PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : هفته 11 لیگ برتر انگلستان - داربی داربی ها در شمال لندن



nw_nk
30-10-2009, 22:07
شنبه و یکشنبه آینده 31 اکتبر و 1 نوامبر بازی های هفته یازدهم لیگ برتر انگلستان برگزار خواهد شد. نگاهی داریم به بازی های این هفته لیگ برتر ...

سایت گل – بازی های شنبه با یک افتتاحیه هیجان انگیز آغاز خواهد شد. دو تیم شمال لندن درابی را برگزار خواهند کرد که در انگلستان به بازی بازی ها معروف است. سپیدپوشان تاتنهام میهمان توپچی ها در امیریتس خواهند بود. بازی این دو تیم معمولا زیبا و جذاب از آب درمی آید. فصل گذشته در ورزشگاه امیریتس درحالیکه آرسنال 3 بر یک پیش بود، در دقایق پایانی به تساوی چهار بر چهار دست پیدا کردند. بدین ترتیب منتظر دیدن یک بازی زیبای دیگر از دو تیم خواهیم بود.

در تیم سرخپوش آرسنال همچنان فابیانسکی، دنیلسون، روسیسکی و تئو والکات غایب خواهند بود و آلمونیا شاید به بازی برسد. آرون لنون در بازی فردا بدلیل آسیب دیدگی قوزک پا غیبت دارد و دیوید بنتلی برای جایگاه ثابتی در تیم خواهد جنگید.

خبرخوش برای اسپورز بازگشت جاناتان وودگیت همیشه مصدوم است. بازی آرسنال و تاتنهام ساعت 16:15 بوقت تهران برگزار خواهد شد.

* در يك بازي مهم ديگر آبی های غرب لندن مهمان بولتون وندررز خواهند بود. بازیکنان چلسی سرمست از صدرنشینی و برد پرگل هفته پیش به ورزشگاه ریباک می روند تا با تیم دوازهم جدول دیدار کنند. دو تیم 72 ساعت قبل در جام اتحادیه باهم بازی کرده بودند و اکنون بولتون یاسکلاینن دروازبان اصلی خود و کوین دیویس بازیکن کهنه کارش را دارد که دربازی چهارشنبه برابر همین چلسی غایب بودند. جان الماندر فوروارد زبده بولتون می تواند همراه زوج موفقش دیویس بازی با چلسی را آغاز کند. بازیکنان آنچلوتی با اینکه چهارشنبه مقابل همین بولتون در لیگ کاپ پیروز شدند ولی حسابی استراحت کردند و شنبه برابر وندررز بازیکنان غایب بازی چهارشنبه همگی آماده اند، از جمله: تری، لمپارد، چک، دروگبا، کاروالیو و اشلی کول که در بازی شنبه حاضر خواهند بود. تنها مصدوم بازنشسته ها یان میکل اوبی جوان خواهد بود. 18:30 بوقت تهران می توانید این بازی را ببینید.

*در بازی دیگر این ساعت فولام میزبان لیورپول است که در هفته ای که گذشت شیاطین سرخ را در جهنم آنفیلد سوزاند. تیم بنیتس با روحیه ای که به دست آورده می خواهد بازگشتی باشکوه به بالای جدول را تجربه کند. شاید بدترین موقع برای فولام باشد که می خواهد با سرخ ها درحالی دیدار کند که اندی جانسون، سایمون دیویس و دنی مورفی سه بازیکن ارزنده خود را بدلیل مصدومیت ندارد. برای لیورپول، تورس بازی خواهد کرد اما کاپیتان جرارد، گلن جانسن و بازهم آکوئیلانی که بدلیل آنفلونزا نمی تواند بازی کند، غایب خواهند بود. خاویر ماسکرانو با گذراندن یک بازی محرومیت که بخاطر اخراج در بازی با من یونایتد گریبانگیرش شده بود (بازی جام اتحادیه چهارشنبه برابر آرسنال محروم شد)، می تواند شنبه بازی کند. ا

