی پیدا میشه که تو این سن کم این همه افتخارات داشته باشه
مارادونا هم تو همین سن مسی تو بارسا بوده و همه کار ها رو کرده با این تفاوت که عالی تر بود هر چند مسی هم عالی هست

مارادونا هم واقعا در عصر خودش فوق العاده بود
مارادونا مردی برای همه دورانها هست و به قول خود مسی تا ملیونها سال دیگه کسی جاش رو نمیگیره

اما به نظر من چیزی که زیدان و مسی رو برتر از مارادونا جلوه میده، شخصیت، اخلاق و زندگی شخصی اون هاست، شاید اگه یه نظرسنجی بزارن و بگن بین این سه نفر کدومشون محبوب تره، مارادونا آخر بشه
من کاری به محبوبیت ندارم ، اما به لحاظ فنی مارادونا تک هست بدون شک


.......
تو اخرین بازی مارادونا که بازی خداحافظیش هم بوده یه ورزشگاه 1200000 نفری تماشاگر اومده بوده وهمه از پیر جوان و... گریه کردن وسر رو پایین انداختن و کف زدن چون دونستن تا ابد این اسطوره تکرار نخواهد شد ، مارادونا تا حالا که من تو جریانم 3 تا سرود براش خوندن



مارادونا بهترین بازیکن تاریخ جهان

Retired User
27-03-2010, 23:00
فکر میکنم غیر از یه نفر که حمایت کوکورانه از مارادونا داره بقیه همه قبول دارن که زیدان تا به حال بهترین بازیکن جهان بوده
دوست من شما اگر از مارادونا فیلم دیدی چند تا فیلم هم از زیدان ببین
اونوقت قضاوت خیلی بهتری میتونی بکنی
چند روز پیش هم tv مستندشو پخش کرد
اگر خواستی پی ام بده تا لینک فیملهارو برات بفرستم
---------
اما سوال اصلی
مسی از کجا معلوم که بتونه همینطوری ادامه بده
شاید مثه رونالدینیو بشه(هر چند از اون خیلی بهتره و حواشیش هم خیلی کمتر)
اما اگر بتونه همین روندو حفظ کنه و تو تیم ملیش ستاره بشه(چیزی که الان هیگواینه)
قابلیت این عنوان رو کاملا داره

----------
تو پستا خوندم فیفا مارادونا رو بهترین میدونه
کسی لینک اینو داره؟

alireza fatemi
27-03-2010, 23:07
ملت دراز گوش نیستن بابا
همه که نه ولی بعضیا خودشون رو اینطوری نشون میدن

باشه من فیلم از دیگو عزیز میزارم که شامل همه چیز هست تا بدونید مارادونا کی بوده
نمی خواد زحمت بکشی ، میدونیم مارادونا کی بوده و به کجا رسید


حدس میزدم از اینکه به کریمی می گن مارادونای آسیا می سوزی ، وچون با مارادونا مقایسش میکنند از مارادونا هم خوشت نمیاد
عیب نداره فعلا اینو از دایی جونت داشته باش
که به اندازه یک رمان مطلب داره
ناراحت نباش
علی دایی رو هم میشه با اون ترینیدادی وتوباگویی که 69 گل ملی داره (البته تا 4 ماه پیش 69 بود شاید الان تا 80 رفته ) مقایسه کرد
اول اینکه کریمی رو به عنوان یه بازیکن در سطح بالا قبولش دارم ولی بخاطرش شخصیت کسی رو خورد نمی کنم
تو اگه میتونی خودش رو بکش بالا نه اینکه بقیه رو بیار پایین
از دایی هم خوشم نمیاد ولی بهش توهین نمی کنم چون واسه مملکتم افتخار آفریده

manreza71
27-03-2010, 23:10
فکر میکنم غیر از یه نفر که حمایت کوکورانه از مارادونا داره
؟
داداش من پست قبل منو بخون گفتم همه اینا اجنبی هستند ونیازی به تعصب کورکورانه نیست

بقیه همه قبول دارن که زیدان تا به حال بهترین بازیکن جهان بوده
تا حلا 3 نفر اینو گفتن دوست من ، البته اینا مهم نیست چون فیفا مارادونا رو بهترین بازیکن تاریخ جهان میدونه والبته اسطوره جاودان فوتبال

دوست من شما اگر از مارادونا فیلم دیدی چند تا فیلم هم از زیدان ببین
بنده بازیهای زیدان از وقتی تو یونتوس بوده رو دیدم وخودم هم به خاطر زیدان زمانی طرفدار رئال بودم ، کلی پوستر هم ازش دارم
حالا یه سوال شما فیلمهای مارادونا رو. دیدی یانه ؟؟؟


تو پستا خوندم فیفا مارادونا رو بهترین میدونه
کسی لینک اینو داره؟

نیازی به لینک نیست چون تو روزنامه ، تلویزیون ، رادیو و... همیشه اینو گفتن

manreza71
27-03-2010, 23:15
همه که نه ولی بعضیا خودشون رو اینطوری نشون میدن

اره بعضی ها خودشونو اینجور نشون میدن

ar71
27-03-2010, 23:27
من یکی از طرفداران مسی هستم ولی نه تا اون حد که بهترین بازیکن دنیا باشه آخه کسی که بهترین هست چرا تو آرژانتین هیچکاری نمیتونه بکنه و باید به زور به جام جهانی برسن
مسی تو بارسا فوق العاده هست چون بهترین پاسورا و بهترین مدافعین دنیا اونجا هستن ( ژاوی و اینستا که رکود پاس گل رو دارن و پویول و آلوس که دیگه . . . )

ولی بد نیست یه نگاهی به رونالدو بندازین اونم تو همین سن و سال توفان به پا کرد و یه تنه منچستر رو تو یه سال به 4 جام رسوند - البته با کمک رونی - و حالا هم تو مادرید خیلی خوب بازی میکنه ولی اگه تو منچستر میموند مطمئناً رقابتش با مسی دو چندان میشد ولی چیزی که منو دوباره بعد از فروش رونالدو دوباره به فرگوسن علاقمند میکنه اینه که رونی رو ساخته که به نظر من خیلی خیلی از رونالدو مفیدتره و تو چندتا بازی اخیر ستاره بی چون و چرا بازی بوده

پس در حضور بازیکنانی مثل رونی ، ابراهیموویچ ، ژاوی ، رونالدو ، اینستا ، حتی آگوئرو چطور مسی رو با این اطمینالن بهرتین دنیا میدونن !!!

البته در طول تاریخ که هیچکس به پای مارادونا ، پله ، ماتیوس و . . . نمیرسه مگه این که مسی برای سال دوم بهترین دنیا انتخاب بشه که به نظر من اصلاً حقش نیست !

لطفاً عادلانه قضاوت کنید و فقط به خاطر علاقه ای که به بازیکن دارین حرف نزنین

ali7mahdi
27-03-2010, 23:28
از اون سوالاس ها؟خوب معلومه که نه.یه زمانی طرفدارای بارسلونا همین چیزا رو برای رونالدینهو (که به نظر من خیلی از مسی بهتر بود ) میگفتن،ولی وقتی مسی اومد و رونالدینهو یه خورده بد شد یه کاری کردن از بارسا بره.حالا هم مسی باید منتظر همین سرنوشت باشه.مسی؟مسی به زور بتونه امسال هم بهترین بازیکن جهان بشه که نمیشه.2007 و 2008 هم که کریس و کاکا انصافا ازش بهتر بودن(نمیدونم سالشو درست گفتم یا نه).این سالی که بهترین بازیکن شد هم حقش بود.اما امسال تو باشگاهی که رونی ازش بهتر بوده،تو جام جهانی هم باید ببینیم چیکار میکنه.(توی سال های جام جهانی بازیکنی که تیمش فینالیست بشه بهترین بازیکن میشه حتی اگه کل سال هم بد بازی کرده باشه نمونش هم کاناوارو).
شاید اگه میگفتی یکی از 100 بازیکن برتر تاریخ جهان میشد روش فکر کرد.

در ضمن فکر کنم کریس و مسی تقریبا هم سن باشن، مسی چه افتخاری به دست آورده که کریس نتونسته؟

pcforlife
27-03-2010, 23:37
ببین دوست من اولا مارادونا ومسی وزیدان همگی اجنبی هستند و همگی ما رشون تعصب خاصی نداریم
من طرفدار متعصب زیدان یا مارادونا یا هیچ بازیکن دیگه ای نیستم... بچه های فروم و به خصوص اونایی که تو بخش اخبار ورزشی پست میدن میدونن که من همیشه سعی کردم مستند حرف بزنم و پشت بند حرفام دلیل و مدرک بیارم...
اینی هم که میگم زیدان رو دوست دارم، واسه دیدن صرفا چند تا فایل تصویری یا تعریف و تمجید روزنامه و گزارشگر و غیره نیست...
شخصا با دیدن بازی های خیره کننده اش که برای یوونتوس و رئال انجام داد، قبولش دارم... در صورتی که به هیچ وجه طرفدار یوونتوس نیستم و متعصبانه رئال رو دوست ندارم... همینطور هم مسی... از بارسا خوشم نمیاد ولی بازی و رفتار مسی رو تحسین می کنم...
والا من که سنم به زمان بازی مارادونا قد نمیده... ولی اینجور که چند تا بازی ملیش رو از تلویزیون (که قبلنا سر مناسبت هایی مثل همین عید نوروز پخش می کرد) دیدم و گل هاش و دریبل هاش و کارای فردی و گروهیش رو از آرشیو کلیپ های خودم تماشا کردم، معلوم بوده که بازیکن بزرگی بوده...
حالا این دوستمون میگن که کلی از ایشون فیلم دارن (که تا حالا یکیش رو آپ نکردن که ما هم ببینیم و لذت ببریم) و کلی نشستن مقایسه بازی میان مارادونا و مسی و زیدان و کریمی و رونالدو و رونالدینهو و... رو آنالیز کردن، حتما مارادونا به گفته ایشون بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هستند دیگه... من هم حرفی ندارم و قبول می کنم...!:20:


تو پستا خوندم فیفا مارادونا رو بهترین میدونه
کسی لینک اینو داره؟
ببین، فکر کنم این لینک به درد بخور باشه...

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
قربون همتون:11:
یاعلی

manreza71
28-03-2010, 00:10
شخصا با دیدن بازی های خیره کننده اش که برای یوونتوس و رئال انجام داد، قبولش دارم... در صورتی که به هیچ وجه طرفدار یوونتوس نیستم و متعصبانه رئال رو دوست ندارم... همینطور هم مسی... از بارسا خوشم نمیاد ولی بازی و رفتار مسی رو تحسین می کنم...

اینم نظر جمعی از بزرگان در مورد مارادونا

کوین کیگان: «فکر نمی کنم هیچ کس بزرگتر یا کوچکتر از مارادونا وجود داشته باشد!»

میشل پلاتینی: «آنچه زیدان با توپ انجام می دهد مارادونا می تواند با یک پرتقال انجام دهد.»


سر بابی رابسون : «با مارادونا، آرسنال هم می توانست قهرمان جهان شود.»

یورگن کلینزمن : «مارادونا بازیکنی بود که همیشه تحسین اش کرده ام. او هنرمندی بود که تمام حرکاتش در زمین با خلاقیت و زیبایی همراه بود.»


حالا این دوستمون میگن که کلی از ایشون فیلم دارن (که تا حالا یکیش رو آپ نکردن که ما هم ببینیم و لذت ببریم) و کلی نشستن مقایسه بازی میان مارادونا و مسی و زیدان و کریمی و رونالدو و رونالدینهو و... رو آنالیز کردن، حتما مارادونا به گفته ایشون بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هستند دیگه... من هم حرفی ندارم و قبول می کنم...!به گفته من نیست به نظر سنجی فیفاست

بهتر گل جهان رو هم مال مارادونا هست که تو بازی با انگلیس که 7 ،8 نفرو دریبل زد فیفا انتخاب کرده

باشه فیلم هم میزارم اما بعد از 13 چون من دیال اپ هستم و کافی نت ها هم تعطیلن

King_90
29-03-2010, 14:10
اینم نظر جمعی از بزرگان در مورد مارادونا


به گفته من نیست به نظر سنجی فیفاست

بهتر گل جهان رو هم مال مارادونا هست که تو بازی با انگلیس که 7 ،8 نفرو دریبل زد فیفا انتخاب کرده



من خودم ماردونا از همه بیشتر دوست دارم.بعدش هم زیدان.
اما اون بازی 6 تا دقیقا جا گذاشت که رکورد رو زد.همچنان هم همچین صحنه ای نبوده.:10:

Ali_BlueBoy
29-03-2010, 19:36
اقا در اینکه مسی بازیکن فوق اعاده ایه که شکی نیست......

ولی معمولا بهترین بازیکن های جهان از اون هایی انتخاب میشن که توی بازی های ملی می درخشن......

مثل همین پله یا مارادونا یا کرایوف یا بکن بائور و... خیلی های دیگه....

ولی بازیکن هایی مثل ژرژ وه آ یا گیگز یا خیلی های دیگه اصلا تو این فهرست نیستن....
حتی خود پله گفته به نظر من بهترین بازیکن دنیا دی استفانوئه .ولی چون بازی ملی نداشته هیچ وقت انتخاب نشده.....

