PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Need for Speed: Shift



صفحه ها : [1] 2 3 4 5 6 7 8

ali_ranger22
02-02-2009, 14:54
Need for Speed: Shift

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سازنده : Slightly Mad Studios
ناشر : EA
ژانر : شبیه سازی رانندگی
درجه بندی سنی : 7+
تاریخ انتشار :منتشر شده
پلتفرم : PC PS3 X360 PSP iPhone Mobile


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



Need for Speed: Shift gets system specs
سیستم مورد نیاز بازی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




Required – Internet Connection
OS - Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
Processor – Intel Core™2 Duo 1.6 GHz or faster
Memory – XP: 1 GB RAM; Vista/Windows 7: 1.5 GB RAM
Hard Drive – 6 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card – 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0*
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - DirectX 9.0c compatible
Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-12 Players
Input - Keyboard, Mouse
Optional – USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad
Supported Video Cards: ATI Radeon X1800 XT 512MB or greater; NVIDIA GeForce 7800 GT 256MB or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



Need For Speed Shift ( آپدیت )
ما امیدواریم رویه پیست در مود Career مزه ی یک تجربه ی رانندگی را بگیریم!


EA در این نسخه تمام فکرش را متمرکز کرده است. ریه هم رفته در طراحی NFS پی این همه سال ، حالا با تلاش بسیار مشخص کرده که بهتر از بقیه است. زمانی که امتیاز ها به این بازی رو به نا امیدی می رفت در سال های اخیر ، EA استودیوی خودش را به Slightly Mad Studio تغییر داد. استودیویی که معروفیت خودش را با بیرون دادن سری GTR در PC بدست آورد.
نتیجه آن چیزی شد که ، تا الان از واقع گرایانه بودن NFS Shift میبینیم.
EA در E3 چهره ای بسیار عمیق از Career Mode به معرض نمایش در آورد. اخیرا او به ما از پیشرفت امید بخش این مود خبر داده است.
حالا ، میریم سره بحث Career Mode .
زمانی که شما بازی را شروع می کنید فقط 2 انتخاب دارید : Start Career و Options .
انتخاب کردن Start Career شما را فورا در کنار چرخ های BMW M3 قرار می دهد همراه با خاموش بودن تمام Assist ها برای یک دور در Brands Hatch. بعد از اتمام دور ، بازی در آن هنگام مقداری از Difficulty Option را به شما نشان می دهد. این شمال تنظیماتی از قبیل ABS ، کنترل چرخ ها ، کنترل استقامت اتوموبیل ، خسارت ، درجه ی سختی و ... . شما می توانید قبل از هر چیزی این تنظیمات را تغییر دهید ، اما فکر نکنید که این ها باید و حتمی در شروع مسابقه قدرت شما را بالا ببرند. زمانی که من دورم را انجام دادم ، کاملا تنظیمات را اونطور که خودم می خواستم کردم ( نبودن کمک کننده ی سیستم ترمز یا هدایت و فرمان ، ABS ON ، کنترل اصچرخ ها ON و روی Low ، درجه سختی رویه Medium ).
بعد از اینکه شما موقعیت دورتان را تمام کنید ، شما در آن هنگام تویه یک مسابقه ی 2 دوره رویه یک مسیر یکنواخت قرار خواهید گرفت و مقام شما بعد از پایان رساندن دور مشخص می کند که با چه مقدار پول Career تان را شروع می کنید ، شما همچنین یک Option برای Retry مسابقه دارید. بعد از این ، در آن زمان هرچیز دیگری که باز شود ، شمال Quick Race و Online Option خواهد بود.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
از خط پایان بگذرید و پرچم شطرنجی رنگ را بگیرید.



شما حتی یک عالمه Tuning Option برای رانندگی کردن دارید ، اما آن جا همچنین Macro Level Option هم هست که این به شما در تنظیم تنظیمات کمک می کند.
خوب اگر شما نمی خواهید داخل شوید و می خواهید تنظیم باد تایر و کار هایه دیگر انجام دهید ، شما می توانید با تنظیمات مختلف به طور اتوماتیک این کارها را انجام دهید. البته ، شما همچنین می توانید از این Macro Option برای تنظیم کردن این تنظیمات به بالاترین سطح استفاده کنید و در آن زمان می توانید دکمه ی Fine Tune ( تنظیم خوب ) را فشار دهید ، البته اگر دوست داشته باشید.
قسمت خرید اتوموبیل هم در NFS Shift به خوبی کار شده است شما می توانید ماشین هایه مخصوص مسابقات چند نفری بخرید و Tier های مختلفی برایه آن ها بگذارید ( دقت کنید Tier با Tire فرق داره! ).
بعضی از اتوموبیل ها برای مسابقات Drift مناسب هستند ، و از آن ها نمی توان برای بقیه ی مسابقات استفاده کرد.
همچنین ، بعضی از اتوموبیل ها می توانند به خوبی بپیچند که باز آن ها برایه مسابقات دیگر به درد می خورد. خوب ، این امکان پذیر است که شما بتوانید به خریدن اتوموبیل هایه جدید برایه رقابت هایه نفسگیر ادامه دهید ، شما همچنین می توانید پولتان را برای اتوموبیل اولتان بریزید و آن را پیشرفت دهید.
شما اگر اولین نفر در مسابقات شوید می توانید Reaching Point Milestone به دست آورید ، این کار با تکمیل کردن آبجکت هایه Race-Specific امکان پذیر است.
با این ها می توانید Tier هایه خود را پیشرفت دهید و مسابقه هایه جدیدی را باز کنید ( Unlock کنین ). شما همچنین می توانید Separate Driver Point بدست آورید که این کار با تکمیل مسابقات غیر از Specific امکان پذیر است. با این ها می توانین مسابقات Specific جدید ، قطعات یدکی و حتی اتوموبیل هم باز کنید.
مسابقات Tier-Base ، هر لولی از آن یک مجموعه از انواع مسابقات مختلف است که شما می توانید در آن ها شرکت کنید. در اولین Tier ، مثلا ، در آن جا مسابقات Manufacturer ، Standard ( این مسابقه جایی است که شما یک ماشین انتخاب می کنین و مسابقه در برار هوش مصنوعی ای است که آن ها هم ماشین هاشون یکی هست ) و Time Trials است.
هر یک از این ها مقداری Star ( ستاره ) لازم دارد تا شما بتوانید وارد آن ها شوید. خوب ، در اولین Tier ، شما از همان اول می توانید به مسابقات Standard بروید ، اما شما اگر بخواهید به مسابقات Manufacturer بروید باید حراقل 10 تا Star داشته باشید و همینطور اگر بخواهید به مسابقات Time Trials بروید باید 20 تا Star داشته باشید.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لرزیدن و ترمز کردن!



در دومین Tier همچنین به شما Car Battles ( مسابقه ای یک به یک بین رقبایه کلاسیکتان شبیه یک Camaro Versus ) مسابقات Mixed ( شاید یک مسابقه ی Standard ، مسابقه ی Drift و یک Time Trials همه با هم در یک مسابقه باشد ) و مسابقات Drift .
این بازی مثل اینکه از هر دویه Point ها و Star ها استفاده می کند به اضافه ی مسابقات مختلف که باعث می شود همیشه چیزهایه متفاوتی را برایه انجام دادن داشته باشی به اضافه ی چندین شکل از سیستم XP
( Experience Point ). این یک جورایی بازی رو طوری درست می کنه که شبیه World of Warcraft باشد! و الان EA و استودیوی Slightly Mad دارند تلاش می کنند تا این ها را به بازی هایه Racing بیاورند!
حالا ، این پیش نمایش هیچ موقع تمام نمی شود مگر اینکه یک Hands-ON کوچولو هم توش باشد و خوشبختانه من 2 تا اتوموبیل در پیست آماده کرده بودم تا چند دور کوتاه مسابقه بدم.
یکی از آن ها BMW M3 بود که من اونو قبلا آماده کرده بودم و یکی دیگر هم یک Honda Civic Si بود که با تمام پول هام توانستم بخرمش من با همین اتوموبیل تونستم برنده بشم ، خوب من برایه اینکه صحنه واقعی تر بشه از نمایه کابین استفاده کردم که باعث می شد یک حس واقعی به من وارد بشه!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به آغوش گرفتن پیچ ها !


آیا ورژن Si در Shift حس کاملا واقعی این اتوموبیل رو به شما وارد می کند ؟ نه به درستی ، حتی من می خوام بگم که ورژن این اتوموبیل در Forza 2 ( به همراه DLC ) خیلی واقعی تر از این ورژن اتوموبیل در این بازی است. با این حال ، هنوز بازی ای نکردم که بتواند این حس رانندگی واقعی ای که در NFS Shift به من می دهد را منتقل کند ( البته من با دو بازیه Grid و Dirt این بازی را مقایسه کردم ) اما هنوز می تونم بگویم که جای دارد تا این بازی احساس واقعی یک راننده را به شما منتقل کند. ممکن است این بازی شکست بزرگی از بازی هایه معروف تری در این زمینه چون GT و Forza بخورد. اما این به آن معنی نیست که نتواند با آن ها رقابت کند.
در آخر هم باید بگویم که امید هامون برایه این بازی خیلی زیاد است. و همینطور مود Career به خوبی کار شده است. منتظر اخباز بعدی باشید!

نویسنده : Chris Roper

منبع : IGN.com

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با تشکر از 779 عزیز

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


شات هایی که تازه منتشر شده
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
راست به چپ

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید/
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدFirst Look Interview
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HD...100MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدSD...37MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدمنبع

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدو

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
02-02-2009, 16:01
فکر کنم میخوان دوباره یک سری دیگه مثل پرو استریت بسازن
سبک پرو استریت یک شکست کامل بود برای این بازی محبوب...
من نمی دونم میخوان چه بلایی به سر این بازی بیارن؟!

HoJJaT_007
02-02-2009, 16:11
عزیزم اون عکس اولی فقط برای Shift بود

نمیدونم که زیر عکسا رو که اسمشونو نوشته بود حزف کرده ! اما اصلش ایناست :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] jpg?slideshow=true


----------------

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ideshow=true

-----------------

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ideshow=true

ali_ranger22
02-02-2009, 17:47
آره آره خب الان ویرایشش میکنم ...
البته بعد از زدن تاپیک فهمیدم اشتباه شد ولی دیگه وقت نشد درستش کنم
معذرت
:)

SADEGH 7
02-02-2009, 18:16
عکس ها که مثل pro street و undercover کیفیت بالایی دارن. باید منتظر بمونیم ببینیم خود بازی چجوریه.
ولی حیف شد که نید فور اسپید قراره دوباره به پیست برگرده.:41:

mshiraz.2009
02-02-2009, 18:25
عکس ها که مثل pro street و undercover کیفیت بالایی دارن. باید منتظر بمونیم ببینیم خود بازی چجوریه.
ولی حیف شد که نید فور اسپید قراره دوباره به پیست برگرده.:41:



جدی میگی؟؟؟؟

779
02-02-2009, 18:32
جدی میگی؟؟؟؟

بله عزیزم همینطوری بازی توی پیست هست.
اما ممکنه که توی خیابان ها هم باشه هنوز خبر زیادی ازش نشده.

HoJJaT_007
02-02-2009, 22:47
خواهش میکنم . تقصیر Video Gaming بود زیر عکسا رو ورداشته بود ! :d

ehsankalak
02-02-2009, 23:28
ولی فکر کن مثل under cover حالت ترکیبی داشته باشه یعنی هم تو پیست باشه هم تو خیابون !

mshiraz.2009
03-02-2009, 07:08
ولی فکر کن مثل under cover حالت ترکیبی داشته باشه یعنی هم تو پیست باشه هم تو خیابون !


امیدوارم همین طور باشه...

wildhunter
03-02-2009, 13:43
اگه فقط تو پیست باشه که اصلا حال نمیده!!!

qo0oick
03-02-2009, 14:44
از عکس اولی پیداس می خوان یه چیزی تو مایه های Grid بسازن...
اگه هم یه شبیه ساز بشه اصلاً به درد نمی خوره!
همون طور که Grid دیگه بیش از حد شبیه ساز بود!!

EASPORTS-FIFA
03-02-2009, 16:43
اینا که دارن یک روز در میون نید فور سپید میدن.خدا عاقبت این بازیو به خیر کنه

779
03-02-2009, 16:51
اینا که دارن یک روز در میون نید فور سپید میدن.خدا عاقبت این بازیو به خیر کنه

آره دیگه مثل Cod که تغریبا هر 8 ماه یک ورژن میده.

Black Prince
04-02-2009, 00:15
باز هم افتضاح جدیدی به نام Need For Speed
اگر شبیه سازی باشه که باید ..... روی این بازی!!!!
من که هنوزم Most Wanted بازی میکنم!

779
04-02-2009, 15:54
باز هم افتضاح جدیدی به نام Need For Speed
اگر شبیه سازی باشه که باید ..... روی این بازی!!!!
من که هنوزم Most Wanted بازی میکنم!

Undercover که بد نبود به نظر منم از همه بهتر همون Most Wanted بود اما این یکی چون نمای کابین رو داره خیلی باحاله!!!!

ali_ranger22
04-02-2009, 16:02
undercover که بد نبود به نظر منم از همه بهتر همون most wanted بود اما این یکی چون نمای کابین رو داره خیلی باحاله!!!!
فعلا همین یه عکس از بازی پخش شده ! هنوز معلوم نیست دوربین چطوری خواهد بود ! ;)

shahriar_669
05-02-2009, 00:36
اگه فقط تو پیست باشه که هیچ در ea رو گل بگیر
ولی اگه ترکیبی باشه حال میده

M_F_GAMER
05-02-2009, 15:22
آره دیگه مثل Cod که تغریبا هر 8 ماه یک ورژن میده.
آره ولی سری cod تا حالا گند نزده و هر بار خیلی خوبه!

Aseman e ghermez 2
05-02-2009, 16:29
چه خبره هی زرت و زرت نید فور اسپید میدن
گرافیکش خوبه ولی با پیستش واقعا مخالفم نمیدونم این ea چشه!
هرچی بلا بود سر بازی اورده!!!
اسمشو این میزاشتن بهتر نبود
NeeD FoR SpeeD GriD

D3vil_A
05-02-2009, 17:36
بابا این خودشون رو کشتن !!! یه بازی بدین بعد 2 سال روی نسخه بعدی کار کتید مثل مافیا 2. ......
هر 6 ماه یکی جدید میاد که همشون دارن افتضاح به بار میارن مثل COD 5 وو البته Under Cover خیلی قشنگ بود !!! ولی خوب گندی مثله پرو استیت نمیشه جبران کرد مگر اینکه یه بازی مثل ماست وانتد یا کربن ... بدن!!
وگرنه مطمئن باشید این بازی اگه قرار باشه تا 3 ماه آینده بیاد از پرو استیت افتضاح تر میشه!

B3HZ@D
09-02-2009, 01:08
Ea عزمش رو جزم کرده که گند بزنه به این بازی
طوری که دیگه هیچکی سراغی از این بازی نگیره
من موندم اخه این چه کاریه که ea داره می کنه؟
همش بخاطره پوله

milky way
09-02-2009, 02:29
دلیل تولید این بازی اینه که به خاطر سبکش همیشه فروش خوبی میکنه، حتی اگر نسخه های خیلی خوبی هم نزنن مثل نسخه های اخیر ولی بازی فروش بالایی داره همیشه، همه دوستانی هم الان دارن از بازی بد میگن بدون شک وقتی این بازی جدید از این سری بیاد بدون شک تهیش میکنن و بازی میکنن.

