PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : »» خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

mohsensoft
18-10-2008, 13:19
خداييش اگه يكي از اون موقعيت ها گل ميشد الان اينجوري حرف ميزدين؟
به خدا اين رسمش نيست
مهم اين بود كه استقلال خوب بازي كرد
نتيجه هم كه ديگه شانسه
يه روز 6 تا ميره تو گل
يه روز هم نميره

M_Abieteh
18-10-2008, 14:19
غيبت در بازي مقابل پاس
پيروز قرباني سه اخطاره شد
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران به دليل محروميت بازي هفته يازدهم را از دست داد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، پيروز قرباني به دليل دريافت كارت زرد از سوي داور در بازي ديروز مقابل برق شيراز سه اخطاره شد تا بازي هفته آينده تيم خود را از دست بدهد.
اين مدافع در بازي مقابل پاس كه در همدان برگزار مي شود، غايب است.
در صورتي كه پرونده بيژن كوشكي در كميته انضباطي بررسي نشود اين مدافع نيز همچنان به دليل محروميت نمي تواند استقلال را همراهي كند.
تيم استقلال ديروز مقابل برق شيراز در ورزشگاه آزادي با تساوي يك بر يك متوقف شد.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
18-10-2008, 14:21
به دليل خراب كردن پنالتي در بازي مقابل برق
باشگاه استقلال: قلعه نويي و اكبري مشاجره اي نداشتند
خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال تهران خبر مشاجره سرمربي اين تيم با يدا... اكبري به دليل از دست دادن پنالتي در بازي مقابل برق شيراز را رد كرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مدير روابط عمومي باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره اين كه گفته مي شود در رختكن و پس از بازي اين تيم مقابل برق شيراز امير قلعه نويي با لفظ بدي از اكبري به انتقاد پرداخت، اظهار داشت: جريان به اين شكل نيست كه در برخي رسانه ها انعكاس يافت. مشاجره زماني به وجود مي آيد كه دو نفر با هم به بحث بپردازند، در صورتي كه اكبري هيچ حرفي نزد و آقاي قلعه نويي هم فقط از او به خاطر محكم نزدن پنالتي انتقاد كرد.
وي تاكيد كرد: در هر صورت باشگاه استقلال قصد دارد بابت درج اين خبر و پيدا كردن منبع آن موضوع را رسيدگي كند.
يدا... اكبري در جريان بازي ديروز مقابل برق شيراز پنالتي استقلال را از دست داد تا اين تيم از كسب برتري محروم شود.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
18-10-2008, 14:24
در گفت و گو با فارس
اكبري: زحمات بازيكنان را به هدر دادم
خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با از دست دادن پنالتي زحمات ساير بازيكنان را به هدر دادم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] يدا... اكبري در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره پنالتي از دست داده مقابل برق شيراز اظهار داشت: اگر كسي از من بابت اين پنالتي انتقاد كند، ناراحت نمي شوم و حق را به او مي دهم. آن ضربه در صورت گل شدن براي ما سه امتياز را به ارمغان مي آورد.
وي افزود: درواه بان برق اين توپ را خوب گرفت؛ اما من هم ضربه را بد زدم و بدشانس هم بودم. شرمنده هواداران و بقيه بازيكنان شدم.
اكبري كه بابت از دست دادن اين پنالتي با انتقاد تند قلعه نويي روبرو شده است، در اين باره عنوان كرد: اگر سرمربي انتقادي كرده باشد حق دارد؛ ولي حرفي نزد. به هر حال بهترين بازيكنان دنيا هم پنالتي هاي خود را خراب مي كنند.
وي در باره شايعه تاكيد قلعه نويي مبني بر نيمكت نشين كردن وي به دليل از دست دادن پنالتي، گفت: چنين چيزي صحت نداشته و يك پنالتي ربطي به اين موضوع ندارد. تيم ما در حال حاضر بي حاشيه است و به همين دليل بابت چنين اتفاقاتي قصد دارند تيم را به حاشيه ببرند و ما بايد هوشيار باشيم.
اكبري كه معتقد است گل تيم برق شيراز خطا بود، ادامه داد: زماني كه مي خواستم توپ را براي جباري ارسال كنم مهدي كريميان سر خود را بيش از حد پايين آورد و بازي خطرناك انجام داد. اين موضوع را هم به داور گفتم؛ اما فايده نداشت.
وي در باره اين بازي اضافه كرد: نتيجه عادلانه نبود. موقعيت هاي زيادي را از دست داديم. البته برق هم تيم خوبي است با اين حال مطمئن باشيد ما در هفته هاي آينده بالاتر از اين تيم، در جدول قرار مي گيريم. استقلال تيم قدرتمندي است و شك نكنيد قهرماني براي ماست.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
18-10-2008, 14:26
در بازي مقابل استقلال رخ داد
مصدوميت شديد سه بازيكن برق شيراز
خبرگزاري فارس: سه بازيكن تيم فوتبال برق شيراز در بازي مقابل استقلال تهران با مصدوميت شديد روبرو شدند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، در جريان بازي برق شيراز و استقلال سه بازيكن تيم شيرازي با مصدوميت هاي شديدي روبرو شدند.
حميد جعفري، محسن نيكخواه و سجاد بيرانوند بازيكناني بودند كه به احتمال زياد بايد مدتي را دور از ميادين طي كنند.
در جريان بازي جعفري و نيكخواه به دليل شدت مصدوميت نتوانستند به كار خود ادامه دهندو تعويض شدند؛ اما بيرانوند تا پايان مسابقه با مصدوميت به كار خود ادامه داد.
پس از پايان بازي امين نوروزي فيزيوتراپ استقلال به معاينه اين سه بازيكن پرداخت.
مصدوميت جعفري و نيكخواه مشكوك به پاره گي رباط است و بيرانوند نيز بايد 72 ساعت به يخ درماني بپردازد و سپس ميزان مصدوميت مچ او مشخص شود، البته حداقل يك ماه دور از ميادين خواهد بود.
تيم برق شيراز در هفته يازدهم ليگ بايد با تيم پرسپوليس بازي كند.
انتهاي پيام/

SANR
18-10-2008, 14:48
استقلال 3-1 پاس همدان.

bleu2u4u
18-10-2008, 15:15
برديا و Ali Pacino اين قلعه نوعي همونيه كه وقتي تيمش 2 تا عقب بود به جاي مهاجم دفاع رو عوض ميكرد
هركي اينو بشنوه ميگه شايد ميخواسته كمتر گل بخوره ولي تو همون بازيها با بيرون كشيدن صادقي
تيمو دچار انچنان تحولي ميكرد كه نه تنها ديگه گل نميخورد بلكه 3 تا هم ميزد نمونش 2 تا بازي با ابومسم ويه بازي ديگه كه يادم نيست
پس نگيد اون مربي تو تعويضا ضعف داره
تو رو خدا اگه ديروز اون پنالتي گل ميشد بازم ما از اين حرفا ميزديم
منم با عليرضا موافقم تو ايران هيچكي مثل قلعه نوعي نميتونه استقلال رو اداره كنه
درضمن قلعه نوعي كي براي باختاش دليل اورد من يادم تو يه بازي با سپاهان استقلال تو اصفهان بيشتر از 20 تا موقعيت عالي داشت گل نكردن بعد اونا با يدونه از اون سانترا كه شانسي گل ميشه يه گل زدن مقصر 100 در صد هم رحمتي بود بعد بازي
كوچكترين حرفي در مورد رحمتي نزد گفت مقصر خودمم
شما فقط اون كارش با كوشكي رو ميبينيد. تازه به نظر من هركي ديگه هم بود همين كارو ميكرد حالا تو زمين نه ولي تو رختكن حتما ميكرد

vahid_vaezinia
18-10-2008, 16:05
استقلال 4 - 1 پاس همدان [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

emad64
18-10-2008, 16:12
پاس همدان 3 - 2 استقلال

Majid393
18-10-2008, 17:27
از حرف‌های من بد برداشت شد/ با مصدومیت بازی کردم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از اظهارات من در پایان بازی با برق شیراز بد برداشت شد و این گمان به وجود آمد که من گفته‌ام به هواداران‌مان باخته‌‍ایم.

وحید طالب لو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: در پایان بازی استقلال - برق شیراز از من در خصوص بازی سئوال شد که گفتم: ما در این بازی به هواداران مان، باختیم. منظورم از بیان این حرف این بود که ما نتوانستیم در یک بازی خانگی محبت هواداران استقلال را جبران کنیم. هواداران مثل همیشه به ما لطف داشتند به ورزشگاه آمدند اما ما لطف آنها را نتوانستیم پاسخگو باشیم. با این شرایط هواداران استقلال یک برصفر از ما پیش هستند و به آنها باخته ایم.

وی در تشریح عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل برق شیراز گفت: ما از نظر فنی و فوتبالی در بازی مقابل برق شیراز عملکردی ایده ال داشتیم اما از حیث نتیجه گیری جالب کار نکردیم. ما می توانستیم با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم اما با بدشانسی این فرصت را از دست دادیم.

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: زمانی که استقلال مقابل تیم برق شیراز که در هشت بازی اخیر خود شکست نخورده است بارها و بارها شانس گلزنی ایجاد می کند و حتی یک ضربه پنالتی از دست می دهد، نباید به کار این تیم ایراد فنی وارد آورد. در فوتبال پیش می آید یک روز تمام موقعیت های یک تیم گل می شود و نتیجه ای همچون بازی ما مقابل استقلال اهواز و مقاومت رقم می خورد، روز دیگر هر چه می زنند به در بسته می خورد، همچون بازی دیروز که شانس های ما یکی پس از دیگری از دست می رفت.

طالب لو در خصوص شرایط بدنی اش، گفت: ساق پای چپ من مصدوم است. پس از بازی تیم ملی تا ساعت 11 شب با دکتر نوروزی فیزیوتراپی کردم تا برای بازی مشکلی نداشته باشم. خوشبختانه دیروز توپی روی دروازه‌ام نیامد که برایم مشکل ساز شود. باید با این مشکل به نحوی کنار بیایم تا در آینده برطرف شود.

Majid393
18-10-2008, 17:27
هر رایی بدهند می پذیرم / استقلال بدشانس بود

آرش برهانی امروز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت تا پاسخگوی اتهامات وارده به خود در دربی تهران باشد.

آرش برهانی در خصوص این نشست به خبرنگار مهر، گفت: با توجه به درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در این کمیته حضور یافتم و پاسخگوی مواردی شدم که از من پرسیده شد.

برهانی ادامه داد: نشست خوبی با مسئولان کمیته انضباطی داشتم، من آنچه لازم بود را گفتم. حال تصمیم گیری با آنهاست که بخواهند چه رایی را صادر کنند.

وی که به علت تخلف در بازی استقلال - پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده بود، ادامه داد: رای کمیته انضباطی هرچه باشد به آن احترام گذاشته و می پذیرم و خود را ملزم به اجرای آن می دانم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار این تیم مقابل برق شیراز گفت: همانطور که آقای قلعه نویی گفتند ما در این بازی فقط شانس نداشتیم. مقابل یکی از تیمهای خوب لیگ برتر شانس‌های زیادی به دست آوردیم اما با بدشانسی این فرصت‌ها را از دست دادیم، امیدوارم در بازی هفته آینده برابر پاس همدان 2 امتیاز از دست رفته در بازی با برق شیراز را جبران کنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران دیروز در دیداری معوقه از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی یک بریک مقابل برق شیراز متوقف شد.

Majid393
18-10-2008, 17:28
استقلالی ها شارژ مالی شدند/
رقم قرارداد کاظمی و طالب لو بالاتر از دیگر آبی پوشان / پرداخت پیش پرداخت در آینده

پرداخت بخشی از مبلغ قرداد دو بازیکن تیم فوتبال استقلال با این توجیه که مبلغ قراردادشان بالاتر از سایر بازیکنان است، به آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاظمی و وحید طالب لو که در ابتدای فصل جاری قراردادی دوساله با باشگاه استقلال تهران به امضا رساندند رقم قراردادشان بیش از دیگر بازیکنان است.

مسئولان باشگاه استقلال نیز با این توجیه که رقم قرارداد این دو بازیکنان بیش از سایر بازیکنان است از پرداخت بخشی از قرارداد این دو بازیکن در هفته گذشته خودداری کرده و آن را به هفته های آتی موکول کرده اند. همین مسئله ناراحتی کاظمی و طالب لو را به همراه داشت که با وساطت بزرگترهای تیم کدورت آنها پیش از بازی مقابل برق شیراز برطرف شد.

استقلالی ها قبل از دیدار روز جمعه برابر برق شیراز بخشی از مبلغ قرارداد این فصل شان را از مسئولان باشگاه دریافت کردند تا با روحیه ای بهتر به مصاف برق بروند.

Alireza Taji
18-10-2008, 18:48
بازی بعدی:
سه شنبه ساعت 15:00
پاس همدان - استقلال تهران


استقلال 3 - 1 پاس همدان

پاس همدان 1 - استقلال تهران 1

پاس همدان 1 استقلال 1

استقلال 2 پاس صفر

پاس همدان 2 - 2 استقلال

استقلال 2 - 1 پاس همدان

استقلال 3-1 پاس همدان.

استقلال 4 - 1 پاس همدان

پاس 2 - 3 استقلال

استقلال1-0 پاس

استقلال تهران -2- -1- پاس همدان

استقلال 2 - پاس همدان 1



پاس 0 - 3 استقلال

پاس 1 استقلال 3

منم بازیو 1 بر1 پیش بینی میکنم

اس اس 2 1 میبره

استقلال 2-1 پاس

استقلال 3-1 پاس

2-1

اس اس میزنه

2-0 استقلال می بره!

استقلال 1 - 1 پاس

استقلال تهران 1 - 0 پاس همدان


استقلال 3 - پاس 2

amirtaker
18-10-2008, 18:59
پرسپولیس هم که رفت زیر ما:thumbsup::thumbsup::laughing::25::26::22::38: :39::39::39::31:

peyman_nn
18-10-2008, 19:07
این باخت هم برای تیمی که قراره بره آسیا لازم بود :27:

WaTeRsTyLeR
18-10-2008, 19:08
تو pes هم از وسط زمین گل نمیشه زد چه میکنه این پرسپولییییییس

Rjoun
18-10-2008, 19:10
بچه ها من كه خيلي از اين پاس مي ترسم:13:

unartig
18-10-2008, 19:12
تیمهای بگوویچ راخیلی سخت میشه برد .اما ماتوخط مساوی هستیم کاش بازی برقو می بردیم بااینکاردوتاهدفو زده بودیم

unartig
18-10-2008, 19:18
احتمال بازگشت حسین کاظمی به ترکیب استقلال قوت گرفت

هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران که در دو بازی گذشته این تیم غایب بود، به احتمال فراوان در بازی آتی برابر پاس همدان به میدان می رود.به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاظمی پس از دربی شهر تهران با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبرو شد و در بازی مقابل مقاومت سپاسی شیراز به میدان نرفت. به دنبال این محرومیت یک جلسه‌ای امیر قلعه نویی از وجود کاظمی در بازی برابر برق شیراز نیز استفاده نکرد و به جای او یدالله اکبری را به میدان فرستاد.
اکبری برخلاف بازی استقلال - مقاومت سپاسی تاثیر آنچنانی بر جریان بازی نداشت و حتی یک پنالتی را از دست داد. عملکرد نه چندان جالب توجه اکبری باعث شده تا قلعه نویی برای بازی با پاس از وجود این بازیکن چشم پوشی کند و تصمیم به استفاده از حسین کاظمی بگیرد.
کاظمی مرد ثابت خط میانی استقلال در بازیهای خارج از خانه طی فصل جاری بوده است.

Mohamma:D
18-10-2008, 19:33
چه كرد اين آل نعمهههههههههههههههههههههه ه با شانسپوليش:18:
استقلال1-0 پاس

emad64
18-10-2008, 19:45
پاس هم مثل تیم های دیگست، ترس نداره که. دیگه بدتر از صباباطری نیست که..
هر اتفاقی بیفته، دو سه روز بعد با چند تا برد فراموشش میکنیم..
ولی انشاا.. میبریم..

Alireza Taji
18-10-2008, 19:53
من هم از پاس میترسم!
تیم غیر قابل پیشبینی هست تو این چند سال هم ما همیشه جلو پاس مشکل داشتیم.
بازی هم که در همدان هست دیگه بدتر.

jamshidjap
18-10-2008, 19:58
پاس همدان 3 - 2 استقلال

عماد جان

معتقدي که استقلال ميبازه ؟

چرا ؟

Majid393
18-10-2008, 20:03
ُکسی جدول لیگ رو تا پایان هفته دهم داره ؟؟؟

jamshidjap
18-10-2008, 20:05
بفرماييد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

tsjaleb
18-10-2008, 20:05
این تیم پاس با تیم پارسالش فرق داره .میشه بردشون به شرطی که قدر موقعیت ها رو بدونن......

emad64
18-10-2008, 20:10
عماد جان

معتقدي که استقلال ميبازه ؟

چرا ؟

خوب شد گفتی..
اشتب شده..

با علیرضا هماهنگ میکنم اصلاحش میکنم..

مرسی..

Majid393
18-10-2008, 20:12
جمشید جام ممنون بابت جدول .....

بردیا
18-10-2008, 20:14
جناب بردیا تو که می گویی قلعه نویی مربی خوبی نیست در تعویض کردن
یادت نیست چند فصل پیش بازی های 2 بر 0 یا 2 بر 1 باخته را یا تعویض های طلاییش برنده بیرون می آمد
بازیکنانی چون علیرضا اکبر پور و میثم بائو را به زمین می فرستاد

مثال : ابومسلم - برق شیراز - پرسپولیس - سپاهان و ....

مثل اینکه نخوندی چی گفتم
گفتم ریسک پذیر نیست توی تعویض.ریسک پذیر نبودن با خوب نبودن خیلی فرق داره

gmuosavi
18-10-2008, 20:14
کیف می کنیییییییییم !

Inter
18-10-2008, 21:07
حال کردم از این که پرسپولیس باخت، کلا پرسپولیس ، باختن تو اهوازش ملسه :)

emad64
18-10-2008, 22:22
بچه ها، اینجوری نگین. اونا هم دوستامون هستن..
بازیای خارج خونشون بود که باختن..

انشاا.. با دو سه تا برد، میرسیم صدر جدول..

bleu2u4u
18-10-2008, 22:35
يا عماد در چه حالي؟

amir_sa
18-10-2008, 22:45
انشاا.. با دو سه تا برد، میرسیم صدر جدول..

در صورتي كه تيم هاي بالاي جدولي ببازند .
كم پيدايي عماد !!!

emad64
18-10-2008, 22:53
يا عماد در چه حالي؟

خوبم هادی جان. ممنون..

در صورتي كه تيم هاي بالاي جدولي ببازند .
كم پيدايي عماد !!!

هستیم زیر سایتون..

پروژه های آخر دیگه..
به سلامتی ما هم داریم فارق میشیم :3!:

amir_a
18-10-2008, 23:08
اینا همش توطئه هستش.
استقلال با فولاد تبانی کرده بود که لنگیا رو ببرن:27:

bleu2u4u
18-10-2008, 23:56
اینا همش توطئه هستش.
استقلال با فولاد تبانی کرده بود که لنگیا رو ببرن:27:

امير تو داري اينجا به شوخي ميگي اونا تو تاپيكشون همينو جدي ميگن


[/COLOR][/B]
هوادران فولاد و استقلال عليه پرسپوليس متحد شدند

M_Abieteh
19-10-2008, 00:57
تیم بین الملل عجب بازیهای درخشانی انجام میده.....

emad64
19-10-2008, 02:29
سه شنبه 87/7/30
پاس همدان - استقلال تهران، ساعت 15:00 ، همدان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آخرین بازی :

استقلال 1 - 1 برق

پاس 1 - 0 راه آهن

تا الآن 4 نفر بازی [پاس همدان - استقلال تهران] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینی هاشون میتونید پست 9827 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 9773 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 3 روز فرصت دارید..

amir_sa
19-10-2008, 10:23
آقا يكي جدول رو بزاره ببينيم كي به كيه ؟

M.etallic.A
19-10-2008, 10:40
استقلال 2 - پاس همدان 1

Alireza Taji
19-10-2008, 11:23
استقلال تهران -2- -1- پاس همدان

M_Abieteh
19-10-2008, 11:28
پاس 1 استقلال 3

iman84
19-10-2008, 11:31
تیم بین الملل عجب بازیهای درخشانی انجام میده.....

گل هایی که میخورن خیلی بین المللیه:31::31::27::27:

unartig
19-10-2008, 11:32
منم بازیو 1 بر1 پیش بینی میکنم

M_Abieteh
19-10-2008, 11:35
به نظر من استقلال جلوی پاس به مشکلی بر می خوره.و اگه بدشانسی نیاره 100 درصد بازی رو میبریم.

M_Abieteh
19-10-2008, 11:41
در گفت و گو با فارس
بگوويچ: نقاط ضعف و قوت استقلال را مي شناسيم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: شناخت خيلي خوبي از تيم قدرتمند پايتخت داريم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] وينگو بگوويچ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، درباره شرايط تيم پاس همدان در آستانه ديدار با استقلال اظهار داشت: ابوالفضل حاجي زاده و اميد خورج را در اختيار نداريم. در غيبت اين 2 بازيكن كليدي، كار ما بسيار دشوار شده است.
وي ادامه داد: تلاش كادر پزشكي براي بازگرداندن حاجي زاده به تركيب همچنان ادامه دارد؛ اما كشيدگي عضله پاي وي شديد است. اميدي ندارم در ديدار با استقلال وي را در اختيار داشته باشيم.
سرمربي كرووات تاكيد كرد: در فصل جاري در بيشتر مسابقات با بازيكنان جوان خود به ميدان رفته ايم. ديدار با استقلال، نبرد تيم جوان با باتجربه هاي ليگ برتر است. در روزهاي اخير بازي هاي استقلال را به خوبي آناليز كرده و شناختمان از نقاط ضعف و قوت آنها كافي است.
سرمربي پاس عنوان كرد: استقلال و پرسپوليس بهترين بازيكنان ايران را جذب كرده اند. در اين هفته با تيم بزرگي از ايران بايد بازي كنيم و در روزهاي آينده همه نفرات را براي انجام مسابقه اي مطلوب آماده خواهيم كرد.
وي راجع به شايعه اختلافش با مدافع ملي پوش پاس همدان خاطر نشان كرد: مجيد غلام نژاد از مهره هاي كليدي و بازيكنان خوب ما است. نمي دانم چرا عده اي چنين شايعاتي را منتشر مي كنند؛ در حالي كه اختلافي با وي ندارم.
بگوويچ گفت: براي حل مشكلات پاس در خط هافبك و مهاجم، نياز ضروري به بازيكن داريم. بازيكنان با كيفيت در تيم هايشان عضويت دارند. به همين دليل، در اين وضعيت از بازيكنان خارجي در تمرين آزمايش مي گيريم تا توانايي آنها را مورد ارزيابي قرار دهيم.
انتهاي پيام/

blue2006
19-10-2008, 11:44
بچه ها، اینجوری نگین. اونا هم دوستامون هستن..
بازیای خارج خونشون بود که باختن..

انشاا.. با دو سه تا برد، میرسیم صدر جدول..

راست می گه . تازه یاد گرفتن 3 تا 4 تا گل بخرن . تازه فوتبالمون داره پر گل می شه . استقلال 4 تا می زنه پیروزی 4 تا می خوره . فرقی نداره .خوب می شن . ایشالا

پاس 0 - 3 استقلال

M_Abieteh
19-10-2008, 11:47
یه تیم بین الملل باید یه همچین باخت هایی بده. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
19-10-2008, 12:56
مستحق برد مقابل برق بودیم
اکبری :به خاطر آن پنالتی از شب تا صبح نخوابیدم!!// به زودی صدر جدول را می گیریم
تهران– خبرگزاری ایسکانیوز: هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تساوی با برق گفت: تیم ما در بازی با برق بسیار خوب ظاهر شد و اصلا مستحق تساوی نبودیم.
"یداله اکبری" در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، بیان کرد: با وجود حساسیت بازی برای هر دو تیم ، طبیعی بود که تیم برق در بیرون از خانه آن هم در ورزشگاه آزادی و برابر هزاران هوادار تیم ما به کسب یک امتیاز قناعت کند تا رکورد بدون شکست بودن خود را پا برجا نگه دارد.
وی تصریح کرد: در این بازی بیش از 10 موقعیت صددرصد گلزنی برای بازیکنان ما خلق شد که هیچ کدام از فرصت های ما به گل نرفت تا اینکه همه چیز به نفع تیم برق تمام شود.
هافبک تیم استقلال در خصوص از دست دادن ضربه پنالتی به ایسکانیوز گفت: به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی و خراب شدن موقعیت صددرصد گلزنی آنقدر نارحت بودم که از شب تا صبح نخوابیدم.
وی اضافه کرد: در جریان بازی سعی کردم تمام خواسته های قلعه نویی را مو به مو در زمین مسابقه پیاده کنم .
اکبری در پاسخ به این سئوال که چه شد پس از چند بازی ابتدایی فصل به یکباره به ترکیب اصلی بازگشتید گفت: برای حضور در ارنج اصلی قلعه نویی تلاش زیادی کردم تا اینکه به حقم برسم و این روند خود را هم ادامه خواهم داد.
وی اظهار داشت: با قدرتی که تیم استقلال در مصاف با حریفان دارد مطمئنم که به زودی صدر جدول را خواهیم گرفت

bayern
19-10-2008, 12:59
يدالله اكبري:
شرمنده هواداران و قلعه نوعي شدم
هافبك تيم فوتبال استقلال تهران درباره ديدار مقابل برق شيراز گفت: از اينكه نتوانستم ضربه پنالتي را تبديل به گل كنم شرمنده هواداران و قلعه نوعي شدم، آنها حق دارند كه از من ناراحت باشند.



يدالله اكبري، هافبك استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ما در اين ديدار، بازي بسيار خوبي در ورزشگاه آزادي به نمايش گذاشت و مي توانستيم صاحب سه امتياز اين ديدار باشيم، ما روي يك غافلگيري گل خورديم در حالي كه بازي در اختيار ما بود و مي توانستيم پيروز اين بازي باشيم.

وي گفت: در صحنه پنالتي بنا به دستور كادر فني پشت آن ضربه قرار گرفتم و در تمرينات نيز هميشه پنالتي هايم را گل مي كردم ولي نمي دانم چرا در اين مسابقه نتوانستم دروازه بان حريف را فريب دهم و متأسفانه يك گل صد در صد را مقابل برق از دست داديم و به همين خاطر از هواداران عذرخواهي مي كنم

bayern
19-10-2008, 12:59
علی علیزاده:
باید برق را در آزادی شکست می دادیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: شکست تیم برق در آزادی دور از دسترس نبود.



علی علیزاده، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای شکست تیم برق شیراز در آزادی برنامه ای خاص داشتیم که متاسفانه سه امتیاز این مسابقه دست پیدا نکردیم.

وی ادامه داد: تیم برق شیراز در این فصل بسیار با انگیزه و آماده است و اگر کمی بیشتر سعی می کردیم، می توانستیم در ورزشگاه آزادی پیروز میدان باشیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: در این فصل تلاش بسیاری خواهیم کرد تا بهترین عنوان را برای هواداران با تعصب خود بدست آوریم و جواب اعتماد مسئولان باشگاه را بدهیم

bayern
19-10-2008, 13:00
رضا حسن زاده:
استقلال موقعيت دارد اما استفاده نمي كند
كاپيتان سابق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بدون شك استقلال در مقابل برق شيراز موقعيت هاي گل فراواني داشت اما نتوانست از آنها استفاده لازم را ببرد.



رضا حسين زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مطمئناً استقلال هفته به هفته شكل تيمي بيشتري مي گيرد ولي در مقابل برق شيراز نيز مي توانست پيروز ميدان باشد، در حالي كه يك پنالتي را از دست داد، از طرفي موقعيت هاي گل فراواني نصيب شاگردان قلعه نوعي شد كه آنها با بي دقتي اين موقعيت ها را هدر دادند.

وي گفت: شانس استقلال براي رسيدن به رده هاي بالاي جدول زياد است اما به شرطي كه بازيكنان قدر موقعيت ها را بدانند و نگذارند كه امتيازات هر بازي به همين راحتي در مقابل برق شيراز به هدر رود.

حسن زاده تصريح كرد: استقلال پتانسيل بالايي دارد و با اين بازيكناني كه دارد مي تواند در نيم فصل قهرماني را به دست آورد

bayern
19-10-2008, 13:01
بازيکن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران:
بايد به دايي آفرين گفت
بازيکن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران درباره آشتي امير قلعه نوعي و علي دايي در حاشيه ديدار روز گذشته دو تيم استقلال تهران و برق شيراز گفت:‌ اين اتفاق بسيار مبارک و خوشايند بود و من بايد به دايي به دليل حضورش در ورزشگاه و اين اتفاق مهم تبريک بگويم.



عليرضا منصوريان، بازيکن اسبق تيم فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ‌علي دايي و امير قلعه نوعي روز گذشته يکي از بهترين خبر‌ها را براي فوتبال ما به ارمغان آوردند، حضور دايي در ورزشگاه باعث دلگرمي فوتبال دوستان شده بود.

وي گفت: از ابتدا صحيح نبود که قلعه نوعي و دايي در مقابل يکديگر قرار بگيرند و اکنون که اين مسئله تمام شده است همه خوشحال هستند، سرمربي استقلال بايد در تمام شرايط از تيم ملي حمايت و اجازه ندهند که براي تيم ملي در شرايط حساس کنوني حاشيه و بحران ايجاد شود زيرا صعود تيم ملي به جام جهاني افتخاري براي هر ايراني است و به افراد تعلق ندارد.

منصوريان درباره بازي استقلال و برق شيراز نيز خاطرنشان کرد: ‌استقلال مي‌توانست پيروز اين ديدار باشد اما بازيکنان اين تيم در زدن ضربات آخر کم توان بودند و من فکر مي ‌کنم که استقلال اين توانايي را داشت تا نخستين شکست را به برق شيراز تحميل کند

bayern
19-10-2008, 13:01
بيرانوند:
براي مهار پنالتي اكبري را فريب دادم/پزشك استقلال مصدوميتم را تأييد كرد
دروازه بان تيم فوتبال برق شيراز گفت: براي مهار پنالتي استقلال اكبري زننده ضربه را فريب دادم.



سجاد بيرانوند، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در صحنه پنالتي استقلال براي گرفتن اين ضربه با حركت به سمت مخالف اكبري را فريب دادم اما به همان سمت كه توپ را زد شيرجه زدم.

وي ادامه داد: بازي خوبي مقابل استقلال انجام دادم و با وجود مصدوميت تا دقيقه 90 روي حملات پردامنه استقلال عملكرد خوبي داشتم.

وي تصريح كرد: تيم ما مجبور به دفاع بود و استقلال با روحيه بالا و حضور هواداران خود خیلي خوب بازي مي كرد و ما را به عقب مي راند.

بيرانوند خاطرنشان كرد: در پايان بازي دكتر نوروزي به رختكن آمد با معاينه مچ پايم مصدوميتم را تأييد كرد و ثابت شد كه من قصد اتلاف وقت نداشنم و واقعاً مصدوم بودم.

bayern
19-10-2008, 13:02
جواد زرينچه:
آشتي دايي و قلعه نوعي بهترين خبر بود
بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به آشتي «علي دايي» و «امير قلعه نوعي» در حاشيه ديدار دو تيم استقلال تهران و برق شيراز در روز گذشته گفت: مهمترين و بهترين خبر اين ديدار آشتي «علي دايي» و «امير قلعه نوعي» دو چهره مطرح فوتبال ما بود.



«جواد زرينچه»، بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: «علي دايي» و «امير قلعه نوعي» دو تن از بزرگان فوتبال ما هستند و پسنديده نبود كه اين دو نفر با هم در رسانه به صورت لفظي به جدال بپردازند و به عقيده بنده حضور روز گذشته سرمربي تيم ملي فوتبال و آشتي وي با «امير قلعه نوعي» از نكات مثبت ديدار ديروز برق شيراز و استقلال تهران بود و در اين باره بايد به هر دو تبريك گفت.