*ما در تک بازی آخر روز شنبه منچستریونایتد ساعت 21 شب بوقت تهران میزبان بلکبرن روورز خواهد بود.اهمیت این بازی برای شیاطین سرخ دراین است که آنها هفته گذشته به لیورپول باخته اند و هفته آتی میهمان چلسی صدرنشین خواهند بود، پس حق اشتباه در این بازی ندارند. بازیکنان سرآلکس فرگوسن نشان داده اند در مواقع اضطراری بازگشت مناسبی پس از باخت داشته اند و تیمی که بعد از شکست های یونایتد با آنها روبرو می شود، بدشانس است و باید فشار شدیدی را تحمل کند. بلکبرن همیشه درگروه آزاردهندگان شیاطین سرخ بوده است حتی در ضعیف ترین وضعیت خود، چه برسد به اینکه سام بزرگ هم مربی آنها باشد. روورز برای بازی در اولدترافورد روبرتز را بدلیل سرماخوردگی ندارد و بازی چیمبوندا، گرلا و سامبا بخاطر مصدومیت در پرده ابهام است. برای منچستریونایتد، نویل (3بازی محرومیت)، فلچر، پارک، هارگریوز و ولبک (همگی مصدومیت) قطعا بازی نخواهند کرد. فردیناند، ویدیچ و گیگز پس از گذراندن تست پزشکی درصورت آمادگی می توانند بازی کنند.

هم اکنون جدول رده بندی لیگ برتر به شکل زیر است:
1) چلسی 24 امتیاز
2) منچستریونایتد 22 امتیاز
3) آرسنال 19 امتیاز (یک بازی کمتر)
4) تاتنهام 19 امتیاز
5) لیورپول 18 امتیاز

بهترین گلزنان لیگ برتر تا این هفته عبارتند از:
1) تورس 9 گل - لیورپول
2) بنت 8 گل – ساندرلند
3) دروگبا 8 گل – چلسی
4) دفو 6 گل – تاتنهام
5) رونی 6 گل - منچستریونایتد

برنامه بازی های دیگر به این شرح است:
شنبه 31 اکتبر:
برنلی – هول سیتی
اورتون – استون ویلا
پورتسموث – ویگن اتلتیک
استوک – ولوز
ساندرلند – وستهم یونایتد
یکشنبه 1 نوامبر:
بیرمنگام – منچسترسیتی

امیرمنصور رنجبرنیا


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/30

nw_nk
31-10-2009, 00:17
با این حال تورس در آستانه رسیدن به آمادگی کامل است...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل – تردیدی جدی درباره حضور استیون جرارد، کاپیتان لیورپول در بازی مقابل فولام وجود دارد. درمان او دارد به کندی پیش می‌رود. او سه هفته پیش در بازی تیم ملی انگلیس مصدوم شد و پس از آن تنها 25 دقیقه توانست مقابل لیون بازی کند و سپس تعویض شد. رافائل بنیتس مربی لیورپول امیدوار بود جرارد آن قدر آماده باشد که بتواند مقابل باشگاه لندنی بازی کند. او با این حال می‌گوید فرناندو تورس از مصدومیتی مشابه رهایی یافته است: «هر دو بازیکن دارند بهتر می‌شوند. جرارد دارد با فیزیوتراپ کار می‌کند و باید دید چه خواهد شد. تورس خوشبختانه آماده می‌شود اما اوضاع جرارد کمی دشوار است.»روزنامه‌های دیلی میل و دیلی تلگراف گزارش داده‌اند اگر درمان جرارد به سرعت پیش نرود شاید او مورد عمل جراحی قرار گیرد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/30