B3HZ@D
09-02-2009, 02:48
نه....
من بعد از افتضاح پرو استریت نسخه اندر کاور رو دیگه نخریدم
یک سری دیگه از دوستام هم هستن که دیگه سری nfs رو بوسیدن گذاشتن کنار

Behsood
09-02-2009, 03:20
سلام
هیچ مهم نیست این EA از خودراضی چیکار میکنه!
BurnOut رو که ازما نگرفتن!

779
09-02-2009, 13:28
نه....
من بعد از افتضاح پرو استریت نسخه اندر کاور رو دیگه نخریدم
یک سری دیگه از دوستام هم هستن که دیگه سری nfs رو بوسیدن گذاشتن کنار

چه جالب منم Undercover رو بازی نکردم!!!!!!!
چون که سرم شلوغ بود گفتم بعدا می خرم بعدشم گفتم ولش کن یکی دیگه میاد اونو می گیرم!!!!!!!
این نسخه احتمالا باید قشنگ باشه...
من که از نمای کابین فوق العاده خوشم میاد.
اگه توی شهر باشه که چه بهتر.............

Oracle_Eldorado
10-02-2009, 13:08
یه NFS جدید ...
جالبیش اینه اصلا روشون هم کم نمیشه !
هرچی خراب کاری میکنن بازم میسازن .
اینم خواستن مثل Grid بسازن .
امیدوارم اینو دیگه خراب نکنند ...

soltanarash
10-02-2009, 18:30
به نظر من که grid عالی ترین بازی ماشینی بود که تا حالا دیدم.گرافیک بالا و بازی آنقدر سخت ساخته بودند که بازی حداقل یکم هیجان داشته باشه نه مثل under cover که یک دستس میشه رفت و نیازی به ترمز نیست حتی سر پیچ نود درجه.من شنیده بودم که EA در شرکت سازنده ی need for speed رو بسته....!

smallfrank
10-02-2009, 19:33
Need For Speed های جدید رسما اعلام شد!

Need for Speed SHIFT (پاییز 2009)

اولین نسخه ای که در میان لیست خودنمایی می کنه این نسخه هستش که برای کنسول های PS3,X360,PSP . همینطور رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نکته ای که بیشتر از همه خودش رو در مورد این نسخه درخشان و قابل توجه می کنه این هستش که Need for Speed SHIFT نه فقط بوسیله طراحان و برنامه نویسان کامپیوتری بلکه با کمک و همکاری رانندگان مسابقات حقیقی کار شده. یک تیم حرفه ماشین رانی در کنار EA و Slightly Mad Studios و البته Black Box قرار گرفتن تا به کمک هم بازی رو روانه بازار کنن که از نظر طبیعی بودن تا به حال مشابه اون دیده نشده. در واقع این بازی توسط حرفه ای ها ساخته شده و مطمئنا مورد پسند حرفه ای ها هم قرار خواهد گرفت. در این بازی از ماشین هایی فوق العاده قدرتمند و بی نهایت سریع استفاده شده تا خاطره ای به یاد ماندنی برای تمام علاقه مندان به این سبک رو به جا بذاره.


Need for Speed NITRO (پاییز 2009)

این نسخه که برای کنسول های Wii™ و Nintendo DS طراحی شده شباهت زیادی به نسخه هایی همانند UG داره که البته پلیس هم به اون اضافه شده باشد. طبق گفته های تیم سازنده این بازی یعنی EA Montreal بازیبازان در این نسخه با مسابقات مثل نسخه های پیشین اما با جذابیتی چندین برابر و تعقیب و گریز های فوق العاده نفس گیر رو به رو خواهند بود.


Need for Speed World Online (زمستان 2009 در آمریکا و تابستان 2009 در آسیا)

این نسخه استثنایی توسط استودیو سنگاپور دو شرکت Black Box و EA ساخته خواهد شد و بزرگترین و بهترین Open World را که تا به حال در بازی های Racing دیده ایم برای بازیبازان محیا خواهد ساخت. این بازی یک عنوان اختصاصی برای رایانه های شخصی (PC) که شروع آن نیز از آسیا خواهد بود. شما باید ماشینی را برای خود انتخاب کرده و تا جایی که می توانید از نظر ظاهری و موتوری بدان برسید تا جایی که به حد رقبای تحت شبکه خود برسید و با امکانات بسیار وسیع تحت شبکه بازی به مسابقه بپردازید.

به زودی اطلاعات جدیدی در مورد این سه نسخه اعلام خواهد شد.

منبع : VideoGames.ir

779
10-02-2009, 20:27
need for speed world online (زمستان 2009 در آمریکا و تابستان 2009 در آسیا)

:18::18::18::18::18:
چه تاخیر عجیبی!!!!
یعنی باید 3 ماه صبر کنن که این بازی به آمریکا بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم تا اون موقع نسخه ی کپی رو بیارن و تاغت نیارن آمریکایی ها!

samaras23
13-02-2009, 12:13
سري بازي هاي nfs واقعا خسته كننده شده درسته كه under cover بد نبود اما بازم همون كاراي تكراري رو بايد انجام ميدادي
ea بايد يه فكريبه حال اين بازي كنه يا ديگه تويلد نكنه يا كلا سبك بازي رو عوض كنه
يه جوري باشه كه از بازي كردش خسته نشي
راستش من under cover رو فقط تفريحي بازي مي كردم

AliyerEdon
14-02-2009, 20:47
کلا بی خیال nfs بشید بهتره. من که دیگه گذاشتم کنار.بعد از کربن اصلا فضای بازی عوض شده و دیگه حال نمی ده. به نظر من آندر گراند خیلی خوب بود و تا کربن بهتر شد و بعد...:2:
این ea هم که دیگه دیوونه شد رفت دیوونه خونه. بهتره همون جا بمونه و من و شما هم دیگه به nfs فکر نکنیم.

779
14-02-2009, 21:43
کلا بی خیال nfs بشید بهتره. من که دیگه گذاشتم کنار.بعد از کربن اصلا فضای بازی عوض شده و دیگه حال نمی ده. به نظر من آندر گراند خیلی خوب بود و تا کربن بهتر شد و بعد...:2:
این ea هم که دیگه دیوونه شد رفت دیوونه خونه. بهتره همون جا بمونه و من و شما هم دیگه به nfs فکر نکنیم.

اصلا بابا این یکی کلا فرق داره!!!!!!!
این یکی از این رو به اون رو شده یعنی سبک بازی جدیدتر و واقعی تر شده!!!!!!

Black Prince
14-02-2009, 23:46
اصلا بابا این یکی کلا فرق داره!!!!!!!
این یکی از این رو به اون رو شده یعنی سبک بازی جدیدتر و واقعی تر شده!!!!!!

همین مزخرفترش میکنه خب!:10:
ما need for speed میخوایم نه یه بازیه شبیه سازی شده که!:2:

ŽA1ONEŽ
15-02-2009, 16:00
اگه بازی به پیست بیاد خوبی های خودشو داره.

Javadgenral
15-02-2009, 16:09
بابا چقدر نید فور اسپید جدید میاد ؟ ما هنوز کربن را تمام نکردیم این اومد

night lord
22-02-2009, 01:30
بابا اینا میان این تغییراتو میدن تا از تکرارای و خسته کننده بودنش کم کنن دیگه خدارو خوش نمیاد انقدر بزنید تو سرشون

classiquecrime
22-02-2009, 02:03
سری بازیای need for speed کلا حال گیریه! انقدر باید بزاری دنبال پلیس که پدر صاب بچه در بیاد!

S A M
25-02-2009, 20:28
توضیحی در مورد بازی ندارین ؟

Aseman e ghermez 2
25-02-2009, 21:03
توضیحی در مورد بازی ندارین ؟
اینطور که معلومه بازی قرار تو پیست باشه و دوربین هم قابلیت نشون دادن از توی کابین رو داره و گرافیک و کلا سیستم بالای میخواد ژانر هم که معلومه ریسینگ شرکتش هم که ea خراب شدس

S A M
25-02-2009, 21:08
پس یعنی این هم ارزش خریدن نداره ؟!

Aseman e ghermez 2
25-02-2009, 21:11
الان هیچی معلوم نیست ولی واقعا EA داره گند میزنه به این سری nfs
اینطور که معلومه کپی برداری بازیهای کدمستر که گرید هم همینجوری بود.

samaras23
25-02-2009, 21:39
من موندم ea ميخواد با اين بازي چيكار كنه
به نظر من اگه اين بازي رو گل بگيره بهتره
روند بازي توي 3 نسخه قبلي اينقدر خسته كننده بود كه آدم خوابش ميگرفت
رانندگي توي gta iv بيشتر از nfs حال ميده

Aseman e ghermez 2
25-02-2009, 22:03
100 درصد همینطوره من مسابقات خیابانی gta iv رو ترجیح میدم

S A M
26-02-2009, 10:53
واقعا من ناراحت میشم که میبینم بازیی مثل نید فور اسپید که یه روزی همه برای بازی کردنش سر و دست میشکندند ، الان هیچ کس بهش نگاه هم نمیکنه

Aseman e ghermez 2
26-02-2009, 10:58
مقصر فقط ea که همینطوری داره گند میزنه به این سری از پرو استریت به بعد بازی نابود شده حتی اندر کاور هم در حد ماست وانتد بود و هیچ چیز جدیدی نداشت
یکی نامبر این شرکت ea رو نداره ما بهش بزنگیم بگیم دیگه ادامه نده!

S A M
26-02-2009, 11:03
کلا فکر کنم ea باید نید فور اسپید رو بی خیال بشه ...
با ادامه دادن این سری فقط داره خودشو نابود میکنه ...

Aseman e ghermez 2
26-02-2009, 11:06
کلا فکر کنم ea باید نید فور اسپید رو بی خیال بشه ...
با ادامه دادن این سری فقط داره خودشو نابود میکنه ...
دقیقا
بهتره این بحث رو تموم کنیم و یه کم به جناح مثبت بازی بنگریم(یه کم کتابی بود)

S A M
26-02-2009, 11:11
اگه بخوایم به جناح مثبت بنگریم تاپیک سوت و کور میشه !! :27:

Aseman e ghermez 2
26-02-2009, 11:25
چی کار کنیم پس اینهمه از بازی ایراد بگیریم ea که بازی رو کنسل نمیکنه !
پس این بحث رو تموم کنیم تا اخبار جدیدی که میاد!

toraj
26-02-2009, 13:29
اميدوارم اين بازي حداقل محبوبيت سري need for speed رو دوباره بدست بياره چون دو تا بازي قبل افتضاح بود و

هيچ گونه نو آوري نداشت.

samaras23
26-02-2009, 19:41
اگه توي پيست باشه كه نبايد اميد زيادي به بازي داشت
بازي توي پيست يعني يه محوطه محدود
من يكي كه واسه اين بازي ميكنم كه محدود نباشم
به نظر من بالا بردن گرافيگ و اضافه كردن 1 دوربين اونقدرا هم كار خاصي نيست و جذابيتي نداره
پس بهتره ea‌ به فكر يه داستان قوي باشه چيزي كه گيمر رو خسته نكنه
فقط مسابقه دادن و از دست پليس فرار كردن كه اصلا جالب نيست

mosolim
27-02-2009, 17:51
دیگه هیچ امیدی به بازگشت به نید فور اسپید نیست. بماند که ن با این آخری حال کردم ولی معلوم نیست سر شماریه بعد چه بلایی بیاد. مخصوصا اگه پیست باشه.

milky way
27-02-2009, 18:22
ولی به نظر من که هرچی باشه هم مردم میخرن این بازی رو.

mehdi30nema
27-02-2009, 18:44
ولی به نظر من که هرچی باشه هم مردم میخرن این بازی رو.

اتفاقا اصلا هم این طوری نیست .
فروش undercover در مقابل carbon یا most wanted خیلی کم بوده .

ali_ranger22
27-02-2009, 18:52
آره
شاید ایرانی ها همه ی بازی ها رو بخرن ولی خارجی ها که پولشون از سر راه نیومده که 50 دلار پول یه بازی ضعیف بدن

Aseman e ghermez 2
27-02-2009, 19:48
بازی مفتش گرونه

samaras23
27-02-2009, 20:20
آره
شاید ایرانی ها همه ی بازی ها رو بخرن ولی خارجی ها که پولشون از سر راه نیومده که 5 دلار پول یه بازی ضعیف بدن

دقیقا موافقم
خیلی از کسایی هم که میگن افتضاحه یا دیگه به درد نمیخوره و ... بازی رو میخرن
حداقل واسه اینکه امتحانش کرده باشن
شاید یکیشم خود من باشم که اکثر بازی های جدید رو میخرم اما 2-3 تا ر بیشتر بازی نمیکنم:31:
از 6سال پیش تا الان تقریبا یه آرشیو کامل دارم اونقدر بازی دارم که آمارش از دستم در رفته اما یک سومشون هم بازی نکردم:31:

Masoud King
04-03-2009, 19:47
سلام.
خوب بالاخره اولین ویدئو از بازی که یه مصاحبه هستش منتشر شد که از لینک های زیر فابل دریافت هستش:

First Look Interview
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HD...100MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
SD...37MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
همچنین چند Screenshot از بازی نیز منتشر شده:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
=========================================
انتخاب اسم Shift برای بازی بطور ماهرانه بوده بطوریکه هنگام رانندگی شما نه تنه دنده ها رو عوض می کنید ولی این Shift نشان دهنده ی تغییر اساسی در این سری NFS هستش! این جمله از سایت Videogamer.com که دیدم گفتن اون خالی از لطف نیست! همچنین به نظر این سایت مدل های ماشین و حتی خود این بازی طوری هستش که تا الان شبیه اون دیده نشده! شما میتونید این مطلب رو بطور کامل از لینک زیر بخونید:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

و در آخر اینکه این بازی برای PS3, PC, PSP و X360 در 2009 منتشر خواد شد!

779
04-03-2009, 20:47
:18:
اینطوری که معلومه بازی تو پیست نیست !!!
ولی واااااااااااااای که عجب گرافیکی داره:18::18:
مخصوصا نمایه کابینش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میتونه یکی از نامزدهای گرفتن بهترین بازیه ریسینگ باشه البته با وجود بازی هایی همچون Fuel و Dirt 2 و Burnout و ... کاره سختیه اما همونطور که میدونید میتونه NFS این 2 نسخه ی خراب کرده ی قبلی رو درست کنه مخصوصا اون Pro Street که واقعا آشغال بود!!!!!!
اما میتونه به Most Wanted برگرده که بهترین نسخه ی این بازی بود یا حتی به کربن که اونم در نوع خودش خوب بود!!!!!!!!!!!

Masoud King
04-03-2009, 21:43
5 Screenshot از بازی:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

milky way
05-03-2009, 19:02
یه خبر جدید در مورد این بازی اینکه، سازنده های بازی ادعا کردن NFS Shift بهترین گرافیک رو در بین بازیهای Race تا الان خواهد داشت و تمام اسکرین شات هایی هم که پخش شده در محیط بازی هست و هیچ کدوم از پیش رندرد شده نیست ....


