PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گفتگوی آزاد پیرامون برنامه های تلویزیون و رادیو



صفحه ها : [1] 2

Sara
11-11-2008, 23:38
در این تاپیک زمان پخش سریالها و فیلمهای شبکه های تلویزیونی و برنامه های رادیویی و همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون این برنامه ها قرار میگیره . :11:

Sara
24-11-2008, 17:18
ويژه برنامه «صبح عالي به‌خير» به مناسبت هفته بسيج از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
بنا بر اين گزارش، اين برنامه كه در گروه اجتماعي شبكه يك تهيه مي‌شود، شامل بخش‌هاي متنوعي همچون نماهنگ، گفت‌وگو ، گزارش و... است.
به گزارش رسانه خبري شبكه يك سيما؛ در اين برنامه با سردار همداني ، جانشين بسيج؛ محمدي نماينده ولي فقيه و تولي مسئول نخبگان بسيجي در مورد فعاليت ها و وظايف بسيج سخن خواهند گفت.
همچنين در برنامه تازه‌ها نيز با دعوت از سه تن از نخبگان بسيجي در مورد موفقيت ها و نقش بسيج در اين موفقيت‌ها گفت‌وگو خواهد شد.
برنامه تازه‌ها در قالب برنامه سيماي خانواده روزهاي يكشنبه، دوشنبه و سه شنبه اين هفته از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.

شاهزاده خانوم
03-12-2008, 01:54
سریال محبوب من یادت رفت
پزشک دهکده ساعت 12:45

Sara
03-12-2008, 15:48
● بازرس
فیلم سینمایی «بازرس» پنجشنبه چهاردهم آذرماه ساعت ۲۲ در قالب برنامه «سینما یك» از شبكه یك سیما پخش می‌شود. قصه فیلم درباره دو مرد است كه بر سر یك موضوع با هم اختلاف نظر پیدا می‌كنند. نویسنده كه یك جنایی‌نویس سالخورده، مشهور، پرادعا و خودمدار به‌نام اندرو وایك است، در برابر یك بازیگر جوان بالقوه، زرنگ و جویای اعتبار به نام مایلو تیندل قرار می‌گیرد و هر یك از آنها می‌كوشد با توانایی‌هـای خود دیگری را مقهـور كند. مایكل كین و جود لاو در این فیلم نقش‌آفرینی می‌كنند.

● روز بعد از خوشبختی
فیلم تلویزیونی «روز بعد از خوشبختی» روز جمعه پانزدهم آذر ساعت ۱۵:۴۰ازشبكه یك سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم به كارگردانی سیروس مقدم و تهیه كنندگی محمدرضا شفیعی تهیه شده است. داستان «روز بعد از خوشبختی» درباره جوانی زحمتكش و مومن به نام یحیی است كه در میدان میوه و تره‌بار، مورد اعتماد كسبه و حسابدار شخصی به‌نام حاج‌ضیاء است. او كه در قرعه‌كشی بانك برنده سفر حج شده است، علاوه بر كار وظیفه پرستاری و مراقبت از مادر پیر و بیمارش را نیز با علاقه و عشق انجام می‌دهد، او نمی‌تواند مادرش را تنها بگذارد، ولی مادر از او می‌خواهد كه به این سفر معنوی برود، اما یحیی در عهد خود با خدا خدمت به مادر یا رفتن به سفر حج را امتحان الهی می‌داند. در همین حال جوانی به نام داود كیف یحیی را می‌رباید و می‌گریزد.
آرش مجیدی، هوشنگ توكلی و مهسا كرامتی در «روز بعد از خوشبختی» به‌عنوان بازیگران اصلی بازی كرده‌اند.

● مظنون صفر
فیلم سینمایی «مظنون صفر» به كارگردانی و تهیه‌كنندگی الیاس مری هیگ پنجشنبه چهاردهم آذرماه ساعت۲۳:۴۵ از شبكه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: توماس مك كل وی مامور خبره پلیس است كه به خاطر خشونت در برخورد با مجرمین، به یك منطقه دور افتاده فرستاده می‌شود. با ورود به آنجا درگیر یك پرونده جنایی می‌شود كه در آن افرادی به صورتی وحشیانه به قتل می‌رسند. كای آنه موس، بن كینگزلی و آرون اكهارت در فیلم سینمایی «مظنون صفر» محصول سال ۲۰۰۴ ایفای نقش كردند.

● نور در تاریكی
فیلم سینمایی «نور در تاریكی» جمعه پانزدهم آذرساعت ۱۷:۳۰ از شبكه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم به كارگردانی سیمون بیوفوی ساخته شده و استفان دیلان و كری فاكس نقش‌های اصلی را بازی می‌كنند. در خلاصه داستان فیلم«نور در تاریكی» آمده است: متیو پسر بچه‌ای است كه همراه خانواده‌اش در روستا زنـدگی می‌كند. متیو از بیماری سرطان خون رنج می‌برد و تحت نظر دكتر زنـدگـی می‌كند. در همین زمان مادر و دختری آسیایی به روستای آنها می‌آیند و خواهر متیو، كاترین با دختر آسیایی به نام اوما دوست می‌شود.كاترین و اوما یك روز به جای مدرسه به كوه می‌روند و در مكانی كه در حال بازی هستند، ناگهان نور عجیبی می‌بیند. اوما نور را ناخوشایند خوانده و عكس كاترین آن را علامت خوبی می‌داند. دخترها با برگشت به خانه به علت نرفتن به مدرسه مواخذه می‌شوند و كاترین به مادرش در مورد خود توضیح داده و اطمینان می‌دهد كه متیو بهتر می‌شود، ولی مادرش حال متیو را بسیار بحرانی می‌داند و به اصرار كاتـریـن توجـهی نمی‌كند. اوما این نور را علامت اتفاق بدی می‌داند و بسیار نگران است. دكتر متیو، با گرفتن نمونه مغز استخوان خانواده او دعا می‌كند كه بتواند مغز استخوان مطابق با متیو را پیدا كند. این فیلم محصول سال ۱۹۹۹ فرانسه و انگلیس است.



● چوپانان
فیلم سینمایی «چوپانان» پنجشنبه چهاردهم آذرماه ساعت ۲۰ از شبكه سه سیما پخش می‌شود. درخلاصه داستان فیلم آمده: یك گله‌دار كه در روستایی زندگی می‌كند، هر سال عید كارت تبریكی از دخترش دریافت می‌كند. تا این كه یك سال كارتی به دست او نمی‌رسد، مرد به شهر می‌رود تا از حال دخترش مطلع شود، از طرف دیگر دختر كه می‌داند پدر مریض است، به این بهانه می‌خواهد او را برای معالجه به شهر بكشاند، مرد به شهر می‌آید، در منزل با نوه خود كه یك متخصص كامپیوتر است روبه‌رو می‌شود. برای دیدن دختر خود به بیمارستان می‌رود، در بیمارستان بی‌حال و بستری می‌شود. یكی از دوستان او از روستا به شهر می‌آید و او را كه از دغدغه‌های شهری كلافه شده با ربودن یك آمبولانس به روستا باز می‌گرداند و پلیس به دلیل ربودن آمبولانس به‌دنبال اوست. پیترفوندا، كریس كریستفرسن و جوزف مازلو در این فیلم بازی می‌كنند.

● بوسه باران
شبكه سه سیما صبح جمعه ساعت ۱۰فیلم سینمایی «بوسه باران» را برای پخش در نظر گرفته است. در این فیلم خواهید دید: حبیب یك سالی است برای بردن تحفه‌ای برای رسم بله‌برون، رعنا دختر مورد علاقه‌اش تلاش می‌كند ولی دستش خالی است، چون گاوی را كه قرار بود بفروشد تا هزینه بله برون را فراهم كند، دزدیده‌اند و ازطرف دیگر خواستگار متمولی برای رعنا پیدا می‌شود. حبیب به تقلا می‌افتد اما به نتیجه نمی‌رسد تا آن كه پول‌های ضریح امامزاده روستا توجه او راجلب می‌كند. كاوه مهدوی، اسماعیل خلج، نرگس محمدی و فرهاد بشارتی در فیلم سینمایی «بوسه باران» به كارگردانی سید مجید موسویان و تهیه‌كنندگی منصور سهراب‌پور ایفای نقش كردند.

● پریشانی
فیلم تلویزیونی «پریشانی» به كارگردانی علی توكل‌نیا و تهیه‌كنندگی حسن توكل‌نیا پنجشنبه چهاردهم آذر ساعت۱۵:۳۰ از شبكه چهار سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی مریلا زارعی، شهراد وثوقی، عسگر قدس و بهروز خوش‌فطرت می‌بینیم: مهتاب، زنی حدود ۳۵ ساله و مادر دو فرزند به نام‌های كیان و شكوفه است. وی به تازگی دوران سوگ پدررا پشت سر گذاشته است. پدر كه خطاط معتقدی بود، اخیراً به طورناگهانی، در سانحه تصادف در راه زیارت امامزاده‌ای در دل جاده، كشته شده است و این مرگ غیر منتظره و عدم همراهی پدر در این سفر، احساس گناهی را در مهتاب پدید آورده است. مهتاب كه در شش سالگی، مادرش را در اثر برق گرفتگی از دست داده است، دوران كودكی سختی را طی كرده و اكنون مرگ ناگهانی پدر، باعث تداعی خاطرات ناگوار كودكی و مرگ زود هنگام مادر شده است.
فیلم تلویزیونی «پریشانی» از تولیدات سال جاری گروه نمایش و فیلم شبكه چهار سیما است.

● دنیایی با بدی كمتر
فیلم سینمایی «دنیایی با بدی كمتر» جمعه پانزدهم آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبكه چهار سیما پخش می‌شود. داستان یك مادر و دو دختر است. یكی جوان و تقریباً بیست ساله و دیگری كودك كه برای دیدن پدر دختر بزرگ‌تر به نام سونیا به دهكده‌ای آرام در آرژانتین مسافرت می‌كنند. برای مادر مهم است كه دختر بزرگ پدرش را ببیند و بشناسد. مرد كه جولو نام دارد صاحب یك نانوائی است. زن به سراغ همسر سابقش می‌رود تا موضوع را با او در میان بگذارد. اما او هیچ علاقه‌ای به گفت‌وگو با همسر و دیدن دخترش ندارد. او حتی برای اهالی دهكده وانمود كرده كه همسرش را در حادثه رانندگی از دست داده است.
مونیكا گالان و جولیتا گاردنیالی در فیلم سینمایی «دنیایی با بدی كمتر» به ایفای نقش پرداختند.

● شكارچی كروكودیل
فیلم سینمایی «شكارچی كروكودیل» ساخته جان استینتن ۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش می‌شود. در این فیلم با بازی استیوا ایروین، تری ایروین، ماگدا زوبانسكی، دیوید ونهام و لچی‌هام می‌بینیم: یكی از ماهواره‌های جاسوسی آمریكا سقوط می‌كند و جعبه سیاه آن داخل یك بركه در استرالیا می‌افتد، و یك كروكودیل آن را می‌بلعد. یك گروه امنیتی از آمریكا و یك گروه امنیتی به‌عنوان رقیب از استرالیا به دنبال آن می‌روند و با حوادث مختلفی روبه‌رو می‌شوند. فیلم سینمایی «شكارچی كروكودیل» محصول سال ۲۰۰۰ استرالیا است.

● اوج هیجان
عصرجمعه ساعت۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «اوج هیجان» از شبكه تهران روی آنتن می‌رود. داستان فیلم سینمایی «اوج هیجان» محصول سال ۱۹۹۷ انگلیس از این قرار است كه:پل شورتز معلم ادبیات زبان انگلیسی در مدرسه‌ای است كه در عین حال مربی فوتبال نیز هست او كه عاشق فوتبال است تمامی زندگی‌اش را فوتبال و هواداری از تیم محبوبش، یعنی آرسنال پركرده است. كلاس‌های او همیشه شلوغ و بحث‌های فوتبالی آن داغ است.
اما در مجاورت او یك معلم زن به نام سارا هیوز كلاس دارد كه او هم ادبیات تدریس می‌كند، اما بسیار مقرراتی و خشك با دانش آموزان برخورد می‌كند و سر و صدای كلاس پل مزاحم كار وی است و این باعث یك درگیری لفظی بین پل و سارا می‌شود. لوك ایكمن، بیاگارد، نیل پیرسون و روت گمل در فیلم سینمایی «اوج هیجان» ایفای نقش كرده‌اند.



جزئیات بیشتر راجع به فیلمهای " سینما 1 " ، " سینما 4 " و " فیلم سینمایی شبکه سه " رو می تونید در این تاپیک ببینید .


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Sara
10-12-2008, 21:20
سلطان تپه

فيلم سينمايي «سلطان تپه» به كارگرداني «استيون سودربرگ» پنجشنبه 21 آذر ساعت 22 از برنامه «سينما يك» پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: اروين پسر نوجواني است كه همراه با خانواده‌اش در يك سوئيت محقر اجاره‌اي زندگي مي‌كند. به دليل ركورد اقتصادي در آمريكا همه همسايه‌هاي آنان زندگي دشواري دارند. اروين دانش آموز باهوشي است و از شاگردان خوب مدرسه محسوب مي‌شود ولي سختي‌هاي زندگي خانواده را از هم مي‌پاشد و اروين ناگزير مي‌شود براي دوام آوردن تلاش بسياري كند. مادر كه دچار بيماري رواني است بستري مي‌شود و پدر و برادر اروين نيز هريك به دليلي از خانه دور مي‌افتند.
«سيروس حسن‌پور» به عنوان كارشناس در برنامه اين هفته «سينما يك» به تحليل و بررسي فيلم سينمايي «سلطان تپه» مي‌پردازد.



چند قدم نزديك‌تر

فيلم تلويزيوني «چند قدم نزديك‌تر» به كارگرداني «اصغر هاشمي» و تهيه كنندگي «اكبرتحويليان» عصر روز جمعه 22 آذر ساعت 15:40 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: سهيل عازم عمره دانشجويي است. او اين موضوع را به خواهرش سميرا در آلمان اطلاع مي‌دهد. سميرا كه برادرش را بسيار دوست دارد براي بدرقه او به ايران مي‌آيد. سميرا پيش از آنكه سهيل برود، به او توصيه مي‌كند جهانگرد خوبي باشد و شهرهاي عربستان را خوب ببيند. اما هيچ مشكلي با معجزه حل نخواهد شد. سميرا ماشين عمه را مي‌گيرد تا سهيل را به فرودگاه ببرد. او با سرعت زياد رانندگي مي‌كند و در يك لحظه كنترل ماشين از دستش خارج مي‌شود و بر اثر اين حـادثـه، سهيل به كما مي‌رود.
يكتا ناصر، اميد زندگاني و صبا كمالي در فيلم تلويزيوني «چند قدم نزديك‌تر» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما بازي كرده‌اند.



مرد آب نباتي

پنجشنبه شب ساعت 23:30 فيلم سينمايي «مـرد آب نباتي» ساخته برنارد رز از شبكه دو سيما پخش مي‌شـود. در اين فيلم خواهيد ديد: هلن ليل دانشجوي دانشگاه و در حال انجام تحقيقي درباره برخي افسانه‌ها و داستان‌هاي شهري از جمله مرد آب نباتي است. همسر اوترور استاد دانشگاه است كه در همين زمينه نظرياتي دارد، از جمله اينكه اين داستان‌ها حقيقت نداشته و در واقع ساخته خيال مردم است. مرد آب نباتي در واقع داستان مردي را بيان مي‌كند كه سال‌ها قبل توسط مردم يك منطقه فقيرنشين شهر مورد حمله قرار گرفته و در ابتدا دستش قطع شده و سپس سوزانده شده است. حال با گذشت سال‌ها مردم معتقدند اين فرد بازگشته و با يك دست خود كه قلابي فلزي به جاي دست برآن است، مردم را مي‌كشد، هلن به اين موضوع علاقه‌مند شده و تصميم مي‌گيرد دراين باره تحقيق كند. توني تود و ويرجينيا مادسن در فيلم سينمايي «مـرد آب نباتي» به ايفاي نقش پرداخته‌ند.



كدوي اسرار آميز

فيلم سينمايي «كدوي اسرار آميز» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني «جان چوو» جمعه 22 آذر ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. داستان در مورد پسر بچه‌اي خيالباف و بازيگوش به نام وانگ بو است. خيالبافي وانگ بو باعث مي‌شود كه او در زندگي اجتماعي و درس و مشق‌هايش موفق نباشد. پدر و مادر وانگ‌بو به يك سفر كاري مي‌روند و او و خواهرش را به مادر بزرگشان مي‌سپردند. مادربزرگ داستان آرزوي داشتن كدوي جادويي را براي وانگ‌بو تعريف مي‌كند و او مي‌خوابد. وانگ بو در خواب مي‌بينند كه براي ماهيگيري به درياچه‌اي در همان نزديكي رفته است. او به جاي ماهي كدوي جادويي از آب مي‌گيرد. وانگ قبول مي‌كند كه استاد آن كدو باشد به شرطي كه كدو همه آرزوهاي وانگ بو را برآورده كند. پيسي چن و چينگ وان لو در فيلم سينمايي «كــدوي اسرار آميز» محصول سال 2007 چين به عنوان بازيگران اصلي به ايفاي نقش پرداختند.



بانك

پنجشنبه شب ساعت 20 فيلم سينمايي «بــانـك» ساخته رابـرت كانلي از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: جيم كه يك نابغه رياضيات است بر اساس تئوري فركتالي فرمولي ابداع مي‌كند كه به‌وسيله آن مي‌توان روند بازار بورس را پيش‌بيني كرد، سپس فرمول را با مدير يك بانك بزرگ در ميان مي‌گذارد و مدير بانك كه از روش‌هاي غيرقانوني درآمد كسب مي‌كند. جيم را در بانك استخدام مي‌كند و تمام امكانات را در اختيارش قرار مي‌دهد، در اين حين پسر كوچك زوج جواني به علت بدهي آنها به بانك كشته مي‌شود و بانك درگير پرونده شكايت اين زوج مي‌شود. ديويد ونهام و آنتوني لاپاگيلا در فيلم سينمايي «بانك» محصول سال 2001 استراليا به ايفاي نقش پرداختند.



چوپانان

فيلم سينمايي «چوپانان» صبح روز جمعه ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: يك گله‌دار كه در روستايي زندگي مي‌كند، هر سال عيد كارت تبريكي از دخترش دريافت مي‌كند. تا اينكه يك سال كارتي به دست او نمي‌رسد، مرد به شهر مي‌رود تا از حال دخترش مطلع شود، از طرف ديگر دختر كه مي‌داند پدر مريض است، به اين بهانه مي‌خواهد او را براي معالجه به شهر بكشاند، مرد به شهر مي‌آيد، در منزل با نوه خود كه يك متخصص كامپيوتر است روبه‌رو مي‌شود.
براي ديدن دختر خود به بيمارستان مي‌رود، در بيمارستان بي‌حال و بستري مي‌شود. يكي از دوستان او از روستا به شهر مي‌آيد و او را كه از دغدغه‌هاي شهري كلافه شده با ربودن يك آمبولانس به روستا باز مي‌گرداند و پليس به دليل ربودن آمبولانس به‌دنبال اوست.
اين فيلم را لژك بورژينسكي كارگرداني كرده و پيترفوندا، كريس كريستفرسن و جوزف مازلو در آن بازي مي‌كنند.


جنايات ذهن

فيلم سينمايي «جنايات ذهن» جمعه 22 آذر در قالب برنامه «صدفيلم» از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: دختر جواني دچار بيماري رواني خاصي مي‌شود او كه در آسايشگاه نگهداري مي‌شود و از همگان فرار مي‌كند، پس از مدتي خانواده خود را از دست مي‌دهد، پزشكي كه روي بيماري او كار مي‌كند، متوجه مي‌شود او يك استعداد ويژه و خاصي دارد كه مي‌تواند ذهن ديگران را بخواند، اما چون از اين حس بي‌خبر است نمي‌تواند آن را كنترل كند. بنابر اين روي مغزش تاثير منفي گذاشته و دچار افسردگي شده پزشك او را تحت درمان و آموزش قرار مي‌دهد و دختر آرام آرام به كنترل استعداد ويژه خود دست پيدا مي‌كند.
ناوي راوت، جو فلانيگان و پيترهـورتـون به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «جنايات ذهن» ساخته درك ايزنر بازي كرده‌اند.



دنيايي با بدي كمتر

فيلم سينمايي «دنيايي با بدي كمتر» پنجشنبه 21 آذر ساعت15:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. داستان فيلم درباره يك مادر و دو دختر است. يكي جوان و تقريباً بيست ساله و ديگري كودك كه براي ديدن پدر دختر بزرگ‌تر به نام سونيا به دهكده‌اي آرام در آرژانتين مسافرت مي‌كنند. براي مادر مهم است كه دختر بزرگش پدرش را ببيند و بشناسد.
مرد كه جولو نام دارد صاحب يك نانوائي است. زن به سراغ همسر سابقش مي‌رود تا موضوع را با او درميان بگذارد. اما او هيچ علاقه‌اي به گفت‌وگو با همسرش و ديدن دخترش ندارد. او حتي براي اهالي دهكده وانمود كرده كه همسرش را در حادثه رانندگي از دست داده است. اين فيلم به كارگرداني آلخاندرو آگرستي سال 2004 بر مبناي فيلمنامه خود او ساخته شده است. مونيكا گالان و جوليتا گاردنيالي در فيلم سينمايي «دنيايي با بدي كمتر» محصول سال 2004 آرژانتين به ايفاي نقش پرداختند.


زندگي حقير

فيلم سينمايي«زندگي حقير» جمعه22 آذر ماه ساعت20:30 از برنامه سينما چهار پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: يك ثروتمند آمريكايي به نام بولت كه كارش ساخت و ساز است در نظر دارد با رقيبش در يك پروژه شهرك‌سازي شريك شود ولي رقيبش او را نمي پذيرد و براي او شرط مي‌گذارد كه اگر بولت بتواند سي روز در بين كوخ نشين‌ها و بي‌خانه‌هاي شهر زندگي كند سهم خود را به او مي‌دهد و در غير اين صورت سهم او را مي‌گيرد. بولت قبول مي‌كند. با كمك دستياران وكيلش قراردادي را با رقيبش امضاء مي‌كند. در ادامه اتفاقات مضحك و بامزه‌اي براي او رخ مي‌دهد.


تكم‌چي

فيلم تلويزيوني «تكم چي» به كارگرداني «يـدالله صمدي» و تهيه‌كنندگي «مجيد مظفري» 40 دقيقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي عاطفه نوري، نيكو خردمند، رحمان باقريان، محمود عزيزي و بنفشه صمدي مي‌بينيم: ماه گل دختر آذري زبان است كه به تهران آمده تا در رشته مورد علاقه‌اش درس بخواند.
وي علاقه فراواني به درس خواندن نشان مي‌دهد و پدرش كه در روستا هر ساله تكمچي‌گري مي‌كند تا آيين‌هاي كهن مرز و بوم ايران را حفظ كند با عروسك تكم به تهران مي‌آيد و دلش مي‌خواهد كه در تهران هم به تكمچي‌گري بپردازد و علاوه بر عادت هر ساله دل مردم تهران را نيز شاد كند، ولي ماه گل از اين موضوع خجالت زده مي‌شود و دوست ندارد كه پدرش نزد دوستان تهراني وي حرفي از تكم و تكمچي‌گريش بزند. پدرش بعد از ديدن رفتارهاي سرد ماه‌گل، به شهرستان مي‌رود و از طرفي مادر و پسر عموي ماه گل كه به وي علاقه‌مند است به تهران مي‌آيند تا خبري از پدرش به دست آورند.



معلم كوچولو

عصر روز جمعه 22 آذر ساعت 13:30 فيلم تلويزيوني «معلم كوچولو» از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي رابعه اسكويي، زهير ياري، مرتضي زارع، پارميدا شوقي، شايان پارسايي و معين زارعان مي‌بينيم: محسن دانش‌آموز نمونه كلاس چهارم است كه به‌خاطر وضعيت خوب تحصيلي‌اش مرتب از او تقدير مي‌شود. خانواده محسن به خاطر مشكلات مالي قصد دارند از تهران بروند و اين براي محسن ناراحت كننده است.
فيلم تلويزيوني «معلم كوچولو» به كارگرداني حسين قناعت و تهيه كنندگي داود قچاق ساخته شده است.

جزئیات بیشتر راجع به فیلمهای " سینما 1 " ، " سینما 4 " و " فیلم سینمایی شبکه سه " رو می تونید در این تاپیک ببینید .


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mahn90
24-12-2008, 13:48
جنگجویان بزرگ /محصول هنگ کنگ – سال 1987

زمان پخش : پنجشنبه 5/10/87 – ساعت 20:00
کارگردان : دیوید چونگ
بازیگران : مایکل یئو ، ریچارد ان جی ، تونگ شینگ یی ، لوول لو و ...
خلاصه فیلم : یک دختر ، یک جاسوی چینی به همراه یک کلاهبردار حرفه ای ، فرماندار شهر و ... با نیروهای ژاپنی که سرگرم ساختن یک نیروگاه تولید گاز سمی بعنوان سلاح هستند ، در شهری به نام کال مبارزه می کنند و پس از شکست ، شهر را به آتش می کشند و ...

mahn90
24-12-2008, 13:50
نام فيلم :ترا نسپورترتاريخ پخش :02/10/1386ساعت پخش:22:00تاریخ تکرار:06/10/1386ساعت تکرار:00:30نام کارگردان :لوئیس لیتریهنويسنده :محصول کشور:فرانسهنام بازيگران :جیسون استاهام والکساندر گیسمنخلاصه داستان :فرانک مارتین به عنوان یک راننده خصوصی وظیفه نقل وانتقال ونگهداری پسر بچه کوچکی به نام آدری را به عهده دارد،در این میان تعدادی گروگا نگیر به رهبری یک زن ،هنگامی که فرانک پسرک را برای معاینه نزد پزشک می برد ،تلاش می کنند که......



نام فيلم :ساعت شلوغی 3تاريخ پخش :07/10/1386ساعت پخش:13:30تاریخ تکرار:12/10/1386ساعت تکرار:22:00نام کارگردان :برت راتنرنويسنده :محصول کشور:آمریکا وهنگ کنگنام بازيگران :جکی چان،کریس تاکروماکس فون سیدوخلاصه داستان :در دادگاه جنایت جهانی موضوع یک آدمکش بین المللی مطرح می شودکه ملیت چینی دارد،سفیر چین در حال سخنرانی ،وقتی به نام شای شن می رسد،با شلیک گلوله ای به قتل می رسد،کاراگاه لی که در صحنه حضور دارد،قاتل را تعقیب می کندو متوجه میشود قاتل برادرش است ....

Sara
25-12-2008, 15:20
فرمانروايان خيابان
فيلم سينمايي «فرمانروايان خيابان» ، پنجشنبه 5 دي ساعت 22 از برنامه «سينما يك» پخش مي‌شود.

لرزش زندگي
فيلم تلويزيوني «لرزش زندگي» به كارگرداني«عليرضا بذرافشان» و تهيه كنندگي «اكبر تحويليان» عصر روز جمعه 6 دي ساعت 15:40 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. داستـان فيلم از اين قـرار است كه كيوان بعد از پنج سال از وضعيت كما خارج شده است و به همين دليل كاركنان بيمارستان و مادر پيرش به شدت از اين موضوع خوشحالند. پزشك بعد از انجام معاينات اعلام مي‌كند وضعيت كيوان نرمال است و مغزش مشكل خاصي ندارد. اما كيوان به دليل آنكه مدت طولاني را در وضعيت اغماء گذرانده دچار اختلالات مغزي شده است و حافظه‌اش به درستي كار نمي‌كند و بخش‌هايي از خاطرات گذشته را به خاطر نمي‌آورد. محمدرضا فروتن، لاله اسكندري و آزيتا لاچيني به عنوان بازيگران اصلي در فيلم تلويزيوني «لرزش زندگي» ايفــاي نقش كردند.

مسابقه زمان
شبكه دو فيلم سينمايي «مسابـقـه زمـان» پنجشنبه 5 دي ساعت 23:45 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: جيمزگابريل يك كارگر خبره ساختماني است كه متخصص كار در ارتفاعات بالا و آسمانخراش‌هاست. وي از لحاظ مالي دچار مضيقه است و اين در حالي است كه پسر كوچكش بابي در اثر بيماري ناشناخته‌اي در بيمارستان به سر مي‌برد و پزشكان اميدي به بهبودي او ندارند. وضع به همين منوال پيش مي‌رود تا اينكه روزي پزشك معالج بابي به گابريل مي‌گويد ويروسي در بدن پسرش بوجود آمده كه در صورت فراهم نشدن واكسن مقابله كننده با آن، بابي در عرض كمتر از يك روز خواهد مرد. گابريل براي فراهم كردن هزينه داروي مورد نظر به موسسه‌اي به نام سپاه زندگي مراجعه مي‌كند. اريك رابرتس، كري الويس و سرا وينتر در فيلم سينمايي «مسابـقـه زمـان» به كارگرداني جف مورفي و تهيه كنندگي استون فلدر محصول سال 2000 آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

مريم و ميتيل
فيلم سينمايي «مريم و ميتيل» به كارگرداني فتحعلي اويسي و تهيه كنندگي مرتضي شايسته عصر روز جمعه 6 دي ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي افسانه بايگان، حميد جبلي، حميده خير آبادي، نياز طارمي و پرويز شفيع‌زاده خواهيد ديـد مريم دختر شش ساله‌اي است كه خانواده خود را در جريان جنگ از دست داده و در حال حاضر در يك پرورشگاه زندگي مي‌كند.در اين ميان خانواده‌اي، مريم را به فرزندي قبول كرده و با خود به شمال مي‌برند، اما مريم به مكاتبه با فرشته مي‌پردازد و در يك فرصت، از پرورشگاه فـرار مي‌كند تا نزد فرشته برود. فيلم سينمايي «مريم و ميتيل» در سال 1371 ساخته شده است.

تصميم كبري
فيلم سينمايي «تصميم كبري» از توليدات گروه كودك و نوجوان شبكه دو جمعه 6 دي ماه ساعت 17:30 از اين شبكه پخش خواهـد شد. داستان فيلم از اين قـرار است كه: كبري دختر بچه عشايري كه توسط پيرزني از محيط عشاير براي كار در قاليباف خانه به روستا آورده مي‌شود. آنجا خانمي آموزگار بچه‌هاست كه در غياب همسرش تدريس مي‌كند. كبري با ارتباط با اين خانم علاقه‌مند به تحصيلات شده، همزمان با كوچ عشاير، كبري نيز مثل كبري كتاب درسي تصميم مي‌گيرد( كه مي‌ماند يا با عشاير مي‌رود) و سرانجام كبري با عشاير مي‌رود و چند سال بعد او نيز آموزگار عشاير مي‌شود. حوريه مير محمدي، فاطمه بابايي، زينب سهرابي، غلامرضا خورشيدي و محدثه حيدري در فيلم سينمايي « تصميم كـبـري» بازي كرده‌اند.

جنگجويان بزرگ
پنجشنبه شب ساعت 20 فيلم سينمايي «جنگجويان بزرگ» به كارگرداني ديويد چونگ از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. اي تونگ چينگ و لوايل لو در فيلم سينمايي «جنگجويان بزرگ» محصول سال 2005 چين بازي كردند. در اين فـيـلـم خواهيـد ديـد يك دختر چيني به همراه يك جاسوس چيني در شهري به نام كال به همراه يك كلاهبردار حرفه‌اي و فرماندار شهر به نام يوداو دختر مورد علاقه او چين چين با نيروهاي ژاپني كه سرگرم ساختن يك نيروگاه توليد گاز سمي به عنوان سلاح هستند مبارزه مي‌كنند و سرانجام بعد از شكست آنان شهر را مي‌سوزانند تا مورد استفاده دشمن قرار نگيرد.

انتقال
فيلم سينمايي «انتقــال» به كارگرداني عليرضا بذرافشان صبح جمعه ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديـد سعيد ثابتي فوتباليست مطرح، قصد دارد با توجه به مخالفت‌ها و تهديدها از تيم سابق خود جدا شده و به تيم رقيب بپيوندد. در اين ميان پسر هشت ساله او توسط برادر زنش ربوده مي‌شود. عباس و منصور دوستان سعيد درگير يافتن اميرعلي مي‌شوند. منصور كه پليس است سعي مي‌كند با دنبال كردن سرنخ‌ها رباينده را بيابد. عباس كه به ساسان برادر زن سعيد مشكوك شده با تعقيب او بچه را پيدا مي‌كند و توسط ساسان به طور غيرعمدي كشته مي‌شود. ساسان كه ماجراها را خلاف برنامه‌اش پيش رفته تصميم مي‌گيرد...
حميد رضا پگاه، نگار فروزنده و حسن بهدوچ در فيلم سينمايي «انتقال» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما بازي كرده‌اند.

نقشه پرواز
فيلم سينمايي«نقشه پرواز» جمعه 6 دي ماه ساعت 22:30 از برنامه «صدفيلم» شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

چرخش دوباره ( تکرار )
فيلم سينمايي «چرخش دوباره» بعد از ظهر پنجشنبه ساعت 15:35در قالب برنامه «سينما چهـار» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

عاقبت دوست داشتن
فيلم سينمايي «عاقبت دوست داشتن» ،جمعه 6 دي ساعت 20:30 از برنامه «سينما چهار» شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

ناحيه
فيلم سينمايي «ناحيه» 40 بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: محله‌اي ثروتمند نشين در دل شهر مكزيكو موسوم به ناحيه وجود دارد كه توسط ديوارهاي بلند و دوربين‌هاي امنيتي از بقيه شهر منفك شده است. ساكنان ناحيه دليل اين كار را حفاظت خود از موج رو به افزايش خشونت، سرقت و بزهكاري در شهر فقر زده مكزيكو اعلام و حتي از ورود پليس نيز به داخل ناحيه با اكراه استقبال مي‌كنند. آنها باور دارند كه خود مي‌توانند نظم و قانون را در ناحيه حفظ كنند. تا اينكه شبي سه نوجوان به قصد سرقت از ديوار عبور كرده و وارد خانه‌اي مي‌شوند . دانيل گيمنز كاچو، ماريبل وردو، آلن چاوز و دانيل دوواردرفيلم سينمايي «ناحيه» ساخته رودريگو پلا ايفاي نقش كرده‌اند. فيلم سينمايي «نـاحيـه» در سال 2007 در كشور مكزيك ساخته شده است.

چه كسي پاملا رز را كشت؟
فيلم سينمايي « چه كسي پاملا رز را كشت؟» جمعه 6 دي ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي كاديراد، اليويه بارو و ژراردارمون مي‌بينيم : ريپركه يك استاد دانشگاه علوم جنايي است،به كارهاي علمي علاقمند است تصميم مي‌گيرد به بخش عمليات اداره پليس بپيوندد. ريچارد ردبوليت كه يك پليس بخش عمليات است حين يك عمليات كه به‌عنوان پليس مخفي داخل تشكيلات يك گروه مواد مخدركلمبيايي رخنه كرده به‌طور تصادفي همكارش جانسون را با گلوله مضروب مي‌سازد و براي پيوند مغز استخوان و نجات او نياز به شخصي به نام دان ناگت دارد كه نمي‌داند كجا كار مي‌كند. ريپروبوليت با هم همكار مي‌شوند و از پليس مركزي ماموريت مي‌گيرند تا معماي قتل زني به نام پاملا رز را در شهر بارنزويل كشف كنند. اريك لارتيكو كارگرداني فيلم سينمايي «چه كسي پاملا رز را كشت؟» در ژانر كمدي – جنايي محصول سال 2003 فرانسه برعهده داشته است.


جزئیات بیشتر راجع به فیلمهای " سینما 1 " ، " سینما 4 " و " فیلم سینمایی شبکه سه " رو می تونید در این تاپیک ببینید .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sara
01-01-2009, 14:26
محموله
در برنامه اين هفته سينما يك، پنج شنبه 12 دي ماه فيلم سينمايي «محموله» از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

شايد زود، شايد هرگز
فيلم تلويزيوني «شايد زود، شايد هرگز» به كارگرداني «رضا بهشتي» ساخته شده و روز جمعه ساعت 16:15 به روي آنتن شبكه يك سيما خواهد رفت.
بازيگراني نظير آشا محرابي، كاظم بلوچي، مهوش افشارپناه، مهرداد ضيايي، لادن سليماني، پرويز عاشورنيا و آرمان والامير در اين فيلم تلويزيوني ايفاي نقش كرده‌اند كه ماجراي آن درباره دكتر حسام مشكات 50 ساله است كه پس از 30 سال به ايران بر مي‏گردد.
او يك سال قبل از اين زمان آماده شده تا راهي سرزمين وحي شود، اما بر اثرحادثه‏اي به كما مي‌رود و در آن حالت، يك سفر ذهني را به جا مي‏آورد...

اجير شده
فيلم سينمايي «اجير شده» روز جمعه 13 دي ماه ساعت 17:50 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
نام اصلي اين فيلم «For Hire» است و محصول سال 1997 كشور كانادا به تهيه كنندگي «جولي آلان» است.
«اجير شده» به كارگرداني «جين پلرين» ساخته شده و بازيگراني نظير جو مانتگنا و راب لو در آن ايفاي نقش كرده‌اند.
در خلاصه اين فيلم سينمايي آمده است: «ميچ لارِنس» راننده تاكسي است و در يك شركت تاكسي‌راني مشغول به كار است. او علاقه زيادي به كار نمايش دارد و در يك گروه كوچك تئاتر به بازيگري مشغول است. در شرايطي كه ميچ از وضعيت مالي و درآمدش، رضايت چنداني ندارد، قرار است فرزندش هم به دنيا بيايد. روزي «ميچ» مسافري به نام «آلن وبر»را به مقصد مي‌رساند و همين آشنايي باعث بروز وقايعي مي‌شود ...
شبكه دو سيما فيلم روز پنجشنبه خود را به دليل تقارن با ايام محرم روي آنتن نمي‌برد.

فردايي بهتر
فيلم سينمايي «فردايي بهتر» روز پنجشنبه ساعت 20:15 روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود.
اين فيلم سينمايي محصول سال 1987 كشور هنگ كنگ است و ديك شك، لونك تي، يون فت چو، لسي چونك و اميلي چو بازيگران اصلي آن هستند.
در خلاصه فيلم سينمايي «فردايي بهتر» آمده است: تام كه در كار معامله پول‏هاي جعلي است، به دليل خيانت همكارش در يك معامله در تايوان زنداني مي‏شود. پدر تام توسط دشمنان به قتل مي‏رسد. برادر كوچك تام كه به تازگي از دانشكده پليس فارغ التحصيل شده است، از برادر بزرگ‌تر كينه به دل مي‏گيرد. سه سال بعد تام آزاد مي‏شود و...

جنگجويان بزرگ
فيلم سينمايي «جنگجويان بزرگ» روز جمعه 13 دي ماه ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‏شود.
بازيگراني نظير مايكل يئو، ريچارد ان جي، تونگ شينگ يي و لوول لو در اين فيلم سينمايي به ايفاي نقش پرداخته‏اند.
در خلاصه فيلم «جنگجويان بزرگ» آمده است: يك دختر، يك جاسوس چيني به همراه يك كلاهبردار حرفه‏اي، فرماندار شهر و... با نيروهاي ژاپني كه سرگرم ساختن يك نيروگاه توليد گاز سمي به عنوان سلاح هستند، در شهري به نام كال مبارزه مي‏كنند و پس از شكست، شهر را به آتش مي‏كشند...

كشتن مرغ مقلد
فيلم سينمايي «كشتن مرغ مقلد» روز جمعه 13دي ماه سال جاري ساعت 22:30 در قالب برنامه «صد فيلم» از شبكه سه سيما پخش مي‏شود.
اين فيلم سينمايي به كارگرداني «رابرت ماليگان» ساخته شده و محصول سال 1962 كشور آمريكاست.
بازيگراني نظير گريگوري پك، جان مگنا، فرانك اورتن و رزماري مورفي از بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي به شمار مي‏روند.
در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي آمده است: سال 1932 در آلاباما، وكيلي به نام فينچ، دفاع از مردي سياه پوست را به اتهام آزار دختري سفيد پوست مي‏پذيرد.
در جلسه محاكمه با وجود دفاع خوب وكيل كه ثابت مي‏كند مجرم واقعي كسي ديگر است، تام محكوم شده و هنگام فرار، كشته مي‏شود...

تابستان كيكوجيرو
فيلم سينمايي «تابستان كيكوجيرو» روز جمعه 13 دي ماه سال جاري در قالب برنامه «سينما چهار» ساعت 20:30 روي آنتن شبكه چهار سيما مي‏رود.

تصادف
فيلم سينمايي «تصادف» محصول كشور آمريكا و آلمان در سال 2004 است كه روز جمعه 13 دي ماه ساعت 30 دقيقه بامداد روي آنتن مي‌رود.
اين فيلم سينمايي به كارگرداني پل هاگيس ساخته شده و كارينا روياو، داتو باختادز و سندرا بولاك دون چيدل از بازيگران اصلي آن به شمار مي‏روند.
«تصادف» داستان جريان زندگي افرادي است با قوميت‏هاي مختلف در يك شهر زندگي مي‏كنند و برحسب تصادف با هم برخورد مي‏كنند. دو سارق سياه پوست كه اغلب گفت‌وگوهايشان در مورد تبعيض نژادي و هراسي است كه مردم از سياهان دارند، يك دادستان به همراه همسرش كه دچار حس تنهايي و ترس عميقي است، چنان كه خدمتكارش را نزديكترين دوست خود مي‏داند...

تعطيلات ناب
فيلم سينمايي «تعطيلات ناب» محصول كشور فرانسه در سال 2007 به كارگرداني «اوليور دوران» روز جمعه 13 دي ماه ساعت 13:30 در قالب سينما پنج روي آنتن شبكه تهران مي‏رود.
كاد مراد، برونو سولو، والري بنگويي، فيليپه لفبره و جان نوئل بروتي بايزيگران اصلي اين فيلم هستند و درخلاصه داستان آن آمده است: الكس، فرد، ماركو، سارا الكس، فرد، ماركو، سارا، فرانسوا و سم، خواهر و برادرهايي از يك خانواده هستند كه هر سال يك روز را براي جمع شدن دور هم و گردش دسته جمعي انتخاب كرده‏اند. ديويد در گردش آخر در زندان است و براي مدتي مرخصي مي‏گيرد، اما قصد اصلي‏اش كمك دوستش برسيني است كه قصد دارد از مرز خارج شود و هيچ يك از اعضاي خانواده از موضوع اطلاع ندارند. وقتي ديويد به موقع به زندان باز نمي‏
گردد، دو مامور پليس او را تحت پي‌گرد قرار مي‏دهند...

جزئیات بیشتر راجع به فیلمهای " سینما 1 " ، " سینما 4 " و " فیلم سینمایی شبکه سه " رو می تونید در این تاپیک ببینید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

nil2008
01-01-2009, 20:31
با تشکر از شما که مثل همیشه خبرای داغ و تازه دارین:5:

franch
14-01-2009, 23:35
گزارش‌ فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون


خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما براي روزهاي پاياني هفته 11 فيلم سينمايي و تلويزيوني تدارك ديده‌اند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي «مناظره»(دنـزِل واشـنگـتن)، «به خاطر هانيه»(كيومرث پوراحمد)، «گريز شبانه»(استفان هاپكيننز)، «ياد من باش»(حسين قاسمي جامي)، «پيمان سخت»(دانيل ميليكان)، «شعري كه زندگيست»(بهنوش صادقي)، «در مسير خوشبختي»(گابريل موچيني)، «داستان واقعي» (لوئيس پوانزو)، «آخرين قطار»(ديگو آرسواگو)، «طوفان سفيد» (ريدلي اسكات) و «قطار50/40» (اندي ويلسون) عناوين فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني آخرهفته (پنجـشنبه و جمعـه 26 و 27 دي) شبكه‌هاي سيما است.

*«مناظره»
به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «مناظره» به كارگرداني دنـزِل واشـنگـتن پنجشنبه 26 دي ساعت 22 از برنامه «سينما يك» شبكه اول سيما پخش مي‌شود. مناظره فيلمي عليه نژادپرستي در آمريكا و برمبناي ماجرايي واقعي از مناظره‌اي بزرگ در سال 1935 در يك دانشگاه الهام گرفته است. سازماني از سياهپوستان گمنام در تگزاس، از دانشگاه هاروارد مي‌خواهد براي مناظره‌اي آماده شود.
ملوين بي.تولسون(دنـزِل واشـنگـتن) استاد كالج ويلي تگزاس كه به سياهپوستان اختصاص دارد، قصد دارد جوانان سياهپوست را با حقوق خود آشنا سازد...
دنزل واشنگتن، فارست ويتاكر و كيمبرلي اليس به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «منـاظره» محصول سال 2007 ايفاي نقش كردند. محمدتقي فهيم كارشناس برنامه اين هفته «سينما يك» با اجراي كوروش سليماني به تحليل و بررسي فيلم مي‌پردازد.

*«به خاطر هانيه»
فيلم سينمايي «به خاطر هانيه» جمعه 27 دي ساعت 16:10 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: ناخدا علو با چهارده مرد ديگر براي صيد به دريا مي‌روند ولي همه به جز ناخدا صيد دريا مي‌شوند و مردم ناخدا را مسبب مرگ عزيزانشان مي‌دانند و به او و خانواده‌اش حمله مي‌كنند. در اين بين دختر خردسال ناخدا هانيه فلج مي‌شود، ناخدا و خانواده‌اش تنگك را ترك مي‌كنند و به بوشهر مي‌روند. ناخدا علو نذر كرده كه شب دهم محرم تا صبح دمام بزند تا هانيه شفا يابد. مهدي فقيه، مهوش افشار پناه، رحيم هودي، آمنه باراني، عباس عالي‌زاده و علي قرباني در اين فيلم بازي كرده‌انـد. فيلم سينمايي «به خاطر هانيه» در سال 1373 به تهيه كنندگي سازمان سينمايي سوره ساخته شده است.

*«گريز شبانه»
فيلم سينمايي «گريزشبانه» به كارگرداني استفان هاپكينز و تهيه كنندگي جني لوي پنجشنبه ساعت 23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي اميليان استيوز، گابا گودينگ و دنيس لري مي‌بينيم: فرانك مرد جواني است كه دو سال از ازدواج او مي‌گذرد و به تازگي صاحب فرزندي نيز شده است. پس از مدت‌ها كه او سرگرم خانواده‌اش بوده، تصميم مي‌گيرد شبي را با چند تن از دوستان بگذراند و به تماشاي يك مسابقه بوكس بروند. همسر او چندان با اين مساله موافق نيست اما در نهايت فرانك تصميم خود مبني بر رفتن را مي‌گيرد.همراهان او عبارتند از برادرش جان و دو تن از دوستانش به نام‌هاي ري و مايك، در حال رفتن به محل برگزاري مسابقات، به علت ترافيك شديدي كه در بزرگراه وجود دارد، تصميم مي‌گيرند از راه ميان‌بر بروند. با خروج از اتوبان آنها وارد يكي از محله‌هاي خطرناك شهر مي‌شوند كه محل تجمع باندهاي خلاف و قاچاقچيان است. فيلم سينمايي «گريز شبانه» محصول مشترك آمريكا و ژاپن در سال 1993 ساخته شده است.

*«ياد من باش»
فيلم سينمايي «ياد من باش» ساخته حسين قاسمي‌جامي عصر روز جمعه ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي جعفردهقان، فلور نظري و بابك انصاري مي‌بينيم: حاج صادق يكي از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است كه اكنون و پس از گذشت سال‌ها از پايان جنگ، به شغل رانندگي تاكسي اشتغال دارد. داستان فيلم در زماني شكل مي‌گيرد كه قرار است دختر حاج صادق، با پسري به نام علي، كه فرزند يكي از همرزمان سابقش به نام يوسف است ازدواج كند. يوسف در زمان جنگ در يكي از عمليات‌هايي كه صادق فرماندهي آن را برعهده داشته مفقود شده و به همين دليل، صادق، علي را مانند پسر خودش دوست دارد. همه چيز به خوبي و خوشي در حال انجام است تا اينكه پيدا شدن يك دوربين عكاسي در مناطق جنگ توسط ستاد تفحص و چاپ عكسي در آن، اوضاع را دگرگون مي‌كند. ناصر دهقاني تهيه كنندگي فيلم سينمايي «ياد من باش» را بر عهده داشته است.

