PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کرک یا سریال نامبر برنامه تغییر صدا AV Voice Changer Software Diamond 4.0.35



shahbab
05-09-2005, 16:17
دوستان کسی هست که سریال این برنامه برای ورژن 4 رو داشته باشه ؟
AV Voice Changer Software Diamond 4.0.35

مال ورژن 3اش هست به این ورژن نمی خوره.
ممنون

Mehdi_Best
05-09-2005, 16:44
شهباب جان سلام
تاپيك تكراري است. يه جستجو بكني در همين انجمن پيدا مي كني جواب سؤالت رو.

shahbab
06-09-2005, 12:06
مهــــدی جون جستجو کردم ..
برای این ورژن چیزی موجود نبود ( سوال بود ولی جواب نه !)

Mehdi_Best
06-09-2005, 12:42
شهباب جان سلام
در اين تاپيك كرك ورژن 4.0.39 موجود هست. صد در صد هم كار مي كنه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] rt=0

shahbab
07-09-2005, 10:42
مهدی بسیار عزیز سلام .
آنچه Cracki در آن توپیک داده کرکه یا اصل برنامه باضافه کرک؟
ظاهرا که باید دومیش باشه که البته بعد از نصب اعلام صدمه دیدن (damag)می کنه و اینکه باید reinestall بشه و یه چیز دیگه.... این ورژنی که cracki گذاشته 2MBحجم داره در حالی که ورژن های دیگه 8-7 مگا بایت حجم دارن اگرم این فقط یه patch ـه پس لینک اصل برنامه کجاست ؟

Mehdi_Best
07-09-2005, 11:31
شهباب جان سلام
متاسفانه من از اين برنامه استفاده نكرده ام. اگه فرصت كنم حتما اون فايل رو چك مي كنم. اما به نظرم بد نيست اگه يه پي ام به خود كركي بزني و از خودش بپرسي . چون خودش آپلود كرده حتما مي دونه كه چيه.

shahbab
07-09-2005, 11:47
رفتم برای PM به cracki هر چند که قبلا یه PM ام رو جواب نداده و ازش دلخورم.

Cracki
07-09-2005, 14:41
دوست عزیز شهاب جان .

قبل از هر چیزی در مورد اون فایل که در یک تایپک دیگر آپلود کرده بودم یک توضیح مختصر بدم.

در اونجا دوستی درخواست کرک برنامه رو کرده بود یعنی اینکه اون شخص خود برنامه رو داشت ولی کرکش رو نداشت . به همین دلیل من هرچند که خود برنامه رو هم داشتم ولی فقط فایلی رو که به نسخه فول تبدیل میکنه همراه با کرکش برای اون شخص آپلود کردم.

یعنی الان این فایلی که شما دارید یک فایل اینستال توشه که برنامه Demo رو تبدیل به نسخه فول میکنه و بعد از این کار هم توسط کرک هایی که توشه میتونید کرکش کنید.

نسخه برنامه هم تا جایی که من میدونم باید یکی باشه یعنی این کرک فقط بر روی نسخه اعلام شده کار میکنه و بر روی نسخه های دیگر تضمینی در کار نیست . مثل همین مشکلی که شما پیدا کرد و درخواست یک فایل جداگونه رو میکنه.


اما در مورد پی ام که دادید.
دوست عزیز مسائل خصوصی بهتره که خصوصی و یا به صورت پی ام های شخصی باقی بمونه. و اینکه جواب شما رو ندادم ... شما اگر کمی بیشتر اندیشه کنید به جواب سوال خودتون میرسید.

شما 2 روز پیش به من پم دادید و انتظار دارید که من 24 ساعت پای کامپیوتر بشینم تا که ببینم کی بهم پم میده تا بهش جواب بدم.

حالا بزار تا واست بگم....

1 >>> همسر دارم

2 >>> دانشجوی رشته کامپیوتر Data Technic و زبان انگلیسی و سوئــــدی بصورت همزمان و در یک ترم هستم.

3 >> روزی 3 ساعت هم در بیرون شاغلم.

حالا بقیه ش رو نگفتم چون تا همین جا کافیه.

دوست عزیز برای همه این 3 مطلب بالا که اشاره کردم وقت میخواد و اگر کس دیگری رو بهش پم دادی و یا زنگ زدی خونش نبود زود قضاوت نکن و حکم رو صادر نکن. چون اگر همه قاضی های دنیا زود قضاوت کنند اونوقت نصف بیشتر مردم دنیا به دلیل مشغول بودن باید مجازات بشن.

هر کاری صبر میخواد.

************************************************** ******************

بعد از نیم ساعت ...

برای اینکه دیگه دوستان با مشکل دیگه ای روبرو نشن من نسخه فـــــــــــــــــول این برنامه را همراه با کرک و سریال که در داخل خود فایل میباشد رو براتون آپلود کردم.