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ali_ranger22
05-03-2009, 19:16
به نظرم چون Grid زیاد مورد توجه قرار گرفت اینا هم دارن بازی رو خیلی شبیه به Grid می سازن !

hosseincode2008
05-03-2009, 19:47
کاش کنترلش مثل گرید نشه ؛ یه کنترل روون بازی رو عالیییییی میکنه !!

Oracle_Eldorado
06-03-2009, 00:28
کاش کنترلش مثل گرید نشه ؛ یه کنترل روون بازی رو عالیییییی میکنه !!

کاش کنترلش هم مثل Undercover نشه !!!
خداکنه این یکی رو دیگه خراب نکنند .

milky way
06-03-2009, 00:33
موتور بازی ولی همون موتور قبلیه فقط ارتقاش دادن.

Aseman e ghermez 2
06-03-2009, 01:13
یه خبر جدید در مورد این بازی اینکه، سازنده های بازی ادعا کردن nfs shift بهترین گرافیک رو در بین بازیهای race تا الان خواهد داشت و تمام اسکرین شات هایی هم که پخش شده در محیط بازی هست و هیچ کدوم از پیش رندرد شده نیست ....
همچین بدک هم نیست!!!
گرافیک رو میگم ولی کاملا با توی پیست بودنش مخالفم!!!!!!!

milky way
07-03-2009, 11:32
من تریلر بازی رو دیدم، اطلاعاتی که سازنده بازی میده:
-اولیش اینه که بازی دیگه OpenWorld نیست و مثل Grid اینا Track بیس هست که یسری Track های واقعی که شبیه سازی شدن در بازی وجود دارن؛
-بعد میگه داخل ماشین همچی کار می کنه یعنی تمام درجه ها و جزئیات واقعی هستن و کار می کنن حتی درجه بنزین بعد میتونی به اطراف بچرخی و اطرافت رو ببنی،
یه چیز جالب دیگه هم که میگه روی نیروی Gforce کار کردن که وقتی داخل ماشین هستی مثل وقتی ترمز شدید میکنی سرت جلو میره یا وقتی تصادف میکنی میکنی سر و بدنت و دوربین نسبت به شدت تصادف حرکت میکنن؛
-روی تصادفات یا ضربه های بین ماشین ها میگه خیلی کار کردن.
-بعد تقریبا مثل نسخه ProStreet ماشین ها رو به دنیای واقعی نزدیک کردن یعنی خوده یارو مثال پورش رو میزنه میگه مثلا بازی به شما این اطلاعات رو میده که پورشه موتورش عقبه و وزنش فلان مقداره و موتورش فلان جاست و یسری عدد خام میده و رفتار خاص خودش رو در رانندگی داره، شما با تیون کردن ماشین میتونید اون اعداد رو تغییر بدین و به حالت دلخواه خودتون برسونید شما با کمک این اطلاعات می تونید یه تیون مناسب برای این خودرو انجام بدین.
بازی هم پائیز امسال میاد.

bleu2u4u
07-03-2009, 13:05
اگه 10 درصد grid هم باشه من راضیم.
گرافیک و گیم پلی undercover که منو یاد بازیهای اتاری مینداخت
ببینیم با این یکی قراره چه گلی به سر ما بزنن

saeed_cpu_full
07-03-2009, 13:12
مطمئن باشید همه ی این عکس ها خالی بندیه ... مگه Under Cover نبود ... عکس هایی که ازش منتشر شده بود
از عکس های این نسخه ی نید فور اسپید ، گرافیکش بیشتر بود ! ولی آخرش چی شد ؟

Reza Azimy_RW
07-03-2009, 14:30
گرافیک و گیم پلی undercover که منو یاد بازیهای اتاری مینداخت بابا اینقدرام که گرافیک افتضاحی نداشت که !!!
شما تنظیمات گرافیکی رو بالا بردی ؟
این عکسها که دیگه خالی بندی نیست خودم گرفتم ولی حیف با اندازه واقعی نمیشد اپولاد کنم ( سرعت پایین اینترنت ) :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]اگه یکمم عکسها یه جوریه مربوط میشه به این که سایز عکسها رو کوچیک کردم اندازه واقعی هر عکس 1024*1024 بود

bleu2u4u
07-03-2009, 21:35
شما تنظیمات گرافیکی رو بالا بردی ؟

در بالاترین تنظیمات
عکسایی هم که گذاشتی حرفهای منو تایید میکنه

Reza Azimy_RW
07-03-2009, 23:02
در بالاترین تنظیمات
عکسایی هم که گذاشتی حرفهای منو تایید میکنه
خیلی خوشهالیا !!!

B3HZ@D
07-03-2009, 23:23
این که میگن قراره 3 تا need for speed عرضه بشه جریانش چیه؟

Aseman e ghermez 2
07-03-2009, 23:40
این که میگن قراره 3 تا need for speed عرضه بشه جریانش چیه؟
1.shift
2.nitro
3.world online

B3HZ@D
08-03-2009, 04:20
خوب اینا که گفتی چی هستن؟
اسم ورژن بازی هاست؟!

bleu2u4u
08-03-2009, 11:33
یکیش انلاینه یکیش برای wii
فقط یکیش برای کامپیوتره

779
08-03-2009, 17:21
Need For Speed Shift Hand's-On


خوب حالا بریم سر پیشنمایش این بازی که توسط IGN گزاشته شده است :


" Need For Speed های اخیر خیلی بی روح و کم امکانات بود!
در دو نسخه ی اخیر بازی موقعیت خوبی نداشت و پیشرفت چشم گیری نکرده بود. دیگر از اون بازیه هیجان انگیز سال های پیش خبری نبود!!!!!!!!
اما Need For Speed Shift نسبات به نسخه های قبل به کلی تغییر کرده است!!
بزرگترین دلایلی که نسخه های پیش داشتند این بود که داستان خوبی نداشته اند و یا Open - World نبوده اند ( Pro Street ) اما برای ما تجربه ی رانندگیه خوبی را به همراه داشتند!
رسیدگی به Handling این بازی در نسخه های PC نتیجه ی خوبی را در بردارد. EA نسخه ی PC این بازی را بسیار واقعی تر نسبت به نسخه های قبل کرده است!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
واقعی بودن سرعت و تصویر یکی از امتیاز های بازی است.


EA در این ورژن قابلیت بازیه Online و Career Mode را هم گزاشته است!
پس دیگر ناراحت نباشید به راحتی میتوانید این بازی را در گیم نت ها یا از طریق Online بازی کنید!
همینطوری 6 اتوموبیل جدید به این بازی اضافه شده است. این ماشین ها عبارتند از : Lotus Elise 111R , Shelby Terelingua , Audi RS4 , Corvette Z06 , porsche 911 GT2 و Pagani zonda F .
همچنین 2 تا Track به نام های Brands Hatch و یک پیست مسابقه معروف لندن هم به بازی اضافه شده است.
EA گفته است که تجربه های جدیدی شما در این نسخه از رانندگی یاد میگیرید. همینطوری شما میتوانید در بازی از تصویر پشت یا همان سوم شخص و یا bumper-cam استفاده کنید. این بازی نمای کابین را هم در نظر گرفته است.
زمانی که در درون ماشین خود منتظر چراغ شروع مسابقه هستید, ماشین شما ماننید قلب از اطراف شروع به تکون خردن میکند که این ناشی از تکان های موتور است که بسیار زیبا کار شده است.
وقتی شما پدال گاز را در این بازی میگیرید واقعا حس یک رانندگی واقعی را میکنید و انگار خودتان پشت ماشین نشسته و در حال رانندگی هستید!!!
زمانی که اول مسابقه گاز بدهید موتور ماشین شما با صدای بلند شروع به کر کر کردن می کند! و وقتی مسابقه شروع شد ناگهان همچون موشکی که میخواهد به هوا برود از جا کنده می شوید و با سرعتی واقعی به جلو میروید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نمای کابین در این بازی فوق العاده طراحی شده است.


دوربین نمای کابین به خوبی چرخیدن فرمان ماشین را نشان می دهد همینطور دنده زدن راننده بسیار واقعی است.
احساسی که در درون ماشین دارید بسیار واقعی هست. در این مورد ما بازی رو پیرامون رتبه PGR می گزاریم.
به هر حال این مسلم بوده که رتبه PGR زیاد عالی نیست!
با این حال مطمئنا تغییرات زیادی در واقعی بودن بازی به وجود می آید البته ما برای رانندگی بازی نمی کنیم بلکه برای تفریح بازی میکنیم.
در آخر باید بگم که نسبت به نسخه های قبل تغییر چشم گیری این بازی کرده است مخصوصا امکانات آن در رانندگی."


منبع :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

I HAVE RETURNE
08-03-2009, 22:13
بابا اینقدرام که گرافیک افتضاحی نداشت که !!!
شما تنظیمات گرافیکی رو بالا بردی ؟
این عکسها که دیگه خالی بندی نیست خودم گرفتم ولی حیف با اندازه واقعی نمیشد اپولاد کنم ( سرعت پایین اینترنت ) :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]اگه یکمم عکسها یه جوریه مربوط میشه به این که سایز عکسها رو کوچیک کردم اندازه واقعی هر عکس 1024*1024 بود

عزیز من این عکسها که گرافیک آخرش نیست! من اینجوریشو ندیده بودم وگرنه بهش از 10 یک نمیدادم!( میدادم صفر!!!!:18:) من با تمام افکتها و انتی الایز و نهایت جزئیاتش اجرا کردم اولش حالم گرفته شد!!!!!

Reza Azimy_RW
08-03-2009, 23:34
عزیز من این عکسها که گرافیک آخرش نیست! من اینجوریشو ندیده بودم وگرنه بهش از 10 یک نمیدادم!( میدادم صفر!!!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) من با تمام افکتها و انتی الایز و نهایت جزئیاتش اجرا کردم اولش حالم گرفته شد!!!!!

بهش از 10 یک نمیدادم
اون که باید امتیاز بده یکی دیگست !!!
با اخرین تنظیماته گرافیکیه . ولی به نظر من که گرافیک نه عالی ولی خیلی خوبه . حالا شایدم چشمام قشنگ میبینه !!!

bleu2u4u
08-03-2009, 23:47
اون که باید امتیاز بده یکی دیگست !!!

اونیم که باید میداد داده
بیشترینشون7 دادن از ده
با میانگین 5 از 10 از بین تعداد زیادی ریویو

B3HZ@D
09-03-2009, 00:09
نسخه shift که گرافیک خیلی خوبی داره
ولی چرا دوباره بازی در پیست برگزار میشه؟
یعنی مسابقات توی شهری نداره؟

779
09-03-2009, 13:32
ببخشید ولی میشه این بحث رو تموم کنید؟؟؟؟؟؟؟
اینجا تاپیک شیفت هست نه آندرکاور......
لطفا اسپم ندید و در رابطه با تاپیک صحبت کنید.

masoud93
12-03-2009, 14:51
تاریخ عرضه ی Shift می خواستم.
دو سال بدون نید فر اسپید موندیم.
آندر کاور که نه گرافیک داشت و نه بازیش خوب و روون بود.

Aseman e ghermez 2
12-03-2009, 16:02
تاریخ عرضه ی Shift می خواستم.نوشته شده توسط Ali rager در پست اول

تاریخ انتشار :Autumn 2009

ali_ranger22
23-03-2009, 14:55
بازی برای شهریور ماه کلید خورد یعنی شهریور عرضه میشه
اطلاعات بیشتر

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

resident_evil
23-03-2009, 22:25
Debut Teaser

كيفيت SD:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

كيفيت HD:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

milky way
24-03-2009, 01:08
من تریلر رو دیدم بنظر بازی متفاوتی از نسخه های قبلی میاد نمیشه گفت خوبه یا بد ولی متفاوته مخصوصا اون دوربین داخل ماشینش بنظر جالب میاد.

ali_ranger22
24-03-2009, 11:54
جالبیش اینه که من تریلر مصاحبه با کارگردان رو که دیدم می گفت بازی 18 ماهه در دست ساخته پس احتمالا از نظر کیفیت وقت زیادی داشتن تا بتونن بازیه خوبی بسازن

resident_evil
24-03-2009, 14:48
ما نيز Trailer را ديديم !!! ببينم كسي تاحالا گفته اين Trailer از gameplay هستش يا نه ؟؟؟!!!
چون همه قبل از انتشار بازي trailer زياد ميدن بيرون !!! اونم از نوع توپول !!!
اگه واقعا اينجوري باشه خيلي خوب ميشه به نظر من !!! چه سرعتي داشت !!! سر پيچ بايد دستي ميكشيد ديگه !!!
چه جوي بودا !!! دوربين داخل ماشين !!!

milky way
24-03-2009, 15:35
ما نيز Trailer را ديديم !!! ببينم كسي تاحالا گفته اين Trailer از gameplay هستش يا نه ؟؟؟!!!
چون همه قبل از انتشار بازي trailer زياد ميدن بيرون !!! اونم از نوع توپول !!!
اگه واقعا اينجوري باشه خيلي خوب ميشه به نظر من !!! چه سرعتي داشت !!! سر پيچ بايد دستي ميكشيد ديگه !!!
چه جوي بودا !!! دوربين داخل ماشين !!!
زیر Trailer که نوشته فیلم واقعی از داخل بازی هست.

resident_evil
24-03-2009, 15:41
زیر trailer که نوشته فیلم واقعی از داخل بازی هست.

من دقت نكردم !!! محو بازي شدم ... خيلي باحال بود
الان كه شما گفتي رفتم ديدم ...
به نظر من يه چيز فوق العاده اي ميشه ...

mojtaba007
24-03-2009, 20:31
بلاخره این بازی تو شهر هست یا نه

resident_evil
24-03-2009, 20:38
بلاخره این بازی تو شهر هست یا نه

آره ولي تيريپ شبيه سازي !!!

mojtaba007
24-03-2009, 22:43
آره ولي تيريپ شبيه سازي !!!
یعنی میتونیم ازادانه تو شهر رانندگی کنیم:19:

resident_evil
25-03-2009, 02:01
یعنی میتونیم ازادانه تو شهر رانندگی کنیم:19:



نه اونجوري... چجوري بگم ...
تو شهر يه مسيري رو مشخص كردن تو ميري !!!
نميدونم ديدي ي نه !!! مثل بازي هاي شبيه ساز كه توي خيابون هم هستش !!!
دوره خيابون لاستيك چيدن ...

miladddd
27-03-2009, 10:29
مثل آندرگراوند 1

S.Y.K
27-03-2009, 12:13
نه اونجوري... چجوري بگم ...
تو شهر يه مسيري رو مشخص كردن تو ميري !!!
نميدونم ديدي ي نه !!! مثل بازي هاي شبيه ساز كه توي خيابون هم هستش !!!
دوره خيابون لاستيك چيدن ...
خوبه فکر کنم یه افتضاح دیگه توی سری بازی های نید فور اسپید داره به بار میاد.همه ی بازی های سبک racing دارن پیشرفت می کنم.نید فور اسپید تازه داره ما رو محدود می کنه:13:حالا گرافیک به کنار.نباید بازی رو به یه راه 4 تا لاستیک محدود کنن!!!!:13:

saladii
23-04-2009, 09:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mosolim
23-04-2009, 11:52
سلام
با این اسکرین شات ها و این تریلر ها امید زیادی به این بازی هم نیست. ما داریم از پیست فرار می کنیم باز این nfs داره بر میگرده تو پیست . خوب یه باری یه gran turismo می زد دیگه.

resident_evil
23-04-2009, 23:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چقدر مسخره بيد اين !!! البته 100% اين نخواهد بود :دي

B3HZ@D
24-04-2009, 00:12
می بینم که باز داریم به پیست بر میگردیم...
این ea داره چکار می کنه خدا میدونه...فقط چیزی که مشخصه اینه که داره گند میزنه به این بازی
نمی دونم چرا اینطوری می کنه؟

mohammad_87
25-04-2009, 14:07
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
كاملا مشخصه كه اين اسكرين ها مربوط به دموست و با صحنه هاي خود بازي زمين تا زير زمين متفاوته...:13:

treason_boys
25-04-2009, 15:54
عکساش که عالیه. ولی فکر نکنم گرافیک خود بازی 1 دهم این کیفیت رو داشته باشه.

resident_evil
25-04-2009, 17:38
شما اگه Trailer رو ديده باشين متوجه ميشين كه اين ها از داخل خود بازي هستن !!!
البته يكم باورش مشكله !!!