*«پيمان سخت»
فيلم سينمايي «پيمان سخت» به كارگرداني دانيل ميليكان پنجشنبه 26 دي ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: آدم ربايان كه بچه‌ها را دزديده و به قتل مي‌رسانند توسط پليس دستگير ولي به دليل احكام ناعادلانه دادگاه‌هاي آمريكا از زندان آزاد مي‌شوند. آدم ربايان توسط شخصي ناشناس به قتل مي‌رسند و پليس به دنبال شخص ناشناس است.
سين پاتريك فلنري و جوي لارن آدامـز درفيلم سينمايي «پيمان سخت» محصول سال 2006 آمريكا بازي كرده‌اند.

*«شعري كه زندگي‌ست»
فيلم سينمايي «شعري كه زندگيست» ساخته بهنوش صادقي صبح جمعه ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. درخلاصه داستان فيلم آمده: عاطفه كريمي و همسرش سعيد سروش در يك موسسه نگهداري كودكان بي‌سرپرست مشغول به‌كار هستند. سعيد مديرموسسه‌اي است، عاطفه براي شفاي بيماري دخترش به نيت امام سجاد(ع) نذركرده كه چهار سال در موسسه به‌طور رايگان خدمت كند. حديث فولادوند، رامبد شكرابي، اميد زندگاني و آزيتا لاچيني در فيلم سينمايي «شعري كه زندگيست» ايفاي نقش كرده‌اند.

*«در مسير خوشبختي»
فيلم سينمايي «در مسيرخوشبختي» به كارگرداني گابريل موچيني جمعه 27 دي ساعت 22:30 از برنامه «صدفيلم» شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: سياهپوستي كه در كار لوازم پزشكي است پس از ورشكسته شدن به بازار بورس مي‌رود و زندگي خود را نجات مي‌دهد. ويل اسميت در فيلم سينمايي «در مسير خوشبختي» محصول سال 2006 بازي كرده است.

*«داستان واقعي»
فيلم سينمايي «داستان واقعي» ساخته لوئيس پوانزو پنجشنبه 26 دي ماه ساعت15:30 از برنامه «سينما چهار» پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي هكتورآلتريو، نورما آلندرو، هوگو آرانا، جالرموباتاچا و چانچون ويلافان مي‌بينيم: آليسيا، مدرس تاريخ يك دبيرستان پسرانه در آرژانتين سال 1983 است و همسرش وكيلي ثروتمند و با نفوذ؛ آنها دختر بچه‌اي به‌نام گبي را به فرزندي پذيرفته‌اند و در كنار او احساس خوشبختي و رضايت مي‌كنند، تا اينكه اليسا يكي از دوستان قديمي‌اش آنا را كه سال‌ها در تبعيد بود ملاقات مي‌كند و متوجه مي‌شود پليس و نيروهاي دولتي صدها نفـر را كشته‌اند. فيلم سينمايي «داستان واقعي» به نويسندگي آيدا بارتنيك و لوئيس پوانزوا در سال 1985در كشور آرژانتين ساخته شده است.

*«آخرين قطار»
فيلم سينمايي «آخرين قطار» ساخته ديگو آرسواگو جمعه 27 دي ساعت20:30 از برنامه «سينما 4» به نمايش درخواهد آمد. در اين فيلم با بازي فدريكو لوپي، هكتور آلترير و په‌په سوريانو مي‌بينيم: چند پيرمرد بازنشسته كه بيشتر آنها بازنشسته‌هاي شركت راه‌آهن هستند، دوستي نزديكي با همديگر دارند و صاحب تشكيلات و انجمني به نام دوستان راه آهن هستند. آنها با خبر مي‌شوند يك جوان ساده و تازه به دوران رسيده و پولدار مي‌خواهد آخرين لوكوموتيو تاريخي كه متعلق به قرن نوزدهم اروگوئه است را به يك كارگردان هاليوردي آمريكا بفروشد. اما اعضاي سالخورده انجمن دوستان راه‌آهن مخالف فروش اين لوكوموتيو به هاليورد هستند. پيرمردها با كمك يكديگر لوكوموتيو را پر از آب و زغال سنگ كرده، مي‌دزدند. فيلم سينمايي «آخرين قطار» محصول مشترك اروگوئه، آرژانتين و اسپانيا برنده بهترين فيلم خارجي زبان اسپانيايي از جشنواره گويا 2003 شده و جايزه ويژه هيئت داوران جشنواره جهاني مونترال سال 2002 را از آن خود كرده است.
ابوالفضل جليلي و حسن برزيده به عنوان كارشناس در برنامه اين هفته «سينما 4» به تحليل و بررسي فيلم سينمايي «آخرين قطار» مي‌پردازند.

*«طوفان سفيد»
فيلم سينمايي «طوفان سفيد» ساخته ريدلي اسكات 40 دقيقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم كه بر اساس يك داستان واقعي در ميستيك، كانكتيكات در سال 1960 اتفاق افتاده، چاك گيگ پس از خداحافظي از خانواده‌اش عازم يك مدرسه دريانوردي مي‌شود. كاپيتان كشتي شلدون اسكيپر، مردي بداخلاق، خشن، سنگدل و معتقد به رعايت نظم شديدي است. چاك با هم دوره‌اي‌هايش مانند دين پرستون، گيل مارتين، شي جنينز و همسركاپيتان، دكتر آليس شلدن، جرارد پاسكال(آشپز كشتي) آشنا مي‌شود. آنها هركدام داراي مشكلات دروني و بيروني خاص خودشان هستند. اما مشكلات آنها وقتي حاد مي‌شود كه فرانسيس بيومانت يك سياستمدار پرنفوذ، فرزندش فرانك را براي آموزش به كشتي مي‌فرستد. جف بريجز، كارولين گودال، اسكات ولف و جرمي سيستو در فيلم سينمايي «طوفان سفيد» محصول سال 1996 به ايفاي نقش پرداختند.

*«قطار 4:05»
فيلم سينمايي «قطار4:05» عصر روز جمعه ساعت 13:30از شبكه تهران پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فيلم آمده: اليزابت دوست صميمي خانم مارپل در سفري براي رفتن پيش خانم مارپل به صورت تصادفي از پنجره قطار روبرويي، شاهد قتلي مي‌شود و پس از رسيدن، موضوع را به مارپل اطلاع مي‌دهد، كه اين سر آغاز پي‌گيري‌هاي وي براي يافتن قاتل است. اندي ويلسون با حضور بازيگراني همچون جرالدين مك اوان، گريف رايس جونز، ديويد وارنر و نايم كيوساك در فيلم سينمايي «قطار4:05» محصول سال 2004 انگلستان را در ژانر درام، جنايي و معمايي ساخته است.

franch
22-01-2009, 12:58
گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون



خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما براي روزهاي پاياني هفته 11 فيلم سينمايي و تلويزيوني تدارك ديده‌اند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي«آقاي هورتن»، «يك پله پايين‌تر»، «اركيده زخمي»، «خاك سرد»، «پرونده پرواز»، «در جستجوي خوشبختي»، «خانه عنكبوت»، «آخرين قطار»، «فصل مرغابي»، «ارواح» و «تله» در روزهاي پاياني هفته (پنجشنبه و جمعه 3 و 4 بهمن) از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

*«آقاي هورتن»
فيلم سينمايي«آقاي هـورتـن» به كارگرداني بـنـت همر پنجشنبه 3 بهمن ساعت 22 از برنامه «سينما يك» پخش مي‌شود.
داستان فيلم سينمايي«آقاي هـورتـن» در مورد يك لوكوموتيوران بازنشسته است كه در پايان مسير كاري خود روزگار تازه‌اي را تجربه مي‌كند.او پس از آن كه مورد قدرداني قرار مي‌گيرد، از فضاي كار جدا مي‌شود و در برخوردهايي گاه اتفاقي با آدم‌هايي آشنا مي‌شود كه دنياي تازه‌اي روي او مي‌گشايند. فيلم با ظرافت، طنز و سادگي، زندگي مردي را به تصوير مي‌كشد كه به نظر مي‌رسد بار همه دنيا را بر دوش دارد.
براد اوو و اسپن اسكينبرگ در فيلم سينمايي «آقاي هـورتن» محصول سال 2007 كشور نروژ بازي كرده‌انـد.

*«يك پله پائين‌تر»
عصر روز جمعه ساعت15:40 فيلم تلويزيوني «يك پله پايين‌تر» به كارگرداني «علي موذني» و تهيه كنندگي محمد ناجي از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم تلويزيوني «يك پله پايين‌تر» آمده: مهين با ديدن كارنامه فرزندانش كيانا و كاوه شوكه مي‌شود و درمي‌يابد علت درس نخواندن و لجبازي آنها مخالفت با ازدواج مجدد او با پرويز است. شب كه كيانا و كاوه پس از يك روز خيابان گردي خسته به خانه بر مي‌گردند با اعتراض مادر و ناپدري روبه‌رو مي‌شوند و بحثشان بي‌نتيجه و با تهديد يكديگر پايان مي‌يابد.
كاوه در ادامه لجبازي‌هايش روز بعد با اتومبيل مادر به خيابان مي‌رود و با يك دختر بچه تصادف مي‌كند.
فرهاد اصلاني، بهناز جعفري، سينا كرمي و نيلوفر هوشمند در فيلم تلويزيوني «يك‌پله پايين‌تر» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما، ايفاي نقش كردند.

*«اركيده زخمي»
پنجشنبه شب ساعت23:30 فيلم سينمايي «اركيده زخمي» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي كريسترهنريكسون و جوهانا سالستروم مي‌بينيم: «اسكـار»، «پـيـر»، «هولگر»، «يوناس» و «راجر ريس» دوستاني بوده‌اند كه در يك عمليات تبهكاري ماشيني پر از پول را غارت كرده‌اند. اما در وسط اين عمليات چهره راجر معلوم شده و دستگير مي‌شود.
راجر بقيه را لو نداده و به زندان مي‌افتد تا اينكه از زندان فرار مي‌كند. او هنوز سهم خود را از پول‌ها دريافت نكرده و بقيه شريكانش نيز كل پول را خرج خريد يك مزرعه كرده‌اند و با هم زندگي مي‌كنند. آنها فكر نمي‌كنند كه راجر بتواند از زندان فرار كند و براي آنها ايجاد خطر كند.
فيلم سينمايي «اركيده زخمي» به كارگرداني استفان اپلگرين و تهيه كنندگي لارس جوركمن، سال 2006 در كشور سوئـد ساخته شده
است.

*«خاك سرد»
فيلم سينمايي «خاك سرد» به كارگرداني رضا سبحاني جمعه 4 بهمن ساعت 17:45 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
فيلم داستان زندگي يك خانواده متشكل از پدر، مادر و پسرشان در بيابان‌هاي اطراف بم پيش از وقوع زلزله وحشتناك بم در سال 82 را روايت مي‌كند. علت زندگي اين خانواده در بيابان آرزويي است كه پدر خانواده، يوسف در سر دارد. او به اين اميد است كه در دل كوير با حفر چاهي به آب برسد و در نتيجه آنجا را آباد كند. مدتي كه از داستان مي‌گذرد در مي‌يابيم رسيدن به آب و آبادي آن قطعه از زمين در واقع آرزوي پدر يوسف نيز بوده و حال او تصميم دارد با رسيدن به آب، به آرزوي ديرينه پدرش جامه عمل بپوشاند.
محمدرضا فروتن، هيلا اكراني و رضا آشتياني درفيلم سينمايي «خاك سـرد» به تهيه كنندگي رضا آشتياني بازي كرده‌اند.

*«پرونده پرواز»
فيلم سينمايي «پرونده پرواز» محصول سال2000 هنگ كنگ، پنجشنبه 3 بهمن ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
وقايع اين فيلم در هنگ كنگ اتفاق مي‌افتد. در تمرينات جنگي هواپيماهاي شكاري انفجاري در آسمان اتفاق مي‌افتد كه مشكوك است، اهميت جنگ‌هاي الكترونيكي در اين فيلم توسط متخصصين اعلام مي‌شود، بعد معلوم مي‌شود كه توسط فرد مظنوني به نام گرگ برنامه‌هاي كامپيوتري به سرقت رفته است. سرگردي اطلاعاتي وارد صحنه مي‌شود كه برنامه‌هاي سرقتي را پس بگيرد.
توماس چان، دانيل يان، ويكي‌چان و آرون ووك در فيلم سينمايي «پرونده پرواز» به كارگرداني گوردون چان به ايفاي نقش پرداختند.

*«در جستجوي خوشبختي»
فيلم سينمايي «در جستجوي خوشبختي» به كارگرداني گابريل موچيني جمعه 4 بهمن ساعت10 صبح از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده:سياهپوستي كه در كار لوازم پزشكي است پس از ورشكسته شدن به بازار بورس مي‌رود و زندگي خود را نجات
مي‌دهد.
ويل اسميت در فيلم سينمايي «در مسير خوشبختي» محصول سال 2006 بازي كرده است.

*«خانه عنكبوت»
فيلم سينمايي «خانه عنكبوت» به كارگرداني عليرضا داوودنژاد جمعه 4 بهمن ساعت 23 از برنامه صدفـيـلـم شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: پس از انقلاب در بحبوحه ماجراي حمله نظامي طبس چهار مرد (تقي‌نيا، كامران، كاپيتان و تيمسار) كه وابستگي‌هايي به نظام سرنگون شده سلطنتي دارند در ويلايي گرد آمده‌اند و در انتظارند تا كودتا پيروز شود. حمله نظامي طبس شكست مي‌خورد و چهار مرد مستاصل از وضع خود و ترس از گرفتار شدن به جان يكديگر مي‌افتند.
جمشيد مشايخي، داوود رشيدي، عزت الله انتظامي و مسعود بهنود در فيلم سينمايي «خانه عنكبوت» توليد سال1362 بازي كرده‌اند.

*«آخرين قطار»
فيلم سينمايي «آخرين قطار» ساخته ديگو آرسواگو پنجشنبه 3 بهمن ساعت15:40 از برنامه سينما 4 به نمايش درخواهد آمد.
در اين فيلم با بازي فدريكو لوپي، هكتور آلترير و په په سوريانو مي‌بينيم: چند پيرمرد بازنشسته كه بيشتر آنها بازنشسته‌هاي شركت راه‌آهن هستند، دوستي نزديكي با همديگر دارند و صاحب تشكيلات و انجمني به نام دوستان راه آهن هستند. آنها با خبر مي‌شوند يك جوان ساده و تازه به دوران رسيده و پولدار مي‌خواهد آخرين لوكوموتيو تاريخي كه متعلق به قرن نوزدهم اروگوئه است را به يك كارگردان هاليودي آمريكا بفروشد. اما اعضاي سالخورده انجمن دوستان راه‌آهن مخالف فروش اين لوكوموتيو به هاليوود هستند. پيرمردها با كمك يكديگر لوكوموتيو را پر از آب و زغال سنگ كرده، مي‌دزدند...

*«فصل مرغابي»
فيلم سينمايي «فصل مرغابي» به كارگرداني فرناندو ايمبك جمعه 4 بهمن ساعت 20:30 از برنامه سينما 4 شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
فيلم از بيرون رفتن يك مادر و تنها گذاشتن پسرش در خانه شروع مي‌شود. پسر با دوستش از غياب مادر استفاده كرده، مشغول بازي با
كامپيوتر مي‌شوند. تمام وقت آنها صرف بازي‌هاي كامپيوتري مي‌شود. در اين اثنا دختر همسايه از آنها مي‌خواهد به خاطر اينكه اجاق خانه آنها خراب است به او اجازه دهند با استفاده از اجاق گاز آنها يك كيك بپزد. آنها قبول مي‌كنند و دخترهمسايه در حال زيرو روكردن آشپزخانه آنهاست و دو پسر هم درحال بازي خودشان كه ناگهان برق مي‌رود و بازي نيمه كاره مي‌ماند...
انريكه اريالو و ديگو كانانو در فيلم سينمايي «فصل مرغابي» محصول سال 2004 مكزيك ايفاي نقش كرده‌اند.

*«ارواح»
فيلم سينمايي «ارواح» ساخته نايك بروم فيلد 40 دقيقه بامداد روز جمعه 4 بهمن از شبكه تهران پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي اي چين لين، زان يو، ز وي و من كين وي مي‌بينيم: اي چين يك كشاورز چيني است كه به دليل درآمد بسيار كمي كه از
راه كشاورزي بدست مي‌آورد و اين درآمد كفاف زندگي خودش و فرزندش را نمي‌دهد، تصميم مي‌گيرد به انگلستان مهاجرت كند و چون پول زيادي ندارد اين مهاجرت به‌صورت غيرقانوني انجام مي‌پذيرد. پس از اينكه مسافت زيادي را گذرانده و از كشورهاي مختلفي عبور مي‌كند، بعد از شش ماه سفر موفق مي‌شود به انگلستان وارد شود. در آنجا مردي كار چاق كن به نام لين او را به خانه‌اي مي‌برد كه تعداد زيادي از مهاجران را در آن جاي داده است و از آنها اجاره مي‌گيرد و پس از تحويل به صاحبخانه انگليسي از او پورسانت مي‌گيرد. لين كاري براي اي چين در يك شركت موادغذايي به عنوان بسته‌بندي پيدا مي‌كند، اما اين كار مقطعي است.
فيلم سينمايي «ارواح» محصول سال 2006 انگلستان در ژانر درام ساخته شده است.

*«تله»
فيلم سينمايي «تـلـه» به كارگرداني روبرت‌آدريان پژو جمعه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود.
در اين فيلم خواهيد ديد ---- قنادي است كه از همسرش جدا شده و قرار است پس از سال‌ها دخترش رمي را ببيند و طي سه روز مرخصي‌اش پيش او باشد. اما پس از آمدن رمي، گروهي ناشناس وي را گروگان مي‌گيرند و از ---- مي‌خواهند كه در قبال آزادي دخترش وزير نيرو و انرژي روسيه را كه براي تبادل‌هـاي سياسي به آلمان آمده، مسموم كند.
رنه اشنيكه، سوفي شات، ويكتوريا شرر و گوجكوميتيك به عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «تـلـه» محصول سال 2008 كشور آلمان بازي كرده‌اند.

franch
28-01-2009, 14:26
گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون



خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما براي روزهاي پاياني هفته 10 فيلم سينمايي تدارك ديده‌اند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «مسابقه سرعت» (برادران واچفسكي)، «شنا در زمستان»(محمد كاسبي)، «پسركابلي»(بن استيلر)، «ماه عسل»(شهاب عباسي)، «جدال بزرگ» (علي اصغر شادروان)، «حادثه» (منصور تهراني)، «فصل مرغابي» ( فرناندو ايمبك)، «داستان شتري كه گريه مي‌كرد»(لوجي فالورني و بيامبا سورن داوا)،«كارآموز» (لارنت كانتت) و «روز اردو» (حسين قناعت)در روزهاي پاياني هفته (پنجشنبه و جمعه 10 و 11 بهمن) از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شود.

*«مسابقه سرعت»
فيلم سينمايي «مسابقه سرعت» به كارگرداني برادران واچوفسكي پنجشنبه 10 بهمن ساعت22:15 از برنامه «سينما يك» شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي اميل هرش، اسكات پاتر و سوزان ساراندن مي‌بينيم: اسپيد ريسر پسر جواني است كه عاشق مسابقات اتومبيلراني است و به صورت طبيعي ميل به شركت در اين مسابقات دارد. هدف اصلي او قهرمان شدن در مسابقات «كروسيبل» است. مسابقه كروسيبل يك مسابقه سراسري است كه در آن ماشين‌هاي شركت‌كننده بايد سراسر خاك كشور را طي كنند. برادر بزرگ‌تر ركس قبل از اين در اين مسابقه شركت داشته و جان خود را در يك تصادف سنگين از دست داده است. همين نكته يكي از دلايل تمايل اسپيد به شركت در مسابقات است.
فيلم سينمايي «مسابقه سرعت» محصول سال 2008 آمريكاست.

*«شنا در زمستان»
عصر روز جمعه ساعت 15:40 اين فيلم سينمايي از شبكه يك فيلم سينمايي «شنا در زمستان» از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: علي مرتضايي نسب از معلمين آموزش و پرورش جهت تدريس به يكي از مدارس محروم كشور منتقل مي‌شود. او با مشاهده وضع مالي مردم و جهل و فقر حاكم بر آن‌ها در صدد كمك به مردم و از جمله شاگردانش بر مي‌آيد. دلسوزي مرتضايي نسب در مقابل دانش آموزان و رفتار خشن ناظم نسبت به بچه‌ها، آن‌ها را رو در روي يكديگر قرار مي‌دهد. گرايش دانش آموزان به معلم خود و علاقه آن‌ها نسبت به مرتضايي نسب باعث كينه و حسادت ناظم شده و سرانجام با گزارش به نيروهاي امنيتي، مرتضايي نسب از مدرسه اخراج مي‌شود. مجيدمجيدي، يحيي ديواني، مسعود رحماني و داوود قنبري در فيلم سينمايي «شنا در زمستان» به كارگرداني «محمدكاسبي» در سال 1368 بازي كرده‌اند.

*«پسر كابلي»
فيلم سينمايي «پسر كابلي» به كارگرداني بن استيلر پنجشنبه 10بهمن ساعت 23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي جيم كري و متيو برود ريك مي‌بيـنيـم: استيو مرد جواني است كه طي نصب يك تلويزيون كابلي با مردي به نام جيب داگلاس كه نصب كننده تلويزيون‌هاي كابلي است، آشنا مي‌شود. جيب در همان برخورد اول و پس از نصب تلويزيون استيو، علاقه زيادي نسبت به دوستي با او از خود نشان مي‌دهد. استيو هم كه از اين مسئله تعجب كرده به ناچار مي‌پذيرد. فيلم سينمايي «پسر كابلي» به تهيه‌كنندگي بردگري در سال 1996 ساخته شده است.

*«ماه عسل»
فيلم سينمايي «ماه عسل» به كارگرداني شهاب عباسي و تهيه كنندگي ابوالفضل صفاري جمعه 11 بهمن ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي ارژنگ اميرفضلي، مارال فرجاد، هادي كاظمي و فاطمه هاشمي سولماز و يحيي زوج جواني هستند كه تصميم مي‌گيرند براي ماه عسل به شمال بروند. ماشين يكي از اهالي روستا را قرض مي‌گيرند و در راه دچار حوادث متعددي مي‌شوند.

*«جدال بزرگ»
فيلم سينمايي «جدال بزرگ» با بازي جهانگير الماسي، چنگيز وثوقي و محمدصالح علاء پنجشنبه 10 بهمن ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: ناخداي يك لنج مسافر كش در جنوب، ظاهراً توسط شريكش به قتل مي‌رسد، حال آن كه مسبب اصلي قتل قاضي شهر است و اوست كه مانع شكل‌گيري تحقيق در خصوص شناسايي قاتل مي‌شود. عادل يكي از پسران ناخداي مقتول كه براي مجازات مسبب قتل پدرشان به جنوب وارد شده است، در يك درگيري قاتل پدرشان را از پاي در مي‌آورد و سپس قاضي را مجروح مي‌كند. علي اصغر شادروان كارگرداني فيلم سينمايي «جدال بـزرگ» را برعهده داشته است.

*«حادثه»
فيلم سينمايي «حادثه» به كارگرداني منصور تهراني جمعه 11 بهمن ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه اين فيلم با بازي اكبر زنجان‌پور، حسين عمراني، نعمت الله گرجي، شيرين گل‌كار و عباس مختاري آمده است: همسر احمد ضيايي، دبير تاريخ در تصادف با اتومبيل دو آمريكايي به نام‌هاي ادوارد و پل به شدت زخمي مي‌شود. قانون «كاپيتولاسيون» (مصونيت سياسي و اجتماعي آمريكايي‌ها در ايران) مانع از دستگيري و محاكمه آنها است. احمد عليه دو آمريكايي شكايت مي‌كند، اما به جايي نمي‌‌رسد و در اين ميان همسرش فوت مي‌كند...

*«فصل مرغابي»
فيلم سينمايي «فصل مرغابي» به كارگرداني فرناندو ايمبك پنجشنبه 10بهمن ساعت15:40 از برنامه «سينما 4» شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. فيلم از بيرون رفتن يك مادر و تنها گذاشتن پسرش در خانه شروع مي‌شود. پسر با دوستش از غياب مادر استفاده كرده، مشغول بازي با كامپيوتر مي‌شوند. تمام وقت آنها صرف بازي‌هاي كامپيوتري مي‌شود. در اين اثنا دختر همسايه از آنها مي‌خواهد به‌خاطر اين كه اجاق خانه آنها خراب است به او اجازه دهند با استفاده از اجاق گاز آنها يك كيك بپزد. آنها قبول مي‌كنند و دختر همسايه در حال زير و رو كردن آشپزخانه آنهاست و دو پسر هم درحال بازي خودشان كه ناگهان برق مي‌رود و بازي نيمه كاره مي‌ماند...
انريكه اريالو و ديگو كانانو در فيلم سينمايي «فصل مرغابي» محصول سال 2004 مكزيك ايفاي نقش كرده‌اند.

*«داستان شتري كه گريه مي‌كرد»
فيلم سينمايي «داستان شتري كه گريه مي‌كرد» به كارگرداني و نويسندگي «بيامباسورن داواو لوجي فالورنيا» جمعه 11 بهمن ساعت20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي87 دقيقه‌اي آمده: بهار در صحراي گوبي در جنوب مغولستان، يك خانواده چوپان چادرنشين شاهد تولد كره‌هاي شترهاي خود هستند. اما يكي از شترها براي زايمان با دردسر مواجه شده و آنها مجبور مي‌شوند به شتر مادر براي تولد كره‌اش كمك كنند.
جان چيو آيرزانا، چي‌ميد اوهين، ام گابازارگون سون وايخ بايارام گابا گازار به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «ماجراي شتري كه گريه مي‌كرد» كه در ژانر خانوادگي و نمايشي بازي كرده‌اند.

*«كارآموز»
فيلم سينمايي «كارآمـوز» ساخته لارنت كانتت40 دقيقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: فرانك دانشجويي است كه در پاريس در مديريت منابع انساني تحصيل مي‌كند و براي كارآموزي به شهر خود باز مي‌گردد و قصد دارد دوره كارآموزي را در همان كارگاه پرس كاري كه پدرش كار مي‌كند بگذراند. در بدو ورود به كارگاه، او به مدير كارخانه، روئه، طرحي پيشنهاد مي‌دهد كه طي آن كارگران تعداد ساعات بيشتري در روزكار كنند و به ازاي آن تعداد روزهاي كار در هفته متغير شود كه اين موضوع با مخالفت ژوزيان، رييس اتحاديه كارگري روبه‌رو مي‌شود كه فرانك علت آن را نمي‌فهمد او مي‌خواهد از پدر منفعل خود كمك بگيرد، ولي وي سرش به كارخودش است و ازاين موضوعات زياد سر در نمي‌آورد...
جليل لسپرت،ژان كلودوالود، شانتالبري وورنيكدي پاند ليير در فيلم سينمايي «كارآمـوز» محصول مشترك فرانسه و انگليس در سال 1999 ايفاي نقش كرده‌اند.

*«روز اردو»
شبكه تهران روز جمعه 11بهمن ساعت13:30 فيلم تلويزيوني «روز اردو» به كارگرداني «حسين قناعت» و تهيه كنندگي بهروز مفيد را روي آنتن مي‌برد. داستان فيلم درباره دو نوجوان به نام‌هاي فريد مشتاقي و ميثاق است كه همسايه و همكلاسي هستند، ولي به‌خاطر اختلافات فرهنگي و خانوادگي مشكلاتي با هم دارند. آنها براي يك اردوي دانش آموزي به رامسر مي‌روند و اتفاقاتي در اين سفر ميافتد كه بر اخلاق و رفتار هردو آنها تاثير مي‌گذارد.
اردلان شجاع كاوه، سعيد آقاخاني، كيانوش گرامي، آشا محرابي به همراه بازيگران نوجواني چون محمد فصيح، حسام صالحي و امير محمد ايماني به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم تلويزيوني «روز اردو» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه تهران بازي كرده‌اند.

franch
04-02-2009, 14:54
گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در سيما



خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما براي روزهاي پاياني هفته (17 و 18 بهمن ماه) هشت فيلم سينمايي و تلويزيوني در نظر گرفته‌اند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي«پچ آدامز»، «زمستان50»، «پاراگراف 78»، «روز بر مي‌آيد»، «سقوط 57»، «داستان شتري كه گريه مي‌كرد»، «سيكو»، «من، تو، او» در روزهاي پاياني هفته، پنجشنبه و جمعه 17 و 18 بهمن از شبكه‌هاي يك، دو، سه ، چهار و تهران پخش مي‌شود.

*«پچ آدامز»
فيلم سينمايي «پچ آدامز» به كارگرداني تام شادياك پنجشنبه 17بهمن ساعت 22:15 از برنامه «سينما يك»، شبكه يك سيما پخش مي‌شود. پچ آدامز فيلمي كمدي، درباره شخصيتي واقعي به نام هانتر آدامز معروف به پچ است كه در دانشكده پزشكي درس مي‌خواند. او رفتارهاي خشك پزشكان با بيماران را نمي‌پسندد و معتقد است آنها با اين گونه رفتارها، خوب نخواهند شد. پچ با كمك تعدادي از دانشجويان، درمانگاهي تاسيس مي‌كند تا بيماران را با شيوه خود كه ايجاد رابطه عاطفي و خنده درماني است؛ معالجه كند. در همين اوضاع و احوال، مردي رواني نامزد پچ را مي‌كشـد. رابين ويليامز و مارك شيمان در فيلم سينمايي «پچ آدامز» محصول سال 1998 آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«زمستان 50»
عصر روز جمعه ساعت16:20فيلم تلويزيوني «زمستان 50 » به كارگرداني احمد ميرمحمدي و تهيه كنندگي حسين صابري از شبكه يك سيما پخش خواهد شد. عزت الله جامعي، ليلا بلوكات و محمد ضيغمي به عنوان بازيگران اصلي در فيلم تلويزيوني «زمستان 50 » از توليدات گروه حماسه و دفاع شبكه يك سيما ايفاي نقش كرده‌اند.
در خلاصه داستان فيلم آمده: صابر نوجواني پرورشگاهي است كه با گروهش در پرورشگاه نمايش اجرا مي‌كند. مقرر مي‌شود گروه نمايش براي اجرا راهي مناطق جنگي شود، همزمان يك خبرنگار زن درصدد يافتن والدين صابراست، او طي خبري كه در روزنامه چاپ مي‌كند نشانه‌اي پيدا مي‌كند و معلوم مي‌شود صابر توسط زني مجروح، سال‌ها پيش در كنار سينمايي رها شده و زن نيز مرده است.صابر، سرخورده و به همراه دوستانش براي اجراي نمايش راهي جبهه شده و در آنجا با فضا و آدم‌هاي جديد آشنا مي‌شود.

*«پاراگراف 78»
شبكه دو سيما پنجشنبه شب ساعت23:30 فيلم سينمايي «پاراگراف 78» به كارگرداني ميخائيل خلبرودف را پخش مي‌كند. در خلاصه داستان قسمت اول آن آمده:تعدادي از نيروهاي ارتش روسيه بعد از يك عمليات در پايگاه خودشان به‌علت گزارش گودوين، فرمانده گروه مبني برعدم اطاعت از دستوراتش توسط اسكيف، با گودوين مشاجره كرده و ازهم جدا مي‌شوند. اسكيف براي نجات جان چند نفر كه در يك مقر گير افتاده‌اند، علي‌رغم دستور گوديون مبني بر ترك آنجا، همه آنها را نجات مي‌دهد و اين موضوع باعث مي‌شود تا با گزارش اين كار به مقامات بالا، اسكيف محاكمه و موقتاً از كار معلق شود.
يوري كاستن‌كو، ولاديمير ودوو بچن كف و آناستاسيا اسكان اسكايا در فيلم سينمايي «پاراگراف 78» به تهيه كنندگي يوسوف باكشبيف محصول سال 2007 روسيه ايفاي نقش كرده‌اند.

*«پاراگراف 78 -قسمت دوم»
عصر جمعه 18 بهمن ساعت 17:30قسمت دوم فيلم سينمايي «پاراگراف 78» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. درخلاصه داستان قسمت دوم آمده: گوديون تيم سابق خود را براي انجام عمليات سري در يك پايگاه جمع كرده ولي با اتمام عمليات و قبل از خروج با آزمايشي كه دكتر از روي خون لوبا مي‌گيرد، متوجه مي‌شود كه همگي مبتلا به ويروس ناشناخته شده‌اند كه بعد از مدتي خوي وحشيانه پيدا كرده و يكديگر را نابود مي‌كنند و براي درست كردن پادزهر اين ويروس نياز به ماده‌اي به نام متي‌ئونين است.

*«روز برمي‌آيد»
پنجشنبه شب ساعت 20:15 فيلم سينمايي «روز برمي‌آيد» به كارگرداني و نويسندگي بيژن ميرباقري و سعيد شاهـسـواري از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي داريوش فرهنگ، اميرآقـايي و يكتا ناصر مي‌بينيم: اوايل پيروزي انقلاب زن و مردي جوان براي استراحت به ييلاقي سفر مي‌كنند. فروغ از زندانيان پيش از انقلاب است و اينك به همراه همسر خود كه يكي از انقلابيون است، زندگي مي‌كند، اما هنوز دچار بحران‌هاي حاصل از زندان هستند، مردي كه در همسايگي آنها زندگي مي‌كند به‌طور اتفاقي شب به خانه فروغ و همسرش جلال مي‌آيد. فروغ ناگهان احساس مي‌كند كه مرد بازجوي اوست و اين شروع اتفاقاتي است كه تا صبـح فردا ادامه دارد...

*«سقوط 57»
فيلم مستند «سقوط 57 » به كارگرداني باربد طاهري، محصول سال 1358، جمعه 18بهمن ساعت 10صبح از شبكه سه سيما پخش خواهد شد. اين فيلم حركت انقلاب اسلامي ايران از سيزدهم شهريور(عيدفطر) 1357 تا پيروزي انقلاب اسلامي در بيست و دوم بهمن و سرانجام لاله كاري قبور مشهد در بهشت زهرا(س) پس از پيروزي انقلاب اسلامي را به تصوير مي‌كشد...

*«داستان شتري كه گريه مي‌كرد»
فيلم سينمايي «داستان شتري كه گريه مي‌كرد» به كارگرداني و نويسندگي بيا مباسورن و داوا لوجي‌فالورني 17 بهمن ساعت15:40 در قـالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي87 دقيقه‌اي آمده: بهار در صحراي گوبي در جنوب مغولستان، يك خانواده چوپان چادرنشين شاهد تولد كره‌هاي شترهاي خود هستند. اما يكي از شترها براي زايمان با دردسر مواجه شده و آنها مجبور مي‌شوند به شتر مادر براي تولد كره‌اش كمك كنند.
جان چيو آيرزانا، چي‌ميد اوهين، ام گابازارگون‌سون و ايخ بايارام گابا گازار به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «ماجراي شتري كه گريه مي‌كرد» كه در ژانر خانوادگي و نمايشي بازي كرده‌اند.

*«سيكو»
فيلم سينمايي «سيكو» به كارگرداني، نويسندگي و تهيه كنندگي «مايكل مور» جمعه 18 بهمن ساعت20:30 از برنامه «سينما 4» شبكه چهارسيما پخش مي‌شود. اين فيلم در ادامه فيلم‌هاي مايكل مور درباره هشت سال رياست جمهوري جورج بوش است كه يك بار ديگر بدون هيچ اغماضي پرونده دولت بوش را اين بار در زمينه سلامتي و بيمه‌هاي اجتماعي و سوءاستفاده‌ها و كارشكني‌هاي شركت‌هاي بيمه براي پرداخت حق بيمه كمتر به مصدومين و مشكلات فزاينده و نابهنجار 60 ميليون آمريكايي كه فاقد بيمه اجتماعي هستند مي‌پردازد.
شخصيت‌هاي فيلم يكي پس از ديگري از مشكلاتي كه براي آنها در خلال بيماري و در برخورد و نامه‌نگاري با شركت‌هاي بيمه خصوصي و دولتي به‌وجود آمده حرف مي‌زنند تا نمايي كلي از وضعيت درماني و بهداشتي و امنيت اجتماعي آمريكا خلاف آنچه گفته مي‌شود به درستي در ذهن تماشاگر نقش ببندد...
فيلم سينمايي «سيكو» محصول سال 2007 آمريكاست.از ديگر عوامل مي‌توان به:تهيه كننده: مكان اوهارا، موسيقي متن: ارين اوهارا، محققان: استفاني پالومبو، ناتالي رز، جين سلن ادواردز و جورج زوريك اشاره كرد.

*«من، تو،‌ او»
فيلم تلويزيوني «من، تو، او» به كارگرداني «محمد صادق پروين آشتياني» و تهيه كنندگي «زهرا بنيانيان» روز جمعه 18 بهمن ساعت 13:30از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود. ماجراي فيلم بين يك زن و شوهر به نام ندا و بهزاد با زن تنهايي به نام محبوبه كه در واحد كناري‌شان زندگي مي‌كند، اتفاق مي‌افتد و حوادثي كه پيش مي‌آيد، باعث مي‌شود هر كدام قضاوت نادرستي نسبت به ماجرا داشته باشند.
رزيتا غفاري، فرهاد جم، زهره فكور صبور، فرهاد بشارتي، مريم پيربند، مرتضي اكبري و مهرزاد خليفي در فيلم تلويزيوني «من، تو، او» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه تهران بازي كرده‌اند.

franch
09-02-2009, 14:40
گزارش فيلم‌هاي اخر هفته در تلويزيون




خبرگزاري فارس:فيلم‌هاي سينمايي وتلويزيوني «عجيب‌تر از داستان»، «پاييزان»، «بي‌خانمان»، «تاوان»، «يك بار براي هميشه»، «روز بر مي‌آيد»، «امپراطور شمال» و «ذبيح»، در روزهاي پاياني هفته پنجشنبه و جمعه 24 و 25 بهمن از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به گزارش خبرگزاري فارس، گزارش فيلم‌هاي سينمايي آخر هفته به شرح زير است:




*«عجيب‌تر از داستان»
فيلم سينمايي «عجيب‌تر از داستان» به كارگرداني مارك فورستر پنجشنبه 24بهمن ساعت22 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد. فيلم درباره زندگي روزمره مامور ماليات جواني به نام «هـارولد كريك» است كه در جريان زندگي روزمره و هميشگي خود با راوي داستان زندگي‌اش كه صداي يك نويسنده است درگير مي‌شود. صداي نويسنده از ابتدا داستان زندگي هارولد را براي بينندگان توصيف مي‌كند و هارولد كه صداي او را به‌صورت زمزمه‌هاي دروني در ذهن خود مي‌شنـود، به منظور كشف هويت اين راوي دروني به روانشناس مراجعه مي‌كند.
ويل فرل، داستين هافمن و اما تامپسون به عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «عجيب‌تر از داستان» محصول سال 2006 آمريكا بـازي كرده‌اند.

*«پاييزان»
فيلم سينمايي «پاييزان» به كارگرداني «رسول صدرعاملي» جمعه 25 بهمن ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: مسعود به‌منظور عزيمت به خارج از كشور، تصميم به ترك پروانه و فرزندش مي‌گيرد. مسعود و پروانه كه قبل از جدايي براي ديدن يكي از اقوام به مسافرت رفته بودند در راه با غريبه‌اي مجروح و مسلح برخورد كرده در پي تهديد او مبني بر رفتن به روستاي پاييزان با او همسفر مي‌شوند.
امين تارخ، داريوش ارجمند، كتايون رياحي، جعفر والـي، مهين شهابي و جميله شيخي به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي«پائيزان» به تهيه‌كنندگي رسول صدرعاملي و مسعود كيميايي توليد سال 1360 ايفاي نقش كرده‌اند.

*«بي‌خانمان»
فيلم سينمايي «بي‌خانمان» به كارگرداني اندرو بن‌كن تروف پنجشنبه 24 بهمن ساعت23:30 از شبكه دو پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فيلم آمده: مرد ميانسالي به نام نيكلاي به علت كار زياد سال‌ها پيش از سوي همسرش طرد مي‌شود. او موفق به بازگرداندن او و دختر خردسالش نمي‌شود و بعد از طلاق با زني به نام تامارا زندگي جديدي را آغاز مي‌كنـد. بعد از20سال تامارا به بيماري آسم مبتلا شده و هر روز نيز حال وي وخيم‌تر مي‌شود. يك روز در مسير برگشت به‌منزل سه جوان به نيكلاي حمله كرده و بعد از ضرب و شتم پول‌هايش را مي‌ربايند. مارينا يا توف لوا و سرگي روما نيوك در فيلم سينمايي «بي‌خانمان» محصول سال 2006 كشور روسيه ايفاي نقش كرده‌اند.

*«تاوان»
فيلم سينمايي «تاوان» به كارگرداني اميرحسـين عنايتي و تهيه‌كنندگي محمدرضا باد كوبه جمعه 25بهمن ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده ايرج سخايي فردي است كه در حرفه مشاور املاك فعاليت دارد، اما از آنجا كه در اين زمينه تازه كار است، نمي‌تواند درآمد قابل توجهي كسب كند. اين در حالي است كه همسر او نازنين در شرف زايمان به سر مي‌برد. ايرج به‌همراه ناهيد خواهر نازنين بي‌صبرانه در انتظار تولد نوزاد در راه هستند. در اين بين آقاي صادقي، فرد خيري كه مسئول يكي از مراكز بهزيستي است، به‌خاطر تامين هزينه‌هاي مربوط به بيماران و بچه‌هاي بي‌سرپرست، تصميم به فروش زمين وقفي پدرش مي‌گيرد. حبيب دهقان نسب، مهدي اميني‌خواه و پرستو صالحي در فيلم سينمايي «تاوان»بازي كرده‌اند.

*«يك بار براي هميشه»
فيلم سينمايي «يك بار براي هميشه» پنجشنبه 24 بهمن ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد. در اين فيلم زن و شوهري (زهرا و محمود) در حال جدا شدن از يكديگر هستند، چون محمود قصد ترك وطن دارد. زهرا كه يك مهاجر جنگي است مي‌خواهد به زادگاهش، در خوزستان برگردد. روز جدايي، زهرا پي مي‌برد كه حامله است و محمود اكنون خود را در موقعيت تازه‌اي مي‌يابد، سعي مي‌كند ترتيب سقط جنين را بدهد، اما بعداً از اين تصميم خود و هم قصد سفر به ژاپن منصرف شده و مشغول آراستن خانه كوچك مسكوني خود براي ورود تازه وارد مي‌شود.
مرحوم خسرو شكيبايي، فاطمه معتمد آريا، مرتضي احمدي، جهانگير فروهر و افسانه چهره‌آزاد در فـيلم سينمايي «يك بار براي هميشه» به كارگرداني سيروس الوند ايفاي نقش كرده‌اند.

*«امپراطور شمال»
فيلم سينمايي «امپراطور شمال» به كارگرداني «رابرت آلدريچ» جمعه 25 بهمن ساعت 20:30 از برنامه «سينما 4» پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: در دهه 1930 به دليل فقر اقتصادي و بيكاري در آمريكا، برخي كارگران از كار بركنار شده، جوياي كار مجدد هستند و در اين راه از مكاني به مكان ديگر سفر مي‌كنند. آنها توان پرداخت هزينه مسافرت با قطار را ندارند و به‌طور قاچاقي سوار قطار مي‌شوند. اما يكي از اين قطارها نگهباني به نام شاك دارد كه به هيچكس اجازه چنين كاري را نداده است. او بسيار سخت‌گير است حتي كارگران قطار هم از او دلخوشي ندارند، حتي به كسي هم كه بتواند او را شكست دهد، كمك مي‌كنند. در يكي از اين روزها مردي به نام آل در كنار جاده منتظر عبور قطار است تا به شكلي سوار آن شود.
لي ماروين ،ارنست بورگين ، كيت كارادين و چارلز تيز در فيلم سينمايي «امپراطور شمال» محصول سال 1973 كشور آمريكا بازي كرده‌اند.

*«ذبيح»
فيلم تلويزيوني «ذبيح» به كارگرداني «حسين سحرخيز» و تهيه كنندگي «بهادر اسدي» جمعه 25بهمن ساعت13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد. در اين فيلم با بازي جهانگير الماسي، محمود عزيزي، بهرام ابراهيمي، اليزابت اميني و اصغر تقي زاده مي‌بينيم: ذبيح بعد از 30 سال به ايران باز مي‌گردد. همسر او فرشته در دوران انقلاب كشته شده و ذبيح هم به علت قاچاق عتيقه 30 سال در زندان تركيه بوده است. او تيمساري را كه باعث مرگ همسر و زنداني شدن او بوده، پيدا مي‌كند. فيلم تلويزيوني «ذبيح» از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه تهران است.

franch
18-02-2009, 15:48
گزارش فیلم‌های آخر هفته


هفت فیلم در تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود




فیلم اکشن و رزمی "کمربند قرمز" دیوید ممت، درام فرانسوی "برنامه کاری" لورن کانته و "جستجو در جزیره" مهدی صباغزاده از جمله فیلم‌های آخر هفته تلویزیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "کمربند قرمز" پنجشنبه اول اسفند ساعت 22 در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول پخش شد. این فیلم اکشن و رزمی به کارگردانی دیوید ممت تولید سال 2008 آمریکا و مدت زمان آن 99 دقیقه است. چیوتل جیوفور، تیم آلن، امیلی مورتیمر، آلیس براگا و جو مانتن در این فیلم بازی می‌کنند که با بودجه‌ای هفت میلیون دلاری ساخته شد و فروش جهانی آن حدود سه میلیون دلار بود.
جیوفور در "کمربند قرمز" نقش یک استاد جو جیتسو را دارد که درگیر حادثه‌ای ناگوار می‌شود. آلن نیز به نقش یک ستاره آشوب‌زاده سینما ظاهر می‌شود که آشنایی او با استاد رزمی کار مسیری تازه را برای او رقم می‌زند. دیوید ممت، نویسنده و کارگردان 62 ساله آمریکایی دو بار برای فیلمنامه‌های "حکم دادگاه" 1982 و "سگ را بجنبان" 1997 نامزد اسکار بوده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


نمایی از فیلم "کمربند قرمز"


"ما فرشته نیستیم"، "گلن گاری گلن راس"، "هوفا" و "هانیبال" از دیگر فیلمنامه‌‌های اوست. ممت از فیلم "کمربند قرمز" به عنوان یک فیلم سامورایی به سبک آثار آکی‌را کوروساوا یاد کرد. این فیلم با واکنش مثبت بیشتر منتقدان رو به رو شد.

فیلم تلویزیونی "ردپایی در بزرگراه" جمعه دوم اسفند ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی علی‌اصغر صدیقی با مشارکت راهنمایی و رانندگی ناجا تهیه شده و داستان درباره تصادفی است که در یک بزرگراه رخ می‌دهد و در پی آن یک زن باردار کشته می‌شود. همسر این زن برای شناسایی ضارب که پس از تصادف از صحنه متواری شده جستجویی گسترده را آغاز می کند.
در فیلم "رد پایی در بزرگراه" بازیگرانی چون سام درخشانی، مریم کاویانی، شهرام قائدی، بهمن دان، مهدی میرحسینی، نسرین پیران و... به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمنامه "رد پایی در بزرگراه" را عباس مردایان بر اساس طرحی ازصدیقی نوشته و دیگر عوامل این فیلم 90 دقیقه‌ای عبارتند از مدیر تصویربرداری: سیدحسین موسوی، مدیر تولید: مهدی میرحسینی، صدابردار: وحید سلطانی، طراح گریم: اشکان عسکری، تدوین: رضا مطهری و طراح صحنه و لباس: سپیده شریفی.