البته در داخل فایل افکتهای گوناگونی هم که برای تغییر صدا استفاده میشه در داخلش وجود داره که شما محتوای این فایل رو میتونید در عکس زیر مشاهده کنید و بعد در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمائید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کل این فایل 21 مگابایت میباشد و نسخه فول هم است اما نکته ای که باید اینجا بهش تاکید کنم اینه که بعد از کرک کردن این برنامه حتمــــــــــــــــــا جلوی وصل شدن آن به اینترنت را بگیرید و هرگز هم آپدیتش نکنید چون دوباره از حالت رجیستر بودن خارج شده و به همان نسخه دمو تبدیل خواهد شد. اما اگر آن را توسط فایروال خود بلوک بکنید برای همیشه میتوانید از نسخه فول و کاملا رجیستر شده این برنامه استفاده بکنید.

برای دانلود کردن فایل زیر هم حتما از دانلود منیجر استفاده کنید. به این صورت که اول لینک زیر را گپی کرده و بعد به دانلود منیجری که ازش استفاده میکنید بدهید و توسط آن فایل زیر را دانلود کنید .

AV Voice Changer Diamond 4.0.39 FULL Version

Size: 21 MG


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

موفق باشید.

shahbab
07-09-2005, 16:05
cracki جان حالم گرفته شد ... گفتم من دلخورم و اصلا نمی خواستم تو دلخور بشی .
میدونی ... بنظر من شما و برخی از دوستان نظیر Mehdi-Best و مدیران سایت ها و برخی دیگر از رفقای فعال غیر از از اینکه به این موضوعات علاقه دارند یک کار ملی و نوعدوستانه انجام می دهند بی هیچ چشم داشتی حتی شهرت و معروفیت پس همه ما واقعا سپاسگذاریم اما...
آنچه گاها توقع افرادی مانند مرا زیاد می کند تسلط و احاطه شما بر علو م رایانه ای و خاکی و صمیمی بودن شما در پاسخ به مشکلات دیگران است و سابقه خوشایندی که در حل برخی از مشکلات بوسیله راهنمایی های شما عزیزان داریم .
شما اگر جواب مرا هم مستقیم ندهید دیگر برایم مهم نیست و در هر حال ما از شما بفیض ( بقول ملاها ) می رسیم.
شما باعث افتخار این سر زمین هستید که در یک کشور دیگر با انبوهی از مشکلات می جنگید و علاوه بر آن از شادابی و انگیزه کافی برای ارتقا خود و دیگران بر خور دارید

Cracki
07-09-2005, 16:11
ممنونم شهاب جان.

من هم از شما هیچ کدورتی به دل ندارم. فقط خواستم که دلیل پاسخ ندادنم به پم را آن هم گاهی اوقات بدهم که شما کدورتی نداشته باشید.

بهر حال امیدوارم که فایل بالا به درد شما و همچنین بقیه دوستان نیز بخوره. باز هم کاری داشتید چه شما و چه دوستان دیگر من به نوبه خودم تا جایی که از دستم بر بیاد انجام میدم.

موفق و پیــــــروز باشید.

Mehdi_Best
07-09-2005, 16:36
سلام
من امروز وقتي شهباب جان گفتند كه از كركي جان ناراحت هستند مي خواستم بنويسم كه حتما و يقينا دچار سوءتفاهم شده اند. كه ديدم مشكل حل شده و خوشبختانه سوءتفاهمات از بين رفته.
كركي جان كسي نيست كه نخواد جواب نده يا مثلا كلاس بگذاره.
بالاخره يه مواقعي هست كه يك نفر يا آنلاين نيست يا مثلا ممكنه پيغام رو بخونه ولي به علت ازدياد پيغام هاي خصوصي يا مشغله كاري فراموش كنه كه زود جواب بده (چيزي كه براي خود من هم پيش اومده) اما اين دليل بر اين نيست كه نخواهيم جواب بدهيم.
به هر حال كركي جان از دوستان عزيزي هستند كه هميشه وقت و انرژي صرف مي كنند براي كمك به ديگر دوستان. اطلاعات بسيار قوي و ارزشمندي هم دارند كه باعث مي شه پستهاي ايشون هميشه خوندني باشه.
خوشحالم كه سو›تفاهمات پيش آمده با خوبي و خوشي برطرف شده و دوستي شما هم پايدارتر از قبل خواهد شد.

shahbab
07-09-2005, 19:42
واقعا خوشحالم ( البته یخورده از یه انجمن علمی به انجمن عاطفی تبدیلش کردم مثل اینکه....)
اول اینکه بزرگان P30Worldواقعا منو شرمنده کردند
دوم اینکه چند دقیقه پیش نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته رو سایت آمد و منهم هــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــورا !!!!!!!
آگه همدیگرو دیدیم یه سور طلبتون ( آخه من ساکن شهرستانم)
به قول ابــی : قربــــــون !!! همه تون!