و مسی هم تا الان که تو تیم ملیش گند زده رسما......ولی بازیکنی مثل زیدان و امثالش هم تو تیم ملیش و هم باشگاهش.فوق العاده بودن...و مسی باید بتونه به اون حد برسه....نه اینکه بغل 4 تا فوق ستاره ی دیگه خوب بازی کنه

manreza71
29-03-2010, 20:42
اما اون بازی 6 تا دقیقا جا گذاشت که رکورد رو زد.همچنان هم همچین صحنه ای نبوده.:10:
مارادونا از این کارا زیاد کرده
هم تو بوکا جونیورز
هم بارسلونا
هم ناپلولی
هم تیم ملی
یعنی این استثنا نبوده که بگیم یکی انجام داده


و مسی هم تا الان که تو تیم ملیش گند زده رسما......ولی بازیکنی مثل زیدان و امثالش هم تو تیم ملیش و هم باشگاهش.فوق العاده بودن...و مسی باید بتونه به اون حد برسه....نه اینکه بغل 4 تا فوق ستاره ی دیگه خوب بازی کنه

منم موافقم ، رونالدینیو همیشه تو بارسا عالی بود چون ژاوی و اینیستا و کلی بازیکن عالی هم بازیش بودن اما هیچ وقت تو تیم ملی ندرخشید ، البته وقتی به میلان رفت دیگه همه میدونید چه به سرش اومد ، این درحالی بود که رونالدینیو 2 سال پیاپی توپ طلایی اروپا وجهان رو برده بود ، النم مسی همین وضع رو داره

اما مارادونا به تنهایی تیم ملی متوسط ارژانتین رو درسال 1986 قهرمان جام جهانی کرد ، گلی که به نام دست خدا هست و همون گلی که بهترین گل جهان هست رو هم تو همون جام زد

kasra_khan2003
30-03-2010, 17:41
2- کسری خان نکته ای که نوشتید این مسئله رو جواب میده. مسی مهاجمه و زیدان هافبک بود. شاید در حمله و حرکت جناحی مشترک باشن اما در بازیسازی مقایسه درست نیست. هر چند مسی اینکارو هم نسبتا انجام میده. اینکه توپ به مهاجم نمیرسه تقصیر خود مهاجمه؟ کم میاد عقب و دخالت میکنه؟

1.1- این "هنوز" و "هیچی" خیلی سنگینه. زیدان 22 سالگی در تیم ملی فرانسه چیکار می کرد؟ باشگاهی چیکار می کرد؟ چه عنوان و قیمتی داشت و تواناییش در چه حدی بود؟ اگر در مورد این مسی هیچی نیست رو به کار می برید در مورد زیدان 22 ساله چی میشه گفت؟

1.2- در مورد نقش ژاوی که مورد علاقه خود منم هست به آمار گل مسی در بازی هایی که ژاوی مصدوم بود دقت کنید. البته کوتاه مدته و غیر قابل استناد اما این ادعا که شما نقل قولش کردید به نظر من بی ارزشه و پاسخی بهتر از این نداره.

3- دارید از مسی نزدیک 12 سال دیگه صحبت می کنید.

درباره اینکه میگی کم میاد عقب و کم بهش توپ میرسه، دلیل نمیشه دوست من! من دارم میگم، مسی رو میشه کنترل کرد. اما زیدان رو نمیشد! اونم به دلیل پستشون هست.

کلا چون پست بازی فرق میکنه، مقایسه زیدان و مسی خیلی سخت میشه! مثلا مسی رو میشه راحت با مارادونا مقایسه کرد، که به نظر من اصلا در حد مارادونا نیست!!! اصلا! خواهش میکنم فکر نکنین چون رئالی هستم این رو میگم! من فکر میکنم، اونایی که بازی مارادونا رو ندیدن، میان از مسی طرفداری میکنن! اما اگه بازی مارادونا رو دیده باشین ( حداقل از یوتیوب ) و با مسی مقایسه کنین، میبینین که اصلا مارادونا دریبل کردنش یه حال دیگه ای میده:18:

این هم که میگین، مسی سنش کم هست و زیدان از فلان سال مطرح شد، من ربطی درش نمیبینم! ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست! زیدان تو همون چند سال آخر، نشون داد کیه.

وقتی میخوای بود و نبود زیدان رو بفهمی، فقط لازمه تیم فرانسه سال 98 و 2006 رو با فرانسه 2002 مقایسه کنی!!!

به هر حال، مسی اصلا در حد مارادونا نیست! خودش هم که داره میگه میلیون ها سال دیگه هم مثل اون نمیشم، هرچند مقداریش هم بخاطر شکسته نفسی و از این حرفاست:27:


باشه فیلم هم میزارم اما بعد از 13 چون من دیال اپ هستم و کافی نت ها هم تعطیلن

این لینک برای من که قیلتر نیست، خدمت اونایی که هنوز فرق بین مسی و مارادونا رو نمیدونن:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اینم اون گلی که به اینگلیس زد، نکته مهم اینه که مارادونا بهترین های اینگلیس رو دریبل کرد، اما مسی اگر اشتباه نکنم جلو ویارئال اون گل رو زد! یا حالا جلو هر تیم دیگه ای! مهم اینه که اون تیم ملی بود، این یه تیم اسپانیایی! تازه مثلا رئال هم نبود...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

s-b
03-04-2010, 11:45
درباره اینکه میگی کم میاد عقب و کم بهش توپ میرسه، دلیل نمیشه دوست من! من دارم میگم، مسی رو میشه کنترل کرد. اما زیدان رو نمیشد! اونم به دلیل پستشون هست.

کلا چون پست بازی فرق میکنه، مقایسه زیدان و مسی خیلی سخت میشه! مثلا مسی رو میشه راحت با مارادونا مقایسه کرد، که به نظر من اصلا در حد مارادونا نیست!!! اصلا! خواهش میکنم فکر نکنین چون رئالی هستم این رو میگم! من فکر میکنم، اونایی که بازی مارادونا رو ندیدن، میان از مسی طرفداری میکنن! اما اگه بازی مارادونا رو دیده باشین ( حداقل از یوتیوب ) و با مسی مقایسه کنین، میبینین که اصلا مارادونا دریبل کردنش یه حال دیگه ای میده:18:

این هم که میگین، مسی سنش کم هست و زیدان از فلان سال مطرح شد، من ربطی درش نمیبینم! ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست! زیدان تو همون چند سال آخر، نشون داد کیه.

وقتی میخوای بود و نبود زیدان رو بفهمی، فقط لازمه تیم فرانسه سال 98 و 2006 رو با فرانسه 2002 مقایسه کنی!!!

به هر حال، مسی اصلا در حد مارادونا نیست! خودش هم که داره میگه میلیون ها سال دیگه هم مثل اون نمیشم، هرچند مقداریش هم بخاطر شکسته نفسی و از این حرفاست:27:



این لینک برای من که قیلتر نیست، خدمت اونایی که هنوز فرق بین مسی و مارادونا رو نمیدونن:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اینم اون گلی که به اینگلیس زد، نکته مهم اینه که مارادونا بهترین های اینگلیس رو دریبل کرد، اما مسی اگر اشتباه نکنم جلو ویارئال اون گل رو زد! یا حالا جلو هر تیم دیگه ای! مهم اینه که اون تیم ملی بود، این یه تیم اسپانیایی! تازه مثلا رئال هم نبود...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کسری جون کوتاه بیا مسی کجا و اون زیدان کجا مسی اسطورست

kasra_khan2003
03-04-2010, 13:20
کسری جون کوتاه بیا مسی کجا و اون زیدان کجا مسی اسطورست

سامی جان این دیگه از اون حرفا بودا!

ما خودمون رو کشتیم، گلومون رو جر دادیم، یهو از در میای تو میگی اسطوره بود؟:دی

اصلا تعریف اسطوره چیه؟ نمیخوام برم از سایت ویکی پدیا در بیارم، اما مسی اصلا ملاک اسطوره بودن رو نداره.

عزیزم، مسی فقط یه بار بهترین بازیکن جهان و اروپا شده این همه دارین حلوا حلواش میکنین! خوبه اون رونالدینیو هم تو باشگاه شما بودا، اون موقع هم یادمه همین پله و مارادونا تمجیدش میکردن و میگفتن همینجور ادامه بده میشه جانشین ما و از این حرفا!

اما یکی از ملاک های اینکه بهترین باشی، اینه که همیشه بهترین باشی! مسی تازه اول راه هست...

بی باک بی بال
03-04-2010, 18:49
آیا مسی برترین بازیکن تاریخ دنیاست؟

نه
اما می تواند باشد اگه یکم دیگه پیشرفت کنه و مثل رونالدینهو افت شدید نکنه

Stream
03-04-2010, 20:53
و مسی هم تا الان که تو تیم ملیش گند زده رسما......ولی بازیکنی مثل زیدان و امثالش هم تو تیم ملیش و هم باشگاهش.فوق العاده بودن...و مسی باید بتونه به اون حد برسه....نه اینکه بغل 4 تا فوق ستاره ی دیگه خوب بازی کنه



منم موافقم ، رونالدینیو همیشه تو بارسا عالی بود چون ژاوی و اینیستا و کلی بازیکن عالی هم بازیش بودن اما هیچ وقت تو تیم ملی ندرخشید ، البته وقتی به میلان رفت دیگه همه میدونید چه به سرش اومد ، این درحالی بود که رونالدینیو 2 سال پیاپی توپ طلایی اروپا وجهان رو برده بود ، النم مسی همین وضع رو داره




جالبه ... یکی میگه مسی باید توی تیم ملی بدرخشه تا بهترین باشه، یکی میگه توی تیم ملی گند زده ! یکی میگخ زیدان و امثالش توی تیم ملی هم بهترین بودن !!!

شما صبر کنید مسی توی تیم ملی به اندازه زیدان و امثالش بازی کنه، بعد اگه همیشه "گند می زد" بگید بهترین نیست...

یک آمار کوچیک که بد نیست بدونیم!

زیدان
جام جهانی 1990 (18 سالگی): اصلا جزو تیم ملی نبود.
جام جهانی 1994 (22 سالگی): زیدان در دور مقدماتی به تیم ملی دعوت نمی شد، و نهایتا فرانسه هم نتونست به جام جهانی راه پیدا کنه.
جام جهانی 1998 (26 سالگی): با بازی بسیار عالی زیدان قهرمان شد.
جام جهانی 2002 (30 سالگی): با مصدومیت زیدان شروع شد و فرانسه دو بازی بعدی رو باخت. بازی سوم با حضور زیدان باز هم به دانمارک باخت و حذف شد.
جام جهانی 2006 (34 سالگی): با بازی بسیار عالی زیدان دوم شد.
مارادونا
جام جهانی 1978 (18 سالگی): به تیم ملی دعوت نشد و آرژانتین قهرمان شد.
جام جهانی 1982 (22 سالگی): جزو تیم ملی آرژانتین بود، ولی بازیهای فوق العاده درخشانی نداشت و در دور دوم گروهی حذف شدند (اون بازی تاریخی آرژانتین و ایتالیا ...)
جام جهانی 1986 (26 سالگی): فوق ستاره جام جهانی بود و قهرمان شدند.
جام جهانی 1990 (30 سالگی): یکی از بهترین ها بود، و نایب قهرمان شدند.
جام جهانی 1994 (34 سالگی): به خاطر استفاده از داروهای ممنوعه محروم شد.
مسی
جام جهانی 2006 (18 سالگی): در جام جهانی حضور داشت، با اینکه بازیکن ذخیره بود ولی هم گل زد و هم پاس گل داد.
جام جهانی 2010 (22 سالگی): خواهیم دید !
جام جهانی 2014 (26 سالگی): خواهیم دید !
جام جهانی 2018 (30 سالگی): خواهیم دید !
جام جهانی 2022 (34 سالگی): خواهیم دید !
گرچه این مقایسه خیلی غیر منطقیه، ولی من نمی فهمم چطوری بعضی از دوستان از "فوق ستاره" نبودن مسی توی تیم ملی ایراد می گیرند، و مثلا زیدان رو در بازیهای ملی عالی فرض می کنند!

همین زیدان اگه توی 22 سالگی فوق العاده بود، خب دعوت می شد به تیم ملی فرانسه! کدوم یک از این فوق ستاره ها توی 22 سالگی برای تیم ملیشون معجزه می کردن که الان انتظار دارید مسی معجزه کنه؟

دوستان صبر کنید مسی به اندازه اونها بازی کنه، بعد مقایسه کنید آیا بهتر بوده یا نه ! از الان تحت هیچ شرایطی نمیشه گفت آیا مسی نسبت به اونها بازیکن بهتری بوده (خواهد بود..) یا خیر !



اما مارادونا به تنهایی تیم ملی متوسط ارژانتین رو درسال 1986 قهرمان جام جهانی کرد ، گلی که به نام دست خدا هست و همون گلی که بهترین گل جهان هست رو هم تو همون جام زدصبر کنید، شاید همین جام جهانی یا جام 2014 هم مسی به تنهایی آرژانتین رو قهرمان کنه ! و البته اینکه آرژانتین 1986 فقط مارادونا نبود ! (گرچه مارادونا مهمترین نقش رو توی قهرمانی آرژانتین داشت)

در مورد گلی که مارادونا به انگلیس زد، توی اینکه گل فوق العاده ای بود شکی نیست. بعد از پایان دوره بازی مسی می تونیم ببینیم آیا مسی چنین گلی زده یا خیر.



درباره اینکه میگی کم میاد عقب و کم بهش توپ میرسه، دلیل نمیشه دوست من! من دارم میگم، مسی رو میشه کنترل کرد. اما زیدان رو نمیشد! اونم به دلیل پستشون هست. پس با این حساب بهترین بازیساز های دنیا بهتر از بهترین مهاجم های دنیا هستند؟ همونطور که خودتون هم توضیح دادید معیار مقایسه بازیسازها با مهاجم ها متفاوته ...

جام جهانی 1982، آرژانتین و ایتالیا در مرحله دوم گروهی، در اون بازی Claudio Gentile نشون داد مارادونا هم قابل مهار شدن است. زیدان هم همینطور، کم نبوده بازیهایی که زیدان (چه موقعی که در یوونتوس بود، چه موقعی که در رئال بود) در بازی مهار شده باشه.



کلا چون پست بازی فرق میکنه، مقایسه زیدان و مسی خیلی سخت میشه! مثلا مسی رو میشه راحت با مارادونا مقایسه کرد، که به نظر من اصلا در حد مارادونا نیست!!! اصلا! خواهش میکنم فکر نکنین چون رئالی هستم این رو میگم! من فکر میکنم، اونایی که بازی مارادونا رو ندیدن، میان از مسی طرفداری میکنن! اما اگه بازی مارادونا رو دیده باشین ( حداقل از یوتیوب ) و با مسی مقایسه کنین، میبینین که اصلا مارادونا دریبل کردنش یه حال دیگه ای میده:18:اینکه کاملا واضحه، بریم توی یوتیوب سرچ کنیم مارادونا و بهترین حرکت های مارادونا رو در 16 سالی که به طور حرفه ای بازی می کرد، با بهترین حرکت های مسی که در این 4 سال بازی کرده مقایسه کنیم و بگیم مارادونا دریبل کردنش یک حال دیگه ای میده !!! خب باید اینطوری باشه.