nw_nk
31-10-2009, 13:29
زیکن آرژانتینی مدعی قهرمانی لیورپول شد ...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل – خاوویر ماسکرانو هافبک انرژیک و جنگنده سرخ ها هنوز امیدوار است و تیمش را مدعی قهرمانی لیگ برتر جزیره می داند. این ادعا در حالیست که لیورپول از ده بازی انجام داده در لیگ صاحب 4 باخت است و یک بازی نیز بیشتر از منچسترسیتی و استون ویلا دارد که بعد از بندرنشینان در رتبه های ششم و هفتم قرار دارند و درصورت پیروزی در بازی های عقب افتاده شان، سرخ ها را به رده هفتم خواهند فرستاد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین عضو تیمی است که بیست سال در انتظار قهرمانی لیگ برتر انگلستان مانده است. ماسکرانو طی مصاحبه ای با نشریه زو می گوید: "اگر ما شروع به بردن کنیم و بردهایمان را ادامه دهیم، هر اتفاقی ممکن است. اما به شرط اینکه دیگر امتیازی از دست ندهیم. ما پیروزی هایی را آغاز کرده ایم که نباید روند آن متوقف شود. در فوتبال هرگز نمی دانیم چه حوادثی در راه است. اگر شما شروع به بردن بازی ها کنید، آن اتفاق (قهرمانی) خواهد افتاد. ما گذشته را فراموش کرده ایم و فقط به آینده فکر می کنیم. هرکاری انجام می دهیم تا به هدفمان برسیم. برای خودمان، تیم و بویژه هواداران بازی می کنیم تا به برد برسیم".


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/31

nw_nk
31-10-2009, 13:31
مربی اسپورز معتقد است، آنان می توانند اسلحه تفنگداران آرسنال را از کار بیاندازند ...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل – هری ردنپ سرمربی تاتنهام هات اسپورز اعتقاد دارد که تیمش می تواند در ورزشگاه امیریتس بازی پایاپایی با آرسنال به نمایش بگذارد. تاتنهام هم امتیاز توپچی هاست اما یک بازی اضافه تر دارد که همین مسئله حسایست همیشگی داربی شمال لندن را صدچندان کرده است.

ردنپ در مصاحبه ای با اتحادیه خبر گفت: "بدون شک به آنها نزدیکتر خواهیم شد. آرسنال جذاب بازی می کند اما ما نیز خوب بازی می کنیم و برای پیروزی خواهیم جنگید. این موضوع را درطول فصل نشان داده ایم و هرکسی این را می داند. مطمئنا برای بردن بازی می کنیم و این فقط روشی است که انجام خواهیم داد. ما مثبت بازی خواهیم کرد و بخش هایی از نوع بازی ما برای آنها مشکل ایجاد خواهد کرد و آنها را وادار می کنیم تا درباره روش بازی ما بیشتر فکر کنند. شاید درکل آرسنال کمی بیشتر از ما قویتر باشد و بازیکنان جوانتری داشته باشد ولی ما هم تیم ترسناکی داریم و در برخی قسمت ها از آنان نیرومندتر هستیم".


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/31

nw_nk
31-10-2009, 13:32
مربی توپچی ها معتقد است، بازیکن روسی تیمش نقش بزرگی در بازی با اسپورز برعهده خواهد داشت ...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل – آرسن ونگر سرمربی آرسنال اعتقاد دارد، اسلحه روسی تهاجمی تیمش برای اسپورز بسیار خطرناک خواهد بود. ونگر احساس می کند آندری آرشاوین نقش کلیدی در بازی روز شنبه با تاتنهام خواهد داشت. یکی از موضوعاتی که وجود آرشاوین را در داربی شمال لندن حساس کرده این است که تاتنهامی ها هرگز علاقمندی خود را برای بدست آوردن این مهاجم روس در زمانی که عضو زنیت سن پترزبورگ بوده است را پنهان نکرده اند.

ونگر امیدوار است تا آندری آرشاوین خود را برابر هری ردنپ نشان دهد. ونگر در اینباره به روزنامه دیلی میل توضیح می دهد: "آرشاوین می تواند نتیجه هر بازی را تغییر دهد، هرجایی و تحت هرشرایطی. من اطمینان دارم وی شنبه بازی بزرگی درپیش دارد. او بازیکنی است که من عاشقش هستم نه فقط برای اینکه استعداد فوق العاده ای است بلکه بدلیل اینکه بازیکن تاثیرگذار و کارآمدی است".