PC-PC
07-09-2005, 22:04
من یه سریال پیدا کردم ولی می شه بگین کجا باید وارد کنم؟
42575523

Cracki
11-09-2005, 01:09
PC-PC

Shoma Serial ra dar noskheye Demo nemitavanid vared konid.

Serial Not Working with Demo version . Plz try with full version of Av Voice Changer ok!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ld.rar

PC-PC
11-09-2005, 08:38
کرکی جان آخه این لینکی که شما گذاشتی resume رو ساپورت نمی کنه چون حجمش زیاده خیلی طول می کشه شما لینک دیگه ای نمی شناسی که resume رو هم پشتیبانی کنه؟

Cracki
11-09-2005, 16:52
PC PC دیروز من تایپ فرسی در سیستمم مشکل پیدا کرده بود.

دوست عزیز این لینکی که من در بالا معرفی کردم. که اگر تا الان از کار نیافتاده باشه . خودم آپلودش کردم یعنی نسخه فولشه. و هیچ جا دیگه هم گیر نمیاد. اینو مطمئن باش.

مگر اینکه یکی مثل من پیدا بشه و نسخه فوله اونو برات آپلود کنه. تمامی نسخه هایی که در اینترنت برای دانلود وجود دارند نسخه Demo میباشند و این یعنی اینکه غیر قابل رجیستر شدن هستند.

فقط نسخه فول آن هست که کامل رجیستر میشه.

من خودم اگر هاست داشتم مطمئنن از سایتهای مجانی برای آپلود استفاده نمیکردم. البته شاید در طول این یک ماه یک هاست تهیه کنم. ولی فعلا تا اون نیست باید با سایتهای آپلود مجانی سر کرد.

PC-PC
11-09-2005, 19:25
کرکی جان اگه من بهن هاست سایت خودم رو بدن واسم و البته واسه بقیه دوستان Upload می کنی؟
اگه این کارو کنی خیلی عالی می شه
آخه به خدا با این سرعت اینترنت ایران دانلود 20 mb اونم بدون Resume یعنی مرگ
اگه اینکارو کنی خیلی عالی می شه
ما 500 mb ftp دداریم اگه خواستی می تونم واسه این فایل بهت بدم که Upload کنیش
ممنون می شم زودتر جوابمو بدی
بابای

PC-PC
12-09-2005, 06:08
کرکی جان اگه من بهن هاست سایت خودم رو بدن واسم و البته واسه بقیه دوستان Upload می کنی؟
اگه این کارو کنی خیلی عالی می شه
آخه به خدا با این سرعت اینترنت ایران دانلود 20 mb اونم بدون Resume یعنی مرگ
اگه اینکارو کنی خیلی عالی می شه
ما 500 mb ftp دداریم اگه خواستی می تونم واسه این فایل بهت بدم که Upload کنیش
ممنون می شم زودتر جوابمو بدی
بابای
آقا جواب ما چی شد؟

Cracki
12-09-2005, 22:27
PC PC جان من 2 روز نبودم .

دوست عزیز جواب شما اگر دیر داده میشه دلیل بر این نیست که نادیده گرفته شده. بلکه شاید طرف کاری براش پیش اومده و نتونسته که با این سایت مراجعه کنه. و شاید دلیل های دیگری هم داشته باشه... که شما خودتون هم شاید حتی برای یک هفته کاری براتون پیش بیاد.

در ضمن قبل از اینکه شما پست بالا رو بنویسید قولی را از طرف من که نشان دهنده جواب من باشد نمیبینید. یعنی قبل از پیغام شما من هیچ حرفی را نزده بودم که قراره فلان کار را انجام بدم. بنابراین با کمی صبر و تحمل کردن شما به جواب خودتون میرسید.

یک نکته دیگه که اینجا باید اشاره کنم دزیافت نکردن پیغام میباشد. من خودم بارها شده که در تایپکی بحث کردم و آن طرفی که میخواستم جواب بده هیچ جوابی رو ازش دریافت نکردم . بعدا ها که به اون شخص گفتم ... میگفت که من اصلا دیگه به این تایپک مراجعه نکردم که بفهمم شما برای من پیغام گذاشتید. پس دوست عزیز دلیل دیگری هم شاید باشه و اون ندیدن پیغام شماست به دلیل مراجعه نکردن مکرر به یک تایپک خاص.

اما حالا من هم برای شما برنامه ای را که می خواستید Upload کردم با قابلیت Resume در ضمن خود برنامه رو به تکه های کوچکتری تقسیم کردم که بتونید هر روز یک قسمتی از اون را دانلود کنید.