فیلم سینمایی "ببر سنگی" پنجشنبه اول اسفند ساعت 23:45 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم حادثه‌ای تولید سال 1977 هنگ‌کنگ است. "ببر سنگی" را چور یوئن کارگردانی کرده و تی لونگ، یوئه هوا، کو فنگ و فان می ـ شنگ در آن بازی می‌کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در چین باستان، خاندان‌های مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، اما در این میان خاندانی است که به کشتن افراد دیگر خاندان‌ها با سم شهرت دارند. مردی کشته می‌شود و انگشت اتهام به سوی خاندان خلافکار نشانه گرفته می‌شود و ...

فیلم سینمایی "عقاب نیمه شب" پنجشنبه اول اسفند ساعت 20 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم حادثه‌ای به کارگردانی ایزورو ناروشیما سال 2007 بر مبنای رمانی معروف نوشته تتسو تاکاشیما و با همکاری کامل وزارت دفاع و نیروهای هوایی و زمینی ژاپن و با بودجه‌ای 10 میلیون دلاری ساخته شد.
تاکائو اوساوا، یوکو تاکیوچی و هیروشی تاماکی در این فیلم ژاپنی 92 دقیقه‌ای بازی می‌کنند که پارسال فیلم افتتاحیه بیستمین جشنواره توکیو بود. داستان درباره یک عکاس است که شاهد سقوط یک هواپیمای رادار گریز آمریکایی است و به خاطر دزدیده شدن مواد منفجره این هواپیما تحت تعقیب قرار می‌گیرد. "عقاب نیمه شب" سومین فیلم ناروشیما است که سال 2005 فیلم "پرواز کن، پدر، پرواز کن" را کارگردانی کرد.

فیلم سینمایی "جستجو در جزیره" به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده جمعه دوم اسفند ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه می‌رود. او این فیلم را سال 1369 با نقش‌آفرینی زنده‌یاد خسرو شکیبایی، محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، فریبا کوثری و ... جلو دوربین برد.
در خلاصه داستان فیلم "جستجو در جزیره" آمده است: کارآگاه احمدی ماموریت دارد تعدادی قوش را که از قاچاقچیان گرفته است به سازمان حفاظت محیط زیست برساند، اما در بین راه قوش‌ها به وسیله عده‌ای ناشناس ربوده می‌شود. کارآگاه که خود را معرض اتهام دزدی می‌بیند به ناچار تصمیم می‌گیرد که ...

فیلم سینمایی "برنامه کاری" جمعه دوم اسفند ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این درام فرانسوی به کارگردانی لون کانته اقتباسی آزاد از داستان زندگی ژان ـ کلود رومان شیاد و قاتل فرانسوی است که خود را به جای یک پزشک جا زده بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


نمایی از فیلم "برنامه کاری"


اورلین رکوئینگ و کارین ویار در این فیلم 134 دقیقه‌ای تولید سال 2001 نقش‌آفرینی می‌کنند و درباره مردی بیکار است که وقتی می‌کوشد موقعیت خود را از خانواده و دوستانش پنهان کند، بیش از پیش به دردسر می‌افتد. "برنامه کاری" اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و برنده یک جایزه از این جشنواره شد.
این فیلم در بسیاری از جشنواره‌های سینمایی از جمله تورنتو، نیویورک، روتردام، بوئنوس آیرس و کارلووی واری نیز پخش شد. لورن کانته فیلمساز 48 ساله فرانسوی ماه مه پیش با جدیدترین فیلم خود "کلاس" جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد. ارتباط افراد با حرفه خود از موضوعات مورد علاقه کانته است که در فیلم‌های خود به آن می‌پردازد.

فیلم "خواب برفی" به تهیه‌کنندگی مهدی شکیبایی و کارگردانی رضا کرمیار جمعه دوم اسفند ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم شهرام قائدی، رضا رویگری، علی رام نورایی و سحر زکریا و ... بازی کردند. داستان فیلم "خواب برفی" درباره دو برادر است که فرزند یک جواهر فروش ثروتمند است. برادر بزرگتر از خانواده طرد شده و ...

franch
23-02-2009, 13:29
گزارش فيلم‌هاي سيما در سالروز رحلت پيامبر اكرم(ص)


خبرگزاري فارس: شبكه‌هاي مختلف سيما در روز سه شنبه 6 اسفندماه (سالروز رحلت حضرت رسول اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع)) 6 فيلم سينمايي و تلويزيوني به روي آنتن مي‌فرستند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «دست عشق»، «يك گوشه پاك و پر نور»، «موقعيت رنگين كمان»، «چون باد»، «آزاده» و «تاوان عشق» در سالروز رحلت حضرت رسول اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

*«دست عشق»
فيلم تلويزيوني «دست عشق» ساخته «نادر مقدس» سه شنبه 6 اسفند ساعت 9 صبح از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
عليرضا دانشجوي رشته تئاتر است. او بايد پايان نامه خود را هرچه زودتر اجرا كند. از اين رو يك تئاتر كودك را آماده كرده و در آن از بچه‌هاي محل استفاده مي‌كند. يكي از قهرمانان قصه، عباس است. عباس به اتفاق خواهرش گلناز مستاجر عليرضا هستند، پدر آنها در زندان است و پولي براي پرداخت ديه و آزادي پدر خانواده ندارند...
عنايت بخشي، هادي قميشي و آزاده شمس در فيلم تلويزيوني «دست عشق» به تهيه كنندگي علي لـدنـي ايفاي نقش كرده‌اند.

*«يك گوشه پاك و پر نور»
فيلم تلويزيوني«يك گوشه پاك و پرنور» ساخته علي موذني سه شنبه 6 اسفند ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
جواد جانباز شيميايي است كه به تازگي دوست همرزمش حاج مهدي را كه او هم از جانبازان بوده، از دست داده است. شهادت حاج مهدي در حالي است كه پزشكان غير مستقيم از كوتاهي زمان حيات جواد خبر دادند. حاج مهدي قبل از شهادت به جواد توصيه مي‌كند تا زنده است، ازدواج كند. در حاليكه حال جواد رو به وخامت است...
رحيم نوروزي، قربان نجفي، كرامت رودساز، مارال فرجاد و سپيده خداوردي در فيلم تلويزيوني «يك گوشه پاك و پرنور» به تهيه كنندگي محمد ناجي ايفاي نقش كردند.

*«موقعيت رنگين كمان»
فيلم تلويزيوني «موقعيت رنگين كمان» به كارگرداني و تهيه كنندگي «جواد مزدآبادي» روز سه‌شنبه 6 اسفند ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي رامين راستاد، عليرضا اسيوند، شهره سلطاني و حبيب دهقان نسب مي‌بينيم: شهروز پسر جواني است از قشر مرفه كه در يك حادثه رانندگي با پيرمردي برخورد كرده از صحنه حادثه فرار كرده است. او به شدت عصبي شده و دائماً كابوس تصادفش را به خاطر مي‌آورد، او براي فرار كردن از اين موضوع تصميم به خروج از كشور مي‌گيرد، ولي كارت پايان خدمت مانع بزرگي براي او محسوب مي‌شود و او مجبور به گذراندن دوران سربازي مي‌شود. خانواده شهروز به او قول داده‌اند كه خدمتش را خريداري كنند ولي اين امر ميسر نمي‌شود و او در سربازي تصميم به خودكشي مي‌گيرد...

*«چون باد»
شبكه سه سيما سه شنبه 6 اسفند ساعت10صبح فيلم سينمايي«چـون بـاد» را پخش مي‌كند.
مرتضي پس از فراغت از درس و مشق تصميم دارد با كار در يك كارگاه و اندوختن دستمزد ماهيانه يك دوچرخه تهيه كند. رحيم، پدرمرتضي، كه مخالف كاركردن پسر است به او توصيه مي‌كند درس‌هاي سال آينده را مطالعه كند. اما آقا بزرگ، پدررحيم، با كار كردن مرتضي موافق است. مادر نيز كم و بيش موافق پسراست و كاري در يك كارگاه پرس‌كاري براي مرتضي مي‌يابد. در ادامه آقا بزرگ در پي بحث و جدل با فرزندش، رحيم، خانه را به قهر ترك مي‌كند.
زنده ياد حسين كسبيان، حميد لبخنده، كرامت درخشنده، داريوش بابائيان، مهدي ميامي و عذرا ابدالي در فيلم سينمايي «چـون بـاد» ساخته محمدعلي سجادي در سال 1367 بازي كرده‌اند.

*«آزاده»
فيلم تلويزيوني «آزاده » به كارگرداني محمدحسين حقيقي سه شنبه 6 اسفند ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان اين فيلم 90 دقيقه‌اي با بازي بابك حميديان آمده:عليرضا به همراه مادر و همسر باردارش زندگي مي‌كند. او براي شركت در جنگ به جبهه فراخوانده مي‌شود. عليرضا به خاطر ترس زياد از جبهه مي‌گريزد ولي وقتي به تهران مي‌آيد متوجه مي‌شود خبر شهادتش را به خانواده‌اش داده‌اند...

*«تاوان عشق»
عصر روز سه شنبه 6 اسفند ساعت13:30فيلم تلويزيوني «تاوان عشق» از توليدات صدا و سيماي مركز اصفهان از شبكه تهران پخش مي‌شود.
«تاوان­عشق» داستان سه دوست است كه در اوايل انقلاب با كمك سه كارگر به دنبال يافتن يك گنج زيرخاكي مي‌روند و پس از يافتن آن بر سر تقسيم آن با كارگران درگير شده و يكي از آنها به شدت زخمي مي‌شود و يكي از كارگران نيز با اسلحه سلطان سردمدار گروه، كشته مي‌شود.
آن سه دوست فرار كرده و به يك سقاخانه مي روند و گنج را در همان محل مخفي مي‌كنند تا زمان ديگري آن را درآورده و استفاده كنند. سالاري كه زخمي شده بود از شدت جراحات مي‌ميرد و آن دو نيز از ترس اينكه مبادا لو رفته باشند به سراغ گنج نمي‌روند و يكي از آنها نيز به خارج مي‌رود. سلطان بعد از 25 سال تصميم مي‌گيرد به محل سقاخانه رفته و گنج را درآورد...
جهانبخش سلطاني، بهزاد رحيم خاني، اميد زندگاني و مريم خدا رحمي در فيلم تلويزيوني «تاوان عشق» به كارگرداني «امير داوري» و تهيه كنندگي «عباسعلي زارعان» به ايفاي نقش پرداختند.

franch
25-02-2009, 12:46
گزارش فیلم‌های آخر هفته


13 فیلم میهمان تعطیلات آخر هفته تلویزیون می‌شود





فیلم نامزد اسکار "مسابقه تلویزیونی" ساخته رابرت ردفورد، "دایره سرخ" جمال شورجه و "وقتی همه خواب بودند" فریدون حسن‌پور از فیلم‌های تعطیلات آخر هفته تلویزیون هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم تلویزیونی "ثانیه‌شمار" پنجشنبه هشت اسفند ساعت 9 صبح از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و مضمون آن اجتماعی و دفاع مقدس است. نگار فروزنده، حمیرا ریاضی، علی دهکردی، افسر اسدی، سیاوش تهمورث، حسن اسدی، کیانوش گرامی و ... در "ثانیه‌شمار" بازی می‌کنند.

این فیلم روایتگر زنی به نام ثریاست که در تلاش برای یافتن قلب پیوندی برای شوهرش به امامزاده متوسل می‌شود. عوامل پروژه "ثانیه‌شمار" عبارتند از هاشم گرامی تصویربردار، سعید نعمت‌الله نویسنده، حسین صالحیان گریم، مهدی قوچانی طراح صحنه و لباس، محمد اسکندری مدیر تولید، مجتبی برهانی‌زاده صدابردار، امیررضا مکین منشی صحنه و شهره فهیمی دستیار کارگردان.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


پویا امینی و شیوا بلوریان در نمایی از فیلم تلویزیونی "اعتراف"


فیلم تلویزیونی "زیارت" ساخته صادق کرمیار پنجشنبه هشت اسفند ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. اردلان شجاع‌کاوه، ستاره اسکندری، حسن جوهرچی، کاوه سماک‌باشی، فریده سپاه منصور و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم "زیارت" با مردی آغاز می‌شود که برای رسیدن به طلب خود و پیدا کردن فرد بدهکارعازم مشهد می‌شود. او در این سفر زائران دیگری را می‌بیند که هر کدام به امید کرامتی از حضرت رضا (ع) عازم زیارت هستند.
عواملی که با کرمیار در فیلم "زیارت" همکاری کرده‌اند عبارتند از مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، صدابردار: فرخ فدایی، دستیار کارگردان: زهره رضایی، چهره پرداز: فرید کشن فلاح، مدیر تولید و مجری طرح: حسین مروی.

فیلم سینمایی "مسابقه تلویزیونی" به کارگردانی رابرت ردفورد پنجشنبه هشت اسفند ساعت 22 در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول پخش می‌شود. این فیلم با نام اصلی "مسابقه پرسش و پاسخ" محصول 1994 آمریکا است. پل اتانازیو فیلمنامه این اثر را بر مبنای کتاب "به یاد آمریکا: صدایی از دهه 1960" ریچاردن. گودوین نوشت.
جان تورتورو، راب مورو، رالف فاینس و پل اسکوفیلد در فیلم "مسابقه تلویزیونی" به ایفای نقش پرداختند. در خلاصه داستان این فیلم 103 دقیقه‌ای آمده است: سال 1957. شبکه تلویزیونی N.B.C سه‌شنبه‌ها برنامه‌ای بسیار پر طرفدار به نام "بیست و یک" را که یک مسابقه پرسش و پاسخ است، پخش می‌کند. هنگام پخش این مسابقه معلومات عمومی همه دست از کار می‌کشند تا جدال دو شرکت‌کنند را تماشا کنند و ...
"مسابقه تلویزیونی" نامزد چهار جایزه اسکار شامل بهترین فیلم و کارگردان شد و فروش آن در آمریکا 24 میلیون دلار بود. ردفورد بازیگر و کارگردان 72 ساله سال 1981 برای فیلم "مردی عادی" برنده اسکار بهترین کارگردانی شد. او سال 1974 نیز برای فیلم سینمایی "نیش" نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد.
"رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد" 1992، "نجواگر اسب" 1998، "افسانه بگرونس" و "شیرها برای بره‌ها" 2007 از دیگر فیلم‌های او در مقام کارگردان است.

فیلم سینمایی "دایره سرخ" به کارگردانی جمال شورجه جمعه 9 اسفند ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. در این فیلم فرامرز قریبیان، اردلان شجاع‌کاوه، محمد کاسبی و پریسا شاهنده بازی می‌کنند.
در خلاصه داستان فیلم "دایره سرخ" آمده است: هواپیمای سرگرد رضا ابراهیمی خلبان نیروی هوایی، هنگام بازگشت از یک عملیات برون مرزی در منطقه‌ای ناشناس در خاک عراق مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. رضا در این حادثه دو پایش را از دست می‌دهد، اما با اصرار خودش همچنان به کار در نیروی هوایی ادامه می‌دهد. او قصد دارد محل پدافند ناشناس را شناسایی کند و ...
فیلم سینمایی"شهر کثیف" پنجشنبه هشت اسفند ساعت 23:30 از شبکه دو پخش می‌شود. این تریلر جنایی به کارگردانی کریس فیشر تولید سال 2005 آمریکا و مدت زمان آن 97 دقیقه است.
کوبا گودینگ جونیر، کلیفتن کالینز جونیر، کول هاوزر و کیت دیوید در این فیلم بازی می‌کنند و داستان درباره دو پلیس است که می‌کوشند بر یک رسوایی در اداره پلیس لس‌آنجلس سرپوش بگذارند.

فیلم تلویزیونی "درخشش پنهان" جمعه 9 اسفند ساعت 17:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این فیلم به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور تهیه شده و امین زندگانی، شبنم قلی‌خانی، سعید داخ و سحر زکریا در آن به ایفای نقش پرداختند.
در خلاصه داستان فیلم "درخشش پنهان" آمده است: امیر مهندس معماری و درعین حال کارگردان ­سینماست. او به همراه یکی ازدوستانش به­ نام پدرام در حال ساخت یک برج­ مسکونی است. سارا همسر امیر نیز به عنوان مهندس ناظرساخت برج مشغول فعالیت است. با گذشت چند سال اززندگی مشترک آنها، دنیا دختر سه ساله­شان از دنیا می‌رود و این مسئله روی امیر تاثیر بسیاربدی به جا می‌گذارد و سارا را دراین اتفاق مقصرمی­داند و ...

فیلم سینمایی "دو چشم بی‌سو" به کارگردانی و نویسندگی محسن مخملباف پنجشنبه هشت اسفند ساعت 10 صبح از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول سال 63 حوزه هنری سازمان تبلیغات است و محمد کاسبی، مجید مجیدی، بهزاد بهزادپور در آن بازی می‌کنند.
در خلاصه داستان این فیلم 101 دقیقه‌ای آمده است: مشهدی ایمان پس از بازگشت یک رزمنده‌ از جبهه به روستا، هوای رفتن به جبهه به سرش می‌زند، اما مشکلات مانع است. بنابراین تصمیم می‌گیرد بدهی­هایش را کامل بپردازد و دخترش را نیز به ازدواج خیرالله، فرزند روحانی روستا در‌آورد و ...
دیگر عوامل فیلم "دو چشم بی‌سو" عبارتند از مدیر فیلمبرداری: ابراهیم قاضی‌زاده، تدوین: ایرج گل افشان، موسیقی: حسام الدین سراج، طراح گریم: عبدالله اسکندری.

فیلم سینمایی "دست‌های خالی" پنجشنبه هشت اسفند ساعت 20:30 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. "دست‌های خالی" ششمین فیلم بلند ابوالقاسم طالبی است که در حوزه سینمای دفاع مقدس تولید شده و زنده‌یاد خسرو شکیبایی، فاطمه گودرزی، مریلا زارعی، مسعود رایگان و زهرا داودنژاد در آن بازی کردند. این فیلم سال 1385 بر مبنای فیلمنامه‌ای از خود کارگردان تولید شد.
در خلاصه داستان "دست‌های خالی" آمده است: حوریه که پدرش امیرحسین سال‌ها در اسارت عراقی‌هاست، نسبت به خروج‌های بی‌موقع مادرش مریم از منزل مشکوک می‌شود و این شک با تماس‌های تلفنی مشکوک که در آنها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می‌شود، افزایش می‌یابد.

فیلم سینمایی "وقتی همه خواب بودند" به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن‌پور جمعه 9 اسفند ساعت 10 صبح از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم 84 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور سال 1384 تهیه شد و در آن گلاب آدینه و محمدرضا فروتن نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند. صادق صفایی، غزل شاکری، نازنین فراهانی و ... از دیگر بازیگران این پروژه هستند.
در خلاصه داستان "وقتی همه خواب بودند" آمده: بی‌بی سلیمه مامای پیر و محبوب روستای تازه‌آباد گیلان پس از سال‌ها انتظار باید به سفر خانه خدا برود. بعد از خداحافظی بی‌بی از اهالی روستا، نامه‌ای از از سازمان حج فرستاده می‌شود که در آن ذکر شده بی‌بی سلیمه به علت کهولت سن و بیماری نمی‌تواند به سفر حج برود و ...
عوامل این پروژه عبارتند نادر معصومی فیلمبردار، سعید شاهسواری تدوین، غزل شاکری طراح صحنه و لباس، سعید شهرام آهنگساز، بهمن اردلان صدابردار، مسعود بهنام صداگذار، محمدرضا قومی طراح گریم و داود رسولیان جلوه‌های ویژه.

فیلم سینمایی"سیاره سرخ" جمعه 9 اسفند ساعت 22:30 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این تریلر افسانه‌ای علمی محصول 2000 آمریکا و استرالیا به کارگردانی آنتونی هافمن است و وال کیلمر، تام سایزمور، کری آن ماس، بنجامین برات و سایمن پیکر در آن بازی کرده‌اند.
در خلاصه داستان فیلم "سیاره سرخ" آمده است: در سال 2050، زمین در معرض یک خطر زیست محیطی فاجعه‌آمیز قرار گرفته و قرار است گروهی از ساکنان کره زمین به مریخ بروند و در آنجا به حیات خود ادامه دهند، اما ایرادی غیرمنتظره در روند پروژه به وجود می‌آید و ... هزینه ساخت فیلم "سیاره سرخ" 80 میلیون دلار و فروش جهانی آن 34 میلیون دلار بود.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


صحنه‌ای از فیلم "وقتی همه خواب بودند"


فیلم سینمایی "روشنایی‌های لرزان" جمعه 9 اسفند ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این کمدی حادثه‌ای تولید سال 2000 دانمارک و سوئد و مدت زمان آن 109 دقیقه است. "روشنایی‌های لرزان" را آندرس توماس ینسن فیلمنامه‌نویس معروف سوئدی کارگردانی کرده و سورن پیلمارک، مادز میکلسن، اولریش تومسن و نیکلای لی کاس در آن بازی می‌کنند.
داستان درباره چهار گانگستر خرده‌پا اهل کپنهاگ است که سردسته یک باند تبهکار را فریب می‌دهند و با پولی که قرار بود به او تحویل بدهند به بارسلونا می‌گریزند و ... توماس ینسن 37 ساله فیلمنامه فیلم "ضد مسیح" جدیدترین پروژه سینمایی لارس فون تریر را نیز نوشته است.

فیلم سینمایی "یک تکه نان" به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی ناصر عنصری پنجشنبه هشت اسفند ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 1383 است و رضا کیانیان، رویا نونهالی، اسماعیل خلج، احمد آقالو، مریم بوبانی، هومن سیدی و پیام دهکری در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

داستان درباره سربازی آرام و کم‌حرف است که به همراه گروهبان و کربلایی به برزکوه می‌رود تا معجزه‌ای را که برای یک زن اتفاق افتاده ببیند. زن در امامزاده روستا حافظ کل قرآن شده و ...
از دیگر عوامل "یک تکه نان" می‌توان به محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویس، حبیب رضایی بازیگردان، ناصر عنصری تهیه‌کننده، محمدرضا تختکشیان مجری طرح، حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری، حسین زندباف تدوینگر، بهزاد کزازی طراح صحنه و لباس، پیمان یزدانیان آهنگساز و عبدالله اسکندری طراح گریم اشاره کرد.
"یک تکه نان" در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سینمای معناگرا جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد و در بخش مسابقه سینمای ایران نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و تقدیر از اسماعیل خلج در بخش بازیگر مرد مکمل شد.
تبریزی فیلم‌هایی چون "عبور"، "در مسلخ عشق"، "پایان کودکی"، "لیلی با من است"، "مهر مادری"، "شیدا"، "گاهی به آسمان نگاه کن"، "فرش باد"، مارمولک" و"همیشه پای یک زن در میان است" را در کارنامه دارد.

فیلم تلویزیونی "اعتراف" به کارگردانی سعید عالم‌زاده و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی جمعه 9 اسفند ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. در این فیلم جعفر دهقان، سپند امیرسلیمانی، نفیسه روشن، آرش مجیدی، پویا امینی، سیما مطلبی، شیوا بلوریان، محمدرضا رهبری، زویا امینی و فرحناز منافی‌ظاهر به ایفای نقش پرداختند.
داستان "اعتراف" درباره قتلی است که در آپارتمانی رخ می‌دهد. همه ساکنان این ساختمان مورد سوء‌ظن سرگرد قرار می‌گیرند. هنگام پیگیری پلیس برای کشف راز این قتل و شناسایی قاتل اتفاقاتی تازه­ روی می‌دهد که پرونده را وارد مسیری پیچیده‌ می‌کند.

franch
11-03-2009, 15:51
گزارش فیلم‌های آخر هفته

"تایگرلند"، "رئیس همه" و "بندر مه‌آلود" از تلویزیون پخش می‌شود



فیلم‌های سینمایی "تایگرلند" با بازی کالین فارل، "رئیس همه" لارس فن تریر و "بندر مه‌آلود" امیر قویدل در تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "تایگرلند" به کارگردانی جوئل شوماخر پنجشنبه 22 اسفند ساعت 22 در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول پخش می‌شود. این فیلم تولید سال 2000 آمریکا و آلمان و مدت زمان آن 100 دقیقه است.

داستان "تایگرلند" سال 1971 روی می‌دهد و درباره گروهی سرباز جدید است که پیش از اعزام به جنگ ویتنام برای گذراندن دوره‌های آموزشی پیاده‌‌نظام به اردوگاه بدنام تایگرلند در لوئیزیانا فرستاده می‌شوند و ...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پوستر فیلم "تایگرلند"


نقش اصلی فیلم را کالین فارل بازی می‌کند و متیو دیویس، کلیفتن کالینز جونیر و تام گیری دیگر بازیگران فیلم هستند که فروش جهانی آن 140 هزار دلار بود. فارل برای بازی در "تایگرلند" در جوایز منتقدان فیلم لندن برنده جایزه بهترین بازیگر تازه‌کار شد.

جوئل شوماخر کارگردان این فیلم متولد 1939 در نیویورک و سازنده فیلم‌هایی چون "سقوط"، "موکل"، "همیشه بتمن"، "بتمن و رابین"، "باجه تلفن" و "شماره 23" است.

فیلم سینمایی "بندر مه‌آلود" به کارگردانی امیر قویدل جمعه 23 اسفند ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. فرامرز قریبیان، میرمحمد تجدد، محبوبه بیات، آتنه فقیه‌نصیری، حسن رضایی و ... در این فیلم 105 دقیقه‌ای بازی می‌کنند که تولید سال 1371 است.
داستان "بندر مه‌آلود" درباره یک جوان کولی جنوبی است که در شمال کشور به قتل می‌رسد. یک صیاد سالخورده در معرض اتهام قرار می‌گیرد و ... قویدل سازنده فیلم‌هایی چون "خونبارش"، "برنج خونین"، "ترن"، "دل نمک"، "گالان"، "رخساره" و "بار هستی" است.

فیلم سینمایی "در کنارم بمان" ساخته راب راینر پنجشنبه 22 اسفند ساعت 23:45 از شبکه دو پخش می‌شود. این درام آمریکایی سال 1986 بر مبنای داستان "جسد" نوشته استفن کینگ ساخته شد.
نقش‌های اصلی فیلم 89 دقیقه‌ای "در کنارم بمان" را ویل ویتن، ریور فینیکس، کوری فلدمن، ریچارد دریفوس و کیفر ساترلند به عهده دارند. داستان فیلم سال 1959 در اورگون آمریکا روی می‌دهد. پسری 12 ساله همراه چند نفر از دوستانش برای پیدا کردن جسد پسری هم سن و سال خودشان در جنگل راهی سفری پرماجرا می‌شوند و ...
رینولد گیدیون و بروس اونز فیلمنامه‌نویسان "در کنارم بمان" برای این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شدند و این فیلم در دو رشته بهترین فیلم درام و کارگردانی نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب بود.
راب راینر کارگردان "در کنارم بمان" متولد 1947 در نیویورک است و فیلم‌هایی چون "این اسپینال تپ است"، "شاهزاده عروس"، "وقتی هری سالی را ملاقات کرد"، "میزری"، "چند مرد خوب" و "اشباح میسی سیپی" را در کارنامه دارد.
او پارسال "فهرست خداحافظی" با بازی جک نیکلسن و مورگان فریمن را روی پرده داشت. "چند مرد خوب" به تهیه‌کنندگی راینر سال 1993 نامزد اسکار بهترین فیلم بود.

انیمیش تلویزیونی "مسافران دره تمشک" به کارگردانی جمی میچل و چارلز گراونر جمعه 23 اسفند ساعت 17:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود. فیلم 76 دقیقه‌ای "مسافران دره تمشک" با عنوان اصلی "سرزمین ماقبل تاریخ 13: خرد دوستان" سیزدهمین قسمت از مجموعه انیمیشنی "سرزمین ماقبل تاریخ" است که سال 1988 آغاز شد.
جرج لوکاس و استیون اسپیلبرگ در اولین قسمت این مجموعه به عنوان مدیر تولید همکاری داشتند، اما قسمت‌های بعدی بدون حضور آنها ساخته و مستقیما در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
جان اینگل، کدی آرنز، لاگان آرنز و آنتونی اسکیلمن از صداپیشه‌های فیلم انیمیشن "مسافران دره تمشک" هستند که تولید سال 2007 آمریکا است. داستان فیلم در دوران ماقبل تاریخ روی می‌دهد و درباره بچه دایناسوری به نام "پاکوچولو" است که پیش مادر‌‌بزرگش زندگی می‌کند و باید قوانین دایناسورها را یاد بگیرد و ...

فیلم سینمایی "شکار در شب" به کارگردانی علی امجدی پنجشنبه 22 اسفند ساعت 20:15 از شبکه سه پخش می‌شود. رضا صفایی‌پور، ناهید ظفر، علی امجدی، منوچهر حامدی و محسن قبادی در این فیلم بازی می‌کنند که تولید سال 1363 است.
در خلاصه داستان "شکار در شب" آمده است: با به قتل رسیدن مردی در مراسم جشن، پلیس برای شناسایی قاتل وارد عمل می‌شود. به خاطر حضور شخصیت‌های سیاسی در جشن دستور توقف پیگیری پرونده صادر می‌شود، اما ...

فیلم تلویزیونی "افرا" ساخته شهرام باباپور جمعه 23 اسفند ساعت 10 صبح از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. حمید ابراهیمی، فرهاد بشارتی، افشین سنگ چاپ، نیلوفر پورمحمدی و حسین توشه در این فیلم بازی می‌کنند و داستان یک جنگلبان پیر است که در آستانه بازنشستگی وارد مبارزه با یک تیم قاچاق چوب می‌شود و ...
فیلم سینمایی "جهنم سبز" به کارگردانی اسماعیل براری جمعه 23 اسفند ساعت 23 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم تولید سال 1374 است و جعفر دهقان، کامران باختر، رضا صفایی‌پور و میرمحمد تجدد در آن بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم "جهنم سبز" آمده است: شکاربان سالخورده یک منطقه جنگی حفاظت‌شده در جریان درگیری با شکارچی‌های غیرمجاز به قتل می‌رسد و ... براری سازنده فیلم‌هایی چون "شهر در دست بچه‌ها"، "رقص شیطان"، "کویر مرگ"، "گزارش مرگ" و "روز باران" است.

فیلم "رئیس همه" ساخته لارس فن تریر فیلمساز سرشناس دانمارکی جمعه 23 اسفند ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم کمدی تولید سال 2006 دانمارک، سوئد، ایسلند، ایتالیا، فرانسه، نروژ، فنلاند و آلمان و مدت زمان آن 99 دقیقه است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

صحنه‌ای از فیلم "رئیس همه"


ینس آلبینوس، پیتر گانتزلر و فریدریک تور فریدریکسون نقش‌های اصلی "رئیس همه" را بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره صاحب یک شرکت تکنولوژی اطلاعات است که سال‌ها وانمود می‌کرد رئیس واقعی شرکت در آمریکا است، اما وقتی یک خریدار بدعنق اصرار می‌کند صاحب اصلی شرکت را ببیند همه چیز به هم می‌ریزد. او یک بازیگر ناموفق را استخدام می‌کند که خود را جای رئیس جا بزند، ولی ...
"رئیس همه" این فیلم اولین بار در جشنواره کپنهاگ به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد. فن تریر 53 ساله سازنده فیلم‌هایی چون "اروپا"، "شکستن امواج"، "رقصنده در تاریکی" و "داگویل" است.
او به خاطر قواعد خاص نوعی فیلمسازی موسوم به دگما شهرت دارد که در دهه 1990 شکل گرفت و با استفاده از دوربین روی دست، پرهیز از صداگذاری و نورپردازی سعی داشت از شیوه‌های معمول فیلمسازی فاصله بگیرد.

فن تریر در 1991 با فیلم "اروپا" برنده سه جایزه از جمله جایزه هیئت داوران جشنواره فیلم کن شد و در 1996 برای "شکستن امواج" جایزه بزرگ هیئت داوران این جشنواره را برد. او سال 2000 نیز با "رقصنده در تاریکی" جایزه نخل طلا کن را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی "الواح زرین" به کارگردانی کانگ چنگ جمعه 23 اسفند ساعت 13:30 روی آنتن شبکه تهران می رود. این فیلم حادثه‌ای تولید سال 1970 هنگ کنگ است و در آن چین پینگ، یوئه هوا و چیائو چیائو بازی می‌کنند.

داستان در دوران سلسله سونگ روی می‌دهد و درباره یک شمشیرزن میهن‌پرست است که می‌کوشد قاصدان حامل 12 حکم سلطنتی در قالب الواح زرین را از پا درآورد و ...

mohamad23
08-04-2009, 13:02
گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون
خبرگزاري فارس:در روزهاي پاياني هفته 11 فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبكه‌هاي مختلف سيما به روي آنتن مي‌رود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني«موشك شيشه‌اي»، «دماغ»، «بازگشت»، «شير»، «آدمكش»، «قهرمان تحت تعقيب»، «تغيير مسير»، «پانچو ويلا خودش بازيگر مي‌شود»، «گامورا»، «جنگجوي سايه» و «عمليات پايتخت» پنجشنبه و جمعه 20 و 21 فروردين از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شود.

*«موشك شيشه‌اي»
فيلم سينمايي «موشك شيشه‌اي» به كارگرداني وس اندرسون پنجشنبه ساعت22 در قالب برنامه «سينما يك» از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. داستان «موشك شيشه‌اي» در مورد جواني بلند پرواز و عاشق نقشه كشيدن و طراحي سرقت‌هاي برنامه‌ريزي شده است كه هر بار به شكل مضحكي شكست مي‌خورد. او تلاش مي‌كند دو دوست خود را كه روحيات‌شان به او شبيه است با خود همراه كند. به اين منظور نقشه‌اي مي‌كشد و مقدار اندكي پول سرقت مي‌كند. اوئن ويلسون و لوك ويلسون در فيلم سينمايي «موشك شيشه‌اي» محصول سال1996 آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

*«دماغ»
عصر روز جمعه ساعت 16 فيلم تلويزيوني «دماغ» به كارگرداني فرزاد مؤتمن و تهيه كنندگي ابراهيم زاهدي‌فر از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم سينمايي «دماغ» از اين قرار است كه دختري به نام زيبا از خانواده‌اي با بضاعت مالي اندك كه در جنوب تهران زندگي مي‌كند از بزرگي بيني خود رنج مي‌برد و خود را در معرض ديد فاميل و جامعه قرار نمي‌دهد. او تصميم مي‌گيرد كه با جراحي اين مشكل را رفع كند و چون هزينه آن براي خانواده‌اش مقدور نيست، از نزديكترين دوستش كه از يك خانواده متمول است و در عين حال از وضعيت زندگي او بي‌خبر است به بهانه‌اي تقاضاي پيدا كردن شغلي را به‌عنوان سرگرمي مي‌كند و دوستش نيز در خانه خود و با رايا نه‌اي كه در اختيار دارد پايان نامه‌هاي هم‌كلاسي‌هايش را در دانشگاه براي تايپ به او مي‌سپارد. تا روزي كه دفتر خاطرات زيبا به دست دوستش افتاده و حقيقت براي دوستش روشن مي‌شود.
ژاله صامتي، رضا خندان، سهيلا گلستاني و محمد جواد جعفرپـور به عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي «دماغ» از توليدات سال87 گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما، بازي كرده‌اند.

*«بازگشت»
فيلم سينمايي «بازگشت» با بازي رابين رايت پن، گري الدمن و شون پـن پنجشنبه 20 فروردين ساعت23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: تري مرد جواني است كه از محله خلاف‌كاران جدا شده و به نيروي پليس پيوسته است. با توجه به ارتباطاتي كه وي از قديم با برخي از بزهكاران ساكن در آن محل داشته، به‌عنوان عامل نفوذي و در پوشش يك دوست قديمي به ميان آنها رفته و زمينه دستگيري آنان را فراهم مي‌كند. پيل جوانو در سال 1990 فيلم سينمايي «بازگشت» به تهيه كنندگي ند داود، محصول مشترك انگلستان و آمريكا را كارگرداني كرده است.

*«شير»
فيلم سينمايي «شير» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي سيمح كاپلان‌اوغلو جمعه 21 فروردين ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. در اين فيلم با بازي باساك كوكلو كايا و مليح سلكوك مي‌بينيم: يوسف، شيرهايي را كه مادرش مي‌جوشاند و آنها را بسته‌بندي مي‌كند با موتور براي مشتريان مي‌برد و از اين راه امرار معاش مي‌كنند. او به بيماري صرع مبتلاست و گه‌گاه دچار حمله مي‌شود. در خلال ارتباط يوسف با مشتريان مختلف، مرد پستچي از مادر او خواستگاري مي‌كند و همين امر باعث مي‌شود يوسف بسيار ناراحت و پريشان شود.فيلم سينمايي «شير» محصول مشترك فرانسه، آلمان و تركيه در سال 2008 ساخته شده است.

*«آدمكش»
فيلم سينمايي «آدمكش» به كارگرداني راك شاميستري و با بازي عرفان خان پنجشنبه 20 فروردين ساعت15:20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم سينمايي «آدمكش» محصول سال 2007 هند آمده: نيكل، پسر جوان هندي فقير و خوش خيالي است. او هميشه در روياهاي خود سوداي ازدواج با دختر ثروتمندي به نام ريا را دارد تا اينكه آدمكشي در فرودگا ه سوار تاكسي او مي‌شود و يك‌باره مشكلات زياد و خطرناكي براي او پيش مي‌آيد...

*«قهرمان تحت تعقيب»
فيلم سينمايي «قهرمان تحت تعقيب» به كارگرداني برايان اسم، روز جمعه 21 فروردين ساعت 10 صبح از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: يك رفتگر به نام ليام كيس به همراه دوستش سواين در رستوران نشسته‌اند كه ماشيني تصادف مي‌كند و ليام در اقدام شجاعانه دختر كوچكي به نام مارلي را نجات مي‌دهد و به‌عنوان قهرمان شناخته مي‌شود. ليام كه قبلاً همسرش را در تصادف از دست داده و تقريباً زندگي به هم ريخته‌اي دارد بعد از اين حركت قهرمانانه هم تغييري در زندگيش مي‌كند. ليام عاشق يك كارمند بانك به نام كايلا مي‌شود. او از سواين مي‌خواهد كه به‌طور مصنوعي به بانك حمله و او نيز با قهرمان بازي، جلوي او را بگيرد و به اين ترتيب دل دختر كارمند بانك را به دست بياورد. كوبا كودينگ جونيور، ري ليوتا، كيم كواتس و نورمن رديوس در فيلم سينمايي «قهرمان تحت تعـقيـب» ايفاي نقش كرده‌اند.

*«تغيير مسير»
جمعه شب ساعت 23 فيلم سينمايي «تغيير مسير» به كارگرداني راجر ميشل از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. اين داستان بين يك مرد وكيل و يك كارمند اداره بيمه رخ مي‌دهد كه زندگيشان كاملاً به صورت اتفاقي و به خاطر تصادف در اتوبان به هم گره مي‌خورد. مرد وكيل كه بايد تا چند دقيقه ديگر از خود و موكل خود دفاع كند به‌علت عجله بيش از حـد مداركي كه بايد در دادگاه ارائه دهد، پيش مرد ديگر جا مي‌گذارد. مرد كارمند هم كه عيالوار و داراي 2 فرزند است بايد هرچه سريع‌تر خود را به دادگاه خانواده برساند چون به دليل الكي بودن و عدم كفايت لازم براي اداره خانواده همسرش تقاضاي طلاق كرده و قصد جدا شدن و بردن بچه‌ها نزد خود را دارد. مرد كارمند هم كه به دليل تصادف از دادگاه جا مانده با مرد وكيل كه با او تصادف كرده لج مي‌كند و پرونده او را پس نمي‌دهد.
ساموئل ال جكسون، بن افلاك و سيدني پولاك در فيلم سينمايي «تغيير مسير» محصول سال 2002 آمريكا بازي كرده‌اند.

*«گامورا»
فيلم سينمايي «گامورا» به كارگرداني ماتئوگارونه پنجشنبه ساعت 15:45 از شبكـه چهار سيما روي آنتن مي‌رود. در خلاصه داستان فيلم آمده: دو جوان بزهكار با سرقت اسلحه و مواد مخدر از يك باند مافيايي وارد ماجرايي مي‌شوند كه پايان خوشي ندارد. رئيس قاچاقچي‌ها به اين دو جوان اخطار مي‌دهد كه اسلحه‌هاي دزدي را برگردانند. ولي آنها قبول نمي‌كنند و در نهايت نيز توسط اعضاي باند مافيايي كشته مي‌شوند. داستان ديگر نوجواني به نام توتو را نشان مي‌دهد كه علاقه زيادي به فعاليت در گروه‌هاي مافيايي مواد مخدر دارد. در يكي از روزها او در كنار خيابان يك اسلحه و مقداري مواد كه متعلق به چند فروشنده خرده‌پا است را پيدا مي‌كند. توتو براي جلب اعتماد اسلحه و مواد را به فروشنده‌ها پس مي‌دهد و همين اتفاق سر آغاز ورود توتو به باند مافيايي مي‌شود. توتو كارش تا آنجا پيش مي‌رود كه در قتل يكي از اعضاي گروه رقيب مشاركت مي‌كند. سالواتوره آبرورز و سيمونه ساچتينو درفيلم سينمايي «گـامــورا» محصول سال 2008 ايتاليا به ايفاي نقش پرداختند.

* «پانچو ويلا خودش بازيگر مي‌شود»
شبكه چهار سيما جمعه ساعت 20:30 فيلم سينمايي «پانچو ويلا خودش بازيگر مي‌شود» به كارگرداني بروس برسفورد را پخش خواهد كرد. در خلاصه داستان فيلم آمده: در سال 1914 يك ژنرال مكزيكي به‌نام پانچو ويلا عليه اشراف مكزيك شورش مي‌كند. روزنامه‌هاي آمريكايي و برخي از سرمايه‌داران آمريكا كه منافع خود را در خطر مي‌بينند، با او مخالفت مي‌كنند. فيلمساز جواني به‌نام فرانك تاير قراردادي با پانچو ويلا مي‌بندد تا از زندگي و مبارزات او فيلمي تهيه كند. پس از چندماه اولين فيلم سينمايي بلندي به‌نام زندگي ژنرال ويلا ساخته مي‌شود. آلن آركين، جيم بروسفورد، اييون بيلي و آنتونيو باندراس در فيلم سينمايي «پانچو ويلا خودش بازيگر مي‌شود» محصول سال 2003 محصول آمريكا بازي دارند.

*«جنگجوي سايه»
فيلم سينمايي «جنگجوي سايه» محصول سال 1980 كشور ژاپن، به كارگرداني آكيرا كروساوا و بازي تاتسويانا كاداي، كني چي هاگي وارا، جين پاچي نزو و تسوتومويامازاكي 40دقيقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود. درخلاصه داستان فيلم آمده است: در قرن شانزدهم ژاپن در اثر جنگ تجزيه شده و جنگجويان براي تسخير پايتخت در رقابت هستند، چرا كه فاتح جنگ بر ژاپن حكم خواهد راند، سه رقيب اصلي شينگن، نوبرگا و لياسو هستند كه شينگن از همه قدرتمندتر است و با نقشه‌هاي جنگي مناسب و شجاعت‌هايش با سرعت بيشتري در حال تاختن به سوي كيوتو است، به منظور جلوگيري از قدرت گرفتن بيشتر شينگن، نوبرناگا ولياسو به‌صورت موقتي عليه شينگن متحد مي‌شوند.

*«عمليات پايتخت»
شبكه تهران جمعه 21 فروردين به مناسبت روز ملي فناوري هسته‌اي ساعت 14:20 فيلم تلويزيوني «عمليات پايتخت» به كارگرداني محمد رضا آهنج را براي پخش در نظر گرفته است. در خلاصه داستان فيلم تلويزيوني «عمليات پايتخت» از توليدات گروه فيلم و سريال شبكه تهران آمده: سال 2002 ميلادي مبادله‌اي بين تشكيلات امنيتي ايران و يك جاسوس بيگانه صورت مي‌گيرد، حامد مامور امنيتي ايراني در اثنا سفر به خارج براي معالجه ربوده مي‌شود، سال 1385 سرويس‌هاي جاسوس بيگانه به قصد خرابكاري وارد ايران مي‌شوند، به‌علت سانحه‌اي كه براي سارا جاسوس اين سرويس در تهران اتفاق مي‌افتد. ماتياس و پاتريشيا به ايران اعزام مي‌شوند، پس از پنج سال ماتياس و حامد دوباره رودرروي يكديگر قرار مي‌گيرند و اين آغاز ماجراست. حميدرضا پگاه، اميركاوه آهنين جان، ليلا بلوكات، امير محمدزند، مريم سلطاني، محمود مقامي، شهروز ابراهيمي، نازآفرين كاظمي، مژگان ترانه، پروانه طلابت، آنا گريگوريان و مليـشا آنتونيان در فيلم تلويزيوني «عمليات پايتخت» به‌عنوان بازيگران اصلي ايفاي نقش كرده‌اند.

franch
22-04-2009, 12:13
گزارش فیلم‌های آخر هفته

کانری و هافمن با "حرفه خانوادگی" به تلویزیون می‌آیند




فیلم سینمایی "حرفه خانوادگی" با بازی شان کانری و داستین هافمن، درام تحسین‌شده "عقب‌نشینی" به کارگردانی فنگ زیائوگنگ و "همزاد" کیوشی کوروساوا در تعطیلات آخر از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم تلویزیونی "حق‌السکوت" ساخته احمد پایداری و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان جمعه چهارم اردیبهشت ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

روناک یونسی، ایوب آقاخانی، الیکا عبدالرزاقی، مهدی بقائیان، زویا امامی، مهدی مقدم و نوژن رمضانی بازیگران "حق‌السکوت" هستند. این فیلم محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک و درباره دختری است که پس از تصادف سکوت اختیار می‌کند و ...
"حق‌السکوت" پیش از این "شب تلخ" نام داشت و در سومین جشنواره فیلم پلیس اکران شد. عوامل این فیلم عبارتند از طراح صحنه و لباس: علی فداکار، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: مریم دوستی، مدیر جلوه‌های ویژه: عباس شوقی، دستیار کارگردان: بهرام صحیحی، منشی صحنه: گارینه نظریان، مدیر تولید: مجید کریمی وعکاس: نوید سجادی حسینی.

پایداری پیش از این فیلم‌های تلویزیونی "بهار عشق"، "بازگشت به زندگی"، "نقش واقعی" و "شکوه تنهایی" را کارگردانی کرده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


کرت راسل و داکوتا فانینگ در فیلم "لونا، مهمانی از دریا"


فیلم سینمایی "عقب‌نشینی" به کارگردانی فنگ زیائوگنگ پنجشنبه سوم اردیبهشت ساعت 23:50 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این درام جنگی تولید سال 2007 چین و هنگ‌کنگ و مدت زمان آن 124 دقیقه است.

"عقب‌نشینی" بر مبنای رمان "یک مورد قانونی" ساخته شده و ژانگ هانیو، دنگ چائو، یوان ونکانگ و تان یان در آن بازی می‌کنند. این فیلم رفتار قهرمانانه گروهی از سربازان کمونیست را در پایان جنگ داخلی در چین در اواخر سال‌های 1940 به تصویر می‌کشد.

"عقب‌نشینی" از معدود آثار سینمای چین است که در آن تصویری واقعگرایانه از جنگ داخلی این کشور ارائه شده است. این فیلم در شش رشته نامزد دریافت جوایز اسب طلایی بود و جایزه بهترین بازیگر مرد (هانیو) را برد، ضمن اینکه در جشنواره پیونگ یانگ برنده سه جایزه از جمله بهترین فیلم شد. زیائوگنگ از فیلمسازان سرشنای چین است و فیلم جنایی حادثه‌ای "دنیای بدون دزد" از دیگر ساخته‌های اوست.