دیدن بازیهای مارادونا هم همینطور، بریم بازی انگلیس آرژانتین 1986 یا بقیه بازیهای تاریخی مارادونا رو ببینیم و بگیم این مارادونا بهترین بازیکن تاریخه ... به به چقدر عالی . ولی مارادونا توی این 16 سال فوتبال حرفه ایش توی چند تا از بازیها با اون کیفیت بازی کرد؟ از کجا بدونیم مسی تا آخر دوران فوتبالش بازی ای با اون کیفیت انجام نمیده ؟ تا حالا "مثلا" بازی ناپل و پالرمو سال 1985 رو نگاه کردید ببینید مارادونا اون بازیها رو هم چطوری بازی می کرده ؟ مسلما نه ... همه ما بهترین لحظه های فوتبال مارادونا رو می بینیم و با لحظه های معمولی مسی مقایسه می کنیم! طبق قاعده فوتبال بهترین دوران فوتبال یک بازیکن 22 سالگیش نیست ... صبر کنیم و آماده ترین لیونل مسی رو هم ببینیم و بعد مقایسه کنیم !
+

دریبل کردن فقط یک بخش از فوتباله ... شاید سال 1986 دریبل کردن خیلی خوب نتیجه می داده ولی الان دیگه اینطور نیست. یک بازیکن الان باید تمرکزش رو روی مباحث زیادی بگذاره و باید فاکتورهای زیادی در خودش رو تقویت کنه. دو دهه پیش فوتبال مثل الان پیچیده نبود و بازیکنی در اون زمان اگه بهترین دریبل کن دنیا بود می تونست بهترین بازیکن باشه، الان اصلا اینطوری نیست.

کاری که الان برای مقایسه می تونیم بکنیم اینه که مارادونا سال 1982-1983 رو که در بارسلونا بازی می کرد نگاه کنیم، اون هم نه بهترین بازیها و بازیهای تاریخی ... بازیهای معمولی . و با بازیهای معمولی مسی مقایسه کنیم و ببینیم کدومشون برای تیمشون مفید تر بودن .. من شک دارم در چنین شرایطی رای همه مارادونا باشه :46:



این هم که میگین، مسی سنش کم هست و زیدان از فلان سال مطرح شد، من ربطی درش نمیبینم! ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست! زیدان تو همون چند سال آخر، نشون داد کیه.درسته حق با شماست. ماهی رو هر وقت از آب بگیریم تازه است. زیدان خودش رو توی 25 سالگی به جهان معرفی کرد و توی 26 سالگی بهترین بازیکن دنیا شد، در 28 و 31 سالگی برای بارهای بعدی بهترین بازیکن شد. در 29 سالگی گرون قیمت ترین بازیکن دنیا شد و در 34 سالگی بعد از جام جهانی 2006 خودش رو به عنوان یک اسطوره ثبت کرد. یعنی 8 سال بعد از بهترین بازیکن دنیا شدن !

مسی خودش رو توی 19 سالگی مطرح کرد و توی 21 سالگی بهترین بازیکن دنیا شد. همین الان پر درآمد ترین بازیکن دنیاست و سال آینده هم شانس اول بهترین بازیکن شدنه.

8 سال طول کشید تا زیدان تبدیل به چیزی بشه که الان هست، 8 سال صبر کنید ببینید مسی به کجا می رسه. آیا از الان میشه گفت به قول شما، مسی توی این 12-13 سال باقیمونده از فوتبالش نمی تونه نشون بده کیه ؟


این لینک برای من که قیلتر نیست، خدمت اونایی که هنوز فرق بین مسی و مارادونا رو نمیدونن:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدان شاء الله وقتی مسی هم مثل مارادونا 16 سال فوتبال بازی کرد، بهترین حرکات تاریخ فوتبالش رو در یوتیوب می بینیم و به بچه هامون نشون می دیم! :31: شاید اون موقع هم بازیکن جوانی بود که همه با مسی مقایسه اش بکنند !


اینم اون گلی که به اینگلیس زد، نکته مهم اینه که مارادونا بهترین های اینگلیس رو دریبل کرد، اما مسی اگر اشتباه نکنم جلو ویارئال اون گل رو زد! یا حالا جلو هر تیم دیگه ای! مهم اینه که اون تیم ملی بود، این یه تیم اسپانیایی! تازه مثلا رئال هم نبود...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدقبول دارم گلی که مسی به ختافه زد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] watch%3Fv%3Dhokq-7olthE) در حد گل مارادونا به انگلیس نبود، ولی مانعی برای اینکه مسی چنین گلی رو در آینده نزنه وجود نداره.
+

مارادونا خودش تونست چنین گلی رو جلوی مدافعینی در اون حد تکرار کنه ؟ :دی

-------------------------------------------------
++++++++++++++++++++++++


ببخشید طولانی شد، قصد من این نبود که ارزش بازیکن هایی مثل زیدان و مارادونا رو پایین بیارم یا بگم مسی از اونها بهتره، همونطور که گفتم باید صبر کرد و دید مسی در آینده چه می کنه. مسی با کیفیتی که فعلا نشون میده فکر نمی کنم شکی در بهترین بازیکن حال دنیا بودنش باشه و مطمئنا اگه این کیفیت رو همینطور حفظ کنه در نهایت یکی از بهترین های تاریخ خواهد بود.

برای اینکه ببینیم بهترین بازیکن تاریخ بوده یا خیر، مسلما چند بازی و چند فصل جوابگو نیست. بهترین بازیکن تاریخ باید همیشه بهترین باشه و باید کل دوران فوتبال یک بازیکن رو دید که فعلا در مورد مسی امکان پذیر نیست. چیزی که الان به نظر من واضحه اینه که مسی پتانسل چنین افتخاری رو داره، باید دید می تونه خودش رو به این عنوان برسونه یا خیر.


با عرض معذرت بابت پست طولانی :31:

manreza71
03-04-2010, 21:29
شما صبر کنید مسی توی تیم ملی به اندازه زیدان و امثالش بازی کنه، بعد اگه همیشه "گند می زد" بگید بهترین نیست...

موافقم

مارادوناجام جهانی 1978 (18 سالگی): به تیم ملی دعوت نشد و آرژانتین قهرمان شد.

مارادونا از سال 1979 مارادونا شد


البته اینکه آرژانتین 1986 فقط مارادونا نبود ! (گرچه مارادونا مهمترین نقش رو توی قهرمانی آرژانتین داشت)
همه عالم وآدم میدونند مارادونا آرژانتین که تیم متوسطی بود رو قهرمان جام جهانی 1986 کرده


ولی مارادونا توی این 16 سال فوتبال حرفه ایش توی چند تا از بازیها با اون کیفیت بازی کرد؟

مارادونا که اعجوبه ترین بازیکن تاریخ جهان هست ، همیشه تو اوج بوده ( هر چند به کوکائین اعتیاد داشته ) به قول خودش اگه معتاد نبود به اندازه 3 برابر بیشتر بازی میکرد


تا حالا "مثلا" بازی ناپل و پالرمو سال 1985 رو نگاه کردید ببینید مارادونا اون بازیها رو هم چطوری بازی می کرده
مارادونا قبل اون بازی مصدوم بود
هر چند ناپولی با مارادونا 2 بار قهرمان ایتالیا شد و جام حذفی رو هم برد


دریبل کردن فقط یک بخش از فوتباله ... شاید سال 1986 دریبل کردن خیلی خوب نتیجه می داده ولی الان دیگه اینطور نیست. یک بازیکن الان باید تمرکزش رو روی مباحث زیادی بگذاره و باید فاکتورهای زیادی در خودش رو تقویت کنه. دو دهه پیش فوتبال مثل الان پیچیده نبود و بازیکنی در اون زمان اگه بهترین دریبل کن دنیا بود می تونست بهترین بازیکن باشه، الان اصلا اینطوری نیست.
به نظرم این طور نیست
بازیکنانی مثل مسی ، زیدان ، مارادونا و رونالدینیو هیچ وقت برای هیچ تیمی حتی برای خودشون قابل پیش بینی نیستند !!! و میتونند با تکنیک ناب خودشون همه کار بکنند وروند مسابقه رو عوض کنند


کاری که الان برای مقایسه می تونیم بکنیم اینه که مارادونا سال 1982-1983 رو که در بارسلونا بازی می کرد نگاه کنیم، اون هم نه بهترین بازیها و بازیهای تاریخی ... بازیهای معمولی . و با بازیهای معمولی مسی مقایسه کنیم و ببینیم کدومشون برای تیمشون مفید تر بودن .. من شک دارم در چنین شرایطی رای همه مارادونا باشه

به نظرم مقایسه خوبی هست چون مارادونا بی شک بازم سرتره ، هرچنر مارادونا بیماری هپاتیت داشت و تو بازی با اتلتیک قوزک پاش شکست ومدتها بیرون از زمین بود

اما ادم وقتی برگشتنش به زمین رو میبینه ( وقتی که پای سالمش رو یه خط راه میرفت و با پای چپش که شکسته بود یک دفعه استارت زد )


برای اینکه ببینیم بهترین بازیکن تاریخ بوده یا خیر، مسلما چند بازی و چند فصل جوابگو نیست. بهترین بازیکن تاریخ باید همیشه بهترین باشه و باید کل دوران فوتبال یک بازیکن رو دید که فعلا در مورد مسی امکان پذیر نیست. چیزی که الان به نظر من واضحه اینه که مسی پتانسل چنین افتخاری رو داره، باید دید می تونه خودش رو به این عنوان برسونه یا خیر.
موافقم

kasra_khan2003
04-04-2010, 20:12
دوست عزیز، Strean شما همش از آینده ی نیومده صحبت میکنی! از نقل قول هات هم معلومه که با تعصب داری از مسی حرف میزنی.

چیزی که مشخص هست، اینه که مسی فصل پیش بهترین بود و این فصل هم احتمالا دوباره انتخاب میشه! مخصوصا که تنها رقیب جدیش رونالدو بود و الان رئال از از CL حذف شده.

سوال کاملا واضح هست! نیازی هم به کش دادن نداره: مسی الان اصلا در حد مارادونا نیست! اصلا!

مسی تازه داره ضربه ایستگاهی میزنه! همونطور که گفتم، کیفیت دریبل های مارادونا هم که یه سر و گردن از مسی بالاتر بود.

حالا اینا مهم نیست، لیونل مسی، پتانسیل بهترین شدن رو داره، اما این اصلا کافی نیست، این خیلی کار بزرگی هست که مثل زیدان، تا آخرین روز بهترین باشی! در واقع زیدان تا آخرین روز پیشرفت کرد. حالا دیر شد یا زود، مهم اینه که تاثیر خودش رو گذاشت.

Stream
05-04-2010, 05:30
دوست عزیز، Strean شما همش از آینده ی نیومده صحبت میکنی! از نقل قول هات هم معلومه که با تعصب داری از مسی حرف میزنی.

چیزی که مشخص هست، اینه که مسی فصل پیش بهترین بود و این فصل هم احتمالا دوباره انتخاب میشه! مخصوصا که تنها رقیب جدیش رونالدو بود و الان رئال از از CL حذف شده.

سوال کاملا واضح هست! نیازی هم به کش دادن نداره: مسی الان اصلا در حد مارادونا نیست! اصلا!

مسی تازه داره ضربه ایستگاهی میزنه! همونطور که گفتم، کیفیت دریبل های مارادونا هم که یه سر و گردن از مسی بالاتر بود.

حالا اینا مهم نیست، لیونل مسی، پتانسیل بهترین شدن رو داره، اما این اصلا کافی نیست، این خیلی کار بزرگی هست که مثل زیدان، تا آخرین روز بهترین باشی! در واقع زیدان تا آخرین روز پیشرفت کرد. حالا دیر شد یا زود، مهم اینه که تاثیر خودش رو گذاشت.

سلام
Stream ، نه Strean !

اتفاقا من کسی نیستم که از آینده صحبت می کنم ... مضمون صحبت من این بود که درباره آینده ای که نیومده نمیشه نظر داد (چه مثبت، چه منفی) !

با تعصب از مسی حرف نمی زنم، جایی از صحبت هام هم تعصب بیجا نبوده ... ولی تعصب بی مورد هم روی زیدان یا مارادونا یا بازیکن های دیگه ندارم ... نه مسی رو بین بازیکن های تاریخ "خدا" می بینم و نه جایگاه مارادونا و زیدان رو غیر قابل دسترسی.

من هم با شما موافقم، مسی در حال حاضر به خوبی "مارادونا در فرم ایده آل" نیست و باهاش هم خیلی فاصله داره، ولی وقتی مسی هنوز 10-12 سال دیگه از عمر فوتبالش باقی مونده درباره آینده اش نظر نمی دم، میگم باید صبر کرد و دید چکار می کنه ! این همه فرصت برای پیشرفت برای پر کردن چنین فاصله ای کافیه! اگه مسی الان 30 سالش بود که این رو نمی گفتم.

اینکه الان یکی بیاد و بگه مسی بهترین بازیکن تاریخه کاملا بی پایه و اساسه ... ولی اینکه یک نفر احتمال اینکه مسی در آینده به این عنوان برسه رو هم صفر بدونه، باز هم به همون اندازه بی پایه و اساسه.

شما خودت هم می گی مسی پتانسیلش رو داره، و کاملا هم مشخصه کار سختی هست..، اینکه بگیم مسی اصلا در حد زیدان نیست چون زیدان تا آخرین روزش پیشرفت کرد واقعا خنده داره، مثل اینه که توی یک مسابقه تیر اندازی به یک نفر (زیدان) 14 تا تیر بدیم و شش تای اول رو اوت بزنه و 8 تای آخر رو دقیقا وسط هدف، به نفر بعد (مسی) هم 14 تا بدیم و وقتی چهار تای اول رو حتی بهتر از نفر قبلی هم زد، بگیم اون بهتره چون تا آخرش همه رو زد ! :دی


چیزی که تا حالا از مسی دیدیم اینه که سال به سال پیشرفت خیلی خوبی داشته (کافیه مسی حالا رو با مسی 2006 مقایسه کنید) و این پیشرفت مداوم بوده ، مسی اگه این روال پیشرفت مداوم رو حفظ کنه به نظر من می تونه حتی بالاتر از مارادونا هم بایسته . باید صبر کنیم و ببینیم حفظ می کنه یا نه ؛ نه اینکه فرض کنیم مسی تا آخر دوران فوتبالش همین می مونه که الان هست.