شاید افراد دیگری نیز از این لینک ها استفاده کنند و در اینجا لازم میدونم که توضیح مختصری رو در مورد نحوه دانلود کردن آنها بدم چون که شاید بعضی ها با چگونگی این نوع دانلود ها آشنایی نداشته باشند.

Av Voice Changer Diamond 4.0 FULL Version

این برنامه 21 مگابایت حجم داره که هم فایل اینستال توشه و هم کرک آن که 100 درصد تست شده و کار میکنه. اگر موفق به کرک آن نشدید اشکال از کمبود اطلاعات در مورد نحوه کرک کردن است نه خود کرک.

بعد از کرک کردن آن حتما جلوی اتصال برنامه به اینترنت را توسط فایروال خود بگیرید یا به عبارتی دیگر Block کنید.

در داخل همین فایلی که دانلود میکنید افکتها و قالبهایی نیز وجود دارند که افکتهای آن برای تغییر صدای بیشتر استفاده میشه .

اما حالا میرسیم به خود فایل .... همانطور که در بالا گفته شد خود این فایل 21 مگابایت حجم داره اما به دلیل اینکه دوستان در داخل ایران با فایلهای سنگین مشکل پیدا نکنند من آن را به 5 قسمت تقسیم نمودم که 4 قسمت آن 4.76 مگ حجم دارد و قسمت پنجمی یعنی آخری 1.7 مگ. بعد از دانلود کردن همه فایلها توسط برنامه وین رار که یک برنامه فشرده سازی فایل میباشد آن را بهم بچسبونید.

شما برای بهم چسباندن فایلها به این صورت عمل میکنید...

بر روی فایل اولی کلیک راست کنید و گزینه Extract to... را انتخاب کنید که بعد از این عمل شما برنامه Winrar به صورت اتوماتیک فایلهای دیگر را پیدا کرده و یک فولدری را با حجم 21 مگ براتون خواهد ساخت ... در ضمن همه فایلهای دانلود شده برای سهولت کار بهتره که همگی در داخل یک فولدر باشند نه اینکه یکی را بر روی Desktop ذخیره کرده باشید و فایلهای دیگر را در Program .

تا لینکها از کار نیافتاده بهتره که سریعتر دانلود خود را آغاز کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

PC-PC
13-09-2005, 02:10
دوست عزیز ممنون از پاسخگوییت ولی دو تا مطلب رو می خواستم بگم:
1-این لینکها کار نمی کنن
2- من که به شما پیشنهاد دادم از ftp من استفاده کنید جوابمو ندادید؟

Cracki
13-09-2005, 02:24
دوست عزیز همه لینکها کار میکنند.

شما کافیه که کلمه P30world را در لینکهای صفحه قبل بهم بچسبونید و مثل همینی که نوشتم در دانلود منیجر یا Browse تون تایپ کنید

2 >> وقتی الان آپلود کردم و قابلیت Resume رو هم داره دیگه فکر نکنم نیازی به FTP باشه. ولی از پیشنهادتون ممنون.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

PC-PC
14-09-2005, 02:32
لینکها فیلتر شدن

PC-PC
14-09-2005, 02:36
این همون لینکهاست اما با فیلتر شکن
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0vMjAwNS05LzQyNjc2OS9Bdl9Wb2ljZV9EaWFtb25kXzQuMC4z OV9GVUxMVmVyc2lvbl9DcmFja2lfUDMwd29ybGQucGFydDEucm Fy&hl=1111101001

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0vMjAwNS05LzQyNjc2OS9Bdl9Wb2ljZV9EaWFtb25kXzQuMC4z OV9GVUxMVmVyc2lvbl9DcmFja2lfUDMwd29ybGQucGFydDIucm Fy&hl=1111101001

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0vMjAwNS05LzQyNjc2OS9Bdl9Wb2ljZV9EaWFtb25kXzQuMC4z OV9GVUxMVmVyc2lvbl9DcmFja2lfUDMwd29ybGQucGFydDMucm Fy&hl=1111101001

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0vMjAwNS05LzQyNjc2OS9Bdl9Wb2ljZV9EaWFtb25kXzQuMC4z OV9GVUxMVmVyc2lvbl9DcmFja2lfUDMwd29ybGQucGFydDQucm Fy&hl=1111101001

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 0vMjAwNS05LzQyNjc2OS9Bdl9Wb2ljZV9EaWFtb25kXzQuMC4z OV9GVUxMVmVyc2lvbl9DcmFja2lfUDMwd29ybGQucGFydDUucm Fy&hl=1111101001

PC-PC
14-09-2005, 04:02
اینم که پهنای باندش تموم شد
شما که داری آپلود می کنی
خب تو پرشین گیگ کن البته اگه نمی خوای تو سایت من کنی