فیلم تلویزیونی "لونا، مهمانی از دریا" ساخته دان مک‌بررتی جمعه چهارم اردیبهشت ساعت 18 از شبکه دو پخش می‌شود. این درام خانوادگی تولید سال 2007 کانادا است و آدام بیچ، گراهام گرین، جیسن پریستلی و تانتو کاردینال در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان "لونا، مهمانی از دریا" آمده است: یک وال وارد خلیج کنار یک شهر ساحلی می‌شود. ساکنان شهر که متوجه حضور وال و همچنین بی‌آزاری او برای اهالی منطقه شده‌اند، تصمیم می‌گیرند او را به حال خود بگذارند که در خلیج بماند یا به دریای آزاد برگردد، اما ...

فیلم سینمایی "گمشده" ساخته جرج اسلایزر پنجشنبه سوم اردیبهشت ساعت 20:15 از شبکه سه پخش می‌شود. جف بریجز، کیفر ساترلند، نانسی تراویس و ساندرا بولاک در این فیلم تریلر بازی می‌کنند که تولید سال 1993 آمریکا و مدت زمان آن 109 دقیقه است.

"گمشده" با عنوان اصلی "ناپدید شدن" بازسازی یک فیلم هلندی فرانسوی به همین نام تولید سال 1988 است. هر دو فیلم بر مبنای رمان "تخم مرغ طلایی" نوشته تیم کرابی ساخته شده‌اند. این فیلم داستان مردی است که یک مرد روانی نامزد او را دزدیده است. مرد از جستجوی خود دست برنمی‌دارد و ...

فیلم سینمایی "حرفه خانوادگی" به کارگردانی سیدنی لومت جمعه چهارم اردیبهشت ساعت 23 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم کمدی بر مبنای رمانی از وینسنت پاتریک ساخته شده و شان کانری، داستین هافمن، متیو برودریک و رزانا دیسوتو بازیگران آن هستند.

"حرفه خانوادگی" تولید سال 1989 آمریکا و مدت زمان آن 110 دقیقه است. داستان این فیلم درباره خانواده‌ای ست که همیشه مشغول کارهای خلاف و دزدی‌های کوچک بوده است. تا اینکه یک روز نوه خانواده به پدر و پدربزرگ خود پیشنهاد یک دزدی می‌دهد و ...

سیدنی لومت کارگردان "حرفه خانوادگی" برای فیلم‌های "بعد از ظهر سگی"، "شبکه" و "حکم دادگاه" نامزد اسکار کارگردانی و برای "شاهزاده شهر" نامزد اسکار فیلمنامه شد. او سال 2005 اسکار یک عمر دستاورد را گرفت. "سرپیکو"، "قطار سریع‌السیر شرق"، "قلم" و "پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای" دیگر فیلم‌های این فیلمساز 86 ساله است.
فیلم سینمایی "همزاد" ساخته کیوشی کوروساوا جمعه چهارم اردیبهشت ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم تریلر تولید سال 2003 ژاپن و مدت زمان آن 107 دقیقه است.

کوجی یاکوشو، هیرومی ناگاساکو، یوسوکه سانتاماریا و ماساهیرو تودا بازیگران فیلم "همزاد" هستند. داستان درباره مردی به نام هایاساکی مخترع یک روبات است، اما کار او خوب پیش نمی‌رود و هایاساکی در آستانه اخراج از شرکت قرار می‌گیرد، اما همزاد او از راه می‌رسد و ...

کیوشی کوروساوا متولد سال 1955 است و نسبتی با آکی‌را کوروساوا فیلمساز معروف ژاپنی ندارد. بیشتر شهرت او به خاطر فعالیت در حوزه فیلم‌های ترسناک است. از دیگر فیلم‌های کوروساوا می‌توان به "مرحم"، "چشم عنکبوت"، "کاریزما"، "آینده روشن" و "عقوبت" اشاره کرد. این فیلمساز ژاپنی درام تحسین‌شده "سونات توکیو" را روی پرده سینماها داشت.

فیلم سینمایی "اسب رویایی" به کارگردانی جان گاتینز جمعه چهارم اردیبشت ساعت 14:20 روی آنتن شبکه تهران می‌رود. داکوتا فانینگ، کرت راسل، کریس کریستوفرسن، الیزابت شو و دیوید مورس بازیگران این فیلم 102 دقیقه‌ای تولید سال 2005 آمریکا هستند.

"اسب رویایی" با نام اصلی "رویایی: با الهام از یک داستان واقعی" داستان کیل کرین دختری کوچک است که از یک اسب مسابقه که پای شکسته مراقبت می‌کند و ...

Sara
25-04-2009, 21:42
دوستان عزیز سلام
این تاپیک به " اعلام برنامه و بجث و تبادل نظر پیرامون برنامه های تلویزیونی و رادیویی سیما " تغییر نام داد . از این به بعد علاوه بر اعلام زمان پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی سیما به بحث در مورد برنامه ها هم می پردازیم البته این نکته رو مد نظر داشته باشیم که این تاپیک برای برنامه هایی هست که تاپیک مجزا ندارند .

ممنون:11:

isbn84
27-04-2009, 14:10
سلام
در مورد تاخیر در پخش فرار از زندان و بعد هاوس ، نمی دونم شاید شایعه باشه، یکی از دوستان که با سیما کار میکنه میگه تو شبکه مقاومت هایی هست برای پخش سریال های امریکایی درجه A ،یکی به خاطر بالا بردن سطح سلیقه مخاطب و یکی به خاطر از بین رفتن پورسانتایی که برای خرید سریال های کره ای عاملای خرید دریافت میکنن ، کلا با اومدن این سریالها دیگه کسی کره ای و ژاپنی نگاه نمی کنه.. با توجه به اینکه سریالهای امریکایی خیلی ارزون ترم تموم میشه(که البته من خودم شک دارم اینا اصلا پولی برای سریال و فیلم های امریکایی پرداخت می کنند).


ولی مدیر تامین برنامه سیما که هر وقت صحبت میکنه میگه داریم مثلا با فاکس رایزنی می کنیم برای خرید فلان سریال که با توجه به تحریم کمی مشکل داریم.(یکی نیست بگه این همه فیلم رو دارید بدون صدا و موزیک اصلی خود فیلم پخش میکنید ، یعنی دارید پول میدید. اگر دقت کنید تمام فیلم هایی که نشون میدن موزیک متنش یا موزیک ارباب حلقه اس، یا گلادیاتور یا ماتریکس ،( اگر ساند ترک این فیلمها رو گوش کرده باشید.)..یا در بسته میشه صداش نمیاد.تصادف میشه صداش دو دقیقه دیگه میاد.حالا از سانسورهای عجیب و غریبشون بگذریم.
خلاصه بعضی موقع ها فکر می کنم اگر مثل سی سال پیش یک عکس گل نشون بدن رو صفحه با یه صدای سوت خیلی بهتره.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

franch
29-04-2009, 15:48
آخـر هفـتـه بـا تـلـویـزیـون






درروزهای پایانی هفته ، پنجشنبه و جمعه 10 و 11 اردیبهشت فیلم های سینمایی و تلویزیونی « دریل بیت تیلور»، « ماه در سایه »، « آخرین قطار زرهی» ، « صدای زندگی» ، « سونامی » ، « گمشده»، « مردی درون آتش» ، « صدگام»، « نُه ملکه» ،« کوه سرخ غرب» و « قصیده شهر بارانی» ازشبکه هــای سیـمـا ( یک ، دو، سه، چهــار و تهــران ) پخش می شـود.




شـبـکـه یــک

« دریل بیت تیلور» پنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 22
فیلم سینمایی « دریل بیت تیلور» به کارگردانی استیون بریل پنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 22 ازبرنامه " سینما یک " ، شبکه یک سیما پخش می شــود .
درخلاصه داستان فیلم آمــده : سه پسر نوجوان که به تازگی وارد دبیرستان شده اند، ازسوی چند تن ازپسرهای شرورسال بالایی ، مورد آزار واذیت و تمسخرقرارمی گیرند و چون قدرت مقابله با آنان را ندارند به فکر چاره ای می افتند. آنها تصمیم می گیرند محافظ برای خود استخدام کنند تا آنان راحمایت نماید. آنهایک آگهی دراینترنت داده ومنتظرفردمناسب می شوند.
فیلم سینمایی « دریــل بـیـت تـیـلــور» محصول سال 2008 آمریکا است .


« مــاه درسـایــه » جمعه ساعت 16
فیلم تلویزیونی « مــاه درسـایــه » به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی شهرام میلانی معتمد عصر روزجمعه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمــده : کورش خالدی دانشجوی ارشد رشته فیزیک به اصرارنامزدش کیانا قصد مهاجرت به خارج ازکشور را دارد ، به طوراتفاقی متوجه نکته ای درتاریخ علوم می شود. او پی می برد که چیزی شبیه تلسکوپ قرن ها قـبـل از گـالیله بوسیله مسلمانان اختراع و استفاده می شــده است .
امین زندگانی،سعید نیک پور، سیامک احصابی و پرینازایزدیاردرفیلم تلویزیونی « مــاه درسـایــه » از تولیدات سال 87 گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بازی کرده اند .



شـبـکـه دو

« آخرین قطار زرهی » پنجشنبه شب ساعت 30/23
پنجشنبه شب ساعت 30/23 فیلم سینمایی « آخرین قطار زرهی » به کارگردانی زینووی روزمن ازشبکه دو سیما پخش می شــود .
دراین فیلم با بازی آنـدری پانـیـن و آنــدری سوکـولــوی می بینیم : هرمان یک افسرزیرک آلمانی است که با پوشش افسران روس درمیان آنها تردد می کند و به عنوان ستون پنجم ، عملیات های آلمان ها را درخاک روسیه هدایت می نماید. پل استراتژیکی که هم روس ها و هم آلمان برای ادامه نبرد به آن نیازمندند دراختیارروس ها قرار دارد. با نقشه هرمان پل به دست نیروهای آلمانی می¬افتد و تعداد زیادی ازنیروهای روسی که درمنطقه ای جنگلی پراکنده اند، درمحاصره گرفتارمی شوند.
فیلم سینمایی « آخرین قطارزرهی » محصول کشورروسیه، درسال 2006 به تهیه کنندگی سرگی دنیلوان ساخته شده است .


« صدای زندگی » جمعه 11 اردیبهشت، ساعت 30/17
شبکه دو سیما برای روزجمعه 11 اردیبهشت، ساعت 30/17 فیلم سینمایی « صدای زندگی » به کارگردانی و تهیه کنندگی عبداله باکیده را برای پخش درنظر گرفته است .
داستان فیلم تلویزیویی « صدای زندگی » ازاین قراراست که: نادر شکوری ( ابولفضل پور عرب ) مالک یک کارخانه تشتک سازی می باشد که در حال سفر به اروپا برای عقد قرارداد با یک شرکت خارجی برای خرید دستگاهای جدید می باشد. منصور رستمی شریک نادر که انسانی نااهل است برعکس نادر علاقه ای به ادامه کار و وجود کارخانه نشان نمی دهد وسعی در تعطیل نمودن کارخانه وفروش آن دارد اما نادربخاطروصیت پدرش در مقابل این خواسته واکنش نشان می دهد.
ابولفضل پور عرب ، عنایت اله بخشی ، مهدی امینی خواه و پرستوصالحی درفیلم تلویزیویی « صدای زندگی » به ایفای نقش پرداختند.



شـبـکـه ســـه

« سونامی » پنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 15/20
فیلم سینمایی « سونامی » به کارگردانی وین فراید اولنسر ، محصول سال 2005 آلمان پنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 15/20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم با بازی کریستین کیلینگ و دان وان هاسن می بینیم : یک گروه تحقیقاتی که به دنبال کشف سوختنی جایگزین هستند با ایجاد انفجاردرکف دریا سعی دربدست آوردن سوخت های فسیلی برای آینده هستند، ولی سرپرست تیم برای زودتر به نتیجه رسیدن انفجاری عظیم ایجاد می کند که به سونامی بزرگی منتهی می شود .


« گــمــشــده » جمعه ساعت 10
فیلم سینمایی « گــمــشــده » صبح جمعه ساعت 10 به کارگردانی جــورج الــوسر ازشبکـه سه سیما پخش می شود .
دراین فیلم خواهید دیــد : یک مرد روانی به نام بارنی نامزد مردی به جف را که دیان نام دارد در یک پمپ بنزین می دزدد. جف 3 سال به دنبال او می گردد. دراین میان زنی به نام ریتا هم به او کمک می کند. علیرغم عدم موفقیت جستجو،اودست ازتلاش برنمی دارد. دلیل اوعلاوه برعشق و علاقه به دیان کنجکاوی برای حل معما نیزهست. سرانجام جف با بارنی روبرو می شود او که دیان را به قتل رسانده به جف می گوید اگر پای پلیس به میان نیاید به او خواهد گفت بر سر دیان چه آمــده است .
کیفر ساترلند ،نانسی تراویس وساندرا بولاک درفیلم سینمایی « گمـشــده» محصول سال 1993 آمریکا به ایفای نقش پرداختند .


« مردی درون آتش » جمعه 11 اردیبهشت ساعت 23
فیلم سینمایی « مردی درون آتش » به کارگردانی تونی اسکات جمعه 11 اردیبهشت ساعت 23 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم خواهید دید : افرادزیادی بوسیله یک باند آدم ربا دزدیده می شوند ودر عوض باجی که از خانواده آنها گرفته می شود به خانه برمی گردد. در این حین جان کریسی که یک مامور محافظ شخصی بوده ، مدتی است به عنوان محافظ شخصی به استخدام خانواده ای در آمده ومسئولیت محافظت از دختر بچه ای را به عهده می گیرد که دزدیده می شود.
دنزل واشنگتن ، کریستوفر والکن و گلن کارلو کلاریننی درفیلم سینمایی« مردی درون آتش » محصول سال 2004 آمریکا به ایفای نقش کرده اند .



شـبـکـه چــهـار

« صد گــام» پنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 40/15
فیلم سینمایی « صد گــام» به کارگردانی مارکو تولیو جوردانا پنجشنبه 10 اردیبهشت ساعت 40/15 از برنامه « سینما 4» ، شبکــه چهـار سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : پینیو ایمپاستویک یک جوان پر شور و دارای گرایش افراطی چپ دراواخرسن هفده سالگی خود که تقریباً هیچ کس جرات ندارد درباره مافیا و جنایات آنها و سیاستمداری که مورد توجه و حمایت مافیا هستند صحبت کند، با استفاده ازیک ایستگاه رادیویی محلی کوچک موسوم به پاروی آهنین دائماً ازجنایات بادالامنتی ازسران-مافیا افشاگری کرده و خود را با آنها درگیر می کند .
لوئیجی اوکاسیو ، لوئیجی ماریا بوروفو و سوسیا ساردو درفیلم سینمایی « صد گــام» محصول سال 2000 کشورایتالیــا بازی کرده اند .


« نُــه مـلـکــه » جمعه 11 اردیبهشت ساعت 30/20
فیلم سینمایی « نُــه مـلـکــه » به کارگردانی فابیان بیلینسکی جمعه 11 اردیبهشت ساعت 30/20 از برنامه " سینما 4 " ، شبکه چهار سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمــده :خوآن، درحالی که تلاش دارد ازفروشنده یک مغازه کلاهبرداری کند، لو می رود اما مردی بنام مارکوس به دروغ خود را پلیس معرفی می کند و او را نجات می دهد. مارکوس خودش هم کلاهبردار است و از خوآن می خواهد که با او همکاری کند. خوآن هم که مجبور است برای آزادی پدرش از زندان پول جور کند با تردید قبول می کند. آنها به کمک هم چند کلاهبرداری کوچک انجام می دهند تا اینکه پیرمردی به نام سندلر از طریق خواهر مارکوس، والریا به او پیشنهاد یک کار می دهد.
گاستون پائولز و ریکاردو دارین درفیلم سینمایی « نُـه¬مـلـکـه » محصول سال 2000 آرژانتین بازی کرده اند .




شـبـکـه تــهــران

« کـوه سـرخ غــرب » جمعه 11 اردیبهشت
فیلم سینمایی « کـوه سـرخ غــرب » به کارگردانی جان دال 40دقیقه روزجمعه 11 اردیبهشت در قالب برنامه " سینما 5 " ازشبکه تهران پخش می شود.
دراین فیلم خواهید دید : مایکل ویلیامز بیکار و به دنبال کاری است، اما درآخریــن تقاضا برای کارگری در موسسه استخراج نفت موفق نیست و اتفاقی او را به شهری به نام رد راک وست می کشاند که در رستوران این شهر، صاحب رستوران، وین براون، وایکل را با یک آدم کش حرفه ای به نام لابل اشتباه می گیرد و به او ماموریت کشتن همسر سابقش سوزان را در ازای پول می دهد. مایکل به ناچار نقش لایل را به دروغ می پذیرد، پول را می گیرد و برای کشتن زن می رود اما نمی تواند سوزان را بکشد .
نیکلاس کیج ، جی . تی . والش، لارافلین بویل و دنیس هوپردرفیلم سینمایی « کـوه سـرخ غــرب » محصول سال 1992 آمریکا در ژانر حادثه ای ، درام و هیجانی بازی کرده انــد .


« قصیده شب بارانی » جمعه ساعت 20/14
عصر روز جمعه ساعت 20/14 فیلم تلویزیونی « قصیده شب بارانی » ازشبکه تهران پخش می شود.
داستان فیلم تلویزیونی « قصیده شب بارانی » به کارگردانی علیرضا سبزواری و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان درمورد یک روز از زندگی پرستاری بیوه به نام وثوق است که در سال 67 و دراوج جنگ و موشک باران در بیمارستان مشغول به کاراست و تمام وقت خود را صرف بیماران می کند. تلفیق مسائل و مشکلات خانوادگی اش با مشکلات محل کار، اتفاقات جدیدی را پیش روی قرار می دهد.
محمود پاک نیت ، شیرین بینا، نگین صدق گویا، پویا امینی، مهدی فقیه، محمد عمرانی ،مهرداد ضیایی ، حدیث میرامینی و آزیتا لاچینی درفیلم تلویزیونی « قصیده شب بارانی » از تولیدات سال 87 گروه فیلم و سریال شبکه تهران در ژانــر درام به ایفای نقش پرداختند .

دل تنگم
07-05-2009, 03:32
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

روزهاي پاياني هفته‌ي جاري نيز با پخش حجم بالايي از تله فيلم‌هاي ايراني همراه است به نحوي كه از ميان 9 فيلمي كه براي پخش در روزهاي پنجشنبه و جمعه انتخاب شده‌اند، 4 فيلم تلويزيوني و ايراني هستند و موضوعاتي خانوادگي را دنبال مي‌كنند. هم چنین 5 فيلم سينمايي هم از تلويزيون پخش مي‌شود كه قابل تامل‌ترين فيلم‌ها، «صخره سرخ» به كارگرداني «جان وو»، «همزاد» ساخته کيوشي کوروساوا و «وندي عزيز» به كارگرداني توماس وينتربرگ هستند.


**شبکه یک**

«وندي عزيز» پنجشنبه (17 ارديبهشت ماه) از شبكه اول سيما پخش مي‌شود.

اين فيلم محصول انگليس، آلمان، دانمارك و فرانسه است و توسط توماس وينتربرگ كارگرداني شده‌است. اين فيلم از جشنواره‌ي بين‌المللي فيلم مسكو عنوان دومين كارگردان برتر را دريافت كرده‌است. داستان فيلم در دهكده‌ي استرلوپ آمريكا مي‌گذرد؛ ديك جواني 18 ساله و وصله ناجور اجتماع كه بعد از مرگ پدرش در معدن، به تنهايي خو گرفته است، يك روز تصادفاً هنگام خريد هديه‌اي براي جشن تولد دوستش، تپانچه كوچكي در يك مغازه خرت و پرت فروشي پيدا مي‌كند و آن را وندي مي‌نامد. ديك كه جواني آرام و صلح طلب است، به زودي اسير جذابيت‌هاي اسلحه مي‌شود. او با همكاري استيو دوست تازه‌اش باشگاهي به نام «بامرام‌ها» به راه مي‌اندازد و جوانان عاصي دهكده را در آنجا جمع مي‌كند.



تله فيلم «خانه ساحلي» جمعه به روي آنتن مي‌رود.

فيلم درباره‌ي پيرمرد متمولي به نام چايچي است كه در شمال كشور مزارع بزرگ چاي و كارخانه‌اي مهم دارد. پزشكان بيماري او را صعب‌العلاج تشخيص داده‌اند، اما پزشك خانوادگي‌شان اين موضوع را از وي پنهان كرده تا چايچي باقيمانده عمرش را در آرامش بگذراند. رابطه‌ي چايچي با فرزندانش، علي‌الخصوص پسر كوچكتر، رابطه‌اي پر از سوء تفاهم است. صادق كرميار كارگرداني اين فيلم را برعهده دارد و داود رشيدي و فقيه سلطاني بازيگران فيلم هستند.


تله فيلم «ستاره من» به کارگرداني حسين سهيلي زاده.

«ستاره من» روايت زندگي دختر بچه‌اي 9 ساله به نام «ستاره» است که والدينش از يکديگر جدا شده‌اند و او با مادر خود زندگي مي‌کند؛ ولي به علت بيماري مادرش مجبور مي‌شود مدتي با پدرش زندگي کند. کيهان ملکي، مرجان محتشم، سولماز غني و آرميتا مرادي در تله فيلم «ستاره من» بازي کرده‌اند. تله فيلم «ستاره من» ساعت 18 و 30 دقيقه روز جمعه روي آنتن خواهد رفت.





**شبکه دو**



«عقب نشيني»

«عقب نشيني» به کارگرداني ژيائوکانگ فنگ محصول سال 2007 کشورهاي چين و هنگ کنگ است كه از شبکه دو پخش خواهد شد. داستان فيلم سينمايي «عقب نشيني» درباره فردي به نام «ووليدي» است که گروهان نهم از لشگر دوم ارتش آزادي بخش چين را رهبري مي‌کند. او به همراه گروهانش در جنگ‌هاي داخلي چين عليه ناسيوناليست‌ها که از طرف قدرت‌هاي خارجي حمايت مي‌شوند، مي جنگند و پس از مقاومتي جانانه همه افراد «ووليدي» کشته مي‌شوند. وي پس از مدتي در جنگ عليه کره شرکت مي‌کند ودراثر ترکش مين، بينايي خود را از دست مي‌دهد. فيلم سينمايي «عقب نشيني» ساعت 23 و 30 دقيقه روز پنجشنبه پخش خواهد شد.




**شبکه سه**



تله فيلم ايراني «آبي گاهي آسمان» پنجشنبه ساعت 20 و 15 دقيقه از شبكه سه پخش مي‌شود.

اين فيلم به کارگرداني پرند زاهدي و با بازي نسرين مقانلو، مهدي سلوکي، عسل بديعي و نيما رئيسي درگيري فرزندان براي تقسيم ارث و ميراث را به تصوير مي‌كشد. در اين بين خانمي با فرزندش، که با خود وصيت نامه‌اي دارد، وارد مي‌شود. معلوم مي شود خانم تازه وارد، همسر آن مرحوم بوده‌است که در وصيت‌نامه، باغ انار شمال را به نام اين خانم کرده‌است.


«سونامي» محصول سال 2005 آلمان جمعه ساعت 11 از شبکه سه تكرار مي شود.

اين فيلم به کارگرداني وين فرايد اولنسر و با بازي بازيگراني چون کريستين کيلينک، دان وان هاسن و چارلي رين در ژانر دلهره و اكشن قرار مي‌گيرد.


«صخره سرخ» محصول سال 2008 جمعه ساعت 23 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

کارگردان اين فيلم تاريخي و اكشن جان وو است و فنگي ژانگ، تاکشي کانه شير، وي ژائو و جو هو در آن بازي كرده‌اند. داستان فيلم به اوايل قرن سوم ميلادي و اواخر دوره سلسله هان برمي‌گردد؛ در اين دوره صدر اعظم سائو سائو، امپرطور را ترغيب مي‌کند به سرزمين‌هاي «وو» و «زو» حمله کند. سان کوان حاکم وو به همراه ليو باي ، حاکم زو دست به مقاومت مي‌زنند که در ابتدا بي‌نتيجه است. جان وو كارگردان اين فيلم «صخره سرخ» تا به حال 9 عنوان جايزه را از جشنواره‌هاي مختلف و معتبر دريافت كرده‌است. فيلم صخره سرخ او تاكنون تنها در كشورهاي آسيايي از جمله چين، ژاپن، اندونزي و تايوان به نمايش درآمده‌است.




**شبکه چهار**



«همزاد» جمعه (18 ارديبهشت ماه) ساعت 20 و 30 دقيقه در قالب برنامه «سينما چهار» پخش مي‌شود.

این فیلم در سال 2003 در سينماي ژاپن ساخته شده‌است. «همزاد» در مدت زمان 107 دقيقه، در ژانر كمدي و دلهره‌ قرار مي‌گيرد.کوجي ياکوشو، هيرومي ناگاساکو، يوسوکه سانتاماريا و ماساهيرو تودا بازيگران فيلم «همزاد» هستند كه در جشنواره‌ي فيلمهاي حرفه‌اي ژاپن عنوان برترين كارگردان را دريافت كرده‌است. اين فيلم همچنين در جشنواره‌ي ماينيچي عنوان برترين بازيگر نقش مكمل را دريافت كرده‌است. داستان فيلم درباره مردي به نام هاياساکي است كه مخترع يک روبات است؛ اما کار او خوب پيش نمي‌رود و هاياساکي در آستانه اخراج از شرکت قرار مي‌گيرد؛ اما همزاد او از راه مي‌رسد.




**شبکه پنج**



تله فيلم «مادر» جمعه (18 ارديبهشت) ساعت 14 و 20 دقيقه از شبكه تهران پخش مي‌شود.

اين فيلم به کارگرداني محسن ربيعي و بازي ثريا قاسمي، حديث فولادوند، فخرالدين صديق شريف و بهزاد رحيم خاني، درباره‌ي زن افليج افسرده وميانسالي است که بيماري لاعلاجي دارد؛ اين بيماري روي روحيه وي اثر بسيار بدي گذاشته واورا بسيار تند خو كرده‌است؛ به نحوي كه هر پرستاري که براي نگهداري او مي‌آيد دوام نمي آورد وخيلي زود اورا ترک مي‌کند؛ تا اينكه دختر جواني به نام الهه را براي پرستاري مي‌فرستند كه بسيار به او محبت‌ مي‌کند.

franch
13-05-2009, 15:20
11 فـیـلم سیـنمـایـی و تلـویـزیونـی در تعـطیـلات آخـر هفـته از شبکه هـای سیـمـا روی آنـتـن میرود




فیلم های سینمایی و تلویزیونی « سرت را بدزد رفیق» ، « راز مهتاب » ، « گربه 9 دُم» ، « گمشده» ، « طوفان تاریک» ، « آبی گاهی آسمان » ،« مظنونین »،« همزاد» ،« هیچی » ، « پروتکل جدید » و « سکو » پنجشنبه و جمعه 24 و 25 اردیبهشت ازشبکه های یک ، دو ، سه ، چهار و تهران پخش می شود .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش روابط عمومی سیما:


« هـمــزاد » پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 15:40 از شبکه چهـارسیما

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فيلم سينمايي همزاد به کارگردانی و نویسندگی کیوشی کوروساوا پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 40/15 از برنامه " سینما 4 " شبکه چهـارسیما پخش می شود.
در این فیلم با بازی کوجی یاکوشو، هیرومی ناگاساکوویوسوکی سان تامری خواهید دیـد: میشیو هایاساکی دریک کارگاه بر روی ساخت بدن مصنوعی یک ربات درحال بررسی و آزمایش است. ازطرف مدیرشرکت جهت تکمیل این طرح ، پیشنهاد ارتقاء شغلی به وی داده می شود. درحالیکه هایاساکی دررابطه با کارخود موفقیت چشمگیری بدست نمی آورد. ناگهان با چهره ی دیگری از خود به نام هایاساکی سان مواجه شده او در واقع نمایانگر روحیه منفی، ویرانگر و فریبکار او است که تمام وسایل کارگاه را بهم میریزد و حتی صندلی رباتیک او را دستکاری کرده، به او آسیب می زند. هایاساکی به دنبال این حوادث از شرکت اخراج شده در وضعیتی نا امیـد به کمک دوستش دوباره به سراغ ربات می رود.
فیلم سینمایی « هـمــزاد » محصول سال 2003 ژاپن در ژانر کمدی و جنایی ساخته شده است.

***************************

« طوفان تاریک» پنجشنبه شب ساعت 20:30از شبكه سه سيما

فیلم سینمایی طوفان تاريك به کارگردانی جیسون بورک ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمــده: دکترسور مک کری به همراه دو تن از زیردستانش دنیل گری و اندی مشغول تحقیق روی ماهواره ای هستند که می تواند ذرات معلق درفضا به نام ماده تاریک را به صورت اسلحه ای خطرناک دربیاورد. فردی به نام ژنرال کیلنتون فرماندهی گروه را برعهده دارد.آزمایشات با موفقیت انجام می شوند ولی دکترمک کری به خاطرطمع پول حاضر می شود که این سلاح را با یک گروه قدرت طلب داخلی معامله کند که دچارمشکلی می شود .
استیـفـن بالـدویـن ، راب لابـل و گاردنرمــیـلردرفیلم سینمایی « طوفان تاریک » محصول سال 2006 کانادا بازی کرده اند .

***************************

« سرت را بدزد رفیق » پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 22 شبکه اول سیما

فیلم سینمایی سرت را بدزد رفیق به کارگردانی سرجیو لئونه از ز برنامه " سینما یک " از شبكه يك سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فیلم با بازی جیمس کوبورن آمده: مردی که تمام زندگی اش را صرف سرقت کرده ، در صدد است تا به بانک بزرگی در"مصادره" یکی ازشهرهای مکزیک دستبرد بزند. با یک متخصص انفجارآشنا می شود. او با کمک متخصص انفجاردرهای بانک را می گشاید اما در کمال تعجب درمی یابد که هیچ پولی در آنجا نگهداری نمی شود و ازبانک برای زندگی کردن مردم ستمدیده استفاده می شــود .
فیلم سینمایی « سرت را بـدزد رفیـق » محصول سال 1971کشور ایتالیا می باشد .

**************************

« گربه 9 دُم » پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 23:30 از شبکه دو سیما

گربه 9 دُم به کارگردانی داریو آرجـنـتو پنجشنبه 24 اردیبهشت ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمــده: در یک موسسه تحقیقاتی ژنتیک نگهبانی به قتل رسیده و سرقتی اتفاق می افتد. پلیس و خبرنگاران به دنبال کشف معمای این حوادث هستند. درنزدیکی این موسسه خبرنگار بازنشسته ی نابینایی به همراه برادرزاده خود که دخترکوچکی است زندگی می کند. او به صورت اتفاقی با خبرنگاری به اسم جوردانو که پی گیر این حوادث است آشنا می شود. درپی این سرقت دکترکالابریسی یکی ازمحققان این انیستیتو به صورت دلخراشی به قتل می رسد.
کارل مالدن و جیمـزفرانکسیوس درفیلم سینمایی « گربه 9 دُم » محصول مشترک کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان درسال 1971 به ایفای نقش پرداختند .

***************************

« پروتکل جدید » 40 دقیقه بامداد جمعه 25 ارديبهشت از شـبـکـه تـهـران سيما

فیلم سینمایی پروتکل جدید به کارگردانی توماس وینسنت 40 دقیقه بامداد روز جمعه ازشبکه تهران سیما پخش می شود.
داستان فیلم ازاین قراراست که به رائول کرانت که مدتی است ازهمسرخود جدا شده است، خبرداده می شود که پسرش حین رانندگی ازدره ای سقوط کرده و کشته شده است. حین برگزاری مراسم تدفین زنی به نام دیان دلتی به کرافت می گوید که کشته شدن پسرش ناشی از یک تصادف یا خودکشی نبوده، بلکه دست یک شرکت داروسازی چند ملیتی درکاراست، که رائول را کشـتـه انــد.
ماری خوزه کروز، کلاویس کورنیلاک ، کارول ریچارت و دومنیک ریموند درفیلم سینمایی « پروتکل جدید » محصول سال 2008 فرانسه در ژانر معمایی و درام بازی کرده اند.

***************************

«آبی گاهی آسمان » جمعه 25 ارديبهشت ساعت 10 صبح از شبكه سه سيما

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فيلم تلويزيوني آبی گاهی آسمان به کارگردانی و تهیه کنندگی پرند زاهدی صبح جمعه ساعت 10 صبح ازشبکه سه سیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیـلم آمــده: کامیاب پس ازسالها برای خاکسپاری پدرش به ایران می آید. درمقابل باغ به ارث رسیده به او، مادریک شهید زندگی می کند که خاطراتی ازدوران کودکی کامیاب درآن است. بر سرارث و همچنین باغ مادرشهید اتفاقاتی بروز می کند .
نسرین مقانلو ، سیروس ابراهیم زاده، مهدی سلوکی،مهوش افشارپناه، شیوا خسرومهر و نیایش ترک زاده در فیلم تلویزیونی «آبی گاهی آسمان» ازتولیدات سال 87 مرکزسیما فیلم ، به ایفای نقش پرداختند .

***************************

« سکــو» جمعه 25 ارديبهشت ساعت14:20 از شبکه تهران سيما

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فیلم تلویزیونی سکــو به کارگردانی آرش قادری و تهیه کنندگی محمد مرادزاده فرد روز جمعه 25 ارديبهشت ساعت 14:20 از شبكه تهران سيما پخش مي شود .
درخلاصه داستان فیلم آمــده : مینا شمس مهندس زبده و جوانیست که مسئول طراحی پروژه سازه های سکوهای نفتی است. او درشرکت مهندس مولایی کار می کند و پروژه آنها در مناقصه برنده می شود و همان روز به خانم شمس توسط یک شرکت خارجی پیشنهاد رشوه کلانی می شود تا اینکه او کاری کند آنها درمناقصه برنده نشوند، ولی او قبول نمی کند و درست بعد ازاین قضیه خبر نقص پروژه به آنها می رسد و شرکت اجرایی آن دچارمشکل شده و قصد دارد که قراردادش را با شرکت آنها لغو کند و دراین صورت شرکت ورشکسته خواهد شد و این درست همان چیزی است که شرکت های خارجی می خواستند .
زیبا بروفه ، تیرداد کیانی، ناصرممدوح ، بهمن دان، میرطاهر مظلومی، صدیقه کیانفــرو سیروس کهوری نژاد در فیلم تلویزیونی « سکــو» ازتولیدات سال 87 گروه فیلم و سریال شبکه تهران در ژانر درام ، ایفای نقش کردند.

***************************

« رازمهتاب » جمعه 25 ارديبهشت ساعت 16 از شبكه يك سيما

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فیلم تلویزیونی راز مهتاب به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی عصر روز جمعه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
داستان فیلم درباره جوانی است که به امید پیشرفت و موفقیت بیشتر راهی فرانسه می شود. اما پس ازمدتی سرخورده و بیماراز یک عشق نافرجام به ایران بازمی گردد. درایران پس ازبهبودی با پدربزرگ خود بیشتر آشنا می شود.پدربزرگ رازی را درباره روستای کویری زادگاه خود برملا می کند، که اگرخانه قدیمی او ساخته شود سایه¬های مهتاب جای گنجی را به او نشان خواهند داد.
الهام حمیدی،بابک حمیدیان ، سارا سلمان و پرویز شاهین خو درفیلم تلویزیونی « رازمهتاب » به ایفای نقش پرداختند .

***************************

« گـمـشـده» جمعه 25 اردیبهشت ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فیلم سینمایی گـمـشـده به کارگردانی و تهیه کنندگی کلینت ایست وود جمعه 25 اردیبهشت ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
دراین فیلم با بازی آنجلینا جولی ، گتلین گرفیث و میکائیل گان می بینیم : در سال 1928 کریستین کالینز که در یک مرکز تلفن کارمی کند، مجبور می شود برای رفتن به سرکار، پسر9 ساله اش والتر را در خانه تنها بگذارد. اما زمانی که بازمی گردد، والتر را در خانه نمی یابد. چند ماه بعد، پلیس به کریستین اطلاع می دهد فرزندش زنده در شهری دیگر یافت شده است. اما زمانی که کریستین برای تحویل گرفتن پسرش درمراسم برگزار شده توسط پلیس در ایستگاه راه آهن حاضر می شود، با بچه ای دیگرروبرو می شود.
فیلم سینمایی « گـمـشـده» محصول سال 2008 آمریکا است .

***************************

« هیچی » جمعه 25 اردیبهشت ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فیلم سینمایی هیچی در قالب برنامه "سینما 4" جمعه 25 اردیبهشت ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما پخش خواهد مي شود .
درخلاصه داستان فیلم آمــده : دیو و اندرو دو دوست کاملاً نا موفق درزندگی هستند.اندرو بیماری ترس ازبیرون دارد و هیچگاه ازخانه بیرون نمی آید.خانه او درمحاصره پل های عظیم و بزرگراه ها است.اما یک روزبراثریک اتفاق ازخانه بیرون می ماند و درخانه هم قفل می شود.او وحشت زده تلاش می کند به خانه وارد شود اما ناموفق است. تا اینکه دختربچه ای به او کمک می کند که وارد خانه شود، اما سپس اندرو، دختررا به سرعت ازخانه بیرون می کند. دختربچه نیز به تلافی برای او پاپوش می دوزد که اندرو قصد اذیت و آزار او را داشته است.
دیوید هولت ، اندرو میلر ، اندرو لاوری و ماری خوزه کروزدرفیلم سینمایی « هیچی » به کارگردانی وینچنزو ناتالی محصول سال 2003 کانادا به ایفای نقش پرداختند .

***************************

« مظنونین » جمعه 25 اردیبهشت ساعت 23 ازشبکه سه سیما

فیلم سینمایی مظنونین به کارگردانی پیتریتس جمعه 25 اردیبهشت ساعت 23 ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود .
دراین فیلم با بازی دنیس کواید ، پیتر یتس و لیام نیلسون می بینیم : قاضی لئول خودکشی کرده و تایپیست وی خانم الیزابت که در وزارت دادگستری کارمی کند به قتل می رسد. اندرسون همسایه کر و لال او متهم به قتل می شود. رایلی وکیل اندرسون به کمک ادی یکی از اعضای هیات منصفه می فهمد الیزابت درپرونده های1968 به اسنادی دست پیدا کرده بود که تقلب های میتو، قاضی دادگاه اندرسون و قاضی لئول را رسوا خواهد کرد .
فیلم سینمایی « مظنونین » به تهیه کنندگی دانیل ارشرکو محصول سال 1987 آمریکا است .

omid.k
01-06-2009, 01:18
سلام
ما تو زیرمجموعه ی تلویزیون زمان پخش برنامه ی کادیداها رو نداریم نه ؟
من پیدا نکردم

Sara
01-06-2009, 09:01
سلام
ما تو زیرمجموعه ی تلویزیون زمان پخش برنامه ی کاندیداها رو نداریم نه ؟
من پیدا نکردم


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Gam3r
23-06-2009, 08:57
سلام

ببخشید یه سوال دارم :
فیلم هایی که ساعت شش و چهل دقیقه بعد از ظهر از کانال 2 ( یا شایدم 3 ! ) پخش میشن ، تکرارشون ساعت چنده ؟

Sara
23-06-2009, 10:42
سلام

ببخشید یه سوال دارم :
فیلم هایی که ساعت شش و چهل دقیقه بعد از ظهر از کانال 2 ( یا شایدم 3 ! ) پخش میشن ، تکرارشون ساعت چنده ؟
توی جدول پخش برنامه ها تکرار نبود :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

gog2000
24-06-2009, 09:07
مجموعه تلويزيوني <بشارت منجي> به كارگرداني <نادر طالب‌زاده> از روز یکشنبه 31 خرداد 88 روي آنتن شبكه يك سيما رفت. اين مجموعه تلويزيوني روزهاي يكشنبه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.



اطلاعات کاملتر و نظر سنجی در مورد این سریال


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Mahiar0
24-06-2009, 17:55
این قسمت بعدی ارباب حلقه ها 2 قسمت دومش رو کی میده؟
دیشب داشت میداد زد ساعت 18:30 فکر کردم امروز میخواد بده اما الان داره یک فیلم دیگر میده
کی میده؟

omid.k
24-06-2009, 18:27
ساعت 8.30 نوشته بود فکر کنم .. نه 18.30 ... یعنی همون امشب 8.30

Haj_Amoo
24-06-2009, 18:41
ساعت 8.30 نوشته بود فکر کنم .. نه 18.30 ... یعنی همون امشب 8.30
توي جدول پخش شبكه دو نوشته بود 18:50. مي توني ببيني:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
در ضمن ساعت رو هميشه به صورت 24 ساعته مينويسه اينطور كه شما ميگي ميشه 8 و نيم صبح!
نكته جالبش اينه كه نوشته بخش اول از قسمت سومش رو ميخواد پخش كنه در حالي كه قسمت دومش رو نيمه كاره گذاشته!!

omid.k
24-06-2009, 20:49
در ضمن ساعت رو هميشه به صورت 24 ساعته مينويسه اينطور كه شما ميگي ميشه 8 و نيم صبح!
نكته جالبش اينه كه نوشته بخش اول از قسمت سومش رو ميخواد پخش كنه در حالي كه قسمت دومش رو نيمه كاره گذاشته!!
اون رو که مطمئنم دیشب نوشته بود 8.30
به هر حال الان نوشته بود 23.30 بخش دوم از قسمت دوم پخش خواهد شد
تلویزیون ایران و جدول پخشش رو زیاد جدی نگیرین

Mahiar0
24-06-2009, 22:18
اون رو که مطمئنم دیشب نوشته بود 8.30
به هر حال الان نوشته بود 23.30 بخش دوم از قسمت دوم پخش خواهد شد
تلویزیون ایران و جدول پخشش رو زیاد جدی نگیرین

دوباره قرار بود ساعت 21 بده که بازم جاش عوض شد قراره ساعت 23:30 بدهد

omid.k
25-06-2009, 01:08
جالب اینه که هیچی از قسمت سوم ننوشت ...
من یه همخونه ای دارم میخواد اینا رو ببینه ... منم دی وی دی هام دستم نیست اینجا ....
خدا از سر تقصیراتشون نگذره

mohsen_blid
25-06-2009, 11:13
3 اش رو کی نشون میدن بدبختا از یه برنامه ریزی هم عاجزند
احمق ها

Gam3r
25-06-2009, 14:32
این صدا و سیما داره چیکار میکنه ؟
به خدا مشکل داره !
مینویسه ساعت 6 پخش میشه ... 12 شب پخش میکنه !
قسمت سوم کی هست ؟

omid.k
25-06-2009, 16:35
هیچی که ننوشته بود ... احتمال داره اصلا نشون نده ..... معلوم نیست
یکی هم امروز میگفت به شوخی ... 18 تیر نشون میده قسمت 3 رو :-)

Mahiar0
25-06-2009, 21:18
3 اش رو کی نشون میدن بدبختا از یه برنامه ریزی هم عاجزند
احمق ها

از قسمت سوم بخش اول رو امروز ساعت 18:45 داد
بخش دومش رو فردا جمعه ساعت 21 میده

Gam3r
25-06-2009, 21:25
اینا چرا فیلم رو نسیه پخش میکنن ... ؟

این ارباب حلقه ها تکرار نداره ؟

اصلا شماره تلفن شبکه 3 سیما چیه ؟

omid.k
25-06-2009, 22:47
این ارباب حلقه ها تکرار نداره ؟

اصلا شماره تلفن شبکه 3 سیما چیه ؟
تکرار که نداره ....
شماره شبکه 3 رو میخوای چیکار ؟ شبکه 2 فیلم رو پخش میکنه

Gam3r
25-06-2009, 22:51
تکرار که نداره ....
شماره شبکه 3 رو میخوای چیکار ؟ شبکه 2 فیلم رو پخش میکنه

منظورم همون شبکه دو بود که زنگ بزنم بپرسم این چه وضعشه

ساعت 7 جومونگ میده ساعت 11 تکرار !

واقعا دیگه اینجوریشو ندیده بودیم خدایش ....

mory_fun
25-06-2009, 22:55
مشکل ما ایرانی ها همینه!!!!!
مثلاً یه مجری داره با مهمان حرف میزنه وسط هرفش میگن قط کن وقت تمومه بعدش میان آگهی پخش میکنن یا میان برنامه!!!

Haj_Amoo
25-06-2009, 23:02
نميدوني ضرغامي الان چقدر به ما خنديده!!
مگه اينا نمي دونستن برنامه دارن! اعلام كرد ساعت 21 . سر ساعت بيست و يك پروفسر مولانا آوردن برامون تحليل سياسي كنه! مگه ميشه اعلام كنن فيلم سينمايي ميخوان بزارن در حالي كه از قبل يكي رو برا گفت گو دعوت كردن!

omid-p30
26-06-2009, 14:26
یادش به خیر . بچگی ها مون یک مجری میومد شبکه یک یا دو اعلام برنامه میکرد. برنامه هام سر ساعت پخش میشد.

Sara
27-06-2009, 11:07
یادش به خیر . بچگی ها مون یک مجری میومد شبکه یک یا دو اعلام برنامه میکرد. برنامه هام سر ساعت پخش میشد.

هر وقتم برنامه کم میومد گل نشون میداد + موسیقی ! اون موقع تلویزیون و دنبال کردن برنامه هاش تنها تفریح خیلی از خونواده ها بود .

Mahdi/s
03-07-2009, 11:31
فیلم‌های عمق زمستان، آدم‌های کوکی، قاصدک، میمون‌های فضایی، هشت چهار، رنگ و ترنج، اخراجی‌ها،

بلوک 16، قلب جوهری و... در تعطیلات آخر هفته روی آنتن تلویزیون می‌رود.



فیلم سینمایی "عمق زمستان" پنجشنبه 11 تیرماه ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم را میکی

هیلب سال 2008 بر مبنای فیلمنامه خودش و گلن زولر ساخت. ژانر این فیلم اکشن و ماجراجویانه است و

نخستین بار اکتبر سال 2008 در آمریکا اکران شد.

در این فیلم اریک لایولی، کلان لوتس، مایکل مدسن، لوگ گاس و پیتن لیست بازی می‌کنند و داستان درباره تایلر

یک اسکی‌باز حرفه‌ای است که به دلیل سهل‌انگاری در یک مسابقه بین‌المللی از تیم اخراج می‌شود.

صمیمی‌ترین دوستش مارک از او می‌خواهد برای تهیه یک مستند ورزشی به ارتفاعات آلاسکا بروند...




فیلم تلویزیونی "آدم‌های کوکی" جمعه 12 تیرماه ساعت 16 روی آنتن شبکه یک می رود. این فیلم به کارگردانی

محمدرضا اعلامی و تهیه‌کنندگی محمدرضا ایزدی یکتا تهیه شده و محمود عزیزی، شیوا خنیاگر، فقیهه

سلطانی، مارال فرجاد، محمد عمرانی، پویا امینی، شهین تسلیمی، بهرام علیان و مهران احمدی بازی

می‌کنند.
داستان فیلم درباره زوجی است که با رمالی مراجعانشان را فریب می‌دهند و از آنها اخاذی می‌کنند. تا اینکه آنها

تصمیم می‌گیرند کلاهبرداری بزرگتری انجام دهند. عوامل "آدم‌های کوکی" عبارتند از فرشاد گلسفیدی مدیر

تصویربرداری، وحید سیفی مدیر تولید، سعید احمدی صدابردار، آرش اعلامی تدوینگر، غلامرضا جهانمهر طراح گریم و منصور وثوقی دستیار و برنامه‌ریز.




فیلم سینمایی "قاصدک" پنجشنبه 11 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه دو پخش می شود. این فیلم فرانسوی را

تامس گیلو سال 2007 در ژانر درام ساخت و نخستین بار 28 فوریه 2007 در بلژیک به نمایش درآمد. ژرار دپاردیو،

ناتالی بای، ماتیو آمارلیک و سامی سیگر در این فیلم 124 دقیقه‌ای بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان "قاصدک" آمده است: ژرژ و ژیزل زن و شوهری ساکن یکی از روستاهای فرانسه از داشتن

فرزند محروم هستند و به تنهایی زندگی می‌کنند. آنها گاهی سرپرستی برخی کودکان را به عهده می‌گیرند.

یکی از این بچه‌ها پسربچه‌ای مسلمان و الجزایری‌تبار به نام مسعود است.