B3HZ@D
25-04-2009, 18:06
برای pro street هم همچین عکس هایی رو تبلیغ می کردن ولی توی بازی همچین گرافیکی نبود
من بازی رو روی بالترین حد گرافیک قرار دادم ولی به هیچ وجه مثل تریلر ها و عکس ها نشد

ali_ranger22
25-04-2009, 18:28
دوستان با بازیه ریسینگ طرف هستیم ! به خاطر همین اصل اول تو بازی گیم پلی هست ! ولی همه فقط به گرافیک تاکید دارن !
nfs دچار رکود از نظر گیم پلی شده نه گرافیک
این بازی هر چقدر هم گرافیک خفنی داشته باشه ولی گیم پلی بدی داشته باشه بازیه خوبی نمیشه !

Amin.P30
25-04-2009, 19:38
سلام دوستان...nfs under cover ايا شبكه ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون

saeed_cpu_full
25-04-2009, 19:43
سلام دوستان...nfs under cover ايا شبكه ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون

تاپيكش اينجاس :46: :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Tom Crouse
25-04-2009, 22:01
تمامی این عکس ها اسکرین شات هستن و از خود بازی. توجه داشته باشین که همیشه گرافیک بازی تو اسکرین شات هایی با سایز 640x480 عالی به نظر میرسه!

M.N.P
25-04-2009, 22:44
دیگه شرکتی که خالق سریه nfs بود رو ea بسته و یه گروه جدید رو برای نسخه های بعدی به کار گرفته
که اسمش به خاطرم نیست.
دیگه ریشو قیچی دسته کسی دیگه افتاده اونا هم یه جور تغییر سبکو مدنظر قرار دادن.

rezapassword
28-04-2009, 09:45
بابا دست از سر این ea بدبخت ور دارید
این که شد انتقاد همش
جنبه مثبت هم داشت

saladii
28-04-2009, 11:08
ولی گرافیکش پیشرفت چشم گیری داشته

Spaniuly
28-04-2009, 12:33
تاپيك آندر كاور بس نيست اينجا هم دست از سرش برنمي دارين؟

ali_ranger22
28-04-2009, 12:55
شات های جدید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Sam Fisher 11
28-04-2009, 15:14
نمردیمو بعد از مدتها یه نیفوراسپید با گرافیک قابل قبول دیدیم گرچه با وجود عناوین مطرحی مثل پارادایز و مخصوصا گرید کی اینو بازی میکنه...

Masoud King
28-04-2009, 15:44
نمردیمو بعد از مدتها یه نیفوراسپید با گرافیک قابل قبول دیدیم گرچه با وجود عناوین مطرحی مثل پارادایز و مخصوصا گرید کی اینو بازی میکنه...

آره درسته که گرافیکش بالا هستش ولی فقط میگی که همون گرید هستش که روتوش شده و اسمش رو هم عوض کردن!
سبکش هم به نظر میرسه که همون هستش!
این از گرید هستش:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم از شیفت هستش:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

D3vil_A
28-04-2009, 15:47
مسابقات هم در شب هستش و هم در روز؟! یعنی تغییر زمان قابل مشاهده هست؟!

Masoud King
28-04-2009, 16:20
مسابقات هم در شب هستش و هم در روز؟! یعنی تغییر زمان قابل مشاهده هست؟!

هنوز در مورد چگونگی مسابقات بازی چیزی گفته نشده!

Spaniuly
28-04-2009, 17:11
ولي قبول كنيد سخته يه سال بي nfs آدم سر كنه من كه از كربن به اين ور بازي مي كنم البته mw رو هم مدتي پيش بازي كردم كه چون انتظارهاي من از گرافيك بالا رفته نتونستم بازي كنم

saladii
30-04-2009, 07:23
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Majid-6120
30-04-2009, 20:06
به نظر من گرافیک بازی در این حد نیست.Under Cover هم قبل از اومدنش عکس هاش محشر بودن ولی خودش با عکس هاش خیلی فرق داشت.من دیگه با سری NFS موافق نیستم.چون این جور بازی ها بعد از چند سری تکراری میشن.خدایی اگر گرافیک رو بذارین کنار UC چه فرقی با MW داشت؟بازی باید یه نو آوری داشته باشه.مثلآ Carbon در نو آوری بد نبود.تشکیل گروه و ...البته من زود قضاوت نمیکنم و امیدوارم که Shift خوب باشه و EA هم کمی خلاقیت به کار ببره.

ممنون

resident_evil
30-04-2009, 20:14
ولی اون Trailer که گفته بود از خود بازی هستش یعنی GamePlay اگه واقعا اونجوری باشه فوق العاده بود !!!
کارشون شده گول مالیدن سر مردم دیگه : دی

treason_boys
01-05-2009, 02:01
تو رو خدا به عکس هایی که برای pro street و under cover منتشر کردند و عکس هایی که بعد از خود بازی گرفتند یه نگاهی کنید. زمین تا آسمون فرق می کردند. حالا دیگه خودتون قضاوت کنین؟؟؟

Khashayar King
01-05-2009, 07:07
تو رو خدا به عکس هایی که برای pro street و under cover منتشر کردند و عکس هایی که بعد از خود بازی گرفتند یه نگاهی کنید. زمین تا آسمون فرق می کردند. حالا دیگه خودتون قضاوت کنین؟؟؟


به نظر من گرافیک بازی در این حد نیست.under cover هم قبل از اومدنش عکس هاش محشر بودن ولی خودش با عکس هاش خیلی فرق داشت

هیچوقت نباید به تریلر ها و اسکرین شات ها اعتماد کرد! باید بیاد ببینیم چهطوریه ؟

wildhunter
01-05-2009, 16:18
خدا کنه shift مثل قبلی ها نباشه و این بار واقعا بازی خوبی درست کنند.2 سری اخر که از nfs چیزی جالبی که ندیدم هرچی بود تکراری بود و من اصلا حال نکردم

779
03-05-2009, 18:57
Need For Speed : Shift Hands-on


ما نگاهی به مجموعه ی Need For Speed انداخته ایم و این نسخه ی آخر را مورد بررسی قرار دادیم.


اخیرا EA رویداد مطبوعاتی ای را در San Francisco برگزار کرده است این کمپانی دو مرکز خود را برای ساخت NFS قرار داده است. سازندگان این بازی در استودیوی Slightly Mad تمام تمرکزشان را به ساخت این بازی گزاشته اند تا شاید این بازی واقعی گرایانه تر و تجربه ی یک رانندگی واقعی را به ما منتقل کند. این بازیه ریسینگ از خیابان ها گرفته تا شهر ها و کویر ها را به ما نشان می دهد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سری NFS با نسخه ی Shift برگشته است.


اول از همه , میریم سراغ شبیه سازی این بازی به واقعیت.
همه ی دستندرکاران در حال کار بر روی خصوصیات ماشین ها و راه های متفاوت هستند.
آن ها تمام تمرکزشان را برای یک تجربه ی رانندگی واقعی گذاشته اند. این بازی در فریم ریت 30 فریم در ثانیه اجرا می شود اما سرعت ماشین ها در بازی مثل قبل کسل کننده و آروم نیست. علت آن هم ثابت بودن فریم ریت است .
نمای کابین به بهترین نحو و به زیرکی کار شده و کاری می کند که واقعا شما فکر کنید در یک ماشین واقعی نشسته اید. دوربین کوچکی در آن جا وجود دارد که حرکات ماشین را به شما منتقل می کند مثلا زمانی که شما ترمز می کنید یا سرعت می گیرید , این دوربین به طوری زیرکانه و ماهرانه حس یک راننده ی واقعی را به شما منتقل می کند یعنی در هنگام سرعت گرفتن یا ترمز کردن سرتان عقب و جلو می شود!!
این دوربین دقیقا حالت یک دست انداز ( یا هر جسم ساکن دیگر ) و تپه را در جاده نمایش داده و مقدار خصارتی که به شما وارد می شود را به خوبی نشان می دهد و احساس آن را به شما منتقل می کند.


با تمام این ها باز هم آن دوربین متحرک در نمای کابین اتوموبیل زیاد نوآوریه جدیدی در بازی های رسینگ نیست , این بازی همچنین از افکتی استفاده می کند که به خوبی Blur درون راه را به شما نشان می دهد.
زمانی که شما در سرعت بالا در حال رانندگی کردن باشید ( در نمای کابین ) به طور خودکار نمای بیرون از ماشین شروع به بلور شدن می شود ( محو شدن همانند واقعیت ) , در حالیکه جاده و رقبای جلوتر از شما محو نمی شوند. این افکت از رانندگان واقعی زمانی که آن ها تمرکز خودشان را به جاده گزاشته اند , تقلید شده است.
این تکنیک جدیدی در نمای کابین است , با این وجود ما بعضی از چیز ها را غیر ضروری دانستیم.
بعد از همه ی این ها , زمانی که یک بازی ریسینگ بازی می کنید , چشمان شما به طور طبیعی با اجسام درون جاده متمرکز می شود , غیر از راه های مسدود و بلوک های کنار راه چیز های دیگری هم هست که شما احتیاجی به آن ها ندارید. همچنین معلوم است که آینه ای که پشت سر شما را نشان می دهد هم بلور ( محو ) می شود , ماشین های کنارتان هم بلور می شوند و نامعلوم , که این بشدت رنج آور است , مخصوصا در یک مسابقه ی سخت و نفس گیر.
در این زمان امیدوار هستیم سازندگان بازی گزینه ی ON یا OFF بودن Blur را در Option بازی قرار دهند , برای کسانی که از این مود خوششان نمی آید.
به هر حال سطح گرافیک روی تصویر در Need For Speed : Shift جایی بین 2 بازی ای است که در آن هم احساس توی ماشین را و هم احساس روی جاده را می کنیم!!!


یکی از مکان های این بازی مخصوصا مسابقات three-lap در پیست Willow Springs واقع در کویر کالیفرنیا است.
بر خلاف دوست داران راه هایه پر پیچ و خمی همچون Laguna Seca و Willow Springs , Road America یک پیستی است که کم تر راه های پر پیچ و خم دارد.
یک از بهترین ماشین های Shift , اتوموبیل Mc Laren F1 بود , با یک قدرت بسیار بالا و محکم , همینطور فرمان بسیار تیز و سریعی داشت. با این همه قدرت , این ماشین برای مانور دادن و گرفتن رقبای خود هنوز در سرح یک Mc Laren واقعی و نیرومند نبود. همچنین کنترل آن کمی سخت و ترمز های سری ای داشت.
فکر کنید مسابقه ی یک Mc Laren در Willow Springs مانند یک مسابقه ی پر از نیسان Skylines مدل 1970 که در خیابان های Tokyo اجرا شود!!!!!!!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این ماشین یکی از نمونه های کلاسیک در Shift است.



اگر از نظر مقایسه ی بازی ها بخواهیم بنگریم , این بازی در کنسول ها جای بین Forza و Gran Turismo دارد.
امیدواریم این سری از NFS هم به سرنوشت 2 سریه قبلی دچار نشود تا بتواند دوباره یکی از بهترین بازی های سبک ریسینگ شود. این سری مستحق آن است که در جزو بهترین ها باشد هرچند که مشکلاتی هم در آن وجود دارد ولی حداقل سعی شود تا حدالامکان مشکلاته آن برطرف شده و به بازی ای زیبا تبدیل شود.


نویسنده : Brian Ekberg


Gamespot.com


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


قابل توجه همه ی عزیزان این بازی یک Street Racing هست !!


اینم لیست ماشین هایی که تا الان پیدا کرده اند : ( توی این بازی )



Seen on a Game Trailer Confirmed

- BMW Z4 M Coupe

- Ford Mustang 2010



Seen on a Screenshot Confirmed

- Audi RS4

- Chevrolet Corvette

- Ford Terlingua Mustang Shelby 2009

- Nissan Skyline 2000 GT-R "Original GT-R" 1969

- Nissan Silvia S14 1994

- Pagani Zonda

- Porsche 911



Seen on a Game Trailer Not Confirmed

- Lotus Elise



Seen on a Screenshot Not Confirmed

- Porsche Cayman

resident_evil
03-05-2009, 19:09
ولی شایان جون فکر نمیکنم کاملا تو Street باشه بازی : دی
چون خودش چندتا پیست رو معرفی مرده البته این پیست ها میتونن توی خیابون هم باشن ...
همون Trailer که از بازی منتشر شد به این صورت بود یعنی تو خیابون بود اما یه جورایی شبیه به پیست بود...
در کل من شدیدآ به این عنوان امیدوارم و برای منتشر شدنش لحظه شماری میکنم ...
البته ما تو این ماه یه عنوان خوب Race داریم به نام Fuel که البته هیچ ربطی به NFS نداره : دی

موفق باشید ...

779
03-05-2009, 19:20
ولی شایان جون فکر نمیکنم کاملا تو Street باشه بازی : دی
چون خودش چندتا پیست رو معرفی مرده البته این پیست ها میتونن توی خیابون هم باشن ...
همون Trailer که از بازی منتشر شد به این صورت بود یعنی تو خیابون بود اما یه جورایی شبیه به پیست بود...
در کل من شدیدآ به این عنوان امیدوارم و برای منتشر شدنش لحظه شماری میکنم ...
البته ما تو این ماه یه عنوان خوب Race داریم به نام Fuel که البته هیچ ربطی به NFS نداره : دی

موفق باشید ...

منم همینو میگم!!!!!
این بازی فکر کنم هم تو پیسته هم توی کویره هم تویه شهره هم توی .... ولی Gamespot سبک بازی رو GT/Street Racing زده بود!!!!

R.P.G
03-05-2009, 19:24
خیلی ممنون شایان جان.واقعاً ممنون.
نقدایی که میزاری مثل همیشه عالین.همشون.
دوربینی که توی کابیت نصب میشه و کله راننده (خودمون) تکون میخوره نصبت به ترمز و سرعت گرفتن ، خیلی عالی هست.
اگه Blur مثل عکس دومی کار بشه واقعاً حس یک رانندگی واقعی رو به ما منتقل میکنه.
عکس دومی واقعا از همه لحاظ زیباست.چه طراحی ماشین چه Blur و چه سایه ها.... .
خیابون هم دیگه خیلی خسته کننده شده بود.
در مورد پیستی بودن هم شاید بعضی ها فکر کنن که Nfs تو Pro Street به پیستی بودن گند زد.ولی من فکر کنم این نسخه دیگه مثل Pro Street تو قسمت پیست گند نزنه.