امیدوارم متوجه منظورم (اشتباه بودن این مقایسه ها) شده باشید.

H A M A S
05-04-2010, 08:17
اینکه الان یکی بیاد و بگه مسی بهترین بازیکن تاریخه کاملا بی پایه و اساسه ...
تموم شد رفت
ما هم منظورمون همینه
چون مسی تا الان چکار کرده که بهترین بازیکن تاریخ باشه؟

ramin1988
05-04-2010, 12:04
مسی عالی هست و رونالدو یه چیز دیگه بود ...............

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

yashgin128
05-04-2010, 16:19
بهترین بازیکن تاریخ حتما حتما مارادونا هست چون با مشاهده بازی این بازیکن گریم میگیره یعنی یه حسی تو بازیش هست ک الان تو بازی مسی نمیبینید(نمیدونم شاید اسم اون حس خونسردی باشه)به هر ترتیب مسی شاید تو این قرن بهترین باشه ولی در کل ادوار نه.اگه مسی امسال بتونه ارژانتین رو قهرمان کنه اون هم با وجود بازیکنان خوب ارژانتینی میشه قبول کرد ولی ....
درکل مارادونا یه چیزی دیگه هست برای من .
بچه ها چرا کلوپ ارژانتین تو این تایپیک نیست؟
دنیا فقط ابی و سفید ارژانتین

kasra_khan2003
05-04-2010, 23:41
سلام
Stream ، نه Strean !

اتفاقا من کسی نیستم که از آینده صحبت می کنم ... مضمون صحبت من این بود که درباره آینده ای که نیومده نمیشه نظر داد (چه مثبت، چه منفی) !

با تعصب از مسی حرف نمی زنم، جایی از صحبت هام هم تعصب بیجا نبوده ... ولی تعصب بی مورد هم روی زیدان یا مارادونا یا بازیکن های دیگه ندارم ... نه مسی رو بین بازیکن های تاریخ "خدا" می بینم و نه جایگاه مارادونا و زیدان رو غیر قابل دسترسی.

من هم با شما موافقم، مسی در حال حاضر به خوبی "مارادونا در فرم ایده آل" نیست و باهاش هم خیلی فاصله داره، ولی وقتی مسی هنوز 10-12 سال دیگه از عمر فوتبالش باقی مونده درباره آینده اش نظر نمی دم، میگم باید صبر کرد و دید چکار می کنه ! این همه فرصت برای پیشرفت برای پر کردن چنین فاصله ای کافیه! اگه مسی الان 30 سالش بود که این رو نمی گفتم.

اینکه الان یکی بیاد و بگه مسی بهترین بازیکن تاریخه کاملا بی پایه و اساسه ... ولی اینکه یک نفر احتمال اینکه مسی در آینده به این عنوان برسه رو هم صفر بدونه، باز هم به همون اندازه بی پایه و اساسه.

شما خودت هم می گی مسی پتانسیلش رو داره، و کاملا هم مشخصه کار سختی هست..، اینکه بگیم مسی اصلا در حد زیدان نیست چون زیدان تا آخرین روزش پیشرفت کرد واقعا خنده داره، مثل اینه که توی یک مسابقه تیر اندازی به یک نفر (زیدان) 14 تا تیر بدیم و شش تای اول رو اوت بزنه و 8 تای آخر رو دقیقا وسط هدف، به نفر بعد (مسی) هم 14 تا بدیم و وقتی چهار تای اول رو حتی بهتر از نفر قبلی هم زد، بگیم اون بهتره چون تا آخرش همه رو زد ! :دی


چیزی که تا حالا از مسی دیدیم اینه که سال به سال پیشرفت خیلی خوبی داشته (کافیه مسی حالا رو با مسی 2006 مقایسه کنید) و این پیشرفت مداوم بوده ، مسی اگه این روال پیشرفت مداوم رو حفظ کنه به نظر من می تونه حتی بالاتر از مارادونا هم بایسته . باید صبر کنیم و ببینیم حفظ می کنه یا نه ؛ نه اینکه فرض کنیم مسی تا آخر دوران فوتبالش همین می مونه که الان هست.


امیدوارم متوجه منظورم (اشتباه بودن این مقایسه ها) شده باشید.

دوست عزیز! حرف خنده داری میزنیدا، شما تعصب سر مسی داره ازت میریزه! بعد میگی تعصب ندارم!

وقتی اینجوری حرف میزنی، کاملا مشخص هست:


جام جهانی 2006 (18 سالگی): در جام جهانی حضور داشت، با اینکه بازیکن ذخیره بود ولی هم گل زد و هم پاس گل داد.
جام جهانی 2010 (22 سالگی): خواهیم دید !
جام جهانی 2014 (26 سالگی): خواهیم دید !
جام جهانی 2018 (30 سالگی): خواهیم دید !
جام جهانی 2022 (34 سالگی): خواهیم دید !

مثال تیراندازیت هم که آخرش بود. خیلی از بازیکنا اومدن سریع به اوج رسیدن و به همون سرعت هم افت کردن! اما شما یه جور حرف میزنی که انگار از آینده اومدی و شک نداری مسی از نهایت پتانسیلش استفاده میکنه!!!

به نظر من همون رونالدینیو، اگه افت نمیکرد، 100 برابر مسی بود. اما دیدیم که چی شد!

mmiladd
05-04-2010, 23:44
شما شک نکن..!

Stream
06-04-2010, 06:04
دوست عزیز! حرف خنده داری میزنیدا، شما تعصب سر مسی داره ازت میریزه! بعد میگی تعصب ندارم!



دوست من، فکر می کنم شما تعصب خاص "آنتی مسی" داشته باشید. احیانا طرفدار رئال نیستید؟ :دی [شوخی]



وقتی اینجوری حرف میزنی، کاملا مشخص هست:اگه جایی گفتم "خواهیم دید" ، به قصد طعنه زدن و کنایه نبوده ... واقعا به معنی بوده که باید صبر کنیم و ببینیم و بعد نظر بدیم (چه مثبت، چه منفی) . شما که این "خواهیم دید" خیلی چشمتون رو گرفته احتمالا این جمله ها رو هم در پست های قبلی من دیدید:




دوستان صبر کنید مسی به اندازه اونها بازی کنه، بعد مقایسه کنید آیا بهتر بوده یا نه ! از الان تحت هیچ شرایطی نمیشه گفت آیا مسی نسبت به اونها بازیکن بهتری بوده (خواهد بود..) یا خیر !

ببخشید طولانی شد، قصد من این نبود که ارزش بازیکن هایی مثل زیدان و مارادونا رو پایین بیارم یا بگم مسی از اونها بهتره، همونطور که گفتم باید صبر کرد و دید مسی در آینده چه می کنه.

برای اینکه ببینیم بهترین بازیکن تاریخ بوده یا خیر، مسلما چند بازی و چند فصل جوابگو نیست. بهترین بازیکن تاریخ باید همیشه بهترین باشه و باید کل دوران فوتبال یک بازیکن رو دید که فعلا در مورد مسی امکان پذیر نیست.

ولی وقتی مسی هنوز 10-12 سال دیگه از عمر فوتبالش باقی مونده درباره آینده اش نظر نمی دم، میگم باید صبر کرد و دید چکار می کنه !

اینکه الان یکی بیاد و بگه مسی بهترین بازیکن تاریخه کاملا بی پایه و اساسه ...


کافیه به جای پیدا کردن یک کلمه توی چندین خط نوشته های من مضمون کلی نوشته ها رو بخونید! شما احتمالا چون نسبت به مسی تعصب منفی دارید صحبت های بی طرف من رو تعصب می بینید. :46:



مثال تیراندازیت هم که آخرش بود. خیلی از بازیکنا اومدن سریع به اوج رسیدن و به همون سرعت هم افت کردن! اما شما یه جور حرف میزنی که انگار از آینده اومدی و شک نداری مسی از نهایت پتانسیلش استفاده میکنه!!!بله درسته، یکی دیگه از دلایلی که من مرتب میگم باید صبر کنیم همینه ... کسی آینده رو ندیده شاید مسی هم افت کرد، شاید هم همینطور پیشرفتش رو ادامه داد.

من مطمئن نیستم مسی حتما پیشرفت می کنه، برای همین برای بار n ام میگم باید صبر کنیم و ببینیم، شما به این می گید تعصب، نکنه شما خبر دارید مسی افت می کنه ؟



به نظر من همون رونالدینیو، اگه افت نمیکرد، 100 برابر مسی بود. اما دیدیم که چی شد!رونالدینیو بازیکن خیلی خوبی بود، و افتش هم ناامید کننده بود... اگه افت نمی کرد بدون شک یکی از بهترین های تاریخ می شد، این مورد هم حرف من درباره "صبر کنیم و ببینیم" رو تایید می کنه، سال 2005 هم خیلی ها رونالدینیو رو یکی از بهترین های تاریخ می دونستند ولی دیدیم که اینطور نشد. در مورد مسی هم همینطوره، شاید بشه شاید نشه... باید صبر کنیم و ببینیم. رونالدینیو پتانسیل یکی از بهترین ها بودن رو داشت ولی نشد، مسی هم پتانسیلش رو شاید بیشتر از رونالدینیو هم داره و باید دید چه می کنه.

اگه شما به این میگید تعصب، من حرفی ندارم ! :31:

kasra_khan2003
06-04-2010, 12:28
دوست من، فکر می کنم شما تعصب خاص "آنتی مسی" داشته باشید. احیانا طرفدار رئال نیستید؟ :دی [شوخی]


اگه جایی گفتم "خواهیم دید" ، به قصد طعنه زدن و کنایه نبوده ... واقعا به معنی بوده که باید صبر کنیم و ببینیم و بعد نظر بدیم (چه مثبت، چه منفی) . شما که این "خواهیم دید" خیلی چشمتون رو گرفته احتمالا این جمله ها رو هم در پست های قبلی من دیدید:




دوستان صبر کنید مسی به اندازه اونها بازی کنه، بعد مقایسه کنید آیا بهتر بوده یا نه ! از الان تحت هیچ شرایطی نمیشه گفت آیا مسی نسبت به اونها بازیکن بهتری بوده (خواهد بود..) یا خیر !

ببخشید طولانی شد، قصد من این نبود که ارزش بازیکن هایی مثل زیدان و مارادونا رو پایین بیارم یا بگم مسی از اونها بهتره، همونطور که گفتم باید صبر کرد و دید مسی در آینده چه می کنه.

برای اینکه ببینیم بهترین بازیکن تاریخ بوده یا خیر، مسلما چند بازی و چند فصل جوابگو نیست. بهترین بازیکن تاریخ باید همیشه بهترین باشه و باید کل دوران فوتبال یک بازیکن رو دید که فعلا در مورد مسی امکان پذیر نیست.

ولی وقتی مسی هنوز 10-12 سال دیگه از عمر فوتبالش باقی مونده درباره آینده اش نظر نمی دم، میگم باید صبر کرد و دید چکار می کنه !

اینکه الان یکی بیاد و بگه مسی بهترین بازیکن تاریخه کاملا بی پایه و اساسه ...


کافیه به جای پیدا کردن یک کلمه توی چندین خط نوشته های من مضمون کلی نوشته ها رو بخونید! شما احتمالا چون نسبت به مسی تعصب منفی دارید صحبت های بی طرف من رو تعصب می بینید. :46:


بله درسته، یکی دیگه از دلایلی که من مرتب میگم باید صبر کنیم همینه ... کسی آینده رو ندیده شاید مسی هم افت کرد، شاید هم همینطور پیشرفتش رو ادامه داد.

من مطمئن نیستم مسی حتما پیشرفت می کنه، برای همین برای بار n ام میگم باید صبر کنیم و ببینیم، شما به این می گید تعصب، نکنه شما خبر دارید مسی افت می کنه ؟


رونالدینیو بازیکن خیلی خوبی بود، و افتش هم ناامید کننده بود... اگه افت نمی کرد بدون شک یکی از بهترین های تاریخ می شد، این مورد هم حرف من درباره "صبر کنیم و ببینیم" رو تایید می کنه، سال 2005 هم خیلی ها رونالدینیو رو یکی از بهترین های تاریخ می دونستند ولی دیدیم که اینطور نشد. در مورد مسی هم همینطوره، شاید بشه شاید نشه... باید صبر کنیم و ببینیم. رونالدینیو پتانسیل یکی از بهترین ها بودن رو داشت ولی نشد، مسی هم پتانسیلش رو شاید بیشتر از رونالدینیو هم داره و باید دید چه می کنه.

اگه شما به این میگید تعصب، من حرفی ندارم ! :31:

خوب من رد نمیکنم که طرفدار رئال هستم و از هرچی بازیکن بارسایی هست متنفرم:دی

اما عدالت رو هم حفظ میکنم! اگه میخواستم آنتی مسی باشم، تا الان 10 بار اسم رونالدو رو می آوردم و اونو با مسی مقایسه میکردم! من مسی رو خارج از پیراهن بارسا مقایسه کردم.

انصافا این پستتون هم خارج از هرگونه تعصب بود، نه مثل قبلیا:40:

فکر کنم بحث در این باره هم کافی باشه...

nw_nk
06-04-2010, 14:41
ستاره سابق باشگاه بارسلونا در صحبتهایی زبان به تمجید از ستاره آرژانتینی باشگاه کاتالان گشوده است.


سایت گل - دکو، ستاره خط میانی باشگاه چلسی در صحبتهایی زبان به تمجید از مسی گشوده و اعلام کرده که مسی ستاره واقعی تاریخ دنیای فوتبال است.

دکو در صحبتهایی با وب سایت باشگاه اف سی بارسلونا دات کام، گفت:« بارسلونا بازیکنان خوب زیادی دارد ولی علاوه بر همه آنها، بارسا مسی را دارد. هیچ بازیکنی مثل مسی نیست. او کارهای خارق العاده ای انجام می دهد و همیشه به فکر هم تیمی هایش است.او یک ستاره واقعی است.»

این ستاره 32 ساله، در سال 2006 که بارسلونا توانست در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، یکی از ستاره های این تیم بود. او به علاوه در صحبتهایی زبان به تمجید از گواردیولا گشوده است.