وي افزود: استقلال در ديدار روز گذشته نسبت به حريفش برتري خاصي داشت اما نتوانست از فرصتهايش استفاده كند و به همين دليل دو امتياز حساس را در اين ديدار از دست داد

bayern
19-10-2008, 13:02
قلعه نویي:
با دايي قهر نبودم
سرمربي استقلال گفت: با علي دايي قهر نبودم، وي اسطوره فوتبال ماست و بايد حرمتش حفظ شود.



امير قلعه نویي، سرمربي استقلال، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تا کنون با دايي قهر نبودم و هيچ مشکلي با وي ندارم، بايد احترام و حرمت اسطوره فوتبال کشورمان را حفظ کنيم و براي موفقيتش با تيم ملي دعا کنيم.

وي ادامه داد: اکبري پنالتي زن اول تيم ما در بازي بود و بايد پنالتي را مي زد که به دليل از دست دادن آن اعتراض به وي نکردم.

وي تصريح کرد: تيم ما در پايان بازي با چهار مهاجم حمله مي کرد و از عملکرد بازيکنان تيمم بسيار راضي هستم و اين مسابقه بهترين بازي استقلال در ليگ بود.

قلعه نوعي خاطرنشان کرد: برق شيراز مقابل ما ضعيف ظاهر نشد، آنها صدرنشين ليگ هستند و ثابت کردند تيم بسيار خوبي دارند اما در این بازي تيم ما بسيار خوب ظاهر شد و نبايد تيم برق را يک تيم ضعيف قلمداد کرد./

bayern
19-10-2008, 13:06
در گفت و گو با فارس

اميرآبادي: نيمكت نشيني در استقلال افتخار است

خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اعتراضي به نيمكت نشيني ندارم و اين مسئله برايم افتخار است.


مهدي اميرآبادي در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اينكه گفته مي‌شود بعد از بازي مقابل تيم برق شيراز به حالت قهر رختكن را ترك كرده است، اظهار داشت: اين خبر صحت ندارد. اعتراضي نكردم؛ حتي در زماني كه تيم ما در حالت حمله بود، دوست داشتم تيمم به گل هاي بيشتر برسد.
وي ادامه داد: سال هاست كه در استقلال بازي مي كنم و در اين مدت با هيچ مربي مشكلي نداشته ام. اينكه هر روز مي نويسند ناراحت هستم، دروغ است.
اميرآبادي با بيان اينكه با مربيان احساس راحتي مي كند، عنوان كرد: به اندازه كافي با مربيان رابطه دوستانه دارم كه اگر بخواهم كاري انجام دهم به آنها مي گويم.
وي تاكيد كرد: بايد تلاش خود را بيشتر كنم تا حقم را بگيرم

bayern
19-10-2008, 13:07
برهانی در کمیته انضباطی/
هر رایی بدهند می پذیرم / استقلال بدشانس بود
آرش برهانی امروز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت تا پاسخگوی اتهامات وارده به خود در دربی تهران باشد.

آرش برهانی در خصوص این نشست به خبرنگار مهر، گفت: با توجه به درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در این کمیته حضور یافتم و پاسخگوی مواردی شدم که از من پرسیده شد.

برهانی ادامه داد: نشست خوبی با مسئولان کمیته انضباطی داشتم، من آنچه لازم بود را گفتم. حال تصمیم گیری با آنهاست که بخواهند چه رایی را صادر کنند.

وی که به علت تخلف در بازی استقلال - پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده بود، ادامه داد: رای کمیته انضباطی هرچه باشد به آن احترام گذاشته و می پذیرم و خود را ملزم به اجرای آن می دانم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار این تیم مقابل برق شیراز گفت: همانطور که آقای قلعه نویی گفتند ما در این بازی فقط شانس نداشتیم. مقابل یکی از تیمهای خوب لیگ برتر شانس‌های زیادی به دست آوردیم اما با بدشانسی این فرصت‌ها را از دست دادیم، امیدوارم در بازی هفته آینده برابر پاس همدان 2 امتیاز از دست رفته در بازی با برق شیراز را جبران کنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران دیروز در دیداری معوقه از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی یک بریک مقابل برق شیراز متوقف شد.

bayern
19-10-2008, 13:08
در تمرین دیروز استقلال ؛
قلعه نویی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد / جلسه فکری با دو بازیکن
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نخستین تمرین این تیم پس از دیدار با برق شیراز، نکات لازم فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 در زمین چمن ورزشگاه دستگردی آغاز شد. این تمرین که نخستین تمرین آبی پوشان پس از بازی مقابل برق شیراز بود، به تمرینات ریکاوری اختصاص داشت.

در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد، پس از آن بازیکنان زیر نظر حمید خداداد بدن های خود را گرم کردند. در حین بخش اول تمرین بازیکنانی که دیروز مقابل برق شیراز بازی کرده بودند از سایر بازیکنان جدا شده و به استخر و سونا رفتند. این نفرات پیش از خروج از زمین کارهای کششی و نرمش انجام دادند.

در زمان تمرین بازیکنان ، مربیان استقلال به مدت 10 دقیقه پیرامون شرایط تیم و برنامه آماده سازی برای بازی مقابل پاس همدان به گفتگو پرداختند.

حدود 15 تماشاگر و هوادار تیم فوتبال استقلال برای تماشای تمرین امروز این تیم به ورزشگاه دستگردی آمده بودند. میلاد نوری و هاشم بیک زاده غایبان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بودند. برهانی نیز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده بود.

محمود فکری مربی تیم فوتبال استقلال نیز در دقایق انتهایی این تمرین جلسه ای کوتاه با برهانی و اکبرپور داشت و برخی موارد را به آنها گوشزد کرد.

در این تمرین که همزمان با بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار شد، به هنگام دریافت دو گل از سوی پرسپولیس، اندک تماشاگران حاضر در تمرین استقلال به شادی پرداختند.

bayern
19-10-2008, 13:09
احتمال بازگشت حسین کاظمی به ترکیب استقلال قوت گرفت
هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران که در دو بازی گذشته این تیم غایب بود، به احتمال فراوان در بازی آتی برابر پاس همدان به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاظمی پس از دربی شهر تهران با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبرو شد و در بازی مقابل مقاومت سپاسی شیراز به میدان نرفت. به دنبال این محرومیت یک جلسه‌ای امیر قلعه نویی از وجود کاظمی در بازی برابر برق شیراز نیز استفاده نکرد و به جای او یدالله اکبری را به میدان فرستاد.

اکبری برخلاف بازی استقلال - مقاومت سپاسی تاثیر آنچنانی بر جریان بازی نداشت و حتی یک پنالتی را از دست داد. عملکرد نه چندان جالب توجه اکبری باعث شده تا قلعه نویی برای بازی با پاس از وجود این بازیکن چشم پوشی کند و تصمیم به استفاده از حسین کاظمی بگیرد.

کاظمی مرد ثابت خط میانی استقلال در بازیهای خارج از خانه طی فصل جاری بوده است.

bayern
19-10-2008, 13:12
"ميثم منيعي": هدفم پوشيدن پيراهن تيم ملي فوتبال است
هافبک چپ‌پاي تيم فوتبال استقلال تهران که اين روزها توسط "امير قلعه‌نويي" در جمع 11 بازيکن اصلي قرار مي‌گيرد، به دنبال اين است تا با جلب نظر "علي دايي" به تيم ملي فوتبال ايران دعوت شود.

"ميثم منيعي" روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: خوشحالم که قلعه‌نويي به من توجه مي‌کند و سعي دارم با ارائه بازي‌هاي تاثيرگذار هم به استقلال کمک کنم و هم اينکه بعد از مدت‌ها به تيم ملي دعوت شوم.
منيعي همچنين اظهار داشت: حضور در بازي‌هاي ملي آرزوي هر بازيکني است و اطمينان دارم که با درخشش در ليگ برتر، در فهرست بازيکنان تيم ملي براي بازي مقابل تيم امارات قرار گيرم.
اين بازيکن در ادامه با اشاره به توقف استقلال برابر برق شيراز گفت: ما بايد در تمامي بازي‌هاي خانگي به سه امتياز برسيم، اما بازي دفاعي شيرازي‌ها و همچنين وقت تلف کردن‌هايشان اين اجازه را از استقلال گرفت تا در روزي که تيم‌هاي بالاي جدول امتياز از دست دادند، فرصت خوبي را براي قرار گرفتن در جمع مدعيان از دست بدهيم.
وي در پايان حرف‌هايش ابراز اميدواري کرد تا استقلال، در هفته يازدهم ليگ برتر، پاس را در خانه‌اش شکست دهد تا از اين طريق بالاخره در ليگ هشتم حرفه‌اي به جمع تيم‌هاي بالاي جدول رده بندي برسد.
ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و برق شيراز که ديدار عقب افتاده از هفته پنجم ليگ بود، در پايان 90 دقيقه با نتيجه يک بر يک مساوي تمام شد.

bayern
19-10-2008, 13:15
طالب‌لو: امتيازات از دست رفته مشکل ساز مي‌شوند
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال تهران معتقد است که امتيازات از دست رفته در ديدارهاي خانگي در پايان فصل براي اين تيم مشکل ساز مي‌شوند.

وحيد طالب‌لو روز شنبه درباره تساوي تيمش برابر تيم برق شيراز به خبرنگار ايرنا گفت: من از طرفداران استقلال به دليل متوقف شدن برابر برق عذرخواهي مي‌کنم و اميدوارم در بازي بعد بتوانيم با گرفتن امتيازات کامل، تساوي خانگي برابر برق شيراز را جبران کنيم.
وي افزود: وقتي بيش از نيمي ازسکوهاي ورزشگاه پر مي‌شود، ما بايد بيشتر از هميشه تلاش کنيم تا با شکست دادن حريف،هواداران را خوشحال به خانه‌هايشان بفرستيم.
اين بازيکن بااشاره به اينکه هر تيمي با توجه به شرايط ، روش خاصي را براي خود در نظر مي‌گيرد، اظهارداشت: برقي‌ها که قبل از هر چيز به فکر شکست نخوردن و باقي ماندن رکوردشان بودند، در اکثر دقيقه‌ها تدافعي عمل مي کردند و در نهايت هم توانستند با همين شيوه امتياز با ارزشي را به حساب خود واريز کنند.
طالب‌لو در خصوص بازي بازيکنان استقلال گفت: همه ديدند ما يکي از بهترين‌ فوتبال‌هايمان را در چند وقت اخير به نمايش گذاشتيم، البته کماکان در زدن ضربات‌ آخر دقت عمل لازم را نداريم و به همين دليل امتيازات زيادي را از دست مي‌دهيم که به طور حتم اين امتياز از دست دادن‌ها در پايان فصل مشکلات زيادي را براي استقلال به وجود خواهند آورد.
تيم فوتبال استقلال تهران در پايان هفته دهم ليگ برتر با 15 امتياز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

bayern
19-10-2008, 13:17
حکم او تا دو روز ديگر اعلام مي شود
برهاني: اشتباه کردم،حرکتم غير ورزشي بود

مهاجم تيم استقلال تهران با اعتراف به اشتباهش در ديدار دربي اظهار داشت: حرکتم غير ورزشي بود؛چون سوت داور را شنيدم،اما به آن توجه نکردم!


"آرش برهاني" در گفت و گو با خبرنگار ورزشي برنا اظهار داشت: روز گذشته در جلسه کميته انضباطي حاضر شدم و درخصوص حرکاتم در دربي با آقاي شريفي صحبت کردم. به نظرم جلسه خوبي بود و صحبت هاي خوبي بين ما رد و بدل شد.
وي افزود: هر حکمي که آقاي شريفي بدهد،با جان و دل مي پذيرم. خودم قبول دارم اشتباه کردم و منتظرم که کميته انضباطي حکم بدهد. مي دانم حرکتم در بازي با پرسپوليس غير ورزشي بوده و نبايد آن کار را انجام مي دادم.
شايان ذکر است در نيمه دوم ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس درحالي که "سعد کميل" آفسايد اعلام کرده بود،برهاني نزديک به چهل متر با توپ حرکت کرد تا به اعتقاد کميته انضباطي خطاکار قلمداد شود.
حکم اين بازيکن تا دو روز ديگر اعلام مي شود.

bayern
19-10-2008, 13:18
درخواست قلعه نويي از مسئولان
کاري کنيد در ورزشگاه قدس تمرين کنيم!

آخرين تمرين استقلال قبل از ديدار با پاس همدان امروز در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا"استقلالي ها امروز از ساعت 30/15 در ورزشگاه دستگردي حاضر مي شوند تا برگزار کننده آخرين تمرين خود قبل از سفر به همدان باشند.
از آنجا که آبي پوشان فردا با يک دستگاه اتوبوس به همدان مي روند،ديگر زماني براي شاگردان قلعه نويي نيست که تمرينات خود را در تهران ادامه دهند.
به همين منظور قلعه نويي از مسئولان استقلال درخواست نموده شرايطي را فراهم آورند که تيمش يک جلسه در ورزشگاه قدس همدان تمرين کند.
گفتني است ديدار تيم هاي استقلال تهران و پاس همدان روز سه شنبه هفته جاري در ورزشگاه قدس همدان برگزار مي شود.

bayern
19-10-2008, 13:18
نوري بازهم قهر کرده است؟!
پيشنهاد هافبک استقلال از ابومسلم

غيبت مجدد ميلاد نوري در تمرينات استقلال تهران سبب شد که دوباره زمزمه هاي قهر او از استقلال شنيده شود.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" نوري پس از ديدار تيم هاي استقلال و برق شيراز در تمرينات آبي پوشان شرکت نکرد تا بسياري اعتقاد داشته باشند که نوري قهر کرده است.
بازي نرسيدن به اين بازيکن جوان سبب شده که نوري از شرايطش در استقلال ناراضي باشد و درگفت و گو با مسئولان باشگاه در پي دريافت رضايتنامه باشد.
اين بازيکن مدعي شده از تيم ابومسلم پيشنهاد دارد و در صورت موافقت استقلال راهي مشهد مي شود.

M_Abieteh
19-10-2008, 14:48
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

تقلید............... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bleu2u4u
19-10-2008, 15:14
شايد با اين كارا بتونن يه حالي به تاپيكشون بدن
مرديم از بي رقيبي

M_Abieteh
19-10-2008, 16:17
چه زود گذشت.پس فردا بازی داریم.

bayern
19-10-2008, 17:10
در هتل المپيک خبري از درگيري نبود
گفت و گوي خصوصي قلعه نويي و اکبري

برخلاف اخبار منتشر شده درخصوص درگيري در رختکن تيم استقلال تهران، روابط قلعه‌نويي و اکبري حسنه بود؛ تا جايي که در هتل المپيک نيز اين دو در کنار يکديگر نشسته بودند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" در پايان ديدار تيم هاي استقلال تهران و برق شيراز خبرهايي درخصوص درگيري قلعه نويي و اکبري منتشر شد.
گفته شد پس از آنکه اکبري ضربه پنالتي استقلال را در دقيقه 77 خراب کرد،با برخورد بد قلعه‌نويي در رختکن مواجه شده است،اما اتفاقات هتل المپيک حکايت از موضوعي ديگر داشت.
افرادي که در پايان ديدار استقلال و برق در هتل المپيک حضور داشتند،ديدند که قلعه نويي،اکبري را به گوشه اي کشانده بود و با او درخصوص بازي صحبت مي کرد.
سرمربي استقلال به اکبري مي گفت بايد ضربه پنالتي را بهتر مي زدي تا تيم به سه امتياز برسد، حالا که گل نشده ايرادي ندارد.در بازيهاي آينده جبران مي کنيم.

bayern
19-10-2008, 17:11
خسرو حيدري در گفت و گو با ايپنا: استقلال بيرون از خانه ضعيف بوده است



خسروحيدري گفت:‌ "براي بازي استقلال مقابل پاس يك انگيزه بسيار خاصي دارم."



بازيكن تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: "در 5 هفته گذشته وضعيت استقلال بسيار خوب بود و توانست نتايج بسيار خوبي را هم كسب كند. در بازي مقابل برق هم تلاش كرديم تا تمام سه امتياز بازي براي ما باشد، اما يك پنالتي خراب كرديم و قدر موقعيت هاي خودمان را ندانستيم."

حيدري افزود: "استقلال در چند بازي گذشته خود در خانه بازي كرد، اما بايد بپذيريم كه در برون از خانه اين فصل ضعيف بوده ايم و نتوانستيم نتايج خوبي را به دست بياوريم."

وي خاطر نشان كرد: "از اينكه مقابل پاس و تيم سابقم بازي مي‌كنم يك انگيزه خيلي خاصي دارم و سعي مي‌كنم با پيروزي از همدان خارج شوم."

bayern
19-10-2008, 17:16
بيك‌زاده در گفت و گو با ايپنا: دوباره به تركيب ثابت استقلال باز مي‌گردم

هاشم بيك‌زاده گفت: "اميدوارم با به‌دست آوردن بهبود دوباره در تركيب ثابت استقلال قرار بگيرم."



هافبك تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، اظهار داشت: "وضعيت تيم استقلال در حال حاضر بسيار خوب است و تمامي بازيكنان با انگيزه بالا تمرين مي‌كنند و در تلاش هستند تا در بازي روز سه شنبه 3 امتياز بازي را كسب كنند."

وي ادامه داد: "در حال حاضر صبح و بعدازظهر مشغول فيزيوتراپي هستم و دكتر نوروزي تمام وضعيت مرا زير نظر دارد. دكتر گفت كه پايم دچار التهاب شده و با فيزيوتراپي مشكل من حل شود و بهبود پيدا كنم."

bayern
19-10-2008, 17:17
مهرداد پولادي در گفت و گو با ايپنا: منتظر يك فرصت هستم

مهرداد پولادي گفت: "منتظر يك فرصت از سوي قلعه نوعي هستم تا دوباره به تركيب استقلال بازگردم."



هافبك تيم استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، اظهار داشت: "خدا را شكر در حال حاضر وضعيت تيم استقلال بسيار خوب است و همه متحد شده‌اند تا روز سه شنبه با امتياز كامل از همدان خارج شويم."

وي ادامه داد: "خودم نيز از لحاظ آمادگي در سطح بالايي قرار دارم و منتظر يك فرصت هستم تا دوباره به تركيب استقلال بازگردم."

پولادي افزود: "در بازي با برق توپ‌هايمان متاسفانه گل نشد، ولي اگر مي‌توانستيم 3 امتياز را به‌دست بياوريم اكنون وضعيت بسيار خوبي در جدول رده بندي داشتيم."

وي خاطر نشان كرد: "در خصوص هافبك‌هاي استقلال بايد بگويم كه هافبك‌هاي ما بسيار خوب هستند. خودم نيز هر روز تمرين مي‌كنم تا به تركيب تيم دوباره بازگردم."

bayern
19-10-2008, 17:18
استقلالي‌ها فردا راهي همدان مي‌شوند


تيم فوتبال استقلال تهران ساعت 8 و 30 دقيقه صبح فردا از هتل المپيك با اتوبوس به سمت هتل بوعلي همدان حركت خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، تيم فوتبال استقلال جهت حضور مقابل تيم پاس همدان در چارچوب رقابت‌هاي هفته يازدهم ليگ برتر صبح فردا راهي همدان مي‌شود.

bayern
19-10-2008, 17:18
امير قلعه‌نوعي پيشنهاد عضويت چند مهاجم خارجي را دريافت كرده كه هم اكنون در حال بررسي اين مهاجمان است.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، سرمربي تيم فوتبال استقلال كه به نظر مي‌رسد قصد تقويت خط حمله تيم خود را دارد با وجود مهاجمان همچون آرش برهاني، سياوش اكبرپور و عباسفرد در حال بررسي عملكرد چند مهاجم خارجي است.

قلعه‌نوعي در نظر دارد پس از بررسي عملكرد اين مهاجمان براي به خدمت گرفتن شايسته ترين آنها اقدام كند.

bayern
19-10-2008, 17:20
ناصر حجازي در گفت و گو با ايپنا: در حال حاضر به استقلال فكر نمي‌كنم

ناصر حجازي گفت: "كميته فني استقلال را هر كسي مي تواند انتخاب كند."





مربي اسبق استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، اظهار داشت: "در خصوص بحث ايجاد كميته فني استقلال هيچ نظري نمي‌توانم بدهم، چون فكر نمي‌كنم در هر صورت تاثيري در روند استقلال داشته باشد. كميته فني استقلال را هر كسي مي‌تواند انتخاب كند، اما در هر صورت افرادي مانند پورحيدري،‌ حسن روشن در اين شرايط مي تواند به استقلال كمك كنند."

حجازي ادامه داد: "در هر صورت نمي‌خواهم در حال حاضر به هيچ كدام از مسايل استقلال فكر كنم."

اين در حالي است كه گفته مي‌شود در هفته جاري مديرعامل استقلال كميته فني استقلال را از بين پيشكسوتان استقلال انتخاب مي‌كند.

bayern
19-10-2008, 17:21
رييس كميته داوران در گفت و گو با ايپنا:
كمك داور آفسايد استقلال را به اشتباه اعلام كرد

رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: "با اينكه داوري ديدار استقلال - برق ايده آل بود، اما كمك داور در يك مورد به اشتباه آفسايد بازيكن استقلال را اعلام كرد."

رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: "با اينكه داوري ديدار استقلال - برق ايده آل بود، اما كمك داور در يك مورد به اشتباه آفسايد بازيكن استقلال را اعلام كرد."



مسعود عنايت در نقد عملكرد رقابت‌هاي روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، عنوان كرد:‌ "هنوز گزارش داوري كليه رقابت هاي روز گذشته را دريافت نكردم، اما درباره رقابت استقلال مقابل برق بايد بگويم داور بهترين قضاوت را انجام داد، اما قبول دارام در يك مورد كمك داور به اشتباه آفسايد بازيكنان استقلال را اعلام كرد، ولي اين اشتباهات جزيي از داوري است و اشتباهات داوري هميشه بر ضد يك تيم نخواهد بود. ممكن است در يك بازي اشتباه داوري به ضرر تيمي شود، اما در بازي ديگر امكان دارد اشتباهي به نفع آن تيم اتفاق بيفتد."

عنايت ادامه داد: "فتح ا...زاده پيش از اين در زمان مديريت خود مصاحبه اي داشت كه در آن معتقد بود چون 14 پنالتي براي استقلال گرفته نشده 20 امتياز اين تيم را داوران از آنها گرفته اند. مشكل اينجاست كه هنوز پنالتي گل نشده تيم ها سه امتياز آن را در جيب خود مي گذارند! چه طور وقتي در بازي با راه آهن گل راه آهن با اشتباه داوري آفسايد اعلام مي شود استقلالي ها اعتراضي نمي كنند؟!

در هر حال رقابت‌هاي ديروز نيز اشتباه فاحشي نداشتند و اشتباهات جزيي بودند كه در داوري طبيعي است."

bayern
19-10-2008, 17:22
بابازاده: بعضي‌ها در حد خودشان نبودند



"ما تيم برتر ميدان بوديم و فرصت هاي زيادي را از دست داديم."

حميد بابازاده مربي دروازه بان هاي استقلال در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: "اتلاف وقت بازيكنان برق شيراز بر جريان طبيعي بازي تاثير گذاشته بود از طرفي استرس زيادي بازيكنان ما باعث شد تا فرصت‌هاي زيادي را از دست بدهيم و با كمي دقت مي توانستيم سه امتياز با ارزش بازي را بگيريم."

وي در ادامه گفت:‌ "برق هم تيم بسيار خوبي است و بي جهت در اين جايگاه قرار نگرفتند، اما ما براي لحظه به لحظه بازي برنامه داشتيم بطوريكه ديديد در دقايق پاياني هم فرصت گل داشتيم، اما تعدادي از بازيكنان ما در حد خودشان نبودند."

بابازاده در پايان گفت:‌ "دروازه‌بان برق شيراز از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد و همين موضوع وقفه‌هايي در دقايق زيادي از بازي به‌وجود آورد. به هر حال بايد در بازي هاي بعدي امتيازات از دست رفته را جبران كنيم."

bayern
19-10-2008, 17:23
ستار زارع:
استقلالي‌ها در شيراز وقت تلف كنند



"تعدادي از بازيكنان براي اولين بار بود كه در ورزشگاه آزادي بازي مي‌كردند."



ستار زارع ملي پوش تيم فوتبال برق شيراز در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: "‌بازي خوبي بود و ما بعد از 20 دقيقه بر جريان بازي مسلط شديم. هر دو تيم فرصت هايي داشتند كه از دست دادند. ضمن اين كه تيم ما بسيار جوان است بطوريكه 5-4 بازيكن ما براي اولين بار در آزادي بازي مي‌كردند."

كاپيتان برق شيراز در ادامه گفت: "ما نمي‌توانيم مثل تيم هاي ديگر بياييم و طوري بازي كنيم كه استقلالي ها خوششان بيايد و با زدن چند گل ضمن كسب پيروزي به آبروي ورزشي ما لطمه بزنند."

ستار زارع در پايان گفت:‌ "اصلا قبول ندارم كه اتلاف وقت مي‌كرديم. همه ديدند كه دروازه‌بان ما مصدوم بود. به هر حال اگر استقلالي ها بر اين باورند وقتي به شيراز آمدند آنها هم براي گرفتن نتيجه وقت تلف كنند."

bayern
19-10-2008, 17:26
استعلام استقلال از سازمان ليگ


روز گذشته و در جريان بازي استقلال و برق شيراز تنها دو بازيكن از سوي محمود رفيعي داور مسابقه كارت زرد دريافت كردند.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، پيروز قرباني و فرهاد مجيدي در بازي ديروز يك اخطار دريافت كردند كه به نظر مي رسد قرباني سه اخطاره شد و بازي با پاس همدان را از دست داد.

اما در مورد وضعيت مجيدي ابهاماتي وجود دارد. به همين دليل قرار است باشگاه استقلال از سازمان ليگ در خصوص آخرين وضعيت بازيكنان محروم و دو اخطاره‌اش استعلام كند.

bayern
19-10-2008, 17:28
ISN - اميررضا واعظى آشتيانى مديرعامل باشگاه استقلال تهران طى اظهارنظرى گفت:
تدوين چارت جديد باشگاه استقلال يك حركت اصولى براى تعيين وظايف افراد در باشگاه استقلال است. وى همچنين اظهار كرد: براى يك حركت اصولى و تعريف شده در هر سازمان و باشگاهى يك چارت سازماندهى تعريف مى شود و در قالب آن وظايف به درستى تعريف شده و هر كس به وظايف خودش آشنا گشته و كارها پيش مى رود كه بدون اين كار آن تشكيلات يا موسسه دچار يك بى هويتى ساختارى خواهد شد. در هر صورت نياز به يك ساختار كارآمد و تعريف شده براى باشگاه استقلال نيز احساس مى شد، به همين دليل كار تدوين چارت سازمانى باشگاه با استفاده از چارت باشگاه هاى بين المللى همچون چلسى، منچستريونايتد، بايرن مونيخ و بارسلونا صورت گرفت، البته با استفاده از شرايط كشور خودمان و بومى سازى در واقع تنها از تجربه چارت باشگاه هاى اروپايى استفاده كرديم. وى افزود: در حال حاضر ۹ كميته در باشگاه استقلال تعريف شده است كه تمامى آنها زيرمجموعه مديرعامل باشگاه هستند كه اين كميته ها شامل كميته پيشكسوتان، عمران و زيربنايى، اقتصادى، حقوقى و امور بين الملل، روابط عمومى، ادارى، مالى و پشتيبانى، فنى، فرهنگى و امور اجتماعى و كميته ساير تيم هاى ورزشى هستند كه آخرين كميته به فعاليت ساير رشته هاى ورزشى در باشگاه استقلال اختصاص دارد. وى افزود: هر كدام از اين كميته ها زير شاخه هايى دارد كه به عنوان مثال بخش انضباطى باشگاه و امور قراردادها زيرمجموعه كميته حقوقى و امور بين الملل هستند. واعظى آشتيانى در ادامه با اشاره به اينكه مسئولان اين كميته ها در چند روز آينده منصوب مى شوند، درباره كميته پيشكسوتان نيز گفت: تمام تلاش ما اين است تا از تمامى پيشكسوتان باشگاه استقلال در اين كميته استفاده كنيم. به همين دليل طى هفته جارى يا هفته آينده طى نشستى تمامى پيشكسوتان را دعوت كرده و با آنها ديدار مى كنيم. چرا كه باشگاه استقلال متعلق به تمامى اين پيشكسوتان است و اميدواريم پس از بحث و بررسى مسئول اين كميته را نيز از ميان خود پيشكسوتان انتخاب كنيم كه باشگاه نيز حمايت كامل را از اين كميته انجام خواهد داد. تمامى پيشكسوتان باشگاه استقلال چه كسانى كه منتقد هستند و چه كسانى كه ما را تشويق مى كنند، به اين كميته دعوت مى شوند و ما به آنها احترام مى گذاريم. مديرعامل باشگاه استقلال درباره برخى شايعات پيرامون مخالفت امير قلعه نويى با تعيين كميته فنى در قالب اين چارت نيز گفت: چنين موضوعى صحت ندارد و متأسفانه برخى روزنامه ها به دروغ نويسى عادت كرده اند. قلعه نويى به هيچ عنوان از وجود چنين كميته اى ابراز نگرانى نكرده است. بعضى از اين كميته ها كه در چارت قرار گرفته اند، بلافاصله راه اندازى نمى شوند و براى آغاز به كار آنها نياز به زمان و مطالعه بيشترى است. واعظى آشتيانى درباره بروز برخى حاشيه ها در اطراف تيم فوتبال استقلال تهران پس از انتخاب او به عنوان مديرعامل باشگاه نيز گفت: اعتقاد كارى من اين است كه دليلى ندارد پاسخ هر حرف بى موردى را بدهم. همين كه عده اى دروغ مى نويسند و ما بخواهيم ثابت كنيم كه حرف آنها دروغ است، خود سبب ايجاد حاشيه مى شود. ما وقت خود را با حرف هاى بى مورد كه ارزش پاسخگويى ندارند، تلف نمى كنيم. مديرعامل استقلال درباره دعوت خود به مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز گفت: اين دعوت براى بحث پيرامون ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود و بى ترديد قوانين و مقررات مربوط به اين مسابقات در اين كنفرانس يكى، دو روزه مورد بحث قرار مى گيرد. در هر صورت AFC به دنبال اين است كه چنين نشست هايى را به طور منظم برگزار كند تا آخرين اخبار و اطلاعات را به مديران باشگاه ها منتقل كند كه من نيز روز ششم آبان ماه به مالزى خواهم رفت. واعظى آشتيانى درباره مسائل مالى باشگاه استقلال نيز گفت: ما در كمتر از يك ماه از حضور در باشگاه استقلال نزديك به ۷۵۰ ميليون تومان پول به باشگاه آورده ايم كه بعضى ها در اين زمينه دروغ پردازى مى كنند. ما دقيقاً تمامى پول حامى مالى باشگاه را به صورت نقد دريافت و در بين بازيكنان توزيع كرديم. حتى حامى مالى باشگاه پذيرفته است كه اگر همين الان اسپانسرى با رقم مالى بالاتر براى باشگاه پيدا شد، خود را كنار بكشد. ضمن اينكه حامى مالى ما براى ۹ مسابقه ۵۰۰ ميليون تومان پرداخت كرده است كه اين مبلغ تنها و تنها براى ۹ بازى ليگ برتر است و به ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفى ارتباطى پيدا نمى كند اما برخى افراد مغرض يا كسانى كه اطلاعات شان ضعيف است، معتقدند كه اين قرارداد به سود باشگاه استقلال نبوده است. اين موضوع كه عنوان مى شود باشگاه هاى ديگر با رقم بالاترى اسپانسر گرفته اند نيز براى ما تفاوتى نمى كند. ما بخيل نيستيم اما بايد ديد چه باشگاهى با چه رقمى اسپانسر گرفته است. حامى مالى براى ۹ بازى آن هم با قرارداد ۵۰۰ ميليون تومانى نمى تواند قرارداد بدى باشد. اگر ما اين مبلغ را در تعداد بازى هاى ليگ برتر ضرب كنيم، مبلغ قابل توجهى يعنى بيش از ۲ ميليارد تومان به دست مى آيد كه اين مبلغ تنها به بازى هاى ليگ برتر اختصاص دارد و ما همين الان در حال مذاكره با ۲ اسپانسر داخلى و خارجى براى مسابقات جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا هستيم. مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره وضعيت كمپ باشگاه استقلال نيز گفت: هيچ مشكلى وجود ندارد و گروه پيمانكارى طرف قرارداد باشگاه كار خود را انجام مى دهد. البته از گذشته فردى مالكيت ۳۰۰ متر از زمين را به صورت مشاع دارد كه البته مشخص نيست كه اين مالكيت مشاعى در كدام منطقه از نقطه از زمين است. در هر صورت باشگاه استقلال در اين مورد مشكلى ندارد و اين فرد نيز بايد مشكل خود را از طريق سازمان زمين شهرى پيگيرى كند. مسئوليت كارها ى كمپ نيز به سعيد نفريه عضو هيأت مديره واگذار شده كه او اين كار را ادامه مى دهد. واعظى آشتيانى درباره آشتى امير قلعه نويى و على دايى نيز گفت: از شنيدن اين خبر بسيار خوشحال شدم و از بانيان اين كار تشكر مى كنم. قلعه نويى و دايى ۲ دوست و ۲ مربى خوب جوان ايران هستند كه مى توانند در كنار يكديگر بسيار مفيد بوده و با استفاده از تجربيات يكديگر موفق شوند. بى ترديد قرار گرفتن اين ۲ مربى در كنار يكديگر خبر بسيار خوبى براى فوتبال ايران است. آشتيانى در پايان تمامى اخبار مربوط به استعفاى معاونت هاى باشگاه و سرپرست تيم فوتبال استقلال را شايعه و بى اساس خواند.

bayern
19-10-2008, 17:30
جباری: روز بد شانسی استقلال بود
در فوتبال مساوی هم وجود دارد
مجتبی جباری مدتی است که با آن شماره 8 همیشگی فاصله گرفته . او اما اعتقاد دارد استقلال در روز بد شانسی مقابل برق یک مساوی گرفته و البته اینرا پای اتفاقات فوتبال می گذارد.