PC-PC
14-09-2005, 19:33
آقا من دانلود کردمش
همون لینک اولیه رو ولی فایل key که باید بعد از نصب نرم افزار نصبش کنیم اصلا باز نمی شه
یعنی eror می ده می شه یه بار فقط همون فایل رو Upload کنین؟

PC-PC
15-09-2005, 19:05
آقثا چي شد؟
اين درخواست ما

Honradez
22-09-2005, 10:09
کرک نسخه 4 رو ندارید؟

Lord_theOne
22-09-2005, 19:32
آقا من خیلی دنبالشم کسی نیست نسخه 4 تست شده رو بدید

Mehdi_Best
23-09-2005, 00:14
سلام
اين نسخه اي كه به صورت فول هست و به همراه كرك توسط كركي جان آپلود شده نسخه 4 هست ديگه.
مگه شما چه نسخه اي رو مي خواهيد؟
دقت كنيد در ورژني كه كركي جان نوشته اند.

Lord_theOne
23-09-2005, 06:41
آقا اينو يك امتحاني بكنيد ببينيد سريالش درسته يا نه
42575523

PC-PC
02-10-2005, 20:20
من ماله کرکی رو دانلود کردم ولی یه فایل key ش خرابه!!!!
پس نرم افزارش کرک نمی شه

baba barghi
16-10-2005, 01:19
من نسخه ی 4.0.50 کرکش رو می خوام با توضیحات چون از اونجایی که توضیح دادید من نفهمیدم اصولا من آدم نفیمی هستم

بای

Mehdi_Best
22-10-2005, 19:19
سلام به دوستان عزيز
بالاخره ورژن جديد اين برنامه به همراه كرك آن را پيدا كردم.
از يكي از سه لينك زير دانلود نماييد. داخل اين فايل فشرده شده، فايل نصب به همراه فايلي كه به نسخه فول تبديل مي كند و همينطور كيجن براي رجيستر كردن موجود است:

AV Voice Changer Software Diamond v4.0.51

لينك دانلود:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

*******************************************

baba barghi
23-10-2005, 12:58
ممنون
عالیه ولی من نسخه ی 4.0.50 کرکش رو می خوام و اگر بخوام اینو دانلود کنم می دونید که چقد طول می ده این برنامه که دادید عالیه ولی 15 مگا هست اگر ممکنه کرک 4.0.50 رو بدید چون فکر نکنیم 4.0.50 با نسخه ی 4.0.51 چندان فرق زیادی کنه

ممنون
بای

Mehdi_Best
23-10-2005, 13:07
دوست خوبم سلام
متاسفانه براي همه نسخه هاي اين برنامه كرك وجود ندارد. اما باز هم اگه پيدا كردم حتما برات مي گذارم.

baba barghi
23-10-2005, 13:28
ممنون
دمت گرم ولی اون کسی که لینکشو داد باید می گفت که کرک نداره که من نخوام دانلود کنم

ممنون
بای

Mehdi_Best
23-10-2005, 13:35
سلام
پس بايد بري يقه همون بنده خدا رو بگيري! ;)

j0l6
23-10-2005, 13:49
سلام
دوستان یه کی جن رو پیدا کردم واسه 4.50 امیدوارم کارتون راه بیوفته خودم برنامه رو ندارم واسه همین تستش نکردم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] etail.Incl.Keygen-ViRiLiTY_[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Mehdi_Best
23-10-2005, 14:20
سينا جان سلام
مشكل اين برنامه كيجن نيست. بلكه بايد نسخه فول آن را داشته باشي كه بشه سريال نامبر واردش كرد.
اگه نسخه دمو باشه فايده اي نداره.

baba barghi
23-10-2005, 15:12
سلام سینا جان
ممنون ولی دانلود نمی شه ارور می ده اگر ممکنه یه سریال و یوزرشو بزارید و در ضمن آقا مهدی سلام
نسخه ی فولشو سریالش گیر میاد؟از کجا دانلود کنم؟

ممنون
بای

j0l6
23-10-2005, 15:34
E:Mail>>Whi5tleR@kickass.com
name>>xxxx
serial>>C4793-FC4AC-AA53J-PXBCB-BAUFC

baba barghi
23-10-2005, 16:13
ممنون عزیزم

این سریال کار هم بده روش به کارش نمیاد چون آقا مهدی گفته باید نسخه ی فول باشه ولی با این حال دمت گرم

ممنون
بای

Mehdi_Best
24-10-2005, 09:52
آقا مهدی سلام
نسخه ی فولشو سریالش گیر میاد؟از کجا دانلود کنم؟

ممنون
بای


دوست خوبم سلام
اون لينكي كه من داده ام نسخه فول هست ديگه! ;)

baba barghi
26-10-2005, 13:20
سلام آقا مهدی
مگه من چی گفتم؟حرف شما درسته ولی حجمش زیاده 15 مگا حالا با دیل آپ چه قدر طول می ده دانلود بشه؟؟؟؟
لینک ها رو دارم جمع می کنم برم کافی نت ای دی اس ال یا یک ماه دیگه دی اس ال اینجا میاد

ممنون
بای

Apollo
18-01-2006, 00:33
آقا این لینکهای آخری هم کار نکرد.
میگه همچین فایلی روی سرور نیست.