دکو ادامه داد:« گواردیولا ذهنیت جدیدی را به بارسلونا آورده. او مربی ای است که از بازیکنان جوان زیادی را به کار می گیرد و به خوبی می داند چطور بهترین راندمان را از شاگردانش بگیرد.اوضاع برای او و تیمش بسیار خوب است و فکر می کنم که او به همین سبک کاری اش ادامه خواهد داد و با بارسلونا تاریخ ساز خواهدشد.»

بارسلونا امشب و در دور برگشت رقابتهای مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میزبان آرسنال خواهد بود و دکو در صحبتهایی اعلام کده که هواداران حاضر در نوکمپ،می تواند نقش پررنگی را در هدایت بارسا به مرحله نیمه نهایی این رقابتها داشته باشد.

دکو در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« در شبهای لیگ قهرمانان اروپا، هواداران می توانند در نوکمپ به بارسلونا روحیه بدهند و همیشه می توانند فشار زیادی را به تیمهای حریف وارد کنند. بارسلونا قطعا در دیدار خانگی اش از فاکتور دیگری نیزبهره می برد.»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/4/6

nw_nk
07-04-2010, 11:36
سايت گل - ممكن است بسياري از علاقه‌مندان و مخاطبان فعلي فوتبال بازي‌هاي ديه‌گو مارادونا سرمربي فعلي تيم ملي آرژانتين كه به طور غير رسمي بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان شناخته مي‌شود را به خاطر نياورند، اما آنها كه در دهه سوم و چهارم زندگي خود هستند، غالبا هنرنمايي‌هاي استثنايي ديه‌گو را در ذهن دارند. ضمن اينكه فيلم‌هاي ساخته شده درباره مارادونا در اين زمينه كمك مي‌كند كه او از ياد نرود و عنوان خود را همچنان حفظ كند. اما يكي دو سالي است كه حتي طرفداران مارادونا درباره اينكه آيا ديه‌گو بهترين بازيكن تاريخ است، دچار ترديد شده‌اند، چرا كه يك بازيكن ديگر به نام ليونل مسي كه اتفاقا مارادونا قهرمان اوست ظهور كرده و در فوتبال مدرن درخششي فوق‌العاده و هميشگي دارد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چهار گل ليونل مسي در مسابقه ديشب بارسا-آرسنال دوباره اين بحث را به راه انداخت كه كدام يك از اين دو مي‌توانند بهترين تاريخ باشند؟ مارادونا كه يك جام جهاني را با درخشش افراطي به آرژانتين هديه كرده، از اين حيث از ليونل پيش است. اما مسي هم حالا تك ستاره تيمي است كه براي دومين‌بار متوالي نامزد اصلي فتح ليگ قهرمانان اروپاست.

شايد كمي زود باشد اما به هر حال دوست داريم نظر شما را در اين زمينه بدانيم. شما ديه‌گو را انتخاب مي‌كنيد يا ليونل جوان را؟ نظر خود را براي ما بنويسيد. لازم به تذكر نيست كه دوستان حتما رعايت انصاف و ادب را بكنند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/4/7

vahidgame
07-04-2010, 15:56
الان توی یه سایتی بودم این خبرو دیدم. فکر کنم به موضوع این تاپیک ارتباط داشته باشه:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ha789di
07-04-2010, 16:34
صحبتهای ونگر در پایان بازی جالب بود میگفت با این بازی مسی منو یاد بازیهای کامپیوتری انداخت.....

deadman3
07-04-2010, 17:16
به نظرتون اگه مسی الان بره توی ناپولی بازی کنه همین اسطوره ای که هست میمونه !!!؟

یا اصلا چرا راه دور بریم همین آرژانتین عزیز خودمون ! مسی بارسلون همون مسی آرژانیتنه؟

اما مارادونای آرجنتينوس جونيورز و بوکاجونیورز و بارسلون و ناپولی و ارژانیتن همش یکی بودن .

من عاشق مسی ام . اصلا بعداز حذف تیم ملی کشورمون از جام جهانی ! ( با تشکر از تمامی عزیزان و زحمت کشانی که در آن مهم ! ما را یاری نمودن . و چاکر آقای دایی و دوستان ) تنها چیزی که امید رو برای دیدن بازی ها تو من زنده نگه میداره همین مسیه .

اما کسایی که معتقدن مسی در مجموع بازیکن ایده آل تریه نسبت به ماردونا از خودشون بپرسن که من چند تا از بازی های ماردونا رو بطور کامل دیدم . چند تا از گل هاش رو دیدم . چند تا از پاس گل هاش رو دیدم . چند تا از حرکات اعجوبه وارش با توپ رو دیدم . چند تا از دعواها و بزن بزن هاش رو دیدم !!! . چند بار گریه هاش رو دیدم ! بعد متوجه میشید چی شد که ماردونا شد ماردونا و با تمامی اتفاقات تیره و تار زندگیش هنوز توی کشورش میپرستنش .

mehrdadb3
07-04-2010, 17:42
به نظرتون اگه مسی الان بره توی ناپولی بازی کنه همین اسطوره ای که هست میمونه !!!؟

یا اصلا چرا راه دور بریم همین آرژانتین عزیز خودمون ! مسی بارسلون همون مسی آرژانیتنه؟

اما مارادونای آرجنتينوس جونيورز و بوکاجونیورز و بارسلون و ناپولی و ارژانیتن همش یکی بودن .

من عاشق مسی ام . اصلا بعداز حذف تیم ملی کشورمون از جام جهانی ! ( با تشکر از تمامی عزیزان و زحمت کشانی که در آن مهم ! ما را یاری نمودن . و چاکر آقای دایی و دوستان ) تنها چیزی که امید رو برای دیدن بازی ها تو من زنده نگه میداره همین مسیه .

اما کسایی که معتقدن مسی در مجموع بازیکن ایده آل تریه نسبت به ماردونا از خودشون بپرسن که من چند تا از بازی های ماردونا رو بطور کامل دیدم . چند تا از گل هاش رو دیدم . چند تا از پاس گل هاش رو دیدم . چند تا از حرکات اعجوبه وارش با توپ رو دیدم . چند تا از دعواها و بزن بزن هاش رو دیدم !!! . چند بار گریه هاش رو دیدم ! بعد متوجه میشید چی شد که ماردونا شد ماردونا و با تمامی اتفاقات تیره و تار زندگیش هنوز توی کشورش میپرستنش .

منم با شما موافقم

ha789di
07-04-2010, 18:16
به نظرتون اگه مسی الان بره توی ناپولی بازی کنه همین اسطوره ای که هست میمونه !!!؟

یا اصلا چرا راه دور بریم همین آرژانتین عزیز خودمون ! مسی بارسلون همون مسی آرژانیتنه؟

اما مارادونای آرجنتينوس جونيورز و بوکاجونیورز و بارسلون و ناپولی و ارژانیتن همش یکی بودن .

من عاشق مسی ام . اصلا بعداز حذف تیم ملی کشورمون از جام جهانی ! ( با تشکر از تمامی عزیزان و زحمت کشانی که در آن مهم ! ما را یاری نمودن . و چاکر آقای دایی و دوستان ) تنها چیزی که امید رو برای دیدن بازی ها تو من زنده نگه میداره همین مسیه .

اما کسایی که معتقدن مسی در مجموع بازیکن ایده آل تریه نسبت به ماردونا از خودشون بپرسن که من چند تا از بازی های ماردونا رو بطور کامل دیدم . چند تا از گل هاش رو دیدم . چند تا از پاس گل هاش رو دیدم . چند تا از حرکات اعجوبه وارش با توپ رو دیدم . چند تا از دعواها و بزن بزن هاش رو دیدم !!! . چند بار گریه هاش رو دیدم ! بعد متوجه میشید چی شد که ماردونا شد ماردونا و با تمامی اتفاقات تیره و تار زندگیش هنوز توی کشورش میپرستنش .

منم موافقم با شما....

manreza71
07-04-2010, 19:46
الن تو این دوره زمونه هر جا بری ماهواره وتلویزیون هست

فکر میکنید مردم ما از چه سالی تلویزیون رنگی داشتن

نهایتا از سال 94 به بعد ، تازه اون موقع هم تب فوتبال داغ نبوده ،

مارادونا بهترین واعجوبه ترین بازیکن تاریخ جهان هست ونیازی به نظر سنجی هم نداره

mmiladd
07-04-2010, 19:49
اگه مسی همین طوری ادامه بده می تونه چند سال دیگه بهترین باشه..

ولی فعلن مارادو

manreza71
07-04-2010, 19:51
البته یه جور میشه منصافانهاین مقایسه رو انجام داد
اونم اینکه به همه فوتبالدوستان فیلم بازیهای مارادونا رو بدن
تابدونن مارادونا کیه

من خودم طرفدار بارسا ومسی هستم . کلی دیشب براش حال کردم
اما وقتی فیلم بازیهای مارادونا رو میبینم دیگه ثضیه فرق داره

چون مارادذونا واقعا تک و اعجوبه هست .هیچ کسی به پاش تا تاریخ هست نمیرسه

kasra_khan2003
07-04-2010, 20:06
این بحث قبلا هم انجام شده. مسی اگه همینجور بمونه و بتونه مثل مارادونا آرژانتین رو یه تنه قهرمان کنه، میتونه جا پای مارادونا بزاره.

مسی هنوز قدرت ضربه ایستگاهی زدن مارادونا رو نداره. مارادونا به خوبی از همه جا ضربه ایستگاهی میزد.

مارادونا یه پنالتی زن خیلـــی خونسرد بود. که مسی هنوز این کاره نشده.

از همه مهمتر مارادونا یه کاپیتان عالی بود و تاثیرش رو بازیکنای آرژانتین خیلی بالا بود.

reza2pars
08-04-2010, 09:52
بدون شک بهترینه ...بهتر از مارادونا ، پله و......

mazzi
08-04-2010, 11:34
به نظرتون اگه مسی الان بره توی ناپولی بازی کنه همین اسطوره ای که هست میمونه !!!؟

یا اصلا چرا راه دور بریم همین آرژانتین عزیز خودمون ! مسی بارسلون همون مسی آرژانیتنه؟

اما مارادونای آرجنتينوس جونيورز و بوکاجونیورز و بارسلون و ناپولی و ارژانیتن همش یکی بودن .

من عاشق مسی ام . اصلا بعداز حذف تیم ملی کشورمون از جام جهانی ! ( با تشکر از تمامی عزیزان و زحمت کشانی که در آن مهم ! ما را یاری نمودن . و چاکر آقای دایی و دوستان ) تنها چیزی که امید رو برای دیدن بازی ها تو من زنده نگه میداره همین مسیه .

اما کسایی که معتقدن مسی در مجموع بازیکن ایده آل تریه نسبت به ماردونا از خودشون بپرسن که من چند تا از بازی های ماردونا رو بطور کامل دیدم . چند تا از گل هاش رو دیدم . چند تا از پاس گل هاش رو دیدم . چند تا از حرکات اعجوبه وارش با توپ رو دیدم . چند تا از دعواها و بزن بزن هاش رو دیدم !!! . چند بار گریه هاش رو دیدم ! بعد متوجه میشید چی شد که ماردونا شد ماردونا و با تمامی اتفاقات تیره و تار زندگیش هنوز توی کشورش میپرستنش .

دوران فوتبال عوض شده
زمان مارادونا پول اینجوری حکم فرمایی نمیکرد
و تیمها کوچیک و بزرگ انقدر فاصله شون با هم زیاد نبود
الان فقط اگه انتفاق غیر منتظره رخ بده یمهای غیر از جی14 قهرمان میشن
ولی اون زمان که مارادونا بازی میکرد هر ساله تیمهای کوچیک هم نی تونستن مدعی باشن
مقایسه کردن اینکه الان مسی تو ناپولی چیکار می تونه کنه خیلی خنده دار به نظرم
چون اصلا شرایط با گذشته ها قابل مقایسه نیست

kasra_khan2003
08-04-2010, 11:50
دوران فوتبال عوض شده
زمان مارادونا پول اینجوری حکم فرمایی نمیکرد
و تیمها کوچیک و بزرگ انقدر فاصله شون با هم زیاد نبود
الان فقط اگه انتفاق غیر منتظره رخ بده یمهای غیر از جی14 قهرمان میشن
ولی اون زمان که مارادونا بازی میکرد هر ساله تیمهای کوچیک هم نی تونستن مدعی باشن
مقایسه کردن اینکه الان مسی تو ناپولی چیکار می تونه کنه خیلی خنده دار به نظرم
چون اصلا شرایط با گذشته ها قابل مقایسه نیست

چی میگی دوست من! چه قبل جه الان تیم های کوچیک شگفتی ساز میشدن! از اون حرفا زدیا:27:

جاسم کدخدایی بنت
08-04-2010, 13:13
مسی بازیکن خوبی ولی خوب اگه افت نکنه اگه یادتون باشه رونالدیهو شخصیتی بود که همه فکر میکردن اسطوره ای بی نظیره یعنی پله که اسطوره جهان بود میگفتن اون بالا زده ولی حالا چی یهو افت کرد

mazzi
08-04-2010, 13:38
چی میگی دوست من! چه قبل جه الان تیم های کوچیک شگفتی ساز میشدن! از اون حرفا زدیا:27:

شما رئال رو نگاه نکن هر سال بین 512 تا تیم اولم نیست
بقیه تیمها باید معجزه ای رخ بده که مقابل تیمهای کوچیک حذف بشن

deadman3
08-04-2010, 14:35
دوران فوتبال عوض شده
زمان مارادونا پول اینجوری حکم فرمایی نمیکرد
و تیمها کوچیک و بزرگ انقدر فاصله شون با هم زیاد نبود
الان فقط اگه انتفاق غیر منتظره رخ بده یمهای غیر از جی14 قهرمان میشن
ولی اون زمان که مارادونا بازی میکرد هر ساله تیمهای کوچیک هم نی تونستن مدعی باشن
مقایسه کردن اینکه الان مسی تو ناپولی چیکار می تونه کنه خیلی خنده دار به نظرم
چون اصلا شرایط با گذشته ها قابل مقایسه نیست


با یه سرچ کوچیک خیلی راحت میتونستی متوجه شی چه روزی و چه جایی , چه تیمایی شگفتی ساز بودن و چه تیمایی نبودن . بهتره وقتی درباره یه موضوعی صحبت میکنی دربارش اطلاعات کافی داشته باشی .