B3HZ@D
03-05-2009, 19:50
فکر نکنم با همچین کیفیتی مواجه بشیم
یه مدته که ea خوب داره دروغ میگه و این قضیه توی نسخه های قبل مشخص بود
باید تا عرضه بازی صبر کنیم تا ببینیم بازی در چه سطحیه...

Spaniuly
03-05-2009, 20:06
البته EA هم بر اساس گفته هاي Slightly Mad Studios داره اظهار نظر مي كنه بي شك شاهد تغييرات عمده اي خواهيم بود هر چي باشه ديگه بلك باكسي در ميان نيست

Majid-6120
04-05-2009, 17:47
سلام

به نظر من این نسخه نباید زیاد جالب باشه(نظر من).شما ببینید قشنگی NFS به مسابقات غیر قانونی بود.حالا اومدن تویه پیست زیاد جالب نیست.اگر هم میگین که تویه خیابون هم میره باز هم جالب نیست.شما عکس ها رو یه نگاه بندازید.راننده ها کلاه کاسکت دارن!!!!!چقدر پاستوریزه!!!حالا اون قبلی ها کجا و این کجا.در مورد عکس ها و تریلر ها هم بگم که ممکنه از رویه کنسول ها با تلویزیون HD گرفته شده باشن.ممکنه!!!!!!ولی اینو همه قبول دارن که حداقل ما ها نتونستیم سری NFS رو با گرافیک عکس هاش بازی کنیم.حتی Under ground!!

بی باک بی بال
05-05-2009, 08:07
تاریخ انتشار این بازی کی هست

Oracle_Eldorado
05-05-2009, 10:59
تاریخ انتشار این بازی کی هست

Release Date: Sep 22, 2009

wildhunter
05-05-2009, 14:38
سلام

به نظر من این نسخه نباید زیاد جالب باشه(نظر من).شما ببینید قشنگی NFS به مسابقات غیر قانونی بود.حالا اومدن تویه پیست زیاد جالب نیست.اگر هم میگین که تویه خیابون هم میره باز هم جالب نیست.شما عکس ها رو یه نگاه بندازید.راننده ها کلاه کاسکت دارن!!!!!چقدر پاستوریزه!!!حالا اون قبلی ها کجا و این کجا.در مورد عکس ها و تریلر ها هم بگم که ممکنه از رویه کنسول ها با تلویزیون HD گرفته شده باشن.ممکنه!!!!!!ولی اینو همه قبول دارن که حداقل ما ها نتونستیم سری NFS رو با گرافیک عکس هاش بازی کنیم.حتی Under ground!!


منم نفهمیدم چرا اینقدر اصرار دارن مسابفات رو تو پیست کنن یا تو خیابان با لاستیک محدودیدیت ایجاد کنن؟؟؟

یا چرا سر راننده کلاه میزارن؟؟؟ :19:

شاید میترسن جوونا جوی شن برن تو خیابان حرکت بزنن :31:

B3HZ@D
05-05-2009, 14:42
کلا دارن گند میزنن به سری nfs
من که خیلی وقته nfs بازی نمی کنم...همه حالش به مسابقات زیر زمینی بود که اون رو هم برداشتن

779
05-05-2009, 14:44
منم نفهمیدم چرا اینقدر اصرار دارن مسابفات رو تو پیست کنن یا تو خیابان با لاستیک محدودیدیت ایجاد کنن؟؟؟

یا چرا سر راننده کلاه میزارن؟؟؟ :19:

شاید میترسن جوونا جوی شن برن تو خیابان حرکت بزنن :31:

به نظر من اگه یک شبیه سازیه خوب درست کنن بدکم نیست!!!!!!
در ضمن فقط که توی پیست نیست من گفتم Street Racing هست سبک این بازی!!!!!!!!!
یعنی اصلش GT/Street Racing هست که میشه یک جورایی هم تو پیست و هم توی خیابون!!!!
تازه کویر و جاهایه دیگه هم داره ولی پیست هست!!!!!!
البته از زمانی که من NFS بازی می کردم همیشه اسمه پلیس میومد جلوم!!!!!!
ولی خوب حالا اگه مثل Most Wanted هم باشه فرقی نمیکنه محدودیتش توی Most Wanted هم محدودیت داشتید شما مگه آاد بودید مسابقه می دادین؟؟؟؟؟؟

mojtaba007
05-05-2009, 14:50
قابل توجه همه ی عزیزان این بازی یک Street Racing هست
خوب این یعنی اینکه محدودیت نداره که
چرا همش میگین محدودیت
تو شهر ازادانه میشه گشت و فقط تو مسابقات است که نمیشه هر کجا رفت
مثل سری های قبلی

Majid-6120
05-05-2009, 15:49
من که میگم همش تویه پیسته.ببینم شما شاتی از بازی دارین که مثلآ پلیس توش باشه؟اگر هم پلیس نداشته باشه که به درد نمیخوره! اگر من جای EA بودم میدونید چی کار میکردم؟یه 2 یا 3 سال از این سری بازی رو منتشر نمیکردم تا حداقل یکم این بازی فراموش بشه بعد حتی اگه بعد از 3 سال بد ترین بازی رو هم منتشر میکردم کلی فروش میرفت و طرفدار داشت.آخه NFS مثله FIFA نیست که هر سال باید بیاد.خوب مردم دیگه داره حالشون از NFS بهم میخوره.من خودم هنوز 6 ماه نیست UC رو بازی کردم اونوقت...

treason_boys
06-05-2009, 00:19
به نظر من nfs باید از همون most wanted دیگه این سری بازی رو تعطیل می کرد. اونجوری خیلی سنگینتر بود. به این شماره هم هیچ امیدی نمیره. گول عکسا رو نخورید

Spaniuly
06-05-2009, 09:22
بله من هم با سوژه جديد موافقم اين كه شخصيت داستان يه كاراي بكنه حالا نمي گم به گستردگي GTA باشه ولي حداقل از اين يكنواختي در بياد و امكاناتي مثل سوار شدن يا پياده شدن از ماشين رو بده. مي تونه واقعا از سوژه هاي فيلم هايي مثله ترانسپورتر يا مسابقه مرگ هم استفاده كنه

wildhunter
06-05-2009, 16:29
من که میگم همش تویه پیسته.ببینم شما شاتی از بازی دارین که مثلآ پلیس توش باشه؟اگر هم پلیس نداشته باشه که به درد نمیخوره! اگر من جای EA بودم میدونید چی کار میکردم؟یه 2 یا 3 سال از این سری بازی رو منتشر نمیکردم تا حداقل یکم این بازی فراموش بشه بعد حتی اگه بعد از 3 سال بد ترین بازی رو هم منتشر میکردم کلی فروش میرفت و طرفدار داشت.آخه NFS مثله FIFA نیست که هر سال باید بیاد.خوب مردم دیگه داره حالشون از NFS بهم میخوره.من خودم هنوز 6 ماه نیست UC رو بازی کردم اونوقت...

منم با این حرف موافقم که چرا هر سال یه شماره میده بیرون و هر سال هم بدترش میکنه. 2 3 سال روی یه بازی کار کنه و یه بازی درست و حسابی منتشر کنه

من نمیدونم مسابقات زیر زمینی که موفق بود و همه ازش راضی بودن چرا برداشت

779
06-05-2009, 19:34
من که میگم همش تویه پیسته.ببینم شما شاتی از بازی دارین که مثلآ پلیس توش باشه؟اگر هم پلیس نداشته باشه که به درد نمیخوره! اگر من جای EA بودم میدونید چی کار میکردم؟یه 2 یا 3 سال از این سری بازی رو منتشر نمیکردم تا حداقل یکم این بازی فراموش بشه بعد حتی اگه بعد از 3 سال بد ترین بازی رو هم منتشر میکردم کلی فروش میرفت و طرفدار داشت.آخه NFS مثله FIFA نیست که هر سال باید بیاد.خوب مردم دیگه داره حالشون از NFS بهم میخوره.من خودم هنوز 6 ماه نیست UC رو بازی کردم اونوقت...


یک بار دیگه میگم به احتمال خیلی خیلی زیاد این بازی GT/Street Racing هست یعنی به احتماله بالایی هم توی شهره و مسابقات خیابانی و هم توی پیست!!!!
البته من که شخصا دیگه بعد از نسخه ی Most Wanted این NFS رو نگرفتم اما یک روز دوستم بهم Pro Street رو داد تازه فهمیدم که این EA چه گند کاری ای کرده با این نسخه!!

ali_ranger22
06-05-2009, 21:18
تریلر رو دیدم بالاخره !!
این EA تریلر هاشو خیلی خوب ادیت میکنه آدم کف میکنه !
خیلی قشنگ زد به نظرم
گرافیک خوب
گیم پلی خوب
فیزیک خوب
نظرم رو جذب کرد
یکی از دلایلی که این نسخه می تونه بهتر از قبلی ها باشه اینه که تیم سازنده دارن بیش از 2 سال رو بازی کار میکنن که همین می تونه باعث بالا بودن کیفیت بازی باشه
باید صبر کرد و دید

Elendil1
13-05-2009, 12:31
اين بازي تو پيسته؟؟؟ اگه باشه كه به درد نميخوره!!

B3HZ@D
13-05-2009, 12:39
هم توی پیست مسابقه برگزار میشه . هم توی خیابان که فکر کنم خیابان ها هم حالت پیست داشته باشن
کلا به این نسخه هم امیدی نیست....یعنی من امیدی ندارم
ea خیلی وقته که گند زده

mohsen.rajabi
16-05-2009, 07:37
3 تا عکس جدید :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mohammad_87
16-05-2009, 13:40
دوستان هنوز معلوم نيست كه حداقل سيستم و سيستم پيشنهادي براي اين بازي چيه؟

Viren
16-05-2009, 13:48
بازم که توی پیسته
مزخرفه...

B3HZ@D
16-05-2009, 18:45
دوستان هنوز معلوم نيست كه حداقل سيستم و سيستم پيشنهادي براي اين بازي چيه؟

هنوز که چیزی رو مشخص نکردن
فعلا باید صبر کرد

779
16-05-2009, 18:53
اینقدر ناراحت نباشین
هنوز تا EA هست NFS هم هست :31:
میتونه یک بازیه شبیه سازیه فوق العاده بزنه!!!
با اینکه از مسابقات خیابونی داره دور میشه اما هنوزم حسش هست!!!
من که منتظره یک شبیه سازیه فوق العاده ام.
هنوز امیدوارم.......

arashbi2
22-05-2009, 13:15
یکی از دوستام بهم گفت این نسخه یه چیزی شبیه MW هست اما 30 نفر تو لیست سیاه هست و برای هر نفر 3 تا BOSS باید شکست داده بشه (فکر کنم از خودش در اورده اینا رو)
به هر حال من که NFS 1تا این UNDER COVER رو گرفتم و همیشه تو شهرمون اولین نفر هستم از 3 بعد از ظهر میشینم تو مغازه سی دی فروشی تا 8 شب که بیاد :دی مشکل دارم نه؟؟

kurosh08
22-05-2009, 16:59
سلام بچه! خسته نباشید.
من اسم این نسخه رو چند وقت پیش شنیده بودم و تازه امروز اومدم و کل این فروم رو خوندم و عکسای قشنگش!! رو دیدم.
1- بچه ها لطفاً همه با هم به مقدار کافی تخته جمع کنین بعد من به شما میگم اینا رو کجا بیارین تا با همدیگر در شرکت EA رو به طور کامل تخته کنیم!!!!!
2- از همین الان به طور واضع معلومه که با یک بازی مزخرف و آشغال طرفیم. یعنی تا این حد که شما میرید آندر کاور رو بازی می کنین. اون تصویر کابین توی ماشین سواری میکرو هم بود! اینا تازه اومدن توی بازی گذاشتنش و چه حالی هم می کنن!!!
3- اصلاً نمیدونم اینا چشون شده با این بازی درست کردنشون من همین الان اعلام می کنم اگه این بازی بیاد من که 100 تومان هم برای این بازی پول نمیدم. حالا بگو گرافیک در حد کرایسیس و بازی از سایت نمیدونم چی چی نمره 21 از 20 رو گرفته و بهترین بازی سال 2009 شده. اصلاً بازی رو نگاه هم نمی کنم.
4- بابا انصافاً من الان فکر می کنم اون موقع که ما رو PS1 نید فور اسپید 3 رو بازی می کردیم خدا وکیلی عجب حالی میداد. تنوع زمین و ماشین از بازی میبارید. توی اون قسمتش که عکس واقعی ماشین ها رو میزاشت آدم کیف می کرد.
5- الان که دارم این خط رو می نویسم دقیقاً 42 درصد از بازی Most Wanted نصب شده و منتظرم تا تمام بشه و بازی کنم. گرافیک ماست وانتد رو با کرایسیس عوض نمی کنم. مخصوصاً اون قسمتش که کنار جاده اون گاوا بودن!!!!! شبیه این الگانسای پلیس هستش که تابلوئه!!!!
6- حالا شما فکر می کنین این بازی دیگه خیلی خوبه و داره 2 سال روش کار میشه. حالا وایستین بیاد بعدش خودتون میبینین که حق با کیه.
7- همیشه EA با این دمو ها و عکساش همه ملت رو فریب میده. شرکتی که فقط به فکر جیبش باشه آخر و عاقبت بهترین بازیش همین میشه.
8- خوب دیگه نصب بازی ماست وانتد تموم شد ما که رفتیم بازی کنیم شما رو نمی دونم میخواین منتظر باشین تا بازی Need For Speed جدیدتر بیاد که قرار May 2010 بیاد و اسمش هم Need For Speed ALT+Shift هستش.!!!!!!!!

Majid-6120
23-05-2009, 09:22
سلام

دوستان همه ی حرفاتون قابل قبول و محترم.ولی یه مشکلی هست!اگه EA همین NFS رو نزنه ما دیگه بازی اتوموبیل رانی

درست و حسابی نداریم!اگه این Shift نیاد چی میخوایم بازی کنیم؟من خودم وقتی GRID رو بازی کردم به NFS ایمان کامل آوردم!چون خیلی این GRID مزخرف بود!:2:

یه جورای ما محتاج این سری NFS هستیم!قبول کنید دیگه هیچ بازیه دیگه ای مثه این بهمون حال نمیده!حالا چه خوب باشه چه

بد!

kurosh08
23-05-2009, 09:38
منم خودم Grid بازی کردم ولی نمی دونم چرا هی به در و دیوار می خوردم. اصلاً ماشین مستقیم نمی رفت.
حالا درسته ما به NFS ایمان داریم!!! و دوستش داریم!!!!!!!!!!!! اما این دلیل نمیشه که EA از این قضیه سوء استفاده کنه و بازی مزخرف وارد بازار کنه.
اصلاً فقط NFS اینجوری نشده. اکثر بازیهایی که جدیداً میان نسبت به نسخه های قدیمی تر خیلی خیلی پسرفت کردند.