Mehdi_Best
18-01-2006, 13:38
سلام دوست عزيز
اين لينكها تا همين چند روز پيش كه من امتحان كردم كار مي كرد ولي الان متاسفانه از كار افتاده. اگر لينك جديدي پيدا نشد، خودم آپلود مي كنم.

j0l6
18-01-2006, 21:05
من از این لینک برنامه رو دانلود کردم و سالم بود فول هستش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Mehdi_Best
21-01-2006, 13:20
سينا جان سلام
ممنون از لينكي كه گذاشتي.
من الان تست كردم اين لينك كه شما گذاشته اي كار مي كند و هيچ مشكلي ندارد.

--------------------------------

دوستان عزيز از همين لينكي كه سينا جان گذاشته اند دانلود كنند.

blue2006
21-01-2006, 21:39
سلام
من كرك برنامه Voice Changer 4.0.54 Diamond را مي خواستم

ميشه فايل براي تبديل به نسخه فول را هم بديد
ممنون

Mehdi_Best
22-01-2006, 09:07
blue جان سلام
اين لينكي كه در اين تاپيك داده شده است براي نسخه 51 است و نسخه 54 فعلا كركي ندارد. فكر نمي كنم تفاوت چنداني بين 51 و 54 باشه. پس بهتره فعلا از همين لينك كه داده ايم استفاده كني تا بعد كه كرك نسخه 54 هم بيايد.

mohammad_h
25-02-2006, 22:23
سلام
اون برنامه 15 مگابایتی کدش کار نمیکنه و میگه دوباره وارد کنید
تروخدا کمک کنید

royaye_talkh55
25-02-2006, 23:25
سلام محمد جان ببين اينا سازگاره
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] tml
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] l

mohammad_h
26-02-2006, 20:20
سلام
دانلود کردم ولی باز نشد
این سریال کار نمیکنه

teamvrl@kickass.com
TEAM ViRiLiTY
AN21Z-DXU90-472D9-QU7A4-5OILI

arash2006
27-02-2006, 02:44
سلام با با ترو خدا free key برنامه Voice Changer 4.0 Diamond را بديد

royaye_talkh55
27-02-2006, 09:11
mail; www@freeserials.net name;freeserials.net sn; M87NI-ZM1R7-69HX8-SHOFU-7QJXA

mohammad_h
27-02-2006, 10:36
بلخره تونستم رجیستریش کنم
اینم آموزش قدم به قدم:
1. ورژن 4.0.51 رو نصب کنید.

2. فایل زیر رو که حجمش 2mb دانلود کنید.(پسوردش : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

3. از داخل فایل بالا برنامه Vcsd_Key رو نصب کنید.سریال، نام و ایمیلشو هرچی دوست داشتین بزنین.

4.بعد از نصب فایل Vcsd_Key بدون اینکه برنامه رو اجرا کنید فایل Vcs4Core_crack رو اجرا کنین و روی گزینه crack کلیک کنید سپس فایل Vcs4Core رو از این مسر : " C:\Program Files\AV Vcs 4.0 DIAMOND "انتخاب کنید.

هر سوالی داشتین بپرسین جواب میدم.

royaye_talkh55
27-02-2006, 10:54
تبريك:<:-p:

Mehdi_Best
28-02-2006, 12:22
سلام
نسخه تريال اين برنامه به تنهايي قابل رجيستر شدن نيست.
حتما بايد پچ تريال به فولش نصب شود و سپس با كيجني كه داخل فايل فشرده شده است آن را رجيستر نماييد.
من خودم روي چند سيستم تست كردم و مشكلي ندارد.

masoud908
13-03-2006, 16:16
اخه ما با این سرعت کم فایل 15 مگابایتی رو دانلود کنیم؟

Mehdi_Best
13-03-2006, 16:52
مسعود جان سلام
راه ديگري نيست متاسفانه. اگر خود برنامه را داري من فايل تبديل تريال به فول را به تنهايي آپلود كنم و بدم.

j0l6
13-03-2006, 17:01
اقا مسعود اون لینکی صفحه قبل گذاشتم ریسوم رو ساپورت میکنه میتونی تو چند نوبت دانلود کنی

masoud908
14-03-2006, 16:03
مرسی از کمک اقا مهدی واقا سینا که به همه کمک میکنید.
من نسخه Voice Changer 4.0.54 Diamond را دارم پس اقا مهدی ممنون میشم لینک patch برنامه رو بذاری
ممنون

royaye_talkh55
14-03-2006, 19:14
سلام من كه برا اين ورژن نديدم بقيه كمك كنن

Mehdi_Best
15-03-2006, 09:06
مسعود جان سلام
من پچ تبديل تريال به فول ورژن 51 رو آْپلود كردم.
در ضمن روي نسخه 54 هم كار مي كند ولي ورژنش را به 51 تبديل مي كند كه مشكلي نيست.