لیستی که پایین میبینی اسامی تیم های قهرمان سری آ و سال هاییه که این عنوان رو کسب کردن. ( نیم قرن دوم صده اخیر !)

حالا میشه تئوری ای رو که بالا توضیح دادی با توجه به این لیست برای ما تجزیه و تحلیل کنی ؟ و در مورد این جملت " مقایسه کردن اینکه الان مسی تو ناپولی چیکار می تونه کنه خیلی خنده دار به نظرم" ... میتونی بخندی ! اصلا باید بخندی ...

اوووو و در ضمن ظاهرا خرد جمعی معتقده امروزه فاصله تیم ها کم و کمتر شده ! نسبت به 20 سال پیش ! نه بیست سال پیش نسبت به حالا ... در هر حال ....
1950-51 Milan
1951-52 Juventus
1952-53 Internazionale
1953-54 Internazionale
1954-55 Milan
1955-56 Associazione Calcio Fiorentina
1956-57 Milan
1957-58 Juventus
1958-59 Milan
1959-60 Juventus
1960-61 Juventus
1961-62 Milan
1962-63 Internazionale
1963-64 Bologna
1964-65 Internazionale
1965-66 Internazionale
1966-67 Juventus
1967-68 Milan
1968-69 Fiorentina
1969-70 Cagliari Calcio
1970-71 Internazionale
1971-72 Juventus
1972-73 Juventus
1973-74 Società Sportiva Lazio
1974-75 Juventus
1975-76 Torino
1976-77 Juventus
1977-78 Juventus
1978-79 Milan
1979-80 Internazionale
1980-81 Juventus
1981-82 Juventus
1982-83 Roma
1983-84 Juventus
1984-85 Hellas Verona
1985-86 Juventus
1986-87 Società Sportiva Napoli
1987-88 Milan
1988-89 Internazionale
1989-90 Società Sportiva Napoli
1990-91 Unione Calcio Sampdoria
1991-92 Milan
1992-93 Milan
1993-94 Milan
1994-95 Juventus
1995-96 Milan
1996-97 Juventus
1997-98 Juventus
1998-99 Milan
1999-00 Lazio
2000-01 Roma

nw_nk
08-04-2010, 15:27
سرمربی تیم ملی آرژانتین در صحبتهایی اعلام کرده که مسی می تواند به بحث مارادونا – پله پایان دهد.


سایت گل- دیه گو آرماندو مارادونا، سرمربی تیم ملی آرژانتین در صحبتهایی اعلام کرده که لیونل مسی می تواند برترین بازیکن تاریخ دنیا لقب گیرد.

مارادونا معتقد است که مسی می تواند به این بحث که مارادونا برترین بازیکن دنیاست یا مارادونا پایان دهد و عنوان برترین بازیکن تاریخ دنیا را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که انتقادات فراوانی به عملکرد مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین وارد است ولی مارادونا معتقد است که ستاره 22 ساله تیمش می تواند کلید موفقیت تیمش در رقابتهای جام جهانی آفریقای جنوبی باشد.

مارادونا در صحبتهایی که در روزنامه آ.اس منتشر شده گفت:« مسی در سطح بسیاربالایی است. او بهترین بازیکن دنیاست و یکی از کلیدی ترین ستاره های باشگاه بارسلوناست. او به اندکی استقلال شخصی نیاز دارد و می بایست از کارهایی که من انجام داده بودم، دوری کند.خانواده اش می بایست در درجه اول برای او باشند.»
مارادونا ادامه داد:« مسی به بحثی که در مورد اینکه آیا مارادونا برترین بازیکن تاریخ دنیاست یا پله، پایان خواهد داد. بهترین نکته این است که مسی آرژانتینی است.برزیلی ها، اسپانیایی ها، آلمانی ها، فرانسوی ها و ایتالیایی ها می بایست درک کنند که بهترین بازیکن دنیا در آرژانتین به دنیا آمده است.»

مارادونا در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل آلمان، شخصا با مسی صحبت کرده و در این رابطه گفت:« پس از دیدار مقابل آلمان، با مسی صحبت کردم، من برای دیدار با او رفتم. ما دو نفر حدود دو ساعتی در هتل با هم صحبت کردیم و بسیاری از مسائل را حل کردیم. من به او مسائلی که برای من رخ داده بود را گفتم. من به مسی گفتم که شغل من به پایان رسیده ولی اکنون زمان آن است که مسی عمر ورزشی اش را سپری کند و به خوبی به پایان برد تا ببینیم که او برترین بازیکن تاریخ دنیاست. ولی او در مسیر خوب و صحیحی قرار دارد. به نظر من مسی کاملا بالع و مشتاق است.»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/4/8

mazzi
08-04-2010, 21:43
با یه سرچ کوچیک خیلی راحت میتونستی متوجه شی چه روزی و چه جایی , چه تیمایی شگفتی ساز بودن و چه تیمایی نبودن . بهتره وقتی درباره یه موضوعی صحبت میکنی دربارش اطلاعات کافی داشته باشی .

لیستی که پایین میبینی اسامی تیم های قهرمان سری آ و سال هاییه که این عنوان رو کسب کردن. ( نیم قرن دوم صده اخیر !)

حالا میشه تئوری ای رو که بالا توضیح دادی با توجه به این لیست برای ما تجزیه و تحلیل کنی ؟ و در مورد این جملت " مقایسه کردن اینکه الان مسی تو ناپولی چیکار می تونه کنه خیلی خنده دار به نظرم" ... میتونی بخندی ! اصلا باید بخندی ...

اوووو و در ضمن ظاهرا خرد جمعی معتقده امروزه فاصله تیم ها کم و کمتر شده ! نسبت به 20 سال پیش ! نه بیست سال پیش نسبت به حالا ... در هر حال ....
1950-51 Milan
1951-52 Juventus
1952-53 Internazionale
1953-54 Internazionale
1954-55 Milan
1955-56 Associazione Calcio Fiorentina
1956-57 Milan
1957-58 Juventus
1958-59 Milan
1959-60 Juventus
1960-61 Juventus
1961-62 Milan
1962-63 Internazionale
1963-64 Bologna
1964-65 Internazionale
1965-66 Internazionale
1966-67 Juventus
1967-68 Milan
1968-69 Fiorentina
1969-70 Cagliari Calcio
1970-71 Internazionale
1971-72 Juventus
1972-73 Juventus
1973-74 Società Sportiva Lazio
1974-75 Juventus
1975-76 Torino
1976-77 Juventus
1977-78 Juventus
1978-79 Milan
1979-80 Internazionale
1980-81 Juventus
1981-82 Juventus
1982-83 Roma
1983-84 Juventus
1984-85 Hellas Verona
1985-86 Juventus
1986-87 Società Sportiva Napoli
1987-88 Milan
1988-89 Internazionale
1989-90 Società Sportiva Napoli
1990-91 Unione Calcio Sampdoria
1991-92 Milan
1992-93 Milan
1993-94 Milan
1994-95 Juventus
1995-96 Milan
1996-97 Juventus
1997-98 Juventus
1998-99 Milan
1999-00 Lazio
2000-01 Roma

تو ده سال اینور هم شما آمار رو میذاشتی
جز میلان و اینتر و یووه تیمی قهرمان نشده
حالا مقایسه کن با زمانایی که ورونا و تورینو و فیورنتینا و... هم قهرمان میشدن
تو اسپانیا وضعیت بدتر هم هست

A.M.D.D.E.V.I.L
08-04-2010, 21:47
پسر با لیاقتی هست و عرضه ی بهترین بازی کن دنیا شدن رو هم داره
من خودم بر این باورم که چون تو کودکی مشکل جسمی داشته حتما به یک اسطوره تبدیل میشه (البته بعد باز نشسته شدنش همه یادشو میکنن)

Dr.FANOOS
09-04-2010, 00:24
مهمترین ویژگی که داره و باعث شده در اوج باشه اینه که خارج از زمین اصلا حاشیه نداره.مشکلات روانی براش پیش نمی یاد

nw_nk
09-04-2010, 19:32
مهاجم اسطوره ای باشگاه رئال معتقد است که زمان بیشتری برای قضاوت در مورد مسی نیاز است.



سایت گل- به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، امیلیانو بوتراگنیو، مهاجم سابق و یکی از مدیران فعلی باشگاه رئال گفت که هنوز بسیار زود است که مسی را یکی از بهترین های تاریخ فوتبال دانست و اظهار نظرهایی مشابه این را غیر مسئولانه دانست زیرا معتقد است که بازیکن آرژانتین هنوز حداقل 9-8 سال دیگر از دوران بازی اش باقی است.

بوتراگنیو معتقد است که در حال حاضر مسی و رونالدو دو رقیب اصلی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان هستند اما اضافه کرد که مسی بازیکنی تقریبا غیر قابل مهار است که از دید بالایی در بازی برخوردار است. او گفت:" او وقتی بازی می کند توپ به اندازه ای به پایش نزدیک است که به نظر می رسد نقاشی متحرک است."

بوتراگنیو در مورد بازی حساس تیمش در مقابل بارسلونا معتقد است که رئال می تواند در ال کلاسیکو به پیروزی برسد و تاکید کرد که دلیلی برای ترس از بارسلونا وجود ندارد اما اضافه کرد که بارسا برند زیبایی از فوتبال را به نمایش می گذارد. " با این وجود ما امتیازات برابری با آنها داریم بنابر این باید برای بازیکنان ما احترام زیادی قائل شوید."


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/4/9

kasra_khan2003
09-04-2010, 21:28
حالا 4تا گل زدا !!! لاپورتا و مارادونا از این حرفا نزنن، کی بزنه؟!

Lord007
09-04-2010, 22:49
مسی فوتبالش مبتنی بر سرعتشه.
4 یا 5 سال دیگه که این چابکی فعلی رو از دست بده دیگه بین بهترین ها جایی نمیگیره.
رونالدوی برزیلی هم توی 19 و 20 سالگی دو بار بهترین بازیکن جهان شد ولی...
به نظر من بازیکنی مثل زیدان که توی 35 سالگی تو فینال جام جهانی اونقدر مسلط کار می کنه می تونه بهترین بازیکن تاریخ باشه نه کسی با سبک بازی مسی.

manreza71
10-04-2010, 10:50
دیشب تو اخبار دیدم که مارادونا از لج پله گفته مسی میتونه به پله ومارادونا خاتمه بده ، اما تو. جه داشته باشین از لج پله گفته وگرنه تا تاریخ هست مارادونا تکرار نخواهد شد

Rjoun
10-04-2010, 11:09
اینکه یه فوتبالیست رو بهترین بازیکن تاریخ جهان بدونیم واقعا طرح خنده داریه.حالا میخواد مسی باشه.میخواد پله باشه یا هرکس دیگه!
چرا که فوتبال ورزشه تیمی به حساب میره و تیم هم بازی پست هاست.شما نمی تونید لیونل مسی رو بهترین بدونید در حالی که یه دروازه بان یا یه دفاع مستحکم در همون بارسلون برای موفقیت تیمش خیلی زحمت میکشه(اشاره به کارلوس پویول).شما نمی تونید مسی رو برترین بدونید در حالی که یه هافبک خلاق پشت موفقیت تیمش اثر گذاره(اشاره به ژاوی هرناندز)
لئو یاشین دروازه بان افسانه ای
زین الدین زیدان اعجوبه فرانسوی
میشل پلاتینی
یوهان کرایف
یورگن کلینزمن
و...
همه در پست خودشون بهترین بودند اما منطقی هستش یاشین دروازه بان با زیدان هافبک مقایسه بشه؟
شما هرگز نمی تونید یک بازیکن رو بهترین در تاریخ بدونید مگر اینکه معیار شما تنها گل زدن باشه و تکنیک ناب که در این حالت هم از مسی برتر در تاریخ بسیار بوده...
موفق باشید

nw_nk
16-04-2010, 00:13
اسطوره فوتبال برزیل شک و شبهات زیادی دارد که آیا مسی می تواند روزی به حد و اندازه های او برسد؟


سایت گل - پله اسطوره فوتبال برزیل در صحبتهایی با نادیده گرفتن توانایی های سوپر استار آرژانتینی باشگاه بارسلونا به این نکته اشاره کرده که مسی در ابتدا می بایست مثل او 1000 گل به ثمر برساند تا در آن هنگام این ستاره آرژانتینی را در حد و اندازه های پله داست.

مسی که فصل گذشته عنوان برترین بازیکن دنیا را از آن خود کرده بود، فصل خارق العاده ای را پشت سر می گذارد و در 44 دیداری که برای بارسلونا در رقابتهای مختلف به میدان رفته، موفق به به ثمر رساندن 40 گل شده است و 4 گلی که هفته گذشته وارد دروازه آرسنال نمود، باعث شد تا کارشناسان او را با دیه گو آرماندو مارادوناو پله مقایسه کنند.

البته اسطوره فوتبال برزیلی شک و شبهات فراوانی در مورد توانایی های لیونل مسی دارد و معتقد است که مقایسه کردن ستاره جوان آرژانتینی و او می بایست تا زمانی که مسی هزارمین گلش را به ثمر برساند متوقف شود. پله در بین دهه 1950 تا 1970، هزار گل به ثمر رسانده بود.

پله در صحبتهایی به دیلی میل گفت: «همیشه سعی می کنند که کسی را با پله مقایسه کنند. من همیشه با دوستان آرژانتینی ام شوخی می کنم که آنها در ابتدا باید مشخص کنند که چه کسی برترین بازیکن آرژانتین است. پس از آن، هر وقت که هر کدام از آنها هزار گل را به ثمر رساندند، می توانیم در این رابطه به صحبت بپردازیم.»

اسطوره فوتبال برزیل ادامه داد: «مسی بازیکن بزرگی است. او بازیهای فوق العاده ای را برای بارسلونا انجام می دهد ولی هنوز نتوانسته توانایی هایش را در تیم ملی آرژانتین به نمایش بگذارد. شاید بتواند در جام جهانی این کار را انجام دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.»