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/31

nw_nk
31-10-2009, 13:45
آیا داربی امروز لندن مانند آن تساوی چهار بر چهار به‌یادماندنی می‌شود؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل – آرسن ونگر مربی آرسنال گفته تاتنهام، رقیب شمال لندنی آنها یک دوجین سال از این تیم عقب است. رابی کین کاپیتان اسپرز گفته بود تاتنهام می‌تواند از آرسنال در لیگ برتر پیشی بگیرد ولی ونگر عقیده دیگری دارد: «نه، من با این نظر مخالفم. می‌دانید چطور خوب بودن یک باشگاه را اندازه می‌گیرند؟ بله، با موفقیت. پس اگر از نظر تاریخی به این موضوع نگاه کنیم آنها هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. ما 12 سال پیاپی است در لیگ قهرمانان به سر می‌بریم و هر گاه آنها این کار را توانستند انجام دهند، در آن هنگام به ما رسیده‌اند!»


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/31

D r i v e r
31-10-2009, 18:04
آیا داربی امروز لندن مانند آن تساوی چهار بر چهار به‌یادماندنی می‌شود؟
نه
آرسنال 3 - 0 هیچ بازی رو برد :40::40::40:

nw_nk
31-10-2009, 20:23
تیم ونگر به راحتی از پس تاتنهام برآمد...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-هفته یازدهم لیگ انگلیس،با پیروزی قاطع ارسنال در داربی لندن آغاز شد. آرسنال که در ورزشگاه امارت میزبان تاتنهام بود،بازی را خیلی هجومی آغاز کرد و بارها از سمت راست،حملات خوبی طراحی کرد. روی یکی از هعین حرکات،توسط فن پرسی به گل رسید. این گل در دقیقه 42 روی پاس سانیا به ثمر رسید یک دقیقه پس از این گل،فابرگاس با دریبل چند بازیکن تاتنهام،یک سوپرگل به ثمر رساند و ارسانل را صاحب دومین گل کرد. در همین نیمه بنتنر مهاجم آرسنال مصدوم شد و یک تعویض اجباری برای ارسنال انجام شد. در نیمه دوم هم ارسنال به بازی مسلط بود و در دقیقه 60 توسط فن پرسی به گل سوم رسید. ارسنال با این برد سه بر صفر،خود را به صدر جدول نزدیک کرد و حالا منتظر برگزاری بازیهای دیگر هفته یازدهم است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/31

nw_nk
01-11-2009, 00:46
پس از بازی آرسنال-تاتنهام،هشت بازی دیگر عصر امروز در انگلیس برگزار شد...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت گل-آلکس فرگوسن برای گرفتن سه امتیاز بازی با بلکبرن هم مشکلاتی داشت اما سرانجام با درخشش رونی و برباتوف،دو بر صفر پیروز شد. در این بازی یونایتد شروع خیلی بدی داشت و در نیمه اول موقعیت خاصی غیر از گل افساید براب نداشت. در نیمه دوم فشار یونایتد بیشتر شد و در دقیقه 55 سوپرگل برباتوف،منچستر را پیش انداخت. سه دقیقه مانده به پایان وقت قانونی،وین رونی هم با بغل پا دروازه بلکبرن را باز کدر تا یونایتد فاصله دو امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کند. نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است. بولتون صفر-چلسی 4 لمپارد(45-پنالتی)،دکو(61)،نایت(83-گل به خودی) و دروگبا(90) برنلی 2 - هال سیتی صفر الکساندر(20 و 70) اورتون 1-استون ویلا 1 بیلیا(45) برای اورتون و کارو(47) برای ویلا پورتسموث 4-ویگان صفر دیندانده(35،64،90) و پیکونه 45 ساندرلند 2-وستهام 2 رد(39) و ریچاردسون(76) برای ساندرلند،فرانکو(30) و کارتون کول(36) برای وستهام استوک 2-ولورهمپتون 2 التوبی(17-گل به خودی) و اترینگتون(47) برای استوک،گرادوک(48 و 64)


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2009/10/31