SADEGH 7
23-05-2009, 09:47
سلام

دوستان همه ی حرفاتون قابل قبول و محترم.ولی یه مشکلی هست!اگه EA همین NFS رو نزنه ما دیگه بازی اتوموبیل رانی

درست و حسابی نداریم!اگه این Shift نیاد چی میخوایم بازی کنیم؟من خودم وقتی GRID رو بازی کردم به NFS ایمان کامل آوردم!چون خیلی این GRID مزخرف بود!:2:

یه جورای ما محتاج این سری NFS هستیم!قبول کنید دیگه هیچ بازیه دیگه ای مثه این بهمون حال نمیده!حالا چه خوب باشه چه

بد!
رفیق شما برو تو تاپیک بازی گرید تا ببینی کسانی که مثل شما از بازی بد گفتن چجوری بعد از یه مدت بازی کردن شیفته ی بازی شدن.مطمئن باش دیگه هیچوقت EA به Codemasters نمی رسه و Codemasters خیلی راحت داره از EA جلو می زنه و EA عین خیالش هم نیست.در مورد گرید هم سخت افزارتون باید قوی باشه تا بتونید راحت بازی کنید. ضمنا گرید مثل NFS UC واسه بچه ها ساخته نشده که با یه دستی ماشین راحت 360 درجه بچرخه یا با آخرین سرعت بشه بدون ترمز پیچ 90 درجه رو پیچید.EA فقط در صورتی می تونه یه بازی اتومبیل رانی محبوب و قوی درست کنه که:
1-از پیست بیاد بیرون.
2-از بازی های قدیمی خودش تقلید نکنه (مثل UC که که سعی کرده بودن در حد MW درستش کنن که موفق نشدن).
3-به جای بالا بردن کیفیت بازی به بالا بردن کیفیت دخترها تو بازی توجه نکنه.
4-گرافیک بازی رو ببره بالاتر.
5- سالی 2 بار هم یه بازی جدید بیرون نده.
اگه شما هم مثل من از بازی های اتومبیل رانی خیلی خوشت میاد حتما GRID رو یه بار دیگه نصب کن و 5 تا مرحلش رو رد کن. ممئن باش اگه 5 تا مرحله رو رد کنی تا تمومش نکنی بیخیال بازی نمی شی.
موفق باشی:11:

kurosh08
23-05-2009, 09:54
اولاً من با بالاترین سطح گرافیک و بدون هیچ مشکلی بازی کردم (چون سیستمم خیلی خیلی قوی هستش)دوماً من به Grid اصلاً توهین نکردم ولی اگه شما یه راهنمایی توی بازی Grid کنین که رانندگی باهاش خیلی راحت تر باشه خیلی ممون میشم. بابا من هرچی سعی کردم که خیلی خوب و حرفه ای فرمان بدم بازم نمیشه ماشین رو کنترل کرد والا گرافیک این بازی رو با NFS سال 2020 هم عوض نمیکنم. طراحی ماشین ها توی Grid فوق العاده هستش.اگه من بتونم قلق این بازی رو در بیارم از خدامه که بازی کنم. چون خیلی قشنگه.

arashbi2
23-05-2009, 10:21
GRID شبیه ساز اتومبیل رانی واقعی هست اما NFS یه بازی و فقط ماشین هاش وجود خارجی داره نه چیز دیگه ی اون به عنوان مثال من تو UC با بوگاتی 500KM رفتم و این تو واقعیت امکان نداره

Majid-6120
23-05-2009, 10:56
رفیق شما برو تو تاپیک بازی گرید تا ببینی کسانی که مثل شما از بازی بد گفتن چجوری بعد از یه مدت بازی کردن شیفته ی بازی شدن.مطمئن باش دیگه هیچوقت EA به Codemasters نمی رسه و Codemasters خیلی راحت داره از EA جلو می زنه و EA عین خیالش هم نیست.در مورد گرید هم سخت افزارتون باید قوی باشه تا بتونید راحت بازی کنید. ضمنا گرید مثل NFS UC واسه بچه ها ساخته نشده که با یه دستی ماشین راحت 360 درجه بچرخه یا با آخرین سرعت بشه بدون ترمز پیچ 90 درجه رو پیچید.EA فقط در صورتی می تونه یه بازی اتومبیل رانی محبوب و قوی درست کنه که:
1-از پیست بیاد بیرون.
2-از بازی های قدیمی خودش تقلید نکنه (مثل UC که که سعی کرده بودن در حد MW درستش کنن که موفق نشدن).
3-به جای بالا بردن کیفیت بازی به بالا بردن کیفیت دخترها تو بازی توجه نکنه.
4-گرافیک بازی رو ببره بالاتر.
5- سالی 2 بار هم یه بازی جدید بیرون نده.
اگه شما هم مثل من از بازی های اتومبیل رانی خیلی خوشت میاد حتما GRID رو یه بار دیگه نصب کن و 5 تا مرحلش رو رد کن. ممئن باش اگه 5 تا مرحله رو رد کنی تا تمومش نکنی بیخیال بازی نمی شی.
موفق باشی:11:

بابا یکم یواش تر!دعوا که نداریم!:31:باید بگم که با مورد 5 موافقم و با مورد 2 مخالف!

دلیل محبوبیت یه بازی شماره های قبلیشه!اگه من UC رو میخرم چون از MW و ... خوشم اومده.اگه اونا خوب

نبودن مطمئنآ جدیده رو بازی نمیکردم.

من گرید رو هم بازی کردم!روون و راحت!چند مرحله رو هم رد کردم ولی بازم UC رو ترجیح دادم!:27:

گرافیک UC هم خیلی از قبلی ها بالاتر بود!ولی برای کنسول ها!EA تنها شرکتیه که اینقدر هوای PC رو داره

ولی بیشتر تمرکزش رو کنسول های بازیه!

خوش باشی:10:

SADEGH 7
23-05-2009, 17:01
اولاً من با بالاترین سطح گرافیک و بدون هیچ مشکلی بازی کردم (چون سیستمم خیلی خیلی قوی هستش)دوماً من به Grid اصلاً توهین نکردم ولی اگه شما یه راهنمایی توی بازی Grid کنین که رانندگی باهاش خیلی راحت تر باشه خیلی ممون میشم. بابا من هرچی سعی کردم که خیلی خوب و حرفه ای فرمان بدم بازم نمیشه ماشین رو کنترل کرد والا گرافیک این بازی رو با NFS سال 2020 هم عوض نمیکنم. طراحی ماشین ها توی Grid فوق العاده هستش.اگه من بتونم قلق این بازی رو در بیارم از خدامه که بازی کنم. چون خیلی قشنگه.
رفیق چرا ناراحت می شی.من قبل از اینکه شما این پست رو بدی پست قبلی شما رو نخوندم.:46:
در مورد اون قسمت که آبی کردم هم اگه توهین هم می کردی مشکلی نبود.شرکت من نیست که:31:
در مورد گرید هم فکر کنم بهتره تو تاپیک خودش سوال کنید تا شما هم بتونی از بازی لذت ببری.

بابا یکم یواش تر!دعوا که نداریم!:31:باید بگم که با مورد 5 موافقم و با مورد 2 مخالف!

دلیل محبوبیت یه بازی شماره های قبلیشه!اگه من UC رو میخرم چون از MW و ... خوشم اومده.اگه اونا خوب

نبودن مطمئنآ جدیده رو بازی نمیکردم.

من گرید رو هم بازی کردم!روون و راحت!چند مرحله رو هم رد کردم ولی بازم UC رو ترجیح دادم!:27:

گرافیک UC هم خیلی از قبلی ها بالاتر بود!ولی برای کنسول ها!EA تنها شرکتیه که اینقدر هوای PC رو داره

ولی بیشتر تمرکزش رو کنسول های بازیه!

خوش باشی:10:
راستش رفیق من نمی دونم شما چرا فکر کردی من قصد دعوا دارم :46:. ولی اگه لحنم جوری بود که یه وقت شما رو ناراحت کرد معذرت می خوام.:11:

ali_ranger22
24-05-2009, 20:47
یه تریلر دیدم
احساس سرعت تو بازی خیلی خوب پیاده شده .. آدم لذت می بره .. هیجان در این زمینه نمره ی خیلی خوبی میگیره

MHSou
26-05-2009, 14:42
سلام؛
تو خود سایت EA تریلر گذاشتن، ولی برای من ارور داد و باز نکرد!

arashbi2
26-05-2009, 15:10
میشه لینک بدی؟

resident_evil
26-05-2009, 15:44
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اون Trailer که تو سایت هستش همین Debut TeaSer هستش !

kurosh08
28-05-2009, 16:29
سلام
امرو Grid رو وصل کردم. بابا عجب بازیه توپی هستش.
آدم وقتی گرافیک و طراحی شهر و ماشین رو میبینه وقاعاً کیف می کنه.
اما واقعاً بازی کردن و کنترل ماشین سخته. الان دارم تلاش می کنم تا این بازی رو خوب یاد بگیرم!!
از همین عکس های بازی معلومه که گرافیک Shift به پای Grid نمیرسه.

محمد ه ف
28-05-2009, 18:56
سلام
من اندر کاور رو PS3 بازی میکردم اشغال بود(تازه EA ساخته بودش)
حالا این یکی با این سازنده جدیده معلوم نیس می خواد چه گلی به سر ما بزنه

saladii
29-05-2009, 11:14
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HD


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

SD


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

779
29-05-2009, 19:54
لیست 65 اتوموبیل موجود در بازی :





2006 Aston Martin DBR9
2009 Audi R8 LMS
2008 Audi R8
2008 Audi RS 4
2007 Audi S3
2007 Audi TT 3.2 quattro
2006 Audi S4
BMW M3 E36
BMW M3 E46
BMW M3 E92
2008 BMW 135i Coupé
2009 BMW M3 GT2
2007 BMW Z4 M Coupé
2008 Bugatti Veyron 16.4
2006 Dodge Challenger Concept
2008 Dodge Viper SRT10
Falken Tire 2010 Ford Mustang GT
2010 Ford Shelby GT500
2007 Ford Focus ST
2006 Ford GT
2006 Need For Speed Shelby Terlingua
1996 Ford Escort RS Cosworth
2009 Chevrolet Camaro SS
2006 Chevrolet Cobalt SS
2006 Chevrolet Corvette Z06
2006 Honda Civic Si
2000 Honda S2000
2006 Koenigsegg CCX
2008 Lamborghini Gallardo LP560-4
2007 Lamborghini Murciélago LP640
2007 Lamborghini Reventón
2006 Lotus Elise 111R
2007 Lotus Exige S
2005 Maserati MC12 GT1
2008 Mazda MX-5
2006 Mazda RX-8
1995 Mazda RX-7
1994 McLaren F1
2007 Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
2007 Mercedes-Benz SL65 AMG
2008 Mitsubishi Lancer EVOLUTION
2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition
2003 Infiniti G35 V35
1997 Nissan 200SX S14
2009 Nissan 370Z Z34
2006 Nissan 350Z Z33
2009 Nissan GT-R SpecV R35
2008 Nissan GT-R R35
2000 Nissan Silvia (S15) spec.R AERO
1999 Nissan Skyline GT-R (R34
1972 Nissan Skyline 2000GT-R
1992 Nissan 240SX S13
2006 Pagani Zonda F
2010 Pagani Zonda R
2008 Porsche 911 GT2
2009 Porsche 911 GT3 RSR
2006 Porsche 911 GT3 RS
2004 Porsche Carrera GT
2007 Porsche Cayman S
2008 Renault Mégane RS
2007 SEAT Leon CUPRA
2006 Subaru Impreza WRX STi
2007 Lexus LF-A Concept
2008 SCION tC
1986 Toyota Corolla GTS (A86)
2008 Volkswagen Scirocco
2006 Volkswagen Golf GTI



همینطور لیست 18 Track ( پیست ) موجود در بازی :


1. Alpental
2. Autopolis International Racing Course
3. Ambush Canyon
4. Brands Hatch
5. Dakota
6. Ebisu Circuit
7. Glendale
8. Hazyview
9. Mazda Raceway Laguna Seca
10. London
11. Miytomi
12. Nordschleife
13. Road America
14. Rustle Creek
15. Silverstone
16. Circuit de Spa Francorchamps
17. Tokyo
18. Willow Springs

resident_evil
29-05-2009, 19:57
امیدوارم این لیست واقعیت داشته باشه !

2007 Lamborghini Reventón

: دی !

Lamanta
29-05-2009, 20:28
این NFS با Ferrari لجه ؟

779
29-05-2009, 21:08
نوید جان معلومه این لیست واقعیت داره :دي
البته توضیحاتی هم بود که میگفت خیلی روی BMW M3 GT2 کار شده و خود EA هم گفته که می خواد کاور Need For Speed : Shift رو از این ماشین ساخت 2009 استفاده کنه!!!!!!!
چی میشه هو هوووووو! :دی:31:
راستی یک چیزایی هم در مورد Lamborghini Reventón گفته که این ماشین یکی از اتوموبیل های منحصر به فرد عجیب غریب هست که فکر کنم منظورش همین قدرتشه!
البته نظیر یک همچین ماشینی هم هست ولی فکر کنم این ماشین و BMW M3 GT2 و حدس میزنم Audi R8 LMS قدرتمند ترین ماشین ها باشند!
البته از لحاظ قشنگی که مطمئنن همین BMW M3 GT2 بهترین هست که می خواد برای کاور استفاده شه ( شایدم شده تا الان من که خبر ندارم )

یک جورایی این خبر مال E3 هست!

kurosh08
30-05-2009, 19:59
اگه نظر منو بخواین یه قرون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون موقع که من عکس ها و تبلیغ UC رو می دیدم با خودم می گفتم دیگه EA آدم شده و می خواد یه کارایی بکنه.
اما...
حالا بازم باید امیدوار بود و دید چی میشه!

arashbi2
31-05-2009, 06:32
شما میگی اگه اونو نگیرم دیگه چی بازی کنیم به غیر از NFS ماشین سواری جدیدی که نمیاد

M0h@MmMaD
31-05-2009, 10:31
ببخشید یه سوال
این بازیش کی عرضه میشه ؟

street king
31-05-2009, 11:25
dirt 2 در راه!

caca_caca888
31-05-2009, 12:20
من الان این خبرو دیدم ...
خیلی خوشحال شدم...
ممنون...

من اینارو تا ته بازی رفتم...
1-آندرگرند 1
2-موست وانتد
3-کربن
4-آندر کاور

از نظر من از همشون قشنگ تر موست وانتد بود...
بعد آندر کاور...

البته آندر کاور رو به دلیل کم بودن کارت گرافیک با کیفیت بالا نتونستم بازی کنم...شاید برای همین به نظرم از موست وانتد پایین تر اومد...
الان هرچی فکر میکنم همشونو یادم میاد ولی اندرکاور رو خوب یادم نمیاد!!!نمیدونم چرا...

هیچکس نمیدونه چرا پرو استریت انقدر چرت و پرت بود؟

M0h@MmMaD
31-05-2009, 12:53
هیچکس نمیدونه چرا پرو استریت انقدر چرت و پرت بود؟

قبل از اینکه پرواستریت عرضه بشه کلی براش تبلیغات کرده بودن
مثلا میگفتن که برای این بازی از کلی از انسان ها نظر خواهی کردیم و نظریات رو جمع بندی کردیم و به زودی بازیی عرضه میکنیم که دنیای مسابقات ماشین سواری رو تغییر بده ولی چندی بعد که بازی عرضه شد واقعا آبروی این همه سال شرکت خودشو برد ... !!