* بازی سختی را پشت سر گذاشتید.
- روز بد شانسی استقلال بود. همیشه این اتفاقات در فوتبال وجود دارد و بازیکنان ، کادر فنی و هواداران باید با این اتفاقات ناخوشایند کنار بیایند چون قرار نست همه هفته ببریم تا قهرمان شویم. در فوتبال برد ، باخت و مساوی هم وجود دارد.

* چرا توپ های استقلال گل نمیشد؟
- ما هر چه زدیم به در بسته خورد. اینقدر بد شانس بودیم که نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و گل مارا هم برق به ثمر رساند. حتی پنالتی ما هم گل نشد. به عر حال در فوتبال شانس هم دخیل است. شاید اگر فرد دیگری هم آن پنالتی را میزد باز هم گل نمیشد.

* برق را چطور دیدی؟
- آنها نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم فقط دفاع می کردند تا 1 امتیاز را به دست بیاورند. اما جای نگرانی نیست. برای ما هفته های زیادی برای جبران در پیش رو است.

bayern
19-10-2008, 17:32
قلعه نویی حق داشت عصبانی شود
اکبری: او هرگز به من توهین نکرد
یدالله اکبری بازی خوبش برابر برق را با از دست دادن پنالتی که می توانست 3 امتیاز را به حساب استقلال واریز کند خیلی بد تمام کرد. حرف و حدیث ها بابت برخورد او و قلعه نویی اما ماجرایی است که این بازیکن شدت آن را تکذیب می کند و البته به نوعی هم به سرمربی برای این عصبانیت حق می دهد.

* ظاهرا به خاطر پنالتی که از دست دادی به شدت از طرف امیر قلعه نویی مواخذه شدی.
- آقای قلعه نویی عصبانی بود. حق داشت. صدایش هم بلند بود اما برخلاف آنچه می گویند هرگز از الفاظ نا مربوط علیه من استفاده نکرد. به هر حال تیم احتیاج به برد داشت و می توانست با این پنالتی 3 امتیاز را به دست بیاورد اما تیم در نهایت به هدفش نرسید. بابت از دست دادن این پنالتی واقعا ناراحتم.

* فکر می کردی این پنالتی را گل نکنی؟
- باور کنید حتی یک درصد هم فکر نمی کردم این پنالتی گل نشود. من تلاشم را کردم و حالا هم برای از دست دادن این پنالتی و هدر رفتنش واقعا ناراحتم. آن شب تا صبح نخوابیدم. برای خودم هم عجیب است که چطور نتوانستم از این پنالتی استفاده کنم. شرمنده بازیکنان و هواداران استقلال شدم.

* بازی را به طور کلی چطور دیدی؟
- همه دیدند که ما مستحق برد بودیم. برقی ها بیشتر دفاع کردند و روی خوش شانسی یک امتیاز گرفتند.

bayern
19-10-2008, 17:35
نمی توانم برای نیمکت نشینی اعتراض کنم
علیزاده : نباید اکبری را سرزنش کرد
علی علیزاده اینروزها کمتر فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا می کند و معمولا مواقعی به میدان می آید که این تیم برای رسیدن به گل از هر حربه ای نا امید شده و به اوت دست های او دل بسته است. «برای هر فوتبالیستی نیمکت نشینی نا خوشایند است اما من نمی توانم اعتراض کنم چون سرمربی تصمیم گیرنده است و هر تصمیمی که بگیرد من قبول می کنم. تیم مهمتر از فرد است اما کلا از نیمکت نشینی ناراحتم. »
بازی با برق و البته پنالتی از دست رفته استقلال بخش دیگری از صحبت های علیزاده را تشکیل می دهد. . «بازی خوبی بود. . برق هم خوب بازی کرد. نباید راجع به بازی این تیم منفی حرف بزنیم هر چند ما مستحق برد بودیم اما نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم. متاسفانه در یک بد شانسی پنالتی را از دست دادیم تا بدشانسیمان تکمیل شود اما درباره برخورد قلعه نویی و اکبری باید بگویم من که چنین چیزی ندیدم . این اتفاق امکان داشت برای هر بازیکن دیگری هم بیفتد. نباید اکبری را سرزنش کرد. »علیزاده اما درباره وقت کشی برقی ها ذر این دیدار می گوید:« آنها دو بازیکن کلیدی خود را از دست دادند و برای همین برای گرفتن امتیاز وقت کشی می کردند. خب این هم روشی است. »

bayern
19-10-2008, 17:37
بدشانس بودیم
قلعه نویی: نگرش بازیکنان درست نیست
‌امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال پس از تساوي يك بر يك مقابل برق شيراز گفت:«امروز مقابل برق شيراز همه چيز داشتيم به جز شانس. بازي بسيار خوبي بود و از بازيكنان تيم بسيار راضي هستم و به تمامي آنها خسته نباشيد مي‌گويم. معتقدم استقلال امروز تنها چيزي كه نداشت شانس بود، بازيكنان ما بسيار خوب و تاكتيكي كار كردند و موقعيت‌هاي زيادي نيز به دست آوردند اما باز هم در زدن ضربات آخر كم‌دقت بوديم. معتقدم امروز استقلال يكي از زيباترين بازي‌هايش در اين چند سال را انجام داد. تمامي بازيكنان فرامين تاكتيكي را به خوبي انجام دادند و ما تنها بدشانس بوديم.»
قلعه‌نويي درباره نمايش ضعيف تيم برق شيراز نيز گفت:«اين تيم برق نبود كه ضعيف بازي كرد بلكه استقلال بسيار قدرتمند بود و ما قدرت خود را از نظر تاكتيكي به حريف ديكته كرديم، از بازيكنان خواسته بوديم تا تيم برق را تحت فشار بگذارند و از يك سوم دفاعي بازيكنان اين تيم را مهار كنند تا برق اجازه پيدا نكند خود را به دروازه‌ استقلال برساند.»
قلعه‌نويي درباره وقت تلف كردن بازيكنان تيم برق نيز گفت:«دراين باره صحبت نمي‌كنم چرا كه محمد عباسي را دوست خود مي‌دانم.»
قلعه‌نويي درباره سوال خبرنگاري درباره موثر بودن تعويض‌هايش نيز گفت:«زماني كه فرهاد مجيدي به زمين مي‌آيد و براي تيم پنالتي مي‌گيرد ديگر چگونه مي‌توان گفت كه تعويض‌ها موثر نبوده است. ما تعويض كرديم تا فشار بر روي دروازه حريف را افزايش دهيم و به همين دليل با چهار مهاجم به دروازه برق شيراز حمله كرديم. »
قلعه‌نويي سپس درباره اين سوال كه چرا پنالتي توسط يدالله اكبري زده شد و فرصت به بازيكن تازه واردي چون فرهاد مجيدي داده نشد نيز گفت:«اگر پنالتي را به مجيدي مي‌دادم آن وقت مي‌گفتيد كه چرا به ديگر بازيكنان فرصت ندادم. پنالتي‌زن‌هاي تيم از قبل مشخص هستند و يدالله اكبري نيز روز بسيار خوبي داشت و هم در بازي خوب كار كرد و هم بهترين كاشته زن تيم بود. طبيعي بود كه پنالتي را او بزند البته پنالتي‌زن شماره يك تيم ما آرش برهاني و پنالتي‌زن شماره دو يدالله اكبري است، ما بر روي اين موضوع در تمرينات كار كرديم و طبيعي است به عنوان فردي كه در كنار بازيكنان هستم تشخيص دهم كه كدام بازيكن ضربه پنالتي را بزند. »
قلعه‌نويي درباره تعويض يدالله اكبري نيز گفت:«اكبري را تعويض كرديم تا پژمان منتظري به خط مياني برود و تعداد مهاجمان را افزايش دهيم. در هر صورت مهدي مهدوكيا در جام ملت‌هاي آسيا يك پنالتي را گل نكرد و خودش گفت كه اين تنها پنالتي بود كه در عمر فوتبالش گل نكرده است بنابراين نمي‌توان اين موضوع را كه چرا اكبري پنالتي‌اش را گل نكرده است تا اين اندازه بزرگ كرد. طي اين هفته با نمايش فيلم بازي‌هاي راه‌آهن و مقاومت شهيد سپاسي به بازيكنان گوشزد كرديم كه در ابتداي بازي چندان فشار نمي‌آورند اما در بازي امروز كاملابرعكس بود و ما شروع خوبي داشتيم. در هرصورت من معتقدم مشكل تيم ما بحث پنالتي زدن و نزدن يك بازيكن نيست بلكه تيم ما هنوز از نظر نگرش بازيكنان مشكل دارد چرا كه هنوز نگرش ‌آنها نگرش بازي در استقلال نيست. من بعد از بازي مقابل پرسپوليس از عملكرد بازيكنانم ناراضي بودم اما اكنون از آن‌ها رضايت كامل دارم و از تك تك بازيكنان استقلال قدرداني مي‌كنم. »
سرمربي تيم استقلال تهران درباره عملكرد آرش برهاني نيز گفت:‌ در هر صورت ما در تمرينات به نوعي مهندسي تمرين داريم و در هر تمرين بالاي هزار ضربه به دروازه زده مي‌شود، حتي در پايان تمرينات مهاجمان زير نظر صمد مرفاوي كار اختصاصي انجام مي‌دهند و دقيقا همين موقعيتي كه امروز برهاني از دست داد را در تمرينات روز چهارشنبه به او گوشزد كرديم. با اين حال فوتبال يك ثانيه است و اتفاقات در ثانيه‌ها مي‌افتد. اما برهاني بازيكني است كه سابقه حضور در جام جهاني را دارد و ما انتظارات‌مان از او بيشتر است.

bayern
19-10-2008, 17:40
قلعه نويى: بابت از دست دادن پنالتى اعتراضى به اكبرى نكردم

تهران IranSport.Net - امير قلعه نويى سرمربى استقلال در مورد آشتى اش با على دايى سرمربى تيم ملى گفت: از اول هم با دايى قهر نبودم. وى اسطوره فوتبال ماست و بايد حرمتش حفظ شود. وى همچنين افزود: تا كنون با دايى قهر نبودم و هيچ مشكلى با وى ندارم، بايد احترام و حرمت اسطوره فوتبال كشورمان را حفظ كنيم و براى موفقيتش با تيم ملى دعا كنيم. او ادامه داد: اكبرى پنالتى زن اول تيم ما در بازى با برق شيراز بود و بايد پنالتى را مى زد كه برخلاف اخبار منتشره به دليل از دست دادن آن اعتراض به وى نكردم. وى تصريح كرد: تيم ما در پايان بازى با ۴ مهاجم حمله مى كرد و از عملكرد بازيكنان تيمم بسيار راضى هستم و اين مسابقه بهترين بازى استقلال در ليگ بود. قلعه نويى خاطرنشان كرد: برق شيراز مقابل ما ضعيف ظاهر نشد، آنها صدرنشين ليگ هستند و ثابت كردند تيم بسيار خوبى دارند اما در اين بازى تيم ما بسيار خوب ظاهر شد و نبايد تيم برق را يك تيم ضعيف قلمداد كرد.

bayern
19-10-2008, 17:41
در صورت پيروزي مقابل برق

بازيكنان تيم فوتبال استقلال حواله مبل مي گرفتند

خبرگزاري فارس: بازيكنان تيم فوتبال استقلال در صورتي كه مي توانستند بازي مقابل برق شيراز را ببرند، حواله مبل دريافت مي كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان باشگاه استقلال به بازيكنان خود بعد از تساوي مقابل برق شيراز اعلام كرده اند، در صورتي كه بازي را مي بردند، به آنها حواله ميليوني مبل پاداش مي‌دادند.
ظاهرا حواله هاي پنج ميليون توماني مبل براي آنها در نظر گرفته شده بود كه به دليل تساوي مقابل برق اين پاداش را از دست دادند.
آبي پوشان از زمان حضور مديريت جديد، از نحوه پرداخت پاداش ها راضي هستند. آنها بلافاصله در رختكن پاداش را دريافت مي كنند.

bayern
19-10-2008, 17:44
از توجه علي دايي ممنونم
اكبرپور: امارات يك سال فوتبالم را حرام كرد

در پي حضور علي دايي در ورزشگاه آزادي و ضعف در خط حمله تيم‌ ملي فوتبال روز گذشته خبري در خصوص احتمال دعوت سياوش اكبرپور به تيم ملي منتشر شد. خبر اين بود كه علت اصلي حضور دايي در حاشيه بازي استقلال- برق زير نظر گرفتن فريد عابدي و سياوش اكبرپور بوده است. در همين خصوص با سياوش از اين احتمالات و بازي روز جمعه تيمش برابر برق سوال كرديم.
خبر داري كه علي دايي تلويحا اعلام كرده اگر سياوش به همين منوال پيش برود به تيم ملي دعوت خواهد شد؟
خير! از شما مي‌شنوم. با اين همه من تلاشم را مي‌كنم و اگر چنين موضوعي صحت داشته باشد بايد از حسن توجه سرمربي تيم ملي تشكر كنم. هرچند كه در غير اين صورت هم دست از تلاش براي رسيدن به جايگاه واقعي‌ام در فوتبال ايران برنخواهم داشت.
از شنيدن اين خبر خوشحال شدي؟
ببينيد، هر فوتباليستي كه در تيم باشگاهي‌اش خوب كار كند پيش از هر كس هواداران آن تيم هستند كه باعث مشخص شدن عملكردش مي‌شوند. بگذريم از اينكه كارشناسان هم بازي‌هاي بازيكنان را مدنظر دارند. با اين همه قطعا از شنيدن اين خبر خوشحال شدم چرا كه فكر مي‌كنم مدت‌ها بود با دست خودم، از آنچه كه مستحقش هستم عقب مانده بودم.
چطور؟ منظور تو دوران حضورت در الظفره است؟
بله. دستي دستي يك سال از فوتبال عقب افتادم چون در امارات در پست تخصصي‌ام كار نمي‌كرديم.
در چه پستي از تو استفاده مي‌شد؟
در الظفره در پست هافبك دفاعي و يا دفاع چپ و هافبك چپ كار كردم. جايي كه تخصصي در آن پست ندارم. به همين خاطر امسال كه به استقلال برگشتم طي 10 هفته گذشته همواره در پست تخصصي‌ام يعني خط حمله بوده‌ام و فكر مي‌كنم تا اندازه‌اي توانسته‌ام بار ديگر به همان سياوش قبلي تبديل شوم.
چقدر اميدواري برابر امارات بازي كني؟
نمي‌دانم. آرزوي هر فوتباليستي است كه به تيم ملي دعوت شود و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ناگفته نماند شناخت خوبي هم از هافبك‌ها و مدافعان تيم ملي امارات دارم.
چه مدت است كه در تيم ملي حضور نداري؟
آخرين بار زمان آقاي قلعه‌نويي پيش از آغاز مسابقات جام‌ ملت‌هاي آسيا بود. اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
چرا برابر برق اين همه موقعيت را از دست داديد؟
ميل به صعود در جدول باعث شده تا كمي استرس و عجله چاشني كار بچه‌ها شود. به همين خاطر فرصت‌ها را از دست داديم.
قبول داري از بازيكنان بزرگ و با تجربه‌اي كه استقلال دارد مثل جباري، مجيدي، خودت يا برهاني بعيد است كه برابر دروازه حريف دستپاچه عمل كنند؟
صددرصد حرفتان را قبول دارم اما قبول كنيد كه اين ميل فراوان به گلزني كمي بچه‌ها را دچار استرس كرده است. البته اين‌ها همه از شيريني فوتبال است.
در كل بازي را چطور ديدي؟
با تمام احترامي كه براي برق قايل هستم بايد بگويم اين تيم به عنوان يكي از صدرنشينان ليگ برتر غير از دو يا سه موقعيتي كه يكي ا ز آنها هم به گل تبديل شد هيچ فرصت آنچناني برابر ما نداشت و برعكس تيم استقلال صاحب توپ و ميدان بود. به هرحال فكر مي‌كنم قسمت بود بازي مساوي تمام شود چون اگر چنين نبود پنالتي اكبري به گل تبديل مي‌شد و حالا ما برنده بوديم.
در مورد وقت‌كشي بازيكنان برق صحبتي نداري؟
دنبال بهانه گشتن در شرايطي كه همه چيز تمام شده است كار درستي نيست و من فكر مي‌كنم بايد به فكر بازي با پاس باشيم.
اما خودت بارها به داور معترض شدي كه دروازه‌بان برق خودش را زمين مي‌اندازد.
من مي‌گفتم اگر يك نفر مصدوم است او را از بازي خارج كنند يا تعويض شود. نمي‌شود كه يك نفر پنج دقيقه روي زمين بيفتد و دوباره پنج دقيقه بعد خودش را زمين بيندازد. با اين همه اينها همه بهانه است و نبايد به آن فكر كرد. ما بايد اين هفته برابر پاس همدان و هفته بعد برابر ذوب‌آهن پيروز شويم تا تيم‌هاي صدرنشين را مهار كنيم.

bayern
19-10-2008, 17:46
در نقد جملات عجيب قلعه‌نويي؛
تو واقعا دنبال دايي بودي؟!


نه به آن شوري شور، نه به اين بي‌نمكي! وقتي جو فوتبال ايران را قهر و دعوا مي‌گيرد، آقايان چشمشان را مي‌بندند و تا آن نان و نمك مشتركي را هم كه با هم ميل فرموده‌اند، از خاطر مي‌برند. اما به مجرد اينكه پرده‌هاي بي‌مهري كنار مي‌روند و دست‌هاي دوستي دوباره به هم فشرده مي‌شوند هر چه بد و بيراه به هم «بفرما» زده‌اند، باد مي‌شود و مي‌رود روي هوا! آخرين بار اين اتفاق تكراري و هميشگي براي امير قلعه‌نويي و علي دايي رخ داد. وقتي سرمربي فعلي تيم ملي كشورمان براي تماشاي بازي استقلال در ورزشگاه آزادي حاضر و توسط هواداران ميزبان تشويق شد، امير قلعه‌نويي هم تن به اين اتمسفر مهر و عطوفت داد و در جملاتي عجيب تا آنجايي كه مي‌توانست براي دايي نوشابه باز كرد: «من هيچ كجا اين حرف‌ها را نزده‌ام، اما تا مدت‌ها تلاش كردم علي را به تيم ملي دعوت كنم تا قداست او حفظ شود. با اين حال او را پيدا نكردم، چرا كه در آمريكا حضور داشت.» خوشبختانه از حضور امير قلعه‌نويي روي نيمكت سرمربيگري تيم ملي، هزار سال نمي‌گذرد و حتي فراموشكارها هم مي‌توانند اتفاقات آن ايام را به خاطر بياورند. واكنش سرمربي كنوني استقلال به دعوت از علي دايي در آن برهه زماني اين بود كه «دايي بايد سر وقت خداحافظي كند و نبايد آنقدر در تيم ملي بماند كه ارزش‌هايش از بين برود.» حالا چگونه است كه قلعه‌نويي منكر مواضع قبلي‌اش مي‌شود و پرده از تمايل خود براي مذاكره با دايي برمي‌دارد، امري است جداگانه كه احتمالا بايد آن را در حضور غير منتظره شهريار روي نيمكت تيم ملي جست‌وجو كرد!

M_Abieteh
19-10-2008, 17:47
محمد رضا جان ممنون بابت اخبار.

در مورد اون افساید خیلی بد شانسیم.

bayern
19-10-2008, 17:49
داماش از استقلال رشت من 100 برابر بهتر است
ناصر حجازي: باز هم در تيزرهاي تبليغاتي شركت مي‌كنم
نويسنده : مهدي اسماعيل‌پور

پس از سايپا و تيم‌هايي نظير ابومسلم مشهد حالا صحبت از حضور ناصر حجازي در تيم پگاه يا همان داماش گيلان است.
هرچند كه حجازي مذاكره با تيم جديد امير عابديني را تاييد نمي‌كند اما به نوعي چراغ سبز را نيز به اين تيم شمالي نشان مي‌دهد. اين در حالي است كه حميد استيلي به‌عنوان گزينه اول جايگزيني ذوالفقار‌نسب مطرح شده است:
بحث حضور شما اين‌بار در تيم داماش گيلان مطرح است. مذاكرات تا كجا پيش رفته؟
اصلا مذاكره‌اي در كار نبوده است. البته من هم اين خبر را شنيده‌ام اما به شكل رسمي خبري نبوده است.
با اصغر حاجيلو چطور؟
اصغر سرپرست داماش شد. ما هم هر روز همديگر را مي‌بينيم و حرف مي‌زنيم اما در اين رابطه او هم چيزي به من نگفته است.
حالا اگر پيشنهاد شود قبول مي‌كنيد؟ پگاه تيم كم بضاعت و فانوس به دستي است؟
نه اتفاقا بازيكنان خوبي دارد. اين تيم نسبت به استقلال رشت كه من مربي آن بودم خيلي بهتر است. دو تا بازيكن خارجي دارد، مهدوي، نيك‌نظر و چاووشي همگي نفرات خوبي هستند. داماش 100 برابر از استقلال رشت كه من آن را در اختيار داشتم بهتر است.
يعني اگر برويد مي‌توانيد آنها را در ليگ‌برتر نگه داريد؟
حالا اول بگذاريد برويم بعد در مورد اين مساله سوال كنيد.
به هر حال فكر مي‌كنم بتوانم اين تيم را حفظ كنم. هرچه خدا بخواهد.
ناصر‌خان، تازگي‌ها زياد به‌عنوان كارشناس به تلويزيون مي‌رويد!
من به‌عنوان كارشناس نمي‌روم. كارشناس زياد است از جمله آقاي حاج رضايي. من به‌عنوان ميهمان به برنامه‌هاي ورزشي مي‌روم و كارشناس يا آناليزور نيستم.
به نظر مي‌رسد اختلاف شما با صدا و سيما حل شده است. چون در گذشته خبري از حضور شما نبود.
نمي‌دانم حتما در گذشته مشكلي وجود داشته است اما من هيچ‌وقت مشكلي نداشتم كه حل كرده باشم. اگر مشكلي هم بوده از آن طرف حل شده است.
اما فكر مي‌كنيم اين موضوع به تبليغات و تيزرهاي شبكه‌هاي ماهواره‌اي برمي‌گشت. چون پس از آنكه قطع همكاري كرديد در‌هاي صدا و سيما به روي شما باز شد.
قطع همكاري نكردم بلكه قراردادم تمام شد. قرارداد يكساله داشتم و طبق قرارداد به تعهد خود عمل كردم.

يعني ممكن است دوباره وارد عرصه تبليغات شويد؟

بله، چرا كه نه؟ 25 آبان بايد براي انتخاب بهترين بازيكن آسيا به امارات بروم. يكسري صحبت‌ها انجام شده و ممكن است قرارداد جديدي براي حضور در تيزرهاي تبليغاتي امضا كنم. در ضمن بازي ايران و امارات را هم از نزديك مي‌بينم.
زماني كه براي تماشاي بازي ايران و كره‌شمالي به استاديوم آزادي رفتيد به همراه علي پروين حسابي مورد توجه و تشويق مردم قرار گرفتيد.
مردم لطف دارند. ما كه يك شبه و يك ماهه نيامده‌ايم كه يك شبه و يك ماهه فراموش شويم.
راستي با فتح‌ا...زاده مشكلي داريد يا به عبارتي قهر هستيد؟
نه چرا بايد با هم قهر باشيم؟
پس چرا در استاديوم زياد يكديگر را تحويل نگرفتيد؟
اتفاقا خيلي هم تحويل گرفتيم. برخي خبرگزاري‌ها از قول من حرف‌هاي دروغ و خبرهاي اشتباه مي‌نويسند به همين دليل تصميم گرفتم ديگر با آنها مصاحبه‌اي نداشته باشم. اگر من با فتح‌ا...زاده مشكل داشتم هفته گذشته كه بيمار بود به عيادتش نمي‌‌رفتم. چطور مي‌شود آنجا رفيق هستيم اما در استاديوم قهر كرده و به هم پشت مي‌كنيم اينكه نمي‌شود.
يكي ديگر از اخباري كه در مورد شما مطرح است حضور يا عدم حضور شما به‌عنوان يكي از پيشكسوتان استقلال در كميته فني اين تيم است.
در وهله اول من دنبال اين چيزها نيستم و خبر ندارم. از اين گذشته من جوان هستم و هنوز خيلي مانده تا پيشكسوت شوم.
بازي استقلال و برق شيراز چطور بود؟
بد نبود. استقلال نفرات خوبي دارد. اين نشان از قهرمان شدن تيم در پايان فصل دارد. استقلال به لحاظ بازيكن با ساير تيم‌ها قابل قياس نيست. برق هم تيم كم و ضعيفي نبود. آنها با چهار تا بازيكن جوان تا‌كنون باخت نداشته‌اند. البته دو تعويض اجباري در 20 دقيقه اول آنها را ضعيف‌تر كرد و دست مربي تيم را مي‌بندد. در مجموع بازي 60-40 به سود استقلال بود.
در آخر تيم‌ملي هم مقابل كره‌شمالي چنگي به دل نزد. نظر شما در اين رابطه چيست؟
در 20 دقيقه اول خوب بوديم اما رفته رفته تحليل رفتيم و بازي افت كرد. بازيكنان ما به خصوص هافبك‌ها كم‌تحرك و ساكن بازي كردند. بازيكن سرعتي و سرعت تيمي ايران ضعف ايران بود.

bayern
19-10-2008, 17:49
محمد رضا جان ممنون بابت اخبار.

در مورد اون افساید خیلی بد شانسیم.

سلام
چاکریم
در مورد افساید حرفت کاملا مورده قبوله

bayern
19-10-2008, 17:51
فتح‌ا...زاده سند مالي پنهاني ندارد
قهرمانان اروپا الگوي چارت باشگاه استقلال

جواب نامه باشگاه صادر شد
فتح‌ا...زاده سند مالي پنهاني ندارد
در پي نامه باشگاه استقلال به مدير‌عامل پيشين وي اعلام كرد اسنادي براي ارايه در اختيار ندارد. شنيديم مسوولان استقلال براي مشخص كردن تراز مالي و در اختيار گذاشتن آن به بازرس مالي باشگاه چندي پيش از علي فتح‌ا...زاده خواسته بودند تا در صورت در اختيار داشتن مدارك و اسناد مالي آنها را تحويل دهد. بر همين اساس فتح‌ا...زاده نيز در نامه‌اي كه روز گذشته به باشگاه ارسال كرد اعلام كرده كه اسنادي را در اختيار ندارد.





پول شما بماند براي بعد!
طالب‌لو و كاظمي از تبعيض استقلال دلخور شدند
پرداخت بخشي از مبلغ قرارداد دو بازيكن استقلال با اين استدلال كه مبلغ قراردادشان بيشتر از سايرين است به آينده موكول شد. گفته مي‌شود طالب‌لو و كاظمي كه رقم قراردادشان بيش از سايرين است در اين خصوص استثنا قايل شده و بايد فعلا منتظر بمانند تا پول ساير نفرات پرداخت شود و در صورت امكان آنها هم طلبشان را بگيرند. مسوولان باشگاه با‌توجه به پرداخت بخشي از قرارداد اين دو بازيكن چنين تصميمي اتخاذ كرده‌اند. همين مساله باعث ناراحتي كاظمي و طالب‌لو شده كه با وساطت بزرگترهاي تيم كدورت آنها با كادر‌فني برطرف شده است.





مخالفت قلعه‌نويي با كميته پيشكسوتان كذب است
واعظ: وقتم را براي دروغ‌نويس‌ها تلف نمي‌كنم
واعظ آشتياني روز گذشته در مورد تشكيل كميته پيشكسوتان گفت: «مي‌خواهيم در اين كميته از همه پيشكسوتان باشگاه استفاده كنيم و اين هفته با تك‌تك آنها ديدار و گفت‌وگو خواهيم كرد.» او همچنين مخالفت قلعه‌نويي با اين بحث را قاطعانه تكذيب كرد: «چنين موضوعي صحت ندارد و متاسفانه برخي روزنامه‌ها به دروغ‌نويسي عادت دارند. قلعه‌نويي به هيچ عنوان در مورد چنين كميته‌اي ابراز نگراني نكرده است.» او همچنين در خصوص بروز برخي حاشيه‌ها در اطراف تيم استقلال گفت: «اعتقاد كاري من اين است كه دليلي براي پاسخ گفتن به هر حرف بي‌موردي را نمي بينم. دروغ‌نويس‌ها مي‌خواهند ما ثابت كنيم كه دروغ نمي‌گوييم اما در شرايطي كه اين حركت خود باعث بروز حاشيه مي‌شود با پاسخگويي به حرف‌هاي بي‌مورد وقتمان را تلف نمي‌كنيم.»




مديران جديد 750 ميليون پول به استقلال تزريق كردند
مسوولان جديد باشگاه استقلال معتقدند در طول مدت زمان حضور اندكشان در باشگاه مبلغ 750 ميليون تومان براي اين مجموعه هزينه كرده‌اند. «البته برخي روزنامه‌ها در اين‌باره دروغ‌پردازي مي‌كنند. ما دقيقا تمام پول حامي مالي‌مان (500 ميليون تومان) را به صورت نقد دريافت و بين بازيكنان تقسيم كرديم.» اين مقام آگاه با اشاره به انتقاداتي كه طي روزهاي گذشته در خصوص قرارداد اين با اسپانسر اين تيم مي‌شود نيز گفت: «برخي افراد مغرض معتقدند اين قرارداد به سود باشگاه نبوده در حالي كه اين قرارداد فقط براي 9 بازي است كه اگر در كل مسابقات ضرب شود مبلغي بيش از دو ميليارد تومان به‌دست مي‌آيد.» اين مقام مسوول همچنين از مذاكره باشگاه استقلال با دو اسپانسر ديگر براي ليگ قهرمانان آسيا و جام‌حذفي خبرداد.





كمپ استقلال منهاي 300 متر زمين مشاع!
مدير‌عامل استقلال گفته زميني كه فتح‌ا...زاده براي كمپ استقلال خريداري كرده است در بخشي به مساحت 300 متر به شكل مشاع با يك فرد ديگر قرار داد. «باشگاه نمي‌داند كه اين بخش از زمين مربوط به كدام قسمت آن است و از طريق سازمان زمين شهري پيگير آن هستيم.» گفته مي‌شود محمد سعيد نفريه كه خود كارمند سابق شهرداري تهران بوده است در اين خصوص ماموريت دارد تا هرچه سريع‌تر تكليف اين زمين 300 متري را مشخص كند.