این صحبتهای پله قطعا بحث و جنجالها میان فوتبال برزیل و آرژانتین را گسترش خواهد داد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/4/15

mahdishata
16-04-2010, 00:33
پله: مسی بهتر از من؟ اول بگذارید 1000 گل بزند
اینو پریشب تو رادیو شنیدم
حسادت از کلمات میباره:13:

mmiladd
16-04-2010, 00:48
اگه همین روندو ادامه بده.... می تونه....

boy iran
16-04-2010, 07:27
حالا 4تا گل زدا !!! لاپورتا و مارادونا از این حرفا نزنن، کی بزنه؟!

شما اینو نگی کی بگه :27:

ShayaN3K
16-04-2010, 09:26
مسی فوتبالش مبتنی بر سرعتشه.
4 یا 5 سال دیگه که این چابکی فعلی رو از دست بده دیگه بین بهترین ها جایی نمیگیره.
رونالدوی برزیلی هم توی 19 و 20 سالگی دو بار بهترین بازیکن جهان شد ولی...
به نظر من بازیکنی مثل زیدان که توی 35 سالگی تو فینال جام جهانی اونقدر مسلط کار می کنه می تونه بهترین بازیکن تاریخ باشه نه کسی با سبک بازی مسی.

مطمعن باش مسی حالا حالاها تو فوتبال جهان هست
پس معلومه که بازی هاشو نگاه نمی کنی که می گی بازی مسی فقط سرعتیه. تکنیک ها و فرار هاش هیچ وقت قدیمی نمی شه

Ezel
16-04-2010, 11:53
اسطوره فوتبال برزیل شک و شبهات زیادی دارد که آیا مسی می تواند روزی به حد و اندازه های او برسد؟


سایت گل - پله اسطوره فوتبال برزیل در صحبتهایی با نادیده گرفتن توانایی های سوپر استار آرژانتینی باشگاه بارسلونا به این نکته اشاره کرده که مسی در ابتدا می بایست مثل او 1000 گل به ثمر برساند تا در آن هنگام این ستاره آرژانتینی را در حد و اندازه های پله داست.

اسطوره فوتبال برزیل ادامه داد: «...... ولی هنوز نتوانسته توانایی هایش را در تیم ملی آرژانتین به نمایش بگذارد.



با اینکه از بارسا و مسی بدم میاد ولی لازم به ذکره :
1- مسی به تیمهایی مثل رئال مادرید و منچستر و آرسنال گل میزنه ( به آرسنال 4تا) اما جناب پله 1000 گلی که ازش دم میزنه به چه تیمهایی بوده ؟ جز این بوده که به تیمهای باشگاهی برزیل که اغلب با 3 مدافع مرکزی بازی میکردند ؟
2- ضمنا همین جناب پله چند تا گل ملی در مدت حضور طولانی مدتش در تیم ملی برزیل زده ؟ ( البته منظور نادیده گرفتن پله نیست اما باید قبول کنیم بازیهای ملی تفاوت زیادی با بازیهای باشگاهی دارند.:11:

aggus
16-04-2010, 12:11
بابا این مسی بازیش مسخرس این دلیل نمیشه که مدافعای خوب تو اسپانیا نیستن بازیکن خوبی باشه

اگه راس میگه بره انگلیس متوجه میشه مدافع یعنی چی ؟!؟!

شما که میگی مسی گل میزنه به آرشنال ، آخه آرسنال کیو داشت همه مصدوم یا محروم بودن .
رئالم که مدافعای درست و حسابی نداره !!!!!!
من فک نمی کنم مسی بتونه دووم بیاره چون یکی بزنتش زودی مصدوم میشه !!!!

آخییییی نازک نارنجی

xerxes again
16-04-2010, 12:51
هنوز که بهترین تاریخ نیست ولی میشه
حرکات مسی قدیمی نیستن ولی رونالدو و کاکا رو دیگه همه شناختن
خداییش خیلی رو می خواد رئالی پست بده، اونم کری بخونه

Reza Razor
16-04-2010, 12:53
این آرژانتینی ها همه یا آمپولی و سرنگی هست یا موادی !
اون مارادوناش که اونجوری معتاد بود و نحشه میومد تو زمین این مسی هم هزار جور هورمون و آمپول خرده بود تا دوباره شد آدم ولی الان فهمیدن یکم زیادی بهش هورمون زدن!
نیم وجب قد داره 50 کیلو وزن جدا از سرعت از نظر قدرت هم کم نمیاره پیش بعضی مدافعان غول!
کلا غیر عادیه!
منم شدم جناب احمدزاده!:27:

B L A S T E R
16-04-2010, 12:55
جام جهانی همه چیز رو مشخص میکنه!

nw_nk
16-04-2010, 13:42
FIFA Player of the Century
Diego Maradona & Pelé


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
199X

FIFA internet vote

1- Diego Maradona
2- Pelé
3- Eusébio
4- Roberto Baggio
5- Romário
...

Vote specialists - IFFHS

1- Pelé
2- Johan Cruyff
3- Franz Beckenbauer
4- Alfredo di Stéfano
5- Diego Maradona
...

FIFA Magazine and Grand Jury vote

1- Pelé
2- Alfredo di Stéfano
3- Diego Maradona
4- Franz Beckenbauer
5- Johan Cruyff
...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nw_nk
16-04-2010, 13:47
بابا این مسی بازیش مسخرس این دلیل نمیشه که مدافعای خوب تو اسپانیا نیستن بازیکن خوبی باشه

اگه راس میگه بره انگلیس متوجه میشه مدافع یعنی چی ؟!؟!

شما که میگی مسی گل میزنه به آرشنال ، آخه آرسنال کیو داشت همه مصدوم یا محروم بودن .
رئالم که مدافعای درست و حسابی نداره !!!!!!
من فک نمی کنم مسی بتونه دووم بیاره چون یکی بزنتش زودی مصدوم میشه !!!!

آخییییی نازک نارنجی


ظاهرا (؟) از عملکرد آقای گل های لیگ برتر انگلیس نظیر آنری و رونالدو در برابر مدافع های ضعیف (!) لالیگای اسپانیا, گل مسی به مدافعان و دروازه بان منچستر فصل قبل اونم روی کمترین مهارت خودش و شاید بیشترین مهارت اونا, نوازش چندباره مسی در هر بازی از لالیگا گرفته تا لیگ قهرمانان, بی اطلاع هستید.


جام جهانی همه چیز رو مشخص میکنه!

توانایی مسی واقعا انتظارات رو بالا برده که هیجان انگیزه. در زمانی که مارادونا و زیدان اصلا در حد دعوت به تیم ملی نبودن مسی گل میزنه و پاس گل میده. در این جام جهانی هم که مارادونا متوسط بازی کرده و زیدان اصلا ارزش دعوت به تیم ملی رو نداشته باید دید مسی چه میکنه.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B L A S T E R
16-04-2010, 15:15
زیدان اصلا ارزش دعوت به تیم ملی رو نداشته باید دید مسی چه میکنه.شما در حالت عادی بودید وقتی اینو نوشتید ؟

nw_nk
16-04-2010, 16:37
شما در حالت عادی بودید وقتی اینو نوشتید ؟

زیدان رو میشناسید؟

انتظار نمیره این اطلاعات ذهنی باشه اما سرچ که می تونید بزنید.

ترکیب تیم ملی فرانسه رو در مقدماتی جام جهانی 1994 (مصادف با 22 سالگی زیدان) چک کنید. اونم فرانسه ای که با شکست برابر اسرائیل و بلغارستان در November 1993 حتی به رقابت های جام جهانی نرسید. زیدان حتی تابعیت الجزایر رو هم داشت اما مربی الجزایر بخاطر کندی زیدان اونو در لیست قرار نمیداد. گرچه زیدان در مصاحبه ای در 2005 اینو انکار کرد و گفته میشه شایعه ای بیش نیست.

البته شاید شما به عنوان هوادار رئال اگر مربی تیم ملی فرانسه بودید و می دونستید زیدان 7 8 سال بعد (!) به تیم مورد علاقتون میاد اون موقع بیخودی دعوتش می کردید. به هر حال از نظر مربی وقت تیم ملی (یعنی Houllier) زیدان در اون حد نبوده.

اولین حضور ملی زیدان با نام فرانسه بازی دوستانه برابر چک در August 1994 بود که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. در January 1995 هم با محرومیت 1 ساله اریک کانتونا جای اونو به عنوان بازی ساز گرفت.

...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Ezel
16-04-2010, 18:24
بابا این مسی بازیش مسخرس این دلیل نمیشه که مدافعای خوب تو اسپانیا نیستن بازیکن خوبی باشه

اگه راس میگه بره انگلیس متوجه میشه مدافع یعنی چی ؟!؟!

شما که میگی مسی گل میزنه به آرشنال ، آخه آرسنال کیو داشت همه مصدوم یا محروم بودن .
رئالم که مدافعای درست و حسابی نداره !!!!!! من فک نمی کنم مسی بتونه دووم بیاره چون یکی بزنتش زودی مصدوم میشه !!!!
در مورد اینکه بازیش مسخرس !!! با شما موافقم ، واقعا هم باید یک بازیکن بازیش مسخره باشه که مرد سال فوتبال جهان بشه و این همه پیاپی هت تریک کنه وطوری بازی کنه که انگار توپ به پاش چسبیده .
به هرحال زدن 4 گل حتی اگه با اسم آرسنال هم بازی کنی فقط کار یک بازیکنیه که بازیش مسخرس!!!
درسته ، بازیکنانی مثل راموس ، آلبیول ، گارای و آربلوا که مدافع درست حسابی نیستن .
در مورد آخر هم لازم به ذکره که مسی از اون دسته بازیکنهاست که از لحاظ Injures rate جزو بازیکنانی قرار داره که به درجه A نزدیک هستن و به این راحتی مصدوم نمیشه .

majid_potter7
18-04-2010, 12:12
بابا این مسی بازیش مسخرس این دلیل نمیشه که مدافعای خوب تو اسپانیا نیستن بازیکن خوبی باشه

اگه راس میگه بره انگلیس متوجه میشه مدافع یعنی چی ؟!؟!

شما که میگی مسی گل میزنه به آرشنال ، آخه آرسنال کیو داشت همه مصدوم یا محروم بودن .
رئالم که مدافعای درست و حسابی نداره !!!!!!
من فک نمی کنم مسی بتونه دووم بیاره چون یکی بزنتش زودی مصدوم میشه !!!!

آخییییی نازک نارنجی

آخ حرف دل منو زدی....
آخه مدافعای ضایع لیگ در پیت اسپانیا قابل مقایسه با فوتبال انگلیس هستن؟؟؟
همون مسی که اینقدر دریبل هاشو تو اسپانیا خوب میزنه...چرا تو 2 تا بازی قبلیش با من یو نتونست حتی یه بار هم فردیناند و ویدیچ و اورا رو دریبل کنه؟؟چون مدافع داریم تا مدافع....
مسی مطمئنا تو لیگ انگلیس دووم نمیاره...ولی کسی مثل کریس اونجا اون دریبل ها و بازی ها رو نشون میداد...یا همین رونی که فعلا نظیر نداره..همه کار میکنه...
درباره زیدان هم که دیگه خیلی بی انصافیه بخوایم با مسی مقایسش کنیم....
زیدان همه کاره بود.ولی مسی فقط دریبل زن و گل زن..دوستان...فوتبال فقط این 2 مشخصه نیست..
از نظرز من که زیدان بهترین فوتبالیس تاریخه....

mahsai
18-04-2010, 12:24
به اعتقاد من تحت هیچ شرایطی نمیشه زیدان رو با مسی مقایسه کرد
زیدان شاید 7 سال چهره شد اونم اخر فوتبالش و حتی تو اوج هم نمیشه با مسی مقایسه اش کرد
بهرحال چه کسی خوشش بیاد و یا خوشش نیاد مسی شرایطی رو داره که میتونه برترین بازیکن تاریخ بشه هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ بازی
هیچ وقت نباید این رو یادمون بره که مهمترین مسئله تو بازی فوتبال گل زدن هست شما اگه همه کار کنی ولی نتونی گل بزنی بازیکن متوسطی هم نیستی
باید دید جام جهانی رو مسی چیکار میکنه این خیلی مهمه و میشه بعد از جام جهانی اون رو بهترین بازیکن تاریخ نامید.
مسی فرصت زیادی برای این نام داره
موفق باشید.

hoha881
18-04-2010, 12:28
به اعتقاد من تحت هیچ شرایطی نمیشه زیدان رو با مسی مقایسه کرد

منم موافقم.چون زیدان با فرانسه یک بار قهرمان جام جهانی شد یک بار دیگه هم تا فینال رفت.:5:

B L A S T E R
18-04-2010, 12:45
آخ حرف دل منو زدی....
آخه مدافعای ضایع لیگ در پیت اسپانیا قابل مقایسه با فوتبال انگلیس هستن؟؟؟
همون مسی که اینقدر دریبل هاشو تو اسپانیا خوب میزنه...چرا تو 2 تا بازی قبلیش با من یو نتونست حتی یه بار هم فردیناند و ویدیچ و اورا رو دریبل کنه؟؟چون مدافع داریم تا مدافع....
مسی مطمئنا تو لیگ انگلیس دووم نمیاره...ولی کسی مثل کریس اونجا اون دریبل ها و بازی ها رو نشون میداد...یا همین رونی که فعلا نظیر نداره..همه کار میکنه...
درباره زیدان هم که دیگه خیلی بی انصافیه بخوایم با مسی مقایسش کنیم....
زیدان همه کاره بود.ولی مسی فقط دریبل زن و گل زن..دوستان...فوتبال فقط این 2 مشخصه نیست..
از نظرز من که زیدان بهترین فوتبالیس تاریخه....
مسی تو بازی با رئال هم که مدافعاش زیاد تغریف نداشتن ( گارای و البیول ) نتونست مستقیم دریبل کنه! چه برسه ویدیچ و فردیناند!

mmiladd
18-04-2010, 12:48
با بازی که دی شب نشون داد .. نه..!

hoha881
18-04-2010, 12:49
فینال سال قبلم اگه گل سامی اتوئو نبود که کار بارسا تمام بود مخصوصا با اون فشاری که دقایق اول منچستر اورد. بعدش به جای تشکر از اتوئو سریع انداختنش بیرون.

caca_caca888
25-04-2010, 14:01
نه علی دایی یه چیز دیگست:20:

جاسم کدخدایی بنت
02-05-2010, 23:28
توی جهان 3 اسطوره انتخاب کردن که در رده بندی پله صدر بعد مارادونا(البته زمان این 2 بازیکن 80درصد بازیکنای اون زمان کشاورز بودن.....!!!) و سوم هم رونالدیمهو

مسی هم خوبه البته اگه افت نکنه

اما هیچ وقت مثل رونالدینهو نمیشه اون رونالدینهوی قدیمی که بارسلونو بیدارکرد

الان هم بخاطر مربی خوب بارسلون که اینجوری خوب بازی میکنن

مورینهو چلسی رو بیدار کرد و رونالدینهو بارسلون(البته قبلام باریلون تیم قوی ی بود ولی....

metallica is me
03-05-2010, 08:31
به نظره من پله هیچ وقت به مارا دونا نرید البته جریان تختی و مثلا خادم هست تختی به خاطر اخلاق و بردهاش معروف شد ولی خادم فقط به خاطر مدالهاش که حتی از تختی هم بیشتر بود ولی به پای تختی تو محبوبیت نرسید
جریان مارادونا هم با پله همینه.....
ولی مسی ..............بهترین و باتکنیک ترین بازیکنی هست که دردنیا وجود داشته انصافا کی به سرعتش میتونه برسه ...کی به تکنیکش میرسه؟؟؟......
مسی بهترین بازیکن دنیا بوده هست و خواهد بود

L.A.M.P.A.R.D
07-05-2010, 00:34
میدونید دوستان............خیلی از شما پا به توپ بودن رو با دریبل زدن وتکنیک اشتباه می کنید....................من قبول دارم که بهترین بازیکن در پا به توپ بودن مسی هستش...........ولی اصلا دریبل بلد نیست بزنه..........البته نسبت به رونالدو گفتم............در مقابلش رونالدو دریبل و تکنیکش حرف نداره .......ولی پا به توپ بودنش از مسی کمتره.....................
حالا ما به اینجا میرسیم که زیدان جفته اینارو داشت...........اینو هیچ کس نمیتونه انکار کنه

ShayaN3K
07-05-2010, 08:56
هنوز زوده که بخوای این حرفها رو بزنید
فقط بگم مسی هنوز 22 سالشه که کل دنیا رو اینجوری طرفدار خودش کرده

Only BarCa
Only Messi

B L A S T E R
07-05-2010, 12:29
هنوز زوده که بخوای این حرفها رو بزنید
فقط بگم مسی هنوز 22 سالشه که کل دنیا رو اینجوری طرفدار خودش کرده

Only BarCa
Only Messi
رونالدینیو هم همین سن و سال رو داشت میگفتن 2 سال دیگه این میشه بهترین تاریخ ولی دیدید که...!

D r i v e r
07-05-2010, 12:52
هنوز زوده که بخوای این حرفها رو بزنید
فقط بگم مسی هنوز 22 سالشه که کل دنیا رو اینجوری طرفدار خودش کرده

Only BarCa
Only Messi
لطفا منو از اون کل دنیا منهی کنید
ممنون :11:

Boy Ka
07-05-2010, 12:57
مسی 23 سالشه تقریبا. تجربه نشون داده بازیکنایی که تو سن کم خیلی میدرخشن وقتی بزرگتر میشن افت میکنن. دی.

H A M A S
07-05-2010, 13:14
ببینیم این ابرمرد تاریخ فوتبال جهان توی جام جهانی چند مرده حلاجه

L.A.M.P.A.R.D
07-05-2010, 13:30
ببینیم این ابرمرد تاریخ فوتبال جهان توی جام جهانی چند مرده حلاجه
باهات موافقم:31::10::5:

ShayaN3K
07-05-2010, 15:06
لطفا منو از اون کل دنیا منهی کنید
ممنون :11:

منم اگه تیمم 4تا از یه نفر می خورد افسردگی می گرفتم

L.A.M.P.A.R.D
07-05-2010, 15:12
لطفا منو از اون کل دنیا منهی کنید
ممنون :11:
منم همینطور:10:

D r i v e r
07-05-2010, 15:29
منم اگه تیمم 4تا از یه نفر می خورد افسردگی می گرفتم
عزیزم من اصلا دچار افسردگی نشدم
چون بضاعت تیمم در اون حد بود و فوتبال بسته ای هم ارائه نکرد
شاید هنوز شما از صعود نکردن به فینال دچار افسردگی و... هستین
آره خوب
شاید
بهترین بازیکن تاریخ و بهترین تیم حال حاضر دنیا

H A M A S
03-07-2010, 20:46
یک زمانی میگفتن ساویولا مارادونا جدید هست
بعد شد توز
حالا هم شده مسی!(البته اگر سرخیو اگرو ناراحت نشه)
ای بابا!!
===================================
عیار مسی توی این جام جهانی شناخته میشه
چون تجربه کافی رو هم داره


ببینیم این ابرمرد تاریخ فوتبال جهان توی جام جهانی چند مرده حلاجه

چند ماه قبل از شروع جام جهانی موقع عید نوروز این پستها رو دادم

امروز آرژانتین0-4 به آلمان باخت.آلمانی که دفاع وسطش که توی تیم ملی تا به حال گل هم نزده بود هم به آلبی سلسته گل زد
عیار مسی مشخص شد
البته من یکی توقع نداشتم که مسی بتونه مثل زیدان و ماردونا تیمش رو یک تنه بالا بیاره چون جام جهانی بازی بزرگانه
جایی برای بچه ها نیست

اما لا اقل یک گل میزد!

Hessam_7800gtx
03-07-2010, 20:56
خوب وقتی بیچاره باید تا وسط زمین میومد و به زور توپ رو از هم تیمی هاش میگرفت چه توقعی ازش دارید؟؟ ولی کلا اصلا در حد خودش نبود کلا بازیکن ها جدیدا توی تیم های ملیشون نسبت به باشگاهیشون ضعیفتر بازی میکنند

H A M A S
03-07-2010, 21:06
خوب وقتی بیچاره باید تا وسط زمین میومد و به زور توپ رو از هم تیمی هاش میگرفت چه توقعی ازش دارید؟؟ ولی کلا اصلا در حد خودش نبود کلا بازیکن ها جدیدا توی تیم های ملیشون نسبت به باشگاهیشون ضعیفتر بازی میکنند

بالاخره ایشون بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان هست یا نه؟
مسی مرد روزهای سخت نیست(برای همیشه)
بازی اینتر-بارسا رو بیاد بیاورید

F.A7
03-07-2010, 21:15
البته من یکی توقع نداشتم که مسی بتونه مثل زیدان و ماردونا تیمش رو یک تنه بالا بیاره چون جام جهانی بازی بزرگانه
جایی برای بچه ها نیست اما لا اقل یک گل میزد!

قبول دارم مسی نتونست خودشو نشون بده اما فکر کردی که چرا بازیش تو بارسا اونقدر چشم نوازه ولی تو آرژانتین اینطوری نیست؟
فضاسازی, پاس های سالم , تغذیه بازیکن و ... لازمه که یه ستاره خودش رو بتونه نشون بده.

Hessam_7800gtx
03-07-2010, 21:16
هر کسی بازیش افت و خیز داره یه روز خوب بازی میکنه یه روز بد بازی هایی هم که توش واقعا تماشایی بازی کرده خیی خیلی زیادند و اون مسابقه ی ضد فوتبال رو هم یادم ننداز

S@nti@go_s&k
03-07-2010, 21:22
مسی پا به توپش عالیه ولی امروز و تو این تیم کسی نبود ونیست که همپاش بازی کنه

بقیه بازیکنا بازیه مسی رو خراب کردن

cold398
03-07-2010, 21:35
مسی پا به توپش عالیه ولی امروز و تو این تیم کسی نبود ونیست که همپاش بازی کنه

بقیه بازیکنا بازیه مسی رو خراب کردن

راست میگه .

بنده خدا رونالدینیو هم همینجوری بود تا میاد توی زمین 6 نفر از بازیکن های حریف میریزن دورشو میگیرن . بعد که نمیتونه کاری بکنه میگن افت کرده . :41:

HORROR
04-07-2010, 03:56
امروز که حسابی حالم گرفته شد آخه 4 تا یزید....

ولی خداییش آلمانم خیلی خوب بازی کرد اصلا بسته بود... خیلی قویتر شده هم از نظر دفاعی هم حمله

H A M A S
04-07-2010, 06:30
راست میگه .

بنده خدا رونالدینیو هم همینجوری بود تا میاد توی زمین 6 نفر از بازیکن های حریف میریزن دورشو میگیرن . بعد که نمیتونه کاری بکنه میگن افت کرده . :41:

مگر مسی به قول بیشتر فوتبالی ها مهار نشدنی نبود؟
هدف کوبیدن مسی نیست
فقط نشون دادن اینکه امثال مسی خیلی اومدن و میرن

s-a-l-i-m
04-07-2010, 09:23
همه ما ها رفتنی هستیم .دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره....دی
بیشتر حرف سر اینه که اقا تیم نباید به ستاره هاش باشه که اینطوری ستاره رو ببندند و تیم شکست بخوره...
تیم فقط تیم ایران که به هیچ کس وابسطه نیست:31:

s-b
04-07-2010, 12:15
مسی فوقالعاده بود تو جام جهانی ولی وقتی این توز حسود و این مارادونای حسود و کار نابلد و بازیکنان داغون دیگه همین میشه دیگه
ضمنا همین مارادونا هم در بارسلونا فوقالعاده بازی میکرد کلا بازیکنان تو ترکیب بارسلونا عالی بازی میکنند که این مربوط میشه به قضیه ای همچون mes que en club :دی
ضمنا فوتبال دیگه اینطوری نیست که یه بازیکن بتونه یه تیم را بکشه بالا دیگه زمان توپو بگیر و ببر گلش کن گذشته الان میبینید که تیم های ضعیف هم میتونند برای تیم های قوی شاخ بشند

H A M A S
04-07-2010, 14:08
ضمنا فوتبال دیگه اینطوری نیست که یه بازیکن بتونه یه تیم را بکشه بالا دیگه زمان توپو بگیر و ببر گلش کن گذشته الان میبینید که تیم های ضعیف هم میتونند برای تیم های قوی شاخ بشند

مخالفم
نمونه این بازیکن رو میتونید در تیم بایرن امسال ببینید(فقط طرفدار میلانم!)
آرین روبن تقریبا یک تنه تیم روآ آورد توی فینال
4 چهار سال پیش هم زیدان فراسنه رو آورد توی فینال

kasra_khan2003
04-07-2010, 14:41
مخالفم
نمونه این بازیکن رو میتونید در تیم بایرن امسال ببینید(فقط طرفدار میلانم!)
آرین روبن تقریبا یک تنه تیم روآ آورد توی فینال
4 چهار سال پیش هم زیدان فراسنه رو آورد توی فینال

موافقم! زیدان این کار رو کرد.

حتی تو جام 98 هم همینطور بود.

مسی خوب بازی کرد، اما تیم با اون نبود! در واقع یکی از نکات مسی همین بود، زیدان و مارادونا، دوتا کاپیتان بزرگ بودن که همه به اونا ایمان داشتن و رهبریشون رو قبول میکردن.

اما در باره مسی اینجوری نبود...

s-b
05-07-2010, 20:27
مخالفم
نمونه این بازیکن رو میتونید در تیم بایرن امسال ببینید(فقط طرفدار میلانم!)
آرین روبن تقریبا یک تنه تیم روآ آورد توی فینال
4 چهار سال پیش هم زیدان فراسنه رو آورد توی فینال
درسته اما تو تیم ارژانتین همه به مسی حسودی میکردند در صورتی که برای زیدان و روبن اینطور نبود

---------- Post added at 09:27 PM ---------- Previous post was at 09:23 PM ----------


موافقم! زیدان این کار رو کرد.

حتی تو جام 98 هم همینطور بود.

مسی خوب بازی کرد، اما تیم با اون نبود! در واقع یکی از نکات مسی همین بود، زیدان و مارادونا، دوتا کاپیتان بزرگ بودن که همه به اونا ایمان داشتن و رهبریشون رو قبول میکردن.

اما در باره مسی اینجوری نبود...

(چطوری کسری جون چه خبر از کهکشانی ها :دی
سن کم مسی و حسود بودن مارادونا باعث این شده بود

bleu2u4u
06-07-2010, 07:35
چطوری کسری جون چه خبر از کهکشانی ها
سن کم مسی و حسود بودن مارادونا باعث این شده بود

این چه حرفی است برادر من
مارادونا تمام تلاشش رو برای قدرت دادن به مسی اونم از 3-4 سال پیش انجام داد
اوج این تلاش هم تو همین جام وقتی بود که بازوبند رو داد به مسی یا وقتی که گفت تیممن مسی است به همراه 10 بازیکن دیگه
مارادونا دیگه باید چکار میکرد
مارادونا اگه همین کارها رو برای توز انجام میداد وضع ارژانتین این نمیشد

s-b
06-07-2010, 21:18
این چه حرفی است برادر من
مارادونا تمام تلاشش رو برای قدرت دادن به مسی اونم از 3-4 سال پیش انجام داد
اوج این تلاش هم تو همین جام وقتی بود که بازوبند رو داد به مسی یا وقتی که گفت تیممن مسی است به همراه 10 بازیکن دیگه
مارادونا دیگه باید چکار میکرد
مارادونا اگه همین کارها رو برای توز انجام میداد وضع ارژانتین این نمیشد
برادر من این کارها را میکرد چون همه میدونستند پشت قضیه چیه اینا عوام فریبی بود
ضمنا مسی اصلا تو این پست خوب بازی نمیکنه به عنوان مهاجم وسط و یا کنار بهتر میتونه بازی کنه
توز را هم کلی خندیدم توز کجا مسی کجا
درکل نه مارادونا این کاره بود نه بازیکنان درپیت آرژانتین تو بازیهای قبلی هم اگه مسی نبود عمرا ارژانتین میبرد و به اینجا می رسید

amirtoty
06-07-2010, 21:44
مسی هنوز خیلی کوچیکه برای این حرفا ... !

A.M.D.D.E.V.I.L
06-07-2010, 21:59
مسی عقلش بزرگ تر از مارادونا هست- ربطی به بازیشون نداره ولی چون مسی جوون تره همونطور که شما از مردم 29 سال پیش عاقلتری