فیلم سینمایی "مدرک اصلی" پنجشنبه 11 تیرماه ساعت 23:40 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول

سال 2008 روسیه است که مراد علی‌اف ساخته و سرگی مخوویکف و سرگی یوشکوویچ در آن بازی کردند.

داستان "مدرک اصلی" درباره دو دانشجوی دانشکده پلیس است که در یک ماموریت پلیسی دنبال چند تبهکار

می‌روند.





"میمون‌های فضایی" جمعه 12 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه دو پخش می‌شود. این انیمیشن محصول 2008

آمریکا را کرک دی‌‌میکو ساخته و اندی سامبرگ، استنلی توچی و جف دانیلز در آن حرف زده‌اند. داستان درباره نوه

اولین شامپانزه فضانورد است که سناتوری فرصت‌طلب او را به فضا می‌فرستد. "میمون‌های فضایی" با 37

میلیون دلار ساخته شد و 62 میلیون فروخت.



فیلم تلویزیونی "هشت چهار" جمعه 12 تیرماه ساعت 17:30 روی آنتن شبکه دو می رود. این فیلم به

تهیه‌کنندگی حسن شکری و کارگردانی علی بیابانی تهیه شده و در آن داریوش ارجمند، فرخ نعمتی، مهشید

افشارزاده، محمدرضا رهبری، سولماز آقمقانی، محمد ساربان، مهدیار مرواریدفروش و ماهان خورشیدی بازی

می‌کنند.
در داستان فیلم آمده است: علی می‌خواهد به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت یک مستند بسازد

و سارا نامزدش برپایی یک برنامه موسیقی را پیگیری می‌کند. عوامل "هشت چهار" عبارتند از سیدامیر حسینی

مجری طرح، امید شایانمهر نویسنده، شهره سیف‌اللهی دستیار کارگردان، علی محمدزاده مدیر نور و تصویر،

بابک نیازی صدابردار و محمدرضا قومی طراح گریم.

Mahdi/s
03-07-2009, 11:32
فیلم تلویزیونی "رنگ و ترنج" پنجشنبه 11 تیرماه ساعت 17 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم به

کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی بر مبنای فیلمنامه‌ای از علیرضا محمودی ساخته

شده و در آن اسعدیان در کنار بهاره رهنما، حسن پورشیرازی، مالک حدپور سراج، محمدرضا نوروزی و ... بازی

می‌کنند.


"رنگ و ترنج" داستان متین است که بعد از سال‌ها تلاش و عشق کارگاهی برای بافت فرش‌های نفیس ایرانی

راه انداخته است، اما در یک سانحه رانندگی به همراه تمام اعضای خانواده‌اش از بین می‌رود. وکیل متین

نقشه‌ای برای تصاحب اموال او طراحی می‌کند، اما ...


فیلم سینمایی "بدو بدو" محصول هندوستان پنجشنبه 11 تیرماه ساعت 20:45 از شبکه سه پخش می‌شود. این

فیلم را پریا دارشان به نویسندگی نرجا ورا سال 2006 به مدت 157 دقیقه ساخت. در "بدو بدو" اکشی کومار،

پارش راوال، لارا داتا و گو ویندا به ایفای نقش پرداختند. این فیلم نخستین بار 22 دسامبر 2006 در هندوستان به

نمایش درآمد.

در خلاصه داستان "بدو بدو" آمده است: یک گروه تئاتر با مدیریت چامپاک چاتورودی که نمایش‌هایی موفق در

هندوستان اجرا کرده دو مرد به نام های بونتی فارغ‌التحصیل رشته هنر و بابلا که سواد خواندن و نوشتن ندارد را

برای اجرای نقش‌های مثبت و منفی نمایش انتخاب می‌کند که این امر منجر به درگیری این دو نفر می‌شود.

فیلم سینمایی "اخراجی‌ها" جمعه 12 تیرماه ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود. در فیلم مسعود ده‌نمکی

بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، قاسم زارع، علیرضا اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی،

امین حیایی، نگار فروزنده و نیوشا ضیغمی بازی کرده‌اند و داستان درباره تجربه‌های یک گروه خلافکار در فضای

جبهه و جنگ است.


فیلم سینمایی "بلوک 16" محصول آمریکا جمعه 12 تیرماه ساعت 23 روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم را

ریچارد دانر سال 2006 بر مبنای فیلمنامه ریچارد ونک ساخت و در آن بروس ویلیس، موس دف، دیوید مرس و جنا

استرن بازی کردند. فیلم "بلوک 16" نخستین بار سوم مارس سال 2006 در ژانر اکشن، درام، جنایی و تریلر به

نمایش درآمد.


در خلاصه داستان فیلم "بلوک 16" آمده است: جک موزلی یک پلیس قدیمی و از کار افتاده ماموریت دارد متهمی

به نام بانکر را که قصد ارائه شهادت علیه خلافکاران دارد در 118 دقیقه با دادگاهی که 16 بلوک تا زندان فاصله دارد

برساند. در بین راه متوجه می‌شود که متهم قصد دارد علیه پلیس شهادت بدهد.



فیلم سینمایی "کارآگاه" ساخته بلا تار جمعه 12 تیرماه ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار

پخش می‌شود. این فیلم با نام اصلی "مردی از لندن" محصول مشترک 2007 آلمان، مجارستان و فرانسه است و

در آن میروسلاو کروبوت، تیلدا سوئینتن، ایجی ژیرتس، یانوش درژی و... در آن بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم 132 دقیقه‌ای سیاه و سفید آمده است: مالووین سوزنبان شیفت شب راه آهن

شاهد درگیری دو سارق بر سر تصاحب یک کیف است. یکی از آنها همراه کیف داخل کانال پرت و کشته

می‌شود... "کارآگاه" سال 2007 در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن برای کسب جایزه نخل طلا حضور داشت.




فیلم سینمایی "قلب جوهری" محصول آلمان، بریتانیا و آمریکا جمعه 12 تیرماه ساعت 14:20 از شبکه تهران

پخش می‌شود. این فیلم محصول 2008 آمریکا را یان سافتلی در ژانر ماجراجویانه، خانوادگی و فانتزی به مدت

106 دقیقه ساخته و برندان فریزر، سیه‌نا گیلوری، الیزا بنت و ریچارد استرنج در آن بازی کردند.

در خلاصه داستان فیلم "قلب جوهری" آمده است: یک صحاف کتاب که علاقه زیادی به خواندن کتاب دارد، یک روز

بر بالین دخترش مگی شروع به خواندن داستان شنل قرمزی برای خودش و دخترش می‌کند که ناگهان یک شنل

قرمز روی بند لباس بیرون خانه‌شان می‌افتد.

dirty_coat
11-07-2009, 10:16
از کجا ساعات پخش برنامه های کانال اموزش رو بگیرم؟

Sara
12-07-2009, 08:24
از کجا ساعات پخش برنامه های کانال اموزش رو بگیرم؟


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Gam3r
12-07-2009, 08:25
ساعت پخش برنامه کانال های یک ، دو ، سه رو از کجا میشه گرفت ؟

Sara
12-07-2009, 08:53
ساعت پخش برنامه کانال های یک ، دو ، سه رو از کجا میشه گرفت ؟

1:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

3:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

4:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Gam3r
12-07-2009, 09:07
اینا که همشون ارور میدن :

You tried to access the address
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید, which is currently unavailable. Please make sure that the Web address (URL) is correctly spelled and punctuated, then try reloading the page.

Sara
12-07-2009, 10:28
اینا که همشون ارور میدن :

You tried to access the address
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید, which is currently unavailable. Please make sure that the Web address (URL) is correctly spelled and punctuated, then try reloading the page.

دوباره امتحان کردم لینکهارو مشکلی نداره

dirty_coat
12-07-2009, 17:32
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
بابا این که خرابه

Gam3r
12-07-2009, 18:14
این آدرس ها همشون خرابه !!

mf.designing
12-07-2009, 18:21
دوستان برنامه ی ویژه واسه رمضان مشخص شده ؟ طنز 90 شبیه چی شد ؟

Gam3r
13-07-2009, 10:49
اینجا مدیر نداره به سوالم جواب بده ؟

پس مدیرا به چه دردی میخورن ؟

اگه کسی جواب نمیده تاپیک رو ببندین راحت باشین دیگه

دو روز میشه سوال کردم هنوز جواب ندادین

Sara
13-07-2009, 11:14
اینجا مدیر نداره به سوالم جواب بده ؟

پس مدیرا به چه دردی میخورن ؟

اگه کسی جواب نمیده تاپیک رو ببندین راحت باشین دیگه

دو روز میشه سوال کردم هنوز جواب ندادین

اولاً مودب باشین !
آدرس جدول پخش برنامه های شبکه ها سیما همین آدرسهاست . زمانیکه لینکها رو گذاشتم مشکلی نداشت . بهتره شما زحمت بکشین یه سرچ بسیار ساده توی توی گوگل بفرمایین .

Gam3r
13-07-2009, 11:25
فقط برای من خراب نیست که ، برای dirty_coat ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) هم که پستشو میبینی خرابه

خودت آدرس رو بده یه نفر چک کنه ، میبینی که خرابه

همه ی این آدرس هایی که گذاشتی خرابه بعد میگی سالمه !! خب یه چک کن دیگه

همشون خرابن

Sara
13-07-2009, 13:19
فقط برای من خراب نیست که ، برای dirty_coat ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) هم که پستشو میبینی خرابه

خودت آدرس رو بده یه نفر چک کنه ، میبینی که خرابه

همه ی این آدرس هایی که گذاشتی خرابه بعد میگی سالمه !! خب یه چک کن دیگه

همشون خرابن

عزیز من میگم اوکی حرف شما صحیح لینکها مشکل داره خودمم میدونم !
1.زمانی که لینکها رو قرار میدادم مشکلی نداشت .
2.جدول برنامه های سیما لینکش همینه ، ممکنه چند روز مشکل داشته باشه اما مشکلش در نهایت حل میشه !

صلوات

Gam3r
13-07-2009, 13:24
من چند روز پیش هم چک کردم مشکل داشت

الان هیچ سایتی نیست که لیست برنامه هارو بزاره ؟

اصلا فیلم های شبکه های سیما ساعت چنده ؟ خلاص !!

Sara
13-07-2009, 14:02
من چند روز پیش هم چک کردم مشکل داشت

الان هیچ سایتی نیست که لیست برنامه هارو بزاره ؟

اصلا فیلم های شبکه های سیما ساعت چنده ؟ خلاص !!

صفحه اول !!! :
اعلام برنامه و بحث و تبادل نظر و گفتگوی آزاد تلویزیونی و رادیویی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دل تنگم
15-07-2009, 18:53
شبكه‌هاي مختلف سيما براي روزهاي پاياني هفته 10 فيلم سينمايي و تلويزيوني تدارك ديده‌اند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «راه آهن»، «آخرين مرحله»، «خانه پدر كجاست؟»، «تهديد»، «زندگي مك كوي»، «مردان ماجراجو»، «پسران بد 2»، «آينده تابناك»، «آيا پاريس مي‌سوزد»، «بد فرجام» و «خون‌بها» پنجشنبه و جمعـه 25 و 26 تـيـراز شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شود.

*«راه آهن»

فيلم سينمايي «راه آهن» به كارگرداني ديويد وو پنجشنبه 25 تيرماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

جميزنيكل قصد دارد در سرتاسر كانادا خط راه‌آهن بكشد. او به ملاني دختر آقاي گراند كه بانكدار بوده و ازشركاي مالي پدرش است علاقه‌مند است. جميز تصميم مي‌گيرد با استخدام تعدادي كارگر ارزان قيمت چيني كار را آغاز كند، در اين ميان دختر چيني كه خود را در لباس مردها پنهان كرده و به دوره‌گردي مشغول است به او كمك مي‌كند تا از درگيري‌هاي بوجود آمده جان سالم به‌در برد و تعدادي كارگر نيز استخدام كند.

فيلم سينمايي «راه آهن» محصول سال 2008 كشورهاي كانـادا و چين است.

*«آخرين مرحله»

فيلم سينمايي «آخرين مرحله» به كارگرداني «محسن محسني نسب» جمعه 26 تيرماه ساعت15:50 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

گروهي از رزمندگان ايراني در يك نبرد نابرابر در مقابل حمله نيروهاي عراقي گرفتار مي‌شوند، اما با راهنمايي و كمك سيد، فرمانده عمليات منطقه آنها تا پاي جان ايستادگي مي‌كنند.

جهانبخش سلطاني و حسين ياري در فيلم سينمايي آخرين مرحله ايفاي نقش مي‌كنند.

*«تهديد»

فيلم سينمايي «تهديد» به كارگرداني يو اس سيمونه پنجشنبه 25 تيرماه ساعت23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد مردي ميانسال و جا افتاده به نام نوا است كه صاحب يك كارخانه بزرگ و سودآور است. دراثر يك حمله قلبي كه به او دست مي‌دهد براي مدتي از رفتن به محل كار منع مي‌شود. بعد از دو ماه كه به آنجا باز مي‌گردد متوجه بروز تغييرات فراواني مي‌شود.

كيم كترال و كارول اكنور در فيلم سينمايي «تهديد» محصول سال 1999 كشور آمريكا وكانادا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«خانه پدر كجاست؟»

فيلم سينمايي «خانه پدر كجاست؟» جمعه 26 تيرماه ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

كيومرث اعلايي پيرمردي است كه خانه خود را فروخته و با شركت يك پيمانكار، چهار طبقه ساختمان ساخته كه دو واحد سهمش را به دختر و پسرش بخشيده است. دختر واحدش را فروخته و به خارج رفته و اكنون اعلايي با پسر و عروسش زندگي مي‌كند.

سعيد داخ، شراره رخام و گيتي ساعتچي در فيلم سينمايي «خانه پدر كجاست؟» به كارگرداني احمد معظمي و تهيه كنندگي شراره رخام بازي كرده‌اند.

*«زندگي مك كوي»

فيلم سينمايي «زندگي مك كوي» به كارگرداني راسل مولكاهي پنجشنبه 25 تـيـرماه ساعت20:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد زني به نام كارن است كه به خاطر دزدي از بانك به 10 سال زندان محكوم مي‌شود ولي در پي عفو مشروط پس از 6 سال آزاد مي‌شود. او در حالي كه مي‌بايست خود را به مامور «گري باكنو» معرفي كند تا تحت كنترل باشد پي مي‌برد كه او براي «جك اشميت» كار مي‌كند، شخصي كه باعث به زندان افتادن كارن شده است.

كيم بسنيگر، وال كپلمر، ترنس استمپ و زاچ انگايش در فيلم سينمايي «زندگي مك كوي» محصول سال 1993 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«مردان ماجراجو»

فيلم سينمايي «مردان ماجراجو» صبح جمعه ساعت 11:10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد چهار دوست است كه براي گذراندن تعطيلات به كلبه‌اي درون جنگل و متعلق به دولتي مشترك است مي‌روند، در ميان راه طي حوادثي كه نتيجه ناشي‌گري آنها در اين نوع برنامه‌هاست، هم راهنماي خود را گم مي‌كنند و هم ماشين خود را از دست مي‌دهند.

كنت ولش، لاكلين مونرو و جكسون ويويس به كارگرداني ويليام گرگتي در فيلم سينمايي «مردان ماجراجو» محصول سال 2004 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«پسران بد2»

فيلم سينمايي «پسران بد 2» جمعه 26 تيرماه ساعت22:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

پليس به دنبال يك قاچاقچي بين‌المللي مواد مخدر و قرص‌هاي روانگردان است. پس از شناسايي، او با شگرد خاص از كشور فرار مي‌كند، ضمن اينكه يك پليس زن را نيز گروگان مي‌گيرد كه خواهر يكي از مأمورين پليس است. برادر گروگان و يكي از دوستان صميمي‌اش براي آزادي گروگان و گروهي از دوستانشان و دستگيري قاچاقچي وارد عمل مي‌شوند.

ويل اسميت در فيلم سينمايي «پسران بد 2» به كارگرداني مايكل باي محصول سال 2003 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده است.

*«آينده تابناك»

فيلم سينمايي «آينده تابناك» به كارگرداني كيوشي كوروساوا پنجشنبه 25 تيرساعت 16 از شبكـه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان در مورد دو جوان به نام‌هاي مامورو و نيموراست كه در يك كارخانه توليد دستكش مخصوص آشپزي كار مي‌كنند. نيمورا دچار رويايي است كه در آن آينده‌اي روشن را در انتظار دارد در حالي كه مامورو سعي مي‌كند در كنار فعاليت‌هاي كاري خود به پرورش عروس دريايي سمي بپردازد. گرچه رييس كارخانه هر دو آنها را دوست دارد و سعي مي‌كند پاداش سه برابر حقوقشان را پيشنهاد كند تا تمام وقت براي او كار كنند.

تادانوبو آسانو و تاكاشي ساسانو در فيلم سينمايي «آينده تابناك» محصول سال 2003 كشور ژاپن ايفاي نقش كرده‌اند.

*«آيا پاريس مي‌سوزد؟»

فيلم سينمايي «آيا پاريس مي‌سوزد» روز جمعه 26 تيرماه ساعت 20:45 از برنامه «سينما 4» شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم در اواخر جنگ جهاني دوم رخ مي‌دهد. نيروهاي اشغالگر آلماني و نازي شهر پاريس را اشغال كرده‌اند و نيروهاي فرانسوي تلاش مي‌كنند شهر را از دست نيروهاي اشغال‌گر پس بگيرند.

آلن دلون، اورسن ولــز و پل بلموندو در فيلم سينمايي «آيا پاريس مي‌سوزد» به كارگرداني رنه كلمان محصول سال 1965 كشورهاي فرانسه و آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«بدفرجام»

فيلم سينمايي «بـد فرجام» به كارگرداني لوكاس بل واكس40 دقـيـقــه بامداد جمعه 26 تيرماه از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.

پاتريك به همراه استيو و كارول زندگي فقيرانه‌اي دارند، او در يك كارخانه كار مي‌كند و تحصيل كرده است، همسرش نيز كارگر كارخانه پارچه بافي است. پاتريك هر روز به همراه ژان پير، روبرت و رولان اوقات فراغت را به گپ زدن با هم در يك رستوران مي‌گذرانند.

اريك كاراواكا و لوكاس بل واكس در فيلم سينمايي «بد فرجام» محصول سال 2006 كشورهاي فرانسه و بلژيك بازي كرده‌اند.

*«خون بها»

فيلم سينمايي «خون بها» به كارگرداني مهرداد پوراحمد و تهيه كنندگي داريوش بابائيان جمعه 26 تيرماه ساعت14:20از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «خون بها» داستان جواني به نام ناصر روزبهاني را روايت مي‌كند كه سال‌ها در آلمان زندگي كرده و هنوز هم كار و زندگي‌اش در آلمان است. وي چند سال با همسر آلماني‌اش زندگي كرده، اما چون ناصر بچه‌‌دار نمي‌شده و حاضر نبوده به پيشنهاد همسرش، بچه‌اي از پرورشگاه بياورند از يكديگر جدا شده‌اند.

علي اوسيوند، امير محمد زند، معصومه ميرحسيني و كريم اكبري مباركه در فيلم تلويزيوني «خون بـها» از توليدات سال جاري شبكه تهران به ايفاي نقش پرداختند.

دل تنگم
15-07-2009, 21:32
مركز هنرهاي نمايشي راديو از ضبط و آماده پخش شدن نمايش «محفل مردانه است» و چند نمايش ديگر براي پخش از شبكه‌هاي مختلف راديو در هفته جاري خبر داد.


نمايش راديويي «سران و سلاطين» اين هفته از شبنه تا جمعه از برنامه از «رمان تا نمايش» در ساعت 21 و30 دقيقه از شبكه سراسري فرهنگ پخش مي‌شود.

اين نمايش در اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم اتفاق مي‌افتد، زماني كه جنگ‌هاي داخلي در آمريكا بين شمال وجنوب اتفاق افتاد؛ داستان زندگي شخصي جوزف آرما (علي عمراني) است او براي كار به آمريكا مي‌آيد از نوجواني پدر و مادرش را از دست مي‌دهد و مجبور مي‌شود كه خودش به تنهايي با تمام مشكلات كنار بيايد. تنها آرزوي جوزف اين است كه پسرش روزي رييس جمهور شود.عوامل اين برنامه عبارتند از: سردبير نادر برهاني‌مرند، تهيه‌كننده: ماهداد توكلي، كارگردان: رضا عمراني، نويسنده: گلچهر دامغاني و صدابردار: علي حاجي‌نوروزي


از شنبه 27 تير ماه ادامه نمايش «پس از ديدار» به كارگرداني مجيد حمزه از برنامه قصه شب راديو ايران پخش مي‌شود.

حضرت ادريس، نوح، ابراهيم، يونس، موسي، عيسي و محمد (ص) در كوهي كه حضرت آدم در آن هبوط كرد گرد هم مي‌آيند و به شرح ماجراي خود ما امتي كه بر آن وارد شده‌اند مي‌پردازند،آخرين اين پيامبران حضرت محمد (ص) است.سردبير: مهدي شرفي، تهيه‌كننده: مهتاب اميني، نويسنده: امير حسين نجفي، افكتور: فرشاد آذرنيا، صدابردار: رضا طاهري


در پوست شير؛ من اشتباهي بودم! از شنبه تا سه‌شنبه در قالب برنامه «نمايش جوان» در ساعت 23‌و30 پخش مي‌شود.

اين نمايش يكي از نمايش‌هاي معروف نويسنده سرشناس شون وكي سي است كه بارها بر روي صحنه تئاتر اجرا شده است و به مبارزات مردم ايرلند در زماني كه تحت استعمار ايسلند بودند مي‌پردازد. شاعري جوان (مهدي نميني‌مقدم) در اثر يك‌سوي تفاهم توسط مردمي كه در همسايگي او زندگي مي‌كنند. يك مبارز انقلابي شمرده مي‌شود.سردبير: فاطمه دليري، تهيه‌كننده: فريبرز گلبن، كارگردان: رضا عمراني ، نويسنده: زهرا دليري، صدابردار: علي حاجي‌نوروزي


بگو مگوي زن و شوهر‌ها در راديو تهران

نمايش «محفل مردانه است» در استوديو 8 مركز نمايش راديو ضبط شد و سري دوم اين نمايش با عنوان «محفل زنانه است» نيز مراحل پاياني ضبط را طي مي‌كند. اين مجموعه نمايشي طنز به نگرشي كه زنان و مردان نسبت به زندگي مشترك دارند مي‌پردازد. سردبيري اين مجموعه نمايشيس برعهده «ندا هنگامي»، كارگرداني آن بر عهده «علي عمراني» و نويسنده آن «نسيم خراشادي‌زاده» است.

Cyberlife
25-07-2009, 18:22
سلام خدمت برو بچه های پی سی ورلد :

هفته گذشته چند قسمت از سریال معبد شائولین از شبکه دوم سیما پخش شد ، اما به دلایلی نامعلوم دیگه پخش

نمیشه کسی اطلاعی از ساعت پخش این سریال داره ، نکنه این سریال هم مثل سریال عقابهای مبارز به خاطر

یکسری دلایل فوق امنیتی و ژئو پولیتیک دیگه پخش نمیشه :41: تازه یک سریال درست و حسابی توی تلویزیون

داشت نشون میداد این یکی رو هم قطع کردن ، یکی نیست بگه اگه میخواهید قطع کنید پس چرا میزارید ، ولی فکر

کنم این سریالهارو میزان تا اینکه سریال مسخره ایرانی خودشون آماده بشه ، بعد از اینکه چند قسمتشو گذاشتن و

سریال ایرانی ( تاکید میکنم چندش آور و :2: و مسخره ) آماده شد ، پخش سریال خارجی رو قطع میکنند ، واقعا

وقتی یک سازمانی بیصحاب باشه این اتفاقا جزء اتفاقات عادیه .

Sara
27-07-2009, 09:01
به زور اسلحه، نقشه بازي و هشت روز براي زندگي

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فيلم تلويزيوني "به زور اسلحه" ششم مردادماه ساعت 23:40 از شبکه دو پخش مي‌شود. اين فيلم حادثه‌اي را رول رينه سال 2008 به مدت 96 دقيقه کارگرداني کرد و داستان درباره يک مامور پليس سابق يگان ويژه با بازي استيون سيگال است که پس از اخراج با مشکلات زيادي رو به رو شده است.
برني مک‌نرني، اشلي گرينفيلد، جان پي.گولينو و آنتوني کورن از ديگر بازيگران فيلم آمريکايي "به زور اسحله" هستند. سيگال ستاره فيلم‌هاي رزمي و حادثه‌اي دهه 1990 بود و از فيلم‌هاي مطرح او مي‌توان "کشتن او سخت است" و "در محاصره" را نام برد.
فيلم سينمايي "نقشه بازي"هفتم مردادماه ساعت 14:30 روي آنتن شبکه دو مي‌رود. اين فيلم کمدي به کارگرداني اندي فيکمن سال 2007 با بازي دواين "راک" جانسن، کايرا سجويک و مديسن پتيس ساخته شد.
راک دراين فيلم آمريکايي نقش يک بازيکن راگبي را بازي مي‌کند که با از راه رسيدن دختري هشت ساله که هيچ وقت از وجود او اطلاعي نداشته زندگي مجردي و بي‌دردسرش به خطر مي‌افتد. فيلم 110 دقيقه‌اي "نقشه بازي" با بودجه‌اي در حدود 22 ميليون دلار ساخته شد و فروش جهاني آن 144 ميليون دلار بود.
فيلم تلويزيوني "هشت روز براي زندگي" هفتم مردادماه ساعت 23:40 از شبکه دو پخش مي‌شود. اين فيلم به کارگرداني نورما بيلي توليد 2006 کانادا و آمريکا است و کلي روان، شاون دويل، داستين ميليگان و تگان ماس در آن بازي مي‌کنند. داستان فيلم "هشت روز براي زندگي" درباره مادري است که در يک حادثه رانندگي فرزند خود را گم مي‌کند و ...

Sara
27-07-2009, 09:03
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فيلم سينمايي "رواني" دوشنبه پنجم مرداد از شبکه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم را داريوش فرهنگ سال 76 بر مبناي فيلمنامه جابر قاسمعلي با نقش‌آفريني زنده‌ياد خسرو شکيبايي، نيکي کريمي، پرويز پرستويي، نيکو خردمند، محمد برسوزيان و فهيمه راستکار ساخت.
در خلاصه داستان فيلم 110 دقيقه‌اي "رواني" آمده است: مادر مريم در جواني از سرطان خون مرده و مريم هم به دليل بحران‌هاي عصبي مرتب خون دماغ مي‌شود. او بر اين باور است که سرطان دارد و چيزي به پايان عمرش نمانده است.عوامل توليد اين فيلم عبارتند از مهرداد فخيمي مدير فيلمبرداري، محمدرضا عليقلي آهنگساز و فرهنگ معيري طراح گريم.
فيلم سينمايي "معجزه خنده" سه‌شنبه ششم مرداد روي آنتن شبکه تهران مي‌رود. اين فيلم را يدالله صمدي سال 75 بر مبناي فيلمنامه فريدون حسن‌پور و عليرضا خمسه ساخته و داستان آن درباره فردي به نام اشکوري است که با تخصص خنده درماني به ايران برگشته و در يکي از بيمارستان‌هاي رواني تهران مشغول به کار مي‌شود و ...
در فيلم 90 دقيقه‌اي "معجزه خنده" مهدي هاشمي، فقيهه سلطاني، کيهان ملکي، محمدسادات ابهري، مرحوم اکبر دودکار و شعبان رنگي‌وند بازي کردند. عوامل اين پروژه عبارتند از نعمت حقيقي مدير فيلمبرداري، حسين زندباف تدوين، هاتف مظاهريان مجري دکور، محمدرضا عليقلي آهنگساز، پرويز آبنار صدابردار، محسن روشن صداگذار و بيژن محتشم طراح گريم.
فيلم‌هاي "قهرمان" و "الواح زرين" چهارشنبه و پنجشنبه هفتم و هشتم مردادماه از شبکه تهران پخش مي‌شود. فيلم حادثه‌اي "الواح زرين" ساخته کانگ چنگ توليد 1970 هنگ کنگ است و داستان آن در دوران سلسله سونگ روي مي‌دهد و درباره يک شمشيرزن ميهن‌پرست است که مي‌کوشد قاصدان حامل 12 حکم سلطنتي را از پا درآورد.
فيلم سينمايي "شانس زندگي" هم جمعه 9 مرداد روي آنتن شبکه تهران مي‌رود. اين فيلم را شهريار پارسي‌پور سال 70 بر مبناي فيلمنامه خودش ساخت و داستان آن درباره پسر يک درجه‌دار نيروي انتظامي است که از آمريکا مي‌آيد و قصد ازدواج با دختر دايي خود را دارد.
در فيلم 87 دقيقه‌اي "شانس زندگي" مرحوم مهدي فتحي، چنگيز وثوقي، افسانه بايگان، مرحوم جهانگير فروهر، بهروز رضوي، منوچهر حامدي و شيوا خنيانگر بازي کردند و ديگر عوامل عبارتند از غلامرضا آزادي مدير فيلمبرداري، ياور تورنگ تدوينگر، سعيد پرهام طراح صحنه و لباس، فريبرز لاچيني آهنگساز و محمدرضا شرف‌الدين جلوه‌هاي ويژه.

Sara
01-08-2009, 12:48
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جام جم آنلاين: فيلم‌هاي ياغي، جهان پهلوان تختي، مرد نامرئي، تعطيلات پردردسر، زن بدلي و تو را دوست دارم از 10 تا 16 مردادماه از شبکه تهران پخش مي‌شود.
فيلم سينمايي "ياغي" شنبه 10 مرداد ساعت يک بامداد از شبکه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم را جهانگير جهانگيري سال 76 بر مبناي فيلمنامه جمشيد حيدري ساخت و داستان آن درباره يک معلم تبعيد شده به روستا است. در اين فيلم 97 دقيقه‌اي فرامرز قريبيان، جمشيد هاشم‌پور، افسانه بايگان، فرهاد جم و عباس شباويز بازي کردند.
ديگر عوامل فيلم "ياغي" عبارتند از محمدهاشم سبوکي تهيه‌کننده، مهوش جزايري مدير توليد، فرج‌الله حيدري مدير فيلمبرداري، مهدي ژورک تدوين، نگار جاودان طراح صحنه و لباس، هادي ژورک صداگذار، مسعود ولدبيگي طراح گريم، خسرو خسروشاهي سرپرست گويندگان و مهرداد جنابي آهنگساز.
فيلم سينمايي "جهان پهلوان تختي" يکشنبه 11 مرداد ساعت يک بامداد روي آنتن شبکه تهران مي‌رود. اين فيلم را بهروز افخمي سال 76 بر مبناي فيلمنامه خود جلو دوربين برد و در خلاصه داستان آن آمده است: تهيه کننده فيلم جهان پهلوان تختي در پي فوت علي حاتمي کارگردان فيلم ساخت آن را به فيلمساز جواني که با همسرش کار مي‌کند، مي‌سپارد و ...
در فيلم "جهان پهلوان تختي" فريبرز عرب‌نيا، نيکي کريمي، محمدرضا شريفي‌نيا، فتحعلي اويسي، غلامرضا محبي و اکبر معززي بازي کردند و ديگر عوامل عبارتند از مرتضي شايسته تهيه‌کننده، نعمت حقيقي مدير فيلمبرداري، حسن حسندوست تدوين، مجيد ميرفخرايي و پروين صفري طراح صحنه و لباس، بابک بيات آهنگساز، مهرداد ميرکياني طراح گريم و محسن کلهر.
فيلم سينمايي "مرد نامرئي" دوشنبه 12 مرداد ساعت يک بامداد از شبکه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم را فريال بهزاد سال 74 بر مبناي فيلمنامه مهدي سجاده‌چي ساخت. داستان اين فيلم درباره نوجواني به نام يوسف است که در اثر حادثه‌اي نامرئي مي‌شود و ...
در فيلم 90 دقيقه‌اي "مرد نامرئي" هرمز هدايت، مجيد عالمي‌پروين، ناديا دلدار گلچين، علي شوکت، ابراهيم آبادي، پرويز بشردوست و هوشنگ قوانلو بازي کردند و ديگر عوامل اين پروژه عبارتند از سعيد حاجي‌ميري و غلامرضا آزادي تهيه‌کنندگان، مهدي رجاييان تدوين، جمشيد انصاري طراح صحنه و لباس، اميرفرشيد رحيميان آهنگساز و مرتضي اردستاني طراح گريم.
فيلم سينمايي "تعطيلات پردردسر" سه‌شنبه 13 مرداد ساعت يک بامداد روي آنتن شبکه تهران مي‌رود. اين فيلم محصول سال 1385 ايران است. کارگرداني را شهاب عباسي به عهده دارد و يوسف تيموري، بيژن بنفشه خواه، بهنوش بختياري، کيومرث ملک مطيعي و آتش تقي پور در آن بازي کردند.
داستان فيلم درباره مرد جواني به نام منصور است. او به همراه عزيز و مادرش در خانه اي زندگي سختي را مي گذراند. پدر منصور مردي بوده قوي هيکل و درشت اندام که رشته پهلواني را برگزيده و با انجام نمايش هاي قدرتي گذران زندگي مي کرده است. اما روزي در حين انجام نمايش دچار ايست قلبي شده و ...
فيلم سينمايي "زن بدلي" چهارشنبه 14 مرداد ساعت يک بامداد از شبکه تهران پخش مي‌شود. مهرداد ميرفلاح اين فيلم را بر مبناي فيلمنامه پيمان عباسي ساخت و داستان آن درباره شادي پارسي و آرش سپهري است که به يکديگر علاقه دارند. آرش موسيقي کار مي‌کند. او هنگام خواستگاري از شادي متوجه مي‌شود او تصميم دارد براي ادامه تحصيل به لندن برود و ...
در اين فيلم ماهايا پطروسيان، رامبد جوان، رضا شفيعي‌جم، رابعه اسکويي، بهزاد فراهاني، مهدي اميني‌خواه و منوچهر آذري به ايفاي نقش پرداختند. محسن مسافرچي تهيه‌کننده، غلامرضا گمرکي مدير توليد، جمشيد الوندي مدير فيلمبرداري، ايرج گل‌افشان تدوين، برديا کيارس آهنگساز، بابک اخوان صدابردار، فريدون خوشابافرد صداگذاري و ميکس و محسن روزبهاني جلوه‌هاي ويژه با اين پروژه همکاري داشتند.
فيلم سينمايي "قطار شب" پنجشنبه 15 مرداد و فيلم "تو را دوست دارم" جمعه 16 مرداد ساعت يک بامداد روي آنتن شبکه تهران مي‌رود. فيلم "تو را دوست دارم" را عبدالله باکيده سال 78 بر مبناي فيلمنامه فرزانه شباني ساخت. داستان اين فيلم درباره سياوش است که در ترکيه با يک زن بي پناه ازدواج کرده است و ...
در اين فيلم ابوالفضل پورعرب، محمد صادقي، سي بل الو، صالح ميرزاآقايي، نيکو خردمند، پرستو صالحي و منوچهر اخضرپور بازي کردند و ديگر عوامل آن عبارتند از داود شيرزاد و سيدمحمد قاضي تهيه‌کنندگان، سيدمحمد قاضي مدير فيلمبرداري، بهرام دهقان تدوين، مختار سائقي طراح صحنه، سيدمحمد ميرزماني آهنگساز، حسين لنگرودي و اسماعيل مشعوف صدابرداران.

مهر

Sara
01-08-2009, 12:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جام جم آنلاين: فيلم‌هاي باشگاه ببر و اژدها، نسل آفتاب، اي دوست مرا بخاطر آور، شهاب پروانه، روزهاي بهم ريخته، کلاهي براي باران و موميايي 3 از 10 تا 16 مردادماه در قالب برنامه سينما گلخانه ساعت 17:30 روي آنتن شبه سه مي‌رود.
فيلم‌هاي "باشگاه ببر و اژدها" و "نسل آفتاب" شنبه و يکشنبه 10 و 11 مرداد از شبکه سه پخش مي‌شود. فيلم "نسل آفتاب" محصول هندوستان است. اين فيلم به کارگرداني ساتيا نارايانا و پراناو آناند ساخته و در آن آميتاب باچان، سوندا رايا، راچانا بانرجي، آنوپام کر، موکيش ريشي و شيواجي ساتهام بازي مي‌کنند.
داستان فيلم "نسل آفتاب" درباره تاکور از خانواده‌اي ملقب به نسل آفتاب است. پسرش شيرا به خاطر علاقه به دختري به نام گوري در کودکي از مدرسه رفتن بازمانده و پدرش نيز او را از خود مي‌راند. وقتي گوري پيشنهاد ازدواج هيرا را مي‌شنود او را به دليل بي‌سوادي از خود مي‌راند. در اين ميان رادا که دختري ثروتمند است از سرگذشت هيرا مطلع مي‌شود و ...
فيلم "اي دوست مرا بخاطر آور" دوشنبه 12 مرداد روي آنتن شبکه سه مي‌رود. اين فيلم به کارگرداني حميد نعمت‌الله و به تهيه‌کنندگي محمدرضا شفيعي بر مبناي فيلمنامه نعمت‌الله و معصومه بيات تهيه شده و حسن معجوني، الهام حميدي، سعيد پيردوست، محمدرضا حقگو، کاوه آهنگر، نگين عبداللهي، زهره صفوي، پروين قائم‌مقامي و فتح‌الله طاهري در آن بازي کردند.
داستان فيلم "اي دوست مرا بخاطر آور" درباره زوجي جوان است که با يک شرط‌بندي در شب عروسي باعث بروز ناملايمت‌هايي در زندگي مي‌شوند و عوامل پروژه عبارتند از حسين يعقوبي مدير توليد، عليرضا رنجبران تصويربردار، سيامک نيازي صدابردار، اعظم بيات گريمور، آنيتا جواهرچي طراح صحنه و لباس، محمدرضا داودي مدير روابط عمومي و موسسه فرهنگي هنري وصف صبا مجري طرح.
فيلم‌هاي "شهاب پروانه" و "روزهاي بهم ريخته" سه‌شنبه و چهارشنبه 13 و 14 مرداد از شبکه سه روي آنتن مي‌رود. فيلم "روزهاي بهم ريخته" به کارگرداني محمدرضا آهنج و تهيه‌کنندگي محمدرضا شفيعي تهيه شده و امين زندگاني، لاله اسکندري، مجيد مشيري، محمدحسين عمراني، رامين راستاد، حسن تسعيري و ... در آن بازي مي‌کنند.
فيلمنامه "روزهاي بهم‌ريخته" را سعيد نعمت‌اله نوشته و داستان مردي بنام قطبي را روايت مي‌کند که مبتلا به يک بيماري خطرناک است. از عوامل اين فيلم مي‌توان به علي محمودي مدير توليد، محمد حمزه‌اي دستيار اول کارگردان و برنامه‌ريز، مرتضي غفوري مدير تصويربرداري، محمود شاهوردي صدابردار، حسن روح‌پروري طراح صحنه و لباس، محمدرضا قومي طراح گريم، زهرا جعفري منشي صحنه، بهروز ناجي عکاس و حبيب قلي‌زاده مدير روابط عمومي اشاره کرد.
فيلم سينمايي "کلاهي براي باران" پنجشنبه 15 مرداد از شبکه سه پخش مي‌شود. سومين ساخته بلند مسعود نوابي داستان زندگي جواني است که در جريان خودکشي دختري جواني قرار مي‌گيرد و تلاش او براي نجات دختر اتفاق‌هايي را به همراه دارد.
رضا عطاران، فتحعلي اويسي، جواد رضويان، حديث فولادوند، فلور نظري، ساناز کيهان و مهران غفوريان بازيگران "کلاهي براي باران" و ديگر عوامل فيلم عبارتند از مجتبي رحيمي مدير فيلمبرداري، بابک اخوان صدابردار، شيرين شازده احمدي طراح صحنه و لباس، مسعود افشار طراح چهره پردازي و اکبر اصفهاني عکاس.
فيلم سينمايي"موميامي 3"هم جمعه 16 مرداد روي آنتن شبکه سه مي‌رود. اين فيلم به کارگرداني محمدرضا هنرمند ساخته شده و بازيگراني چون پرويز پرستويي، مهتاب کرامتي، فتحعلي اويسي و رضا ژيان در آن به ايفاي نقش مي پردازند.
داستان "موميامي 3" درباره يک موميايي است که در ناحيه اي پيدا مي شود که سروان قرباني مراقب آن است. دزدان ميراث فرهنگي موميايي را مي دزدند تا آن را به لندن ببرند، ولي سروان قرباني با تلاش بسيار و به کمک يک مجرم آنها را دستگير مي کند. اين فيلم روز شنبه چهارم شهريورماه از شبکه جام جم يک پخش مي شود.

مهر

mahdipotter
03-08-2009, 12:56
کسی بر نامه رادیوی مکس 95 رو گوش میده؟

mahdipotter
03-08-2009, 12:57
موج 95 اف ام شنبه تا چهار شنبه ساعت هفت بعد از ظهر

Asalbanoo
06-08-2009, 17:43
سرقفلی تاریخ در رسانه ملی

برنامه تاریخی «پلی به گذشته» که دست کم دو سالی از آغاز پخش آن از شبکه دوم سیما می گذرد برنامه یی است در فضای تاریخ معاصر کشورمان که مورخ شناخته شده کشور«خسرو معتضد» در قالب آیتم های ۱۵دقیقه یی، هر شب به مرور وقایع تاریخی مرتبط با دهه های نخست قرن حاضر می پردازد. از ویژگی های این برنامه که آن را از سایر برنامه های تاریخی- تحلیلی قدیمی و جدید سیما متمایز می کند برخورد خودمانی و به دور از تکلف مجری این برنامه و تلاش او در بیان ناگفته هایی از سیر تاریخ عمدتاً سیاسی کشور و نقش استعمارگران در ایران در قالب داستانک های تاریخی است.

صرف نظر از واکنش هایی که در سطح جامعه نسبت به نحوه بازگویی جریانات تاریخی توسط مجری- کارشناس برنامه برانگیخته شد و برخی از اهل فن روایات معتضد از تاریخ را شخصی و به دور از مدارک و مستندات قابل اتکا ارزیابی کرده و او را به تلاش برای تاریخ سازی متهم کردند (سیما چه در قالب این برنامه و چه در قالب سایر برنامه های تاریخی خود این انتقادات را نادیده گرفت و هیچ گاه در مقام پاسخگویی و رفع اتهام برنیامد) از دیدگاه رسانه یی و تلویزیونی نیز به نظر می رسد برنامه «پلی به گذشته» می توانست برنامه یی جامع تر و متفاوت تر از آنی باشد که دو سال است آنتن شبانه شبکه دوم سیما را به مدت زمان ۱۵ دقیقه به خود اختصاص داده است.

نخست آنکه به عنوان یک اصل اثبات شده و غیرقابل تردید رسانه یی که در تمام رسانه های معتبر دنیا نیز تا حدود زیادی رعایت می شود وقتی که قرار است برنامه یی هرچند با زمان کوتاه یک ربع برای مدت زمان طولانی در حد دو سال یا بیشتر روی آنتن یک شبکه تلویزیونی باشد طبیعی است که در وهله اول سازندگان مستقیم خود برنامه و در مرحله بعدی گردانندگان اصلی شبکه باید به فکر راهکارهایی برای ایجاد تنوع و ارائه ساختارهایی جدید برای آن باشند نه اینکه مانند برنامه مذکور به یک قالب تکراری و کلیشه یی برای قسمت های مختلف برنامه از تیتراژ آن گرفته تا فاصله گذاری های میان صحبت های مجری با پخش تصاویر و فیلم های آرشیوی دارای گفتار متن (نریشن) و حتی آهنگ متن، نحوه استقرار دوربین و دکور برنامه و... قناعت کنند.

ظاهراً برخلاف این اصل پذیرفته شده رسانه یی که سازندگان یک برنامه یا مدیران یک شبکه تلویزیونی را به تلاش برای جذب هرچه بیشتر مخاطب وادار کرده و همین انگیزه زمینه ساز تنوع و جرقه هایی خلاقانه در زمینه برنامه سازی تلویزیونی می شود برخی از برنامه سازان و مدیران شبکه های سیما آنچنان از موفقیت و نتیجه کار خود راضی و خشنود هستند که نیازی به ایجاد تنوع در ساختار یک برنامه حتی پس از گذشت مدت زمان طولانی دو سال هم احساس نمی کنند.

دیگر آنکه حال که سیما با چنین وسواس و دقتی ۱۵ دقیقه از آنتن یکی از باسابقه ترین شبکه های خود را تنها و تنها به بررسی یک مقطع کوتاه سی و چند ساله تاریخی (در مقایسه با کل تاریخ کشور) اختصاص داده و از سایر برهه های مهم و حیاتی قبل و پس از آن به راحتی چشم پوشی می کند (که در جای خود محل سوال و ایراد است) چه اشکالی دارد که تکثرگرایی و استفاده از نظرات و تحلیل های سایر کارشناسان و صاحب نظران علم تاریخ که اصلاً هم تعدادشان کم نیست نیز مدنظر سازندگان برنامه قرار گرفته و فقط و فقط به تحلیل های یک مورخ و کارشناس هر چقدر هم که خبره و شناخته شده باشد بسنده نشود؟ چه اشکالی دارد اگر قسمت هایی از این برنامه هم به وسیله سایر تاریخدانان برجسته و شهیر این مرز و بوم اجرا شود؟ بی گمان اگر چنین استراتژی ساده یی در دستور کار عوامل تولید این برنامه قرار می گرفت نه تنها به بار فنی و کارشناسی آن از یک سو و به تنوع و جذابیت آن از سوی دیگر تا حدود زیادی اضافه شده و حاصل نهایی کار بسیار باکیفیت تر از آب درمی آمد که مطمئناً میزان موضع گیری ها و انتقادات نسبت به آن نیز به شدت کاهش می یافت چرا که مخاطبان به این یقین می رسیدند که سیما صرف نظر از دغدغه های فراهم کردن به موقع خوراک آنتن شبکه های خود و انتقال قرائت خاصی از تاریخ به مقوله کیفی برنامه ها و نظرات تخصصی مختلف نیز به اندازه کافی اهمیت می دهد. البته این شیوه عدم استفاده از دیدگاه های تخصصی مختلف یک حوزه و به شکل بسته و با عده محدود و انگشت شماری کار کردن پدیده تازه یی در شبکه های تلویزیونی نبوده و امری است مسبوق به سابقه. نمونه ها بسیارند و آوردن مثال آنچنان فشار ذهنی را طلب نمی کند.

از برنامه های نقد سریال های تلویزیونی و مجری- کارشناس همیشگی و بلاتغییر آنها یعنی آقای محمدتقی فهیم گرفته که در اکثریت قریب به اتفاق و به احتمال قوی در تمام این سری از برنامه ها به عنوان پای ثابت نقد و کارشناسی حضور دارند و مشخص نیست چرا در برابر این همه ارادت سیما به ایشان و نظرات کارشناسی شان از خیل عظیم سایر منتقدان و سینمایی نویسان به راحتی چشم پوشی می شود، تا کارشناس همیشگی و بلاعزل برنامه نوروزی «قوی ترین مردان ایران» آقای فرامرز خودنگاه که ظاهراً تنها کارشناس ایرانی این حوزه بوده و کسی جز ایشان صلاحیت تشخیص درست یا نادرست بودن انجام حرکات ورزشی و نیز محاسبه زمان انجام حرکات را ندارد و... اما اگر این تک صدایی ها در چنین حوزه هایی تا حدودی قابل اغماض است در حوزه یی مثل حوزه تاریخ به ویژه در زیرمجموعه تاریخ سیاسی که حساسیت و اثرگذاری آن بر کسی پوشیده نیست اتخاذ استراتژی های اینچنینی چندان مجالی برای ارتقای ارتباط بیننده و رسانه فراهم نمی کند.

جان کلام آنکه رسانه یی که به دنبال جذب مخاطب بیشتر و ارائه برنامه هایی باکیفیت تر بوده و ملی بودن تنها در حد اسم برای آن نباشد نباید هیچ گاه مقوله مهمی به نام پرهیز از تک صدایی و ایجاد تنوع و تکثر را فراموش کند.

روزنامه اعتماد

mahshid20
10-08-2009, 01:12
سريال خارجي دوران كهن جمعه‌ها ساعت 19 از شبكه‌ي 4 پخش ميشه.
بهتون پيشنهاد ميكنم نگاه كنين من كه خيلي خوشم اومد.
البته ممكنه ساعت 19:20 نشون بده هي ساعتش تغيير ميكنه .

khoshtare
11-08-2009, 08:18
چرا به روز نیست این اطلاعات؟

adac_data
12-08-2009, 15:31
كسي نميدونه چطور ميشه برنامه هاي صبح جمعه ايرانيو دانلود كرد؟ اگه امكان نداره ايميل برنامه صبح جمعه رو اگه كسي داره بده تا خودم ازش درخواست كنم آخه چند تا از فاميلامون به راديوي ايران دسترسي ندارن

Sara
16-08-2009, 21:41
با نگاهی به سریالهای ایرانی تلویزیون و پخش چندین سریال در ماه های اخیر، این پرسش پیش می آید که چرا شاهد آثاری ضعیف به لحاظ مضمون ،قصه و ساختارهستیم؟
مجموعه رستگاران سریال روتین و شبانه «سیروس مقدم» هم اکنون در حال پخش از شبکه سه سیما است. سریالی که به نظر می رسد سازندگان آن به دنبال موفقیت سریال «نرگس» که در تابستان سال ۸۵ پخش شد، قصد داشته اند موفقیت آن را تکرار کنند. اما به نظر می رسد با وجود گذشت بیش از نیمی از این مجموعه، این مجموعه نتوانسته به مذاق مخاطبین تلویزیونی خوش بیاید.
ریتم کند و داستان تکراری که اغلب و مشابه آن را در مجموعه های دیگر شاهد بودیم. اینکه کلاهبرداری در مقابل گرفتن پول از مردم برای ساختن خانه پول ها را بالا کشیده و فرار کرده ،وپسری که در کودکی از پدر ومادرش دور افتاده وحالا که بزرگ شده در صدد انتقام وخون خواهی از عموی خویش،می خواهد با دختر اوازدواج کند. ازدواجی که نه براساس عشق وعلاقه، بلکه براساس انتقام گرفتن از «شایسته» وظلم های است که او در حق «کاوه» ومادرش انجام داده است.قصه ای ساده که کارگردان سعی کرده با پیچ وتاب دادن آن را کش دار کند.
داستان سرراست و تکراری که مشابه آن را احیانا در روزنامه ها و دیگر مجموعه های تلویزیونی شاهد بودیم.
این سریال شباهت زیادی با سریال «نرگس » دارد.به عنوان مثال شخصیت«خجسته»با شخصیت «نرگس» وهمچنین شخصیت«شایسته» شباهت فراوانی با«شوکت» دارد.فقط کمی فضا و موقعیت شخصیت ها وقصه عوض شده، اما داستان همان داستان است.
کافی است این سریال با سریال کره ای «جومونگ» مقایسه شود تا مشخص شود چرا مجموعه «جومونگ» این همه طرفداردر بین مخاطبین ایرانی دارد.
در این نوشته قصد وهدف نگارنده تخریب یا توهین به سریال خاصی نیست. بلکه هدف مقایسه ذائقه مخاطب ایرانی است.
با نگاهی به حوادث سریال «جومونگ» و حوادث سریال «رستگاران» می توان به این نتیجه رسید که در سریال «جومونگ» مخاطب ایرانی هر لحظه غافلگیر می شود.
داستان جذابیت و کشش لازم را دارد و مخاطب نمی تواند ادامه سریال را حدس بزند.مخاطب غافلگیرشده، و رو دست می خورد.حوادث و اتفاقات در این سریال پشت سر هم اتفاق می افتند که همین عامل چشم مخاطب ایرانی را بر ضعف های آشکارآن می بندد.مثل بازی ها ولباس های غلوآمیز.اما در واقع ضعف سریال کره ای با ریتم وضرباهنگ وتوالی اتفاقات پوشانده شده است. در مقابل در سریال های ایرانی مشکل همیشگی وجود دارد. نبود یک داستان جذاب و گیرا که ذهن مخاطب را درگیر کند. در سریال های ایرانی و به خصوص در این چند ماه اخیر با توجه به سریال هایی که پخش شده است شاهد سریال های کلیشه ای و تکراری به لحاظ مضمون و قصه هستیم که مخاطب به راحتی پایان آن را حدس می زند و اصلا دلیل و انگیزه ای برای دیدن ادامه آن ندارد. البته منکرزحمات دست اندرکاران وعوامل این گونه سریال ها نیستیم. اما ای کاش اول قصه ای گیرا و جذاب انتخاب می شد و بعد دست به ساخت این گونه آثاربرداشته می شد تا هم زحمات عوامل یک سریال به هدر نمی رفت و هم سرمایه های ملی بیهوده در لابه لای سریال های بی محتوا و تکراری نابود نمی شد. بحث تله فیلم ها هم که داستان جداگانه ای دارد.
اکثر قریب به اتفاق دارای فیلم نامه هایی ضعیف و تکراری هستند که شتاب زدگی در ساخت و انتخاب عوامل آن به وضوح قابل رویت است. در مورد تله فیلم ها به همین نکته اشاره کنیم که به نظر می رسد درساخت این تله فیلم ها نظارت و دقت آنچنانی نمی شود. نتیجه آن که روز به روز شاهد سیر نزولی این گونه فیلم ها هستیم. اکثر فیلم نامه های تله فیلم ها ضعیف وفاقد جذابیت های داستانی است.سوال اینجاست که آیا با وجود این سریال ها و تله فیلم های ضعیف می توان انتظار داشت که مخاطب ایرانی دست به دامان سی دی ها قاچاق داخلی و خارجی نباشد؟آیا می توان انتظار داشت پدیده ای به نام ماهواره به جای شبکه های داخلی آذین بخش خانه های ایرانی نباشد؟
همان گونه که همه ما می دانیم بسیاری کشورها از طریق رسانه ها و ارتباطات جمعی خود در صدد تبلیغ فرهنگ، سنت، آداب و رسوم ملی خویش هستند چرا ما نباید در سریال های وطنی به غیر از انگشت شماری از آن ها شاهد رسم و رسومات ملی خویش باشیم و به جای آن در سریال های ایرانی با استفاده از سوژه ها و موضوعات تکراری، و با استفاده ازدکور و اکسسوار غیر ایرانی به تبلیغ زندگی اشرافی، مدرن و شهرنشینی بپردازیم. واقعا چند درصد مردم ما خانه های عیانی با چیدمان آنچنانی دارند؟ یا چند درصد مردم ما هر یک از اعضای خانواده خودرو جداگانه دارند و هر روز در رستوران و کافی شاپ غذا می خورند؟ جواب این چند سوال کامل مشخص است. همه ما می دانیم و باور داریم که تاریخ، فرهنگ و تمدن ایرانی جزو اولین تمدن های انسانی بوده است. این روزها سریال «در چشم باد» ساخته «مسعود جعفری جوزانی» پخش می شود.
قضاوت در مورد این سریال خیلی زود است. اما از چند قسمت اولی که پخش شده، می توان انتظار داشت که یک سریال کاملا ایرانی،جذاب و خوش ساخت را شاهد خواهیم بود. سریالی که قهرمانی ها،دلیری ها و به خصوص هویت ایرانی بودن ناب را به ما نشان خواهد داد و آنوقت است که مخاطب ایرانی در برابر سریالی مثل «جومونگ» با افتخار خواهد گفت: ما انسان هایی بزرگ و شرافتمند و دلیری چون، «میرزا کوچک خان جنگلی»را داشته ایم که هزاران نفر از دشمنان ایران را به خاطر دفاع از وطن وشرافت ازپای درآوردند و خود جاودانه و افتخارانه به خاک و خون غلطیدند و تاریخ هرگز نام آنها را از یاد نخواهد برد.
ای کاش در سریال «رستگاران» هم به جای انتخاب چنین داستان کلیشه ای، قصه ای گیرا و جذاب انتخاب وپخش می شد تا توانایی مقابله با سریالی چون «جومونگ» را داشته باشد.شاید خیلی ها بگویند که فضای هر دو سریال با همدیگر متفاوت است .«رستگاران»، سریالی معاصروشهری است و«جومونگ» داستانی کلاسیک ،قدیمی وتاریخی دارد، اما در عصر ارتباطات مهم درست انجام دادن کار وانتخاب درست سوژه وداستان است که علاوه بر مخاطب وطنی باعث استقبال مخاطبین بین المللی شود. استقبالی که باعث آشنایی وشناخت مخاطبین جهانی از رسم ورسومات ،فرهنگ، آیین ،منش وزندگی ایرانی شده وعاملی برای توسعه فرهنگی ،اقتصادی وگردشگری یک کشور می شود.
چیزی که این روزها سریال «جومونگ» انجام داده وتوانسته در سطح وسیع فرهنگ وآداب خود را در جهان گسترش دهد.
تا جایی که این روزها در کوچه وخیابان در شادیهای کودکان شاهدیم که کودکان ما به جای شناخت شخصیتهایی چون رستم وسهراب، افراسیاب، سیاوش، سودابه، جمشید، طهمورث، فریدون، کاوه آهنگر، هوشنگ، گرشاسب، اسفندیار، بهمن، بیژن، تهمینه، رستم، رودابه، زال، سودابه، سیاوش، فرنگیس، کی کاووس، کی خسرو، کی قباد، گشتاسب، گودرز، گیو، لهراسب، منیژه، هما ، آرش کمانگیر و چندین شخصیت که درتاریخ ما حضور دارند در بازیهای خود اسم همدیگر را«جومونگ»، «تسو» و«سوسانو» صدا می کنندودوست دارندجای آنها باشند. دیگر جای هیچ گونه حرفی باقی نمی ماند که چرا ما نمی توانیم به نسل کنونی ونسل های آینده بگوییم که چرا همه در برابر تمدن غنی ایرانی سر تعظیم فرود می آوردند. به هر حال چیزی که مهم می نماید این است که باید چاره ای در این مورد اندیشیده شود.

علی یعقوبی

Sara
17-08-2009, 08:21
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سینمای ما - شبكه تلويزيوني فارسي١ به دنياي ديجيتالي ماهواره رسيد و پخش سريال‌هاي تلويزيوني مهم و پرطرفدار دنيا را با دوبله فارسي آغاز كرد. اين خبر، در حالي نقل محافل تلويزيوني شده كه مسوولان و دست‌اندركاران تلويزيون ايران با بحران تماشاگر روبه‌رو شده‌اند و مخاطبانشان به دلايل مختلف مثل جانبداري يا پخش برنامه‌هاي كم‌طرفدار به آنها ايراد مي‌گيرند و سايت‌هاي طرفدار دولت نيز اين تولد را هشدار داده‌اند.

شبكه تلويزيوني فارسي‌١، زير نظر روپرت مرداك مديريت مي‌شود.كسي كه بنيانگذار نيوزكورپورشين است و شبكه‌هاي تلويزيوني مختلفي را اداره مي‌كند. او كه يك يهودي ايتاليايي‌الاصل است، شبكه‌هاي تلويزيوني مختلفي را در شركت خود راه‌اندازي كرده و با اين شبكه تازه قصد دارد تا مخاطبان فارسي‌زبان را به سمت شبكه‌هاي خود بكشاند.گروه كارمندان اين شبكه، افغاني هستند، اما افغاني‌هايي كه سال‌ها در ايران زندگي كرده‌اند و مي‌توانند فارسي را با لهجه ايراني صحبت كنند. اما مشكل اصلي اين شبكه با متن‌هايي است كه براي دوبله در اختيار كارمندان قرار مي‌دهند. دوبله اين برنامه‌ها، معمولا دوبله درستي نيست و مخاطب، خط داستان را گم مي‌كند.ظاهرا برخي از مسوولان صداوسيما معتقدند اين يك پيروزي براي شبكه‌هاي تلويزيوني ايران به حساب مي‌آيد. البته پيش از اينها، عزت‌الله ضرغامي درباره شبكه بي‌بي‌سي فارسي نيز گفته بود اين شبكه را تهديد حساب نمي‌كند اما اين روز‌ها از سوي برخي دستگاه‌ها و شخصيت‌ها به كرات درباره نقش و تاثير اين شبكه تلويزيوني در حوادث پس از انتخابات موضعگيري‌هاي تندي شنيده مي‌شود. برخي كارشناسان بر اين باورند كه ساده‌انگاري مديران رسانه ملي و عملكرد‌هاي نادرستي كه منجر به كاهش سطح اعتماد مردم به صداوسيما شده است، مي‌تواند انگيزه خوبي براي برخي صاحبان رسانه‌ها در آن سوي آب‌ها باشد تا با اين تصور كه در جذب مخاطبان ايراني موفق خواهند شد به فكر راه‌اندازي شبكه‌هاي فارسي‌زبان بيفتند.شبكه ماهواره‌اي فارسي١، اولين شبكه تلويزيوني فارسي‌زباني كه روي بيننده‌هاي داخل ايران زوم مي‌كند، نيست. نزديك به يك سال پيش نيز شبكه mbc Persia به مديريت يك سعودي‌الاصل متولد شد و به صورت ٢٤ ساعته، فيلم‌هاي سينمايي را با زيرنويس فارسي پخش مي‌كند.
علتي كه اين شبكه نتوانست مخاطب ويژه ايراني را راضي كند، انتخاب فيلم‌ها و زيرنويس نادرست فارسي آن بود. اما پاي شبكه سوم هم در ميان است. مسوولان شبكه تلويزيوني TV Persia اعلام كرده‌اند، دومين شبكه تلويزيوني خود را براي پخش سريال‌هاي تلويزيوني راه‌اندازي مي‌كنند. اين شبكه‌هاي تلويزيوني قصد خبررساني ندارند و تنها به قصد رسيدن به يكي از ارزش‌هاي خبري تازه، يعني سرگرمي متولد شده‌اند و اين، همان چيزي است كه منتقدان دولتي صدا و سيما، دست‌اندركاران تلويزيون ايران را به آن متهم مي‌كنند. اين گروه از منتقدان دولتي كه افرادي مثل جواد شمقدري در اين گروه قرار مي‌گيرند، معتقدند صداوسيما در روزهاي درگيري‌هاي خياباني بعد از انتخابات درست عمل نكرده و برنامه‌هاي سرگرم‌كننده‌اي براي مخاطب خود پخش نكرده است. گروه ديگري هم هستند كه معتقدند صداوسيماي ايران، حضور اين شبكه‌هاي تلويزيوني فارسي‌زبان را خطر حساب نمي‌كند و آنها خيلي پيش از اينها، درباره اين شبكه‌ها و شبكه‌هاي خبري ديگر به مسوولان صداوسيما هشدار داده‌اند. تكيه اين شبكه‌هاي فارسي‌زبان تازه متولد شده، روي سريال‌هاي تلويزيوني خارجي است. سريال‌هايي كه با كمي تاخير، حتي دستفروش‌هاي كنار خيابان هم دي‌وي‌دي‌هايشان را مي‌فروشند اما همچنان براي مسوولان تلويزيون ايران خطري احساس نمي‌شود و در مقابل اين سريال‌ها موضعي غيرقابل باور دارند. به همين دليل بود كه وقتي گروه دوبلورهاي ايراني، كار روي سريال‌هاي لاست و فرار از زندان را آغاز كردند،‌ مديران شبكه‌هاي تلويزيون ايران با جديت اعلام كردند قصد پخش اين سريال‌ها را ندارند و قرار است اين سريال‌ها در شبكه‌ رسانه‌هاي تصويري توزيع شوند. البته داستان ديگري نيز در پشت پرده در جريان است كه به حق كپي‌رايت برمي‌گردد.به نوشته وبلاگ محمد تاجیک ، اين حق كپي‌رايت داستان دنباله‌داري است كه باعث مي شود شبكه‌هاي راه‌اندازي شده، بتوانند سريال‌ها را همزمان با پخش از شبكه‌هاي اصلي نمايش دهند. در صفحه «درباره ما» سايت فارسي‌١ اين توضيح داده شده است كه آنها حق پخش آثار را خريداري كرده‌اند و سعي دارند در كوتاه‌ترين زمان، در سطح ديگر شبكه‌هاي اصلي بالا بياورند و از آنجايي كه روپرت مرداك، يكي از اصلي‌ترين گردانندگان تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي است و ٥٣ شبكه تلويزيوني در اختيار دارد، برخي مي‌گويند بعيد نيست كه پنجاه و چهارمين شبكه تلويزيوني‌اش، تبديل به يكي از پرطرفدارترين شبكه‌ها شود. با اين توصيفات، كمي عجيب و عجولانه به نظر مي‌رسد كه مرتضي ميرباقري، معاون سيماي ايران مي‌گويد: «مردم ايران، آمادگي ديدن چهار سريال در ماه رمضان را ندارند.» البته درگيري‌هاي مربوط به سرگرمي‌سازي در تلويزيون ايران، بحثي قديمي است و به آن گروه منتقدان تندرو بازمي‌گردد كه اعتقادشان همان اعتقادهاي كهنه‌اي است كه براي تلويزيون، نقش آموزش را پررنگ‌تر مي‌بينند و نقش سرگرمي را انكار مي‌كنند. ميرباقري مي‌گويد: «نهادهاي مذهبي به ما تذكر مي‌دهند كه شما در ماه مبارك رمضان، وقتي پخش برنامه‌هاي نمايشي را شروع مي‌كنيد، فاصله‌اي هم قرار ‌دهيد تا مردم به عبادت‌شان برسند.» اين درگيري‌ها و حاشيه‌هاي مربوط به تلويزيون‌هاي تازه متولد شده، تا جايي ادامه پيدا مي‌كند كه در همين فرصت ١٠ روزه‌اي كه از تولد آن مي‌گذرد، خطري جدي براي مسوولان به حساب مي‌آيد و بايد منتظر تصميم‌گيري‌هاي مسوولان صداوسيما نشست؛ مسوولاني كه به نظر مي‌آيد خیلی قصد دورانديشي ندارند.




منبع : فرهیختگان

Sara
17-08-2009, 10:45
چرا به روز نیست این اطلاعات؟

مدتی جدول پخش برنامه های سیما لینکش مشکل داشت . اطلاعات به روز شد .

Gam3r
20-08-2009, 07:53
من لیست سریال ها و فیلم های مخصوص ماه رمضون رو میخوام !!! مرسی !!!!

omid.k
20-08-2009, 20:42
من لیست سریال ها و فیلم های مخصوص ماه رمضون رو میخوام !!! مرسی !!!!
گزارشی
از سریال‌های ماه رمضان و ساعت پخش آنها

شبكه‌های مختلف سیما امسال 8 مجموعه تلویزیونی ایرانی و خارجی را برای پخش در ماه مبارك رمضان آماده كرده‌اند.



به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مجموعه‌های تلویزیونی «شب هزار و یكم»، «اغماء»، «و این لحظه‌ها یعنی سلام»، «گذر از پاییز»، «دسیسه»، «پنجمین خورشید»، «تهاجم» و «روز حسرت» برای پخش از شبكه‌های یك، دو، سه، تهران و قرآن آماده شده‌اند.

**«شب هزار و یكم»
به گزارش خبرنگار فارس، تصویربرداری این سریال سال گذشته در جنوب آغاز و در تهران به پایان رسید. در حال حاضر نیز در حدود 26 قسمت 30 دقیقه‌ای آماده شده تا در ایام ماه رمضان به روی آنتن برود.
این سریال را «شیرین وحیدی» تدوین كرده و «مسعود بهنام» نیز كار صداگذاری آن را انجام داده است و در حال حاضر برای پخش آماده شده و در شب‌های ماه رمضان هر شب ساعت 22:40 از شبكه یك سیما به روی آنتن خواهد رفت.
بازیگرانی نظیر سپیده گلچین، شیوا بلوریان، آرام جعفری، نادیا دلدارگلچین، كیومرث ملك‌مطیعی، عباس امیری، محمد فیلی، فخرالدین صدیق‌شریف، اسماعیل سلطانیان، یوسف مرادیان، پویا امینی، مینا جعفرزاده، شهرام پوراسد، میلاد كی‌مرام، شیوا خنیاگر، نعیمه نظام‌دوست و... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش كرده‌اند.
داستان سریال شب هزار و یكم كه توسط «محمد هادی كریمی» نوشته شده، در زمان حال و گذشته و دوران جنگ اتفاق می‌افتد. سكانس‌های مربوط به زمان حال در تهران تصویربرداری شده و سكانس‌های مربوط به گذشته در قالب فلاش بك در جنوب كشور و شهرك سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شده است.
از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مدیر تولید: فرشته مهدی‌زاده، طراح صحنه و لباس: ژیلا مهرجویی، طراح گریم: محمد قومی، صدابردار: بهروز عابدینی، دستیار اول كارگردان ومدیر برنامه‌ریزی: داریوش جهانگیری و جلوهای ویژه: داوود رسولیان اشاره كرد.

**«اغماء»
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مجموعه تلویزیونی «اغماء» در ماه رمضان سال 1386 از شبكه یك سیما پخش شد و به دلیل استقبال مخاطبان امسال نیز هرشب ساعت 10 دقیقه بامداد به روی آنتن خواهد رفت.
بنابراین گزارش، این سریال در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما ساخته ‌شد و داستان دكتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می‌كند كه یك پزشك فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش روی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است.
او اكنون به دلیل بیماری حاد همسرش مولود (شیرین بینا) سر دو راهی قرار دارد. از طرفی عرف پزشكی مانع جراحی همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد كه فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آنها پری (نفیسه روشن) مخالف این عمل جراحی توسط پدر است...
این سریال را «سیروس مقدم» بر اساس نوشته‌ای از «داریوش مختاری» كارگردانی كرده و «علیرضا افخمی» به عنوان ناظر كیفی آنها را همراهی كرده است.
در این سریال علاوه بر امین تارخ و شیرین بینا بازیگرانی چون لعیا زنگنه، ایرج نوذری، ناصر ممدوح، عبدالرضا اكبری، حامد كمیلی، لادن طباطبائی و....به ایفای نقش پرداخته‌اند.

**«و این لحظه‌ها یعنی سلام»
این مجموعه تلویزیونی در 4 قسمت ساخته شده است. «و این لحظه‌ها یعنی سلام» در قالب نمایشی ساخته شده و در شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) به جای سریال «شب هزار و یكم» به روی آنتن خواهد رفت.

**«گذر از پاییز»
به گزارش خبرنگار فارس، مجموعه تلویزیونی «گذر از پاییز» ویژه پخش در ماه مبارك رمضان در حال ساخت است و در این ماه هر شب ساعت 21:30 به روی آنتن شبكه دو خواهد رفت.
بنابراین گزارش، تصویربرداری این سریال از نیمه گذشته و تدوین همزمان آن توسط «مهدی جودی» در حال انجام است.
«گذر از پاییز» درباره زندگی مرد ثروتمندی به نام فرخ است كه با دختران و دامادهایش رابطه خوبی دارد اما احساس می‌كند كه دوران بازنشستگی‌اش فرا رسیده و باید اموال و مسئولیت‌های خود را به دخترانش واگذار كند اما شروطی برای انجام این كار وجود دارد...
در این سریال چنگیز جلیلوند نقش فرخ را بازی می‌كند و محمود عزیزی، شیرین بینا، بروز ارجمند، رحیم نوروزی، بهناز جعفری، رامین راستاد، محمود بنفشه‌خواه، فرشید زارعی‌فر و میرطاهر مظلومی از دیگر بازیگران آن هستند.
محسن شاه‌محمدی نیز نویسندگی و كارگردانی سریال «گذر از پاییز» را بر عهده دارد.
این سریال تلویزیونی به سفارش گروه فیلم و سریال شبكه دو در حال تولید است.

**«دسیسه»
مجموعه تلویزیونی «دسیسه» محصول كشور سوریه است كه در ماه مبارك رمضان هر روز ساعت 17:20 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.
این مجموعه تلویزیونی در ماه مبارك رمضان هر روز به جای مسابقه «دو راهی» از شبكه دو روی آنتن می‌‌رود.
این مجموعه در 26 قسمت به كارگردانی «نذیر عواد» تهیه شده است.
سریال «دسیسه» درباره تاریخچه شكل‌گیری اسرائیل از آغاز تاكنون است.

**«پنجمین خورشید»
این سریال تلویزیونی به كارگردانی «علیرضا افخمی» در حال حاضر در لوكیشنی واقع در كن مشغول تصویربرداری است و تا به حال حدود نیمی از كار تصویربرداری آن انجام شده است.
مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اولین سریالی است كه پس از اذان به روی آنتن می‌رود و هر روز ساعت 20:15 دقیقه پخش خواهد شد.
«پنجمین خورشید» كه نام آن تا آغاز ماه مبارك رمضان تغییر خواهد كرد، از مضمون طنز برخوردار است و به طور همزمان توسط «افسانه افخمی» و «رضا سورانی» مراحل تدوین خود را سپری می كند، موسیقی نیز در حال ساخت است .
به گزارش فارس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اول خردادماه آغاز شد و در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهدی و همایون دو دوست هستند كه در سال 65 و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌كنند آنها بر اثر حادثه‌ای عتیقه‌ای خاص پیدا می‌كنند كه قابلیت سفر در زمان را دارد و مهدی همراه عتیقه 23 سال در زمان سفر می‌كند و در سال 1388 در تهران امروز خود را می‌یابد. مهدی كه با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجهه می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود اما اتفاقات دیگری برای او می‌افتد كه مجبور به بازگشت به سال 64 می‌شود و ...
این مجموعه تلویزیونی كه قرار است در ماه رمضان از شبكه سه سیما به روی آنتن برود، به تهیه‌كنندگی «داوود هاشمی» ساخته می‌شود و بازیگرانی نظیر حمید گودرزی، مهدی سلوكی، مهوش صبر كن، مریم كاویانی، انوشیروان ارجمند، شهرام قائدی، كامیار محبی و ... در آن ایفای نقش می‌كنند.
فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» را «علیرضا افخمی» و «سجاد ابوالحسنی» نوشته‌اند كه در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد.

**«تهاجم»
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مجموعه تلویزیونی «تهاجم» (الجتیاح،the invasoin) سریالی عربی است و در ماه مبارك رمضان هر روز ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد.
این مجموعه تلویزیونی كه برنده جایزه «امی» نیز شده، با حضور گویندگانی نظیر كسری كیانی، علی همت مومیوند، مهرداد ارمغان، كریم بیانی، شراره حضرتی، افسانه آریابقا، بیژن علی محمدی، شهراد بانكی، حسین سرآبادانی، جواد بازیاران و آزیتا لاچینی دوبله شده است.
«شوقی الماجری» تهاجم را ساخته و این سریال در سال 2008 برنده جایزه امی شد. «منذر ریاحنه» در تهاجم بازی می‌كند و داستان آن درباره مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهندگان جنین در سال 2002 است. این سریال قرار است در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به روی آنتن برود.

** «روز حسرت»
مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» به كارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه كنندگی «مهران رسام» ساخته شده و سال گذشته در ماه مبارك رمضان از شبكه یك سیما به روی آنتن رفته است.
بنابراین گزارش، این مجموعه تلویزیونی امسال نیز به دلیل استقبال مخاطبان، هر روز ساعت 16 از شبكه قرآن به روی آنتن خواهد رفت.
این مجموعه تلویزیونی سال گذشته توانست با 2/81 درصد بیشترین میزان بینندگان را از آن خود كند.
در این سریال بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، افسانه بایگان، مهرآوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و ... ایفای نقش كرده‌اند و داستان آن درباره یك زن وكیل است كه پس از مرگ همسر پسرش، خواب‌های عجیبی می‌بیند و اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد...

SIMON137
24-08-2009, 22:57
میگم چجوری میشه برنامه رادیو جوان رو که جمعه شب = صبح شنبه به نام روشنا از ساعت 12 تا 2 شب پخش میشه رو ضبط کرد یا آرشیوش رو پیدا کرد ؟

piremard
25-08-2009, 07:45
دوستان کدوم یک از سریالهای ماه رمضان کمدی هست ؟ یا نکنه همش فلسطین و عزا و ماتمه ؟
تنکس انی هاو :11:

Gam3r
25-08-2009, 08:49
دوستان کدوم یک از سریالهای ماه رمضان کمدی هست ؟ یا نکنه همش فلسطین و عزا و ماتمه ؟
تنکس انی هاو :11:

وی هونت انی طنز !!! : دی
امسال هیچ سریال طنزی نداریم !! همشون هم چرندن !! دفاع از فلسطین و شکل گیری اسرائیل و .... !!!

Gam3r
26-08-2009, 09:26
کلید اسرار رو کی ها میده ؟

RoYaYeEe_NiIiLi
26-08-2009, 11:39
هر روز ساعته 4:15 دقیقه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

RoYaYeEe_NiIiLi
26-08-2009, 23:00
آقا این تکرار لطفا دور نزنیم که 3 شنبه نشون داد کی میده؟

Gam3r
26-08-2009, 23:14
هر روز ساعته 4:15 دقیقه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


جدی ؟! :دی
تکرارش کی ها هست ؟ من یادمه دیشب حدود 12 داشت کلید اسرار میداد !!

RoYaYeEe_NiIiLi
26-08-2009, 23:20
جدی ؟! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](4).gif

آره جدی[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تکرارش کی ها هست ؟ من یادمه دیشب حدود 12 داشت کلید اسرار میداد

نه والا من نمیدونم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

shifter
29-08-2009, 11:58
هر روز ساعته 4:15 دقیقه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تو كليد اسرارم ميبيني؟؟؟:31::31::31:

ميشه بگي از سريال هاي ايران كدومشو نميبيني؟:27::31:

Gam3r
03-09-2009, 14:51
سریال بشارت منجی چه روزی ، چه ساعتی و تکرارش چه ساعتی هست ؟

mahdistar
03-09-2009, 15:48
سریال بشارت منجی چه روزی ، چه ساعتی و تکرارش چه ساعتی هست ؟
یکشنبه ها ساعت 22،تکرارو نمیدونم

SIMON137
19-09-2009, 22:05
میگم این تلویزیون ما هم خیلی نوبره ، روز روز هیچی نداره ، عید ها و این روزها اینقدر برنامه میذارن نمی دونی کدوم کانال رو ببینی ...

Gam3r
19-09-2009, 22:31
میگم این تلویزیون ما هم خیلی نوبره ، روز روز هیچی نداره ، عید ها و این روزها اینقدر برنامه میذارن نمی دونی کدوم کانال رو ببینی ...

مثلا سر ساعت 3 ظهر همه کانال ها قرآن میده بخوای یه برنامه ببینی هیچی نداره !! حالا ساعت 5 همزمان 2-3 تا کانال فیلم و سریال میدن میمونی کدوم رو ببینی !
خب مثل آدم یه کانال قرآن پخش کنین هرکی بخواد قرآن ببینه بزنه همون کانال ... چی چیه همه کانال ها فقط قرآن پخش میکنه !!

hopee
20-09-2009, 14:14
کسی نمیدونه ادامه مسافران دوباره کی پخش میشه ؟

کلید اسرار رو کی ها میده ؟
یه خبر بد ، (شایدم خوب) ، جناب سلحشور میخوان کلید اسرار ایرانی بسازن . :دی

H a m e e d
20-09-2009, 20:22
این همه فیلم سینمایی طنز در ایران هر سال ساخته میشه و اکران میشه، اونوقت بعد از ظهر روز عید شبکه ی به اصطلاح ملی فیلم سربازخونه رو باید نشون بده:puke::2::puke:

Behsood
28-09-2009, 21:41
سلام
این سری گفتگو های شبکه ی دو با همسر شهید باکری تا آخر پخش شد؟
من که یه قستم اش رو دیدم نوشت ادامه دارد رفت که رفت!!
کسی اگه دیده بگه ممنون میشم ...

gmuosavi
28-09-2009, 22:00
سلام
این سری گفتگو های شبکه ی دو با همسر شهید باکری تا آخر پخش شد؟
من که یه قستم اش رو دیدم نوشت ادامه دارد رفت که رفت!!
کسی اگه دیده بگه ممنون میشم ...

دوسه روز بعدش پخش شد

ولی پخش تصویر همسر شهید باکری با توجه به مواضع سیاسیش، توی صدا و سیما اون هم این موقع عجیب بود

Behsood
28-09-2009, 22:08
دوسه روز بعدش پخش شد

ولی پخش تصویر همسر شهید باکری با توجه به مواضع سیاسیش، توی صدا و سیما اون هم این موقع عجیب بود
قرار هر شبی گذاشتم اول کار که ... !
ای بابا حیف شد !
چند قسمت بود کلا ؟

Alberta
03-10-2009, 21:39
یه زمانی یادمه شبکه چهار فیلمهای سینما 4 رو روزی که تکرار میکرد به زبان اصلی پخش می کرد که خیلی خوب بود.
ولی ادامه نداد.
الآن هم مدتیه که فرصت نمی کنم فیلمهاشو ببینم.
ای کاش شبکه چهار به پخش فیلمهای بزرگ تاریخ سینما به زبان اصلی توجه بیشتری معطوف می کرد. (مخصوصا فیلمهای به زبان انگلیسی رو)
بعضی اوقات اون حسی که بازیگر موقع ایفای نقش با کلامش منتقل می کنه هیچ دوبلوری نمیتونه انجام بده.

Sara
05-10-2009, 19:44
یه زمانی یادمه شبکه چهار فیلمهای سینما 4 رو روزی که تکرار میکرد به زبان اصلی پخش می کرد که خیلی خوب بود.
ولی ادامه نداد.
الآن هم مدتیه که فرصت نمی کنم فیلمهاشو ببینم.
ای کاش شبکه چهار به پخش فیلمهای بزرگ تاریخ سینما به زبان اصلی توجه بیشتری معطوف می کرد. (مخصوصا فیلمهای به زبان انگلیسی رو)
بعضی اوقات اون حسی که بازیگر موقع ایفای نقش با کلامش منتقل می کنه هیچ دوبلوری نمیتونه انجام بده.

با حرف شما کاملاً موافقم . من خودم هیچ وقت نتونستم با دوبله ارتباط برقرار کنم ! درسته که خوندن زیر نویس هر قدر هم که به خوندن زیر نویس عادت کرده باشی و سریع بخونی اما مقداری از حواست رو از فیلم میگیره . اما بازم به دوبله ترجیح میدم مخصوصاً به این علت که تقریباً امکان نداره فیلم دوبله شده ایی بداهه گویی و تغییر در دیالوگ نداشته باشه . همیشه هم به دلیل مشکلات اخلاقی و ... نیست خیلی موارد واقعاً بی دلیل انجام میشه . یه مدت که فیلم و سریالها رو با زیرنویس ببینی کاملاً با اصطلاحات و جملات آشنا میشی و خودش یه مزیت قابل توجهه .

Behsood
05-10-2009, 19:53
با حرف شما کاملاً موافقم . من خودم هیچ وقت نتونستم با دوبله ارتباط برقرار کنم ! درسته که خوندن زیر نویس هر قدر هم که به خوندن زیر نویس عادت کرده باشی و سریع بخونی اما مقداری از حواست رو از فیلم میگیره . اما بازم به دوبله ترجیح میدم مخصوصاً به این علت که تقریباً امکان نداره فیلم دوبله شده ایی بداهه گویی و تغییر در دیالوگ نداشته باشه . همیشه هم به دلیل مشکلات اخلاقی و ... نیست خیلی موارد واقعاً بی دلیل انجام میشه . یه مدت که فیلم و سریالها رو با زیرنویس ببینی کاملاً با اصطلاحات و جملات آشنا میشی و خودش یه مزیت قابل توجهه .سلام
آره! این مشکل از زمان ظهور پدیده ای به نام بخش خصوصی و استودیو های مستقل به وجود اومد ... !!!!
این موج هم کیفیت کار ها رو آورد پایین هم کار دا و سیما رو کساد کرد!
صدای خیلی ها هم در اومد به خصوص آقای "جلیلوند" ...
الان باز بهتر شده ...

s_paliz
05-10-2009, 21:14
آقا نظرتون در مورد این چیه؟؟؟:::
ده نکته که با دیدن سریال های ایرانی در مورد ایرانی ها القا میشود:
1- در ایران خانم ها در خانه و به هنگام تنهایی حجاب کامل دارند
2- در ایران خانم ها جلوی خانم های دیگر هم حجاب کامل را رعایت میکنند
3- در ایران خانم ها جلو پدر، برادر،خواهر و شوهر خود هم با حجاب کامل حاضر میشوند
4- در ایران زن و شوهر در دو اتاق مجزا میخوابند!
5- در ایران خانم ها با پدر یا پسر خود هیچگاه روبوسی نمی کنند و انها را بغل نمیکنند حتی اگر پس از سالها همدیگر را ببینند
6- در ایران اقایان و خانم ها هیچگاه دست همسر و یا فرزند جنس مخالف خود را نمیگیرند و حتی در بحرانی ترین شرایط به گرفتن آستین یا کت یا شال اکتفا میکنند
7- در ایران خانم ها با رعایت حجاب کامل میخوابند!
8- در ایران همه آدم های خوب چادری و ریشدار و همه آدم های بد بد حجاب و سه تیغه هستند
9- در ایران همه آدم های خوب اسامی عربی و همه آدم های بد اسامی اصیل آریایی دارند
10-...

carter
06-10-2009, 19:14
دمت گرم من باهات موافقم paliz جان

s_paliz
06-10-2009, 23:43
حالا جالبیش اینجاست که کسی یه نو آوری .. چیزی نمیکنه ...یا اعتراضی نمیشه

ferdfe
10-10-2009, 19:25
آقا نظرتون در مورد این چیه؟؟؟:::
ده نکته که با دیدن سریال های ایرانی در مورد ایرانی ها القا میشود:
1- در ایران خانم ها در خانه و به هنگام تنهایی حجاب کامل دارند
2- در ایران خانم ها جلوی خانم های دیگر هم حجاب کامل را رعایت میکنند
3- در ایران خانم ها جلو پدر، برادر،خواهر و شوهر خود هم با حجاب کامل حاضر میشوند
4- در ایران زن و شوهر در دو اتاق مجزا میخوابند!
5- در ایران خانم ها با پدر یا پسر خود هیچگاه روبوسی نمی کنند و انها را بغل نمیکنند حتی اگر پس از سالها همدیگر را ببینند
6- در ایران اقایان و خانم ها هیچگاه دست همسر و یا فرزند جنس مخالف خود را نمیگیرند و حتی در بحرانی ترین شرایط به گرفتن آستین یا کت یا شال اکتفا میکنند
7- در ایران خانم ها با رعایت حجاب کامل میخوابند!
8- در ایران همه آدم های خوب چادری و ریشدار و همه آدم های بد بد حجاب و سه تیغه هستند
9- در ایران همه آدم های خوب اسامی عربی و همه آدم های بد اسامی اصیل آریایی دارند
10-...



دهمي رو نزده بودي :27:

10- در ایران پلیس ها و آخوند ها بسیار دلسوز ، پیگیر ، مودب ، صبور ، باسواد،وظیفه شناس،مسوولیت پذیر و باهوش هستند

s_paliz
20-10-2009, 22:03
عجب کمونیستای وطن فروشی پیدا میشن...
الان دارن یه ساعته ننه ولادیمیر پوتین رو نشون میدن...

بله وقتی دیگه حافظ و سعدی و پروین اعتصامی سودی واسه کسی نداشته باشه خوار مادر روسیه سود داره

H a m e e d
20-10-2009, 22:44
ولی انصافا سرگذشتش جالب بود، هر چند وقت نشد همشو ببینم، اصلا با اون قیافه و سر و وضع زندگی نمیشد حدس زد مامانش تحصیلات عالیه داره اونم مهندسی برق!

MB3d
21-10-2009, 19:19
آقا یکی پیدا می شه به ما بگه برنامه نود رو از کجا می شه دانلود کرد ؟؟؟؟

s_paliz
21-10-2009, 21:35
ولی انصافا سرگذشتش جالب بود، هر چند وقت نشد همشو ببینم، اصلا با اون قیافه و سر و وضع زندگی نمیشد حدس زد مامانش تحصیلات عالیه داره اونم مهندسی برق!
بله جالب بود

دل تنگم
25-10-2009, 02:27
يك تهيه‌كننده تلويزيون معتقد است: شخصيت‌هاي كاملا مثبت نمي‌توانند در فيلم و سريال‌ها سمپاتي ايجاد كنند؛ بنابراين بهتر است كاراكترهايي خلق شوند كه علاوه بر برخورد‌اري از ويژگي‌هاي مثبت، ضعف‌ها و نقاط منفي هم داشته باشند تا باور‌پذير‌تر شوند.

بهروز خوشرزم درباره‌ي علت خلق نشدن شخصيت‌هاي مثبت تاثيرگذار در سريال‌هاي ايراني طي سال‌هاي اخير در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران افزود: متاسفانه به علت برخي تاكيدات و سفارش‌ها و نگاه يك بعدي برخي از افرادي كه طرح‌ها را بررسي مي‌كنند، معمولا نويسندگان و كارگردانان به ورطه‌ي پردازش صد‌درصد مثبت برخي شخصيت‌هاي سريال‌ها مي‌افتند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

او در زمينه‌ي ضرورت خلق كاراكترهاي مثبت در مجموعه‌ها كه حس همذات‌پنداري مخاطب را نيز برانگيزد، گفت: متاسفانه در كارهاي نمايشي سيما همه چيز صد‌درصد ديده مي‌شود و يك شخصيت يا صددرصد مثبت است يا منفي، در حالي كه شخصيت انسان‌ها هم نقاط مثبت و هم منفي دارد و بنابراين اگر در آثار نمايشي آنان كاراكتر‌هايي خاكستري (برخوردار از وجوه مثبت و منفي شخصيتي) تصوير كنيم، باور‌پذيرتر مي‌شوند و مردم با آن‌ها بهتر ارتباط برقرار مي‌كنند.

تهيه‌كننده‌ي سريال «روزي روزگاري» درباره‌ي ضرورت به تصوير‌كشيدن روابط سالم و مثبت در مجموعه‌هاي ايراني اظهار كرد: ساخت چنين آثاري هميشه لازم است. اخيرا تنها سريالي كه با اين رويكرد ساخته شد و خيلي موفق بود، «همه بچه‌هاي من» به كارگرداني مرضيه برومند و مسعود فروتن بود.

او با اشاره به علت افزايش ساخت سريال‌هايي تنش‌زا در سال‌هاي اخير گفت: مسائل كلي حاكم بر اجتماع، اين‌گونه بر هنرمندان تاثير گذاشته است و آنان به طرف خلق و پرداختن به شخصيت‌هاي منفي و موقعيت‌هاي تنش‌زا سوق داده است؛ البته من با اين رويكرد مخالفم چون بايد به اين مقوله‌ها به‌طور دراماتيزه شدن و بسيا‌ر‌بسيار غيرمستقيم پرداخت.

خوش‌رزم در پايان تاكيد كرد: فرهنگ ما اكنون بسيار در معرض خطر و آسيب شديد است و فقط رسانه مي‌تواند با توليد برنامه‌هاي مناسب، فرهنگ را به مسير اصلي و واقعي خود بازگرداند.

sinaset
08-11-2009, 19:04
سلام دوستان
اقا کسی از جومونگ 2 خبری نداره ؟
معلوم شد که پخش می شه ؟؟
دوستان ممنون میشم اخرین خبر رو در این رابطه اطلاع رسانی کنند
باتشکر

*IN*
08-11-2009, 19:09
سلام دوستان
اقا کسی از جومونگ 2 خبری نداره ؟
معلوم شد که پخش می شه ؟؟
دوستان ممنون میشم اخرین خبر رو در این رابطه اطلاع رسانی کنند
باتشکر
قرار نیست پخش کنن
____________
این جنایت های غیر حرفه ایی رو کی نشون میده؟

sinaset
08-11-2009, 19:47
قرار نیست پخش کنن
____________
این جنایت های غیر حرفه ایی رو کی نشون میده؟

سلام
من خودم دو خبر به نقل از عصر ایران دیدم
که دارن ترجمه و بعد دوبله می کنند
البته چیز زیاد نگفته بود ولی اخر خبر که داشتم از همین سایت عصر ایران گفته اماده برای دوبله شده ...
دوستان دیگه خبری ندارن

Sara
08-11-2009, 21:53
فیلم سینمایی« خاطره » ، جمعه این هفته ساعت 16 ، از شبکه یک پخش می شود .
به گزارش رسانه خبری شبکه یک سیما ، فیلم « خاطره » ، به کارگردانی سید مهدی برقعی ، داستان دختر جوانی به نام خاطره را روایت می کند که با مادر و ناپدری اش زندگی می کند . او چند سالی است که منتظر بازگشت همسر عقدی خود شهریار است که برای جراحی تومور مغزی به آمریکا رفته و دیگر از او خبری نشده است .
گفتنی است ، فیلم « خاطره » توسط علیرضا کیانپور در گروه فیلم و سریال شبکه یک تهیه شده است و در آن بازیگرانی همچون حدیث فولادوند ، رضا رویگری ، علیرضا کیانپور ، سحر ذکریا و محسن قاضی مرادی به ایفای نقش پرداخته اند .

S@eid
09-11-2009, 12:17
منم تازگی ها خوندم که علاقمندان منتظر پخش سری دومش نباشن .! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


این جنایت های غیر حرفه ایی رو کی نشون میده؟ جنایات غیر حرفه ای ( سانسورچی های حرفه ای .! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ) سه شنبه ها پخش میشه عزیز ساعت 19.45 . :5:

*IN*
09-11-2009, 12:49
علیرضا باشکندی(مدیر دوبلاژجومونگ):صدا سیما هیچ برنامه ایی برای پخش امپراتوری بادها یا همان جومونگ 2 ندارد و افرادی هم که این خبر را بازگو میکنن (دوبله و پخش جومونگ 2 ) از صحت خبرشان مطلع نیستند ودوروغ محض میگویند.
یه قسمت از یکی از مطالب همشهری جوان شماره236 ص12

Sara
12-11-2009, 21:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 5750445908.jpg&X=222&Y=143

فيلم هاي شکار خاموش، انيشتين و ادينگتن، افشا»، و کسي در راه است، صفر مرزي، لانه زنبور، کلاس برفي و در چشمان خرس تعطيلات آخر هفته از شبکه هاي مختلف سيما روي آنتن مي رود.
فيلم سينمايي "انيشتين و ادينگتن" پنجشنبه 21 آبان ماه ساعت 22 از شبکه يک روي آنتن مي رود. اين فيلم را فيليپ مارتين سال 2008 با نقش آفريني ديويد تنت، ريچارد مک کاب، پاتريک کندي و بين يوتلي ساخت. داستان اين فيلم در سال 1914 اتفاق مي افتد. دانشمند جواني به نام آرتور ادينگتون در دانشگاه کمبريج بر روي جاذبه و قوانين ثابت نيوتن کار مي کرد و...
فيلم سينمايي"شکار خاموش" جمعه 22 آبان ماه ساعت 16 از شبکه يک پخش مي شود. اين فيلم را سال 1368 کيومرث پوراحمد بر مبناي فيلمنامه خودش ساخت و داستان درباره شکارباني وظيفه شناس است که با پسر نوجوانش وارد منطقه پرديس مي شود و ... در "شکار خاموش" مهدي هاشمي، عليرضا خمسه، گلاب آدينه، سيروس گرجستاني، فرخ لقا هوشمند، محمدتقي شريفي نوري، فرهاد حميدي و رضا صفايي پور بازي مي کنند.
فيلم سينمايي "افشا" پنجشنبه 21 آبان ماه ساعت 45:23 روي آنتن شبکه دو مي رود. اين فيلم محصول روسيه را گورگي شنگه ليا سال 2006 با نقش آفريني ايليا شاکانوف، يوگني استيچ کين و اکاترينا گوسيوا ساخت. داستان فيلم "افشا»" درباره مردي است که همراه همسرش در شرکتي کار مي کنند. مرد از شغل خودش ناراضي است و ...
فيلم تلويزيوني "و کسي در راه است" به کارگرداني رهبر قنبري و تهيه کنندگي محمد داودي جمعه 22 آبان ماه ساعت 20:18 از شبکه دو پخش مي شود. در اين فيلم مهرشاد اسفندياري، محمود فرضي نژاد، رويا مجرد و علي آذرپور بازي مي کنند. داستان اين فيلم درباره نرگس متصدي يک دفتر مخابرات در روستاي سپنج از توابع ديلمان است. او تصميم مي گيرد براي رساندن پيام هاي تلفني به اهالي روستا يکي از بچه هاي مدرسه ابتدايي را استخدام کند و ...
فيلم تلويزيوني "صفر مرزي" پنجشنبه 21 آبان ساعت 30:19 از شبکه سه روي آنتن مي رود. اين فيلم به کارگرداني حسين تبريزي تهيه شده و در آن ابوالفضل پورعرب، تيرداد کياني، مينا جعفرزاده و جعفر دهقان بازي کردند. داستان فيلم "صفر مرزي" درباره پدري است که در ارس مشغول ماهيگيري است تا اينکه در اثر تيراندازي مرزبانان شوروي، وي و پسر بزرگترش کشته مي شوند و ...
فيلم سينمايي"لانه زنبور"جمعه 22 آبان ساعت 23 از شبکه سه پخش مي شود. اين فيلم محصول فرانسه به کارگرداني فلورنت امليوسيري ساخته شده و در آن سامي ناصري، ناديا فارس، پاسگال گريگوري و ...بازي کردند. داستان فيلم "لانه زنبور" درباره يک افسري است که ماموريت دارد رهبر يک باند خلافکار را براي حضور در دادگاه همراهي کند.
فيلم سينمايي "کلاس برفي"جمعه 22 آبان ساعت 30:20 از شبکه چهار روي آنتن مي رود. اين فيلم را کلود ميلر سال 1998 با نقش آفريني کلمان واندربرگ، لوکمن نالکاکان و فرانسوآ روي جلو دوربين برد. داستان فيلم "کلاس برفي" درباره يک پسر مدرسه اي نگران به نام نيکلاس است. تااينکه به اردويي از سوي مدرسه مي رود و ...
فيلم سينمايي"در چشمان خرس"جمعه 22 آبان ساعت 30:13 از شبکه تهران پخش مي شود. اين فيلم محصول مشترک آلمان، اتريش و لوکزامبورگ به کارگرداني ولفگانگ مورنبرگر سال 2006 با نقش آفريني کلارنس جان رايان، جوليا کرامباخ، پائولا نوکر و لينا استولز ساخت. داستان فيلم "در چشمان خرس" درباره دختري است که مادرش را از دست داده و با پدر و نامادريش زندگي مي کند.

Sara
13-11-2009, 20:15
خیلی جالبه تی وی هر بار رو مود یه چیز کلید میکنه ! جدیداً هر سریالی ساخته میشه پایان اسمش ان داره !

H a m e e d
14-11-2009, 00:53
یادمه قبلنا بیشتر اسم یک نفر (در اینجور سریالای ملودرام معمولا اسم یک زن که از دید سازنده، قهرمان داستان بود) رو میذاشتن مثل نرگس، ریحانه، هنگامه...
الآن مدتیه نمیتونن قهرمان اصلیه رو Recognize کنن یه کلمه ای که هم بتونه اسم باشه هم صفت (که معنی مثبتی هم بده) با اون پسوند جمع میبندن تا مثلا طیفی از شخصیتای اصلی داستانو دربربگیره.
نامگذاریهاشونم دیگه کلیشه ای شده.

H a m e e d
28-11-2009, 21:07
به گزارش شبكه خبر، ناهید سادات شریفی، تهیه کننده و کارگردان این مستند با اشاره به اینکه روابط نوجوانان و جوانان در خانواده و تأثیر تربیت والدین بر آینده، محور این برنامه است گفت: هدف ما اطلاع‌رسانی به خانواده ها برای حل معضلات نوجوانان و جوانان است.

این برنامه در90 قسمت 30 دقیقه ای ساعت 20 و 55 دقیقه هر شب جز پنجشنبه و جمعه از شبکه دو پخش می‌شود.
***
البته جدیدا یه خورده زودتر شروع میشه.
مثل اینکه چالشهایی توش مطرح میشه که اگه مایل بودید راجع بهش بحث کنین.

B.Spears
01-12-2009, 18:05
به نظر من که مستندی که ساختن بیشتر شبیه یه فیلم با دیالوگ های نیمه حرفه ایه تا یه مستند

XaniaR_paliz
01-12-2009, 20:28
خیلی جالبه تی وی هر بار رو مود یه چیز کلید میکنه ! جدیداً هر سریالی ساخته میشه پایان اسمش ان داره !

حتما برای همدلی با رئیس جمهور اینکارو میکنن! ....

کلا همشون ارزش دیدن ندارن...

چند وقتیه یکی دوتا سریال جالب گذاشته که واسه بیکاری خوبن..

درچشم باد و آشپزباشی بدک نیستن

CAnZO
02-12-2009, 05:53
سلام
جمع شما جمع
يكي از برنامه هايي كه گاهي ميبينم مستند هايي ست كه حوالي ده و ربع شب از شبكه آموزش پخش ميشه. و معمولا جالبن.

Sara
03-12-2009, 13:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ولي الله مومني كه در فيلم سينمايي«سردار جنگل» نقش ميرزاكوچك خان را بازي كرده بود پس از گذشت سال‌ها از اين نقش، در ياد سكانسي از اين فيلم گفت: از شدت سرما چشم راستم يخ زد و اين اتفاق باعث شد چهارماه كار متوقف شود.

اين بازيگر كه در سريال‌هاي تاريخي مانند «ولايت عشق» و «سال‌هاي مشروطه» بازي كرده است،در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي وضعيت ساخت فيلمي تاريخي مانند
«سردار جنگل» در مقايسه با آثار تاريخي توليد شده در سال‌هاي اخير افزود: در آن زمان(سال 62) امكانات چنداني در اختيار نداشتيم و پس از مدتي فعاليت، فيلم دچار بي‌پولي مي‌شد كه نتيجه‌ي آن توقف سه – چهار ماهه فيلمبرداري بود البته يك بار به علت بيماري من اين اتفاق افتاد.

او توضيح داد: در سكانسي كه به صورت تراولينگ در دماي زير 35 درجه خلخال فيلم‌برداري مي‌شد، شادروان قويدل از من خواست كه پلك نزنم، من نيز چنين كردم بعد ازآن، زماني كه چشمم را بستم پلكم چسبيد و چهارماه تصويربرداري متوقف شد تا بتوانم معالجه كنم.

مومني درباره‌ي چگونگي انتخاب شدنش براي ايفاي نقش ميرزاكوچك‌خان گفت: سازندگان فيلم به دنبال فردي بودند كه از نظر ظاهري شبيه ميرزا باشد. زماني كه مرا براي ايفاي اين نقش در نظر گرفتند پيشنهاد كردند كه موها و ريش‌هايم را بلند كنم. پس از مدتي مرا نزد شادروان ابراهيم فخرايي – وزير فرهنگ ميرزا كوچك‌خان و نويسنده كتاب« سردار جنگل»- برند.مرحوم فخرايي زماني كه مرا ديد، جاخورد، گريه كرد و من را بوسيد و گفت كه كپي ميرزاكوچك‌خان شده‌ام.
اين بازيگر اضافه كرد: زماني كه براي ايفاي اين نقش انتخاب شدم، سناريو را به همراه چند كتاب براي مطالعه به من دادند تا بتوانم شخصيت ميرزا را پيدا كنم. به عنوانه نمونه من نمي‌دانستم كه او در كنار ستارخان به مدت 5 سال در اوج جواني (25 سالگي) مي‌جنگيد و پس از آن ،انقلاب جنگل را‌ آغاز كرد.

مومني درباره‌ي ويژگي‌هاي حرفه‌اي شادروان امير قويدل در «سردار جنگل» اظهار كرد:زنده‌ياد قويدل انساني فرهيخته، كارگرداني بسيار خبره و نويسنده و كارگرداني بسيار خوب بود. «سردار جنگل» نخستين فيلم تاريخي بود و با وجود آن‌كه در فقر و بدبختي ساخته شد ولي اكنون يكي از بهترين فيلم‌هاي سينماي ايران است.
او ادامه داد: مرحوم قويدل هنگام ساخت اين فيلم مي‌گفت درحال حاضر كسي ارزش «سردار جنگل» را نمي‌فهمد اما 50 سال بعد متوجه مي‌شوند كه اين فيلم چه بوده است چراكه او صداقت و انسانيت در سينمايي
«سردار جنگل» جاري كرده بود.

اين بازيگر با اشاره به برخورد زنده‌ياد قويدل با او گفت: در مقطعي از فيلم، ميرزا شخصيت متزلزلي داشت. شادروان قويدل با من بداخلاقي مي‌كرد و مي‌گفت من تو را بيشتر دعوا مي‌كنم تا حالت ناراحتي در چهره‌ات ديده مي‌شود بعدها با ديدن فيلم متوجه شدم كه او واقعا درست مي‌گفت.

او در ادامه اظهار كرد: شادروان قويدل كارشناس خيلي خوبي بود كه از خود كارهاي خوبي مانند «ترن» را به جاي گذاشت.

مومني كه از گويندگان انجمن گويندگان و سرپرستان گفتارفيلم نيز است درباره‌ي فعاليت‌هاي خود در اين زمينه زمان ساخت «سردار جنگل» گفت: آن زمان حدود هشت سال از ورود من به عرصه‌ي دوبله مي‌گذشت البته فعاليت خود را در اين زمينه ادامه داده‌ام و نقش‌گويي‌ به جاي «جان» در سريال «رابين‌هود» از جمله آخرين كارهايم است.

Sara
03-12-2009, 13:29
پـخـش ‌٦ فـيـلم سينـمـايي و تـلويـزيـونـي در روز عيـد سعـيـد غـديـرخـم
به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني « سکه­هاي شانس»،« کارد و پنير»،« بازي» ، « لوتکا» ، « پسران خيابان پال» و « سرآشپز کونگ فوکار» درروزعيد سعـيدغـديرخـم از شبکه‌هاي يک ، دو، سه ، چهار و تهــران پـخش مي‌شـود.

آخـر هفـتـه نمـايـش ‌١٢ فيـلم سيـنـمـايـي و تلـويـزيـونـي
در روزهاي پاياني هفته ، پنجشنبه و جمعه ‌١٢ و ‌١٣ آذر فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني« چشـم در آسمان » ، « مدرسـه پـيرمـردها » ، « بلوتوثتو روشن کن » ،« پونيو » ،« قلقلک» ،«گُل» ، « شعبده باز» ،« جي ويرو »، « پسران طلايي » ، « ويزيون تـله » ،« سيگار ممنوع » و« هـمسر کارآگاه » ازشبکه­هــاي سيـمـا ( يک ، دو، سه، چهــار و تهــران ) پخش مي‌شـود.

H a m e e d
10-12-2009, 14:19
ميليون‌ها مخاطب براي ساليان متوالي
جام جم آنلاين: سريال را بايد يكي از رايج‌ترين نوع برنامه‌هاي تلويزيوني در دنيا به حساب آورد. سريال‌، به‌گونه‌اي از برنامه‌سازي گفته مي‌شود كه در آن يك داستان دنباله‌دار در قالب يك مجموعه تلويزيوني دنبال مي‌شود.

اين واژه ابتدا از راديو گرفته شد.در راديو برنامه‌هاي كودكان يا برنامه‌هاي 15 دقيقه‌اي روزانه پخش مي‌شد كه به آنها سوپ اپرا مي‌گفتند (از آنجا كه ابتدا شركت‌هاي صابون‌سازي همچون كلگيت و پالموليو اسپانسر اين برنامه‌ها بودند، اين گونه ناميده شدند) بيشتر اين برنامه‌ها از دوشنبه تا جمعه در يك ساعت مشخص پخش مي‌شدند.
اما اين‌گونه برنامه‌سازي بزودي به سمت سريال‌هاي داستاني پيش رفت. از سريال‌هاي پرهزينه و پرخرج گرفته تا سريال‌هاي ساده و كمتر پيچيده كه در دهه 1960 پا به تلويزيون‌هاي جهان گذاشتند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


صنعت سريال‌سازي طي دهه 60 در آمريكا به رونق رسيد و تهيه‌كنندگان به اين نتيجه رسيدند مي‌توان همان ميزان پولي كه براي يك فيلم هاليوودي خرج مي‌شود را براي يك سريال تلويزيوني خرج كرد. اگر آن فيلم در گيشه سينما به سودرساني مي‌رسد و حتي امكان دارد با زيان روبه‌رو شود، سريال تلويزيوني اين ويژگي را دارد كه شب‌هاي متوالي حتي چندين سال مردم را پاي تلويزيون بنشاند. پس شبكه‌ها حاضرند تا با قيمتي خوب آثار تلويزيوني را بخرند يا پشتيباني كنند. افزايش بيننده شبكه‌ها نيز خود باعث بالاتر رفتن شمار و قيمت آگهي‌هاي بازرگاني مي‌شود.
سازندگان سريال در آمريكا از سال‌هاي نخست به اين نكته توجه كرده‌اند كه همواره بايد در حال رصد كردن علاقه مخاطب باشند. نخستين قسمت‌هاي يك سريال پس از ساخته شدن براي مردم نمايش داده مي‌شود و در صورت كافي بودن اقبال، اقدام به ساخت ديگر بخش‌ها مي‌شود. داستان‌هاي سريال‌ها را به گونه‌اي جلو مي‌برند كه امكان گسترش يافتن داشته باشند. بدين ترتيب، در صورتي كه پس از پخش با استقبال بيننده روبه‌رو شد، سازندگان با شتاب به ساخت فصل (سيزن)‌هاي ديگر مي‌پردازند و اگر پي بردند كه اين سريال در حال افت مخاطب است، به هنگام، آن را پايان مي‌بخشند.
بدين ترتيب، عملا پول سازندگان دور ريخته نمي‌شود و چيزي به نام شكست وجود ندارد. شبكه‌هاي CBS ، HBO و ABC ، شوتايم و NBC از شبكه‌هاي پيشگام در ساخت سريال‌هاي تلويزيوني هستند.
داستان‌ها در موفقيت سريال‌هاي تلويزيوني نقش موثري دارند.داستان‌ها اگر پيچيده باشند تاثيري منفي در تعداد مخاطبان خواهند داشت. بيشتر سريال‌هاي تلويزيوني هر هفته داستاني مستقل دارند اما برخي نيز ترجيح مي‌دهند داستان را در آخر هر فصل به اتمام برسانند.
البته موضوع به اين سادگي نيست. داستان‌هاي پيچيده در عين جذابيت تعداد بيننده كمتري دارند. بينندگان نمي‌توانند اواسط سريال به جمع علاقه‌مندان آن بپيوندند ضمن اين‌كه از دست دادن يك يا چند قسمت سريال بيننده را سر در گم مي‌كند. اين مساله گاه رويه سريال را تغيير مي‌دهد. نكته جالب ديگر درخصوص سريال‌هاي تلويزيوني فروش نسخه‌هاي دي‌وي‌دي آنهاست كه سود زيادي نصيب ‌سازندگان و توزيع‌كنندگان آن مي‌كند. در انگلستان واژه سريال معادل سريال كوتاه به كار برده مي‌شود. سريال‌هاي كوتاه انگليسي از جمله «غرور و تعصب» در اين رده بندي قرار مي‌گيرند. داستان در اين‌گونه سريال‌ها معمولا با 6 تا 7 قسمت به اتمام مي‌رسد. بيشتر سريال‌هاي توليدي در اين كشور محصول شبكه‌هاي دولتي همچون بي‌بي‌سي و كانال 4 هستند.

معروف‌ترين سريال‌هاي تلويزيوني در سال‌هاي اخير
دكتر هو (Doctor Who) سريال علمي تخيلي پربيننده ساخت شبكه تلويزيوني بي‌بي‌سي است. اين سريال كه نمايش آن از 1963 آغاز شده، تاكنون در چندين مجموعه به نمايش درآمده ‌است. داستان سريال، درباره مسافري مرموز به نام دكتر هو با ماشين زمان مخصوص خود است. در طول سال‌هاي نمايش سريال چندين هنرپيشه، اجراي نقش دكتر را به عهده گرفته‌اند. داستان‌هاي دكتر هو آميخته‌اي از موضوعات و اصطلاحات علمي و تخيلي نويسندگان است كه نتيجه‌اش ماجراهايي پرهيجان و سرگرم‌كننده براي علاقه‌مندان سريال‌هاي علمي تخيلي بوده. ديگر خصيصه داستان‌هاي دكتر هو تهيه ارزان قسمت‌هاي سريال و استفاده از موسيقي الكترونيك است. از سال 1963 تا 84 اين سريال در قسمت‌هاي 25 دقيقه‌اي پخش مي‌شد. در سال‌هاي 1985 تا 2005 زمان قسمت‌هاي سريال به 45 دقيقه افزايش يافت و از آن زمان تاكنون زمان هر قسمت سريال متغير است. در طول اين سال‌ها علاوه بر تغيير و تحولات داستاني و محتوايي حتي لوگوي سريال نيز تغيير كرد و قرار است سري جديد در سال 2010 با لوگوي جديد نمايش داده شود.
- سريال 24 موفق‌ترين سريال شبكه Fox در آغاز سده 21 بوده است كه از سال 2001 بلادرنگ پس از فاجعه 11 سپتامبر با موضوع تروريسم پخش شد. سازندگان سريال كانادايي دختري به نام نيكيتا (La femme Nikita) اين‌بار سريالي مهيج تر و جذاب‌تر و مدرن‌تر ساخته بودند كه با يك سال وقفه در سال 2004 روبه‌رو شده و از سال 2005 ادامه يافته است و واپسين فصل آن در سال2010 خواهد بود. 24 بينندگان خود را از 8 ميليون در فصل نخست به 13 ميليون در فصل ششم رساند كه ركوردي بي‌نظير به شمار مي‌آيد. در سال 2008 نيز اين سريال پخش نشد و به جاي آن يك فيلم تلويزيوني به نام 24 Redemption پخش شد. فصل هفتم امسال پخش شد و فصل هشتم در سال 2010 روي آنتن خواهد رفت.
- ماموريت غيرممكن (MI) را بايد نقطه عطفي در صنعت سريال‌سازي آمريكا و جهان دانست. سريالي كه با بهره‌گيري از فضاي بشدت اطلاعاتي و جاسوسي دوران جنگ سرد از سال 1966 در معتبرترين شبكه آمريكا CBS پخش شد و مقابله‌اي آمريكايي بود با فيلم‌هاي سينمايي جيمز باند انگليسي. محبوبيت و كاميابي سريال ماموريت غيرممكن (كه در تلويزيون ايران نيز با نام بالاتر از خطر پخش شد) باعث شد تا پخش آن تا 7‌سال ادامه يابد (1973) و پس از توقفي 15 ساله دوباره براي3‌سال پخش شود. اين سريال چنان در ذهن نسل‌هاي پياپي نوستالژي ايجاد كرده بود كه در سي‌امين سالگرد پخش سريال، يك فيلم سينمايي بشدت پرخرج با بازي محبوب‌ترين بازيگر هاليوود در آن زمان تام كروز نيز ساخته شد و با فروش بالاي آن دو دنباله ديگر نيز برايش ساختند.


بخش اورژانس (ER) ، نام سريالي بود بسيار كامياب در ژانر پزشكي كه از سال 1994 تا سال 2009 از NBC پخش شد. اين سريال را بايد محبوب‌ترين سريال غير كمدي آمريكايي ناميد. سريال بخش اورژانس بيشترين جايزه را از جشنواره‌هاي تلويزيوني چون Emmy در طول تاريخ از آن خود كرده است. يكي از اپيزودهاي اين سريال را كوئنتين تارانتينو، كارگردان سرشناس ساخته است. جورج كلوني بازيگر معروف سينما از بازيگران سري‌هاي اول سريال بود. چندي پيش خبر بازگشت او به سري جديد اين سريال خبرساز شد. اين سريال 15 فصلي را بلندترين سريال پزشكي تلويزيون آمريكا مي‌دانند.
پرونده‌هاي مجهول (The X files) يكي از بهترين سريال‌هاي ساخته شده در دهه 90 به شمار مي‌آيد. اين تريلر علمي تخيلي از 1993 تا 2002 در فصل‌هاي 9 گانه، بينندگان آمريكايي را به دنبال رازهاي خود كشاند و با جذب 13 ميليون بيننده، شبكه Fox را عملا در كنار غول‌هاي سه‌قلوي آمريكايي (CBS ،NBC ،ABC) قرار داد. جملات كليدي به كار رفته در ديالوگ‌هاي اين سريال وارد فرهنگ عامه مردم آمريكا در دوران پخش سريال شد. تاثيرگذاري اين سريال كه بزرگ‌ترين سريال علمي تخيلي آمريكا بود باعث توليد فيلم سينمايي با همين نام در سال 1998 و دنباله‌اي بر آن در سال 2008 شد.
بررسي صحنه قتل (CSI) نمونه سريال‌هاي سده بيست و يكم آمريكا است. اين سريال پليسي به تهيه‌كنندگي جري بروكهايمر فيلمساز هاليوود از سال 2000 تا 2009 ساخته و در شبكه CBS پخش شده و بزوديفصل دهم آن پخش خواهد شد. فصل پنجم اين سريال كه پربيننده‌ترين سريال CBS در سده 21 به شمار مي‌آيد به كارگرداني كوئنتين تارانتينو 26 ميليون بيننده داشت كه به 19 ميليون در فصل هاي هشتم و نهم كاهش يافت.
گمشده (Lost) درام ماجرايي متمايل به علمي تخيلي به تهيه‌كنندگي جي‌جي آبرامز است و در سال 2004 كه او همزمان Alias را در پخش داشت، پخش شد.آبرامز هر چقدر كه در Alias به دشواري برخورد، در Lost كامياب بود. Lost در همان فصل نخست با 16 ميليون بيننده به جايگاه بهترين سريال ABC در سده 21 رسيد و چنان جا افتاد كه پس از پايان فصل نخست، در ماه مي ‌سال 2005 جاي آن را چهارشنبه ساعت 9 به Alias دادند. فصل دوم نيز مخاطبان را نگه داشت و سقوط از فصل سوم با يك ميليون كاهش بيننده آغاز شد. سيزن چهارم با 13 ميليون و فصل پنجم در سال جاري با كمتر از 11 ميليون بيننده حكايت از ضعف داستان براي طولاني شدن داشت. امسال فصل پاياني پخش خواهد شد و مي‌گويند كه به جز متيو فاكس بازيگر نقش جك، حتي بازيگران ديگر هم چگونگي پايان داستان را نمي‌دانسته‌اند.
فرار از زندان (Prison Break) سريالي اكشن تريلر و ماجرايي است كه از سال 2005 تا 2009 در 4 فصل‌بينندگان خود را دوشنبهشب‌ها پاي شبكه Fox ميخكوب كرد. فرار از زندان را هم بايد همچون Lost ، 24 و CSI از نسل نوين سريال‌هاي مهيج سده‌بيست و يكمي با ساختارهايي تازه دانست. فرار از زندان با بيش از 9 ميليون بيننده در فصل نخست، خود را همتراز ديگر سريال شبكهFox يعني 24 گرداند ولي در ادامه،‌ مدام 24 رشد كرد و فرار از زندان، سقوط. فصل سوم فرار از زندان 8 ميليون بيننده داشت و فصل چهارم فقط 5 ميليون! و جاي شكرش باقي بود كه اين سريال در 4 فصل به پايان رسيد تا خاطره‌اي نسبتا خوش به جا بگذارد.
قهرمانان (Heroes) درام علمي تخيلي از سال 2006 تا 2009 از شبكه NBC پخش شده و فصل چهارم و پاياني آن بزودي پخش خواهد شد. پربيننده‌ترين سريال درام شبكه NBC در سده 21 در فصل نخست خود به طور متوسط نزديك به 14ميليون بيننده داشت كه اين عدد به 11.5 ميليون براي فصل دوم و 7.5 ميليون براي فصل سوم رسيد كه يك شكست بهتماممعنا بود و روشن نيستفصل چهارم آن، چه ميزان بيننده خواهد داشت.
سريال تاريخي روم، از كارهاي محيرالعقول شبكه HBO بود كه با همكاري BBC بريتانيا و Rai ايتاليا در سال 2005 ساخته و پخش شد. تبليغات و هزينه فراواني را در پي داشت و با جذب 7 ميليون بيننده آمريكايي و همين تعداد در بريتانيا، 2 فصل كاملا كامياب داشت. ولي در ايتاليا با استقبال سرد مردم و منتقدان روبه‌رو شد. سريال روم، به حساس‌ترين بخش تاريخ روم يعني دوران پس از جوليوس سزار تا مارك آنتوني كه جمهوري روم منحل و امپراتوري تشكيل شد، مي‌پردازد. به دليل انصراف BBC از ادامه پشتيباني از ساخت اين سريال پرخرج، تهيه‌كنندگان مجبور به پايان دادن به آن پس از تنها 22 اپيزود شدند.

لا‌دن بهبودی

Sara
01-01-2010, 12:46
شبکه یک سیما برای عصر روز جمعه 11دی‌ماه ساعت 15:40 فیلم تلویزیونی «ستاره خضراء» را پخش می‌کند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پدر آنتوان راهبی است که درصومعه‌ای نزدیک شام به همراه دختر خوانده‌اش ماریان زندگی می‌کند. ماریان از بلندی سقوط می‌کند و بینایی خود را از دست می‌دهد. نامزدش پی‌یـر از او جدا می‌شود. ماریان مسیح را در خوابش می‌بیند که به او از خون خدا می‌گوید و خبر از ورود میهمانی مهم می‌دهد. کاروانی در بیابان در حرکت هستند. شبی از شب‌ها که باران تندی می‌بارد، سوارانی ناشناس صندوقی را حمل می‌کنند و برای رفع خستگی و فرار از باران به صومعه پناه می‌آورند.
محمدصادقی، چنگیز وثوقی، سعید نیکپور، اکبرعبدی، احمد نجفی و لیلا موسوی در فیلم تلویزیونی «ستاره خضراء» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پل ماریان» به کارگردانی ویبکی وُن کـارولسفِلد جمعه 11 دی‌ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: اگنس، ترزا و لوئیس سه خواهر هستند که با مادرشان زندگی می‌کنند. اگنس چند وقتی است برای کار به شهر دیگری رفته و از مادر و دو خواهرش جدا شده است. در این میان مادر به علت بیماری روانه بیمارستان می‌شود. پس از مرخص شدن از بیمارستان و بازگشتن به خانه، ترزا و لوئیس پرستاری او را برعهده می‌گیرند.
مالی پارکر و ربیکا جنکینس در فیلم سینمایی «پل ماریان» محصول سال 2002 کشور کانادا به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «اشتباه محض» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مفیدی جمعه 11 دی‌ماه ساعت 23 از شبکـه سـه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: همسر جوانی متعهد و خانواده‌دوست در یک حادثه رانندگی کشته می‌شود. وی که قبلاً شاهد تهدید‌های تلفنی فردی ناشناس نسبت به ازدواج با همسرش بوده است به دخترخاله خود مظنون می‌شود و با تعقیب وی به حقیقت جدیدی دست می‌یابد.
آرش مجیدی، شهره لرستانی، رضا بابـک و شهین تسلیمی در فیلم تلویزیونی‌ «اشتباه محض» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «همه چیز امروز شروع می‌شود» به کارگردانی برتراند تاورنیه جمعه 11 دی‌ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما چهار» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان این فیلم در شهر کوچکی در فرانسه می‌گذرد که زندگی در آن بر اساس معادن زغال‌‌سنگ جریان دارد. شخصیت اصلی فیلم معلم دبستانی است به نام دانیل که با دلسوزی خاصی در مدرسه کار می‌کند تعطیل شدن معادن توسط دولت باعث بیکاری و فشار مالی شدید به والدین شده و مستقیماً به روی بچه‌ها فشار مضاعفی وارد می‌شود که دانیل را هم درگیر می‌کند. دانیل نقشی مهم‌تر از یک معلم ساده دارد. او نه تنها درگیر زندگی تک‌تک بچه‌هاست بلکه باید نگران حال والدین کودکان هم باشد که بیکار شدن و فشار شدید مالی آن‌ها را کلافه کرده است.
فیلیپ تورتن و ماریا پتیارسی در فیلم سینمایی‌ «همه چیز امروز شروع می‌شود» محصول سال 1999 فــرانـسه بازی کــرده‌اند.

فیلم سینمایی «بازگشت پاندا» به کارگردانی زانگ یو و با بازی لی فنگ و دایچی هاراشیما روز جمعه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم در جنگل‌ها و سرزمین‌های سرسبز ایالت سیجوان چین اتفاق می‌افتد. داستان درباره خرس پاندایی است که دو توله دارد و شکارچیان درصددند که آن‌ها را شکار کنند.
فیلم سینمایی «بازگـشت پاندا» محصول کشور چین در سال 2009 و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است.

*IN*
02-01-2010, 12:43
آقا از این سریال مهران مدیری (فکر کنم قهوه تلخ بود اسمش) خبری نشد؟
مگه نگفته بودن بعد از دهه اول محرم میزارن؟

Morteza4SN
02-01-2010, 21:07
قصه هاي مجيد / هر شب ساعت يك بامداد (با تلرانس مثبت و منفي پانزده دقيقه)


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


قبل از هر چيز اين سريال براي من و خيلياي ديگه يادآور خاطرات زيادي است ، روزهاي جمعه ي اوايل دهه ي هفتاد شمسي كانال يك تلويزيون رو بعد از اخبار از دست نمي داديم . شيرين زبوني پسرك لاغر مردني با اون لهجه ي اصفهاني و شيطنت ناشي از اعتماد به نفس صادقانه ي يك پسر يتيم كه با مادربزرگش زندگي ميكنه . اون "بي بي" گفتن مجيد ، نگاه اخمو يا خندون بي بي از بالاي قاب عينكش و نصيحت هاش به مجيد هنوز ديدن داره .

اقتباس كيومرث پوراحمد از كتاب "قصه هاي مجيد" نوشته ي هوشنگ مرادي كرماني به همان اندازه جذابيت داره هرچند مجيد كتاب اهل كرمانه ، ولي خب انصافا مجيد اصفهاني در قاب تصوير چيزي كم نداره حداقل مخاطب كتاب رو پس نميزنه يا حتي ممكنه در حين خواندن كتاب مدام تصوير مجيد سريال رو در ذهنتون تصور كنيد .

قصه هاي مجيد شرحي ساده و بي تكلف از آدم هايي است كه در اطرافمون زياد ديديم . محله هاي قديمي باريك و درختاي قطور با جوبهاي عريض ، آدما و مغازه ها ، دوچرخه ي چيني مجيد ، محيط مدرسه و كلاس هاش ، اون كشي كه مجيد دور كتاب و دفتراش مي بست ، تموم مشكلات و ماجراهايي كه فقر و امكانات محدود رو به شكلي شيرين و ملموس نشون ميده و خيلي موارد ديگه كه بايد ببينيد .

چند تا از قسمت هاش رو خيلي يادمه ؛ اون قسمتي كه مخ بي بي رو زد تا ميگو بخره چون فسفر داره ، قسمتي كه ميخواست بره اردو و بي بي يه عالمه وسيله براش جمع كرد و اون قضاياي بعدش ، ژاكت بافتن برا معلمش ، انشايي كه با محوريت يك مرده شور نوشت و ...

چند شبي هست كه قصه هاي مجيد داره پخش ميشه . بهر حال اگر به دنبال زماني براي روشن كردن تلويزيون ايران بدون عوارض منفي جانبي هستيد قصه هاي مجيد رو از دست نديد .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دل تنگم
10-01-2010, 00:13
اين هفته نيز پنج فيلم تلويزيوني در قالب جشنواره فيلم‌هاي تلويزيوني از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.


يكشنبه فيلم «تنهايي» به كارگرداني حجت قاسم‌زاده اصل به روي آنتن مي‌رود. شهاب حسيني، رويا تيموريان، لاله اسکندري، اميرحسين مدرس و مجيد مظفري در اين فيلم بازي كرده‌اند.


دوشنبه 21 دي ماه شبكه سه سيما تله فيلم «لرزش زندگي» ساخته عليرضا بذرافشان را به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم تلويزيوني اداي دين به قربانيان زلزله بم است و تلاش مي‌كند عمق اين فاجعه انساني را به تصوير بکشد


سه شنبه، 22 دي ماه، «پشت پرده مه» به كارگرداني پرويز شيخ طادي از شبكه سه پخش مي‌شود. داستان فيلم درباره مرتضي پسر بچه روستايي و ناشنوايي است كه با آموزگار تازه وارد دبستان، بر سر عشق او به مادرش دچار توهم و بحران روحي مي‌شود.


شبكه سه چهارشنبه «ريوار» را پخش مي‌كند كه توسط مسعود فرخنده كارگرداني شده‌است. در اين فيلم هوشنگ توکلي، اميرمحمد زند، سودابه بيضايي و زهرا سعيدي بازي كرده‌اند.


گفتني است شبكه سه تله فيلم «دماغ» به كارگرداني فرزاد موتمن شنبه پخش شد. اين فيلم از توليدات شبكه اول سيماست و در قالب يک اثر داستاني به مساله جراحي زيبابي بيني و رواج اين مساله در جامعه امروز مي‌پردازد.

سهيلا گلستاني، ژاله صامتي، طناز طباطبائي، رضا خندان، نسيم صداقت زاده، محمد مجدزاده، اکبر وارث و بيژن پيش داوري در اين فيلم بازي مي‌کنند.

dimah2005
14-01-2010, 22:30
دیروز
تو اتاق بودم ، صداهای یه دختر رو که داره از بدبختی هاشو ، دوست پسر هاش و اکس پارتی و اینا صحبت می کنه رو شنیدم ، همچین زدم از اتاق بیرون ببینم این چه برنامه ای هست ،
با کمال نا باورری دیدم این بخشی از سریال پند آموز " به کجا چنین شتابان" هست .

امروز
هم بازبرنامه مستند " طب سنتی ایران " رو چپونده بودن وسط سریال ،

از این همه تلاش و زحمت دوستان صدا و سیمایی برای گنجاندن 2 برنامه "شوک" از شبکه 3 و " 4 سوی علم" از شبکه 4 در سریالی از شبکه 5 سپاسگذلریم.
و از ایفای نقش برنامه رادیویی و تلوزیونی در عین واحد هم متشکریم .

چه اتحادی دارن شبکه های دولتی ایران ، قبطحه می خوریم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پیشنهاد : یه تاپیک گوی و تمشک به سبک همشهری جوان راه بندازید ، بد نیست .

Sara
20-01-2010, 20:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


علی اکبر ولایتی و محسن رضایی در برنامه "رو به فردا " پنجشنبه در خصوص دخالت‌های خارجی به بحث می‌پردازند.

فردا پنجشنبه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در برنامه رو به فردا به بحث خواهند پرداخت.

برنامه رو به فردا اخیرا با رویکرد شفاف سازی اقدام به برگزاری مناظرات چالشی بین افراد صاحب نظر در امور سیاسی کرده است که از این رو به یکی از برنامه‌های پربینده سیما تبدیل شده است.

پیش از این در برخی اخبار آمده بود که قرار است روح الله حسینیان و حسین مرعشی در این برنامه حضور داشته باشند.

CAnZO
21-01-2010, 19:04
ديشب دو برنامه رو ديدم كه از كنار هم گذاشتنش تصوير جالبي از دنياي فكري اي كه درش زندگي ميكنيم بدست مياريد. يكي برنامه " اين شب ها " كه مربوط هست به كيفيت نظام آموزشي. نتيجه گيري مهمونهاش هم صرف نظر از اينكه از چه طيفي باشند يكيه : آموزش كارآمد نيست. من و شما ميدونيم چرا كارآمد نيست. (اين علت هميشه يه فرياد بي صدا بوده در درون من)
ولي از بدبختي مهمون ديشب برنامه : خود اين علت بود :27:كساني كه به زبان حال ميگن علم و انديشه خوبه تنها در صورتي كه نتيجه معادله اوني باشه كه ما ميگيم. ( ما به شما ميگيم چي نياز داريد)
حالا طرف ديگه سكه: دو قدم مانده به صبح. داريوش فرهنگ و معرفي تياتر جديدش: گاليله. از پشت صحنه ها نتيجه گرفتم (و ايضا همصحبت فرهنگ) كه نمايش مورد بحث بطور خيلي ابتدايي مظلوميت انسانهاي متفكر رو در برابر تنگ نظري نشون ميده. من از درام دو قطبي( سفيد دربرابر سياه ) بدم مياد. ما كي به مخالفين خودمون حمله كرديم؟ من ميگم از حقيقت نباد چماق ساخت . حقيقت = خوب ، چماق = بد :31:

هميشه نظريات لنگي ميشنويد حتي در بهترين حالت. ولي فرهنگ يه شوخي مناسب با دكور برنامه هم كرد كه بهترين حرف ديشبش بود.

Sara
04-02-2010, 13:06
ایسکانیوز : در روزهای آخر هفته 12 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیـما به نمایش در می آیند.

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، در روزهای پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه هشتم ونهم بهمن ماه 12 فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌‌های سیما (یک، دو، سه،‌ چهار و تهران) پخش می‌شود.

***شبکه اول:
1 - فیلم سینمایی « گناهکار» به کارگردانی گابریل فولس پنجشنبه 8 بهمن‌ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمـده: پس از کشته شدن دختر جوانی به نام گابریلا، پسر شهردار متهم به قتل می‌شود. شهردار که نمی‌خواهد بخاطر این موضوع، شهرتش لکه دار شود، با پلیسی بنام فرانک که دچار مشکلات خانوادگی و حرفه‌ای است تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد با یافـتن مدارک جدیدی، از پسرش رفع اتهام کند. فیلم سینمایی « گناهـکار» محصول سال 2009 کشور آمریکا است.
2 - فیلم تلویزیونی «خانه کاغذی» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی محمدرضاشفیعی عصر روز جمعه 9 بهمن ماه ساعت 15:40 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی امیرحسین رستمی، مریم سلطانی و مهدی امینی‌خواه از این قرار است که: زوج جوانی در آستانه ازدواج با کمک خانواده‌هایشان مبلغی پول فراهم کرده و به شرکتی که در امر ساخت و ساز و پیش‌فروش مسکن فعالیت دارد، می‌سپارند. غافل از اینکه شرکتی که آنها به امید خانه دارشدن در آنجا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، پوششی برای کلاه‌برداری است.
فیلم تلویزیونی «خانه کاغذی» از تولیدات سال جاری گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما است.

***شبکه دوم:
1 - پنجشنبه شب ساعت 23:45 فیلم سینمایی «پلیس‌های ماجراجو» به کارگردانی جینگل ما از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم می‌بینیم: به پلیس لین خبر می‌رسد که برادرش و همسر او به قتل رسیده‌اند. لین یک پلیس خبره است. او به نیروی پلیس هنگ‌کنگ ملحق می‌شود تا امور را پیگیری کند. نامزد او لیسا خواهر پلیس ورزیده دیگری به نام مایکل مک است که از مدت‌ها قبل با هم رقابت دارند و مایکل سعی دارد تا مانع ازدواج لین با خواهرش شود. او هربار با دیدن لین عصبانی می‌شود و همه فکر و ذکرش از دور خارج کردن اوست اما
لین با خونسردی با او برخورد می‌کند تا اینکه مایکل تصمیم می‌گیرد با توجه به توانایی‌های خود به لین در پیدا کردن قاتل برادرش کمک کند. فیلم سینمایی «پلیس‌های ماجراجو» محصول کشور هنگ کنگ در سال 2008 ساخته شده است.
2 - شبکه دو سیما برای روز جمعه 9 بهمن ساعت 18 فیلم سینمایی «شخصیت» به کارگردانی مایک ون دیم را برای پخش در نظر گرفته است.
داستان فیلم سینمایی «شخصیت» از این قراراست که: درورهاون یک پلیس قضایی بی‏رحم و خشن است که نه‏تنها به مردم بیچاره و بدبخت رحمی نمی‏کند بلکه در خانه‏اش نیز با همسرش «یورا» مانند یک سرباز رفتار می‏کند. آنها چند سال با یکدیگر زندگی می‏کنند اما در نهایت یورا از این وضعیت خسته می‏شود و درورهاون را
ترک می‏کند. اما او اطلاع ندارد که باردار است. فیلم سینمایی « شخصیت» محصول سال 1997 کشورهای آلمان و بلژیک است.

***شبکه سوم:
1 - پنجشنبه شب 8 بهمن ماه فیلم تلویزیونی «مهمانخانه‌ای در برف» ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی حسین یاری، یکتا ناصر، لاله اسکندری و هادی قمیشی می‌بینیم: سامان و آهو زوج جوانی که برای مراسم ازدواج خود عازم کشور ترکیه هستند. در بین راه دچار تصادفی می‌شوند که مجبور به ترک خودرو خود می‌شوند و ناچاراً به یک مهمانخانه پناه می‌برند و در آن مکان زن مهمانخانه‌دار و مردی که به نظر دستیار و کمک اوست به نظر آدم‌های عجیبی می‌آیند.
فیلم تلویزیونی «مهمانخانه‌ای در برف» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی محصول سال 1387 گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است.
2 - صبح جمعه ساعت 10:15 فیلم سینمایی «مرا بشناس» به کارگردانی عبدالرضا گنجی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: ابراهیم که در حال گذراندن کلاس کنکور است از سوی مادرش شهربانو به شدت مورد محبت و کنترل متعصبانه است. به همین دلیل برخی از علایق خود را از مادر مخفی می‌کند. رفتن به کلاس داستان‌نویسی یکی از همان علاقه‌هاست. او به این کلاس‌ها می‌رود و در طی همین کلاس‌ها با خانمی به نام گلچهره هم‌گروه می‌شود تا به عنوان مشاوره در زمینه قصه‌نویسی به هم یاری رسانند.
فاطمه گودرزی، آشا محرابی، محمد عمرانی و پویا گنجی در فیلم سینمایی «مرا بشناس» تولید سال1387به ایفای نقش پرداخته‌اند.
3 - فیلم سینمایی «چوپان دروغگو» به کارگردانی سیروس حسن‌پور جمعه 9 بهمن ساعت 20 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم سینمایی «چوپان دروغگو» درباره برادر و خواهری است که برای چوپانی به یک روستا می‌روند. حضور آنها در خانه یکی از روستاییان ماجراهایی را به وجود می‌آورد.
4 - فیلم سینمایی «فرار نیمه شب» به کارگردانی مارتین برست جمعه 9 بهمن ساعت 23 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم سینمایی «فرار نیمه شب» درباره جک والش پلیسی است که در اثر توطئه رئیس باند جنایتکاران اخراج و در معرض محاکمه است. وی در یک آژانس کارآگاهی کار می‌کند. روزی از وی می‌خواهند جک مارادوکاس حسابدار شرکتی را که میلیون‌ها دلار اختلاس و فرار کرده است را بیابد. جک پس از یافتن مارادوکاس می فهمد او حسابدار همان خلافکاری است که برایش پاپوش درست کرده و باعث اتهامش شده.
رابرت دنیرو، یافت کوتو و چارلز گرودین در فیلم سینمایی «فرار نیمه شب» محصول سال 1988 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

***شبکه چهارم:
1 - فیلم سینمایی «هایدی» به کارگردانی لوئیجی کومنچینی محصول سال 1952 کشور سوئیس پنجشنبه 8 بهمن ماه ساعت 15:40 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در مورد دختری به نام هایدی است که برای زندگی در کنار پدربزرگش باید به کلبه‌ای میان برف و ارتفاعات کوه‌های آلپ نقل مکان ‌کند. پدربزرگ پیرمردی عبوس است که درتنهایی و دوراز اهالی روستا زندگی می‌کند. اما بستگان هایدی که در روستا زندگی می‌کنند چندان موافق نیستند که دختربچه‌ای به سن و سال او در همچنین جایی و نزد پیرمرد بدخلق زندگی کند.
2 - فیلم سینمایی «ژاپن» به کارگردانی کارلس ریگاداس جمعه 9 بهمن‌ماه ساعت 20:45 در قالب برنامه «سینما چهار» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درباره زندگی خارج از شهر و فرار از شلوغی‌های معمول زندگی در مکزیک است.
مـوگدولنا فلورس در فیلم سینمایی «ژاپن» محصول سال 2002 کشورهای اسپانیا، مکزیک، هلند و آلمان در ژانر ملودرام اجتماعی بازی کرده است.

***شبکه پنج:
1 - فیلم سینمایی «چاپلین» به کارگردانی ریچارد آتنبورو 40 دقیـقه بامداد روز جمعه 9 بهمن از شبکه تهـران پخش می‌شود. رابرت دانی جی آر، جرالدین چاپلین، پائول رایس، جان تاو در فیلم سینمایی «چاپلین» محصول سال 1992 کشور انگلستان و فرانسه بازی کرده‌اند.
فیلم درباره دوران‌های مختلف زندگی و کاری چارلز اسپنسر چاپلین نابغه هنر سینما و سلطان سینمای کمدی جهان از دوران کودکی تا زمان مرگش است. اینکه چگونه در کودکی مادرش که یک بازیگر تئاتر درجه دو است،
تئاترهایش مورد توجه مردم قرار نمی‌گیرد و همین باعث بیکاری وی می‌شود و سپس دچار بیماری جنون می‌گردد و کارش به تیمارستان کشیده می‌شود و چارلی و برادرش را مجبوربه زندگی در نوانخانه می‌کنند.
2 - فیلم سینمایی «سرآشپز کونگ فوکار» به کارگردانی وینگ کین ییپ جمعه 9 بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: خوانگ جی سوکه در رستوران امپراطور، یک سرآشپز حرفه‌ای و نابغه است. به خاطر توطئه برادرزاده‌اش جو از کار در این رستوران اخراج می‌شود. از سوی دیگر جیان‌ ای پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه رزمی داتونگ به دلیل استعدادش در آشپزی توسط استاد خود به سوی رستورانی به نام اطعمه چهاردریا فرستاده می‌شود تا در آنجا زیر نظر استاد شن می دا آموزش آشپزی ببیند، اما وقتی جیان ای به این رستوران می‌رسد، متوجه می‌شود فردی که اکنون در این رستوران سرآشپز است، پسر استاد شن فوت است که به هیچ وجه مهارت‌های پدرش را در آشپزی ندارد.
ساموهانگ کام بو، وانس وو، چری یینگ و آی کاگو در فیلم سینمایی «سرآشپز کونگ فوکار» محصول سال 2009 کشور چین در ژانر حادثه‌ای، رزمی و کمدی بازی کرده‌اند.

mohammadirani
15-02-2010, 23:01
چرا 90 پخش نشد امشب؟

S@eid
17-02-2010, 16:41
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خب با توجه به برنامه ی بازیها گاهی اوقات زمان پخش تغییر می کنه ، احتمال داره امروز پخش بشه چون چند تا بازی انجام شد امروز ... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فردان
04-05-2010, 09:51
لطفا اگر عكس با كيفيت افه پسر كوچولوي سريال حلالم كن را داريد بزاريد؟
با تشكر فراوان

s_paliz
13-05-2010, 16:55
پیوستن مدیری به جمع منتقدین آثار مبتذل


جوان:‌ امروزه هر کار مبتذل درجه دوم و سومی‌ را بدون پشتوانه فکری روی پرده سینما به‌ عنوان کار کمدی می‌بینیم، فقط برای این‌که یک عده آدم میلیونر شوند.

پس از انتقادات اهالی فرهنگ و هنر نسبت به رواج فیلمهای سطحی،مهران مدیری بازیگر وکارگردان سینما و تلویزیون نیز به جمع منتقدان این فیلمهای مبتذل پیوسته است.

این بازیگر وکارگردان چندی پیش در مصاحبه ای با انتقاد شدید از فیلمهای کمدی که بر پرده سینماها قرار دارد گفته است:امروزه هر کار مبتذل درجه دوم و سومی‌ را بدون پشتوانه فکری روی پرده سینما به‌ عنوان کار کمدی می‌بینیم، فقط برای این‌که یک عده آدم میلیونر شوند.

به نظر مهران مدیری بعضی کسانی که کار کمدی می‌کنند، با خودشان، جامعه و بیننده شوخی می‌کنند! کمدی را اساسا شوخی می‌بینند و این نگاه، فاجعه است.