تغيير چارت استقلال
9 كميته باشگاه استقلال زير‌نظر واعظ كار مي‌كنند
چارت جديد باشگاه استقلال با تغيير از شكل معاونتي به طريقه كميته‌اي اداره خواهد شد. كميته‌هايي كه همگي زير‌مجموعه مدير‌عامل باشگاه هستند. گفته مي‌شود اين كميته‌ها به شرح زير هستند:
1- كميته پيشكسوتان 2- عمران و زيربنايي 3- اقتصادي 4- حقوقي و امور بين‌الملل 5- روابط عمومي 6- اداري، مالي و پشتيباني 7- فني 8- فرهنگي 9- امور اجتماعي.ناگفته نماند اين 9 كميته جديد باشگاه استقلال كه هنوز سرپرست‌هاي آن مشخص و منصوب نشده‌اند هر يك داراي زير شاخه‌هايي هستند كه از آن جمله مي‌توان به بخش انضباطي باشگاه و امور قراردادها اشاره كرد كه زير‌مجموعه كميته حقوقي و امور بين‌الملل هستند.



قهرمانان اروپا الگوي چارت باشگاه استقلال
«تدوين چارت جديد باشگاه استقلال يك حركت اصولي براي تعيين وظايف افراد در باشگاه استقلال است.» اين را مدير‌عامل استقلال مي‌گويد و ادامه مي‌دهد كه: «وقتي در چارت باشگاه هركس به وظايفش آشنا باشد آن مجموعه هويت دارد.» آشتياني چارت جديد باشگاه استقلال را برگرفته از چارت باشگاه‌هاي بين‌المللي همچون چلسي (نايب قهرمان اروپا)، منچستر يونايتد، بايرن‌مونيخ و بارسلونا كه سابقه قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را دارند، عنوان مي‌كند: «البته با استفاده از شرايط كشور خودمان و بومي‌سازي در واقع تنها از تجربه چارت باشگاه‌هاي اروپايي استفاده كرده‌ايم.»

bayern
19-10-2008, 17:52
در گفت و گو با فارس




واعظ آشتياني: تراز مالي باشگاه استقلال هر بار تغيير مي‌كند

خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: تا به حال تراز مالي باشگاه تغيير پيدا كرده و هر بار هم اين بررسي ها متفاوت مي شود.


امير واعظ آشتياني در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اينكه براي سستماتيك كردن امور مالي چه برنامه هايي دارد، اظهار داشت: يك گروه از مشاورين در اجراي سيستم هاي مالي را به بخش حسابداري اعزام كرديم تا امور مالي در باشگاه به صورت سيستماتيك بررسي شود.
وي افزود: براي اينكه تراز مالي را در اختيار بازرس مالي قرار دهيم، از بخش مالي حسابرسي خواستم كه تا به حال سه بار اين تراز تغيير پيدا كرده و نمي دانم كدام درست است.
مدير عامل استقلال ادامه داد: از حسابداري خواستم تا فهرست بدهكاران را اعلام كند. وقتي اين فهرست در اختيارم قرار مي‌گيرد، باز فردا به آن اضافه مي شود.
واعظ با بيان اينكه اولين فعاليت كار گروه اقتصادي اعزام كارشناساني به حسابداري بوده تا مشخص شود اين مشكل از كجا نشات مي گيرد، افزود: متوجه شديم باشگاه سيستم مالي ندارد. قرار شده از امروز اين كارشناسان سيستم نرم افزاري و سخت افزاري را نصب كنند تا از اين به بعد، بر اساس استانداردهاي تعريف شده، امور مالي را رسيدگي كنيم.
وي تصريح كرد: چون باشگاه ها به شركت تبديل شده، بايد طبق قانون تجارت طراز مالي مشخصي داشته باشند تا وقتي بازرس مي آيد به جاي برخورد با موارد مشكوك به موارد مطلوب برخورد داشته باشد.
واعظ آشتياني در همين راستا اضافه كرد: اول بايد پايه هاي مالي اين باشگاه را اصلاح كنيم و سپس به اين باشگاه پول وارد كنيم.
مديرعامل استقلال در پاسخ به اينكه تا امروز پول هاي وارد شده را بر چه اساسي وارد چرخه اين باشگاه كرده، گفت: اكنون فقط چك ها را پاس مي كنيم. تا كنون 750 ميليون تومام چك پاس كرديم. بدهي هاي استقلال مثل چاه است كه هر چه پول در آن مي ريزي، پر نمي شود. در آينده اي نزديك بدون هرگونه شائبه اي و بر اساس مدارك، ميزان واقعي بدهي ها را ارائه مي دهم.
واعظ آشتياني درباره بازي مقابل برق شيراز اظهار داشت: به لحاظ فني تيم ما عالي بود. به هر حال برد، باخت و تساوي براي فوتبال است. بازيكنان ما زحمت كشيدند و تركيب خوبي هم داشتيم.
وي ادامه داد: برق شيراز براي برد به آزادي نيامده بود و مي خواست مساوي بگيرد و به هدفشان هم رسيدند. به نظرم درلاك دفاعي فرو رفتن يعني ضد فوتبال و اين روش هم كه جز فوتبال به حساب مي آيد.
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در باره مصدوميت دروازه بان برق شيراز و ادامه بازي توسط وي گفت: براي من جاي تعجب بود كه چرا آن ها دروازه بان مصدوم خود را تا پايان بازي در زمين حفظ كردند. اين جاي سئوال دارد. در هر صورت ما از تيم خود راضي هستيم. ما اعتماد به نفس خوبي داشتيم.
استقلال از زمان حضور واعظ در اين باشگاه باخت را تجربه نكرده است، وي در اين ارتباط عنوان كرد: اين فقط به دليل حضور من نيست. مطمئن باشيد در كار گروهي فرد نمي تواند مدعي باشد. ما همه با هم در اين وضع نقش داريم. در اين شرايط مهم مديري است كه بتواند اين هماهنگي را بين همه ايجاد كند و من از همه تشكر مي كنم.
مدير عامل استقلال در مورد اينكه بعضي معتقدند هنوز وي كار خاصي انجام نداده، ابراز داشت: اين موضوع دليل دارد. اين حكايت مثل جريان ملا نصرالدين و پسرش و اسبشان است. هر كاري كني، به مذاق بعضي خوش نمي آيد. بعضي تحمل آرامش را ندارند چون احساس منافع مي كنند و براي ايجاد ناآرامي، دنبال مسائل مختلف هستند. به هيچ وجه براي اين افراد اهميتي قائل نيستم.
وي در پاسخ به اينكه چرا كميته فني را زودتر اعلام نمي كنند، گفت: دليل ندارد كه هر كميته اي را في البداهه تشكيل دهم. هر سازماني را كه بخواهيم تشكيل دهيم، با تحقيق انجام مي دهيم. اسير جو قرار نمي گيرم. هر زماني كه تشخيص دهم، اين كا را انجام مي دهم. ما اول شرح وظايف را مشخص مي كنيم. با تعريف ديگران يا با انتقاد، اسير مسائل حاشيه اي نمي شوم.
مدير عامل استقلال در پاسخ به اينكه قصد برگزاري نشست خبري را ندارد، عنوان كرد: فعلا دنبال اين مسائل نيستم. مي خواهم با ايجاد انسجام و وحدت در تيم، كارم را پيش ببرم. از سويي، با رسانه‌هايي كه قصد تشويش افكار عمومي را دارند، برخورد قانوني خواهيم كرد. كارمان را با توكل شروع كرديم و اگر قرار بر رفتنمان هم باشد بدون تنش اين كار را انجام مي دهيم و استقلال را براي خود نمي دانيم.
واعظ در مورد اينكه سازمان تربيت بدني تا اين لحظه چه كمكي به يان باشگاه داشته، گفت: محبت سازمان براي دو تيم پرسوليس و استقلال يكسان است. براي علي آبادي رنگ ها فرق نمي كند.

bayern
19-10-2008, 17:55
تركيب هاى چند نفره و روش هاي مقابله با آن

درد استقلال مهاجم برزيلى نيست، نداشتن «انعطاف تاكتيكى» است

تركيب هاى چند نفره و روش هاي مقابله با آن در كجاي تاكتيك هاي استقلال ديده مي شوند؟
در ابتداي فصل متذكر شدم كه استراتژي صحيح در يك ليگ و يك دوره طولاني مسابقات بايد براساس ميانگين دو امتياز براي هر بازي باشد. اين تجربه اي است كه با نوساني اندك در تمامي ليگ هاي مختلف جهان تجربه شده است. و بر اين اساس نزديك ترين راه براي نيل به اين هدف كسب پيروزي در بازيهاي خانگي و تساوي در خانه حريف مي باشد. تيم استقلال در ده هفته اول ليگ با كسب 15 امتياز به ميانگين 1.5 امتياز در هر بازي دست يافته است و هم اكنون 5 امتياز از اين استراتژي عقب است.


چرا نيمكت استقلال در تقابل با تيم هايى كه مقابل نقاط قوت پسران آبى تله تاكتيكى كار مى گذارند كپ مى كند؟ و چرا يك نفر به قلعه نويى هشدار نمى دهد كه اين مساوى هاى يك بر يك جايى كار دستتان خواهد داد؟
اگر تيمى مثل استقلال اهواز «وا» نداد يا اگر مثل «مقاومت» كه اهل مقاومت نبود، همه فضاهاى دلخواه را براى استقلال تهران باز نگذاشت، تكليف چيست؟ آيا همه تيم ها بايد اين ۲ تيم را الگو قرار دهند و همان گونه كه استقلال مى خواهد و بلد است بازى كنند؟ و يا آن تغييرى كه لازمه توفيق بيشتر در كسب امتيازات است را بايد استقلال خود در خود به وجود آورد؟ براى تيمى كه ابزار اين تغيير را در اختيار دارد چرا هر تيمى كه بتواند اندكى مقاومت به خرج بدهد تبديل به يك برق شيراز مى شود؟
***
اصولا در استقلال امسال بر خلاف 3 سال پيش كه به تخريب بازيهاي حريف بها داده ميشد توجهي نمي شود. علي كريمي در بازي مقابل استقلال آنچنان آزاد است كه در 6 قدم دفاعي استقلال اقدام به دريبلينگ روي يك دستمال مي كند و آنقدر زمان به او داده مي شود كه بتواند چند بار مدافع مقابل را به رقص وادارد. در حاليكه در بازي ديروز پرسپوليس در مقابل فولاد همگان ديدند كه كريمي حتي يك كار تركيبي ساده و يا يك هنرنمايي در مقابل خط دفاعي حريف را نتوانست انجام دهد. كريمي همان كريمي بود ولي جلالي به بازيكنانش گفته بود كه تنها با كريمي روبرو نشويد و بمحض صاحب توپ شدن وي او را محاصره كنيد و اجازه صدور پاس به ساير بازيكنان پرسپوليس ندهيد و ديديم كه چقدر موفق بودند.
اما گويي كه در تمرينات استقلال به اين نكات توجهي نمي شود. در بعضي از تيم ها بطور غريزي و يا تمرين شده بسياري از حركات فاميل بين دو يا سه نفر از بازيكنان بصورت تركيبي صورت مي پذيرد و برق شيراز يكي از تيم هايي است كه اين تركيبها را بخوبي در زمين پياده مي كند. بطوريكه استقلال نه در صحنه منجر به گل تساوى كه قبل و بعد از آن نيز بارها و بارها زوج ۲ نفره شيرى و كريميان را ديد و از هماهنگى اين ۲ با هم مطلع شد اما ثمره اين آگاهى آن چيزى كه بايد نشد و هر ۲ مهدى تا پايان مسابقه آزاد بودند و هر بار كه برق اندكى از ترس خود را كنار مى گذاشت، شيرى و كريميان مى توانستند دفاع تيم ميزبان را آزار دهند. چنين اتفاقى به معناى وجود يك جور ساده انگارى در بخش دفاع استقلال است. آنها فكر مى كنند كه چون ميزبانند و به گواه آمار مالكيت بيشترى روى توپ دارند پس از دفاع كردن - بخوانيد درست دفاع كردن - بى نياز هستند. اين نوع مغرورانه بازى كردن نتيجه اش مى شود اينكه استقلال حتى يك دقيقه هم قادر به حفاظت از برترى اش نيست و بلافاصله بعد از گلى كه مى زند اين توانايى را دارد تا گل تساوى را دريافت كند. چنين ساده انگارى هايى در بخش هاى ديگر نيز به چشم مى خورد و يك نمونه ساده اش اينكه امير هر بار كه گرفتار تنگنايى مى شود با درنگ دستان عليزاده را وارد ميدان مى كند.
***
عاملى كه استقلال به آن احتياج دارد «انعطاف» است، انعطاف تاكتيكى؛ تا هر زمان كه در به روى سانترها و بازيسازى از جناحين بسته شد بتواند شكل حملات خود را تغيير دهد. اين تيم براى رسيدن به اين نوع بازى بايد تنوع و تحولى را هم در شيوه تمريناتش به وجود آورد. آرى اگر فوتبال تحت فشار تمرين كنند و از دل اين تمرين به تركيب هاى ۳ ۴، و حتى ۵ نفره برسند و اين تركيب را به حركات تركيبى وا دارند آنگاه نه فقط توپدارى پسران آبى حالت سازمان يافته و موثرترى به خود مى گيرد بلكه اين تيم قادر خواهد شد تا سرعت بازى اش را نيز به ميل خود تغيير دهد و از طريق افزايش آن در تقابل با تيم هاى دفاعى امكان وقوع اشتباه از سوى حريف را بيشتر كند. امير اگر واقعاً به دنبال قهرمانى است بايد از همين امروز شروع كند و نبايد با اين فكر كه چون پنالتى مان گل نشد مساوى كرديم خودش را گول بزند و تيمش را از تغييرات لازم محروم كند.

bayern
19-10-2008, 17:56
خبرها و نظرها- اردوي آبي ( )
جلسه هيأت مديره استقلال فردا برگزار مى شود
جلسه هيأت مديره باشگاه استقلال عصر فردا در محل اين باشگاه برگزار خواهد شد. طبق شنيده هاى ما در اين جلسه امير قلعه نويى گزارشى از تمرينات و همچنين ديدار مقابل پاس همدان را در اختيار مديرعامل قرار خواهد داد. گفتنى است در اين جلسه كليه اعضاى هيأت مديره حضور خواهند داشت حتى نفريه كه در اردبيل بسر مى برد خود را به اين جلسه رسانده است.

مطالبات استقلالى ها تا فردا پرداخت مى شود

اين روزها چك اكثر بازيكنان استقلال برگشت خورده و باعث ناراحتى و دلخورى بازيكنان شده است. طبق شنيده هاى ما اسپانسر استقلال ديروز مقدار قابل توجهى پول به حساب اين باشگاه واريز كرد تا مسئولين اين تيم بتوانند مطالبات بازيكنان را پرداخت كنند. گفتنى است قرار است اين پول تا فردا به حساب بازيكنان ريخته شود تا آنها پس از مدت ها كمى پول از باشگاه بگيرند.

bayern
19-10-2008, 17:57
مجيدى : برق اصول دفاعى را به خوبى رعايت كرده است


فرهاد مجيدى كاپيتان استقلال در ديدار مقابل برق بازهم نيمكت نشين بود اما با ورود به زمين توانست يك پنالتى براى تيمش بگيرد. گفت وگوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• بازى چطور بود؟
- بازى خوبى بود. تيم ما در اكثر دقايق سوار بر بازى بود اما متأسفانه بازهم نتوانستيم از موقعيت هاى خود نهايت استفاده را ببريم و بازى مساوى شد.
• تيم برق را چطور ديديد؟
- آنها واقعاً تيم خوبى بودند. اصول دفاعى را به خوبى رعايت مى كردند. نشان دادند تا اين هفته از رقابت هاى ليگ شانسى در اين رتبه قرار نگرفته اند.
• در اين ديدار نيمكت نشين بوديد؟
- تشخيص كادر فنى بود. احترام مى گذارم. مهم برد تيم است.
• اما شما در دقايقى كه بازى كرديد يك پنالتى را براى تيمتان گرفتيد؟
- من قصد عبور از دروازه بان برق را داشتم كه وى روى من خطا كرد. واقعاً حيف شد كه پنالتى تبديل به گل نشد.
• به نظر شما پنالتى را نبايد كس ديگرى مى زد؟
- خب در تمرينات در اكثر مواقع پنالتى اكبرى تبديل به گل مى شود. از شانس بد ما پنالتى هدر رفت.
• به نظر شما نبايد پنالتى را شما مى زديد؟
- نظر كادر فنى بود.
• بازى با پاس همدان را چطور ارزيابى مى كنيد؟
- بازى سختى است. آنها اين هفته هم بازى خود را برده اند و از روحيه بالايى برخوردار هستند اما ما نياز به ۳ امتياز داريم. پس بايد ببريم.

bayern
19-10-2008, 17:58
قربانى: باز هم گل بچگانه خورديم

پيروز قربانى مدافع استقلال طى اظهارنظرى گفت: استقلال با پيروزى در ليگ برتر مى تواند در جام باشگاه هاى آسيا نيز موفق شود. وى همچنين اظهار داشت: بازى استقلال مقابل برق بازى بسيار خوبى بود و تمامى بازيكنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا به ۳ امتياز كامل اين ديدار دست پيدا كنند. وى ادامه داد: برق هم به نظر من با برنامه بود و بازى بدى از خود به معرض نمايش نگذاشت اما اگر ما كمى شانس مى آورديم و توپهايمان گل مى شد ديگر حرف و حديث هاى اينچنينى پيش نمى آمد. قربانى افزود: در ديدار مقابل برق باز هم يك گل بچگانه دريافت كرديم كه باعث شد ۳ امتياز بازى را از دست بدهيم. وى خاطر نشان كرد: استقلال روند رو به رشدى را در پيش گرفته است اما فقط با پيروزى در ليگ برتر مى تواند در جام باشگاههاى آسيا نيز موفق شود.

bayern
19-10-2008, 18:01
حواشى استقلال - برق
تحريك استقلالى ها با پيراهن قرمز و مشت هاى گره كرده!
& برق شيراز كه اين فصل نتايج خوبى را در ليگ كسب كرده است برخلاف روند گذشته اين تيم از حمايت هواداران هم برخوردار شده است. در بازى روز گذشته برق با ۱۰۰ نفر هوادار به تهران آمده بود. هواداران برق در ابتداى بازى در طبقه اول جا گرفتند اما با حضور هواداران استقلالى در ورزشگاه اين ۱۰۰ نفر به طبقه دوم رفتند و تا پايان بازى از همان جا تيم شهرشان را تشويق كردند.
*يكى از انتقاداتى كه به على دايى به عنوان سرمربى تيم ملى وارد بود، حضور كمرنگ او در ورزشگاه ها براى بازديد از ديدارهاى ليگ بود. على دايى كه اين روزها با برد كره شمالى تا حدودى از لحاظ فكرى آزادتر شده است براى تماشاى ديدار استقلال تهران - برق شيراز در ورزشگاه آزادى حاضر شد و از جايگاه ويژه شاهد يك بازى سرعتى و پربرخورد بود. اميدواريم باز هم سرمربى كشورمان را روى سكوى ورزشگاه ها نه تنها در تهران بلكه در شهرستان ها هم ببينيم.
*پيش از بازى بازيكنان برق شيراز زودتر از بازيكنان استقلال در زمين حاضر شدند. مثل اينكه تيم هاى شهرستانى كه مقابل تيم هاى تهرانى حاضر مى شوند علاقه خاصى به حاشيه سازى و كشاندن جو ورزشگاه ها به فضاى غيرورزشى دارند. پوشيدن پيراهن تمرينى قرمزرنگ از سوى بازيكنان برق شيراز جز تحريك هواداران آبى چيزى در پى نداشت. اين حركت برقى ها با اعتراض شديد سكوهاى ورزشگاه آزادى روبه رو شد. با اين شرايط كميته برگزارى مسابقات بايد فكرى به حال اين حركات تيم ها و حاشيه پردازى آنها كند.
* پيش از آغاز ديدار معمولا رسم شده كه نيمكت هر دو تيم براى نشان دادن حسن نيت و بازى جوانمردانه به سمت هم مى روند و با هم خوش و بش مى كنند. اين حركت دربازى استقلال - برق ديده نشد. تنها بازيكنى كه به سمت نيمكت تيم حريف رفت اشكان نامدارى بود. بعد از گل تساوى كه توسط مهدى كريميان وارد دروازه وحيد طالب لو شد او با دست هاى گره كرده در جهت مخالف دروازه استقلال شروع به دويدن كرد. با تعاريفى كه على دايى از كريميان در چند هفته اخير كرده است به نظر مى رسيد او به سمت جايگاه ويژه يا حداقل نيمكت تيم خود مى رود تا شادى گل را با آنها تقسيم كند. گويا كريميان هم هنوز پا به دنياى حرفه اى فوتبال نگذاشته ميل فراوانى براى دويدن به سمت حاشيه دارد. او پس از گل به سمت هواداران استقلال رفت تا آنها را تحريك كند. اين حركت كريميان اگر در گزارش ناظر بازى قيد شود به احتمال فراوان با واكنش كميته انضباطى روبه رو خواهد شد.
*خوشبختانه اين روزها كمتر شاهد فحاشى هواداران ناراضى تيم ها از روى سكوها هستيم. در جريان بازى استقلال - برق شيراز اعتراض هواداران معترض شكل جديدى داشت. اين بار فحاشى تبديل به تهديد شده بود. هواداران بعد از چند صحنه قضاوت رفيعى و كمك هاى او فرياد مى زدند: «واى به حالت داور اگر استقلال ببازد.»

bayern
19-10-2008, 18:03
در واكنش به تحريك هواداران استقلال
شريفى: بازيكن برق را يك تا ۶ جلسه محروم مى كنيم
بازيكن برق شيراز بعد از به ثمر رسيدن گل برق، به طرف هواداران استقلال رفت و با حركات دست هواداران آبى را تحريك كرد. رييس كميته انضباطى مى گويد: اين حركت گلزن برق شيراز را از طريق تلويزيون ديده است و اگر محرز شود كه بازيكن برق شيراز، هواداران استقلال را تحريك كرده است يك تا ۶ جلسه محروم مى شود.

بازيكن برق بعد از زدن گل هواداران استقلال را تحريك كرد
خودم ديدم اما تلويزيون هواداران را نشان نداد كه اين بازيكن به طرف هواداران خودى رفت يا استقلال.
با حركاتى كه نشان مى داد، به نظر مى رسيد مقابل هواداران استقلال ايستاده است
اگر مشخص شود كه مقابل هواداران استقلال اين رفتار را انجام داده است مصداق تحريك دارد و به كميته انضباطى احضار مى شود. منتظر گزارش ناظر بازى هستم.
تنبيه چنين كارى چيست
طبق ماده ۴۹ آيين نامه انضباطى براى محرك يك تا ۶ جلسه محروميت در نظر گرفته مى شود.
و بازيكن برق شامل چند جلسه محروميت مى شود
تشخيص كميته انضباطى است. بايد فيلم بازى و گزارش ناظر را ببينيم تا در اين مورد تصميم نهايى را بگيريم.

bayern
19-10-2008, 18:03
ميثم منيعى:
بازى تأخيرى برق مانع پيروزى مان شد
ايران ورزشى- ميثم منيعى هم از شيوه دفاعى حريف انتقاد مى كند. منيعى درباره حركات بازيكنان برق مى گويد: «ما بايد در تمامى بازى هاى خانگى به سه امتياز برسيم اما بازى دفاعى شيرازى ها و وقت تلف كردن هايشان اين اجازه را از استقلال گرفت تا در روزى كه تيم هاى بالاى جدول امتياز از دست دادند، فرصت خوبى را براى قرار گرفتن در جمع مدعيان از دست بدهيم. با اين حال استقلال، در هفته يازدهم ليگ برتر، پاس را در خانه اش شكست مى دهد تا از اين طريق سرانجام در ليگ هشتم حرفه اى به جمع تيم هاى بالاى جدول رده بندى برسد.»
منيعى در لابه لاى حرف هايش به بحث تيم ملى هم اشاره مى كند: «دوست دارم به تيم ملى دعوت شوم. مطمئن هستم على دايى همه بازيكنان را زير نظر خواهد داشت.»

bayern
19-10-2008, 18:04
جبارى: شرمنده هواداران هستيم
برقى ها به دفاع پناه برده بودند
ايران ورزشى- جبارى مى توانست زننده ضربه پنالتى استقلال هم باشد اما قلعه نويى اين فرصت را به شماره ۸ تيمش نداد. او درباره بازى با برق مى گويد: «مقابل برق شيراز مى توانستيم پيروز باشيم و بيشتر از يك گل وارد دروازه حريف كنيم اما بدشانس بوديم و به همين دليل نتوانستيم پيروز شويم.
بازى تيم ملى بر آمادگى من تاثير بسيارى داشت و خسته بودم. البته تمام تلاش خود را انجام دادم تا بتوانم به تيم كمك كنم. در هر صورت زمانى كه گل را به ثمر رسانديم تصور مى كرديم شرايط بهترى پيدا خواهيم كرد و مى توانيم تعداد گل هايمان را افزايش دهيم. اما با بدشانسى موقعيت هايمان را از دست داديم.
مصدوميت دو بازيكن برق نيز سبب شد تا برنامه هاى تيم حريف برهم بخورد و برق شيراز نيز به دفاع كردن پناه ببرد.
جمعه تماشاگران بسيارى به ورزشگاه آمدند و استقلال را حمايت كردند اما متاسفانه نتوانستيم جواب محبت آنها را بدهيم. جمعه روز استقلال نبود و ما در روزى كه بدشانس بوديم و حتى از ضربه پنالتى خود نتوانستيم استفاده كنيم، بيشتر از يك امتياز بدست نياورديم. خوشبختانه استقلال شرايط تيمى خوبى دارد و بى ترديد اطمينان دارم كه تيم ما بازى به بازى بهتر مى شود و اميدوارم در ديدارهاى آينده نتيجه بازى مقابل برق را نيز جبران كنيم.»

bayern
19-10-2008, 18:04
ناصر حجازى:
ايجاد كميته فنى در استقلال بى تأثير است
ايران ورزشى- ناصر حجازى كه از مردان صادق فوتبال ايران است و از پيشكسوتان و محبوب ترين چهره استقلالى ها به احتمال فراوان در كميته فنى حاضر نمى شود: «در خصوص بحث ايجاد كميته فنى استقلال هيچ نظرى نمى توانم بدهم، چون فكر نمى كنم در هر صورت تأثيرى در روند استقلال داشته باشد. كميته فنى استقلال را هر كسى مى تواند انتخاب كند اما در هر صورت افرادى مانند پورحيدرى، حسن روشن در اين شرايط مى تواند به استقلال كمك كنند.
نمى خواهم در حال حاضر به هيچ كدام از مسائل استقلال فكر كنم.»

bayern
19-10-2008, 18:05
واعظ:
قلعه نويى با كميته فنى مخالف نيست
آشتى قلعه نويى و دايى به نفع فوتبال است
ايران ورزشى - دلايل الگوبردارى از چارت سازمان باشگاه استقلال از زبان واعظ آشتيانى، مديرعامل اين تيم بيان مى شود: «براى يك حركت اصولى و تعريف شده در هر سازمان و باشگاهى يك چارت سازماندهى تعريف مى شود و در قالب آن وظايف به درستى تعريف شده و هر كس به وظايف خودش آشنا گشته و كارها پيش مى رود كه بدون اين كار آن تشكيلات يا موسسه دچار يك بى هويتى ساختارى خواهد شد. در هر صورت نياز به يك ساختار كارآمد و تعريف شده براى باشگاه استقلال نيز احساس مى شد، به همين دليل كار تدوين چارت سازمانى باشگاه با الگوبردارى از چارت باشگاه هاى بين المللى همچون چلسى، منچستريونايتد، بايرن مونيخ و بارسلونا صورت گرفت البته با استفاده از شرايط كشور خودمان و بومى سازى در واقع تنها از تجربه چارت باشگاه هاى اروپايى استفاده كرديم.

در حال حاضر ۹ كميته در باشگاه استقلال تعريف شده است كه همه آنها زيرمجموعه مديرعامل باشگاه هستند كه اين كميته ها شامل كميته پيشكسوتان، عمران و زيربنايى، اقتصادى، حقوقى و امور بين الملل، روابط عمومى، ادارى، مالى و پشتيبانى، فنى، فرهنگى و امور اجتماعى و كميته ساير تيم هاى ورزشى هستند كه آخرين كميته به فعاليت ساير رشته هاى ورزشى در باشگاه استقلال اختصاص دارد.
هر كدام از اين كميته ها زير شاخه هايى دارد كه به عنوان مثال بخش انضباطى باشگاه و امور قراردادها زيرمجموعه كميته حقوقى و امور بين الملل هستند.
واعظ به تشكيل كميته پيشكسوتان باشگاه تأكيد دارد. شايد اين هم به نوعى الگوبردراى از تيم هاى اروپايى است. تمام تلاش ما اين است تا از پيشكسوتان باشگاه استقلال در اين كميته استفاده كنيم. به همين دليل طى هفته جارى يا هفته آينده در نشستى همه پيشكسوتان را دعوت مى كنيم. چرا كه باشگاه استقلال متعلق به تمامى اين پيشكسوتان است و اميدواريم پس از بحث و بررسى مسؤول اين كميته را نيز از ميان خود پيشكسوتان انتخاب كنيم كه باشگاه نيز حمايت كامل را از اين كميته انجام خواهد داد. تمامى پيشكسوتان باشگاه استقلال چه كسانى كه منتقد هستند و چه كسانى كه ما را تشويق مى كنند، به اين كميته دعوت مى شوند و ما به آنها احترام مى گذاريم.
مديرعامل باشگاه استقلال درباره برخى شايعات پيرامون مخالفت امير قلعه نويى با تعيين كميته فنى در قالب اين چارت گفت: چنين موضوعى صحت ندارد و متاسفانه برخى روزنامه ها به دروغ نويسى عادت كرده اند. قلعه نويى به هيچ عنوان از وجود چنين كميته اى ابراز نگرانى نكرده است. بعضى از اين كميته ها كه در چارت قرار گرفته اند، بلافاصله راه اندازى نمى شوند و براى آغاز به كار آنها نياز به زمان و مطالعه بيشترى است.
واعظ بايد به زودى عازم كوالالامپور شود او علت اين دعوت را بيان مى كند: «اين دعوت براى بحث پيرامون ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود و بى ترديد قوانين و مقررات مربوط به اين مسابقات در اين كنفرانس يكى، دو روزه مورد بحث قرار مى گيرد. در هر صورت AFC به دنبال اين است كه چنين نشست هايى را به طور منظم برگزار كند تا آخرين اخبار و اطلاعات را به مديران باشگاه ها منتقل كند كه من نيز روز ششم آبان ماه به مالزى خواهم رفت.»
عده اى به دنبال تضعيف مديريت استقلال هستند. واعظ قرارداد با حامى مالى را بسيار پرسود مى داند: «برخى افراد مغرض يا كسانى كه اطلاعات شان ضعيف است، معتقدند كه اين قرارداد به سود باشگاه استقلال نبوده است. اين موضوع كه عنوان مى شود باشگاه هاى ديگر با رقم بالاترى اسپانسر گرفته اند نيز براى ما تفاوتى نمى كند. ما بخيل نيستيم اما بايد ديد چه باشگاهى با چه رقمى اسپانسر گرفته است. حامى مالى براى ۹ بازى آن هم با قرارداد ۵۰۰ ميليون تومانى نمى تواند قرارداد بدى باشد. اگر ما اين مبلغ را در تعداد بازى هاى ليگ برتر ضرب كنيم، مبلغ قابل توجهى يعنى بيش از دو ميليارد تومان به دست مى آيد كه اين مبلغ تنها به بازى هاى ليگ برتر اختصاص دارد و ما همين الان در حال مذاكره با دو اسپانسر داخلى و خارجى براى مسابقات جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا هستيم.»
واعظ آشتيانى با اشاره به آشتى امير قلعه نويى و على دايى حرف هايش را تمام كرد: «از شنيدن اين خبر بسيار خوشحال شدم و از بانيان اين كار تشكر مى كنم. قلعه نويى و دايى دو دوست و دو مربى خوب جوان ايران هستند كه مى توانند در كنار يكديگر بسيار مفيد بوده و با استفاده از تجربيات يكديگر موفق شوند. بى ترديد قرار گرفتن اين دو مربى در كنار يكديگر خبر بسيار خوبى براى فوتبال ايران است.»

bayern
19-10-2008, 18:07
يدا… اكبرى : باقرى هم دو تا پنالتى خراب كرد

مهديه دريابيگى
Mahdiye Daryabeigi

يدا… اكبرى كه بزرگترين و مهمترين موقعيت بازى را از دست داده است پس از يك ناكامى بزرگ ناراحت به نظر مى رسد: اگر پنالتى يدا… گل مى شد، استقلال اوضاع بهترى پيدا مى كرد. از سوى ديگر اكبرى از حاشيه هايى كه بعد از بازى برايش ساخته شده هم دلخور است.

در حالى كه مى توانستيد برنده باشيد، با مساوى از زمين بيرون آمديد.
به نظرم سطح كيفى بازى خيلى خوب بود. انصاف اين بود كه ما برنده مى شديم اما متاسفانه شانس ها را از دست داديم و از آن استفاده نكرديم و در نهايت بازى مساوى شد.
برخلاف ابتداى بازى، استقلال در دقايقى از نيمه دوم افت كرد
گل اول را كه زديم به بچه ها گفتيم از جلوى دروازه برق شيراز پرس را شروع كنند اما با گل ساده اى كه خورديم البته با اشتباه داور! بچه ها سراسيمه كار كردند.
روى اشتباه داور گل خورديد !
بله! خطاى صددرصد بازيكن برق شيراز را داور نگرفت و همان توپ گل شد، بعد از گلى هم كه برقى ها زدند وقت كشى را شروع كردند و توانستند راضى به شيراز برگردند.
بازيكنان و هواداران استقلال هم به وقت كشى هاى بازيكنان برق معترض بودند!
طبيعى بود، چون برقى ها تساوى گرفته بودند و برايشان راضى كننده بود به همين خاطر خودشان را روى زمين مى انداختند.
به نظرت نتايج برق اتفاقى بوده يا اين تيم پتانسيل صدرنشينى را دارد
بى انصافى است اگر بگوييم اتفاقى بوده به نظرم برق مستحق صدرنشينى است. اين تيم بازيكنان خوب و فيزيكى دارد و نتايج خوبى كه گرفته اتفاقى و بى دليل نبوده است.
اينطور كه گفته مى شد آقاى قلعه نويى در طول هفته اى كه گذشت خصوصا بازى دوستانه با استيل آذين از بازيكنان استقلال راضى نبود
اينها حرف هاى كسانى است كه مى خواهند حاشيه به تيم وارد كنند. طبيعى است هر مربى به بازيكنان خود گوشزد كند كه با انگيزه تر باشند.
يعنى انگيزه در تيم نبود
بود، اگر نبود كه برق تنها يك فرصت در بازى پيدا نمى كرد و مثل بازى هاى قبلى ۷ و ۸ موقعيت گل به دست مى آورد.
معتقدى كه بازيكنان استقلال با قدرت تهاجمى خود ، برق را از كار انداخته بودند
دقيقا، برق در عمق بازى مى كند و آنها در هر بازى ۷ و ۸ موقعيت گل پيدا مى كند اما در اين بازى تنها يك فرصت داشتند و اگر روى اشتباه داور نبود گل را نمى خورديم. هافبك برق اول خطا كرد و بعد از آن خطا گل به ثمر رساند اگر اينطور نمى شد برق را ۶ تايى مى كرديم.
فكر نمى كنى دارى اغراق مى كنى
باور كنيد اين كار را مى كرديم. اگر حركت گلزن برق خطا نباشد، فوتبالم را كنار مى گذارم.
... يك پنالتى خراب كردى اگر آن پنالتى خراب نمى شد...
حيف شد! شرمنده زحمات بازيكنان و هواداران شدم.
پنالتى زن اول استقلال تو هستى
ـ پنالتى زن اول آرش است اما چون تعويض شده بود من زدم.
بعد از خراب كردن پنالتى تعويض شدى و مورد انتقاد شديد قلعه نويى قرار گرفتى
فكر نمى كنم تعويضم ربطى به خراب كردن پنالتى داشته باشد. اگر سرمربى هم انتقادى كرده باشد حق دارد ولى آقاى قلعه نويى حرفى نزد به هر حال بزرگترين بازيكنان دنيا هم پنالتى خراب مى كنند. من مى خواهم از شما بپرسم مگر كريم باقرى دو تا پنالتى خراب نكرد
شايعه شده قلعه نويى به تو گفته نيمكت نشين مى شوى
چنين چيزى صحت نداشته و يك پنالتى ربطى به اين موضوع ندارد تيم ما در حال حاضر بدون حاشيه است و به همين دليل بابت چنين اتفاقاتى قصد دارند تيم را به حاشيه ببرند ما بايد هوشيار باشيم، مطمئن باشيد از اين به بعد استقلال جبران مى كند و تمام امتيازات را جمع مى كند.

bayern
19-10-2008, 18:08
يك اشتباه ديگر از آقاى ژنرال
يد طولاى يدى!
ايران ورزشى- هنوز هم بر اين باوريم كه امير قلعه نويى مى توانست در دربى تصميم بهترى بگيرد و بى جهت بازى را به سوى دفاع كردن پيش نبرد. اما قلعه نويى بى توجه به حرف هايى كه مى شنيد در دربى سيستم تيمش را دفاعى كرد تا دست آخر كريمى زهرش را بريزد. در تاييد اين كه استقلال مى توانست در دربى پيروز شود مى توان به بازى هاى اين تيم پس از دربى اشاره كرد. استقلال باز هم در يك بازى حساس ۵ بار دروازه حريفش را باز مى كند تا اين ادعا رنگ واقعيت به خود بگيرد.
عصر جمعه امير قلعه نويى مثل دربى مرتكب يك اشتباه لپى ديگر شد كه تاوان اين اشتباه از دست رفتن ۲ امتياز حساس بود. شايد امير قلعه نويى در واكنش به اين انتقاد جمله هميشگى كه اگر پيروز شده بوديم ديگر انتقاد نمى كرديم را به زبان بياورد. اما چون استقلال پيروز نشده مثل هميشه حق خود مى دانيم دلايل يا به عبارتى دليل اصلى ناكامى استقلال را بيان كنيم شايد امير قلعه نويى «وقت كشى» را عامل اصلى تساوى خانگى تيمش بداند كه البته در اين زمينه با او هم عقيده هستيم اما استقلال در همان شرايط حاد و بحرانى كه محصول وقت كشى هاى كشنده شاگردان محمد عباسى بود مى توانست با يك تصميم گيرى درست پيروز ميدان لقب بگيرد. در همين راستا بايد از امير قلعه نويى بپرسيم دستور زدن ضربه پنالتى توسط يدا… اكبرى چگونه صادر شد براساس كدام كارنامه نگاهى به گذشته اكبرى در زدن ضربات پنالتى به وضوح نشان دهنده ضعف هاى اين بازيكن در به ثمر رساندن موقعيت هاى فوق حساس پنالتى است. استقلال در گذشته دور يك بار نيز در جام حذفى مقابل سپاهان طعم تلخ هدر رفتن پنالتى اش توسط يدا... اكبرى را چشيده است! البته يدا... اكبرى كه در بازيسازى مهارت بسيارى دارد در لباس پاس همدان هم يك ضربه پنالتى را مقابل پرسپوليس هدر داده بود. بازى سال گذشته پاس همدان در ورزشگاه آزادى مقابل پرسپوليس اين ادعا را ثابت مى كند. اكبرى پيش از اين هم در جام حذفى و در لباس صباباترى يك پنالتى حساس ديگر مقابل كوثر را هدر داده بود تا از خود بازيكنى نه چندان مطمئن در نواختن ضربه هاى پنالتى بسازد. با اين حال قلعه نويى عصر جمعه در حالى كه مى توانست ماموريت زدن اين پنالتى را به فرهادمجيدى بسپارد و حتى جبارى و جانواريو هم قابليت زدن پنالتى را داشتند اين وظيفه را به عهده اكبرى گذاشت تا در عين ناباورى پنالتى استقلال از دست برود.
ديالوگ هايى كه روى نيمكت استقلال شنيده مى شد نشان مى داد دستياران قلعه نويى هم با او هم عقيده نبودند: «نه! پنالتى را بايد اكبرى بزند. او بهتر مى تواند!» اين جمله اى بود كه امير قلعه نويى به زبان آورد و در عين حال دستيارانش روى فرهاد مجيدى و مجتبى جبارى نظر مساعدترى داشتند. قلعه نويى حتى از شنيدن اينكه اكبرى پنالتى هاى زيادى را خراب كرده از تصميمش منصرف نمى شود و از خود اصرار و پافشارى بيشترى نشان مى دهد! آيا اين اصرارها در دربى هم وجود داشته است آيا امير قلعه نويى كه او را يك مربى جسور مى دانيم نبايد در جزيياتى همچون ضربات پنالتى هم جوان هاى تيمش را به صف اول مبارزه بفرستد آيا قلعه نويى با ما هم عقيده است

bayern
19-10-2008, 18:09
دروغ است، دروغ
حسين كاظمى: اعتراض نكردم كه تكذيب كنم

ايران ورزشى- خيلى ها منتظر اعتراض حسين كاظمى هستند! شايد مثل چند هفته پيش دوباره در اعتراضى محترمانه چنين بگويد: «اى كاش اميرخان به من هم فرصت مى داد.» شايد كاظمى هم مى داند كه اين نيمكت نشينى اش دوامى ندارد.
براى همين تصميم مى گيرد صبر كند و همچنان مترصد فرصت تازه اى باشد. براى همين وقتى خبر اعتراض او و مهدى اميرآبادى به نيمكت نشينى را به گوشش مى رسانيم يكه مى خورد و اين واكنش را نشان مى دهد: «اصلاً اعتراضى نبوده كه بخواهم تكذيب كنم. پس از بازى هيچ حرفى ميان من و كادر فنى رد و بدل نشد. حالا نمى دانم چطور بعضى ها از قول من مى نويسند كه به نيمكت نشينى اعتراض كرده ام. تصميم گرفته ام اصلاً درباره شرايط استقلال و اينكه نيمكت نشين هستم حرفى نزنم تا تيم در آرامش باشد.» كاظمى پس از اين جملات درباره بازى حرف هاى كوتاهى زد: «بايد مى برديم اما فكر نمى كنم با يك مساوى همه چيز را از دست داده باشيم. در اين بازى خيلى بدشانس بوديم اما بى ترديد در بازى هاى آينده جبران مى كنيم.»

bayern
19-10-2008, 18:10
اخبار آبى
باد شديد آبى پوشان را فرارى داد

ايران ورزشى- درحالى كه باد شديدى در ورزشگاه دستگردى در حال وزيدن است، استقلالى ها تك به تك وارد زمين مى شوند تا اولين تمرين را پس از تساوى مقابل برق كه بيشتر جنبه ريكاورى دارد انجام دهند. مجيدى و نوروزى و ماساژور استقلال اولين نفراتى هستند كه در دستگردى حاضر شده اند. ساعت از ۴ بعدازظهر گذشته كه با حضور بازيكنان استقلال تمرين شروع مى شود.


دلجويى قلعه نويى از خبرنگاران

امير قلعه نويى كه پس از آشتى با دايى سوژه اصلى اين تمرين است برخلاف ديگر روزها كه با لباس ورزشى در تمرين حاضر مى شد با لباس شخصى بازيكنانش را تمرين مى دهد. مرفاوى، فكرى و طيرى هم امير را همراهى مى كنند. قلعه نويى كه در تمرين قبل از بازى با برق شيراز با حالت پرخاش از خبرنگاران خواسته بود به جاى حضور در كنار زمين، به روى سكوها بروند امروز گويا مهربان تر شده و از خبرنگاران حاضر در تمرين دلجويى مى كند و به آنها مى گويد كه مى توانند كنار زمين حضور داشته باشند. تمرين با دويدن دور زمين شروع مى شود و در بين بازيكنان خبرى از آرش برهانى نيست، شنيده مى شود به خاطر حضور در كميته انضباطى با تاخير به تمرين مى آيد. درحالى كه بازيكنان در حال دويدن هستند قلعه نويى و كمك هايش در حال صحبت با يكديگر هستند، حتما از بخت بد و بدشانسى هاى آبى پوشان مقابل برق گلايه مى كنند و افسوس مى خورند كه چه فرصت خوبى را براى نزديك شدن به صدر جدول از دست داده اند.


نورى غايب بود، برهانى با تاخير آمد

ميلاد نورى هم از غايبان تمرين است. نورى كه با هزار اميد و آرزو به استقلال آمده بود اين فصل را بيشتر روى نيمكت و كنار قلعه نويى سپرى كرده و شنيده مى شود از اين شرايط راضى نيست و شايد هم غيبت هايش در تمرينات در اعتراض به اين شرايط باشد. 15 دقيقه از تمرين گذشته كه آرش برهانى هم به جمع بازيكنان اضافه مى شود. چهره خندان و بشاش او نشان مى دهد كه به او هم مثل قلعه نويى در كميته انضباطى خوش گذشته است. اين روزها ديگر مثل روزهاى صدارت شاه حسينى كسى از حضور در كميته انضباطى نمى ترسد چون به قول ژنرال مگر مى شود در اين كميته بد بگذرد.


قلعه نويى نگران سرماخوردگى شاگردانش

دويدن بازيكنان به پايان رسيده، قلعه نويى به اصلى هاى مقابل برق مى گويد به سرعت لباس بپوشند و به استخر و سونا بروند. وزيدن باد، ژنرال را نگران كرده كه مبادا شاگردانش سرما بخورند، فقط جبارى و حيدرى از بازيكنان اصلى در دستگردى مى مانند و بازيكنان ذخيره درحال تمرين كار با توپ هستند. يك ساعت از تمرين مى گذرد كه قلعه نويى سوت پايان را مى زند و آبى پوشان دوان دوان به سمت رختكن مى روند تا مبادا سرما بخورند. دقايقى بعد درحالى كه هنوز باد چمن هاى دستگردى را نوازش مى كند سكوت دستگردى را فرا گرفته است.


دوشنبه تكليف كوشكى مشخص مى شود

بيژن كوشكى مدافع استقلال بعد از بازى دربى به خاطر صدمه زدن به يك خبرنگار از سوى كميته انضباطى تا اطلاع ثانوى محروم شد. طبق گفته رييس كميته انضباطى دوشنبه تكليف اين بازيكن مشخص مى شود. كوشكى در جلسه كميته انضباطى به همراه خبرنگاران صدمه ديده و همچنين چند خبرنگار كه از ابتدا شاهد درگيرى طرفين بودند، حاضر مى شود و پاسخگو خواهد بود. البته خبرنگاران حاضر قرار است از كوشكى حمايت كنند تا محروميت مدافع استقلال سبك تر شود.

bayern
19-10-2008, 18:10
حضور دايى به نفع بازيكنان ما بود
اكبرپور: به زودى صدر جدول را مى گيريم
اكبرپور معتقد است كه حضورش در فوتبال امارات باعث پس رفتش شده است: «حضورم در فوتبال امارات باعث شد عقب بيفتم. يك سال بازى در پست غيرتخصصى مرا از فوتبال دور كرد. با اين حال سعى مى كنم روند رو به رشدم را ادامه بدهم.» سياوش برخلاف خيلى ها استقلال را در بازى با برق مستحق برترى مى داند: «بازى خوبى انجام داديم اما به حق مان نرسيديم. حتى بازى را از تلويزيون ديدم و درحالى كه داريوش يزدانى گفته بود استقلال مستحق برد نبود با نظر خود مخالفم. خيلى خوب بازى كرديم و البته مثل هميشه خوب بازى مى كنيم. بعضى روزها اتفاقاتى مى افتد كه توپ وارد دروازه نمى شود. ما در اين چند هفته باخت نداشتيم. ما به زودى صدر جدول را تصاحب مى كنيم چون اختلاف ما با صدر ۶ امتياز است. هفته هاى آينده با تيم هاى بالاى جدول بازى داريم و مى توانيم از آنها امتياز بگيريم.» اكبرپور حضور دايى در ورزشگاه را به نفع تيمش مى داند: «اينكه سرمربى تيم ملى در ورزشگاه حضور پيدا مى كند خيلى به بازيكنان كمك مى كند و اعتقاد دارم بازيكنى كه بزرگ باشد با واژه استرس بيگانه است. براى اينكه بازى را ببريم استرس داشتيم و به همين دليل در ضربات آخر عجولانه رفتار كرديم. اگر آن پنالتى گل مى شد، مى توانستيم به برترى برسيم اما زيبايى فوتبال به اين جذابيت هايش است. بهترين بازيكنان دنيا هم گاهى پنالتى هاى خود را خراب مى كنند.»

bayern
19-10-2008, 18:12
حاشيه سازى بيك زاده شروع شد!
بيك زاده: در بازيهاى آينده پنالتى ها را خودم مى زنم!
ايران ورزشى - اظهار نظرهاى بيك زاده به غير از آنكه باعث تخريب استقلال شود حاصل ديگرى نخواهد داشت. بيك زاده درباره زدن پنالتى ها مى گويد: «اگر پنالتى به سود استقلال گرفته شود خودم پشت ضربه پنالتى خواهم ايستاد! به دليل مصدوميت نمى توانستم در ديدار با برق شيراز به ميدان بروم اما فكر مى كنم با چند جلسه فيزيوتراپى براى مسابقه هفته آينده برابر پاس همدان آماده شوم البته اين مسأله به نظر پزشك تيم بستگى دارد. چرا كه در حال حاضر از ناحيه پا احساس درد شديدى دارم.درحالى كه پس از نيمكت نشينى در مسابقه هاى ابتدايى فصل در دو سه بازى گذشته توانسته بودم جايگاه خودم را در تركيب اصلى پيدا كنم و متاسفانه با بدشانسى دچار آسيب ديدگى شدم با اين حال تلاش خواهم كرد با رفع مصدوميتم مجدداً در تركيب ثابت تيم به ميدان بروم.» بيك زاده در حالى حرف از فيكس بودن در ۲ بازى گذشته مى زند كه پس از حضور ۵۴ دقيقه اى در دربى امير قلعه نويى ديگر به او بازى نداد. به نظر مى رسد بازيهاى خوب ميثم منيعى، هاشم بيك زاده را بر آن داشته تا خودش را پنالتى زن اول تيمش معرفى كند در حالى كه اصلا در تركيب اصلى جا ندارد. شايد بيك زاده از روى نيمكت مى خواهد پنالتى بزند !

bayern
19-10-2008, 18:14
شعار عليه قطبي در تمرين امروز

استقلالي ها علي پروين را تشويق كردند

خبرگزاري فارس: هواداران تيم فوتبال استقلال تهران درتمرين امروز اين تيم عليه سرمربي پرسپوليس شعار داده و علي پروين را تشويق كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين تيم استقلال از ساعت45/15 در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار شد.
* هاشم بيك زاده به دليل مصدوميت جدا از ساير بازيكنان تمرين كرد.
* بيژن كوشكي به دليل تاخير از سوي امير قلعه نويي جريمه شد و به جاي تمرين كردن، دور زمين دويد.
* ميلاد نوري كه گفته مي شد از تيم قهر كرده است، امروز در تمرين حاضر شد.
* تمرين تيم پرسپوليس در ورزشگاه اكباتان كه روبروي ورزشگاه دستگردي است، در حال انجام بود و صداي تشويق هاي هواداران اين تيم به گوش مي رسيد. به همين دليل هواداران استقلال عليه افشين قطبي شعار سر داده و از علي پروين حمايت كردند و خواهان بازگشت وي به پرسپوليس شدند. آنها عليه داريوش مصطفوي نيز شعار دادند كه امير قلعه نويي از آنها خواست فقط به تشويق استقلال بپردازند و به تيم حريف كاري نداشته باشند.
* در تمرين امروز صمد مرفاوي با مدافعان كار مي كرد و امير قلعه نويي مهاجمان و هافبك ها را تمرين داد.

bayern
19-10-2008, 18:15
گزارش تمرین امروز استقلال/
شعار هواداران استقلال علیه پرسپولیس و مصطفوی/ قلعه نویی دخالت کرد
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم شعارهایی علیه مدیرعامل و تیم فوتبال پرسپولیس سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین که از ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد، نزدیک به یکصد هوادار تیم فوتبال استقلال حضور داشتند که پس از تشویق بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم، شعارهایی علیه داریوش مصطفوی مدیرعامل و تیم فوتبال پرسپولیس سر دادند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال که از این اتفاق راضی نبود بلافاصله به سمت هواداران رفت و از آنها خواست علیه مصطفوی شعار ندهند. هواداران استقلال در شعارهای خود خواهان بازگشت حمید استیلی به تیم فوتبال پرسپولیس شدند.

سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین امروز 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و پس از آن بازیکنان زیر نظر خداداد بدنهایشان را گرم کردند. در ادامه این تمرین مدافعان استقلال زیر نظر محمود فکری به تمرینات اختصاصی پرداختند و هافبک ها و مهاجمان نیز با امیر قلعه نویی تمرین کردند.

بیژن کوشکی تنها بازیکنی بود که با تاخیر به محل تمرینات استقلال آمد و ناچار شد به طور انفرادی و زیر نظر خداداد به تمرینات ویژه بپردازد.

bayern
19-10-2008, 18:16
جلسه كاپيتان‌هاي استقلال تهران با مديرعامل



كاپيتان‌هاي تيم فوتبال باشگاه استقلال تهران امروز صبح /يك شنبه/ در ديداري با واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه در مورد مشكلات بازيكنان به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، بازيكنان استقلال با وجود گذشت ‪ ۱۰‬هفته از رقابتهاي ليگ برتر موفق به دريافت مطالبات خود نشده‌اند و به همين دليل نسبت به اين امر معترض هستند و از پيروز قرباني و وحيد طالب لو خواسه اند تا با حضور در دفتر مديرعامل مشكلاتشان را بازگو كنند.

واعظ آشتياني در اين جلسه وعده داده است كه در اولين فرصت بعد از دريافت مبلغ قرارداد از شركت مبليران، در راستاي پرداخت طلب بازيكنان اقدامات لازم را انجام دهد.

باشگاه استقلال در حالي در پرداخت مبلغ بازيكنان خلف وعده مي‌كند كه پيش از اين مجتبي جباري در اعتراض به اين روند از شركت در تمرينات خودداري كرده بود.

تيم فوتبال استقلال تهران در پايان هفته دهم با ‪ ۱۵‬امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپوليس در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

bayern
19-10-2008, 18:17
خصوصی سازی به پرسپولیس و استقلال رسید

دو باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار می شوند .
رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر درباره برنامه های این سازمان راجع به خصوصی سازی در ورزش كشور گفت : خصوصی سازی در زمینه ورزش مانند سایر بخش ها اجرا می شود و شركت های دولتی فعال در بخش ورزش كه بیش از 50 درصد آنها متعلق به دولت است چون جزء استثناهایی كه مقام معظم رهبری آنها را تعیین كردند نیستند و در قانون جدید اصل 44 قانون اساسی هم درباره این شركت ها استثنایی لحاظ نشده است، باید در روند خصوصی سازی قرار بگیرند و به مردم واگذار شوند .

غلامرضا حیدری كرد زنگنه درباره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم تاكید كرد: این دو باشگاه هم در پروسه واگذاری به بخش خصوصی و مردم قرار خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این سوال كه این دوباشگاه برای دولت ضررده هستند هم گفت : شركت ها چه سوده باشد و چه ضرر ده مشمول این قانون و خصوصی سازی می شوند منتها شركت های ضررده نمی توانند وارد بورس شوند و از طریق مزایده به فروش خواهند رسید.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره انتقال باشگاه های تهرانی به شهرستان ها و انتقاد برخی از افراد كه این كار بر خلاف سیاست های اصل 44 قانون می باشد هم تصریح كرد: اگر بخش خصوصی این باشگاه ها را خریداری كند این موضوع خلاف نیست ولی اگر بخش های دولتی این باشگاه ها را خریداری كنند وضع فرق می كند .

bayern
19-10-2008, 18:17
مدير عامل باشگاه استقلال:
تمام پولي كه از اسپانسر گرفته ايم را به بازيكنان داده ايم



خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش
500 ميليون تومان براي 9 بازي قرار داد ايده آلي بود كه مسئولان باشگاه استقلال تصميم گرفتند با توجه به شرايط اين تيم اين ميزان را بپذيرند.

امير رضا واعظ آشتياني در گفتگو با خبرنگار موج گفت: كادر مديريت جديد استقلال در كمتر از يك ماه حضور در باشگاه، نزديك به ۷۵۰ ميليون تومان پول به باشگاه تزريق كرده است كه بعضى ها در اين زمينه دروغ پردازى مى كنند.
وي افزود: ما دقيقاً تمامى پول حامى مالى باشگاه را به صورت نقد دريافت و در بين بازيكنان توزيع كرديم. حتى حامى مالى باشگاه پذيرفته است كه اگر همين الان اسپانسرى با رقم مالى بالاتر براى باشگاه پيدا شد، خود را كنار بكشد. ضمن اينكه حامى مالى ما براى ۹ مسابقه ۵۰۰ ميليون تومان پرداخت كرده است كه اين مبلغ تنها براى ۹ بازى ليگ برتر است و به ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفى ارتباطى پيدا نمى كند.
مدير عامل باشگاه استقلال دراين خصوص كه گفته مى شود باشگاه هاى ديگر با رقم بالاترى اسپانسر گرفته اند خاطر نشان ساخت: بايد ديد چه باشگاهى با چه رقمى اسپانسر گرفته است. حامى مالى براى ۹ بازى آن هم با قرارداد ۵۰۰ ميليون تومانى نمى تواند قرارداد بدى باشد. اگر ما اين مبلغ را در تعداد بازى هاى ليگ برتر ضرب كنيم، مبلغ قابل توجهى يعنى بيش از ۲ ميليارد تومان به دست مى آيد كه اين مبلغ تنها به بازى هاى ليگ برتر اختصاص دارد و ما همين الان در حال مذاكره با ۲ اسپانسر داخلى و خارجى براى مسابقات جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا هستيم.
مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره وضعيت كمپ باشگاه استقلال نيزاذعان داشت: هيچ مشكلى وجود ندارد و گروه پيمانكارى طرف قرارداد باشگاه كار خود را انجام مى دهد. البته از گذشته فردى مالكيت ۳۰۰ متر از زمين را به صورت مشاع دارد كه البته مشخص نيست كه اين مالكيت مشاعى در كدام منطقه از نقطه از زمين است. در هر صورت باشگاه استقلال در اين مورد مشكلى ندارد و اين فرد نيز بايد مشكل خود را از طريق سازمان زمين شهرى پيگيرى كند.
واعظى آشتيانى در پايان در خصوص آشتى امير قلعه نويى و على دايى نيز اظهار كرد: از شنيدن اين خبر بسيار خوشحال شدم و از بانيان اين كار تشكر مى كنم. قلعه نويى و دايى ۲ دوست و ۲ مربى خوب جوان ايران هستند كه مى توانند در كنار يكديگر بسيار مفيد بوده و با استفاده از تجربيات يكديگر موفق شوند. بى ترديد قرار گرفتن اين ۲ مربى در كنار يكديگر خبر بسيار خوبى براى فوتبال ايران است. آشتيانى در پايان تمامى اخبار مربوط به استعفاى معاونت هاى باشگاه و سرپرست تيم فوتبال استقلال را شايعه و بى اساس خواند

bayern
19-10-2008, 18:20
/حاشيه ديدار تيم هاي فولاد و پرسپوليس/

هوادران فولاد و استقلال عليه پرسپوليس متحد شدند

خبرگزاري فارس: هواداران تيم هاي فولاد و استقلال براي ديدار امروز مقابل پرسپوليس متحد شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در جريان برگزاري مسابقه تيم هاي فولاد خوزستان و پرسپوليس بيش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختي حضور يافتند.
هواداران فولاد خوزستان و تعداد زيادي از تماشاگران علاقمند به تيم استقلال با تهيه بنرهايي با همديگر متحد شده و عليه پرسپوليس شعار داده و تيم ميزبان را حمايت كردند.
* باشگاه فولاد خوزستان به تازگي يك مهاجم برزيلي بنام لوسيانو را جذب كرده است كه قبل از شروع مسابقه كانون هواداران فولاد وي را به جمع تماشاگران برده و او را به آنها معرفي كرد.
*افشين قطبي در ابتداي بازي به مدت 10 دقيقه با عليرضا حقيقي به گفت و گو پرداخت.
* احمد رضا عابد زاده هنگام ورود به زمين براي گرم كردن حقيقي، به شدت از سوي تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشويق شد.
* دروازه بان فولاد 2 بار با توپ جمع كن پشت دروازه به دليل اينكه قصد تلف كردن وقت را داشت درگير شد.
* افشين قطبي در بين 2 نيمه از ورود افراد متفرقه به داخل رختكن جلوگيري كرد.

bayern
19-10-2008, 18:22
مديرعامل استقلال: دليلى ندارد پاسخ هر حرف بى موردى را بدهم

خبرگزاري آريا-مدير عامل استقلال تهران گفت: اعتقاد كارى من اين است كه دليلى ندارد پاسخ هر حرف بى موردى را بدهم. همين كه عده اى دروغ مى نويسند و ما بخواهيم ثابت كنيم كه حرف آنها دروغ است، خود سبب ايجاد حاشيه مى شود.

به گزارش سرويس ورزشي خبرگزاري آريا، اميررضا واعظى آشتيانى مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: تدوين چارت جديد باشگاه استقلال يك حركت اصولى براى تعيين وظايف افراد در باشگاه استقلال است.

وى همچنين اظهار كرد: براى يك حركت اصولى و تعريف شده در هر سازمان و باشگاهى يك چارت سازماندهى تعريف مى شود و در قالب آن وظايف به درستى تعريف شده و هر كس به وظايف خودش آشنا گشته و كارها پيش مى رود كه بدون اين كار آن تشكيلات يا موسسه دچار يك بى هويتى ساختارى خواهد شد. در هر صورت نياز به يك ساختار كارآمد و تعريف شده براى باشگاه استقلال نيز احساس مى شد، به همين دليل كار تدوين چارت سازمانى باشگاه با استفاده از چارت باشگاه هاى بين المللى همچون چلسى، منچستريونايتد، بايرن مونيخ و بارسلونا صورت گرفت، البته با استفاده از شرايط كشور خودمان و بومى سازى در واقع تنها از تجربه چارت باشگاه هاى اروپايى استفاده كرديم.

وى افزود: در حال حاضر 9 كميته در باشگاه استقلال تعريف شده است كه تمامى آنها زيرمجموعه مديرعامل باشگاه هستند كه اين كميته ها شامل كميته پيشكسوتان، عمران و زيربنايى، اقتصادى، حقوقى و امور بين الملل، روابط عمومى، ادارى، مالى و پشتيبانى، فنى، فرهنگى و امور اجتماعى و كميته ساير تيم هاى ورزشى هستند كه آخرين كميته به فعاليت ساير رشته هاى ورزشى در باشگاه استقلال اختصاص دارد.

وى افزود: هر كدام از اين كميته ها زير شاخه هايى دارد كه به عنوان مثال بخش انضباطى باشگاه و امور قراردادها زيرمجموعه كميته حقوقى و امور بين الملل هستند. واعظى آشتيانى در ادامه با اشاره به اينكه مسئولان اين كميته ها در چند روز آينده منصوب مى شوند، درباره كميته پيشكسوتان نيز گفت: تمام تلاش ما اين است تا از تمامى پيشكسوتان باشگاه استقلال در اين كميته استفاده كنيم. به همين دليل طى هفته جارى يا هفته آينده طى نشستى تمامى پيشكسوتان را دعوت كرده و با آنها ديدار مى كنيم. چرا كه باشگاه استقلال متعلق به تمامى اين پيشكسوتان است و اميدواريم پس از بحث و بررسى مسئول اين كميته را نيز از ميان خود پيشكسوتان انتخاب كنيم كه باشگاه نيز حمايت كامل را از اين كميته انجام خواهد داد. تمامى پيشكسوتان باشگاه استقلال چه كسانى كه منتقد هستند و چه كسانى كه ما را تشويق مى كنند، به اين كميته دعوت مى شوند و ما به آنها احترام مى گذاريم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره برخى شايعات پيرامون مخالفت امير قلعه نويى با تعيين كميته فنى در قالب اين چارت نيز گفت: چنين موضوعى صحت ندارد و متأسفانه برخى روزنامه ها به دروغ نويسى عادت كرده اند. قلعه نويى به هيچ عنوان از وجود چنين كميته اى ابراز نگرانى نكرده است. بعضى از اين كميته ها كه در چارت قرار گرفته اند، بلافاصله راه اندازى نمى شوند و براى آغاز به كار آنها نياز به زمان و مطالعه بيشترى است.

واعظى آشتيانى درباره بروز برخى حاشيه ها در اطراف تيم فوتبال استقلال تهران پس از انتخاب او به عنوان مديرعامل باشگاه نيز گفت: اعتقاد كارى من اين است كه دليلى ندارد پاسخ هر حرف بى موردى را بدهم. همين كه عده اى دروغ مى نويسند و ما بخواهيم ثابت كنيم كه حرف آنها دروغ است، خود سبب ايجاد حاشيه مى شود. ما وقت خود را با حرف هاى بى مورد كه ارزش پاسخگويى ندارند، تلف نمى كنيم.

مديرعامل استقلال درباره دعوت خود به مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز گفت: اين دعوت براى بحث پيرامون ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود و بى ترديد قوانين و مقررات مربوط به اين مسابقات در اين كنفرانس يكى، دو روزه مورد بحث قرار مى گيرد. در هر صورت Afc به دنبال اين است كه چنين نشست هايى را به طور منظم برگزار كند تا آخرين اخبار و اطلاعات را به مديران باشگاه ها منتقل كند كه من نيز روز ششم آبان ماه به مالزى خواهم رفت.

واعظى آشتيانى درباره مسائل مالى باشگاه استقلال نيز گفت: ما در كمتر از يك ماه از حضور در باشگاه استقلال نزديك به 750 ميليون تومان پول به باشگاه آورده ايم كه بعضى ها در اين زمينه دروغ پردازى مى كنند. ما دقيقاً تمامى پول حامى مالى باشگاه را به صورت نقد دريافت و در بين بازيكنان توزيع كرديم. حتى حامى مالى باشگاه پذيرفته است كه اگر همين الان اسپانسرى با رقم مالى بالاتر براى باشگاه پيدا شد، خود را كنار بكشد. ضمن اينكه حامى مالى ما براى 9 مسابقه 500 ميليون تومان پرداخت كرده است كه اين مبلغ تنها و تنها براى 9 بازى ليگ برتر است و به ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفى ارتباطى پيدا نمى كند اما برخى افراد مغرض يا كسانى كه اطلاعات شان ضعيف است، معتقدند كه اين قرارداد به سود باشگاه استقلال نبوده است. اين موضوع كه عنوان مى شود باشگاه هاى ديگر با رقم بالاترى اسپانسر گرفته اند نيز براى ما تفاوتى نمى كند. ما بخيل نيستيم اما بايد ديد چه باشگاهى با چه رقمى اسپانسر گرفته است. حامى مالى براى 9 بازى آن هم با قرارداد 500 ميليون تومانى نمى تواند قرارداد بدى باشد. اگر ما اين مبلغ را در تعداد بازى هاى ليگ برتر ضرب كنيم، مبلغ قابل توجهى يعنى بيش از 2 ميليارد تومان به دست مى آيد كه اين مبلغ تنها به بازى هاى ليگ برتر اختصاص دارد و ما همين الان در حال مذاكره با 2 اسپانسر داخلى و خارجى براى مسابقات جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا هستيم.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره وضعيت كمپ باشگاه استقلال نيز گفت: هيچ مشكلى وجود ندارد و گروه پيمانكارى طرف قرارداد باشگاه كار خود را انجام مى دهد. البته از گذشته فردى مالكيت 300 متر از زمين را به صورت مشاع دارد كه البته مشخص نيست كه اين مالكيت مشاعى در كدام منطقه از نقطه از زمين است. در هر صورت باشگاه استقلال در اين مورد مشكلى ندارد و اين فرد نيز بايد مشكل خود را از طريق سازمان زمين شهرى پيگيرى كند. مسئوليت كارها ى كمپ نيز به سعيد نفريه عضو هيأت مديره واگذار شده كه او اين كار را ادامه مى دهد.

bayern
19-10-2008, 18:23
خنده‌هاي قلعه‌نويي بعد از شكست پرسپوليس

استقلال جمعه مقابل برق به تساوي يك - يك دست يافت و طبيعتا ديروز تمرين ريكاوري اين تيم انجام شد. نكته جالب در اين مورد اين بود كه قلعه‌نويي براي تماشاي بازي پرسپوليس مقابل فولاد محل تمرين را ترك كرد و نظاره‌گر بازي اين دو تيم شد
---------------------------------------------
البته قصد اصلي سرمربي استقلال آناليز بازي فولاد بود زيرا هنوز تيمش مقابل اين تيم بازي نكرده و مطمئنا اين ديدار مي‌توانست قلعه‌نويي را به شناخت كاملي از تيم فولاد برساند. لبخند قلعه‌نويي بعد از شكست پرسپوليس هم حاكي از رضايت وي از اين نتيجه بود. به هر حال استقلال رسما بالاي دست پرسپوليس قرار گرفت.

bayern
19-10-2008, 18:27
بعضى بازيکنان بايد نگرش خود را عوض کنند قلعه نويي، دوست دارم تيم ملى با دايى در جام جهانى بود از رفيعى و داورى هايش خاطره خوبى ندارم!
امير قلعه نويى سرمربى استقلال معتقد است از دست دادن امتيازات خانگى ميتواند منجر به از دست رفتن قهرمانى براى يک تيم مدعى باشد. او پس از پايان بازى با برق شيراز پيرامون مسائل مختلف اين ديدار، آشتى با على دايى و همچنين داورى اين ديدار صحبتهاى جالبى انجام داد که متن گفتوگوهاى وى را در زير ميخوانيد:
درخصوص بازى و همچنين عملکرد استقلال صحبت کنيد.
در ابتدا از همه بازيکنانم تشکر ميکنم و به همه آنها خسته نباشيد ميگويم. آنها تاکتيکهاى مرا در زمين به خوبى پياده کردند و به نظر من اين يکى از بهترين بازيهاى استقلال بود. در هر صورت در اين بازى همه چيز داشتيم به جز شانس.
هوادارانتان اعتقاد دارند برق شيراز، وقت تلف ميکرد.
اجازه بدهيد در اين خصوص زياد صحبت کنم. عباس از دوستان صميمى من است و من فکر ميکنم تيم ما آنقدر خوب بازى کرد که اين مسأله وقتکشي، زياد به چشم نيامد.
گويا مشکلاتى که بين شما و دايى وجود داشت به فراموشى سپرده شد و شما از او حمايت هم کرديد.
اول از همه بگويم که من با دايى قهر نبودم و اگر هم فکر ميکنند مشکل داشتيم مسألهاى را پس از يکي، دو سال فاش ميکنم که شک و شبههاى وجود نداشته باشد.
قصد داشتم قبل از جام ملتها على دايى را به تيمملى دعوت کنم تا شأن و قداست او حفظ شود اما در تماسى که با دايى داشتيم. برادر او جوابگوى ما شد و گفت، او در آمريکا بهسر ميبرد و حتى به افشين پيروانى گفت: شما کار خودتان را انجام دهيد! پس من مشکلى با او نداشتم. دايى افتخار فوتبال اين مملکت است و ما حتى هوادارانمان را توجيه کرديم که حرمت او را حفظ کنند. مطمئن هستم او ميتواند تيمملى را به جام جهانى ببرد و براى اين اتفاق مهم دعا ميکنم.
از اين مسأله بگذريم، از تعويضهاى خود در اين مسابقه راضى بوديد؟
تعويضهاى ما خوب بود. فرهاد مجيدى وقتى به زمين رفت موفق شد يک پنالتى براى ما بگيرد و تقيپور را براى ضربات سر به زمين فرستاديم.
ظاهراً پنالتيزن اول شما اکبرى نبود. درست است؟
نه پنالتي زن اول ما اکبرى است ضمن اينکه برهانى هم ميتوانست پنالتى بزند اما به خاطر تجربه به يدى گفتيم ضربه را بزند. البته مهدوي کيا هم در مالزى پنالتى خراب کرد و همه ميدانند که پنالتى هم 50 به 50 است.
ظاهراً از داورى گله داشتيد.
من گفتم که از داوريهاى آقاى رفيعى خاطره خوشى ندارم. به نظر من قبل از صحنه گل برق خطايى اتفاق افتاد که داور از آن چشمپوشى کرد.
تيم شما از دقيقه 70 به بعد راه ميافتد، خود شما قبول داريد؟
از اين موضوع خوشحالم. البته در اين بازى شروع بسيار خوبى داشتيم ولى خب از اين ناراحتم که از دست رفتن امتيازها در آينده، ما را دچار مشکل ميکند.
مشکل از کجاست. به اين موضوع پى برده ايد؟
مشکل بزرگى داريم و آن اينکه بازيکنان استقلال هنوز نميدانند در چه تيم بزرگى بازى ميکنند. بعضى از بازيکنان بايد نگرش خود را نسبت به تيم تغيير دهند.
از عملکرد برهانى رضايت داشتيد؟
آرش فوتباليست بزرگى است، ما در طول تمرينات زياد با او کار کرديم، درخصوص آن صحنه تک به تک هم اعتقاد دارم او زياد روى اين ضربات کار کرده است اما در يک لحظه تمرکز نکرد و توپش به بيرون رفت.

bayern
19-10-2008, 18:37
تمرين تيم فوتبال استقلال برگزار شد
قلعه‌نويي، كوشكي را به دليل تاخير جريمه كرد

تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران بعدازظهر امروز در ورزشگاه دستگردي تهران پيگيري شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرينات آماده‌سازي تيم فوتبال استقلال تهران پيش از بازي مقابل پاس همدان بعدازظهر امروز در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار شد.

در اين تمرين كه با حضور تمامي نفرات برگزار شد، بازيكنان با حركات كششي و دويدن به دور زمين به گرم كردن پرداختند. بخش اصلي تمرينات امروز استقلال به مرور كارهاي تاكتيكي و طرح‌هاي حمله به دروازه اختصاص داشت.

بيژن كوشكي، با دقايقي تاخير در تمرين تيم استقلال حاضر شد كه به همين دليل قلعه‌نويي او را جريمه كرده و كوشكي مدتي از تمرين را به دور زمين دويد.

هاشم بيك‌زاده نيز به دليل مصدوميت تمرين سبكي داشت و زودتر از ساير بازيكنان تمرينات را ترك كرد.

در تمرين امروز استقلال ابتدا در حالي كه مدافعان به صورت جداگانه تمرين مي‌كردند، بازيكنان خط مياني توپ را به كناره‌ها و يا پشت محوطه‌ي جريمه ارسال مي‌كردند تا براي مهاجمان تيم استقلال ايجاد فرصت شود.

تمرين بعدي كه با اضافه شدن مدافعان برگزارشد، بازيكنان خط مياني با استفاده از كارهاي تركيبي توپ را از ميانه‌ي ميدان به پشت محوطه‌ي جريمه مي‌رساندند و مهاجمان استقلال به طرف دروازه شوت زني مي‌كردند.

در پايان تمرين كه نزديك به دو ساعت به طول انجاميد مهاجمان شوت به دروازه را زيرنظر امير قلعه‌نويي و صمد مرفاوي تمرين كردند.

اين آخرين تمرين استقلال پيش از سفر به همدان بود و اعضاي تيم استقلال تهران براي بازي مقابل پاس همدان فردا (دوشنبه) عازم همدان مي‌شوند.

انتهاي پيام

bayern
19-10-2008, 18:38
عذرخواهي "کوشکي" و جريمه 15 ميليون ريالي!


نشست کميته‌ي انضباطي فدراسيون درمورد تخلف بيژن کوشکي، بازيکن تيم استقلال برگزار شد و وي به پرداخت 15 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به گزارش ايسنا؛ جلسه‌ي کميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال درحالي در خصوص تخلف بازيکن استقلال برگزار شد که وي بيان کرد: متاسفانه خبرنگاران در شرايط نامناسبي مرا تحت فشار قرار داده و باعث شد تا با خستگي جسمي و روحي که داشتم حرکت نادرستي را انجام دهم.

کوشکي در ادامه بيان کرد: صحبت‌هاي کميته‌ي انضباطي باعث شد تا پي به اشتباهم ببرم از ارباب جرايد و خبرنگاران عذرخواهي مي‌کنم. از کميته انضباطي درخواست دارم تا درحين مسابقه، و حضور در رختکن يا خروج از زمين با توجه به شرايط بازي، شرايطي را فراهم کند تا با خبرنگاران مواجه نشويم که درنهايت چنين اتفاقاتي رخ ندهد.

پس از توقف يک ساعته و شور اعضاي کميته‌ي انضباطي، مقرر شد تا کوشکي با محروميت 3 جلسه‌اي مبلغ 15 ميليون ريال را به عنوان جريمه پرداخت كند.

وي 2 جلسه محروميت خود را پشت سر گذاشته و در مقابل ديدار تيمش با پاس همدان نيز محروم است.

M_Abieteh
19-10-2008, 18:41
براي بازي مقابل پاس
تيم فوتبال استقلال فردا به همدان مي رود
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال فردا صبح براي رويارويي با پاس به همدان مي رود.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، اين تيم بعد از تمرين امروز در ورزشگاه دستگردي، فردا صبح ساعت 9 صبح به همدان خواهد رفت و در هتل بوعلي مستقر مي‌شود.
اين تيم براي اين بازي هاشم بيك زاده را احتمالا به دليل مصدوميت نخواهد داشت. اين باشگاه براي مشخص شدن سه اخطاره بودن پيروز قرباني از سازمان ليگ، استعلام گرفته كه هنوز جواب آن را نرگفته اند.
به غير وضعيت نامشخص قرباني، كميته انضباطي هنوز وضعيت بيژن كوشكي را هم مشخص نكرده اند.
استقلال از هفته يازدهم ليگ برتر سه شنبه هفته جاري با پاس همدان بازي دارد.
انتهاي پيام/

bayern
19-10-2008, 18:42
اگر قلعه نويى از حافظه اش استفاده مى كرد...
آخرين بارى كه يدالله اكبرى پنالتى زد، بازى سال گذشته پرسپوليس و پاس همدان نبود كه پنالتى اش را مانند بازى ديروز در ورزشگاه آزادى از دست داد.مشخص نبود در آن لحظات در ذهن قلعه نويى چه مى گذشت كه پنالتى را به اكبرى داد، اگر كمى با تدبيرتر مى انديشيد، چه بسا الان ۳ امتياز اين بازى در جيب استقلال بود.

bayern
19-10-2008, 18:43
تداوم تحريك طرفداران توسط گزارشگران تلويزيونى
در جريان گزارش بازى استقلال - برق شيراز چندين و چند بار شاهد بوديم كه «پيمان يوسفى» با اشاره به عملكرد داور عملاً طرفداران استقلال را عليه وى تهيج مى كرد. به عنوان مثال او با بيان نمودن مسائلى از قبيل: «معلوم نيست چرا داور به بازيكنان خاطى كارت نمى دهد» يا «۷ دقيقه وقت اضافه هم براى اين نيمه كم بود» و يا «حالا نوبت دروازه بان برق شيراز است كه مقابل چشم داور خود را به زمين بيندازد» دست به حمايت يكطرفه از استقلال زد.البته در شماره قبلى ابرار ورزشى و در نقد گزارش مزدك ميرزايى تذكر داده بوديم كه چنين حمايت هايى منتج به تشنج كشيده شدن سكوهاى استاديوم خواهد شد چرا كه طرفداران تيم ها وقتى حس مى كنند نماينده رسانه ملى خود را در لباس يك كارشناس داورى ديده و عملكرد قاضى بازى را مورد نقد قرار مى دهد به خود اجازه مى دهند در ورزشگاه ها با سردادن شعارهايى عليه داوران وى را تحت تأثير قرار دهند. به بيان ديگر نحوه گزارش بازى ها كمى نگران كننده شده و گزارشگران بيشتر تشنج را به هواداران يك تيم القا مى كنند تا گزارش صحيح بازى.متأسفانه در فوتبال اين كشور همه چيز عوض شده، از يك سو مديرعامل يكى از باشگاه ها به اثبات اصل سوم نيوتن مى پردازد و از سوى ديگر گزارشگران بدون توجه به اينكه بازى هاى ليگ برتر، ديدار ۲ تيم داخلى است در كار داور و كارشناس داورى و منتقدان دخالت مى كنند و به طرفدارى خواسته يا ناخواسته از يك تيم مى پردازند.

bayern
19-10-2008, 18:43
در حاشيه ديدار استقلال تهران - برق شيراز
تشويق يزدانى وشيرى
داريوش يزدانى و مهدى شيرى ۲ بازيكن استقلالى برق شيراز پس از آنكه از مربيان سابق خود براى بازى رخصت گرفتند از سوى هواداران استقلال تشويق شدند.
قلعه نويى اعتراض هواداران را قطع كرد
وقتى محمد آفند به دليل آسيب ديدگى نقش زمين شد و داور دستور توقف بازى را داد، هواداران استقلال با هو كردن و فحاشى به داور اعتراض كردند كه اين حركت با دستور قلعه نويى به ليدرها بلافاصله قطع شد.
خذيراوى و بيك زاده در هتل خط خوردند
امير قلعه نويى تا ظهر ديروز ليست ۱۸ نفره خود را مشخص نكرده بود اما در دقيقه ۹۰ اعلام كرد كه بيك زاده وخذيراوى هم در ليست قرار نمى گيرند و مثل عباسفرد، نورى و نامدارى بايد روى سكو بازى را ببينند.
احضار قربانى به كميته انضباطى
در دقايق پايانى بازى استقلال و برق شيراز وقتى داور بازى در حالى كه استقلالى ها مترصد استفاده از حملات خود بودند، اعلام كرنر به سود برق كرد، اين موضوع با استقبال قربانى روبرو شد و اين مدافع با حركت دست خود هواداران استقلال را به تداوم اين حركت تشويق كرد. با توجه به اين كه عابدزاده هم در ديدار پرسپوليس- ذوب آهن به دليل انجام همين حركت ۳ جلسه محروم شده بود قربانى بايد منتظر دعوت كميته انضباطى و محروميت احتمالى باشد. البته اگر اين صحنه از چشم كميته انضباطى دور نماند.
عيادت نوروزى و طالب لو از مصدومان برق
پس از بازى تيم هاى استقلال تهران و برق شيراز دكتر نوروزى پزشك استقلال به عيادت از مصدومان برق شيراز رفت تا در صورتى كه بازيكنان يادشده نياز به كمك داشتند آنها را در بهبود سريع تر يارى دهد.وحيد طالب لو هم از برقى ها دلجويى كرد و از بازيكنان مصدوم اين تيم عيادت كرد.
خوش و بش روانخواه و شيرازى ها
اميدرضا روانخواه هافبك شيرازى استقلال كه به دليل مصدوميت قادر به همراهى استقلال نيست، ديروز به ورزشگاه آزادى آمد و كنار بازيكنان سكونشين تيم برق بازى را تماشا كرد روانخواه در پايان بازى حق استقلال را برد دانست و از دست دادن پنالتى را يك بدشانسى براى آبى پوشان ذكر كرد.
قلعه نويى: من به ليدرها گفتم دايى را تشويق كنند
امير قلعه نويى سرمربى استقلال در بين ۲ نيمه ديروز با دايى سرمربى تيم ملى آشتى كرد اما جالب است كه در مصاحبه مطبوعاتى گفت: من وقتى متوجه حضور دايى شدم با موبايل نقدى زاده و پورسيف مسئولان كانون هواداران استقلال تماس گرفتم و از آنها خواستم كه هواداران استقلال را به تشويق على دايى دعوت كنند.

bayern
19-10-2008, 18:44
پولادى از استقلال جدا نمى شود
مهرداد پولادى هافبك استقلال هفته گذشته در يك مصاحبه اعلام كرده بود در نيم فصل از اين تيم جدا و به يك تيم ديگر ملحق خواهد شد. طبق شنيده هاى ما روز پنجشنبه امير قلعه نويى سرمربى استقلال در محل باشگاه با پولادى جلسه اى را برگزار كرد و از وى خواست با انگيزه بيشترى در تمرينات حاضر شود تا در تركيب حضور پيدا كند.

bayern
19-10-2008, 18:45
چك مدت دار از سوى اسپانسر استقلال
اسپانسر استقلال چك مدت دار مى دهد. با برگشت خوردن چك بازيكنان استقلال، مبل ايران اين بار چك مدت دار را به امضا مى رساند تا احتمال برگشت مجدد چك صورت نگيرد. ناگفته نماند مبل ايران طى مراسمى خاص در هفته گذشته بازيكنان آبى پوش را گرد آورد كه البته در كمال تعجب به هيچ يك از استقلالى ها پاداش يا حقوق باقى مانده اى پرداخت نشد.

bayern
19-10-2008, 18:46
بيك زاده امروز تست مى دهد
هاشم بيك زاده هافبك استقلال كه به دليل كشيدگى تاندون پاى خود در ديدار دوستانه مقابل استيل آذين به ديدار تيمش مقابل برق شيراز نرسيد امروز با حضور در كلينيك دكتر نوروزى تست پزشكى مى دهد. طبق شنيده هاى ما بيك زاده و اميد روانخواه ديروز صبح به كلينيك رفته و به تمرينات فيزيوتراپى پرداختند. بيك زاده مى تواند استقلال را در ديدار روز سه شنبه مقابل پاس در همدان همراهى كند.

bayern
19-10-2008, 18:47
اكبرى طلب خود را گرفت
هافبك استقلال با حضور در باشگاه حق و حقوق خود را دريافت كرد. يدالله اكبرى مبلغ ۱۵ ميليون تومان را از امير واعظى آشتيانى مديرعامل استقلال دريافت كرد. گفتنى است طى روزهاى آينده باقيمانده طلب اين بازيكن نيز به وى پرداخت خواهد شد.

bayern
19-10-2008, 18:47
او همچنان اختيارات تام دارد
قلعه نويى به كميته فنى گزارش نمى دهد
اين روزها بحث پيرامون تشكيل كميته فنى در باشگاه استقلال حسابى داغ شده و اعضاى هيأت مديره آبى پوشان هم كليات اين طرح را تصويب كرده اند. به اين ترتيب مسأله از حالت شايعه خارج شده و به يك پروژه بدل گشته است. حتى اسامى چند پيشكسوت هم به عنوان كانديداهاى احتمالى عضويت در آن بر سر زبان ها افتاده است اما هنوز هيچ چيز پيرامون زمان و نحوه تشكيل كميته فنى قطعى نيست، در همين ارتباط موضع امير قلعه نويى هم در نوع خود جالب توجه است. بديهى است كه امير در تمام امور فنى اختيار تام دارد و مديران باشگاه هم تأكيد كرده اند كه تشكيل كميته فنى به هيچ عنوان نبايد به منزله بستن دست هاى امير قلعه نويى شود اما ظاهراً اين يك روى سكه بوده و ماجرا چهره ديگرى هم دارد.براساس شنيده هاى ما امير قلعه نويى به احتمال بسيار زياد در جلسات كميته فنى شركت نمى كند و به آنها هيچ توضيحى نخواهد داد. ظاهراً امير بر اين نكته تأكيد دارد كه براساس چارت مديريتى وى به عنوان سرمربى استقلال فقط بايد به مديرعامل باشگاه توضيح بدهد و ارائه گزارش به كميته فنى امرى تعريف نشده است. از طرف ديگر شايعات پيرامون عدم تمايل قلعه نويى به كميته فنى هم اين روزها به طور جدى بر سر زبان ها افتاده است (البته قلعه نويى فعلاً تمام اين حرف ها را تكذيب مى كند) و شايد همين مسأله هم در عدم شركت وى در جلسات مشترك با كميته فوق نقش مؤثرى ايفا كند.

bayern
19-10-2008, 18:48
سكوت ژنرال مى شكند
اين هفته منتظر توفان قلعه نويى باشيد
استقلال روز جمعه بازى بسيار سخت و حساسى را مقابل برق شيراز پيش روى خود داشت به همين خاطر امير قلعه نويى تمام ذهن خود را معطوف به اين ديدار كرده بود، تا بتواند با كسب امتياز كامل آن مسابقه گام مهمى در رسيدن به جمع بالانشينان جدول بردارد. بدون شك شما عزيزان بازى را مشاهده كرده و نكات حاشيه اى مربوط به آن راهم در ابرار ورزشى امروز مطالعه كرده ايد اما يك خبر مهم در اين ارتباط هم وجود دارد كه آگاهى از آن در نوع خود مهم تلقى مى شود. صبح ديروز هنگامى كه آبى پوشان خود را براى حضور در ميدان آماده مى كردند شايعه اى از داخل هتل محل اقامت استقلالى ها به گوشمان رسيد. براساس اين شايعه امير قلعه نويى طى روزهاى گذشته از برخى مسائل ناراضى بوده و بابت پاره اى موارد عصبانى گشته است اما به خاطر جدال مهم با برق شيراز سكوت اختيار كرد و حاضر نشد با مصاحبه جنجالى خود بر مسائل حاشيه اى تيم دامن بزند. ظاهراً امير چند روزى صبر خواهد كرد اما اگر اين موارد برطرف نشود مصاحبه تندى انجام مى دهد و طى آن به مسائل زيادى از جمله تشكيل كميته فنى استقلال هم اشاره خواهد كرد. البته برخى از اطرافيان قلعه نويى در گفت و گو با ابرار ورزشى مدعى شدند چنين خبرى صحت نداشته و سرمربى استقلال بدون كوچكترين دغدغه اى به كار خويش ادامه مى دهد اما گذشت زمان همه چيز را ثابت مى كند.

bayern
19-10-2008, 18:49
۳ آبى پوش در نيم فصل خداحافظى مى كنند!
استقلال بعد از سپرى كردن بحران آغاز فصل سير صعودى خود را آغاز كرده و كم كم به سمت بالاى جدول پيش مى رود و البته ذكر اين توضيح ضرورى است كه اين مطلب قبل از جدال استقلال- برق شيراز به رشته تحرير در آمده است در واقع مى توان اين طور گفت كه امير الان تا حد بسيار زيادى تركيب ثابت تيم خود را شناخته و راهكار استفاده مطلوب از مردان نيمكت نشين را هم مى داند بنابراين كاملاً طبيعى است كه در چنين شرايطى ريسك كمترى كرده و سخت تر تن به تغيير مى دهد اما به نظر مى رسد در آينده اى نزديك شاهد نوعى تحول در جمع آبى پوشان خواهيم بود.طبق خبرهاى دريافتى، استقلالى ها همچنان به دنبال جذب يك مهاجم خارجى بوده و در صورتى كه فوروارد خوبى به دست آورند، با وى قرارداد مى بندند اما در عين حال احتمالاً نفراتى هم از جمع آنها جدا خواهند شد و در دور برگشت ليگ حرفه اى ديگر در استقلال توپ نمى زنند.اين طور كه از شواهد امر پيداست ۳ نفر از استقلالى ها كه از آغاز فصل تاكنون مورد توجه قلعه نويى نبوده اند، در انديشه جدايى قرار دارند مى خواهند با استفاده از فرصت نقل وانتقالات نيم فصل به اين فكر جامه عمل بپوشانند.البته مهرداد پولادى رسماً اين مسأله را اعلام كرده است اما در مورد ۲ نفر ديگر... فعلاً چيزى نمى گوييم فقط همين قدر بدانيد كه بايد هافبك ها بيشتر دقت كنند.

bayern
19-10-2008, 18:50
جبارى: خسته بودم

مجتبى جبارى هافبك استقلال طى اظهارنظرى گفت: با بدشانسى نتوانستيم برق شيراز را شكست دهيم. وى همچنين اظهار كرد: در بازى مقابل برق شيراز مى توانستيم پيروز شويم و بيشتر از يك گل را وارد دروازه ى حريف كنيم اما بدشانس بوديم و به همين دليل نتوانستيم پيروز شويم. جبارى درباره وضعيت خودش در اين بازى نيز گفت: بازى تيم ملى بر آمادگى من تأثير بسيارى داشت و خسته بودم. البته تمام تلاش خود را انجام دادم تا بتوانم به تيم كمك كنم. در هر صورت زمانى كه گل را به ثمر رسانديم تصور مى كرديم شرايط بهترى پيدا خواهيم كرد و مى توانيم تعداد گل هايمان را افزايش دهيم اما با بدشانسى موقعيت هايمان را از دست داديم. جبارى ادامه داد: مصدوميت ۲ بازيكن برق نيز سبب شد تا برنامه هاى تيم حريف برهم بخورد و برق شيراز نيز به دفاع كردن پناه ببرد. جبارى خاطرنشان كرد: جمعه تماشاگران بسيارى به ورزشگاه آمدند و استقلال را حمايت كردند اما متأسفانه نتوانستيم جواب محبت آنها را بدهيم. جمعه روز استقلال نبود و ما در روزى كه بدشانس بوديم و حتى از ضربه پنالتى خود نتوانستيم استفاده كنيم، بيشتر از يك امتياز به دست نياورديم. جبارى خاطرنشان كرد: خوشبختانه استقلال شرايط تيمى خوبى دارد و بى ترديد اطمينان دارم كه تيم ما بازى به بازى بهتر مى شود و اميدوارم در ديدارهاى آينده نتيجه بازى مقابل برق را نيز جبران كنيم.

bayern
19-10-2008, 18:51
تداوم حاشيه سازى در رختكن
امير قلعه نويى سرمربى استقلال پس از بازى تيمش مقابل پرسپوليس، كوشكى و قربانى را به باد انتقاد گرفت و هنوز به رختكن نرسيده بازيكنانش را زير سيل انتقادات شديدى كه داشت خرد كرد، سرمربى استقلال چند روز بعد در برنامه ۹۰ به نوعى از رفتارش ابراز پشيمانى كرد و گفت بهتر بود من از آنها بعد از بازى انتقاد نمى كردم و اين كار را با تاخير و در جايى ديگر (منظور ايشان دور از چشم خبرنگاران) انجام مى دادم.اين ادعاى قلعه نويى به نوعى ابراز پشيمانى وى از رفتارش بود و انتظار مى رفت كه ديگر شاهد آن نباشيم اما سرمربى استقلال بعد از بازى تيمش مقابل برق شيراز يدالله اكبرى را به دليل از دست دادن پنالتى مواخذه كرد و مثل دربى با داد و بيدادهايش رختكن استقلال را به كانون حاشيه ها تبديل كرد.قلعه نويى بدقولى كرده است و قطعاً تداوم اين رفتار نمى تواند به نفع استقلال باشد. سرمربى استقلال حق دارد كه از بازيكنانش در هر كجا كه خواست تا حدى كه احترام و شخصيت بازيكنانش زير سوال نرود انتقاد كند اما قطعاً اگر كمى بيشتر حوصله كند، مى تواند حاشيه هاى تيمش را كاهش دهد و خود حاشيه ساز نشود.

bayern
19-10-2008, 18:52
سهم يك ميلياردى استقلال از حق پخش تلويزيونى
كمتر از يك ماه قبل بود كه باتدابير به عمل آمده ،سازمان صدا و سيما با سازمان تربيت بدنى بر سر مسأله حق پخش تلويزيونى به توافق رسيدند تا بابت اين داستان هيچ بهانه اى در اختيار كنفدراسيون فوتبال آسيا قرار نگيرد و فوتبال ما با ۴ سهميه در رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا حاضر شود. اين در حالى است كه تا قبل از توافق فوق، صحبت از محروم شدن ۳ نماينده كشورمان و حضور پرسپوليس به عنوان تنها تيم ايرانى در اين مسابقات بود. در همين رابطه صبح ديروز از گوشه و كنار شنيديم احتمال دارد يك ميليارد تومان از كل مبلغ پرداختى براى حق پخش تلويزيونى (كه ۱۰ درصد تمام مبلغ پرداختى محسوب مى شود) به عنوان سهم باشگاه استقلال منظور شود كه در نوع خود رقم جالب توجهى است. البته ذكر اين نكته ضرورى است كه خبر فوق صرفاً در حد شنيده ها از منابع غيررسمى بوده و فدراسيون فوتبال آن را تأييد نكرده زيرا هنوز در مورد تعيين سهم تيم ها جلسات تعيين كننده اى انجام نشده است.

bayern
19-10-2008, 18:53
گلزنى فكرى در تمرين استقلال
تمرينات تيم استقلال تهران روز گذشته در ورزشگاه دستگردى دنبال شد و بازيكنان استقلال زيرنظر مربيان يك تمرين سبك را انجام دادند تمرين ديروز و حاشيه هاى آنرا در گزارش ذيل مطالعه فرماييد.
تأخير برهانى و جويبارى
آرش برهانى مهاجم استقلال كه به دليل حوادث پيش آمده در بازى استقلال و پرسپوليس به كميته انضباطى احضار شده بود به دليل شركت در اين جلسه با تأخير به تمرين استقلال رسيد. نظرى جويبارى سرپرست اين تيم هم به دليل همراهى برهانى دير در تمرين حاضر شد.
ندامت برهانى
آرش برهانى در ابتداى تمرين در مورد جلسه گفت: جلسه خوبى بود اشتباهاتم را پذيرفتم و آنجا هم گفتم كه بى اعتنايى من به سوت داور در بازى دربى اشتباه بود. به همين خاطر هر تصميمى كه براى من بگيرند مى پذيرم.
قلعه نويى و دعوت به آرامش
امير قلعه نويى سرمربى استقلال پيش از شروع تمرين بازيكنان را جمع كرد و به آنها گفت: هنوز هم شانس داريم و بايد با توجه به نتايجى كه در بازى هاى ديگر اتفاق افتاده است از موقعيت استفاده كنيم. سرمربى استقلال ضمن انتقاد از عملكرد برخى بازيكنان سعى كرد تيمش را به فرار از حاشيه و حفظ كردن آرامش دعوت كند.
اصلى ها رفتند
بازيكنانى كه بيش از ۷۰ دقيقه در مقابل برق شيراز بازى كرده بودند پس از شنيدن حرف هاى سرمربى و نيم ساعت دويدن و كارهاى كششى و استقامتى زمين را ترك كرده و به سونا و استخر رفتند.
گلزنى مربيان
در ادامه بازيكنان ذخيره در قالب ۲ تيم سبز و آبى فوتبال تمرينى انجام دادند كه در اين بازى مربيان استقلال هم شركت داشتند جالب اينجاست كه محمود فكرى مربى استقلال هم به گلزنى پرداخت و نشان داد كه هنوز هم آماده است. استقلالى ها ساعت ۱۶ امروز در دستگردى تمرينات خود را ادامه مى دهند.
اعتراف اشتباه مربيان استقلال
مربيان استقلال ديروز در گپ دوستانه اى كه با هم در كنار زمين داشتند عنوان كردند كه اگر برهانى در زمين بود پنالتى را به او مى داديم، برخى اين ادعا را به نوعى اعتراف استقلالى ها مبنى بر اشتباه بودن تعويض برهانى مى دانند. البته اعتراف استقلالى ها اشتباه است و آنها بايد اعتراف كنند كه در انتخاب پنالتى زن استقلال اشتباه كرده اند چرا كه مجيدى ۳ دقيقه بعد از آنكه به جاى برهانى آمد يك پنالتى براى استقلال گرفت و اكبرى اين پنالتى را هدر داد.
قلعه نويى بازى پرسپوليس را ديد
امير قلعه نويى سرمربى استقلال نيمه اول بازى پرسپوليس و فولاد را در دستگردى تماشا كردند.

bayern
19-10-2008, 18:54
هشدار به نيمكت نشينان استقلال
مصاحبه كنيد اوضاعتان بدتر مى شود!
اين روزها برخى از بازيكنان استقلال به واسطه نيمكت نشينى ناراحت و كلافه هستند. البته آنها معمولاً در اين مورد حرفى نمى زنند اما مسأله در گفت و گو هاى دوستانه و نوع نگاه اين نفرات تا حدى قابل توجه است. از طرف ديگر امير قلعه نويى هم تركيب ثابت خود را تا حدى قابل قبول شناخته و بايد به او نيز حق بدهيم كه وسواس بيشترى پيرامون تعويض مهره هاى اصلى تيمش به خرج دهد. از سوى ديگر بد نيست بدانيد بر اساس شنيده هاى ما برخى از دوستان اين بازيكنان كه اتفاقاً رابطه گرمى با امير قلعه نويى هم دارند به آنها هشدار داده اند كه به هيچ عنوان عليه سرمربى تيم مصاحبه نكنند زيرا اين كار باعث ناراحتى امير شده و حتى احتمال دارد كار به برخوردهاى جدى نيز كشيده شود. از طرف ديگر هر كس مصاحبه جنجالى عليه كادرفنى بكند به احتمال زياد وقت بيشترى را روى نيمكت سپرى خواهد كرد زيرا قلعه نويى مربى اى نيست كه به بازيكنان چنين اجازه اى بد

bayern
19-10-2008, 18:54
اعتراف استقلالى ها:
مى دانستيم ماجراى اكبرى به گوش همه مى رسد
بعد از اينكه يدالله اكبرى ضربه پنالتى حساس استقلال را مقابل برق شيراز به هدر داد، امير قلعه نويى در رختكن وى را بابت اين اتفاق مورد بازخواست قرار داد. اين اتفاق قطعاً در هر تيمى مى توانست رخ بدهد اما با توجه به تعداد فراوان هواداران استقلال و نگاه وسيع رسانه اى كه معطوف به آن شده است، كاملاً طبيعى بود كه بازتاب رسانه اى آن قابل توجه باشد. البته اكبرى مورد غضب امير قرار نگرفته و قاعدتاً مشكلى هم براى حضور در تمرينات استقلال ندارد اما ذكر اين نكته هم خالى از لطف نيست كه بعد از پايان بازى گروهى از استقلالى ها هنگامى كه براى گرفتن اتومبيل هاى خود به سمت هتل المپيك در حركت بودند با اشاره به ماجراى يدالله اكبرى مى گفتند: «بدون شك اين خبر خيلى زود از رختكن خارج شده و فردا (شنبه) در اغلب نشريات كشور چاپ خواهد شد!» در واقع خود آبى ها مى دانند كه اخبار رختكن آنها و پرسپوليس خيلى راحت بيرون مى آيد.

bayern
19-10-2008, 18:55
زمزمه در رختكن استقلال
بايد مجيدى پنالتى را مى زد
استقلال در حالى يك امتياز حساس را مقابل برق شيراز از دست داد كه در اواخر بازى صاحب يك ضربه پنالتى شد اما يدالله اكبرى آن را از كف داد تا طلايى ترين فرصت آبى پوشان براى كاهش فاصله امتيازات خود با صدر جدول در اين هفته از دست برود. در ارتباط با پنالتى بر باد رفته استقلال حرف هاى زيادى مطرح شده و خود قلعه نويى هم بابت اين اتفاق يدالله اكبرى را مورد انتقاد قرار داده است اما جالب اينجاست كه در رختكن تيم حرف و حديث هاى ديگرى مى شنيديم. برخى از بازيكنان و اطرافيان تيم اعتقاد داشتند با توجه به انگيزه بالاى فرهاد مجيدى و گرفتن پنالتى توسط خود او، بهتر بود مأموريت نواختن ضربه هم به همين بازيكن داده مى شد زيرا در اين صورت احتمال كسب پيروزى تيم بالاتر مى رفت و مجيدى شانس بيشترى براى گل كردن آن توپ داشت.

bayern
19-10-2008, 19:06
نگاه ويژه قلعه نويى به نوجوانان
«صادقيان» در حوالى استقلال
اگر به خاطر داشته باشيد، هفته گذشته نوشتيم عملكرد خوب تيم ملى نوجوانان در تاشكند باعث شده تا برخى از مربيان ليگ برترى نظر خود را معطوف به بازيكنان اين تيم كنند. در اين ميان مدعى شديم كه استقلالى ها هم بى ميل نيستند تا از ميان آينده سازان فوتبال ايران، يكى، دو نفرى را به خدمت بگيرند و براى نيل به اين هدف تكاپو هم مى كنند. بر اساس آخرين خبرهاى رسيده، «پيام صادقيان» هافبك سرعتى و خلاق تيم ملى نوجوانان از جمله بازيكنانى است كه مورد توجه امير قلعه نويى قرار گرفته و بعيد نيست كه در صورت فراهم شدن شرايط، فصل آينده او را با پيراهن آبى در ميادين ببينيم. قلعه نويى اعتقاد ويژه اى به استفاده از بازيكنان جوان داشته و مردانى همچون طالب لو، صادقى و جبارى هم توسط وى به بازيكنان ثابت در تركيب استقلال بدل شده اند. بنابراين توجه وى به ملى پوشان نوجوان امرى عجيب تلقى نمى شود.

bayern
19-10-2008, 19:07
اكبرى بدشانسى آورد
منتظرى: يك لحظه غفلت كرديم

پژمان منتظرى بازيكن خوزستانى تيم استقلال كه حالا يكى از مدافعان اصلى در تركيب دفاعى اين تيم است در بازى مقابل برق شيراز تلاش زيادى كرد اما دروازه تيمش يك بار باز شد و همين يك گل كافى بود تا تيمش ۲ امتياز را از دست بدهد، با پژمان منتظرى همصحبت شديم كه مى خوانيد.
• در مورد بازى با برق چه حرفى داريد؟
- برق شيراز خيلى خوب بازى كرد و تيم ما هم كاملاً بر بازى سوار بود ما مى توانستيم چند گل بزنيم اما افسوس كه از فرصت ها خوب استفاده نكرديم و بعد از گل از انگيزه حريف غافل شديم. ما موقعيت هاى زيادى بعد از خوردن گل داشتيم اما ديروز شانس با ما يار نبود و اكبرى هم بدشناسى آورد آنها بعد از آنكه گل خوردند خيلى سريع اين گل را فراموش كردند و من واقعاً به آنها تبريك مى گويم كه مى توانند اين قدر سريع به شرايط بازى برگردند.
• عملكرد خط دفاعى استقلال را چطور ازريابى مى كنيد؟
- دفاع هم خوب كار كرد. چند موقعيت گلى كه استقلال داشت توسط مدافعان به وجود آمد و فكر مى كنم كه ما روز كم اشتباهى را داشتيم اما متأسفانه خوش شانس نبوديم و در مقابل تنها موقعيت مسلم گل آنها غفلت كرديم. برق چند موقعيت داشت اما در مقايسه با فرصت هايى كه ما از دست داديم صاحب فرصت چندان مسلمى نبودند.
• آيا با اين تساوى از كورس صدرنشينى عقب نمى مانيد؟
- با توجه به نتايجى كه اتفاق افتاد فكر مى كنم شانس ما حفظ شد و انشاءالله با شكست پاس همدان از شرمندگى هواداران در مى آييم، البته در مقابل پاس همدان روز آسانى نداريم آنها خيلى خوب بازى مى كنند و در خانه از انگيزه بالايى برخوردار هستند.
• در مورد تيم ملى حرفى ندارى؟
- خيلى خوشحالم كه تيم ملى توانست كره شمالى را شكست دهد، تيم ملى خيلى خوب بازى كرد، من توانايى بازى داشتم اما اين نظر سرمربى تيم ملى بود كه از من استفاده نكند اميدوارم در بازى هاى بعدى شانس بازى كردن هم داشته باشم.

unartig
19-10-2008, 19:08
محمدرضا میگم داری بدجورمی ترکونی
یواش یواش بچه ها هم بیاند

bayern
19-10-2008, 19:08
تعويض هاى كليشه اى استقلال
استقلال مقابل برق شيراز تيم برتر ميدان بود. تيمى كه هم بيشتر كرنر زد و هم بيشتر موقعيت گل داشت اما همين تيم برتر انسجام تاكتيكى چندانى نداشت و نتوانست از برترى نسبى اش مقابل تيم خوب برق شيراز استفاده كند. اينكه استقلال در حضور حدود ۵۵ هزار تماشاگر خودى نسبت به يك تيم شهرستانى برترى هايى داشته باشد طبيعى است اما اگر بتواند از اين برترى ها استفاده كند كار مهمى صورت داده است. استقلال اگر يك مهاجم گلزن داشت به راحتى ۳ امتياز ديدار با برق را كسب مى كرد اما در اين ديدار برهانى، اكبرپور، و حتى مجيدى دوباره به روزهاى اوج! خود برگشتند و مسابقه گل نزدن راه انداختند به طورى كه تنها گل اين تيم هم توسط مدافع حريف به ثمر رسيد و اين صمد زارع بود كه دروازه تيمش را باز كرد.
***
در ديدار با برق شيراز قلعه نويى بازهم يك تعويض كليشه اى انجام داد. يكى به ميدان فرستادن على عليزاده كه انگار فقط و فقط براى اوت پرتاب كردن به ميدان مى رود و كار ديگرى اساساً در شرح وظايف او نيست اما جالب اينجاست كه وقتى كار گره مى خورد قلعه نويى او را به ميدان مى فرستد و سيستم بازى هم خود به خود عوض شده و همه چيز معطوف به پرتاب هاى بلند عليزاده مى شود! اى كاش قلعه نويى در اين مورد يك تجديد نظر اساسى صورت دهد و در ضمن اگر قصد استفاده از تقى پور را دارد در همان خط دفاعى از او بهره ببرد.
***
سرمربى استقلال مى توانست در روز بازى با برق تصميمات مناسب ترى اتخاذ نمايد. مثلاً مى شد مجتبى جبارى را كه به خاطر بازى تيم ملى خسته بود، از نيمه دوم به ميدان فرستاد و از حسين كاظمى استفاده كرد. درآن صورت اكبرى يك خط جلوتر بازى مى كرد و چه بسا شايد اگرجبارى ۴۵ دقيقه بازى مى كرد مفيد تر بود. مورد ديگر اينكه بايد از قلعه نويى پرسيد دليل خريد بازيكنانى چون عباسفرد و ميلاد نورى در فصل نقل و انتقالات چيست؟ آيا ميلاد نورى نبايد حتى ۱۰ دقيقه بازى كند؟ پس اگر اينطورى است چرا او را جذب كردند؟ آيا اين كار در راستاى پر كردن ليست صورت گرفته بود؟
***
امير قلعه نويى كلاً استقلال را خوب مى شناسد و خوب هم ارنج مى كند. او حتى مقابل برق هم مى توانست مربى برتر ميدان لقب بگيرد و تيمش را برنده كند اما كمى دچار بدشانسى شد و البته چند اشتباه هم داشت. اشتباهاتى كه براى بازى هاى بعدى حتماً بايد به حداقل برسد تا استقلال به جمع مدعيان جدى قهرمانى اضافه شود وگرنه هيچ بعيد نيست حتى دوران افت دوباره اين تيم را هم شاهد باشيم.

bayern
19-10-2008, 19:09
شيرزاد: پاس به استقلال امتياز نمى دهد
تيم پاس همدان توانست مقابل راه آهن در ديدار معوقه هفته پنجم با تك گل شيرزاد، ۳ امتياز خانگى را كسب كند. جواد شيرزاد در مورد اين بازى گفت: بازى بسيار سختى بود. راه آهن تيم خوب و قدرتمندى است. ما موقعيت هاى زيادى داشتيم كه متأسفانه به گل تبديل نشد. راه آهن هيچ سالى تيم ضعيفى نبوده، اين تيم با حضور آقاى ياورى قدرتمند شده است.شيرزاد ادامه داد: پارسال در رده پنجم جدول بوديم. امسال به نسبت توقعات بالا رفته است. ۱۰ هفته گذشته و در حال حاضر ششم جدول هستيم كه تا نيم فصل بالاتر خواهيم آمد. اين عقب افتادگى را جبران خواهيم كرد.بازيكن پاس در ادامه افزود: اين دومين گل من در ليگ امسال بود اميدوار هستم اين روند را ادامه دهم. به هر حال اگر موقعيتى پيش آيد حتماً از آن استفاده خواهم كرد. هدف من برد تيم است و چندان گلزنى برايم اهميت ندارد. البته بى ميل هم نيستم كه تعداد گل هايم را افزايش دهم.شيرزاد در مورد بازى هفته آينده مقابل استقلال تصريح كرد: استقلال از تيم هاى بزرگ ليگ است. انشاء الله بتوانيم بازى تماشاگرپسندى به نمايش بگذاريم. مضاف بر اينكه مطمئن باشيد پاس در خانه به حريف امتياز نمى دهد.

bayern
19-10-2008, 19:10
واعظى ، حجازى و قلعه نويى را آشتى مى دهد
به دعوت اميررضا واعظى آشتيانى مديرعامل استقلال ناصر حجازى به زودى به ملاقات وى خواهد رفت. طبق شنيده هاى ما مديرعامل آبى پوشان قصد دارد حجازى را با قلعه نويى آَشتى دهد تا ديگر كدورتى بين اين دو مربى نباشد. گفتنى است حجازى روز چهارشنبه به باشگاه استقلال خواهد رفت.

bayern
19-10-2008, 19:10
چرا كاظمى نبود؟ چرا «جبارى خسته » فيكس شد؟
مجتبى جبارى كه چهارشنبه گذشته در تركيب اصلى تيم ملى قرار گرفته بود، جمعه هم در استقلال فيكس بازى كرد اما نتوانست كارايى لازم را داشته باشد.
جبارى از نظر بدنى شرايط خيلى مطلوبى ندارد و انجام ۲ بازى سنگين در عرض ۴۸ ساعت چندان براى او ساده نيست به همين خاطر بهتر بود قلعه نويى فقط در نيمه دوم به مجتبى ميدان بدهد كه در آن صورت كارايى جبارى هم بيشتر مى شد.امير در بازى با برق شيراز حسين كاظمى را به اين دليل نيمكت نشين كرد كه نمى خواست به تركيب تيم برنده بازى با مقاومت سپاسى دست بزند اما با توجه به حضور جبارى مقابل كره شمالى بهتر بود يك نيمه به كاظمى ميدان بدهد و يك نيمه هم از جبارى استفاده كند. استقلال سه شنبه هم بازى سنگينى را مقابل پاس همدان در اين شهر برگزار خواهد كرد و اين بار در خط هافبك نوبت اكبرى است كه نيمكت نشين شود.

bayern
19-10-2008, 19:11
تركيب هاى چند نفره
درد استقلال مهاجم برزيلى نيست، نداشتن
«انعطاف تاكتيكى» است
اگر تيمى مثل استقلال اهواز «وا» نداد يا اگر مثل «مقاومت» كه اهل مقاومت نبود، همه فضاهاى دلخواه را براى استقلال تهران باز نگذاشت، تكليف چيست؟ آيا همه تيم ها بايد اين ۲ تيم را الگو قرار دهند و همان گونه كه استقلال مى خواهد و بلد است بازى كنند؟ و يا آن تغييرى كه لازمه توفيق بيشتر در كسب امتيازات است را بايد استقلال خود در خود به وجود آورد؟ براى تيمى كه ابزار اين تغيير را در اختيار دارد چرا هر تيمى كه بتواند اندكى مقاومت به خرج بدهد تبديل به يك برق شيراز مى شود؟ چرا نيمكت استقلال در تقابل با تيم هايى كه مقابل نقاط قوت پسران آبى تله تاكتيكى كار مى گذارند كپ مى كند؟ و چرا يك نفر به قلعه نويى هشدار نمى دهد كه اين مساوى هاى يك بر يك جايى كار دستتان خواهد داد؟
***
استقلال نه در صحنه منجر به گل تساوى كه قبل و بعد از آن نيز بارها و بارها زوج ۲ نفره شيرى و كريميان را ديد و از هماهنگى اين ۲ با هم مطلع شد اما ثمره اين آگاهى آن چيزى كه بايد نشد و هر ۲ مهدى تا پايان مسابقه آزاد بودند و هر بار كه برق اندكى از ترس خود را كنار مى گذاشت، شيرى و كريميان مى توانستند دفاع تيم ميزبان را آزار دهند. چنين اتفاقى به معناى وجود يك جور ساده انگارى در بخش دفاع استقلال است. آنها فكر مى كنند كه چون ميزبانند و به گواه آمار مالكيت بيشترى روى توپ دارند پس از دفاع كردن - بخوانيد درست دفاع كردن - بى نياز هستند. اين نوع مغرورانه بازى كردن نتيجه اش مى شود اينكه استقلال حتى يك دقيقه هم قادر به حفاظت از برترى اش نيست و بلافاصله بعد از گلى كه مى زند اين توانايى را دارد تا گل تساوى را دريافت كند. چنين ساده انگارى هايى در بخش هاى ديگر نيز به چشم مى خورد و يك نمونه ساده اش اينكه امير هر بار كه گرفتار تنگنايى مى شود با درنگ دستان عليزاده را وارد ميدان مى كند.
***
عاملى كه استقلال به آن احتياج دارد «انعطاف» است، انعطاف تاكتيكى؛ تا هر زمان كه در به روى سانترها و بازيسازى از جناحين بسته شد بتواند شكل حملات خود را تغيير دهد. اين تيم براى رسيدن به اين نوع بازى بايد تنوع و تحولى را هم در شيوه تمريناتش به وجود آورد. آرى اگر فوتبال تحت فشار تمرين كنند و از دل اين تمرين به تركيب هاى ۳ ۴، و حتى ۵ نفره برسند و اين تركيب را به حركات تركيبى وا دارند آنگاه نه فقط توپدارى پسران آبى حالت سازمان يافته و موثرترى به خود مى گيرد بلكه اين تيم قادر خواهد شد تا سرعت بازى اش را نيز به ميل خود تغيير دهد و از طريق افزايش آن در تقابل با تيم هاى دفاعى امكان وقوع اشتباه از سوى حريف را بيشتر كند. امير اگر واقعاً به دنبال قهرمانى است بايد از همين امروز شروع كند و نبايد با اين فكر كه چون پنالتى مان گل نشد مساوى كرديم خودش را گول بزند و تيمش را از تغييرات لازم محروم كند.

bayern
19-10-2008, 19:14
سلام




چرا کسی حرفی نمیزنه
این همه خبر:8: هیچکس نظری:41: حرفی :20:نقدی:5: اعتراضی:13: نداره

gmuosavi
19-10-2008, 19:20
بایرن جان دستت درد نکنه
وااااااااااااااقعا زحمت می کشی !
دیگه روزنامه نمی خرم !

bleu2u4u
19-10-2008, 19:26
1 ميليارد خيلي كمه من قبلا اينجا با دليل گفتم صدا و سيما حداقل بايد 4 يا 5 ميليارد به استقلال و پرسپوليس بده

bayern
19-10-2008, 19:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
19-10-2008, 19:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
19-10-2008, 19:47
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
19-10-2008, 19:49
آيييييي پست
10000
ماله منه ها

جدول يكي بزاره

سلام
شرمنده :11:عمرآ :10:مال منه:31:

bleu2u4u
19-10-2008, 19:57
من كه با اين اينترنت زغالي فكر نكنم بتونم 10000 رو بزنم:41:

bleu2u4u
19-10-2008, 19:58
اگه بزاريد 10000 به من برسه قول مردونه ميدم بزارم
20000 به شما ها برسه

bleu2u4u
19-10-2008, 19:59
بايرن و mahn90 بزرگواري كنيد خودتون رو بكشيد كنار

bayern
19-10-2008, 20:00
ديدار طالب لو و قرباني ؛
با مدير عامل باشگاه استقلال

وحيد طالب لو سنگربان تيم استقلال به همراه پيروز قرباني کاپيتان اين تيم جهت رسيدگي به مطالبات مالي بازيکنان اين تيم به ديدار واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال رفتند.

اين دو بازيکن به علت سابقه بيشتر در باشگاه استقلال به نمايندگي از ساير بازيکنان به ديدار مدير عامل باشگاه رفتند تا هر چه زودتر بدهي بازيکنان اين باشگاه پرداخت شود تا آنها با خيالي آسوده تر در ديدار هاي بعدي خود حاضر شوند.

bayern
19-10-2008, 20:03
بايرن و mahn90 بزرگواري كنيد خودتون رو بكشيد كنار

سلام

برات متاسفم:37:
یه فکر دیگه کن:rambo:

Majid393
19-10-2008, 20:03
پست 10000 مال کیه ؟؟؟:دی

unartig
19-10-2008, 20:06
پست 10000 مال کیه ؟؟؟:دی
شرمنده اخلاق ورزشی همتون :5:

Majid393
19-10-2008, 20:10
سلام
شرمنده :11:عمرآ :10:مال منه:31:


بايرن و mahn90 بزرگواري كنيد خودتون رو بكشيد كنار


سلام

برات متاسفم:37:
یه فکر دیگه کن:rambo:


پست 10000 مال کیه ؟؟؟:دی


شرمنده اخلاق ورزشی همتون :5:

عجب ....
حدود 20 پست مانده تا ده هزارمین پست تاپیک استقلال .....:دی

unartig
19-10-2008, 20:12
من خودمو میکشم کنار
بهتره کسی که بیشترین پست راتوتاپیک داره 10هزارمینو بزنه برامن فکر نکنم به گرد محمدرضا ومریم پاییزی برسه
تعدادپستهای من دراین تاپیک 703 تابود

Majid393
19-10-2008, 20:17
من خودمو میکشم کنار
بهتره کسی که بیشترین پست راتوتاپیک داره 10هزارمینو بزنه برامن فکر نکنم به گرد محمدرضا ومریم پاییزی برسه
تعدادپستهای من دراین تاپیک 703 تابود

ایول .... ماشالا ......:46:

من 60 تا پست بیشتر ندارم ......:20:

Majid393
19-10-2008, 20:17
مدافع تيم استقلال سه جلسه محروم شد


كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، بيژن كوشكي مدافع تيم استقلال تهران را به سه جلسه محروميت و پرداخت مبلغ ‪ ۱۵‬ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.

به گزارش ايرنا، نشست كميته انضباطي فدراسيون درخصوص تخلف كوشكي در ديدار مقابل پرسپوليس تهران، عصر امروز در محل اين فدراسيون برگزار شد.

دراين جلسه، كوشكي از رفتارش برابر خبرنگاران عذرخواهي كرد و گفت: خستگي جسمي و روحي باعث شد تا حركت نادرستي را در پايان بازي انجام دهم.

وي از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درخواست كرد شرايطي را فراهم كند تا بازيكنان در حين و يا پايان مسابقه با نمايندگان رسانه‌ها مواجه نشوند.

در پايان اين نشست اعضاي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، كوشكي را به سه جلسه محروميت و مبلغ ‪ ۱۵‬ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كردند.

كوشكي تاكنون دو جلسه محروميت خود را پشت سر گذاشته است و تنها در ديدار آتي استقلال تهران برابر پاس همدان محروم خواهد بود.

اين ديدار از هفته يازدهم ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران عصر سه شنبه هفته جاري در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

bleu2u4u
19-10-2008, 20:33
من 300 تا پست دارم

bleu2u4u
19-10-2008, 20:34
ولي 10000 مال منه

bleu2u4u
19-10-2008, 20:35
بهتره همتون بكشيد كنار

bleu2u4u
19-10-2008, 20:37
اقا هركي تا حال پستاي 1000 تايي زده خودش بره كنار چون نامرديه

bayern
19-10-2008, 20:40
يزداني: بدون جباري هيچي نيستند

داريوش يزداني، بازيكن باتجربه برق‌شيراز در بازي مقابل تيم سابقش - استقلال - يكي از بهترين‌هاي ميدان بود.
---------------------------------------------

دو تعويض اجباري در 25 دقيقه ابتدايي بازي باعث شد كه يزداني براي اولين‌بار در طول دوران بازيگري‌اش در قلب خط‌دفاع قرار بگيرد و بازي بدون اشتباهي از خود به‌نمايش بگذارد. صحبت‌هاي بيشتر را از زبان خودش مي‌خوانيد.

باتوجه به صدرنشيني و بدون شكست‌بودن برق‌شيراز همه انتظار بازي به‌مراتب بهتري را از اين تيم داشتند.

به‌نظر خودت برق مقابل استقلال خوب بازي كرد؟

تيم ما بازي را بسيار خوب شروع كرد و يك دقيقه بعد از گلي كه خورديم، توانستيم بازي را به تساوي بكشانيم اما از تيمي كه در عرض 20 دقيقه، دو بازيكنش رباط‌صليبي پاره مي‌كنند، نمي‌توان انتظار بيشتري داشت. تمام برنامه‌هاي ما با اين اتفاق به هم خورد و باعث شد كه تغيير سيستم دهيم. بعد از آن اتفاقات ما فقط به فكر اداره بازي بوديم و خوشبختانه اسير بازي احساسي شديم. استقلالي‌ها در اواخر بازي رو به ارسال توپ‌هاي بلند آوردند، اما ما خيلي منطقي مقابل آنها دفاع كرديم.

استقلالي‌ها اعتقاد داشتند برق با ضدفوتبال توانسته به يك امتياز برسد و حتي ادعا كردند تيم شما با همين روش توانسته‌ تاكنون صدرنشين باشد، جوابي براي آنها نداري؟

استقلالي‌ها هم اگر بلد هستند، ضد‌فوتبال بازي كنند و صدرنشين شوند. من نمي‌گويم استقلال دو بازيكنش را از دست بدهد. فقط مجتبي جباري را بيرون بگذارد تا آن وقت بگويم چطور فوتبال بازي مي‌كنند. تيمي كه اين همه ستاره و ادعا دارد بدون مجتبي جباري نمي‌تواند قدم از قدم بر دارد آن وقت چطور از ما كه نصف آنها هم بازيكن نداريم، انتظار دارند بدون دو بازيكن خوب فوتبال بازي كنيم. اگر اتفاقي كه براي ما افتاد، براي استقلالي‌ها مي‌افتاد، زمين و زمان را به هم مي‌دوختند، اين در حالي است كه آنها يك تيم ديگر هم روي نيمكت دارند. با اين حال برق با انگيزه بازيكنانش و نظم و انضباط تيمي توانست يك امتياز بگيرد و تا اينجاي كار صدرنشين باشد.

پس قبول نداري كه برق ضدفوتبال بازي كرد؟

بحث ضدفوتبال را به اين دليل مطرح مي‌كنند كه نتوانستند برنده باشند. اگر استقلالي‌ها در اين بازي پيروز مي‌شدند، هيچ اسمي از ضدفوتبال نمي‌آوردند. آنها انتظار داشتند ما مثل مقاومت‌سپاسي حمله مي‌كرديم تا پنج گل بخوريم و آنها هم راضي باشند كه برق فوتبال بازي كرد. اين روزها ديگر به فوتبال زيبا امتياز نمي‌دهند. اگر استقلالي‌ها دو گل جلو بودند، آيا واقعا به فوتبال زيبا فكر مي‌كردند؟

از اولين تجربه حضورت در خط‌دفاع بگو. از حضورت در اين پست راضي بودي؟

من تا جايي كه امكان داشت، وظايفي كه آقاي عباسي از من خواسته بودند را انجام دادم. اميدوارم كه عملكرد خوبي بوده باشد. ما قصد داشتيم بازي را كنترل كنيم كه فكر مي‌كنم به اين هدفمان هم رسيديم و در كل فكر مي‌كنم در نقش يك مدافع بد كار نكرده‌ام.