اين هم لينك پچ با حجم حدود 8 مگ:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اين هم لينك مستقيمش كه با دانلود منيجر مي توني دانلود كني و ريزيوم ساپورت هم هست. البته حدود 20 ساعت بعد اين لينك از كار مي افتد:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

**************************************************

masoud908
15-03-2006, 15:08
مرسی مهدی جون از کمکت

masoud908
15-03-2006, 15:55
لینک خرابه

Mehdi_Best
15-03-2006, 16:41
مسعود جان سلام
لينك اول كه كار مي كند. اگر لينك مستقيم مي خواهي از اين لينك دانلود كن:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

masoud908
15-03-2006, 17:59
سلام اقا مهدی:نمیدونم چطوری تشکر کنم از زحمات شما
بازم ممنون

masoud908
15-03-2006, 19:15
اقا مهدی میشه یک سایت دیگه upload کنید چون این سایت قابلیت resumi رو نداره تا الان دو بار دانلود کردم ولی هر دوبار بعد از دیسکانکت شدن پیغام میده که فایل دریافتی موجود نمی باشدهمچنین برنامه دانلود من نیز Internet Download Manager هست.

masoud908
15-03-2006, 19:38
تو رو خدا ببخشید به دردسر انداختمتون

Mehdi_Best
15-03-2006, 20:33
مسعود جان سلام
اصلا نياز به عذرخواهي نيست. تقصير اينترنت كم سرعت ايران هست. من در پرشين گيگ برات آپلود كردم:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

masoud908
18-03-2006, 09:02
بازم یه دنیا ممنون

masoud908
18-03-2006, 09:10
این هم که لینکش خرابه

Mehdi_Best
18-03-2006, 11:53
مسعود جان سلام
متاسفانه پهناي باند اكانت من در پرشين گيگ تمام شده. اما در ساعت هاي آينده مي توني دانلود كني.
اگر جاي ديگري هم سراغ داري كه راحت مي توني دانلود كني بگو كه برات آپلود كنم.

masoud908
18-03-2006, 16:49
با سلام:
در این سایت ها upload کنید ممنون میشم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازم ممنون

Mehdi_Best
18-03-2006, 17:45
مسعود جان سلام
اين هم آپلود شده در مگا آپلود:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اميدوارم اين بار بتوني دانلود كني.

masoud908
18-03-2006, 18:30
این یکی هم قابلیت resumi رو نداره
دیگه باورم شد که مشکل از لینک نیست مشکل از من بدبخت هست
:sad: :sad: :sad:

Mehdi_Best
18-03-2006, 20:42
مسعود جان سلام
قابليت ريزيوم در پرشين گيگ هست. از اون لينك دانلود كن كه در پرشين گيگ آپلود كرده بودم
در ضمن در اين تاپيك لينك نسخه فول 4.0.54 هم ارائه شده. من دانلود كردم و خوشبختانه فول هست و حجمش هم حدود 8 مگابايت است. فقط مواظب باش كه كيجني كه در داخل اون لينك هست (لينكي كه خود فايل ستاپ هم داخلش هست) ويروسي است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

masoud908
19-03-2006, 09:36
یعنی لینک کرک درسته؟

Mehdi_Best
19-03-2006, 11:00
مسعود جان سلام
اگه منظورت اون تاپيكي هست كه من لينكش رو دادم بايد بگم كه اون كلا نسخه فول هست و نياز به كرك نداره.
با خيال راحت دانلود كن.

masoud908
19-03-2006, 11:20
من اخه برنامه رو از سایت audio4fun دانلود کردم باز دوباره یعنی دانلود کنم نمیشه کرکش بذارید؟

Mehdi_Best
19-03-2006, 11:34
مسعود جان سلام
ببين شما 2 راه بيشتر نداري.

1 - اون فايلي كه من آپلود كردم را دانلود كني كه نسخه دمو رو به فول تبديل مي كنه و سپس از كيجن استفاده كني كه در اين صورت نسخه 4.0.51 رو خواهي داشت.
2 - اون فايل فول كه نسخه 4.0.54 هست رو از تاپيكي كه لينك دادم دانلود كرده و با كيجن رجيستر كني.