از نظر من هم موست وانتد بهترین بودش
هم گرافیک بالایی داشت و هم پلیساش سمج و سیریش بودش و کیف میداد که میپیچوندیشون
ولی بعدش که انتظار یه شاهکار دیگه ای داشتیم یک بازیی رو عرضه کردن که آدم وقتی میدیدش باید هفت هشت تا کسیه فریز میاورد و ... : دی

به هر حال امیدوارم این ورژن بتونه اشتباهات و نقص های ورژن های قبلی رو بپوشونه ...

Masoud King
31-05-2009, 15:50
ببخشید یه سوال
این بازیش کی عرضه میشه ؟

تاريخ انتشار بازي در اروپا 17 سپتامبر و در آمريكاي شماي 22 سپتامبر 2009 هستش!

caca_caca888
31-05-2009, 17:52
تاريخ انتشار بازي در اروپا 17 سپتامبر و در آمريكاي شماي 22 سپتامبر 2009 هستش!
فارسی بگو مام بفهمیم...

قبل از اینکه پرواستریت عرضه بشه کلی براش تبلیغات کرده بودن
مثلا میگفتن که برای این بازی از کلی از انسان ها نظر خواهی کردیم و نظریات رو جمع بندی کردیم و به زودی بازیی عرضه میکنیم که دنیای مسابقات ماشین سواری رو تغییر بده ولی چندی بعد که بازی عرضه شد واقعا آبروی این همه سال شرکت خودشو برد ... !!

از نظر من هم موست وانتد بهترین بودش
هم گرافیک بالایی داشت و هم پلیساش سمج و سیریش بودش و کیف میداد که میپیچوندیشون
ولی بعدش که انتظار یه شاهکار دیگه ای داشتیم یک بازیی رو عرضه کردن که آدم وقتی میدیدش باید هفت هشت تا کسیه فریز میاورد و ... : دی

به هر حال امیدوارم این ورژن بتونه اشتباهات و نقص های ورژن های قبلی رو بپوشونه ...
آره پلساش سمج بودن ... اون آخرین باری که *6 میشد(پلسا رو میگم ... درجه ش)
من تنهایی نتونستم ردش کنم...با پسر خالم نشستم گفتم تو کیبردو داشته باش من دسترو...اون گاز و نیتروژن و اسلوموشنشو داشت...منم چپ و راست...آخر دیگه هماهنگ شدیم.و بازی رو تموم کردیم.

arashbi2
31-05-2009, 18:57
خوب معلومه NFS MW از همه قشنگ تر شد جدا از گرافیک و سمج بودن پلیس ها
شما داستان بازی رو دید چقدر قشنگ بود .اهنگ ها بازی که دیگه ترکوند صدا گذاری روی موتور ماشین ها و اینا چیزایی بود که تونست MW رو بهترین NFS کنه به اضافه اون چیز های که در بالا گفته شد
اما از نظر اسپرت کردن UG رو که دید ادم میتونست حتی باند هم بذاره نور چراغ های جلوشو عوض کنه در ها رو عمودی باز کنه و... در کل از نظر اسپرت کردن فقط UG2 تو UG2 ماشین های شاسی بلند هم داشت

M0h@MmMaD
31-05-2009, 19:29
من تنهایی نتونستم ردش کنم...با پسر خالم نشستم گفتم تو کیبردو داشته باش من دسترو...اون گاز و نیتروژن و اسلوموشنشو داشت...منم چپ و راست...آخر دیگه هماهنگ شدیم.و بازی رو تموم کردیم.

من اونجارو خیلی راحت رد کردم
خدایشش با پلیساش حال میکردم
چپ و راست پلیس عین بارون میریخت سرمون منم هی جاخالی میدادم و پلیسارو میکوبوندم به هم ولی خودمم زیاد به خودم کوبیده میشدم : دی
مثلا چند تا پلس از جلو میومد منم با یه جاخالی به موقع اونارو میکوبیدم به پلیسای پشت سرم ...
واقعا من با موست وانتد خاطراتی دارم که با هیچ بازی دیگه ای ندارم

caca_caca888
31-05-2009, 20:18
اما از نظر اسپرت کردن UG رو که دید ادم میتونست حتی باند هم بذاره نور چراغ های جلوشو عوض کنه در ها رو عمودی باز کنه و... در کل از نظر اسپرت کردن فقط UG2 تو UG2 ماشین های شاسی بلند هم داشت
من آندرگرند 2 رو خیلی بازی نکردم ولی اسپرت کردناش یه حالت اسباب بازی داشت...نمیدونم چطوری بگم...
مثلا باندش چه تاثیری تو بازی داشت؟؟الان که همه شیشه ها رو تو بازی دودی میکنن دیگه باندا معلوم نمیشه...
من تو آندر گرند هی ماشینم چپ میکرد که تو بقیه بازیا اینطوری نبود...

آندر کاورم اسپرتاش خیلی باحال بود...برچسبایی که میشد بزنی رو ماشین رو چقدر میتونستیم دستکاری کنیم؟(بررگش کنیم.بچرخونیم.جاشو عوض کنیم)
لوله اگزوز.بدنه و ...

I HAVE RETURNE
03-06-2009, 15:03
من خیلی اینور اونور رفتم حتی عکسهای خود سایت need for speed هم نشون میداد که گرافیکی در حد ug1 داره!!!!!!!
واقعا شوکه شدم! برین عکسهای از بیرون ماشینا اونم بزرگشو ببینین تا به حرف من برسین!

milky way
03-06-2009, 15:21
GamePlay بازی البته به صورت Stream برای دوستانی که اینترنت سریع دارن:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

resident_evil
03-06-2009, 15:27
من خیلی اینور اونور رفتم حتی عکسهای خود سایت need for speed هم نشون میداد که گرافیکی در حد ug1 داره!!!!!!!
واقعا شوکه شدم! برین عکسهای از بیرون ماشینا اونم بزرگشو ببینین تا به حرف من برسین!

میدونی نظرت خیلی خیلی محترمه ها ! ولی یه نگاهی به Trailer که توی E3 پخش شد بنداز اون موقع متوجه میشی گرافیک یعنی چی !

واقعا تو اون Trailer دوربین داخل ماشین بود من یکی که خیلی لذت بردم ! خیلی حرکت فرمون روون و طبیعی بود ! دیگه مثل قبل راننده با دو دست فرمون رو نچسبیده بود
و خیلی خشک و مصنوعی اونو حرکت نمیداد ! واقعا بازی هیجان بسیار بالایی داره ! خیلی خیلی حال کردم !

arashbi2
03-06-2009, 15:40
خدا کنه همین جوری باشه اخه تو همه قسمت های بعد از MW خیلی قشنگ نشون میدادند اما وقتی بازی می امد تازه میفهمیدیم چه گندی زدند امید وارم این اونطوری نشه

resident_evil
03-06-2009, 15:42
نه این دیگه GamePlay بود ! قشنگ میشه فهمید بازی خیلی خیلی بهتر شده ! درسته یه جورایی شبیه به بازی های شبیه ساز شده یعنی تو پیست هستش ولی اونقدارم خشک نیست !

به نظر من که خیلی روون و عالی بود ! گرافیک هم خیلی خوب بود ...

ery mankan
03-06-2009, 16:01
من توی مرحله ی اخر خیلی دنبال پل گشتم دفعه ی اول که پل رو پیدا کردم با سرعت نرفتم افتادم تو دره یه اشکال داشت اونم این بود که نمیتونی دوباره مرحله ی اخر رو بازی کنی

Oracle_Eldorado
03-06-2009, 16:01
دوستان تاریخ جدید افتضاح جدید مشخص نشده ؟
تو پست اول که زده Autumn 2009 .

mrcoffee
09-06-2009, 21:08
اصلا جالب نيست ! تجربه Pro Street براشون عبرت نشد ! دوباره !

779
09-06-2009, 22:15
من که هنوزم امیدوارم!
حداقل هر چی باشه میتونه یک بازیه پیست جالب باشه!
اما اونطور که میدونم باید هر دو نوع باشه یعنی هم تو پیست هم توی خیابون!
البته تویه پیست خوده EA هم میدونه که نمی تونه در مقابل Forza 3 و GT 5 تاقت بیاره!

Reza Azimy_RW
09-06-2009, 23:45
نمیدونم این EA چرا با این عنوان خفنش اینجوری میکنه . تنها نسخه موفقش همون Most Wanted بود ولی هنوزم نمیخواد یک نسخه مثل همون بده بیرون . البته Undercover هم بد نبود ولی به پای ماست وانتد نمیرسید .

mrcoffee
10-06-2009, 14:45
باز هم چیز جالبی نمی شه ! حق با Reza Azimy هستش ! most wanted یه چیز دیگه ای بود !!

IOG
13-06-2009, 09:53
خب معلومه.این یکی هم مثل پرو استریت میشه.گرافیکش هم که مثل گرید هست.من گرید رو بازی کردم اما بعدا تکراری میشه.در ضمن جوری که از عکس ها برمیاد کاملا تو پیسته . چوم من عکسی ندیدم که تو شهر باشه.شما ترلری جیزی ازش ندارین بشینیم نگاه کنیم؟؟؟

saladii
27-06-2009, 00:57
Minimum Requirements:

Pentium 4 3.2 GHz(3.4 GHz For Vista)
1GB RAM(2GB For Vista)
Graphics Card With 256MB of RAM support Pixel Shader 3(PCI-Ex)
Sound Card compatible with DirectX 9.0c
10 free hard disk space
windows SP SP3 or Vista SP1
8x DVD Drive

Recommended Requirements:

Intel Core 2 Duo 2.5 GHz or AMD 64 X2 2 GHz
2GB RAM(3GB for Vista)
Graphics Card With 512MB of RAM support Pixel Shader 3(PCI-Ex)
Sound Card compatible with DirectX 9.0c
10 free hard disk space
windows SP SP3 or Vista SP1
8x DVD Drive

mohammad_twe
27-06-2009, 11:22
این یکی هم مثل پرو استریت میشه
100% از پرواستریت هم گرافیکش بالاتر میشه هم گیم پلی قوی ea این باز میخواد جبران کنه گند کاریهاش رو من که به SHIFT امید دارم

padjacent
27-06-2009, 11:31
یعنی فقط تو جاده؟!اگه اینجوری باشه اصلا خوب نیست.حداقل خدا کنه کیفیت بازی و وسایل اسپورتش افزایش پیدا کنه.
مخصوصا اگزوز (من با این قسمت خیلی حا میکنم):31::27:

milky way
27-06-2009, 12:23
مشکلش اینه که تو این سبک دیگه پلیس نداره دیگه احتمالاً, تو نسخه‌های قبل هرچند شاید خیییا رو راضی نکرد ولی وجود پلیس خودش جذابیت بازی رو زیاد میکرد.

Spaniuly
27-06-2009, 12:34
اتفاقا من از پرو استريت خيلي خوشم ميومد فقط مشكل اين بود كه نمي دونم چرا نيمشد كه جلوتر برم همش لاك بود مراحل بعدش مجبور ميشدم چيت كنم آخر سر هم نشد كه بازي رو تموم كنم چون واقعا سيو هم نميشد پيشرفت بازي نمي دونم اشكال از كركش بود يا مشكل ديگه اي وجود داشت. كلا جريانش رو نفهميدم چي شد ولي آندركاور رو راحت تموم كردم اگه اين يكي هم حالت مسابقات اتومبيل راني داشته باشه و توي پيست انجام بشه ميشه مثل پرو استريت. فقط اميدوارم گرافيكش خيلي خيلي خيلي بالا باشه. سيستم توصيه شده كه نشون ميده گرافيك بازي واقعا بالاست. فقط بايد منتظر موند

mf.designing
27-06-2009, 12:39
من شخصا به این یکی خیلی اومیدوارم . فیزیکش عالی به نظر میرسه .
از یه چیزی هم که من خیلی خوشم اومد ، طراحی زیبای داخل خودرو هستش

masoud93
27-06-2009, 13:09
هر کاری کنن به GRID نمیرسه.

w700
27-06-2009, 15:42
من امروز توی EA تریلرها و عکسهاش و دیدم خیلی خفن بود.همونطور که تو پست اول گفتن بیشتر یک شبیه ساز تا بازی.کنسولهاش هم اگه اشتباه نکنم PC,PS3,Xbox,PSP هست.

Sajad2006
27-06-2009, 16:47
سلام.
بازی کی می آد؟

ali_ranger22
27-06-2009, 19:06
سلام.
بازی کی می آد؟
بازی 22 سپتامبر میاد
یعنی توی شهریور

R.P.G
27-06-2009, 19:08
سلام.
بازی کی می آد؟
تو پست اول که نوشته هست دیگه!:46:

Elendil1
27-06-2009, 22:11
هر کاری کنن به GRID نمیرسه.


'گرید فقط گرافیک بالایی داشت !! دیگه چیش خوب بود ؟

779
27-06-2009, 22:15
البته اگه EA بخواد واقعا یک بازیه پیست بده این بازی شکست بسیار بسیار بزرگی میخوره......
چون اصلا غیر قابل قیاس با GT5 و Forza 3 و بازی هایه پیست دیگه میشه.....
برا همین بهتره که این بازی رو تویه پیست نزنه... هرچند که تا الان بیشتر شواهد به این بوده که بیشتر بازی تویه پیسته.....
موفقیت NFS به خاطر داستانی بودن اون بوده! وگرنه از نظر اتوموبیل و پیست به هیچ عنوان نمی تونه به بازی هایه دیگه برسه!

milky way
27-06-2009, 23:37
من نمیدونم چرا همه تو این فروم یا کلاً تو این مملکت مثل اون یارو تو گالیور هستن که همش میگفت "من میدونستم ..." و همش منفی منفی، این شرکتهای بازی سازی اگر این تفکرات رو داشتن باید در شرکت ها رو تا الان 10 بار تخته کرده بودن؛ همینه که اونا الان کجا هستن ما کجا هستیم. هر کاری ریسک داره در هر صورت همین که جسارت بکنه با بازی های بزرگ وارد رقابت بشه خودش کلیه هرچند که NFS خودش عنوان بزرگیه حتی از نظر فروش فکر میکنم از بقیه عناوین بازیهای مسابقه برتر هم باشه.

S A A M
28-06-2009, 12:23
شات های جدید بازی + قبلی ها


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Elendil1
28-06-2009, 23:59
البته اگه EA بخواد واقعا یک بازیه پیست بده این بازی شکست بسیار بسیار بزرگی میخوره......
چون اصلا غیر قابل قیاس با GT5 و Forza 3 و بازی هایه پیست دیگه میشه.....
برا همین بهتره که این بازی رو تویه پیست نزنه... هرچند که تا الان بیشتر شواهد به این بوده که بیشتر بازی تویه پیسته.....
موفقیت NFS به خاطر داستانی بودن اون بوده! وگرنه از نظر اتوموبیل و پیست به هیچ عنوان نمی تونه به بازی هایه دیگه برسه!

عزیزشما همش فکر کسایی نباش که کنسول دارن :: GT5 که فقطبرای PS3 هست , و Forza 3 هم که برای XboX360 ، ولی NFS:Shift برای همه ی پلتفرم هاست!

mohammad_87
04-07-2009, 16:03
هر کاری کنن به GRID نمیرسه.
به قول اون يكي دوستمون گريد فقط گرافيك داشت.همش تو در و ديوار بودي.اينكه نميشه بازي.به نظر من قربون همين nfs

Ata Assassin
04-07-2009, 16:34
از تصاویر بازی به نظر میاد که این نسخه هم توی پیست باشه.ولی گفته میشه که خیابانی هستش.در ضمنمن خودم گرید رو تا اخراش بازی کردم به نظرم یکی از بهترین ها بود.(البته باید بگم که بازی موست وانتد نیز یکی از بهترینها بود)اما بعد از این عناوین دیگه NFS نتونست بازی به بیرون بده که طرفداراشو راضی کنه مخصوصا این نسخه ی آخر که به نظر خیلی ها افتضاح بود.

Ata Assassin
04-07-2009, 16:36
گرید به واقعیت بیشتر نزدیک بود.به همین دلیل شاید بیشتر کسانی که NFS بازی کردن ممکنه از گرید اصلا خوششون نیاد.

saeed_cpu_full
04-07-2009, 17:07
به قول اون يكي دوستمون گريد فقط گرافيك داشت.همش تو در و ديوار بودي.اينكه نميشه بازي.به نظر من قربون همين nfs

يعنی چی تو در و ديوار بودی؟‌! اگه منظورتون اينه كه منطقه ای كه توش مسابقه ميداديم توی GRID محدود بود خوب اين دليل نميشه كه
GRID تو پيسته انتظار نداره كه ماشين تو پيست بره تو شهر بچرخه ... اين NFS هم اگه تو پيست باشه صد در صد چرخش آزاد توی شهر يا جاهای ديگه
رو نداره ... ايرادی بگيريد كه منطقی باشه لطفا

sinak3
05-07-2009, 13:32
يعنی چی تو در و ديوار بودی؟‌! اگه منظورتون اينه كه منطقه ای كه توش مسابقه ميداديم توی GRID محدود بود خوب اين دليل نميشه كه
GRID تو پيسته انتظار نداره كه ماشين تو پيست بره تو شهر بچرخه ... اين NFS هم اگه تو پيست باشه صد در صد چرخش آزاد توی شهر يا جاهای ديگه
رو نداره ... ايرادی بگيريد كه منطقی باشه لطفا

موافقم.من grid رو تموم کردم.به نظرم فوقوالعاده بود.کسانی که نمی تونن یک ریسینگ واقعی رو تجربه کنن میگن اینجوریه اونجوریه.در حالی که گرید کاملا واقعی کار شده بود.

mahyarSAMSUNG
06-07-2009, 20:43
شما واقعا چطور گرید بازی میکنید ! من روی basic نمی تونستم ! مخصوصا اون مرحله هایی که ماشین دفرانسیل عقب و فقط دور خودش تاب میخوره !

..Parsa..
06-07-2009, 20:52
هيچ تريلري واسه بازي اومده؟؟

Hadijooon
06-07-2009, 23:57
grid خیلی عالی بود، گرافیکش فوق العاده بود ، قشنگی بازیشم فقط به خاطر سخت بودنش، بود.

grid تنها بدی که داشت نمیتونستی ماشینو خودت sport کنی.

Mostafa NBA
07-07-2009, 13:01
به نظر من دیگه EA باید دور سری NFS رو خط بکشه.

شما اگه دقت کرده باشین, می بینین که همین چند ماه پیش EA به صورت عجیب ناشر بازی Burnout Paradise شد در حالی که این بازی رقیب سر سخت NFS هست. اون طور که من پیش بینی میکنم اینه که دیگه EA میخواد روی سری Burnout Paradise کار کنه.

اگه اشتباه میکنم, بگین چون اطلاعاتم یکم قدیمیه و چند روزیه که اخبار تازه رو نخوندم.

ممنون.

milky way
07-07-2009, 13:10
به نظر من دیگه EA باید دور سری NFS رو خط بکشه.

شما اگه دقت کرده باشین, می بینین که همین چند ماه پیش EA به صورت عجیب ناشر بازی Burnout Paradise شد در حالی که این بازی رقیب سر سخت NFS هست. اون طور که من پیش بینی میکنم اینه که دیگه EA میخواد روی سری Burnout Paradise کار کنه.

اگه اشتباه میکنم, بگین چون اطلاعاتم یکم قدیمیه و چند روزیه که اخبار تازه رو نخوندم.

ممنون.
نه تیم Burnout دارن روی نسخه بعدی NFS کار میکنن.

s-a-l-i-m
07-07-2009, 15:09
این بازی کی میاد؟؟؟؟
چون فکر کنم روی ایفون زودتر بیاد..........دی

Oracle_Eldorado
07-07-2009, 15:11
نه تیم Burnout دارن روی نسخه بعدی NFS کار میکنن.

عزیز هرکسی که اینو بسازه ، فکر نکنم بتونه گند کاری های 3 سری اخیر رو جبران کنه .
از Pro Street به بعد که تو پیست شد ، دیگه همش افتضاح بود .
دیگه دل و دماغی برای خرید این بازی نمیمونه . :13:

ali_ranger22
07-07-2009, 16:03
دیگه دل و دماغی برای خرید این بازی نمیمونه . [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته جالبه بازم نسخه ی قبلی میلیونی فروش کرد !! کلا فرانشایزیه که هر نسخه ای ازش بیاد خیلی ها می خرن چه ضایع باشه چه خوب

mehdi30nema
07-07-2009, 16:19
البته جالبه بازم نسخه ی قبلی میلیونی فروش کرد !! کلا فرانشایزیه که هر نسخه ای ازش بیاد خیلی ها می خرن چه ضایع باشه چه خوب

البته شاید نسخه قبلی میلیونی فروخت ( هر پلتفرم حدوده یک میلیون نسخه ) ولی در مقایسه با فروش خیره کننده نسخه های قبلی ناچیز بوده . ( مثلا موست وانتد در هر پلتفرم حدوده دو تا سه میلیون نسخه فروخت )

Oracle_Eldorado
07-07-2009, 17:08
البته جالبه بازم نسخه ی قبلی میلیونی فروش کرد !! کلا فرانشایزیه که هر نسخه ای ازش بیاد خیلی ها می خرن چه ضایع باشه چه خوب

بله عزیز با عکسایی که اینا گذاشتن و دموهای الکی که اصلا به بازی شباهتی نداشت رو گذاشتن معلومه باید ملیونی فروش کنه !!:13:

resident_evil
07-07-2009, 18:34
یعنی شما حتی اون Gameplay که تو E3 پخش شد هم قبول ندارید ؟!

Mostafa NBA
07-07-2009, 19:24
به نظرم NFS Shift ارتقا یافته ی Grid هست پس مطمئنا میتونه جالب باشه.

*QWERT*
07-07-2009, 19:51
کسی تریلری از این بازی برا psp نداره؟؟
کم حجم

BBNHFAK
07-07-2009, 23:11
به نظرم NFS Shift ارتقا یافته ی Grid هست پس مطمئنا میتونه جالب باشه.
نه اشتباه می کنین shift ارتقا یافته need for speed 3 هست چون تا اونجایی که من یادمه 3 رو هم می شد از توی فرمون بازی کرد و محیطش هم توی طبیعت بسته بود که حالا شده پیست از نظر گرافیک فقط پیشرفت داشته که اونم فکر نکنم به MW یا حتی UG2 برسه ...
بعد از این همه سال واقعا تاسف داره:41:
کسی میدونه NFS3 چه سالی عرضه شد؟
یه عکس هم از NFS 1 بزارین یه کم مقایسه کنیم:31:

resident_evil
07-07-2009, 23:19
دیگه شماها واقعا شاهکارید ! از روزی که اسم این بازی مشخص شد تا الان دارین همین جوری از بازی بد میگین ! البته منم قبول دارم NFS باید یه بازیه Street Racing باشه اما با اون Trailer فوق العاده ای که تو E3 پخش شد کاملا به بازی امیدوار شدم ! اول آخرش که همتون میرین میخرین ! از UnderCover هم با اینکه ی بازیه Street Racing بود کلی ایراد گرفتید ! یه سری ایراد ها که واقعا خنده دار بود ! خلاصه اینکه هرچی بسازن شما همیشه طلبکار خواهید بود ! فقط گیر دادید به Most Wanted !

S.Y.K
08-07-2009, 00:29
دیگه شماها واقعا شاهکارید ! از روزی که اسم این بازی مشخص شد تا الان دارین همین جوری از بازی بد میگین ! البته منم قبول دارم NFS باید یه بازیه Street Racing باشه اما با اون Trailer فوق العاده ای که تو E3 پخش شد کاملا به بازی امیدوار شدم ! اول آخرش که همتون میرین میخرین ! از UnderCover هم با اینکه ی بازیه Street Racing بود کلی ایراد گرفتید ! یه سری ایراد ها که واقعا خنده دار بود ! خلاصه اینکه هرچی بسازن شما همیشه طلبکار خواهید بود ! فقط گیر دادید به Most Wanted !
ناراحت نشیا نوید:31::27::21:
ولی بچه ها یکمی حق دارن
وقتی تمام بازی های سبک ریسینگ دارن پیشرفت میکنن خیلی ها انتظاراتشون از سری بازی nfs اینه که جالب تر بشه!نه اینکه مارو محدود کنه به یه پیست مسخره.
بعیده این اون بازی باشه که همه انتظار دارن

resident_evil
08-07-2009, 00:36
خب GRID و Forza هم محدود هستن به یه پیست مسخره !

حالا زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد ! من که خودم شدیدا به این عنوان امیدوارم ...

S.Y.K
08-07-2009, 01:01
خب GRID و Forza هم محدود هستن به یه پیست مسخره !

حالا زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد ! من که خودم شدیدا به این عنوان امیدوارم ...
درسته جیگر
ولی باید برگردم سر این چیزی که من دریک بازی مهم می دونم
هیچ بازی نباید از اصل خودش فاصله بگیره
فکر کنم اگه سازنده ها به این این اصل توجه می کردن ویه رجوعی هم به گذشته
دوباره نمی یومدن عنوانی رودرست کن که سبک ریسینگ اون برای طرفداران nfs غیر قابل قبول باشه.
ریسینگ در پیست
اصل nfs رانندگی در پیست نیست
nfs با فاصله گرفتن از اون چیزی که بوده موفق نخواهد شد
اون هم با این همه رقیب درجه 1

p3yman_xl
08-07-2009, 08:54
خب GRID و Forza هم محدود هستن به یه پیست مسخره !

اصلا اینطور نیست... شما داری دو تا بازی با دو سبک کاملا مختلف رو با هم مقایسه میکنی... بازی Grid بازی بسیار با ارزشی هست که به نظرم نباید در موردش اینطور قضاوت بشه. Forza هم همینطور. این 2 بازی نباید با nfs مقایسه بشن که سبکشون زمین تا آسمون فرق داره با هم.

ali_ranger22
08-07-2009, 10:15
NFS یکی از پایه گذاران سبک ریسینگ هست و این سبک با نام NFS بزرگ شد ! پس اینکه می بینیم طرفدارا نگران هستن که از اون موقعیت خودش خیلی فاصله گرفته حق دارن ..
هر چند این بازی نمایش هاش تا حالا خوب بوده

MHSou
09-07-2009, 01:08
اصلا اینطور نیست... شما داری دو تا بازی با دو سبک کاملا مختلف رو با هم مقایسه میکنی... بازی Grid بازی بسیار با ارزشی هست که به نظرم نباید در موردش اینطور قضاوت بشه. Forza هم همینطور. این 2 بازی نباید با nfs مقایسه بشن که سبکشون زمین تا آسمون فرق داره با هم.

خوب اگر NFS Shift بتونه موفقیت کسب کنه، میشه مقایسشون کرد. فعلا که NFS Shift با این دو بازی قابل مقایسه هست.
مهم نیست که NFS تو پیست باشه یا توی خیابون، مهم اینه که بهترین تو سبک خودش باشه، اون موقع دیگه "GRID بازی بسیار با ارزشی نیست!":13:

ali_ranger22
09-07-2009, 12:31
اصلا اصل NFS که تو خیابون نبوده ! شماره ی 1 و 2 و.. رو ببینین همشون پیستی هستن !

S A A M
10-07-2009, 10:55
New Shots

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز اصلی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز اصلی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

sinak3
10-07-2009, 11:04
به نظر شما میشه ماشین اسپورت کرد و گرافیکش در حد grid هست؟با تشکر.

Elendil1
10-07-2009, 11:18
خب GRID و Forza هم محدود هستن به یه پیست مسخره !

حالا زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد ! من که خودم شدیدا به این عنوان امیدوارم ...

درسته که EA Games تو 3 سری بعد از MW گند زد، ولی اینقدر هم احمق نیست که بخواد قول الکی به گیمرها بده و شرکتش رو زیر سوال ببره!

در ضمن Forza اختصاصی XBOX360 هست ، و برای همه ی کنسول ها نیست، پس بهتره خیلی با Forza و GT مقایسش نکنید، در ضمن پیست های FORZA الکی نیست! اونجور که سازندهاش گفتن ،قشنگنترین پیست ها رو برای این بازی گذاشتن!

Lamanta
10-07-2009, 12:58
از DX11 و یا PhysX تو این بازی استفده شده ؟

resident_evil
10-07-2009, 13:11
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اون Audi R8 چقدر قشنگه ! ماشین همین جوریش قشنگه دیگه اسپورت بشه چی میشه ! واقعا لذت بردیم !

ممنون بابت عکس ها S A A M !

S A A M
10-07-2009, 13:16
میگم گرافیکش عالیه ها در حد Forza 3 هست!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

New Shots

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز اصلی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز اصلی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

caca_caca888
10-07-2009, 13:18
بازیش بالاخره اومد؟؟؟

sinak3
10-07-2009, 16:42
دوستان اسپورت کردن تو این بازی چقدر با سری های قبل فرق کرده؟

caca_caca888
11-07-2009, 01:21
اگه از این دید نشون بده معرکست.فقص به آینه هاش نگاه کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

resident_evil
11-07-2009, 01:24
اگه از این دید نشون بده معرکست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نشون میده ! تو همون Trailer که تو E3 پخش شد از توی ماشین نشون میداد ! از بیرون هم بود اما اونی که توی ماشین بود یه حس خوبی به آدم میداد !

caca_caca888
11-07-2009, 10:48
نشون میده ! تو همون Trailer که تو E3 پخش شد از توی ماشین نشون میداد ! از بیرون هم بود اما اونی که توی ماشین بود یه حس خوبی به آدم میداد !
تریلر کدومه؟؟ e3 چیه؟؟
من ماشین فقط نیدفوراسپیدو قبول دارم...
حالا تریلر خوبه؟؟؟

779
11-07-2009, 20:29
اسکرین شات هایه جدیدی EA از Honda S2000 داده : ( از راست به چپ )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

این بلور خیلی خوب کار شده تویه این نسخه!
کلا تویه نسخه هایه NFS بلور خوب کار میشه!