باتوجه به اين مصدوماني كه روي دست شما مانده، فكر مي‌كني هفته آينده و مقابل پرسپوليس هم مي‌توانيد ركورد بدون شكست بودنتان را حفظ كنيد؟

ما براي مساوي با هيچ تيمي به ميدان نمي‌رويم. همانطور كه يك امتياز اين بازي نه به درد ما خورده و نه به درد استقلال. مقابل پرسپوليس هم همينطور است و فقط پيروزي مي‌خواهيم.

bayern
19-10-2008, 20:43
سلام

من 300 تا پست دارم

ولي 10000 مال منه

بهتره همتون بكشيد كنار

اقا هركي تا حال پستاي 1000 تايي زده خودش بره كنار چون نامرديه
هرچی فکر میکنم می بینم نمیتونم به درخواستت جوابه مثبت بدم
منوووووووو ببخششششششش

bleu2u4u
19-10-2008, 20:43
Persian_baby و Rjoun و unartig و maryampaezi202000 و pezhmantoop و Rjoun و f22 و mahn90 و Majid393

اينا قبلا تو 1000 پست دادن خواهشا برن كنار

bayern
19-10-2008, 20:43
يزداني: بدون جباري هيچي نيستند

اینم روشو زیاد کرده

bayern
19-10-2008, 20:46
جباري: از فوتبال برق تعجب كردم

مجتبي جباري درباره بازي استقلال و برق شيراز به شانس اشاره مي كند و اينكه استقلال آن روز همه كار كرد و فقط شانس نداشت و توپ‌هايشان گل نشد
او در مورد خودش و خستگي بازي تيم ملي گفت: «خسته بودم و اين خستگي روي بازي و كيفيت كارم تاثيرگذاشته بود ولي تمام سعي و تلاشم را كردم تا براي تيم مثمرثمر باشم.» او در مورد بازي با برق هم گفت:«ما فكر كرديم برقي‌ها خوب بازي مي‌كنند و همين باعث مي‌شود در يك شرايط بهتر فوتبال خوبي را به نمايش بگذاريم اما مصدوميت زود هنگام مهره‌كليدي آنها باعث شد به بازي بسته روي بياورند و تيم ما بيشتر حمله كند. به نظر من حق ما سه امتياز بود و برقي‌ها با خوش شانسي يك امتياز گرفتند و رفتند.» جباري در آخر با اشاره به بازي برق شيراز گفت:« آنها دنبال وقت تلف كردن بودند و جلوي ما برنامه‌اي نداشتند و همين باعث تعجب شده بود كه چرا يك تيم صدرنشين اينطور فوتبال بازي مي‌كند، شايد هم به خاطر از دست دادن بازيكنانش بود.»

unartig
19-10-2008, 20:46
پست 1000راPersian_baby
پست 2000 را Rjoun
پست 3000را unartig
پست 4000راmaryampaezi202000
پست 5000را pezhmantoop
پست 6000 را Rjoun
پست 7000را f22
پست 8000 راmahm90
پست 9000را majid393
پست 10000 ?
زده

bleu2u4u
19-10-2008, 20:49
پست 10000 : الان بايرن ميكشه كنار من 10000 رو ميزنم

bleu2u4u
19-10-2008, 20:50
بايرن جان به وجدانت رجوع كن اگه بكشي كنار اسمتو تو 10000 مينويسم ازت تشكر ميكنم

bleu2u4u
19-10-2008, 20:51
به اميد قهرماني استقلال

i love you bayern

bleu2u4u
19-10-2008, 20:52
به سلامتي بايرن عزيز

bayern
19-10-2008, 20:53
بايرن جان به وجدانت رجوع كن اگه بكشي كنار اسمتو تو 10000 مينويسم ازت تشكر ميكنم

سلام
من یک بار به نفعت کنار کشیم یادت نمیاد:18:

bleu2u4u
19-10-2008, 20:54
به اميد قهرماني در 3 جام

i love you bayern

bleu2u4u
19-10-2008, 20:55
سلام
من یک بار به نفعت کنار کشیم یادت نمیاد:18:

كي كجا يادم نمياد

bleu2u4u
19-10-2008, 20:56
بايرن خيلي دوست دارم

به اميد قهرماني استقلال

bayern
19-10-2008, 20:56
bleu2u4u
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bleu2u4u
19-10-2008, 20:57
10000 هم كه مال ما شد
20000 هم مال بايرن خودم نميزارم كسي نزديك 20000 هم بشه


______________________________
پس نويس در ويرايش:

10000 هم كه مال بايرن شد
20000 هم مال خودم نذاريد كسي نزديك 20000 هم بشه

bleu2u4u
19-10-2008, 20:58
ما رفتيم نذاريد تاپيك خلوت بشه

bleu2u4u
19-10-2008, 21:01
اي دل غافل 2 دقيقه پيش 10000 مال من بود refresh كردم شد مال بايرن

اشكال نداره حلالش
20000 مال من ميشه

bleu2u4u
19-10-2008, 21:03
ولي با اين كاري كه كردي كلي خنديدم
دمت گرم بايرن

bayern
19-10-2008, 21:06
اي دل غافل 2 دقيقه پيش 10000 مال من بود refresh كردم شد مال بايرن

اشكال نداره حلالش
20000 مال من ميشه



ولي با اين كاري كه كردي كلي خنديدم
دمت گرم بايرن

امیدوارم دلگیر نشده باشی:40:

gmuosavi
19-10-2008, 21:09
ای خدا این آکوا عزیز بیاد تموم پستشون رو پاک کنه ! :27:
(که پست 10000 مال خودم بشه ! :21: )

bleu2u4u
19-10-2008, 21:09
امیدوارم دلگیر نشده باشی:40:

من بعد از پست 6000 كه از دست دادم خيلي ناراحت شدم ولي بعد از اينكه پست

10000 تو رو ديدم از خنده روده بر شدم :31:

bayern
19-10-2008, 21:18
كي كجا يادم نمياد

تو درست میگی .من اشتباه کردم:46: پست رو دادم به mahn90

نوشته شده توسط mahn90 مشاهده تاپيک
بايرن پست 8000 بزار براي من

اذيت نكن ديگه
سلام
پست 8000 مال تو


بین همه تیمهای دنیا عشق است استقلال


blue for always
the best club in asia is esteghlal and we are esteglals fans

يكي براي همه ، همه براي يكي

همشه ابي ميمانيم

اينم پست 8000 بچه من گرفتمش :دي

unartig
19-10-2008, 21:41
برای رسیدگی به مشكلات بازیكنان برگزار شد
جلسه سه نفره بین واعظ ، قربانی و طالب لو
خبرگزاری فارس: دو تن از بازیكنان تیم فوتبال استقلال ظهر امروز با مدیرعامل باشگاه برای رسیدگی به مشكلات بازیكنان جلسه داشتند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]به گزارش خبرگزاری فارس، وحید طالب لو و پیروز قربانی به نمایندگی از بازیكنان استقلال با امیر واعظ آشتیانی جلسه برگزار كردند.
در این نشست، این دو درباره وعده های مالی با مدیرعامل به صحبت پرداختند و از او خواسته اند كه این وعده ها را هرچه زودتر عملی كند.
آنها از واعظ خواستند به وضعیت مالی بازیكنان مصدوم هم رسیدگی شود.
قرار بود حسین كاظمی هم برای مشكل پولی خود با مدیرعامل استقلال جلسه ای برگزار كند

unartig
19-10-2008, 21:42
كریمى : استقلال و پرسپولیس عزت دارند
تهران IranSport.Net - فیروز كریمى سرمربى تیم صباى قم اظهار داشت: دعا كنید صباى قم همیشه پیروز میدان باشد تا با خبرنگاران مصاحبه كنم. وى با اظهار رضایت از بازى تیم خود مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: این مسابقه بازى خوبى بود و هر ۲ تیم بازى جذابى را از خود به نمایش گذاشتند. هیچ یك از ۲ تیم در صدد وقت كشى و مسائل حاشیه اى نبودند و تنها در پى انجام بازى سالم بودند. وى افزود: استراتژى هر ۲ تیم مشخص بود و بازى بازیكنان این ۲ تیم به یكدیگر شبیه بود و به همین دلیل بر جذابیت بازى افزوده مى شد. سرمربى تیم صباى قم بیان داشت: نتیجه كسب شده عادلانه بود و نسبت به موقعیت هاى كسب شده در بین ۲ تیم تقسیم شد. وى در پاسخ به دلایل عدم حضور خود در كنفرانس خبرى بازى گذشته صبا در اصفهان با خنده گفت: اگر مى خواهید بنده همیشه با روى خوش در بازى ها حضور پیدا كنم، دعا كنید كه تیم صبا پیروز میدان شود. كریمى با اشاره به تعویض غلامرضا رضایى بازیكن صبا در نیمه دوم اظهار داشت: تیم ذوب آهن در نیمه اول این بازیكن را آزاد گذاشت و امكان بهره بردارى از او را به ما داد اما در نیمه دوم به دلیل كنترل شدید ذوبى ها با یك بازیكن ۱۷ ساله تعویض شد. وى گفت: تیم ما در این بازى نمى توانست از طریق هوایى به تیم ذوب آهن حمله كند زیرا با مدافعین قدر ذوب آهن حمله به این تیم از طریق هوا كار بیهوده اى بود. سرمربى تیم صباى قم با انتقاد از نحوه حمایت مسئولین از ۲ تیم سرخابى پایتخت نشین بیان داشت: این ۲ تیم عزت دارند اما بزرگ نیستند زیرا با وجود گذشت چند هفته هنوز نتوانسته اند صدر جدول را از آن خود كنند

unartig
19-10-2008, 21:42
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

unartig
19-10-2008, 21:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

unartig
19-10-2008, 21:44
پنج شنبه 25 / 07 / 87

اختلاف...؟ دروغ است

بازی با برق شیراز همیشه من را به یاد خاطره فینال جام حذفی سال 74

می اندازد.هوادارن استقلال حتما به یاد دارند مسابقه برگشت راکه ما در

آزادی دوبرصفر پیروز شدیم. خدارا شکردر آن بازی گل ها را من زدم وتا

حالا هم خاطره خوش آن دیدار در ذهن باقی مانده .من به شخصه از

سال های دور نسبت به تیم برق شیراز علاقه زیادی داشته ام.همانطور

که این حس را نسبت به مقاومت هم بعدا پیدا کردم. خلاصه پس از

تعطیلات قسمت بر این بود که با یک تیم شیرازی دیگر بازی ها را ادامه

بدهیم.تیم شرایط خوبی دارد.شناخت خوبی نسبت به حریف داریم.

اینطور نباید گفت که برق به صورت اتفاقی اینجای جدول است.نه،این

تیم پتانسیل بالایی دارد وقطعا تا پایان فصل هم می تواند جزوتیم های

بالانشین باشد.هرچند ما باید حتما 3امتیاز راکسب کنیم.بحث دیگر

درباره بازی در روز تعطیل است.این فرصتی است که پس از مدتی نصیب

ما شده وحتما باید از آن استفاده کنیم.ازهوادارن می خواهم روز جمعه

حضور گسترده ای در استادیوم داشته باشند تادرکنار این عزیزان یک برد

دیگر راجشن بگیریم. امروز یک مطلب در روزنامه .... خواندم در باره

اختلاف درکادر فنی استقلال ، نمیدانم منبعش چه بود ولی چنین چیزی

اصلا صحت ندارد.گرومربیان تیم همگی دریک جهت در حرکت هستند.

unartig
19-10-2008, 21:45
یک شنبه 28 / 07 / 87

هرچه بود تمام شد

صبح(شنبه) به باشگاه رفتم.فیلم راتماشا کردم.نکات زیادی داشت.برتری

ما محسوس بود.بچه ها وظایفشان را به طور کامل انجام دادند.دیدید که

پس از بازی با پرسپولیس من خیلی عصبانی بودم.اعتقاد داشتم که کاری

که باید را انجام ندادیم ولی در مقابل برق در ابعاد مختلف خوب کار کردیم.

فقط حیف که این برتری در مالکیت وفرصت با نتیجه همراه نشد.روی جلد

"استقلال جوان" دیدم از تقدیرواینکه بازی باید با همین نتیجه تمام میشد

حرف زده بودید.نمی دانم.حتما تقدیر این بود که مساوی کنیم.ازهواداران

هم باید تشکرکنم.تا لحظه اخر تشویق کردند وبه ما امید دادند.اینطور نبود

که وقتی گل خوردیم رویه شان را تغییر دهند.فکر می کنم در بازی های

بعدی تعدادشان باید بیشتر هم شود.چیز دیگری که باید به آن بپردازم

موضوع پنالتی است.

اولا اینطور نیست که یدی را به خاطر آن صحنه تعویض کرده باشم.از قبل

هم اودر فکرما بود که عوض شود تا آهنگ تهاجمی تیم بیشتر شود.

موضع دیگراینکه هرچه بود دیگر گذشت. باید از امرزو به فکر بازی با پاس

باشیم.بازیکن حرفه ایی هم تا 24 ساعت به بازی قبلش فکر می کند و

بلافاصله معطوف به آینده می شود.یدی تلاشش را کرد،به هر حال من

در زمان تیم ملی هم تجارب اینچنینی داشتم و بازیکن بزرگم (مهدوی کیا)

درحساس ترین بازی،توپ را هدر داد.این رسم فوتبال است.

موضوع علی دایی هم که زیاد به آن اشاره شد،امیدوارم او موفق باشد.

وقتی تازه به عنوان بازیکن به تیم ملی آمده بود خیلی با هم حرف

می زدیم و خوشحالم که در راهش موفق بوده.از تیمسار بابایی و

سرهنگ سامانی هم به دلیل حسن نیت شان تشکر می کنم.

M_Abieteh
19-10-2008, 22:28
پست هزار کشکه پست دادن تو این تایپیک فقط به عشق استقلاله.....o بس.

M_Abieteh
19-10-2008, 22:30
دوستان از کجا بفهمم چندتا پست تو این تایپیک دارم؟

M_Abieteh
19-10-2008, 22:33
فهمیدم.760 تا پست دارم تو این تایپیک....

M_Abieteh
19-10-2008, 22:40
چرا انقدر تایپیک خلوته.

bayern
19-10-2008, 22:44
فهمیدم.760 تا پست دارم تو این تایپیک....

سلام
از کجا فهمیدی 760 تا تو این تاپیک پست دادی:5:

M_Abieteh
19-10-2008, 23:03
روی این پاکت قرمزه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کنار تایپیک تو انجمن اصلی اخبار ورزشی موس رو نگه داشتم.

bayern
19-10-2008, 23:12
روی این پاکت قرمزه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کنار تایپیک تو انجمن اصلی اخبار ورزشی موس رو نگه داشتم.

پس مال منم میشه 1763 پست

M_Abieteh
19-10-2008, 23:28
پس مال منم میشه 1763 پست


:31:بی خیال محمد رضا جان.................

Alireza Taji
19-10-2008, 23:34
من هم هم 710 پست تا حالا در تاپیک دادم!
جالبه این تاپیک 10000 پست داره که در حدود 3 هزارتاش به دست 3 نفر نوشته شده!
عماد،اونی و چندتا علیرضا دیگه هم هستند
داشت یادم می رفت محمود هم هست و البته چندتا بروبچ دیگه که اگه اونها را هم اضافه کنی میشه گفت 70% تاپیک به دست این گروه نوشته شده...
یادمه زمانی که اولین بار اومدم اینجا در حدود 2500 پست داشت اما بعد یک گروه تقریبا 10 نفره شدیم و الان تاپیک را به برترین و فعالترین تاپیک بخش ورزشی تبدیل کردیم!



bleu2u4u
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تبریک اقا بایرن پست 10000 هزار هم که به دست اوردی.
شیرینی نمیدی؟

M_Abieteh
19-10-2008, 23:45
بازی با پاس ساعت 15 هست دیگه؟

bayern
19-10-2008, 23:50
تبریک اقا بایرن پست 10000 هزار هم که به دست اوردی.
شیرینی نمیدی؟
سلام
بنظر خودم حق من بود که 10000 پست مال من باشه
البته خودخواهی منو ببخشید

شیرینیم میدم ...شما جون بخواه

M_Abieteh
20-10-2008, 12:30
بايد براي بالاي تاپيك يه نظر سنجي بسازيمممممم


منم موافقم.....

bleu2u4u
20-10-2008, 12:37
ميشه نظرسنجي رو چند وقت يه بار عوض كرد؟

Majid393
20-10-2008, 17:34
مجتبي جباري: من آمادگي بالايي دارم

هافبك تيم فوتبال استقلال با رد انتقادات مطرح شده، عقيده دارد كه در آمادگي بالايي قرار دارد و مي‌تواند به مانند گذشته تاثيرگذاري مثبتي در بازي‌هاي اين تيم داشته باشد.

مجتبي جباري روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: واقعا نمي‌دانم چرا برخي با مطرح كردن مطالب غير واقعي سعي دارند تا به نوعي عملكردم در ليگ برتر را زير سووال ببرند، اين در حالي است كه قلعه نويي رضايت كاملي از من دارد و به همين دليل اهميتي به نقدهاي غيركارشناسانه نمي‌دهم.

اين بازيكن همچنين ادامه داد: البته قبول دارم كه در بازي برابر برق شيراز نتوانستم آنطور كه بايد در برنامه‌هاي تاكتيكي تيم شركت كنم، افت من در بازي گذشته مقطعي بود و علتي جر خستگي ناشي از شركت در بازي تيم ملي مقابل كره شمالي نداشت.

جباري با اشاره به ديدار استقلال و پاس همدان در چارچوب هفته يازدهم گفت:
ما در برابر شاگردان وينكوبگوويچ چاره‌اي جز اين نداريم كه از همان دقيقه اول با هدف رسيدن به سه امتياز به ميدان برويم، اين تنها راهي است كه مي توانيم فاصله خود با تيم‌هاي بالانشين جدول را كم كنيم.

ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و پاس همدان فردا/سه شنبه/ ساعت ‪ ۱۵‬در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

Majid393
20-10-2008, 17:34
واعظ آشتياني فردا به همدان مي رود

به گزارش خبرگزاري فارس، امير واعظ آشتياني فردا صبح براي تماشاي بازي استقلال مقابل پاس به همراه علي انصاري و علي اميري به همدان مي رود.
امشب جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال برگزار مي شود و به همين دليل واعظ آشتياني امشب به همدان نمي رود.
كانون هواداران اين باشگاه همچنين 100 هوادار را از تهران روانه همدان كرده است تا اين تيم را مقابل پاس تشويق كنند.

Majid393
20-10-2008, 17:35
تقی‌پور در گفتگو با مهر:
برای نزدیک شدن به صدر جدول پاس همدان را شکست می دهیم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران از دشواری دیدار مقابل پاس همدان یاد کرد و گفت: آبی پوشان برای کاهش اختلاف امتیاز خود با صدر جدول این تیم همدانی را شکست می دهند.

ابراهیم تقی پور درگفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: ما فردا بازی دشواری را مقابل پاس پیش رو داریم. بدون شک این یکی از دشوارترین دیدارهای تیم ما در نیم فصل اول خواهد بود. پاس در خانه تیمی خطرناک است اما شکست ناپذیرنیست و ما با شرایط ایده‌الی که داریم می توانیم این تیم را مغلوب کنیم.

وی با اشاره به شرایط ایده ال روحی و بدنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از آنکه دچار آسیب دیدگی شدم چند هفته‌ای از ترکیب تیم دور بودم تا اینکه از هفته گذشته در کنار دیگر بازیکنان تمریناتم را آغاز کردم. با این حال برای حضور در ترکیب اصلی تیم تابع شرایط تیم و تصمیم‌گیری‌های کادر فنی هستم.

مدافع تیم فوتبال استقلال که در دقایق پایانی بازی مقابل برق شیراز در خط حمله تیمش به میدان رفت، در این خصوص گفت: من بازیکن استقلال هستم و طبیعتا باید تابع مربیان باشم. قطعا آنها تشخیص داده‌اند که می توانم دراین پست به تیم کمک کنم و مرا به خط حمله فرستادند. البته من با بازی در پست مهاجم آشنا هستم و در تیم‌های پگاه و ذوب آهن بارها در این پست بازی کرده و گل زده ام.

تقی‌پور از انگیزه‌های تیم فوتبال استقلال برای صعود به رده‌های بالای جدول یاد کرد و گفت: برای ما بازی در همدان دشوار است اما فردا با هدف کم کردن اختلاف امتیازات خود با تیم‌های بالای جدول گام به میدان می گذاریم و حتما این تیم را شکست می دهیم.

تیم فوتبال استقلال تهران فردا (سه شنبه) در ورزشگاه قدس همدان به دیدار پاس این شهر می رود.

Majid393
20-10-2008, 17:36
براي بازي مقابل پاس همدان
تركيب احتمالي استقلال تهران مشخص شد

خبرگزاري فارس: تركيب احتمالي تيم فوتبال استقلال تهران قبل از بازي مقابل پاس همدان از سوي كادر فني اين تيم مشخص شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، با توجه به تمرينات تيم استقلال در طول يك هفته گذشته به احتمال زياد استقلال با تركيب زير به مصاف پاس همدان مي رود:
وحيد طالب‌لو، پيروز قرباني، هادي شكوري، پژمان منتظري، خسرو حيدري، مجتبي جباري، فابيو جانواريو، حسين كاظمي، فرهاد مجيدي(عليزاده) و سياوش اكبرپور.

Majid393
20-10-2008, 17:37
Edited By Majid393

double post

sorry

Majid393
20-10-2008, 17:37
از سوي كميته انضباطي
برهاني پنج ميليون ريال جريمه شد
خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران از سوي كميته انضباطي با جريمه مالي مواجه شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال آرش برهاني را به پرداخت مبلغ پنج ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.
با بررسي دوباره فيلم مسابقه تيم هاي استقلال و پرسپوليس در دربي 65 مهاجم تيم استقلال تهران به دليل تخلفاتي كه انجام داده بود و قبول اشتباهات خود با اين جريمه مواجه شد.

Majid393
20-10-2008, 17:38
نماينده آبي پوشان از حضور در AFC محروم شد
تاخير دوباره مسئولان باشگاه استقلال تهران در ارسال مدارك
خبرگزاري فارس: نماينده باشگاه استقلال تهران به دليل تاخير در ارسال مدارك، از حضور در سمينار ويژه مديران AFC محروم شد.

محمد منصور عظيم زاده، رئيس كميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال ايران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: باتوجه به هماهنگي‌هاي انجام شده از سوي روابط بين‌الملل و مسولان سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال، مديران باشگاه هاي ايران در سميناري در AFC تحت عنوان General manger كه مخصوص مديران تيم‌هاي ليگ برتري است، شركت مي كنند.

اين سمينار در روز هاي هشتم و نهم آذر ماه سال جاري در كوالالامپور برگزار مي‌شود تا مديران فوتبال از دانش نوين مديريت فوتبال حرفه اي جهان بهره مند شوند.

در اين سمينار مباحثي از جمله بازيكنان، بازاريابي، نقل و انتقال بازيكنان، استراتژي ارتباطات، مديريت و باشگاه‌داري مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

وي عنوان كرد: بر اساس نامه‌اي كه روز دهم جولاي از AFC به فدراسيون ارسال شد، عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ موارد را در روز سي‌ام تير ماه به مديران باشگاه‌ها اعلام كرد.

به همين اساس آخرين مهلت ثبت‌نام پانزدهم مرداد بود تا مديران براي شركت در اين سمينار اعلام آمادگي كنند و از سوي فدراسيون فوتبال ابلاغيه AFC به همه باشگاه‌هاي كشور ارسال شد و براي ثبت نام و ارسال مدارك 15 روز مهلت داده شد.

عظيم‌زاده گفت: باشگاه‌هاي پاس همدان، سايپا، راه‌آهن، مقاومت سپاسي، پرسپوليس، سپاهان، پگاه گيلان و فولادخوزستان تا موعد مقرر مدارك را به فدراسيون فوتبال ارسال كردند تا دعوت‌نامه AFC را دريافت كنند؛ اما باشگاه‌هاي استقلال تهران و مس كرمان بعد از زمان مهلت تعيين شده توسط AFC مدارك را به فدراسيون ارسال كردند كه متاسفانه امكان حضور آنها در مالزي فراهم نشد.
وي افزود: ساير باشگاه ها نيز اعلام آمادگي نكردند تا از مجموع 18 تيم ليگ برتر فقط مديران 8 باشگاه در سيمنار شركت ‌كنند.

عظيم‌زاده گفت: افرادي چون سوزوكي نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا، پائول باربر از باشگاه تاتنهام و چند شخصيت بزرگ فوتبال حرفه‌اي جهان نيز در اين سمينار حضور خواهند داشت تا نكات لازم را براي باشگاهداري آموزش دهند.

وي در معرفي مديران اعزامي به كوالالامپور عنوان كرد: محمدحسن انصاري‌فرد (راه‌آهن)، جعفر جفعري(مقاومت سپاسي)، اسماعيل شاد (داماش گيلان)، كاظم اوليايي (پاس همدان)، حميد سجادي (سايپا)، مسعود رضاييان (فولاد)، محمود خوردبين (پرسپوليس) و محمدرضا ساكت (سپاهان) نمايندگان ايران در اين سمينار هستند.

M . Sayid
20-10-2008, 18:51
استقلال 2 - 1 پاس همدان

Rjoun
20-10-2008, 19:01
آقا مجيد گل. دستت درد نكنه.
مطالب و اخبارت عالي هستن
خدا قوت:11::10:

Alireza Taji
20-10-2008, 19:26
مر30 اقا مجید...
دوستان پیشبینی کردن را فراموش نکنند بازی فردا هستا...
از شانس بدم نمی تونم بازی را ببینم(از6 صبح تا 7 شب دانشگاه هستم:19:)
امیدوارم فردا شب که میایم اینجا همه شاد باشند.

blue2006
20-10-2008, 19:46
مر30 اقا مجید...
دوستان پیشبینی کردن را فراموش نکنند بازی فردا هستا...
از شانس بدم نمی تونم بازی را ببینم(از6 صبح تا 7 شب دانشگاه هستم:19:)
امیدوارم فردا شب که میایم اینجا همه شاد باشند.

به جات من می شینم و می بینم ؟

farzin07
20-10-2008, 19:57
پاس همدان 2 - 2 استقلال

M_Abieteh
20-10-2008, 20:33
براي بازي مقابل پاس همدان
تركيب احتمالي استقلال تهران مشخص شد

خبرگزاري فارس: تركيب احتمالي تيم فوتبال استقلال تهران قبل از بازي مقابل پاس همدان از سوي كادر فني اين تيم مشخص شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، با توجه به تمرينات تيم استقلال در طول يك هفته گذشته به احتمال زياد استقلال با تركيب زير به مصاف پاس همدان مي رود:
وحيد طالب‌لو، پيروز قرباني، هادي شكوري، پژمان منتظري، خسرو حيدري، مجتبي جباري، فابيو جانواريو، حسين كاظمي، فرهاد مجيدي(عليزاده) و سياوش اكبرپور.


پیروز قربانی مگه 3 اخطاره نیست؟

M_Abieteh
20-10-2008, 20:34
این خبر گزاریه فارس زیاد چرت میگه.

M_Abieteh
20-10-2008, 20:37
فردا پاس رو میبریم و به صدر نزدیکتر میشیم.

M_Abieteh
20-10-2008, 20:40
کلا تایپیک از مهر تا اسفند خیلی خلوت میشه.

unartig
20-10-2008, 21:15
این خبر گزاریه فارس زیاد چرت میگه.
خیلی ازگروههای اینترنتی طرفداراستقلال خبرگزاری فارسو تحریم کردند ماهم باید تحریم کنیم :10:

Majid393
20-10-2008, 21:32
بازی فردا ساعت چنده ؟؟؟

corey
20-10-2008, 21:52
پاس همدان 1 استقلال 1

Majid393
20-10-2008, 22:37
پاس همدان 1 - استقلال تهران 1

AnarchAshkan
20-10-2008, 22:38
استقلال 3 - 1 پاس همدان

Majid393
20-10-2008, 23:30
پس از تمرين امروز
قلعه نويي: با دست پر از همدان بازمي گرديم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: سعي مي كنيم با دست پر از همدان به تهران بازگرديم.

به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي كه اين روزها در تمرينات استقلال در ورزشگاه دستگردي كمتر تمايل به انجام مصاحبه نشان داده است ، پس از پايان تمرين امروز در جمع خبرنگاران همداني اظهار داشت: هر بازي سختي هاي خود را دارد. ما براي كسب سه امتياز به همدان آمده ايم.
وي افزود: قصد داريم بازي تهاجمي را انجام دهيم. دنبال اين هستيم با پيروزي در اين بازي خود را به صدر جدول نزديك كنيم و در كورس قهرماني قرار گيريم.
سرمربي استقلال درباره تيم حريف گفت: پاس تيم خوبي دارد؛ ولي شناخت كافي از بازيكنان اين تيم داريم.

Majid393
20-10-2008, 23:32
آشتياني، برهاني و جعفري غايبان سمينار كنفدراسيون آسيا
مانوسي‌فر:
نماينده باشگاه استقلال در سمينار AFC شركت مي‌كند
ارسال ديرهنگام مدارك صحت ندارد

معاون امور بين‌الملل باشگاه استقلال تهران گفت: نماينده اين باشگاه در نشست مديران AFC شركت مي‌كند.

علي اصغر مانوسي‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ اظهار كرد: فرم ثبت نام مديران عامل و سرپرستان باشگاه‌ها براي شركت در سمينار كنفدراسيون آسيا روز 30 تيرماه به باشگاه استقلال رسيده كه تا پانزدهم مردادماه فرصت داشته است. تا مهلت اعلام شده نام علي فتح‌الله‌زاده و نظري جويباري مديرعامل وقت باشگاه و سرپرست تيم فوتبال استقلال به afc اعلام شده است.

وي با بيان اين كه پس از تغييرات مديريتي امير رضا واعظي ‌آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال تمايل خود را براي شركت در اين نشست اعلام كرد،‌ افزود: هفدهم مهرماه "نبي" دبيركل فدراسيون طي نامه‌اي به AFC با اشاره به تغييرات مديريتي در باشگاه استقلال علاقمندي واعظي آشتياني براي شركت در اين نشست را اعلام كرد.

مانوسي‌فر خاطر نشان كرد: اين موضوع كه عنوان مي‌شود عدم حضور مديرعامل باشگاه استقلال به اين نشست به دليل ارسال ديرهنگام مدارك است صحت نداشته و شيطنت برخي رسانه‌هاست، چرا كه دعوت نامه به نام علي فتح‌الله‌زاده است.

وي افزود: با اين حال باشگاه استقلال در اين نشست بدون نماينده نخواهد بود بلكه علي نظري جويباري سرپرست تيم فوتبال به عنوان نماينده باشگاه در اين نشست شركت خواهد كرد.

مانوسي‌فر در پايان گفت: اين نشست بسيار ارزشمند بوده و درباره موضوعاتي چون بازاريابي، حق پخش و نقل و انتقالات است.

لازم به ذكر است، امروز كنفدراسيون آسيا طي نامه‌اي به فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه به دليل پايان مهلت ثبت نام، امير رضا واعظي آشتياني، عبدالرضا برهاني مديرعامل مس كرمان و جعفر جعفري مديرعامل باشگاه مقاومت سپاسي شيراز نمي‌توانند در اين سمينار شركت كنند.

Majid393
20-10-2008, 23:35
خسرو حيدرى : استقلال بيرون از خانه ضعيف است

تهران IranSport.Net - خسروحيدرى بازيكن استقلال طى اظهارنظرى گفت: براى بازى استقلال مقابل پاس انگيزه خاصى دارم. وى همچنين اظهار داشت: در ۵ هفته گذشته وضعيت استقلال بسيار خوب بود و توانست نتايج بسيار خوبى را هم كسب كند. در بازى مقابل برق هم تلاش كرديم تا تمام ۳ امتياز بازى براى ما باشد اما يك پنالتى خراب كرديم و قدر موقعيت هاى خودمان را ندانستيم. حيدرى افزود: استقلال در چند بازى گذشته خود در خانه بازى كرد اما بايد بپذيريم كه در برون از خانه اين فصل ضعيف بوده ايم و نتوانستيم نتايج خوبى را به دست بياوريم. وى خاطر نشان كرد: از اينكه مقابل پاس و تيم سابقم بازى مى كنم يك انگيزه خيلى خاصى دارم و سعى مى كنم با پيروزى از همدان خارج شوم.

M_Abieteh
21-10-2008, 00:40
فردا بازی ساعت 3 هست دیگه؟

EHHASSATNI
21-10-2008, 01:18
اس اس 2 1 میبره

emad64
21-10-2008, 05:32
با اجازه علیرضا من پیش بینیم رو عوض میکنم.
آخه اشتباه پیش بینی کردم..

پاس 2 - 3 استقلال

emad64
21-10-2008, 05:48
فردا بازی ساعت 3 هست دیگه؟

آره.
بازی ساعت 15:00 برگزار میشه..

emad64
21-10-2008, 05:50
سلام بچه ها.
یکی از شما، 30 دقیقه قبل بازی، پایان زمان شرکت تو پیش بینی رو اعلام کنه..
آخه احتمالاً من به اینترنت دسترسی نداشته باشم..
ممنون..

emad64
21-10-2008, 05:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



bleu2u4u
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

amir_a
21-10-2008, 08:02
استقلال 3-1 پاس

jamshidjap
21-10-2008, 10:36
استقلال 2-1 پاس

speedp30
21-10-2008, 11:11
2-1

اس اس میزنه

rezanew
21-10-2008, 11:33
2-0 استقلال می بره!

farshad9
21-10-2008, 11:39
استقلال 1 - 1 پاس

r3xaa
21-10-2008, 12:37
استقلال 2 - پاس 1.5

bleu2u4u
21-10-2008, 13:45
ميخوام مساوي بزنم ولي چكار كنم كه ....

استقلال تهران 1 - 0 پاس همدان

amir_sa
21-10-2008, 14:09
سلام
استقلال 3 - پاس 2

M_Abieteh
21-10-2008, 14:30
مهلت پیشبینی به پایان رسید..........