این درحالی است که به گفته مدیری اگر به مقوله کمدی این‌گونه نگاه شود که چقدر جدی، مهم، تلخ و در عین حال اصلاح‌کننده است، نیمی ‌از مشکلات حل خواهد شد، اما متاسفانه بخصوص در سینمای ایران این ماجرا خیلی جدی نیست.

وی در ادامه گفته است:مشکل از همه ماست. همه دست به دست هم دادیم تا این فاجعه اتفاق بیفتد. به یک نگاه تازه در سیاستگذاری‌ها نیاز داریم.

مهران مدیری تاکید کرد:در همه جای دنیا کار درجه یک و کار درجه 2 وجود دارد، اما ایران تنها کشوری است که کار درجه یک تولید می‌شود، کار درجه 3 می‌بینیم و کار درجه شانزدهم هم دارد! خب وجود چنین معضلی مبین این مطلب است که نظارت دقیق و کارشناسانه‌ای روی این قضیه صورت نمی‌گیرد.

PEZESHKII
13-05-2010, 17:05
من فکر می کردم خود مهران مدیری هم جز همین کارگردانای همین فیلم های بی محتوا باشه
حالا که دیدم چنین حرفایی زده خیلی تعجب کردم

s_paliz
13-05-2010, 21:01
من فکر می کردم خود مهران مدیری هم جز همین کارگردانای همین فیلم های بی محتوا باشه
حالا که دیدم چنین حرفایی زده خیلی تعجب کردم
مهران مدیری و بی‌محتوایی؟!!

کارهای آقای مدیری مخصوصا در کارهای اخیرشون واقعا پیشرفت داشته چه محتوایی و چه از نظر طنز.

با کار قهوه تلخ هم فکر میکنم موفقیت بیشتری بدست بیاره

توی مردهزار چهره یک و دو هم نگاه انتقادی زیادی داشت.

Big-Boss
17-05-2010, 04:39
نسخه راديويي «فرار از زندان» از شنبه 25 اردیبهشت از برنامه «از رمان تا نمايش» پخش مي‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شبکه فرهنگ:

«فرار از زندان» از شنبه شب (25 ارديبهشت) طي سه هفته متوالي ساعت 22 از راديو فرهنگ به روي آنتن مي‌رود.

«فرار از زندان» كه پيش از اين نسخه‌هاي تصويري آن در جهان ساخته شده، اين بار به صورت راديويي در مركز هنرهاي نمايشي راديو ضبط و براي پخش از برنامه «از رمان تا نمايش» شبكه فرهنگ آماده شده است.
در اين پروژه عظيم راديويي، بالغ بر70 بازيگر مركز هنرهاي نمايشي راديو حضور داشته اند كه براي 21 قسمت مجزا هنرنمايي كرده‌اند.

برخي از بازيگران كار عبارتند از: بهزادفراهاني، مهين نثري، رويا فلاحي، ايوب آقاخاني، مهدي طهماسبي، علي تاج‌مير، مجيدحمزه، مهرداد عشقيان، گلچهر دامغاني، افسانه محمدي، رضاعمراني، سعيده فرضي، احمدگنجي، قزبان نجفي، سينا نيكوكار، بهروز مسروري، هادي كمالي مقدم و...
محمد مهاجر: تهيه كننده، علي حاجي نوروزي: صدابردار، ايوب آقاخاني :كارگردان، محمدرضا قبادي‌فر : سمت افكتور، نادر برهاني مرند :سردبير و مريم نشيبا : گوينده از ديگر عوامل و دست اندركاران اين نمايش راديويي هستند.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Sara
19-05-2010, 14:06
هفت فیلم سینمایی درتعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌روند.
به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، هفت فیلم سینمایی درتعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌روند. این فیلم ها عبارتند از:
***شبکه اول:
1 - فیلم سینمایی "امپراطوری‌ گرگها" به کارگردانی کریس ناهون پنجشنبه 30 اردیبهشت‌ماه ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. در این فیلم محصول 2005 جیان رینو و آرلی جاور به ایفای نقش پرداختند و داستان درباره دختر جوانی به نام سونیا عضو فعال قاچاق هروئین است که تصمیم می‌گیرد به اعضای مافیای خودش که گرگ‌های خاکستری نام دارند، خیانت کند و ...
2 - فیلم تلویزیونی "آخرین سرقت" به کارگردانی آرش قادری و تهیه‌کنندگی مجید مظفری جمعه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره دو دوست به نام‌های داود و اسماعیل است که سال‌ها بیکار هستند. تا اینکه داود به خواستگاری خواهر اسماعیل می‌رود و ...

***شبکه دو:
1 - فیلم سینمایی "تجارت جهانی" پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 23:30 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی تام تایکر و نقش‌آفرینی آرمین مولر استال، نوامی واتزمی و ... ساخته شده و داستان درباره دو افسر تجسس اینترپل است که متوجه می‌شوند بانک بین‌المللی IBBC در تجارت‌های ممنوعه همچون خرید و فروش سلاح فعالیت دارد.
2 - فیلم سینمایی "گربه کلاه به سر" به کارگردانی بو ولچ و با بازی کلی پرستون، آلی بالوین و مایک مایسرجمعه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره پسر و دختری است که همراه مادرشان در یک خانه زیبا زندگی می‌کنند. پدر آنها فوت کرده و مادر در یک بنگاه معاملات ملکی کار می‌کند. تا اینکه ماجراهایی پیش می‌آید و ...

***شبکه سه:
- فیلم سینمایی "مارکوپولو" در دو قسمت به کارگردانی کوین کانور و با بازی یان سومرهادر، بی دی وانگ و دزیره سیاهان پنجشنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت ماه به ترتیب ساعت 30/20 و 23:45 ازشبکه سه پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره سفر جهانگرد معروف مارکوپولو است که به همراه خدمتگزارش پدرو به چین می‌رود و ...

***شبکه چهار :
- فیلم سینمایی "بی‌خوابی" جمعه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم محصول 1997 نروژ است و استلان اسکارزگارد و ماریا ماتسن در آن به ایفای نقش پرداختند و داستان درباره یک افسر اداره آگاهی است که برای بررسی یک پرونده قتل انتخاب می‌شود و ...

***شبکه تهران :
- فیلم سینمایی "حادثه" جمعه 31 اردیبهشت‌ماه به کارگردانی سوچیانگ ساعت 14:30 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. داستان درباره یک گروه جنایتکار حرفه‌ای است که برای قتل‌های صحنه‌سازی شده پول زیادی می‌گیرند. در این فیلم محصول 2009 هنگ‌کنگ، لوئیس کو، ریچی رن و شویی فن فونگ به ایفای نقش پرداختند.

genius_islamic
17-06-2010, 22:29
سلام اقا من 3 تا سوال دارم
1- بهترین سریالی که تاحالا دیدین چیه؟
2-سریال مثل دکستر چیه؟توی این سایت های مثل imdb و غیره سریال های که معرفی میکنه زیاد مثل ذکستر نیستن؟
3-کسی سریال دکتر hous را دیده داستانش چیه میشه یکم برام توضیح بدین؟

---------- Post added at 11:29 PM ---------- Previous post was at 11:24 PM ----------

سلام اقا من 3 تا سوال دارم
1- بهترین سریالی که تاحالا دیدین چیه؟
2-سریال مثل دکستر چیه؟توی این سایت های مثل imdb و غیره سریال های که معرفی میکنه زیاد مثل ذکستر نیستن؟
3-کسی سریال دکتر hous را دیده داستانش چیه میشه یکم برام توضیح بدین؟

S@nti@go_s&k
04-07-2010, 14:12
سلام

این مستند روایت فتح دیگه تو تی وی پخش نمیشه ؟

اگر بخوام گیر بیارم چطوری میشه

لینک دانلودش هست؟

2lombe
08-07-2010, 11:21
ببخشید من در مورد یک سریال ایرانی


در سریال یک لحظه دیرتر قسمت بیلیارد چندمین قسمت این سریال بود ؟؟؟؟

genius_islamic
25-07-2010, 01:04
سلام کسی میدونه کیا رادیو برنامه ی موسیقی قدیمی مثل بنان میذاره چه موجی ممنون

kaka1370
29-07-2010, 17:30
سلام نام مجری زن برنامه به خانه برمیگردیم چیه ؟ مجری که همین امروز هم بود وصدای خیلی قشنگی داره و دماغش روهم عمل کرده.:20:

Sara
29-07-2010, 22:34
فکر میکنم منظورتون راحله امینیان باشه :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

kaka1370
30-07-2010, 01:40
نه این هم نیست.

mehdi30nema
30-07-2010, 12:34
دوستان قسمت آخره سریال تابان را کسی دیده ؟
چون تاپیک نداشت من اینجا نوشتم . اگه میشه یه توضیحی در مورد قسمت آخر بدید چون من کامل ندیدم .

s_paliz
09-08-2010, 02:11
سلام
سریالی که مهران مدیری جدیدا ساخت و تی وی پخش نکرد رو از کجا میشه گیر آورد؟ قهوه تلخ بود فکر کنم

KILLER_PANT
04-09-2010, 04:07
اقا اینجا چرا خوابیده؟
خیلی از ماها سریال های خوب و از دست میدیم
اینجا معرفی کنید به هم!
یکی از بهترین تاپیکای سایت هست
من خودم الان برنامه راز رو پیشنهاد میکنم شبا ساعت یازده و ربع میده به مجری گری طالب زاده
سریال جراحت هم از شبکه 3
برنامه های خوب رادیو و تلویزیون رو معرفی کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاپیک را زنده کنید
اگر نه یه تاپیک تو مایه اخبار و برنامه های شبکه های مختلف صدا و سیما بزنیم

s_paliz
04-09-2010, 10:19
اقا اینجا چرا خوابیده؟
خیلی از ماها سریال های خوب و از دست میدیم
اینجا معرفی کنید به هم!
یکی از بهترین تاپیکای سایت هست
من خودم الان برنامه راز رو پیشنهاد میکنم شبا ساعت یازده و ربع میده به مجری گری طالب زاده
سریال جراحت هم از شبکه 3
برنامه های خوب رادیو و تلویزیون رو معرفی کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاپیک را زنده کنید
اگر نه یه تاپیک تو مایه اخبار و برنامه های شبکه های مختلف صدا و سیما بزنیم

توی یکی از برنامه های راز کارشناس برنامه میگفت از خارج خبرنگار و مستندساز میفرستن که فقط از بدی‌های ایران کار تهیه کنن. میگفت این خبرنگاران و کارگردانان توجیه شدن که آقا فقط برید از این نقاط برنامه درست کنید. و سوالی مطرح کرد با این مضمون که چرا آنها نمیان و از پیشرفتهای تکنولوژیک ایران گزارشی تهیه نمی‌کنند؟

حالا سوال من اینه که مگر خبرنگارای شما کاری غیر از این انجام میدن؟ مگه جز سیاه نمایی غرب کار دیگری از سیمای ایران پخش میشه؟
دوتا آدم خوش‌تیپ آوردن که ما هم ببینیم بگیم به به چه آدمای روشنفکری یه تنه امپریالیم غرب رو همینا فرو میریزن و در کنار همین قصدش توجیه کردن هست. با توجه به اینکه ایران بزرگترین زندان روزنامه نگاران هست نشون داد که قصد توجیه کردن اعمال محدود کننده رسانه‌ها و خبرنگاران رو داره.


بحثو سیاسیش نکنین خواهشا

Behsood
05-09-2010, 05:22
سلام
سریالی که مهران مدیری جدیدا ساخت و تی وی پخش نکرد رو از کجا میشه گیر آورد؟ قهوه تلخ بود فکر کنم
سلام
قراره به صورت هفتگی از شبکه خانگی پخش بشه.
نمونه اش سریال "فرار از زندان" که هفتگی پخش میشد!
الانم "قلب یخی" و "24" داره پخش میشه ...

قلب یخی ایرانیه وکار آقای لطیفی هم هست.
کار جالبیه!

manya-atashin
05-09-2010, 17:36
شبكه چهار سيما
حدود ساعت يازده دوازده شب بود
يه اخبار داشت انگليسي
مجري زن و مرد بودن
عكس خانوم و مشخصاتش رو ميخواستم
ممنون

---------- Post added at 06:36 PM ---------- Previous post was at 06:35 PM ----------

توضيحات : با چادر و حجاب كامل بود خانوم

KILLER_PANT
05-09-2010, 18:40
شبكه چهار سيما
حدود ساعت يازده دوازده شب بود
يه اخبار داشت انگليسي
مجري زن و مرد بودن
عكس خانوم و مشخصاتش رو ميخواستم
ممنون

---------- Post added at 06:36 PM ---------- Previous post was at 06:35 PM ----------

توضيحات : با چادر و حجاب كامل بود خانوم
جل الخالق
عکسشو میخوای چی کار

s_paliz
05-09-2010, 23:33
یه جا خوندم اصلا راه نداره که یه نفر رینگ ماشینش اسپرت باشه و آدم خوبی هم باشه
هرکس اسم ایرانی داره بده ولی اگه اسمش عربی باشه خوبه
نظر شما چیه؟

هشت بهشت
12-09-2010, 00:18
فیلم برنامه راز شبکه 4 را میشه خریداری کرد ؟؟؟

Zende
12-09-2010, 06:16
بله میشه خریداری کرد
من بهت 100 درصد پیشنهاد میکنم این مستند رو بخری
چون به موفقیتت رو زندگی 10000 پله کمک میکنه:46::10:

هشت بهشت
12-09-2010, 10:51
بله میشه خریداری کرد
من بهت 100 درصد پیشنهاد میکنم این مستند رو بخری
چون به موفقیتت رو زندگی 10000 پله کمک میکنه:46::10:

ممنون

میشه راهنمایی کنید که از کجا و چطوری باید برای خرید اقدام کنم ؟؟

البته منظور من اون مستند خارجی نیست . گفتگوهایی که ساعت 11 شب پخش میشه را میخوام

jomong666
12-09-2010, 14:34
زنگ بزن سروش همه جور برنامه ای رو که تی وی پخش کنه داره . اصلن تاریخ اون قسمت رو بهشون بگی برات میارن .

با پست هم میاره دم خونتون .

شماره پخش سروش رو هم از 118 بگیر.

genius_islamic
14-09-2010, 23:37
ببخشید من یک فیلم را میخوام ولی نمیدونم تاریخ پخشش کی بوده ایا سروش میتونه با توجه به اسمش برام گیر بیاره؟

s_paliz
15-09-2010, 00:19
ببخشید من یک فیلم را میخوام ولی نمیدونم تاریخ پخشش کی بوده ایا سروش میتونه با توجه به اسمش برام گیر بیاره؟
اگه اسم فیلم رو بدونی برات میارن.. منتها سه چهار لا پهنا باهات حساب میکنن

genius_islamic
16-09-2010, 19:19
سلام خبر جدید را شنیدید 24 ایرانی من خودم تاپیکش را زدم؟اونجا نظراتون را بدید

zed2
16-09-2010, 22:40
بچه ها این نسخه دوبله et که الان داره شبکه 5 پخش می کنه چه زمانی شده ؟
قبلا فیلم کاملش رو پخش کردن؟

jomong666
19-09-2010, 16:36
کسی نمیدونه صفر ویک کی پخش میشه .

یه برنامه از کانال هفت راجع به کامپیوتره .

---------- Post added at 05:36 PM ---------- Previous post was at 05:33 PM ----------

زمان پخش دیالوگ هم بگین .

Behsood
19-09-2010, 19:32
پايگاه اطلاع‌رسانی شبكه تهران - صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران

This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator

Could not connect to the database server

حالا یه بار ما کارمون به سایت شبکه 5 بند شد! : دی

genius_islamic
20-09-2010, 15:01
سلام
قراره به صورت هفتگی از شبکه خانگی پخش بشه.
نمونه اش سریال "فرار از زندان" که هفتگی پخش میشد!
الانم "قلب یخی" و "24" داره پخش میشه ...

قلب یخی ایرانیه وکار آقای لطیفی هم هست.
کار جالبیه!
شبکه خانگی دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی یک شبکه ی دیگه هم داریم؟

Enemy Killer
20-09-2010, 15:11
شبکه خانگی دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی یک شبکه ی دیگه هم داریم؟

راست می گن منم برام سوال شد ولی گمون نمی کنم شبکه باشه فکر کنم این فیلم هایی که توی بازار می فروشن یا اجاره می کنید "شبکه خانگی باشه"

Gam3r
20-09-2010, 15:21
شبكه ي خانگي يعني اينكه توي تلويزيون پخش نميشه، بايد برين پول بدين بخرين سريال رو ببينين !

genius_islamic
20-09-2010, 17:43
الان سریال قهوه تلخ هم همینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟توی بازاره الان؟

M3HRD@D
21-09-2010, 19:25
الان سریال قهوه تلخ هم همینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟توی بازاره الان؟
بله قهوه تلخ هم الان تو بازاره وقيمت هر مجموعه 3 قسمتي 2500هزار تومان است كه قرار هر هفته سه قسمت بياد كه 90 قسمته ومبلغ كلش هم 75000 هزار تومان ميشه

*hamedkhatar*
22-09-2010, 17:59
سلام
آقا این سریال کوفتی Weeds چرا تاپیک جدا نداره؟
من دارمش یه قسمتش رو هم دیدم ولی نمیدونم ادامه بدم یا نه؟
قسمت یک نه خوب بود و نه بد ولی من اصلا درکش نکردم
اصلا قضیه چیه؟
این سریال چطوری قراره داستانش پیش بره که جذاب بشه؟
چرا هر چی سرچ میزنم توضیح خاصی در مورد سریال نیست؟

یکی راهنمایی کنه لطفا
ممنون

vampyre
23-09-2010, 17:53
سلام.
حامد جان 100% ویدز رو ادامه بده.قسمتهای اولش اونقدر قوی نیست ولی یکم که میره جلو همه چی رو میفهمی و واقعا داستانش جالب میشه.

*hamedkhatar*
23-09-2010, 20:26
سلام.
حامد جان 100% ویدز رو ادامه بده.قسمتهای اولش اونقدر قوی نیست ولی یکم که میره جلو همه چی رو میفهمی و واقعا داستانش جالب میشه.

ممنون دوست من
اتفاقا رفتم جلو و خوشم اومد الان قسمت 7 هستم

manya-atashin
29-09-2010, 23:16
سلام دوستان
يه فيلم بود حدود دو سال پيش شبكه يك گزاشت
اسمش رو ميخوام بدونم
فك ميكنم سلطه بود ولي يادم نيست دقيق
ماجراي يه مرد بود كه زن و بچش تو يه هواپيما سقوط ميكنن و كشته ميشن و اين افسردگي حاد ميگيره
و يه دوست قديمي اونو اتفاقي ميبينه و ميخواد كمكش كنه
و ميبره اينو پيش روانپزشك و .........

اسم خارجي فيلم مه كه اينم دو سال پيش كانال يك گزاشت چي ميشه؟؟؟

و يه فيلم كانال دو گزاشت امشب
موستانت و نهنگ
اسم خارجيش چيه؟؟؟
ممنون

amanofnoname
01-10-2010, 13:26
سلام دوستان

دیروز نه، پنجشنبه قبل (اول مهر) شبکه تهران یه فیلم داد ساعت 11-10 شب. اسمش چی بود؟ من خودم ندیدمش و هیچ چیز هم ازش

نمیدونم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

far2009
03-11-2010, 22:06
سلام دوستان .

چند روز پیش توی رادیو اصفهان و برنامه نسل آفتاب یک آهنگ زیبا پخش کرد که من را مجذوب کرد طوری که رفتم سمت رادیو تا از نزدیک بشنوم .

خلاصه شعر این آهنگ این بود :

تو اي عشق و اي تمام وجودم ، تو بود و نبودم ، ...

البته این طوری هم نیست که من سرچی نکرده باشم . ولی هر چی دانلود کردم نوحه بود در صورتی که رادیو آهنگ این شعر را پخش کرد .

دوستان یک جوری لینک دانلود آهنگ نه نوحه را بفرستند ممنون می شوم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Traceur
04-11-2010, 00:08
سلام دوستان .

چند روز پیش توی رادیو اصفهان و برنامه نسل آفتاب یک آهنگ زیبا پخش کرد که من را مجذوب کرد طوری که رفتم سمت رادیو تا از نزدیک بشنوم .

خلاصه شعر این آهنگ این بود :

تو اي عشق و اي تمام وجودم ، تو بود و نبودم ، ...

البته این طوری هم نیست که من سرچی نکرده باشم . ولی هر چی دانلود کردم نوحه بود در صورتی که رادیو آهنگ این شعر را پخش کرد .

دوستان یک جوری لینک دانلود آهنگ نه نوحه را بفرستند ممنون می شوم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

far2009
04-11-2010, 07:49
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
توجه نکردی چی شد ! :31: گفتم رادیو آهنگش را گذاشته بود نه نوحه را . من می خواهم آهنگش را داشته باشم .

Facon_Archi
04-11-2010, 08:16
ممنون دوست من
اتفاقا رفتم جلو و خوشم اومد الان قسمت 7 هستم

تا فصل 6 هنوز خیلی وقت داری: ی (البته من 2/3روزه دیدم فکر کنم)
هر چی میره جلوتر داستان جذاب تر میشه
کلا سریال باحالیه: دی
هر 3شنبه هم لینک های جدید فصل 6 میاد

Traceur
04-11-2010, 21:19
توجه نکردی چی شد ! :31: گفتم رادیو آهنگش را گذاشته بود نه نوحه را . من می خواهم آهنگش را داشته باشم .
همشهریه عزیز شما باید یه قسمت از آهنگ رو ضبط میکردی تا من بفهمم منظور شما از آهنگ چیه ؟:20:
این نوحه مربوط به آلبوم ناله های فراق هستش که همشون بصورت نوحه میباشد .

far2009
05-11-2010, 12:24
همشهریه عزیز شما باید یه قسمت از آهنگ رو ضبط میکردی تا من بفهمم منظور شما از آهنگ چیه ؟:20:
این نوحه مربوط به آلبوم ناله های فراق هستش که همشون بصورت نوحه میباشد .
متاسفانه فرصتش نبود . نمی دانم رادیو از کجا آورده بود ولی به صورت نوحه نبود مثل یک آهنگ معمولی بوسیله خواننده و موسیقی و اینها ضبط شده بود. ای کاش می فهمیدم خوانندش کیه ؟! شما اسم دقیق این نوحه ( شعری که گذاشتم ) را می دانید چیه ؟

Traceur
05-11-2010, 21:36
متاسفانه فرصتش نبود . نمی دانم رادیو از کجا آورده بود ولی به صورت نوحه نبود مثل یک آهنگ معمولی بوسیله خواننده و موسیقی و اینها ضبط شده بود. ای کاش می فهمیدم خوانندش کیه ؟! شما اسم دقیق این نوحه ( شعری که گذاشتم ) را می دانید چیه ؟
بله دوست عزیز ...
اسم ترک : تو ای عشق
آلبوم : ناله های فراق
مداح : حمید علیمی
البته یه نکته اینکه من چند وقت پیش دنبال یه آهنگ از پرهام ابراهیمی بودم که صداش حالت اوکیژن داشت و تا الان تو اون لحن صدا رو پیدا نکردم :41: منظورم این بود که ممکنه این نوحه تو رادیو شکا آهنگ به خودش گرفته ولی در حقیقت نوحه هستش.
موفق باشی :11:

M3HRD@D
06-11-2010, 19:56
تله تکست سیمای جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بی سابقه اقدام به انتشار یک لطیفه نمود که در نوع خود در تاریخ این رسانه بی نظیر بود.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M3HRD@D
06-11-2010, 20:23
مرسی گریم
محمدرضا شريفي*نيا در نقش سيد احمد خميني
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
جمشید هاشم*پور برای نقش روح الله خمینی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

koroshfe
15-12-2010, 18:42
سلام دوستان.
من یه پستی داده بودم که پاکش کردن.
گفته بودم:دور و ورای عید شبکه ی دو سیمای جمهوری اسلامی ایران یه مستند پخش کرده بود.در رابطه با زمین بود.حیوانات گیاهان انسان ها و ... که روی زمین هستند.از پیدایش یک آغازی و علف تا به وجود آمدن انسان ها و آینده.کشور های باستان و تکنولوژی حال و آینده.از شما تقاضا داشتم که حتی اگه کسی دیده یا اسمشو می دونه به من اطلاع بده.حدودا 4 ماهه دنبالشم.تو رو به خدا اگه کسی می تونه کمک کنه دریغ نکنه.هر جور سرچی هم کردم.اینم آیدیمه:Koroshfe@yahoo.com
سوال بعدیم اینه که چجوری می تونم برنامه های جمهوری اسلامی رو تهئه کنم؟یا حتی صداگذازی هاشون.یعنی اصلی برای من صداگذاری هاست.در به در شدم.لطفا اگه کسی می تونه کمک کنه واقعا کمک کنه.
با تشکر

koroshfe
15-12-2010, 20:11
خ.اهش می کنم اگه کسی توانشو داره در رابطه با پست بالا کمکم کنه.من تا دوشنبه ی هفته ی بعد وقت دارم.
راستی یه سوال:پرا تاپیک های دانلود حذف شده و در اون دوران پی سی یه مدت قطع بوده؟

jomong666
18-12-2010, 00:40
نظرتون راجع به برنامه ی هفت چیه .

*Necromancer
18-12-2010, 07:39
راستی یه سوال:پرا تاپیک های دانلود حذف شده و در اون دوران پی سی یه مدت قطع بوده؟
ظاهرا" پی سی ورلد یه مدت به خاطر داشتن انجمن دانلود انیمیشن، دانلود موسیقی، دانلود فیلم پیلتر شده بوده
و با حذفاین انجمنا از فیل در اومده

jomong666
28-12-2010, 21:08
پس فردا ساعت 18.00 شبکه ی هفت برنامه ی معرفی بازی های رایانه ای رو داره .

توصیه میکنم ببینید

ae2009
30-01-2011, 20:49
به همه دوستان پیشنهاد میکنم نقد فیلم ها رو از لینک زیر ببینن و متوجه بشن پشت پرده سینما چی میگزره
zohur12.ir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

koroshfe
03-02-2011, 15:20
با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوستان زحمت کش.
بنده دور و ورای عید از شبکه ی 2 سیما مستندی دیدم که مجذوبش شدم.
خیلی وقت هم هست که دارم دنبال حتی اسمش می گردم.
این مستند در رابطه با آفرینش آسمان ها و زمین بود و بعد از آن به خلقت انسان و رشد و تکامل اون روی آورد.
ممنون می شم راهنماییم کنید که کجا می تونم این برنامه رو تهئه و یا حتی اطلاعات مربوط بهش رو کسب کنم.مستند بسیار طولانی هم بود.
با تشکر

koroshfe
03-02-2011, 20:49
من تهران نیستم.
یعنی هیچکس نمی تونه کمکم کنه؟

HITB0Y
05-02-2011, 14:46
من تهران نیستم.
یعنی هیچکس نمی تونه کمکم کنه؟

سلام, الان که خیلی وقته از عید گذشته و خیلیها چیزی یادشون نیست.
به نظرم بهتره به روابط عمومی سیما زنگ بزنی و ازشون راهنمایی بخوای:
شماره تلفن 162

HITB0Y
05-02-2011, 14:54
کیا اینجا تبلیغات سریال تبریز در مه رو از شبکه 3 سیما دیدن؟!
اگر دوباره دیدید به آهنگی که پخش میشه دقت کنید...این آهنگِ بازیِ call of duty:mw2 هستش که توسط هانس زیمر نواخته شده!!!:31:
واقعا خاک تو سرشون که نتونستن خودشون یه آهنگ مناسب برای این سریال بسازن!!!

mohamad skystar
05-02-2011, 15:54
کیا اینجا تبلیغات سریال تبریز در مه رو از شبکه 3 سیما دیدن؟!
اگر دوباره دیدید به آهنگی که پخش میشه دقت کنید...این آهنگِ بازیِ call of duty:mw2 هستش که توسط هانس زیمر نواخته شده!!!:31:
واقعا خاک تو سرشون که نتونستن خودشون یه آهنگ مناسب برای این سریال بسازن!!!


لابد برا برنامه آشپزی کانال 3 اهنگ Need for Speed Hot Porsuit رو میزارن.:8::39:

hesam68
05-02-2011, 16:32
سلام
2 تا سوال داشتم؟
اول اینکه من از کجا میتونم نقد فیلم هایی که در برنامه هفت نقد شدن رو دانلود بکنم؟فقط نقدشو؟
بعد از کجا میتونم برنامه ی پشت پرده که مجریش رضا رشیدپرو هست و از کجا میتونم دانلود بکنم
واقعا ممونتون میشم راهنماییم بکنین

mohamad skystar
07-02-2011, 18:51
چرا بخش مختارنامه بسته شد؟

koroshfe
10-02-2011, 17:27
سلام, الان که خیلی وقته از عید گذشته و خیلیها چیزی یادشون نیست.
به نظرم بهتره به روابط عمومی سیما زنگ بزنی و ازشون راهنمایی بخوای:
شماره تلفن 162

همون طور که گفته بودم من شهرستانم.اگه این شماره رو بگیرم پشتیبانی انسانی صدا سیما کشور وصل می شه؟
با تشکر

jomong666
18-02-2011, 19:47
تاپیک مختار رو باز کنین ............:grrr::grrr::grrr:

Greedy
18-02-2011, 19:58
تاپیک مختارنامه رو باز کنید دیگه دو هفتس بستس

SAMCRO
18-02-2011, 21:05
عزیزان شما هم چه قدر گیر می باشین ها ! تایپیک قفل شده و لابد یکی کلیدش رو خورده ! :دي
یا کلیدش رو گم کردن ! :دي

Dark Shine
18-02-2011, 21:12
خوبه یه جای دیگه همین مسئله پیش اومد که پیرمرد عزیز کامل توضیح دادن دیگه نمیدونم این کارا واسه چیه !

نظرسنجی برای چیه ؟ وقتی شما مدعی هستید :
نقل قول:

من در چند روز گذشته به تمام مدیران این بخش پی ام دادم و درخواست بازگشایی اون تاپیک رو کردم ولی حتی جواب پی ام من رو هم ندادند.
که البته بنده جزئشون نبودم . پی.ام فرستادید . لابد صلاح نبوده . برای سایر تاپیک ها هم که باز مدعی هستید مشکل انحرافی دارند از کلید گزارش استفاده کنید .
من حیث المجموع ، برای هر نوع انتقادات یک انجمن مخصوص انتقادات وجود داره . ضمن اینکه لطفا جملاتتون رو پاکنویس کنید !
آدم از مدیران بی شرم تقاضا نمی کنه:
نقل قول:

این مایه شرم مدیران این بخش هست......
از مدیران تقاضا دارم این تاپیک را باز کنند.
ممنون از حلم شما

همکار انجمن پیرمرد

*Necromancer
18-02-2011, 21:41
به هر حال همیشه پست آخر تاپیک های بسته شده باید شامل توضیحی از طرف مدیر مربوطه باشه

Sayam
19-02-2011, 17:45
چرا بخش مختارنامه بسته شد؟

تاپیک مختار رو باز کنین ............:grrr::grrr::grrr:

تاپیک مختارنامه رو باز کنید دیگه دو هفتس بستس
منم خواهش میکنم باز کنیدش. واقعا جاش خالیه

max_3d
19-02-2011, 21:27
درود
دوستانی که مخالف بسته شدن تاپیک مختار هستن بیان اینجا تاپیکو به توپ ببندیم شاید فرجی شد این مدیران محترم یه فکر کردن
انتقاد در مورد قفل شدن تاپیک سریال تاریخی مختار!!!!

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Sara
19-02-2011, 21:57
در مورد تاپیک مختارنامه مدیر انجمن امین تاپیک بستن .تصمیم کاملاً به جایی هم بود . چند بار هم خودش و هم من بعد از پاک کردن کلی پست و تذکر گفتیم که این آخرین باره و در صورت تکرار تاپیک قفل میشه . چند بار هم از اون آخرین بار گذشت . توضیح بسته شدن تاپیک هم کاملاً مشخصه و قبلا توی پستهای پی در پی و تذکرها گفته شده .

OSEN
04-03-2011, 22:19
گویا افتتاح شبکه ی مستند هم نزدیکه !. شبکه ی ۴ داشت تبلیغش رو میکرد [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
امیدوارم زودتر راه بیفته و مستندای تاپ رو نشون بده . شخصا برای دیدن مستند لایف بی بی سی با یه دوبله ی خوب لحظه شماری میکنم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] فکر کن ... چه شود :8:.


.



.

OSEN
11-03-2011, 11:34
سلام . شبکه ی مستند راه افتاده ؟
من دیشب یه لحظه یه شبکه دیدم که زده بود پخش آزمایشی ولی چون تازه گیرنده دیجیتال گرفتیم نمیدونم همین شبکه مستند بود یا ازین شبکه هاس که این گیرنده ها میگیره ؟!!


.

CAnZO
12-03-2011, 18:28
ديده بوديد تلوزيون ايران با قيچي كردن ‍ژانر فيلمو عوض كنه؟

يه حاج آقاي ملوس جديدا توي برنامش اينكارو با آخر فيلم مه The Mist انجام داد. ‍

Aref_2008
13-03-2011, 16:07
گویا افتتاح شبکه ی مستند هم نزدیکه !. شبکه ی ۴ داشت تبلیغش رو میکرد [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
امیدوارم زودتر راه بیفته و مستندای تاپ رو نشون بده . شخصا برای دیدن مستند لایف بی بی سی با یه دوبله ی خوب لحظه شماری میکنم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] فکر کن ... چه شود :8:.


.



.


شبکه چهار مستند بی بی سی لایف رو خیلی وقت پیش گذاشته بود. ;)
تازه باید دید این دوبلر ها کی باشن :jealous:
من که با کیفیت HD دانلودش کردم و حالشو بردم :king:

Pessimist
15-03-2011, 19:31
سلام . شبکه ی مستند راه افتاده ؟
من دیشب یه لحظه یه شبکه دیدم که زده بود پخش آزمایشی ولی چون تازه گیرنده دیجیتال گرفتیم نمیدونم همین شبکه مستند بود یا ازین شبکه هاس که این گیرنده ها میگیره ؟!!


.
یه خرده در مورد این گیرنده های دیجیتال توضیح میدی؟
قیمتش چنده؟
برای ما که این پایین مایین های تهران زندگی میکنیم کارآیی داره؟
منظورم اینه که اگه از این گیرنده ها بگیریم همه شبکه ها رو پشتیبانی میکنه؟
:11:

mohammad13.blogfa
18-03-2011, 12:21
به نام خدا
با عرض سلام خدمت دوستان همیشه همراه p30world .
چند سال پیش(شاید دو سال پیش) شبکه استانی فارس یه سریال محصول کره جنوبی پخش کرد.من الان به شدت به یاد اون سریال افتادم ؛ اما هر کار میکنم اسمش یادم نمی آد.
داستان فیلم درباره یک زن و دخترش بود که زنه به خاطر تزریق خون آلوده به بیماری ایدز مبتلا شده بود و دخترش هم به این بیماری دچار بود.این مادر و دختر در یک جزیره دورافتاده در کره جنوبی زندگی می کردن.در نهایت هم یک دکتر که عاشق زنه بود کلی از خودگذشتگی به خرج می ده و با زنه ازدواج می کنه.
می دونم اطلاعاتم خیلی ناقص بود.اما از دوستان خواهش دارم اگه کسی این سریال رو دیده اسمش رو بگه و ما رو یه عمر شرمنده خودش کنه.
با تشکر ؛ یا علی مدد

OSEN
18-03-2011, 12:45
یه خرده در مورد این گیرنده های دیجیتال توضیح میدی؟
قیمتش چنده؟
برای ما که این پایین مایین های تهران زندگی میکنیم کارآیی داره؟
منظورم اینه که اگه از این گیرنده ها بگیریم همه شبکه ها رو پشتیبانی میکنه؟

duncan جان ، چون به این تاپیک ارتباطی نداره تو پروفایلتون پاسخ دادم .


داستان فیلم درباره یک زن و دخترش بود که زنه به خاطر تزریق خون آلوده به بیماری ایدز مبتلا شده بود و دخترش هم به این بیماری دچار بود.این مادر و دختر در یک جزیره دورافتاده در کره جنوبی زندگی می کردن.در نهایت هم یک دکتر که عاشق زنه بود کلی از خودگذشتگی به خرج می ده و با زنه ازدواج می کنه.
تو پروفایلتون پاسخ دادم که ندیدین حتما .
اسم سریالی که دنبالشید We Were There محصول ۲۰۰۷ کره ی جنوبی هست که به اسم "متشکرم" از تلویزیونمون پخش شد .
سریالش واقعا زیبا بود و با دوبله ی عالی که کرده بودن زیباتر شده بود . شخصیت دوس داشتنی "لی پوم" و اون دکتر مغرور و ... (فکر که میکنم همشون عالی بودن . تا حتی اون بابابزرگ دیوونه)



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohammad13.blogfa
18-03-2011, 15:54
تو پروفایلتون پاسخ دادم که ندیدین حتما .
اسم سریالی که دنبالشید We Were There محصول ۲۰۰۷ کره ی جنوبی هست که به اسم "متشکرم" از تلویزیونمون پخش شد .
سریالش واقعا زیبا بود و با دوبله ی عالی که کرده بودن زیباتر شده بود . شخصیت دوس داشتنی "لی پوم" و اون دکتر مغرور و ... (فکر که میکنم همشون عالی بودن . تا حتی اون بابابزرگ دیوونه)

دوست عزیز خیلی خیلی خیلی ممنونم.درست گفتی ؛ این همون سریالی هست که من دنبالش هستم.واقعا نمی دونم چه جوری ازت تشکر کنم.
در ضمن به هر کس این سریال رو ندیده پیشنهاد می دم حتما اون رو ببینه ؛ چون یه شاهکاره.
بازم ممنونم.

Amir_oscar
18-03-2011, 16:26
شبکه ی مستند الآن هستش؟

poonel
21-03-2011, 22:16
بچه ها برنامه های شب سال نو رو دیدید؟ واقعا محشر بود.
حضور بنیامین و بابک جهانبخش و رضا یزدانی شگفت انگیز بود. من که گیج شدم کدوم شبکه رو ببینم. ولی انصافا برنامه فرزاد حسنی تو شبکه سه خیلی توپ بود البته بقیه شبکه ها هم خوب بودند.

CAnZO
02-04-2011, 09:59
انصافا برنامه فرزاد حسنی تو شبکه سه خیلی توپ بود .
البته اگه واكنشهاي منفي بعضي مهمونها رو نسبت به كاراكتر ويژه فرزاد حسني نديده بگيريد.
مثلا رامبد جوان بنظر ميومد نسبت به فرزادحسني آلرژي داره.:31:

هشت بهشت
03-04-2011, 00:02
سلام .

این مسابقه ای که بین دانشگاه ها بود و از شبکه 4 پخش میشد رو از کجا میشه دانلود کرد ؟

shahabby
04-04-2011, 22:45
بچه ها برنامه های شب سال نو رو دیدید؟ واقعا محشر بود.
حضور بنیامین و بابک جهانبخش و رضا یزدانی شگفت انگیز بود. من که گیج شدم کدوم شبکه رو ببینم. ولی انصافا برنامه فرزاد حسنی تو شبکه سه خیلی توپ بود البته بقیه شبکه ها هم خوب بودند.

اره کاملا درست میگی واقعا صداسیما امسال ترکانده بود اون که هیچی خنده بازار نگو و نپرس

powerslave
10-04-2011, 21:12
سلام. الان شبکۀ دوم تیوی داره یه سریال (فکر کنم ژاپنی) میده به نام گئومون. من زیاد تو کار سریال های شرقی نیستم اما این تصاویرش مثل انیمه میمونه. یعنی درستش اینه که بگم انیمه هست که با فیلم درستش کرد (یا انیمه ای هست که هنرپیشه داره) خیلی جالب بود. کسی این سریال رو دیده؟ چطوره؟ ارزش دیدن داره؟ ارزش این رو داره که سانسور شدش رو ببینیم؟

Dark Shine
13-04-2011, 20:49
قابل توجه دوستان : این سریال جزیره آرزوها ( سارا پولی :دی ) رو شبکه ی 2 داره میده ، ساعت 7 فک کنم :31:
(

elahe_n12345
13-04-2011, 23:10
قابل توجه دوستان : این سریال جزیره آرزوها ( سارا پولی :دی ) رو شبکه ی 2 داره میده ، ساعت 7 فک کنم :31:
(

منظورتون همون "قصه های جزیره" هست دیگه، نه؟؟:31:

Dark Shine
14-04-2011, 12:29
منظورتون همون "قصه های جزیره" هست دیگه، نه؟؟:31:
همیشه اشتباه میگم :31:
جزیره آروزها یه انیمیشن بود بگمونم :31:

OSEN
14-04-2011, 21:04
سلام رفقا .
شبکه ی پنج الآن داره یه برنامه ای میده که مراسم "تقدیر از بچه های دیروز" هست . برنامه ی فوق العاده جالبی هست [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در واقع مجری و بازیگر و آهنگساز و ... که قدیم کارشون در رابطه با بچه ها بوده رو ازشون داره تقدیر میکنه . تیکه های خیلی جالب و خاطره انگیزی از برنامه های قدیم هم نشون میده . قسمتی از کلاه قرمزی و اجرای مجید قناد و ... و بازی عموخسرو و اون شعر معروف مادر من ...[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] . ریکشن افرادی که تو سالن حاضر هستن هم خیلی جالبه توجه . کاملا مشخصه که پرت شدن! تو خاطرات قدیمیشون [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هنوز برنامشون ادامه داره . ببینید حتما .



.

mehdisp
16-04-2011, 22:45
امروز صبح از رادیو پیام ساعت 7 یه آهنگی پخش شد که خیلی شبیه دسپرادو بود ولی فکر کنم با تار زده بودند کسی نشنیده

Reza Azimy_RW
22-04-2011, 01:23
سلام دوستان
من اولین باره میام این بخش !
میگم یه سوال دارم
برنامه کشتی کج که از IFMTV و IMNTV پخش میشه به روزه ؟ یعنی قدیمی نیست ؟ ماله چند روزه پیشه مثلا" ؟

OSEN
22-04-2011, 12:06
سلام .

شبکه ی پنج الآن داره یه برنامه ای میده که مراسم "تقدیر از بچه های دیروز" هست . برنامه ی فوق العاده جالبی هست [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در واقع مجری و بازیگر و آهنگساز و ... که قدیم کارشون در رابطه با بچه ها بوده رو ازشون داره تقدیر میکنه . تیکه های خیلی جالب و خاطره انگیزی از برنامه های قدیم هم نشون میده . قسمتی از کلاه قرمزی و اجرای مجید قناد و ... و بازی عموخسرو و اون شعر معروف مادر من ...[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] . ریکشن افرادی که تو سالن حاضر هستن هم خیلی جالبه توجه . کاملا مشخصه که پرت شدن! تو خاطرات قدیمیشون [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هنوز برنامشون ادامه داره . ببینید حتما ..
امروز ساعت ۳ مجددا پخش میکنه این برنامه رو . پیشنهاد میکنم دوستانی که ندیدن، ببینن حتما . ساعت ۳ ، شبکه ی ۵ .


.

elahe_n12345
22-04-2011, 20:43
سلام. کسی می دونه برنامهء "زنده رود" رو میشه از جایی دانلود کرد یا نه؟؟ مخصوصاً برنامهء امروزش (2 اردیبهشت) که سیروس مقدم، ریما رامینفر و "محسن تنابنده" رو دعوت کرده بودن رو که نتونستم کامل ببینم:41: می خواستم دانلود کنم. خواهش می کنم اگر کسی می دونه به من بگه.

gisooo
22-04-2011, 20:48
سلام .

امروز ساعت ۳ مجددا پخش میکنه این برنامه رو . پیشنهاد میکنم دوستانی که ندیدن، ببینن حتما . ساعت ۳ ، شبکه ی ۵ .


.

خیلی این برنامه رو دوست دارم، همیشه موقع پخشش اشکم در میاد. ایده جالبی بوده واسه ما دهه 60 ها

piremard
24-04-2011, 00:05
تو یکی از تاپیک ها این تصاویر رو در مورد یک سریال ایرانی که تازگی بروی آنتن پخش رفته دیدم . هر چی فکر می کنم نمی فهمم .

واقعا یعنی چی ؟ :



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



این سریال بنا به ادعای سازنده "مجموعه طنز" هست با بررسی و نقد اجتماعی و ... که قراره آموزشی باشه . پس من که هنوز سریال رو ندیدم تا بدینجا فهمیدم که خانمها در منزل چادر سر می کنند و شرم و عفت و بعد بیرون از منزل با کاپشن و چهار زانو و اونوقت مردها سر بزیر و شرم و عفت دارند !

عاشق این سریالهای طنز "آموزنده" تلویزیونی هستم ( واضحه که این سووال من درخواست پاسخ نداره پس لطفا نقل قول نگیرید )

Leon-117
29-04-2011, 07:59
سلام.
شبکه 5 یه مستندی پخش میکرد به اسم "انسان و طبیعت(Man vs. Wild)"دیگه پخش نمیشه؟

moslem47
30-04-2011, 22:56
سلام
ایا امکان دانلود برنامه های شبکه 2 هست؟
من برنامه آستانه که بعد از ظهر ها پخش میشه را می خواستم.

Sara
01-05-2011, 19:23
سلام
ایا امکان دانلود برنامه های شبکه 2 هست؟
من برنامه آستانه که بعد از ظهر ها پخش میشه را می خواستم.
سایت شبکه دوم سیما میتونید از این سایت کسب اطلاع کنین :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

daren
15-05-2011, 20:12
سلام بر دوستان
آقا این شبکه 4 مارو کشت با این بی برنامگیاش!!!!
سریال 2ران کهن جمعه پخش میکرد عوضش کرد شد 2شنبه شبا قبل عید هم که تازه به جاهای حساس رسیده بئد دیگه قطعش کرد النم هر چی 2نبالش میگردم پیداش نمی کنم!!!
شبکه 4 دیگه نمیذارتش؟؟؟ یا این موقتیه؟؟؟
مجموعه ی معما رو هم که داغون کرد انقدر که پسو پیش گذاشت سیر داستان از دستم در رفت!!هنوزم میذارتش؟؟؟

Amin4All
19-05-2011, 19:46
توی این سایت کدوم تاپیک میشه فیلم های خوب رو فهمید چی هستن؟
فیلم ها ی روز و قشنگ.

SAMCRO
19-05-2011, 21:18
توی این سایت کدوم تاپیک میشه فیلم های خوب رو فهمید چی هستن؟
فیلم ها ی روز و قشنگ.
این قسمت فوروم که برای تلویزیون و سریالاس ...
شاید این جا بتونی به یه جوابی برسی ...

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

مهرسا1
21-05-2011, 21:58
بچه ها ایستگاه های رادیو رو بیشتر با چی میگیرین؟

Leon-117
29-05-2011, 21:36
سلام.
امروز شبکه 5 یه فیلم پخش کرد به اسم "بازی زندگی".
کسی میدونه اسم اصلی فیلم چیه؟

SAMCRO
29-05-2011, 21:48
سلام.
امروز شبکه 5 یه فیلم پخش کرد به اسم "بازی زندگی".
کسی میدونه اسم اصلی فیلم چیه؟
Fun With Dick And Jane

moslem47
30-05-2011, 12:56
سلام
اسم اصلی فیلم "علیه دون ها" چیه؟

moslem47
31-05-2011, 17:29
سلام
اسم اصلی فیلم "علیه دون ها" چیه؟
.................................................. ......................

SAMCRO
31-05-2011, 18:27
.................................................. ......................
بازیگراش رو می شناختی ؟
کجایی بودش ؟

moslem47
31-05-2011, 21:45
بازیگراش رو می شناختی ؟
کجایی بودش ؟
نمی دونم.... چند روز پیش تلویزیون گذاشت محصول 2000

moslem47
01-06-2011, 22:38
سلام
اسم اصلی فیلم "علیه دون ها" چیه؟
.................................................

moslem47
02-06-2011, 18:14
سلام
اسم اصلی فیلم "علیه دون ها" چیه؟
فردا جمعه ساعت 11 پخش میشه