حالا ديگه خود داني. اما در هر 2 صورت بايد 8 مگابايت رو دانلود كني (چون هم نسخه فول و هم نسخه تبديل كننده دمو به فول حدود 8 مگابايت هستند) كه به نظر من بهتره دومي را انتخاب كني چون هم ورژنش جديدتره و هم اينكه ديگه نياز به تبديل نداره.

masoud908
19-03-2006, 11:51
فهمیدم حالا ممنون

masoud908
19-03-2006, 11:53
فهمیدم حالا ممنون
فقط یک سوال داشتم اینکه ایا شما از سرویس adsl استفاده میکنید یا همون dial up ?

masoud908
19-03-2006, 15:55
بالاخره درست شد اقا مهدی واقعا دستت درد نکنه خیلی تو این مورد به من کمک کردی

matrix_ixi
20-03-2006, 00:19
سلام
آخه یه فایل 21 مگی رو چطوری دانلود کنم
توی کشورهایی مثل ایران دانلود کردن فایل روی 10 مگ راستش یه کمی خنده داره
شاید باورتون نشه اما بیشتر از 6 ماهه که دارم دنبال کرک این برنامه میگردم ولی نیست که نیست
امیدوارم شما بتونید کمکم کنید

Mehdi_Best
21-03-2006, 12:18
ماتريكس جان سلام
گويا شما يكي دو صفحه آخر اين تاپيك رو نخوندي ؟
كركي كه نسخه دمو رو به فول تبديل مي كنه با حجم 8 مگ در سه جاي مختلف آپلود كردم.
در ضمن نسخه فول ورژن جديد اين برنامه 4.0.54 هم با حجم 8 مگ كه نياز به كرك ندارد هم در تاپيكي كه در صفحه قبل همين تاپيك لينك دادم موجود است.
پس شما فقط نياز به دانلود 8 مگابايت داريد.

javady
22-06-2006, 14:07
سلام
کسی کرک این برنامه روداره؟
AV Voice Changer Software Diamond v4.0.63

Mani_Borna
23-06-2006, 03:41
نسخه فول AV Voice Changer Software Diamond v4.0.63
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

javady
29-06-2006, 00:39
سلام ماني جان
بيزحمت ميتوني لينك مستقيم AV Voice Changer Software Diamond v4.0.63
روبرام بزاري.
چون سرعتم خيلي كنده. :blush:
ممنونت هستم...
-----------------------------------------------
السلام عليك يا فاطمه الزهرا (س) :sad:
:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

javady
30-06-2006, 11:11
ماني جان به هرطريقي دانلودكردم
اما وقتي سريال كپي ميكنم جواب نميده؟
براي چي؟ نام وايميل هم نداره تو كيجنش.

Mani_Borna
01-07-2006, 04:23
ببين جوادي جان ديگه نميخواي كه خودم دانلودش كنم؟ توضيحات هميشه داخلش هست.ممكنه داخل فايلي با پسوند nfo باشه كه ميتوني با node pad بازش كني و بخونيش.

javady
05-07-2006, 21:54
ببين ماني جان
اين برنامه اي كه دانلود كردم فقط يه كيجن داره وبس.
توي كيجن هم فقط سريال داره؟
اما برنامه ايميل و نام ميخواد؟
ميگي چهكار كنم؟؟؟؟؟

Mani_Borna
06-07-2006, 04:29
اگر چرت و پرت بنويسي چي ميشه؟ امتحان كن

javady
06-07-2006, 16:18
ماني جان
پيغام خطا ميده؟

Mani_Borna
08-07-2006, 04:42
جوادي جان يك عكسي از فايلهاي داخل اين لينكي كه دانلود كردي بزار تا ببينم چه فايلهائي داخلشه.

javady
08-07-2006, 15:18
ماني جان سلام
اينم عكس از پوشه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اينم فايلشه با پسوندinfo
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اما تواين فايل ايميلي نبود ياname
================================
ببين ميتوني كمكم كني.....

Mani_Borna
09-07-2006, 03:40
خوب ببين اينجا نوشته كه Install the software with any name/company/e-mail or Leave serial blank
يعني كه برنامه را با هر اسم و كمپاني و ايميل نصب كنيد يا سريال را خالي بزاريد
ببين شما براي ايميل هرچي كه مينويسي حتما توش @ رو اضافه بكن
حالا يك چند نمونه امتحان كن جوابشو بزارم يا اصلا اگر جواب نداد از نمونه چيزي كه وارد ميكني و ارورش عكس بگير.

javady
05-08-2006, 23:41
مانی جان امتحان کردم اما جواب نداد
emai:javad7704@yahoo.com
name:javad
key:AQ3135-7802-4689
بقیه هم مثل همین فقط سریال روعوض کردم

alimorteza12
06-06-2017, 14:05
سلام میشه یکی این برنامه رو با امکانات فول به منم بده لینکی ک گذاشته بودین خراب بود و باز نمیکرد
ممنون:n16: